Reklama

.

.

středa 23. března 2016

Turecko rozpoutalo genocidu kurdského obyvatelstva na jihu země ve městě Džizra

23. 3. 2016   AENews
To nejsou záběry ze zničeného syrského Aleppa, to je město v Turecku! Záběry pořídila televize RT.

18 komentářů :

  1. to je RT ? aha, tak to jo.. ani se mi nevyplatí to spustit. Po tom, co se odvážili pustit o roku 1968, který jsem zažil a moji rodiče taky, a jak nás to postihlo, tak tyto bláboly nebudu ani poslouchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak jste zažil ? Bombardování ? Jak vás to postihlo ??

      Vymazat
    2. To je uplatňovánÍ "evropských hodnot v praxi" naším spojencem a podporovaným politicky i finančně,vrcholně demokratickým Tureckem a jeho už zcela pomateným fírerem s fezem na hlavě Erdoganem.
      To by měla vidět ta píča Morgheriová, zodpovědná komisařka za zahraniční politiku EU,možná by se zase rozbrečela,jako při tom prohlášení po bruselských atentátech.
      Mám za to,že měrnou jednotkou pokrytectví by se měla stát 1 Morg.(rusky i foneticky v angl.jazyce "MÁRNICE"),čili jedna Morgherini....

      Vymazat
    3. 19:18 zažili jsme 20 let "normalizace" - koukněte co to znamená. žádné cestování, žádná svoboda, problémy s dětmi při přihláškách na školu atd .. a to všechno jenom proto, že můj tatínek v práci nechtěl podepsat souhlas s okupací naší země vojsky Varšavské smlouvy (byl zaměstnaný v podniku "královopolská strojírna" Brno a nebyl ve straně). Kvůli tomuto třeba moje sestra nebyla přijata na gymnázium .. a přitom za nic nemohla.to je co ? překvapení ?

      Vymazat
    4. Teď si tu "svobodu" můžete lokat plnými doušky, až se zalknete v přátelském objetí s Erdoganem a jeho ISIS vrahy.

      Vymazat
    5. 19:57 - souhlas, taky bych tu dobu zpátky nechtěl.

      Vymazat
    6. Tatínek neuměl psát?

      Vymazat
    7. K pilnému anonymovi 19:07
      Nevynechávejte jen ruskou televizi, vynechte Novou republiku!

      Vymazat
    8. Souhlasím s 20:02.
      Cestovat dnes nemůžou ani ti, kteří mají slušné příjmy a nejsou tedy definováni jako "chudí pracující". Bojí se teroristů, té vymoženosti demokracie, šířené násilně do zemí, které o ni nestály. Před čtvrtstoletím jsem nevěřil, že bude hůř, a je, bohužel.

      Vymazat
    9. 21:16 - článek je o genocidě Kurdů Turkama. Pochopil to tady každý. Tedy kromě vás, který to, co píše, považuje za diskusi. Čtěte po sobě to, co píšete. Vy si tu jen ulevujete ze své nenávisti k lidem, kteří vám neublížili. Pláčete na špatném hrobě. Proto pro vás NR není vhodný web, nikdo vás tu nevítá, nikoho nezajímáte.

      Vymazat
    10. 19:07 postižený jsi od narození a z úplně jiného důvodu.

      Vymazat
    11. To je dobře řečený "Teď si tu "svobodu" můžete lokat plnými doušky, až se zalknete v přátelském objetí s Erdoganem a jeho ISIS vrahy."
      Nemohu najít datum, kdy se to stalo? Ve videu jsem zahlídnul, že je to snad už dýl než měsíc ???

      Vymazat
  2. Kurdové si zaslouží samostatný stát !

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavé jak Turci provádějí genocidu Kurdů a v Evropě to skoro nikoho nezajímá.Turecko by nejen nemělo být za současné Erdoganovy diktatury přijato za člena EU, ale mělo by být i vyloučeno z NATO. Země, které destabilizuje blízkovýchodní region a která provádí ve své historii už druhou genocidu jiného národa, to je opravdu moc. Na Turecko musí být uvaleny sankce a evropští politici musí uvalit sankce i na vrcholné představitele Turecka. Konec vyjednávání s Ankarou o uprchlících, uzavření hranic s Tureckem.Když evropští politici nic nedělají a podávají si ruce s tureckým masovým vrahem, musí občané začít jednat sami. Turecko, které provádí genocidu pod praporem NATO na svém vlastním území, nemá v EU co pohledávat.

    OdpovědětVymazat
  4. 19.57 - jak rok 1968 v ČSSR souvisí se současnou genocidou Kurdů ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nijak ale soudruh co jeho tata byl v 68 vyloucen ze strany chce tim zrejme poukzat na sve utrpeni v lecebne pro blbecky.

      Vymazat
    2. No právě nad tím také přemýšlím. Ale musí to sem nacpat, i kdyby to byl článek o nesmrtelnosti chroustů. Já jsem to taky zažil, ale svět poněkud od té doby někam postoupil.

      Vymazat
  5. Jak píše 19:57.
    Má pravdu, ale jen částečně. Každé časové období má svá specifika.
    Proto se "provokativně" zeptám: Kolika procent obyvatel se to v té době dotýkalo? Podotýkám, že nás bylo 15 milionů.
    No a teď k dnešním "specifikům"
    Máme dnes "svobodu"? Pokud si někdo vykládá svobodu tak, že může říct nahlas, veřejně a beztrestně Zeman je vůl, tak potom ji máme. Ale jinak? Vidím a slyším jen samé omezování, nařizování ve jménu boje proti něčemu a s někým. Dnes je nás 10 milionů a zase stejná otázka " kolika procent obyvatel se taková omezení týkají? Při hledání odpovědi je třeba myslet všeobecně, ne si to promítat jen podle své momentální životní situace. Stát se skládá z jedinců a každý jednotlivec má svůj životní příběh. Víc nápovědy není třeba.

    OdpovědětVymazat

Reklama