Reklama

.

.

středa 23. března 2016

Při osvobozování Československa padlo okolo 150 000 vojáků Rudé armády, kdežto Američanů cca 200! Hitler měl však v plánu vyhladit cca 300 000 000 Slovanů a jejich země zalidnit germánskými národy!

Ladislav Kašuka
23.3.2016 posláno redakci NR
Hlavní obětí řádění nacistů za druhé světové války jsou slovanské národy a v první řadě Rusové!
Slovanských obětí bylo za války pětkrát více, než těch židovských!
Netuším, proč se pořád mluví pouze o židovském holocaustu, když němečtí nacisté a jejich spojenci povraždili v Československu, v Polsku, v Sovětském svazu a v Chorvatsku mnohonásobně více Slovanů, než Židů!

Tímto konstatováním faktu nechci nikterak snižovat špatnost židovského holocaustu, chci jen upozornit, že západní svět záměrně opomíjí, že hlavní obětí řádění nacistů za druhé světové války jsou slovanské národy a v první řadě Rusové!

Počet slovanských obětí Hitlerovců a jejich nohsledů se pohybuje okolo 28 000 000 proti cca 6 000 000 židovských obětí nelidského řádění nacistických hord v evropských zemích. Hitler měl však v plánu vyhladit cca 300 000 000 Slovanů a jejich země zalidnit germánskými národy!

Tyto informace jsou však v současnosti něčím, o čem je téměř zakázáno hovořit! Většina mladých lidí o těchto faktech neví a nikde se je nedozví (pokud po nich sami nepátrají)! Ve většině škol je špatná role Německa za války čím dál více bagatelizována, stejně jako je záměrně umenšována vůdčí role a zásluha Sovětského svazu na porážce Německa a jeho spojenců a na osvobození Československa a zbytku Evropy od nacistů!

Vždyť jen při osvobozování Československa padlo okolo 150 000 vojáků Rudé armády, kdežto Američanů cca 200! Nacisté totiž s Američany téměř nebojovali, nýbrž se jim vzdávali v naději, že s nimi budou brzy opět bojovat bok po boku proti Slovanům a druhá světová válka bude pokračovat střetem USA se Sovětským svazem!

Vraťme se však k samotnému slovanskému holocaustu! Je smutné, že někteří mladí vlastenci neznající historii, kteří jsou zklamáni současnou multikulti politikou naší vlády a Evropské unie netuší, že vyznáváním nacistické ideologie a především vyzdvihováním Hitlera a symbolu hákového kříže, vlastně vzdávají hold člověku a národu, který chtěl jejich prarodiče vyhubit, a který je považoval za lidi nižší hodnoty, stejně jako dnes muslimové, kteří ohrožují Evropu nyní, považují za nelidi všechny, kdo nevěří v Alláha!

Je správné být vlastencem! Je správné milovat svou vlast! Je správné bránit svou zemi před nájezdy dobyvatelů zvenčí! Je správné ctít rodinné hodnoty a odsuzovat nemravnost a úchylnosti! Je správné zachovat naší zemi našim dětem!

Je však zbytečné a hloupé, kvůli tomu uctívat nějaké mrtvé představitele cizího národa, když notabene chtěli vyvraždit naše předky a navíc od nás SLOVANŮ dostali nakonec pořádně na prdel!
Máme vlastní hrdiny, máme vlastní vzory a můžeme mít i dnes své vlastní vůdce! Sami dokážeme ubránit své země v době, kdy se západ stává špinavou stokou. Společně s dalšími slovanskými a ostatními zeměmi, které odmítají uznávat zkaženou západní multikulturu můžeme vytvořit vlastní společenství národů, které bude ctít hodnoty našich předků a učit generaci našich potomků pravdivou historii, aby se vyvarovala chyb, které nyní činí západní Evropa!

Je načase vyměnit vládu kolaborantů a zrádců za vládu vlastenců a ochránců naší kultury a národa!




47 komentářů :

  1. Láďo ,
    díky za Tvoje obětavé nasazení!
    zdravím Tě!
    vlaštovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On má pravdu. Jen se divím, čemu se diví!!???

      Jsme v područí Americko - židovských "přátel", tak musíme tancovat, jak oni pískají. Podivte na Štětinu. Nejdříve opěvoval SSSR, jezdil tam na výlety. Teď je to nepřítel Ruska a obdivovatel ukrajinských fašistů z praporu Azov!!!

      „Jsem stoupencem socialistického uspořádání společnosti. Zastávám zásadu nutnosti diktatury proletariátu v prvním období socialistické revoluce. Silná komunistická strana, budovaná na principech vědy a morálně historických kritériích je podle mne jediná síla, která může změnit společnost v současném třídně a ekonomicky rozděleném světě.

      Vyškrtnut ze strany jsem byl kvůli odlišnému názoru na způsob řešení krizové situace v r. 1968. Své vyškrtnutí považuji za zcela logické, neboť odpovídá zásadám demokratického centralismu. Zdůrazňuji, že jsem si svého členství ve straně vážil. Přesto nejsem po svém vyškrtnutí zatrpklý. Události mne vedou pouze k hlubšímu přemýšlení a hledání kontextů v širších souvislostech (11. 5. 1977).

      Ještě je třeba něco dodat?!!! :-)))

      Leda: "Ať žije USA - pevná záruka míru, prosperity a demokracie na celém Světě!!"

      Vymazat
    2. Jo máš pravdu. Ale třeba si časem připustíš, že kdyby vojska Varšavské smlouvy nepřijela, bylo by zde to svinstvo, co tu panuje, nastoleno již tehdy.

      Vymazat
  2. Dříve Hitler dostal za úkol zlikvidovat Slovany. V současnosti někdo ze zákulisí světové politiky (Bielderberg ?) chce zase pro změnu zlikvidovat stávající evropské obyvatelstvo a vytvořit životní prostor pro plodné muslimské kmeny, a to včetně Ukrajiny, Běloruska a Ruska, "step by step".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muslimové jsou jenom nástroj, ty potom naloží do kontejnerů a vysypou do pouště.

      Vymazat
  3. Proč se pořád donekonečna zvýrazňuje pouze židovský holokaust ? No to je přece dávno jasné, vždyť vlastní prakticky všechna světová média.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jenom média, vždyť vlastní a řídí vlády v řadě zemí přímo a nepřímo (prostřednictvím svých bank): Hezky je to vidět i v Rusku, kde mají svého milovaného Medveděva, který na zakázku tak efektivně "pomáhá" médii nenáviděnému Putinovi sporného původu. O národnostně jednobarevné banderovské vládě v Kyjevě asi škoda slov.

      Vymazat
    2. Je v tom něco více, mají nejvyšší poslání vybudovat celosvětové NWO, nikdo jiný není tak kosmopolitní jako oni. Kdopak vytvořil heslo "proletáři všech zemí, spojte se". Slované se nehodí, mají v genech otroctví ("slave"), jsou nesoudržní, jeden jde proti druhému. Stačí se podívat na slovanské bratry Poláky, Bulhary apod.

      Vymazat
    3. 14:12
      Židovský holocaust (dříve ,,konečné řešení")
      lze objasnit vlastním dětem uvnitř rodiny. Proto chvála homosexuálů a muslimů, kteří o věci nic říci svým dětem nemohou.Proto je dost peněz na podporu ,,germánského původu Chorvatů" a proto ono zoufalé hledání mimoběžnosti ruské a ukrajinské historie. Proto jisté kníže , když se náhodou probudí před kamerou, huhlá cosi o tom, že Srbsko rozpoutalo 1. světovou válku. Ani slovo o solidaritě Srbů s Československem.Sve dějiny si musíme pochopit sami.Nemohou nám je vysvětlit nohsledi těch, kdož podepsali Mnichovskou dohodu, nad kterou jásali celé měsíce, dokud nezačala válka.

      Vymazat
  4. Zaplať pánbůh za Vaše slova pane Kašuko.Když si je přečtu,mám pocit jako bych si vzal lék na chronickou bolest.Tou bolestí je 25let živoření v této smrduté prozápadní stoce,ve které jsme se ocitli opět zradou západu...!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym 14:19 - naprostý souhlas!

    OdpovědětVymazat
  6. OK. L.K.,napřed ale musíme navrátit "vládu do rukou národa". Stále nevím, jak technicky, demokraticky provést procentuální zastoupení ve vládě(parlamentu)národy žijící na území Čech. Ta procentní nerovnost je do oči bijící. Jen majoritní národ je "blázen", nechá-li si vládnout nebo vládne-li menšinám nespravedlivě. Obojí plodí fašizmus a zákonitě holocaust a je jedno koho.

    OdpovědětVymazat
  7. Kéž by bylo více lidí,jako je Kašuka!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Kdesi jsem četl( zřejmě v roce 1968), že z 200 padlých amerických vojáků při osvobozování záp. Čech bylo toliko 12 (slovy : Dvanáct) při přímých vojenských střetech a Wermachtem.

    Pak jednu zásadní připomínku:
    Při setkání Stalina, Churchila a Rosewelta v Jaltě v 02/1945 byla dohodnuta demarkační čára -linie postupu západních armád a Rudé Armády na "čáru" přístav Terst - přístav Kiel.
    US Army neměla na území tehdejších Sudet u Aše a v Plzni vojensky působit.
    To bylo porušení jaltské dohody, stejně jako bombardování Drážďan v 02/1945, též Praha, Ústí nad Labem v únorové dny.

    Lze vůbec USA věřit? Jsou schopni dodržovat dohody?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjapano, komunisto, mlč!!! Vždyť vy jste popravovali a zavírali do lágrů naše válečné hrdiny. Hovada jedny.

      Vymazat
    2. 15:49 napsal pravdu.
      Šmarjapano, fašisto 16:07, pravdu neumlčíš, hovado jedno!!!

      Vymazat
    3. 16:53

      Po revoluci se rudí zmrdi jako ty schovávali v koutku a ani nedutali. Dnes vám hovadům otrnulo a zase vylézáte z děr? Podruhé se s váma už tak mazat nebudem a dostanete to o co si koledujete.

      Vymazat
    4. Buď v klidu,ty vymatlanej ussackej Všeználku,my tě poženem svinskym krokem až na tu tvou banderovskou hroudu!!!!

      Vymazat
    5. 16:07 Komunisté popravovali a zavírali do lágrů naše válečné hrdiny, hovada jedny? Máte pravdu. Najděte si na stránkách USTR životopisy těch popravených, ať vidíte, jací to byli "hrdinové". Jak "nevinní" byli, když se po výcviku v zahraničí vraceli a tady vraždili. Znáte zřejmě jen Horákovou, o jiných se nemluví. Nepůsobilo to dobrým dojmem. A pamatujte - ani ÚSTR nedokáže přelhat fakta.
      17:17 Ještě štěstí, že nejste jako ti rudí zmrdi, kteří jen vraždili a zavírali, že? Nějak nevidím rozdíl. Že by jste byl také zmrd, jen pro změnu modrohnědý?

      Vymazat
    6. 15:49, 16:53 a 17:45 hovada komunistický, to se vám tak stýská po popravách a politických procesech ? podívejte se do statistik, kolik lidských životů komunisti zničili za období své vlády 1948-1989 !"

      Vymazat
    7. Škoda jen,že na takový vygumovanýa vychlastaný zmrdy už čas nebyl!!!!;Ale bejt tebou,neraduju se ty kříženej kreténe Veškrny s Poserplínou!!!!

      Vymazat
    8. Za totáče jsem byl proti komunistům . Drahý pane , musíte si udělat zdravý úsudek a být nad věci . Dnes už nefandím USA . Také nemají čisté ruce jak soudruzi .

      Vymazat
    9. Zbytečně nadáváte všem komunistům. Zapomínáte, že minulý režim se velmi proměňoval a např. 50tá léta s popravami a lágry se nedají srovnávat s 60. lety s novou filmou vlnou a rokem 68. Každý, kdo takhle hloupě paušalizuje je stejný jako ti vraždící svazáci v padesátých letech. Rozdíl mezi nimi a těmi anonymy 16:07 - 16:53 a 18:36 vlastně není žádný, stejná nenávist, stejná neiformovanost, stejné fráze a stejně nekritické klanění se cizí velmoci. Ale dobře, že chodí na tenhle web. Aspoň se do těch jejich lebek dostanou informace, které je v jejich mainstreamu nepotkají. A snad po letech čtení přijdou na jiné myšlenky, nebo aspoň na myšlenky. Marek

      Vymazat
    10. 15:49 má pravdu.
      Ubožátko 18:36, kdo ti to udělal?
      Máš-li trošku víc rozumu, než se vejde do tvé dlaně, studuj, studuj, studuj - dějiny, pak můžeš hodnotit.
      Nemáš-li, nestuduj, není ti pomoci, budeš až do svého konce plácat žlučovité nesmysly, a pak tedy - škoda každé bytosti, které nebyl dopřán aspoň průměr - upřímnou soustrast.

      Vymazat
    11. 16:07, 17:17
      Pepku, už tu zase bliješ? Čoveče, ty mluvíš úplně stejně jak ten tvůj stbáckej retardovanej fotr, co lámal prsty vězňům v Jáchymově. A dneska tu budeš blekotat něco o tom, že jsi proti komunistům? A proč byl teda tvůj fotr ve straně, v STB a ty ses připravoval na slibnou kariéru v Pomocné stráži VB, když už tě nechtěli s nedokončenou základkou vzít ani k té VB? Jsi prostě neuvěřitelné bolševické hovado.

      Vymazat
  9. Problém dnešní doby je v tom, že holokuast je nadřazen jakékoli jiné připomínce vraždění jiných národů či ras. Hitler nechával vraždit ve velkém komunisty, cikány, rusy a adt. Ale o nich se nikdy v době připomínenání těchto výročí nemluví. Jako by byli vzduch. Jen holokaust se nesmí zpochybňovat. je to dokonce trestné. Co na to říct?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je otázka: Co na to říct? Někdo, kdo má ohromnou moc, lidi v každé vládě a kdo vlastní media to zařídil, kdo jiný?

      Vymazat
  10. Pan Kašuka má pravdu . Někde jsem četl , že hitlerovští důstojníci na východní frontě měli slíbeno po vítězství nad SSSR , že se každý stane vládcem nějakého města nebo vesnice . Plán byl takový že si ponechají nějaké "otroky" kteří budou pracovat pro ně a jejich rodiny , které za nimi přesídlí . Všichni ostatní , kteří nebudou potřeba budou zlikvidováni . Toto Štětina neví ???

    OdpovědětVymazat
  11. Problem je v tom, ze nejmene polovina tech obeti padla diky Stalinovym metodam vedeni valky, nebo byla Stalinovymi pohunky povrazdena v taborech GULAG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metody války? Kolik jste vyhrál válek? Jak můžete plkat takové nesmysly? Znáte tu větu: po bitvě je každý generálem?

      Vymazat
    2. Nováku, ty blbe, je všeobecně známo jak rozsáhlé prováděl úchylný Stalin čistky v řadách své armády. Všechny schopné důstojníky ze kterých cítil sebemenší ohrožení své moci nechal zlikvidovat.
      Po uzavření dohody Molotov Ribbentrop, ve které si s nácky rozdělil Evropu, se cítil naprosto v bezpečí a překvapivý německý útok ho načapal zcela nepřipraveného. Následně celý sovětský boj byl veden ve stylu "nas mnógo".
      Zopakuj si základku, Nováku.

      Vymazat
    3. A jak se chovali ussaci k Japoncům,indiánům a ostatním menšinám?!!!!Ty genitální potrate,máš dvě nedodělaný třídy pomocný školy a budeš mlejt ty krávoviny?!!!!Vrať se na nočník!!!!!

      Vymazat
    4. Ty vemeno z kachn č.17:11y,kdyby Stalin ty čistky neudělal,tak s tím abteilungem v čele se zrádným břídilem Tuchačevským by tu vélku prohrál....Prd vo tom víš.

      Vymazat
    5. Základu si netřeba opakovat ty jelito - pravda o Stalinovi je jiná než ta chazarsko-žido-sionistická špína co na něj lijí.

      Vymazat
    6. Myslím, že na Stalinovi ulpělo hodně špíny z protisovětské propagandy. Stalin a jeho vedení státu dělalo velké chyby, protože kráčeli po nevyšlapané cestě. Co se týká Tuchačevského a dalších důstojníků - oni byli uchváceni Hitlerovou modernizací Německa. Něco na způsob futuristů v Itálii. Nezapomeňte, že probíhala intenzivní rusko-německá spolupráce ve vývoji a zkouškách nových zbraní. A mnozí sovětští důstojníci byli z Hitlerovského Německa doslova unešeni. Se stalinem to je jako s Napoleonem. Čím dál se od jeho odby budou lidé vzdalovat, tím objektivněji ho budou hodnotit. Zatím to nejde, české stádo zatím stále hýká antikomunismus a to mu brání věci hodnotit správně. Pavel P.

      Vymazat
    7. 17:11
      Pepku, propagandu umíš jak když bičem mrská. Samozřejmě ty tvé bláboly neodrážejí komplexní realitu ani náhodou, ale to takové bolševické hovado po tvým stbáckým fotrovi nemůže ani tušit.

      Vymazat
  12. České ztráty jsou cca 250 000, z toho cca 80 000 Židů.
    Dost Čechů pracovalo v Říši, ale nevztahovaly se na ně zákony jako na Poláky a Rusy, takže se svými Francouzskými a Holandskými kamarády proháněli místní děvčata. Jak obohatili "německý genofond" se sice dá těžko odhadnout, ale podle toho, jak se za mého dětství vytahovali, tak těch dětí málo nebylo a konec války přišel pro mnohé tak akorát, aby ušetřili za alimenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:09 O ztrátách máte poněkud nepřesné údaje. 245 tisíc bylo obětí holokaustu, celkem 400 tisíc obětí z ČSR. Možná vás překvapí, že to je přibližně tolik, jako byly ztráty USA za celou 2.SV včetně války v Pacifiku. Viz např. zde:
      http://druha.svetova.cz/clanky/statistiky/

      Vymazat
  13. Tak tohle je už fakt taková p.čovina, až to až bučí! Hitler měl v plánu vyhladit 300 milionů Slovanů??? A kde jsou k tomu nějaké relevantní důkazy? Nebo to se zapšklej komanč Kašuka zase jednou probudil s nějakým vnuknutím? Proč by to Hitler asi tak dělal? Kdyby se Kašuka obtěžoval a zjistil si alespoň základní fakta o nacistické rasové teorii, pak by věděl, že pro nacisty nebylo rozhodující, zda je někdo Slovan nebo Germán, ale to, jaké rasové podskupiny je. Měli zájem o integraci nordické a fálské, případně dinárské a baltické podskupiny. Mezi Rusy je nordiků a fálců, ale také baltiků, vysoké procento (to jsou ti blonďáci s modrýma očima - nordici a fálci, s malým nosem tzv. pršákem - baltici, případně hnědovlasí a hnědoocí - dinárci), stejně jako mezi dalšími slovanskými národy (mezi Čechy a Moravany v r. 1940 to bylo 85% národa). Zda je někdo Slovan nebo Germán je otázkou jazyka a kultury, nikoliv rasy. Něco jako slovanská rasa vůbec neexistuje a tvrzení, že Hitler chtěl vyvraždit Slovany je stejně nesmyslná propaganda jako když se tvrdí, že Putin chce napadnout Evropu. Uvádět fakt, že za Hitlera bojovaly asi 3 miliony Slovanů (asi z vděčnosti za to, že je chtěl všechny vyvraždit) je vysoce nepopulární a politicky nekorektní. Je docela směšné, že ti, kdo neustále vykřikují o ukrajinských nacistech a Hitlerových pohrobcích jedním dechem vykládají o tom, jak Hitler plánovat vyvraždit Slovany. A zatímco dnešní donští kozáci hrdinsky brání svoje domovy proti slovanským ukrajinským nacistům, jejich dědečci dobrovolně vstupovali do Wehrmachtu a SS a stejně hrdinsky bojovali proti nenáviděnému komunismu. Ale o tom by pan Kašuka asi raději nechtěl nic vědět...

    http://www.panzernet.net/php/index.php?topic=1024.0

    http://www.panzernet.net/php/index.php?topic=1016.0

    http://www.vojsko.net/index.php/armady/122-jednotky/1766-1-kozacka-jezdecka-divize

    http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=3142

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si ty chytráku Mein kampf. Tam to je o vyvražďování slovanů pěkně napsané. A v Čechách to už začali nacisti realizovat. Např. na Benešovsku ... ale i v Lidicích a Ležákách ...

      Vymazat
    2. Udělej si půlhodinku času a přečti si, jak uvedenou problematiku chtěl řešit R. Heydrich Q. :
      http://klempera.tripod.com/heydrich.htm

      Vymazat
    3. A teď sraz podpatky a zahajluj si ty, debile. Kdybys něco tušil o Slovanech, tak bys věděl, že Němci byli před tím, než je Řím "polatinil" také Slované, stejně jako Francouzi atd. Germánie byl římský název pro onu oblast, což byly nejednotné kmenové společnosti, ale protože někdo potřeboval prachy a vliv, tak z toho udělali "germánskou říši", která je "nebezpečná pro Řím", stejně jako se to dělá dnes. Stejné to bylo s tzv. Židy, provincie Judea jim dala jméno, ve skutečnosti se jednalo o vysloužilé římské veterány (to bylo to povstání židů, ve skutečnosti Judeánců - římských vysloužilců). Ten chrám na té hoře byl postaven Římany, atd. Zkrátka, Evropa byla slovanská (árijská) a Řím ji postupně rozdělil do oblastí, které známe dnes. Uč se, ale ne z Mein Kampf.

      Vymazat
    4. žiaden "žid" v Judei nikdy nežil, jevrej, rusky, jude, nemecky - sú chazari -

      Vymazat
  14. Čechy , Poláky a Rusy chtěl Adolf Hitler zlikvidovat . Mněl vzniknout prostor pro germánskou rasu na východě . Ve škole vás učí chujoviny . Moji dceři kdysi učily že nás osvobodili Američané :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-):-) :-) :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Všichni lidé s bílou barvou pleti jsou součástí RASY. Rasa je staré slovanské slovo a označuje toto: Rod Ásů ze Strany (země) Ásů. Slovo RASA tedy nemá žádnou souvislost se slovem rasismus. RASU tvoří Slovano - Árijci. Všichni lidé s bílou barvou pleti jsou tedy potomci Slovano - Árijců. Germánské národy jsou vlastně přeprogramovaní Slované s úkolem zbylé slovanské obyvatelstvo zničit. K přeprogramování došlo tak, že Germáni byli zbaveni slovanské víry, která byla nahrazena křesťanstvím, dále byli zbaveni obrazového písma (bukvice), která byla nahrazena latinkou, a konečně byli zbaveni slovanského jazyka, který byl nahrazen novými umělými jazyky germánskými. Němčina (deutsch=dojč) je přitom dceřiný jazyk jazyka slovanského ; rusk. doč=dcera. Dnešní západní Slované jsou někde na půli cesty v přeprogramování na nenávist vůči zbylým Slovanům. Máme křesťanství, máme latinku, ale stále ještě hovoříme slovanským jazykem, i když češtinu válcuje angličtina. Povšimněte si, kolik nenávisti vůči posledním baštám Slovanství (Rusko, Bělorusko, Srbsko) mezi naším obyvatelstvem je. Inu proces přeprogramovávání v režii židovsko-křesťanské tradice "nese své ovoce"!...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:50- shodou okolností jsem dnes shlédl v TV pořad o historii Germánů cca v období těsně před a po křesťanském času. To přeprogramování muselo být až v 5.tém století.Do té doby byli "normální" polyteisté, barbaři. Škoda, že jsme monoteistům podlehli, mohli jsme být dál, ve vědě obecně, v sociální obzvlášť.

      Vymazat

Reklama