Reklama

.

.

pátek 13. května 2016

Václav Dvořák (místopředseda NR) o České televizi v rozhovoru pro Parlamentní listy

12. 5. 2016     Parlamentní listy
 „Nechat to tak být by bylo hrozné. Je tam totiž stav, který je neudržitelný, a to speciálně ve zpravodajství, které předvádí velkou lumpárnu,“ kývá hlavou dokumentarista Václav Dvořák na nápad prezidenta Miloše Zemana, že by se měla Česká televize (ČT) zestátnit. Naopak na Kalouskovu poznámku o tom, že by v takovém případě došlo k omezování svobody, se režisér jen směje. „Já nechci ani pouštět televizi, protože se bojím, že na mne odtamtud vyskočí Miroslav Kalousek. Bojím se skoro otevřít i lednici, aby z ní také nevypadl Kalousek, který by mne začal hystericky poučovat,“ ironizuje Dvořák v rozhovoru ParlamentníchListů.cz slova předsedy TOP 09.


Podle prezidenta Miloše Zemana by se veřejnoprávní televize měla zestátnit a namísto koncesionářských poplatků by ji měl financovat stát z rozpočtu. Nyní je podle hlavy státu totiž ČT pouhou hlásnou troubou TOP 09. Co na to říkáte? Měly by se s ČT udělat nějaké změny, anebo by bylo lepší nechat to tak, jak to je?

Nechat to tak by bylo hrozné. To je podle mne stav, který je neudržitelný, a to speciálně ve zpravodajství. To, co tam předvádějí, je totiž velká lumpárna. Bohužel je ale nápad pana prezidenta jen formální. Sice by vyřešil spousty problémů, například kontrolu financování jednotlivých projektů, která dnes není možná. Tam totiž v podstatě kontrolní mimotelevizní orgán nijak nemůže, a to přestože je dnes ČT v podezření, že jsou její projekty značně předražené. Když odcházel z ČT bývalý generální ředitel Jiří Janeček, tak tam – podle mých informací – prý bylo ušetřeno až téměř devět miliard korun, ovšem nyní z tohoto fondu není k mání údajně už nic.

Takže tam jde o neprůhledné hospodaření?

Ano, a nejen to. Občas ke mně prosáknou i nějaké informace o tom, kolik jaký seriál stál a že si to dokonce dramaturgové přihrávali jako malou domů a tak dále. Určitě by se tyhle věci měly zprůhlednit. To je sice obecná věc pro všechna tamní dramaturgická centra, ale to, co předvádí tamní zpravodajství, ta neprokrytá propagace myšlenek TOP 09, tedy strany, která dnes už v podstatě odchází do politické historie, tak to už je něco, s čím se já nemůžu smířit. Proto prostě nejde, aby to pokračovalo v této současné formě dál. Návrh Zemana mi ale trošku připomíná polské řešení v pojímání televize. Ta polská televize byla totiž ještě donedávna velmi eurohujerská a i víceméně protinárodní, ale bojím se, že ta nová vládní strana, která je teď u moci, to nakonec s tím zestátněním přežene a nastane opak. České televizi by ale slušelo, aby sloužila nestrannému informování a co možná nejširšímu a nejobjektivnějšímu pohledu na věci a události. Přesto si nejsem jist tím, zda by nový návrh Zemana byl tím pravým ořechovým.

Proč?

Já osobně mám kupříkladu představu o tom, že by Rada ČR byla volena přímo třeba při senátních anebo jiných volbách. Aby do toho prostě nemohly zasahovat politické strany, tedy aby se televize v zásadě odpolitizovala a do Rady ČT aby byli voleni lidé, kterých si veřejnost váží a věří jim. K tomu ale nemůže nikdy dojít jinak nežli přímou volbou. Lidé zvolení do Rady ČT přímo by pak podle mne měli důvěru lidí, ale i velkou pravomoc. Zatím se do Rady ČT odkloňují různí odložení politici za jakési zásluhy, což vede k tomu, že pak ten politik všemu jen přikyvuje a vlastně nic nedělá a okřikuje své kritiky. To je ale špatně.

Já jsem několikrát byl účasten protestů různých aktivistů a občanských iniciativ na práci televize, ovšem vždy to bylo smeteno ze stolu, aniž se jejich připomínkami kdokoliv z radních zabýval. A když ano, pak jejich odpovědi byly povýšené a demagogické. Myslím si, že Česká televize – a tak trochu i Český rozhlas – tedy veřejnoprávní médium, nejenže neplní svou funkci, ale rozeštvává navíc společnost, rozeštvává staré lidi proti sobě, štve proti prezidentovi, štve proti různým názorovým proudům. Na druhou stranu evidentně straní protinárodním silám a zájmům, které jsou pro nás cizí a jdou proti nám. Takže ten stav se změnit musí. Vlastně je jedno, jak k tomu dojde, ale měli bychom hledat nejoptimálnější demokratickou cestu, aby to nemohl někdo zneužívat z druhé strany.

V poslední době se třeba mediální odborníci pohoršovali nad tím, co předvedl moderátor pořadu Události, komentáře Lukáš Dolanský při rozhovoru s hejtmanem Michalem Haškem kvůli fotce s ruskými motorkáři z klubu Noční vlci...

Já si sice myslím, že by redaktoři měli být na politiky tvrdí, ale neměli by být takto umanutí, podobně jako to předvedl Dolanský. On asi chtěl dokázat jakési tvrzení, ovšem neměl k tomu pořádný argument. Je ale samozřejmé, že novináři mají politiky propírat – politik nemá být chráněné zvíře, ba naopak! Má být neustále loven, neboť je v podezření, že dělá něco špatně, a proto má zde probíhat i kontrola veřejnosti. Vůči tomu nemám to nejmenší. Naopak se mi nelíbí, když novináři někomu lezou do zadku. A vůbec se mi nelíbí, když se ke všemu vyjadřuje politik, jako je Miroslav Kalousek.

Právě ale Kalousek se Zemanovým nápadem vůbec nesouhlasí. Podle něj chce prezident omezit svobodu slova. Dokonce předseda TOP 09 odmítl, že by ČT jeho TOP 09 stranila. Prý se naopak často kouše vzteky do různých částí těla, když sleduje televizní zpravodajství...
Já nechci ani pouštět televizi, protože se bojím, že na mne odtamtud vyskočí Kalousek. Bojím se, že na mne vyskočí i z dětského pořadu a bude mne poučovat, bojím se otevřít lednici, neboť i tam na mne jistě čeká Kalousek, který mi bude něco chytrého a hysterického říkat. Já vím od několika politologů, kteří nejsou do České televize zváni a nejsou tam trpěni, protože neříkají to, co chtějí tamní redaktoři slyšet, že už to je situace, která je u veřejnoprávní televize nepřípustná.

Miloš Zeman také řekl: „Někteří moji poradci mi říkají, že základní vadou generálního ředitele České televize je to, že Českou televizi vlastně neřídí a že ji řídí nejrůznější úředníci na nižších postech.“ Co tomu říkáte?

Pan generální ředitel ČT je komerční inženýr, kterému to je asi úplně jedno. Asi takové drobnosti nevnímá a navíc byl vyškolen ve Spojených státech, takže je ten jeho pohled anglosaský, to znamená ne český. On je asi s tím momentálním stavem v ČT spokojený. Podle mne by změna nastala výměnou generálního ředitele, to je bez diskuse.

Slyšela jsem, že uplatnit v České televizi některé projekty je hodně těžké. Dokonce i lidé, kteří v televizi dlouhá léta pracovali, říkali, že ani oni tam nemohou se svými projekty prorazit. Jak je to možné? Máte třeba vy s tím nějaké osobní zkušenosti?

Průběžně tak jednou za rok a půl tam dávám námět, většinou je to z Balkánu. Naposledy jsem tam dával námět o jedné vesničce v Kosovu, kam se vrátili vyhnaní Srbové a začínají nový život, kdy si tam opravují domy, ale u toho jsou napadáni okolní albánskou komunitou. Jsou tam prostě vystaveni násilí a krádežím a tak dále. To mi ale televize smetla ze stolu, že se jim to nelíbí. Napsali mi dopis, že jsou sice rádi, že jsem se obrátil na Českou televizi, ale že námět neodpovídá skutečnosti a že je jednostranný. Oni vám autorský pohled prostě neschválí, a to třeba jen proto, že je tam něco kritického vůči NATO, vůči Spojeným státům, vůči dejme tomu i havlovské politice. Oni vám to prostě škrtnou jen proto, že se jim to nelíbí.

Taková cenzura ovšem naši společnost ochromuje. My jsme prostě na jedno oko slepí! A to přitom nejde o zpravodajství, jde o redakci dokumentu a publicistiky. Všimněte si ještě jiné věci: z České televize úplně vymizely diskusní pořady, kde jsou přítomni lidé. Kromě Máte slovo s Michaelou Jílkovou. Všechny ostatní televize ve světě takové pořady dělají, jen Česká televize se asi toho bojí. Prostě bojí se hlasu lidu!

Co se týče úvahy o financování televize ze státního rozpočtu, tedy zrušení koncesionářských poplatků – bylo by to podle vás spravedlivé?

Zhruba v 18 zemích veřejnoprávní vysílací organizace EBU (Evropské vysílací unie) jsou veřejnoprávní televize financovány převážně z veřejných zdrojů, což jsou státní podpora, dotace či daně, a jak už jsem uvedl, zejména v Polsku nyní dochází ke změně. V mnoha zemích Evropy to tak není ta daň navíc, jakou platíme my, koncesionáři. Mimochodem, že by to mohlo být financováno ze státního, tak to je reakce na to, že řada lidí televizi dokonce odhlašuje. Mnoho lidí už televizi nechce platit – u důchodců je to pak zejména z ekonomického důvodu – ale lidé k tomu převážně říkají, že televize neplní svou funkci, a proto ji odmítají platit.

Česká televize je tak vystavena docela reálnému nebezpečí, že tok peněz pro ni bude rok od roku výrazně menší. Podle diskusí na internetu vím, že tam nějaký pohyb směrem dolů je, ale jak to je doopravdy, to ví jen sama Česká televize. Na druhou stranu mají lidé pravdu v tom, že ke sledování televize už dnes nepotřebujete televizní přístroj, protože televizi můžete chytat i na počítači nebo na mobilním telefonu. I proto si myslím, že financování ze státního rozpočtu by bylo nejlepší.

33 komentářů :

  1. Ja bych rekl ze je Dvorak nastvanej, protoze mu CT nechce za penize koncesionaru financovat tu jeho nacistickou spinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drž hubu sionisto prolhanej, zasranej demokratickej....

      Vymazat
    2. Ale ale, anonyme 0:33. Uloupené Kosovo není nacistický film. To, že se tobě, obdivovateli Havla, nelíbí, je pochopitelné. Bojíš se pravdy a raději bys ji cenzuroval. Takových jako ty je plná ČT. To je ten problém.

      Vymazat
    3. Čím to, že se vždycky ozveš jako první?

      Vymazat
    4. Pan Dvořák samozřejmě ví o čem mluví. A pokud jde o trolla "Anonymní 0:33", jím a jemu podobnými se opravdu není potřeba zabývat. Mají trollování v popisu práce a jsou za to neziskovkami dobře placeni. Není od věci vědět, že na akademické půdě některých univerzit působí řada NNO charitativního zaměření s mnohdy s politickým zadáním. Tam pak patří i pro studenty celkem zajímavě honorované aktivistické úkoly jedním z nichž je například "trollování" v diskusích alternativních medií. Na studenty se proto nezlobme jde často o jejich čistě ekonomický zájem. Otázkou ovšem jsou "akademické svobody" v postavení univerzit či jejich pedagogů, kteří činost takovýchto NNO zaštitují a svou autoritou, tento "false flag" aktivismus po studentech vyžadují či alespon organizují. Věru akademické "elity"...

      Vymazat
  2. Me se libi, kdyz se nekdo tituluje "mistopredseda NR".
    Jakoby tenhle fasounskej platek nekdo znal. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš na českou klávesnici, holoto zaprodaná?

      Vymazat
    2. Pro tebe, blbe 2:28 je každý, kdo chce u nás změnu k lepšímu buď fašista nebo komouš. Viď? Nebo nejlépe rudohnědý. Ty musíš mít hlavu pěkně vydlabanou, že nejsi schopen vlastního myšlení, ale jen nadávání bez důkazů. Prostě trollící ubožák.

      Vymazat
  3. Pane Dvorak,
    TV by melo byt objektivni a prestat manipulovat - "vychovavat" obcany k exeptenci svych zameru, ktere jsou na ujmu celku..

    Oni v TV se chovaji casto jako orientalni despoti a docili akorat toho, ze lide vyhodi TV do kontajneru na smeti. mysli si , ze my neumime myslet a prirovnavat.

    Zasadne podcenuji nase IQ a pritom jejich je minimalni.

    NEPLATTE NIC ! Moje TV je zdarma ! Nevim kdo to plati.

    A nebo to radej ZNARODNETE a vymente lidi !
    President Zeman ma pravdu.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K oslovování používejte, prosím, vokativ ("...Pane Dvořáku..."). Jinak souhlas.

      Vymazat
  4. Oj, oj, to je srandy kopec - mame zde dva redaktory z BEOBACHTERA , prispevkar (0:33) & (2:38) !

    Oni nechteji objektivni informace. Oni radej predzvykane, zmanipulovane a zpracovane informace.

    Propustit okamzite i z Dolanskym ! Jsou to nepratele demokracie, coz by nebylo tak zle, ale jejich stupen retardace je neprijatelny.

    Nova republika je skoro svobodna platforma lidu.
    Vse ostatni uz bylo zniceno.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  5. OPRAVA : (2:39) Expectancy, Expektence = prijatelnost.

    (Rekl jsem pani ucitelce v Johannesburgu, ze jednou budu mluvit jako Bob Hope.
    Ona pozadala o prelozeni.)
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  6. (4:12) Tvuj myslenkovy process, svedci o sesrackovatelem mozku zakazanou substanci !

    Jsi nepritel demokracie, nebot v demokracii musi byt informace SVOBODNE, vyvazene a ne zmanipulovane !

    Informace z kazde strany a z kazdeho uhlu.

    To z ceho obvinujes druhe - toho jsi nejvetsi propagator.

    To jsou sesnerovana media, jaka meli Bolsevici, Komuniste a Naciste.

    Pro Tebe svoboda medii je svoboda pouze male skupiny lidi, kteri zadaji monopol na sireni svych lzi a polopravd vyhovujici jen jim a kteri svoji intelektualni degeneraci jsou hanbou celeho naroda.

    PAKUJ, a zahlas se na novem zamestnani, na ktere mas kvlifikaci. Budes delat prirucniho pani intendantni na WC Praha - Smichov.

    Po znarodneni TV se vymeni lide . Ty budes snadno poznan a "PRIMLUVA", kterou pro Tebe podstoupila Tvoje maminka u pana redaktora, aby jsi mel Tvoji pozici byla marna.

    Neosvedcil jsi se, nebot jsi NEMEHLO.
    Nebyt nepotismu, tak mas bydleni v papundeklove krabici pred Wilsonakem.

    Ano, jsem pozorovaci expert.
    HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  7. (4:48) ! Mam, ale oni ji neprodavaji ! Oni jsou tak sebeduleziti, ze nerozumi, ze nekde jinde existuje jiny jazyk nez Anglictina. Oni jsou Hillbillys a ty jsi BABOON takze mate stejny prehled o klavesnicich.

    Aha - (4:12) nam utekl do severni Koreje.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  8. Zestátněním, chceteli znárodněním čt, by jsme vlezli z deště pod okap. Nedovedu si totiž představit, že by jakákoliv vládnoucí strana odolala pokušení "ohýbat" jejím prostřednictvím veřejné mínění, zvlášť, když by disponovala tak mocnou hybnou pákou, jakými jsou peníze. Jediná možnost nápravy, která se mi nabízí je to, aby se zrušila povinost platit koncesionářské poplatky. Televizní kanál by se zpoplatnil podobně, jako bývají zpoplatněné komerční televizní kanály. Každý. kdo by projevil zájem si poslechnout zpravodajství čt by si koupil kartu podobně, jako třeba u HBO. Čt by musela hrubě zeštíhlet. Odpadla by dramatická a jiná nepotřebná tvorba. Pokud by zpravodajci pokračovali v nastoleném kurzu, asi by umřeli hlady. Pokud by se stali tím, čím mají skutečně být, to je nezávislou a objektivní stanicí, jistě by si našli dostatek diváků. Všude jinde v komerční sféře platí, že za špatnou práci dostanou pracovníci špatně zaplaceno. V krajním případě rozmnoží řady nezaměstnaných. Jenom v čt platí socialistické poměry. Za mizernou práci dostávají peněz, jako šlupek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nechť trh vyřeší, zda je Česká televize potřebná či nikoliv. Pokud kvalitní není, není po ní na trhu poptávka, nemá smysl cpát do takové organizace peníze. Obecně nejsem příznivec trhu bez přívlastků.

      Vymazat
    2. To je blbost. TV je jeden z velmi dulezitych vychovne vzdelavacich nasrtoju naroda. Jeho komercializace bude znamenat, ze tam budou jen nazory majitele a to pavdepodobne zahranicniho.

      Tedy jeste horsi jednostranny pohled, ale tentokrat jiz absolutne bez moznosti jakekoli kolekticni kontroly.

      Oba navrhy jsou dobre a nevylucuji se.

      a) zestatnit - finance tim padem kontroluje vlada
      b) do rady CT volit primou volbou - porady a zpravodajstvi kontroluje veskera divacka obec

      Ono by se pod kontrolu statu melo dostu vice
      subjektu. Tech klicovych:

      1. Státní zakázky smí realizovat pouze české firmy, pouze nelze-li to, pak zahraniční.

      2. Zestátnit Českou televizi a velmi důsledně kontrolovat její hospodaření, jakož přirozeně objektivitu zpravodajství. Třeba jen tím, že bude povinnost přebírat v jakémsi zpravodajském kaleidoskopu veškeré titulní zprávy všech větových médií. Tedy USA, Brazílie, Ruska, Číny, Japonska, Austrálie, ale i třeba KLDR. Ne je předžvýkávat zaprodanci, ale pouze přeložit.

      3. Ve vězeních bude povinnost pracovat a to i za cenu naprosto nízké mechanizace, tedy ručně. Tedy státní pracovní vězeňské podniky, a to právě pro stavebnictví, například silnic, které zadává stát, potažmo zprostředkovaně místní správa.

      4. Důsledné zestátnění klíčových obslužných oborů. Rozvodné sítě vody, elektřiny, plynu.

      5. Zásadní revize školství, které by mělo velmi reagovat na veškeré kladné trendy realizované všude ve světě, tedy opět od USA až po Čínu včetně KLDR a zároveň jej plánovat tak aby připravovalo nové generace na budoucí potřeby občanů žijících na našem území.

      Ono totiž i v tom KLDR byť 99% mohou být hovadiny, tak může existovat 1%, který by zasluhovalo maximální pozornost.

      5. Restartovat občanskou (sousedskou) společnost v duchu návrhů paní Švihlíkové viz. například zde:

      https://www.youtube.com/watch?v=z3x7fAG_0kQ

      Vymazat
    3. Ad 9.45
      Kolektivní kontrolu nad Českou televizí tu máme již více než 25 let, zpravodajství ovšem vypadá, jako by ČT patřila několika redaktorům na Kavčích horách. Pokud se občané, kteří platí koncesionářské příspěvky, ozvou, dočkají se obvinění, že jsou Putinova pátá kolona. Má něco takového smysl? Jak dlouho si ještě musíme nechat tohle líbit? Vlády ČR se střídají, tupá propaganda z Kavčích hor beze změny zůstává...

      Vymazat
  9. S posledním příspěvkem souhlasím. Veřejnoprávnost nemůže být nařízena. Je sice pravdou, že pravdivá informace nemá žádnou váhu, ovšem jestli se podělal velitel místních hasičů, nebo Kalousek, je pořád stejná informace. Jen jaksi záleží na provozovateli informačního kanálu, jestli ji spláchne, nebo se obalí natolik papírem, že se danou informací kanál ucpe. Kdo tedy má o váze oněch sraček vlastně rozhodovat? Když nemůže většina, pak naco je ta veřejnoprávnost. Nechť si veřejnoprávní televize koncesionáře sama získá.

    OdpovědětVymazat
  10. Prostě je to tlachání,televizí je jak sraček.Je třeba zrušení poplatků a je na každém jak se zachová,ale bez kecú ZEMAN MÁ PRAVDU.

    OdpovědětVymazat

  11. Zeman navrhuje zestátnit ČT. Vnímá ji jako hlásnou troubu TOP 09

    Z diskuse:

    Už aby byl Parlamentem schválený obecný zákon o referendu. Úspěch referenda je podmíněn vysokým počtem petentů a následně i účastněných. Na "rozjezd" navrhuji proto referendum s otázkou: Jste pro zrušení koncesionářských poplatků za televizi a rozhlas a převedení podpory médií veřejné služby na stát? ANO/NE

    Předcházet by měla VEŘEJNÁ DISKUSE. Koncesionářů/poplatníků/AKCIONÁŘŮ je více jak 3 miliony. Probudí se ten pomyslný spící tygr?

    Poplatky nejsou nic jiného než přímé daně. A pokud stát chce peníze od dańových poplatníků, měl by je vybírat efektivně.

    Požadavek na ZMĚNU neznamená privatizaci nebo zestátnění ČT a ČRo. Místo sociálně nespravedlivé a nákladné praxe, přejde financování těchto veřejnoprávních subjektů na Státní rozpočet.

    Před lety v Senátu chyběl ke schválení návrhu zákona o změně financování ČT a ČRo JEDEN HLAS. Nejedná se o pravo-levý spor. Podpora i nesouhlas se změnou prochází celým tzv. politickým spektrem.

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zeman-navrhuje-zestatnit-ct-vnima-ji-jako-hlasnou...

    OdpovědětVymazat
  12. žid a bývalý konfident STB Dvořák(chodil donášet na II.správu) který byl z ČT vyhozen si vyřizuje vlasní spory.Čt stojí za starou belu to víme všichni tak se na tom nemusíte přiživovat.Já vím že ta touha po moci je silnější než cokoli,ale ke korytům se nedostanete vy židobolševická havěti.To platí i pro Davida.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? To nemáte vlastní názor na věc a tak se v nouzi uchylujete k jedometu ad hominem? Styďte se!

      Vymazat
    2. Jakou nouzi máte na mysli bufere?Ten názor je přece jasný a nezaměnujte fakta s jedomety.

      Vymazat
    3. Nikdy jsem nebyl zaměstnanec ani spolupracovník StB, nikdy jsem na nikoho nedonášel. Z televize jsem vyhozen nebyl, naopak jsem z pověření stávkového výboru, kterého jsem byl členem, vedl Vysílání Občanského fóra (1989). V televizi jsme zažil totalitu, cenzuru a pronásledování lidí. Měl jsem i střety s nekompetentními vedoucími. Nejsa Žid, mažu tu rasistické bludy a sprostoty. To asi naše trolly nejvíc síří. Mysleli, že si tu udělají prostor pro svoje nablblé protižidovské žvásty a rasistické 'teorie' a narazili. Tyhle dva ukázkové blby vulgo Brotsteina a anonyma 10:01 tu nechávám schválně, jako ukázkové příklady jedovatých mstivých bezmozků, plných nenávisti. Ostatní čtenáře srdečně zdravím a přeji příjemný víkend.

      Vymazat
  13. Ad 9.48
    Jmenovat se Brotstein a nadávat někomu do židobolševiků; nevím, nevím, jestli si, občane, nekálíte do vlastního...

    OdpovědětVymazat
  14. 10:06
    Tak přijďte zítra na demonstraci na Václavák, ve 14:00. www.spd.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Je to prosté: Za lživé zpravodajství, nezdravou ekonomiku a strategii odporující zdravému rozumu a realitě by jinde top manažer letěl na hodinu. Jenže v ČT je poněkud svérázný kroužek vyvolených, kteří nehodlají připustit, že by mohli letět taktéž na hodinu. Veřejnoprávní neznamená ne v soukromém zájmu. proto považuji i já zestátnění ČT za nezbytný krok k nápravě za podmínky, že stát budeme my, občané, oprávnění nejen volit, ale i odvolávat politiky a ředitele státních institucí. Sjednoťme se kolem ČSNS, tam se politikaření, korupce a jiné formy lidské prodejnosti netrpí.

    OdpovědětVymazat
  16. Máte tu čst trusovou 09 žumpu včetně šapiro rundfunk odhlásil a mám pokoj...já to udělal a nic mi neschází. Jinak za loňský rok na poplatcích mají neobolševici minus 20 mega ...

    OdpovědětVymazat
  17. Nevím, jak někdo může tvrdit, že je ČT objektivní. Kalouska v ní máme každý den. Stále stejný protinárodní postoj k migrantům, Plzeň hlavní město osvobození, Ukrajina jen pozitiva, EU jakbysmet a Dolanský sám přiznává, že hájí proameriský směr.Psal jsem stížnosti radě, ale to nemá smysl.Je to hnusná propagandistická mašinérie.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty blafy jako odhlaste televizi a podobně je pouze provokace a dostávání lidí do průserů které poslouží pouze soudum exekutorum a ČT potažmo trop 09.Jediné co je potřeba je zrušení poplatků a ostatní příjde samo.Ti co bez zpravodajství plné sraček nemohou spát tak na to mužou čumnět až se s toho poserou.-24h

    OdpovědětVymazat
  19. ČT TV ma jasný proruský postoj. Ked sledujete Dolanskeho pro USA komentare a jeho vymyvanie mozgov tak to u vas narazí na taky odpor a hnus že musite okamžite pozriet nezavisle veby u nas jasne politrukmi oznacene ako pro ruske. A tam sa dozviete ine veci ktore su pre ČT TV neprijatelné a propagandisticky nevhodné a začnete tento veb čítat. Ihned pocitite ulavu že existuje nezavisly veb a začnete ho čítat na rozdiel od sračiek čo vam propagandisticky serviruju presstitutky ČT TV. Tým vas vlastne ČT TV vyženie do naručia nezávislých vebov ,pardon podla havloidov pro ruskych a začnete čitat pro rusku propagandu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu dobu co čtu ruské weby, tak jsem se tak zdokonalil a zopakoval ruštinu, že rozumím naprosto všemu. A je dobré ty weby číst a poslouchat Solověva a pak srovnávat s tou naší ubohou ČT a mládeží typu Dolanského.

      Vymazat

Reklama