Reklama

.

.

středa 6. dubna 2016

Jak mohu já sám pomoci k lepšímu světu

Kari Tonal
6.4.2016 Kosa zostra čili vlkovobloguje.wordpress.com
 

Vlkův úvod: ... Přiznávám, že jsem byl na začátku čtení nového autora poněkud rozpačitý. Říkal jsem si – další pocitový článek o žalostných českých mediích a jejich informační praxi. Ale nejspíš bez konkrétních důkazů. Jenže po projetí asi tak 1/3 textu to najednou začalo být jak v hodně dobré detektivce! Pak už to šlo ráz na ráz! Naprosto překvapivý úder a skvělá pointa opřena o tvrdé vyzdrojování! Tohle nemá chybu!!! 


A nejspíš budete nahozeným problémem a jeho vyústěním do závěru překvapeni stejně jako já… Protože právě na Kosu vstupující autor, postavil na hlavu jeden velmi axiomaticky přijímaný názor. Který jsem bral jako housku na krámu já sám…. A nenapadlo mne o něm pochybovat…..

Fakt je, že jsem zatím, s ověřováním faktů skončil u toho nahozeného grafu z Wikipedie a ty další zdroje ještě nezkoumal…. Ale nepochybuji, že potvrdí, co je uvedeno v textu.
...

Trápí mě, jak já sám mohu pomoci k tomu, aby se současný trend vývoje událostí změnil ku lepšímu. Jeden známý mi po dlouhé diskuzi vysvětlil, že se dá opravdu něco dělat. Díky němu jsem opět našel ono světlo na konci tunelu a chci se o něj podělit i se čtenáři KOSY a pokusit se je inspirovat. Ve stručnosti o čem jsme se bavili:

Má smysl chodit na demonstrace? – shodli jsme se, že ano, ale… Pokud máte čas a peníze a rodina, práce a zdraví vám to dovolí, klidně. Má to další důležitější ALE. I my můžeme být podvedeni. Viz Majdan na Ukrajině. Na Majdan šly i babičky, které věřily, že se děje něco důležitého a že to musejí podpořit. Sice pak odešly, když zjistily, že je to úplně o něčem jiném, ale to už bylo pozdě. Tím nechci říct, že by ukrajinské babičky změnili běh událostí na Majdanu, to ne. Ale když už jdete na demonstraci vybízející k demisi vlády, napadlo vás: „A koho tam místo nich pošleme?“ Nerad bych, abych byl využit na demonstraci jako materiál do počtu. Aby se potom NĚKDO dostal do čela státu a přitom řídil stát jak to předvádí Jaceňuk anebo takový Porošenko. Bylo by dobré, abych alespoň věděl koho chci dostat vedení. To jsme se tak shodli.

Má smysl někoho přesvědčovat? – no, jak kdy. Jak říká jedno přísloví „Jediná věc, která je na světe rozdělována spravedlivě je rozum. Každý si myslí, že ho má dost.“ Prostě některé lidi nepřesvědčíte, ani když jim dáte dvě protiřečící si informace přímo před nos. Na konci uvedu jeden příklad. Tito lidé se musí přesvědčit sami vlastním hledáním.

A k tomu světýlku: Co můžu udělat já sám? I když mám práce nad hlavu, rodina, zdraví, peníze, lidi kolem mě se nezajímají o dění ve světě a je jim jedno, že… Je něco málo, co zmůžu? Ano. Ještě, že máme ten internet! Dnešním světem prostě hýbou informace daleko více než kdykoliv jindy.

Největší zradu vidím v tom, jak jsou informace poskytované v médiích. Informace jsou vybírány jen určité, nebo část z nich anebo jsou sdělovány úplné nesmysly ba i lži. Kamarád mě přesvědčil, že když se zapojím do diskuzních fór, kde věcně upozorním na lži anebo vyjádřím nesouhlas s autorem článku, prostě poukážu na nesmysl, začnu tak pomaličku zvyšovat šanci na to, že autoři změní tón příštího článku. Má smysl neustále vyvíjet tlak na současné novináře. Má smysl vyvíjet tlak i na místní novináře v našich regionálních novinách. Jsem přesvědčen, že poslat několik takových nesouhlasných komentářů na weby, máte-li odvahu i emaily, do místních novin, to nahlodá novináře. A pomalu začnou psát, když ne pravdu tak nebudou lhát. Oni musejí vědět, že ty lži vidíme a víme o nich a budeme je na to upozorňovat. Dávat jim najevo, že nestojíme o takové informace. Vím, nesdělil jsem nic světoborného, ale zatím to neděláme všichni. Pomyslete, i ostatní lidi si čtou vaše příspěvky! Nebudu číst lživé články o úspěšné integraci imigrantů na Západě, když pak ve Francii v roce 2005 od října do prosince hořela Paříž. Denně shořely stovky aut… tak jako kde to jsme? Za koho mě média mají?

Když budu sedět a nic nedělat, politika se o mě postará. To si jsem jistý. Pokud nemám na to jít na demonstrace, psát blog jako vlk anebo celé články, určitě zvládnu do diskuze napsat jednu dvě věty, kde napíšu, že autor lže a že mě nepřesvědčí o své lži. Alespoň toto. Toto málo, udělá-li mnoho lidí, v novinových redakcích to povede k tomu, že budou vědět, že lidi jim nevěří. Ulhané noviny a zprávy si číst bude jenom menšina. A většina hledá informace jinde a ignoruje lži v hlavních médiích. A média si přeci přejí, aby byla čtena a měla čtenářkou obec. Co největší ne co nejmenší, protože pak nemají moc. Nemají moc nad tím měnit témata, o kterých je vedena řeč ve společnosti. Ztrácejí schopnost námi manipulovat a určovat nám jejich úhel pohledu a tím tedy nemají ani možnost ovlivňovat situaci jako takovou. A toto média nechtějí dopustit. Proto, aby si zachránili tvář a obecenstvo, začnou pomalu a jistě psát více pravdy. Obsah článku bude více odpovídat realitě. Zvýší se tak šance, že se lidé dozví o tom, jak to ve skutečnosti bylo. Úroveň manipulace mas se sníží. Dokonce i ti, co jenom sedí na gauči, a dost možná si ani nevšimnou té (pomalé) otočky v obsahu novin. Opakuji – v dnešní době se přes informace ovládá vývoj a nálada ve společnosti. A to pak ovlivňuje naší budoucnost jako celku i národa. Změníme-li obsah novin, změníme tím i naší budoucnost. Proto vnímám, že psaní smysluplných názorů a postřehů do diskuzí a vystupovat proti otupování národu je minimum, co já zvládnu udělat. Myslím si, že každý z nás je dnes už dost zkušený na to, aby poznal, co se nám jaký článek snaží podsunout.

Dříve jsem nikam nic nepsal. Dnes jsem přesvědčen o tom, že to smysl má a je to potřeba a vede to k cíli. K tomu, že když už ne svět, tak alespoň aby ta naše Střední Evropa se nenechala nalhávat. Vím a znám všechny protiargumenty. I já mám před očima situaci v Německu díky Vlkovi. Kde denní tisk si natírá občany na chleba a tvrdí, že bílá je černá. Ale taky díky Vlkovi vím, že jim to místní neberou.

Jeden příklad za všechny:

Na Aktuálně visí článek o tom, že v KLDR zemřelo v roce 1993 při „pochodu“ 3,5 mil lidí (ODKAZ: http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/pripravte-se-na-to-ze-budeme-znovu-zvykat-korinky-severokore/r~d7959e4af68511e597bc002590604f2e/).

Napadlo mě se podívat, jestli se dá najít kolik bylo lidí v KLDR v jakém roce. Na české Wikipedii nic takového nebylo, na ANG verzi už ano. Dokonce tam najdete Demografickou křivku pro KLDR (ODKAZ: https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_North_Korea)!



Prosím vás, vidí tam někdo úbytek 3,5mil lidí mezi roky 1993-1994?! Nebo kdekoliv jinde? Já ne. Křivka v grafu je hloupost. Proč? To chcete snad říct, že někdo počítal počty lidí v KLDR každý měsíc, den? Ten člověk, co sestavil onen graf nemá ponětí o tom, jak se správně prezentují data. Správně by tam měly být body, ale víte, citovat Wikipedii jako zdroj prý není úplně vhodné.

Takže si dáme ještě jednu tabulku ze stejného linku na Wikipedii:

Graf může být nedokonalý a zkreslený, ale jednoduchá tabulka?

Ale i Wiki má citace, takže šlo snadno najít, že údaje pocházejí z OSN. Tak jsem se podíval originální stránku (ODKAZ: http://esa.un.org/unpd/wup/). Zde najdete údaje o počtu obyvatel ve všech státech světa od roku 1950 (ODKAZ: http://esa.un.org/unpd/wup/CD-ROM/)!

Konkrétně vás zajímá excelový soubor 18 (File 18: Annual Total Population at Mid-Year by Major Area, Region and Country, 1950-2050 (thousands),ODKAZ: esa.un.org/unpd/wup/CD-ROM/WUP2014_XLS_CD_FILES/WUP2014-F18-Total_Population_Annual.xls). Aby nedošlo k omylu, počty obyvatel jsou uváděny v tisících, takže si k číslům musíte přidat tři nuly. Chvilku mi to trvalo J

A je to tam! Přímo od zdroje. Tak sledujte vývoj obyvatelstva v KLDR. Ukážu jenom výsek pro léta 92-95 tentokrát i se třemi nulami:

1992 – 20 838 000

1993 – 21 166 000

1994 – 21 479 000

1995 – 21 764 000

Aktuálně, bez zdroje pochopitelně (to by pak nebyla ta správná současná novinářská činnost), tvrdí, že umřelo 3,5 milionu lidí. Data podle OSN nic takového neříkají. Tak, jaké se nabízejí možnosti k vysvětlení?

A) KLDR lže. V roce 1993 zemřelo 3,5 mil lidí bez povšimnutí světa. KLDR zatajilo tuto informaci před OSN. Ale pozor!!! Aktuálně.cz to v roce 2016 ví!

B) OSN lže. KLDR provedlo vyhladovění na vlastním národě, OSN to sdělilo, ale z nějakého důvodu se tato informace neuvádí v oficiálních zdrojích. Jinými slovy, OSN kryje KLDR! Ale to by nebylo, aby náš pes, co hlídá demokracii v ČR tuto informaci nevyčmuchal a nevyštěkal v roce 2016 do celého světa.

C) Aktuálně.cz si to prostě informaci vůbec neověřilo. To je na tom nejsmutnější. Tento závěr platí za předpokladu, že očekáváte ještě alespoň nějakou profesionální úroveň. Nicméně, naděje umírá poslední. A víte proč zrovna naděje? Protože všechno ostatní už selhalo … trocha sarkasmu. Nedělejme si iluze, že o Aktuálně.

Tuto informaci jsem ve stručnosti sdělil v diskuzním fóru pod článkem. Do diskuze nelze vkládat odkazy, takže si diskutující nemohou přímo ověřit data.

A teďka o tom, jak někoho nelze přesvědčit – řekl jsem to ženě a ta mi hned odvětila: „Jak si můžeš být jistý, že to čísla jsou pravdivá?“ Skoro jsme se pohádali… nicméně závěr je ten, že nechci hájit OSN a ani podporovat KLDR. Jde mi pouze o sdělení na Aktuálně o neověřených 3,5 milionech, které jsem nenašel. Na to už mi žena nic neřekla a u oběda bylo neobvykle ticho… Co myslíte? Přesvědčil jsem ji anebo budu dnes bez večeře?
 

 

 
P.S. – Když jsme u toho hladomorů. Proč vypukl tak velký hladomor před druhou světovou válkou v SSSR? Stalin chtěl pozvednout ekonomiku rozvíjejícího se státu. Potřeboval nakoupit stroje, techniku, postavit továrny. To všechno bylo na Západě. Stalin to potřeboval. Pochopitelně nabízel peníze, ale Západ chtěl zaplatit – obilím. Tak mu nezbylo nic jiného než svou většinovou produkci obilí vyvážet na Západ, aby za ni mohl postavit stát na nohy. Pak ale bohužel nastaly dva roky silného sucha a neúrody a umíraly miliony lidí. Myslím si, že kdyby tehdy chtěl Západ přijat platbu v hotovostia nebo jiných surovinách, tak by tolik lidí určitě hlady nezahynulo. A nyní mi odpovězte na otázku – Jakou mírou vinny se podílí Západ na hladomoru v Rusku? A jakou mírou Stalin?

26 komentářů :

  1. Hladomor v té době nebyl jen v SSSR , ale i v sousedních zemích , tedy v Polsku , Rumunsku , díky suchu !! Stačí se podívat do polských novin z té doby !!

    OdpovědětVymazat
  2. Hladomor na Ukrajině taktéž nelze doložit ze statistických dat o počtu obyvatel. I v tomto období totiž došlo k navýšení jeho počtu. Údaj o sedmi milionech mrtvých si vymyslel pan So-lže-nicin. Na ukrajinském území, které v té době patřilo Polsku a bylo rovněž hladem zasaženo, bylo po té dosídleno 180 000 Poláky přičemž jim bylo předáno 500 000 ha půdy. O mrtvých v Rumunsku a Bulharsku se nemluví, ty nikdo nepočítal stejně jako se nemluví o 3,5 milionu mrtvých za Velké hospodářské krize v USA.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem se take na jeden zdroj podival a nasel jsem zajimavy rozpor - dva bratri, jeden kvuli puvodnu nemohl studovat a druhy si udelal doktorat v USA:

    Vaclav Havel (https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Havel): "...Po ukončení základní školní docházky měl v komunistickém režimu kvůli svému „buržoaznímu“ původu potíže získat umístění na střední škole podle vlastní volby...
    ... Z kádrových důvodů nebyl přijat na žádnou vysokou školu humanitního zaměření, a proto v letech 1955–1957 studoval na ekonomické fakultě Českého vysokého učení technického. Pokusil se přestoupit na filmovou fakultu Akademie múzických umění, byl však odmítnut a nebyl přijat zpět na České vysoké učení technické..."

    Ivan Havel (https://cs.wikipedia.org/wiki/Ivan_M._Havel): "Vystudoval obor Automatizace a počítače na Elektrotechnické fakultě ČVUT v Praze. Roku 1971 získal doktorát na universitě v Berkeley v Kalifornii. Na počátku 90. let se habilitoval v oboru umělé inteligence na 3. lékařské fakultě UK v Praze."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havel nebyl přijat na dramaturgii a scénáristiku na FAMU pro nedostatek talentu (nechtěl ho Kundera, který Havla první prokouk). Marek

      Vymazat
    2. Lidi bez maturity prostě na vysokou nemohli. Obchodní příručí byl výuční obor. A ten hHavel absolvoval. Pokud se nemýlím.

      Vymazat
    3. Na umělecké vysoké školy lidi bez maturity být přijati mohli, ale museli si maturitu během studia dodělat. Myslím, že ta výjimka platí dodnes. Pavel p:

      Vymazat
    4. Taky jsem zažila jednoho odesmana, co tvrdil, že nemohl studovat a proto dělal celých 25 let tajemníka úřadu s dvanáctiletkou. No sice mohl studovat - byl přijat na VŠ zemědělsko, ale po půl roce ho vylili. Politické důvody, jak jinak. Je to sice k smíchu, protože by ho na tu školu vůbec nevzali, ale vylili ho, protože neudělal zkoušky, bylo to nad jeho síly. Přesto si za celých 25 let vzdělání nedodělal i když to systém umožňoval kdejakému blbovi. Vždyť každý soudný člověk dnes vidí tu infalci vysokoškolákům a hlavně úroveň vzdělávání.
      Sims.

      Vymazat
  4. Nez jsem presel na Novou Republiku,Slovenske Hlavne spravy a podobne stranky,tak jsem ziskaval informace z Ceskych Novin(ctk),po par mesicich me vyhodili z diskusniho fora a kratce na to vubec nedovolili lidem prispivat pod "citlive zpravy",hlavne co se tyce muslimskych okupantu a tak tomu bylo az do minuleho tydne.
    Ted uz tam komentere nejsou vubec. Mozna se tam nekde da neco vlozit,ale nevim kde. Hlavni duvod,proc jsem se na jejich stranky dival, byly komentere diskutujicich.
    V komentarich si clovek muze udelat usudek o dane zprave mnohokrat lepe,nez ze samotneho clanku. Zpravy co jsou v mainstreamu jsou cely den omilany i v radiu,takze Ceske Noviny a jim podobni muzou jit do prdele.
    Odvadite kus dobre prace Nova Republiko.
    CZ75

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovenske Hlavne spravy v geogle chromu si přepni do anonymního okna a příspěvky jdou vložit.

      Vymazat
    2. Dik,tam jsem par komentaru napsal. Bavil jsem se ale o Ceskych Novinach. Na ktere uz seru.
      CZ75

      Vymazat
    3. Anonyme ze 6.dubna 10-8.08 - palec hore :-) jsu na tym stejně :-)

      Vymazat
  5. V článku popsána dobrá strategie. Snažím se o totéž od Majdanu. Politici a novináři dělají co mohou aby zničili zpětnou vazbu, odezvu lidí, a současně ji existenčně potřebují. Kde se bere ten idiotizmus? Asi z ciziny.

    Nedovedu si jaksi představit, jak oni si svoji existenci v tuzemsku mezi lidmi při pokračující jimi podporované destrukci poměrů představují.

    A hladomor na Ukrajině, ano, souhlasím, vzorný příklad toho, že život někdy není ani v nejmenším černobílý. Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Majdan na Ukrajině otevřel oči mnohým. Trochu už prezidentská kampaň, ale to byla pořád jen hra na našem písečku, o venek jsme se moc nezajímali. Ukrajina to změnila, lidé začali pochybovat, shánět informace, ptát se a přemýšlet. A je to nakažlivé. NR sam. také přispěla, protože člověk si moc nemusí třepit hubu, kolikrát stačí nadiktovat odkaz, ať už si dotyčný pochybovač sám přehrká v květáku nesmysly, kterými nás krmí veřejná média.

      Vymazat
  6. V ČT už začínají mít strach, odmítli vysílat klip od OSN kde se srovnávají dnešní uprchlíci s našimi občany co vzali roha po osmašedesátém,když budem tlačit na poplatky složí se!!!z čeho by žili a nejen televizáci ale i člověk v tísni a další paraziti co nic neumíDonutil a spol.Tlačme na jejich achilovku-poplatky,to je jejich živobytí,luxus a hlavně hypotéky!!Poplatky ��

    OdpovědětVymazat
  7. Bravo. Tak to má být. Logikou a ověřením informací vyhnat ty lži z novin. Měl jsem diskuzní účet na novinkách. Z ničeho nic mi jej zrušili Asi jim vadilo jak hodnotím v diskuzích jejich novinářskou práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase na Aktuálně a vzhledem k tomu, že se jim moje komentáře nelíbily, tak mě zrušili. Nejhorší ale je, že tento článek otiskl Vlk a ten má také ten samý nedostatek, neumožńuje diskuzi. Nemilé, rád bych mu dal najevo, že jeho nenávist k Zemanovi je zhoubná, také hodnocení AfD v německu jako náckovské strany mě připadá jako minela. Tak co chceme, kdo se bojí diskuze, je prostě hňup a ví proč to činí, každý hňup nemá rád, když mu tak někdo říká a nejjednodušší jak tomu zamezit je neotvírat diskuzi.

      Vymazat
  8. Média - hlavně zprávy už vůbec nesledují, a to nejen ČT.
    Zklamali na celé čáře, protože informují nejobjektivnější a někdy dokonce aby doslova nelhaly, tak neinformují vůbec. Autentické informace vypovídající o skutečné situaci nedokáží přinést, a pokud se tak občas stane, zařadí do reportáže to co se jim hodí.
    A podobné je to i s novinami.
    Ano, internet je dnes velkým informačním médiem. Informace se dají ověřovat s více zdrojů a nezávislých zahraničních webů.
    A tímto způsobem si vytvářím názor sám, žádná ČT a podobné zpravodajství mě neovlivňují.
    Takže bych chtěl poděkovat i webu Nová republika za jejich velmi hbyté reagování na nejrůznější události a přínos těchto informací.
    Například i nedávno vzniklý konflikt mezi Ázerbájdžánského a Náhornim Karabachem.
    Krátce po propuknutí tohoto konfliktu všechna média světa informovala o nočním útoku Ázerbájdžánu na Náhorní Karabach, a to po celé délce hranice.
    Dva dny na to jsem někde v rádiu zaregistroval nějaké komentování k této situaci. A nakolik bylo patrné situaci kterou původně média zveřejnila na základě faktu který se odehrál, obrátit proti arménům žijícím v Karabachu, kteří tyto útoky za strany Ázerbájdžánu odráželi.
    A takto se to odehrává vždy a všude. Neobjektivita, nebo lež.
    Proto už delší dobu zprávám z médií nepřikládám žádný význam.
    Proto jsem také v minulosti někde v komentáři také psal - když došlo k odhalení lži ze strany USA ( asi to tehdy mělo spojitost s Králem ), že USA hodně hazardní, protože až budou například nuceni sdělit světu něco hodně důležitého, tak se může stát, že jim nikdo nebude věřit.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravuji kometář 21;53. Nějak blbne diakritika......Média - hlavně zprávy už vůbec nesleduji, a to nejen ČT.
    Zklamali na celé čáře, protože informují neobjektivně a někdy dokonce aby doslova nelhaly, tak neinformují vůbec. Autentické informace vypovídající o skutečné situaci nedokáží přinést, a pokud se tak občas stane, zařadí do reportáže to co se jim hodí.
    A podobné je to i s novinami.
    Ano, internet je dnes velkým informačním médiem. Informace se dají ověřovat z více zdrojů a nezávislých zahraničních webů.
    A tímto způsobem si vytvářím názor sám, žádná ČT a podobné zpravodajství mě neovlivňují.
    Takže bych chtěl poděkovat i webu Nová republika za jejich velmi hbyté reagování na nejrůznější události a přínos těchto informací.
    Například i nedávno vzniklý konflikt mezi Ázerbájdžánem a Náhornim Karabachem.
    Krátce po propuknutí tohoto konfliktu všechna média světa informovala o nočním útoku Ázerbájdžánu na Náhorní Karabach, a to po celé délce hranice.
    Dva dny na to jsem někde v rádiu zaregistroval nějaké komentování k této situaci. A nakolik bylo patrné situaci kterou původně média zveřejnila na základě faktu který se odehrál, obrátit proti arménům žijícím v Karabachu, kteří tyto útoky za strany Ázerbájdžánu odráželi.
    A takto se to odehrává vždy a všude. Neobjektivita, nebo lež.
    Proto už delší dobu zprávám z médií nepřikládám žádný význam.
    Proto jsem také v minulosti někde v komentáři také psal - když došlo k odhalení lži ze strany USA ( asi to tehdy mělo spojitost s Irákem ), že USA hodně hazardují, protože až budou například nuceni sdělit světu něco hodně důležitého, tak se může stát, že jim nikdo nebude věřit.

    OdpovědětVymazat
  10. V holansku prave prebehlo referendum proti asociacnej dohode s Ukrajinou.Zatial je 65 percent proti dohode,ucast je nizka, potrebna je 30%.Referendum povazuju politici aj Brusel za vyjadrenie lasky obyvatelstva Holandska k EU.Nie je zaväzne pre vladu,ale ta nemöze referendum ignorovat.K clanku:otazka je,ci ma zmysel demonstrovat.Ano ma.Ale je jeden obrovsky problem.Ako hovori nas dedko,,vsetci mate plnu rit,mate sa az prilis dobre.A to je pravda,az ked dostaneme poriadny kopanec,budeme sa bat o seba,svoju rodinu,svoje pohodlie,potom sa zdvihneme z gauca,vyrazime do ulic.M

    OdpovědětVymazat
  11. K tomu co je třeba, mimo diskusních příspěvků, dělat se píše i v těchto několika starších článcích:

    25.6.2014 Rozhovor, který mne vyděsil
    http://www.zvedavec.org/komentare/2014/06/6034-rozhovor-ktery-mne-vydesil.htm

    28.6.2015 Cesta jak zachránit Evropu, co je třeba konkrétně dělat a proč
    http://leva-net.webnode.cz/products/cesta-jak-zachranit-evropu-co-je-treba-konkretne-delat-a-proc/

    16.2.2016 Havloidi pryč z vlády, pryč z médií, pryč ze školství!
    http://svobodnenoviny.eu/havloidi-pryc-z-vlady-pryc-z-medii-pryc-ze-skolstvi/

    Čtenost těchto článků byla velmi vysoká. Kdo je četl, tak jen pro zopakování. Komu se je nepodařilo zachytit doporučuji. Stále jsou velmi aktuální.

    OdpovědětVymazat
  12. Pane, jediné co otočí kolo dějin, jsou lidé v ulicích, ti co přijdou po Sobotkovi, možná ještě nebudou ideální, ale určitě lepší. V této zemi je po 25 let prováděna negativní selekce, takže ta rakovina je prorostlá hodně do hloubky, ale my s ní zatočíme. Nejdůležitější je, naučit lidi si jít do ulic říci, co chtějí, a když to nevyjde poprve, tak třeba za půl roku po druhé už určitě. Mě jenom ty babičky na Ukrajině chybí dnes na ulicích (podle Štětěny tam byli zase profesoři),když už si díky ceně topení nemohou ani v zimě zatopit. Když už jsem pomohl špatné věci, musím jít a tuto věc po sobě napravit, to je to, co mě šokuje. Já jsem nehlasoval pro vstup do EU, ale půjdu na každou demonstraci proti EU.

    OdpovědětVymazat
  13. Nic proti NR, ALE!!!
    Dokud se týkají příspěvky nějakého témata jen všeobecně, mohou tam být i vulgarismy a nikomu to nevadí!
    Jakmile ale dotyčný "uhodí hřebík přímo na hlavičku" pak je smazán!
    Mám s tím několikanásobnou osobní zkušenost. Po "reklamaci Jsem se jen jednou dověděl, že jsem asi "něco zmáčknul" a příspěvek, i když se po dopsání objevil na stránce, po několika minutách zmizel.
    I přesto dík NR, že jako jedni z mála - prozatím - povolují anonymní diskuzi.

    Nebo, že by měla i NR, "skryté favority"?

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, přesně takhle by to mělo v tisku vypadat. Ale oni ti novináři prostě musí citovat hlavní světové zdroje a think tanky a vydávat je za pravdu, sami mají jen minimální šanci zjišťovat jinou pravdu. Je to hodně a především o penězích, jak času na pátrání po pravdě, tak i o platu konkrétního novináře. Pochybuji, že jsou dostatečně svobodní, aby si mohli dovolit psát opravdu jen to, co si myslí. Ale na druhé straně, by se mohli třeba na těchto stránkách anonymně alespoň vyjádřit, co si o tom myslí.

    OdpovědětVymazat
  15. Nebát se, nekrást a nelhat. To je oč tu běží.

    OdpovědětVymazat
  16. Komentáře na internetu?? Pouhý "ventil pro přetlak".
    Doporučuji www.selbstbetrug.wordpress.com,
    článek z 16.12.2015 pod názvem "Alles hat ein Ende".

    OdpovědětVymazat

Reklama