Reklama

.

.

pátek 4. března 2016

Význam dějin: Proč Západ stále démonizuje Rusko ?

4. 3. 2016  s českými titulky
(NWOO, Eurasia24)

81 komentářů :

  1. Vážení - vzpamatujte se. Správná otázka zní: a proč Rusko démonizuje neustále sebe sama ? podívejte se jen na články v NR - chlubení se stíhačkami, vojenskou mocí - militarismus, výkřiky za jak dlouho / krátko se ruská armáda dostane do pobaltí .. atd .. To je katASTRofa , jak jsou Rusové zahledění do sebe. Ale chápu to - jde především o vnitřní propagandu pro vlastní obyvatele (a to jim funguje, na vlastní oči jsem se mnohokrát přesvědčil) - ale proč proboha se necháváte tak silně ovlivňovat i tady u nás ? Nežijeme snad v trochu lepším světě ? O něco svobodnějším ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:44 jste klasický příklad západního pokrytectví a manipulace. Počítáte s krátkou "společenskou pamětí". Ukázka vojenské síly Ruska je pouze vynucenou odpovědí na n e u s t á l é provokace a agresivní akce západu vůči Rusku. O tom, že např. Rusko stále vozí na své technice američany na kosmickou stanici MKS, zásobuje ji, prodává američanům raketové motory (i pro vojenské využití) atd atp. o tom se samozřejmě ze západních a už vůbec ne z našich sdělovadel nedozvíte. Zahledění do sebe jsou především USA, pokud to nevidíte jste slepý, hluchý a hloupý.

      Vymazat
    2. Co to zas meleš ty podržtaško alkoholika Veškrnny????Onana a spol.se nechlubí,protože není dohromady čím...on ten jejich vývoz pseudodementokracie nikdo nechce!!!!!!!

      Vymazat
    3. 11:25 proč pořád opakujete mantry ze Sputniků a jiných ruských zdrojů ? Proč si myslíte, že to je pravda - jak citujete, že Rusko je ohroženo ? Vždyť to melou stále dokola jenom Rusové - prohlédněte už tu chytrou propagandu, která je zaměřena na domácí publikum. Pokud žijete tady, tak se vzpamatujte a nepřebírejte bláboly z východu pořád dokola !

      Vymazat
    4. 11:35

      Proč? Protože oni nenávidí západ, USA, demokracii. Protože jsou v tomto svobodném systému neúspěšní. Od Ruska a Putina tito bolševičtí pohrobci čekají nějaké své spasení. Zoufalí pitomci.

      Vymazat
    5. Zoufalej pitomec jsi pouze ty a tobě podobný spasitelé světa!

      Vymazat
    6. Hlupci, nebo profi trollové 11:35 a 11:40 Pokud zapátráte, zjistíte, že USA (např. i ůsty balkánské řeznice Allbrightové) již dlouho prohlašují, okopávajíc Rusku kotníky, že nerostné bohatství je nespravedlivě rozděleno a že je s tím potřeba "něco" dělat. A to je jen drobný příklad.

      Vymazat
    7. Zbytečně se snažíš trolle 11:35 a 11:40. Jsi buď vymytý dočista dočista, nebo budeš na Rusko házet špínu za každou cenu (jako např. Šiklová, která se prý raději bude mýlit s USA, než aby měla pravdu s Ruskem) a potom jsi darebák a nemáš co pohledávat ve slušné společnosti. Jdi si troubit jinam.

      Vymazat
    8. 12:25 .. ale na Rusko žádnou špínu není potřeba házet ! stačí se podívat, kam to dopracovali ..! To , že nenávidí svobodný svět (souhlas s 11:35) je naprostá pravda, neuspěli v něm a hotovo. Šanci měli a velkou v 90-tých letech, někteří to pochopili, ale většina ne. Opět potřebují svého cara..

      Vymazat
    9. 12:41 tak jo, Šiklová. Jelcina z 90let už neprobudíš. Naštěstí pro Rusko. A pochop už konečně, že tady jsi na špatné adrese. Vymytá může vymývat jen sobě rovné.
      Pac a pusu Pussy.

      Vymazat
    10. Význam dějin – pocitově velice přijatelné a pravdivé. Viz „Pochod nesmrtelného pluku“. Nikoli každému se to musí zamlouvat. Zvláště pak ne zarytým odpůrcům pravdy. Pár poznámek ke komentářům: A11:25 k A10:44 - perfektně vyjádřeno. A 11:35 + A 11:40 - Typické, zaslepené oběti zla, zla které okupuje jejich mozek, srdce i duši. Zlo je ovládlo - jsou ztraceni. Proto musí ignorovat fakta, jako agresivní rozpínání - viz nárůst členů NATO, viz počet základen NATO, v porovnání se zanedbatelným počtem ruských základen. Proto musí zveličovat a pomlouvat obranné aktivity Ruska a tvrdošíjně zamlčovat skutečnost, že ruské aktivity jsou vyloženě, jednoznačně vynucené, a sice vysoce agresivním konáním USA. Nezbytné pro ně je pevně uzavřít myšlenky na fakta, na počínání usákům podřízené lokajské Evropy, schopné otrocky poslušně přijímat USA iniciovanou migrační záhubnou demolici a devastaci. Proto tito snaživí přisluhovači zla a jim podobní, jsou schopní vydávat USA-agrese s bombardováním masakrujícím děti, za HUMANITÁRNÍ bombardování. Natolik je zlem znetvořené jejich myšlení. L.P.

      Vymazat
    11. Rusofob nemůže pochopit vůbec nic. A troll se o to nebude snažit také. Nemá smysl s ním diskutovat. Rusko nemusí člověk milovat, ale není třeba žít v nenávisti k němu. Jen jednoduchým srovnáním faktů musí každý NORMÁLNÍ člověk dojít k závěru, že USA nahradily hitlerovské Německo v touze vládnout světu. Nebezpečí pro nás i svět jde od USA, nikoliv z Ruska. A vo tom to je...

      Vymazat
    12. hodně rusofobů tvrdí, že USA jsou dále než Rusko. Ano. Je to pravda. Ale nikdo už neřekne, že v Rusku bylo vše po válce rozmlácené na hadry. NIKDO jim nepomohl, naopak oni museli podporovat plno jiných států, kde chtěli, aby se udržel socialismus. NAopak USA na válce vydělali. Nedotčený průmysl, populace. To je pak trochu jiný start
      J

      Vymazat
    13. 10:44 není idiot, je to skutečně tak, Rusové se démonizují sami. Ale já jim to neberu - je to jejich vnitropolitická hra - proč ale mnozí naši spoluobčané tak propadli této propagandě ? pokud by Rusko nerozšiřovalo svoje pseudopravdy a vlastní ideologii i ven mimo své hranice, bylo by to ideální.

      Vymazat
    14. To je skutečná ukázka blbouna nejapného, nikdy nenapíše pravou USSA podstatu protože je zalezlí v tom konečníku a nevidí a nesliší nic jiné, USSA by potřebovalo si Rusko podmanit a vyrabovat nerostné bohatství jak říkají západní politici, je nespravedlivé že Rusko má a amíci si vše už vyrabovali tak se rozlézají po světě kde by co ukradli, zaplať pánbů v Rusku mají smůlu a přijde čas kdy si vylámou totálně zuby.

      Vymazat
    15. OOOO ano, určitě tady žijeme v mnohem svobodnějším světě, momentálně nám ten mnohem svobodnější svět nabízí dokonalou genocidu vlastního národa, díky této "nadstandartní" svobodě , o které se nedemokratickým Rusům ani nesní(ono není o čem) máme zplundrovanou kdysi soběstačnou a bezpečnou zemi. A této svobody je třeba se urychleně vzdát

      Vymazat
    16. My tady máme svobodu nadiktovanou nenažraným, chamtivým a zotročujícím kapitálem. A budou tak dlouho žrát, rabovat a potlačovat dokud se nezadáví nestravitelným soustem. A oni instinktivně cítí, že tím soustem posledního nepolknutí je Rusko. T

      Vymazat
  2. Určitě žijem ve svobodnějším světě, ostatně už podle toho, že tu přispívá každý jako "anonym" :-)... skoukni někdy diskusi na nějakým ruským servru...tam anonymy neuvidíš... A jinak, tvoje pocity jsou jen tvoje pocity, máš na ně právo,ale nemá smysl je vnucovat druhým.Každý člověk má názor na danný problém podle toho,odkud čerpá info a jak si získané informace poskládá v hlavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak když je u nás taková svoboda, tak mi prozraď, na kterém českém mainstreamovém webu můžeš psát jako anonym? Já ti odpovím, na žádném! Takže jak je to s tím svobodnějším světem? Tvé myšlení jasně ukazuje, odkud čerpáš ty. Zkus raději zapojit zdravý selský rozum.

      Vymazat
    2. Nic jsi nepochopil...zkus si preslapnout a jeste jednou anonyme:-)

      Vymazat
  3. Klasická nacistická propaganda, přesvědčující Rusy jak jsou skvělí a jak se je všichni ostatní snaží neustále zničit.
    A úspěšná. Výsledkem je, že Stalina dnes považuje za kladnou osobnost ruských dějin polovina Rusů. K zblití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A výsledkem demokratickýho školství v Anglii je to,že Hitlera považou ty parchanti bez mozku za KOMIKA!

      Vymazat
    2. 11:25 přesně řečeno - plný souhlas.

      Vymazat
    3. Pro 11:25: K zbliti je toho mnohem vice. Napriklad masove vrahy Bushe, Obamu povazuje tzv. Zapad za kladnou osobnost taky. Univerzalni zlocinci jako Kissinger a taky Obama dostavaji Nobelove ceny miru - stejne jako slavna EU ktera spoluorganizovala a porad podporuje krveproliti od Bagdadu, pres Irak a Syrii az po ukrajinu! Globalni oligarchiat se nazyva demokracii a mrtvoly se jenom hromadi.

      Vymazat
    4. 11:50

      I kdybycho přijali tvoji debilní myšlenku, že Obama je masový vrah, tak rozhodně není vrahem milionů VLASTNÍCH občanů. Tak jako Stalin byl vrahem milionů Rusů. Chápeš ten rozdíl? A tito Rusové tohoto vraha dnes obdivují a staví mu pomníky. Prostě nacistickou propagandou zfanatizovaní vymaštěnci.

      Vymazat
    5. K zblití jsou zmanipulovaní hlupáci 11:25 a 11:36

      Vymazat
    6. A kolik vlastních lidí má na triku FBI v čele stím dementem v ženských šatičkách Edgarem Hooverem?!!!!!

      Vymazat
    7. k zblití je pouze a toliko fakt, že Bushe ml. zatím nikdo nepozval k mez. soudu,a by se zpovídal za statisíce mrtvých Iráčanů vč. dětí, stejně Tonyho Blaira.
      Pak i Obamu či Sarkozaho za likvidaci Státu Lybie, ulynčování Kaddafiho.

      Býv. americký president Bush ml. se kdesi ukrývá, na veřejnosti nevystupuje, stejně Blair.

      To je trest za takové zločiny ?

      Kde je pravda a láska? Kde je spravedlnost?
      Skutečně k zblití anonyme 11"50. !

      Vymazat
    8. Pro 11:56: Reaguji naposledy. Kde pisu ze Obama zavrazdil miliony svych obcanu? Ja pisu ze Obama je masovy vrah, a skutecnost ze kdokoliv jiny zabil vice lidi jak on ho nijak od tech zlocinu neocistuje. Obama je masovy vrah ktery dostal Nobelovu cenu miru a je pokladan za kladnou osobnost - treba tebou!

      Vymazat
    9. K zblití jsi pouze ty, trolle 11:25. Na svoje lži nikoho už neutáhneš. Tady každý zná dějiny líp než ty, a pokud je znáš taky a nechceš si je připustit, pak jsi hajzl:
      http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

      Vymazat
    10. 12:33 a ty si myslíš, že SSSR a potažmo nástupnické Rusko nic takového nedělalo ?? To jsi opravdu tak naivní ?

      Vymazat
    11. 12:45 ssa za 200let pouze 6let neválčili. SSSR a potažmo nástupnické Rusko opravdu nic takového, co jsi se dočetl v odkazu o ssa, nedělalo. Argumentuj opak.

      Vymazat
    12. 12:33
      Ten tvůj seznam je opravdu legrační. Je v něm mimo mnoha mnohých jiných nesmyslů Afghánistán v 80. letech, WW2 atd atd :-D
      Tlačíte moc na pilu, zoufalci.

      Vymazat
    13. 11.50 ty nejsi vůl ,ty jsi zaprodaná zmrdka a svině , a na každou svini se užžžž voda vaří ,tak se těš zmrdko až zaplatíš a že zaplatíš to si piš

      Vymazat
    14. 11.50 ty nejsi vůl ,ty jsi zaprodaná zmrdka a svině , a na každou svini se užžžž voda vaří ,tak se těš zmrdko až zaplatíš a že zaplatíš to si piš

      Vymazat
    15. To robert: nenávist, vyhrožování, přesně tak se chovají ti, kteří i dnes vraždí po celém světě ve jménu mamonu a nebo taky aláha. FUJ, styď se fakane.

      Vymazat
    16. Stalin je pro rusy modla jako pro nás KArel IV, nebo Žižka. Oba to ale byli ve skutečnosti pěkní parchanti. Kdo je horší? Rus, čech?
      J

      Vymazat
    17. O Stalinovi se jednou svět dozví pravdu.
      Bude to nepohodlné obzvlášť určitým vykladačům dějin.
      Pravda o něm je někde úplně jinde.
      Znají ji ti,kteří začali stavět Gulagy a chtěli revolucí a vraždama rozvrátit a zničit Rusko ...
      vlaštovka

      Vymazat
  4. Rusko si uvědomuje proradnost západu a vyzývá občany, aby jim nenaletěli na sladké řečičky o demokracii. Ta demokracie je krvavá, stejně jako historie kteréhokoliv státu. Pouze nepřátelé, požadují po někom, aby se distancoval od své minulosti. Rusko nám ukazuje, že svou existenci je třeba ochraňovat i na jiných úrovních, než jenom vojenské.
    My jsme střední Evropa, Ruská minulost není naší minulostí, stejně tak historie západu není naší historií. Samozřejmě se prolínají, ale hodnocení historických událostí se bude lišit. Vždyť i dopady těchto událostí, na jednotlivé státy, se liší. Naši historici, by měli nezávisle pracovat na objasňování naší historie. Jen tak můžeme obstát mezi ostatními národy. Např. ti, co po nás vyžadují, abychom se distancovali např. od Beneše, zákonitě nejsou naši přátelé. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtějí to z ryzího přátelství, asi jako s těmi dekrety.

      Vymazat
  5. skoda ze si neumite alespon dat nejaky nick proto NC !!!jen kratce vsem zaslepenym stoupencum 10:40, jste totalne mimo!!! a ac "brave us citizen", musim souhlasit s 12:37 a podobnymi nazory!!!
    amik

    OdpovědětVymazat
  6. Mektejte si tady co chcete amiku....Onana je jednou Vrchní velitel tý jejich plechový kavalerie,takže tím,že někam pošle svoje vojáky,aby násilně vnucovali své pojetí demokracie a umírají při tom lidi,tak je VÁLEČNEJ ZLOČINEC SE VŠÍM VŠUDY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. @13:14 copak ja mektam? jo uz vim ze si neumis dat ani jmeno??
      tak tedy s tebuuu suuuuhlasim!!! hhh
      amik

      Vymazat
  7. Význam dějin – pocitově velice přijatelné a pravdivé. Viz „Pochod nesmrtelného pluku“. Nikoli každému se to musí zamlouvat. Zvláště pak ne zarytým odpůrcům pravdy. Pár poznámek ke komentářům: A11:25 k A10:44 - perfektně vyjádřeno. A 11:35 + A 11:40 - Typické, zaslepené oběti zla, zla které okupuje jejich mozek, srdce i duši. Zlo je ovládlo - jsou ztraceni. Proto musí ignorovat fakta, jako agresivní rozpínání - viz nárůst členů NATO, viz počet základen NATO, v porovnání se zanedbatelným počtem ruských základen. Proto musí zveličovat a pomlouvat obranné aktivity Ruska a tvrdošíjně zamlčovat skutečnost, že ruské aktivity jsou vyloženě, jednoznačně vynucené, a sice vysoce agresivním konáním USA. Nezbytné pro ně je pevně uzavřít myšlenky na fakta, na počínání usákům podřízené lokajské Evropy, schopné otrocky poslušně přijímat USA iniciovanou migrační záhubnou demolici a devastaci. Proto tito snaživí přisluhovači zla a jim podobní, jsou schopní vydávat USA-agrese s bombardováním masakrujícím děti, za HUMANITÁRNÍ bombardování. Natolik je zlem znetvořené jejich myšlení. L.P.

    OdpovědětVymazat
  8. Predne zduraznuji, ze necitim zadnou nenavist k zadnemu narodu, ale nelibi se mi, jak snadno se video preneslo pres umele vytvoreny hladomor 1929-32. (7 millionu umucenych.) Nelibi se mi, ze video nejak zapomelo na 20 millionu zabitych Slovanu po roce 1917, vlastni vladou.

    Nelibi se mi, jak se video pohorsuje nad kolonialismem, ktery "drancoval narody" a jak zlehcuje prinos civilizace do Afriky. (Zil jsem tam.)

    Na druhe strane se mi libi, ze video nabada k positivnimu vztahu ke sve zemi.

    Misto NADAVEK, mi vysvetlite Einstaini, kde je chyba v mojich informacich ci mysleni. Mozna neco nevim.

    President Putin ve svem projevu ve Stavropolu, rekl, ze sovetska vlada nebyla ruska vlada ! Video se o tom nezminuje.

    Video se nezminuje o Rusku mezi 612 - 940 A.D. a nasledky teto doby na mysleni Rusu, ale zminuje se o Ivanu Hroznem.

    Toto je nevyvazene divne video !
    Svym nazorem vsak patrim k tem, kteri chteji mir s Ruskem.
    At ma kazdy svoji zahradku.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mír s Ruskem chtějí všichni. To se jen ruská věrchuška snaží odvést pozornost od hospodářských problémů a upevnit svou moc přesvědčováním vlastního obyvatelstva, že západ chce s Ruskem válku a oni jsou ti jediní kteří národ dokážou uchránit.

      Vymazat
    2. Milý Nicku,
      souhlasím s Tebou naprosto ...
      I o Stalinovi se pravdu jednou dozvíme jak jsem zmíníla v 15:09..
      Trumpovi držím palce všem navzdory a ať vyhraje nebo ne ,je obrovskÿm signálem do budoucnosti.
      Snad se jím povede koneçně rozbít nebezpečnou a nám všem osudnou dosavadní
      americkoizraelskou krvavou politiku a rozum a rozkvět
      bude nastolen...
      zdravím Tě přes oceány z
      české chaloupky
      vlaštovka

      Vymazat
  9. Plac nad cernochy a Indiany ve videu, jsou omlete fraze, ktere maji za cil zasevat vnitrni rozkol v americkych mestech.

    Skutecnost je takova, ze jsou cerni uprednostnovany v ramci Affirmative action, za ucelem jejich pozvednuti do civilizace.
    V Cesku se tomu rika positivni rasismus.

    Video ma pravdu v tom, ze DEJINY jsou velmi dulezite !

    Nazory na dejine udalosti na videu, vsak nejsou objektivni a neutralni. Jsou zkreslene za ucelem propagandistickeho pribarveni.

    Napr. Rim, zabiral provincie z kterych mu hrozila valka. Ne proto, ze by je sel drancovat za ucelem drancovani !
    Teprve po zakladech civilizace je zacal danit. (Drancovat.)

    Mozna, ze skupina lidi na videu nerepresentuje prumer ruskeho mysleni. V pripade, ze ano, tak je mi jasne , ze se Rusko a Amerika nedokaze domluvit, i kdyz je to prani pristiho presidenta Donalda Trumpa.

    Misto nadavek, radej nepiste, kde se mylim !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K honolulu.
      No, když už jste zabrousil do antických dějin, musím vás poopravit. Tak Řím zabíral provincie zejména za účelem drancování. A z toho ve svých zejména pozdějších dějinách (císařství) žil.
      Když pak ztratil tu vojenskou schopnost provincie uhájit,skončil.
      Nepřipomíná Vám to něco z novodobých dějin,:-)?
      Pravdou je, že římané se vyznačoval výraznou tolerancí k obyvatelům provincií, z hlediska náboženského, ale i hospodářského, a dlouho chápali, že ovce se mají stříhat, ale také nechat žít, pokud samozřejmě tyto provincie přinášely příslušný zisk.
      Jaký to rozdíl proti USA, které všude a za všech okolností, v souladu se zásadami neoliberálů drancují způsobem urvat co nejvíce a nejrychleji a způsobem - po po nás potopa.
      Tím si ovšem samy výrazně zkrátily svoji parazitickou část existence...
      Heriot.

      Vymazat
  10. Video je propaganda úplně stejného kalibru jako kterákoli jiná. Prostě se heroizují skutky hodné uznání a omlouvají se skutky, které jsou kontroverzní. Na skutky vysloveně záporné se účelově zapomíná, jsou bagatelizovány, nebo vina odkloněna od "našich". Technologie celosvětově stejná podle hesla: Vaši partyzáni jsou naši teroristé.

    To honolulu - kdyby byla VŘSR revolucí ruskou, tak by asi bylo v propagandistickém videu potřeba se o bratrovražedné občanské válce zmínit. Jelikož se jednalo o revoluci výhradně židovskou a doplatil na ni Rus, tak pro zachování politické korektnosti se o tomhle problému raději mlčí! A méně informovaní kolegové diskutéři budou s gustem plivat na osobnost největšího státníka 20. století - Stalina, který svou rozvážnou a zásadovou politikou dokázal zabrzdit rozjetý rychlík NWO na jehož předposlední zastávce nyní stojíme.

    Már s námi!!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
  11. Mnohy z vas nadava na presidenta Obamu. Je sice pravda, ze neni popularni, ale jeho nepopularnost vznikla po jeho odmitnuti jit do valky proti Teheranu, ktery ohrozuje svym rustem Israel. Nez se toto stalo, tak media na neho pela samou chvalu.

    Jelcin byl velmi chvalen medii, ale po nastupu Putina se media velmi zmenila. Co se asi stalo ? Prijdte na to
    sami !

    At uz se cokoliv deje, tak v pripade, ze nebude mezi Amerikou a Ruskem MIR, tak pomreme velmi rychle vsichni.

    Proto MIR musi mit prioritu, pred osudem Turecka,
    Ukrajiny , Syrie, Iraku a vseho ostatniho. Myslim si, ze autority jak v Moskve, tak Washingtonu to vi.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  12. 14:29 & 14:49 (Ferro), dekuji panove za vas nazor. Mam o cem premyslet.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  13. Někde se zapomíná, že hladomor nebyl jenom v 30 letech v SSSR , ale i v USA prý dle statistik 5 miliónů mrtvých......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy už máte z těch ruských propagandistických videí úplně vymytý mozek.

      Vymazat
    2. psali na Sputniku - tak tomu budu i já věřit

      Vymazat
    3. Pro 15:20: Proč 15:09 nemá pravdu? Čtěte a zamyslete se, nejste-li vymytý vy sám, nebo vyvracejte:
      http://www.eurasia24.cz/nazory/325-skutecny-hladomor-byl-v-usa-nikoliv-v-sssr

      http://ekonomika.idnes.cz/americane-poznavaji-hlad-nedostatek-jidla-pocitila-temer-kazda-sedma-rodina-1bl-/eko-zahranicni.aspx?c=A101116_153324_eko-zahranicni_spi

      Vymazat
    4. 15:59 Vymytý mozek, z čeho jako? Že nám tu propagandu cpou v ČT permanentně, v tisku a všude, taky do škol, dokonce i do školek. A 15:59, máš vůbec kapku soudnosti???

      Vymazat
  14. Indiání v USSSA jsou skvělým příkladem genocidy...

    OdpovědětVymazat
  15. http://svobodnenoviny.eu/kazdym-mesicem-rusky-vliv-v-cr-posiluje-v-komentarich/ bagážista fendrych z ruzyně v akci...komunista, ale obráceně...

    OdpovědětVymazat
  16. momentálne sa tvrdí, že Merkel svoje komunistické svedomie nestratila, a aj teraz pokračuje v tomto ponímaní vlády - takže ?

    OdpovědětVymazat
  17. (15:09) T.j. obrovska hloupost ! Co jste napsal !
    (15:26) A t.j. zase obrovsaka lzivost !
    Vetsina Indianu zemrelo na infekce , aniz nekdy videli nejakeho belocha.

    Zde je to dnes nejaky divny, jdu jinam. Je mi zde znasilnovan mozek.

    Pozadam autority o titul profesora dejin ! Vim vice nez je prumer.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. honolulu, možná, že za nějaký čas budou potomci tvrdit, že většina Evropanů taky vymřela na infekci, aniž by spatřila nějakého imigranta.
      A tohle:
      http://www.eurasia24.cz/nazory/325-skutecny-hladomor-byl-v-usa-nikoliv-v-sssr
      je taky hloupost?

      Vymazat
    2. Milek honolulu,kdyby tam ten bílej ksindl nelezl,tak by na indiány určitě nenakazily jen jimy ulovené a vydělané kůže....co ty na to?!

      Vymazat
    3. Honolulu začínáš být nedostižně trapný naznačováním, že indiáni vymřeli přirozeným způsobem. Budiž, život v národě tvořeném směsí národů, směsi poskládané spíš z toho horšího výběru, to jest v národu bez historie (nepočítáme-li tu násilnou - samá válka, počínajíc samotným vznikem USA, pokračujíc bezuzdnou rozpínavostí stále) a bez minulosti, nějaké stopy zanechat musí.

      Vymazat
    4. Indiáni po staletí žili ve své vlasti se svými bacily v míru, dokud nepřišli imigranti, kteří nevymírají na bacily, na které při příchodu do cizí vlasti, kterou si uzurpovali, nebyli zvyklí. Divné, že Honolulu? To vysvětli.

      Vymazat
  18. Svatá pravda Rasija ! Učitelky v Česku říkají dětem že Hitlera porazilo USA a tak osvobodilo evropu . To je propaganda . Naši dědové bojovali , aspoň můj . Musí se v hrobě obracet .

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě se zapomíná, že Jelcin v Rusku podepsal výnos zákon o zákazu KSSSS....

    OdpovědětVymazat
  20. Tak z tohoto, co lze myslícím člověkem jen podepsat, budou mít kavárenští poskoci skutečně pěnu u huby...:-).
    Argumenty proti mít nemohou tak se těším ma ty eskapády nenávisti šapirosluhů.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
  21. Kádry z antiruské propagandy v akci. Když si pročtete příspěvky, zjistíte, že jsou to amatéři, kteří se sice snaží, ale druhé straně vyčítají vlastní postupy. Jémináčku, to jsou jelita.

    OdpovědětVymazat
  22. Pěnu budou mít spíš u svých zadků, až je bude jejich páníček Evropská hodnota š**at do prdelí za neschopnost. Je mu to blízké, stejně jako peníze. Toa je prča, jak sou hloupí. O to víc budou agresivní. Lumpové.

    OdpovědětVymazat
  23. TO "Anonymn í4. března 2016 13:59
    Stalin je pro rusy modla jako pro nás KArel IV, nebo Žižka. Oba to ale byli ve skutečnosti pěkní parchanti. Kdo je horší? Rus, čech?
    J"
    Ty si horší, nevzdělaný hlupák, kterej se snaží rozdávat svá pologramotná moudra.

    OdpovědětVymazat
  24. Západ má totiž místo mozku, z USA kostku.

    OdpovědětVymazat
  25. Rusko je velmi statečný,kulturní a vzdělaný národ.To,co vydrželi za války je neuvěřitelné. Američané otevřeli druhou frontu v r.44 ze strachu,aby rusové nedojeli do Berlína dřív než oni.A když dnes tupí učitelé učí naše děti o opaku,takové učitele by měli vrátit zpět do základní školy.Po r.68 většina z nás neměla rusy v lásce,ale po bližším seznámením se se západem, beru přátelství s Ruskem jako naději pro naší zem.

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělé video, pravdivé i pro nás. Ovšem v prázných kebulích místních trollů se vyřčené myšlenky nemají na čem zachytit. Protože nechápou, nedokáží se ani vyjádřit ke skutečnému obsahu videa a snaží se odvádět diskusi k jiným tématům. Jak typické pro každého "uvědomělého" blba.

    OdpovědětVymazat
  27. Neupínejme se k západu . Rakousko a Švícarsko nepotřebuje nato . Rusko si hájí pouze svoje hranice proti rozpínavosti amerických základen . Hauk .

    OdpovědětVymazat
  28. Važme si vlastní zemně. Važme si vlastních dějin. Koloniální zemně Anglie,Francie,Holandsko, Španělsko, Německo a spol. - některé už dějiny odepsali a jiné to čeká. - bohatli na utrpení jiných. USA se chlubí svými pidi dějinami. Od doby prvních přistěhovalců byl tento stát nestát neustále ve válečném stávu s původními obyvatli a sousedními zemněmi. Je to rakoviný vřed který pohlcuje zdravý organismus této krásné planety.

    OdpovědětVymazat
  29. V západní Evropě se tento vřed již nedá odoperovat. Nesmí se to rozlézt až k nám. Ale proti tomu musíme pořád něco dělat. Tento proces nikdy nekončí. Máme jen dvě možnosti. Onemocnět, nebo zůstat zdraví, není nic mezi tím!

    OdpovědětVymazat
  30. Michal Masopust5. března 2016 17:27

    Tento film je nádherným důkazem zdravého jádra ruské společnosti, která se po příšerné národní tragédii z let 1991-2000 bohudík opět zvedá z kolen a uvědomuje si svojí velkou sílu ducha a tím i přednost před dnes již totálně zdegenerovaným, konsumním západem v čele s největším fašistickým a teroristickým vředem v historii lidstva, jakým jsou ussa!!
    Je mi už 69 let a jsem nesmírně rád, že jsem vyrůstal a byl vychováván v jiné době a k úctě k jiným hodnotám života, než dnešní mládež, se kterou bych neměnil ani vteřinu svého dosavadního života!
    Mohl jsem si film vychutnat v originále, v nádherně melodické a výrazově bohaté ruštině. O tento požitek je dnešní mládež, která si myslí, že výrazově velmi chudá, gramaticky jednoduchá a na poslech (aspoň pro mně osobně!!) protivná a odporná angličtina (zvláště ta z ussa!) je pupkem světa?!? ochuzena. Nehledě na to, že "díky" dnešnímu českému školství, ani o takové filmy a informace nejeví (až na světlé vyjímky!) zájem. Bohužel!!

    OdpovědětVymazat

Reklama