Reklama

.

.

středa 29. června 2016

Nejvyšší úředník zdejšího režimu překvapil


Ivan David
29. 6. 2016
Premiér Sobotka opravdu mluvil nahlas o provaze v domě oběšencově. I když je ve funkcích od dětství, takovou míru odtržení od reality jsem nepředpokládal. Řekl, že Cameron udělal chybu, když referendum vypsal. zde To je nehoráznost, jakou si politik ve stále ještě demokratické zemi nesmí dovolit.
Evropa je rozdělena. Nechme stranou postoj k otázce „exitu“. Ta je až druhotná. Prvotní je příčina, která k preferenci exitu vede. Tou je narůstající zkušenost evropských národů s reálným unijním „dobrem“.


Evropa je rozdělena na velké i malé sluhy perverzního projektu a slábnoucí podíl občanů, kteří uvěřili jejich propagandě na jedné straně a na rostoucí podíl občanů, kteří toto „dobro“ odmítají, protože mají rádi Evropu a nepřejí si zánik jejich národních komunit.

Skutečnou tradiční evropskou hodnotou je demokracie, tedy právo a reálná možnost lidu prosadit vlastní vůli. Zdá se, že Bohuslav Sobotka to nemíní respektovat, proto řekl veřejně to, co ostatní zastírají. Demokracie je překážkou k vládnutí úředníků konajících proti zájmům lidu.

Bohuslav Sobotka zveřejnil svůj program pro příští volby. Za každou cenu zabránit uplatnění vůle lidu. Zatím občané smějí volit mezi stranami s různým stupněm prohnilosti. Rozhodovat v důležitých otázkách jim podle Sobotky nemá být dovoleno.

Jenže příští volby budou o Evropské unii a o demokracii. Nositelé projektu „Evropská unie“ nechtějí nic měnit. Statisíce dosud vlivných úředníků, politiků a spekulantů přisátých k vemenu Evropské unie jako dojné krávy nebudou chtít žádné změny, protože se právem obávají, že každá změna je ohrožuje. Nebudou chtít pochopit, že setrvalost jejich chování je ohrožuje ještě více. Ti z nich, kteří mluví o nápravě, si chtějí prodloužit perspektivu. Mají to marné. Přijde doba, kdy si budou mumlat: „Každý den dobrý.“ Pak nastane exitus letalis neboli smrt.

Podobné perly vypadly z dalších politiků. Merkelová prohlásila, že EU potřebuje zastavit další země, které by mohly zamířit ven ze dveří za Británií.“ Jak se asi zastavují „země“.

Předseda Evropského parlamentu Martin Schultz dokonce pravil: „Do filosofie EU nepatří, aby dav mohl rozhodovat o svém osudu.“ Ta štěnice arogantně nazývá lid „davem“. Asi také uvěřil, že on je „elita“.

Oni netuší, že jsou populární asi jako „papalášové“ minulého režimu?

Jaká bude jejich obrana, aby nemuseli odejít ze scény, přestože nedovedou a nechtějí napravit ani škody, které sami napáchali? To nám prozradil pan premiér. Zákon o obecném referendu nebude, nebude-li zakazovat rozhodování o důležitých věcech.

Mají strach z lidu. A právem. Zpronevěřili se své povinnosti jednat v jeho prospěch. Chtějí likvidovat demokracii a zřejmě věří, že to zvládnou, že se stanou diktátory nebo jejich dobře placenými sluhy.

Salámová metoda je pomalá. Lid by se stačil zformovat proti. Zkusí na jinověrce Bartolomějskou noc vzor 16. století nebo modernější Noc dlouhých nožů po vzoru Hitlera?

Nebo chtějí zkusit potlačit politickou soutěž a navrhnout volbu Národní fronty, tentokrát vlastně Protinárodní fronty pod nějakým krásným názvem - třeba „Evropské hodnoty“?

Brzy uvidíme. Ale neměli bychom jen zírat.

61 komentářů :

  1. Nevyšší úředník nepřekvapil.
    Prostě pokračuje - kráčí ve smyslu svých hodnot.
    V jedněch volbách nám nabídl fungující stát,
    v těch současných volební program, PRAKTICKÝ volební program.
    Spoléhá na to, že se najde jistá, nemalá skupina lidí, kteří mu to prostě tam "hodí",
    co by nejmenší zlo.
    A kdyby to nějak skřípalo, tak několik "protichůdných" partají, dá v parlamentu těch 51%
    (tradice je v tom dlouhá, již někdy od roku 1920,
    Pětka se tomu říkalo, již tehdy jako i dnes se o tom v dějepise však neučilo).
    A i kdyby se nějak i těch 51% zadrhlo,
    tak je tu další pojistka 60% - říká se tomu ústavní většina.
    A na to by NATO a EU už nějak dohlédlo,
    Však to v tom Řecku zmákli,
    a jaké potíže ten Tsipras dělal, referenda vyhlašoval, volební program dokonce chtěl plnit,
    i s Putinem se setkal.
    Teď již jenom do Bruselu jezdí a už se i zase usmívá...
    A ten Šolble mu sice tak nějak otcovsky ale důrazně řekl, že nejde aby po nějakých domácích volbách se něco v EU měnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejak se v tom, v té pětce, už dnes nevyznám. Mám velmi silný dojem, že dnes se u nás pracuje už někde u desítky. Aby bylo těžké to vytipovat.
      Jak jinak si vyvětlit tu pestrost a neschopnost v podstatných věcech se sjednotit?

      Vymazat
    2. No, jestli se tomu dá říkat hodnoty...,
      ze Sobotky už je definitivně politický šíbr.

      Jeho strana se jmenuje Demokratická, už asi jenom historicky. Demokracie je květinka o níž je třeba se starat a proto musí být vždy mezi prvními věcmi v pořadí důležitosti.

      Pro kádry EU už tomu tak není delší dobu a teď se k nim přidává i tato strana, kdysi demokratická.

      Vymazat
    3. Prostě pokračuje - kráčí ve smyslu svých hodnot. Tahle věta mi nějak nesedí slovem hodnoty. Vyznívá příliš pozitivně. ...ve smyslu svého politického, potažmo lidského charakteru, by vyznělo přesněji.

      Vymazat
  2. Článek super, jen je to celý děs a člověk neví jak to dopadne. Musel by se stát velký zázrak, aby se v EU něco rychle začalo měnit a jestli tak to bude velka casova prodleva .... s ohledem na africkou nekonečnou migraci , nás nic dobrého nečeká , protoze nikdo nemá zájem ve vedení EU to zastavit. .
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavni duvod proc chce komunisticka luza rozbit E.U. je zavedeni nasi zeme zpet do ruskeho chomoutu.
    Vlastizradci a jejich metody se nemeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:37 "Vlastizradci a jejich metody se nemeni." Ani netušíte, jakou máte pravdu. Mám doma noviny z protektorátu a metody, slovník a objekty nenávisti tehdejších vlastizrádců jsou k nerozeznání od vás. Ani bych se nedivil, kdyby vás "vychoval" někdo z tehdejších kolaborantů.

      Vymazat
    2. pro 1:37 Jen malý dotaz, máte IQ tykve, nebo houpacího koně? Vašek

      Vymazat
    3. Netušil jsem, že Boris Johnson a Neil Farage, Le Painová a podobní jsou komunistická lúza. Ale když to napíše odborník a ještě k tomu pozdě v noci (1.37), tak mi nezbývá, než věřit. 4.Říši si rozvracet nedáme!!! Otroci potřebují klid na práci!!! Armády NATO - bok po boku, křídlo na křídlo, pás na pás...Bratrství ve zbrani. :-D)

      Vymazat
    4. Vami zminovani jsou spise fasiste. Ale to jen potvrzuje moje slova.
      Komunista i fasista jsou prakticky to same.

      Vymazat
    5. 8:42-někde je chyba soudruhu, že vaše demokracie plodí stále jen komunisty, fašisty a žádné demokraty. Proč asi?

      Vymazat
    6. 8:42
      Co to zas mektáš za hovadiny ty nevzdělanej rudohnědej prvoku.Nejdřív se nauč srozumitelně psát mamrde a pak můžeš trousit zhovadilosti od Šapita a jiných pablbů!

      Vymazat
    7. 6:29, právě jste těžce urazil tykve a houpací koně, styďte se!

      Vymazat
    8. Pro 8.42 : fašisti jsou ovšem kapitalisti , tedy komunista rovná se kapitalista ??

      Vymazat
    9. 13:52 - Ano. Přesně! Komunismus a kapitalismus jsou produkty Židovstva. Ale aby mě zas nějakej ten mazal tu neobvinil z "antisemitismu", budu raději citovat nejpovolanějšího - tedy duchovního otce EU, hraběte Coudenhoven-Kalerigho, který ve svém spisu Adel (1922) o Židech napsal: „Charakter těchto mužů a žen, kteří se pokoušejí osvobodit lidstvo, je podivná syntéza náboženských a politických prvků (...) Tyto charakteristické rysy, díky kterým se kdysi stali tvůrci světového křesťanského hnutí, je dnes staví v popředí hnutí socialistického. (...) Ani ne jedno století po svém osvobození stojí dnes tento malý národ s Einsteinem v popředí moderní vědy; s Mahlerem v popředí moderní hudby; s Bergsonem v popředí moderní filosofie; s Trotzkim v popředí moderní politiky. Prominentní postavení, které dnes Židovstvo zaujímá, vděčí především své duchovní převaze.“ a pokračuje: „Boj mezi kapitalismem a komunismem o dědictví poražené šlechty krve je bratrskou válkou vítězné šlechty mozků, boj mezi individualistickým a socialistickým, egoistickým a altruistickým, pohanským a křesťanským duchem. Generální štáb obou stran se rekrutuje z duchovní vůdcovské rasy (Führerrasse) Evropy: Židovstva.“ Konec citátu.

      Vymazat
    10. 20:41-kdo přijde konečně na třetí cestu, bez "vůdcovské rasy"? Nápad bych měl, dle jejich návodu. Povinně je křížit mimo Evropu s uprchlíky.Kdo jinému jámu kopá.....

      Vymazat
  4. Nejznamejsi osobnosti verejneho zivota v Americe briliantne analyzovali duvod odchodu UK z EU !
    (Newt Gingrich, Jeanine Pirro, Bill O'Reilly, Donald Trump atd. dalsich 10 !)

    A tento Ferda MRAVENEC s omezenym rozhledem (Sobotka - komornik vysinute Merkerove), chce zastavit ozdraveni Evropy. Hmmmm ?
    HUUUuu, ha, ha, ha....

    To co si Merkerova preje, t.j. tak dulezite pro Evropu jako stav vody v Litave u Slavkova.

    Pane premiere, koncem roku male deti ve Slavkove u Brna budou pokricet.
    "UTIKEJ, BOHUSU UTEKEJ, honi Te ZULU divokej !"

    Uvedomte si Sobotko, ze lide v Evrope Vas smetou, coz je pouze otazka casu !
    honolulu - keen observer ! (Proc je Zaoralek chytrejsi ?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaorálek že je chytřejší? Je vidět, že jste přece jen daleko. Jen připomínám, že Zaorálek se bojí "ruské hrozby" tak, že by nebyl proti základnám USA u nás. Podporuje i sankce proti Rusku. Jeho náměstek prohlásil, že všechny Ukrajince, protestující proti převratu, "měli postřílet a zahrabat u cesty a byl by pokoj", Myslíte, že ho Zaorálek okamžitě vyhodil? Ani nápad, je jeho náměstkem dodnes. Stručně řečeno, Zaorálek je přinejmenším stejný křivák, jako Sobotka.

      Vymazat
  5. Situace je absoulutne jasna a jednoducha !

    20 +/- nejbohatsich rodin na svete usiluje o svetovladu !
    Oni chteji jednu vladu nade vsemi ve svete. Vladu NWO !
    (Jejich vladu !)

    Pro osobni karieru, pro 30 stribrnych, tuto snahu podporuje, preplacena, paraziticka, nic nedelajici a nevytvarejici administrativa Bruselu ! (Tu platite vy.)

    Ta paralizuje a podkopava vase autority a sabotuje vase rozhodovani sami o sobe...Bida vas nemine !

    Co se bude dit v Americe ?
    18.7. 2016. v Clevelandu (Ohio) prijde k velkemu vnitropolitickemu boji, uvnitr republicanske strany.

    Tak jako Sobotka zastava zajmy Merkerove, proti zajmum Ceska, tak nekteri kandidati a GPO (= vedeni republikanske strany) zrazuji pro svoje kratkozrake osobni zajmy, Donalda Trumpa - ktereho volilo milliony Americanu.
    (Ja take a s radosti! )

    Oni mu proste ukradnou nase hlasy a na natlak Neoconu a NWO je daji nejakemu poplatnemu Ferdovi Mravenci. Zatim nevime kdo to bude. (Pravdepodobne nejaky americky Sobotka.)

    To bude chaos a zmatek ! Trump ohlasi vznik treti strany a GOP je vyrizena !

    Autority vedi velmi dobre, jaky prusvih je na obzoru a do Clevelandu se uz ted, zacinaji sjizdet policajti z cele Ameriky !
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  6. Pane (2:32), Zaoralek ma definitivne intuici - radar, ktery Sobotka nema. Po odchodu UK z EU zacal manevrovat..

    Jeho politicko oportunisticke reci ohledne Ukrajiny si s nim vyridi Rusko.
    V Americe to nikoho netankuje.

    Bud to Trump vyhra, nebo rozvrati a znici GOP.
    A az bude presidentem, tak bude s Ruskem kamos. Chce to !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  7. Sobotka to samozřejmě nemyslel tak jak je to přehnaně prezentováno v článku. V podstatě na sebe vzal roli odpouštěcího ventilu a plácl ptákovinu, která by však efektivně zabránila větší ptákovině ... odchodu GB z EU. Koza se nažrala a vlk zůstal celý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si vůbec nemyslím. Sobotka z neopatrnosti prozradil své vlastní smýšlení.
      (To se stává když se něco v politice náhlého děje a politici nemají dost minut na to, aby se usadili ve své druhé schizofrenické konspirační identitě pro veřejnost. Naposled to bylo patrné při sametové v 89, pak při Sarajevském atentátu.) Děda.

      Vymazat
    2. To vůbec nevadí, že si to nemyslíte, někdo to ale napsat musel.

      Vymazat
  8. Tak to tedy, pane Davide, do EU s takovými názory jaksi vůbec nepatříte.
    Dnes už by to nemělo vadit. Protože do Evropy ano.
    Výborné připomínky. Situace se možná co nevidět vyhrotí. A ti naši neschopní potentáti jsou jinak schopni všeho. Děda.

    OdpovědětVymazat
  9. Po nominaci -
    Donalda Trumpa ho ceka bitva s Hillary.
    O jeji nejsilnejsich a nejnebezpecnejsich zbranich zacnu psat v srpnu , i kdyz uz jsou zrejme !. Ted je na to prilis brzy.
    Obcane ceske republiky jsou o dulezitych vecech NEinformovani !

    Ceska TV je v rukou vasich nepratel a ti, vse bud zmanipuluji, zkresli, nebo otevrene lzou.
    Meli by jste s tim neco delat !
    nick honolulu - good night pro dnesek.

    OdpovědětVymazat
  10. Jakobyste nevěděli, že za peníze Sobotka bude prohlašovat, že je černoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš za misto v EP , EK, se strasne rád přizná , že je černoch i muslim dohromady .....
      H

      Vymazat
  11. Opilec Juncker, nevzdělaný pasáček vepřů Schulz..to je opravdu squadra azzura.
    Sobotka doufám dostane ve volbách výprask a pokud ne,je to na emigraci.Kam ale lze v mých šedesáti letech před tím neomarxistickým bordelem utéci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomarxistickým bordelem? Marx podrobnĕ popsal fungováni kapitalismu a kam nutnĕ smĕřuje a na jeho ale i na Leninova slova právĕ teď dochází.

      Vymazat
    2. O emigraci doma uvažujeme taky , už je na nás moc ten bordel a bezpráví, mafiáni všeho druhu , chtěli jsme si uzit trochu klidu v důchodu, ale je to čim dal horší !!
      Kde je a jestli vůbec existuje kousek mista, kde by se ten klid našel ??

      Vymazat
    3. Frankfurtská škola - její protagonisté byli samí židé trockisté, jen cíle Trockého naplánovali dosáhnout nekrvavou cestou a místo opory v dělnické třídě na rozdíl od Marxe se zaměřili na menšiny včetně deviantů - správný pojem pro to je NEOTROCKISMUS. Oni se jako na menšinu zaměřili i na ženy (feminismus), i když žen je více než mužů. Ve výsledku je jediná menšina, kterou tito židé chtějí vyhubit - bělošského pracujícího heterosexuála, jen tato menšina není nijak hájena, naopak, je ničena všemi možnými způsoby. A potažmo, jak nyní vidíme chtějí geneticky nevratně zničit celou bělošskou populaci.

      Vymazat
    4. 8:50 - Marx napsal o "fungování" kapitalismu toto:
      "Židovství se udrželo nikoli navzdory dějinám, nýbrž díky dějinám.

      Občanská společnost neustále rodí žida ze svého nitra.

      Co bylo o sobě a pro sebe základem židovského náboženství? Praktická potřeba, egoismus.

      Židův monotheismus je tudíž ve skutečnosti polytheismus mnoha potřeb, polytheismus, který činí předmětem zákona božího i záchod. Praktické potřeba, egoismus — to je princip občanské společnosti a vystupuje jako takový v čisté formě, jakmile občanská společnost ze sebe plně zrodila politický stát. Bohem praktické potřeby a zištnosti jsou peníze.

      Peníze, to je žárlivý bůh Izraele, bůh, který nestrpí vedle sebe žádného jiného boha. Peníze degradují všechny lidské bohy — a mění je ve zboží. Peníze jsou všeobecná hodnota všech věcí, hodnota, která se ustavila sama pro sebe. A proto zbavily celý svět, svět člověka stejně jako přírodu, jejich svérázné hodnoty. Peníze, to je člověku odcizená podstata jeho práce a jeho jsoucna; a tato cizí podstata člověka ovládá a člověk se jí koří.

      Židovský bůh sestoupil na svět, stal se bohem světa. Směnka je židův skutečný bůh. Jeho bůh je jen ilusorní směnka.

      Názor na přírodu, který se tvoří za panství soukromého vlastnictví a peněz, je skutečné opovržení přírodou, praktické zneuctění přírody, která sice v židovském náboženství existuje, ale existuje jen v obraznosti ...Jakmile se společnosti podaří zrušit empirickou podstatu židovství, čachr a jeho předpoklady, je žid znemožněn, protože jeho vědomí už nemá předmět, protože subjektivní základ židovství, praktická potřeba, se zlidští, protože se zruší konflikt mezi individuálně smyslovou a druhovou existencí člověka.

      Společenská emancipace žida je emancipace společnosti od židovství." - https://www.marxists.org/cestina/marx-engels/1843/101843.htm

      Vymazat
    5. 20:47-společenská emancipace židů, oprávněná, překročila mez k jejich nadvládě nad námi. Je třeba se vrátit k % podílu na moci dle počtu v populaci. Oficiální ne-evidence národnosti je jejich vítězství v privatizaci i v politické reprezentaci! Národním(státním) úkolem voličů je tuto oprávněnou informaci,kdo je kdo, získat zpět! Jak na to, nápady mám, sám je ale nedokáži realizovat. Je zde hodně chytrých lidí, nabízím svůj mail-miroslavpovolny@seznam.cz-k další diskuzi.

      Vymazat
    6. https://ulozto.cz/!q99JS6Nug/necenzurovane-sk-wma

      Vymazat
    7. https://ulozto.cz/!Sx9Qt21i/marx-1843-k-zidovske-otazce-e-book-v2-pdf

      Vymazat
    8. Děkuji kolegové za zajímavý souhrn faktů. Přes to, že lze na netu vše najít, tak souhrn je účinnějším info zdrojem, než četba tlustospisů. Kdo chce, tak si svou infobázi docizeluje samostudiem, protože jsou zde naznačeny směry, témata a osobnosti, která si může vyhledat.

      Úspěšnost židovské populace je dána mnoha faltory z nichž nejzásadnější je (zatím ne široce publikované) genetická odlišnost. V počátku věků (paměti člověka) genetičtí inženýři Anunaki vytvářeli z opice biorobota značky Člověk verze 0.01, kterého potřebovali pro těžbu zlata k léčení vlastní mimozemské populace. Vytvořili poslušnou, výkonnou, mírně se samozdokonalující, snadno nahraditelnou a levnou pracovní jednotku, kterou však museli v době své nepřítomnosti nějakým způsobem řídit a kontrolovat. K tomuto účelu vytvořili kastu pohůnků a vládců (Člověk verze 1.1), jejíž genetická DNK (strojový kód biorobota) byl specificky upraven pro tuto činnost. Oproti Člověku verze 0.01 byly zdůrazněny prvky osobnosti - egoismus, představivost a sounáležitos s vlastním etnikem a naopak potlačen soucit. Tyto osobnostní charakteristiky vydělují jednotlivce Člověk verze 1.1 ze stáda lidí verze 0.01 a činí je vůdci. Ve spojení s inteligencí se pak 1.01 stává šedou eminencí v pozadí, která, ve skrytu za scénou, chytře a intrikánsky řídí společenské pohyby (zákulisní loutkovodiči). Své výlučnosti si jsou dobře vědomi a k uchopení světové moci jsou beze studu a skrupulí ochotni čehokoli napříč národy i kontinenty.

      Na rozdíl od gojimů důsledně dodržují své tradice, náboženství, dogmata a čistotu vlastní krve. Ortodoxní od mala vychovávají děti dle talmudu k přetvářce, licoměrnosti, cílevědomému, bezohlednému a důslednému využívání všech možností ve svůj prospěch spolu s odporem až nenávisti ke gojimům. Takto připravení a inteligencí vybavení jedinci zákonitě vyčnívají nad okolí, poutají pozornost a postupně se stávají celebritami (viz 80% zastoupení vyvolených mezi herci, zpěváky, spisovateli, režiséry ... - tedy manipulátory, kteří spoluvytváří veřejné mínění a virtuální obraz tohoto světa). To je podhoubí, ze kterého se rekrutuje společenská smetánka, která se sdružuje v "exkluzivních" klubech a tajných společnostech. Tam se utváří styková báze s další vlivnými a využitelnými osobami z ekonomického, politického, právního, kulturního, policejního, vojenského a dalších zájmových prostředí. Z nich se pak vybírají, připravují a zavazují jednotlivci pro realizací otevřeného i zákulisního řízení (např. V.Havel, J.Diensbier, italská P2, ...).

      Možností, jak tyto paralelní a parazitní struktůry odstavit od řízení mnoho není. V současnosti je vše natolik provázáno kodifikovanými a osankcionalizovanými akty, že z volného oceánu možností se stala dobře hlídaná tůň. Tady pomůže jen obrovský tlak zdola - uvědomění si co nás v novém světovém řádu NWO čeká, s jakým cílem, metodami a prostředky, proti komu a komu ku prospěchu je vytvářen.

      Otevřená informovanost a nebojácné vystupování je metodou, jak by toho bylo možné dosáhnout. Prostě jít s kůží na trh!! Třeba ze sebe udělat mučedníka, aby se lidem rozsvítilo, jak se věci mají ve skutečnosti.
      Ale i o účinnosti této metody mám své pochybnosti zvláště v českém kráteru po Opletalovi, Heidrichiádě, Horákové, Palachovi, Zajícovi ....

      Mír s námi!
      Ferro

      Vymazat
    9. Ferro, není třeba dělat mučedníka, to nechme Arabům. "Prostě jít s kůží na trh" ano ale s jejich kůží(obrazně), vystavit jejich praktiky a naučit se jejich způsob "boje" vytvořením vlastní společensky-politické organizace Slovanů, se schopností soustředit a generovat "naše" politiky a postupně "cizí" vyměňovat. Pokus o založení "Společnosti etnických Slovanů"(SeS) byl můj návrh mailu k diskuzi.

      Vymazat
    10. Zdravím pane Povolný

      Váš návrh by stál za delší diskusi co by bylo obsahem, proč ano a proč ne. Ać o náplni a cílech nic nevím, tak se spíše kloním k tomu Ne z následujících důvodů:
      - jak nastavit kritéria pro vstup?? Za III. říše tu byla povinnost dokladu tzv. Árijské krve - tuším 4 pokolení zpět doložit rodným listem (opisem matriky), že předek (rodiče) nebyl Žid. Nebylo důležité, zda byl Slovan, Gal, nebo Árijec - jen nesměl být Žid, žid, nebo Cikán. Jestli by ste chtěl jít podobnou cestou, tak jen z důvodů předpojatosti vůči Hitlerovi a fašismu (byť lidé mají většinově naprosto nesprávné a zkreslené info) do toho 50% dobrých lidí nepůjde!
      - co by mělo být tou stmelující ideou, heslem, programem?? Název mi evokuje spíše folklorní sdružení, než vážně míněnou organizaci se zatím vágním posláním.

      Navíc já osobně bych říšská kritéria jistě nesplnil. Jsem totiž árijský Slovan s příměsí židovské krve. Jak říkali Slováci - taková pojebaná križovatka. A takových je nás tu (až na výjimky) plná republika. Tak co s tím??

      III. říše postavila svou existenci na výlučnosti a vymezení se vůči neárijcům. Židé to mají přesně naopak - těžká konspirace, snaha splynout s hostitelským etnikem při vytváření tajných společností přes které provádí řízení. Jak víme z historie, tak židovský koncept není tak okázalý, je vůči nositelům moci výrazně efektivnější (finančně) a mnohem trvanlivější, protože nebudí tolik pozornosti a averze mezi národy. Máte vymyšleno něco nového, nebo budete kopírovat, či jen reagovat na vnější podněty?

      Soudím, že vzhledem k minulosti zdejší kotliny Váš projekt na etnickém principu nemá budpoucnost. Tím nechci říci, že by bylo správné dát ruce do kapes a doufat, že se věci sami od sebe změní. NE!

      Spíše věřím konceptu národnímu než panslovanskému. Podporuji vytvoření politického subjektu s cílem specifikace a důsled ného prosazování národních zájmů, s přiblížením rozhodovacích procesů blíže voličům (referendum o důležitých otázkách), se zvýšením věkové hranice pro volbu do parlamentu a senátu, osobní hmotnou odpovědností ministerských a vládních funkcionářů, soudců a státních zástupců. Ale to je natolik složitý a komplexní systém, že konce nedohlédnu.

      Mír s Vámi!
      Ferro

      Vymazat
  12. A opět je záchrana Evropy na Rusku. Bude ale Rusko ochotné se opět obětovat?

    OdpovědětVymazat
  13. Maslím, že jim jako obvykle,nic jiného nezbude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to potřebnou převahu tentokrát nemá. Na jadernou obranu ano.
      Zájem expandovat nemá, nic mu nechybí.
      S naší pasivitou - není šance. Děda.

      Vymazat
  14. Mezi lidem a vůdci je v Evropĕ hluboká propast. Vedoucí politici nemaji od nĕho žádnou podporu a vĕtšina z nich je doslova nenávidí. Tak asi co mají dĕlat, aby se udrželi u koryt a nebo nedopadli ještĕ hůře?

    OdpovědětVymazat
  15. Sobotka je jistě slabý premiér, kým ho ale chcete nahradit ?

    Kalouskem, nebo Schwarzenbergem , nebo někým jako byl Topolánek , Nečas či Klaus ? Obdobím totálního tunelování ?

    Zatím každá " tak zvaná pravicová vláda " která ve skutečnosti nemá se skutečnou pravicí nic společného nedokončila volební období a padla , nechaje za sebou nedozírné škody.

    OdpovědětVymazat
  16. Předseda Evropského parlamentu Schulz: Německo existuje jedině proto, aby zajistilo přežití židovského národa

    Schulz pochází z Německa, co tedy považuje za raison d’etre této země? Jeho vlastní slova, jak je pro Haaretz zprostředkoval Schulzův přítel Avraham Burg, ukazují na zajímavou odpověď:

    […] Předseda Evropského parlamentu Martin Schulz je můj blízký přítel. Ve většině otázek spojených s izraelsko-palestinským konfliktem se neshodneme. Jeho názory se blíží izraelskému mainstreamu nebo postoji předsedy socialistů Isaaca Herzoga. Jednou mi v upřímném rozhovoru řekl: „V mých očích existuje nové Německo jedině proto, aby zajistilo existenci státu Izrael a židovského národa.“ […] Zdroj: Haaretz, ‚Pěkně poděkujte Martinu Schulzovi‘, Avraham Burg, 14. února 2014.


    Schulz je – samozřejmě – Žid.

    http://deliandiver.org/2016/02/predseda-evropskeho-parlamentu-schulz-nemecko-existuje-jedine-proto-aby-zajistilo-preziti-zidovskeho-naroda.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Schulz řekl mnohem horší věci.
      Třeba tohle:


      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Britové porušili pravidla. To nepatří do filosofie EU, aby dav mohl rozhodovat o svém osudu.“


      Je to uvedeno v článku níže, na který jsem dala link.

      Máte pravdu v tom, že je to žid, ovšem žid s fašoidními postoji, což je velmi zajímavá kombinace.

      Vymazat
    2. To nic zajímavého není, zdaleka ne každý fašismus je nacionální socialismus á la Hitler. A mezi židy bylo odjakživa hodně naprosto různorodých idejí.

      Pravda ale je, že to co je teď shora tlačeno je čím dál zřejmější korporativní fašismus.

      Podporovaných především skupinami elitářů přisátými na přerozdělované zdroje, kterých nikdy nebylo tölik, jako dnes.

      Vymazat
    3. Vláďo, židé mají ze svého centra příkaz infiltrovat a převzít "vedení" v mnoha "izmech"! Proto mají nejlepší rozvědku a IT. Na eliminaci této jejich výhody bude, či nebude NWO.

      Vymazat
  17. Sobotka není slaý. On je hlavně proradný politický podrazák s podporou z US ambasády. To mimo jiné předvedl i současnému prezidentovi, svému kolegovi Rathovi, Haškovi a dalším. V neposlední řadě to přes Chovance předvedl i Babišovi. Babiš není svatoušek, ale na rozdíl od jiných politických tlučhubářů je schopný kapitalista a jeho podniky fungují. Ne jako oligarchům na Ukrajině od nichž se ti naši vůbec neliší. Proto jej US kamarádi hodí přes palubu. Sralbotka je loutkou frau Merkel a ta je loutkou opičáka z bílé chatrče. Ten je zase loutkou světových bankovních a zbrojních oligarchů. Každopádně by ta Sobotkovo parta potřebovala výkop z funkcí, ale pak nahradit někým kvalitnějším než podobným hnojem jaký předcházel tomuhle Jidášovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Sobotka je typický slaboch bez vlastního názoru (přikloní se vždy! na stranu silnějího), zeptejte se dr.Davida, ten vám vystřihne diagnózu.)))



      Pro Honolulu, který tak obdivuje Zaorálka.
      To je po Kalouskovi největší žvanil v politice.
      Ten už udělal tolik názorových veletočů, že už je ani nepočítám.
      "Odvážně" si zaryl do Junckera v momentu, kdy už ho kritizovali všichni a věděl, že mu to projde. Sobotka to ovšem ihned svou servilitou k Junckerovi zabil hlasováním pro "neodchod" tohoto psychopata a alkoholika.

      Zaorálek mi notně připomíná reformní bolševiky z 68., kteří si po příjezdu "bratrských " vojsk sypali popel na hlavu.
      Nevím, je-li u socanů vůbec někdo, ke komu byh mohla mít důvěru.
      Důvěryhodnější už mi připadá i komunista Doubrava.

      Vymazat
  18. Sobotka je loutka a to co říká, má nařízeno. Proto se to shoduje s touto nehorázností řečenou Martinem Schultzem: „Do filosofie EU nepatří, aby dav mohl rozhodovat o svém osudu.“
    Teď bude sílit boj proti demokracii.

    OdpovědětVymazat
  19. Bohuslav Sobotka zveřejnil svůj program pro příští volby. Za každou cenu zabránit uplatnění vůle lidu. Zatím občané smějí volit mezi stranami s různým stupněm prohnilosti. Rozhodovat v důležitých otázkách jim podle Sobotky nemá být dovoleno.
    Tak tohle: ZA KAŽDOU CENU ZABRÁNIT UPLATNĚNÍ VŮLE LIDU, to si zaslouží na volebních billboardech umístit u billboardů ČSSD.

    OdpovědětVymazat
  20. Odtržení ČSSD (vedené Sobotkou) od přání voličů, bude zásluhou její poddanosti a poddajnosti vůči evropským "elitám", více a více zřejmé. Bude-li toho využito v předvolební agitaci konkurentů dostatečnou měrou dopadne ČSSD tak, jak už dávno měla dopadnout zároveň s ODS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Benda se Sobotkou půjdou do práce.:)

      Vymazat
    2. A přidejte k nim soudruhy Škromacha a Dienstbiera

      Vymazat
  21. Snad nejlepší a nejpřesnější úvaha, jakou jsem v poslední době četl, pane doktore. Je veledůležitá a zaslouží si rozšířit po síti. I Váš optimismus!

    OdpovědětVymazat
  22. Vlastenka


    S autorem článku souhlasím.
    Děsí mě, že máme právě v téhle době v čele státu neschopného a předposraného premiéra, jakým je Sobotka.
    Co bych dala za to, kdyby tam místo něho (i přes všechny výhrady, které k němu mám) stál nyní Klaus.
    Mám dvě volby - buď dát hlas Okamurovi, za nímž nestojí silná strana nebo ODS (Fiala ovšem není také žádný velký lídr). Když ale poslouchám ty bláboly ze sněmovny, zdá se mi, že Fiala uvažuje velmi racionálně.


    Žádná jiná strana není pro mne volitelná.
    Teď jde o všechno. Pokud dovolí Sobotkovi odkývat euro (bojím se, že s "poradci" jako je Prouza proděláme kalhoty) a "užší" integraci, staneme se gubernií ovládanou Německem.
    Ozvýají se už i kolaboranti, kteří v médiích otevřeně plédují za to, abychom se tou gubernií stali, že prý o nic nejde...
    Euro by znamenalo, že po rozpadu eurosvazu, který nutně musí přijít, ztratíme veškeré úspory, protože euro nebude mít ani cenu hajzlpapíru. O záplavě imigrantů, kterých se už nikdy nezbavíme, nemluvě.

    Jděte, probůh, všichni na podzim k volbám. Nepodceňujte komunální volby a dobře přemýšlejte, nežli to někomu hodíte.
    A nevěřte ani Babišovi, nikdo není finančně zainteresován na tom eurobordelu víc, nežli on (viz miliardové dotace).

    OdpovědětVymazat
  23. Vlastenka


    Tohle je článek, který doporučuju všem přečíst!!!



    http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/15639-francie-a-nemecko-maji-plan-na-skoncovani-s-evropskymi-staty-a-vytvoreni-jednoho-evropskeho-statu-v-cr-uz-by-se-nic-nerozhodovalo-a-kvoty-na-uprchliky-jsou-samozrejmosti-zde-jsou-podrobnosti.aspx

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tenhle krátký úvod ke článku (dole nakopíruji) nemá chybu a je nejvýstižnějším hodnocením "nejvyššího úředníka":"Premiér Sobotka opravdu mluvil nahlas o provaze v domě oběšencově. I když je ve funkcích od dětství, takovou míru odtržení od reality jsem nepředpokládal. Řekl, že Cameron udělal chybu, když referendum vypsal. zde To je nehoráznost, jakou si politik ve stále ještě demokratické zemi nesmí dovolit. "
    Díky - lepší zhodnocení ještě neobdržel, snad jej čeká ve volbách a bude konečně poslán od válu - do pryč!
    Volič-Vilč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Horší je, že si nýmand jako je knihkupec bez maturity - Schulz, dovolil říci, že DALŠÍ REFERENDA NEBUDOU!

      To má být co?


      Najednou jsou Britové blbí a nevzdělaní burani, kteří nevěděli, koho volí a teď jsou zoufalí.
      A Cameron je vinen, protože "dovolil" referendum???
      Dovolil, aby svobodný národ rozhodl o vlastním směřování a to je zločin? Protože blbý lid je dobrý jenom na práci a rozhodovat mají "elity"?
      Je elitou snad politik, který podvodně "vystudoval" a koupil si titul?
      Soudný člověk se tomu musí smát.

      Nepřipomíná vám ta propaganda něco? Třeba prezidentskou volbu?
      Až dosud nám cpali Brity jako příkladné xenofily, multikulturalisty a euroobčany a jakmile se rozhodli jinak, nežli očekávali vlezdobruselisti (totéž platí o Polácích), stali se úhlavními nepřáteli lidstva.


      Na ČT teď žvaní Hodkovský z "evropských hodnot" a za "oponenta" má jakéhosi profesůrka z UK.
      Došli k závěru, že Británie míří na východ.

      Jestli on není Cameron Putinův agent.)))


      Já už nevím, jestli se smát nebo brečet.

      Vymazat
  25. Trochu ironií je, že zrovna I. David není žádným zastáncem referend a dokonce se domnívá, že lidé vlastně nejsou schopni se spolupodílet na rozhodování o důležitých věcech, byť jen třeba na regionální úrovni. Jedině že by snad změnil názor. Nebo že by měřil Británii jiným metrem?

    OdpovědětVymazat

Reklama