Reklama

.

.

neděle 6. března 2016

Vystoupení z EU je pro země V4 životní nutnost!

Ladislav Kašuka
6.3.2016 blogidnes
Evropskou unii už nelze přirovnávat k muži stojícímu na pokraji útesu, mnohem více sedí příměr k mnohatunovému balvanu, který se řítí do propasti a nabírá čím dál tím větší rychlost.
Ten balvan je přivázán k provazu, jehož konec drží trošku zmatený chasník (země V4), který má posledních pár vteřin na to, aby se rozhodl, zda ho pustí a zachrání sám sebe, nebo se nechá strhnout dolů a skončí rozdrcený a roztrhaný na cáry na dně propasti.

Evropská unie trpící dlouhodobou a vleklou chorobou zvanou vazalství k USA zničila sama sebe! Přejímajíce americký způsob života, morální zhýralost a pomýlený multikulturismus, se nyní nachází v posledním tažení zasažena masovou migrační gangrénou řízenou z Washingtonu a Jeruzaléma (samotný Izrael považuje za své hlavní město Jeruzalém, nikoliv Tel Aviv).

České republice, Slovensku, Maďarsku a Polsku však ještě zbývá naděje na záchranu! Pokud vystoupí z Evropské unie jako celek a ekonomicky se navzájem podpoří, nemusí se dočkat stejného osudu, jaký se vší pravděpodobností čeká Německo, Francii, Švédsko a většinu ostatních evropských zemí. Skupina zemí V4 se může stát spojnicí mezi západní Evropou a Ruskem s vlastní nezávislou politikou a prosperující ekonomikou (tedy takovou obdobou Finska z dob studené války).

Pokud si tuto svou šanci včas uvědomíme a budeme mít odvahu konat, zůstanou naše země našim dětem a naše kultura nezmizí přehlušena zpěvem náboženských chorálů z mešit! Je čas zvednout hlavu, postavit zdi a zabouchnout dveře, ať si západní Evropa sama vyžere tu kaši, kterou si s Amerikou navařila!

68 komentářů :

  1. Vy si bláhově myslíte, že majitel své dluhama zafixované kolonie pustí jen tak? Bez boje? Sobotka asi ví své. Pavel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Sobotka je týpek, který preventivně sere v síni.
      To není politik, který dokáže hájit zájmy svého státu ani tak jako Fico.

      Vymazat
    2. Vlastenka


      A svoje ví.
      Ví, že nebude-li vyšlapovat, vezmou ho Bradáčová se Šlachtou pod krkem a bude dělat za zašmelení OKD společnost Rathovi.
      Je to vydíratelná a zkorumpovaná kreatura. Navíc od přirození posera.

      Vymazat
    3. Vážení. V4 by se měla nejprve sjednotit a jakop blok vystupovat jednotně. A začít jako Britanie. Tvrdě a neústupně. A i poked neprosadí své základní priority bojkotovat jak platby, tak i dotace. A vytvořit si svou platformu.A třeba i s Britanií. A buďto se ona Bruselská klika probere a zreformuje, nebo EU skončí rozdělená sama. I bez vystoupení států...

      Vymazat
    4. Chudák Rath. Již ho namočili i do problémů s Bakalou. Vlastenka to ví zcela určitě.

      Vymazat
  2. Jj, je to jednoduché a jednoduchá řešení, byť správná, nesjou v agendě vlád V4. Co sme si zvolili, to si vyžereme - až do dna.

    OdpovědětVymazat
  3. Viděl bych to spíš na Rakousko, než na Polsko - poláci jsou a emerický perdeli zalezlí dost hluboko a naše historická zkušenost s nima je třeskutě zlá. Chovali se hůř, jak nacisté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      To máte sice pravdu, ale hlavně jsou to bigotní katolíci.
      A USA propagují poměrně brutálně sodomii a perverze všeho druhu, útočí na tradiční model rodiny a protežují islám na úkor křesťantví.
      Tohle žádný Polák neskousne.
      Budou-li nuceni vybrat si mezi kamarátšoftem s Amíky a islamizací, co myslíte, že si vyberou?

      Vymazat
    2. No asi to s USA na věčné časy.

      Vymazat
  4. Ona každá země, do koalice přináší jistá pozitiva, ale také negativa, se kterými se ostatní musí vypořádat. Takže myšlenka nějakého středoevropského sdružení je hezká, ale dosti náročná na kvalifikaci politiků.
    Jsou středoevropští politici schopni jednat svéprávně a ne pouze plnit direktivy z EU? Jsou schopni se dohodnout na nějaké jednotící myšlence, na tom, jaké cíle by toto uskupení mělo plnit? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou a budou muset se dohodnout....

      Vymazat
  5. Docela jsem si tě oblíbil Ladislave. Ale přestaň blbnout. To jak KDO si má uvědomit svou šanci? A KDO má mít odvahu konat? A CO - JAK konkrétně konat? Myslím, že tyhle otázky poctivě zodpovědět nemůžeš. Jinak by si snadno nějaký ten paragraf našli a izolovali tě. Člověka může v dané souvislosti napadnout leccos. Vojáci v záloze proti válce nemusel být špatný začátek. A jak to dopadlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašulkovo přirovnání EU k balvanu valícímu se do propasti je poměrně výstižné. Jenže ten chasník nemá žádné prostředky odříznout se od toho lana, ne nepodobnému provazu oběšence. A jak dopadl nápad na Národní domobranu? T

      Vymazat
    2. Ale no tak, Švejkové, snad se nepo.... dopředu.

      Vymazat
  6. Vlastenka


    Pokud chceme referendum o vystoupení, musíme se zbavit kolaboranta Sobotky.
    On drze prohlásil, že ref.nepřipustí.
    Neskutečný ksindl!
    Od momentu, kdy Klause donutili podepsat LS, je naše členství v EU naprosto nelegitimní.

    OdpovědětVymazat
  7. Osobně bych, Láďo, preferoval naši neutralitu, tedy okamžitý odchod z NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Nedělám si o fungování NATO žádné velké iluze, ale můžeme si s naším jedním tankem a pár sty vojáčky dovolit takový luxus v době, kdy se na nás valí miliony mohamedánů?

      Možná tlak Evropanů časem donutí NATO k razantní akci.
      To, že Amíci tiše přešli počin Turků, kteří postříleli devět ilegálů na hranicích jako králíky, dává naději...

      Vymazat
    2. A co kromě odvodu peněz pro nás nato dělá. Výdyť by nám nepomohlo ani hranice ohlídat. Co mi je doprdele z toho, že naší žoldáci pomáhají dělat bordel mimo naší vlast. Že tam padnou je jen jejich věc dělají to za prachy. Nikdo je tam od nás neposílal.

      Vymazat
    3. 20:45 NATO pro nás dělá to, že si na nás nikdo vojensky netroufne ! A pokud nevěříš, tak se podívej třeba ba Ukrajinu, jak lehce sousední stát dokázal poslat neoznačené vojáky, obsadit za 2 noci místní úřady a nakonec ukradnout část území.

      Vymazat
    4. NATO je tu proto, aby zakroutilo krkem každému, kdo by chtěl jít vlastní cestou mimo vliv USA.

      Vymazat
    5. 1:09 A co by si na nás Rusko asi tak vzalo? Ty nesplatitelné dluhy? Národ, jehož velká část je ochotna kolaborovat kdykoliv s kýmkoliv? Suroviny nemáme žádné, i vodu jsme prodali zahraničním firmám. To by Rusové udělali terno. Co tak používat občas vlastní mozek místo papouškování propagandy. Vypadáte jako hlupák.

      Vymazat
    6. 16:49 tak to sedlo.

      Vymazat
  8. Já si osobně myslím, že žádná razance nás obyčejných Evropanů NATO k ničemu nepřinutí. Podívejte se na generála Pavla a jsem bez iluze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano totální dement a rektální alpinista za hrst zelených obrázků poleze i do análu -- ostuda česka

      Vymazat
  9. Pavel Sklenář6. března 2016 21:00

    Pan Kašuka to vyjádřil naprosto přesně. Všichni lidé, kterým jde o naši budoucnost, v poslední chvílí před Bruselským holokaustem, by měli přijít! Jde nám opravdu o přežití! 26.března od 14 hodin na Václavském náměstí. Česká vláda vlastizrádců si demonstrace možná ani nevšimne, ale když nás přijde 100000, začnou se naši parlamentní poslanci konečně bát. Rozhoduje parlament! Těch pár slizounů ve vládě by mohli i bez nových voleb narazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro pana krále, kde chcete najít v Praze a okolí 100 kilo demonstrantů? V PRAZE? Kde to žijete. Dostat na Václavák 100 tisíc lidí, znamená navozit je z celé republiky. Jediný, kdo by to mohl udělat a má nato prachy, jsou odbory. Jenomže stávajícím funkcionářům odborů je tato kauza u zádele. Jo, ještě tak možná KSČM by také mohla najít prachy, jenomže těm je to u zádele taky. Alespoň stávajícímu vedení.

      Vymazat
    2. A co tak zaplatit si cestu za své? Snad tu jde o budoucnost národa. Nebo chodíte demonstrovat jenom za koblihy?

      Vymazat
  10. S Polskem se nemůžeme do ničeho pustit.Poláci nás
    i ostatní zradí,když z toho budou mít prospěch.Na
    ně není spolehnutí.Kromě toho se snaží vyvolat ve
    prospěch USA válku s Ruskem.S takovými,jako jsou
    Poláci,Sobotka,Zaorálek a nakonec i Zeman se svojí
    neutuchající podporou EU,Se nedá nic podnikat.Bez
    ohledu na chuť či snahu.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak. Jak je vidět, zbabělců má náš národ dostatek, další podobné z Afriky už nepotřebujeme.

      Vymazat
  11. Já su sice abstinent, ale pokud se podaří z toho nelogického spolku vypadnout, ožeru se, jak zákon káže a pak mi bude hrozně blbě.Ale bude to stát za to. Ještě bych to musel absolvovat jednou, až vypadneme z agresivního NATA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se žel nestane. Bylo by to to nejlepší.

      Vymazat
    2. Neutrální stát v NATO není neutrální.

      Vymazat
  12. Že prý by byl odchod z EU pro nás tragický. Tragické by to bylo, pro ty, kteří říkají, že by to bylo tragické, až by se ukázalo, že to vůbec tragické není!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je pro nás tragické být v EU. Rozhodně.

      Vymazat
  13. Když Bůh dopustí, i motyka(země V4) spustí. Jsme opravdu jako ta tupá motyka. Sami nejsme schopni se pohnout.

    OdpovědětVymazat
  14. Vystoupit z EU a NATO se vam zachtelo, komunisti? Tak to mate smulu, vlastizradna holoto. Svou zemi pred vami i Putlerem ubranime.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mi nemluvíme o Americe :-)

      Vymazat
    2. Na to nemáš parazite.

      Vymazat
    3. Jeden blázen proti většině? A je to demokratické?

      Vymazat
  15. Ano, Západní Evropa chcípne. Už má na to pěkně ze široka nakročíno. Ovšem smrtelné křeče budou strašlivé a naše východoevropské státečky už by měly být co nejdál. Východoevropští politikové o tom ani nezačali uvažovat, takže to nestihnou a my si ten konec vychutnáme s plnou parádou.
    Váš typický troll Jířa

    OdpovědětVymazat
  16. 23:32- a Ty jsi z Ruska nebo co ? Podle Tvé gramatiky bych to tak tipoval a Tvoje příspěvky jakoby ano nepodporovali ČR !! Okonci Západní Evropy slyšíme roky ... a zatím ztroskotalo jenom Rusko, za posledních 25 let už dvakrát, a teď má nakročeno potřetí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:02 tak ta tvoje gramatika to je ono. Ty jsi z Bangladéše? Nechej Rusko na pokoji, ještě budeš rád když tě tam vezmou až budeš utíkat před tou islámskou pakáží.

      Vymazat
    2. 11:09 za dva roky o nějaké migrační krizi nikdo ani necekne. Evropa je dost silná a bohatá, aby to zvládla a minimalizovala nepříjemnosti a škody. Vzpomeňte si na ty katastrofické scénáře třeba před 2 lety ohledně Řecka, a skutek utek. Tak stejně to bude i s těmi imigranty, kterými straší populisté všeho druhu mezi politiky a přitom nějaké imigranty viděli možná jenom na obrázku. I kdyby ČR přijalo nakonec třeba 10.000 cizinců, tak si to spočítejte jaká je to kapka v moři. Mimochodem v našem podniku pracuje asi 14 syřanů, 3 z nich jsou doktoři (ortoped + ARO) a ostatní technici. Kdybych si to nezjistil, tak to ani nevím odkud pocházejí - přišli v posledních 4 letech a utíkali před Asadem.

      Vymazat
    3. 11:58 já nemám problém se slušnými lidmi odkudkoliv. I u nás pracuje černoch a zjistil jsem to na první pohled. Je to ale chytrý chlap, který umí několik jazyků a česky umí lépe než většina těch, kteří se tady ukájí. Problém je někde úplně jinde a je třeba být ve střehu.

      Vymazat
    4. Anonymní7. března 2016 11:58
      „… kterými straší populisté všeho druhu mezi politiky a přitom nějaké imigranty viděli možná jenom na obrázku.“
      Mezi pracovní povinnosti politika, patří také povinnost předvídat a připravovat se, jak čelit hrozícím negativním scénářům. To není populismus, to je praktická politika. Zavalení Evropy nelegálními migranty, reálně hrozí. I běžní občané mají dost informací, jak se tato zvěř chová v jiných evropských státech. Právně akceptovatelná migrace je, pokud žadatel zažádá ve své zemi a počká na prověření své osoby. Na to má imigrační země plné právo. Kdo sem vnikne nelegálně, nemá nárok na nějaké prověřování, ale pouze na okamžité vyhoštění.
      Můžete nám říct, co se chystal Assad těm Vašim ortopedům a technikům (nezpochybňuji jejich odbornost) provést? Nebo s ním, jenom populisticky straší? Nejsou to, vlastně vlastizrádci? P.K.

      Vymazat
    5. 11:58 A nyní ještě tu o Karkulce ať se všichni zasmějeme.

      Vymazat
    6. 13:39 mám dva známé mezi těmi cizinci a ti bydleli v jakémsi městě, které prostě už neexistuje. V roku 2014 je údajně vyhnali vládní vojska - nedokážu to posoudit, ale co s tím ? ,...podrobnosti neznám, přijeli ale do Vídně na turistické vízum a tam na našem velvyslanectví požádali o ochranu, kterou jim dali. Přijeli - udělali nějaké překlenovací zkoušky a normálně pracují, platí nájem atd. Jejich děti chodí do školy, jedna Z těch dvou jejich manželek pracuje v Lídlu. Já je třeba moc neobhajuju, ale myslím, si, že hysterie a strach z neexistujícího nebezpečí je přehnaný a politici to akorát využívají pro svoje účely. Mrzí mne, kolik lidí jim na to skočilo. Neuvěřitelné divadlo provedl Fico na hranici s Rakouskem s nějakými ploty - novinářům ani nedokázal vysvětlit, na co si tam hraje. Z Rakouska směrem na Slovensko nikdy nikdo uttíkat přes zelenou hranici nebude ! Myslím si, že takové a podobné strašní mu i trochu uškodilo ve volbách - občané už jsou unavení, nevidí žádné vetřelce a přitom to na ně politici valí ze všech stran. Toť vše. Můžete začít na mne nadávat.

      Vymazat
  17. No já nevím pane Kašuko, s fanaticky rusofobnimi a proamericky servilními poláky, kteří tak touží po amerických základnách a po válce s Ruskem se dá těžko smysluplně pracovat.
    A že by nám opět vrazili nůž do zad při první příležitosti netřeba pochybovat.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno zlé je k něčemu dobré. Pevně doufám, že ta záměrná, řízená "imigrantská" krize urychlí rozpad EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není kam utéct.Ti co jsou v kruhu touží ven,ti co jsou venku dovnitř.Unikneme z RVHP a jsme v EU.Pořád v pr...li.Bezohlednost a hamižnost lidí nemá konce.

      Vymazat
    2. 10:52 ale to je přece jasné, že v dnešním globalizovaném světě to asi jinak nejde ! Pokud to nepochopíte a neustále budete s touto realitou bojovat, tak v tomto světě neuspějete ! Dejte své děti studovat, ať se učí jazyky, ať vycestují s programem Erasmus někam daleko - a tím to podle Vás "strašné" EU alespoň trochu využijete.

      Vymazat
  19. Utíkat z EU je podle mě blbost, protože, jak již bylo řečeno, není kam utíkat. Jsme přímo uprostřed Evropy, už to nám neumožňuje někam vystupovat. Vystoupení z EU by pro nás mohlo mít fatální následky a rozpad celé EU mi připadá spíš jako něčí sen, který je dost daleko od reality. Navíc EU, potažmo němečtí daňoví poplatníci, do nás nasypala už docela dost peněz, na což bychom asi neměli zapomínat.
    p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:21 souhlasím, nenaříkejte a nenadávejte - ale využijte této bohaté doby, správně tam nahoře jeden píše: nechte děti studovat, využijte všechny možnosti - co EU dává. Cesta mimo EU je cesta do chudoby a zbídačení, na duchu i materiálně.

      Vymazat
    2. S tím by se dalo v podstatě souhlasit, kdyby postupně plíživě EU neoklešťovala naše národní zájmy. Co se týká peněz z EU, měl by někdo porovnat co do nás EU nasypala, kolik jsme jí odvedli a kolik vydělala na naší koloniální pracovní síle. V celé slavné EU nemáme rovnoprávné postavení a pokud Vám vrcholný Francouzký představitel vzkáže, že jste promarnili poslední možnost držet hubu, tak to mluví za vše.

      Vymazat
    3. Ano o to rovnoprávné postavení se jedná.Byli jsme v Evropě a neměli jsme dluhy.Jsme v EU a dluhy jdou do bilionů.Ty do nás jako nasypali?Navíc téměř nic nám nepatří.Paroduji:A co děti,budou si mít kde hrát?

      Vymazat
    4. 13:58 - Je otázkou, zda ty dluhy nějak souvisí s naším členstvím v EU. Já myslím, že ne. Ani to, že, jak Vy říkáte, nám tu nic nepatří.

      Vymazat
    5. 14:41 vše souvisí se vším. Pokud tady někdo za bezcenné zelené papírky vykoupí vše včetně rodinného stříbra a vše co to dále vydělá, převádí za velkou vodu, tak ožebračenému státu nezbývá než si půjčovat.
      Do televizí, včetně té veřejnoprávní pak draze prodává americký brak a manipuluje veřejným míněním. Nejhorší na tom je, že vymývá mozky maloletým ve školách a my jim pak doma musíme vysvětlovat, že to není tak jak je to učí paní učitelka štěpánová.

      Vymazat
    6. 15:26 - Vše souvisí se vším je takové oblíbené pořekadlo. Ale jak souvisí EU se zelenejma papírkama a se zemí za velkou vodou?

      Vymazat
    7. Přestaňte už strašit vystoupením z EU. Nic tak strašného se nestane. Pro volný obchod stačí být členem WTO. Švýcarsko nikdy členem EU nebude a je na tom lépe než mnohé členské státy sloužící ostatním zemím EU jako kolonie, do kterých vyvážejí vlastní přebytky, nekvalitní zboží a odpad, nemluvě o zlodějnách jako jsou transferové ceny a podobně. Také se mi líbí místní pravičáci, jak obhajují přerozdělování prostředků v rámci EU a kvičí jakoby je bral na nůž, jakmile se jedná o totéž v rámci ČR. Jestli oni si nepletou pravou s levou. A těm bajkám o tom, jak nás EU dotuje, rovněž nevěřte. O tom, jak je pro nás členství v EU nevýhodné, najdete podrobné vysvětlení na stránkách Svobodných Petra Macha.

      Vymazat
    8. 15:48 o tom jak to souvisí už tady toho bylo napsáno dost. Povolejte Kocába ať využije zkušenosti a odsune celý ten US cirkus včetně toho amerického šrotu co se nám tady prohání po dálnicích a uvidíte, jak se spraví ve společnosti nálada a postupně ekonomická situace.

      Vymazat
  20. Obávám se, že to "má dáti - dal" by vyšlo dost jasně v náš neprospěch. EU tady prostě je a my se v ní můsíme naučit žít. Jinou možnost nemáme. V porovnání s většinou ostatního světa si žijeme ještě pořád báječně. Že jako členové EU přijdeme o část svých národních rozhodovacích pravomocí jsme věděli předem. Němci taky jen tiše koukají, jak jejich peníze mizí v podobě dotací v ostatních chudých státech EU.
    Ať už se Britové rozhodnou jakkoliv, my bychom měli rozhodně v Unii zůstat. Přece jenom ČR není VB. O Slovácích a Maďarech ani nemluvě.
    p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně naivní a nekvalifikovaný pohled. Jednoduše řečeno, snůška propagandistických a demagogických keců.

      Vymazat
  21. V4 nemá perspektivu, Poláci jsou i v politice především obchodníci a půjdou vždy za tím, kdo jim nabídne víc. Bohužel mají i protiruský syndrom, který jim nebrání se spojit proti nim i třeba s fašisty a který jim také neumožňuje využít své výhodné polohy mezi západem a východem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Od Poláků co nejdál. Od těch nelze čekat nic jiného než podraz.

      Vymazat
    2. Raději s islamizovanou Evropou než s Poláky? Poláci nás potřebují stejně jako my dnes. Ale některým se rozsvítí, až jim migranti znásilní dceru, rozbijí auto nebo vykradou byt.

      Vymazat
  22. Výborný článek, ale jinak mám pocit, že zde reaguje banda sráčů nebo placených trolů. Trapně se jeden člověk vydává za několik diskutujících a reaguje sám na sebe.

    OdpovědětVymazat
  23. Naprosto zbytečná diskuze o vystoupení, nesmysl, protože si to žádná z těch loutkových vlád nedovolí. Řeč může být jedině o tom, kdy se ten slepenec rozpadne. Čím dřív tím líp.

    OdpovědětVymazat
  24. V4 je nejednotá díky čr.

    OdpovědětVymazat

Reklama