Reklama

.

.

úterý 10. května 2016

Američané si myslí, že Hitlera porazili oni, a Sovětský svaz „jen pomohl"!

10. 5. 2016   První zprávy
Ve Spojených státech se na vítězství ve druhé světové válce vzpomíná jako na triumf Američanů, a má se za to, že Rudá armáda jednala „více či méně jako asistent", napsal The Washington Post.
Nicméně, zatímco výročí vítězství nad nacistickým Německem projde ve Spojených státech takřka bez povšimnutí, v Rusku je jedním z největších svátků v zemi, protože v něm téměř neexistuje rodina, která by nebyla zasažena válkou.„Zeptejte se kteréhokoliv Rusa na zkušenosti a zážitky jeho rodiny během druhé světové války, a prakticky se vám dostane následující odpověď: utrpení a služba zemi na bojišti," poznamenaly noviny.

Na rozdíl od Spojených států, které byly po japonském útoku na Pearl Harbor do značné míry chráněny před útoky vodami Tichého a Atlantského oceánu, bylo Rusko během druhé světové války v obležení, bylo bombardováno a došlo k invazi na jeho území. Potom Rudá armáda došla do Berlína a hrála klíčovou roli při svržení Adolfa Hitlera.

Ztráty Sovětského svazu byly obrovské. Podle většiny historiků ztratil Sovětský svaz 27-28 milionů lidí. A starší generace Rusů má stále bolestné vzpomínky na hladovění za války.

Mezitím se ve Spojených státech druhá světová válka připomíná jako vítězství Američanů, a má se za to, že Rudá armáda jednala „více či méně jako asistent".

Vzpomínky Rusů se zaměřily na vlastní oběti, uvádí článek. Podle obyvatel Ruska opravdový význam svátku nespočívá ve vojenských přehlídkách a je více osobní. „V Rusku je velmi málo rodin, které se nebyly (válkou) zasaženy," řekl vydání Washington Post ruský spolupracovník.

Zbořil: Politici si mění historii 2.světové války jak potřebují

A jak veteráni umírají, jejich děti a vnuci začaly pořádat procesí u příležitosti Dne vítězství, za nichž nesou fotografie svých příbuzných, účastníků Velké vlastenecké války. Tato iniciativa, která je oddělená od vojenských přehlídek, se objevila v roce 2012 jako nepolitické hnutí, nicméně se ji, podle vydání, chopil i Kreml.

Kromě toho v roce 2008 oživil Vladimir Putin tradici pořádání „tankových průvodů sovětského stylu" když uviděl ve svátku 9. května možnost „aby se občané sjednotili okolo národní vlajky".

Kritici Putinových oslav Dne vítězství tvrdí, že změnil toto výročí v „zpolitizovanou akci", která má spíše sloužit státu, a nikoli památce lidem, kteří trpěli ve válce.„Dříve se veteráni scházeli při této slavnosti, pili a vzpomínali na padlé kamarády. Nyní je však hlavní důraz kladen na vojenské přehlídky,“ tvrdí článek.

Podle Washington Post rovněž slovo fašismus nyní také získal „novou hodnotu", kdy je Kremlem obvykle aplikován na nové vedení Ukrajiny. Současně s pomocí oslav vítězství ve druhé světové válce se vyzdvihují „putinovské snahy, zaměřené na podporu pro tvrdou politiku vůči svému sousedovi," neodpustil si jedovatou poznámku americký deník.
Jiří Kouda,První zprávy

38 komentářů :

  1. a rusové si zase myslí, že jenom oni porazili Hitlera. To je taky drobná nepřesnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vole,když se podíváš do statistiky kolik toho rozbili Němcům Rusové a Američaní,kolik divizí bylo na vých.frontě a kolik na západní,tak nebudeš kroutit rypákem...
      Když se v červnu 44 slavní spojenci vylodili v Normandii,tak Rus byl už pár km před Varšavou a cpal se na Balkán,což tlusťoha Winstona Chrchlala přivádělo k šílenství....a v Itálii se spojenci motali tak dlouho,že se Němci sami vzdali až 8.5.45....

      Vymazat
    2. Blbeček, Rusi na rozdiel od tupých Američanov nepopierajú podiel ostatných na víťazstve, ale ani si nenechajú vziať svoje zásluhy na tom, že aj taký vôl, ako ty, tu dnes môže vypisovať blbiny.

      Vymazat
    3. Zrovna ty jsi ten pravý expert, který ví co si myslí ostatní, když sám myslet neumíš. Možná ani neumíš Rusky, ale za to víš co si Rusové myslí.

      Kdyby Rusové nezastavili Hitlera, tak už by je nezastavil nikdo, spolu s Japonskem by ovládli Evropu a Asii a časem i USA.

      USA především na válce ohromně vydělalo, za všechny dodané se zbraně se platilo zlatem na tvrdo. Celý západ pilně podporoval Hitlera k tomu, aby zničit Rusko a vyhubil všechny slovany hned po řadových židech. USA byl ten zločinec, ale zlo se mu vymklo z rukou a hrozilo, že zničí i je a tak obrátili proti Hitlerovi. Vylodili se jenom proto, aby zachránili ze zkrachovalého projektu na zničení SSSR co se dá (německé vědce, kádry) a aby si udělali z Německa kolonii.

      Obdobný scénář s ISIL. Co je ISIL? To je USA, neboli jejich neregulérní armáda. Ale Rusové se poučili udělali tomu konec dříve než se plevel rozbují.

      Vymazat
    4. A není to pravda, že jenom rusové porazili hitlerovské Německo... Vždyť proti SSSR bojovala pod vedením Hitlera téměř celá Evropa a z druhé strany Japonsko. Američané otevřeli druhou frontu až poté, co Rusko začalo němce a jejich evropské spojence drtit. Do té doby tvrdili Stalinovi, že nejsou dostatečně připraveni, ale pak, těsně před koncem válk, aby Rusko neosvobodilo celou Evropu, se rychle vylodili a dnes se nám sluíčkáři s US propagandou snaží říci, že Rusko je okupant a USA osvoboditel. https://www.youtube.com/watch?v=dLUpqJBByIk https://www.youtube.com/watch?v=hptEnGV2MOQ

      Vymazat
    5. https://www.youtube.com/watch?v=1VLr-l5kXo8

      Vymazat
    6. 18:19 ty debilek keby nebolo rusko porazilo Nemecko tak tu dnes nepises Pic....ny ty Magor. Dakuj ocovi ze ta splodil.

      Vymazat
    7. Pravdou je, že zaplatili rovnou dvakrát stejně jako ČSR, VB, Francie, jedni zaplatili zlatem, druzí koloniemi, a největší platbu naplatili SSSR (obrovské ztráty lidské, platby za pomoc(finanční) a nepředstevitelné hospodářské ztráty.
      všechny tyto ztáty s příznivě projevily v účetnictví USA. USA je jediný finanční vítěz 2. sv. války

      Vymazat
    8. 23:24 - a americký finanční systém ovládá a řídí kdopak?:)

      Vymazat
    9. 18:19
      Jasně Pepku, debila jsi tu ze sebe již udělal, takže vyskoč a padej.

      Vymazat
  2. Vemte si jen ty dokumenty o válce, které dávají- tu máte bitvu v Pacifiku, kde Amíci drtí Japonce, tu vidíte hrdinná až gentlemansky působící boje na západní frontě, k tomudokumenty typu Hitlerovi generálové, tajné zbraně atd. atd. O krutostech bojů v SSSR ani zmínka.Spíš to vyznívá všechno jaksi popularizovat- ne to není to správné slovo, zkrátka, byla to válka a to znamená především utrpení nevinných lidí, zvěrstva páchána všemi stranami. Místo aby ty dokumenty byly nějakým varováním a mementem, ony spíš evokují- jo tyvogo to byla doba.Musím říci,že osobně nejsem nadšený články typu nová ruská ponorka, nové letadla apod.- a platí to pro všechny národy. Jsou to zbraně, stroje a technologie určené rozsévat smrt, jakmile se použijí a jejich odstrašující účinek nebude stačit. tož tak. a pozor, i my jsme se na základce učili, v polovině osmdesátých, že byla demarkační linie a Plzeň osvobodili Američané.Jen jsem dlouho nechápal svou babičku, která říkala, že před Rusy utíkala jejich rodina, a zastavili se až u Dunaje, u Mauthausenu? Byla německé národnosti a o složitostech sudetských vztahů jsem toho moc nechápal.Ani to, jak může říkat, že je Němka...Ale lidi spolu musí umět vycházet, umět se vzájemně respektovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou co se týče chrastění zbraněmi a také nejsem zrovna u vytržení, ovšem berme to také z druhé strany kdyby Rusko nechrastilo tak už ba slavná USSA rabovala i u nich, stačí jen tak z povzdálí pozorovat jak se amíci mocí mermo snaží vyprovokovat Rusko, ovšem mají smůlu a věřím že bude přibývat národů které prozří, nemyslím tím lézt Rusku do rektálu, ale začít logicky přemýšlet.

      Vymazat
    2. 19:28 no je to váš názor.Faktem je,že přibývá států,nejen postkomunistických "sousedů"RF,co
      mají jinou zkušenost a moci mermo se snaží být členy NATO a EU.Nebo i např.SFO/Omsk/nechtějí být součástí RF a žádají připojení k USA.Vono záleží na úhlu pohledu.

      Vymazat
    3. Mě zase babička občas "prozradila tajemství", že Prahu zachránili vlasovci. A pak dodala, jak se k nim za to naši holomci hanebně zachovali, když je dali Stalinovi. Na Čičavách u Sychrova, kde žili za války si udělal štáb generál Pankov, v civilu profesor charkovské univerizy. Táta byl ještě kluk a dost se v něm vzhlížel celej život a dojímalo ho, že mu Němci zabili celou rodinu. Ale já později k jeho lítosti zjistil jinou pravdu - zabili je banderovci, páč on byl ruský bolševik, z jejich pohledu tedy okupant jejich země. Podobně jako Vatutin, jediný maršál RA, který padl ve válce. Proč o tom píšu: babička jak jí naučili naši přícmrdové přišla za skupinkou vojáků RA a povídá: "Slava Stalinu!". Jeden z těch vojáků se k ní otočil a ona si všimla že má na krku křížek. A ten voják si udělal rukou pod krkem znamení, které známe jako "podřezat". Později mi sama říkala, když padla v debatě (doma jsem už dávno v časem hluboké totality, jak se dnes období noramlizace říá probírali politiku a dějiny) že jeden z těch vojáků Malinovského armády, která se rekrutovala hodně z Ukrajinců a propuštěnců gulagu, říkal, že "Anglikánci i Amerikáňci mnógo pamaglí! Mnógo! Ne býlo by pabédy bez ich pómošči.".

      Vymazat
  3. Nestálo by za to opakovat dokumentární seriál Velká vlastenecká válka, který uváděl Burt Lancaster?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kto že by ho dával? Vaša hnojná ČT alebo naša hnojná STV? Mali by po frňákoch od ambasády v Prahe aj v Blave.

      Vymazat
  4. Co chtít také od těch totálně vypatlaných jankejských pak?!? Stačí se podívat na jejich "vzdělání" a "školství" a není o čem diskutovat?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 18:41 A nejsmutnější na tomto tématu je, že díky našim pravdoláskařským anticikánskodiskrimininčním inkluzním školským takyreformátorům k tomuto stavu školství mílovými kroky směřujeme. Hlavně že máme spousty kulturních antropologů, kteří si ani neuměj spočítat výplatu, ale kde cucat prachy v neziskovkách, to jo. Ale co byla operace Anthropoid, to kulturní antropolog neví.

      Vymazat
    2. Taktéž pravda, ovšem převzali jsme od nich štafetu i u nás, vzdělání úroveň sto let před opicemi, když se náhodou našinec podívá v TV na pořady kdy reportér/ka dávají mladým primitivní otázky tak by na reakcí mladých jeden blil.

      Vymazat
    3. Taktéž pravda, ovšem převzali jsme od nich štafetu i u nás, vzdělání úroveň sto let před opicemi, když se náhodou našinec podívá v TV na pořady kdy reportér/ka dávají mladým primitivní otázky tak by na reakcí mladých jeden blil.

      Vymazat
  5. Při bohem či přírodou dané inteligenci a vinou vzdělávacího systému, mně u většiny Američanů vůbec nepřekvapuje, že jsou přesvědčeni o tom, že to byli právě jejich vojáci, kteří přispěli největší mírou k porážce nacistického Německa a jeho spojenců!! Daleko víc mě ale znepokojuje, že se stejné nesmysly a lži vštěpují i do hlav našich dětí a vnuků!!

    OdpovědětVymazat
  6. Při bohem či přírodou dané inteligenci a vinou vzdělávacího systému, mně u většiny Američanů vůbec nepřekvapuje, že jsou přesvědčeni o tom, že to byli právě jejich vojáci, kteří přispěli největší mírou k porážce nacistického Německa a jeho spojenců!! Daleko víc mě ale znepokojuje, že se stejné nesmysly a lži vštěpují i do hlav našich dětí a vnuků!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěděla jsem vůbec , proc ta INKLUZE , ale je to urcite k vůli migrantum , kteří školy, školky neabsolvovali , pasli ovce, kozy , kdo ví co ještě a vůbec se naučili , nebo nenaučili nic. Jake školství vládne v islámských a afrických zemích ? Kdo to ví? Pokud státy chtějí většinou , zaostale deti z těchto zemí integrovat, tak se jim školství musí přizpůsobit ! Tak to funguje asi v multikulti Americe ! Takže všechen ten hnus, co se nyní vytváří v Evropě , pochází z Ameriky - imigranti , smlouva TTIP, školství , zdravotnictví , voj. základny , vyhrožování válkami , porobovani státu atd atd. Třeba se pletu , ale myslím, že moc ne.

      Vymazat
    2. Samozřejmě. Máte úplnou pravdu. Schválně si někde na netu přečtěte, co je to NWO a Kalergiho plán. To je jen snaha vytvořit z Evropy homogenní masu hloupých napůl bílých, napůl čmoudů, ale zase ne úplně debilních, aby dokázali na ty Rotschildy a Sorose otrocky makat. V tom jim nejlépe pomáhá řízená invaze muslimáků.

      Vymazat
    3. Přečtu, už jsem tady na NR , Parlamentních listech něco málo četla, ale jen minimum. . Docela si ten hnus umim představit.

      Hanka

      Vymazat
  7. https://www.email.cz/web-office/Sd8aIHV_GMwvO3WneLY1RKukgELHTFfT4cmjBut0z2tEsZqfJvfzQf3QB5qJ3JOmJOgfsrA/Parkanov%C3%A1%20a%20Vy%C4%8D%EF%BF%BD%EF%BF%BDtal.doc

    OdpovědětVymazat
  8. USA se ve válkách zbavuje nepotřebných a nepřizpůsobyvých spoluobčanů (zvětší míry) a tím ulevuje soudnímu a vězeňskému aparátu. Také to podporuje průmyslovou a agrární výrobu.

    OdpovědětVymazat
  9. To ze si Rusaci nechali zabit tolik lidi je spis ostuda a dukaz o neskonale blbosti komunistu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23. 51

      Jdi se léčit blbe , rána do palice by ti mohla v 1. fázi hodně pomoct

      Vymazat
    2. Většina obětí 2.svět.války v Sovětském svazu byly oběti c-i-v-i-l-n-í! A ty - 3:51 - jsi obyčejný neználek a blbeček. Jsi česká ostuda.

      Vymazat
    3. Chujmere,nauč se dějiny nebo drž hubu,kreténe potracenej!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. Pepa iPhone IBM Vyskoč nastoupil na šichtu? Loser!

      Vymazat
    5. 23:31 co ty jsi za blba, že by havloid? To by odpovídalo tvým znalostem a také kvalitě našeho školství, jednobuněčný organisme. Že tě tvůj ožralý a dementní otec nevychcal do kopřiv.

      Vymazat
  10. Ono to bylo přeci jen krapet jinak než si myslíš o těch komunistech a Rusech - https://www.protiprudu.org/vazenie-naroda-usvit-rusi-operacia-barbarossa-cast-7/

    OdpovědětVymazat
  11. K tomu kdo porazil Německo stačí uvést prostý fakt. 90 % mrtvých německých vojáků padlo na východní frontě. Na druhé straně 80 % německých civilních obětí bylo zabito při anglo americkém bombardování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a proč si myslíte, že počet obětí v nějaké válce by mělo znamenat, ža ten nebo druhý se více zasloužil o vítězství ? pokud měli blbé vojevůdce , tak zahynuli vojáci často i nechtěně a dokonce i rukou vlastních. O rudé armádě toho bylo napsáno spoustu, jak to tam fungovalo.
      Mimochodem, dokonce ještě před 2. světovou válkou Stalinův režim zavraždil hromadu svých vlastních důstojníků - a úplně zbytečně.

      Vymazat
  12. Kdyby Hitler trochu uvažoval, tak nechal Rusko v klidu a zabral napřed celou západní Evropu, včetně Anglie. Všichni by s ním pak šli proti Rusku, které se pouze bránilo jeho agresi. Kdyby nebylo Ruska a východní fronty, tak dnes nebyla ani Amerika taková, jakou ji dnes známe - bylo by to Nové Německo. To, že USA zpochybňují velmi důležitou roli Ruska v boji proti Hitlerovi jen dokazuje, jací jsou američané ubožáci, kteří nedokážou ve své zaslepenosti strávit ani takovou historicky doloženou věc, tedy nezpochybnitelnou roli Ruska v porážce nacismu a fašismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kdyby tohle bylo, byla by Evropská Unie o pár desítek let dřív, pod vedením Německa. A představuju si, že by to bylo skoro jak ve filmu Fatherland.

      Vymazat

Reklama