Reklama

.

.

čtvrtek 7. dubna 2016

Podívejte se na uniklé memorandum. Odhaluje, co Trumpova kampaň opravdu cítí k establishmentu a k médiím

Steve Watson 
7. 4. 2016 AC24

Do Washington Post uniklo vnitřní memorandum z Trumpovy kampaně odhalující míru opovržení, jaké má tým tohoto obchodního magnáta k politickému establishmentu a k jejich mediálním politologům. Memorandum s názvem „Šťourání se v žumpě keců“ napsané Trumpovým vedoucím poradcem Barry Bennettem Trumpovy pomlouvače rozcupovalo.


„A tak se tento týden média s washingtonským establishmentem v této kampani rozběsnila s energií, jakou proti žádnému republikánskému kandidátovi ještě nikdo nikdy neviděl,“ vyhlašuje Bennett v tomto memorandu.

„Můžete si vybrat nějaké médium, a v tom budou dominovat útoky na Trumpa,“ pokračuje s tvrzeními.

„Média samotná se nemohou dočkat, aby mohla tento týden označit nálepkou ‚nejhorší týden vůbec.‘ Politologové z Washingtonu se hrnuli do mediálních sítí, aby vyhlásili, že Donald Trump je krůček před koncem.“ Bennett rovněž uvádí poukazy na tu odtrženost mediálních prohlášení od skutečné Trumpovy rostoucí popularity.

„Je to zase další předváděčka patetické ubohosti těch tzv. expertů, co si nacpávají kapsy na konto boje proti našim kandidátům a našim věcem,“ uvádí memorandum sepsané po bouři na domněnkách stavěných obvinění proti Trumpovu manažerovi kampaně Corey Lewandowskému.

„Amerika je z nich zhnusená,“ dodává Bennett. „Jejich idiotské útoky jen voličům připomínají, proč nenávidí Washingtonský establishment. Skóre Donald Trump 1, Washingtonský establishment s médii 0,“ dospívá k závěru memorandum.

Když se Trump v neděli objevil na Fox News, zavrhl tvrzení, že si „naboural“ svou kampaň.

„Když jste si to během posledních dvou týdnů tak účelně narafičil, abyste si odehnal voliče, zvláště ženské voliče, tak nevím, jak byste v tom mohl odvést ještě lepší práci,“ říkal moderátor Chris Wallace.

„Právě jsem dostal od NBC ohromná čísla z celonárodních průzkumů,“ odpověděl Trump. „Myslím, že si vedeme velice dobře. Nezapomínejte, že jste si to tak o mě mysleli, a kladli jste mi takovouto otázku už nesčetněkrát… ‚On si právě naboural svou kampaň,‘ jenže to vždy skočilo tím, že jsem měl ještě vyšší čísla v průzkumech.“

I při dalším objevení v CBS v pořadu „Čelit národu,“ zavrhl Trump představu, že uplynulý týden byl jedním z nejhorších v jeho kampani.

„Nevím o tom, že by to byl nejhorší týden v mé kampani,“ řekl Trump. „Myslím si, že jsme měli mnoho špatných týdnů a měli jsme mnoho dobrých týdnů. Já to nevidím jako nejhorší týden ve své kampani.“

Steve Watson
Zdroj: prisonplanet.com

39 komentářů :

  1. Vida, Amerika má svého Putina.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak zoufalí musí asi být zdejší rudohnědí idioti když podporují Trumpa a berou ho za bojovníka za své zájmy, proti establišmentu a zavedeným pořádkům?

    Tento člověk s majetkem cca 5 miliard dolarů patřící mezi 400 nejbohatších lidí planety, který se k majetku dostal bezskurpulózním kšeftováním s nemovitostmi a hazardem plně využívající systému najednou bude bojovat proti němu? Proti kapitalismu? Za vysoké daně miliardářů a vysoké socdávky? Jak blbej a zoufalej někdo musí být aby tomuhle člověku skočil na špek a sežral ho i s navijákem???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ubohý si musí připadat rudohnědý zdejší havlofašoun Anonymní7. dubna 2016 23:55, když ty jeho výblitky nikdo nebere vážně.

      Vymazat
    2. 0:25

      Já jsem úplně v pohodě, neměj péči.

      Trump, bojovníkem za zájmy proletářů. Nemohu se přestat smát jak snadné je si vás ovce vodit :-D

      Vymazat
    3. TYs to nepochopil a proto jen trollíš. Trump je protisystémová figura a systémoví přizdisráči, jako jsi ty, z něj mají bobky. Bojí se jakékoli změny, nota bene, kdyby ta změna měla znamenat víc demokracie a střídání elit! Květa

      Vymazat
    4. 1:32

      Ty jsi to nepochopila a jsi mírně řečeno naivní.
      Trump jen prohlašuje že je protisystémová figura, protože se chce dostat k moci a pochopil, že tato póza je nejsnadnější cestou.
      Celý jeho život, profesní i osobní, tohoto systému dosyta využíval jak jen to šlo. Napiš mi jediný smysluplný důvod proč by měl být dnes proti systému a co dosud za celý svůj život mimo předvolebních keců konkrétně protisystémového vykonal.

      Vymazat
    5. 2:08- Trump provokuje establishment jako Zeman,jako Putin. Nikdo z nich nemíní bourat kapitalismus. Mají své hlavy a to se nelíbí jiným "hlavounům". Já fandím jejich hlavám, vy zase hlavám "hlavounů", jak prosté milý Wotsne.

      Vymazat
    6. 1:32 dejte si sprchu,proti systému už ,,byl" Clinton a také Obama šel hlavou proti systému,jen do prezidentské přísahy,jako u nás levice šla proti systému a restitucím jen do poslaneckého slibu.Hlavu používt hlavu ne emoce jako ti tvorové s vagínou.

      Vymazat
    7. Ajé,Všeználek věčně zlitýho dramatika zase pindá!!!!!Zařiď si firmu na nočníky,kreténe vymatlanej!!!!Clinton si leda nechával kouřit pod stolem a bombardoval Jugoslávii,což se našemu vožralcovi náramně líbilo!!!!!

      Vymazat
    8. Jak tupý asi musí být autor příspěvku 23:55 ? No nesmírně.

      Každému dítěti je přece jasné, že tyhle obecné žvásty jako "rudohnědí idioti", "systém", "kapitalismus", "socialismus" je žumpa keců, které slouží na blbnutí davu, aby ho zločinci mohli zotročovat.

      Je zřejmé, že společnost musí být nějak řízena, aby jsme se navzájem nepozabíjeli. Je potřeba se dohodnou co budeme dělat a kdo to bude mít na starosti, abychom zajistili život v následnosti generací, čím lépe a efektivněji ho budeme plnit, tím více času a prostředků budeme mít pro sebe a pro osobní rozvoj.

      Otázka tedy z ní proč je společnost řízena špatně a jestli je šance, že nový kandidát ji bude řídit lépe?

      Ovšem velká část populace je zblblá a neví co se životem a tak vyvolává všude spory ne proto, aby se něco zlepšilo, ale proto aby mohla v těch sporech vyhrávat a povyšovat se nad ostatní.

      Je to směšné, když se někdo naučí číst a psát a pak se věnuje tak nízké činnosti. To mohl rovnou zůstat v džungli a prát se s ostatními zvířaty. Pro lidskou společnost je neužitečný, tak bylo zbytečné ho učit číst a psát.

      Vymazat
    9. Pro anonymní 23:55
      Množství peněz na účtu nic nevypovídá o kvalitě člověka, nic o jeho charakteru. Ale upozorńování na to kolik má peněz, to je závist a podprahové podsouvání, že je vydělal nečestně. To ovšem svědčí o vaší povaze.

      Vymazat
    10. Původ všech velkých majetků je založen na zločinu. To už kdysi napsal klasik.

      Vymazat
    11. Množství peněz na účtu vypovídá velmi mnoho o charakteru člověka, protože prostě není ve vlastních silách jednoho člověka nahromadit obrovské sumy jinak, než zcizit práci jiných. V umění vysávat práci jiných někteří vynikají a právě to svědčí o jejich bezohlednosti, chamtivosti a křivém charakteru. T

      Vymazat
  3. A kdo jako jste Vy?

    OdpovědětVymazat
  4. V Nizozemsku lidé v referendu řekli co si myslí o asociační dohodě mezi EU a Ukrajinou a prostě ji v zákonném referendu odmítli. Na ČT 24 hned na to reagovali, že to pro vládu není závazné a že vláda Nizozemska může rozhodnout jinak, ale že vlastně většina států EU již rozhodla pro takže vše bude pro. A to je právě to co lidem kdekoliv na světě vadí. Všichni v EU vědí, že sesazení Ukrajinského prezidenta Janukoviče byl puč, byl to převrat řízený z velvyslanectví USA a financovaný USA v částce 5 miliard. Takže podvod na lidech, kterému se v EU říká demokracie. V USA je po dlouhé době někdo, kdo věci pojmenovává pravými jmény a nemá na svých rukou krev nevinných lidí z humanitárního bombardování Lybie jako tomu je v případě Klintonové, kterou všichni na celém světě znají a vědí na čem všem se tato kandidátka podílela. A protože lidé chtějí slyšet na věc pravdivou informaci a né neustálé lhaní, které Klintonová již nesčetně krát předvedla, roste obliba Donalda Trampa prudce nahoru, ale to se nelíbí těm, kteří si už dopředu v demokratických podvodech vytipovali KLintonovou jako vítěze, protože jejich hlas je hlas lidu a lid nemá žádná práva akorát právo na bídu kterou mu eoita národa přípraví. Jen si vzpomeňte s jakou nenávistí u nás reagoavla elita pražské kavárny na zvolení Zemana prezidentem i když ho zvolil přímo lid této země. Kdyby mohli tak by pražská kavárna opět zavedla volbu prezidenta parlamentem a tam by se děly zákulisní hry a vyšel by z toho vítězně jenom takový člověk podoboný Havlovi, kam vítr tam plášť s plnou hubou demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou se hodně dívám na přednášky jistého profesora a nejvíce se mi z jeho myšlenek líbí ta o 'tézi' a 'antitézi'. To je podle mne systém, kterým elity řídí tento svět už po mnohá staletí, možná tisiciletí. O Hillary si nedělám žádné iluze a podle mne je to jasná kandidátka US vojenské mašinerie. Ti co jsou výše než US ale museli vytvořit protipól (antitezi), která bude atraktivní pro tupou americkou masu. Trump je tlučhuba, ale užitečný a podle mne jeho výroky můžou v USA snadno rozdmýchat občanskou válku a to je podle jistých indicií cílem GP. Pro Evropu je však mnohem lepší volba než Clinton. V globálu je to ale asi jedno, protože vše jde tam kam 'má' a my jsme stále jen obelhávání. Dle mého názoru hlavouni všech důležitých států táhnou za jeden provaz a proto se ještě nestalo, že by byl sejmut byť jen jedinný ze soupeřů, ale vždy jen ten, který chtěl proces (systém) narušit. Lidé (?) tam nahoře změní své chování k nám 'plebsu' až v momentě, kdy pár z nich během krátké doby zemře při 'tragické nehodě'. Ale to se nikdy nestane, že? Prostě kopou za jeden tým a tím skutečným protivníkem jsme my občané.
      Michal

      Vymazat
  5. Amerika, stejně jako u nás má sektu, která ovládá média a která určuje, co si mají lidé myslet, média, která mají dokonce svůj názor, která se nesnaží nabídnout vyvážený pohled na věc. No bude to mít pan Trump složité, snad i v Americe, však platí, že v dnešní době už naštěstí nejsou tato média jediným zdrojem informací.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si dovolím k Trumpovi taky poznámku. Víte, nějak se mi to nezdá. Skutečně si mám myslet, že jeden člověk se dokáže postavit systému navzdory? Ne, tomu nevěřím. Neznám úplné podrobnosti, ale ani Obama nedokázal prosadit své vize ohledně zdravotnictví, nebo sociálních programů. A taky si některé jeho výroky dáváme do takových souvislostí, aby se nám líbily. Vůbec si nemyslím, že by chtěl být partnerem Ruska, neslyším nic o tom, že by chtěl stáhnout vojáky(zrušit základny) z území mimo USA. A právě čtu zatím poslední příspěvek (1:06- a přispivatel(ka)) má pravdu předsedo.

    OdpovědětVymazat
  7. Komunisticti pitomci kteri provazuji tenhle webik maji radi Putina i Trumpa ze stejneho duvodu, jako Hitlera nebo Stalina. Hadejte, jaky je to duvod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč mají z Trumpa strach? Zadejte si do Googla USA koncentrační tábory, to připravují až v USA začne NWO? On již vlastně začal...Je mně jedno jak je nějaký systém nazývaný, ale to čemu se říká dnes demokracie, pravda a láska, je tragedie Evropy. Vy svou stupiditou a nenávistí děláte pro tyto stránky vynikající práci. Říkáte, kdo nechce zaprodat vlast a zotročit svůj národ je rudohnědý komunista. Že je to kravina, to pochopí i skalní volič současné ČSSD, děkuji Vám za dobrou práci.

      Vymazat
    2. Genitální genetickej odpade,zavři držku,když neumíš ani pořádně český jazyk!!!!!!

      Vymazat
    3. A proč si ty, blbe kapitalistickej, nejdeš svou ubohost propagovat na vebík, který provozují tví soukmenovci? Tam jsou přece informace, které ti lahodí.

      Vymazat
    4. Jednoduchá otázka pro buzerantského potrata 8:35. Proč sem teda lezeš, jsi úchyl pussyno? Odpovím ti: ANO!

      Vymazat
  8. Pánové, já bych vám radila, abyste se ve svých výrocích mírnili. Nadávat umí každej, ale argumentovat je těžší. Proč nediskutujete? Jeden vysloví názor, vy s ním nesouhlasíte, ale myslíte si, že jeho a ostatní čtenáře přesvědčíte nadávkami? To snad na tento server nepatří. Jak mám věřit v nějakou budoucnost, když vidím, že jsme ztratili schopnost diskuze a polemiky založené na nějakých faktech? Máme tu jedinečnou možnost spolu se přít, uvádět svá pro a proti, žádat vysvětlení, informace. Nezabetonujte se ve vlastních názorech a připusťte, že jiný může mít kus pravdy - vždyť nic na světě není černé či bílé. Až tento systém padne, a já věřím, že padne - jako všechny parazitické systémy, budeme se muset my (či naši potomci) mezi sebou konstruktivně domluvit na tom, jak chceme žít dál. Demokracie není jen o právech, ale také o povinnostech a zodpovědnosti, a to především. Tak prosím, neurážejte se tady navzájem, jen tím oddalujete budoucí řešení. Máte-li co říci na podporu svých argumentů, řekněte to, máte-li jen nadávky, raději mlčte a ponořte se do studia předestíraného problému, abyste si vytvořili nejen názor, ale také otázky plynoucí ze znalostí, ne neznalosti. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Pavlo, ty si opravdu myslíš, že nic na světě není ani černé ani bílé? To si snad děláš legraci ne ?
    Jistě je tisíc odstínů šedi. To je pravda. Ale některé věci jsou prostějen černé a některé jen bílé. Jinak bys mluvila o popření principu jin a jang. Temnoty a světla, dobra a zla. Kde je říše zla, všichni víme. V Rusku to není. Kdo se nás snaží zotročit a udělat z nás rasu nemyslících světlehnědých zombií je evidentní. Rusko to není.
    Kdo se nám snaží ukrást kulturu, historii, národní svébytnost a státní suverenitu je také zcela zjevné. Rusko to není. Tak mi tady nevykládej něco o tisíci odstínech šedi. Ruda

    OdpovědětVymazat
  10. Rudo, já jsem nevyjadřovala konkrétní názor na Rusko či Trumpa, ale pozastavila jsem se nad úrovní argumentů některých přispěvatelů. Když mluvíš o principech jin-jang, není to zároveň zpodobnění zákona jednoty a boje protikladů? Tato jednota a boj nás posunuje kupředu. Představte si, že právě teď režim padne. Budeme se o naší budoucnosti dohadovat na úrovni nadávek? A já si trvám na tom, že každý myslící člověk musí vždy zvážit všechna pro a proti, má-li vyřešit jakýkoli problém. K tomu potřebuje nejen informace, ale i vědění. Ano, do mysli se nám vkrádá spousta balastu a nakonec se v mnoha věcech rozhodujeme instinktem. Ale i ten má hodně co dělat s historickými zkušenostmi. Jsou-li znalosti o nich malé nebo zkreslené, jak se asi rozhodneme? Zdravím Vás, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Pavlo, ale úroveň některých lidí( a záměrně nepíšu diskutérů), je sem lézt, vědět, že dost lidí tu má jiný názor, a exhibovat tím, že urazím, ano, urazím jiné, a kochám se tím, jak na mně reagují. S těmito kreaturami se nediskutuje, bohužel se na ně reaguje ve smyslu jak se do lesa volá.., ale správné by bylo je úplně ignorovat. Jejich mentalita je totiž na úrovni tvora, který neumí, nebo snad nechce porozumět vyšším principům mravním.A Rudo, když píšete o Rusku, je myslím dobré se oprostit od idee, že nejvyšší instancí jsou národní státy- to už prakticky v kapitalistickém světě neplatí- jsou to mocní majitelé nadnárodních společností- i ten název NADnárodní už ledacos napovídá.

      Vymazat
    2. efpe,14:59,18:03.
      máte pravdu ,diskuse jsou v tristním stavu ,nervozita a podrážděné reakce často vulgární se zvyšují a já se domnívám ,že je i záměr diskuse rozbíjet.
      k nicku honolulu viz můj přísp.7:19,jen dodám ,že jde o českého emigranta františka krejčího,bydlícího toho času v honolulu,který uráží český národ na pravyprostor.cz ve svých příspěvcích kde jej častuje nevybíravými jmény pod nickem frank.

      Vymazat
  11. Ještě k Rudovi, jestli si myslíte, že v USA se rozhodne o tom jak komu zkroutíme ruce, tak si myslím, že praví viníci sedí někde řekněme na soukromém ostrůvku někde na Tahiti a telemostem si potvrdí názor, a vydají příslušné pokyny.

    OdpovědětVymazat
  12. S nadsenim jsem volil Donalda Trumpa ! Z nekterych vasich prispevku je jasne, ze nevite o co jde, a o co usiluje a proc ho Amerika potrebuje.

    Vysvetlit vam to nemohu. Jsem stale mazan.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. honolulu,buďte rád ,že na tomto webu není cenzura typu karla kříže na pravyprostor.cz to by se váš příspěvek na sklo ani nedostal a admin by tak nemusel nic mazat,nakonec víte jak to tam chodí urážel jste tam český národ a nadával mu do českých sviní pod nickem ,,frank".

      Vymazat
    2. Pane Honolulu, nikdo vás tu nemaže, natož stále. Neplete si to s jiným webem,na který také přispíváte do diskuse?

      Vymazat
  13. Donald Trump nejen, ze usiluje o zlepseni vztahu s Ruskem,
    ale i na domaci fronte se dozaduje mnoha zmen, ktere budou spravedlivejsi pro produktivni Americany.

    Obama CARE - (zdravotni pojisteni) je velmi nespravedlive ke kazdemu kdo pracuje. Zahranicni politika , ktera je v rukou Neoconu privadi Ameriku do neoblibenosti, izolovanosti a zhorsuje mezinarodni napeti.

    Immigracni system chce Donald Trump zmenit tak, aby se nedelo to, co se deje v Evrope (invaze) na jizni hranici USA.

    Nikdy v dejinach Ameriky se proti nikomu nevedla tak stvava kampan, jako proti Trumpovi a presto Americane se pridavaji na jeho stranu po tisicich. (JA TAKE !)

    Trump ma organizacni talent ! Umi si vybrat hodnotne
    lidi ! Snadno vystihne skryte umysly specialnich zajmu.
    Preji mu viteztvi !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  14. From honolulu to redakce NOVE REPUBLIKY.
    Panove, patrim k posrpnove emigraci. Od prichodu Sovetu, ziji v jinem prostredi nez je vase.

    To prostredi utvari muj nazor, ktery vas casto privadi ke zlosti. Z nazoru by jste meli ziskat potrbnou orientaci. Nikdo vas nenuti nazor prijmout, tak proc tak fanaticky mazete to, co se vam nehodi ?
    Myslite si, ze VITE VIC ? Zazil jsem pad Angoly, Mozambique, Rhodesie a JAR. Vyvrazdovani Evropanu (bilych) a jsem plne presvedcen o tom, ze vam hrozi to stejne.
    Proto potrebujete informace. I kdyz se vam nehodi.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  15. Oficialni, predzvykane informace jsou k nicemu !
    Potrebujete informace z kazde strany.

    Predkladem nekolik poslednich !

    Donald Trump ma v Palm Beach , MAR A LAGO . V tomto klubu nejbohatsich lidi na svete, nekolik bohacu nabidlo volebni kontribuci Donaldu Trumpovi po $ 10 millionech - kazdy !
    On to odmitl !

    WOLMART je vekoobchod s potravinami (a vsim moznym), oblibeny u vetsiny Americanu.

    269 techto velkoobchodu se zavira po celych statech a lide rikaji, ze to bude vezeni po nejake ocekavane katastrofe.

    V New Yorku nejmenovana skupina lidi se snazi otevrit slavo - branu Bohu Ballovi. (Ten co vladl v Kartagu a byly z toho Punske valky.)

    Tak si z toho vyberte co se kazdemu hodi a znanalyzujte si to.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Honolulu, víte, někdy mi připadá..umíte si připustit, že by jste se někdy mýlil? Ono ty Vaše komentáře a nadšené propagování prezidentského kandidáta někdy znějí jako...no jak to říci, aby jste nakonec nebyl nepříjemně zaskočen, nebo ještě aby jste nepřišel o iluze. Ne že bych Vám nebo Světu přál něco zlého... to ne

      Vymazat
    2. To efpe 8. dubna 2016 18:03
      Ač s panem honolulu mockrát nesouhlasím a jsem stejně jako Vy přesvědčen, že se často ve svých závěrech mýlí, tak jsem vděčen, že svůj čas věnuje i šíření svých názorů a myšlenek zde na NR. Bohužel stejně jako on jsem zděšen a rozhořčen, že jsou zde příspěvky mazány, protože to nesvědčí o ničem jiném, než o propagantistickém způsobu zveřejňování. Tedy ne svobodný informační prostor i pro kontroverzní názory, ale jen pro názory, se kterýnmi nejsou editoři a admoinistrátoři v kolizi.
      Kdysi bylo pravidlem, že vyslovené sprosťáctví a urážlivé napadání bylo mazáno. Z vlastní zkušenosti tvrdím, že se zde mažou i příspěvky naprosto korektní a argumentačně obohacující. S tímhle mám opravdu zásadní problém. Buď je zde prostor pro pluralitní vyjádření názoru (proto jsem zde přispíval), nebo jen pro ty "vaše správné názory" a bezduché výkřiky do tmy bez informační hodnoty. Obávám se, že se NR stává propagandistickým webem a tak se rozmýšlím, zda to zde má ještě smysl.

      Mír s vámi!
      Ferro

      Vymazat
  16. elpe (18:03), jsem prilis cynicky, nez abych si delal iluze.
    I kdyz je mala nadeje, ze Donald Trump uspeje v jeho snahach, tak je jiste, ze Amerika uz nebude nikdy, jaka byla drive.
    Lide se probouzi z letargie a znazi se o zmenu k lepsimu udelu nez maji.

    OPRAVA : WALMART se to pise, Wolmart se to cte.
    (Rad tam chodim nakupovat ovoce. Dovoz z Chile. To ovoce je lepsi, nez napr. v Publixu.)
    honolulu

    OdpovědětVymazat

Reklama