Reklama

.

.

čtvrtek 3. března 2016

Také já jsem proti islamizaci Evropy (komentář k článku)

Jan Přibyl 
3. 3. 2016  E-republika
Redakce E-republiky obdržela polemický dopis od čtenáře k článku „Také já jsem proti islamizaci Evropy“. Přetiskujeme jej v plném znění.



Dobrý den pane Letko,

e-republiku čtu denně a chodím na ni z důvodu toho, že mi připadá objektivní a lze se dočíst rozdílných názorů, i když pocházejí z jednoho zdroje což se hlavně v masových médiích nevidí.

Četl jsem mnoho Vašich článků, s některými souhlasím (problém kapitalismu, atd.) s jinými nikoliv a tento je jedním z nich.

Není zapotřebí psát sarkasticky ohledně následování spolku IVČRN, o kterém většina lidí nemůže pochybovat, že smrdí z již uvedených důvodů, ale myslím, že je nutné se podívat do hloubky problému.
Přijímání uprchlíků je složitá věc. Je složitá ne jenom z důvodu sociálního, ale také z ekonomického a jiných.


Za celou dobu co se uprchlická krize stala zprávou č.1 téměř nehovoří o podstatných otázkách:

  1. proč došlo k masovému přistěhovalectví a kdo na tom má především vinu?
  2. neměli bychom zpochybnit existenci spolku NATO, vystoupit z něho a obžalovat ho včetně USA za mezinárodní zločiny spáchané na lidu Libye, Sýrie, Iráku, Afghánistánu, a jiných?
  3. z důvodu lidskosti jsem pro pomoc, ale až po vyřešení problému NATO, vedení válek a podpory ISIL, atd. pokud bychom totiž pomáhali a z druhé strany 'naše demokratická vojska' ničila tak to postrádá veškerou logiku
  4. víme kdo jsou uprchlíci, odkud přichází a co je jejich důvodem příchodu?
  5. proč se nebojuje proti pašeráctví lidí v Turecku, atd.?
  6. pokud pomoci tak pouze v jejich zemích
  7. pokud přeci jenom přijmout uprchlíky tak pouze do doby kdy se obnoví mír a poté návrat do jejich domoviny
  8. proč bychom měli uprchlíky automaticky přijímat dle rozhodnutí paní Merkelové a nemělo by se o tom rozhodnout v referendu jednotlivých zemí?
  9. pokud se lid vyjádří proti přijímání uprchlíků není to směrodatné? proč o tom dále vést sáhodlouhé diskuze? Proč se nesnažíme propagovat demokracii arabských zemích, ale naopak jim umožňujeme exportovat jejich teokratické mini systémy v podobě rodin či skupin do již pokrokové Evropy (myšleno vývojově myšlenkově, náš druh demokracie, atd.)
  10. jaké množství uprchlíků lze u jednotlivých zemí přijmout a jak se k číslu dobereme?
  11. jak se bude řešit začlenění uprchlíků do společnosti?
  12. kde budou ubytovaní (ve stanech nelze žít donekonečna)?
  13. vzdělání pro uprchlíky?
  14. kdo dá uprchlíkům práci a pokud ji nedostanou ihned, z čeho budou živi?
  15. náboženské, kulturní a sociální rozdíly?
  16. kdo to vše bude platit?
  17. není výhodná imigrace pro politiky a velké národní či nadnárodní společnosti (snižování mezd, atd.)?
  18. a poslední věc, není náhodou imigrace nástrojem jak, když ne zničit, tak velice nehezky ovlivnit budoucnost Evropy? V čí prospěch?

Tou nejdůležitější otázkou je otázka náboženství a kulturních rozdílů. Jedna věc je přijmout křesťana či budhistu a druhá je přijmout muslima, pro kterého je islám jako víra na prvním místě a nehodlá se bavit o jiném včetně tolerance vůči jiným náboženstvím.

Tady nejde o strach ze současnosti pane Letko (pořád nás je v Evropě více křesťanů, Indů, atd.), ale strach z budoucnosti (demografická čísla jsou neúprosná). Muslimové nejsou tolerantní k sobě samým, můžeme po nich chtít aby tolerovali jiná náboženství? Vidí nás na stejné úrovni a nebo jsme pro ně méně cenní? Pokud dostaneme vesměs negativní odpovědi a přeci dopustíme islamizaci Evropy zasloužíme si žít ve svobodě? To chceme opravdu přijít o náš způsob žití?

Jde o budoucnost, ve které mohou muslimové změnit kurz vývoje v jednotlivých zemích či celé EU. Ano, píši mohou. A to slovo mohou bohatě stačí k tomu abychom byli na pozoru my všichni co zastáváme nám známé svobody, které tu již máme.

Od roku 1997 žiji mimo ČR. A již dávno vím, že soužití tak odlišných kultur jako té islámské s jinými má nekonečné problémy. Tak např. Británie, ve které jsem žil 5 let. Ano žil, pracoval, studoval a díval se kolem sebe.
Problém současné Británie jde zpět do poválečných let kdy bylo nutné oživit průmysl, vystavět nová města, atd. K tomu bylo umožněno přicestovat tisícům rodin z bývalých zemí Britského společenství. Tehdy šlo v mnoha případech hlavně o dělníky, kteří si poté do Británie přivedli i své rodiny. A zde začíná prapůvod všech současných problémů.

Dnes již nemá smysl psát o tom jak se bílí ne-muslimští Britové milují s muslimy jelikož je to čistý blud a výplod PR agentur. Bílí ne-muslimští Britové se k problému nebudou vyjadřovat jelikož se bojí, aby je někdo nenařkl z rasismu a když se vyjádří tak ve prospěch multikultury. Ale je tu jasné rozdělení společnosti a nelze to popřít (imigranti se neasimilují). Již dávno se objevují zprávy o udávání rodin které si dovolí vyvěsit Svatojiřský kříž na své zahradě jelikož to pobuřuje místní muslimy (připomíná jim to tažení křižáků do Palestiny).

Ghetta vzniklá ve městech jako Birmingham, Leicester, Bradford, Luton, atd. již nejsou chráněna ani policií a muslimové si v nich dělají co se jim zlíbí, viz. případ sexuálního zneužívání bílých dívek muslimským gangem v Severní Anglii.

Vynucování práva Šaría v Anglii je již známé a nemá smysl se o něm dále rozepisovat. Kázání v mešitách islámskými fundamentalisty je také již dávno známé a jen mne zaráží jak to mohla britská policie dopustit (dýka do vlastních zad).

V naši zemi dojde jednou k civilní válce a pokud bych mohl tak bych odtud zítra emigroval“, to mi řekl jeden z bílých Britů, který vidí neustále narůstající problémy v soužití s muslimy a nepřizpůsobivými imigranty. Neustále se jim ustupuje ve vlastní zemi.

Využívání sociálního systému nepřizpůsobivými jako jsou Somálci, Eritrejci, Pakistánci, Jamaičani, další Afričané a jinými je známé již každému v Británii. Jsou tu několikačlenné rodiny, které žijí z 'darů' těch kteří denně pracují. Na přilepšenou si přivydělávají prodejem drog, okrádáním, členstvím v gangu a jeho 'aktivit', atd. Tito parazité, jak uznáte, nepřispívali, nepřispívají a přispívat nebudou na rozkvět Británie a nelze to od nich čekat. Je jich mnoho.
Bohužel již mají britská občanství či rezidence a nelze s tím nic dubliělat.

Pane Letko, i my v ČR máme hodně nepřizpůsobivých (stačí naši občané), ale je opravdu nutné jít do ohromného rizika a zadělat si na obrovský celospolečenský problém tím, že umožníme tisícům nepřizpůsobivých či jiných, o kterých nic nevíme, vstoupit do naší země a rozdělit ji na ghetta? A kvůli několika jedincům, kteří si otevřou kebab shopy v některých českých městech toto obohacení opravdu nestojí za to. Jednou se dveře otevřou a již se nezavřou.

Procestoval jsem mnoho zemí a kulturní rozdíly jednotlivých zemí považuji za součást našeho lidského bohatství, ale kultury s velice rozdílnými názory na život a toleranci ke druhým by se neměly míchat a měly by zůstat ve svém přirozeném prostředí. V opačném případě máme zaděláno na pořádný průšvih který může skončit rozložením společnosti. A to snad opravdu nechcete aby se stalo.


S pozdravem
Jan Přibyl

Související články na E-republice:

44 komentářů :

  1. Oplotit a nevpustit, nebo udělat oplocenou rezervaci, jakápak humanita. Být člověkem, je definice z období renesance, tou islám opovrhuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Demokracie je nádherná, její kolébkou jsou Athény.
      Jen by mne zajímalo, jestli si "demokraté" uvědomují, že v Athénách žili svobodní občané /menšina/ a mluvící nástroje = otroci.
      Mluvícím nástrojem se stávali váleční zajatci a dlužníci, kteří nebyli schopni dluh splatit.
      Kolik otroků dnes je ve všech politických stranách, parlamentě, na radnicích, ve vládách......

      Vymazat
    2. Ano, ano, stačí jedna hypotéka a jste otrok, co musí držet hubu a krok.

      Vymazat
    3. NAŠE PROHNILÁ POLIT.TŘIDA ŠMEJDŮ SE STYLIZUJE DO ROLE HLUPÁKŮ

      kteři si nam hrají na lidumily a snaži se presentovat,že hájí humanismus,když dají do režimní TV DOBŘE OBLEČENÉ MLADÉ MUŽE S DRAHÝMI TELEFONY,jako oběti volajíci dnes na hranici MAMA MERKEL, pomoz nám. Neví prý,že hlavní přičinou invaze IS jsou BANKSTEŘI z NWO,kterým začiná krachovat jejich finanční systém a k prodloužení jeho agonie si vymysleli, že násilím zadluži MOHUTNĚ VŠECHNY STÁTY EU tím,že do EU naženou samopalníky vycvičené a připravené bojovat proti křestanům ISLAMEM,které žádným náboženstvím není,ALE je ISLAMSKÝM STÁTEM. Představuje se,že MUSLIMANI se dají podplatít dávkami,pacifikuji policii,justici i domobranu.

      PLÁN JE REALIZOVÁN ZLOČINCI mající ve vleku toho svého presidenta Bombama.

      Uvědomte si všichni,že tito zločinci a nynějši vláda ČSSD se řídí jedinou větou.
      UMOŽNÍME NEOMEZENOU KUMULACI. KAPITÁLU,ZA KAŽDOU CENU,TŘEBA I LHANÍM A PODVODY- tzv neoliberalismem.TO JE PODLE JEJICH PŘEDSTAV MORÁLNÍ POVINNOSTÍ A MOŽNÁ I NEJVYŠŠI jejich MORÁLNÍ POVINNOSTÍ
      Korporátní oligarchická tyranie,kterou chtějí nastolit bude požirat dále ČR zaživa,přičemž budou s pomocí staré polit.třidy ničeni bezohledně zejména ti,kteři ji zvolili.,

      Vymazat
    4. JÁ VÁŠ ALLÁH VÁM DOPORUČUJI PANA PIZNUTÉHO BEDŘICHA,MUSULMANA AMATÉRA

      který ví,že islam je ukázkou budoucího vývoje.Jen tato společnost ho degraduje na úpadkové náboženství či životní styl.Jde přece o nejmladši systém,který převzal z jiných systémů to nejlepši co bylo možné.

      SLYŠTE SLYŠTE.

      SÚRA 4-34 Muži zaujímají postavení nad ženami proto,že bůh dal přednost jedněm z nás před druhými.A ty,kterých neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim misto na spaní A BIJTE JE..
      SÚRA 4-89 A přáli by si,aby jste se stáli nevěřicími jako oni a aby jste byli stejní.Neberte si mezi nimi přátele dokud se nevydají na stezku boži.Jestli se obrátí zády pak je chytte a zabte kdekoli je naleznete..
      SURA 3-19 Náboženstv9m jediným je u boha jest věru ISLAM Kdo neuvěři zjistí,že bůh věru je rychlý v účtování
      SÚRA 3-4 ..berte si za manželky ženy takové,které jsou vám přijemné DVĚ,TŘI.ČTYŘI
      Tak se k nám včas přideje ALLAH AKBAR

      Vymazat
  2. Podívejte se na normální pravdu, kterou Vám zrádci politici Evropy i naši neřeknou nikdy a udělají vše proto aby Evropské staré kultůry ovládli černoši s arabama!!Kdo to řídí tento chaoz a neštěstí a pohyb miliónů muslumů po Evropě vlakama, autobusama,taxíkama bez nutné zdravotní karantény, která byla dříve úplně běžná po dobu 6-8 týdnů?Komu to nevadí ty přivlečené exotické nemoci,choroby a znásilňování a omezování křesťanských svátků na náměstích(vánoční stromy) školách,kde začínají studovat muslimové?Proč, komu?Proč EU politici s Merkelovou chtějí zničit svou rasu a národ? Tady je www odkaz: http://gloria.tv/media/hnrU1osDc48

    OdpovědětVymazat
  3. Díky pane Přibyle . Popsal jste to přesně tak jak to vnímá většina nás Čechů a Slováků . Bohužel naše politické elity to vidí jinak a zrazují tento národ . Pokud je zavčasu neodstraníme dopadne to u nás taky špatně .

    OdpovědětVymazat
  4. autor přízpěvku přeně ukazuje jistou nevzdělanost a pocit vyjímečnosti, která je hlavní příčinou problémů.Problémem je ta naše " demokracie", které se sama pasuje na nositele těch nejlepších a jediných možnýh lidských hodnot.V jednotlivých bodech si vlastně autor otázkami odpovídá a vnucuje svůj názor.Bude ještě několik desítek let trvat, než společnosti pochopí , že nacionalismus a podobné nebezpečné hlouposti jsou mnohem horší než jakákoliv víra. Ve své podstatě nemá cenu na většinu otázek vůbec odpovídat a někomu vysvětlovat, že náš současný společenský a politický systém je nemocný a určený k zániku, neb je nereformovatelný.
    Budoucnost bude směřovat k určité organizovosti zdola na základě mezilidské tolerance.A i Islám je ukázkou možnosti budoucího vývoje.Jen naše nevzdělanost a nepochopení ho degraduje na úpadkové náboženství či lépe životní styl. Jde přeci o historicky nejmladší systém, který převzal z jiných systémů to nejlepší co bylo možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beďare,zase žvaníš ty svý nesmysly,jako ostatně vždycky.....

      Vymazat
    2. Dvořáku - máte asi pravdu, tak to je. Prosperita nikdy nebude v extrémní netolerantní společnosti. Dějiny nám to mnohokrát ukázaly.Nejsem vítač emigrantů, ale ani nejsem zdaleka připraven se oplocovat a nebo je střílet na hranicích.

      Vymazat
    3. Co to tady mektáš ty havloidní kreténe?!Až ti ty barevný šmejdi budou řezat palici a tvoje děti znásilňovat,tak ti možná dojde jakej si bezmeznej kretén!!

      Vymazat
    4. Neprodleně musí odstoupit vláda zrádců.

      Vymazat
    5. Souhlasím, není to sice ideální ale prosperita byla a bude vždy jen v otevřené společnosti. Výkřiky většiny diskutujících tady na tomto portále mi hodně připomínají konec třicátých let - nesnášenlivost na každém kroku.A všichni víme jak to dopadlo, můžeme děkovat EU, že se nic podobného opakovat nebude.

      Vymazat
    6. To Bedřich Dvorak 3. března 2016 8:56

      Pane Dvořáku, napsal jste odsudek článku bez jakéhokoli argumentu. Domnívám se, že Vaše teze: "Budoucnost bude směřovat k určité organizovosti zdola na základě mezilidské tolerance.A i Islám je ukázkou možnosti budoucího vývoje." je velmi kontroverzní a polemiky hodná.

      Pokud jste vzdělán, tak zajisté víte, že o písmu v Koránu a slovech imáma se NEDISKUTUJE, natož aby se pochybovalo!! Islám se od svého vzniku žádným způsobem nikam neposunul, je doktrinální se snahou splynout se státním aparátem. V mnoha zemích BV jsou islám a právo šaria základními atributy státní moci. Vaše představa o budování společnosti na toleranci ve spojitosti s islámem je úsměvně tristní!! Islámská společnost je tolerantní k pedo a zoofilii, naopak velmi krutě trestá krádeže utnutím ruky, předloktí,..., neposlušnost ženy bičováním a její nevěru ukamenováním. Možná jste se v těch praktikách shlédl a asi nebudete sám.

      Evropa je trochu jinde!! V mnohém bych byl raději, kdyby se vrátila o 150 let vývojově zpět, ale tohle jde pouze přes přinucení cíleným násilím. To násilé přichází každý den v podobě NÁJEZDNÍKŮ (IMIGRANTŮ), protože válečných uprchlíků je "jen" cca.15%. S uprchlíky nemám žádný problém. Ženatý muž s rodinou, starci a ženy s dětmi nechtějí více, než klidný život + zabezpečení přístřeší a obživy pro své blízké. Problém mám se statisíci mladých mužů, kteří přichází do E s nenaplnitelnými cíly a představami o bezbřehé dobrotě Evropanů a nekonečné péči o jejich blaho. Frustrace, která po prozření do reality musí nutně následovat zákonitě hledá uvolňovací ventil, který se jmenuje AGRESE! Buď ve vlastní komunitě, nebo častěji a logičtěji vůči zatím domácí populaci.

      Mezi domácí populací a hordami nájezdníků může dojít k mezirasové a mezináboženské spolupráci jen v několika případech:
      a) V počátcích procesu kolonizace nájezdníky, kdy domácí populace (netuše nic zlého) je vítá - asi jako Inkové bezelstně a otevřeně vítali Španěly
      b) V případě, že nájezdníci nejsou nájezdníky, ale skutečnýnmi uprchlíky a pociťují neskonalou vděčnost za dary a služby jim poskytnuté - jako např. Italové za 1.SV na Moravě, nebo Řekové uprchlí do ČSR před britskou poválečnou brutalitou na přelomu 40. a 50. let.
      c) V případě, že si nájezdníci podrobí domácí obyvatelstvo, která se zřekne sebeobrany a přijme svou porobu - jako Češi za protektorátu B.und M. (Na rozdíl od Hitlera však nájezdníci nepoužívají diplomacii podepřenou silou, ale jen sílu.)

      Možná, že dokonce s tou budoucností máte pravdu. Ano, takto by to mohlo být v přápadě, že nastane varianta c), proti které se zdvihá celoevropský odpor. Jen zaprodaní politici nevolají DO ZBRANĚ!!, ale uklidňují a "rálně řeší ..." a málo informovaní jedinci se nevyjadřují, nebo dokonce spolu s kosmopolity, neukotvenými jedinci, partou opilců, smažek a konspirativních rozvracečů nájezdníky vítají a tím zatloukají hřebíky do rakve národa, evropské civilizace a obecně bílé rasy!!

      Můj názor zde opakuji po Xté. Hordy nájezdníků jsou organizovaným aktem agrese, kterým má být urychlen rozklad lidské integrity v prostoru EU s cílem nastolit podmínky vhodné pro uchopení moci zákulisními loutkovodiči a nastolení jedné globální vlády - NWO. Bílý člověk je v přímém ohrožení zaprodanými elitami, které nehledí na pojmy rodina, národ, řeč, tradice, ale poslušně vykonávají pokyny ze zákulisí.
      Přečtěte si "Protokoly sionských mudrců" a možná pochopíte souvislosti a naleznete odpovědi na otázky PROČ, kdo a jak!!

      Mír s námi!!
      Ferro

      Vymazat
    7. Nevím,proč se tady tak unavujete Vy písmáku,ten náš Beďar to všchno móc dobře ví a zná,on tož patří,jak se pochlubil,mezi ty "vyvolené" a požívá si výsady obřízky na kterou je i náležitě hrdý a jako takovému má k musulmanům a jejich chápání světa blízko a lekci z "Protokolů Sionských mudrců" i s kvalifikovaným výkladem by spíš měl dát on Vám,Ferro....On je to pěknej bazilišek,divím se,že jste na to ještě nepřišel.

      Vymazat
    8. To Anonymní 3. března 2016 11:20
      O tom nepochybuji, že je Bazilišek, ale nereakcí na něj by se mohlo zdát, že články nikdo nečte (protože nereagujeme), nebo že s jeho výkladem je obecný souhlas.
      jen pro něj, ale především pro ostatní návštěvníky. Mnoho lidí intuitativně cítí, že svět se točí úplně jinak, než by měl a oni marně hledají důvod. Tak jim to tu servíruju, byť jen po kapkách a opatrně, aby je velké množství nezahltilo. Někdo si pomyslí něco o umanutým magorovi, někdo mávne rukou a možná budou i tací, kteří si ty protokoly stáhnou. A pár z nich si je dokonce i přečte. A pak bude tak 10% těch, kteří se dokonce i zamyslí a možná začnou sami pátrat. Touhle pomalou cestou jsem se ke studiu problematiky dostal já. Zvědavost mne donutila studovat a začít ?chápat? souvislosti.

      Takže ne písmák z přesvědčení a nutkavé potřeby, ale hňup, který má pocit, že by se lidem měla říkat pravda. Zda se tím něco změní nevím, ale věřím, že tak je to správné a tak to má byť!!

      Vymazat
    9. ...asi máte pravdu,já už ztratil trpělivost,já už brousím šavli....

      Vymazat
    10. Anonymní 3. března 2016 12:50
      Já snad někde napsal, že tuhle bohulibou a potřebnou aktivitu nechám na dobu, až mi budou rozrážet dveře?? Kdepak pane, na to jsem myslel a zrealizoval již dávno.

      Přesto však mír s námi!!
      Ferro

      Vymazat
    11. Netěšte se islamisto Bedrichu Dvoraku, zvrhlá ideologie islámu se u nás, pokrokového a vzdělaného národa nikdy neujme. Zpět do středověku můžete nakročit sám, třeba svým posunem do nějaké zaostalé arabské země. Pokud chcete islám praktikovat u nás, tak se klidně modlete k aláhovi a zvrhlému pedofilovi a masovému vrahovi mohamedovi, ale se zákony islámu, s šáriou si jděte třeba do řiti.

      Vymazat
  5. Stále se jen diskutuje,ale čas se krátí a v tuto dobu už měl stát na našich hranicích plot a za ním připravená pohraniční armáda.Až se sem ta lavina přižene,už bude pozdě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bude muset nastat obrovská krize,nebo začít občanská válka,jinak se ten dobytek,co se tu motá v České kotlině jako "slepej pes na hohu",neprobudí....Zatím mají ti pomahači a okecávači,jako Beďar,furt navrch,bohužel.....

      Vymazat
    2. Realita (?!):
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vydrzime-jen-15-dni-Analytik-otevrene-o-tom-co-nastane-az-ostatni-zacnou-zavirat-hranice-424359

      Vymazat
    3. V časopise Schoner wohnen 2016/3 je fejeton reagující na informace CO, že každá domácnost by měla počítat s výpadkem zásobování včetně pitné vody na 14 dní.
      2 l. vody x 14 x počet členů domácnosti.

      Vymazat
  6. Žijeme ve státě, který není schopen:
    • zajistit dodržování práva
    • zajistit bezpečnost svých občanů
    • zajistit ochranu zdraví svých občanů
    • zajistit základní životní potřeby svých občanů
    • zajistit ochranu svých hranic
    • zajistit obranu státu
    Potom je otázkou, proč se nesnažíme o nápravu tohoto státu, nikdo za nás toto neučiní.Vždyť platíme daně na něco co ve skutečnosti nefunguje. Když se dokážeme rozejít s firmou, která neplní dohodu proč to nejsme schopni dokázat i v tomto případě a neřešíme nápravu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože to "zjednání nápravy" může vést k situaci podobné té na Ukrajině. Nikdo neví, kdo je ve skutečnosti kdo.
      Pro začátek by mi stačilo ze všech volených míst odstranit osoby s dvojím občanstvím.
      Když chce někdo rozhodovat, musí být připraven nést všechny následky svého rozhodnutí, a ne mít v kapse letenku jinam.

      Vymazat
  7. ad 8:56
    Nechte si ten falešný humanismus, takoví lidé
    jako vy, až se to tu pŕelije odejdou do USA anebo Izraele a my se tu budeme v tom smažit. Prý že komunisti provozovali sociální inženýrství jak často a rád vykládal Klaus. Ne, vy a vám podobní jste ti praví sociální inženýři, kteří chtějí rozvrátit svět. Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Morave 3. března 2016 9:34

      Pane Morave, on ten Klaus má pravdu, ale Vy také. Jak to??
      Jednoduše. Komunismus - bolševismus je výmysl zákulisních elit, které přes Dům a rodinu Červeného Štítu zaplatil soudruhu Mordechajovi (Marx) za vytvoření díla, které by zásadním způsobem poštvalo pracující proti zaměstnavatelům a hordě pracujících otroků dalo do rukou doktrinální materiál, který by jejich odpor proti zaměstnavatelům legitimizoval. Tak za peníze bankéřů vznilkla účelová díla jako "Komunistický manifest" a "Kapitál".

      Ta samá parta óbr podvodníků a manipulátorů ideově připravila, financovala a logisticko vojensky zabezpečila realizaci VŘSR. Jednalo se o logické vyústění 1.SV a jejich letitých snah o rozbytí funkčních monarchií v E s cílem uchopení celosvětové moci. Tzv. židobolševismus byl na světě a pomocí revolucí (stále stejných triků jako dnes) se snažil uchopit moc ve Vilémovském N, Maďarsku, Španělsku. Kominternu, stejně jako všechna komiunistická hnutí ve světě, mělo pod palcem jen vyvolené etnikum. Proč asi??

      Od Francouzké revoluce se scénáře opakují jak přes kopírák. Rozvrat stávajících mocenských struktůr a státních celků, rozdrobení velmocí na menší celky, jejichž mocenská centra budou obsazena přisluhovači a ovládanými politiky. Z takovýchto států pak budou uplácány větší celky (EU), v jejichž čele již budou nepokrytě stát exponenti vyvoleného etnika, kteří posléze takovéto obří konglomeráty dovedou do NWO. Proč se nerozpadly USA a přes odpor milionů jižanů drží pohromadě?? A naopak proč se rozpadl SSSR a není vidět žádná vnitřní snaha k jeho znovunastolení??

      Odpovědi je možné nalézt v základním studijním materiálu o sjednocené globální vlády nad lidstvem v: "Protokolech sionských mudrců". Zkuste počíst a odpovědi zřejmě najdete.

      Mír s námi:
      Ferro

      Vymazat
    2. Ferro, protokoly sionských mudrců je prefabrikát carské ochranky. Váš rasismus je směšný, vaše vývody ujeté, zatemňujete realitu blbinami. Asi chcete sloužit bohatým a bezohledným, protože přesně+ takový výklad se jim hodí.

      Jděte z Nové republiky někam na stránky Árijského boje nebo raději do prdele!

      Marek

      Vymazat
    3. To Marek 3. března 2016 14:55

      Vaši (jistě upřímně míněnou) radu posílám upřímně tam, kde byste Vy chtěl vidět mne. Shodou okolností se ocitáte v roli autoritáře s tím jedině možným a správným viděním světa, proti které zde tak horlivě brojíte. Není Vám ta schiza trochu obtížná??

      Dovolím si 3 dotazy:
      1) My se známe, že máte jasno ohledně mého rasismu?
      2) Protokoly ... jste si pročetl, nebo pouze jejich kritiku z úst (webů) těch, kteří jsou označováni za autory "Protokolů ..."??
      3) Jakým způsobem má znalost Protokolů ... a dopotučení k jejich počtení "zatemňujete realitu blbinami" a slouží "bohatým a bezohledným, protože přesně+ takový výklad se jim hodí"??

      Zamyslete se a zkuste mně, volovi nevzdělanému, v pár řádcích odpovědět. Pak bych konečně mohl zahodit brýle ANTISIONISMU a nezkresleně vidět tu sluncem prozářenou realitu! Udělejte to prosím pro mne, budu Vám neskonale vděčen.

      Mír s Vámi Marku a předem děkuji za odpověď. Věřím, že mne posune dál!!
      Ferro

      Vymazat
  8. Německo přestalo uznávat cestovní pasy migrantů z oblasti Sýrie a Iráku, odvoláni na spolkové M.V. Držitele dokumentu vydáných po 1.1.2015 jsou všechny falešné !! ::informoval SPIEGEL ON-LINE :::

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to začíná. V Srbsku uvízlo 2000 běženců, protože Chorvati nepřijímají a Makedonci odmítají návrat. To nás čeká, nedáme-li se rychle dohromady. Myslím především Domobranu. Pavel P.

      Vymazat
  9. doktor ad článek odpověď : platit to máme my, pracovat nebudou, rozdílnost náboženství a zvyků nebude-musíme se přizpůsobit, bydlet budou u Vás doma a vy pod mostem, vzdělání je zbytečné-stačí korán.Stačí tyto odpovědi?

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KM: zcela s vámi souhlasím. A rád bych něco dodal.
      Jsou zde dvě úrovně problému.
      1) Nejasný vztah nás občanů k naší vládě,
      2) teprve po jeho vyjasnění řešitelný vztah našeho státu k EU.
      Bez vyjasnění první není šance řešit druhou.

      První úroveň je dána tím, že vláda předpokládá, ev. to předstírá, že většina obyvatel je pro pomoc utečencům způsobem jakým už probíhá. A podle toho jedná sama i ve spolupráci s EU.
      Oproti tomu je druhá skupina obyvatel s výrazně jiným názorem na způsob pomoci, například Vaším a mým. Možná obě tyto skupiny se domnívají, že jsou výrazně většinové. Domnívám se, že už se veřejně diskutuje dost dlouho a napětí je tak vysoké, že je nejvyšší čas, aby se pro veřejnost důvěryhodně prezentovalo kdo jakou většinu má. Že jde o situaci vyžadující referendum. To ale není k dispozici.
      Média, i firmy pro průzkum veřejného mínění, ztratily důvěru natolik, že jako arbitr nepomohou.
      Takto může rozporuplný stav pokračovat ad absurdum. Kdy vláda povede politiku proti vůli velmi vysoké většiny, tedy v rozporu s ústavou.

      Měli bychom tedy navrhnout náhradu referenda a tuto realizovat. Ale komu navrhnout, kdo to provede. To je dluh této doby.
      A času zatraceně málo. Statisíce neznámých se do Evropy valí, a politici ještě přizvou celé Turecko a Ukrajinu.
      Děda.

      Vymazat
  11. https://www.facebook.com/mojezemSK/videos/948919555190790/?fref=nf

    OdpovědětVymazat
  12. Volili jste ČSSD? Tak si nestěžujte, máte co jste chtěli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koho jsi volil ty, chytrolíne? Zdenek

      Vymazat
  13. To Děda 3. března 2016 12:49
    Vzhledem k tomu, že komentář KM je odstraněn, tak reaguji pouze na Váš příspěvek.

    Ano souhlasím a vidím to také tak. Jak jsem Vám psal dříve, tak řádnými volbymi (a asi ani jinými) se zřejmě nedá nic zásadního ovlivnit ve prospěch zájmů většiny populace. Političtí lídři (z jadno které strany a s jakýmkli programem) budou vždy jen výkladní skříní pro neinformovaného voliče. Ve skutečnosti skákají tak, jak je jim ze zákulisí pískáno!! Nebudou-li, tak holt se vyskytne autonehoda, nějaké obvinění z defraudace, korupce, sexual harasmentu, nebo dokonce z pedofilie a dotyčný je na hřbitově, nebo v lepším případě může na smetišti politických dějin jen tiše plakat. Tudy cesta nevede!!

    REFERENDUM jako nástroj přímé demokracie by bylo poměrně efektivním řešením vzniklé patové situace. Zamyslete se prosím nad tím, proč jej za 26 let tzv. "demokracie" ani levá, ani pravá ani jiná, poslanecká či vládní garnitura, nedokázala uzákonit?? Všechny strany jej mají na jednom z čelních míst své předvolební rétoriky a vyjma Okamury na něj všechny velmi rychle zapomenou. A když jej Okamura (kterého jsem zatím nevolil) neopráší, tak si ani nevzpomenou! Nepřipadá Vám to jako záměr?? Navíc nyní se o referendu začíná pozvolna diskutovat, ale když si přečtete, které problematiky jsou TABU, tak vidíte, že v zásadě nebude uplatnitelné. Nebude totiž pro voliče zajímavé téma, ke kterému by bylo nutno jej vypsat. Zákon pro zákon dle hesla: "Aby se vlk nažral a koza zůstala celá". Tedy - "Voliči drž hubu! Referendum jsme Ti uzákonili, tak spi dál a notravuj!!"

    Dokud nebude uzákoněno referendum s možností řešit jakékoli otázky a které nebude ořezané dalšími nesplnitelnými podmínkami, dotud tu budou vládnout ze zákulisí vedené marionety se jmény politiků!! Politici bezohledně prosazující cizí zájmy na úkor nás - jejich voličů. Čest výjimkám! Bohužel ti nejsou v klíčových funkcích.

    Mír s námi!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nie som si isty, ze vladne struktury dovolia referendum. Mne to vychadza tak, ze ludia si nakoniec budu musiet nasilim vziat svoju slobodu.

      Vymazat
    2. vlado vlado 3. března 2016 15:24

      Pane vlado, to není o vládních struktůrách. Ty mají pouze zákonodárnou inciativu, ale jen tolik hlasů kolik je jich jako poslanců ve sněmovně. V tom až takový problém není. Ono je to v celkové náladě v PS. Referendum by totiž jednoznačně ořezalo pravomoci poslanců ve prospěch voličů a jasně ukázalo kdo stojí za názory a potřebami voličů a kdo hájí cizí zájmy.

      A to je to, čeho se naši volení zástupci nejvíc bojí. PRAVDY!! o tom, čí zájmy prosazují. Pak by zákonitě nemohli být opakovaně voleni, ani za prosazování různých (imigrantských kvót, inkluzí, exekučních, lichvářských, pojišťovacích, loterijnách.... zákonů a td.), lobisty protlačovaných, témat brát tučné pašalíky. A o jejich prebendy jim zcela zákonitě jde až v první řadě. Volič s jeho potřebami, obavami a problémy je jim někde u zádele!!

      Mír s Vámi!
      Ferro

      Vymazat
  14. Jděte se vycpat. Referendum nic neřeší. Jediné, co může vyřešit stávající situaci, hnát k odpovědnosti všechny ty packaly, co se nahrnuli do politiky za snadným výdělkem.
    Jakmile se blbec stane poslancem, je neprůstřelný.
    Je třeba volit takové strany, které budou mít v programu ostranění kolektivní neodpovědnosti a "sekání" hlav vychcánkům.
    Těch miliard, co proteklo poslaneckou sněmovnou a nikomu se nic nestalo je nějak moc.
    Taky poslanců a senátorů je příš mnoho. Správně by stát měli řídit odborníci a poslanci by je měli kontrolovat. Jenže jak přátelé, když tomu z nich nikdo nerozumí a jen to kazí a zhoršují.
    Pak tu vládnou sdělovací média, těm je hej. Zasraná děcka zazobaných umělců si založí "kliniku", neplatí daně a presntují se jako "alternativa". Divím se, že Zdeněk Svěrák, miliardář, co dnes laví osmdesátiny a roupama neví co s penězi, jim nepostaví nějakou stodolu, to by ovšem Cimrman ekonomicky nepřežil, nemá na to autorská práva.

    OdpovědětVymazat
  15. Pro 15:25-referendum by cenu mělo.Když partaje pro-
    hlásí,že nebude pro vedení země závazné,tak je doo-
    pravdy k ničemu.300 lidí si osobuje právo poroučet
    10 000 000 občanů.Jestli není zodpovědnost za spá-
    chané činy,budeme přešlapovat na stejném místě.Pro-
    tože v tom případě např.ing.M.Kalousek by byl již
    dávno obviněn ze zabití z nedbalosti.Za nákup ne-
    funkčních padáků v době jeho působení na MO.Násled-
    kem je smrt dvou výsadkářů!Ing.M.Kalousek by totiž
    už několik let seděl v kriminále a ne v parlamentu.
    Ovšem není sám!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  16. Turci maji Tuska na párku .

    OdpovědětVymazat
  17. Islám může být užitečný snad jedině pro prasátka.

    OdpovědětVymazat

Reklama