Reklama

.

.

středa 30. března 2016

Protesty proti návštěvě čínského prezidenta jsou dobré

Ivan David
31. 3. 2016
Protesty proti návštěvě čínského prezidenta jsou dobré, protože demaskovaly slabost odpůrců prezidenta a spolupráce s Čínou. Z hlediska jejich cílů byly protesty kontraproduktivní. Názorně ukázaly, jak je protestujících málo, jak slabou mají u veřejnosti podporu. Nedozvěděli jsme se tím nic nového. Stále stejné "firmy" se stále stejnými a čím dál méně věrohodnými argumenty. Jejich slabost spočívá zejména v pokryteckém uplatňování dvojího metru. Jak roste zkušenost občanů se zjevnou jednostranností kritiky, klesá váha argumentů i vážnost jejich nositelů. 


Mainstreamová média v ČR dále pokročila ve vlastním znevěrohodnění. Zuřivá křečovitá podpora kritiků návštěvy čínského prezidenta je nepřehlédnutelná pro každého, kdo alespoň trochu myslí horní polovinou těla. Samozřejmě znám argumentaci dělníků těchto médií: je to naše práce. Jenže vyrábět tak prvoplánově pokřivenou propagandu je stále trapnější.

Mám zásadu, že bát se musejí ti druzí. V tom ohledu je všechno v pořádku. Oni se bojí. Politici, kteří se zaníceně angažují proti vysoce většinovému názoru, se bojí, že přestanou být politiky, ztratí zbytky vlivu. "Novináři" se bojí, že přestanou být novináři, protože se nevyplatí investovat do médií, která nejsou ke čtení, a občané se začnou domáhat objektivního zpravodajství "veřejnoprávních médií" a už nebudou chtít vidět některé tváře a slyšet některé hlasy. Jenže vývoj je neúprosný, odkaz Václava Havla už netáhne, neboť jeho podstata byla zažita a zhodnocena. Na český majdan je aktivistů málo.

Ve chvíli, kdy píši tyto řádky, se televizní moderátor na ČT24 snaží prokázat, že vítání čínského prezidenta Číňany "bylo organizováno". Je naznačováno, že organizovat takovou demonstraci sympatií je nehorázné a máme ji odsoudit. IQ 80 určitě stačí na to, aby člověka napadlo, že rovněž mávání tibetskými vlajkami bylo organizováno. Přinejmenším někdo musel oslovit potenciální mávače a sdělit jim, kdy a kam mají přijít mávat. Nepochybně i v ČT někdo organizuje zvaní organizátorů mávání do vysílání, kde mají být představeni jako kladní hrdinové. A není těžké se rozpomenout třeba na zvaní před kamery organizátorů mávačů červenými kartami na protest proti zvolenému prezidentovi. Že se organizátor představil veřejnosti jako hlupák, to už bylo jeho dílo. I fotbaloví fanoušci jsou organizováni.

Organizace zvyšuje účinnost, to je banální skutečnost. Jenže organizování pouhých desítek protestujících účinně zpochybňuje sílu jejich hlasu. Organizace mediální propagace bezvýznamné menšiny účinně zpochybňuje propagátory. V těch hloučcích vidíme stále tytéž tváře: Štětinu, Kalouska, Bursíka, Malého...

Každý rytíř věděl, že ztrácí sílu, je-li donucen sesednout s koně. A oni přišli o koně. Tím koněm byla řečniště, pódia, řečnické pulty. Když řečnili z balkónů a tribun, poslouchaly je tisíce statistů, kteří se cítili být spolutvůrci dějin. Dnes je televizní kamera vděčná za dva zoufalce zvonící klíči. Nemají tribuny, protože nemají posluchače, a sami se stali statisty připomínající kůly v plotě.

Česká televize a Český rozhlas jsou na jejich straně. Média jsou zneklidněna, že jejich oblíbencům tentokrát nebylo umožněno házet vejce na prezidenty. Taková podpora vrhačům stačit nebude.

Vždycky si vzpomenu na hlasitý smích Miloše Zemana při sledování televizního "zpravodajství", jehož autoři doufali, že ho zadupou do země.

68 komentářů :

  1. Opět pravidelná dávka Davidových lží.

    Nejednalo se o protesty proti samotné návštěvě Čínského prezidenta, ale o protesty proti jejímu způsobu a pojetí.

    Na to aby se tu rozvěšovaly po hlavních ulicích rudé vlajky jsou prostě naši lidé stále citliví.

    To že tady v ČR jacísi Číňani mlátili České občany jako by jim to tu patřilo, navíc za asistence policie, je do nebe volající.

    To co zeman žvanil v čínské TV jakou jsme byli kolonií USA a EU a teď už nejsme, jsme prý konečně svobodní (samozřejmě jen díky tomu sebestřednému narcisovi) byl taky dobrý humus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...Seš VŮL....

      Vymazat
    2. 0:15

      "Sofistikovaný" takyargument. Na těchto stránkách obvyklý.

      Vymazat
    3. Proč ale žádáte argumenty, když sám píšete naprosté bláboly. Proč by se s vámi měl někdo přít o nesmyslech??? Namelte si jich milion, nacpěte si je do uší, do nosu, do krku... prostě kam chcete, ale pořád nebude důvod se o vašich hovadinách dohadovat.

      Vymazat
    4. Ano byli jsme a bohužel ještě jsme kolonií. Kolonií, ze které se vyváží peníze ve velkém z podniků, které naši politici rozprodali za hubičku. Z kolonie, kterou VH dal za třicet stříbrných...

      Vymazat
    5. Nováku a teď tedy budeme díky geniálnímu Zemanovi vyvážet peníze ve velkém pro změnu do Číny. Nic jiného v reálu totiž ty čínské investice neznamenají. Doufám že jste teď spokojen

      VH nic neprodal a už vůbec ne za hubičku. Veškeré naše podniky potřebovaly po revoluci zoufale investice, know how, trhy na západě po zhroucení těch východních. V mnohých podnicích pracovali ještě na předválečných soustruzích. Jediné co tu mělo cenu byla levná a relativně kvalifikovaná pracovní síla.

      Vymazat
    6. Je vidět,kolik vás je a jakou máte podporu,když na vás stačí pár čínských studentů,kteří tu studují....to není ostudné,ale nadmíru trapné...a do světa!!!

      Vymazat
    7. Už zase Pepo? Vezmi si prášek. Tady je to vaše panoptikum v obraze.
      http://zvedavec.org/vezkratce/12505/

      Vymazat
    8. 23:44 jaký lidé jsou citlivý na rudé-Čínské vlajky?U vás na vsi?tak jim je tam nevyvěšujte!!V Praze jsme zvyklí na cizince,na státní návštěvy a jejich přivítání ke kterým patří i vlajky jejich států-je to slušnost.A jestli nám něco vadí tak to že je Praha špatně průjezdná ale to tentokráte bylo o svátky tak kdyby nebylo pomatených vesničanů v čele s Bechyňákem,tak by byl v Praze klid,protože tady už visely všechny vlajky světa a nikoho to zde nevzrušuje.

      Vymazat
    9. David nelže! Je to jeho pohled na skutečnost, která pro Havlův sirotčinec nevypadá nijak dobře. Odkopání, opuštěni s argumentační úrovní houpacího koně. Nás navštívil špatně vyškolený troll, který tu stále blouzní o nemožnosti jiné cesty z "komunistického marasmu" atd. Všichni naštěstí si tu dobu rozkrádání státu pamatujeme, pamatujeme i na opozici, která kritizovala nejen Havla, ale i Klause. Víme jak podlým, nečestným způsobem útočili na hospodářské modely, které dobře fungovaly a překážely tak jejich hloupým "vědeckým" teoriím. Vzpomeňte jen na Havlovy "temné slušovické nitky" a na požadavek tehdejší americké velvyslankyně, aby Slušovické družstvo bylo zničeno. Takže výkřiky toho trouby 23:44 (resp. 1:05) jsou jen výpotky špatně proškoleného trolla. Doba krádeží ze společného končí. Za rohem už je doba účtování! Pavel P.

      Vymazat
    10. pane kalousek že vam neni hanba nedržet desatero boži vy takovy katolik nebo mate od vatikanu vijimku za odpustky

      Vymazat
    11. Stěžuj si u Onany ke kterýmu teď jede na návštěvu,ty důležitej kokote Lahváči II.

      Vymazat
    12. Jsi evidentní úchyl - to už zde vědí všichni, kromě tebe. Jen duševně těžce nemocný ubožák zde může "číhat" na každý nový článek a okamžitě vystartovat s takovými bludy, které svědčí, že tak vymytá palice se jen těžko hledá.
      Jsi už nejen kádrová rezerva pro psychiatra, tebe je třeba okmažitě zavřít do pakárny, pravidelně uklidňovat skotskými střiky a ve slušivé vestičce s rukávy na zavázání umístit do polstrované pokojíčku.
      Jsi však nejen psychopat a vymytá palice, ale také naprostá svině. Štěstí je, že tací kreténi jsou ve svém okolí snadno rozpoznatelní a lidé o tobě vědí, ikdyž v hospodě si podobné žvásty netroufneš mezi chlapy řící - to bys dostal přes držku hned a už by ses tam neukázal.
      Ale dočkej času - brzy půjde do tuhého a když se budeš snažit, dostaneš třeba také pozvánku na "Kravatový večírek". Protože nic jiného si nezasloužíš !

      Vymazat
    13. Přiznejme si to všichni, tak jak to je. Kdo byl Václav Havel? Byl to silný alkoholik, silný narkoman - závislák na nikotinu, který si zničil sám zdraví, slaboch, který podváděl svojí umírající manželku. Byl špatný spisovatel! To co napsal, nečte nikdo. Proč? Protože se to prostě, i při sebevětším úsilí, nedá číst. Byl špatný filmový režisér. To co nafilmoval, jako film "Odcházení", je odštrašující příklad totální neschopnosti. Ten, kdo si to otevřeně nepřizná, by se nad sebou samým, měl zamyslet. Přesto, právě v méně Václava Havla, byly všechny ty proti Čínské protesty, pří návštěvě čínského prezidenta, organizované. Jenže dnes již není doba, několik dní po 17 listopadu a ti, kteří tehdy se nechali nachytat propracovanou západní propagandou, jak nám se západem bude, jako v Ráji, vědí, že naletěli. Je zcela jasné, když ukázali tu hrstku lidí v čele s Kalouskem, Kocábem, Bursíkem a jeho Biomasou, jak se snaží a snaží a podpora ze strany obyvatelstva ČR žádná! Článek jasně dokazuje, že těm co si říkají pravdoláskaři již odzvonilo, ale oni ještě s podporou velvyslaneství USA budou ještě dlouho otravovat život těm, kteří musí dnes a denně do práce, aby obdrželi míň jak 15 tisícovek měsíčně, to znamená v přepočtu na měnu před rokem 1989 je to méně než 1500 korun měsíčně, jenže dnes těch míň, než 15 tisícovek měsíčně pobírá víc jak 70% pracujících a před rokem 1989 to bylo 20% pracujících, protože ostatní měli mzdu ( vpřepočtu na dnešní úroveň mzdy ) ve výši víc jak 30 tisícovek měsíčně. Prostě, dnes, demokracie, jak má být. Máme se jak v Ráji? Nenechte se znechutit a sledujte, jak pražská kavárna slábne, až zanikne. Ale my jsme tady byli před kavárnou a budem i po ní.

      Vymazat
    14. to.6:26 máte pravdu,všechny vlajky světa a jste zvyklí,protože je to slušnost,hmm.No u nás na vsi nyní nevisela vlajka Číny,pravda a ani kdysi vlajka se svastikou,nehajlovalo se na návsi.Jen po válce pár pomýlených vyvěsilo fangle se srpem a kladivem,než jim" To došlo". Jinak jen bílo červená s modrým klínem!Protože jsme zvyklí.

      Vymazat
    15. pro 7:55
      Tak ten předpokládaný zánik potrvá ještě hodně dlouho, to mi věř.
      Tahleta sebranka ovládla veřejné sdělovací prostředky, mají na svou propagandu neomezené finanční prostředky, jsou podporováni reprezentantem zločinné zahraniční politiky USA.... ještě něco jsem zapomněl ?!

      Vymazat
    16. Idiot se tu opět objevil po odpolední kolem půlnoci, s jeho jednobuněčnými žvásty. Doufám, že jsi tam stál s tou zločineckou topáckou galérkou a smažkama a onanoval jsi tam. Hňup plavec nebo alkáč z imunitou je tvůj fotr? To je poznat a pan David má pravdu.

      Vymazat
    17. Zapoměl jsi, že se lidé konečně probouzejí, že těm sviním to nandají při volbách jako se to stalo v Polsku a na Slovensku, a jak už to pár roků funguje i v Maďarsku.

      Vymazat
    18. 23:44 Už to, že Zeman řekl, že nejsme v ničím područí, znamená hodně pro všechny ty přisluhovače, co rozhodují o zahnutosti banánu. ěl pravdu před více jak rokem, co prohlásil o islamistických fanaticích, západ čuměl jako vyvoraný myši i s těma jejich tajnejma službama. Měl pravdu, má jí a bude mít. Nauč se ty Hurvínku číst mezi řádky, o tom je politika.

      Vymazat
    19. Já bych na ně poslal lidovéilice :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

      Vymazat
  2. Mají očividně velký strach, protože ztrácejí glanc. Důkazem naprostého zoufalství je např. Kalousek mávající tibetskou vlajkou. Jistě příznivce prezidenta republiky potěšilo i aktivní vystoupení Biomasy Jau Jau, Bursíka, Kocába i charakterního a morálně bezúhonného Štetiny... Opravdová elita a duševní giganti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady se musi kalouse zastat nevěděl co děla pač byl zase pod vlivem a jak všeobecně znamo zavislak je strašně nebezpečnej vic jak satan zkratka pravej nefalšovanej černoprdelnik ani david by ho nezkrotil

      Vymazat
  3. Co se týká naší Č.T. za kterou si platíme slušný peníz,jsme tam kde jsme byli asi tak v roce 1971 až 1989,co jim Bakala scenzuruje,to odvisílají.Jsem rád,že kavárny dostaly konečně po ústech a v čele s Kalouskem a jeho stranou si teď u piva říkají co budeme dělat.Normálně smýšlející Čech už pochopil,že návštěva čínského prezidenta o kterou usilovala většina světových zemí byla pro nás vyznamenáním a spousta lidí bude mít práci a uplatnění v nových projektech,již podepsaných našimi i jejich důležitých podnikatelích.Kdo si neuvědomuje,že Brusel nám už kromě přerozdělování migrantů nic nepřinese je naivní.Naopak obchodní spolupráce s Čínou či Ruskem a i jinými zeměmi z výchdu
    nás může posunout dopředu ekonomicky ale i politicky.Vy pane Hájek píšete s emocema,jste rozhořčen nad lumpárnama,které se v naší republice dějí a nebojíte se to veřejně napsat.Přeji si aby více našich občanů si uvědomilo co tady vlastně Kalousek a spol po sobě zanechalo.Vrtěli ocasem a taky se chtěli vetřít do uvítací delegace čínského presidenta a když jim to nevyšlo,tak s vlajkami Tibetu a s házením špíny na našeho presidenta Zemana se úplně zesměšnili.Věřím,že tohle byl důkaz aby si občané vytvořili vlastní názor.č.k.

    OdpovědětVymazat
  4. článek je o ničem, staví na premise, že protesty byly organizovány proti čínskému prezidentovi. A tak to nebylo - protesty byly proti způsobu, jak tato státní návštěva bylo organizována. Jinak - já sám jsem byl v Praze a jel jsem autobusem na letiště a viděl jsem mnoho nepálských vlajek v oknech domů na Evropské, měl jsem docela radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "viděl jsem mnoho nepálských vlajek v oknech domů na Evropské" - opravdu nepálských?

      Vymazat
    2. Váš příspěvek je zase hlavně o tom, že si pletete pojem a průjem.. jo a taky Nepál a Tibet. :D

      Vymazat
    3. Měl jsme radost z toho, že na Evropské třídě je pár stejných idiotů, jako jsem já a Kalousek se Štětinou... My totiž milujeme lámaistickou středověkou diktaturu s otroky a uřezáváním údů. Temno v hlavě šířené kdysi z Potály se rozhostilo i v našich schwarzenberských kebulích.

      Vymazat
    4. Tobě to asi nepálí, viď.

      Vymazat
    5. To asi patřilo tomu s nepálskou vlajkou, viď?!

      Vymazat
  5. Dobrá legrace je, jak Zeman hned po svém zvolení prohlašoval jaký je na rozdíl od Klause proevropský prezident, první co udělal bylo hrdé vyvěšení vlajky EU na hradě. Dále celou dobu usilovně horuje za zavedení eura.

    Teď tvrdí ty blbiny v čínské televizi jak jsme byli dosud kolonií EU a teď už jsme (zřejmě díky němu) nezávislou svobodnou zemí.

    A ovce mu ty jeho veletoče žerou i s navijákem, ani na sekundu se nad těmi rozpory nezamyslí, jejich paměť sahá nejdále ke včerejší večeři. Takovým ovcím musí být radost vládnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vztekáte se, že Zeman neposlouchá zákulisní dirigenty. Ovce nic nežerou, ovce mají radost ze vztekání pražské lumpenkavárny, která odchází do propadliště dějin, která se na konci představení ani neumí důstojně uklonit.

      Vymazat
  6. Nejsrandovnější byl Kocáb. Duševně se pohybuje taky neustále v roce 1989 a ani netuší, že už tu je jiná generace. Ten příspěvek předemnou taky vypovídá o autorově zabetonování v pubertě, která byla před více jak padesáti lety.
    Projekt EU se evidentně nevydařil, NATO nemá tvář, je neustále v maskáčích kdesi mimo náš obzor a pravda a láska je obyčejná lež a závist.
    Vážený pane, každý má právo obhajovat to svoje, nicméně nemůžete někoho nutit, aby radostně pochodoval před několika stárnoucími disidenty, kteří si navíc myslí, že mají jakési zásluhy, tedy jsou rovněší, než mezi rovnými.

    OdpovědětVymazat
  7. až dojde k učtovaní a k tomu zakonitě dojde první by měli stat před soud novinaři (novinařska žumpa),proto že maji lvi podíl na to kam sme to dopracovali a omlouvat je že dělaji svou praci je jako obhajovat profesionalniho zabyjaka-ten přece taky děla svoji praci vpodstatě moralně jsou na stejne urovní

    OdpovědětVymazat
  8. užasne jak černoprdelnici protestuji proti hradni žranici ta drzost a idiocie je pravě od nich největšich zloděju v historii do nebe volajici což ovšem dokazuje je žadny buh neni pač kdyby byl tak už se davno škvaři i se soudruhem kalouskem v podzemni restauraci u satana

    OdpovědětVymazat
  9. Pro anonyma 6:26.
    Proč se stále strefuješ do venkovanů?Podívej se kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  10. 7:12 Zřejmě jste "z jiného světa" a tak Vám doporučuji zopakovat si pravopis - nebudete hned od prvního slova působit na ostatní jako hlupák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pište prosím do linky pod příspěvek, na který reagujete. Jinak od prvního slova vypadáte ...

      Vymazat
    2. 7:00 Vtipné, ale nesmyslné . Zřejmě jste se nevšiml, že příspěvek 7:12, na který autor 7:30 reaguje, už "neexistuje" ....

      Vymazat
  11. Přiznejme si to všichni tak jak to je. Kdo byl Václav Havel? Byl to silný alkoholik, silný narkoman - závislák na nikotinu, který si zničil sám zdraví. Byl špatný spisovatel. To co napsal nečte nikdo. Proč? Protože se to prostě, i při sebevětším úsilí nedá číst. Byl špatný filmový režisér. To co nafilmoval, jako film Odcházení, je odštrašující příklad totální neschopnosti. Ten kdo si to otevřeně nepřizná, by se nad sebou samým měl zamyslet. Přesto právě v méně Václava Havla byly všechny ty proti Čínské protoesty pří návštěvě čínského prezidenta, organizované. Jenže dnes již není doba několik dní po 17 listopadu a ti kteří tehdy se nachali nachytat propracovanou západní propagandou jak nám se západem bude jako v Ráji vědí, že naletěli. Je zcela jasné, když ukázali tu hrstku lidí v čele s Kalouskem, Bursíkem a jeho Biomasou jak se snaží a snaží a podpora ze strany obyvatelstva ČR žádná. Článek jasně dokazuje, že těm co si říkají pravdoláskaři již odzvonilo, ale oni ještě s podporou velvyslaneství USA budou ještě dlouho otravovat život těm kteří musí dnes a denně do práce aby obdrželi míň jak 15 tisícovek měsíčně to znamená v přepočtu na měnu před rokem 1989 je to méně 1500 korun měsíčně, jenže dnes těch míň než 15 tisícovek měsíčně pobírá víc jak 70% pracujících a před rokem 1989 to bylo 20% pracujících. Prostě demokracie jak má být. Nenechte se znechutit a sledujte jak pražská kavárna slábne, až zanikne. Ale my jsme tady byli před kavárnou a budem i po ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:41 - Přiznejme si to všichni tak jak to je. Kdo byl Václav Havel? Byl to silný alkoholik, silný narkoman - závislák na nikotinu, který si zničil sám zdraví. - Alkoholik je i Kalousek ("Já se občas napiji a pak se z toho vyspím"). Policajti ho měli odvést na záchytku, vožralej byl zjevně.

      Vymazat
  12. Ten boj za svobodu pro Tibet je podle mě jen zástupný. Nejvíce těm Bursíkům vadí evidentně komunistická Čína, že se jí daří komunistům ekonomicky rozvíjet. To se u nás po listopadu, bez komunistů, neděje, že. Nevím jestli ta konzumní čínská cesta je OK, ale ta naše OK není.TES

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  13. Panoptikum havloidů a páté kolony v obrazech 29.3.16 Česká republika:
    Vypadá to skoro, jako kdyby se Khazaři dali na buddhismus. Koukněte se na ty fotky. Jsou tam všichni pěkně pohromadě, chybí akorát jejich velitel Shapiro. Celkem to bude taková dvacítka kovaných havloidů, něco statistů a něco naivků, dohromady to odhaduji maximálně na 200 duší. Čím je jich méně, tím jsou vzteklejší. Poznal jsem všechny, až na tuhle mumii, neví někdo, o koho jde?

    http://www.parlamentnilisty.cz/galerie/foto/Za-demokracii-a-lidska-prava-11400#7

    OdpovědětVymazat
  14. Generál Randák - má problémy pochopit co se odehrávalo během konfliktu mezi čínskými a tibetsko-českými vítači....a to pracuje pro rozvědku..

    Čínští vítači byli placení provokatéři - platba via US-amabasády CIA-Mossad akce....

    Pokud rovnice x + y = 0 a y=1 pak pouze pražská kavárna argumentuje že x=0 ..... Samo sebou že se tyto počty naučili od CIA a Mossadu .... Kalousek na to nemá aby mohl řešit rovnice prvního řádu o dvou neznámých .... a kavárenský poflakovač z vídeňských kaváren Trauntenberg již vůbec ne ... hold v Krkonoších vládne od pradávna jiná inteligentní osoba .. díky bohu za Krakonoše

    OdpovědětVymazat
  15. Tibet ešte do roku 1950 bol feudalnou krajinou kde lamaistickí mnísi vladli nevolnikom a otrokom železnou rukou a bičom,trestali ich tak že im odrezavali hnáty ktore ako trofeje nosili za opaskom . Nebol to žiadny sangrila - budhisticky raj ako nam to serviruje zapad. a havloidna propaganda. Bol to krutý neludský štát. Toto propaguje a vyzdvihuje havloidná chátra ? Čas tejto chátry sa v Čechách konči ako definitívne skončil na Slovensku. Po Havlovi prehulenej,prechlastanej nule ani pes na Slovensku neštekne. A propo kto to bol Havel ? Dramatik,pisárek,humanista - jeho diela bez obsahu - total nula.Bpl som proti rozdeleniu Českolovenska ale som rad že sme sa zbavili aspon havloidnej chátry. Inač Vám čechom prajem všetko najlepšie,do Čiech rad chodím lebo sa tam cítim doma ako na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  16. Krysy opouštějí kalouskův Titanic: http://www.novinky.cz/domaci/399022-byvaly-mistopredseda-top-09-stranu-opustil-pry-kvuli-kalouskovi.html

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tipuji to na to, že ani Bursík ani Kalousek neví odkud vane vítr ..... Tento typ lidí jsou na úrovni PLACENÍ IDIOTI, které je potřeba použít na určitou práci....
      CIA a Mossad jim dají nahlédnou do ¨tajných¨spisů (samo sebou padělaných lží....) a idioti si myslí jak jsou důležití, že dokonce i CIA a Mossad je považuje za věruhodné a nepostradatelné, když jim sdělí tak ¨tajné¨informace... ať již o Putinovi či Rusku či Číně ...atd... Klaus je prohlédnul a Zeman taky ... jenom to trvalo delší čas než jim došlo o co jde...díky bohu alespoň za to.... Ve světě díky tomu budeme považováni jako za národ, spolu s Maďarskem, který je schopen používat správným způsobem mysl na rozdíl od národů co dupou jak CIA píská...a brzy dopíská....

      Vymazat
    2. Běž ty svoje bludy povyprávět svému doktorovi, pomatený idiote.

      Vymazat
  18. Já jsem zase ocenil, že si všichni docela dobře vyzkoušeli různé taktiky, časování akcí a sílu soupeře. Dobře dopadli policajti, všechny čest. Tibetonosiči byli natolik zoufalí, že dokonce si vymýšleli věty, které jim policisti údajně říkali a byla to samá chvála Havla, Tibetu a omluvy všeho druhu. Kdyby byly ty jejich mantry při průjezdu hrdinných retroauťáků americké kapitalisticé armády platné, tak by muselo jít na jejich demošky statisíce lidí. Takhle se ukázalo, že v Čechách jsou statisíce milovníků veteránů a armyfandů, ale pouhé jednotky členů a hlavně příznivců Havlovy milice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi dobrý postřeh-na český majdan je aktivistů málo.Pro Kalouska a spol.to byla první uvítací facička a sérii co bude následovat neustojí.Mám z toho radost.

      Vymazat
  19. Ano, pokusy Kalouskovců jsou čím dál trapnější a trapnější. Vždyť i při té "grilovačce" Babiše v parlamentu dostali nakonec opakovaně přes držku právě oni. Zkorumpovaný Kalousek a jeho hoši to ale nevzdávají, ani nemůžou. Ne že by už neměli naspořeno do zásoby, pracovní proces jim nejspíš nehrozí, zato kriminál ano. Myslím, že to je ten hlavní důvod udržet se u vlivu (a nejlépe s imunitou) co nejdýl. Až budou postupně vyměněni všichni hoši, kteří spolu mluví, posílají jiné do tepláků za svoje vlastní všivárny a ještě se u toho smějí veřejnosti do ksichtu, smích je možná přejde. Je to opravdu jako v mafii, ani nejvyšší boss si nemůže být jist zítřejším ránem. Pan David má pravdu. Oni se bojí a mají proč.

    OdpovědětVymazat
  20. 23:44, 1:05
    Existuje něco jako mezinárodní právo a diplomatický protokol. To že má Čína červenou vlajku a s pěti žlutými hvězdami znamená že jde o vlajku státu nikoliv o vlajku komunistické strany. Pro havloidy: I Albánie má červenou vlajku z černým orlem, to vám určité nevadí, že?
    Musíte si zvykat pánové z pražské kavárny, začaly vanout nové větry, které vás odvanou do nicoty, kde je i váš idol.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  21. Lidu bylo málo z toho důvodu že se Čechům nechce do ulic . Raději sedí u tv a kávy , nebo na pivku . Americké dragouny přivítali nadšenci vojenské techniky a vydíte jak čt udělala z nich výtající dav proamericky orientovaných občanů . Přitom já bych na ně hodil molotova . Takže určitě bude více lidí proti Čínské investici . Nepodceňoval bych sílu lidi kteří mají rádi Tybet a feudální postavy jako Šláfnberg .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... vidíte vítající Tibet ...

      Vymazat
  22. Článek je naprosto pravdivý.

    OdpovědětVymazat
  23. Pane Davide,zeptám se vás hloupě,ale přesto se zeptám.
    Proč web. Nová republika,když se tak hlásí silně k levici jak tvrdí, tak strašně málo otiskuje zajímavé články levicově kritických webů,jako je např.Altpress či A2larm ?
    http://a2larm.cz/2016/03/strycek-si-priletel-proberme-se/
    http://a2larm.cz/2016/03/nevitana-navsteva-z-ciny/

    Britské listy a jejich autoři článků jsou pro vás příliš prozápadní a protirusky zpravodajský a publicistický internetový deník a jejich české sebemrskačství vám leze na nervy Budiš.
    Deník Referendum je zase příliš levicově intelektuální a má blízko k některým členům ČSSD s kterými se nemusíte.Budiš.

    Co Altpress,A2larm ?


    OdpovědětVymazat
  24. Martin Hekrdla zakázal přebírání jeho článků. Jeho tvrzení jsou však stále bizarnější. Polemizovat s Jakubem Patočkou pokládám za ztrátu času. Britské listy mi nepřipadají příliš prozápadní, ale zmatené a Deník referendům se mi nejeví jako příliš levicově intelektuální, ale rovněž jako zmatené, tedy postrádající smysluplnou orientaci.
    Přestalo být jasné, co je to levice. Je to snad onen hlouček osob usilující o zánik evropské kultury, nebo snad ČSSD - stále méně odlišitelná od ODS?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Davide,panu Hekrdlovi se vůbec nedivím,že nechce zveřejňovat své články na webu Nová republika.Na rozdíl od vás si nemyslím,že pan Hekrdla má bizarní tvrzení.Jeho levicový úhel pohledu a nezpochybnitelná fakta o která se opírá např.na téma uprchlická krize a prezident Zeman nejsou v zájmu vašeho webu.Tomu lépe rozumím.
      Já jsem se neptal na váš vztah k šéfredaktorovi levicového Deníku referendum ale na něco jiného.
      Neodpověděl jste mi čím jsou články a jejich autoři na A2larm pro vás málo akceptovatelný ?

      Vymazat
  25. Protesty na ulici a v projevech drtivé většiny kritiků určitě nebyly "proti způsobu a pojetí", ale proti návštěvě vůbec a ČLR. Plakát Václava Havla s dalajlámou s textem, že oni jsou zde doma, určitě není "proti způsobu a pojetí" návštěvy, ale proti návštěvě jako takové.
    Kritici ČLR a přívrženci Tibetu by si už konečně mohli všimnout, že dalajláma nežádá samostatnost, nýbrž autonomii Tibetu. Kalouskové, bursíci, šláfenbergové a podobné duševní kocábky jsou tudíž se svým požadavkem na svobodu Tibetu dalajlámovatější než dalajláma a řadí se do - žel dlouhého - zástupu českých, slovenských a československých politiků a řiťolezců papežtějších než papež: koniášů, maďarónů, moravců, bienertů, gottwaldů, biľaků, indrů, kolderů, vondrů,.... Jako si šelmy značkují svůj revír, tak i velmoci si značkují své vazalské státy a vlivová území - a právě kalousci, bursíkové apod. jsou jakýmisi exkrementy, jimiž USA demonstrují jiným státům, že tam a tam si to občúraly a pokakaly. Někde to podělaly víc, někde méně. Český protičínský odboj byl jen pár bobků, prostý lid se nezúčastnil, čeká na plody jednání a než sama Čína a návštěva ho více naštval časový a územní rozsah uzavřených částí metropole. Uzavírek bylo zbytečně mnoho a byly zbytečně dlouhé, patrně se v rezortu "zrádce zrádců" již zformovala expedice rektálních přeběhlíků, která po historických výpravách do rakouské, německé, sovětské, americké a eurounijní řiti chystá prvovýstup do čínské.
    KR

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Ještě bych přidal takovou poznámku. Tibet je velká země s málo obyvateli, rodilých číňanů je tam taky dost. Před připojením Tibetu to snad byla nejzaostalejší část zeměkoule, teď je to o něčem jiném zásluhou číňanů. My nejsme schopni zajistit dopravu ze Smíchova do Dejvic, do Tibetu vede železnice ve výšce větší jak nejvyšší vrchol Tater. Zeptal se Kalousek nějakého tibeťana, na jeho názor?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho hlupáka názor Tibeťanů nezajímá a jsou mu naprosto lhostejní. Ten má zájem jenom co nejvíce uškodit tady doma. A není sám. Je třeba si je všechny pamatovat !!!

      Vymazat
    2. S argumentací o čínském nároku na Tibet díky tomu, že tam přinesli pokrok, bych byl opatrný. Nejde ani tak o to, že jim to trvalo půl století, během něhož poctili i Tibet maoistickou kulturní revolucí s patřičnými následky. Každý národ má nárok na sebeurčení - a to nelze popřít žádným exportem údajného dobra. Tibeťané, Kurdové, Syřané, obyvatelé Krymu, Češi, Slováci atd. - všichni máme právo si sami rozhodnout, jakou společnost chceme, a sami si ji také budovat. Rozhodování i realizaci může provázet řada nepravostí, ale to neneguje naše právo, ale naopak ho vrací opět a opět do hry. Naše právo rozhodovat si o sobě sami a (povinnost) sami to realizovat je trvalé. Radu a pomoc lze poskytovat a přijímat - ale není to povinnost, není to nárok. Takže schopnost Číny šiřit pokrok je sice chvályhodná, ale - jen po dohodě, demokraticky. Pokud to vázne, tak je nutno nabízet, argumentovat, jít příkladem, ale nelze nutit. To tehdy maoisté nezvládli a kvůli jejich tehdejšímu fanatismu to už budou mít v dějinách Číňané navždy polepené.
      KR

      Vymazat
    3. Hezká teorie, chválihodná, ale ... v případě Tibetu, ale i mnoha dalších území, nejde jen o jakási lidská práva, ale o geopolitiku. Kdyby se do Tibetu nevrátili Číňané, byly by tam dnes základny americké. Podívejte se, co udělali Američané a EU s Kosovem! Zneužívání národnostních menšin k velmocenskému boji je bohužel tou nejběžnější imperiální praktikou. Květa

      Vymazat
    4. Naprostý souhlas, paní Květo. V drtivé většině případů kráčí o balík důvodů pro a proti, a proto by bylo záhodno pokaždé zmínit ty nejvážnější a nehrát jen jednou kartou. Geopolitika k těm vážným důvodům přirozeně patří. Někdy hraje pro občany daného území, někdy proti nim. Ani geopolitika mocností však není všemocná a i občané státu s vazalskou vládou se mohou úspěšně vzepřít. Pokud mocnost nezvolí tzv. konečné řešení, tak po čase musí akceptovat i nároky trpaslíka. Geopolitika velmoci je samozřejmě jiná, než geopolitika trpaslíka. Ten musí to, co se mu nedostává na velikosti a fyzické (ekonomické) síle, musí vyrovnat důvtipem, výchovou, vzděláním, společenským vzestupem, sociální soudržností, mobilizací každé prkotiny, předvídavostí, analýzou cizích zájmů, takže pak je schopen hry, že vlk se nažere, ale koza zůstane celá. Není ovšem třeba být příliš lahodným soustem před očima velmocí, ale ani se schovávat na opačném konci jejich trávicího traktu.
      KR

      Vymazat
  29. Dobrý den,
    Mně je jedno, že se neofašisti poslední dobou promenádují se šibenicemi a vyhoržují. Je mi jedno, když levicoví aktivisté ničí auta státním příslušníkům. Je mi jedno, že si sem pár obchodníků z Asie na Hrad vydělat,vyvěsí si vlaječky. Každý máme svá práva.. ale to co se předvádělo v ulicích, kdy nám byla odebírána naše občanská práva, na úkor čínských agentů, nemám co říct. To nebyl "prezidentský fanklub". Já se je jako agenty či provokatéry nebojím označit. Bylo to dost zvláštní, když jsem mezi nima procházel (a to jsem na multikulti zážitky vcelku na Čecha ze skuženosti bohatý).Ne, opravdu, pracuji "mobilně" v centru a jezdím do práce kolem Hradu. To co jsem viděl, bylo dost hrozná zkušenost, ale skousnul jsem to. Ale to co třeba předvedla policie na FAMu a podobné případy, to je fakt hnus. Myslím pane autore tohoto článku, že nevíte, co mluvíte. Sice jste hezky sledoval ČT24, ale podle mého jste zahlédl jen z ulic záběry a přečetl pár článků. Tohle byl vývoz lidí, kteří aktivně za pomoci policie obsadili Prahu na 3 dny.
    David

    OdpovědětVymazat

Reklama