Reklama

.

.

sobota 28. května 2016

Češi nejsou malý a bezvýznamný národ. Přestaňme si to už o sobě proboha myslet!



Vladimíra Vítová
28. 5. 2016
Právě probíhají oslavy 700 let od narození Karla IV., Otce vlasti, císaře Svaté říše římské, který si za své sídlo vybral Čechy a konkrétně Prahu. Obdivoval se České zemi a – dle jeho vlastních slov - pociťoval její duchovní velikost. My nyní obdivujeme Karla IV., ale sami o sobě si myslíme, že nic neznamenáme. Není to v podstatě urážka Karlova majestátu, když lid, který on si vyvolil, si sám sebe neváží?

Svatopluk Čech

Jitřní písně - Dosti nás

Jsme slabí, malí — Dosti těchto řečí!
Jen kdo tak zoufá, sláb a malý jest.
Oč byla Hellas, byla Róma větší,
než skrání nesmrtnou se dotkla hvězd?

Jak směšné byly našich předků cepy,
když celý svět se zdvihl proti nim,
a hle! Svět celý zdrtil vůdce slepý
a Táboru se klonil věčný Řím.

Jen v srdce zápal, chrabrost bohatýrů
a budem vojsko netušených sil!
Sláb jenom ten, kdo ztratil v sebe víru,
a malým ten, kdo zná jen malý cíl.

Vládnoucí elita světa se nás snaží připravit o vlastní historii. Pojďme si ale letmo připomenout, jací vždy byli Češi hrdinové. Pominu slavnou éru husitství, která nemá v dějinách Evropy obdoby, a jejíž velikost je v současné době zpochybňována. Pominu českého husitského krále Jiřího z Poděbrad, který jako první přišel s ideou sjednocené Evropy, avšak byl králi ostatních evropských zemí odmítnut. Pominu etapu Národního obrození, které také nemá ve světě obdoby, a mimochodem - jsme v podstatě jediní, kteří z původních polabských Slovanů, nezanikli. Pominu i to, že jsme v rámci Habsburské monarchie byli nejprůmyslovější a nejrozvinutější zemí.

Pominu i První republiku, kdy jsme byli jednou z nejvyspělejších ekonomik světa. A pominu dokonce i roky od Druhé světové války až do roku 1989, kdy jsme byli soběstační naprosto ve všem – v podstatě jako jediný národ na světě naší velikosti. Vyvíjeli a vyráběli jsme trysková letadla, atomové reaktory, lokomotivy, trolejbusy, autobusy, traktory, radary, motocykly, osobní i nákladní automobily, špičkové zbraně, tkalcovské stavy, zemědělské stroje, turbíny, námořní lodě, tanky, špičkové sklářské a porcelánové výrobky atd. a byli jsme soběstační v produkci potravin.

Co ale pominout nelze, je současná malost mnohých obyvatel České republiky a jejich nevíra v sebe sama a ve vlastní národ! A tento pocit malosti je zcela záměrně pěstován veřejnoprávní Českou televizí, veřejnoprávním Českým rozhlasem (které si navíc sami platíme) i všemi mainstreamovými médii (která povětšinou nejsou ani v českých rukou). A jako vrchol všeho tak hovoří i téměř všichni politici.

My Češi ale nejsme nějací malí bezmocní ubožáci. My jsme naopak jeden z nejvyspělejších a nejhumánnějších národů světa! Nikdy jsme nevlastnili žádnou kolonii, nikdy jsme nikoho nenapadli. Naopak, vždy jsme byli soběstační, a pokud jsme bojovali, tak jsme se pouze bránili. Dnes jsme sice – navzdory mínění a přání naprosté většiny obyvatel naší země – v jakési pofidérní „koalici ochotných“, která má své vojáky například v Afghánistánu a jinde, ale nemáme tam vůbec co pohledávat. K těmto pochybným misím byl náš národ zneužit a na mezinárodní scéně se operuje jeho jménem obyvatelstvu navzdory.

Kdybychom byli tak nevýznamní, jak nám všechna média a politici vtloukají soustavně do hlav, proč by byl o nás takový zájem? Proč je zde tolik nadnárodních korporací, proč je vůbec zájem o naše kvalifikované pracovníky, kteří pracují pro zahraniční investory za hubičku? Proč je zájem o to, abychom nemohli vyvíjet a vyrábět nic vlastního, a proč musíme dovážet potraviny?

České země byly vždy duchovním centrem Evropy a de facto i světa – ostatně naposledy o tom hovořil třeba ruský analytik V. V. Pjakin ve svém pořadu „Otázka – Odpověď“. Dne 4. 4. 2016 uvedl, že Praha vždy byla a je centrem světového skrytého řízení.

Sjednotitel Německa a politik světového formátu Otto von Bismarck pronesl tuto větu: „Kdo ovládá Čechy, je pánem Evropy.“ Německo na to nikdy nezapomnělo a řídí se podle toho i dnes - v rámci EU. Ale my Češi to nevíme!!!

Současní politologové a politici se snaží popírat i známou (a funkční) geostrategickou teorie Heartlandu Sira Johna Mackindera, který považoval Evropu, Asii a Afriku za jeden „světový ostrov“, za jehož zásadní část považoval i Rusko. Svou představu o významu jednotlivých částí světa vyjádřil takto: „Kdo ovládá Východní Evropu, ovládá Heartland. Kdo ovládá Heartland, ovládá Světový ostrov. A kdo ovládá Světový ostrov, ovládá svět."

Proto například po první světové válce dokládal nutnost udržet východní Evropu rozdělenou a oddělenou od Ruska. Navíc je absolutně neoddiskutovatelnou skutečností, že geograficky leží Česká republika v srdci Evropy a jejím geografickým centrem je Praha.

A na závěr tento důležitý fakt: v současné době se hovoří o nedostatku vody, takže si dámy a pánové uvědomme, že územím českého státu procházejí tři hlavní evropská rozvodí, oddělující úmoří Severního, Baltského a Černého moře.

Vezmeme - li tedy v potaz všechna výše uvedená fakta, pak je zcela zřejmé, že nejsme malí, že nejsme vůbec bezvýznamní, ale přesně naopak! Česká republika je velmi významným geostrategickým prostorem! A my, protože jsme se tu narodili a máme zde své předky, jsme povinni tuto zemi chránit a být na ni hrdi. Prostě je to naše povinnost!

126 komentářů :

  1. Bohužel, poněkud pozdní volání zoufalce v poušti. Kde nic není, také nic nevyroste. Utěšovat se minulostí je ztráta času. Jsme jen hloupá a dále ohlupovaná směska tisíců jednotlivců, kteří spolu nedrží, ale mnohem raději se podráží a pochlebují všem, co jsou na tom jen něco lépe. Navíc se v poklidu nechává vést lidmi, kteří se živí politikařením. Ne tady žádné jitřní písně nepomohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí se podívat na naše přizdisráče od socanů ve vládě, jak jdou na ruku USA a Merkličce, jak nyní obhajují církevní restituce, přestože před volbami nás oblbovali.V historii obhajovali pracující nyní Bakaly.A ještě dnes jsou hlupáci, kteří je volí.

      Vymazat
    2. Švýcarsko 41.285km2/8.039.000 obyv.,Izrael 21.640km2/8.146.000 obyv, Česko 78.866km2/10.553.843 obyv, Rakousko 83.878km2/8.579.747 obyv, Maďarsko 93.036km2/9.908.798 obyv, Holandsko 41.526km2/16.900.726 obyv. Není ten pocit malosti náhodou jen v našich hlavách? Malost systematicky věky podporovaná elitami jdoucími za svým jistým ve jménu kohokoliv? Pocit malosti vyvěrá z neschopnosti převzít odpovědnost za sebe sama. Jinak bychom neměli zemi plnou cizáků, kterým jsme předali moc nad sebou samými ve slepé víře, že vědí lépe než mi sami co je pro nás dobré. Jinak bychom systematicky po každém převratu nekáleli na své předky. Neúcta k sobě samým je příčina naší malosti!

      Vymazat
    3. Podívejte, nejsme zas tak jiní, než ostatní národy, jsme jen hodně dlouho vedeni od mala k tomu, abychom si to o sobě mysleli. Všimněte si, prosím, jak se neustále objevuje v tisku, že Češi jsou takoví, dělají to a to, zatímco vyspělé země ... Zkuste si představit, že místo Čechů dosadíte třeba Židy nebo Romy, to by bylo hned řevu ... Zamindrákovaní polovzdělanci nám nadávají do Čecháčků a mají pocit, že tím sami sebe zařazují mezi intelektuály. Už to neustálé srovnávání s "vyspělými zeměmi", jako bychom snad my byli nějací křováci! Kde je ta hranice vyspělosti? Od kolika euro v peněžence jsem už náležitě vyspělá?
      Jsou o tolik bohatší, než my, když se započítají všechny dluhy? Jsme od mala vedeni k tomu, abychom si nevážili sami sebe, a my to žereme i s navijákem. Ale kdo si sám sebe neváží, tím méně si ho bude váži druhý. Nezískáme úctu druhých, když budeme poklonkovat, ale tím, že budeme tvrdě a nekompromisně hájit vlastní zájmy, tak, jak to dělají všichni.

      Vymazat
    4. Pracoval a zil jsem 35 let v Australii a moje prace me privedla do jihovychodni asie, Indie, Noveho Zealandu a take po cele Australii. Mohu smele prohlasit ze cesky narod je jeden z nejhorsich a nekdy se stydim ze jsem cech. Zavistivy, arogantni, podly a podlezavy narod jsme. Mnoho ostatnich narodnosti se kterema jsem se setkal si snazi pomoci navzajem a my pravy opak. Samozrejme jsou vyjimky ale ty pouze potvrzuji pravidlo.

      Vymazat
    5. Nemyslím si, že jsme na tom tak špatně. Němci také nejsou hloupí a podívejte se v čem žijí. Je to i u nás stejné. Lenost myslet a nechuť konat, to jsou dva hlavní důvody současného stavu. Počínaje politiky a konče poslední uklízečkou. Národním heslem by se měla stát výzva : Zvedni zadek z gauče a vypni bednu.

      Vymazat
    6. 17:48-jste si jistý, že jste Čech? Podívejte se raději do kalhot!

      Vymazat
    7. No ale o tom ten článek je! Abyste vy, kteří jste předposraním si uvědomili, že tomu tak není a stojí za to minimálně - přemýšlet!! To není o nabádání vzít AK47 a jít vraždit do ulic, ta myšlenka je o příslušnosti k hrdému národu daleko víc. No a když to nepůjde tak nakonec se přece nebudeme bát vzít zbraně do ruky. Stahujeme kalhoty, ačkoliv brod je ještě daleko.

      Vymazat
  2. To jsi přesně ty! Ten ubohej malej človíček, kterej jenom běduje! Super, že jsi hned vylez, ale teď se jdi spláchnout vole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš tam hrubku, Pepku.

      Vymazat
    2. Co takhle se zamyslet jestli 0:34 nemá náhodou pravdu ? Jsem přesvědčen , že z velké části ji má .Bohužel . Dnešní morální stav obyvatel Česka a hlavně politiků tomu plně nasvědčuje . Troufám si tvrdit , že Karel IV by se za nás styděl . A nejen on . S ním i Jan Žižka , J.A.Komenský atd . Co vy na to ?

      Vymazat
    3. Opravdu to je na zamyšlení. Když vidíte ty masy tupých mladých lidí čumících do telefonů, konzumujících drogy, s neúctou k autoritám ke stáří, vychovaných svými rodiči k sobectví, když vidíte ty blbé řidiče kteří- čert vem rychlost, ale běžně jim červená na semaforu nic neříká, předjíždí v nepřehledných úsecích, když se podíváte na ty davy pejskařů- a kolik z nich uklízí hovna po psech? a to nemluvím o tom, že často neúměrně a často štěkají- je to sorta z velké části naprosto sobecká, co kuřáci? My tady sakra řešíme zákazy v hospodách a na koupalištích, a co ty vajgly na zastávkách?Zákon máme, ale není jak jej reálně uplatňovat. Co naši nepřizpůsobiví občané?Toto všechno si vemte dokupy, a je toho ještě pár co mně napadá a nenapsal jsem. A zkuste mluvit o národu a sounáležitosti.To bych spíš osobně našel nějakou komunitu lidí, kde(osobní názor), nebude mít nikdo psy,,, a dalo by se pokračovat. 0:34 má v něčem pravdu.

      Vymazat
    4. Ty tupé davy mladých nám sem nikdo neshodil z nebe, to jsou naše děti a vnuci, my jsme si je tak vychovali, protože jsme uvěřili v kapitalistický zázrak, vrhli jsme se na vydělávání peněz (abychom ten kapitalismus vybudovali co nejdříve) a jejich výchovu jsme zanedbali. Někde ale ještě není pozdě. I my byli mladí a blbí a bez zkušeností. Některé věci jim časem dojdou, život je nenahraditelný učitel. S tou bezohledností to také není tak horké, mně je teprve 58 a sotva vstoupím do tramvaje, vždycky mě někdo pustí sednout, a to ani nekulhám, ani se nehrbím (a ani to sezení ještě tak moc nepotřebuji). Jenže jeden blb je zkrátka nápadnější než deset slušných (prázdné sudy nejvíce duní, říkávalo se za mých mladých let.)

      Vymazat
  3. Jo, jo 0.34 je blbec.

    OdpovědětVymazat
  4. My Cesi jsme byli z mnoha ruznych narodu v JAR, DRUHA nejuspesnejsi skupina.
    Do JAR prislo 25 000 emigrantu z CSSR, v letech 1968-69
    a hrave jsme v uspesnosti predehnali napr. Anglicany, Francouze, Spanele, Svycary a Portugalce.

    Lepsi nez my, byli pouze Nemci - Luterani.
    Samozrejme, ze vlada si toho vsimla a hodne Cechu bylo dosazeno na vysokych pozicich zodpovednosti.
    (Krome me ! Ja jsem pracoval jako NAVNADA v Bushi pro kousavou zouzel.)

    Po padu Rhodesie 1979, Cesi zacali hromadne utikat do Kanady , Australie, Ameriky atd., ale tato druha "emigrace" bylo vlastne uz jenom prestehovani.

    Byli jsme ostrileni a zaradili jsme se okamzite.

    Ja se prestehoval do Ameriky na radu Vlasty Buriana !
    On rikal ve svem filmu, ze "v Americe jsou slepice, co snasi vejce jako cepice". A "ze tam jezdej parniky a je tam vsechno veliky".
    Uz jsem kvuli te slepici projel Ameriku od rohu k rohu nekolikrat a nejsem stavu ji najit.
    I na Aljasce jsem ji hledal a neni tam.
    HONOLULU - sveta neznaly - pruzkumnik optimista.

    OdpovědětVymazat
  5. Panove ! Svetu vladne ten, kdo vlastni BEDNU UMLUVY !
    (Ark of Covenant.)
    Mojzis ji omylem ukradl egyptskemu Faraonu, a potom zmenila majitele uz nekolikrat.
    Neni to davno, co ji nam nekdo shmajzl ve Washingtone.
    Mam silne podezreni, ze ji ma ted president Putin ve sklepe v Kremlu.
    Vsichni ho maji radi a prehlizi nase americke kvality, coz je nespravedlive.
    Kdybych umel rusky, tak mu napisi dopis, aby nam tu bednu vratil.
    HONOLULU - propadlik v jazykove skole.

    OdpovědětVymazat
  6. Ne, nejsme mali. Jsme v NATO i v E.U. a ten vas Putin i jeho domaci vlastizradci nam mohou polibit prdel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme v NATO a EU? Dobře. A teď mi spočítejte na prstech jedné ruky, kolik Čechů by bylo ochotno položit život za tyto dvě zločinecké organizace. A pak můžete krákorat o NATO a EU.

      Vymazat
    2. Jdi raději to co radíš nám udělat svým pánům do USA. Neobtěžuj svým pachem skutečné vlastence!!!!!

      Vymazat
    3. 4:18 A o tom to je.Nejdříve musíš vědět kdo je Svatopluk Čech,pak porozumět jeho dílu,pak prostudovat dějiny a historii vlastního národa a nakonec se smířit s tím,že do r 1989 ,jsme byla vyspělá země a dnes jsme jenom otroci velmocí Německa a USA.A jelikož toto shora zmiňované vy Havloidní a další porevoluční populace neznáte,nechcete znát,nechcete ani byť jenom na chvíli zapřemýšletj a dáváte přednost vymývání svých mozků,nic dobrého vás nečeká.Neznat nebo zatracovat historii svého národa,je morální zločin,Pepíku.

      Vymazat
    4. 7:46 za co bys chtěl položit život?Chápu to dobře,že když je NATO to zlé tak logicky chceš umřít ve službách Ruska a nebo Arabů?Máš nějaký sebevražedný komplex,který byl hlásán před 89 jako povinnost k vlasti

      Vymazat
    5. V tom jediným ti musím dát a pravdu, vobřezánku. Generál Pavel si svým lokajstvím vysloužil vysoké ostruhy! Je fakt, že rudej bolševik-dráteník nám nikdy tak vysokou funkci nesvěřil v tom je paktu Varšavským. Bohužel cti nám to nečiní, neb Pavel jest co svého času Radecký - posluhuje našim zotročovatelům!

      Vymazat
    6. To 10:13 - však von ani za pakt Varšavský by nikdo zařvat na pole válečné nešel dobrovolně! Pouze a jedině za Republiku zmírali naši muži hrdě, avšak byli zklamáni neb pány v ní pak nikdy nebyli! Proto se také pokoušeli vzít si ji zpět násilím - viz Brno-Židenice a pan Gajda generál! Proti tomuto zlu se postavili, leč bylo jich málo, vlastenců skutečných - http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/clanky/Zrod_Ceskoslovenska_pod_egidou_Zidu_28_rijen_1918_je_nejvetsim_ponizenim_Cechu_a_Slovaku.pdf

      Vymazat
    7. 10:13 všimněte si učebnicového postupu demagoga - člověk/troll který toto udělá není neškolený debil. POdstata té metody znevěrohodnění názorů protivníka při diskusi je následující: Argument protivníka převedete na naprostý nesmysl a poté "polemizujete" s vytvořeným nesmyslem. Cílem je vzbudit dojem, že protivníkův argument byl vyvrácen.

      Vymazat
  7. Ja,ja, malý človíček miluje všechno, co je velké. NATO je velké a stejně mu nepomůže. Celý ten systém potřebuje blby, aby je mohl ovládat.
    Já si myslím, že skutečně velcí lidé jdou zcela vlastní cestou a je jim v podstatě politika ukradená, pokud ji samozřejmě pro vlastní růst nepotřebují.
    Na rozdíl od zdejších uslintaných výlevů pro a proti si umí zařídit život tak, aby byl jinačí a přitom jej uspokojoval. Hrdinství nespočívá ve žvanění, ale v odpovědnosti za svůj život, za životy svých bližních a národ, který nese kulturu svých předků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je snad málo žvanilů, kteří se svými kydy a slinty dobře živí?Stačí mrknout na některé novinové články a reportáže.

      Vymazat
  8. zaspivej si hej slovane a maš na krku eštebe netika se ovšem těch co maji semtam nějakou miliardu vesměs nakradenou od zlich komunistu proti kterym bojovali svym členstvim tamtež

    OdpovědětVymazat
  9. pre 04:18 - spojenectvo mravca a slona má váhu, hneď si mravec zdvihne sebavedomie, až do chvíle keď sa naň slon vy......e - Putin rozhodne neškodí Čechom, škodia si počas celých dejín hlavne sami, a aj to vždy vtedy, keď nechajú za seba rozhodovať iných, vždy, preto sa aj ČSR rozpadlo - koho by bavilo neustále hľadať a preorientovávať sa ideologicky a hospodársky - sic sami, dopadli ste zle, a nepomôže vám nikto, len vaše úsilie a svedomie, ak berieme do úvahy, že ste od dôb Bielej Hory nebojovali, tak neviem ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíš se - bojovali jsme poměrně často a úspěšně. Najdi si to sám - jen se tím nechlubíme, ale "rychlé divize" ty jsme nikam nevysílali, ani Hlinkagardy, nebo podobné tlupy jsme neorganizovali.

      Vymazat
    2. kde sta bojovali ako "čechové" a sami - pri Dukle, alebo ??? - iste, hlinkovcov ste nemali, ale Povstanie sa nekonalo - lebo vám to zakázali - a Rýchla divízia ? nonono - akosi vám ušlo, že prešla na druhú stranu,

      Vymazat
    3. 12:20 slováci bojovali na východní frontě,vpodstatě jako národ(Hlinkovci dnes Kotleba) to jsou fašisti

      Vymazat
    4. Ach, ty neustálé slovenské komplexy...neodstranili jste je ani po osamostatnění. V čem si myslíte, že jste na tom lépe než my? Vlastně ano, plánujete na svém uzemí vybudovat USA vojenskou základnu a máte Euro. Gratuluji, to opravdu máme co závidět.��

      Vymazat
    5. 16:27 Keď nemáš šajnu, o čom píšeš, tak radšej čuš, inak iba robíš zo seba blba.

      Vymazat
    6. Každý národovec se snaží omlouvat, zlehčovat či mlčením přejít hříchy minulosti. Tiso a Hlinka, to jsou stíny na historii slovenského národa. Rychlá divize na východě, stejně jako placení Říši za hubení slovenských Židů, to je přece zjevná neomluvitelná temná skvrna!!! Květa

      Vymazat
  10. Hezký článek pro optimistickou neděli. Je jasné, že vzhledem k počtu obyvatel jsme opravdu úspěšný národ, hloubavý, s fantazií, zatím ještě i dosti vzdělaný, ale i na tom se už pracuje. Doufám a pevně věřím spolu s pisatelkou, že nám historie nabídne "okno", až bude hegemon dostatečně oslabený, vyklouznout ze smrtícího objetí. Rusové jsou velký národ, který vítězí bojem. Malý národ bojem zvítězit nemůže, ale myšlenkou ano. Zdravím a přeji paní pisatelce hezký den. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. Naprosto s Vámi souhlasím a hezký den přeji všem, včetně paní Vítové.

      Vymazat
    2. Zase snůška prázdných nesmyslů.
      Vítězí jen ten, kdo se chopí v pravý čas zbraně a nespoléhá se na druhé. Historie x-krát prokázala, že početní velikost "národa" je naprosto nepodstatný pojem. "Myšlenkou" svou svobodu ještě žádný národ nevyhrál. Jednota, to je ta síla.
      Paní Pavlo, zatím potvrzujete význam svého jména. "Pavel" znamená "slabý".
      Jeho "myšlenky" totálně znetvořily Kristovo Učení a vytvořily náboženství, které napáchalo v historii nejvíce zla. Opusťte tyhle názory a začněte brousit sekeru.

      Vymazat
  11. Ano je to tak. Evropa, Praha, Pražský hrad a Vyšehrad jsou duchovním centrem světa. Je to místo, že kterého se vládne světu. Nebo lépe řečeno ... nejde přímo o vládu nad světem, ale spíš o jeho ochranu.
    „Kdo ovládá Čechy, je pánem Evropy“ (řekl Bismark). A co když Čechy ovládají Češi? Tak by to mělo být.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky do dobrý článek
    Václav

    OdpovědětVymazat
  13. Samozřejmě, že jsme Vedle USA, Číny, Japonska, Německa... malý a bezvýznamný národ. No a? Koho to sere? Jedině nějaké nesebevědomé zakomplexovance, kteří mají neustále potřebu něco si dokazovat. A tak se naparují, cení zuby, poštěkávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:57-nebo vědomé srážení sebedůvěry národa cizím etnikem, vyberte si. Kdo uráží svůj národ a kdo cizí má jednoduché řešení, první do vězení, druhý vyhostit a bude klid.

      Vymazat
  14. Přidám ještě jeden příspěvek aby bylo jasno. V tom prvním jsem uváděl negativa, a uvedl pochybnosti o pocitu sounáležitosti vůči národu. ZA tím si stojím, ovšem to nevylučuje to, že bych na naše předky plival, styděl se za to, že jsem Čech(a píšu Čech i přesto, že žiju ve Slezsku), tak to není. Mám svou hrdost, dějepis i jazyk český mně na škole velmi bavily, a šly mi,a taktéž si uvědomuji, že stále máme mezi sebou obdivuhodné lidi.Jen, není tady tmelící prvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak . A ten tmelící prvek je VLASTENECTVÍ !!! Ten u Čechů funguje jen při MS v hokeji nebo ve fotbale . A to je žalostně málo .

      Vymazat
  15. Toto je analýza z velmi vysokých míst finančního světa ve VB...z míst které stojí proti americko-sionistickému terorismu ve světě
    ?????

    Amíci zjistili, že zaspali co se týká kosmu. Začali hledat způsoby jak válku v kosmu s Rusy a Číňany eliminovat protože zjistili že jejich satelity co řídí rakety budou zničeny včetně US satelitní komunikace ještě než začne válka, pro kterou USA stále hledá způsoby a motivy. Během pouhých 18 měsíců Rusko bude mít plné ruských územích pod kontrolou a svoje obranné rakety v místě, takže Rusko bude v bezpečí a mohou zahájit naplno pri-emptiviní útok na Ameriku, pokud bude vyprovokován což Amerika dělá soustavně. Buďte si jisti, že Rusko nedovolí Americe vyprovokovat válku lstí z aliance NATO za kterou se schovává. Pokud NATO bude stále provokovat Rusko čínsko- ruská aliance vymaže Ameriku z povrchu země. Rusko právě dokončila testování ponorkových zbraní, výsledky sdílí s Čínou. Tak bude zajištěno, že pokud dojede ke konfliktu lidé USA nebudou mít déle než 5 minut kolem pobřeží 100-150 km do vnitrozemí od varování a 7 minut centrální měst ve vnitrozemí po tomto prvním raketovém ůtoky z ponorek budou simultálně následovat do 18 minut ICBM mezikontinentální rakety. Do pár hodin přijde bombardéry. S tím že US satelity budou vymazány z provozu v momentě prvního ůtoku. Arogance a tupost Pentagonu nezná meze. Viděli jsme jejich naprostou neschopnost přes 9 / 11. Rusko i Čína dnes ví že jediný způsob jak se ubránit je pri-emptivní ůtok proti USA. Euroasijské národy sjednocují proti americkýmu hegonismu. Čína toho má dost taky. Buďte si jisti, jestli WW 111 přichází Izrael bude vymazán z povrchu zemského jakožto primární hnací síla v USA. Tak budou na řadě všechny americké základny. Národy co nechávají amíky na svých ůzemích budou platit strašlivou cenu. Pokud se nám podaří se jen vyhnout konfliktu v průběhu příštích 5 let pak Eurasia odstraní totalitární vliv USA. Čínské peníze postupně vykolejé Ameriku.

    ??????
    Je nezbytné aby každý podle možností přispěl k odhalení lží které západní elity používají na vymývání mozků národa.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místní psychopat Vlastík zase perlí.

      Vymazat
    2. 11:07
      Prohlásil onan z léčebny v Bohnicích

      Vymazat
    3. Dyk to říkali i v židovisi, vy osli. Byl tam v pořadu o návštěvě makáka z bílý stodoly v Hirošimě ňákej expert na tyhlenty vojenský věci na tý čété štyryadvacítce - no a ten řek jasně redaktůrkům tam: "Amíci furt mektali že jako sou ta jediná jaderná velmoc, ale Rusové jim řekli že lžou. A je to tak. Vždyť jediná rská raketa dneska nese deset hlavic o 750-ti megatunách TNT!No aj jak sme si tu povídali vo tý Hirošimě, tak si vemte, že tam ty bombičky atomový měly něco kolem 15 kilotun a jakou paseku napáchaly! Tak si asi umíte představit co by zbylo z životních forem ve střední Evropě, kdyby jí tahle jediná raketa zasáhla ...

      Vymazat
  16. Povzbudivá výzva, kterých není nikdy dost. Ne, abychom snili o slavné minulosti, ale abychom dostatečně sebevědomě přemýšleli o našem postavení v současném světě.
    Zásluhou Pjakina víme, že i ve velkém Rusku jsou lidé, kteří šíří pocit malosti a nutnost se poddat silnějším. Je třeba vyhodnotit, co to je za lidi. Nejpravděpodobněji to jsou lidé, kteří doufají, že budou oním silnějším, poté dosazeni na významné funkce, ve správě svého poddaného státu. Jsou tito lidé opravdu Rusové, nebo v našem případě, opravdu Češi? Není to jiné etnikum? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý žvásty. Dobrá univerzální záminka na to zničit okamžitě jakoukoli opozici, jiný názor, jakékoli ohrožení moci věrchušky.

      "není to jiné etnikum"

      A nejsi ty nácek?

      Vymazat
    2. Není nácek, je jen nutné, aby si lidi stanovili priority a ne se pořád jen hádali o pi...ách. Priority, které by lidstvu (národu) prospěli.
      Na základě těchto priorit si vytýčili cíle a k nim směřovali. A pokud by někdo chtěl tuto cestu ničit, jen pro svůj vlastní zájem, nebo zájem jiných z osobního prospěchu, pak ať se ostatním zpovídá a přede všemi.

      Vymazat
    3. Anonymní29. května 2016 11:06
      „A nejsi ty nácek?“
      Rád bych Vám odpověděl, ale k tomu mi musíte charakterizovat, kdo je podle Vás nácek. Abychom nemluvili jeden o voze a druhý o koze. Dnes se totiž rozšířil zlozvyk používat toto slovo bezmyšlenkovitě, jenom jako nadávku, či urážku P.K.

      Vymazat
  17. Od chvíle, kdy krysí muž Václav Havel byl dosazen na nejvyšší post našeho státu, který následně ponížil na loutkovou funkci a povýšil lež nad pravdu, je (ještě ne každý) Čech obrazem této krysy.
    Udávat..., špinit..., pomlouvat..., zaprodávat..., krást..., lhát..., kolaborovat..., nenávidět jeden druhého atd. to jsou dnešní hodnoty, které jsou schované za jeho láskou a pravdou. Vždyť vše, co ta krysa slíbila nebo prohlásila, byla lež, byl to vždy pravý opak... (Nezaměstnanost, socialismus, Lucerna, barandov, volební období a nespočet jiných prohlášení... už jste zapomněli?)
    I slavný a češstvím hojně obdarovaný Karel Kryl poznal, co to bylo za zasmrádlou krysu.
    Dokud nás povedou tyhle krysy, které dnes mají zahnědlou bystu v americkém kongresu, nebude již nikdy Čech takový, jaký byl např. za Národního obrození, Husitů, krále Karla...
    Zbavme se jich a netlachejme a nekňučme pořád jen v hospodách a na různých blozích. Obětujme své pohodlí a mnohdy i sebe samé pro dobro, které stále ještě v nás je. Učme své děti vnímat tuto nespravedlnost, která je na nás v dnešní době páchána, jako to hrozné, co nás potkalo, neboť nás to zavléká do ještě horšího, co nás teprve čeká. Dělejme to, čeho se nejvíce ty krysy bojí... Stmelme se. Zvolme si toho, kdo tyto hodnoty ještě ctí, podpořme ho ať cítí, že v tom není sám a postavme se proti nim.
    Je přece ještě spousta jmen, které stojí za to...
    O tom by tyhle blogy měli hovořit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm.Už na obecních úrovních zastupitel- politik čelí mnoha svodům.Tu pozvánka do vinného sklípku, tu něco jiného, tu se na něj vypustí placená společnice+ fotograf, aby byl korumpovatelný. Mnozí podlehnou.NA městské, či krajské úrovni je to násobné, tam už jsou zakázky stavebnictví, úklidových firem apod.Takže i tam budou v politice lidé, na které se něco ví, a kteří budou pískat, jak páníček přikáže, nebo, co jeho peněženka pojme.O státní úrovni se už nemá ani cenu bavit žejo. A jsme u gra věci. Kolik lidí bude přijímat taková rozhodnutí, která budou dobrá pro veřejnost?Takoví lidé, ne že by nebyli. Oni jsou mezi námi, ti, kteří by to mysleli upřímně. Jak je ale najít?

      Vymazat
    2. A to je právě to... Hledejme jich... Teď a tady. Někde se začít musí.

      Vymazat
    3. pro 11:22
      Nikdo není zcela čistý. a kdo tvrdí že je, ten lže! Příkladem za všechny je Nečas. Takovýto lidé ať rovnou táhnou...
      A pokud "oni" někoho špiní, pak to bude ten, kdo jim vadí. A ten, kdo se dokáže pro to i obětovat, by pak zasloužil důvěru.
      Někomu věřit musíme.

      Vymazat
    4. Nejde o to jak je najít ale jak je stmelit pod jednu politickou reprezentaci! To je nemožné v současném politickém systému, "výběru" stran na úkor osobností v nich. Kroužkování nepomůže. Lepší systém by byl "výběr cca 10-20ti politiků" ze všech kandidátek a jen jako podpůrnou kolonku označit "preferovaná" strana, bez možnosti jim připsat hlasy. Nevím, jak se systém jmenuje, vím, že i Zeman by jej podpořil. Méně ovšem ti politici, kteří se vezou jen z titulu stranictví a zákulisního "výtahu moci", tj. pořadí kandidátky! To je ta silná a slabá stránka zároveň voleb! Vědomá snaha "mocných" k apatičnosti, neangažovanosti, debilizaci voličů! Dokud nezměníme systém voleb, nezměníme systém! Pak zbývá jen "tlustá čára počátku", revoluce.

      Vymazat
    5. PS. Preferovaná strany by měly dle pořadí určené právo sestavit vládu.První dvě, samozřejmě.

      Vymazat
    6. Krásně napsaný příspěvek. Ve všech vyjádřených názorech s Vámi souhlasím.

      Vymazat
    7. Otík je náš vychcanej gumáček.

      Vymazat
    8. Se stranami jděte do pr... Povolny.
      Strany ať se straní, za své a na svém.
      Jedině přímá demokracie. Jak je to ve Švýcarsku.

      Vymazat
    9. efpe29. května 2016 11:22
      Myslím, že docela dobře vystihujete prostředí, ve kterém naši zastupitelé pracují. Kdo z nás, by dal za sebe ruku do ohně, že by také nepodlehl svodům?
      Proto důležitější, než hledat s lampou pány/paní čisté, je mít nad nimi kontrolu po celé volební období. Možnost je odvolat, pokud se chovají opovrženíhodně jinak, než jak slibovali před volbami. Po uvolnění z funkce, již nebude problém, je třeba i soudně stíhat.
      Proto volme propagátory zákona o referendu a odvolatelnosti politiků a doufejme, že ten zákon prosadí dříve, než podlehnou prostředí. P.K.

      Vymazat
    10. Přesně..., nebo si někdo snad myslí, že ten kdo tyto zákony prosazuje, činí tak jen pro svůj prospěch? V čem? Když i on bude odvolatelný...

      Vymazat
    11. Souhlasím s Vámi 14:16.Odvolatelnost politiků, přímá demokracie...zkrátka vrátit tomu slovu jeho význam.A napadá mně ještě jedna poněkud kontroverzní myšlenka.Povinné volby.Pokud se někdo bude chvástat, že ve volbách dostal třeba 40 % hlasů, když volební účast byla 38% je doslova úchylné, a křiví pojem demokracie velmi.Pravděpodobně se mnou budou mnozí polemizovat, ale mně to v této chvíli přijde jako potřebné.

      Vymazat
    12. Co vlastně jest podstatou onoho zločinného havlismu? Je to tzv. humanrightismus - lživá ideologie, neb ve skutečnosti se každý člověk rodí jako nepopsaný list, nesoucí krapet talentu svých rodičů a krapet povahy svého národa či rasy. Ale to vše se dá zlomit a to směrem k Dobu i ke Zlu, záleží na pevnosti kořenů každého jedince na světě. Člověk nezískává žádná práva svým narozením automaticky, jak hlásají tito zločinci, ale všechna práva si musí teprve získávat postupem času a to nikoliv slovy, nýbrž při plnění svých povinností, které práva předcházejí. Člověk aby měl právo se tak titulovat, a nebyl jen tupým zvířetem jako Mauglí odkojený vlky v džungli a nemající krom fyziognomie nic společného s lidskou bytostí, musí se mnoho učit a neustále pracovat na svém polidštění. Poslouchat starší a moudré, brát si příklady z uznávaných členů své rodiny, obce a národa, aby se stal platným členem těchto pospolitostí a teprve skrze ně i lidstva jako celku! S rozvojem své osobnosti získává práva odpovídající jeho zásluhám: právo poučovat mladší, vyžadovat úctu všech členů společenství, mít právo velet či se podílet na moci a rozhodování spolu se stejně moudrými a zasloužilými členy rodiny, obce, národa.
      Když se zednáři, židovští odpadlíci pokoušeli prosadit v takovém pevném řádu světa, nemohli nikdy uspět. Proto zacílili veškeré své úsilí na zničení společnosti, její atomizaci a současně na degeneraci každého jednoho člena hostitelského národa. Proto začali hlásat ideologie konzumismu a pseudosvobody. Co ona říká? V principu toto: jediný svobodný je ten svět, ve kterém vítězí ti “schopnější” bez ohledu na zásluhy. Oni přichází s tím, že každý jedinec má práva hned po narození a tudíž se nemusí nic přejímat, nikoho ctít, nic udělat pro společnost, ale jen myslet sám na sebe a dát průchod i těm nejzvrhlejším deviacím, které jsou masovou popkulturou bulváru a konzumu otevřeně propagovány. Má pouze povinnost se naučit obecné technické vzdělanosti, aby se mohl stát kvalifikovaným otrokem ve výrobním procesu a pokud se nějakou náhodou dostane mezi vyvolené, tak aby se uměl pohybovat mezi podobnými šíbry, jaké i z něho tato zvrhlá a zdegenerovaná společnost udělá v průběhu procesu breainwashingu zvaného “vzdělávání”. Z toho pak plyne vše co se kolem děje za bezpráví a zlo, marné jsou pak vzdechy velkých mužů lidstva, že prý současná krize není finanční či ekonomická, ale mravní. I oni totiž měrou nemalou se na oné likvidaci této morálky podíleli a stále podílí, tudíž jejich nářky jsou zcela farizejské. Havlismus je pak nejvyšší forma tohoto farizejství. Jeho smysl je jediný: prázdnými floskulemi relativizovat v myslích lidí poznanou Pravdu, která se mu příčí a absolutizovat vsugerovanou Lež, která mu slouží.

      Vymazat
    13. A 18:39 - PERFEKTNÍ!

      Vymazat
    14. 18:39- nemám S Vaším názorem problém, byť jej považuji také za utopický ale je v boji dobra se zlem na té dobré straně.

      Vymazat
  18. Nikdy není pozdě !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Stačí se zamyslet, třeba proč nám dělá předsedu vlády Otík a v Maďarsku Orbán?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a na Slovensku Fico ????

      Vymazat
  20. jak rika klasik(tedy ja), za 1."talk is cheap", 2."life is a bitch" a 3. "if u can't beat them, join them"!!!
    amen hahaha
    jinak souhlas s vlastikem a 11.22 a dodal bych jen, ze za ty sracky svetove v minulosti i pritomnosti muzeme
    podekovat VYVOLENYM!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslyš, ty klasiku,
      ty jsi Američan, Angličan, Taliánec nebo snad Turek?
      Nebo chceš být zajímavý? Moderní?
      Ujasni si kde a o čem píšeš.

      Vymazat
    2. 12:29-to máte tak nízký IQ že nepoznáte emigranta ale stále Čecha? Tolerance a úměra k tomu Vám nic neříká?

      Vymazat
    3. Povolný, a tys to poznal jak. No, řekni chytrouši. Jak.

      Vymazat
    4. 13:43- protože se snažím pochopit, proč se lidé zde snaží prezentovat a to se pozná obvykle po určitém čase. Snažím se nesoudit zbrkle.

      Vymazat
    5. @12:29 som urugvajec ty kokot

      Vymazat
    6. No jestli máš u ruk vajca, tak to opravdu jsi. Imbecile.

      Vymazat
    7. @16:25 to vis ze jo pico ruce na vajcach, nejradeji vsak na tvych zaprtcich!!! hhh

      Vymazat
    8. Že jsi onan, čuráčku, to je hned poznat.
      Chlapa to ovšem z tebe neudělá..., bukvice.

      Vymazat
  21. Mám problém s tím, co je to Čech? Tady se to hrnulo ze všech stran. Je to snad volič ČSSD, TOP a KDU? Jsou to ti, co mávali kartičkami na Zemana? Potom žádná škoda, materiál vhodný dělat pouze otroka. Jiní nadávají na vládu a když se zeptáte koho volili, tak vám řeknou, že na volby s..ou. Známy je přesně popsal:"To je dobře, tenhle kdyby se dostal k urně, tak to hodí Sobotkovi".
    Dokud tady vládnul Franta Pepa Jednička, tak to ráj nebyl, ale nestřílůelo se do dělníků. Potom nastoupili Turci a lidé neměli co jíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:12- od Vás bych očekával spíše odpověď: Kdo je to Čech a co je to češství, než otázku.

      Vymazat
    2. 13:12. Čech je ten,který si tak říká. Také jsem byl Čech ale nyní už si říkám jinak. Takových je nás v Česku už několik set tisíc a jsme "Přemyslovci" původem a jsme tedy těmi pravými Čechy. Novým názvem tohoto našeho národa je Čeňi ,anglicky Czeni. Je to už dost známá věc. Promiňte,ale to,co předvádíte vy takzvaní Češi,to už se nedalo vydržet. Sami si můžete za to,že jste nás ztratili.

      Vymazat
    3. A Čuni, ne? Proč ne, třeba Čuňáci.
      Ubohost lidská.

      Vymazat
    4. 13:41-asi byste to měl rozvést i pro nás Moravany, déle zavěšené na stromě(Menšík).Mluvíte o zemích Koruny české a jejich původních obyvatelích a pozvaných hostů, ne těch (všech) "samozvaných"?

      Vymazat
    5. 13:55 - to máte tak nízký IQ Povolný, že nepoznáte Maďara? László Czeni vám nic neříká?

      Vymazat
    6. 13:55. Češi a Moravané už dost dávno splynuli a neděláme mezi nimi naprosto žádný rozdíl. "Přemyslovci" jsou přece mnou napsáni v uvozovkách a mají vyjádřit vlastenectví a to především vlastenectví k Českému národu. Myslím,že Přemyslovci se snažili Čechy obecně,povznést a především bránit. Proč se rozplynout v EU? Nechápu.

      Vymazat
    7. 14:04- jako replika na mou výtku IQ je to vtipné. Neznám Czeniho, mám jen základní vzdělání(ZDŠ) ale objasňovalo by to oslovení Slováků nás, "Če hů ni". Ve slovenském prostředí venkova zkratka-Češi a Huni, jedno jest.

      Vymazat
    8. 14:16-splynuli ale nerozplynuli,ještě asi není definitivně vyřešen spor vyobrazení Přemyslovců ve Znojemské rotundě. Idea našeho národa je odvislá na pochopení Svatopluka. Tři pruty jsou Češi, Moravané a Slováci.

      Vymazat
    9. 14:56. O nějakého Svatopluka vůbec nejde a historie je vždy uzpůsobena-upravena míru,pokud je o něj zájem. Svatopluk neměl naprosto žádný význam,protože jak už jsem sdělil,historie byla jiná a už je prokázána současnými vědci. A ty tři pruty,to je jen smyšlenka. A Slováci? Sorry,ti nikdy neexistovali.

      Vymazat
    10. 15:04-a to říká kdo? Vy jste Kdo a Kdo jsou "současní "vědci, jmenujte, prosím!

      Vymazat
    11. 15:16. Chápu Vaši otázku a určitě má svůj dobrý důvod a význam,nicméně,dovolte abych se ohradil vůči tomuto Vašemu požadavku,protože mně osobně opravdu stačí,pokud čtu nějaký vědecký článek,přičemž na pamatování si i autora moc nedbám,nemám k tomu skutečně vážný důvod. Dovolte mi uvést příklad. Krok-Kazi-Teta-Libuše-Přamysl-Nezamysl-Mnata-Vojen-Vnislav-Křesomysl-Neklan-Hostivit. Snad Vám to něco říká,údajně je to rodokmen Čechů. A hele,jaká je ale skutečná pravda? Staročeština,kterou idioti celá staletí mylně tvrdili dětem a vyučovali ji naprosto imbecilně a zase,dovolte,divím se tomu trotlovství a to tak velmi,že jsem naštvaný. Podobně jako z vašeho sdělení výše. "Krok'kazi Tetha lubossa przemysl nezamysl mnata voj'n nizla kr'z mys neklan gostivit.", což v překladu do novočeštiny znamená jednoduše "Zničíme útok "raději" myšlením,nemáme zlé úmysly,s křížem se neklaníme,sami nenapadáme (hosty vítáme,ne nepřátele). Tetha je z německého tätig,což znamená činný a dodnes se říká čina nečasu,bouři. Německá čina,tedy,logicky. Útok Němců. Šlo o manifest Čechů před jejich vítěznou válkou proti Frankům,kteří je napadli roku 845. Stejně pochybné jsou Vaše informace,které jste výše uvedl. A stejně vyvrácené vědci,už.

      Vymazat
    12. 15:40-Trochu to převracíte do akademické sféry. V naši době, kdy lidu se stírá pojem mezi levicí a pravicí, národním, xenofobií a obyčejným lidstvím, je vaše historická vsuvka "útěkem" od problému.Má-li, v dnešním světě něco smysl, je zachovat soudržnost(emocionální) tří prutů Svatoplukových a je jedno, zda jsou historicky podložené. Politická nutnost současnosti to přímo vyžaduje i za cenu výměny "politické reprezentace"! Již jsem uvedl, že mé vzdělání je jen na úrovni základního(ZDŠ),proto komunikuji jen s logiky, majiteli vyššího IQ, kteří pochopí, že nemusím znát vše, nemám trollí servis, nejsem IT, jsem jen "starý muž", který hodně pamatuje a "rád se nechá opět oblbnout ideí, libou, dle mne,svým vnukům".

      Vymazat
    13. 16:34. Vážím si Vašeho přístupu k věci a jsem Vám i vděčný,že komunikujete,protože jen tak je možné dostat se dál,nicméně,pokud vyžadujete pohádky,běžte například do kostela,my nová generace,my vyžadujeme myšlení a součástí tohoto pojímání faktu pravdy jsou i fakta historická,ze kterých v naprosté většině pravda vychází. Jsme svobodní.

      Vymazat
    14. 16:50-opět budu trochu nekonformní, jsem ateista, nejsem Žid, jsem Moravan, český nacionalista.Kde jsou mé pohádky(já vím). Co mi doporučíte Vy?

      Vymazat
    15. 17:26. Pokud jste český nacionalista,jaký jste Moravan.

      Vymazat
    16. 17:42-dobrý a co Vy, "tóprý"?

      Vymazat
    17. Anonymní29. května 2016 13:41
      „Jsme "Přemyslovci" původem a jsme tedy těmi pravými Čechy.“
      Praví Češi pro Přemysla poslali, ale oni už byli Čechy i bez něj. Tak tu nedělejte vlny. P.K.

      Vymazat
    18. 20:54. Přemysl Oráč byl Lemuz nikoliv Čech a ani Češi vlastně tehdy ještě neexistovali,protože to byli Boémané a až po Lucké válce roku 830,ve které Boémané porazili druhý nejsilnější kmen Lučany,který je napadl,se začaly spojovat nejsilnější české kmeny a postupně vytvořily národ. Přemysl žil kolem roku 7OO a tedy ještě před Čechy.

      Vymazat
    19. 21:10-kupodivu by mně nevadil společný název našich kmenů v naši "kotlině" Bohemie(Boemie).Je to libozvučné a neupředňuje žádné současné(živé) kmeny.PS.protože je pro i "spící kníže", byla by naděje na konsenz.

      Vymazat
    20. Miroslav Povolny29. května 2016 22:42
      „kupodivu by mně nevadil společný název našich kmenů v naši "kotlině" Bohemie(Boemie)“
      Docela dobrá myšlenka. Chtělo by to zjistit, kdo by se k tomu mohl hlásit. Nejspíš by vznikla řevnivost, kdo je víc Boemi, jaký by měl být jazyk Boemi, kde by mělo být hlavní město, ale pozitivní étos této myšlenky, by to měl překonat. P.K.

      Vymazat
  22. To je zase legrace. Banda místních rudohnědých idiotů si myslí, že jediný a správný Čech se pozná podle toho, že je stejný rudohnědý idiot jako oni.
    Kdo má jiné názory než tato sebranka tak není správný Čech a vlastenec. A pravděpodobně to bude Žid nebo agent CIA. A s takovým je potřeba zatočit.
    Ubožáci prostě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ses vyzvracel, vlastenče?

      Vymazat
    2. Je fuk co jsi ethnicky, xindle, ale komu přisluhuješ. A pokud jsi povýskoč zočinného Žida, tak nic než smrt nezasluhuješ, to dá árijský rozum! Koukej komu panáčkuješ, hovade debilní! http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/Zidovska_nevyhlasena_valka_lidstvu.pdf

      Vymazat
  23. Tolik trubačů a hasičmajstrů dulo do trubek až z tý kupy moudrosti světu vyrašila bradka...

    Všichni jste asi požrali Šalamounovo hovno. Selský rozum máte v prdeli...

    OdpovědětVymazat
  24. to je sprosťáren v některých příspěvcích vážení Češi !
    Budťe slušnými Čechy
    bojujme za svou vlast pryč s cizáky !!!
    pryč s hloupými politiky !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo toho hloupého politika zvolil? Ono je to jinak, oni nejsou hloupí, jenom znají hloubku pitomosti jejich voličů a ví jak na ně. Jistoty, prosperita, demokracie, zrušíme církevní prostituce, zajistíme důstojné stáří, zdroje jsou, myslím to upřímně,byl by to dlouhý seznam..:) A z toho seznamu vyjde akorát imigrantská kvota, která tam nebyla.Jediné co mě bohužel těší je, že Němci si zvolili Merkelovou a jakého prezidenta si zvolili v Rakousku.

      Vymazat
  25. Jistě paní Vítová:Nic než národ.
    Nevím odkud bere hysterická xenofobní a ultrakonzervativní nacionalistka Vítová představu,že mají Češi dojem o bezvýznamném malém národu ? Já ji např nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bude i kontroverzní a nebo dokonce populistka.:)) Co máš ještě v repertoáru?

      Vymazat
    2. 15:56-Češi se(zatím) jen přou, jste-li velký vřed v malém národě nebo malý vřed ve velkém národě! Střežte se druhé varianty!

      Vymazat
    3. V repertoáru už nic skutečně nemám milá paní Vítová.

      Vymazat
    4. Anonym 18:01... Dobrý večer, zde Vladimíra Vítová - ale až nyní... musím říci, že těmi hanlivými výrazy na moji adresu jste mě nepotěšil ... ani já vás ale nepotěším - dle vašich slov jste totiž text asi vůbec nepochopil. Jeho podstatou bylo sdělení o významných faktech naší historie, o výjimečné geostrategické poloze ČR a o skutečnosti, že si toho nejsme vědomi a necháváme si nalhávat, že jsme malí a bezvýznamní ...viz například tento text, který o tom hovoří také: http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/kazdy-cech-mel-uvedomit-kdo-zacal-cechy-jako-narod-zlehcovat.html...

      Už na vás nebudu reagovat - nemá to smysl... vy nechcete nic vidět ani slyšet...

      Vymazat
    5. Paní Vladimíro !
      a honolulu, upozorňuji (a již po druhé- a vícekrát to opakovat
      nebudu!), že VORTEX v ČR nalézá se u Čumberka.

      PS: Přesné Souřadnice
      pouze na vyžádání v NR
      Sirius

      Vymazat
  26. Od natistického převratu v listopadu 1989 tu běží nonstop agresivní masivní vymývání mozků v zájmu Říše, jehož jednou složkou je přesvědčování lidí, že Češi jsou šunt a že jsou povinni obdivovat se Říši. Po tolika letech je proto z většiny národa opravdu stádo tupců, kteří při volbách, volajíce "Vůdce, Vůdce!", volí ty nejtěžší psychopaty - natistické kolaboranty.

    OdpovědětVymazat
  27. Kazdy, kdo pouzije slovo xenofob, je IDIOT ! (3x Idiot !)
    Pani Vitova, napsala jste moc krasny clanek ! Zklanim se v obdivu.

    Cesi ! Podle rasovych profilu je mezi vami vysoke % jedincu, kteri maji svoje predky na Plejadach - konstelace Taurus. To rikaji vedmy z New Age.

    Plejadane prisli z vesmiru a zili v Atlantis, ktera se potopila po klimatickych zmenach.
    Po uteku a obejiti ledovce v Evrope, zili mezi Aralskym a Kaspickym morem !
    Po vysychani teto oblasti se presunuli na severo zapad a tam zili s ceskym kmenem az do 400-450 A.D. a potom se presunuli na nynejsi uzemi..Plejadane zarucuji, ze narod nezahyne, ale to neznamena, ze ho nemusite branit.

    To uzemi dnesnich Cech a Moravy bylo ovladano dvema germanskymi kmeny, ktere tam zily mezi lety 9 B.C. a
    411 A.D. + malym bezvyznamnym keltskym kmenem KOTINU ktery zil v Beskydech.

    Slovensko jako narod nikdy NEEXISTOVALO ! Oni mluvili CESKY az do let 1787-1790 kdy katolicky farar BERNOLAK prosadil nareci jako slovensky jazyk.
    (Prectete si to sami ! Josef Pekar, DEJINY Ceskoslovenske str. 158.)

    Dejiny jsou velmi krasna vec, ale nesmite verit pouze officialni verzi, ktera je snizuje pro svoje potreby.
    honolulu - zvedavy pruzkumnik.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu,nevím,zda Ti Plejáďané řekli všechno, asi ne, vím toho víc, tedy o zkáze Atlanťanů.Co používáš raději, Tvitter, facebook? Najdi mne, pod jménem jako na NR a pošlu Ti detaily, pokud se to do té doby naučím. Ale neprohloupíš!

      Vymazat
  28. Nejtvrdci zakony na svete na obhajeni identiti a narodni kompaktnosti maji Zide. (Me se to libi !)

    Ale ti stejni lide odsuzuji to, co sami delaji u jinych narodu. (V Israli ci v jejich komunitach v Americe usiluji o kompaktnost -- ale o integraci vsech skupin se vsemi usiluji u jinych narodu. ) Vsimnte si, co za hruzu dela
    Merkerova !
    Bystrozraky honolulu, vsak nevi proc to delaji, kdyz to ohrozuje je samotne. Vzdyt Arabove se netaji nenavisti k Zidum. Rekli to v americke TV 100 x !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  29. Je tady taky jedno zajímavé proroctví. Nevím o něm nic, jen to, co řekl exmuslim Dr. Salman Hasan. Řekl: O Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, části Rakouska a části Německa existují prorocká slova. Tyto země měly být ochráněny a nad nimi byla duchovní bouře. A přesně tyto země nepřijímají muslimské imigranty, takže mohou být místem ochrany pro svůj lid i pro Evropu. To je i součástí toho proroctví z roku 2011. Česká republika dle něho bude požehnáním pro mnohé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muslimové se bojí jen jediného a to rozumu,protože sami ho odmítají a vyžadují věřit slepě.

      Vymazat
    2. Anonymní29. května 2016 20:37
      „Česká republika dle něho bude požehnáním pro mnohé.“
      To pro nás nezní příliš optimisticky.
      To je něco podobného, jako ta věštba „Když překročíš řeku, zničíš velkou říši“.:-) P.K.

      Vymazat
  30. Pane Povolny, mam nestastnou povahu. Jsem velmi zvedavy a ctu vse co mi prijde do rukou. O computrech vsak nevim nic.
    Mam dva, a nerozumim jim.

    Kdyz jsem zil v Pennsylvanii a v Ohiu, tak jsem byl clenem New Age a jezdil na jejich schuze do Sandusky v Ohiu.
    Velmi dobre jsem se pobavil, ale ted drzim odstup. Duvodem je dalka. (1265 mill = 2024 km). Ja to nezvladnu za dva dny jako drive, kdyz jsem byl mlady, tak za hranice Floridy uz nejezdim.
    Oni mi vsak posilaji materialy na premysleni. Mam jich dost, ale diky za nabidku - anyway.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  31. nicméně jak jsme "velcí" tak jsme taky blbí a necháme se táhnout na vařený nudli od kde koho. Bohužel při zakládání republiky tatíček nedokázal zajistit její právní kontinuitu s dobou předhabsburskou a podle toho to s námi vypadá. oproti maďarům i polákům jsme vlaSTNĚ UMĚLÝ STÁT, kdykoliv na odpis, když se velmoci dohodnou. Nerad to píšu, ale je to tak a s Karlikem 4 což byl taky cizák, jehož tatík se zabouchl do naší přemyslovny, se můžete zak leda vyfotit před mosteckou věží. to je tak všechno co se dá dělat.
    Slávek. Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávku, asi nemáte pravdu. V právním vakuu je Slovensko. České země mají "tisíciletou", nezpochybnitelnou kontinuitu s "pohyblivou" závislostí.

      Vymazat
    2. Pane Slavek, gratuluji, to je tady v te zaplave jeden z mala prispevku opravdu k veci, alespon co se tyce nejcerstvejsich cca 100let.

      Lide by si meli zjistit s kym Benes v prubehu a po konci prvni svetove valky tu "Republiku" daval dohromdady. Byla to stejna parta, ktera nas pri Mnichovu rozpustila tak rychle jako prve ustanovila. A byla to personalne stejna parta, ktera si po te druhe "vyhrane" valce natahala mnohe nacky a ssaky do vlastnich sluzeb. Podle toho to dnes vypada. Bohuzel dejiny s nama zatocili tolikrat, ze "specificnost" narodniho charakteru je prave to, ze si neumi autonomne vladnout, nebo jen po velice kratkou dobu. Pochybuji ze ji jeste doziji.

      Vymazat
  32. Prodám/vyměním
    Noemovu ARCHU (r.v. 3016 B.C. top stav, zviřata O.K.)
    za ARCHU úmluvy, or KOPÍ či OSUDU ! ! !

    + doplatek
    MM

    OdpovědětVymazat
  33. Ano, nejsem robot ! ! !

    OdpovědětVymazat
  34. Protože jsi chobot

    OdpovědětVymazat

Reklama