Reklama

.

.

úterý 23. února 2016

Vojáci v záloze zázrakem elitou antikonfliktních týmů PolicieČŘ...

Ivan Kratochvíl
23.2. 2016   Rukojmí
Patřím do skupiny bývalých policistů a vojáků. Řadím se mezi vlastence, kterým není lhostejný osud naší země. Té země, kterou jsme zdědili od svých otců a kterou bychom měli odevzdat zase naším dětem. Pokud možno krásnou.


S přáteli jsem se podílel také na demonstracích 6.2.2016 v Praze a Brně, jako pořadatel. Vedl mě k tomu pocit, že naše současné elity, bohužel, nereagují na přímá a konkrétní ohrožení naší země, ale věnují se problémům zástupným. Já mám za to, že nejprve je třeba mít klid doma a až potom jinde.

Když jsem však projížděl média, která o demonstracích informovala, dočkal jsem se překvapení. Vojáky v záloze za mír média označila jako Antikonfliktní tým Policie. Zvláštní, nikdo si nevšiml nášivek, ani označení na vestách.

Vysoké pozitivní hodnocení naší práce ze strany pana Chovance a jeho lidí mne naplňuje hrdostí na kázeň, umění a vysokou profesionalitu mých přátel, se kterými jsme na demonstraci zabezpečovali to nejcennější, co člověk může chtít: klid, mír, pořádek, pocit bezpečí.

Je pravda, že v jednom okamžiku někteří z nás riskovali své zdraví, když odráželi fyzický útok maskované skupiny jednající na povel, tedy organizované a cvičené, která se snažila přes nás napadnout kordon jednotek těžkooděnců a tím je donutit k násilnému rozehnání dosud pokojné demonstrace.

Doufám, že pan ministr vnitra své vysoké hodnocení naší práce promítne i do své další práce a naváže s námi do budoucna plodnou spolupráci. Svoji identitu nikdo neskrývá, pan ministr má od zásahu proti nám na Albertově o nás všechny potřebné i nepotřebné informace.

Velice bych ocenil, kdyby pan ministr v rámci svého pozitivního hodnocení naší činnosti odměnil naše pořadatele například peněžním darem ve výši průměrné odměny poskytnuté policistům za úspěšné zvládnutí demonstrací. Konec konců pracovali jsme za vás, pane ministře, nebo ne?

33 komentářů :

  1. Sním nebo bdím ?????
    Většině zpráv skoro už důvěřuji, ale tohle? Není superpodlou provokací od Schapira?
    A mám práci. Ověřovat. Děda.

    OdpovědětVymazat
  2. Naše skupina čítá 1200 členů na Moravě 750 členů Česko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK. Už vás studuju, ale taky jsem už objednal nášivku Národní domobrany. Doufám že nepůjde o nepřátelská uskupení, jako jsou ta opoziční v Sýrii (každou chvíli s někým jiným a proti jinému).
      Jinak tedy, zdravím, znovu OK, Děda.

      Vymazat
  3. Chovanec potřebuje zlepšit vnímání PČR.Její pověst
    je řádně pošramocena ochranou nepřizpůsobivých.Tak
    je podrazákovi,kterým Chovanec je,potřebné využít
    všeho,aby se vytáhl svou předstíranou prací.Svoje
    rozkazy od Šaškira dostal.Proto za těmi demonstra-
    cemi stojí Putin,jak se zastřeně vyjádřil.Blb.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu málokterý politik je mi tak lidsky odporný,
      jako současný ministr vnitra.

      Vymazat
    2. Fakt jo ?

      Vymazat
    3. Doufám,že je tento článek psán v nadsázce.Pak se ale diskuse zvrtla jiným směrem.

      Vymazat
  4. Pracoval jsem jako policista 35 let a vím velice dobře jaká je to těžká a nevděčná práce. Policista udělá - je to špatně, policista neuděla - je to taky špatně. Policiesta nemá zastání a to nejen u nižšího vedení, ale i u vyššího vedení. Nejvíce do všeho vrtají média a navíc pak ani nenapíší pravdu. To by se mělo změnit, psát pravdu a nevymýšlet ptákoviny. Kdo neskusil nepochopí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, co píšete. Podělaní nadřízení a redaktorské hyeny z médií - policistova smrt. Ale vedle slušných policistů jsou i neslušní už z povahy náplně jejich práce - např. odbor tzv. závadových osob. Vymýšlí případy, aby měli prémie, najímají spřízněné 'soudní znalce', kteří je za dost hezké honoráře podpoří v jejich neslušné činnosti. Tak na ty policisty bacha! Květa

      Vymazat
    2. Práce policisty byla vždy, a v každé době, nevděčná a špatně placená práce. Před lety jsem mluvil s člověkem, který byl policajtem od první republiky, přes protektorát až do 70.let minulého století. Dle jeho slov, policista potřebuje k "přežití" nutnou dávku štěstí a hlavně, do ničeho se "nenamočit" ....

      Vymazat
    3. Pokus se někdo rozhodne,sloužit u Policie ČR,
      tak jistě ví, jaká ..."je to těžká a nevděčná práce.."
      Takže: žádné litování policajtů, jsou více než dobře placeni !

      Poslední "sepětí s lidem, téměř přátelé" možno zařadit do doby po 21.srpnu 68 a krátké doby, do opětné konsolidace poměrů.

      K 1.výročí okupace byla policie již pevně na straně Husákova režimu a mydlila demonstranty hlava nehlava.
      K tomu jim pomáhali LM a povolaní vojáci základní služby.
      Po roce 89 se zdálo, že bude Policie "pomáhat a chránit."
      Realita je opět jiná.
      Připomenu jen brutální zásah na technopárty na Tachovsku, odpovědný tehdejší ministr vnitra si bude doživotně válet koule v Senátu.

      A pokud by se nějaké protesty veřejnosti proti vládní politice rozrostly natolik, že by to onu vládu ohrozilo,
      tak opět policie nakluše a bude to mydlit hlava nehlava...
      Prostě policista slouží každému režimu.

      Tak jednoduché je to, milánkové.

      Vymazat
    4. 20:50- souhlas, leckdy i cizímu režimu.

      Vymazat
    5. Anonymní23. února 2016 20:50

      Vážený anonymní pisateli, nevím jestli máš nějaké zkušenosti s policejní prací nebo ne, ale tvůj příspěvek ukazuje, že jsi pouze zamindrákovany malý človíček, který o tom ví velké houby. Policista je taky jen člověk, který je ve služebním poměru a podle toho musí činit. Ve služebním poměru si nelze říci já s tím či oním nesouhlasím, neudělám to. To nelze. Ve služebním poměru dostanete rozkaz a ten musíte splnit, jinak je to trestný čin, soud a vyhazov a to si každý rozmyslí. No a s těmi vysokými platy to taky není tak jak se říká. Nastoupivší policista s maturitou (bez maturity nelze přijmout) je po všech školách a kurzech, které musí absolvovat zařazen do 3 tarifní třídy kde je základní plat cca =15000,-Kč hrubého a tomu tety říkám balík peněz. Kdo z vás chytrolínů by to za ty peníze šel dělat??? NIKDO.

      Vymazat
    6. Já jsem 20:50
      a nejsem ani trošku zamindrákovaný.
      Při tvé reakci 22:22, jsem si opět uvědomil,že nemohu psát o věcech a zkušenostech, které znají mnozí, na rozdíl ode mě, pouze z doslechu (1968 ap.)

      Je to holt neodvratný generační posun a na můj názor na Policii ČR to nemá vliv.
      A že máte takového šéfa,
      za to fakt nemůžete...

      Vymazat
    7. 22:22- protože jsem s 20:50 souhlasil, cítím povinnost reagovat. O policii se můžeme (o)přít z mnoha směrů. Její základní funkce je odstrašující, tudíž nebudí sympatie. S tím nic nenaděláte ani současným heslem(stupidním). Sympatie obyvatel může přechodně získat místně(záchranou někoho). Z větších sympatií znám jen obranu rozhlasu při pražském povstání a výše uvedenou krátkou dobu po okupaci 68. Přestože znám dost "správných" lidí z této branže(i 1 v rodině), musím trvat na tom, že je též garantem moci i proti své vůli.

      Vymazat
    8. to 22:22
      V prvé řadě pro tuto práci musíte mít ten správný"žaludek" a ne inteligenci, protože říkáte jako znalec poměrů, že přijde rozkaz a ten se bez přemýšlení musí splnit. Takže systém má rád poctivé a horlivé policisty, ne ty co přemýšlejí nad tím co dělají. Hold, někdo to dělat musí, to chápu.

      Vymazat
    9. Nějakou zkušenbost mám a tak se cítím být povolán napsat pár hřejivých slov k tématu. Fendrychovo "Pomáhat a chránit" je eufemismus a myslí jej vážně snad jen náborář, který toho mnoho neodšlapal, ale hodně nakecal (jako Fendrych).

      Po přeštení diskuse jsem názoru, že vše co zde odeznělo je naprostá pravda a ani jeden nemístný blábol. Že je policie blbě zaplacená je známá věc, ale také je známo, že nemá žádný přímý ekonomický přínos, na sebe si nevidělává a tím pádem je i v ekonomickém područí vládnoucích elit. Policista se nikdy nemusel bát o svou (jakkoli nízkou) výplatu, kterou dostal vždy v termínu, protože za ni odevzdává svou duši. Bude sloužit neustále a komukoli, protože policista je mocenský nástroj pro udržení pořádku a systému u moci - asi jako kosa a hrábě u sadaře. Na rozdíl od oblíbených a uznávaných hasičů ona nepůsobí jen vůči pohromém, ale mnohdy je sama pohromou vůči shromáždění občanů s nekontabilnímmi názory. Mnohdy musí pomáhat a chránit ty, kteří by zasluhovali nekompromisně vyprášit kožichy a musí udržet chladnou hlavu a ledové srdce tam, kde ji ostatní trácí a převládnou emoce. Na odborných pracovištích je to práce jako každá jiná, u kriminálky je to radost a adrenalin z odhalování a u pořádkových jednotek je to dril a potlačování vlastní osobnosti ve prospěch pravidelného příjmu. Takže asi tak.

      Mír s vámi!
      Ferro

      Vymazat
  5. Dobry den pane Kratochvíl,
    pokud tohle není nějaký hec, tak držím pěstičky.
    A je potřeba tuto záležitost opravdu pořádně a důkladně publikovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Hluboce si vážím kolegů vlastenců, poctivých policistů, státních žalobců a soudců - zkrátka všech, kteří tuto zem brání před svinstvem zvenčí i zevnitř. Mluvím i konám, byť je to silně kariérně kolizní. Důležitější než držhubné je ale lidské zdraví, spravedlnost, odpovědná svoboda a vlast včetně pozitivních národních tradic.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké. Hezké pochválení od pana ministra Chovance. A pan Kratochvíl by i tu nějakou odměnu rád, co? Byli přece tak hodní a pomáhali zkorumpovaným policajtům. Mám to chápat tak, že až příště půjdeme proti migrantům a policie nás bude mlátit jako v Německu, tak pan Kratochvíl půjde zase věrně s policií? Proti nám? Proč ne? když bude nějaká ta odměna, že? Koho vlastně v této zemi chce spolek pana Kratochvíla bránit. Zloděje, miliardáře, zkorumpované soudce a lumpy všeho druhu? Nebo nás, většinu slušných občanů? Měl by se vyjádřit konkrétně.

    OdpovědětVymazat
  8. Nedostanete ani korunu. Nikdo se vas o nic neprosil, Putinova nacisticka luzo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ale, co je to zase za vzteklé štěky do tmy?

      Vymazat
    2. Chorý mozek 21:49 nás opět pobavil mimořádnou schopností nemyslet, nevidět, nečíst, nebýt příčetný.

      Vymazat
    3. Pepku vyskoč!

      Vymazat
    4. Pepku vyskoč!

      Vymazat
  9. tak nam pani millerova po dvaceti letech vyšlo zase rude pravo i s redaktorem čubičkou

    OdpovědětVymazat
  10. tak nam zas po dvacetiletech vyšlo rude pravo pani milerova i redakktor čubička s jeho milou rubričkou je zas na titulce

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den.Taky jsem byl policistou a byl jsem v mnoha zákrocích kde šlo ozdraví i o život.Zažil jsem přímou korupci některých kolegů.Zažil jsem zbabělost mnohých kolegů.Když někde byla rvačka,ale opravdu rvačka,mnozí z kolegů tam nechtěli jít,aby také nedostali po bubě.Bylo jim ůplně jedno,že tam ležel člověk,který měl půl mozku venku.A tak bych mohl pokračovat.Těch opravdu dobrých a statečných policistů je dnes už jako šafránu.Proč? Protože je vyhodili nebo museli odejít právě proto,že pomáhali a tvrdili,že to není jen o pokutách.Ano,policisté jsou ve služebním poměru.To jsem zvědav kdy jim tedy dojde co se tu děje.Že to spěje k celoevropské revoluci,o tom,ať nikdo nepochybuje.Takže,až jim politici typu Chovance nařídí bijte,nebo střílejte ostrými,tak se teprve ukáže jaké lidi berou k policii.Uvidíme potom,jakou že budou mít výmluvu.Oni nám poručili.Já musím poslouchat rozkazy!To není omluva.Každý člověk má své svědomí a to musí poslouchat.Viděl jsem brutální zákrok francouzských policistů proti 75 leté babičce.To jsou hrdinové,že? Oni přece musí poslouchat.V Německu tam se policisté zastávají migrantů,kteří vraždí,znásilňují a terorizují domácí obyvatelstvo.Proč? Protože jim poručili.Těším se,až se zvedne v Německu všeobecný a ozbrojený odpor,za záchranu holých životů.Co budou dělat ti policisté,ti hrdinové?A co budete dělat vy slušní naši policisté? Budete poslouchat rozkazy zrádců vlastní země,protože jste ve služebním poměru,nebo se spojíte dohromady a podpoříte vlastní národ? Zažiljsem policistu,který si troufl na vyhlášeného rváče,ale když už ten rváč byl v poutech.Zadržel jsem mu ruku a řekl jsem,že toho chlapa pustím a pak si to s ním může rozdat,ten hrdina.Stejně tak to bývá na slušných demonstracích.Policisté jsou vyzbrojeni,chráněni zákonem,takže bacha.Co,ale udělají,až se v budoucnu proti jejich násilnému nástupu postaví řady stejně vyzbrojených občanů.Pak uvidíme ty pravé hrdiny.Takže páni policisté,nic ve zlém,ale přemýšlejte.A pokud umíte pracovat s internetem,tak jistě víte kde je pravda.A jestli jste mnozí opravdu dobří policajti,tak máte takzvaný čuch,kam to spěje a co se stane.Žádná vláda na světě nedostala mandát likvidovat vlastní zemi a obyvatelstvo.Přemýšlejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak. Pravda pravdoucí. Policisté se (bohužel) přikloní k lidem až když vytuší, že situace už dozrála ke změně a že bude byť i násilím změna většinově protlačena. Dřív nebudou riskovat činnost, která by je mohla jakkoliv kariérně (i jinak) poškodit.

      Vymazat
    2. 9:31 Ano, tak je to, Váš příspěvek je nejblíž k podstatě problému. Ten je řešitelný až půjde do opravdu tuhého.
      Ale kde to má počátek? (Kde měla být prevence tohoto stavu?)
      Mám za to, že jsme jako občané neteční, nedbalí, nepozorní, .....
      neuhlídali jsme, aby ve významných politických a státních institucích a funkcích (tedy i v celé pyramidě velení policie) alespoň výrazně převažovali lidé vysokých morálních hodnot.
      O tom to celé je. O současné morálce evropských politiků a všem na nich závislých.
      Správně píšete "Že to spěje k celoevropské revoluci, o tom, ať nikdo nepochybuje".
      Děda.

      Vymazat
  12. Více netřeba máte pravdu.

    OdpovědětVymazat

Reklama