Reklama

.

.

pondělí 2. května 2016

Hra na tichou poštu, stížnost na ČT a První zprávy

- vlk -
2.5.2016 Kosa zostra čili  vlkovobloguje.wordpress.com


Nerad se opakuji a v tomhle článku to bude hned několikrát. Už jsem kdysi psal, že jako dítko, které prošlo celých československým výchovným a vzdělávacím systém, jsem nikdy v raném věku – tedy v jeslích, školce a družině nechápal smysl hry na tichou poštu. Popuzovala mne a těžce nudila. Nechápal jsem, jak někdo má problém s tím cosi artikulovaně vyslovené správně slyšet, pochopit a předat dál. Takže to pro mne byla hloupá a otravná záležitost.


S tím, jak jsem přicházel do let začal mizet do stáří a opouštěly mne všemožné schopnosti, které jsem bral dříve jako naprosto normální a věčné, mne napadlo, že nejspíš tuhle taškařici vymysleli kdysi dávno v nějakém tehdejším domově důchodců – tedy starobinci…. Ale pořád mi zůstávalo přesvědčení, že inteligentním lidem zejména v produktivním věku, musí tichá pošta zůstat stejně otravnou záležitostí jako mne kdysi.

Ovšem jen do okamžiku, než vyjela na Kose informace o stížnosti na ČT.

Od té doby nevycházím z údivu! Co všechno lze z jednoduché a jak jsem doufal srozumitelně napsané informace všechno vyvodit, vykoumat, vyspekulovat a vymoralizovat. Takže jsem si dovolil na ty největší bludy a bláboly upozornit a zareagovat. A domníval jsem se, že když se jeden vypořádá s Echem 24. Hlídacím. orgem, Šaftforumem a Jakubem Jandou a doloží, proč jsem si je vzal do klávesnice, bude to každému srozumitelné a já se o to dál nemusím zajímat. Myslel… takže opět musím opakovat a vzpomenout moudrosti našeho pana profesora Beneše, co nás měl na deskriptivu a technické kreslení – myslet, studente, znamená pranic nevědět! Měl pravdu ten dobrý muž! Kdyby kvůli ničemu jinému, tak tohle za návštěvu jeho hodin rozhodně stálo. Vzpomenul jsem si na něj a jeho moudrost opět včera, když moje mailová schrána byla zasypána upozorněními na článek z Prvních zpráv,

Kosa zostra zazvonila o Evropské hodnoty

v kterém si autor – jmenuje se Petr Štrompf, podává Kosu za její článek
Stížnost na Českou televizi, Kosa, vlk versus arogantní nabobové, ostražití hlásiči a blábolisté IV. Dnes o spolku Evropské hodnoty a Jakubu Jandovi

Nemám zájem se do pana Štromfa navážet. Píše slušnou formou, neoznačuje ani Kosu, ani mne za prokremelské agenty, ani za blázny, potud - formálně, všechno ok. Jenže – jenže

1 - si hraje na tichou poštu a to velmi a velmi podstatně,

2 - je zjevné, že se nenamáhal přečíst celou materii a vybral si pouze jeden díl a komentuje cosi, co evidentně nezná ani z doslechu,

3 - a místo, aby se zabýval podstatou celého příběhu, vytrhne si jako jádro naprosto nepodstatnou věcičku,

Ačkoli se mne tohle všechno dotýká osobně, nejspíš bych se nad to přenesl a nereagoval. Jenže v další dikci jeho článku je cosi, co pominout nemohu a na co rozhodně reagovat musím a když už tedy přeci jen reakce, pak se vším všudy. I s těmi body, které jsem vyjmenoval jako ty nad kterými bych mávl rukou.

Pan Stromf má za to, že se Kosa fackuje s Jakubem Jandou a jeho spolkem Evropské hodnoty a že .. no radši budu citovat:

Problém je zde ale ještě jeden – jestliže vzájemné veřejné fackování Kosy s Evropskými hodnotami argumentačně nabírá na intenzitě, pak se nesmí stát, aby přerostl do osobní roviny, jak se už nepochybně stalo. Protože se odehrálo právě na veřejném internetovém prostranství a není těžké uhádnout, že plebs si přečte sotva jednu třetinu a odklikne se jinam. Nezajímá ho ani jakýsi Jakub Janda, natož horující bloger.

Na horkou diskusní půdu mohou akorát tak našlapovat čichači z řad novinářských smeček a tím to končí. I tak aspoň malá výhra – třeba to někdo z nich názorově pošle dál. Pak se třeba více lidí bude zajímat, co jsou Evropské hodnoty vlastně za spolek. Pak může zatleskat blogu Kosy nebo jej úplně zatratit. Neudělá to ale dřív, dokud se jeden nebo druhý za něco schová. Pak plebs udělá to, co zpravidla vždy udělá – na pomyslnou zeď namaluje kosočtverec s čárou uprostřed. Taky hezky anonymně a pozornost plebsu neudrží ani zmínění kritici s názory, kdo je mimo hlavní proud víc prokremelský nebo ne. Škoda pak i roční dřiny na stížnosti o práci České televize. Navíc bez překlepů.

Chci pana Štrompfa ujistit, že Kosa se nefackuje s nikým. A nejméně s někým jako je Jakub Janda. Kosa si jen nenechá od nikoho nic líbit. Tohle mne provází celým mým působením na internetu. Jakub Janda vyhrožoval autorovi stížnosti, což NENÍ Kosa a už vůbec nejsem já, nýbrž PP, že si ho vezme do péče jakási Jandou možná organizovaná, možná vedená, možná obojí, partička, s interesantním jménem -Kremlin Watch. Takže jsem cítil potřebu o téhle výhrůžce informovat co nejširší veřejnost. Důvody proč snad nemusím uvádět. A když už jsem popisoval to Jandovo vyhrožování, přidal jsem pár bližších informací o tomhle hodně unikátním zjevu /aspoň doufám/ české veřejného prostoru/. Nic více, nic méně.

Pan Štrompf mne ale zaskočil a tím i vyprovokoval k tomuto textu těmi zmínkami o plebsu, co udělá, co si myslí, co si z textů přečte a kdy plebs začne malovat kosočtverce z čárkou uprostřed.

Přiznávám, že jsem si tohle přečetl nejméně 4x, než byl počat tenhle text. Nevím, jak pan Štrompf – v jehož vizitce na Prvních zprávách stojí toto:

Jsem publicista a hodlám jím zůstat. Mám rád humor, ale nikoliv šašky. Hlavně ty dvorní. Nesnáším blbce, a čtení novin ve větru. Ctím pravidlo, že každý má právo na svůj názor. Já mám zase právo se některými názory vůbec nezabývat. Psát chci především jen o tom, k čemu mám co sdělit.

taxuje své čtenáře. A ani mne to celkem nezajímá. Ale zjevně o nich nemá valné mínění. Jinak by sotva nemohl použít slovo PLEBS!

Nikdy bych si tenhle termín o těch, co chodí na Kosu nedovolil použít. A to ani v případě, že bych byl v rauši neskonale větším, než momentálně, pod dojmem včerejšího potvrzení dominance Viktorky českému fotbalu tak trochu jsem. Ať stále vítězí Viktoria!

Vážím si totiž čtenářů Kosy. A mám k tomu důvod – bylo jich v samém začátku, pokud mne paměť neklame – 35. Dnes je jich nejméně o dva řády více. Já a ostatní autoři blogu píšeme pro ně. Pro nikoho jiného. A oni vědí dopředu několik věcí, které spolehlivě odradí od návštěvy Kosy jakýkoli eventuální plebs

- že zde nebudou pojednávány žádné senzace a bulvární bláboly,

- že články budou často velmi dlouhé a rozhodně náročné,

- že jsou hodně vyzdrojovány a opírají se o fakta, které je potřeba při čtení vzít v úvahu, jinak je námaha vynaložena zbytečně,

– že je nemají indoktrinovat, ale vyprovokovat k samostatnému přemýšlení nad nadhozeným problémem a že mají sami dospět ke svému vlastnímu závěru,

- že kdy vyjde článek bez označení autora, jedná se osobní produkci majitele blogu – tedy vlka,

- vlk píše pod touhle značkou. A to od roku 1997. A nevidí důvod, proč to měnit.

A podobně vědí, že tak jako na Kosu kdysi z nějakého důvodu nebo náhody zavítali, mohou s tímhle zlo/zvykem kdykoli přestat. Ze své svobodné vůle. Když jim bude cokoli vadit.

Takže pane Štrompfe, o jakém plebsu, to v souvislosti se stížností na ČT a Kosou hovoříte? Je mi jaksi docela stydno, ale nikoli mou vinou. A nechápu, proč jste se takového faulu vůči návštěvníkům Kosy dopustil! Tohle a jen tohle mne donutilo změnit nedělní program a věnovat se Vašemu textu! Co takhle omluva?

A když už u toho jsem, vy mne častujete radami, co a jak bych měl udělat aby, vše bylo, dle vás, ohledně televizní stížnosti, Kosy a čtenářů správně. Dovolím se Vám za vaši snahu přispět – revanšovat. Ve stejném stylu – tedy slušným upozorněním z mé strany, co byste zase mohl zlepšit Vy, pokud bude chtít cosi z Kosy komentovat. Klíčovým slovem je termín mohl – nikoli měl. Nechám to na vás. Ale než to vezmu v jednotlivostech, tak si dovolím ještě jednou ocitovat vaše vlastní krédo z Prvních zpráv:

Jsem publicista a hodlám jím zůstat. Mám rád humor, ale nikoliv šašky. Hlavně ty dvorní. Nesnáším blbce, a čtení novin ve větru. Ctím pravidlo, že každý má právo na svůj názor. Já mám zase právo se některými názory vůbec nezabývat.Psát chci především jen o tom, k čemu mám co sdělit.

Nehodlám komentovat jeho první čtyři věty. Jednak některým ani příliš nerozumím – například sousloví o čtení novin proti větru, další jsou velmi gumová a u jednoho si musím vzpomenout na rčení Jirotkovy příslovečné tety Kateřiny. Ale nebudu to rozvádět. Pro tuto chvíli jsou pro mne důležité tři poslední věty. Podepisuji, že každý má právo na svůj názor. Vy, já i Jakub Janda. A všichni máme právo s jakýmkoli názorem nesouhlasit. Osobně bych ještě dodal, že máme ještě další právo ohledně názoru – odmítnout jakékoli nucení k souhlasu s nějakým názorem. Což je drobná,ale důležitá nuance. Která nejspíš je pro vás samozřejmostí, stejně jako je jí pro mojí osobu a mé čtenáře. V Pravidlech prostoru Kosy si například přečtete, že
není nutné souhlasit s vlkem nebo jiným autorem…

Ovšem tady se my dva /jak doufám/, zásadně rozcházíme s takovým Jakubem Jandou a dalšími podobnými, kteří evidentně mají za to, že když s nimi nesouhlasíme, mají svaté právo nás k tomu nějak donutit. Třeba přes jakousi soukromou inkviziční četu jménem Kremlin Watch!

Buď jste toto, při psaní svého článku přehlédl nebo nepochopil. Tohle je to, co mi na Jandově výlevu vadilo především a vůbec na celkové produkci tohohle zjevu vadí trvale. A také to, že jeho inkvizitorství je neustále šířeno zpravodajstvím ČT a je dokonce vydáváno jako expertní výrok, hodný zvláštního zřetele.

Třeba to ale pro vás spadá do kategorie názorů, kterými se, díky svému nezadatelnému právu, nemusíte a nehodláte zabývat. Troufnu si tvrdit, že přesně takový postoj zavedl náš veřejný politický diskurs tam, kde jsme. Ale to právo bezesporu máte. Stejný pouvoir ovšem mám já se tím zabývat, protože vidím, jak díky všelijakým Jandům roste napětí ve společnosti a upřímně – mám z toho jevu velký strach. Na což mám, jak nejspíš nebudete rozporovat – právo. Až potud jsme, více méně v souladu, a můžete si říkat - proč a na čím mne ten chlápek z Kosy chce školit?

Na téhle větě:
Psát chci především jen o tom, k čemu mám co sdělit.

Mít co sdělit, se v mém vidění autorského psaní, opírá především o dostatečnou znalost toho, o čem psát vůbec chci. Dále a je mi líto, že to napsat musím, pak o pochopení faktů v jejich plném významu a nakonec je potřeba vyvodit správný závěr. Aby práce s psaním, v duchu Vašeho vlastního postulátu, měla nějaký smysl.

Budu konkrétní:

Kdybyste si dal práci s podklady, věděl byste, že autorem stížnosti na ČT a tím, kdo drtivou většinu, ne-li úplně všechno odmakal, byl ten, kdo ji na Radu ČT také podal – tedy PP. Nikoli Kosa jako taková nebo dokonce já. Kosa poskytla pouze určitou servisní podporu a platformu a snažila se o stížnosti, její přípravě a finální fázi – referovat. Víc si k dobru připsat v téhle kauze nemůže.

Jestliže jste četl / jak se zdá/ můj článek o Jakubu Jandovi, musel jste zaznamenat, že jde už o IV. díl, takže bylo nanejvýš zřejmé, že mu předcházejí nejméně díly I., II. a III. A kdybyste si je byl velmi letmo prolétl, byl byste se dozvěděl, jaká je historie vzniku toho dokumentačního díla.

A také byste tam byl našel detaily okolo Kosy a vlka. Stačilo si to malinko odpracovat, abyste dostál svému krédu a psal o věcech, které trochu znáte a o kterých tedy máte co sdělit.

Vy jste ale vystřihl radši tohle:
Buď jak buď, škoda jen, že autor se pod svou kritiku nepodepsal a zůstává v anonymitě. Nádech utajení ve veřejném mediálním prostoru v tomto případě v pořádku není. Byl by, kdyby jakýsi Jakub Janda, ať už blábolí nebo je génius, našel reakci anonymního blogera pouze ve své dopisní schránce.

Jak už sděleno, když na Kose není článek podepsaný nebo uveden zdroj, jde o produkci mojí. Tedy vlkovu. A tu si provozuji na SVÉM blogu. Kde platí moje pravidla. Jde o soukromý blog. Nic víc. Nemám ambici se stát ZPRAVODAJSKÝM portálem. Pohybuji se ve svém virtuálním obýváku a přijímám v něm návštěvy. Nic, co by nějak kopírovalo například První zprávy a chtělo s nimi soutěžit. Ale dost něco ve smyslu, abych zde odpověděl na útok kohokoli, včetně Jakuba Jandy.

Tolik ta základní fakta a jejich obsah, který bych shledával důležitým a který očekávám, že si lidé jako Vy v daných souvislostech z Kosy vezmou.

Vezmou proto, aby byl učiněn správný závěr. Jinak nemá smysl cokoli psát. Vy za ten správný závěr považuje zřejmě úvahu, že když je vlk nick, plebs nebude jeho text zajímat, čtenost bude výrazně menší a stížnost na Českou televizi bude neúspěšná. Doufám, že Vás interpretuji správně.

Vážně si myslíte, že moje občanské jméno by zvedlo čtenost Kosy plebsem? A že bych o to vůbec stál? A hlavně, že by zvýšilo šanci, že Rada tu stížnost vezme aspoň trochu vážně a vyvodí nějaké a jak víme oba – žádoucí důsledky? Vy, jestli Vás dobře chápu, říkáte že ano. Ve všech případech. Já naproti tomu se domnívám, že ne. Také ve všech případech. Oba máme právo na svůj názor.

A ještě dovětek k té tiché poště. Doslova mne fascinuje, jak se tahle nesmyslná hra roztáhla a zdomácněla na českém internetu v souvislosti se stížností PP na zpravodajství ČT o ukrajinském konfliktu! Nikdo, kdo o stížnosti, mimo Kosu, doposud vůbec psal, se nezabýval její podstatou. Ani trochu. To bylo vždy okamžitě odbyto, pokud vůbec, jednoduchou nálepkou, že jde o Kremlem financovaný nebo minimálně inspirovaný blaf. Že jsou naopak v hlavním zorném poli naprosto podružné drobnosti. Zkrátka pro mne návrat do dávného dětství, kdy tupý Pepíček udělal z almárky Amálku a stejně nadaná duševně vybavená Janička následně z almárky decimálku. A všichni se mohli nakonec smíchy potrhat.

Jenže stav a úroveň veřejnoprávní televize a jejího zpravodajství a tichá pošta? Tragedie na druhou! Pro nás všechny. Pokud nejsme dávní Pepíčci a Janičky – tedy páně Štrompfův plebs. Nechtěl jsem tehdy s nimi hrát tu dementní hru. A odmítám ji hrát s těmi, co podobně fungují ve veřejném mediálním prostoru i dnes.

45 komentářů :

  1. Zachtelo se vam umlcet Ceskou televizi, Putinovi ritolezci? Narod vami pohrda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kterej?? americkej??? nebo saudové??? A pokud vím vy šašci sluníčkáři s oblibou vykřikujete "Nejsme žádný národ"!
      Takže českou televizi nepochybně umlčíme a vy nekdákejte o národu když jím nejste!

      Vymazat
    2. Podruhe buz nam komunisti svobodu neseberete. Televize rekla o Putinove agresi pravdu a bude ji rikat dal. Poserte se vztekem, vlastizradci.

      Vymazat
    3. CT ma VZDYCKY pravdu. Pokud se "pravda" v CT neshoduje s realitou, tak ma realita proste smulu. S USA na VECNE CASY A NIKDY JINAK! USA - NAS BRATR!

      Pro 7:50, 8:07: Doufam ze jsem to napsal spravne - az na tu diakritiku kterou nemuzu na me Nemecke klavesnici najit.

      Vymazat
    4. Ale ale Otíku. Už máš napsané úkoly do školy? Nekoukej na televizi a raději se uč !

      Vymazat
    5. Blbe 8:07, prvně se nauč diakritiku, když chce komunikovat a pak se prober z tvého havloidního snu, jednobuněčný, dutý a teplý US organisme.

      Vymazat
    6. Pro 9:40: Zareaguji i kdyz pises totalne out of topic - muzes tady lamat cisla jak chces, naprosty a uplne jednoduse overitelny FAKT ze CZ LZE JAK VYSITA ohledne VSEHO co je RELEVANTNI to proste nezmeni. Nadavas tady na nejake komouse, ale komunisticke praktiky v CT (otevrene lhani, propaganda, cenzura) obhajujes. To je velice divne.

      Vymazat
    7. Tihle rudohnědí moulové jsou silní jen tu, na prorusáckých webech, v reálu je to ale bída s nouzí! KSČM má kolem 11%, s jejich hnědejma kámošma daj dokupy tak možná 20% hlasů ve volbách! Proevropské strany ČSSD, TOP09, ANO, lidovci a většina ODS, ale také mimoparlamentní - Piráti i Maťovi Zelení dáme dokupy 80%! A to je síla! Proto se nedejme oblbovat těmi Filipy-Fálmery-Vyvadily, či Vandasy a Bartoši, kteří by chtěli mít média nejmíň půl na půl!

      Vymazat
    8. 7:50- který národ námi pohrdá? Ten Váš? Ono jich u nás žije více.

      Vymazat
    9. Blbe. Národ by si to měl s tebou vyřídit. Ručně stručně.

      Vymazat
    10. Kdoví pane profesore, zdali se nám naopak nezachtělo českoamerickou televizi více rozpovídat aby pravdivě informovala skutečně o veškerém dění.

      Vymazat
    11. Jak tady píše jeden blbeček-kvíteček, tak pravda je pouze to, co se dozvíte z masmédií, které vlastnía dirigují oligarchové. Je to vypatlaný a politováníhodný chudáček, nic jiného se k tomu dodat nedá.

      Vymazat
    12. A tebou ještě víc,ty vykastrovaná kreaturu těch dvou pochcanejch opilců.....Veškrny a Blekoty!!!!!!

      Vymazat
    13. Nevykládej tady ty anonymní hajzle ze 7.50, že jsi ten článek vůbec četl. 7.50 - je nejspíš doba, kdy se jdeš po ránu vychcat, a po cestě z pelechu jsi kouknul na NR - asi to máš nalistovaný celou noc, a vejráš do toho, aby ti vůbec žádný článek neunikl, a abys byl ve většině případech první, kdo pod jakýkoliv článek vybleje svoji obvyklou a tradiční sračku. Pořád stejnou - na víc nemáš nikdy. A tato sračka rozproudí diskuzi, na to se spoléháš, protože slušné lidi tím nasereš - a o to ti jde. Vůbec o nic jiného. Tak si to shrneme... článek od "Kosa" jsi vůbec nečetl, ale ani jeden ze serie článků s názvem "Stížnost na ČT" takže vůbec nevíš, o čem je řeč, což ale tvým zvratkům nepřekáží. Asi chodíš chcát kolem zrcadla, a když se tam zahlédneš, chce se ti blejt. Pak jdeš ke klávesnici a bliješ ty svý zvratky. Nic víc a nic méně. Tento článek od "Kosa" a specielně tento, je totiž naprosto perfektní, výstižnej, a nemá ani jednu chybu.

      Vymazat
  2. Je to opravdu šílené, když amatérský bloger musí školit profesionála o profesionální práci. A nejhorší na tom je, že si ten profesionál vůbec, ale vůbec není schopen uvědomit, co páše. A ještě se k tomu hrdě přihlásí. Snad by měl Štromp začít používat nick.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano měli jsme klapky na očím, svět není tak dobrý jak jsme si mysleli. Ale není to šílenost je to typický projev dnešní společnosti.

      Řízeni společnosti musí být svěřeno morálně silným jedincům, jinak zahyneme.

      Vymazat
    2. Anonymní 8:04
      Přesně tak.
      Jako když šťouchne šršňům do hnízda.
      Kdyby to nebyla pravda,tak se neozvou.

      Vymazat
    3. Myslíte si vy všichni, že lze hledat nějaký náznak -alespoň náznak - charakteru u dnešních novinářů? Je to jen jiný název pro povolání "kurva". Koná cokoliv, například spoustu hnusu a odporností - za peníze. Už jste někdy slyšeli, co konají kurvy za peníze? Jestli ne, tak buďte rádi, protože mnohdy by vám to zvedlo kufr. Přesto to konají. Je to řemeslo, kde za peníze dochází k totální ztrátě sebeúcty - a totéž je dnešní novinář. Pokud jde o ty řádově starší, kteří se kdysi živili pochvalnými ódami na socializmus a jeho vymoženosti, jsou z nich kurvy absolutní, protože alespoň soudná zestárlá kurva se stahuje do ústraní a přežívá nějak poctivěji, třeba se z ní stane kořenářka, nebo na dálku pod číslem začínajícím ..906.. věští blbečkům budoucnost. Starší novináři zahodili veškerý stud, čest a soudnost, a píší pochvalné ódy v převrácených hodnotách - tj, na americké a evropské vymoženosti- za peníze. Oni se koryta prostě nezřeknou. Mnohdy mi to připadá, že své bláboly píší s pistolí přiloženou ke spánku, když je zkonfrontuji s tím, co psali kdysi - např. Mitrofanov - to je zvláštní odrůda, ale není v tom sám. A pak jsou protekční mlíčňáci, kterým teče mlíko po bradě a mají pocit, že novinář a televizní blekota je děsně slavnej tvor a blekotají podle scénáře, a píšou podle schématu,jako když v první třídě psali klikyháky v písance podle předepsaných písmen l l l l l - m m m m m - apod. Připojili se k "mediálnímu průmyslu", kterým byly nahraženy skutečné obchodovatelné aktivity předlistopadových dříčů. Neobchodovatelný mediální průmysl se rozlezl společností jako metastázy zhoubného nádoru v těle napadeném rakovinou, toto tělo ničí, tělo zatím necítí žádné bolesti, nebo se tak tváří, a pak přijde náhlý a neodvratitelný konec. Z čeho jsou placeny tyto metastázy, těžko říci.. že by z reklam? Z té mediální pračky na špinavé peníze?

      Vymazat
  3. Jsou to jenom kecy.
    Dnes už to celé opravdu nikdo nečte. každý, kdo používá mozek ví, že je to všechno špatně. Ale co s tím?
    Pořád jen kafrat? To je k ničemu. Arogance těch nahoře je tak obrovská, že dokud se bude kafrat, nic se nezmění... A tak to je.
    A ten troll, si z vás bude dál dělat dále jen srandu.
    Tak kafrejte dál..., a spěte dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co máš proti srandě? Já např. považuju "diskuse" tu za druhou nejzábavnější show hned po novácké Tvoje tvář má známý hlas!:)

      Vymazat
    2. Fakt? Tobě připadají děsně legrační ty hnusy na diskuzích, kde se lidi navzájem mučí, strkají si do zadků kůly, věší se a střílí se, přelamují si hnáty, a podobné schizoidní výjevy? Charakterizující lidi, kteří mají potřebu tenhle hnus psát i k článkům, kam se nehodí, jako blázny? Ano - přečti si, jak kdysi "Švejk" popsal blázinec. Jako místo,kde se smí dělat cokoliv, můžeš nahlas vrčet, štěkat, mečet, brečet - třeba jeden pan profesor se celý den dloubal v nose a jednou za den pronesl .."právě jsem vynalezl elektřinu"... Taky to v blázinci bylo o absolutní svobodě. Samo že se nesměla přehánět, nebo hrozily elektrošoky. Diskuze jsou taky absolutní svoboda blbců, schizofreniků, zoufalců hanobících mrtvé a sebevrahy, prezidenty,kohokoliv, dokonce jim ani nehrozí elektrošoky, i když to přehání. Je jedno jediné, kde svoboda projevu končí - když hanobíš cikána nebo teplouše. Tam je konečná. To se nesmí. Budeš vymazán.

      Vymazat
    3. Tak - 16.08 - když jsi tak miloval chemii, jistě víš, že lít vodu do kyseliny je blbost. A vo to taky gou. Abysme pak najednou nepřepěnili, to bysme měli našup po žížalkách.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. jsem jen zvedav jestli kluci od nas z CIA zverejni 25 strankovy dokument pravdy o 11.zari 2001 jak kupodivu hlasi CT24!!
    no tady je vysvetleni rozdilu mezi oficalni verzi a konspiracni teorii-pouze nekolik let!!!hhh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 28 stran snad možna 3 nenašli

      Vymazat
    2. 10:28 vy jste z těch konspirací už dočista pomatený, proč to tak prožíváte, že americká zpravodajská služba se rozhodla zveřejnit další část původně zprávy o katastrofě o 11/9 ?
      Stějně se můžete divit, proč třeba Rusové ještě dodnes nezveřejnili skoro nic například o okupaci ČSSSR v roce 1968 !

      Vymazat
    3. Hrozba zveřejněním měla jenom zajistit setrvání saudsko-arabského kapitálu (který je odhadován až na 5 až 6 biliónů dolarů) v Americe. Po poklesu cen ropy (prý zbraň namířená jenom proti Rusku) se Saudům jaksi ekonomika země vymyká z rukou a zejména se jim nedostává oběživa. Musejí si dokonce půjčovat (!) a prodávat akcie státní těžební společnosti Aramco (!) a pochopitelně si také začali stahovat domů svoje vklady z USA a začali se zbavovat dolarových dluhopisy. Tato činnost je rozhodně nežádoucí a Amerika to asi bude muset řešit další barevnou revolucí tentokrát u svého feudálně-tmářského spojence KSA.

      Vymazat
    4. Sami Američané už pustili do éteru, že nic podstatného (co by jakkoliv mohlo poškodit královskou dynastii) na těch 28 doposud utajovaných stranách není. Právě to utajování mělo zvýšit vydírací potenciál ve vztahu k SA.

      Vymazat
    5. to 10:22 a asi stejny anon 10:23 toz promin karle 3 stranky mi ulitly!
      no a jak rikam rozdil mezi konspiracnimi teoriemi a realitou je jen par let!!!

      Vymazat
  6. Okupace ČSSSR v roce 1968?
    Tak to opravdu asi nikdy nezveřejní.
    A pokud myslíš bratrskou pomoc armád VS, která nás ochránila proti takovým trotlům, jako dnes vládnou, tak to zaplaťbánbů za ni. Na ni není co ukrývat. Zato fašistická usa má pořád co ukrývat, tajit, mlžit, konspirovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:43 pane vy máte dost ! vám se snad líbilo, když cizí tanky přijely v srpnu 68 do ČSSR ! Žijete vůbec tady u nás a nebo jste najatý cizinec do této diskuze ?

      Vymazat
    2. 11:49- okupace to v 68. bezesporu byla ale? Jak se asi zachová EU, USA, NATO, až se občané rozhodnou tyto své "přátele" opustit? Znáte odpověď?

      Vymazat
    3. 12:28 no ani náhodou tak, jak naši bývalí přátelé a nepřijedou s tanky a děly a vojáky !!
      Už to tady někdy přeháníte - zůstaňte prosím na zemi a v reálu.

      Vymazat
    4. A co žvaníte o tancích a okupaci ČSSR? Je o tom v článku něco? Tohle je bolest všech psychopatů s neutuchající potřebou blafat na diskuzích, bez ohledu na článek, blafou a blafou .. utečenci... bla bla...okupace... bla bla.... komunisti... bla bla a tak pořád dokola. Tohle je bolest všech diskuzí. Jak byste se tvářili u soudního procesu, kdyby soudce blafal úplně o něčem jiném než o předmětu sporu? Mysleli byste si, že se zbláznil? No a co si může soudný člověk myslet o takových diskuzích? A teď si ještě představte tu apokalypsu, kdyby vyšel plošný zákaz tohoto blafání, kdyby diskuze někdo zakázal, a směly by se jen číst ty - mnohdy ty polobulvární - bláboly. Co byste dělali? Propadli byste zoufalství? Měli byste verbální absťák? Hodili byste si mašli, jako gambler, kterýmu zavřou jeho oblíbenou hernu?

      Vymazat
    5. Pro 11:49
      Ano, mě se to líbilo. Měl jsem pocit, že mě to ochrání od těch zlodějských idiotů a zločinců, co to dnes řídí. Co rozkradli a prošustrovali veškeré dědictví našich předků. Netrpím animozitou a už vůbec ne amnézii. Ti idioti, kteří na ulicích dělali bordel, přičemž sami nevěděli o co jim jde (prý socialismus s lidskou tváří) dnes mají totalitární kapitalismus. A když už tedy bědujete, jak se vám líbí dragounská jízda, a ostatní jízdy našich dnes již údajně "spřátelených" armád, (které od války okupují země jako je Japonsko, Německo...), kdy každý protestující je tajnýma identifikován a zaznamenán do análu zpravodajských služeb? Jakou máte dnes svobodu? Můžete si rozhodnout zdali je tu chcete nebo ne?
      Vy máte dost. Jste zaulitovaný jako šnek a nemáte ani ponětí, co se kolem vás děje.

      Vymazat
    6. 13:47- držím se při zemi a v reálu. "Cukne-li se lid" a než "shodí" vládu, využije NATO(USA) Ruskou kartu(nebezpečí) a na "pozvání" vlády rozmístí u nás US jednotky-pravděpodobná varianta. Var. 2- vláda se přidá k lidu. USA se domluví s RF a obsadí nás, nebo se nedomluví a využijí nás jako "rozbušku" k 3.ww. Jak prosté milý Wotsone, historie se jen opakuje v jiném levelu.

      Vymazat
    7. 11:43 Člověče máš recht. ALE tehdy jsme neměli ani ánunk o tom, před čím vším nás ta bratrská pomoc uchránila. Tehdy to prostě byla okupace bez humanitárního bombardování a bez zdevastování země. Teprve dnes se to jeví jako bratrská pomoc, ve kterou tehdy nevěřili ani ti ukrajinští vojáci, kterých byla většina.

      Vymazat
    8. Pro 13:47 - Amíci ty svoje okupace dělají proxy -u nás se na takovou práci vždycky ochotný Pinochet najde a stadionů na koncentráky máme víc než v Chile. S tím se prostě musí počítat.

      Vymazat
  7. Česká masmédia opravdu představují systém tiché pošty. Poslední dobou mám pocit, že už melou tak nějak z posledního, protože jim chybí spolehlivý a prozíravý propagandista. Nějak se jim v posledních letech nedaří. Kupodivu propagují vždy něco jiného, než se nakonec ve skutečnosti stane. Vzpomínáte si třeba ještě někdo jak spolu s českými politickými kostlivci brojili třeba proti volbě Obamy do funkce prezidenta a ten se nakonec osvědčil jako jeden z nejlepších a nejneškodnějších tiskových mluvčích amerických elit? Teď kopou za H.Clinton, z toho usuzuji, že prezidentem bude D.Trump.

    OdpovědětVymazat
  8. Vy milovníci svobody, kteří zde plytce blekotáte a žvaníte, jak vám tu vaši svobodu - (svobodu pro odrbávání druhých, pro lhaní, podvádění a rozkrádání) - po druhé komunisti neseberou. Když ne komunisti, tak vám ji seberou muslimové a ještě vám svobodně uříznou ty vaše duté palice. Ti zavedou jiný pořádek, než komunisti. Žádné řiťopíchání, akorát tak trošku pedofilie, zoofilie a sem tam svobodné znásilnění vašich pudem přilákaných maminek. Jo, to bude svoboda, jakou vám už nikdo nevezme, tedy až na tu vaši dutou palici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to snad ne -vy byste tuhle špinavou práci nechal na muslimy 13.49? To oni mají za nás vykydat ten český politický hnojník? Ano, na ně by se to potom dalo svést, jak tak na to koukám, o ničem jiném to nebude. Nikdo nám nemusí uřezávat hlavy. Proč myslíte, že už několik let předtím, než vůbec migrační krize začala, už psal a zveřejňoval publicistickej sprostej bulvár Novinky.cz denně články o popravách, uřezaných hlavách, hromadným znásilňování a všechny ty sračky? To bylo účelově řízený, jako byl účelově řízenej Majdan. Všechno je dnes účelově řízený a media jsou nejsmradlavější zkorumpovaná žumpa,která manipuluje s lidma. Nejdřív denně uřezaný hlavy - a teprve potom někdy vlna běženců. O čem to vypovídá? Aby byli lidi vystrašení, vyplašení, aby v nich byla správná nenávist, a od toho je krůček k občanský válce. Lidi se nezajímají, kde se berou ty příšerný videa s popravama a tak? Ty příšerný fotomontáže produkovaný v Hollywoodu? Odsouzenci ve slušivých oranžových oblecích sedí do půlkruhu na poušti před svým katanem - kdo je producent a režisér? Která kurva? A proč na to lidi vždycky nalítnou? Protože jsme jen hejno bzučivých trubců? Nepište ty sprostý blbosti o řiťopíchání - zbláznil jste se? Tady se děly šílený lumpárny, hnusný zlodějiny, a ty zlodějský kurvy nás nechají, abychom se vyblbli na běžencích, a vymalováno? Oni se zatím zdekujou? Tak to ne, to by měli moc jednoduchý. Napřed půjdou od svých koryt, to bude první fáze, a rovnou na chodník, majetek -úplně všechen - vrátí státu, pak dostanou mundur a kouli na hnáty, a budou denně mašírovat pěšky a odklízet zruinovaná sídliště, kam nalífrovali cikány a nechali to úplně zničit. Odklidí všechny ruiny, a pěkně ručně. Lopatou. Nebo dostane šmejd lopatou přes tlamu. A chleba a vodu - jak dnes žijí důchodci. Ať si to užijou taky. A jak bude kušnit, půjde na věšák lump mizernej. To se jim to kradlo, to se jim to stavěly vily s bazénama a extravagancema z naší dřiny. A až se s tímhle skoncuje, pak se budeme bavit o islámu, jestli to ještě bude zapotřebí. To by se jim tak hodilo - rozkrást republiku a těm lidskejm pitomečkům předhodit islám, ať se vyblbnou.

      Vymazat
    2. 15:53- hezky od srdce ale souhlasím.

      Vymazat
  9. Janda, a potom se můžeme divit, že nejsou homosexuálové zrovna v oblibě. Pokud se budou chovat tak, jak se jejich někteří zástupci chovají, nezachrání to ani Pelikánův chystaný zákon na jejich ochranu. Spíš naopak.

    OdpovědětVymazat
  10. Člověk jako pan Štrompf prostě musí být na štíru s logikou, protože je sevřen v poutech určité ideologie a musí lhát ať chce nebo nechce. Navíc se jedná o typického pisálka, který ohromuje pouze spoustou frází a slovních obratů, kde ovšem chybí to podstatné myšlenka a logický závěr. Platí prostě o něm to samé, co pro většinu masmediální scény.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to asi marný boj, Vlku, je to stejné jako napravit Islám. Logika a argumenty už v dnešní době zajímají málokoho, no ale právě proto Vám přeji hodně sil a nezapomenout včas vystoupit. Za tu bezvýslednou ztrátu času to opravdu nestojí.

    OdpovědětVymazat

Reklama