Reklama

.

.

úterý 8. března 2016

O koho jde víc: o Peroutku nebo o Zemana?

Jiří Baťa
8. 3. 2016
Kauza Zeman versus Peroutka, resp. madam Kaslová postoupila až tak daleko, že se jí zabýval soud. Vynesený nepravomocný rozsudek neuspokojil ani jednu stranu a kauza bude i nadále pokračovat dalšími tahanicemi o (ne)pravdu. Přes poněkud nestandardní žalobu, kterou na prezidenta M. Zemana podala vnučka F. Peroutky paní Kaslová, se džin vypuštěný s lahve paní Kaslové, rozpíná v poněkud netypické atmosféře. 

Tou atmosférou je intenzivní ofenziva protizemanovských odpůrců ze všech oblastí veřejného i politického života a pohříchu nutno konstatovat, že jich není málo. Ani kauza Peroutka není ničím jiným, než „naskočením“ na vlnu současné antizemanovské hysterie. Kdyby něco podobného řekl např. Schwarzenberg, ani ve snu by nikoho nenapadlo to rozdmýchávat jako v případě, že to řekl zrovna Zeman. Ono v podstatě nejde vůbec o to, co podle Zemana Peroutka řekl nebo napsal, ale o to, že to řekl zrovna Zeman, což se lidem jako paní Kaslová (nejen vnučka F. Peroutky, ale i žena bývalého primátora Prahy J. Kasla z ODS) a dalším sluníčkářům či pravdoláskařům náramně hodí jako voda na antizemanovský mlýn.
Bohužel, na stejné vlně se zřejmě veze i sama soudkyně, která nepravomocný rozsudek vynesla, protože se očividně projevila jako zaujatá vůči prezidentu Zemanovi, když odmítla číst statě či pasáže z Peroutkova článku v předválečném časopise „Přítomnost“. Paní soudkyně zřejmě seznala, že by to mohlo žalobci(kyni) neprospět, protože podle ní je to podsouvání Peroutkova kladného poměru k nacismu, což by se prý dotklo každého. Zamítnutí přečtení exponovaných statí článku v Přítomnosti dokazuje, jakým velkým obloukem obešla to nejpodstatnější, co se od soudu očekává a tím jsou důkazy, fakta, pravda a spravedlnost.

Nemá smysl se ze široka rozepisovat o podstatě, který dala příčinu vzniku této kauzy. Dostatečně a vyčerpávajícím způsobem tak již učinili např. známý levicový „extremista“ Radim Valenčík, nebo stejně orientovaný publicista Břetislav Olšer a jiní. Miloš Zeman svůj výrok k osobě F. Peroutky neřekl bez toho, že by k tomu neměl důvod a jestli je přesvědčen, že kdysi vyřčený článek v časopise „Přítomnost“ četl, měl k tomu o důvod víc se takto vyjádřit. Že se článek dosud jako „corpus delicti“ nenašel, resp. že se mohl v jeho názvu Miloš Zeman zmýlit nemění nic na věci, že zde nehraje roli název článku, ale obecně Peroutkovy postoje v kritickém období let 1938-39. V „Přítomnosti“ zcela prokazatelně (možná i z taktických důvodů, kdož ví) však Peroutka zjevně stranil nacistickému Německu, o Hitlerovi nemluvě, což dostatečně dokazuje jeho „chvalozpěv“ k vůdcovým 50. výročí jeho narození v časopise „Přítomnost“. To, že nakonec za své osobní projevy sympatií po k Německu i jeho vůdci doplatil, je věc druhá a nemůže jej zcela očistit od snahy se Hitlerovi zavděčit. Není divu, že o tom Peroutkova vnučka nechce mluvit a vše považuje za sprostou pomluvu a urážku čestného člověka.

Že by však Peroutkova vnučka paní Kaslová, její manžel a spol. neznali obsah článku s blahořečením vůdce, se nechce věřit, o to více se jeví jako šaškárna počínání paní Kaslové, která chce tzv. „z hovna uplést bič“ na M. Zemana. Nic nemění na věci skutečnost, že se inkriminovaný článek dosud nenašel, neboť rozhodující je smysl, resp. obsah článku, ne jen inkriminovaný název článku „Hitler je gentleman“, zmíněný M. Zemanem. Článek a jeho statě byly jako neklamný důkaz nabídnuty k dispozici soudu k přečtení, ovšem jak již výše zmíněno, soud nepovažoval za potřebné je citovat. Paní soudkyně, lze se tak alespoň domnívat, zřejmě znala obsah článků a z obav váhy důkazního materiálu takticky (ale také protiprávně) zamítla požadavek žalované strany o jejich přečtení.

Jestliže se prezident Zeman se nehodlá omlouvat podle umíněných požadavků paní Kaslové, pro kterou by taková omluva znamenala zadostiučinění jako dosažení krutého ponížení Zemanova majestátu, činí tak pan prezident Zeman ze zcela pochopitelných, logických a i veřejností chápaných jako naprosto správné rozhodnutí. Paní Kaslová se snaží hlavou prorazit Zemanovu hradní zeď, ale má jen málo šancí, že se jí takové satisfakce z umanuté a neprokazatelné urážky osoby jejího děda podaří.

Kauza nejspíše dopadne jak bývá v české kotlině v poslední době zvykem, že „vlk se nažere a koza zůstane celá“. Paní Kaslová a její pan manžel zřejmě s výsledkem spokojeni nebudou, ale ani být nemohou. Jejich snaha pokořit nebo zlomit Zemanovu hrdost a tvrdošíjnost se jim nepodaří a ani nemůže, protože pravda (ani veřejnost) není na jejich straně. A že soudy v ČR nesoudí spravedlivě, o tom rovněž není a ani nemůže být pochyb. Nicméně, paní Kaslové a jejím přátelům-sluníčkářům se podařilo dát znamenitě najevo, „jak rádi“ mají svého prezidenta. A to se také „cení“!

PS: DŮLEŽITÉ!Toto jsem dostal v dopbě, kdy jsem se chystal odeslat článek ke zveřejnění. Takže výše uvedené platí už jen sotva z poloviny, k ostanímu díky foto není třeba žádných slov.

79 komentářů :

  1. Možná dělal to, co se děje dnes, poštvat evropské národy proti Rusku a trochu to překombinoval, špatně odhadnul Hitlera.

    OdpovědětVymazat
  2. co to je za nesmyslný článek ?? skoro jsem tomu neporozumněl - je Zeman blbec nebo není ? prosím jasnou odpověď !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na úhlu pohledu, kdo jej hodnotí.
      Není perfektní, to já také nejsem. Dělá chyby, já také. Za blce jej rozhodně nepovažuji.

      Vymazat
    2. 0:41 Jasná odpověď: blbec jsi ty.

      Vymazat
    3. U Kaslové a Kasla/už jsem v reálu-manželé/,dlbec je i když nevím,zda z jejich přesvepdčeni.Kaslová si nadrobila,jelikož je plno článků k náklonnosti k Hitlerovi a německému národu.Totéž se týká Štětiny,Mitrofanova a dalších s tím rozdílem,že je dělí časová osa.Co je závažnější,je paní soudkyně.Jasně deklarovala pokřivené soudnictví.Havloidní kavárna mně nezajímá.Tak hluboko jsem snad ještě neklesk.Ti,kteří ještě nemají vypatláno vědí,že pan prezident Zeman má pravdu a doufám,že se Kaslová ještě zapotí.Ono ve finále opravdu nejde o jeden článek,ale o postoj k režimu v té době .

      Vymazat
    4. 4:02 Jasná odpověď:blbec jsi prokazatelně ty - dlužno dodat - blbec, který nikdy nespí. Mimochodem ten článek je velice srozumitelný. A ty šmejde, mermomocí, notabene ve 4 hodiny ráno, jsi čímsi nutkán vlastní blbost zřetelně vystavit. Jsi tudíž korunovaný blbec. Doma z tebe určitě mají radost, s tebou si tedy musí užít.

      Vymazat
    5. Oprava s omluvou pro 4:02. 11:28 se týká tazatele A 0:41. Tímto omylem jsem se zařadil též mezi blbce, byť pouze částečné.

      Vymazat
    6. 11:34.Dík, tak jsem se už dlouho nezasmál.Jarda

      Vymazat
    7. 11:34 od 4:02
      Omluva se přijímá, i když z vašeho textu je jasné, že šlo o přehlédnutí. Mohu vás uklidnit. Svou omluvou jste prokázal, že mezi blbce rozhodně nepatříte, a to ani částečně.

      Vymazat
    8. Oprava : proplesknut

      Vymazat
  3. Zemanovi fanatičtí patolízalové ho budou zcela nekriticky vynášet do nebes i kdyby se vysral na stůl v přímém přenosu.
    Ten si jen užívá moc, mstí se, vyhledává spory, rozesírá, nic nerespektuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale hochu, to je právě ono. My ho volili, právě proto, aby užíval moci proti vám, pražské lumpenkavárně, mstil se všem zrádcům, vyhledával spory v zatuchlém českém korupčním rybníky, rozesíral blby a kolaboranty a hlavně nerespektoval tu vaši přiblblou zatuchlinu zvanou demokratůra. Kapišto vašnosto?

      Vymazat
    2. 2:13 Už zase podle sebe soudíš druhé?
      Tyjóó, dáváš to Kalouskovi pěkně sežrat: "Ten si jen užívá moc, mstí se, vyhledává spory, rozesírá, nic nerespektuje". Na Kalouska to opravdu sedí. Vyjímečně máš pravdu. Blahopřeji k vzácné události, která se ti (s malou pomocí) povede maximálně jednou za 10 let.

      Vymazat
    3. A co nebo koho respektiuješ ty,alkoholickej debile chcípáka Veškrny???Ani zadek si sám neutřeš,kreténe!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. Ach, slunko naše jasné ,snad máš bol a žal,že se ti nevede?Tak si Pepku poskoč,zhluboka nadechni a otoč se kolem své osy a neposer se.

      Vymazat
    5. A 2:13 - A to si představ ty střevo, že jej zvolíme suverénně znovu. Možná už v prvním kole.

      Vymazat
    6. Vy jste přece taky velebili Havla, i když se někde mnohokrát ožral a následně zechcal a zesral jako prase.
      To se panu presidentu Zemanovi ještě nestalo. Máte tedy s těmito věcmi jistě mnohem větší a bohatší zkušenosti ;-).

      Vymazat
    7. "vysral na stůl"to děláte doma příteli?Asi ano,vaše myšlenkové pochody tomu napovídají.Proč jsou ti Zemanovi odpůrci vesměs taková" navoněná" lůza?

      Vymazat
    8. Protože ta holota je noblesní lůza vyznávající eleganci pamprskových knížat.

      Vymazat
    9. Pro 10.26 tak jsem se po dlouhe době, zase od srdce zasmála ...... sprostej hajzlík si to zaslouží a muže byt rad, že je to jen pisemne , kdo sproste pomlouva prez. Zemana , tak by měl byt pořádne pro Pleskot , aby se mu v palici rozsvítilo , ale bohužel, u dementu toto nehrozí , ti jsou dementní od narození az do smrti

      Vymazat
  4. Co má Zeman podle tebe respektovat. Tvou hloupost? Zemana nikdo nevynáší do nebe.. Oni ho jen brání proti podlým útokům frustrátů, kteří neměli sílu protlačit do prezidentského úřadu Schwarzenberga, toho zemského škůdce. :-D))

    OdpovědětVymazat
  5. Co rict. Budme radi, ze mame Zemana. Hlupaci na nej muzou stekat. Ti premyslejici vidi, ze ma, az nechutne casto pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím vám,na rozdíl od vás nejásám,když prezident jedné třetiny voličů republiky je soudem usvědčený lhář.K problému co zde "řeší" p.Baťa,zda jde o Peroutkou nebo Zemana asi tulik,člověk vzdělaný jak p.Zeman,ale rozumný by měl jednat rozumně a lidsky.Jinak pacholek zůstane pacholkem nezávisle na vzdělání a funkci.

      Vymazat
    2. 15.54 každý kdo pročetl zmiňované ročníky Přítomnosti ví, že prezident má pravdu a řekl ji jen velmi jemnými nekonfliktními slovy. Problém teď je, jak dále přistupovat k Peroutkovi, tím spíš, že jde o významného autora a novináře. Soud, který proběhl přidal k tomuto historickému maléru (dikce článků o Hitlerovi, obsah v Přítomnosti zveřejněných reakcí na dopisy čtenářů)ještě i malér další, současný - soud nezabývající se důkazy...

      Vymazat
    3. 17:09 čtenáři Přítomnost,určitě také víte,že ten článek o kterém,podle vás jen velmi jemnými
      nekonfliktnimi slovy mluvil pán Hradu,byl Peroutkův poslední.Po konci války,když se Peroutka po 6 letech dostal z koncentràku si nikdo,kdo tu hrůzu zažil vč.komunistů nedovolil pomyslet,natož vyslovit takovou lež jako "náš" prezident všech občanů!Neni problém s Peroutkou,ale se Zemanem,kór když i klíčový muž Hradu p.Koníček říká: 90 procent Zemanových výroků neberte vážně!!

      Vymazat
  6. Tak k tomu Vám něco řeknu:
    Ta Přítomnost vycházels ve dvou vydáních a jedno bylo cenzurované. Jestli nemají všechna čísla jdoucí pěkně za sebou a nějaké chybí, tak není co řešit. Může to v tom chybějícím, které také mohl někdo stopit, jako svazky STB o Havlovi.

    OdpovědětVymazat
  7. Ozraly komunisticky primitiv Zeman pritahuje ozrale komunisticke primitivy. Jak take jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobuá Šimone, co tam máš dál.

      Vymazat
    2. Jasná zpráva, tady je jeden z příkladů. Je vidět, jací ožralí komunističtí primitivové nám vládnou.
      https://www.youtube.com/watch?v=5IoGSlnIWYA

      Vymazat
    3. Jsi jen ubohej potrat opičí děvky,stůl je přichystanej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  8. Jak daleko je prodej Vltavské kaskády Frantíkům.Má se umořit dluh čr na nulu.Hraje Veolia velkou hru s knížetem a kalousem

    OdpovědětVymazat
  9. Jak píše paní Dr. Horáková, TGM prohlašoval p. Peroutku za zabedněnce.Vždy když něco napsal, naštval Slováky.V podstatě nepodporoval projekt Československa. Paní Kaslová není jen vnučkou p. Peroutky, ale také protektorátního ministra. Já osobně být novinář, nepovažovala bych cenu F.Peroutky za poctu, i když novinář byl výborný.
    Za poctu českého novináře bych považovala třeba cenu Karla Čapka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://cs.wikipedia.org/wiki/Richard_Bienert

      Vymazat
  10. Veolia tuneluje vodovody čr.Jak- neobnovuje vodovodní řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Privatizace vodárenství bylo to demokratické rozhodnutí vlády ČSSD a jejich voličů. Teď si třeba voliči ČSSD přejí imigranty a jejich přání bude vyslyšeno.

      Vymazat
    2. 7:24 Veolia je nemá proč obnovovat, nepatří jí. Zůstaly státu nebo obcím, takže náklady na jejich údržbu a rekonstrukci platíme my všichni. Zřejmě jste zapoměl na základní pravidlo privatizace:
      "Privatizovat zisky, socializovat (nechat občanům) náklady".
      Veolia má čistý zisk po zdanění na jednoho zaměstnance zhruba 5 miliónů korun. To je přece tak prodělečné, že se toho stát musel zbavit. Kdo to nechápe, je kryptokomunista a přítel starých pořádků. Tak bacha!!!

      Vymazat
  11. Vtip je v tom, že je jedno co Zeman řekne. I kdyby mluvil jako Mirek Dušín by to nepomohlo. Podle přísloví

    "Kdo chce psa bíti hůl si najde".

    Smutné, že atmosféra v národě je taková, že si tohle dovolujeme. Pliveme tím samy na sebe. Jednou je to náš prezident a nic zásadně zlého nedělá (na rozdíl o Havla, který byl zločinec nejhoršího zrna - humanitární bombardování - cítil bych se mnohem lépe, kdyby jsme ho veřejně odsoudili a distancovali se od něj) a to je v dnešní době zkorumpovaných byrokratických struktur poklad.

    OdpovědětVymazat
  12. Lůza si vzala do hlavy, že Zeman, který:

    -prohlašuje "já jsem Žid"
    -je proevropský
    -chce přijmout co nejdříve euro
    -o lidech kteří nadávají našim vojákům na misích do žoldáků tvrdí, že jsou "špínou naší společnosti"
    -rve se za megatunel Dunaj-Labe
    -v roce 1989 silně kritizoval komunistickou společnost kterou zdejší idioti tak obdivují

    https://www.youtube.com/watch?v=01r2INhKZoc

    je jejich spojencem bojujícím za jejich zájmy. Blbečci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ústy zdechlýho Veškrny promluvil Všeználek Chujmer!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    2. 9:18

      Jseš schopný něco z toho co jsem napsal vyvrátit, nebo jsi měl jen nezvladatelnou potřebu prdnout si, vykřičníkový zoufalče?

      Vymazat
    3. 8:41Já lůza se tě poníženě ptám.A co nebo kdo jsi ty?Jsi čech nebo Američan,nebo snad to i to?Za koho kopeš a kdo je vinen vymytím tvé mozkovny?Svěř se zoufalý člověče!Nikdy není pozdě!

      Vymazat
    4. To Anonymní 9. března 2016 8:41
      Máte pravdu, vámi udané info sedí. Ovšem nejsem úplně ve shodě s jejich hodnocení Vámi.

      - Řekl o sobě, že je žid, OK. Jsem přesvědčen, že za člověka hovoří jeho činy a postoje a původ jej nikterak nediskvalifikuje. (Zřejmě si petete židovství a sionismus - není to totéž).
      - Proevropské hodnoty jsou poněkud jiné, než ty, které dnes EK a eurohujeři prosazují. Pokud se pamatuji, tak se jednalo o těsné ekonomické propojení s velkým respektem k autonomii a atributům přidružených států.
      - Zda euro je pozitivum či negativum nejsou schopni rozhodnout ekonomové, politici, dokonce ani vědmy, takže dávat to na misku vah jako negativum je pošetilé.
      - problém s označením našich žoldáků vidím stejně jako Vy. Ovšem na druhou stranu musím též vidět, že president má poněkud jiné postavení než mi webový žvanilové bez státnícké odpovědnosti. Jakkoli s účastí v NATO nesouhlasím, tak je mi jasné, že tam ČR je a pozitivní signály musí občas i president vyslat. Těch pár set tisíc za tu pompu kolem státních pohřbů jsou jen drobné a nad hroby se na chvíli zlklidnily protizemanovské vášně.
      - ke kanálu Dunaj-Labe nemám žádné relevantní info. O době návratnosti investice, technických a dalších problémech nic nevím, nesoudím.
      - té Vaší argumentaci o Zemanově kritice socíku vůbec nehovím. Je jisté, že o návrat předlistopadových poměrů má část obyvatel nostalgický zájem, ale jedná se o minoritu. Faktem je, že když si v nějakém sociálně-ekonomickém systému budujete kariéru 35 let a pak najednou jste přebytečný a nepočítá se s vámi, tak zákonitě zahořknete a své poměry a budoucí možnosti kriticky hodnotíte. Ale nic není jen černé, nebo bílé a každá mince má dvě strany.

      Domnívám se, že Vaše hodnocení Zemana: "je jejich spojencem bojujícím za jejich zájmy." stojí na chybné argumentaci a naprostém nepochopení psychiky českého národa.

      Zeman se stal ikonou národa (míra důvěry kolem 75%) proto, že otevřeně a nahlas říká věci, které souzní s většinovým názorem:
      - Že válku vyhráli rusáci (nejen etničtí Rusové) - proto jel do Moskvy vzdát úctu památce padlých ke kulatému výročí konce války.
      - Že je třeba se na problémy dívat pragmaticky s výhledem do budoucnosti - proto navštívil Čínu a pomohl navázat ekonomické a politické vztahy bez výčitek za Tibet. (Ne jako Veškrna, který poslal automobilku Tatra a zaměstnanost v regionu do kytek výměnou za svou presentaci s dalajlámou a bustu v předsálí kongresu USA).
      - Že je o islamismu a multikulti agendě třeba říkat informace bez politické korektnosti a jasně definovat náš národní zájem a ten hájit. (Ne jako kníže, sTOPka, sluníčkáři, dobrotrusové a další masochističtí lžihumanisté, kteří chtějí z naivity, nevzdělanosti, v narkotickém zatemnění mysli, nebo ZÁMĚRNĚ v cizím zájmu rozlořit naši státnost a zdecimovat evropskou kultůru hordami islámských nájezdníků.)
      - Že dokáže nahlas a zřetelně projevit státnickou hrdost a drzému protektorovi Schapitovi zabouchnout dveře na Hrad.
      - Že veřejně a zřetelně vysloví svůj názor na pornogragfickou partu "Vřískající kundy", jejichž nezapomenutelnými čísly jsou např. krádež chlazeného kuřete vložením do vagíny zlodějky, nebo hromadné protestní soulož v muzeu kutůry.(Na rozdíl od knížete, který spolu s dalšími kulturními celebritami jejich úporný "protikremelský" boj svými podpisy a prohlášeními podporují).
      - Že prosazuje ukončení nesmyslných ekonomických sankcí proti RF, které vážně poškozují naši a E ekonomiku. (Na rozdíl od ekonomiky USA, které v době sankcí vzrostl vývoz do RF o 12%).
      - Atd.

      Až tohle vstřebáte a dáte si do souvislostí, tak možná pochopíte, že lidem nejde o to, zda je žid, či si občas přihne, ale o to, že jedná a hovoří tak, jak by normální český občan od svého politického representanta očekával! Má zájem o prosperitu (zaměstnanost) a klid ve státě.
      A takového presidenta si hluboce vážím.

      Mír s námi!
      Ferro

      Vymazat
    5. 9:29
      Zoufalec jsi leda ty,Chujmere debiloviči!!!!!

      Vymazat
    6. Ale "Vřískající ....." svými nezapomenutelnými čísly (krádež chlazeného kuřete vložením do vagíny zlodějky, nebo hromadné protestní soulož v muzeu kultury) prováděly přece "kreativní disent", za který obdržely Cenu kadoše Václava.

      Vymazat
    7. To Ferro 9. března 2016 10:53
      Naprostý souhlas, exaktní argumentace. Jen je marnost nad marnost doufat, že tím dokážete přesvědčit demagoga 8:41. Ale některým kolemjdoucím to může pomoci příkladem, jak se má s demagogií bojovat.
      Problém je, a demagogové s tím počítají, že na vyvrácení stručného "výkřiku" potřebujete mnohem větší prostor. Díky. JL

      Vymazat
    8. Kde o sobě Zeman prohlásil, že je Žid? Já jsem četl rozhovor, kde řekl pravý opak. Vyprávěl, jak Waltru Komárkovi z Prognost.ústavu v nějaké diskusi s úsměvem vytkl "Člověče, vždyť ty, který jsi Žid, jsi větší antisemita než já, který Žid nejsem."

      Vymazat
    9. 20:36 Řekl to při svém projevu tuším loni na jakémsi setkání amerických židů. Bylo to v době, kdy se v souvislosti s jeho návštěvou v USA místní kavárna tetelila štěstím, že ho Obama nepozval k sobě. Citovaná slova se objevila v Zemanově projevu. Samozřejmě to nebylo prohlášení o jeho rase, smysl byl "vyjadřuji vám podporu, cítím s vámi". A kavárenští kolaboranti (8:41) vytrhli tento výrok z kontextu a doufají, že to může v očích některých méně přemýšlivých Zemana dehonestovat. Prostě tonoucí se stébla chytá.

      Vymazat
    10. 20:36 Upřesnění z 21:37
      Zeman doslova řekl: „Znáte ten známý slogan: Ich bin ein Berliner. Nyní musíme všichni říci: Jsem Žid.“ Parafrázoval tak slavný berlínský výrok Johna Kennedyho. Zeman to prohlásil na Washingtonské konferenci Americko-izraelského výboru pro veřejné záležitosti (AIPAC) dne 2.3.2015. Zeman tam také v souvislosti s terorismem podpořil Izrael a vyslovil se pro koordinovanou akci mezinárodního společenství proti islámskému terorismu.

      Vymazat
    11. Děkuji mnohokrát za podrobnou odpověď.
      Když máte tak dobrý přístup k informacím, možná byste mi mohl poradit i s ověřením těchto citátů.

      Opakovaně se setkávám z údajnými úryvky z knih (bez přesného uvedení stránky anglického originálu) od Thomase Barnetta, například zde:

      http://www.novarepublika.cz/2015/10/thomas-barnett-konecnym-cilem.html

      „Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku světlé hnědé rasy v Evropě. Nepřátelé této globalizace budou zničeni. Kritiky zabijeme“

      Přitom ale zde
      http://thomaspmbarnett.com/globlogization/2015/4/14/thomas-barnett-die-europaer-sollen-eine-hellbraune-mischrass.html

      se pod videem píše, že se citát nezakládá na pravdě,
      „It is, of course, a completely made-up presentation with no basis in reality.“

      Jiné údajně Barnettovy myšlenky jsou citovány zde:
      http://e-republika.cz/article3257-Thomas-P-M-Barnett-a-jeho-americky-Mein-Kampf

      1. Neomezený proud imigrantů za účelem rozpadu usazených národů a zničení jejich kultur
      2. Neomezený tok ropy, plynu a jiných surovin
      3. Ničím neomezené finanční toky do USA
      4. Žádný stát se nebude smět postavit proti „mírovému nasazení“ americké armády, US

      Ale opět bez uvedení konkrétní knihy a stránky, případě anglického originálu.

      Na jednom rakouském webu jsem našel žádost redakce, pokud má někdo americký originál, aby poskytl anglické znění a odkaz na knihu a stránku. Zatím se ale nikdo nepřihlásil.

      Vymazat
    12. 0:20 Vaše důvěra mi lichotí, ale ve vašem bádání vám bohužel nepomohu. Nemám žádný speciální přístup k informacím. Moje první odpověď na váš dotaz byla z hlavy, upřesnění jsem dohledal tady:
      http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1507912-zeman-v-usa-vsichni-musime-rici-jsem-zid
      Na ČT neobvykle objektivně je tam popsáno celé dění na kongresu.
      Autenticita výroků Barnetta mě netrápí. Pokud tvrdí něco byť vzdáleně podobného uvedeným ukázkám, nemám o něj zájem. Pošuků je všude dost i bez Barnetta.

      Vymazat
  13. Lidé začněte konećěně číst mezi řádky a važte si toho co nám naši dědové a pradědové zanechaly. Už nám toho moc nezbude. Pan Zeman nazývá věci pravými jmény. To je trnem v oku tĕm co tento stát pomalu rozkrádání.

    OdpovědětVymazat
  14. Proč by s tebou měl někdo diskutovat? Své blbosti jsi vyjevil a nikdo nechce diskutováním s blbem zblbnout. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Zvykejte si kavárenští. Budete se s tím setkávat čím dál častěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste ti, kteří si za 26 let stále ještě nebyli schopni zvyknout na svobodu a demokracii. Vaše věc, komouši. Pištět a marně čekat spásu z Ruska je jediné co vám zbývá.

      Vymazat
    2. Opláchni si vocas studenou vodou,Poserplíno!!!!!

      Vymazat
  15. kdo je peroutka?mr.nobody? jo, zmizely mnohe dokumenty?
    v ceskem fekalistanu bezna vec! zeman president? no, alespon to rekne od plic, srozumitelne!!!
    omluvit se? poslal bych vnucku do vaginy!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi mr. Nobody. Že by hulvát, buran a primitiv tvého typu poslal tu dámu do vaginy vůbec nepochybuju. Ale v právním státe budeš respektovat soud, jinak se sbal a táhni někam do Nigerie, kam mentalitou patříš. Zde nemáš co pohledávat.

      Vymazat
    2. @10:01 jirik ma pravdu, ty pico nemel nam tu o pravnim state, ty kokote, kde zijes!!!
      jozka

      Vymazat
    3. on žije v pražské kavárně společně s tou knedlou kaslovou a ta prý je vnučkou kavárenského povaleče peroutky jako každej prestitut tak i peroutka pěl ódy o hitlerovi byl to prodejnej knecht jako jsou všichni umělci dnes viset na státním cecku jim vyhovuje

      Vymazat
    4. k 10:01 byl bych moc rád, kdyby u nás v ČR zůstal alespoň náznak právního státu, který tu ještě je. V Německu už není, jak říkají sami Němci.

      Jinak Peroutka je vlastizrádce v dnešní době by to byl "presstitut". O žádné dobro se nikdy nesnažil a šlo mu jen a jen o sebe a nikdy o národ. Četl jsem pár jeho článku a je to tak.

      Vymazat
  16. fekaline 10:01 nedrazdi tygry dale uz jen ztrata casu proto NC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Požádej ošetřovatelku aby ti vyměnila pampersky a přepočítej si důchod ty náš "tygře" :-D

      Vymazat
    2. fakosu 10:52 bis du ja zum kotzen du schwanz!

      Vymazat
  17. ...já myslím, že neni podstatné jestli existuje
    konkrétní jeden- jedinej článek, ale to že existuje
    několik článků s podobným obsahem, ve kterých se
    Peroutka vyjadřuje pochvalně k Hitlerem nastolenému režimu v Německu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podstatné je že si Zeman vymýšlí a nerespektuje soud.

      Vymazat
    2. 10:49 - že vám leží v žaludku, to je podstatné a čím víc do prezidenta rejete a lžete, tím víc má příznivců. To s Pussy Riot, to byla neuvěřitelná reklama. jen tak dál.

      Vymazat
    3. Poprvé to tvrzení o Peroutkovi zaznělo z úst Ministra kultury Pavla Dostála už v roce 2002.Z kterýho stromu ta jeho vnučka spadla,že jí to tenkrát uniklo?!

      Vymazat
    4. není možné respektovat zkorumpovaný soud ten sám by měl být souzen občany

      Vymazat
    5. 10,49 15.54 každý kdo pročetl zmiňované ročníky Přítomnosti ví, že prezident má pravdu a řekl ji jen velmi jemnými nekonfliktními slovy. Problém teď je, jak dále přistupovat k Peroutkovi, tím spíš, že jde o významného autora a novináře. Soud, který proběhl přidal k tomuto historickému maléru (dikce článků o Hitlerovi, obsah v Přítomnosti zveřejněných reakcí na dopisy čtenářů)ještě i malér další, současný - soud nezabývající se důkazy...

      Vymazat
  18. Kdo má jiný názor , tak je proruský špijónek . Tak jsme to odpracovali po 25letech . Svoboda projevu ? Schwarzenberg prohlásil při v předvolebním kampani že prezident Beneš by měli být souzen za zločiny Němcům . Nikdo ho nehnal k soudu , Zemana by ukřižovali . Sluníčka a spol chtějí prezidentovi zavřít pusu . Držet hubu a krok se západem , kdo bude vystrkovat z řady umlčet . To jsme už tady měli z východu . Potom se v Praze nedivte že extremizmus půjde do parlamentu .

    OdpovědětVymazat
  19. 10:01 anonym a k tomu jako bonus curak!!!hhh
    vaclav

    OdpovědětVymazat
  20. Ony až přijdou revize privatizací, mezistátních smluv, soudních rozhodnutí, zákonů v parlamentu a chování jednotlivých politiků bude vše jinak-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra,to je dobrý fóóór.Pane,kde žijete?Jo v RF možno,tam snilci,co by rádi kus Turecka i vrácení Aljašky.Tam smlouvy i ty mezinárodní jsou,když se to hodí jen càrem papíru,že?Ale u nás,žeby nám vrátili Slováci Vysoké a Nízké Tatry,Ukrajinci Podkarpatskou Rus?Hmm,jako for fakt dobrÿ,jste velký optimista!:)

      Vymazat
  21. Peroutka byl pisálek jako dneska.
    Takže nic, o co by bylo stát.
    Milouš ví, že pisálci jsou žumpa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stručně a jasně napsáno.Není nic k tomu dodat.

      Vymazat
    2. Táhněte do prdele vy dva nýmandi. Tak si vážíte významných osobností naší historie? Co jste to za prasata?

      Vymazat
  22. Kaslová a spol. si skutečně víc než hloupě naběhli, protože ve finále se celá záležitost obrátila proti nim!! Nebýt jejich akce, nevznikla by ani protiakce se zveřejněním dalších Peroutkových oslavných článku velebících Hitlerovo Německo i jeho samotného, čímž byl odhalen charakter Peroutky i madam Kaslové!!

    OdpovědětVymazat
  23. soudní výlohy zaplatí kaslové čapiro ten ji totiž do toho vehnal / ta americká kurva čapiro má prahu zmáknutou zelenými obrázky takže praha žádnou změnu nezačne zapracuje ale okolí to si ten americkej hajzl ještě nepodmanil !!!!

    OdpovědětVymazat

Reklama