Reklama

.

.

středa 25. května 2016

La Stampa: Putin "vstoupil do Evropy" bez jediného výstřelu


25. 5. 2016        zdroj a zdroj
NATO se zbytečně připravuje na vpád Ruska do pobaltských zemích. Vladimír Putin už dlouho používá proti Evropě úplně jiné zbraně, soudí La Stampa. Ruský vůdce se upevnil v Evropě tím, že podporuje všechna hnutí, která jdou "proti systému", což nedávná rezoluce italské oblasti Veneto o uznání výsledků krymské referenda potvrzuje. "Generálové NATO, kteří z polské základny v Redzikovo pozorují obzor a hovoří o odhodlání zahájit palbu, pokud se Moskva rozhodne zaútočit na Estonsko, nechápou, že Vladimír Putin je již bez jediného výstřelu mezi námi," píše italský list La Stampa.


Noviny konstatují, že se to projevuje i v rozhodnutí regionální rady italské oblasti Veneto, která podle La Stampa "uznala Krym, který se znovu stal ruským", i ve financování francouzské strany Marine Le Pen Národní fronta. Ale pouze tímto to není omezeno.

List píše, že Moskva přímo i nepřímo podporuje veškerá hnutí, která jdou "proti systému", jejichž počet se v EU zvyšuje - počínaje maďarským premiérem Viktorem Orbánem a konče španělskou stranou "Podemos" a německou "Alternativa pro Německo". "Vladimír Putin se stal světovým vůdcem, který překročil mez 20. století, a proto se nachází nad pravicovými i levicovými hnutími," píše La Stampa.

Italské noviny uvádějí, že u Veneto byl schopen "zhodnotit" uznání svého příznivce a předního italského opozičníka Mattea Salviniho. Do té doby žádná země nebo dokonce samostatný region neuznal připojení Krymu. "Je to provokace, učiněná kvůli zrušení sankcí, jejichž prodloužení je v současné době projednáváno," píše autor článku Cesare Martinetti.

Obyvatelé regionu, kteří si zvolili pragmatického člena "Ligy Severu" Luca Zaia za svého guvernéra, vyvíjejí tlak na vedení kraje. Kvůli sankcím region Veneto ztratil 3,6 miliardy dolarů příjmů z vývozu. Lidé nechápou, proč, nehledě na výsledky referenda, USA, pobaltské státy a Polsko "zběsile" ideologicky útočí, což by mohlo dát Rusku náskok s jeho rétorikou studené války.

"Nevědí a nechtějí vědět, co je tak zvláštního v historickém a symbolickém osudu Ukrajiny, pro niž je jejich rozhodnutí již druhá, po negativním výsledku nizozemského referenda, facka od Evropy", píše list.

Počínání obyvatel Veneto je zcela odůvodněné z hospodářského hlediska, avšak v politice není všechno tak jednoduché, soudí La Stampa. Je cítit, že Západ opět začíná propagandistickou válku v odezvě na Putinovy "obratné tahy." "Ale cožpak někdo opravdu věří, že Putin zaútočí na nějaký pobaltský stát?" kladou si otázku italské noviny.

Podle autora ruský vůdce již dávno používá proti Evropě úplně jinou zbraň - "měkkou sílu". Dokonce i setkání papeže Františka s patriarchou Kirillem je její součástí. "Nyní je v mnoha ultrakonzervativních katolických kruzích ve Francii a Itálii Putin považován za ochránce křesťanství a skutečného vůdce, za alternativu k "diktatuře" Evropské unie", konstatují noviny. Není jasné, zda to chápe vedení Veneto, které uznalo Krym. Jejich rozhodnutí však bezpochyby komplikuje hru, soudí italské noviny.


Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

126 komentářů :

  1. Tady se odvrací pozornost od pořádného problému-útoků s obsazování Evropy, postavené na křesťanských základech, plazícími se slimáky, aby vyplenili původní obyvatelstvo a obrátili kormidlo dějin do středověku, vše podle všemocného Olláha a za pomoci vlastizrádných politiků, sluníčkářů, kavárníků a jim podobným.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PRO EVROPU BY SE MĚLO STÁT CTÍ NAVRHNOUT PANA PUTINA NA NOBELOVU CENU MÍRU

      Tak jak situace dnes vypadá jen oředešel obsazení Krymu fašisty z Ukrajiny,která byla koupena NWO.To jak se tam vraždí a terorizuji je jen vzor jak rozvracet dalši a dalši státy,kteřé jsou vybrány,aby vytvořili po slimácích dalši vlnu invazorů je už odhaleno.
      Jen zázrakem se daři odvracet neustále provokace,které mají vést ne k milionovým,ale k miliardovým horám mrtvol,na kterých mají stejně jako v minulých válkach vydělat korporace,které je vyvolaly

      Vymazat
    2. Ba ne, na Nobelovu cenu za mír je třeba zatraceně hodně válčit, abyste ji získali. Že, pane Obamo?

      Vymazat
    3. Nemůžu to žoldácké NATO vůbec vystát.Pravda se jasně ukázala a ukazuje,co jsou zač.NATO to je banda loupežníků vedené Alibabou USA,agresívního.prolhaného USSA,co se nyní rve na RUsko,aby tam kradlo,loupilo,vraždilo,zamořilo drogama,otrávilo potraviny,lidi,rozbilo rodiny a namnožilo buzny a lesby...á total potopa,planeta opic.

      Vymazat
    4. Hnus eu a nato .

      Vymazat
  2. V článku mi chybí reflexe, zda onen „systém“ o který se tak obávají, podporují také občané západu. Domnívám se, že nikoliv, takže Putin je jednoznačně v roli spasitele, před peklem, do kterého nás jejich „systém“ vede. Vítej Vladimíre Vladimíroviči. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Spasitelem" může být Putin leda pro různé zkrachovance a komunistické pohrobky.
      Normální člověk na žádné "spasitele" pasivně nečeká jako nějaká submisivní nesvéprávná ovce. Normální člověk se sám stará a koná. Proto se mají také svobodné režimy z principu dlouhodobě vždycky líp než ty autoritářské.
      Takže Putine, zůstaň tam kde jsi, nikdo tu o tebe nestojí.
      A těch pár oveček které které se prostě neobejdou bez bačů a spasitelů můžou zcela svobodně jít za tebou.

      Vymazat
    2. Ty hňupe,vždyť on se nikam nesere,zato se sem zas poserou už zejtra ti tvoji burákoví kokoti z JůEsEj v plechovejch maringotkách,můžeš jim přijít zamávat a vykouřit hůlku,nebo jinak jim dát na vědomí svojí přízeň....,ale bacha,ať ti vyjímeční,bohem políbení borci nekroutěj moc rukama,jak jim nařizuje ten jejich masajskej náčelník....

      Vymazat
    3. Anonymní26. května 2016 0:04
      „Proto se mají také svobodné režimy z principu dlouhodobě vždycky líp než ty autoritářské.“
      Nevím, koho zajímá, jak se mají režimy. Mě teda zajímá jak se mají občané v těch režimech. A to ještě jen ti, kteří se živí svou prací. Ti co žijí ze svého kapitálu, naši starost nepotřebují.
      Ale dementa, který se stará, jak se mají režimy, to jsem ještě neviděl. Opravdu špičkový tým, Bohuš vytvořil. P.K.

      Vymazat
    4. 0:41

      V naší svobodné společnosti se ty demente PéKá máš přesně tak jak si zasloužíš. ve tvém rozletu ni nikdo a nijak nebrání.
      Když celý život neděláš nic jiného než že pasivně jak trouba čekáš na jakéhosi svého spasitele tak se nediv že máš holou řit a všichni okolo tebe co se snaží se mají dobře. Za to ale nemůže režim ale ty sám, tvá hloupost, lenost, neschopnost.
      A ty místo toho aby jsi si vzal z těch úspěšnějších příklad tak jsi schopný jim jen závidět a nenávidět je.
      A lepší už to s tebou zřejmě nebude ty ubožáku. Tak se už tím svým zbytkem tvého smutného života musíš nějak protrápit.
      A žádný Putin tě spasit nepřijde. Máš smolíka

      Vymazat
    5. V naší svobodné společnosti se ty demente PéKá máš přesně tak jak si zasloužíš.
      ----
      No nevím jak ve vaší, ale v naší společnosti žádný svobody za chvíli nebudou.
      ****
      ve tvém rozletu ni nikdo a nijak nebrání
      ----
      Seš poslanec nebo senátor??
      ****
      a všichni okolo tebe co se snaží se mají dobře
      -----
      to vidím, hlavně se mají dobře ti, co už kradli za socialismu
      *****
      Za to ale nemůže režim ale ty sám, tvá hloupost, lenost, neschopnost.
      ----
      ..řekl všehoschopný výplod vší inteligence a pracovitosti
      ****
      A ty místo toho aby jsi si vzal z těch úspěšnějších příklad ...
      ----
      ...například z Kalouska, Langšádlové...
      *****
      A lepší už to s tebou zřejmě nebude ty ubožáku
      ----
      o to se vy už postaráte, že?
      *****
      A žádný Putin tě spasit nepřijde
      ----
      ALE TO ANI NEMUSÍ, stačí když napíšeš kolik vás je a kde se nacházíte a rád si to s váma všema postupně po jednom vyřídím.. ..že byste byli "na klinice"???
      Nejsem jedinej nasranej, být tebou, ohlížím se neustále přes rameno. Nikdy nevíš, kdo je za tebou a ani zeď americký ambasády nebo kliniky tě už od normálních lidí neuchrání. Putina na to nepotřebujeme. Na šáby taky nejezdím tankem, ty stačí zašlápnout.

      Vymazat
    6. 0:04 a 0:58 Pro normální slušné lidi je Putin spasitelem a pro hnůj jako ty černou můrou. K té vzteklé pěně u huby ti přejeme hodně bezesných nocí z tvého budoucna.

      Vymazat
    7. Hele Ty 0:04 (resp. 0:58), při souložení se zabývej milostnými hrátkami a nikoli vážnými tématy! Jak jsem Tě odhalil? Jednoduše, pomocí rčení: "Když je ocas v kundě, tak je rozum v prdeli!"

      Vymazat
    8. 6:34 jste asi chovancem psych.zařízeni,nebo provokater,žejo.Normalnė myslíci člověk,krom ruských propagandistů co píšį,že Putina je garant skutečné demokracie v Evropě,by toto vživotě nenapsal!!!

      Vymazat
    9. Pointa k 10:18
      Pane kolego, příliš mu fandíte, ten až si příště
      zaprcá, tak to bude poprvé!

      Vymazat
    10. 10:20 jsi další hnůj nebo jen pokračuješ v sérii zvratků?

      Vymazat
    11. Pro normálního psychopata A 0: 04.
      Putin vstupuje do Evropy bez jediného výstřelu.
      Krym - bez obětí lidských životů, bez humanitárního bombardování. Navíc i dle přání obyvatel. To je dle psychopatů typu A 0:04, psychopatů vydávajících se za většinu normálních lidí, zřejmě nenormální. O tom, jak se mají svobodné režimy lépe, než ty autoritářské, o Iráku, o Libyi, a mnoha dalších zemí, kterým Obama kroutí rukama, kde humanitárním bombardováním přinášejícím svobodu byla mrzačena a zabíjena spousta dětí, o tom by se mělo psát neustále. Stejně tak i o nespočtu agresí nezvladatelných imigrantů, o uprchlických masách organizovaně přiváděných z osvobozovaných autoritářských režimů, o davech svobodně demolujících auta a výlohy ve svobodných režimech. Tak to všechno se má snad stát dle psychopata (0:04) a dalších jemu podobných, to všechno se má stát normou? To je dle psychopatických jedinců vydávajících se za většinu normálních lidí, to je to ono normální?
      Můžeme být vděčni za to, že do čela velkého a silného Ruska se dostal osvícený státník Putin, který dokázal zastavit devastaci a rozklad velikého Ruska, jež „zdědil“ po západem milovaném i vysmívaném opilci Jelcinovi. Stabilizoval Rusko, vrací jej do pozice nejsilnější velmoci, aby mohl vystavit stopku zrůdným cílům USA a jeho lokajských spojenců, ke kterým se svobodná ČR otrocky, poníženě přifařila. L.P.

      Vymazat
    12. Pro O:O4.Asi jsi zrovna onanoval u schapira a pak sednul k počítači.A ve škole ses vůbec nic nenaučil,ale ani se nedivím,když se do školství natlačily šmejdi a gumáci,slizcí skunci s ho.nem v hlavě.Táhni blbečku.

      Vymazat
    13. Pro idiota ktery Putina zjevne nema rad doporucuji jit na Utube a napsat ono proklete jmeno . Jsou tam jeho odpovedi takovym blbum kteri se ho sanzi provokovat a jeho projevy ,spousta ma titulky a nebo j eje mozne si je zvolit . Mozna ze odpad ma rad Jelcina potom chapu ,je jednim z nich .Ale proc nejde domu budovat ten jejich sen Velky Israel?

      Vymazat
    14. Nejsme komunisti . Jen oyčejný národ ,který maká v eu s platem rozvojové republiky . Kdy bude blahobytjak na východě eu ? Prdički naši babičky . Nezapomeňte že re revoluce jsou co je svět světem . Vystoupili jsme z Varšavě smlouvy vystoupíme i z NATO . Nechceme základny , Rusko už amigos obkličuje . Běžte do prdele i s kolonami . Stále cvičíte ale na jiném kontinentu . Běžte domů Americký buzny . Byl jsem proti Rusum , teď jsem proti Američanům .

      Vymazat
  3. Rusové to nemají opravdu v současné době lehké.Doslova vojenské a ekonomické obkličování musejí zvládat opravdu jako ve válce. Nic však netrvá věčně a USA vědí velmi dobře, že ten kdo vystřelí na Rusy zemře jako druhý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Obkličování" vodkaď? Ze severu? z východu? Z jihu? Kolik procent ruské hranice je "obklíčeno"? Víc jak 5%?
      Podívej se někdy na mapu ať víš jak vypadá situace. Evidentně nevíš která bije.

      Vymazat
    2. Ten,kdo je sám,je obklíčen vždy.

      Vymazat
    3. Pokud by Rusko bylo zajímavějším partnerem pro své sousedy, jistě by se už dokázali spolu nějak domluvit a k tvomu tzv. "obkličování" by vůbec nemuselo dojít.
      Ale holt Rusko zatím je naprosto nezajímavý partner a dokonce v očích mnohých i nevyzpytatelný a nespolehlivý partner, takže to takhle i dopadá.
      Plně souhlasím s 0:16 - to je velmi pravdivé a výstižné.

      Vymazat
    4. 007 - Blbečku. Ty se podívej na mapu. Ty taky nevíš která bije ale v hlavě máš nasráno.

      Vymazat
  4. Rusko je v prd.li.Nemá ani na důchody,natož někde válčit(viz.Sýrie).Rádo vrátí Krym Ukroušům a poleze před Washingtonem po kolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V prdeli jseš akorát ty,ty buzerante.

      Vymazat
    2. O:22 A takhle zdrávi?Pokud Pepan pomoc,svěř se Pepan.Jinak dlouhý spánek léčí

      Vymazat
    3. ... poleze před Washingtonem po kolenou.

      Myslíš jako až padnou smíchem před tím, jak funguje americký hospodářství??? To se budou chechtat tak, že možná polezou i po břiše, hi!

      Vymazat
    4. Synku ty jsi v prdeli a brzy na to přijděš sám.

      Vymazat
    5. Nastane čas,kdy budeme Rusku tu jeho prdel
      závidět.Pamatuj si to,ovce.

      Vymazat
    6. Smrade bez mozku,projebal si vlastní firmu a budeš tady pořád pindat ty volezlej trotle alkoholika a kripla Havla?!!!!!!

      Vymazat
    7. Pepo, ty neberes ty prasky, jak ti doktor prikazal.

      Vymazat
    8. A dyk by ho nechtěli ty vole! To jen tak kecaj a dělaj ramena! Koukni jen co jich chcíplo na Donbase! To de do desítek tisíc! Jen vo 8 tisících spálených ukronácckých mrchách v pojízdných krematoriích v Dněpropetrovsku psal sám nacionalistický poslanec Ljaško! Tak co b y si počli s Krymem, tam by místní lidé z krymské domobrany akorát dobili ten zbytek ....

      Vymazat
  5. V prdeli jsi 0:22 ty a fašingtonský díře.Rus nikdy na kolenou nebyl a nebude.

    OdpovědětVymazat
  6. V historii je víc momentů, kdy mohl Západ Rusko zničit, a přesto to nikdy neudělal. Jen proto, že má smysl pro férovou hru a proto, že je svobodný. Západ ví, že může Rusy nechat se v problémech plácat aniž by to způsobovalo nějaké fatální ohrožení. Rusko je totiž především nepřítelem samo pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lekce z dějepisu. Rusko války nezačíná, ale ukončuje.

      Vymazat
  7. Komedie propagandy. Někdo si "uprdne" a má v tom prsty Putin, ten je ale mocný. Jakákoliv nespokojenost se současnou totalitou je označena za "vliv Ruska".

    Pozor komedie se snadno může změnit v tragédii.

    Totiž, kdykoliv je potřeba rozebrat nějakou byrokratickou strukturu, která je obsazena postupně převážně psychopaty, tak ta se snaží vyvolat genocidu a vinu svalit na oponenta, který se snaží již nefungující strukturu odstranit. Příkladu z historie je mnoho. Struktura se rozpadne tak jako tak, protože obdobně jako parazit, když "zvítězí" zničí svého hostitele a strukturu pak nemá kdo udržovat.

    Teď se nacházíme v kritickém bodě, buďto organismus (lidstvo) vyhraje a přežije nebo parazit nás zahubí, ale zemře taky, to se některým sluhům parazitů nelibí, protože si to uvědomují a kdo si přeje zemřít?
    Šance však nebudou na přežití nebudou o moc větší od posledních katastrof (po poslední zůstala ozvěna ve formě mýtu o velké potopě) se toho mnoho nezměnilo, morálka nic moc, ale přeci nějaké světélka ve tmě:
    - Otroci nikdy neměli možnost takové komunikace jako dnes přes internet
    - A začal se v této civilizaci hledat člověk, což by se bohu mohlo líbit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:37 Plně s vámi souhlasím.Patologický vřed byl rozříznut,záleží na tom,co se odehraje.Buď ten sajrajt vytečte a na nějaký čas bude klid,ale stejně pomalu a plíživě bude dlouhodobě navrtávat již nemocné okolí,nebo se vzchopí imunitní systém a ten prohnilý vřed zlikviduje!Jiné cesty není.

      Vymazat
  8. Já tedy o žádné proruské propagandě nevím. K mému názoru mi stačí rekapitulace historie uplynulého století. Na každý projev ruské agrese lze dohledat nějakou akci západu, která mu předcházela a která ho vyprovokovala. Nesouhlasil jsem s uznáním "nezávislého Kosova. Tenkrát jsem k tomu měl jiné důvody. Především to, že kosovská politická reprezentace měla velmi úzké vazby na organizovaný zločin. A informace o tom nám servíroval samotný západ stejně, jako nám měsíc před ruským angažmá v Sýrii oznámil, že syrská umírněná opozice neexistuje. Kosovský případ předem pardonuje jakékoliv separatistické snahy kdekoliv na světě. I ty na Ukrajině. A americká blamáž v Sýrii nám vlastně říká, že všichni v Sýrii jsou teroristé. A dalo by se dlouze pokračovat. Problém je v tom, že západ až nechutně často lže. A to dost amatérsky. Svým dětem jsem vždycky říkal, že pravda je jen jedna. Ale lží může být třeba milion. Proto se tak často stává, že se západní propaganda do svých lží zamotává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimíre!,
      hovoříte o jakési domnělé ruské agresi. A odkazujete se na historickou rekapitulaci. Obrana proti napadení či odveta za něj ale přece není agresí!! Je svatou "povinností" bránit se aktivně vůči vnějšímu agresorovi. A právě to dnes i v minulosti Rusko (či SSSR) činí a činilo.
      Právo na sebeurčení národů? To sice není garantováno mezinárodním právem, ale přece jen se k němu kloním (jakkoliv násilné odtržení Kosova od Srbska je i dnes značně diskutabilní). Protože v minulosti bylo mnoho národů v důsledku promyšlené koloniální politiky Britů a Francouzů uměle rozděleno v duchu zásady "Rozděl a panuj".
      Vždy, kdy jde o přiznání tohoto práva, je nutné sledovat jak historické, tak i kulturní a etnické souvislosti. A dřívější bezpráví napravovat, nikoliv umocňovat.

      Vymazat
    2. Františku,
      pokud mluvím o ruské agresi, používám pouze slovník současného západu. Mohu prohlásit, že třeba srpen 1968 se mi nelíbí. Ale svět není dokonalý a nemohu zásah vojsk Varšavské smlouvy posoudit bez vlivu druhé světové války. V jejím závěru proběhla nějaká jednání vítězných mocností, z nichž byly vymezeny i sféry zájmů. Američané si ponechali západ Evropy, Rusové východ. Jakkoliv se nám nemusí události srpna 1968 líbit, můžeme se zlobit pouze na Brity a Američany. Ti nás nechali v roce 1938 Hitlerovi a po roce 1945 Stalinovi. Jeho následovník Brežněv jenom uklízel na dvorku, který mu západ v roce 1945 pomáhal vykolíkovat. Nedělám si iluze ani o osvobození v roce 1945. Zastávám názor, že Rusům nic jiného, než projít Evropou, nezbývalo. V roce 1945 byly vztahy mezi SSSR a USA všechno, jen ne harmonické. Kdyby se spokojili s vyhnáním fašistů ze svého území, jsem přesvědčený, že by se Německo spojilo se západem a vyrazilo by opět na východ. Je to jenom moje doměnka, ale ta je potvrzená bezpočtem vyjádření britských a amerických představitelů. Tak že za osvobozením Evropy Rudou armádou nevidím nezištnou touhu po spravedlnosti, ale pouze pragmatismus.
      O separatismu si myslím pouze tolik, že je to pouze výroba nových koryt pro mocí posedlé pošuky. Většině lidí by bylo vcelku fuk, kdo jim bude vládnout, kdyby je nechal žít v klidu. Zajistil jim důstojné podmínky pro jejich způsob života. Základem každého separatismu je nacionalismus. A kam až hra na tuto strunu vede nám dokazuje bezpočet válek. Je laciné a pro většinu blbců i snadno stravitelné, svézt vlastní neschopnost na nějakou skupinu lidí, nebo národ. I když nepatřím rozhodně mezi vítače, mám velmi silný pocit, že rozdmychávání vášní kolem migrantů je součástí hry zvané příprava na válku. Nejdřív je potřeba najít "viníka" našich budoucích problémů. Pak podpořit vznik problému a válka může začít. Správně naladěný dav nebude dlouho otálet.

      Vymazat
    3. Staci byt strucny a veci nazyvat pravymi jmeny . Jak znamo, chytry je chytry a blb je blb. Nejinak je tomu i v politickem vykladu pro vycvicene stado a oportunisty . Proto dnes juesej osoby nepoznaji sveho vicepresidenta natozpak jeho jmeno (i kdyz je to lotr oportunisticky)Proto jim vadi Trump neb nevedi co od neho cekat i kdyz zpiva zalozpevy v Jydis neni to dost hlasite. Proto okecavani je jen zas epro urcity okruh ,my co vime a videli jsme na nas to neplati (a vedi kdo to vlastne rekl prede mnou . Trapna Hilarie politicka zruda v dobe sveho "uradovvani -napadeni dalsiho statu Lybie- pravila:prislijsme videli jsme a je mrtev to pravila tato carodejnice s usmevem a vystrcenym pupkem uzrane trychtyrovite prisluhovacky hisraele

      Vymazat
  9. Kromě severní a Čínské hranice je Rusko obklíčené všude.

    OdpovědětVymazat
  10. Válka, kterou USA potřebuje, je jeden ze způsobu jak řešit astronomické dluhy, které USA má a je to jeden z nejzadluženějších států světa. Paradoxem celého toho světového dění je, že všechny západní demokracie jsou enormně zadlužené a USA tedy super - enormně, ale pozor a to je důležité, všechny západní demokracie mají od reitingových společností ten nevyšší koeficient ekonomického hodnocení a tedy spolehlivosti. Rusko, které není zadlužené vůbec a má nevětší zdroje nerostného bohatství, obrovský ekonomický potenciál ma od západních demokracii nejhorší ekonomické hodnocení. Tedy k čemu takové hodnocení vůbec je, když to neodráží realitu, ale jenom přání západních politiků. Někdo tady v poznámkách píše jak Rusko je na tom špatně, že nemá ani na důchody. Kdyby někdo chtěl vidět, kdo nemá na důchody, stačí si zaletět se podívat do hlavního města USA a zajít do kteréhokoliv parku v blízkosti bílého domu a uvidí tolik bezdomovců, hlavně po ránu, že mu z toho půjde hlava kolem. A pak může pokračovat do velkých měst USA a tam navštívit milionové čtvrti bezdomovců, nezaměstnaých, chudáků, které neuvidí v takovém množství nikde na světě a je to prostě ráj. Hodně se mluví o ruské propagandě, které jsme údajně všichni oběti a ministr vnitra dokonce rozhodl, že bude muset nasadit i prostředky policie, aby lidé nepodléhali ruské propagandě. A co ta propaganda kterou naše televize šíří v zájmu USA, která je totalně lživá a vykresluje USA v růžových barvách, ač by toměly být barvy veskrze černé. Skutečnost je taková, že Rusko žádnou propagandu dělat nemusí. Když mi někdo řekne, že bombardování Jugoslavie bylo humanitarni a bomby na nemocnice, mosty, vlaky, televizi byly mírové a já tomu nevěřím, jsem tedy obětí Ruské propagandy? Když mi Česká televize tvrdí, že miliony uprchlíků valící se do Evropy nejsou organizované, jsou spontální a mají za cíl obohatit Evropu, která vymírá a já tomu nevěřím, jsem opět obětí ruské propagandy. Když nebudu skákat radostí z projíždějících vojenských kolon armády USA naším územím, jsem obětí ruské propagandy. Všichni, kdo se jenom trochu zajímájí o dění kolem sebe vidí skutečnosti a nepotřebují na to ruskou propagandu, ale nynější režím ma starch z pravdy a proto nesouhlas s názory USA označuje za ruskou propagandu. My, jako ČR, totiž žádný oficielní názor nemáme, jsme kolonie USA a velvyslanectví USA prostřednictvím naší loutkové vlády nás tady řídí a pěkně vykořisťuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže je stále velká část lidí, kteří těmto lžím věří. Ono věřit je pohodlnější, než si něco přečíst a zapřemýšlet o tom. Zejména mladí mluví o Rusech, jako o okupantech, aniž by se obtěžovali si něco nastudovat o historii dvacátého století. Dnešní mladé generaci je neustále podsouváno, že nejdůležitější je zábava. Školství upadlo do hluboké krize vzdělávání. Na dnešních vysokých školách je spousta studentů, kteří by za bolševika ani neodmaturovali. A na středních? Škoda mluvit. Pro spoustu středoškoláků je nejdůležitější maturitní ples. Prožívají ho i ti, kteří se díky mizerným výsledkům ani nedostanou před maturitní komisi. Stali jsme se národem nepřemýšlejících idiotů, papuškujících pouze lži odposlouchané z televize. Když je na to upozorníte a doporučíte jim si nastudovat historii, jsou neskutečně otrávení. To by museli sedět u knihy a nezbyde jim čas na jejich radovánky. Opravdu jsem přesvědčený, že se jedná o cílený proces postupné idiocie celých národů.

      Vymazat
    2. Máte pravdu, ale srdce na ruku, jak byste studoval vysokou školu vy, kdybyste věděl že vás po ní nic nečeká, jenom boj a často i zapírání vystudované školy. To je naprosto diametrální rozdíl od dob bolševika a dříve, kdy jste vystudoval a automaticky jste se octnul mezi elitou s titulem, a pak jste šel na nějaký úřad žádat o zaměstnání a samozřejmě jste ho dostal, ono to ani nešlo jinak. Víte co to je dneska získat zaměstnání a ještě si ho udržet?

      Vymazat
    3. Pro 7:05
      Dříve nikdo nechodil na úřad žádat o práci (máte na mysli jaký úřad?), o tom kde bude pracovat bylo jasné dříve (nejméně v 95% případech), než obdržel diplom. Pravdou je, že spousta vysokoškoláků i středoškoláků by na dřívějších školách neuspěla - pan Hričák má pravdu.
      Volič-Vilč

      Vymazat
    4. Pane Hricáku,máte pravdu.Ráda vyprávím příhodu z tramvaje na Vinohradech.Studenti,spíše vysokoškoláci,ověšeni plackami našeho knížete,přesvědčovsli lidi o jeho kvalitách.Silně narazili u starších pánů,málem došlo i na hůl.A tak se přesunuli ke mně.Zprvu jsem váhala a pak jsem řekla.Když mi zodpovíte tři otázky,budu volit vašeho milovaného kandidáta.1./rok 1938 15.březen,2/rok 1948 únor,3/rok 1968 a 1969.A vážení NIC!Úplně vymydleno,jenom jeden pípnul že nás v 68.přepadli Rusové a když jsem se zeptala s kým,tak to na mně hleděli jak puk!Tak takto vzdělanou mládež mi máme a tak jednoduše se dá zmanipulovat!

      Vymazat
    5. "A pak může pokračovat do velkých měst USA a tam navštívit milionové čtvrti bezdomovců, nezaměstnaných, chudáků, které neuvidí v takovém množství nikde na světě"
      =============================
      No Rudé právo se před takovými žvásty může zahrabat.
      Pověz, ty těmto hromadám zcela mimózních sraček opravdu věříš nebo je to nějaký sofistikovaný humor?

      Vymazat
    6. "Úspěšnost" dravého kapitálu od méně úspěšného idealismu všeho druhu spočívá v jediném. Lépe umí využívat přírodní, tedy i "lidské" zákonitosti. Záporné vlastnosti a (podvědomá) touha "vlastnit" = sedmero hříchů-jsou hybatelé "vývoje". Kam až to může dojít nevíme, věřící budou věřit v potopu, já věřím, že egoistické psychopaty "rozvěsíme" po světě a prodloužíme "život na Zemi".Proč pospíchat k životu věčnému, momentálně je tam tlačenice muslimských a jiných fundamentalistů a jejich obětí!

      Vymazat
    7. Odpověď pro 9:27 na poznámku k informaci:
      "A pak může pokračovat do velkých měst USA a tam navštívit milionové čtvrti bezdomovců, nezaměstnaných, chudáků, které neuvidí v takovém množství nikde na světě"
      =============================
      No Rudé právo se před takovými žvásty může zahrabat.
      Pověz, ty těmto hromadám zcela mimózních sraček opravdu věříš nebo je to nějaký sofistikovaný humor?
      Nemám čemu věřit a pokud Rude právo psalo to co jsem ja osobně v hlavním městě USA viděl, tedy v parcích kolem Bílého domu, hromady bezdomovců, kteří pak bloumali, někdy s vozíčky od supermarketu, kde měli svůj majetek, po ulicích hlavního města nevysvěnějšího demokratického státu na světě. Bydlel jsem v Brooklinu a tomu kde jsme byl se nedá ani říkat králikárna, protože v naších králikárnach mají králici oproti tomu velký přepych. Byl jsem někokrát v Harlému a o tom nemá cenu ani psát, v nočních hodinách tam nikomu nedopručiji jít a přes den jenom v autě a hlavně nezastavovat. A na závěr slavná čtvrt s mrakodrapy v NY, honosný hotel kde jsem byl prolezlý štěnicemi. Ale doporučuji i další města jako výspa automobilového průmyslu Detroid, nebo Baltimora daší. Myslím, že realita je děsivější, než co psalo Rudé právo, protože tyto noviny bych podezříval, když jsem to všechno viděl, že naopak stranily USA, protože tam nenapsali, vše tak jak to je. Ono je vidět, že osobni zkušenost je víc než nějaké psaní. Anonymovi 9:27 doporučuji emigroavt do ráje zvaném USA a hlavně se už nevracet a užit si to do konce života. Spát muže na parkovištích v autě vedle dálnice pokud ho policie nevyhodí, umýt se může v záchodcích na odpočívadle a přes den může shánět práci jako miliony američanů a mexičanů, samozřejmě bez žádné smluvy a daších sociálních jistot, což jsou, jak jistě uznáte, zvrhlosti socialismu - fuj, nás těší, že v USA není žádný zákoník práce, státní lékařská péče vám stanoví diagnozů a pak je na vás, zda máte peníze nebo ne, když ne, umřete, ale demokraticky.

      Vymazat
    8. 14:02

      Žil jsem tam bezmála 10 let ty trubko. A to v NY, Connecticutu, na Long Islandu a v New Jersey. Bez práce jsem nebyl nikdy déle než pár dnů a bydlel jsem jak král.

      Takže s tvým přiblblým žvatláním můžeš zkoušet oblbovat někoho jiného. To že ty jsi bydlel v barácích prolezlých štěnicema a švábama, které jistě existují a bydlí v nich především černošská a hispánská spodina, svědčí jenom o tobě a ne o USA.

      V 90. letech a v 1. polovině nultých let pracovalo v různých koutech USA 100 až 200 tisíc Čechů, desetitisíce jich tam zůstalo dodnes. Slováků jakbysmet a o milionech Poláků se nemá cenu ani zmiňovat. V Rusku? Krom pár desítek hokejistů a vrcholových manažerů vedoucích filiálky vůbec nikdo.

      Lidé, ty blbečku, vždycky hlasovali a stále hlasují nohama. Navzdory přitroublým kecům různých zkrachovanců.

      Vymazat
    9. Dej tam jinej refrén ty Onanovo vopičáku!Za hranicema si byl leda prstem po mapě,zkrachovalá firmo.

      Vymazat
    10. 14:43

      Je to k nevíře, co ty blbe? I ten hloupej Honza se vypravil do světa. Ale rusofilní rudý blb jako ty se bude do smrti povalovat u mámy za pecí. Možná když nebudeš moc zlobit tak ti máma jednou koupí zájezd do Chorvatska.

      http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/velky-prehled-kam-cesi-nejvice-odchazeji-do-zahranici.html

      Vymazat
    11. Co to tady meleš za hovadiny ty lejnosrku bez mozku?!Seš fařář,že se ti mám zpovídat kam mám podle tebe jezdit?!A buď v klidu,Chorvatsko opravdu není moje vysněná destinace!

      Vymazat
    12. Věřím, že vysněných destinací máš hodně, jen kdyby ti je někdo zaplatil, viď ty tragéde :-D

      Vymazat
    13. Na rozdíl od tebe ty lejnolahvárenskej povaleči makám....tobě zkrachovala i firma na prcgumy,šulíne ubohej!!!!:-DDDD

      Vymazat
    14. Pro 14:29, odpověď:
      Je to k nevíře, být v USA, mít se jako prase v žitě a vrátit se zpět do ČR. Přitom 14:29 píše, že tam byl 10 let a práci vždy neměl jenom několik dni. To je to podstatné. Jaká práce, jaká smlouva, jaké pojištění, nebo snad nic z toho a pěkně načerno se strachem o vyhoštění a vysoké pokuty. Totiž 14:29 neříká pravdu, protože kdyby jí říkal, tak by tady nebyl zpět v ČR. Mimochodem ať řekne 14:29 kolik asi tak stojí v USA ošetření u zubaře ? To radší všichni z ČR přiletí na zubní ošetření přiletí hezky do ČR. O těch desítkách tisíc čechů pracujících oficielně v USA se dá silně pochybovat a už vůbec se dá pochybovat o jejich legálním zaměstnání. Sehnat práci v USA, tedy legálně, je taky práce na jeden rok a více. Legálně tam může pracovat jenom třeba ten, kdo tam skončil školu a dostal zelenou kartu. Jet tam na turistické vízum na tří měsíce a pak tam pracovat, je cesta do pekel. Ale budiž. 14:29 se nám slučně snaží říct, že ráj USA se koná. Takže mu zbývá jedniné, šup s nim do ráje zvaném USA. A ještě jedna poznámka. Nikdo neříká že v Rusku je ráj, jako to tvrdí 14:29 o USA. Že Rusko má problémy je každému jasné, jenom se nějk nedostavuje ten strašný krach Ruska, který každý denproklamují západní sdělovací prostedky včetně naší slavné ČT. A co si budempovíat, reportáže z USA a reportáže z Ruska vypdají asi tak, že v USA je ráj a v rusku peklo. Já tvrdím jenom jedno, že tam i tam je peklo.

      Vymazat
    15. 16:46- náš Troll Vám pravdu neřekne, já také ne o něm ale protože se zde na NR nějaký pátek známe, dovolím si fabulovat. Rodiče našeho X jako nomenklaturní kádři KSČ vystudovali v USA prestižní školu. Známosti v USA získané využili pro uplatnění méně vzdělavatelného syna. Aniž by to syn tušil, umetli mu cestu v pracovním postupu až k vlastní firmě. Našemu "Honzovi(Johnovi, Kohnovi) se ovšem stýskalo po "buchtách", které v USA došly(ty jejich jsou nechutné), prodal tedy firmu a vrátil se do Čech. Zjistil, že na "úžeru" se dá rýžovat lépe než v USA, pověřil goima výběrčím a od té doby trollí a trollí.

      Vymazat
    16. Pro 17:47 odpověď:
      Naprosto souhlasím. Tak nějak to bude. Jinak ještě taková uváha: Amerika ani není skutečnost, ale chiméra, nebo náboženství, nebo představa, nebo únik z reality. Znám hodně lidí, kteří se odvolávají ve všem na Ameriku, američani řekli, vymysleli, to v Americe, tam a pak je jenom povzdech. Je hodně lidí, kteří tam i byli a neviděli co jsem tam viděl ja a přitom byli na stejných místech a hlavně byli ohromeni množstvím aut, jejich velikosti a neonovými reklamami. Nikdo si ale neuvědomil, že 99% těch aut je na úvěr, neboli na kreditní kartu, dřevěný dům s imitací cihlové fasády za neskutečných dva miliony dolarů, rovněž na kreditní kartu. Všichni jsou neskutečně zadlužení a to zadlužení začíná již při studiu, protože všichni kdo skončí školu mají dluhy a neustále tyto dluhy platí a platí je do své smrti a nikdy je nezaplatí. V tom co se tady děje posledních 26 let není nic jiného než amerikanizace vzdělání, způsobu života. Vzdělání neskutečně upadlo, dluhy neskutečně narostly a vše nadále pokračuje k dosažení úrovně vysněné Amriky.

      Vymazat
    17. A tady je podrobně popsána celá ta příčina tý současný bídný situace USA a jejího WASP lidu! - http://creativitymovement.net/creator_library/slovakian/obbrw-9.html

      Vymazat
  11. KDO PŘIŽIVUJE NENÁVIST VŮČI RUSKU? -- V V Pjakin správně vystihl tuto pravdu: Rusko války nezačíná ale ukončuje. Mikuláš II. car již dávno řekl: Rusko v zahraničí nemá žádné přátele, jeho přáteli jsou ruské lodě a námořníci. Já bych se zeptal, kdo stále přiživuje českou nenávist vůči Rusku? Kdo říká Čechům že mají nenávidět svého prezidenta? Řekněme že u části obyvatel, zvláště v odlehlých krajích, zůstal zdravý rozum. Ale co se to děje v Praze? Je Praha vůbec české město? Jak může být v Praze takové množství pomatenců?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není jen Praha ale zatahuje se to dál prostřednictvím zmanipulovaného školství, které vymývá mozky veškeré mládeži. Nejvyšší čas s tím něco začít dělat.

      Vymazat
    2. Na netu jsem objevil Kagan a jeho bek. Zajímavé.

      Vymazat
    3. Víte, já jsem hodně dlouho nenáviděla Rusko. Od chvíle, kdy jsem jako desetileté dítě koukala na obrněné transportéry projíždějící 21. srpna 68 jednou polabskou vesnicí, kde jsem byla na prázdninách. Od chvíle, kdy tanky rozdrtily náš sen o spravedlivější společnosti. Vydržela mi ta nenávist poměrně dlouho. Pak jsem začala srovnávat tuto ruskou okupaci (počty obětí) s humanitárními zásahy našich přátel z USA. Představila jsem si, jak by taková spřátelená pomoc a "osvobození" vypadalo v jejich provedení. No, o Prahu srovnanou se zemí, vyloupená muzea a desetitisíce, možná statisíce mrtvých nestojím. Takže radši deset Putinů než jeden Obama.

      Vymazat
    4. Ono jde hodně o ten začátek srovnávání, které za železnou oponou nebylo v plné míře možné. Až teprve dnes lze porovnávat a srovnávat. Ani dnes to není pro mladší ročníky možné. Dříve neexistující bezdomovci se stali součástí společnosti. Mnohé může zase děsit někdejší pracovní povinnost. A deset Putinů by znamenalo konec obav z atomové války za svobodu.

      Vymazat
    5. Kecáš! To řekl jeho otec! Alexandr III.!

      Vymazat
    6. A navíc jsi to celý poplet! Ten výrok zní takto: "Rusko má pouze dva spojence! Jsou jimi jeho armáda a jeho námořnictvo!"

      Vymazat
    7. 9.47. Také jsem byl proti Rusku a vytýkal našim otcum proč neházeli molotovi na tanky . Dnes děkuji za nádherné dětství , bezplatné zdravotníctvi a práva na práci . Všichni kapitalisté polipte mi prdel ! :-) :-) :-) Marcel

      Vymazat
  12. Putin nema zapotrebi do Evropy "vstupovat" - nejvetsi spojenec Putina na tzv. Zapade jsou bez jakychkoliv pochyb rezimova media ktera uz nevi jakou, podle moznosti cim vetsi tim lepsi, blbost a nesmysl o Rusku napsat. Kdyz predesla zverejnena blbost a "hrozba" nezabere tak hned prijdou s jeste vetsi blbosti a tudiz se sami diskredituji protoze nesmysly a rozpory s realitou jsou proste evidentni. To je holt kouzlo nechteneho.

    OdpovědětVymazat
  13. Pan Putin je dlší Kutuzov.Naše organizace má 128 členů a jsme jeden názor pro Putina."Vstavaj straná ogromnaja"

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud je propaganda z Ruska tak nebezpečná, není nic jednoduššího, než to, aby se média a nevládní organizace investované ze zahraničí povinně označili jako "cizí agent", jako je tomu v USA nebo v Rusku. To ale zákonodárci nikdy neudělají, protože by se zjistilo, že nejvíce tzv. "nevládek" je financováno ze západu. Zloděj křičí "chyťte zloděje".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0820 Toto Západ neudělá, protože žijeme ve svobodné společnosti. Na rozdíl od Ruska.

      Vymazat
    2. To ano! Od rána nemůžu najet na sputnik, abych si poslechl druhou stranu. Že by náhoda ve "svobodné" společnosti?

      Vymazat
    3. 11:31 já jsem udělal ťuk a už jsem tam. Vyměň kompjůtr - nemáš nějaký ruský stroj ?? Tak ho zahoď a kup si zahnívající kapitalistický pécéčko.

      Vymazat
    4. 11:15 - Joke, vole? Tak zkus třeba v rádiu říct, že nevěříš na siopohádky o Šóa a hnedle uvidíš tu "svobodnou společnost"! Možná i z druhý strany mříží:)

      Vymazat
  15. Doktor Putin nemusí nikam vstupovat, stačí počkat, až se EU díky aroganci NWO ,USA a prodejnosti politiků a to i na národní úrovni ,rozpadne sama.Imigrační politika a měření poloměru zahnutí banánu dělá divy.....
    Například jmenování Rusnoka šéfem ČNB s programem
    intervencí na nízký kurz Kč.Slouží to pouze a jenom odlivu kapitálu a tomu tento světoobčan slouží.Draze kupujeme-levně vyvážíme.A proto jako stádo volte parlamentní strany....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volte Okamuru a jeho SPD. Jejich program je jasný, včetně referenda o vystoupení z EU a odvolatelnosti politiků. Za necelých rok má přes 10000 členů či žadatelů o členství. Porovnejte to s členstvím ostatních stran. www.spd.cz

      Vymazat
    2. 7:43 Program je sice jasný,ale nedostačující!Co např.právě ty neziskovky.Co se školstvím,kde se do dětí rve zlo,lhaní a překrucování historie.Jaký návrh je na postihování učitelů,kteří defakto rozvracejí republiku přes myšlení a chování mladých lidí!Co zdravotnictví -lékaři,kteří vystudují medicínu za peníze daňových poplatníků,jdou k farmaceutickým firmám a nabízejí léky těchto výrobců lékařům a nenalhávejme si,že zadarmo.atd....

      Vymazat
    3. Nezapomeňte na ČT . Je tam plno amerických přizdisráču , který špiní prezidenta . Dopadnou jak Rumunsku 89 .

      Vymazat
    4. Nebo revoluce v Budapešti 1956 . Určitě by zakročilo nato jak rusáci .

      Vymazat
  16. Do srdcí rudohnědých idiotů Putin vstoupil už dávno. Spolu s Castrem, Kadyrovem, Madurem, Chavezem, KimČongem, Lukašenkem, Nazarbajevem,...., seznam těchto milovaných hrdinů je dlouhý.
    Dokonce, jak v poslední době čím dál častěji zjišťuji, i sám Stalin je touto sebrankou idiotů a psychopatů obdivován a veleben.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyndej si tu ussáckou hvězdu z prdele ty mameluku debilní!V palici kulový stejně jako Havel a spol,,ale keců a hovadin jak vopice chcanek,ty lejnolahvárníku línej!!!!!!

      Vymazat
    2. Ještě bych tam přidal Brežněva, Chruščova, Lenina, velkého kormidelníka Mao-ce, Marxe...

      Vymazat
    3. A já jednoho ONANA BEZ MOZKU....TEBE!!!!!!

      Vymazat
    4. Jak si to můžeš dovolit psát takové ohavnosti o panu Vladimíru Putinovi? Dacane hloupý!!

      Vymazat
    5. vlast tě (8:54) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Putin je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    6. 10:41

      Aspoň si ty tupý pičusi zkontroluj na koho chceš tím svým obvyklým hovínkem reagovat.

      Vymazat
    7. Ussácký hovado bez mozku se probralo z vopice?????Ty seš ubohej vypatlanec stejně jako tvůj smrdlavej fotr Havel!!!!!

      Vymazat
    8. A co ti tvý idolové, počínaje Machadem, Batistou, Somozou, Papa-Docem, Trujillem, Čankajškem, Diemem, Lysin-manem, Suhartou, Pinochetem, Rezá Pahlavím přes x dalších a konče Papadopulosem, Idi Aminem či Hašim Thačim. Vole, starej se nejdřív o svý vrahy! Co třeba vrazi jako Churchill, původce bengálské genocidy a 6 milionů obětí hladomoru nebo Hoover a Roosvelt s jejich pracovními lágry!

      Vymazat
  17. Putin vstupuje do Evropy bez jediného výstřelu.
    Krym - bez obětí lidských životů, bez humanitárního bombardování. Navíc i dle přání obyvatel. To je dle psychopatů typu A 0:04, psychopatů vydávajících se za většinu normálních lidí, zřejmě nenormální. O tom, jak se mají svobodné režimy lépe, než ty autoritářské, o Iráku, o Libyi, a mnoha dalších zemí, kterým Obama kroutí rukama, kde humanitárním bombardováním přinášejícím svobodu byla mrzačena a zabíjena spousta dětí, o tom by se mělo psát neustále. Stejně tak i o nespočtu agresí nezvladatelných imigrantů, o uprchlických masách organizovaně přiváděných z osvobozovaných autoritářských režimů, o davech svobodně demolujících auta a výlohy ve svobodných režimech. Tak to všechno se má snad stát dle psychopata (0:04) a dalších jemu podobných, to všechno se má stát normou? To je dle psychopatických jedinců vydávajících se za většinu normálních lidí, to je to ono normální?
    Můžeme být vděčni za to, že do čela velkého a silného Ruska se dostal osvícený státník Putin, který dokázal zastavit devastaci a rozklad velikého Ruska, jež „zdědil“ po západem milovaném i vysmívaném opilci Jelcinovi. Stabilizoval Rusko, vrací jej do pozice nejsilnější velmoci, aby mohl vystavit stopku zrůdným cílům USA a jeho lokajských spojenců, ke kterým se svobodná ČR otrocky, poníženě přifařila. L.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdiě napsáno, ale tomu 0:04 bych se to nesnažil vyvětlovat, ten člověk je vážně nemocný.

      Vymazat
    2. Pokud tak nenávidíte svobodné, demokratické režimy a pálí vás tu dobré bydlo tak táhněte někam do Afriky kam svým myšlením patříte. Tady je vás evidentně škoda.

      Vymazat
    3. 14:09 - Psaní o faktických skutečnostech o devastování Iráku, Libye, a řady dalších zemí, nebo o infantilních vyhrůžkách kroucením rukou neposlušným zemím, o humanitárním bombardování s mrzačením a zabíjením dětí, je pouhopouhým psaním o daných skutečnostech. Pokud to někdo chce překrucovat a vydávat za projev nenávisti - budiž. Nesporně k tomu jsou dobré důvody. Odesílat kohokoli, aby někam "táhnul" z rodné země, je neméně stupidní, jako vítat agresivní uprchlíky z nezvladatelné imigrační invaze. Při naprosté absenci schopnosti myslet přisvojovat si oprávnění rozhodovat, kdo a kam myšlením patří, to už dodává inteligenci pisatele zlatý punc na výsledném ohodnocení. Bravo a gratuluji k zvládnutí abecedy.

      Vymazat
    4. 14:09 - a kde bych něco takovýho moh najít, obřezánku? Pokud někde je země, kde existuje co by se takto mohlo lze popsat, hned si tam kupuju lístek! Kromě toho vašeho Usrele, s tím táhni do hajzlu, páč já se kvůli nikomu a ničemu nehodlám nechat obřezat ani dole, natož nahoře, nechci dopadnout jak ty ...

      Vymazat
  18. Dle mě je Autor článku trochu mimo. Putinovi stačí říkat pravdu. Podrazy západu využívat proti západu.
    Setkání Kirill/František - no tak to bylo a je úplně o něčem jiném. Likvidace katolické církve, a protože díky Rusku instalace NWO se zpozdila, přenos agendy dočasně na církev Ruskou. A ten blbeček Kirill to akceptoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor článku mimo není. Vyslovování pravdy o daných skutečnostech se stává nevyhnutelně proruskou propagandou.

      Vymazat
    2. Svatá pravda . Pokud řeknete svůj názor na uprchlíky nebo cigány stanete se rasistou , možná i komunistou . Marcel

      Vymazat
  19. Sakra už 14 hodin žádný nový článek opěvující Rusko, geniálního Putina a skvělé ruské zbraně.
    Ani žádný článek lijící kýble žumpy na USA, západ, demokracii.
    Co tam v té redakci děláte, chrápete po opici? My, fanatičtí rusofilové, tady máme už absťák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ví ta tvoje čokovopice,že jsi byl superarbitrován pro blbost.....a tvůj fotr měl nesmrtelnej mozek?????Inu,kde nic není ani smrt nebere!!!!

      Vymazat
    2. Anonymní26. května 2016 14:05
      Ubožáček troll se tu zase činí až mu lítá pěna vod huby. Leze, sem pořád leze, i když o něj nikdo nestojí.
      Tenhle troll co sem stále chodí
      a po pás se v sračkách brodí.
      Páchne jako tchoří kůže, Amerika zato může.
      Z Americké řiti čouhá, je to přeci jejich slouha.
      Rusům tady nadává, přitom blahem uchcává.
      Kdo ho platí toho čmouda, nebo je jen blbej jouda?

      Vymazat
  20. A kurva...

    http://ekonomika.idnes.cz/venezuela-kvuli-ekonomicke-krizi-urychluje-prodej-zlata-pz3-/eko-zahranicni.aspx?c=A160526_115953_eko-zahranicni_rts

    Bolívarovský socialismus, naděje komoušů pro 21. století se nám nějak zadrhl.
    No naštěstí mají komouši vždy po ruce připravenou osvědčenou odrhovačku hodící se na všechny jejich problémy, že za to mohou pikle USA :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš tragikomix:-DDDD
      Firmu si projebal,o financích máš páru jako Kraďousek,ale kecat umíš jako kníže po base vychlastanýho vína:-D

      Vymazat
    2. 15:20-možná,(nejen)je, zachrání rostoucí cena ropy, ve vztahu ke klesajícím zásobám této suroviny v USA. Taky si mohly udělat zásoby větší. Přijdu o výhodu na "benzince". Ach jo, USA nic nedotáhne do konce, břídilové.

      Vymazat
    3. Aha, známý degenerát Pepa z pražské teplárenské. To je jeho zaměstnání. Co dodat?

      Vymazat
  21. Anonymní26. května 2016 15:20
    Trolle, že si nedáš pokoj. Smrdíš tu stále stejně, jako psí hovno přilepené na botě. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Rád bych slyšel zasvěcený názor Pepy Vyskoče na to, jak čínští soudruzi skupují USA a Evropu. Pepo, prosím, protože my, rudohnědí idioti to nechápeme. Díky, Pepo.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Tereza-Spencerova-Cina-stale-rychleji-skupuje-Ameriku-i-Evropu-437426

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, Číňani skupují USA a Evropu? No to jsou ale pitomci takhle splachovat peníze do záchodu. Každý místní rudohnědý idiot přece ví, že USA a Evropa do pár let totálně zbankrotují a zkrachují. Investice zcela ztratí hodnotu.

      Každý rudohnědý idiot také ví, že světlá budoucnost, rozkvět a tím mnohonásobné zhodnocení investic bude v Rusku, potažmo všech zemích BRICS. Proč ti pitomí Číňani neinvestují své miliardy tam? To je mi záhada. Měli by jít na školení k místním pablbům, začít číst Novou republiku, Aeronet a tak :-D

      Vymazat
    2. 16:29- Předpokládal jsem, že jste chytřejší. Část území, (dálný východ) již Číma (ekonomicky) má, napřed musí ale s Rusy ekonomicky vyřadit USA. Proto ji koupí a nechá zkrachovat jejich podniky.Princip je stejný, jako uplatnil "Západ" na naši privatizaci(nepřátelskému převzetí).Číňani se učí rychle. Rusko mají jako vojenskou oporu.Bude čas se objednat na "šikmení" očí a jiným "úpravám". Neváhejte, fronty budou dlouhé.

      Vymazat
    3. 17:02

      Vyřadit USA? A kam asi tak budou vyvážet svoje šunty když USA a Evropa zkrachují? Do USA a EU totiž směřuje polovina veškerého čínského exportu. Což je pro exportní ekonomiku docela naprosto zásadní. A co budou dělat s těmi biliony dluhopisů, dolarových devizových rezerv, investic do realit, podniků?

      Povolný, není naprosto žádný div, že lidé s ekonomickým a strategickým uvažováním jako vy, naprosto neschopní domyslet důsledky svých blbostí, mají holé zadky a celý život třou bídu s nouzí.

      Vymazat
    4. 17:12-tak uvidíme, nevím jak se jim to povede ale asi začnou likvidovat V USA metalurgickou konkurenci jejím odkupem. USA se budou bránit zuby nehty! Ne všemu rozumím ale abyste neměl "holý zadek Vy a možná i nedostal pětadvacet na holou, což bolí víc než Vaše prostoduché invektivy.

      Vymazat
    5. K vyvážení šuntů je zcela nezbytný zájem o ty šunty.

      Vymazat
  23. 17:12 diskutovat tady s těmi bolševiky ani nestojí za tu námahu, máte ve svém příspěvku úplnou pravdu. Místní diskutéři, co neustále velebí Rusko a vzpomínají se slzou v oku na komunistickou dobu, tak třou bídu. Nemají naprosto schopnosti přežít ve svobodné době, kdy se o sebe každý musí postarat sám - a pokud umí a chce, tak se mu daří dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soudruhu tentokráte zareaguji. A není to náhodou tak, že korouhvička se otočila o 180 stupňů, a je čas demokraticky a vyváženě plivat na cokoliv z východu?Najednou bolševici? Ha , nenechte se vysmát, já se můžu každé ráno podívat do zrcadla. Jestli považuje někdo kvalitu svého života tak, že bude jezdit v největším BMW, bude mít 2 vily vydržovat si milenky, bude dbát o to aby jej stát na daních náhodou neožebračil, no, tak potěš koště. Ono, buďte rádi že toto je anonymní internetová diskuze. Takto chodit do sálu, kde se sejdou lidi podobného smýšlení a takto tam provokovat, asi by jste se vracel se zdravotní újmou, a posléze tam přestal chodit.Takže Vaše chování je zvrácené. Kdysi jsem sledoval IDNES.dobré sportovní rubriky, dobré články o cestování...no a když už jsem tam byl sledoval jsem i politické články.Když jsem začal s články, a HLAVNĚ, s názory diskutérů hrubě nesouhlasit, prostě jsem začal hledat alternativu jinde. TOTO je inteligentní řešení.To Vaš, tedy prudění urážení apod. Je jednoduše primitivní, a hlavně- zvrácené.Konec diskuze- další reakci nečekejte.

      Vymazat
    2. 17:17-milý blbe, rád Tě uvidím (nejraději v TV), v soutěži s bezďákem o přežití bez naši civilizace. Stejný výsledek je znám z historie i ze současnosti. Civilizace v totálním střetu vždy prohrála. Řím v historii, Afganistán aj.jako předzvěst kolapsu naší "Západní". Civilizace ráda obětuje cizí, ne své životy.

      Vymazat
    3. takže pro oba 1737 + 1828: pokud jsem dobře četl, žádný argument ve vašich příspěvcích nevidím.
      Jenom nadávky a urážky.
      Přesně jste mi oba potvrdili, co jsem napsal v 1717: neschopní jedinci o sebe se postarat, jenom nadávají.

      Vymazat
    4. 23:56- teď již "nemilý", Vaše 17:17 je "prošpikováno argumenty"! Čtete občas co napíše Váš "mozkový automat"?

      Vymazat
    5. Čtete je špatně, opravuji: "chápete"?

      Vymazat
    6. Tak hlavně aby se ta tvá zkrachlá USA o sebe uměla postarat. Koukej jak to tam dopracovali dík i tvým nosatým souvěrčikům! - http://creativitymovement.net/creator_library/slovakian/obbrw-9.html

      Vymazat
  24. Stejnej kokot s hvězdou a pruhama má prdeli jako tragikomix!!!!;

    OdpovědětVymazat
  25. Hele Pepi, tady máš tu svobodu, maňásku.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Studenti-si-vzali-na-hlavu-sombrero-a-celi-za-to-vysetrovani-Neuverite-co-vsechno-je-na-americkych-univerzitach-mozne-437463

    OdpovědětVymazat
  26. 17:37
    Nezlobte se, je to jako házení hrachu na stěnu. Pořád Vám nedošlo, že diskutovat s tímto nemocným degenerátem nemá cenu? Sám vidíte, jak ta diskuze pak vypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, udělal jsem vyjímku, už se to nebude dlouho opakovat, slibuji.:D

      Vymazat
  27. Rád jsem jezdil do Itálie a Veneta . Mám radost že uznali Rusku Krym ,který patříl Rusku . Teklo na nim hodně Ruské krve . Je to strategický bod pro obranu . Tam by se amikum šikla základna :-) Doufám že většina vojáků v záloze nepujde proti Slovanum .

    OdpovědětVymazat

Reklama