Reklama

.

.

středa 11. května 2016

Stojí CIA za dehonestační kampaní proti Putinovi?

The Saker
11. 5. 2016 Russia Insider a Eurasia24

Tak zní žhavé téma ruských médií. Mluví o tom i ruští politikové. Historické události a současné kroky západních médií nasvědčují, že tomu tak je. Eurasia24.cz přináší překlad rozhovoru internetového deníku Russia Insider s analytikem působícím pod pseudonymem The Saker.


Ruská média se zabývají otázkou, jakým způsobem Západ vytváří mediální obraz prezidenta Putina. V Rusku má Putin totiž značnou popularitu a sklízí obdiv u mnoha lidí, kteří ho považují za slušného a čestného člověka. Proto mnozí nechápou, jak je možné, že západní média vykreslují Putina v naprosto odlišných barvách.

Přední ruští politikové a komentátoři to vysvětlují tím, že proti Putinovi je různými vládami a zájmovými skupinami vedena dehonestační kampaň. Sergej Ivanov, šéf kanceláře prezidenta Putina a bezpochyby druhý nejmocnější muž Ruska, se na brífinku pro zahraniční novináře zmínil o informační válce, součástí které jsou i útoky na osobu prezidenta Putina.

Vjačeslav Volodin, jenž patří do blízkého kruhu lidí prezidenta Putina, pronesl směrem k zahraničním novinářům podobnou poznámku: „Útočit na Putina, to znamená útočit na Rusko.“

Dehonestace má za cíl oslabit prezidentovu moc a podrýt jeho popularitu doma. V mezinárodním měřítku se jedná o podpoření politiky namířené proti určité zemi. Hlavním úkolem je takovou zemi celkově oslabit. Někteří dokonce mluví o změně režimu.

Pokud se podíváme na všechna fakta, můžeme si všimnout přetrvávající snahy o cílený útok. To ovšem nemůžeme přičítat pouze duchu doby, je to spíše výsledek úsilí začlenit pomluvy do informačního toku.

Nedávno média informovala o tom, že tajné služby manipulovaly se zprávami. Dále média odhalila, že CIA a německá tajná služba (BND) formou přímých úplatků ovlivňovaly interpretaci zpráv v médiích.

Zde je pár příkladů:

- vyobrazení Putina jako intrikáře, který se snaží obnovit represivní režim,

- tvrzení, že si osobně objednal vraždu zběha KGB formou otravy radiací a vraždy několika dalších novinářů,

- šíření nepodložených domněnek o milostném poměru se slavnou gymnastkou,

- obvinění, že bez jakýchkoli důkazů ukryl miliardy korun ve svůj prospěch,

- vede přepychový život, je líný a vstává velmi pozdě,

- New York Times píše o jeho povýšenosti,

- Hillary Clintonová ve svých projevech neustále zmiňuje, že je to špatný člověk, tyran, kterého musíme konfrontovat,

- používání hanlivých výrazů („blbec a gauner“: Thomas Friedman, New York Times)

- nesprávná citace jeho názorů na rozpad Sovětského svazu,

- údajné postavení luxusní vily v jižním Rusku,

- přehnané titulky objevující se v západních médiích (hlavně v těch německých), které mu připisují zodpovědnost za smrt obětí letu MH17,

- obálky časopisů vyobrazující Putina jako zlosyna.

The Saker, přední analytik mezinárodních záležitostí, poskytl na toto téma rozhovor deníku Russia Insider.
- - -
Můžeme tyto domněnky podložit nějakými důkazy, nebo se jedná o konspirační teorie, které se už vymkly kontrole?

Nemám pochyb o tom, že Spojené státy vedou psychologickou válku proti Rusku, a teď nemám na mysli skutečnou válku, kde se střílí. Čeho si ale můžeme všimnout, je cílená kampaň zaměřená na diskreditaci Putina. Cílem kampaně je změnit režim v Rusku, a kdyby se to nepovedlo, tak má aspoň oslabit Rusko a stávající režim.

Takže tohle je plán Spojených států?

Ano. Jisté zájmové skupiny americké vlády Putina doslova nesnáší. A mají k tomu dva dobré důvody.

1. Putin částečně, ale ne úplně, obnovil suverenitu Ruska, která byla za vlády Gorbačova nebo Jelcina naprosto potlačena. V té době bylo Rusko kolonií Spojených států, tak jako je dnes Ukrajina.

2. Opovážil se otevřeně vystoupit proti Spojeným státům a jejich civilizačnímu modelu.

Svobodné a nezávislé Rusko je pro ty, kdo v USA skutečně tahají za nitky, vnímáno jako existenční hrozba, kterou je nutno zničit. A proto takový politický útok na Rusko a na osobu prezidenta Putina.

Takže můžeme konstatovat, že Rusové mají pravdu o neustálých mediálních útocích na prezidenta Putina, za nimiž částečně stojí americké tajné služby a jejich podstrčené příběhy?

Ano, je to pravda.

Zdá se, jako by se znovu opakovala Operace Mockingbird. Můžete uvést nějaké další případy, kdy byl cílem prezident Putin?

(pozn. edit. – Operace Mockingbird byla spuštěna v 50. letech pod záštitou CIA s cílem ovlivňovat americká média. V 60. letech byla tato operace odhalena investigativními novináři a roku 1975 vše vyvrcholilo televizním přenosem kongresového slyšení. Veřejnost byla šokovaná. Operace Mockingbird musela být ukončena. Někteří kritici tvrdí, že se i nadále uplatňují podobné postupy, jenom v rámci jiného programu.)

Dehonestační kampaň vedená proti Putinovi má pouze malý vliv na ruskou veřejnost. Putinova popularita v Rusku je vyšší, než kdy byla. Proto se objevila organizovaná kampaň, která má přesvědčit veřejnost, že Putin hodlá „prodat“ Novorusko. Má ji také utvrdit v tom, že Putin je pouze loutkou oligarchů, kteří mají dohodu s ukrajinskými oligarchy o potlačení odporu Novoruska.

Putinova politika na Ukrajině se těší značné podpoře Rusů, kteří odmítají přímý vojenský zásah. Pokud ale Kyjev znovu zaútočí na Novorusko, což je pravděpodobné, a pokud bude takový útok úspěšný, což je méně pravděpodobné, ale možné, pak bude Putin obviňován za to, že dal Ukrajincům čas se přeskupit a reorganizovat.

Myslíte, že kdyby ukrajinské ozbrojené síly posílily svoji pozici natolik, že by mohly východní Ukrajině zasadit tvrdou ránu, tak by to Spojené státy mohly využít ve svůj prospěch?

Ano, přesně tak. V Rusku a v zahraničí je mnoho falešných patriotů, kteří odmítají jakákoli vyjednávání a vnímají kompromis jako zradu. To jsou prostě blázni, kteří se nechají ovládat speciálními službami západu. Mají pomluvit Putina a podrýt jeho popularitu.

A to se týká pouze vládních zvláštních operací, nebo i nějakých dalších skupin, které mají zájem to dělat?

V pozadí se odehrává něco, co hodně lidí na Západě nechápe. Mám na mysli boj mezi ruskými elitami. Je to boj mezi eurasijskými suverenisty, kteří podporují Putina, a atlantickými integracionisty, které Putin nazývá pátou kolonou.

Západní média informují o tomto boji jako o boji mezi ruskými liberály a konzervativci, reformátory a reakcionáři.

I tak by se to dalo říct, ale není to přesné. Eurasijští suverenisté spatřují budoucnost Ruska ve spolupráci s Asií, Latinskou Amerikou a zbytkem světa. Atlantičtí integracionisté chtějí, aby se Rusko stalo součástí severoatlantického systému.

Atlantičtí integracionisté nejsou dostatečně silní na to, aby mohli otevřeně konfrontovat Putina. Putinova síla spočívá v jeho nesmírné popularitě. To je důvod, proč atlantičtí integracionisté sabotují jeho snahy reformovat Rusko a podporují proti němu kampaně.

Nedávno vyšlo najevo, že CIA působila v Německu. Myslíte si, že by mohla své aktivity rozvíjet také v jiných státech?

Jsem o tom přesvědčen. Podstatou dnešních médií je zkorumpovat novináře. Jak prohlásil francouzský filozof Alain Soral (nebo také zde – pozn. Geo): „Novinář je buď nezaměstnaný, nebo prodejná prostitutka“. Samozřejmě, že existují výjimky, ale ve většině případů to platí. Tím nechci říct, že by z toho většina novinářů záměrně profitovala. Na západě se to děje velmi rafinovaně, vše je předem promyšleno. Stanoví se, které názory projdou redakční kontrolou a které ne. Následuje štědré odměnění těch novinářů, kteří sítem prošli, a odmítnutí těch, kteří neuspěli.

Novinář či reportér, který se dopustí činu vlastního uvažování, je odsunut na vedlejší kolej a později propuštěn z práce. Na Západě neexistuje názorový pluralismus. Buď něco můžete říct, nebo naopak nesmíte.

Popisujete přesně to, co se děje v Německu. Takže tak nějak to vypadá také ve Francii, Velké Británii, Itálii, Latinské Americe atd.?

Lze to předpokládat. Je to v jejich zájmu, aby tomu tak bylo. Nemají důvod jednat jinak. Vezměte si CIA, ta prakticky udává směr dnešním médiím. V minulosti jsem četl sovětský tisk a můžu vám upřímně říct, že byl mnohem čestnější a názorově rozličnější, než je dnešní tisk v USA nebo EU. Joseph Goebbels a Edward Bernays by nevěřili, jak sofistikovaná může být moderní propaganda.

Pokud tohle činí Spojené státy, mohou to dělat i další vlády? Vedou Rusové propagandu proti představitelům Západu?

Myslím, že v každém státě se o to vláda tak trochu snaží. Spojené státy se ale od ostatních odlišují tím, že k tomu využívají nejen svůj miliardový rozpočet, ale také nevědomost lidí. Ti, co v USA skutečně tahají za nitky, vlastní západní média a ta jsou těmi nejmocnějšími médii na světě. Většina vlád si tohle může dovolit pouze ve svém vlastním státě. Ano, můžou pošpinit politického oponenta nebo zdiskreditovat významnou osobu, ale nemají zdroje na to, aby mohli vést psychologickou válku v mezinárodním měřítku. Tohle si můžou dovolit pouze Spojené státy.

Vlády ostatních zemí jsou tedy v nevýhodné pozici vůči USA?

Přesně tak.

Zdroj: Russia Insider
Překlad: LR

32 komentářů :

  1. Hlavne ze ten zlodej, lhar a masovy vrah nasel zastani mezi ceskymi komunisty.
    Zadny div - ti hajzlove se az do napadeni SSSR stejnym zpusobem zastavali i Hitlera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výše uvedené pod 7.23 je výsledek práce studenty obsazeného oddělení Univerzity Karlovy, kdy za peníze od velvyslanectví USA, sledují na internetu diskuse a v případě článku s kritickým zaměřením na politiku USA, mají za úkol reagovat, výše uvedeným způsobem. Je otázkou, zda tito studenti, kteří tak činí, jsou o tom co píšou přesvědčeni, nebo to dělají za peníze. V každém případě, je vidět, že jsou dobře ovladatelní a manipulovatelní.

      Vymazat
    2. Ano, přesně tak, jak píše 7,41, vždyť fakulty na Univerzitě Karlově vedou Šír, Romancov a celá řada dalších fanaticky zaměřených na nenávist vůči všemu co je proti imperiální politice USA. Jinými slovy slouží oddaně, ministr propagandy Třetí říše Gebels, by měl z nich radost.

      Vymazat
    3. 08:12
      už vidím, jak se někdo najde, kdo se zabývá takovým troubou a ještě ho platí:o))) Jak tě tohle mohlo vůbec jen napadnout :o))))) Až přestaneš onanovat a přestane ti téct mléko po bradě a triku, teprve pak se můžeš účastnit diskuzí. Myslím účastnit a ne urážet, ale to by stejně na tebe bylo moc :o)))

      Vymazat
    4. Troll se nachází v 7:23 a v 8:12

      Vymazat
    5. 7:23 Hitler jsou dnes USA.....a mapa rozmístění západních jednotek je zcela identická, jako před zahájením operace Barbarossa!!

      Vymazat
    6. Tobě ty havlozmrde nedošlo, že až to začne, lidé tě pověsí ! Ano, beze srandy tě pověsí ! A všechny podobné vymyté palice, kolaboranty a zrádce !

      Vymazat
    7. Potrat opičí kurvy bez vzdělání,ale věčně nalitej jako fotr Havel zas plodí hovadiny?!!!!!!!!

      Vymazat
    8. Pro 10,24: Jistě, podobným způsobem o Rusku smýšleli geniové za velkou louží, až byl Sputnik a pak Gagarin v kosmu, nemohli údivem zavřít klapačku. Ono se to několikrát v historii zopakovalo. Napoleon měl něco říct v tom smyslu, že roznese Rusko na kopytech a Rusové záhy pochodovali v Paříží. Hitler měl taký pronést, že porazí Rusy za krátkou dobu a Rusové opět pochodovali v Berlíně. Obama měl přednést něco v podobném smyslu jako Hitler a z Američanů ne jenom on. Ale mám dojem, že Rusové po Washingtonu pochodovat nechtějí, bude to zdraví nebezpečné.

      Vymazat
    9. -> 10,24: Je pozoruhodné, jak si někdo může plést slovanské vé(ě)dy s germánskou mytologií. Germáni na půdě Velké Tartárie kromě Varjagů nepůsobili, i Varjagové se časem stali více Rusy než čím jiným. Svaz Velké Tartárie byl víceúrovnňově řízen tak, aby mezi jednotlivými etniky svazu panovalo přátelství podepřené právě Védami a vědomím sounáležitosti jako podmínky k úspěšné obraně před nepřáteli zvenčí (viz např. Svatoplukovy pruty). Však to také stálo Rotschildy hodně práce a majland, když v devatenáctém století Velkou Tartárii zničili tak jako nedlouho poté i Napoleona Bonaparta, který se chtěl dohodou s Velkou tartárií dostat do Číny.

      Vymazat
  2. To co se nepodařilo fašistickému Německu, ovládnout svět, o to se v současné době snaží jeho nástupce USA. Proč členové gestapa, SS a další tzv. odborníci třetí říše, se tak ochotně vzdávali do rukou americké armády? Bylo tomu proto, že věděli, že američani je nebudou trestat za zločiny spáchané na východě, ale také proto, že američané je převezli do USA, kde dostali práci, aby své poznatky, jak vést propagandu, jak efektivně mučit lidi, jak provádět převraty v neposlušných státech, jak likvidovat představitele těchto států, předali svým americkým kolegům. Znalosti a metody těchto gestapáků po druhé světové válce pak USA předvedlo v Latinské Americe, Africe. Československo po druhé světové válce bylo neustále pod vlivem amerických zpravodajských služeb, které na naše území posílaly diverzanty, kteří u nás vraždili, podpalovali hospodářské objekty, rozšiřovali americkou propagandu a své spolupracovníky si vybírali hlavně v církevních kruzích a mezi bývalými spolupracovníky gestapa, čemuž příkladem může sloužit náš prezident Havel, jehož rodina tolerovala a spolupracovala s německým fašistickým státem za druhé světové války. Fotografie malého Havla, jak se houpe na líně gestapáka má dostatečnou vypovídací hodnotu. Všichni politici na světě si musí uvědomit, že pokud nebudou plnit příkazy velvyslanectví USA, dopadnou jako Husajn v Iráku, Kadáfi v Libyi, Asad v Sýrii, Ajende v Chile, Troskán z Paříže a celá řada dalších. Fidel by o pokusech o jeho fyzickou likvidaci mohl vypovídat dlouhé hodiny. Každý si muže položit otázku, proč Angela Merkelová provádí tak nesmyslné kroky, které jsou zaměřené na likvidaci Německa? Co by se asi stalo, kdyby to odmítla provádět. Další otázka, jak je možné, aby Angela Merkelová věděla o tom, že tzv. přátelé z USA jí odposlouchávají několik let a nevyvodila z toho pro sebe a pro Německo žádné závěry a naopak zcela servilně a podlézavě plní úkoly USA, které vedou k likvidaci všeho toho čeho Němci dosáhli od druhé světové války? Jsou jedině dva státy na světě , které nerespektují příkazů USA a to jsou Čína a Rusko. Politikům v USA je jasné, že útočit na oba tyto státy je krajně nevýhodné. Proto si vybrali v první řadě Rusko a v případě úspěchu bude následovat Čína. Nedbají ani na skutečnost, že to roztáčí nové super zbrojení v atomových zbraních a uvažují zcela vážně, že atomovou válku vyhrají. Následky, i takto vyhrané války, budou ale fatální pro všechny, je otázka, zda bude někdo vítězem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano výše uvedené je možné potvrdit tím co se v současné době děje v Brazílii, kde představitele parlamentu
      Maranhaa, jeho spolustraníci z řad agentů USA zastrašili a to co řekl v pondělí, že hlasování o sesazení Brazilské prezidentky je neplatné, rychle pod pohrůžkami amerických agentů, odvolal.
      Situace v Brazílii se opět zcela obrátila a úřadující šéf poslanců Waldir Maranhao odvolal své pondělní rozhodnutí anulovat výsledek hlasování o sesazení prezidentky Dilmy Rousseffové. Proč asi? Maranhaův protichůdný krok je něco co předvádí Merkelová v Evropě. Američané nedovolí ukončení zahájení procesu odvolání hlavy státu Brazilie. Je neposlušná a neplní to co požaduje USA.

      Vymazat
  3. "Ti, co v USA skutečně tahají za nitky, vlastní západní média a ta jsou těmi nejmocnějšími médii na světě". A ti co je vlastní jsou chazaři. Tak to je, to jsou fakta.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby se v publicistice vynechalo toto velmi oblíbené téma: že nějaký vnější nepřítel chce zničit a poškodit Rusko, tak tady nemáte co psát.
    Je to ubohé - buď se přebírají oslavné články na Putina, nebo na ruskou armádu (jak jinak, je lepší silnější zelenější než USA armnáda) a nebo se tady opakují kraviny o vnějším nepříteli.
    Napište třeba něco o lidských právech v Rusku, o demokracii - o tom, jakou jistotu má neúspěšný kandidát v nějakých volbách, že příště se může znovu pokusit. Napište jak jsou rozevřeny nůžky mezi bohatými a chudými, jaký je systém zdravotnictví, jaká je byrokracie - nic nefunguje jednoduše.
    Potom to bude zajímavé a vyvážené čtení. Mějte se. Diskutujete tady sami mezi sebou, zaslepení a žijící v nějaké umělé bublině. Doufáte, že staré časy se snad vrátí - ale i vám je jasné, že už se nevrátí a svobodná společnost zvítězila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby se tu začaly řešit problémy které jsou uvnitř USA, to by bylo téma taky nekonečné. Ale přesto díky za školení.
      To víte, mám svůj názor, tak žiji v bublině a jsem zaslepen :o))

      Vymazat
    2. Myslíte to USA, které je první nebo druhou ekonomikou světa ?
      Problémy mají, ale jejich obrovská ekonomická síla bohatě stačí na to, aby je překonávali = a to se i děje. Proč se tam hrnou davy emigrantů ? Aby žili v zemi s nebetyčnými problémy a bez perspektivy - jak píšete ? Mimochodem druhá největší skupina imigrantů do USA je z Ruska.

      Vymazat
    3. V USA se žije dobře proto, že ten stát, stejně jako kdysi Řím, žije na úkor jiných, které ovládá. Nic složitého v tom nehledej.

      Vymazat
    4. 8:26 Nová republika otiskuje to, co zamlčují či překrucují média "hlavního proudu" čili kolaborující s oligarchy, agresivním paktem NATO a s fašizující Evropskou unií. Jsou tu pojmenovány jevy, které nechcete vidět. Putinovské Rusko je jen okraj zájmu, ale ukazuje, že se elity jedné velké země vzepřely globálnímu predátorovi a to je i pro nás povzbudivé. Květa

      Vymazat
    5. 8:26 A tvoje matka je atomovej fyzik ty lejnosrku!!!!Piš si ty hovadiny na I-DĚS!!!!!

      Vymazat
    6. 09:29 Květo - máte tak sympatické jméno - ale tak jste svůj příspěvek zhatila. O jakém predátorovi to mluvíte ?? Snad o nějakém tygrovi nebo divoké kočce ? A nebo snad myslíte prediktora ? A nebo Marťana, iluminátora ? Klingtona ?

      Vymazat
    7. Tak to tu nečti,ty buzíku,kup si "Týnu",nebo "Chvilku pro tebe",ať se dovíš,jak zbalit milionáře a jak se zbavit celulitýdy.....

      Vymazat
  5. Nene, Vy mluvíte o jiném USA, to je určitě omyl. Já myslím USSA, co má doma přebytek demokracie, a proto je nuceno ji vyvážet do zahraničí. Dokonce i těm státům, co nemají žádný rozum a tento vývoz neakceptují....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:22 já mluvím jenom o jednom USA co existuje, a to je to USA - kam se stěhují imigranti, kteří chtějí žít lépe. Třeba Rusové - jsou na druhém místě v přistěhovalectví do USA.
      USA bezpochyby je první/druhá silná ekonomika světa. A hotovo. Měli bychom se učit od nich, jak to dělat.

      Vymazat
    2. Na to,abysme to dělali jako USA,nemáme tak silnou armádu a tiskárnu na ty mikimaus-dolary,ty píčo hloupá....

      Vymazat
    3. Pro 9:22. Je to jednoduché proč lidi chtějí do USA. USA je chiméra, představa, idea, která když tam člověk je tak se ptá sám sebe, jestli je to USA o které slyšel, viděl v TV, filmech, slyšel z vyprávění. Velkou měrou k této představě napomáhají sami propagandisté z USA. A pak čísla. Ty jsou neúprosná. Nejvíc zavřených ve věznicích na světě jsou v USA, nejvíc popravených na světě je v USA, nejvíc nevinně odsouzených na trest smrti opět v USA, 50 milionů obyvatel USA žije na potravinových stravenkách, skutečné číslo nezaměstnaných je 80 milionů, ale metodikou výpočtu nezaměstnanosti se dostanou na číslo 4%, nejvíc zadlužených na světě je Američanů s tím že státní dluh je tak astronomický, že Řekové jsou spořílci ve srovnání s Američany ovšem Řekové nemají atomové zbraně.

      Vymazat
    4. 11:04
      přesně tak -máte pravdu...
      jsem vždycky jenom překvapená,
      kolik ještě existuje lidí,kteří to nevědí..
      ten sen a chiméra o americe,
      byl (je) právě jenom sen a chiméra...
      přitom -stačí jen trochu číst , nebo chvílku pobýt a
      pozorně sledovat ...
      výraz..
      jituš

      Vymazat
  6. Zákon který se řídí svět je, že vše musí být v rovnováze. Když se rovnováha naruší, musí být opět dosažená. USA silně narušují rovnováhu. Jinými slovy, přijde moment, kdy rovnováhy bude opět dosaženo. Následky můžou být fatální, ale rovnováhy bude dosaženo, to je zákon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tak! To je podstata theorie Eurazie kontra Atlantidy, jak ji prezentuje Dugin a která bývá často různými huráslovany nepochopena (jsouce samozvanými bojovníky "za Dobro proti Zlu"). Eurazijská theorie vychází z nutnosti rovnováhy protikladů!

      Vymazat
    2. Souhlasím, s tím že se vzdalujeme lidské přirozenosti . Člověk je přece tvor společenský, tedy kolektivní. Nu a právě tomu přirozenému kolektivismu se vzdalujeme. Necháváme si vymývat mozky sofistickým tvrzením , že kolektivismus je pro nás ohrožující. Opak je pravdou. Takže: občané spojme se! Zločinci už to dávno udělali.

      Vymazat
    3. Zákon který se řídí svět je, že vše musí být v rovnováze. Když se rovnováha naruší, musí být opět dosažená.Rusko silně narušuje rovnováhu. Jinými slovy, přijde moment, kdy rovnováhy bude opět dosaženo. Následky můžou být fatální, ale rovnováhy bude dosaženo, to je zákon.

      Vymazat
  7. "...který se dopustí činu vlastního uvažování, je odsunut na vedlejší kolej a později propuštěn z práce." ale to je praxe nejen v novinařině, bohužel tak trochu všude! má osobní zkušenost ze zaměstnání je stejná, a to nejde jen o můj případ, který samozřejmě mohu vnímat subjektivně, ale i o několik případů kolem...zkrátka nošení vlastní hlavy na krku se nedoporučuje a někdy i trestá !

    OdpovědětVymazat
  8. Svůj k svému, Uchvátí-li Tě, zahyneš, Se Sovětským svazem na věčné časy.
    MUPY MUP - miru mir apod.
    Soudruzi z USA mají v Čechách smůlu, 100 let propagandy, za tu dobu jsme již imunní.

    OdpovědětVymazat

Reklama