Reklama

.

.

pondělí 14. března 2016

Je to válka, blbe…


Jiří Jírovec
14. 3. 2016
Tak lze pro české poměry parafrázovat heslo "It's the economy, stupid", známé z Clintonovy presidentské kampaně. 8. března 2016 promluvil ve Sněmovně politik, který se v posledních volbách prolhal k chabému vítězství slibem, že napraví církevní restituce. Politická pozice mu vehnala tuk do tváře a zjevně vytěsnila z jeho srdce pohádku o milování bližního svého.


Mluvil o problému uprchlíků, přesněji řečeno o tom, že se podařilo zašpérovat hranice i o kšeftu, který EU upekla s Tureckem. To, za příslib zdvojnásobení původní finanční injekce, slíbilo, že proud uprchlíků směrem k EU tak nějak omezí.

V historii se občas stalo, že masy prchaly před nesnesitelnou situací. Před druhou světovou válkou se například někteří lidé snažili odejít do země, podle pověstí jim zaslíbené. Jiní prchali, kam se dalo. Byli i tací, kteří zůstali doma. Buď neměli kam jít, nebo se domnívali, že šílenství žlutých hvězd bude jen dočasné. Zmýlili se: jejich životy byly dočasnější.

Tehdejší politici se neoháněli křesťansko-židovskými kořeny. Ty druhé jim byly u prdele. Britové námořně zablokovali Palestinu, aby jim tam nikdo nežádoucí nelezl a nenarušil klid mezi Palestinci, které měli zmáknuté.

USA také nebraly, protože to zrovna nebylo v zájmu Rooseveltovy presidentské kampaně. Navíc tam chtěli proniknout bez pořádných víz, žiďáci vychytralí! A tak je poslali ke všem čertům. Tedy zpátky, směrem k budoucím koncentrákům a krematoriím.

Zase máme (zaokrouhleně) šest miliónů ohrožených a kamsi utíkajících lidí. Prchají nejen před bídou, ale i z dalších situací, které všechny nesou výraznou nálepku "Made in Západ".

Zase je nikdo nechce. Sociálních dávek se jim zachtělo, žvandají jedni. Berme jen matky s dětmi, teoretizují "humanisté", kteří nemají ponětí o tom, jak se žije matkám samoživitelkám.

Měli zůstat a bojovat doma, žvaní pitomci, kterým poradci nevysvětlili, že jednoduchá hesla neřeší složitý problém. Vždyť ani sám vyspělý Západ není schopen rozhodnout koho a proti komu vyzbrojovat a cvičit. Co pak chcete od kozomrdů, jak jim v Česku říkáme.

Náš katolík se změnil v chladného technokrata a řeční: Sem plot, tam loď, trochu peněz Turecku, česká solidarita, o tom, že na naše slova došlo - a je po ptákách.

Vypadá to geniálně, ale těch 6 miliónů uprchlíků tím nezmizí. Rychlost s jakou se topí v moři, není pro konečné řešení dostačující.

Možná bude nutné hledat naději v hlavách, v nichž stačí rozfoukat pýchu na arijskou rasu. Němci kdysi uměli postavit vyhlazovací tábory.

EU taková zařízení nemusí umístit na vlastní půdě. Lépe je odradit potenciální uprchlíky na jejich domácí půdě. Dáme jim v nich najevo, že v EU nemají naději. Budou-li nakonec zapotřebí krematoria, bude jejich vina, že to nepochopili. Nemůžeme přece tu verbež islámskou živit…

Uprchlíci se nemají kam vracet, protože Sýrie je rozvrácená do výše asi 100 miliard eur. Tuto cifru nadhodil, možná omylem, český ministr zahraničí. Z tohoto hlediska se jeví cena požadovaná Tureckem, jako vynikající.

Turecko, země se 70 milióny obyvatel, prý nese největší tíhu. Malé země, jako Libanon a Jordánsko, které mají 4 a 6 milónů obyvatel a každá po miliónu uprchlíků, jsou pod rozlišovací schopností EU.

V půlhodinovém žvanění nezbyl malému českému předsedovi čas ani místo pro slova člověk a lidé. Nepoužívají je ani ti velcí v EU, tak proč by zrovna on měl vybočit z řady. Třeba by se na něj někdo zlobil.

Přednesený projev připomínal Cimrmanovo: "Když se sám nepochválím, nikdo to za mě neudělá". Naznačená řešení pak Baldrika (ze seriálu Blackadder) a jeho: "Mám vychytralý plán, pane".

Je možné, že zmíněný projev byl míněn opravdu, ale opravdu vážně. Odkaz na komedie by pak nebyl zcela patřičný. Šlo by totiž o čistou tragikomedii. A to není žádná sranda.

46 komentářů :

  1. Pane Jírovče, vaše úvahy jsou odvozeny z nesprávných předpokladů. Paušalizace kritiků a popírání faktických rizik je vždy zavádějící. Paralela se situací Židů by byla oprávněná, kdyby se tehdy lidé z různých, i válkou nedotčených zemí začali hromadně stěhovat do výrazně ekonomicky výhodných zemí. Tím samozřejmě nepopírám nutnost pomoci potřebným. Ty je však potřeba odlišit od "vychcaných", které se na pohybu potřebných přiživují. Copak vy máte u svého domu a bytu vysazené dveře, pustíte dovnitř každého kdo má zájem a všem poskytnete, o co si řeknou? Zřejmě ne. U vchodových dveří (hranice Schengenu) se rozhodnete, kdo pomoc opravdu potřebuje, kolika můžete pomoci, jestli není lepší některým pomoci v jejich bydlišti a koho rovnou pošlete pryč. O nic jiného nejde. EU trvalo přes rok, než si tuto prostou pravdu uvědomila. Stavda plotů není nic jiného, než zpevnění bytových dveří v paneláku, kde správce kašle na rozbité vchodové dveře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste napsal hezky. Článek mi totiž přijde dost manipulativní a to tím, jak se snaží působit přesně opačně, ale dopouští se podobných zavádějících polopravd a mlžení, jako jím kritizovaní. Myslím, že pokus vyvážit současně proklamované demagogie ohledně imigrantů se nepovedl.

      Vymazat
    2. Pěkný den a velkou míru schopnosti potlačit "své ego" pane Jírovče, Vám přeji při čtení vlny oprávněné kritiky kterou jste vyvolal (a hlavně po ní).
      Velmi si Vás vážím a opravdu hodně by mne mrzelo, kdybych Vás musel přidat na svůj seznam kdysi hodnotných lidí, kteří v současné krizi žalostně zklamali.
      Lidí od nadprůměrné úrovně až k velikánům, kteří zcela nepopiratelně byli přínosem našeho národa humanistickým hodnotám evropské (a světové) kultury (jako např. pana Menzla, jehož minulé činy si zaslouží stálý obdiv a úctu).
      Hodnot, kterými se košatilo lidské společenství, dokud se podle nich byla Evropa schopná orientovat.
      Ne. jako to již delší dobu dělá světové společenství, infikované americkými "hodnotami", že jen
      " hubou mlátí prázdnou slámu .." - což samo o sobě je téma na samostatnou velkou úvahu.
      Domnívám se, že Váš problém s pochopením "migrace" má čistě jen kanadské kořeny.
      Ano, Kanada je "multi - kulti".
      Ale fakta:
      Je to "kolonie, zároveň sloužící jako "rekreační zóna" Američanů.
      Je to jeden hlas navíc, v OSN, pro Ameriku.
      Je to jeden z několika skrytých domovů pro nejbohatší z bohatých (Montreal), rukavička pro nadnárodní giganty, plundrující Zemi.
      Též ale točiště amerických rebelů (bývalých hipís. apd.).
      Je tak řídce obydlená s tak málo původním obyvatelstvem, že "multi-kulti" experiment funguje : jako míšení ras na liniích dotyku = výsledek je pozitivní (na první pohled!) a negativní projevy výsledků jsou zanedbatelné.
      Nedochází tedy k "plošnému překryvu kultur" a problému, co to udělá se sociální, filozoficko - morální, politicko - ekonomickou situací kanadské společnosti.
      (Přesto se již začínají vynořovat ve velkých městech budoucí velké problémy! Přestává platit sociální smír a pro-humanistická politika. Přibývá bezdomovců a jiných ztroskotanců, atd. atd.,..)
      Jiná situace je ale v Evropě a ještě s islámem.
      Řešení demografického problému Evropy "razantním míšením ras a kultur, to znamená PLOŠNÝM PŘEKRYVEM (včetně neslučitelných "ideologií"), které pro nás nachystali "vládcové" = manipulátoři EU před cca20-15 lety (nejde o žádnou spontální migraci!) je naprosto stejná FATÁLNÍ CHYBA, jako představa komunistů, že lidé si budou "spravedlivě, dle potřeb daného jedince" rozdělovat vytvořené materiální bohatství!
      Prosím, prostudujte si projevy (zatím jen špička ledovce) imigrantů, když mohou projevit své myšlení, Prostudujte si pomocí jakého nástroje Američané a Němci rozbili Jugoslávii (a jak to díky genetické a stádní paměti, které i když jsou protikladné, je možné velmi snadno využít, též k přeprogramování populace, např. na Ukrajině) a doufám, že si uvědomíte kolik podstatných faktů jste nezahrnul do své úvahy.
      Jinak souhlasím s 95% zde vznesené kritiky.
      A těším se, na co nejvíc objektivních článků od Vás.
      Váš Pavel p

      Vymazat
    3. Viděl bych to podobně. Navíc pan Jírovec podobně jako paní Merkelová a její německé a české "sluníčkářské" tzv. "vítací" elity, které celkem přirozeným otázkám a alternativním názorům na migrační kampan ve svých zemích přisuzují nálepky jako "xenofobové, rasisti atd.", se nás snaží přesvědčit o tom, že ti lidé do Evropy přicházejí z ničeho nic, či jakýmsi řízením osudu. Podobně jako všichni ti nezodpovědní politici a EU úředníci typu Merkelové i pan Jírovec jsou svým sarkazmem a kritikou lidí volajících po identifikaci a odstranění příčin migrační kampaně mimo. Lidé evropských národů a v česku tím spíš a dávno před tím než oficiální hlasy z Bruselu a Berlína začaly volat "uprchlíci vítejte", projevovali svoji vnímavost k slabým a potřebným, bez ohledu na etnikum, kulturu a kontinenty. Od samého počátku však volání po odstranění PŘÍČIN migrační krize, podobně jako u té řecké a ukrajinské bylo pro vedení EU mimo jejich rozlišovací schopnost. No asi proto, že nebylo "politicky korektní", že?

      Vymazat
  2. Máte pravdu, pane Jírovče, je zajisté paralela mezi roky 1938 a dnešní dobou, i tenkrát židé nechtěli utíkat jen tak někam, ale do USA a Velké Británie (a proč ne třeba na Madagaskar?) Tenkrát před válkou, kdy my jsme stáli sami proti Německu a na straně Německa třeba Anglie, Francie, Polsko, Maďarsko a Itálie, proč tenkrát se nesemklo mezinárodní židovské hnutí (všichni ti bohatí američtí a angličtí židovští bankéři) a nenutili vládu USA a Velké Británie se chovat čestně a dodržet své spojenecké závazky vůči ČSR? Kde byli tenkrát demonstrace židů v USA a ve Velké Británii proti podpoře těchto zemí Hitlerovi? Třeba jen na podporu tomu podělanému Československu? Problém podle vás nebyl na jejich straně, že se židovská komunita jednak v Evropě, ale i v dalším světě chovala naprosto pasivně proti nebezpečí Hitlerova fašismu, ale proto, že jim nebylo umožněno snadno utéci z ohrožených zemí do ještě bohatších zemí, než bylo Československo. My jsme byli stejně tenkrát ohroženi na existenci jako židé, jen jsme měli přijít až ve druhé vlně likvidace. Všichni nás nechali na holičkách a to i ta židovská světová komunita, které bylo úplně ukradený osud Československa. Jediné, co je pořád vyčítáno, je, že si židé nemohli tenkrát odejít tam, kam se jim zachtělo ve světě. Kdybychom měli my jako Češi židovskou mentalitu, tak také můžeme dnes vyčítat světu, že když jsme byli my v ohrožení Hitlerem, že měli USA a další bohaté země na západě otevřít své hranice pro emigraci 10 milionů Čechů z Československa. Tam, kde se světová židovská komunita dokázala vzácně spojit, bylo při podpoře bombardování Slovanů v Srbsku, tam byli židé včele s krvavou Madlou už plně za jedno. Ano, ta paralela tu je, když USA dnes posílají své většinou černé vojáky válčit do Mali, Somálska, Afganistanu, proč se těch černých v Africe nezastane třeba Obama v USA a jejich černá komunita v USA? Dnes černí v USA hlasují pro Clintonovu, bábu, která má na svědomí rozvrácení Libye, no má to logiku? Proč jsme na vině zase jenom my Češi, že neotevřeme své dveře všem těm ukřivděným na světě, kteří místo, aby v USA bojovali za to, aby Obama nepodporoval ISIL v Sýrií, dnes jen řvou, že na vině jsou jen země, které neotevírají své hranice emigraci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dysgrafik oceňuji, mohu-li připojit jen podpis. Děkuji 4:07.

      Vymazat
    2. Hezký příspěvek. Tak mě při něm napadlo, že my jsme teda ale pěkný trubky, protože jsme nejen všichni neutekli, ale ani nebojovali. Těžko teď můžeme soudit někoho jiného, že svůj osud bere více do svých rukou, protože to mi prostě přijde přirozenější. No nic.
      Ještě jsem chtěla poznamenat k té Americe, že problém je nejspíš v tom, že chudí a barevní mají v Americe dost svých problémů, se kterými se potýkají a že pro barevné je armáda jednou z mála příležitostí, jak si trochu slušně vydělat. Nic víc bych v tom nehledala. Svoji roli určitě hraje i všeobecné americké nepovědomí o tom, co se děje jinde ve světě a proč (čest výjimkám). A tím se taky vysvětluje vůbec přípustná kandidatura Clintonové, protože v každém normálním systému by dávno byla minimálně společensky znemožněna.

      Vymazat
    3. 4.07 Velmi dobře vystiženo...

      Vymazat
  3. Mezi těmi chudáky jsou tisíce těch,kteří uřezávali hlavy bezbraným lidem.To je třeba si uvědomit pane Jírovec. Až se dostanou do naší země a začnou tady provádět teroristické akce bude lepší,když si necháte své populistické řeči pro sebe.Zatím jsme pro ně žebrácká země ale až je Němci poženou skončí u nás valná většina a budeme je muset živit.Uvědomte si,že například důchodci u nás žijí nedůstojný život ač si na důchod platili celý život.V hypermarketech se doslova žebrá od lidí na operace nemocných dětí a vy nám tady budete kázat o tom jací jsme nelidové?Měl by jste taky ,že v jejích očích jsme jen otroci a tak nás vnímají jako svoje sluhy.Všimněte si jejich výrazů na fotkách.Mají prsty ve tvaru "v" a smějí se.To nejsou lidé,kteří jsou na pokraji bídy,jsou to muslimové,kteří se tady zabidlí a postupně celou Evropskou populaci zničí.My to asi přežijeme ale myslíte na naše děti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:01 Výstižná poznámka,

      a pak se ještě mrkni do Pravidel českého jazyka,
      neboť se kozomrdi .." zabidlí, ale já je zabydlet nenechám.
      Děkuji.

      Vymazat
    2. Jírovce mám jinak rád, ale tady je hodně vedle. Asi si v Kanadě na multikulti okolí a tedy i muslimy zvykl, ale to byla jeho volba, když utekl z ČR. My jsme tu zůstali i proto, že chceme být doma mezi Čechy. Pro mě je s migrací nejdůležitější moment zachování naší kultůry, až následně jde o peníze. S muslimy v okolí jde ovšem o přežití. EU je úplně neschopná nebo to dělá cíleně. A starou židovskou otázku sem netahejte, ještě bychom došli ke konspiračním důvodům dnešní migrace, že. TES

      Vymazat
    3. Taky jsem si to uvědomil,když už jsem to odeslal.Moc se omlouvám.Člověk prostě někdy chybuje.Ano zabydlit je tady nechceme.Češtinu si myslím,že ovládám průměrně.V záklaďe horší je ,když si nakopáváme zadek mezi sebou a to je voda na mlýn lumpů,kteří tady vládnou.Jinak to byla fatální chyba ode mne,už se to nestane.Jdu si to ....

      Vymazat
  4. Jaký je pohled běžného Čecha dnes na události 1938 a období 2. světové války? „Vy kurvy jedny západní, nejdříve jste nám půjčili na tom, abychom si vyzbrojili armádu a postavili pevnosti na hranicích proti Němcům, a potom jste nám nařídili, abychom tyto svoje zbraně a pevnosti odevzdali Němcům, ale samozřejmě s tím, že dluhy jsme si měli za to splatit“. Jaký je pohled židů na tuto dobu? „Vy kurvy jedny západní, když tu začalo být v Evropě nebezpečno, tak proč jste nám nenechali otevřené hranice, abychom se mohli vystěhovat, kam se nám zlíbí“. Ted´ obecně, když sem pustíme do ČR milion lidí z Afriky a Arábie, tak opět to budou jen lidé, kteří, až tato republika bude v ohrožení, zvednou kotvy a budou se rozhlížet, kde je ta zaslíbená země s vysokou životní úrovní, kam by mohli emigrovat. A to opomíjím fakt, že se jich část může postavit proti této republice hned od začátku. Šokující pro mě byly demonstrace Ukrajinců na podporu Banderovců v Brně nedávno, vy ty lidi v dobré vůli sem do ČR vpustíte a oni vám vráží kudlu do zád a oslavují ty, co vás za války zabíjeli (viz. pogromy Banderovců na Volyńské Čechy atd.). Tak takto se například chovají Ukrajinci vůči nám, a čím více jich tu bude, tím je tato země zranitelnější, vytvážíte si tu 5. kolonu svých nepřátel, kteří tu přijdou za vaše peníze a potom vám vrazí kudlu do zád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jak jste mohl slyšet, pan premiér nemá problém se zavedením bezvízového styku s Ukrajinou. Kolik jich je? Řádově asi 40 milionů, že? Q.

      Vymazat
  5. To je bomba, pane Jírovče, vy jste se snad podělal. Nebo se z Vás stal už Čulík? Co to melete za nesmysly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zírám. Pana Jírovce jsem uznával jako moudrého, myslícího člověka, ale tohle je nestravitelné ...

      Vymazat
    2. A ještě dodám vzkaz panu Jírovcovi: Vraťte se pane Jírovče zpátky na Blisty k Čulíkovi. Svůj k svému.
      Promarnil jste příležitost mlčet. Škoda.

      Vymazat
  6. Jak typické,dnes je stejné počasí jako ten památný den 1939,který revanšista Schwarzenberg bude určitě dnes oslavovat jako den osvobození od jha Čechů.A současná situace,to je jako v roce 1938,jen k nám za nevkráčí Wehrmacht,ale dobrovolně jsme se stali protektorátem,abychom předali veškerou ekonomiku a pracovní sílu(otroky) našemu vůdci-Frau Mutti Merkel!Proto pane Jírovec,ten náš protektorátní premiér tak velmi podobný těm po 15.březnu 1939 dělá v předklonu před touto DDR bábou vše co ona chce!Jak jste srávně uvedl,zvítězil ve volbách těsně o ten svůj poslední chlup na olysalé palici se slibem ,že zneplatní církevní restituce......lhář,podvodník,tak to lze vyhodnotit,ale tloustne mu ksicht i se zátylkem....Protože jsem obeznámem se živitem v kanadě,vím,že tam i emigrant má doplácenu částku na živitní minimum,ze které může pohodlně cestovat třeba do ČR ,zde si nechat spravit zuby a odletět zpět třeba do Toronta!To český blbeček za těch 340 EURO/měsíc těžko asi zvládne,ale lepší se to,protože ten skvělý premiér plní sliby a důchodcům zajistil pro letošní rok zvýšení penzí o neuvěřitelných 1,4 EURO!A vůbec tomu gaunerovi(nemám jiný výraz pro podvodníka) nevadí co činí Singer s Kč,což má za následek "malou"domů pro židobankéře a velkokapitál "demokratického" Západu ve výši 500 miliard Kč /každý rok!Inu ten bohatě prostřený stůl Západu musí zůstat,stejně jako musí zůstat Čech jejich otrokem(levnou pracovní silou).Jen ta dnešní okupace neproběhla vpochodováním Wehrmachtu,ale výsledek je výrazně efektivnější pro naše přátele ze Západu!

    Pavel Beran
    zločas(zlý čas)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle Berane 100% souhlas. T

      Vymazat
  7. Otevřený list věřících k aktuální situaci v Evropě a České republice

    http://www.krestaneprotiimigraci.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Židé neutíkali do Říše!!Muslimové utíkají do zemí, které se na nich provinili! Nemá to logiku a co nemá logiku, je řízený proces pseudodějin. Jedině logické by bylo :mír a obnova rozbité Sýrie, proces s viníky pětileté vojny! Vždyť nastěhování milionů do Evropy ta Evropa neutáhne, vždyť je živí a bude živit. V EU je průměrná nezaměstnanost 10%, a to teď. Kam půjdou pracovat ty statisíce? Šetrným Němcům by měl někdo argumentovat právě tímto - jak je budeme živit? Proč a za co?
    A uvádět paralely nebo podobenství je vždy ošidný prostředek, lépe je držet se současných faktů.Paralela je jen paralela, jen slovní ekvilibristika - jenže masy jdou teď a tady.

    OdpovědětVymazat
  9. Oprava: ....země se provinily...

    OdpovědětVymazat
  10. Článek je demagogický blábol. Toť vše.

    OdpovědětVymazat
  11. Proč mi vše, na co jsem si stěžoval za "reálného socialismu",dnes připadá tak absurdně směšné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně vono, byli jsem hlupáci a trávili jsme večery u Hlasu Ameriky a poslouchali tu židovskou propagandu z USA apod. Ono je pravda, že ta US propaganda byly postavená na daleko rafinovanějším základě, proto, na co jediné se může čloěk na ty komunisty zlobit je, že nedokázali říci pravdu tak aby ji člověk věřil, To nejhlavnější bylo, že naši vojáci nevraždili ostaní občany světě na svých misích a na to jsme mohli být hrdí, dnea máme z ostudy kabát, povinně se radujeme, že nám EU a USA zabíjí civilisty třeba v Srbsku, FUJ, je mi ze mě samotného na zvracení, ale to si někdo zde odse.... takový podvod na tento národ. Havla už nepověsíme, ale Gorbačova bychom ještě mohli.

      Vymazat
  12. Myslím, že dnes, kdy už se ví, jak celá imigrační vlna probíhá a kdo na ní bohatne, je brnkání na "lidskou" strunu už trochu vyčpělé.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Jírovče, je to válka....

    OdpovědětVymazat
  14. To se to nádherně žvaní ze zámoří, kam invaze imigrantů, bezmezně drzých devastátorů, ničících cokoli mají v cestě, nesměřuje.

    OdpovědětVymazat
  15. Co se s tím pánem stalo ??

    OdpovědětVymazat
  16. doktor Co tím článkem chce autor říci ??Snad si někdo nedovolil vynechat holokaust????

    OdpovědětVymazat
  17. Je to válka, blbe… sám bych to nevyjádřil výstižněji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, vysoce inteligentní nadpis článku ze kterého pranic neplyne, cože to vlastně autor, tedy mimo ten nadpis, hodlal vůbec sdělit.

      Vymazat
  18. Pan Jírovev mně zklamal.
    Co k tak blbému článku podotknout?Nic.
    jituš

    OdpovědětVymazat
  19. Jiří Jírovec15. března 2016 14:18

    Ten, kdo umí číst, si mohl povšimnout, že jádro mého článku spočívá v tom, že uzavření hranic EU neřeší problém uprchlíků. Z Turecka ani odjinud nemají kam jít.
    Politik, z jehož slovníku zmizelo slovo člověk si může natřásat peříčka u mikrofonu, ale chybí mu mravnost k tomu, aby pojmenoval problém. To je, podle mého názoru případ Sobotky i Zemana.
    Pokud to někoho zajímá:
    Nejsem žid.
    Spolupráci s Britskými listy jsem přerušil před několika lety.
    Píši častěji z Prahy než z Ottawy.

    Pro Jituš: Nemarněte energii kritizováním "blbého článku". Napište vlastní, jistě bude lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý pane Jírovče,
      Vy jste byl pro mne vždy ,jak ze studnice voda živá!- proto jsem napsala,že jste mne v tomto
      článku zklamal!
      Nic Vám nevyčítám ani se Vás nechci (v žádnèm případě) nějak osobně dotknout.
      Nejsem schopna nějakých analytických rozborů jako povolanější ,ale nejsem ,právě u Vás ,zvyklà na tak vlažné a podivně neutrální vÿpovědi -proto jsem se ozvala.
      Tak se nezlobte,jestli jsem Vám zkazila kafe;-)!
      Tak příště!
      jituš

      Vymazat
    2. 14:18 Pane Jírovče, vaše vyjádření o mravnosti a lidství chápu a sdílím. Na obecné úrovni máte pravdu, ale pochybuji, že jste ochoten je v praxi aplikovat. Pokud nemáte výhrady k ekonomickým migrantům, zajděte do libovolné tzv. vyloučené lokality a oznamte tam, že nemáte nic proti tomu, aby se k vám přestěhovali. A pomoc těm, kdo přišli o svůj domov a "nikam nezmizí"? Máme u nás asi 30 000 bezdomovců. Vemte si domů alespoň jednoho a integrujte ho do společnosti. Pravda, budete ve výhodě, nečeká vás jazyková a kulturní bariéra. Pokud toto uděláte, budu vám věřit. Jinak jste stejný populista jako ti, které kritizujete.

      Vymazat
    3. Článek jsem četl, když tu ještě nebyly žádné příspěvky. Musím se přiznat, že jsem z článku nepochopil, jaký je postoj autora k té migrační vlně. Nyní po upřesnění, musím říci, že podle mého názoru, je pohled autora na tuto problematiku vědomě manipulativní. Myslíte si, že píšete pro kanadské idioty?
      Předpokládám, že i k Vám se donesla informace o plánované islamizaci Evropy. Takže jádrem invaze, jsou bojovníci určení k rozvrácení Evropy. Jakou formu boje, jim organizátoři naplánovali, to asi zatím ani neví. Nepochybně to budou různé násilné projevy, které zlegalizují zavedení policejního státu. Pro všechny, pro imigranty i vyděšené Evropany.
      Kolem tohoto jádra jsou nabaleni ti, o nichž asi píšete. Vychcánkové, kterým bylo nakukáno, že když zaplatí převaděčům, Evropa se o ně postará. Pokud jich třeba polovina cestu nepřežije, tyto organizátory nezajímá. Už zaplatili. Jejich účelem je, dát této invazi zdání humanitární katastrofy a vytvořit atmosféru, pro přijetí všech. V tom jim napomáhají různé neziskovky, které působí ve stejném smyslu, jako Váš článek.
      S tou Vaší mravností, byl určitě i atentát na Heydricha zločinem! P.K.

      Vymazat
    4. Obviňujete politiky z nedostatku mravnosti. Zapomínáte na to, že mají hlavně odpovědnost za osudy občanů, jako vy máte odpovědnost za osud své rodiny. Skutečně by jste se s vědomím této odpovědnosti zachoval tak, jak nabádáte politiky?
      Bylo by vůči vaší rodině mravné a lidské provést to, co jsem uvedl v příspěvku 15:32? Jsem si jist, že ne. Pak jsou ovšam vaše výtky vůči "brzdám" migrace falešné. JL

      Vymazat
    5. 14:18. Dobře pane humanisto. Uzavření hranic to neřeší? A co to tedy řeší? Ten evidentně invazní záměr jako mezikrok k ovládnutí světa agresivní mocností vedoucí války s humanitárním bombardováním, kde se dá.. Asimilace a integrace se vznikem nové hnědé ovladatelné rasy? Tentokrát jste střelil hódně mimo. Od dopisů přítelkyni jste udělal velký krok vpřed u propasti. Máte to zapotřebí???

      Vymazat
    6. Pro jistotu, po Vašem komentáři v jsem si článek ještě jednou prostudoval.
      ".. Rozfoukat pýchu na árijskou rasu.." znamená "rozehnat pýchu nebo vyvolat pýchu"?
      Z hlediska další narážky na "krematoria", usuzuji, že jste měl na mysli "vyvolat nacistickou pýchu".
      Pak ale jste vedle, protože z většiny Němců jsou dnes "udření eunuši", následkem potřeby vydělávat a masívních výplachů mozků (jako v současnosti převážná většina současné mužské, hlavně evropské, ale celkově "západní" populace), což má na svědomí promyšlená, emancipačně - genderovská politika.
      Takže, co tím chcete říct? Že se o ně nedostatečně staráme? Že je to naše povinnost? Že Němci jsou fašisti? Že my jsme fašisti? Že je máme brát k nám do našich zemí? Nebo že jim máme pomoct v zemích, co nejbližších jejich domovu?
      Nebo, že se máme cítit zavázáni Turkům za to, že se nám je sem (s 90% jistotou) snaží sami od sebe nacpat, aby nás mohli co nejvíc přimáčknout k zemi a co nejvíc z toho vyinkasovat?
      Navíc je možné, že "vládcové" EU jsou s Erdoganem domluvení a že jde jen o divadlo pro "plebs".
      Dále, uprchlíci, z hlediska percentuálního poměru k domácím obyvatelům, jsou v Turecku zanedbatelnou minoritou. 4 (nadsazené) milióny ku 70 miliónům. Na rozdíl od Libanonu a Jordánska, které jste Vy sám zmiňoval a kteří přesto jsou schopni se o migranty postarat, což dělají již několik let (i když je to vysiluje).
      Dále,už teď se mají kam vracet (pomineme-li problém jejich "neochoty" bojovat za svojí zem, a to i pokud nesouhlasí s Asadem, protože se mohou přidat na stranu těch umírněných, co vedou dialog).
      A pokud EU přestane skrz "rebely" bojovat s Asadem a poskytne mu dvě, tři miliardy na výstavbu domů,, pak alespoň polovina imigrantů (skutečných Syřanů) urychleně zmizí a třeba s sebou vezmou i část falešných Syřanů (zamotivujeme-li je).
      Nebo Vás nadzvedl Sobotka a jeho falešná, či nedomyšlená "lidskost"?!
      A to je skutečný obsah Vašeho článku?
      Pravda, Sobotka je velké riziko pro ztrátu národní identity a tím i následného zbídačení naší země!
      Ale proč potom do toho mícháte Zemana?
      Co udělal před tím, než se stal presidentem a co dělá dnes, jsou dvě odlišné věci. A mne osobně zajímá, že teď skutečně hájí zájmy našeho národa. Nebo si myslíte, že to nedělá?
      Celkově i po Vaší vysvětlující poznámce z 16.3. z 14:18h musím říct, že Váš článek je "kočkopes".
      A první předpoklad pro odstraňování vlastních chyb je ten, že je člověk napřed musí "uvidět".
      Přeji "ostrý pohled" a dobrou noc.
      Pavel p

      Vymazat
  20. Pane Jírovče,vážím si vás a pokud si myslíte,že váš článek vystihuje současnou situaci,nesouhlasím s Vámi.Nenechte se unést vášní.Budeme ten problém řešit už brzy a potom bych psal články o podobného typu raději někde jinde .Pana presidenta vynechte,je to člověk,kterého jsem volil a jediný říka to,co si všichni myslíme.Myslíte si,že je celý národ hloupý?

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel naprostá pravda.
    Vinu za situaci těch lidí nese Západ, který vytvořil Taliban, Al Kajdu, ISIL.
    Ten Západ, který zničil jejich domovy.
    Ten Západ, který zničil Afghánistán, Irák, Libyi a pokusil se zničit i Sýrii.
    Kdo to je ten Západ?
    Jsme to My.
    My všichni, kteří jsme tolerovali naše politiky, kteří se podepisovali pod sankce, tu proti Iráku (kde zemřelo cca 500.000 dětí kvůli nedostupnosti embargovaných léků)tu proti Libyi nebo pod aktuální sankce proti Sýrii.
    Už někdo z Vás kontaktoval svého poslance a chtěl po něm vysvětlení, proč nesmyslnou a neúčinnou sankční politikou zhoršujeme a ničíme život obyčejným lidem v Sýrii?
    To, čeho jsme dnes svědky, je jenom důsledek toho, že jsme svým voleným zástupcům umožnili beztrestně páchat zločiny proti lidskosti na obyvatelích těchto zemí.

    OdpovědětVymazat
  22. Jdi to kvákat do čt Jírovče. Dobře ti zaplatí.

    OdpovědětVymazat
  23. Vysvětlí mi někdo, proč fejsbůková generace Arabů táhne do zemí, které způsobily rozvrat jejich stabilizovaných států?? Představte si, že byste přežil Lidice a hrnul byste se na západ do Rajchu??
    /Tam by vás nečekaly sociální dávky, leda tak dávky ze samopalu./
    Čemu vzhledem k Západu mladí muslimové věří?
    Proč se ty novinářští presstituti neptají těch hochů? Anglicky umějí. Tak proč nejsme zahlceni rozhovory a reportážemi? Prožíváme 21.stol. jakožto Věk informační a milion lidí se přesouvá prakticky mlčky?? To je neuvěřitelné.Celé je to svinské spiknutí.
    Židovská emigrace s tím nemá absolutně nic společného. Toto je lidoinženýrský projekt, detektivka, jejíž rozuzlení nás teprve čeká. Může to být i přesun budoucích buď otroků nebo vojáků pro boj s Ruskem. Nebo s každým, komu NWO bude vadit.Plemenná stránka věci je vylhaná. Na jedné straně Bilderberg řve, že Země je přelidněná/sic!/
    a na druhé straně kvákají eugenické, v jádře trestné a rasisitické, bláboly o míšení ras.
    Je to revival fašismu, čeho jsme svědky, stejně jako rozvrat na Ukrajině, nepokrytě banderovsky zbarvený.A k tomu ještě islám, totalitní ideologie,
    kterou nehodno rozebírat, a jíž nositelé a praktikanti jsou ony davy.

    OdpovědětVymazat

Reklama