Reklama

.

.

úterý 31. května 2016

Bášar Asad chtěl zabránit teroristickým útokům v Paříži a Bruselu

Alena Bajowa
31. 5. 2016     zdroj
Nabubřelá politika Západu je někdy divná a pobuřující vůči ušlechtilým lidem, kteří znají všechny nuance vztahů v západním světě. Dokonce i politici, kteří neprotestují proti civilizovaným pravidlům hry, přijatým v západním světě, to mají často těžké. Snad právě proto mají tito lidé v důsledku všech výše uvedených faktorů vytříbenou, hlubokou vizi jakékoliv politické situace, a ne zkreslenou různými naplaveninami. Ale co naplat ...


Jak víme, prezident Sýrie Bašár Asad získal vynikající západní vzdělání, což s velkým potěšením přivítal veškerý západní establishment v naději, že "vlastní člověk" se bude v politické struktuře Sýrie dokonce velmi líbit v případě, že bude nápomocen, když bude potřeba nějak ovlivnit "vnitřní" Blízký východ.

Mimochodem, nikdo si nemyslel, že se stane prezidentem, a ještě k tomu neposlušným vůči Západu, samostatným a nezávislým, hrdým a ušlechtilým - jak to učí velká světová literatura a jak o tom vyprávějí životopisy významných osobností. A stal se, nikoli jen prezidentem Sýrie, ale postavil se také do cesty nechutných osobních zájmů jiných významných osobností, možná arivistů. Přímo stanul na křižovatce silných geopolitických požadavků množství států, v jediném okamžiku se změnil na nepřítele Západu, ale ze všeho nejvíc - ve vymyšleného nepřítele demokracie v očích Washingtonu.

Bašár Asad však všemožně projevuje svou nevšední inteligenci, obezřetnost politika s velkým rozhledem a ochotou spolupracovat s ostatními zeměmi ve jménu míru ve strádající syrské zemi. To vše potvrzuje znovu a znovu.

Novináři z německých novin Welt am Sonntag upoutali pozornost veřejnosti zajímavou informací, jež potvrzuje vše výše uvedené. S odkazem na své osvědčené zdroje publicista tohoto listu poskytl čtenářům informace o tom, jak Bašár Asad opakovaně varoval Evropany o připravovaných protizákonných činech proti Evropské unii.

Ukázalo se, že syrské zpravodajské služby opakovaně poskytovaly evropským státům na příkaz prezidenta arabské republiky průkazné a mimořádně důležité informace o připravovaných teroristických útocích a teroristech, kteří pronikli přes hranice pod rouškou uprchlíků.

Ale žádná z těchto informací nevyvolala žádné kroky v bezpečnostních službách v žádné ze zemí, které se posléze staly oběťmi sebevražedných atentátníků. A byla to přece nejkratší cesta, která mohla vést k osobám, jež objednaly a organizovaly teroristické útoky v Paříži a Bruselu.

Dovolím se troufalost a učiním drsný závěr: úroveň politického rozhodování v západním světě je tak nízká, že už není jasné, jak se všem těmto státům vůbec daří existovat. Jediná věc, které rozumí a řídí se jí, je vyhrožování a hrubá síla, což jim v plném rozsahu zabezpečuje politika USA. A s technickými možnostmi USA je hrubá síla mocný mechanismus teroru a ničení v rukou opic ... Co dělat?

Dobře, že prezidenti států s rozvážným přístupem a politikou, která odpovídá době, se ještě neodnaučili si navzájem porozumět ... Jedním z nich je Bašár Asad, druhým - Vladimír Putin. Vzniká dojem, že pouze na těchto lidech se nyní země drží . A to téměř v pravém slova smyslu, když musíme mít stále na paměti opice s jadernými zbraněmi ...

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

17 komentářů :

  1. To je opravdu pokrytecký,lživý a urážlivý článek. Připadám si jako v autě,mimochodem v okopírovaném Fiatu vyráběném Ruskem, ve kterém se řítím dějinami světa a nepoužívám dálková světla. A hele,zrovna jsem narazil. Taková obrovská krátkozrakost autora článku mne asi i dost šokuje, ale ,protože jsem nehloupý,ba dokonce myslím,že jsem i chytrý, myslím tedy,že úmyslně kecá,respektive mate. Fakt mne naštval a jako příklad skutečnosti a rozumného+nezbytného jednání stratégů a nemluvím o zákonnosti,protože vláda světa na nějaké zákony dbát ani nesmí,ty jsou jen pro občany a stále se musí vyvíjet-měnit-zdokonalovat,protože nejsou ideální a vždy už zastaralé, uvedu příběh muže,který se nepřítelem nechal udeřit aby ho potom mohl zničit. Jak snadné a jak hloupé od autora článku. Fakt mne až neskutečně naštval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:32. Autorem článku je asi žena a já si žen vážím,proto se uklidněte,třeba byla zdrogovaná.

      Vymazat
    2. Jakou úroveň myšlení má asi autor, který napíše "mimochodem v okopírovaném Fiatu vyráběném Ruskem", kdyžšlo o řádně zakoupenou licenci, což je ve světě docela běžná transakce?

      Vymazat
    3. 21:24-jedinej hlupák tu jsi ty,ty jeden připosranej fašounku...

      Vymazat
    4. 22:35. Proč se tedy nejmenoval Fiat ale nějak jako Džiguli,nebo co, a stále to byla ale jen kopie něčeho,co vymyslel a vyráběl někdo jiný.

      Vymazat
    5. Pokud máte na mysli Žiguli, tak to byla legálně koupená licence od Italů.

      Vymazat
    6. Anonymní31. května 2016 21:24
      Na to, jak jste nehloupý, ba dokonce chytrý, nedokážete srozumitelně předávat své myšlenky. Kdo je ta vláda světa? Kdo ji zvolil? Je demokratická, aby mohla očekávat své uznání?

      Vymazat
    7. 0:01. Nenapsal jsem vláda světa s velkým V ale jen s malým a záměrně. Každý,kdo vládne,je tou "vládou" a předpokládám,že v dnešním globalizovaném světě ve spolupráci s množstvím jiných států. Podívejte se,jak na platné mezinárodní zákony doplácí nyní EU,která je jimi přinucena přijímat údajné imigranty-uprchlíky,které ji zahlcují a ničí,ačkoliv ..,ještě je příliš brzy na to,aby se plně projevili,protože ještě nemají jisté,že mohou v EU zůstat. Málokdo si myslí,že tato "záchrana" Evropskou unií není nesmysl a hloupost. Existuje například varianta jejich "záchrany" především těmi státy,které vyznávají stejné náboženství jako oni,protože muslim musí podle Koránu válčit proti nevěřícím,kterými občané EU v jeho očích jsou. EU páchá sebevraždu,protože platné mezinárodní právo je vzhledem k extrému nynější mezinárodní situace nedokonalé. Zdravým rozumem je zřejmé,že je nesprávné ho plně respektovat a přirozený pud sebezáchovy nás všechny nutí ho nerespektovat,protože vyžaduje naše zničení,náš zánik,zánik minimálně EU,na což ale zároveň nemá právo,samozřejmě. Na vládě světa obecně,je reagovat natolik správně,aby ubránila vlastní státy a národy což je povinností i každého jejich občana. O tom ,jsem mluvil

      Vymazat
    8. Kdybys neměl mozek vymazaný mediální propagandou a byl schopen si přečíst něco jiného než MfD, tak by tě ten "urážlivý" článek fakt nemusel naštvávat. Mně spíše štve to, že na výblitky kdejakého vymaštěnce tady vždy někdo reaguje, čímž se diskuze zcela za.rává. A to ještě nenastoupil Pepa Vyskoč.

      Vymazat
    9. Pro blbečka nebo spíše debílka z 22.48 : zahoď tu svoji připitomělou pravičáskou předpojatost a porovnej si např. naši slavnou Avii - licenci francouzského Saviemu, kybys nebyl trotl, našel by jsi i další licenční výrobky.

      Vymazat
    10. Anonymní1. června 2016 0:18
      Podle těchto úvah to vypadá, že to s tou Vaší nehloupostí, ba dokonce chytrostí, nebude tak horký.

      Vymazat
    11. 21:24 V tom, že jsi nehloupý nebo si myslíš, že jsi dokonce chytrý se hluboce mýlíš.

      Vymazat
    12. "...jsem nehloupý,ba dokonce myslím,že jsem i chytrý..."
      Tak to si fakt jen myslíš. Skutečnost je podstatně jiná. To si nemyslím, to vidím

      Vymazat
    13. "...jsem nehloupý,ba dokonce myslím,že jsem i chytrý..."
      Tak to si fakt jen myslíš. Skutečnost je podstatně jiná. To si nemyslím, to vidím

      Vymazat
    14. Myslet znamená houby vědět. A ten vyrobený v SSSR byl licenční.

      Vymazat
    15. VAZ - Žiguli byla řádně zakoupená licence Fiatu 124, cca kolem r. 1966. Město bylo nazváno Togliatti po Palmiru T., šéfovi italské komunistické strany.
      Fiat licenčně vyráběl také v Polsku - k nám byly dováženy Fiaty 125p o 1300 a 1500 ccm a Fiaty 126p - "maluchy" o objemu 650 ccm. Fiaty vyráběli Jugoši (myslím, že je vyráběla Cervena zvezda Bělehrad), začali F 600, dělali F 128 a upravili ji na Zastavu 101, která byla k dostání i u nás. Rumuni vyráběli renaulty - dacie, nejprve R 8 a R 10 (patrně jen pro rumunský trh), pak R 12, které byly dováženy i do ČSSR jako Dacia 1300.
      Letňanská Avie zakoupila licenci Renault Saviem (na maskách chladiče prvních vozů byl štítek "licence Saviem") ve 2. pol. 60 let; šlo o celou technologii. Nějak totiž uvázlo dotažení vlastních prototypů (myslím, že měly označení jako A430 či N 570 nebo tak nějak).
      Licence fungovaly i mezi státy východního bloku. Kupř. polská osobní auta Warszava byla licence sovětských Poběd, Poláci uvažovali i o výrobě Aera Minor II., v 60. a 70. letech vyráběli Karosy 760 RTO. Jugoslávci vyráběli (předpokládám, že asi v 50. letech) třítuny Praga RN/RND.
      Jinak je příznačné pro některé zdejší diskutéry, že čím méně o věci vědí, tím jsou arogantnější. Ve fyzickém kolektivu ať již dospěláckem či dětském by případ odhalené arogantní hlouposti či lži byl pro ně náležitou výchovnou umravňovací lekcí. Anonymní internet toto, žel, neumožňuje, což je, skutečně se obávám, velký nedostatek, protože pitomosti a zloba se pak šířejí bez zodpovědnosti a sociální zpětné vazby a původce není nijak korigován.
      KR

      Vymazat

Reklama