Reklama

.

.

sobota 7. května 2016

Kauza Vitásková: Tisková konference ERÚ 5.5.2016


Zdeněk Jemelík 

7. 5. 2016
Nezákonnost nejen z mého hlediska proběhla i vůči našemu úřadu jak v oblasti několika prohlídek souvisejících s tzv. trestními činy, tak v poslední řadě i s mým nepravomocným rozsudkem či další obžalobou. Možný konec balkanizace trestního řízení, možný konec praktik 50-tých let je důvod, proč dnes k této problematice vystupuji. O celé řadě porušení Ústavy vůči Energetickému regulačnímu úřadu, nezávislé státní instituci, budeme informovat veřejnost na speciální TK; podotýkám, že kauza „Vesecká“ je jen špičkou ledovce.



Neuvážená - nebo výstižněji řečeno pečlivě připravená - část podpory pro obnovitelné zdroje, konkrétně pro solární parky, je vnímána jako největší tunel do veřejných financí v naší novodobé historii.

Od chvíle, kdy úřad pod mým vedením začal informovat veřejnost o nestandardních podporách pro solární parky, se stal cílem útoku nejrůznějších skupin.

ERÚ upozornil na majitele elektráren se sídlem firem např. na Kypru, na podivné transakce kolem elektráren u polostátního energetického gigantu ČEZ, na dostavěnost či nedostavěnost elektráren, jejich funkčnost v závěru 2010, na účast některých politiků, poslanců či senátorů a v neposlední řadě i některých bývalých zaměstnanců ERÚ na celém tomto procesu, který devastuje naši ekonomiku, hospodářství, životní úroveň našich občanů a v neposlední řadě to nejdůležitější, co máme - náš život.

K devastaci se připojili - ať úmyslně, či jen z neznalosti problematiky - někteří policisté, státní zástupci a v poslední době i někteří soudci.

V těchto dnech se v plné nahotě odkrývá porušování lidských práv a svobod v České republice, a to v oblasti, která je pro demokratické fungování státu nejdůležitější, a to je justice.

V co může obyčejný občan či státní úředník ještě věřit? Kde má oporu? Kde může hledat spravedlnost? Jak věřit politikům, že skutečně mají zájem na funkčním státě?

Když jsem popsala nepravosti, které se v oblasti energetiky podporovaných zdrojů dějí, když se snažím toto napravit, tak nejen mně, ale i dalším státním úředníkům, byl totálně zničen život profesní i osobní a především po zdravotní stránce. Jako příklad uvedu tolik citovaný OPEN CARD.

Upozornit nebo dokonce odhalit finanční tunel, říct to hlasitě a dokonce přes média, znamená totální likvidaci vašeho života; z mého pohledu je to způsob hodný 50-tých let minulého století, kdy se komunistický režim vyrovnával tímto způsobem s nepohodlnými občany.

Bývalý ministr spravedlnosti Pavel Blažek, nyní poslanec Parlamentu České republiky, se v těchto dnech vyjádřil ke stanovisku Ústavního soudu. „Vítáme zásah Ústavního soudu proti manipulaci trestních řízení některými státními zástupci a soudci“
V plném rozsahu se ztotožňuji s jeho názorem a stejně jako on “žádám ministra spravedlnosti, aby zajistil nápravu podle nosných důvodů rozhodnutí Ústavního soudu a podal stížnost pro porušení zákona tam, kde o zásazích do základních práv osob v přípravném trestním řízení rozhodovaly evidentně nepříslušné soudy a zvážil i vyvození kárné odpovědnosti proti těm státním zástupcům a soudcům, kteří se na porušování ústavního práva na zákonného soudce aktivně podíleli. Sami státní zástupci a soudci by měli zhodnotit, zda se někteří jejich kolegové nedopustili zneužití pravomoci úřední osoby.“

A nyní kauza Vitásková (solární elektrárny Saša Sun a Zdeněk Sun) verdikt Krajského soudu v Brně, soudní senát jmenován v rozporu s Ústavou České republiky, v rozporu s Listinou základních práv a svobod, kterou Česká republika přijala v roce 1991.

Soudce Mgr. Aleš Novotný, soudní senát ve složení Ing. Eliška Vránová, Ing. Dobromila Hronová a pan Ivan Procházka, tento soudní senát rozhodl o mé vině v kauzách dvou solárních elektráren Saša Sun – Zdeněk Sun; zcela zničující rozsudek, nejen pro mne, ale i ostatní účastníky „kauzy“ byl vynesen dne 22. února 2016 po několik let trvajícím procesu. Rozsudek ještě stále nemám v písemné podobě!

Nebudu popisovat ponižování, ústrky, dehonestaci mé osoby i ze strany soudce Aleše Novotného, které vyústily v to, že jsem byla nucena podat na něj žalobu.

Tento soudce a soudní senát jmenovaný v rozporu s Ústavou České republiky vydal nepravomocný rozsudek. 8,5 let se zvýšenou ostrahou.

Já nevím, zda rozhodoval z neznalosti práva, správního řádu a z neznalosti tak složité problematiky jakou nová technologie fotovoltaické elektrárny je; já nevím, zda rozhodoval s úmyslem mne poškodit, což by byl jednoznačně trestní čin. Proto se domnívám, že pokud vyloučíme trestní čin, měl by tento senát dokázat svoji odbornost před celou veřejností!!! Můj život byl rovněž dehonestován veřejně!

Důkaz tvz. „zločinu“, který jsem měla spáchat, Vám předkládám v této ucelené prezentaci, kterou jsem dne 2. května 2016 zaslala otevřeným dopisem prezidentovi republiky panu Miloši Zemanovi.

Prezentace popisuje chronologicky celý průběh této kauzy, klíčové osoby (z aktérů dřívějších podivných praktik na ERÚ se stávají svědci; z těch, kteří se snaží o nápravu a upozorňují na nedostatky, se stávají nepravomocně odsouzení); dále jsou zde uvedeny:
- Fakta o vydání obou licencí na FVE,
- Prověřování udělených licencí za rok 2010
- Kroky směřující k odebrání licence
- Příchod Ing. Vitáskové na ERÚ
- Podklady doložené v rámci zahájené obnovy řízení
- Nevyužité zákonné možnosti
- Další kroky bývalého vedení
- Delegování povinnosti rozhodnout na Ing. Michaelu Schneidrovou
- Corpus delicti?!
- Kroky předsedkyně po vydání rozhodnutí
- Kdo v dané věci zastává názor o zastavení obnovy řízení?
- Měla být vůbec obnova řízení nařízena?
- Z výpovědí v trestním řízení
- Podezřelé události
- Srovnání s předchozí praxí ERÚ
- Závěr aneb co nebylo bráno v potaz
Z předmětné prezentace si vyvodíte účelovost nepravomocného rozsudku.
Státní zástupce Radek Mezlík mne utvrzuje v názorech veřejnosti, že jsou někteří policisté, státní zástupci a soudci zcela neodborní nebo snad páchají úmyslné trestné činy?

Jak jinak si mám vysvětlit jeho postoj v Radiožurnálu dne 22. 4. 2016 k problematice FVE Vranovská Nová Ves? Před několika lety přesně tuto elektrárnu, na kterou jsme podali trestní oznámení, vyhodnotil, že se nic nestalo; nyní ji vyhodnotil, že se stal trestní čin! Je to neodbornost nebo páchání trestních činů (snaha zakrýt trestní jednání u vybraných elektráren)?

Dále pak pan státní zástupce v tomto rozhovoru přiznává “… ta fotovoltaika je vlastně novou kapitolou i pro českou justici…“, nejasným způsobem hájí své selhání při posuzování jednotlivých kauz či dokonce účelovost názoru.

Bude snad státní zástupce trestně stíhán, že neměl rovný přístup ke stejným nedostatkům či nezahájil doposud stíhání osob, které pravděpodobně spáchaly trestní čin, o čemž se v průběhu hlavního líčení soudních procesů dozvěděl?

Vyzývám premiéra České republiky Bohuslava Sobotku, aby jeho vláda učinila všechny kroky, které by dle vyjádření poslance Pavla Blažka ukončily „balkanizaci“ trestního řízení v České republice.

Vyzývám všechny slušné občany, a je jich absolutní většina, vyzývám všechny slušné policisty od řadových po policejního prezidenta, a je jich absolutní většina, vyzývám všechny slušné státní zástupce po nejvyššího státního zástupce, a je jich absolutní většina, vyzývám všechny soudce, přísedící… ukažte prstem na ty, kteří z neznalosti nebo úmyslně ničí životy ve vykonstruovaných trestních činech nám obyčejným slušným lidem, úředníkům.
Vraťte České republice demokracii a spravedlnost, nedovolte rozklad státu! Selháním justice je napadena funkčnost demokratického státu; z pohledu základních hodnot se jedná o principiální věc.

Státní úředník, pokud postupuje v souladu se správním řádem, se přece nemůže bát, že jeho rozhodnutí bude kriminalizováno, k nápravě jeho rozhodnutí existuje zcela legální cesta, a to je správní soud.

Nedovolme, aby zvůle, která doposud byla tolerována, nadále pokračovala.

29 komentářů :

  1. Slyšel jsem paní Vitáskovou v televizi, když četla tuto výzvu. A všiml jsem si, jak ji jejich televize asi v polovině bez vysvětlení vypnula. S dovětkem, že reakce budou sledovat. Asi jsme ale se neměli dozvědět, na co se budou tyto reakce vztahovat. Považuji tento postup ČT za vrcholně skandální.

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je zajimavy pripad ! Pokud tomu rozumim (moc ne), tak pani Vitaskova se dopustila neceho, cemu se rika
    WHISTLEBLOWING !

    Ona poukazala na nepravosti, ktere se staly na ukor republiky, nebo spolecnosti ! ANO, nebo NE ?

    Tim padem na sebe zorganizovala trestne sankce a motivovanou pomstu tech, kterym odhaleni nepravosti vadilo a ktere timto poskodila.

    Az dosud je pripad srozumitelny !

    NESROZUMITELNE JE , ze nedostala od republiky, protection, (ochranu nejlepsich advokatu) a NEDOSTALA odmenu, za
    Whistleblowing. (Piskani na pistalku a volani predstavitelu zakona.)

    Misto toho byl na tuto uslechtilou pani poslan nevzhledny inquisitor Torquemada v zupanu pomatene jeptisky ("soudce") a uslechtila pani Vitaskova bude poslana na galeje , kde bude nucena lepit pytliky 8 let.

    Tim padem nad ni byla roznuta svatozar mucednice, a je to pouze otazka casu kdy nebesa zasahnou. (Mozna archandel Michael, nebo president Zeman a nebo ti jezevcici co navstivili "soudce" Studnicku.)

    Jsem si vedom sve mentalni superiority a potlesku za analyzu tohoto pripadu mi neni treba.
    nick HONOLULU




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě žes mi to připoměl...
      Studničku okousali dobří psíci jezevčíci, tak teď to budou terrieři,
      ze psí hvězdy Sirius, maji ještě lepší skus !
      MM

      Vymazat
  3. V pripade, ze Ceska televize sabotuje legalni obranu pani Vitaskove, tak je vsem jasne na 100 %, ze tato mucena a uslechtila pani je absolutne NEVINNA !

    Johanka z Arku byla odsouzena zradci zeme, kteri slouzili cizim zajmum. Je vsem jasne, ze TV slouzi verne cizim zajmum uz dlouhy cas !

    A proto legalni televizni sabotaz namirena proti pani Vitaskove - OSVOBOZUJE tuto uslechtilou pani od jakehokoliv dalsiho postihu..
    nick HONOLULU - vzdy pod korouhvi Johanky z Arku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přece jasné u roky, že pravda je jinde, než se nachází propaganda z ČT!

      Vymazat
  4. Já vás zase pane Jemelíku vyzývám, aby jste se ráčil seznámit také s argumenty druhé strany, seznámil se s problematikou do hloubky a ne jen podléhal jednostranné prezentaci věci a hlavně nedělal plynové princezně Vitáskové "užitečného idiota".
    Toť celé.

    Zdraví Vás
    JiB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Vy pane JiB ty argumenty druhé strany znáte? Jestliže ne, pak nemluvíte pravdu, jestliže ano, proč je sem nedáte? Takto to vypadá, že děláte "užitečného idiota" někomu jinému.

      Vymazat
    2. Souhlas, jinak se dopouštíte jen pomluvy. Pan Jemelík je odborník na právo a především mnoho let se zabývá marasmem v našem soudnictví, jeden z mála odborníků ve spolku Šalamoun. Takže milý/á JiB - sem s argumenty!!!

      Vymazat
    3. Vycházím ze zpráv sdělovacích prostředků - pani Vitásková podepsala ke konci roku, že elektrárna je v provozu a toto nebyla pravda. Tímto způsobila značnou škodu, protože majitel elektrárny získal jiné, větší finanční prostředky než by získal nižší finance v dalším roku. Takže jasně pochybila a netahejte do této věci její další politické věc. Spolek Šalamoun se již několikrát "předvadl" v mnoha kauzách, kde prohlašoval něco co bylo v rozporu s právním systémem tohoto státu.

      Vymazat
    4. Vážení, já sem se k této problématice vyjadřoval a argumentoval opakovaně již pod prvními šlánky pana Jemelíka ke kauze Vitásková. Přičemž mé komentáře se svou délkou a obsažností blížily délce samotných článků pana Jemelíka. Kdo chce, ten si je jistě pamatuje. v zásadě jde o to, že Vitásková neříká celou pravdu, ale jen tu část, která se ji hodí do krámu a plně využívá všech(!) možností obhajoby.
      Stručně řečeno nebyla obžalovaná za to, že by udělila Zemkovic familii licence, na které neměli nárok, ale že zabránila(!) jejich odebrání. Stejně tak jmenování Vesecké provedla v přímém rozporu s energetickým zákonem a dnes se diví. Státní úředník přitomn smí dělat jen a pouze to, co mu ukládá zákon! Na rozdíl od odbčana, který může konat vše, co mu zákon nezakazuje...

      Jinak já na rozdíl od pana Jemelíka nepovažuji za smysluplné se neustále opakovat a permanentně recyklovat stále dokola ty stejné argumenty. Nicméně chápu, že když se někdo rozhodne činit nějakou přesvědčovací kampaň, tak na nějaké to zacyklení nehledí...

      Zdr.
      JiB

      Vymazat
    5. Pane JiB, evidentně máte nějaký důvod, nemít v oblibě paní Vitáskovou. Mě sice taky není dvakrát sympatická, ale to neznamená, že se nepokouším být objektivní. Paní Vitásková několikrát, věcně a věrohodně vysvětlila, a obhájila svůj posttup v (ne)odebrání licencí, kde se m.j. stala obětí manipulace své podřízené(služební mail na soukromou adresu). V případě odsouzení za trestný čin by měl být v civilizované zemi prokázán úmysl(vědomé jednání) a prospěch.
      V případě jmenování Vesecké ( kterou také velmi nemusím) se jednalo o nesplnění kriteria, tuším že dvoulete praxe v ERU, ale odborné znalosti byly v pořádku. V tom to případě se skutečně jedná pouze o správní delikt, který se nikdy neřeší vězením. Ale přičinlivý státní zástupce z toho trestný čin udělal, protože Vesecká dostala za práci mzdu, a měla tedy "prospěch". Tak tomu, po vysvětlení právních odborníků, rozumím já. Jde o svévoli a překroucení podstaty. Pokud je to tak, tak nejpozději Ústavní soud udělá ve věci pořádek.Ale že se něco takového může, a to opakovaně dít v této zemi, je alarmující. Nic víc a nic míň. J.B.

      Vymazat
    6. Anonymní 8. května 2016 10:53
      Problém je, že všichni sympatizanti Vitáskové se zajímají jen o ta její vysvětlení, ve kterých celkem logicky prezentuje jen a pouze to, co se jí hodí do krámu. Snaží se tak získat sympatie veřejnosti. Zatímco státní zástupce celkem logicky s ní tuto mediální hru nehraje a soustředí se na argumentaci před soudem.
      Můj osobní odhad/přesvědčení je, že Vitásková bude pravomocně odsouzena za zmaření odejmutí licencí Slunečního SAŠI a Slunečního ZDENKA a to natvrdo (V kauze Vesecká bych tipnul podmínku).
      Přičemž jsem velice zvědav, co budou říkat všichni ti nekritičtí zastánci Vitáskové na verdikt nejvyšší instance. Vsadím boty, že s ním nebudou souhlasit a budou tvrdit, že i ten bude zmanipulovaný...

      Zdr.
      JiB

      Vymazat
    7. Anonymní 8. května 2016 10:53
      Jinak Vás mohu ujistit, že já s paní Vitáskovou nemám absolutně nic co dočinění. Ale pouze odmítám se nechat manipulovat v její prospěch. Nic víc, nic míň.
      Zdr.
      JiB

      Vymazat
    8. Vy máte pocit, že jste manipulován, a já mám pocit že jsem manipulován. Už autor příspěvku z 0:17 vás žádal, aby jste nějaký argument, který Vitásková zamlčuje, uvedl. Nejde primárně až tak o Vitáskovou. Jde o to, že se, jak se zdá, účelově ohýbá zákon, a že dost pravděpodobně skončí celá kauza jako v případě např. Jourové a mnohých dalších, tedy že se nic nestalo. Možná se mýlím já, a možná vy. Ale podle toho, co bylo doposud zveřejněno, Vitásková trestný čin na vězení nespáchala. I když je soudce první instance jiného názoru. Ale to už tu bylo mockrát. Momentálně silně vadí některým vládním i mimovládním politikům, protože nechce ohnout hřbet, a připravovat podmínky a ukazatele ve prospěch amerického investora jaderného bloku v Temelíně. Protože to je fakticky to, oč tu doopravdy běží. Zvýšení cen energií natolik, aby se "investice vyplatila". Vše okolo je krycí kouř a clona. J.B.

      Vymazat
    9. Anonymní 8. května 2016 17:32
      Už jsem Vám to velmi podrobně popisoval pod jedním z dřívějších článků pana Jemelíka na toto téma. Zajisté jste to četl, když jste na to i reagoval. Můžete si to dohledat.
      Je to poměrně obsáhlá materie na to abych s ní trávil znova tolik času.
      V kostce jde o to, že se Vitásková při své bohorovnosti nechala nachytat u toho, jak chtěla přikrýt Zemkovic levárnu s licencemi. A protože zná pořekadlo o tom, že nejlepší obrana je útok, tak se začala stylizovat do role obránce zájmu spotřebitelů a předstírat, že veškeré komplikace, které má jsou proto, že hájí náš zájem. Jenže do téhle role se začala stylizovat až následně!!! Až ji načapali na švestkách!
      Nejdříve bylo její trestní stíhání a teprve pak z ní byla Johanka z Arku! Ten časový sled je totiž určující.
      Stejně tak jmenování Vesecké byla zjevná dopředu zkalkulovaná provokace. Dopředu ji bylo jasné, jak to bude působit na veřejnost. A zjevně to funguje. Značná část veřejnosti ji to baští. Podobně jako Babišovi a před tím Bártovi boj s politickými dinosaury. Přičemž tím kouřem a clonou je ten její předstíraný boj za naše zájmy. Což názorně předvedla i u tarifů. Nejdříve sestavila pracovní komisi ve složení, u něhož byl dopředu znám výsledek a když se pak veřejnost postavila na zadní tak pak teatrálně jej odmítla podepsat.
      Vitásková je prostě jen zdatná herečka, které jsme ve skutečnosti u zádele, ale které mile ráda využije, když se jí to bude hodit. Nic víc.

      Zdr.
      JiB

      Vymazat
  5. Tak se mi zdá , vlastně nezdá - mafiánský stát Česko

    OdpovědětVymazat
  6. většině vovčanu je tato kausička u zadele stejně jako mnoho dalšich už si tak nějak zvykli že čezka mafie jede podle hesla ja ne mafian to oni jsou mafiani a přesně toto mafie potřebuje ani soudy a posranci ani sernatoři nejsou a nikdy nebudou proti neb jsou sami současti mafie a to je cele takže brečite heski ale na blbem hrobečku jo a kdo si nenakrad miliardy nema šanci s mafii bojovat snad jen pro jeji pobaveni

    OdpovědětVymazat
  7. Nezdá. Mafiánský. Když po desetiletí volíme ty stejné strany, ty stejné poslance, tak to nemůže dopadat jinak.
    Bez úplné obměny není na zlepšení pražádná naděje.
    Nevolit už nikdo žádnou ze zavedených stran (ANO už je táké zavedená).
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šel jsem v tomto mafiánském bordelstánu poprvé k volbám. DOhodli jsme se s manželkou, že budeme volit jeden Okamuru a druhý Babiše. Na mně padnul Babiš, od kterého jsem si sliboval mnohé. Teď se tluču do hlavy, už při pohledu, jací zmrdi mu tam nalezli a taky proto, že proti velké zlodějně a korupci neudělal zhola nic. Teď jdu s Okamurou, jednoznačně. 14.5. ve 14:00 je na Václaváku demonstrace. Přijďte.

      Vymazat
  8. "...při pohledu, jací zmrdi mu tam nalezli"...Oni mu tam sami od sebe nenalezli, VELKÝ ŠÉF je do firmy přijímal! A jak to vyzerá, Vámi charakterizované jedince bral přednostně.

    OdpovědětVymazat
  9. no já na ten jarmareční kolotoč zvaná "demokratické volby" nenasednu už nikdy v životě, Je to podraz který sází na hlupáky , kteří tomu systému věří. Vymysleli v júesej a podle toho to taky vypadá. tam se už dlouhá léta dostávají k lizu jen dvě uznané strany kterými je pak vládnuto bankovním kapitálem, který celé to divadlo financuje včetně voleb POTUSe. U nás to ještě tak dokonalé není, ale už to k tomu taky směřuje.
    Slávek

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, nenaskakujme na ten jarmareční kolotoč, ale chyťme ho a roztočme na druhou stranu.

    OdpovědětVymazat
  11. Vitásková sem, Vitásková tam. Ale mohl byste mi někdo vysvětlit, proč není stíhán její předchůdce, který tu předmětnou licenci vydal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ten fór! Všichni z předchozího vedení, co se na tom svinstvu ve vydávání licencí podíleli, jsou dnes (podle našich policistů, státních zástupců, soudců a pana JiB), čistí jak lilie. Stejně tak ti "hodní hoši" co tu původní výkupní cenu navrhli, pak ti co to doporučili a další hodní hoši co to schválili. Ti všichni za nic nemůžou, oni jen tam jakoby mimochodem přihráli desítkam vyvolených, desítky milionů po dobu 20 let. Jenom ta Vitásková ta může za všechno zle. A pokud jde o tu druhou kauzu s Veseckou, to je takřka zbytečné komentovat. To je tak do nebe volající hovadina a ja sejen divím, že to ten soudce neshodil ze stolu.

      Vymazat
  12. JiB:
    Taky vím, že Vitásková není svatá. Ještě z jiných důvodů než kupodivu píšete, to je povrch. Pokud ale chcete rezervovat spravedlnost jen pro svaté, pak se nedivte, kde že to žijete. Jemelík občas docela ujede, ale propánakrále, nesedí na prdeli a naplano neremcá.

    V R

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 9. května 2016 5:34

      To jste mě špatně pochopil. Já totiž naopak chci spravedlnost pro všechny i pro Vitáskovou. Přičemž jsem na rozdíl od značné části čtenářů přesvědčen, že se jí také po zásluze dostane. S čím mám však problém je to, jak někteří jedinci naprosto nekriticky přejímají tu její manipulaci a stylem CTL+C a CTRL+V jí dělají tiskové mluvčí aniž by se ráčili seznámit s problematikou do hloubky a byli s to doplnit ta bílá místa jednostranných tvrzení A. Vitáskové.

      Zdr.
      JiB

      Vymazat
    2. Už naposledy, je mi to líto, ale z vašeho stylu argumentace jste ji už odsoudil, a k tomu čím manipuluje a oblbuje jste neuvedl zhola nic. Fakt, který uvedl i příspěvek nahoře, že za to, že někdo ta nezákonná povolení vydal není potrestán nikdo. Inkvizice za to, že je Vitásková odmítla údajně zrušit, funguje však dokonale. A i s těmi novými tarify je to poněkud jinak, než to zase prezentujete vy. M.j. je podepsal její zástupce,když byla v zahraničí, pokud si to dobře pamatuji, a nátlaku politiků se zabránilo otevřením veřejné diskuse, česky "vykecáním", které iniciovala Vitásková. Údajně, já u toho nebyl. Souhlasím s panem VR. Není svatá, ale justice si v jejím případě dělá ze spravedlnosti srandu. Alespoň to tak na venek vypadá. Počkejme na výsledek odvolání a uvidíme. J.B.

      Vymazat
    3. Psal jsem o tarifech čili - sazbách za elektřinu a ne o výkupních cenách! Plete se vám to. (což také cosi vypovídá nakolik se v této problematice orientujete) Já si na pravomocný verdikt počkám, já problém nemám. Můj odhad však je, že bude v podobných intencích jako prvoinstanční rozsudek. Stejně tak jsem přesvědčen o tom, že pan Jemelík a spol nebudou ochotni akceptovat rozsudek a budou podobně jako vy opakovat do omrzení cosi o justiční zvůli. Vsadíme se?
      Jinak o příčinách vzniku solárního boomu jsem Vám psal velmi podrobný komentář již pod jedním ze starších článků pana Jemelíka. B\lo by od Vás férovější, kdyby jste ráčil věnovat chvíli času poohlédnutím se po něm, než mě opakovaně a hlavně lživě obviňovat z manipulací! Jakožto penzista máte mnohem více času na jeho hledání než já na jeho nové sepisování.
      Zdr.
      JiB

      Vymazat

Reklama