Reklama

.

.

neděle 6. března 2016

Volby na Slovensku: politická situace bude krajně nestabilní

5. 3. 2016
Volební výsledek ukazuje, že bude nanejvýš obtížné sestavit jakoukoli vládu. Ustavení jak levicové tak i pravicové vlády by znamenalo akceptovat podporu nebo účast "antisystémových stran". I při sestavení a případném "schválení vlády" v parlamentu bude jakokoli vláda velmi nestabilní. Předčasné volby jsou velmi pravděpodobné. 


83 komentářů :

  1. Je to slovenský majdan. Položme si otázku, kdo má zájem tento stát destabilizovat. Příliš samostatná politika dosavadní vlády SR se určitě některým silám hrubě nelíbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatně, naopak Fico ztrácí, protože byl přece jen k EU ještě příliš konformní. Marek

      Vymazat
    2. Málokdy nesouhlasím s Markem, teď musím. Zaujala mne informace ze Slovenska, že se čeká vysoká volební účast včetně "z lokalit nepřizpůsobivých(východního Slovenska)". Je to msta Ficovi za jeho politiku "známými neziskovými kanály", včetně kupování hlasů z "lokalit blbých(chudých)".

      Vymazat
    3. nezmysel. komunista drista doma, ako tu nechce mohamedanov a v bruseli hlasuje za nich.
      http://medzicas.sk/brusel-odhlasoval-povinne-kvoty-azylantov-cierny-den-pre-europu/
      robotnikov na dialnici okradli o 100 milionov na vyplatach, beztrestne. a komunista namiesto stihania zlodeja z stb, zriadil bankovu dan, cez ktoru to maju obcania zaplatit. atd. na stokrat, zlodejiny a dristy.
      http://www.topky.sk/cl/10/1468195/Zufali-zivnostnici-pisu-Ficovi--Sirokeho-Vahostav-mal-od-zaciatku-plan-nas-oklamat-

      Vymazat
    4. Velvyslanectví USA na Slovensku zapracovalo proti neposlušnému Ficovi a použilo proti němu osvědčený systém použity před časem v Moldavsku - hlavní město Kyšiněv. Když nemůžou porazit silnou levicovou stranu vrhají do boje velké množství straniček pravicového ražení podplacených dolary a samozřejmě veškeré sdělovací prostředky, které štvou jak jen můžou proti úspěšné levicové vládě. Výsledek je vidět nyní na Slovensku. I přesto, že Fico zavedl celou řadu opatření zlepšující život pracujícím lidem, zlepšil situaci pro důchodce, stejně prohrál. Převálcuje ho množství pravicových straniček, které sice situaci nevyřeší, ale zařídí, že Fico na Slovensku skončil. Všichni kdo se Američanům znelíbí můžou počítat, že je Americké velvyslanectví zlikviduje. Má na to obrovské prostředky a nešetří dolary, aby dosáhlo výsledku. A Ficovi mají co oplácet. USA plánuje do Evropy dostat v letošním roce tři miliony uprchlíků a takoví politici, kteří se proti tomu otevřeně staví, nemají v Evropě co dělat. Fico znárodnil zdravotní pojišťovny a sloučil je v jednu tak jak to bylo dřív. A tím rozezlil opět Američany. Obrovské zisky ze soukromých pojišťoven, tak jak je to u nás, na Slovensku nebyly. A ten kdo ohrozí vykořisťování svého obyvatelstva ve prospěch zahraničního kapitálu musí počítat, že se proti němu spojí pod vedením velvyslanectví USA v dané zemi veškeré média a hlavně zapracuje tomu čemu my u nás říkáme Pražská kavárna - prostě lidi, kteří si myslí že jsou inteligence národy a mají právo zradit svůj národ ve prospěch zisků kapitalistů v zahraničí. Výsledek bude jednoznačný. Slovensko se poslušně zařadí mezi státy které budou povinně vítat uprchlíku a rozjede ekonomické reformy - snižování důchodů, sociálních dávek, zvyšování zisků zahraničního kapitálu a všemu tomu se bude říkat vítězství demokracie.

      Vymazat
    5. Ad 8.49
      Vaše úvaha má racionální základ. Jen bych si dovolil nesouhlasit s myšlenkou o rozjezdu ekonom. reforem. Ptám se. Kdo by je měl prosazovat? Fico, SNS a Kotleba mají dohromady 78 křesel. Skoro nikdo s nimi nechce nic mít. Ale bez nich mít nikdo většinu nebude. Zbytek, ty tzv. demokratické pravicové strany, má jen 72 křesel. Pokud se ovšem nerozhodnou k osvědčenému způsobu, jak pár poslanců získat, rozuměj Teplík, Wagner, Melčák, Pohanka.

      Vymazat
    6. Presne tak ako hovorí anonymný o 8.49
      Štrajk sestier aj učiteľov riadili spolu neziskovky a ambasáda usa...

      Vymazat
  2. No konečně si i Slováci vychutnají, čo že je to taká hentá demokrácia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nevidim problem. Nevím, proč by se nemohl Smer spojit se SNS a LSNS. Všichni vpodstatě chtěj silné Slovensko. Jde jen o to se sjednotit na prioritách. A každej musí trochu slevit pak mohou Slováci bejt vzorem celé V4. A ony národnostní strany jsou v první řadě vlastenci. Ten nacistickej profil jim na krk pouze hází oni "liberální multikulturalisti".

      Vymazat
  3. Tak takhle nějak vznikají fámy. Bez ohledu na konečné výsledky je teď t.j. 6.3.2016 v 01.00 hod stav dle přímeho přenosu STV1: sečteno 8%,tj cca 83.000 voličů, SMER-SD 30,7%, OLANO-NOVA 9,91%. SNS 9,32%. SaS 8,98%, KSNS 8,53%.... Míra.

    OdpovědětVymazat
  4. jj. Na závěry je brzy výsledky nejsou kompletní

    Ficovi uškodila 5 kolona se stávkami sestřiček a učitelů, nicméně prosákly informace, že tajně v noci příváží do Michalovců pašované migranty z Turecko ukrajinské cesty, takže je těžké posoudit co mu uškodilo víc.

    Navíc zde byla účelově vytvořeno mnoho stran, které měly sebrat hlasy voličů vítězným kandidátům voleb.

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle to dopadne u nás..ať se bude volit koho chcete nebo ne...vzpomněl jsem si na Sládka s republikánama...i přesto kolik měli členů a příznivců se nakonec nedostal nikam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Politici by v této vypjaté době, kdy nás ohrožují islámští nájezdníci, měli pochopit, že o jejich zájmy nejde.
      Alespoň prozatím měly rezignovat na to, co je programově rozděluje a upřít své snahy tam, kam je nejvíce třeba.
      Zabránit imigraci a vyvázat nás z EU.
      Obávám se ale, že půjdou do voleb egoisticky každý sám za sebe, což je totální nesmysl.
      Kdyby Mach, Okamura, Konvička, Černoch i ODS udělali společnou koalici, mají mnohem větší šance něco ovlivnit. Jenže oni se štítivě distancují jeden od druhého a tak budou jen paběrkovat po Babišovi.

      Vymazat
  6. Vlastenka



    Fico byl odjakživa agilní probruselský lokajíček jako Sobotka. Ale aspoň včas pochopil, co si přejí voliči.
    Nechápu, co extremistického je na Sulíkovi.
    Čtu jeho sarkastické komentáře k Bruseli pravidelně a pokládám ho za velice inteligentního a zásadového člověka. Pokud časem vyhraje jeho strana, bude to jen dobře.
    A politruci v ČT mají makovici zamotanou.
    Ta jejich slavná Sieť á la "protikorupční" Janeček jim jaksi nevyšla.
    Trendem je Polsko a Maďarsko.

    Možná si konečně havloidi uvědomí, že se Evropa pomalu mění a uberou kapku na plynu.
    Já tyhle volby jako žádnou tragédii nevidím. Naopak. Je to jednoznačný výsledek postoje občanů, kteří si žádné multi-kulti a užší "integraci" do EU rozhodně nepřejí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Vlastenka.
      Sulík je na Slovensku totéž, co TOP v Čechách, ultrapravicový demagog, pokorně sloužící USA. On má být ten kdo Fica nahradí.
      Škoda, vyždycky jsenm doufal, že slovenský zdravý rozum Fica udrží a jednou dojde i do Čech...
      Heriot.

      Vymazat
    2. Vlastenka


      Víte o Sulíkovi houby.
      Chcete-li hledat mermomocí nějaké jeho politické příbuzenstvo u nás, hledejte mezi Svobodnými. ODS má k Sulíkovi stejně daleko jako Topka-stala se z ní pol.korektní a bezpohlavní strana.
      Jak ho můžete srovnávat s levičáky z Topky - vítači migrantů a europyjci?
      Trefil jste maximálně v tom, že Sulík je pravicovým politikem (co je na něm ultra, opravdu netuším). Mýlíte se zásadně v tom,že je snad Topka pravicovou stranou - o žádné sktutečně pravicové straně u nás nevím.
      Většina z mainstreamových stran je infikována více či méně havloidy.


      Mohl byste mi osvětlit, v čem se podle vás Sulík projevuje "demagogicky"?
      Četl nebo slyšel jste alespoň jeden jeho projev kritický k EU?

      Mám pocit ,že asi ne. Protože Sulík dokáže trefit neskutečně hřebíček po hlavičce.

      Vymazat
    3. Sulik je extremista asi jen v tom,ze si na rozdil od ostatnich da 3 davky marisky,ne jednu! Je to stejnej zmrd jako vsichni ostatni...A pokud si budou i nadale hrat na svym pisecku a nebudou respektovat vuli Slovaku,zabijou je!-Ne zastreli nebo povesi ale umlati nasadami od krumpacu a lopat! Maji tech jejich chu...jovin uz plny kecky!...A nepochybuji ani co by se veslo za nehet ze k tomu dojde brzo.

      Vymazat
    4. Vlastenka


      Tak to jsou opravdu "pádné argumenty", proč tady spíláte Sulíkovi do extremistů.
      Každý, kdo vidí ve Ficovi spasitele Slováků, je trouba.
      Těžce prounijní Fico (pro mne nestravitelný jako politik) má jediné plus, že včas zachytil varovné signály, které hloupý Sobotka ignoruje. To, že se v otázce imigrace zatím! postavil proti Bruselu, je pozitivní. Otázkou je, zda vytrvá a nenadělá si do kalhot až soudruzi z Brusele zadupou. Krom pohledu na imigraci s ním nemám společného vůbec nic.
      A s tím gaunerem Kiskou už vůbec ne.

      Vymazat
    5. Vlastenka


      S tím Sulíkem-extremistou jste nádherně skočil na propagandistický lep slovenských i českých propagandistů.
      Na tohle trapné škatulkování rozumný člověk už vůbec nepřistupuje!

      Vymazat
    6. K vlastence.
      Nu považovat. stranu Kalouska a knížete za levicovou jen proto, že snaživě plni úkoly svého paníčka za oceánem (což je samozřejmě i role Sulika), to tedy vyžaduje opravdu značnou dávku invence.
      Gratuluji k vašemu snění...:-)
      Heriot.

      Vymazat
  7. Propaganda proti Ficovi jela na plné obrátky,pod dohledem Kisku.Kiska má přístup ke všem zpravodajským informacím,tak není potom problém směrovat propagandu.Kdo je za Kiskom víme,uvažoval jsem,že Smer dostane sotva 25%,po tak velké oblbovačce.
    Anonymní 1:57
    Ta stávka sestřiček a učitelů,jasně ukazuje,co bylo zamýšleno,zřejmě to Fico neodhadl,kam až může propaganda zajít.To množství stran,je účelové i ČR,rozmělnit hlasy a pak vítězné straně stačí 20% z přítomných voličů,aby mohla sestavovat vládu.Řekneme to jinak,kolik těch malých stran,jsou vlastně béčka větších stran.
    Necháme se překvapit,jak bude Fico reagovat a sestavovat vládu,teď už bude muset plnit sliby které dal.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
  8. Komu vadil Fico,kdo chce položit Orbána a Fica.Kdo měl v polsku nehodu.Vedení Iránu mělo být na prvním místě , jako Asad

    OdpovědětVymazat
  9. Strategie-rozdělit národy, vložit více stran a potom panovat.Rozdělení Československa je neplatné.

    OdpovědětVymazat
  10. Velvyslanectví USA na Slovensku zapracovalo proti neposlušnému Ficovi a použilo proti němu osvědčený systém použity před časem v Moldavsku - hlavní město Kyšiněv. Když nemůžou porazit silnou levicovou stranu vrhají do boje velké množství straniček pravicového ražení podplacených dolary a samozřejmě, veškeré sdělovací prostředky, které štvou, jak jen můžou proti úspěšné levicové vládě. Výsledek je vidět nyní na Slovensku. I přesto, že Fico zavedl celou řadu opatření zlepšující život pracujícím lidem, zlepšil situaci pro důchodce, stejně prohrál. Převálcuje ho množství pravicových straniček, které sice situaci nevyřeší, ale zařídí, že Fico na Slovensku skončil. Všichni, kdo se Američanům znelíbí můžou počítat, že je Americké velvyslanectví zlikviduje. Má na to obrovské prostředky a nešetří dolary, aby dosáhlo výsledku. A Ficovi mají co oplácet. USA plánuje do Evropy dostat v letošním roce tři miliony uprchlíků a takoví politici, kteří se proti tomu otevřeně staví, nemají v Evropě co dělat. Fico znárodnil zdravotní pojišťovny a sloučil je v jednu, tak jak to bylo dřív. A tím rozezlil opět Američany. Obrovské zisky ze soukromých pojišťoven, tak jak je to u nás, na Slovensku nebyly. A ten kdo ohrozí vykořisťování svého obyvatelstva ve prospěch zahraničního kapitálu musí počítat, že se proti němu spojí, pod vedením velvyslanectví USA v dané zemi, veškerá média a hlavně zapracuje to, čemu my u nás říkáme Pražská kavárna - prostě lidi, kteří si myslí, že jsou inteligence národa a mají právo zradit svůj národ ve prospěch zisků kapitalistů v zahraničí - stávky učitelů a sestřiček na Slovensku těsně před volbami. Výsledek bude jednoznačný. Slovensko se poslušně zařadí mezi státy které budou povinně vítat uprchlíku a na Slovensku se rozjedou ekonomické reformy - snižování důchodů, platů dělníků, sociálních dávek, zvyšování zisků zahraničního kapitálu a všemu tomu se bude říkat vítězství demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:59
      chci Vám podat ruku-díky

      Vymazat
    2. V podstate máte pravdu, až na tie poisťovne. To zatiaľ iba nasľuboval :-)

      Vymazat
    3. Pane anoným 8:59.Ste vedle jak tá jedle.
      1.Fico je silno proamerický(preto mu EU toleruje takzvané odmietanie kôt,ale len do volieb)
      2.Židne poisľovne nezrušil naopak slovensko prehralo medzinárodný súd a bude plaťiť miliony Eur za ušlí zisk.
      3,Dôchodcom pridal 1,9 Eur k aj tak mizerným dôchodkom cca.250-320 Eur
      4.V rokoch 2014-15 zrušilona slovensku živnosť viac ako 4 000 firiem a živnostnikov.Preto ,že zaviedol danové licencie a spústu socialistyckých zákonov ako aj zákonník práce ktorý priamzabranuje zamestnávať.
      4.Vytvorenie straničiek ako TIP SKOK Nova demokracia atď. sú dielom (a financované SMEROM aby rozdrobili pravicu.
      6.To ako SMER ovládol všetky zložky v štáte (policia,súdnictvo,tajné služby,kontrolné orgány atď)si najdite cez google.
      To ako 8 rokov nehorázne a na drzáka rozkráda slovensko si tiež vyguglite!
      5.Stávka učitelov a sestričiek by nebola keby zarobili aspom tolko čo slovenky a slovaci u vás v čechách.V čechách a vo svete je viac ako 500 000 slovákov.A to sa potom Fico chváli že klesla nezamestnanosť o 1,2 percenta.Keby sa všetcinaraz vrátili tak nezamestnanosť na slovensku bude 30 percent
      Nemám rád američanov ani fašisticke EU a NATO ale tento raz je to len čistá konšpirácia z vašej strany.

      Vymazat
    4. Pokud už si potrpíte na čísla, tak Fico nevládl osm let, resp. nevládl v celku, jeho premiérování přerušila na skoro dva roky SDKÚ (Iveta Radičová).
      Ohledně odchodu Slováků do zahraničí - to si pochvaloval už Miki Dzurinda za své první, pomečiarovské vlády.
      Ohledně důchodů - Sociálna poisťovňa má samostatné hospodaření, tj. odvody na sociální pojištění nejsou součástí vládního rozpočtu, a může vyplatit na důchodech jen tolik, kolik vybere (na rozdíl od ČR, kde se jednou z účtu sociálního zabezpečení/pojištění peníze vezmou a užijí na kdoví co a příště se tam zase dodávají z výběru různých daní). Pokud tedy chtějí slovenští důchodci vyšší důchody, musí koalice zvýšit zákonem odvodovou sazbu. Tato poměrně drobnost (cca o 1,5 procentního bodu) by napravila i schodek na účtu sociálního pojištění v ČR a zařízla všechny debaty o důchodových reformách, které jsou fakticky jen zástěrkou na odklon těchto prostředků do kapes šéfů a majitelů soukromých penzijních fondů.
      Velvyslanectví USA již desítky let úzce spolupracuje s řadou neziskovek, iniciativ a hnutí. Jednou z významných postav třetího sektoru byl a je Pavol Demeš, který mezi jeho nejpřednější postavy patřil zvláště za vlády V. Mečiara, kdy třetí sektor stál razantně proti vládě. Po pádu mečiarovců odešel na pár let (v triku amerického fondu) působit mj. na Ukrajinu, kde končil někdy v období oranžové revoluce...
      (Nesmíte číst jen Smečko)
      KR

      Vymazat
  11. prohrálo Slovesko- prohrál rozum.Slovensko nemohlo oddolat síle za vodou.Stačí ukázat a požene se přes celé uzemí až ke zdi , jako Čeucheska

    OdpovědětVymazat
  12. 9:14
    Už je to tak.Fico je nebezpečný.Musí zmizet , jako Asad,

    OdpovědětVymazat
  13. Kouknul jsem se na fotku pana Vano a mám jasno, tenhle půjde do koalice Ficem, přiberou některou malou straničku, kterou ovládají jistí lidé a Slováci jsou v pr..li. Jediný kdo bude hájit skutečné zájmy Slovenska proti extrémistům z Bruselu bude Kotleba.

    OdpovědětVymazat
  14. Slovensko této síle jste nemohli odolat.

    OdpovědětVymazat
  15. doktor je to jasné - kdo není pro sluníčkáře a jejich sexuální deprivace je fašista.....Nacionalismus je taky fašismus.Kdo chce suverenitu je fašista.Kdo prosazuje zásadu, že všichni mají stejná práva a povinnost bez ohledu na barvu pleti případně jiné tělesné rozdíly - je fašista.Kdo nepodporuje zoo a peofilii je fašista.Kdo je proti i migraci a proti válce s Ruskem je fašista. Prostě všichni kromě různých Jakubů Jandů,Dienstbierů atd. jsou fašisté.Už jsem pochopil, že jsem fašista (a nějak mě to nevadí)..

    OdpovědětVymazat
  16. Každopádně jde o postpný rozklad V4, která je trnem v oku našim "přátelům". Nyní je tedy vražen první klín, nyní je na řadě Maďarsko a Polsko a až bude doba voleb u nás a bude ohrožený přizdisr.č Sralbotka, nastane podobná situace i u nás. Zatím jako lakmusový papírek funguje TOPka a přisluhuje vládní KDU, resp. Bílábrada. Ale do voleb uběhne ještě hodně vody v našich polovyschlých řekách, tak uvidíme. A máme zde to horké arabské nebezpečí!A volby v USA a ještě ty co mají prsty na červených tlačítkách.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Sims.
      Ano,také v tom vidím,rozložit V4.
      Právě Fico a Orbán jsou nejschopnější odpůrci EU.Sobotka je tvárný jak tvaroh a také bude chválit Merkelovou za smlouvu s Tureckem.Duda,nevím,už pozval USA budovat vojenskou základnu v Polsku.
      zemedelec,
      Dlouho jsem Vás nezaregistroval.

      Vymazat
  17. Tohle Slováci neprohráli kvůli té síle za vodou, ale jen a jen svojí hloupostí. Nelíbí se jim stabilní a silná vláda, chtějí ji mít slabou a rozhádanou, ale tzv. demokratickou? Proč ne, je to jen jejich volba. Je to teď stejné jako u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím to ironicky,ale kvůli čeho prohrajeme za cca 2 roky u nás?

      Vymazat
    2. A ještě souhlasím s paní vlastenkou(7.39)ve smyslu koalice menších uskupení(snad s výjimkou ODS)Taky jsem o tom uvažoval.Času je ještě relativně dost.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Vidite "prehru" Fica. Nevidite vyhru Kotlebu, ktoreho nedavno vlacili Ficovi "demokraticki" policajti po zemi.. Keby Fico pobral drvivu vacsinu, uplne by sa podvolil Bruselskemu diktatu, teraz musi pocitat s predcasnymi volbami a podriadit tomu politiku.. Lebo nic nema iste... Krok vedla a Kotleba ho potopi..

      Vymazat
    5. Ad 11.45
      Není Kotlebův úspěch důsledkem politiky špiček ostatních politických stran vůči nacistickému puči na Ukrajině? Legálně zvolená vláda byla zlikvidovaná a vyhnaná banderovskými výrostky podporovanými USA a EU.

      Vymazat
    6. Úvaha Mira-11:45 je správná, příklon levicových voličů k národovcům je zřejmý po celé Evropě a je dán přílivem imigrantů a nechutí k EU. Zřejmě to posílí odstředivé tendence v EU. Ránu z milosti by tomu dala GB, vystoupením z unie.

      Vymazat
    7. Ad 13.10
      Spíš jsem myslel, že voliči odhalili pokrytectví tzv. demokratických stran. Kotleba těmto stranám vadí kvůli pozdravu, postojům a názorům. A skuteční nacisté na Ukrajině, kteří vlastními rukami vraždí civilní obyvatelstvo, dostávají materiální i vojenskou podporu od zmíněných tzv. demokratických stran a vlád. Tak jsem se ptal, do jaké míry to mohlo mít vliv na volbu Kotlebovy strany.

      Vymazat
    8. 13:22- z téhož prostého důvodu mi nevadí, označí-li mne skuteční nacisté "rudým nacistou", což je pochopitelně protimluv a ve vztahu ke mně pomluva, lež. Přesun dezorientovaných levicových voličů k národní pravici je zřejmý. Vinu má naše pseudolevice, eurohujerství. Použiji modifikovaně známý bonmot z mládí: Budou se dít velké věci, pokud nás něco malého neposere-3ww.

      Vymazat
    9. Je drobný rozdíl mezi levicovým voličem a voličem levice.
      Levicový volič ví, v čem je příčina migrantské vlny, a proto nespílá nešťastným pěšákům, ale jde po těch, kteří je obrali o mír, práci, majetky, blízké: jde po vládcích USA, EU, po Erdoganovi, Saudech, převaděčích, bankéřích, zbrojařích.
      "Volič levice" jednou volí levici, jindy pravici, příště populisty, nacionalisty, fašisty - podle toho, co mu nakukají, před čím má strach, o čem blouzní. Ruce má na práci a házení volebních lístků. Smůla, že do toho moc nezapojuje hlavu, nemusel by ani moc mysl, stačila by paměť, aby si pamatoval, kdo co říkal a co dělal a jak dopadly podobné procesy v minulosti. Škoda jich, práci patrně budou mít stále a možná i víc, třeba jim nový vůdce odbřemení od házení volebních lístků, zato jim možná přibyde práce uchovat si život. Snad alespoň tehdy začnou vzpomínat.
      KR

      Vymazat
    10. 21:18-KR, souhlas, jen mi ještě prosím doplňte stranu na levici, která jde po příčině migrantské vlny, děkuji. PS-nekomunistickou, aby byla šířeji akceptovatelná.

      Vymazat
    11. Pro p. M. Povolného
      Máte pravdu, že velká strana autentické levice v ČR se nějak nekoná. Jsou ovšem skupinky lidí fungující v různých iniciativách, kteří zatím nepodlehli vábení moci a s tím spojených příjmů a statusu jako mnozí funkcionáři a reprezentanti zavedených stran, jimž z levicovosti zbyla jen rétorika. (Skutečná konzervativní pravice či skuteční liberálové na tom nejsou lépe, víc je snad zatím jen zelených, ale bursíkovské uchopení tématu je v otázkách životního prostředí stále silnější - mediální doba dává slovům větší působnost než činy. Než se toho zbavíme (jestli vůbec) tak to bude trvat.)
      KR

      Vymazat
  18. Je ozaj chyba,ze SMER nema väcsinu,Najväcsi problem pre Europu su teraz migranti.Ale pretoze este zatial nemame za vlastnym domom azylcentrum so stovkami ludi,ktori sa chcu podelit s nasim 300 eurovym platom,260 eurovym döchodkom,tak je jedno,koho volime.Ze zatial sa nas ta invazia netyka,dakujeme Ficovi,Tiez si myslim,tie strajky boli spolitizovane,ale pomoze v terajsej dobe sestrickam,ucitelom ked dostanu o 500 euro viac,ked bude Slovensko destabilizovane,obyvatelia budu zit v strachu ako v Nemecku.Ved staci sa pozriet na macedonske hranice,to pride aj k nam.To cloveka chyta hröza a strach uz len köli nasim detom.Dufam,ze sa podari Ficovi rozumna koalicia.M.

    OdpovědětVymazat
  19. Absurdita demokracie - nikoli vláda lidu - ale cochcárenské vládnutí pod falešným názvem.

    OdpovědětVymazat
  20. Jestlipak budou Němci dnes chytřejší? Rekatolizace a pobělohorské temno v Čechách trvalo 300 let. Bylo potřeba národní obrození a světová válka, aby český národ získal zpět svou státnost a samostatnost. Co čeká Evropu?

    OdpovědětVymazat
  21. Co jsem se díval, tak 29.4 hlasovali všichni čtyři poslanci za SMER pro přijetí imigrantských kvót. Beńová, Mańka, Smolková, Zala. Nic neřešte, SMER se spojí s SaS a mají 67 hlasů. K tomu jim stačí jedna další strana a mají většinu v parlamentu. To že SaS nepůjde do koalice se SMER, tomu se budou jenom řechtat, jak oblbli hlupáky. Pochopitelně nyní bude následovat pár koleček jako ta slepice když utíkala kohoutovi a říkala si:" Ještě tři kolečka aby neřekl, že jsem kurva".

    OdpovědětVymazat
  22. Vlastenka


    Sulík to včera jednoznačně odmítl.
    Já se s vámi klidně vsadím, že tu koalici s Ficem neudělají.
    Nejsou všichni bezpáteřní krysy jako Sobotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prohru dejte na charitu.:)))

      Vymazat
    2. Vlastenka


      Kopyto,jelito... Platí.

      Spíš bych sázela na to, že to dá Sulík dohromady s křesťany. V jaké straně je Čarnogurský? To je národovec a protiunijní "živel". Ale nevím, jak se jeho strana chytla. Zase tak podrobně slovenskou politiku neznám.
      Fica vylučuju. Sulík to nemá zapotřebí. Bude-li zásadový, vyhraje příští volby na celé čáře. Pokud se zaprodá, jeho voliči mu už neuvěří.

      Vymazat
    3. KDH zůstala před branami. A Jano Čarnogurský už jí dávno nevládne, jeho autentický křesťanský konzervatismus byl upozaděn flexibilním katolickým pravicovým pragmatismem.
      KR

      Vymazat
  23. pro Miro Šveca 11:45 také já vidím vítězství pana Kotleby a vnímám ho dost podstatně. Ficova strana si byla jistá, že Kotleba se vůbec do parlamentu nedostane. A bohudík se tam dostal. Fico je sice o něco lepší ( v postoji vůči EU) než náš Sobotka, ale nutně potřebuje někoho, kdo mu bude oponovat. A to Kotleba bude. Viděla jsem fotky, jak policajti vláčeli Kotlebu po zemi - a proč? Kotleba nechce imigranty, nechce EU a nechce ani NATO.Takže proto ho všichni nazývají fašistou? Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a ještě něco bych chtěla napsat. Někdo tady píše, že tyhle volby byla práce amer. ambasády. Já si naopak myslím, že am. ambasáda je " zděšená" jak tyhle volby dopadly. Dagmar

      Vymazat
    2. Dagmaro, že se něco Am. amb. nepovede známe, že se na Slovensku snažila také.

      Vymazat
    3. Paní Dagmar.
      Možná jsem to zmínil i já,ale povolební vyjednávání nám to ukáže.Proto jsem zvědaví,jestli vůbec Fico utvoří koalici.
      Jasným úkolem bylo,uškodit Ficovi a za každou cenu,co se také stalo.

      Vymazat
    4. Vlastenka


      O tom, že je americká ambasáda a češští havloidi zděšení, nepochybuju.
      Samozřejmě že se angažovali i na Slovensku, jen jim to nevyšlo stejně jako na Majdanu a na Blízkém východě.
      Mám podezření,že tzv.Síť,která utržila obrovský debakl, je jejich dítě. Ve volebním štábu byl totiž známý politruk Palata, který ma na US embassy úzkou vazbu. Stačí si přečíst výpotky Fendrycha, Palaty, Taberyho a jsme doma.
      Podobně reagovali na volby v Polsku.

      Vymazat
    5. Kotleba vstoupil na politickou scénu roky před migranty. Zjistěte si více o jeho názorech, vzorech a nesuďte dle jednoho tématu. Jinak se dostáváte do situace, kdy řidič kvůli výstavbě dálnic volí Hitlera. Kotleba nerozlišuje lidi ani moc tak podle toho, jací jsou, jaký mají charakter, co umějí, ale podle toho odkud jsou, jaké jsou národnosti, rasy, přesvědčení. Je fakt, že poznat, zda je někdo žid, Rom, Maďar, Čech, migrant je snazší, než zjistit, jaký má charakter, zdali je férový nebo lump.
      KR

      Vymazat
  24. pokud nemáte zábrany a zájem vraždiť koupíte za vodou barvu a natisknete doláče a kavárničtí vysokoškolaci zabijů i matěr a je majdan nad tatrami a ostane kefka do hubi.

    OdpovědětVymazat
  25. Mě třeba hrozně mrzí, že jsou voliči ČSSD pro imigrantské kvóty, nechápu to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  26. Poučení ze Slovenska:
    Napodobovat fašisty je cesta do pekla. Nezískáte tím hlasy, získají je fašisti.
    Mám pravdu pane doktore Davide ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo je to fašista? Pokud je to ten, co státu vyrábí dluhy a nutí mu imigranty, tak tomu bych rozuměl, ale jak se proti nim bránit?

      Vymazat
  27. Anonymní6. března 2016 16:18.
    Fašismus-Wikipideie.
    Fašismus (italsky fascismo) v užším a původním smyslu označuje italský fašismus, politické hnutí vedené Benitem Mussolinim a vzniklé po 1. světové válce, které ovládalo Itálii v letech 1922 až 1943. Již ve 20. letech 20. století se však označení rozšířilo na příbuzná politická hnutí, strany a státní režimy v jiných zemích, a stalo se tak označením typu politické ideologie. Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu.

    I díky ,,levicovým" webům,jako je např. Nová republika řada potencionálních voličů levice a frustrovaných občanů s polistopadovým vývojem a krizí EU rezignovala na myšlenku důsledně socialistické strany či hnutí. Odpověď a alternativu podobně,jako na Slovensku vidí v nacionalismu a fašismu.
    Na Slovensku žádná levice neexistuje a v ČR už téměř taky málem ne.
    Je třeba začít levici budovat. Od začátku, tedy od hodnot. Od hodnot lidské důstojnosti, rovnosti, svobody, lidských práv, solidarity, míru, tolerance atd. Ne od nabídky sociálních dávek.
    Mnoho lidí (ne-li většina) levici volilo ze stejného důvodu jako jiní hlasovali pro pravici: tedy z prvoplánového sobectví. Ti, kdo na změně po r. 1989 vydělali a měli se dobře, podporovali pravici, protože se domnívali, že jen tak si své postavení udrží nebo ještě zlepší. A ti, kteří po Listopadu prodělali, volili levici, ale zase jen proto, aby se měli líp, aby aspoň dostali tu a onu sociální výhodu apod.
    Nyní se ukazuje, že tohle nestačí. Když přijde někdo, kdo frustraci neúspěšných (ale i obavy těch úspěšných) vhodně podchytí tím, že nastrčí obětního beránka, jsou tradiční pravice a zejm. pak levice v koncích. Proto je tolik potřeba věcí, zdánlivě odtažitých, jako filozofie, ideologie, hodnoty, principy apod. Ostatně Žižek (a u nás Hauser) to říká už dlouho.
    Měli bychom tedy dosáhnout stavu, kdy by levici podporovalo i více úspěšných a kdy by levicoví voliči hlasovali daleko více z přesvědčení než ze sobectví.
    Takže ustupování rasitům a práskání bičem nad těmi nejslabšími vede jen a jen k posilování těch, kteří chtějí ještě více rasismu a ještě větší práskání bičem, i nad vaší hlavou. I vy můžete od zítřka zkrachovat a nepřál bych vám, aby o vás někdo mluvil jako o nepřizpůsobivém...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený, dovoluji si pozeptat, zdali si nechcete zvolit nějaký podpis, abych příště nemusel dlouho hledat střízlivý hlas rozumu?
      Děkuji
      KR

      Vymazat
    2. Za ty nicky "bojuji" dlouho a divím se, že i slušní, inteligentní lidé nepochopí, že je to odliší od trollů a neslušných. K věci, nezapomeňte, že nic nevzniká bez příčiny, ani fašizmus. Tak jako za současnou migrací mohou USA a spol., za "hnědnutím" společnosti mohou vlády, které tuto zjevnou pravdu ignorují a snaží se nám namluvit, že jsme sobci. Zjistěte si, kdo se chová sobecky a pokrytecky, než vydáte odsudek, zda vlády nebo občané. I krajní pravice potřebuje vůdce a sponzory! Tak jako Socialistická solidarita,kterou předpokládám zastupuje 17:25.

      Vymazat
  28. Vlastenka



    Jen pro připomínku, kdo je henten "extremista" Sulík. Pro mě je to sekáč, který dokázal setřít už v roce 2012 geniálně arogantního Schulze.Video stojí za zkouknutí.
    Copak v té době dělal Fico?!


    https://www.youtube.com/watch?v=rPla00pkA1Y

    OdpovědětVymazat
  29. Vážení diskutující, uniká vám několik věci. Vezměme to po pořádku. Americká Markíza TV nechala zpracovat první povolební průzkum a div se světě, jen malinko se lišil od oficiálních výsledků, které byly zveřejněny až ráno, protože digitální sčítání probíhalo povážlivě pomalu. Přesně jako v r. 2010, když o jeden bodík 4,9% vypadl Mečiar, který vyhlásil, že půjde s Ficem do vlády. Nyní vypadlo za stejný počet bodů KDH. Sulík se vyhlásil vítězem, aniž žačalo zveřejňování výsledků. O Sulíkovi máte velmi mylné informace. Jeho krédo je pravicový volič, rovná daň 15% (nyní je v SR u zákl. potravin, léků, knih, zdravotních pomůcek 10% DPH), okamžitý stop sociálním balíčkům. To je jenom minimum, co chce zavést. Jeho učinkování v Bruselu je naoko proti Bruselu, ale je hostem TV v Německu (je to bývalý emigrant)a Rakousku. Absolutní podporovatel USA, stejně jako Kiska. Charakter nemá žádný. Povalí kdekoho, viz. přítelkyni Radičovou.Další Matovič, ten samý politický dobrodruh, daňový podvodník, jeden z vůdcú páté kolony, jeho zásluhou protest učitelů a sestřiček. Jeho strana OĽANO má 4 členy, nemá žádné struktury,vyvolává jen neklid a nemá řešení. Slováci vsadili v těchto volbách na emoce, ne na programy. Kotleba - hlásí se k Tisovi a Hlinkovi a snad nechcete pochybovat o tom, kdo byl Tiso. Zdraví se Na stráž, jako SS v Německu Heil Hitler. V čem je rozdíl? Kotlebu s 5% dostali do parlamentu zahraniční Slováci ze Zámoří. A kdo to jsou? Od místních dostal jen 3%. Dalo by se pokračovat dál,

    OdpovědětVymazat
  30. Vlastenka


    O Sulíkovi nemám vůbec mylné informace.
    Kdo taky tvrdí, že jsem levicový volič???
    To, že čtu tenhle web, nic neznamená.
    Čtu stejně tak iDěs, LN i PL nebo Pravý prostor...
    Sulík je podle mě naděje pro Slovensko.
    Fico je možná schopný populista, ale o jeho charakteru nemám žádné iluze.Stačí se podívat na to, jak vypadá slovenská justice (Gorila).
    Proti ní je ta naše spolkem Mirků Dušínů.

    A mám takový decentní dotaz.
    Co dělal Fico v době, kdy Sulík stíral Schulze?
    Nápověda - lezl mu zdatně do zadku a byl neohroženým europyjcem.
    Vy někomu takovému důvěřujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      I když přiznávám, pořád lepší Fico nežli zbabělý Sobotka.
      Pokud Fico vytrvá ve své protiimigrační politice a rebelii vůči Bruselu, dokáže se u mě rehabilitovat.)))

      Vymazat
    2. "Vlasteko" je vidět,že jste neinformovaná,naivní a nepoučitelná.
      Jste pouze plná emocí a nesmyslné nenávisti.

      Vymazat
    3. Jan Čulík na internetových Britských listech na téma Slovenské volby výstižně píše:Kdyby se Fico nechoval jak hlupák, nemusel prohrát
      Jak je vidno z radikálně oslabené pozice Ficova Smeru po sobotních všeobecných volbách na Slovensku, rozhodnutí mainstreamových politiků lézt kamsi ultrapravicovým extremistickým stranám a přebírat jejich rétoriku se nevyplácí. Voliči totiž nebudou hlasovat pro vás, ale pro ty ultrapravicové strany, jimž vy sami přebíráním jejich ultrapravicové rétoriky děláte reklamu.
      Pokračující tragedií, která povede ke karanténní izolaci střední Evropy od civilizovaného světa, je, že středoevropská protiuprchlická hysterie je založena na naprostých nesmyslech.
      Kdyby býval Robert Fico systematicky vystupoval v médiích tak jako slovenský prezident, a upozorňoval lidi, aby rasisticky neblbli, kdyby opakovaně poukazoval na to, že:

      1. Česká republika přijala v devadesátých letech asi 20 000 muslimských uprchlíků a nikdo si toho ani nevšiml
      2. na Slovensko ani do ČR žádní uprchlíci nechtějí, žádní uprchlíci těmto zemím nehrozí a případná žádost o přijetí několika tisíc lidí nemůže zemi nijak ohrozit
      3. Kdyby systematicky občanům, většina z nichž se nikdy s žádným muslimem nepotkala, představoval vynikající globální muslimské politiky, podnikatele a umělce, třeba z Británie nebo ze Spojených států či z Francie, a nechal je hovořit o tom, jak vidí integraci a (mimochodem obrovský) přinos muslimů do evropské společnosti,
      4. Kdyby vysvětloval, že nelogicky rozšiřovat vinu za zločiny islamistického extremismu na půldruhé miliardy muslimů, pokojně a tvůrčím způsobem žijícím po celém světě, je tak idiotské jako vinit papeže Františka z vraždění páchaného severoirskými katolickými teroristy,
      Kotleba by se do slovenského parlamentu nikdy nedostal.
      Politikové, jak už to věděl Karel Čapek, mají odpovědnost vůči voličům. Problémy a situaci jim musejí věcně vysvětlovat.
      Pokud začnou šířit iracionální strach a děsit lidi blbostmi, jako to dělá Miloš Zeman a jak mu v tom přizvukuje Babiš a četní čeští sociálnědemokratičtí politikové, nechť počítají s tím, že vyvolají neonacistický režim, který je pak smete.

      Vymazat
  31. Vlastenko


    Jasně, jsem úplně blbá a nevím, čeho činím...

    Myslím, že jsem informovaná docela dobře.
    Politiku sleduju 25 let poměrně detailně.

    Proč tady pořád někomu něco vnucujete?
    Myslíte, že musí všichni volit levicově?
    Já levici nevolila nikdy v životě a nikdy ani volit nebudu.
    Stačí mi bohatě ,co natropili socani v Bruseli.

    OdpovědětVymazat
  32. Vlastenka


    Ohánět se imbecilním Čulíkem je asi totéž, jako ohánět se Taberym, Palatou nebo Fendrychem.
    Nepřekvapuje vás, že píšou totéž?


    A všichni jsou totálně mimo mísu.
    Kdyby Fico rezignoval na téma imigrace, tak je v hajzlu totálně.
    Čulík je blb, který píše samé krávoviny.
    Právě teď si politikáři jako Sobotka velmi rychle uvědomí, že v politice skončí, budou-li dál pokračovat touto cestou vlezdobruselismu.

    Možná to ale Sobotkovi nedojde včas,ale dojde to jeho spolusoudruhům. Velké většině z nich už to došlo dávno. Nevykopou -li ze strany Bohouše s Dientsbierem a Zaorálkem, skončí mnohem hůře nežli Fico.

    Na záda jim dýchá Babiška.

    Je vtipné, jak nyní presstituti straší Konvičkou, jemuž se ještě před pár dny vysmívali jako totálním zoufalci.

    Neřeší -li politici letité problémy, které trápí jejich voliče, podílí se na zrodu Kotlebů a mnohem horších kreatur.
    To je zásadní, globálně platící poučka, kterou zná každý diletant.

    Čulík evidentně nikoliv!

    OdpovědětVymazat
  33. Vlastenko,ono není důležité, jaký novinář či komentátor to zrovna píše.Např.Jan Čulík ve svých článcích dlouhodobě věcně kritizuje náš politický mainstream a socioekonomickou polistopadovou politiku státu.Toho jste si neráčila ještě všimnout. Až nyní po pětadvaceti letech od Listopadu jste se občansky probudila a prohlédla.
    Pro vás ,,pravdu" a ,,spravedlnost" dnes představuje ultranacionalistická a xenofobní rétorika.
    Tam nesmyslně a hloupě vidíte odpověď na řešení migrační,politické a finanční krize Evropy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:00- ona už je zase v Evropě finanční krize? Politická je, to vím. Dokonce vím, že krize mohou za nacionalismus a xenofobii. Ne naopak! Zjistěte, kdo může za krize(fin. a pol.), sjednejte nápravu a vymítíte "hnědý mor".

      Vymazat
  34. Pane Povolny,finanční a následně hospodářská krize,která vypukla v roce 2008-09 není stále vyřešena.Nebo jste přesvědčen o tom,že vyřešena už je?
    Na rozdíl od vás a názorové části,jako je diskutující "Vlastenka " hledám odpověď a alternativu někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  35. Pane Povolny,chtěl jsem se vás zeptat už dávno.Co máte konkrétně proti členům či sympatizantům politických organizací a hnutí,jako je např.Socialistická Solidarita apod.
    Souhlasím,že prokapitalistický web Nová republika svými články není zrovna pro ně určen.Mají právo se zde občas účastnit diskuze ?

    OdpovědětVymazat
  36. to su ale žvásty

    OdpovědětVymazat
  37. fico vyhral volby a zostavuje vládu...takže nesklamal....ak 30% hlasov je prehra tak to je omyl....FICO je proste politik...a ked dokazal vládnut s mečiarom a slotom...terajšiu novu vladu hravo zvládne...je to proste pán POLITIK a pravica je lúza....

    OdpovědětVymazat

Reklama