Reklama

.

.

pondělí 23. května 2016

Rozkol v NATO: Francie a Německo nechtějí hynout kvůli rozmarům USA

 Ilja Muromskij
23. 5. 2016    zdroj
Severoatlantickou aliancí zmítají vnitřní neshody ohledně perspektivy vztahů s Ruskou federací. Rostou obavy, že čelení Rusku se dostává mimo kontrolu. Čím to může vojenský blok ohrožovat? Korespondent Federální tiskové agentury besedoval s expertem, který řekl, co se v alianci stalo kamenem úrazu. Neshod v bloku si všiml list Financial Times, který píše, že v Bruselu ve dnech 19. a 20. května proběhlo setkání ministrů zahraničních věcí a náčelníků generálních štábů zemí NATO. 


Jak poznamenává list, na tomto jednání zástupci Francie a Německa hovořili o potřebě sblížení aliance s Ruskem a uskutečnění Rady Rusko-NATO, která by měla být organizována paralelně s červencovým summitem bloku ve Varšavě. Ostatní členové vojenské aliance se k této myšlence vyslovili velmi skepticky.

Například zástupce jedné z východoevropských zemí uvedl, že Rada Rusko-NATO má v první řadě uklidnit nikoli Ruskou federaci, ale Západ, "lidi, kteří se příliš bojí" Moskvy. Poznamenal, že RF pouze "hraje hry" s NATO.

Jak píše list, informační konfrontace mezi vojenským blokem a Ruskem začíná být příliš agresivní a znepokojující. Aliance plánuje velmi vážné posílení svých východních hranic, na což, jak Kreml slíbil, bude přiměřená odpověď. Britský generál Richard Shirreff také učinil dost halasné prohlášení o možnosti války s RF již v letošním roce.

Politolog mezinárodní monitorovací organizace CIS-EMO Stanislav Byshok v besedě c korespondetem Federální tiskové agentury poukázal na dva klíčové cíle při vytváření NATO po skončení druhé světové války. Prvním cílem byla legitimizace umístění amerických vojenských základen po válce v Evropě. Druhým bylo čelení tomu, co bychom dnes nazvali eurasijským integračním projektem Ruska v západním a jižním směru.

"Po rozpadu SSSR a na začátku období dočasného oslabení Ruska nabylo NATO chaotičtějšího charakteru, aliance se zabývala tu vojenskými intervencemi na Blízkém východě, tu "nucením Srbska k míru". A v posledních letech pak, jak se říká, zpět k začátku. Hlavním nepřítelem je opět Rusko. Patrick Buchanan, v minulosti dlouhodobý pracovník Bílého domu, si položil otázku: "Jak to, že když Rusové rozmísťují vojska na svém území, je to "provokativní chování", a když Spojené státy umísťují svá vojska Rusům na zápraží, je to normální?" Je to hlas volajícího na poušti," řekl politolog. Podle experta se mezinárodní politika včetně politiky síly nepodřizuje vždy zákonům formální logiky. Podřizuje se vládnoucí doktríně. Zahraničněpolitická doktrína USA předpokládá předcházení vzniku v Eurasii státu nebo aliance států, které budou schopny čelit americké hegemonii. V posledních letech stanulo v roli takového státu Rusko.


Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

77 komentářů :

  1. Podle mého názoru jsou Německo i Francie přímými spojenci Ruska a to už dost dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hovno a ne spojenci,to může napadnout jen pomatence....
      Německo i Francie ten optimismus "jít na Rusa"nedrží,protože ví,že by se ta pranice odbývala v Evropě a oni by přišli kvůli sio-anglosasským šmejdům z poza moře o ten lébung,který si tu 70 let budovali a nemají na rozdíl od idiotů okolo us-neokonů jistotu,že Rusa porazí a ještě k tomu bez tragických ztrát.
      Kdyby měli jistotu,že ho porazí,hned by ti psi hrbatí do toho šli tak,jako šli na Kaddáfího....Nedělejte si o těch kurvách okolo Merklice a toho bůzíka Hollanda žádné iluze,ani o těch našich kominických koulích,co jim v rámci NATO a EU tak agilně slouží....

      Vymazat
    2. 0:44. Německo se Sovětským svazem začaly Druhou světovou válku (Pakt Ribbentrop-Molotov),i když,vlastně především Sovětský svaz,který zahájil anekční válku s Finskem a proto byl vyloučen ze Společnosti národů,čímž i zničil její kredit a válce už potom bylo těžko zabránit. No,myslím také,že nové spojenectví Německa s Francií je očividné a historicky zvláštní. Pokud si vzpomenete,byla to zrada Francie,konkrétně jejího prezidenta Sarkozyho vůči Ukrajině,nedávno,který ji doslova vydal při jednáních o ruské anexi Rusku. Fakt hnus. Sarkozy je strašný zrádce a když si uvědomíte,že jednání o Ukrajině se za Západ účastní Německo a Francie a stav anexí částí Ukrajiny zůstává trvale pouze ve prospěch Ruska,.. myslím,že je naprosto zřejmé na čí straně tyto dva státy EU kopou. K tomu bych třeba přidal i plynovody,které obcházejí území střední Evropy,konkrétně především Ukrajiny a Polska asi aby bylo možno na jejich území válčit a napadá mne,že o ně válčit. A napadá mne ,logicky, že asi jen tak,že si je rozdělit jako na začátku Druhé světové války Polsko,protože tyto zmíněné státy jsou jejich přímými sousedy a jak už jsem přednesl,spolupracují spolu a to tak,že přímou zradou všech ostatních. A mohl bych pokračovat třeba odstavováním všech jaderných elektráren Německem za podpory i Francie,například,která ale potom pro svou téměř stoprocentní závislost na jaderné energii se toho záměru vzdala,.. ale Německu to s její podporou (i Belgie a Švýcarska a Rakouska) prošlo. Nikdo už nic nenamítal,protože si už netroufl,když "je to tak ekologicky rozumné". A tak si Německo buduje další energetické zdroje a nemusí se bát vybombardování vlastních jaderných elektráren,pokud by válčilo. Jen uvažuji a bavím se,bavte se také a také uvažujte,moulo.

      Vymazat
    3. druhú svetovú začalo Poľsko, CCCP rozhodne nie, boli to vojny regionálneho charakteru, až Poľsko - dovtedy veľmi blízky spojenec Nemecka odskočil, a tak v rámci sľubu, že Francúzko a VB začnú v r. 1940 vojnu s CCCP tak v dobrej viere vo víťazstvo - mali predsa najlepšiu jazdu na svete - pristúpilo na mobilizáciu už v auguste, presun svojich vojsk na západ a východ s tým, že na jar zaútočí na CCCP a Nemecko sa vojny nezúčastní , to by pomohlo dybyť Poľsku územia na Ukraine a VB a Francúzi s Tureckom spolu by dobyli Krym a pokračovali smerom k rope - Rotschild a spol. ako to dopadlo už vieme -

      Vymazat
    4. To je zase blábol. Sovětský Svaz, nebo tehdy ještě Sovětské Rusko, byl napaden Polskem a bylo mu ukradeno území. Co se týká Finska, tam té válce nerozumím a tak o ní nemohu kázat. Ale co se týká Polska, tak to bylo spolu s Německem u počátku II.světové. A také Francie s Británií. Ještě v roce 1940 chtěla Francie a Británie bombardovat Baku

      Vymazat
    5. 2. světová válka začala v podstatě a neoficiálně Mnichovskou zradou a obsazením pohraničí ČSR Němci a Poláky. To ostatní, co následovalo (včetně paktu Ribentrop - Molotov) byly už jenom reakce na zcela jasnou situaci, která Mnichovem vykrystalizovala. Takže opět je tu nějaká příčina a nějaký důsledek. Někteří je s oblibou zaměňují.

      Vymazat
    6. Sohlasím s p. Petrem Novákem 7:21 a 24. května 2016 7:54
      Václav

      Vymazat
    7. Bavící se Moulo z 2:30-Jdete na to špatně.
      Německo ani Francie žádnou "svojí" politiku nedělá!!! Pouze přicmrndává u agendy,kterou jí vnucují USA,znásilněné sionisty a o ničem nerozhodují,pouze občas se pokouší v zájmu zachování své vlastní existence trochu se šprajcovat...
      To,že byly opuštěny atom.el.kraftverky rozhodli za mořem a to z důvodů přeměny Německa v zemi třetího světa zlikvidováním vysocetechnologických odvětví a na ně navazujícíh i vzdělávacího systému,to samé platí i o leteckém průmyslu a zavedením řízeného chaosu s ponížením živ.úrovně obyvatel za pomoci imigrantů.
      Kdybyste poslouchal Friedmana a nebavil se hloupostma,tak by Vám bylo jasné,že USA všemožně brání spolupráci Evropy a hlavně Německa s Ruskem a když nemůžou dle svých představ umně prostřednictvím 4.říše-EU nakupeného potenciálu napadnout a porazit Rusko,tak tu Evropu budou paralyzovat všemi dostupnými způsoby,jako potenciálního konkurenta....
      A chystaná válka proti Rusku je jen repete válek napoleonských,1. a 2. světové,kdy židovská fin.mafie sjednotila evropský potenciál a vrhla jej proti jí ještě stále vzdorujícímu Rusku.I dnes je sjednocená Evropa/EU předurčena pouze k tomu,aby se zase obětovala a pro parazita konečně pro něj vybojovala to Rusko,jenže je tu riziko,že to ta mafie za mořem odsere taky a proto je dosti bezradnosti i tam,neboť Puťka řekl,že "hada bude mlátit tentokrát po hlavě,né po ocasu..."

      Jste evidentně zmatený až pomatený a na závěr Vám prozradím jedno tajemství-Sarkozy,ten zakrský jewrejský paskřivec z Maďarska už dávno není presidentem Francie a na žádných domluvách s Merklovou se tudíž o anexi a zradě Ukrajiny podílet nemohl....Ten kripl má na svědomí Kaddáfího,protože mu měl vracet prachy a protože nechtěl,tak ho i se svými stejně zhovadilými kámoši oddělal,jak radí staré mafiánské přísloví:"chceš-li se zbavit dluhu,zabij věřitele".Hlavní důvod zabití to Líbyjce byl jiný,ale proradný Sarka-Farka to velice uvítal a s nadšením se přidal.

      Vymazat
    8. 9:22. Sarkozy jednal na Ukrajině za Francii jako její bývalý prezident,zradil Ukrajinu proti Rusku tak,že o tom přesně tak psala i média. Sarkozy tehdy vnutil Ukrajině její ústup Rusku. Bylo to až neuvěřitelné a málokdy je možné setkat se s tak flagrantní zradou vůči nějakému státu. Fakt neuvěřitelné,několik dnů jsem jen "zíral a hnusem zvracel".

      Vymazat
    9. Sarkozy nemohl jednat "jako bývalý president Francie",protože taková funkce neexistuje,nemá žádné pravomoci,ani mandát a je naprosto irelevantní....
      Jednali pouze židovští mafiáni z Ukrajiny s židovským zednářem z Paříže....toť vše a že z tato jednání nepřinesla Vám očekávané výsledky,vyplývá z podstaty věci.

      Vymazat
    10. 12:07. To je ale,naivita.

      Vymazat
    11. A Ukrajinu nemůže nikdo zradit, protože ONA je zrada! Je to zrada Maloruska. Páč tzv. Ukrajinci, čili obyvatelé říšské marky (Ruská říše měla obdobu v tzv. ukrajinách) byli anektováni Bolky (nejdřív Přemyslovcem, pak i jeho piastovským bratránkem), chvíli tam vládla loutka Říma Danylo Haličský, papažem za "věrný služby" povýšenej na krále! (sic!). Ovšem jeho moc na Malou Rus nesahala - pozor! Pouze v Červené Rusi, neb Haliči vládl tento holomek papaženský! Pak zem ovádli báthoryovci - další římský pacholci! A tak dokola. Ovšem kdyby zůstali na tý "ukrajině" zvaný Halič, črt je vem! Jenže pak se začali cpát skrz polský vojsko do Maloruska a dobyli i Kyjev! Proto ten bordel tam! Ale roku 1680 je ruský car konečně do prdele nakopal a v Andruševu 1680 definitivně vzdali Kyjev ve prospěch jeho pravého majitele - Ruska! Ještě tmam byl pokus zrádce mazepčíka hetmanaco se sčch s Karlikem Dvanáctým, ale ooba dostali po hubě a byl zas na 200 let klídek! Pak tam řádil Skoropadský s Petljurou, ale jen krátce. Jenže hovada bolševický jim dali autonomii a do vínku přidali i Novorusko! Až teď se tam zas jiní dobytkové serou!

      Vymazat
  2. A z Turecka se stává stále více jen islámský stát a s prezidentským systémem jako v Rusku,přičemž Turecko je členem NATO a zná všechna "tajemství" NATO. Jo, nevěřte nepříteli,tradičnímu nepříteli a historie vás poučí moudrostí,pokud myslíte a zlem,pokud ji ignorujete. Rád bych tady ještě aktuálně připomněl možný důvod pravděpodobného "sestřelu" toho egyptského letadla A-320 z 19.5.2016 nad Středozemním mořem,protože dnes se na tn.cz objevila zpráva o pozorování UFO hodinu před tou tragédií piloty v té oblasti. Turecké radary něco takového tam údajně potvrdily. Vše je asi tajeno,tradičně a schází znovu sdělit logický důvod: MS 804 = Městský soud HOD,protože H je osmé písmeno v abecedě a D čtvrté. Hod je začátkem jména občana Česka,který je na Zemi zastupuje a je za to nespravedlivě trestně stíhán,ačkoliv jen předával informace od nich pro vaše dobro a asi i pro vaši záchranu (před nimi). Zamyslete se nad tím,že na Zemi už možná válečně operuje někdo mnohem silnější a něco od vás požaduje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě sem do toho všeho bordelu,ze kterýho jde kdekomu hlava kolem,začněte plést UFO anebo všelijaké "boží ruce"...jako kdyby i bez toho těch zmatků nebylo už dost.

      Vymazat
    2. 12:11. No právě a ještě nějaká vesmírná válečná vojska a hele,zrovna tak blízko Evropy. No,ignorace je nepřijatelná,takže co takhle třeba vzít to alespoň na vědomí? To ale předpokládá ten fakt UVĚDOMIT SI TO.

      Vymazat
    3. To:12:11+12:22+13:11/JÁ
      Nerouhat se !

      Sirius

      Vymazat
    4. 13:11. Myslet.

      Vymazat
  3. Francie a Nemecko vi velice dobre, ze pujde-li proti Rusku, tak v tom utoku budou osamocene...

    Donald Trump chce s Ruskem domluvu o ekonomicke spolupraci. Chce vzajemny obchod a konec sankci !

    V pripade , ze v listopadu bude zvolena Hillary, tak bude valka ! Zde je silna moznost, ze Rusove zautoci preventivne prvni na Ameriku, kvuli Neoconum, kteri obklicuji Rusko - zvysuji tlak a nici mocenskou rovnovahu...To je nazor americkych universitnich autorit, ktery pisi na internete.
    honolulu - ktery stoji za Donaldem Trumpem !

    OdpovědětVymazat
  4. Uvital bych, kdyby se president Putin, president Zeman a prime minister Orban s Trumpem SETKALI !
    Preji si, aby byl MIR !

    Diktatorka Merkerova a trpaslici, kolem ni pujdou do politicke popelnice a vse bude OK.

    Vyhra-li Hillary, tak budou vladnout Neocons a bude konec sveta kvuli destabilizaci a pruserum na vsech svetovych stranach.
    At zije Donald Trump !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicku, Bilderberg už rozhodl. Je to špatný, bude to Hitlary.

      Vymazat
    2. S těmi volbami US-p-Residenta je to už teď jasný...Toho Trumpetu,jevícího se i přes všechna svá specifika daleko menším bláznem,než naprosto evidentně šílená "nevěstka bybylonská Hitlery C.",stejně nezvolí,protože ho ani ti osli,co mají ve znaku slona ,nenominují....a když,tak ty volby zafírujou,jako v případě trdlo Bush vs.Gore a taky to,co předvedli u našich,poněkud natvrdlých rakouských sousedů....
      Je už na čase si na tu věc,co jí říkají "demokracie",přestat hrát a buď nepodvádět,nebo to zabalit ....

      Vymazat
    3. 4:11. "Přeji si, aby byl MIR za každou cenu", že jo,Nicholasi. Za každou cenu i kdyby už Rusko dobylo celý svět svými anexemi. To je ale na blití! Víte,co Vy máte z muže? Jen ženské lži a ženský útěk.

      Vymazat
    4. Ty seš taky "ruská anexe"...jasná diagnóza....Měl by se ti zdejší administrátor věnovat a to z titulu své funkce ředitele blázince.

      Vymazat
    5. 11:37. Celý svět pojímá "aktivity" Ruska vůči jiným suverénním státům jako jeho anexe jejich částí území ale Vy asi ani nevnímáte.

      Vymazat
    6. 11:45-evidentně žijete v jiném světě než já....a proto ta poznámka o diagnóze platí.

      Pokud nám tu vysvětlíte o které anexe šlo,nemyslím,že nás přesvědčíte,ale budete riskovat,že si pro vás prijedou zřízenci administrátora i s připravenou svěrací kazajkou....

      Vymazat
    7. 11:59. Právě proto diskutujeme,abychom si věci vyjasnili. Hloupá je ale ta ignorace.

      Vymazat
    8. 11:24 znám, ten je z naší galaxie, to je na opačné straně Universa .

      Ps: "Nicholas" myslel Ruskou kosmickou stanici MIR , pošuku !
      Psps: ...tu jsem shodil taky já .
      Sirius

      Vymazat
  5. ak sa vymení kočiš, voz pôjde tam, kam povie majiteľ koní - takže nič sa meniť nebude

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je ten vůl co napsal že 2. sv. válku rozpoutal Sovětský svaz. A zřejmě zapomněl napsat, že Němci Židy vozili do koncentráků, aby je ochránili a zrovna tak Čechy, Poláky atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÓ volové a kavárenští povaleči se snaží překroutit dějiny. A jak jim to půjde po zavedení inkluze ve školství to si snad umíme všichni představit. Ne každý bude mít na placené výběrové školy. A ani v těch pravděpodobně nebudou dějiny vyučovány pravdivě.
      Václav

      Vymazat
    2. 8:58. To jako,že dříve se dějiny vyučovaly pravdivě? Za vlády Sovětského svazu v Československu? Promiňte,rozuměl jsem tak tomu. Pokud jde o to období,například, učili jsme se třeba,že Prahu osvobodil Sovětský svaz ale pravdou a vědci nebo historiky prokázanou je,že Sovětský svaz se do Prahy dostal až po kapitulaci pražských německých válečných sil do rukou bojujících Pražanů. Víte,"trochu" jsem zklamán z toho,že mi někdo tak strašně lhal a ještě za to vyžadoval vděčnost!

      Vymazat
    3. Pro (12:06)
      Zajděte si na Olšany, ať vidíte, kolik Sovětů a Rumunů padlo při osvobozování Prahy a středních Čech.
      Kapitulace německých válečných sil byla v tom, že nacisté si na obráncích města zatlačených po počátečních úspěších do defenzívy vyjednali volno k odjezdu na západ? Proč asi Albert Pražák, Josef Smrkovský a další nebyli u Sovětů oblíbeni?
      Rozhodně více bojovali Sověti v Praze, než Američané v Plzni.
      KR

      Vymazat
    4. 12:06- a jak jste Vy tu vděčnost projevoval?

      Vymazat
    5. Čím to asi bylo, že Pražané byli najednou tak statečni a "porazili" Němce. Čím se stalo, že bojovní a vynikající, zkušení němečtí vojácitak najednou kapitulovali do rukou do té doby neexistující vojenské síly ?

      Vymazat
    6. 16:24. Já myslím,že po roce 1968 mohl projevovat vděčnost málokdo.

      Vymazat
    7. 16:45. Ta "neexistující vojenská síla" se postavila ještě před zabráním Sudet Německem v počtu více než jednoho milionu vyzbrojených mužů na obranu vlasti. Ta strašná propaganda dnešního Ruska Vám asi dostatečně vymyla mozek. "Pamatujte si,že jediní,kdo jsou stateční,jsou Rusové a všichni ostatní jsou jen zbabělí lháři".

      Vymazat
    8. Bože bože,, to jsou mi ale úvahy. Bylo by dobré se trochu mrknout na historii Mnichova, 2.republiky, okupace a Protektorátu a bude vám hned vše jasné. Povstání nebylo jen v Praze, ale i celých středních Čechách. A malá poznámka: v Plzni a Rokycanech národní revoluci a pomoc povstalecké Praze zakázali američtí okupanti.

      Vymazat
  7. Snad se nemýlím moc, když řeknu, že i převážná našich lidí by si přála mít normální vztahy s Ruskem bez harašení zbraněmi. Nejen ti Francouzi či Němci.
    Jsou zde však též kolaboranti (aj. dobroserové), kteří se nás i celou zemi snaží v zájmu Globálního minotaura manévrovat do konfliktu s Ruskem. Kterého by se jistě i rádi zúčastnili.
    Dobře ukryti a v hlubokém zázemí.
    A nedělají nic jiného, než že jen pěstují a rozsévají nenávist proti Rusku, jeho lidu a představitelům. Neštítí se žádné lži ani podlosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte naprostou pravdu.Aby to tak fungovalo, nesměli bychom mít na vysokých místech různé Pavly, Sobotky, Zaorálky a další.

      Vymazat
    2. Existuje ve světě síla, která z mnoha důvodů bude vždy bránit sjednocení celé Evropy.Tím nejpodstatnějším je obrovský technický potenciál a soběstačnost v surovinách takového celku.

      Vymazat
    3. "Globálního minotaura", to sa mi páči, to by si mal povedať V.V.Pjakinovi, možno by sa vymáčkol. :-))
      Pivonka

      Vymazat
    4. 12;06.Blábolíte!A styďte se!Můj otec byl účastníkem bojů o Prahu, vám se dějiny nepodaří změnit,troubo.

      Vymazat
  8. Po rozpadu SSSR se už USA radovaly, jak rychle rozloží a rychle ovládnou ástupnický stát Rusko. Vše tomu směřovalo, ožralý Jelcin by za darovanou láhev vodky rozdal i "vladařský stolec".Našel se ale někdo, lépe řečeno našli se však takoví, kterým takový stav nebyl "ukradený". Začaly změny, v jiných státech nevídané! Mnozí tvrdí, že je to diktátorství. Není, to vypadá jinak! Chce-li dnes Putin zachovat RF, musí se takto chovat, a není to touha po neomezené moci (viz Čaušesku), Tam totiž od 1989 probíhá boj o zachování, nebo rozpadu RF. Jakmile by vyhrála druhá varianta, Jistojistě by to pocítily již naše děti!!! Nikdo by nestál v cestě největšímu hegemonu, snad Čína. Rozpad by pocítila hlavně Evropa, protože ta už by nebyla pto USA vůbec důležitá! To bychom se měli na co těšit, jen co je pravda!

    OdpovědětVymazat
  9. Česká republika musí vystoupit z útočného paktu NATO co nejdříve!Lidi nechtí NATO!!Češi nechtí sloužit nekontrolovatelně v zájmu americké C.I.A. a nebezpečneho Erdogana!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně,lepší je hned se každému vzdát,protože armáda Česka by "dokázala asi tak dva týdny bránit jeden okres".

      Vymazat
    2. Vy naivko,koho by jsme se měli bát a o co by nás měl ten někdo ještě připravit,když už tu naše,kromě státního dluhu a toho,co máme na sobě,nic nepatří...myslím,že jste o fázi pozadu.

      Vymazat
    3. 12:18. Jasně,co by asi tak Češi mohli bránit. Problém je v tom,že by si někdo jen přišel pro vlastní a Češi by mu měli ustoupit. Asi by to nařídila právem EU. Právem EU.

      Vymazat
  10. Vyšel nový Pjakin a jeho odpovědi vám hodně prozradí a na dost otázek i odpoví ! Stojí za to poslechnout jsi !

    OdpovědětVymazat
  11. Co to je zase za kripla ten bývalý generál Shirreff.Na mě to působí dojmem,že celé slavné NATO je jen spolek zkurvených psychopatů...

    OdpovědětVymazat
  12. Dějiny říkali že Prahu osvobodili Pražané před příjezdem Rudé armády ovšem za vydatné pomoci armády generála Vlasova který uzavřel dohodu o volném odchodu k Američanům :D což se i těsně před příjezdem RA stalo :D.
    A Plzeň osvobodili Plzeňáci taktéž před příjezdem Americké armády která pouze odzbrojila Plzeňáky jedoucí na pomoc volající a bojující Praze. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:10. Vlasovci bránili příchodu německých posil proti povstalým a válčícím Pražanům. Asi by vše bylo jinak,pokud by neválčili na podporu Prahy,nicméně,pražská německá vojska kapitulovala pouze do rukou Pražanů a Vlasovci nebyli Sovětský svaz,respektive Rudá armáda. Co se Plzně týče,tam čekala vojska USA,která mohla reálně být v Praze o dva dny dříve,kdyby neexistovala demarkační čára,tedy dohoda USA-Sovětský svaz o vedení válečných operací nejen na území Československa. To je tedy další věc,to množství zbytečně usmrcených nejen Čechů a Slováků. Skutečností ale je,v podstatě,že jak jinak,je to přirozeně logické a vlastně i spravedlivé ,Sovětský svaz na to měl objektivní právo ve vztahu k budoucnosti,zasloužil si to.

      Vymazat
    2. Ja natýrlich,tak je to správně,když to říkáte a u toho všeho jste byl...,až na tu "hrubku" v sousloví "Dějiny říkali(y).."

      Vymazat
    3. 13:29. Fox = liška,prohnaná,vychytralá a Lada = ženské jméno.

      Vymazat
    4. Fox Lado!
      Mýlíte se! Skutečné dějiny (nikoliv přelakovaná minulost) nám naopak říkají, že Evropu osvobodila Rudá armáda. Za cenu neskutečných obětí jejích bojovníků i civilního sovětského obyvatelstva. Osvobodila ji tím, že rozdrtila drtivou část hitlerovské válečné mašinerie v Evropě. Osvobodila i ty plzeňské, jakkoliv ti se utápějí představou, že to byl US voják, který tam pak vstoupil (podle jakési demarkační dohody). Osvobodila by naši republiku i tehdy, pokud by vůbec na naše území nevstoupila! Protože o vítězství na Hitlerem se rozhodovalo jinde a jindy! Totiž, již u Moskvy, Stalingradu, Leningradu, Kurska, Minsku, Kyjeva a ... v Berlíně.

      Vymazat
    5. 13:44. Naprostý nesouhlas,skoro bych Vás měl vyzvat,abyste se omluvil!

      Vymazat
    6. Anonymnímu (24. května 2016 13:47):
      Pokud k tomu vyzýváte, anonyme, mě, pak docela zbytečně.
      Za pravdu se neomlouvá.
      Pravda prý dokonce vítězí (jak praví naše prezidentská standarta). Ta, co ji nedávno sprostě ukradli jacísi zmetkové ..

      Vymazat
    7. 13:47
      A operaci Bagration vymyslela USSÁCKÁ army v čele s blbečkem Pattonem viď ty genitále!Nauč se dějiny a pak chtěj po někom omluvu,kašpare.

      Vymazat
    8. 14:21. Já myslím,že například Británie,kterou se Německu nepodařilo dobýt,měla zásadní význam a myslím,že bez ní by nemohla být otevřena druhá fronta, myslím,že úspěchy spojenců v Africe měly naprosto největší význam pro celý průběh Druhé světové války a myslím,že USA zničily Japonsko,které by zničilo Sovětský svaz z východu. Myslím,že Sovětský svaz měl největší míru války na svém území a nejvíce trpěl,přičemž neschopnost a brutalita boje jeho vojáků i vůči nim samým,byla největším nepřítelem Sovětského svazu a Německo k tomu "jen přispělo". Myslím,že i kdyby Německo v Sovětském svazu uspělo,zbylo by mu v něm jen nic,kořeněné zbytky Západní pomoci,které by ještě na Sibiři našlo a umřelo by tam,takže ho nebylo ani potřeba v "Ruskem" porazit. Myslím,že soustavné bombardování Německa ,kterého se Sovětský svaz vůbec neúčastnil,ostatně vlastně neměl ani čím i kdekoliv jinde,mělo obrovský účinek na zbrojení Německa a jeho zásoby pohonných hmot. A podobně,je toho ještě hodně. Jako příklad toho hodně snad mohu uvést fakt výroby německých zázračných zbraní,kterému jen Západ naprosto zabránil a bez jeho účast by Německo Sovětský svaz smetlo s lehkostí útěrky,protože Sovětský svaz v té době už byl vyčerpaný tak moc,že ani neprotestoval proti první bezpodmínečné kapitulaci Německa 7.5.1945 a jen prosil o svou adekvátní účast na ní další den,přičemž musel souhlasit s pro něho osudově nevýhodným datem a časem její účinnosti 23:01' 8.5.1945,protože v ten okamžik už byl v Sovětském svazu další den a slavil tak vítězství až po Západu. A podobně,nemám už chuť se o to přít,diskutujeme a je to pro mne zábava.

      Vymazat
    9. Anonymnímu (24. května 2016 15:16):
      Británie vázala pouze značnou část nacistického letectva, pozemní síly Wehrmachtu dislokované v západní Evropě a v severní Africe představovaly ca. 1/3 všech jeho sil. Takže jaké naprosto největší zásluhy!! (v Africe šlo o bitvu o přístup k surovinám a koloniální opanování regionu), to nebylo jádro 2. světové. Leč britské instinkty cítím podobně. Pro ně byl i SSSR perspektivní kolonií, a proto Británie ze všeho nejvíce usilovala o nasměrování Hitlera na východ. Aby své oba kontinentální soupeře (Německo i SSSR) oslabila či ponechala úplně zničit. Pro Brity jen stará a osvědčená ...
      Začátkem konce Hitlera bylo až to, že napadl Sovětský svaz. Jinak v té době byla vlastně celá Evropa (vyjma části Jugoslávie, Srbska) pod jeho okupací. Pokud by operaci Barbarossa odložil a soustředil se na obsazení UK, nic by mu v tom nezabránilo. V té době ani USA. Naštěstí to tak neudělal ...
      USA svými válečnými dodávkami výrazně SSSR napomohly (taky si je SSSR tvrdě a do posledního centu zaplatil!), ale to podstatné si sovětský lid "odpracoval" a vybojoval sám.
      A to jak za osvobození své země, tak i Evropy.
      Když Žukov po válce hodnotil podíl "spojenců", tak nejvíce vyzvedl jugoslávské partyzány, kteří v nejkritičtějším údobí na sebe navázali 17 divizí Wehrmachtu. Které tak Hitlerovi scházely na Východě. Západní fronta byla v Normandii otevřena až v době (léto 44), kdy o vítězství SSSR nemohlo být pochyb. Jakkoliv (samosebou) napomohla urychlit vítězství.
      O datumech bezpodmínečné kapitulace Německa a intrikách kolem toho, stejně jako o jakési domnělé neschopnosti či brutalitě sovětských vojáků není třeba vést debatu, je to jiné téma, resp. zcela falešné vidění tehdejší reality.

      Vymazat
    10. 15:16- z vojenského hlediska je to správné. Troufnete si i na politickou analýzu 2ww? Zajímala by mne od Vás, díky.

      Vymazat
    11. 16:09. Bez Západu by Sovětský svaz nezvítězil a zároveň měl na sobě největší zatížení bojem s Německem,tedy vítězství nad ním je především jeho.

      Vymazat
    12. Diskutující (15:16) provokuje vědomou lží, to prozrazuje jeho jazykový styl. Fakta o počtech bojujících vojsk, nasazené a zničené techniky jsou jasná. O jeho "rozhledu" svědčí zmínka o Japonsku, které by prý zničilo SSSR z východu - po lekci u Chalkin golu si dali Japonci volno a dodržovali ho i v pro SSSR kritických situacích.
      Otázkou je, pokud by Britové, Francouzi, Amíci a Jugoši nevázali tolik nacistických sil a spolu s dalšími netropili neplechu v německém týlu, zdali by Sověti odolali. Bez Spojenců a domácího odboje v okupovaných zemí by nacisté mohli zvýšit svoje počty vojáků na východní frontě asi o čtvrtinu, snadněji by vyráběli své zbraně a dosáhli by ropných zdrojů. Zvláště v první třetině války na sovětském území bylo toto vázání vojsk nacistů velmi významné. Kolik bitev by skončilo s jiným výsledkem, kdyby tam místo 100 nacistů jich bojovalo 120 či 125? Po Stalingradu a Kursku už by ale žádný mír či příměří na západě a klid v týlu Němce nezachránil. Sověti už zkonsolidovali výrobu, nabyli vrchu v bojovém umění atd., takže by došli k Atlantiku patrně někdy v r. 1947 i bez druhé, západní fronty.
      KR

      Vymazat
    13. 15:16-Ty vole korunovanej,když ten tvůj posranej Západ provedl vylodění v Normandii,tak Rus byl už před Varšavou...Ve válce o Afriku šlo doslova o hovno,bylo tam max.10 německejch divizí a na celou válku to nemělo žádný vliv...
      A s tím poražením Německa to USA myslely tak vážně,že ještě v červenci 1943 v průběhu bitvy u Kurska,dodali německé branné moci prostřednictvím Rockefellerovy Standard Oil 12.000 tun diaselpaliva....
      Když už si o těhle věcech chcete povídat,kadete Bieglere,doplňte si informace a oprostěte od propagandy....Celá 2.sv.válka se ubírala úúúplně jinak,než vám tvrdil učitel ve škole,nebo máte odposlechnuto z propagandistického opravdu kanálu,i když decentního,Discovery....

      Vymazat
    14. 16:49. Jeho jazykový styl prozrazuje,že provokuje vědomou lží? Nechcete zkusit něco jiného? Jsou i jiné způsoby,jak se ztrapnit. Asi ne tak moc,ale.

      Vymazat
    15. 16:57. Bez komentáře. Váš text ho nepotřebuje.

      Vymazat
    16. Pro (17:20)
      Kupodivu to poznáte. Poslechěte si třeba politiky při některých projevech, kdy navrhují a obhajují různé podlosti. Uplyne pár měsíců a každý může vidět, že situace se vyvíjí jinak, než oni slibovali, že se vyvíjí se dle tehdejších varování oponentů. Vzpomeňte třeba na Petra Nečase, z jeho řečí se dala vycítit neupřímnost, jeho vnitřní nepřesvědčení o tom, co říká. Pokud nejste brilantní podvodník, tak se prozradíte, protože formulujete věty jinak, než když jste o věci přesvědčen. Mluvíte-li upřímně, nemusíte se kontrolovat a vaše řeč plyne přirozeně. Nejste-li o věci přesvědčen, skrýváte-li své pochybnosti, lžete-li, zamlčujete-li nějaké věci, tak vám formulace myšlenek a s tím spojená volba slov a obratů, výstavba vět, kladení důrazu, přízvuk, přirovnání atd. činí problémy, resp. hovoříte jinak, než je u vás běžné. Na základě toho také lehko odhalíte placené trolly, neboť jejich výlevy nejsou autentickými diskusními příspěvky, nýbrž cílenou provokací, která podle toho je také vyslovena, resp. napsána.
      KR

      Vymazat
    17. 20:45. Možná jste se u mne setkal s tím,co teprve přijde a mám k tomu konstatování důvod. Vyvíjí se i myšlení,totiž a s tím i jeho vyjadřování.

      Vymazat
  13. 13:33
    To jede lesní s novou Nivou na lišky a kance !

    OdpovědětVymazat
  14. 11:24 VELEBNY PANE vy osle !

    Tak za prve !
    Nikolas = Mikulas je nejaky Cech zijici v Nebrasce.
    Ja jsem nick honolulu a v Nebrasce jsem nikdy nezil.

    Za druhe !
    Rusko zdedilo Krym po Byzanske risi, stejne jako krestanstvi a kulturu, ktera je vice Recka nez, Rimska - ale ztratilo Krym Turecku v patnastem stoleti.
    Carevna Katerina II. ho Rusku vratila..

    Ukrajina nebude anexovana, ale vrati se do naruce Ruska, protoze ma illegalni pucistickou vladu. Ani ja, ani Vy - velebny pane, s tim nic nenadelame.

    A kdyz me oslovujete, tak necim jinym nez opakovanou Prosenkovou propagandou. Nezapomente, ze vrazedny Majdan byl illegalni a proti demokraticky. Tak to vidi cely svet a ne jen ja.
    HONOLULU - spravedlivy .



    OdpovědětVymazat
  15. Dohady ,keci to Vám jde.Jen společný názor bude mít váhu.Všichni co měli kolonie je pakáž.Podle tohoto měřítka je nutné uvažovat9669

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6969uvažuji též, ale
      6996 neznám...bohužel !

      A co honolulu COLONIAL ?
      MM

      Vymazat
  16. Váleční štváči z NATO, polibte mě prdel !

    OdpovědětVymazat
  17. Ortel byl již stejně vynesen!Jsme určeni k vyhlazení a to buď tím,že Rusové provedou na nás i Říši Zla preventivní jaderný útok,nebo se staneme terčem jejich odvetného zničujícího jaderného úderu budou-li přepadeni Říší zla a jejich věrnými vazaly!Jinak to neskončí!A přežije pouze rodina Stropnických,která bude dále šlechtěna Eritrejci a podobnými rasami.....

    zločas(zlý čas)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vam asi pekne hrabe proc si myslite ze Zeman jel do Ciny a Ruska? Vy pane nemate mozek ba ani dusi a srdce na to aby jste dokazal cokoliv vnimat..
      Vas komentar se neda povazovat ani s nadsazkou za vtip.. dejte si prasek a bezte si lehnout a pokud to neprejde tak oni si pro Vas prijedou sami s docentem Chocholouskem

      Vymazat
  18. Preji Vsem pekny vecer. Verim ze nenastane den kdy bude Rusko zniceno. Po tech vsech tisiciletich se snazi Slovanske zeme vcetne Ukrainy odolavat rozkladu zapricenenym Chazary,Arabskymi Zidy a Rimsko katolickou cirkvi atd atd od nich pochazejici. Pokud by tomu tak bylo byl by i s nami vsemi konec. V tomto momente namame armadu.Jak my tak ani Slovaci a dalsi Slovanske staty.
    Anglie je nestranna v EU ale ted je uz dost financne vycerpana.Mozna ww3 je i plan jak anglii znovu obnovit nebo naopak uplne dorazit a nastolit vladu muslimu vedenych euro-nacisty .Ostatne oni muslimove cinili take nektere z SS divizi a nazi mentalita je v nich zakorenena uz od dob najezdu na afriku a perskou risi. Na tomto nemeni nic fakt ze prisun penez do Anglie ovlada Rothchild a i on by si rad privydelal a ovladl jeste vice nez muze.Otazka je ta jestli se tato valka hodi cine? Moc globalniho prediktora se presouva do asie a ta bude chtit v Evrope zurocit sve investice taktez.Konec koncu ma tam sve trojske kone ve stejnych statech jako zide.Francie se podle me prida k Nemecku a zacnou valku s Ruskem po te co bude napadeno Tureckem,Ukrainskou armadou a Polskem kde se nachazi Nato. Francie je s Anglii vazana spoustou historickych smluv z dob kolonialismu takze si myslim ze si nedovoli jim odporovat.Taktez Rothchild ma ve Francii silne zasoupeni.Nemecko je loutka Usa-kolonie Anglicanu ktere pres nej tlaci na Francii a dalsi staty EU.Brusel bycg rekl ze to je jen kavarna vsech techto nazi,sionistickych,jezuitskych ,zednarskych a marxistickych smejdu co nas chtej mit jako usa korporaci s jednou menou a jednim prezidentem a pekne hnedy vykoreneny stado ovci bez vedomi a svedomi ,pocitu lasky k zemi a rodine ,julture miru a nematerialnich vecich.Nevim jsem z Moravy a vzdycky jsem to tak citil ze pro penize se neposeru.Radsi budu zit v spolecnosti normalnich lidi a ne jak na zapade kde jsou po mych zkusenostech vsichni jako by domaci,nekteri vice -bily a mene ti cerni.Povetsinou se ale vsichni pretvarujou protoze Vas chcou mit tam kde chteji.Hold otrokari bez umu jineho nez rozkazovat se nezaprou.Take paranoia lidi a ruzna telefonni cisla kde muzete kohokoliv nabonzovat zacokoliv.Holku nemuzete ani placnout po zadku protoze by to bylo na kriminal.Lide zkratka v Anglii ztratili cit , selsky rozum a jsou jen loutky vlecene na lane konzumu bez premysleni o tom co je a co neni dobre ,zle a co je a neni pravda... To same Americani. A jeste si tito tupci mysli ze vsechno pochazi od nich ale jak rikam ja tak slunce vychazi na vychode a ne na zapadu.
    Samozrejme pokud budu spekulovat a pral bych si osud Zapadu lepsi tak by se oni sami museli vzbourit proti systemu a zacit spolupracovat s cinou a ruskem a zbavit se dogmatu. Bohuzel tak jak u nas dizidenty vytvorily Jezuite ve sluzbach rimsko katolicke cirkve ,vatikanu ,stejne tak zafinancovali prevrat podkopali system.Nerikam ze zido-Marxisticky komunismus nestal zivot miliony lidi ale pro nas Ceskoslovensko nam diky slovanske moudrosti zustal zachovan stat bez cernych lidi kteri v anglii za 10 let i drive budou vetsinou.Lide nemaji informace a jsou neznali proto ani nevedi proti komu v pripade valky bojovat a na koho si doslapnout tak aby uz nemohli skodit vlasti.. Sobotka,Bakala,Babis,neziskovky,politicke strany ,majetky cirkve atd. Vse by melo slouzit predevsim vlasti a ne zajmum cizych zemi ci ideologii.
    Loucim se a preji hodne uspechu.
    ps: na nas slovanech se mi libi ze i kdyz se nas stale snazi zide ,anglosasove a germani rozdelit.Tak a t prijdou ze sebe zakernejsi ideologii nebo valkou my sis stim dokazeme poradit a obratit to v nas prospech ..v nejhorsim pripade to jen zpomalime ale nikdy neprohravame na plne care...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si nás - Slovany příliš neidealizuj, jsme stejně naivní, jako jiní lidé. Když nás chce někdo opanovat, snadno nás rozdělí a opanuje.
      Už za Boleslava I jsme jezdili do oblasti ukrajiny lovit otroky, a pak ještě dlouho, než přišli Tataři.
      A Poláci ve své aspiraci na evropskou velmoc se věčně rvali s Rusy. Slováci se taky spolu s Němci a některými Ukry snažili dobýt Moskvu.
      Jak jde o prachy, jsou všechny národy stejná verbež.
      Akorád Židé jsou trochu chytřejší, ti půjčují peníze na válku jiným národům, které se pak mezi sebou bijí.
      Akorát v Palestině, tam sami úspěšně válčí, ale kvůli čemu? Kvůli nějaké polopoušti, kterou k ničemu nepotřebují, když jim patří zbytek světa.

      Prostě, asi je to v lidech. Dokud tu budem, nebude na světě pokoj. Takové gorily, to jsou poměrně mírumilovní mužíčkové.
      PB

      Vymazat

Reklama