Reklama

.

.

sobota 2. dubna 2016

Boje v Náhorním Karabachu. Ázerbajdžanská armáda podnikla překvapivý útok (VIDEO)

2. 4. 2016   Russkaja Vesna zde a zde

Po překvapivém raním útoku ázerbajdžanské armády ztratila arménská strana v Náhorním Karabachu několik postavení. Obě strany hlásí ztráty na životech. Podle arménské strany armáda Ázerbajdžanu ztratila 50 vojáků.


Po počátečním překvapivém útoku se arménská strana vzpamatovala, povolala zálohy, zničila tři ázerbajdžanské tanky a jednu helikoptéru, která se snažila přijít ázerbajdžanským oddílům na pomoc.

Další helikoptéra se dostala do arménské léčky později, byla sestřelena a dopadla severně od hory Mrav. Šlo o typ Mi24/35. Ázerbajdžanská strana ztrátu obou vrtulníků popírá.

V dopoledních hodinách získala arménská strana ztracené pozice zpět a ázerbajdžánská strana přišla definitivně o výhodu momentu překvapení.


Arménské samochodné houfnice se přesunují na frontu:



Na horním snímku arménský voják hlídkující na vrcholu hory Mrav.



Pozn.redakce NR: 

Je pravděpodobné, že útok na arménskou stranu v Karabachu je pokusem o otevření dalšího válečného konfliktu na hranicích Ruska. Ázerbajdžan je spojencem Turecka, jazykově i kulturně jsou si oba národy blízké. Ruská federace v minulých měsících v očekávání podobného vývoje posílila svoji vojenskou přítomnost. Máme tu tedy aktuální podobu další hybridní války proti Rusku.

69 komentářů :

  1. Dalo se to čekat,že Erdogan něco provede.
    Pokud se to rychle nezastaví,bude problém,ale potvrdí to jasný úmysl,jak Erdogana i USA.Protože může rozjet válku Ukrajina a současně i Turci dráždit Rusko ze zdola.Něco se přece chystá i v Pobaltských zemích v takovém případě můžeme čekat to nejhorší.On už Pjakin něco neznačil,někdo má zájem urychlit události,jen nevíme proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezastaví se nic.V.V.PJAKIN 28.3.Otázky a odpovědi.

      Vymazat
    2. Není to zase až tak jednoduché. Azerové jsou šííté a tak spíše více inklinují k Iránu než k Turecku, ke kterému mají blízko etnicky. To je prostě klasika toho Blízkého a Středního východu - všichni se se všemi nemají rádi a všichni se všemi jsou nějak spojenecky provázáni. Prostě blázinec. Arménsko - Azerský konflikt může být paradoxně spíše ve prospěch Ruska - hodně tamních národů se může dožadovat vlády pevné ruky z Moskvy. Nezapomeňme, že celý Kavkaz a Zakavkazí je hora národů - je jich tam prý na 60, přičemž ve zbytku Evropy nějakých cca 45! Tím netvrdím, že si to Rusko přeje, naopak, Rusko nyní řeší Sýrii, a potřebuje mít dobré vztahy s Iránem kvůli Azerbajdžánu. Ale na druhé straně nemůže házet přes palubu Armény... Soudím tedy, že bude v zákulisí tlačit na uklidnění konfliktu ekonomickými či silovými výhrůžkami...

      Vymazat
  2. Já věřím tomu, že je to "práce" SS!!!!! Kde jsou vraždy, války a loupeže, tam jsou SS nebo Izrael!!!!!!

    J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdekoli je napsána nějaká kokotina, tak je pod ní podepsán JéBé.

      Vymazat
    2. Bohužel J.B. má pravdu !!

      Vymazat
    3. Ty, významný kokote 14:29, nemůžeš chvíli mlčet?

      Vymazat
    4. 31.3 navštívil John Kerry právě Azerjbajdžán a Kerry při setkání s Alijevym: “Chtěli bychom vidět, že náhorně-karabašský konflikt, který je dnes zmrazeným konfliktem, konečně najde svoje řešení”
      http://www.trend.az/azerbaijan/karabakh/2512810.html

      Vymazat
    5. 16.31

      Pane kolego, ten 14.29 je NAPROSTÝ BLB, IGNORUJTE HO. To je pro BLBCE NEJHORŠÍ!!!

      Já si ho již všiml, je to nějaký "proamerický chudák"!!! Něco sem nakopíruji. Pokud si uvědomíte, CO JSOU LIDI ZA BLBCE, JAK JE "MASÍRUJÍ", není čemu se divit. Je to rozhovor s nějakým chudákem", hraje si na AMERICKÝ KONGRES!!! Jezdí tam i "Šapitó"!!

      J.B.


      Vymazat
    6. Věřil jsem, že na to mám, říká nově zvolený demokratický sněmovní whip František Novotný
      Whip je jedna z nejdůležitějších pozicí v Kongresu, které může politik za svou kariéru dosáhnout. Tento termín pochází z anglického „whipping in“, což se dá volně přeložit jako zabraňování loveckým psům, aby utíkali pryč od smečky. S novým demokratickým whipem jsme se bavili o tom, jaké byly volby, i o jeho plánech do budoucna.


      Pane Novotný, gratuluji Vám k Vašemu zvolení. Přestože Vaše kampaň byla velmi propracovaná, spousta kongresmanů Vás nezná příliš dobře. Mohl byste se nám krátce představit?
      Ovšem. Jmenuji se tedy František Novotný a pocházím z Arizony. Vystudoval jsem práva na Berkeley University v Kalifornii a po ukončení vysoké školy jsem vstoupil do Demokratické strany. Před tím jsem dlouhou dobu pracoval v neziskovém sektoru v oblasti zahraniční politiky, nicméně jsem si po nějaké době uvědomil, že chci věci ovlivňovat přímo. Proto jsem právě pro demokratickou stranu Arizony začal pracovat. Když jsem s odstupem času viděl práci, kterou jsem odvedl, rozhodl jsem se, že půjdu ještě dál. Věděl jsem, že toho můžu pro USA a naše voliče udělat ještě mnohem více.
      Proč jste se vůbec rozhodl kandidovat na pozici whipa? Bylo to pro Vás jednoduché rozhodnutí?
      Jednoduché to rozhodně nebylo, jedná se totiž o veliký závazek, který taktéž vyžaduje velikou zodpovědnost. Přesto jsem, ačkoliv to může znít poněkud arogantně, věřil, že mohu tohoto závazku dostát, že mohu stranu posunout někam dál a že jí mohu v mnohém pomoci. Tomuto rozhodnutí však předcházela porada s mými nejbližšími. Rodina je pro mne nesmírně důležitá a toto rozhodnutí jsme učinili společně.
      Byl to podle Vás těžký boj o tuto pozici?
      Rozhodně to byl těžký boj, jelikož jsem dlouhou dobu nevěděl, kdo vůbec jsou mí protikandidáti. V podstatě jsem zjistil až na plénu, že kromě mě bude kandidovat už jenom jeden poslanec. Moje protikandidátka z frakce progresivistů získala deset hlasů i přesto, že se rozhodla kandidovat až na poslední chvíli. Proto si myslím, že odvedla skvělý kus práce.
      Jaký je to pocit vyhrát v takto důležitých volbách?
      Popravdě řečeno to tolik neprožívám. Myslím si, že jsou mé zkušenosti pro tuto pozici dostačující. Není to něco, co by mi mělo výrazně narušit moji práci ve výboru. Co se týče samotných voleb, taková zajímavost je, že jsem vždycky býval nervózní až poté, co jsem měl nějaký projev za sebou. V průběhu toho nervozitu téměř vůbec nepociťuji. I to se však postupně zlepšuje. Jako whip naberu obrovské množství zkušeností a o tom to také pro mě je.
      Jaké jsou Vaše plány do budoucna? Čeho chcete v pozici whipa dosáhnout?
      Chtěl bych dosáhnout především toho, abychom byli schopni efektivně spolupracovat s republikánskou stranou. Nemůžeme si v dnešní době dovolit žádné vydírání ani nic podobného. Naopak se musíme sjednotit a dosahovat kompromisů, které budou co nejvíc výhodné pro obě strany. Především bych se chtěl spojit s liberálními republikány, se kterými můžeme prosazovat demokratické ideály nejsnadněji. To je můj hlavní cíl. Ačkoliv je to hodně obecný cíl, je to přesně to, co chci.
      Myslíte si, že toho dosáhnete snáz s whipem, kterého si zvolili Republikáni, nebo si naopak myslíte, že komunikace s ním bude poměrně složitá?
      Whip z republikánské strany je libertarián, což je frakce ideově hodně vzdálená sociálním liberálům a vůbec demokratické straně v mnoha oblastech. Sice byly dle mého názoru lepší varianty, ovšem budu se snažit – jak nejvíce to půjde – s Alešem Kubíčkem vycházet. My dva se spolu známe, bavili jsme se hned po volbě a věřím, že ačkoliv jsme ideově vzdálení, navážeme přátelské vztahy.
      Přál byste si ještě něco vzkázat ostatním kongresmanům?
      Chtěl bych především vzkázat kongresmanům z demokratické strany, že děkuji těm, kteří mne dnes volili. Stejně tak bych chtěl poděkovat i těm, kteří mi jakkoliv vyjádřili podporu, případně i těm z Republikánské strany. Bůh žehnej Americe.

      Vymazat
  3. A už je to opäť inde,mirumilovné NATO i jeho ešte mierumilovnejší spojenec z NATA Turecko po nedávnych libánkach z Azerbajdzanem opät vyprovokoval vojnu s krestanským Armenskom. Určite USA i NATO po neuspechu v Syrii vyprovokovalo vojnu prostredníctvom Turecka. Pravdepodobne umiernení vojaci -zabijaci made in USA,NATO,Turecko začali zabíjat v Arménsku. Určite prezident Kiska skritizuje spojenca Erdogana za agresiu jeho spojenca Azerbajdžanu voči Armensku. Alebo nie ,stiahne opätky a zahajluje k USSA a jeho spojencovi Turecku a poslušne schváli tuto agresiu v mene USSA vojen a Turecka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ergodanci zaútočili za cenu ztráty 2 vrtulníků a cca 50 zabitých a byli zatlačení opět zpět...

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že USA prostřednictvím Kerryho varovali RF, že k tomu dojde. Že se erdogan vymyká kontrole a i proto posílají z Turecka civilisty. Volačo se tam semele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevarovali, buď se dohodnete a nebo vyvoláme boje jinde.
      Cena ropy drtí všechny všechny vývozce.....Bohuslav Sobotka se ve Washingtoně setkal s prezidentem Ázerbájdžánu Ilchamem Alijevym. Sobotka řekl, že považuje Ázerbádžán hlavním partnerem Česka na Jižním Kavkazu a poznamenal, že jeho země klade velký důraz na spolupráci v oblasti energetiky a energetické diversifikace.
      Sobotka řekl, pro Česko je spolupráce s Ázerbájdžánem má velký význam, obzvlášť ve vojensko-technické sféře, obranném průmyslu a taktéž v realizací projektu “Jižní plynový koridor”.
      http://www.trend.az/azerbaijan/politics/2513713.html

      Vymazat
  6. Prsty v tom má beze sporu UK-NATO-US-ISRAEL

    Hammond byl v Gruzii před pár dny a osočoval Rusko ze dvou věcí -
    1. Rusko nedodržuje mezinárodní normy a pravidla

    2. Problémem je, že Hammond pečlivě vybral slova - protože není možné obvinit Rusko že nedodržuje mezinárodní PRÁVO, ZÁKONY a DOHODY

    O čem tedy Hammond mluvil - o pravidlech Mezinárodní MAFIE která funguje na principech svých pravidel špinavé HRY...

    Je to v angličtině:
    http://www.rferl.org/media/video/georgia-hammond-russia/27644561.html

    OdpovědětVymazat
  7. Vše je jenom HRA O FINANCE o to aby západní dluhový nacistický systém nebyl vystřídán ZLATEM KRYTÝM FÉROVÝM SYSTÉMEM - který by umožnil ekonomikám k RŮSTU a stabilitě ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně Vlasto,také to tak vidím...
      spěchají proto,že čas oponou trhl a je nutno ještě rychle strhnout k nepleše znova gruzínce....
      dostanou ale na prdel...
      j.

      Vymazat
  8. Logiku to má. Na víc, když má Erdogan za zády tak zdatného kotelníka (USA), který dokáže tak vydatně přikládat pod kotel. Myslím, že by měl Putin vymyslet něco podobného. Zatím mi to připadá, že chytá psa za ocas a jenom řeší následky intrik, které vůči němu za velkou louží připravují. Neškodilo by, kdyby Američanům připravil něco podobného tomu, čím ho Amerika poslední roky zaměstnává. Nějaký rozsáhlejší konflikt ve sféře amerických zájmů, nebo samotných USA. Když bude muset Obama hasit koudel pod svým zadkem, bude mu zbývat méně času, energie i peněz na rozdmychávání konfliktů proti Putinovi.

    OdpovědětVymazat
  9. Erdogana patří pověsit jako největšího psa

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud Putin Arménům bude nucen pomoci, dá se očekávat další nařčení z ruské rozpínavosti, sankce a zvyšování napětí. Opravdu není pochyb. Za velkou louží už se rozhodli vyprovokovat válku s Ruskem. A Bůh nás opatruj, jestli jí doopravdy zahájí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to by také nikdo nesměl pomáhat Azerbajdžánu.Arménie požádá Rusko o pomoc a pak se uvidí.

      Vymazat
    2. USA dělá vše proto, aby bylo zničeno. Je to ten model chování, kdy záporáku je dovoleno odejít a zachovat si život, ale ďábelská pýcha mu to nedovolí a snaží se zezadu zabít a pak si většinou naběhne na meč, když se napadený otočí ... tím příběh končí a jdou titulky


      USA nedá pokoj a nedá pokoj až to pro ně skončí špatně, nemají nato dost bystrý rozum (nechápou, že úspěchy nebyli jejich úspěchy, ale byli jim v mnoha případech podstrčeny a zbylé případy jsou ve stylu - nejhloupější sedlák má největší brambory) ...

      Vymazat
    3. Začne to UKRAJINOU ,V KVĚTNU.V.V.PJAKIN.Otázky a odpovědi.

      Vymazat
  11. Arménie vyhlásila mobilizaci...

    OdpovědětVymazat
  12. Americe nezbývá než donutit Rusko k válce! Proč? Rusko a Čína se dohodly, že nebudou obchodovat s ropou a plynem v dolarech a kromě toho, že veškerý obchod mezi nimi bude probíhat v národních měnách a né v dolarech. Tím, ale vyhlásili světovému četníku USA válku. Každý, kdo obchoduje s plynem a ropou, si musí nejdřív koupit dolary a pak si může koupit ropu, nebo plyn. To samé platilo o obchodech v jiných komoditách. Když v dolarech odmítl obchodovat Husajn byl Irák zničen, Husajn popraven. To samé se stalo Kadáfimu a Lybie byla vybombardovaná. Ekonomika USA jde ke dnu. V USA se toho pramálo vyrábí. USA exportuje drcený kancelářský papír, seno a samozřejmě války. Aby neutěšený stav super zadlužené ekonomiky Američani vyrovnali, tisknou neskutečné množství zelených papírků s názvem dolary. Celému ostatnímu světu je jasné, že to nemůže fungovat do nekonečna a všem státům, které jsou navázáné na dolar, jako například i EU, hrozí s pádem dolaru i jejich pád. Proto, čistě z pragmatických důvodů, se Čína a Rusko a ještě několik dalších států seskupených v organizaci BRICS ( Brazílie, Rusko, Indie, Čína, Jižní Afrika ) rozhodly odpoutat se od dolaru. Jenže tím přímo ohrožují stabilitu USA, protože když se odpoutávají od dolaru, USA ze světového obchodu s ropou, plynem a jinými komoditami, neplynou žádné peníze a deficit začíná narůstat. Z čeho má potom USA udržovat po celém světě více než 200 vojenských základen, které dohlížejí na to, aby světový řád nastolený po Druhé světové válce odváděl USA patřičné obrovské sumy peněz USA. Když to udělal Husaj a Kadáfí USA zasáhly a daly tím jasně najevo, že kdo si dovolí něco podobného, dopadne stejně jako oni. USA, jako nejzadluženější stát na světě chtějí, aby případný krach dolaru financoval celý svět. Čína, Rusko a další, dluh USA financovat nechtějí. Vnitřní pnutí společnosti v samotných USA je obrovské. Město Detroid je od rána do večera v plamenech. Obrovská nezaměstnanost. Do Světa vytrubují, ale úplně jiné ukazatele své ekonomiky. Ale vzpomeňme si na krizi, která vznikla krachem dvou obrovských investičních a hypotečních bank, které neustále vykazovaly obrovské zisky, prodávaly balíčky s nakaženými deriváty po celém světě, až bublina praskla a odnesl to celý svět v podobě obrovské stagnace a krize. USA jenom pokrčily rameny. Teď USA nutí celý Svět financovat jejich krachující ekonomiku a nemají jinou možnost, než vést války a připravovat světový konflikt proti Rusku. Ze dvou velmocí Číny a Ruska si vybrali Rusko, protože Číně je USA zadlužené obrovskou sumou a nebýt výroby Číny dodávané do USA, USA by ze dne na den skončilo. Čína ovšem ví, že pakliže padne Rusko, další na řadě bude Čína oslabená o nerostné zdroje, které po porážce Ruska, padnou do rukou USA a to začne Čínu vydírat, provokovat, vtahovat do války, jako to teď dělá Rusku. Pokračování hned...

    OdpovědětVymazat
  13. Rusko na čele s Gorbačovem udělalo v 80 letech minulého století fatální chybu, že jako vítězná velmoc se stáhlo z východního Německa. Nemuselo to udělat, nikdo Rusko nemohl donutit k tomuto kroku, nebo ho mohlo podmínit rozpuštěním NATO a stažením okupačních vojsk USA ze západního Německa. Naivně uvěřilo, že USA dodrží dané slovo a NATO se nebude rozšiřovat. Jenže obrovské ekonomické problémy USA nedávají Američanům na výběr. Američani buď donutí Svět, aby platil dluhy a existenci USA, nebo zaniknou. Proto také nutí EU uzavřít s USA smlouvu o volném obchodu z USA s pravidly nastolenými USA. EU se stane kolonie USA, které budou EU vysávat pomocí smluv na patenty, pomocí sankcí a podobně. Rozšířením NATO prakticky na celou Evropu má pro USA také velký význam. V momentě, kdy bude připravená válka proti Rusku, všechny státy Evropy dodají kanonfutr pro tažení proti Rusku, to znamená budou dodávat své občany na vojenské tažení proti Rusku. USA bude dodávat zbraně a válčištěm bude Evropa. Vzpomeňme na zákon o branné službě v původním návrhu vlády ČR: výcvik během tří měsíců a jak řekl ministr obrany Stropnický v TV, že linie fronty míru je tam, kde NATO to bude potřebovat, rozuměj, kde USA to bude potřebovat, třeba v Afganistánu, nebo na Ukrajině. Z výše uvedeného vyplývá, že příčina všeho je v tristní ekonomické situaci USA, které nemají na výběr. Musí vést válečné konflikty a připravovat útok na Rusko, které s Čínou a ostatními vypovědělo ekonomický světový systém nastolený po druhé světové válce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky napsáno! Ovšem, kdyby to alespoň byla jediná chyba, kterou tehdy Gorbačov udělal!
      V prvé řadě on a celé vedení té země nezvládli řízení své ekonomiky (zejména její orientaci na inovaci i odpovídající motivaci lidí). A když se zaostávání prohlubovalo, zvolil si Gorbačov politiku ústupků. Nepostřehl, že pro bývalý SSSR je to cesta sice hezky dlážděná, ale "do pekel".
      Doufejme, že se v Rusku alespoň část jeho polit. představitelů poučila.
      Když už ta druhá (z té jejich páté) má pocit, že s Globálním minotaurem se dá jednat jako rovný s rovným.
      Nedá! ...

      Vymazat
    2. Pro 15:49
      Nikdy vás nenapadlo, že to Gorbi měl promyšlené ještě o jeden krok dál? Kdyby neudělal to, co udělal, tak co by tu bylo? Status quo, stále nepostradatelné USA a jeho sluhové. Díky prodělanému světovému politickému kataklyzmatu tu teď máme zcela "odkopané" USA. Co byste z hlediska dlouhodobého chtěli více?

      Vymazat
    3. Gorbačov byl zaprodanec US mašinérie a CIA agent

      Vymazat
    4. K 19:08 to co mluvíte je podle mně vedlejší efekt, každá ideologie (idiocie) (USA má dvě idiocie: americký sen a vývoz demokracie), končí ve chvíli kdy ztratí nepřítele. S Putinem nikdo nepočítal tak to být nemělo, to byl obětní beránek pro dav. Takže USA ztratila nepřítele a už nebylo nic co by nutilo Ty nahoře se chovat k těm dole slušně. Kdyby totiž nebylo SSSR nikdy by životní úroveň západního obyvatelstva nedosáhla takové úrovně, to bylo důsledkem fungující konkurence dvou bloků.

      Vymazat
    5. V té době. Po smrti Brežněva, následující smrti Andropova situaci zjevně nezvádl ústřední výbor KSS. Svádět to na nastrčenou figurku Gorbyho je dle mého názoru slabomyslné.
      Václav

      Vymazat
    6. Souhlasím s 19.08 s tím,že místo "Gorbi měl promyšlené"bych dal "bylo to promyšlené" a k odkopaným USA bych přidal velice posilující Rusko.Viditelní státníci jsou jen figurky a šachy umí rusi velmi dobře.

      Vymazat
  14. Gorby to je krevní skupina Jelcina. Lidi co upřednostňují osobí zájmy nad zájmem společnosti.

    OdpovědětVymazat
  15. A že se to semlelo zrovínka když byl arménský
    prezident na návštěvě v USA...

    OdpovědětVymazat
  16. Jak už napsal kdosi výše přede mnou, je to další US-turecký pokus o vražení turecké kudly do jižního břicha Ruska. V Sýrii si Rusové udělali pořádek a naivně si mysleli, že jako ukázka síly a varování všem to bude stačit. Zřejmě nestačilo a furt budou dál ruskýho medvěda provokovat v jeho brlohu. Medvěd nechce, ale bude muset zase vylézt. Vzhledem k tomu, že Rusové asi něco tušili, tak nejel Putin na jaderný summit k černému domovníkovi z Bílého domu, ale zůstal doma a asi už se Sergejem chystají nějakou protiakci. Nadšený z toho ale Putin určitě není, další válka v blízkém zahraničí se Rusku vůbec, ale vůbec nehodí a ani nelíbí... Myslím, že černý domovník z Bílého domu už neřídí vůbec nic, ani svojí domácnost. Tuhle akci v Karabachu si on nevymyslel, byla mu spíš jen oznámena... Za tím je klika kolem tý hajtry Clintonový. Oni tu válku Turka s Ruskem opravdu chtěj. No, a vzhledem k tomu, že od června má být s Turkem bezvízový styk, tak tu budem mít spoustu dalších tzv. uprchlíků z další válečné zóny. Islamizace bude urychlena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prokristapána mně snad už vodvezou...

      Vymazat
    2. Neboj pražská vlaštovko, já Ti budu přitom čviřikat.
      pražský vrabčák Čimčaro

      Vymazat
  17. Není J.B. jako J.B. Ten z 14:19 je pravděpodobně jistý antisemita Bronstein, který občas "mou" značku používá. Souhlasím s ním na půl. Jak je zde uvedeno vícekrát, Rusko ten konflikt ale vůbec nepotřebuje. Naopak SSA se velmi hodí. Z pravděpodobností blížící se jistotě v tom mají i pazoury. Izrael bych tentokrát do toho netahal. Nevidím žádný, jejich, racionální zájem na tomto konfliktu.
    Ale potěšilo mě , že prďola z 14:29 opět "naskočil na první brknutí", i když to tentokrát nebyla moje práce. "Autentický a nefalšovaný" J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:01 Také jsem si všiml, že tomu 14:19 J.B. trochu JeBe.

      Vymazat
  18. za konflikt můžou Marťani, ilumináti a nebo GP. Případně naopak. Však nám to tady někdo postupně určitě zasvěceně vysvětlí. A protože všichni jmenovaní pocházejí z Ameriky, za všechno může USA !

    OdpovědětVymazat
  19. Ázerbajdžán je muslimská země, Arménie jsou Židé. Již toto mluví v dnešní době o něčem. Náhorní Karabach, Arménská enkláva vně Ázerbajdžánského území, je červeným hadrem v očích Tureckých vládců proto, že genocida Arménů na počátku 20. století se zcela nepovedla dokončit a Arméni stále jako stát existují. Rusové to tak nenechají a snad nebude další válka na obzoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arméni jsou Arméni a ne Židé, nablblý všeználku.

      Vymazat
  20. https://youtu.be/7ZctLBsJXPY sestřelený vrtulník azrbajdžánu...a cca 200 jejich vojáku mrtvých...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne ne, technická porucha. Třeba nasál ptáka.

      Vymazat
  21. TO NENI PRAVDA ! (19:52) !
    Armeni maji stejne prarodice meli Hittite, Mitani, Skythians a Rekove ! Prarodice jsou IRANCI, coz zn. ze jsou to ARYJCI, stejne jako jste vy Slovane !

    Zide jsou vetev starych Assyranu, coz znamena, ze patri do skupiny narodu semitskych.

    Chazari, kteri si zvolili nabozenstvi Zidu po roce
    740 A.D. jsou Turko-Mongolskeho puvodu a etnicky se nedaji zaradit k Zidum a uz vubec ne ke Slovanum. Slovane a Armenci jsou BRATRANCI. Turci jsou bratranci Chazaru a Zide a Chazari, prestoze jsou nabozensky stejni, jsou etnicky odlisni.

    Posdrobnosti najdete v knize ERLIER AGES, nebo History of Civilization.
    honolulu - secteny xenofobista !


    OdpovědětVymazat
  22. Napadeni Armenie je dalsi destabilizace oblasti, tentokrat na jihu Ruska !
    Takove jednani je ohrozeni svetove rovnovahy a miru.
    Kdo za timto nezodpovednym jednanim stoji, NEVIM !

    Cely svet je vzuru nohama ! Nekdo si velmi preje valku ! Je to rozpinavy Islam ! Boj o zdroje a expanze ! Je jich moc a nemaji co zrat ! Evropo zastav je !
    honolulu si preje MIR !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud zde bylo nějaké napadení , tak Armenie napadla před lety Náhorní Karabach patřící Azerbajdžanu , vyhnala odtamtud k milionu Azerbajdžanců, o mrtvých nemluvě. Sama rada OSN zabrání Karabachu Armenií odmítá . Armenie odmítá o tom jednat a chová se jako Izrael k Palestincům . Genocidou a násilím si vymáhá cizí územi .

      Vymazat
    2. Tohle jsi přehnal. Takhle okatě lhát! Kde jsi vzal onen milion Azerbajdžanců vyhnaných z Karabachu? Kde čerpáš čísla o mrtvých v onom konfliktu. Kde bereš informace o tom, kdo ten konflikt začal? Už se tě ani nebudu ptát proč.

      Vymazat
  23. Cesky president Zeman je samostatne myslici a proziravy statnik vysoke strategicke inteligence.
    Investice Ciny v Cesku zarucuji v budoucnu UCAST na obrane zeme, kvuli zminenym investicim.

    Pan ex-minister Kalousek sabotuje presidentu Zemanovi jeho uslili pro rozkvet ceske zeme tim, ze poletuji mezi hloupymi lidmi z prazske kavarny s vlajkou, ktere je usita ze spodnicky Giseli Mandelove.

    Nastesti ho policajti nepustili pred oci cinskeho presidenta, ktery by se urcite polekal !

    Take tam poletoval ex - ministr Kocab, ktery utekl z Bratislavske ulice v Brne, kde mel zajistene bydleni v dome plnem Romu..T.zn., ze je to tajny rasista a xenofobista.
    Bystrozraky honolulu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicku ,já mám strach o Rusko!!!!!!!!:-(((((((!

      Vymazat
  24. Jenom klid Vážení. USA je kobyla která mele z posledního. Snaží se o nadvládu nad celým světem, ale nedaří se nedaří. USA zabředlo do války v Afganistánu a její konec je v nedohlednu. V Sýrii si udělali pěknou ostudu, když pět let tam válčili a skutek utek. Rusové tam byli pár měsíců a jek se věci pohnuly. Samozřejmě, že Rusové musí počítat s dalšími konflikty. V hlavním městě Arménie, nají USA jednu z nejpočetnějších velvyslanectví na světě. Proč asi, ptají se zasvěcení. Již se USA před nedávném pokusilo destabilizovat Arménii, když došlo na spor o ceny elektrického proudu a najednou se v ulicích objevili demonstranti. Arméni si musí dát pozor aby nedopadli jako obyvatele Libie. Rozdíl tady je. Arménie je první křesťanský stát na světě. Nebýt Rusů, Arméni by byli vyvraždění Turky. Arméni dobře vědí, že USA podporuje po celém světě islámské země, a spor o náhorní Karabach je dílem tajných služeb USA, který začal již za doby SSSR. USA otevřeně podporovalo muslimy v Jugoslavské válce, otevřeně podporují muslimy ve vraždění křesťanů v Sírii, otevřeně podporuji fašistického Erdogana v Turecku ve vraždění Kurdů, otevřeně dodává USA zbraně Islámskému státu a otevřeně nutí Evropu přes zkorumpované představitelé západních státu v rozkládaní Evropy ve prospěch její islamizace. Prezident USA muslim, ministryně pro migraci v Německu, muslimka a tak dále a tak podobně. Takže západ má starostí víc než dost. Rusko se naučí válčit a musí počítat, že čím déle se mu podaří udržet i jen relativní mír je to výhra pro Rusko a prohra pro USA, které válku potřebují, jak již tady ve dvou příspěvcích někdo zdůraznil.

    OdpovědětVymazat
  25. konečně se blíží to o co si zasraní američani a turecký šmejd koledují dostanou pořádne na tlamu a pojedou raketovým krokem z regionu od ruských hranic !!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Aha, až k nám přijede Kerry, beru batoh a odcházím do lesů. Do měsíce to tu vypukne.

    OdpovědětVymazat
  27. Pani Prazska vlastovko, ja mam strach take, ale pouze o svuj blahobyt.
    V pripade valky s Ruskem bude konec sveta. Rusove maji 8000 A-bomb a uvedomele narodni citeni. Je nejde porazit, tak jako nejde porazit Ameriku.

    Proto je dulezite, aby byl mezi temito velmocemi MIR.
    Retardovana elita, jak na zapade, tak na vychode si to neuvedomuje. Nastesti jsou v Americe lide, kteri chteji s Ruskem kamaradske vztahy. (Napr. Donald Trump).

    Vite, ze senator z Vermontu - Bernie Sanders, oponenet Hillary Clintonove v demokraticke strane je velky VYNALEZCE ? On vynalezl PORTABLE POTTY, coz je prenosny skladaci zachod se sklonem a rekl, ze ho inspirovala Hillary - temi recmi co vede.

    Amerika je zdrava Demokracie, protoze vsichni jsou nasrani na vsechy. Proto valka s Ruskem NEBUDE !

    Astrologie mi dava za pravdu a New Age take.
    Nuklearni valku vsak udela Islam.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  28. My Americane, mame skvele, nepolapitelne spiony vsude, a to ne jen v Armenii !
    Podivejte se, jak ovlivnujeme svetove deni vsude po
    svete !
    THREE AMIGOS - GRINGOS FALLING FROM THE SKY na youtube !
    (Samozrejme, ze anglictina je nutna na pochopeni nasich prednosti.)

    Demokracie je nekonecne mnostvi barev, ktere representuji nekonecne mnozstvi nazoru. Prevladajici barva je vule lidu a vule lidu, je vule Bohu ! (Rikavali Rimane !)

    Ti kteri neuznavaji toto pravidlo zapricinuji vzdy valky a revoluce, ktere je samotne pozerou. Havliste, globaliste a baba Merkerova to prohraji, nejen v Cesku, ale i v Nemecku.
    DE COLORES (Nana Muskouri na youtube), obdivuje barvy ve stare Mexicke pisni.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  29. Nez se k uleve mnohych znovu odmlcim, tak bych vas chtel vsechny informovat o jednom velkem ESU, ktere ma Evropa v rukave a doufam, ze ho nekdy pouzije.

    Jsou to armady latinske Ameriky, ktere jsou fanaticky katolicke, silne proti Islamske, ukaznene, nacionalisticky naladene a pysne.
    Jejich psychologie zarucuje, ze Islam se nikdy v jizni Americe nechytne.

    Jejich patronka je Svata Panna Marie a celym svym myslenim a psychologii, jsou s Islamem neslucitelni.

    Prestoze, krome Brazilie, nejsou vsechny naladene pro Rusko, tak se hlasi k evropske kulture vsichni..

    Tak jako kdysi davno Isabela II. - spanalelska, zahajila RECONQUISTU , tak i oni jihoamericane prijdou jednou na zavolani.
    Maji to v krvi. Jsou to vyborni vojaci - potomci Conquistadoru a mluvit s nimi pri jejich navsteve Floridy o jejich nazorech na deni v Evrope je zazitek.
    Klepna honolulu.

    P.S. - Z tech armad je nejlepe vyzbrojena a vycvicena armada v Chile, ktera ma staly pocetni stav 60-70 000 vojaku rozdelenych do 6 hlavnich divizi a dale ma divize auxiliari a logisticke.
    Panove, je dobre, ze jsou fanaticky pro Evropske !
    Regina Coeli zapracuje i kdyz papes je politicka vlezprdelka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .5:36
      Nick
      ..Uvidíme,jak se to bude vyvíjet...
      vypadá to tak,že erdoganci,NATO a spol.
      chtějí zažehnout válečná ohniska na vîce místech pro znepřehlednění
      a ztížení situace ....proto také všechna obklíčení a podněcování vedlejších konfliktů.
      vědí totiž ,že sílu a odhodlání Ruska k obraně
      nemohou podcenit...
      ..snahy o světovládu finančních kleptomanů , kteří jsou jen obyčejní kriminálníci, jež by měli
      stát před soudem světa za zločiny a podvody, jichž
      se nepřestali nikdy dopouštět a byli přitom stokrát odhaleni!!!
      mně to hlava nebere!!
      Královna nebe a Naše Paní se
      Nicku , dívala na
      jiná zvěrstva a nezmohla nic !
      Snad....
      ...teď.....
      j.



      Vymazat
  30. Další nepřímý útok proti Rusku. To je ta hybridní válka. Furt si nedají pokoj. Jeden konflikt ztichne, hned vypukne další, pořád dokola. Jsem zvědav, jak dlouho to Rusko vydrží. Nevím, mám strach, že ne moc dlouho a pak...válka.

    OdpovědětVymazat
  31. Síla demokracie je na Ázerbájdžánské straně a nadešel čas osvobozování národů zpod Ruského stalinistického útlaku, ať pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I takový idiot jako ty má právo na názor. Pravděpodobně ani nevíš kde Azerbajdžán leží.

      Vymazat
    2. Áááá, 6:41 - další blbeček, který si demokracii plete s džihádem.

      Vymazat
    3. Neplete. Džihád je jen prodloužená ruka západní demokracie.

      Vymazat
    4. vlast tě (8:12) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
  32. Tento týden si v jednom článku dělal autor terč z Kerryho, kterého označil za černou labuť, která rozváží do světa americkou zkázu a smrt. Dokumentoval seznamem Kerryho návštěv v jednotlivých zemích světa v posledním roce a tím, co se tam vzápětí nepříjemného událo. V článku se zmiňoval i o poslední březnové návštěvě v Moskvě (letos třetí) s červeným kufříkem a že se brzy dozvíme, jaké tragédie se stanou po jeho odletu. A už je to tady, mírnix týrnix se najednou muslimský Azerbajdžán (muslimský spojenec Turecka) po dvaceti letech klidu rozhodnul opět napadnout arménskou enklávu Náhorní Karabach. To asi byla jedna z výhrůžek z červeného kufříku, kterou tlačil na Putina a kvůli které ho tak rychle vypoklionkovali (zkrátili mu návštěvu!). Americe se nepodařilo spustit konflikt na Ukrajině ani v Sýrii, tak to zkouší zase jinde! Tento článek právě začínám usilovně hledat, protože jsem si ho bohužel nestáhnul.

    OdpovědětVymazat
  33. ARD Tageschau,uviedli dnes zaznam,vo stvrtok navstivil azerbajdzansky prezident Waschington.Ukazali ho v spolocnosti Kerryho.Mözme tipovat naco tam bol.Teraz sme asi videli vysledok navstevy.Turecko slubuje Azerbajdzanu pomoc az do konca.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to jasný...
      další sviňárna řízená z chatrče!

      jituš

      Vymazat
  34. V Kosovu bol dlhotrvajuci etnický tlejuci konflik ked UČK dlhodobo vraždila Srbov a lojalnych kosovčanov so Srbskou republikou.USA spočiatku považovala UČK za terrorist organizacion ale potom urobili obrat a UČK vyhlasili za osloboditelskú armadu Kososva. Hodilo sa im to do krámu pretože mohli nasilim odtrhnút Kosovo od Srbska ktore sa hlasilo k Ruskej federacii. Tak nastalo tzv. humanitarne bombardovanie Srbska ktoré podoril Havel a jeho havloidná chátra. Tal prečo teraz USA i NATO humanitárne nevybombarduju Azerbajdžan ,nasilim neodtrhnú Nahorný Karabach od Azerbajdžánu a USA i NATO v Nahornom Karabachu nevybudujú zakladňu ako to bolo v prípade Kosova. Kde jste Vy morálni pravdolaskaři a havloidé ? Čo neřvete tedka do světe že je potřeba humanitárne vybombardovat Azerbajdžán. Vždyť teďka v Nahorním Karabachu umírají utlačovani Arménijako v Kosovu tam umíraji narodní hrdinové z UČK?

    OdpovědětVymazat
  35. Američtí soudruzi fungují od dob, kdy byli anglickou kolonií, podle stále stejného schématu, pokud se nepletu (neumím latinsky) je to "divide et impera" (rozděl a panuj). Nejkrásnějším příkladem této metody, kdy jsou sosedé rozeštváváni proti sobě jako psi je třeba Irák a Irán nebo Rusko a Ukrajina. Nikdo proto nemůže být překvapen ani jejich postupem v Sýrii, kde se dokonce prokázalo, že proti sobě bojují dvě syrská uskupení, kde jednu stranu vyzbrojuje Pentagon a druhou CIA. Překvapení ? Žádné ! Náhlá aktivita Azerbajdžánu, potažmo Turecka, přesně zapadá do naučené metody. Cílem není mír, cílem je vzájemné oslabení a zničení nepřátel Ameriky. A troufám si napsat, že dnes je pro americké soudruhy nepřítelem zcela každý, včetně jejich dočasně poslušných loutek. Vzhůru, do boje, za americkou pravdu a lásku! Vzhůru, do boje za světový mír, kde všichni leží v klidu na hřbitovech vybudovaných Amerikou. No jo, ale kdo je potom bude krmit ?

    OdpovědětVymazat
  36. ...ceterum censeo
    Pindostán
    esse delendum .....

    ( ;-)jako Carthago)
    j.

    OdpovědětVymazat

Reklama