Reklama

.

.

čtvrtek 30. června 2016

Nizozemsko začalo uvažovat o zrušení asociace EU s Ukrajinou

Edvard Česnokov
30. 6. 2016    zdroj
Další integrační proces Ukrajiny s Evropskou unií může být pozastaven.
Premiér země tulipánů znovu vyzval, aby byly vzaty v úvahu výsledky jarního referenda, v němž se Holanďané vyslovili proti evropské integraci Kyjeva.


Sny o "západním vektoru" Ukrajiny se opět setkaly s realitou. V úterý se premiér Nizozemska Mark Rutte na základě výsledků prvního dne summitu EU vyslovil o nejasných vyhlídkách dohody o evropské integraci Kyjeva.

Nebudeme ratifikovat dokument o spolupráci s Ukrajinou, pokud nebude nalezeno řešení, jak respektovat výsledky referenda, v němž nizozemští občané hlasovali proti, uvádí vyjádření 49-letého politika TASS.

Navzdory tomu, že Nizozemsko je proti, normy dohody o evropské integraci Ukrajiny se stejně již dlouho provádějí. I v politickém i v ekonomickém smyslu, soudí politolog, prezident Centra pro systémové analýzy a prognózy Rostislav Iščenko.

Další integrační proces však může být pozastaven.

Připomeňme, že Nizozemsko je jediným členem Evropské unie, který namísto ratifikace dohody o přidružení s Ukrajinou předložil otázku k posouzení všenárodnímu referendu. Přestože mělo pouze poradní charakter, nizozemská vláda se rozhodla evropskou integraci Kyjeva pozastavit.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

36 komentářů :

  1. Přesně to odpovídá pseudoeurodemokracii, referenda nejsou závazná, asociační dohoda tak může projít, Brexit je neplatný, v rakouských prezidentských volbách rozhodnou nakonec v poslední minutě korespondenční hlasy, co připravujete dál?

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je to možné, politická elita přijme rozhodnutí, je to v duchu evropské tzv. demokracie, pak bláhově přijme rozhodnutí o referendu a vše je jinak.Jak to tedy je a kdo je ve skutečnosti ten blbec. Neměl by tudíž lid vzít karabáč a ty blbce někam hodit, třeba do Vltavy z Karlova mostu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už most pražský, tak Nuselský. Děda.

      Vymazat
  3. https://youtu.be/4azOIed__is

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dotaz, když vstoupí Ukrajina do EU, budou za ni státy EU platit dluhy?

    OdpovědětVymazat
  5. Státní dluh Ukrajiny ke konci roku 2015 dosáhl 65,5 mld. USD, což představuje kolem 80% HDP země. Zveřejnila to Ukrajinská národní banka Bank.gov.ua ve výroční zprávě Rady pro finanční stabilitu země.
    Je na hranici bankrotu, růst dalšího zadlužování rekordní. Řecko je proti ní drobeček.
    Ale žádný strach! Řecko může EU nabídnout emigranty, Ukrajina fašisty.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady ani tak nejde o dluhy. Jestli jim nějaké nasypou, tak jen proto, aby měli z čeho splácet ty dluhy staré.
      Aniž si to málokdo uvědomuje, situace "Ukrajina" má dvě roviny, které jsou spolu prakticky propojeny. Je to rovina politická a současně i vojenská! Jedna podporuje druhou, protože nebýt enormního zájmu o rovinu vojenskou, pak by byla zbytečná rovina politická! Pak by tzv "západ"( včetně strýčka Sama) nechal Ukrajinu svému osudu bez povšimnutí.

      Vymazat
    2. Dluh 80% HDP má každá druhá země, Řecko má skoro 200%.
      Místo hovadin raději napiš kdy Putin vypustí Dvouhlavého zlatého orla, debile

      Vymazat
    3. Souhlas, Japonsko má dlouhodobě dluh přes 200% HDP a rozhodně to není země na pokraji bankrotu. Tuším Singapur je taky nad 100% a další a další. Petr

      Vymazat
    4. 8:01
      Ajé,další ekonomickej gigant jako Kraďousek!

      Vymazat
    5. Pro anonyma z 8:01
      Japonsko a některé další státy mají skutečně vysoké zadlužení. Mezi jejich a ukrajinskou situací je však jeden zásadní rozdíl. Dluh Ukrajiny je dnes takový, že země nestíhá platit ani úroky z něj a raketovým tempem pokračuje v zadlužování. Navíc není schopna bez rozsáhlých zahraničních půjček splatit dluh cca 3 miliardy USD, které Ukrajině půjčilo Rusko a doufá, že se jí podaří soudně zastavit placení tohoto dluhu. To vše navzdory výrazném zvýšení cen energií jak pro obyvatelstvo, tak pro průmysl a služby. To se dál projevuje ve snížené konkurenceschopnosti průmyslu a zbídačování obyvatel. Jedinou šancí pro Ukrajinu je dnes pozice USA a EU, které do ní průběžně nalévají peníze. Je však otázkou, jak dlouho tento stav udrží, když USA samy jedou na dluh a EU se zanedlouho sníží příspěvky Británie až k nule a bude mít sama starosti s profinancováním svých vlastních států, které jsou na hranici bankrotu - mimo zmíněého Řecku už i Itálie, Francie a další... TnT

      Vymazat
    6. To Petr 1. července 2016 8:31
      Cituji: "...Japonsko má dlouhodobě dluh přes 200% HDP a rozhodně to není země na pokraji bankrotu."

      Při vší úctě s Vámi nesouhlasím. Země, která má státní dluh 211% HDP a dluh soukromých osob a firem ve výši 387% HDP je totálně předlužená a za normálního stavu dávno v krachu (zbankrotovaná). Tyto dluhy jsou NESPLATITELNÉ a v rámci ekonomicky vyspělých zemí světově nejvyšší!! Japonský, stejně jako německý ekonomický zázrak po 2.SV způsobil Marschalův plán - vývoz amerického dluhu. Jak Jasponsko, tak i německo se po válce nebývale zadlužily. Díky dluhu se, oproti zemím bývalého Ostblocku, značně ekonomoicky i spotřebitelslky rozvinuly, což u naivků vzbuzuje pochvalný ryk. Japonsko stojí nad ekonomickou propastí a jen díky politickým zájmům a v současnosti i vojenskému zapojení na odstrašování Číny ve prospěch USA, jej drží nad vodou!
      Dluh je celým a jediným zdůvodněním tohoto nebývalého a námi naivně záviděného rozvoje. Po Plyši se nám však povedl husarský kousek. Ze země soběstačně s kladným saldem zahraničního dluhu jsme vyrazili ke kapitalistické zářné budoucnosti potravinové a energetické nesoběstačnosti se záporným saldem ve výši cca 1,7 bilionu korun (37,4% HDP). Ze země, která držela dvousettisícovou armádu a ve skladech měla vybavení pro dalších 300.000 vojáků jsme se dobrali do situace, kdy nemáme ani ty sklady, letiště, kasárna ..., natož jakékoli vybavení, výzbroj,letadla, potraviny. Země, která má operetní armádu, se není schopna bránit a je odkázána, aby ji někdo slupnul a stala se kolonií.

      Mír s námi!
      Ferro

      Vymazat
    7. Ferro, pomiňme počet vojáků. Taky jsem byl 2 roky jedním z nich a dobře si pamatuju, jak to nefungovalo.
      Vraťme se k Japonsku. V tomto dluhu rozhodně není první rok, co si budeme povídat. A máš pocit, že ta země je v krachu? Ok, nikdy jsem tam nebyl, to říkám rovnou, ale já z Japonců nemám pocit, že žijí ve zbídačené zemi zmítané finančním krachem, promiň. A to ani nemluvit o přírodní katastrofě, která ji v nenávných letech postihla. Petr

      Vymazat
    8. To Petr 1. července 2016 22:16
      O funkčnosti vojclů u útvaru se nebavím, ale o ekonomické základně, která byla schopná vytvořit to, co Tě celý dva roky šatilo, živilo, vozilo, kde jsi chŕápal, co musel čistit ...

      Jedna věc je dojem a druhá tvrdá čísla. Nebo lépe a snadněji ze Švejka - felkurát Otto Katz ke švekovi: "Tose nám to žere, kdeyž nám lidi pučujou." Navoněná bída také z venku vypá velmi okázale a spousta lidí věří, že Potěmkinova vesnice je skutečností.

      Když zákulisní loutkovodiči nemají interes na udržení země, tak nepůjčí prašule (i když dluh je "jen" cca 44% HDP) a věřitelé v 2012 Argentinu dohnali k druhému bankrotu při prodlení splátky dluhu ve výši "pouhých" 1,3 miliardy dol.
      Naopak Řecko bylo nedávno na prahu insolvence. Díky politické "vůli" do něj EU nalila a ještě naleje neskutečný prachy, aby dnes mělo dluhy cca. 89% HDP.

      USA, Japonsko, GB, Fr, It a spousta dalších mají dluhy nesrovnatelně vyšší jak nominálně, tak v porovnání k HDP. Tam se nic až tak zásadního neděje, protože pád kterékoli z nich do insolvence by otřásl důvěrou v systém a hodnotu dolaru. Proto k němu nikdy (pokud bude dolar v postavení světové záložní měny) nemůže dojít. To je v kostce zdůvodněné proč ti, kteří by se měli třást před hněvem zbídačených davů jsou v naprosatém klidu. Dokud budou plnit zadání loutkovodičů k utahování země v dluhové oprátce, do té doby mají bene a pašalíky.

      Globální bankéři jsou ti, kteří využívají dluh jako nástroj zákulisního řízení ovládané (zadlužené) země. Jednou budou chtít peníze zpět, nebo budou hrozit kolapsem, nebo dojde k dohodě mezi nimi a elitami o tichém převodu předlužených zemí pod správu NWO. Zkus si typnout, jak to dopadne.

      K lepšímu porozumění problematice: http://blisty.cz/art/59406.html

      Mír s Tebou!
      Ferro

      Vymazat
  6. Demokraticka Ukrajina do Evropy patri. Fasisticti rusti okupanti nikoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magor se probudil.

      Vymazat
    2. Už seš zase nalitej ty prvoku z lejnolahvárenskýho zrzavýho zmetka?!!!!

      Vymazat
    3. Demokratická Ukrajina zcela jistě do Evropy patří. Problém je, že je to dnes spíše fašistická země než zmíněné Rusko. Ukázkou její "demokratičnosti" jsou vězení plná politických odpůrců, vraždy novinářů, řádění ozbrojených band bez vlivu státu, potlačování politické opozice všemi prostředky, násilí nevyjímaje apod. TnT

      Vymazat
    4. 5:48 fašistická a zcela nedemookratická Ukrajina nemá v Evropě co dělat.

      Vymazat
    5. Citát ze staršího článku (Cinningham): "Bombastická tvrzení o ruské „anexi“ a „invazi“ na Ukrajinu jsou fakticky slabá, podvodná či prázdná. Tato tvrzení neobstojí před ověřením. Ale to sotva někomu vadí. Podstatné je, že podobná báchorka – propaganda – o údajné ruské zlovolnosti je v západních „nezávislých“ médiích zesilována a omílána neustále dokola, což se nijak neliší od techniky velké lži nacistického šéfa propagandy Josefa Goebbelse."

      Vymazat
    6. Ukrajinna (u kraje země ležící oblast) patří do Ruska, debile! Je to několik cuknuvších se gubernií okupovaných tu fricema, tu pšonkama a dnes židákem! Až jmenovaní dostanou po tlamě, vrátí se dom - do Svaté rusi!

      Vymazat
    7. Krym je Rasija ! Kosovo Srbija . Už si to zapamatujte vy fašisté pičky .

      Vymazat
  7. O co také jde, je černozem, nejkvalitnější půda v celé Evropě. Místní lidé uchvatitelům překážejí, využijí je en jako otroky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uchvatitelem myslíš ty debilokraty z Fuckingtownu??

      Vymazat
  8. Furt nějak nevím - každý je mega zadlužen ... komu? Kdo komu dluží?Každý stát je zadlužen, není stát, který není zadlužen. To teda někdo tiskne peníze a půjčuje je těm státům? Když už celý svět má dluhy - tak komu je dlužen? Bohu? Všechny ty žvásty jak u blbejch na dvorečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peněz je tolik,že se neví,co s nimi.Bohužel mají cenu toaletního papíru!Proto cpou horem dolem hypotéky,půjčky bez jištění. No a úspory jdou do prdele.Zase se budou snižovat úroky od 18.7. a to razantně.Chtějí donutit lidi žít na dluh a když je mají v pasti,tak přijdou o všechno,!

      Vymazat
    2. Mezinárodnímu Židovi - https://www.youtube.com/watch?v=ZHH96C97qRk/

      Vymazat
  9. čísla o výši dluhu nejsou podstatná. ty sumy jsou nésplatné, respektive jsou 4 možnosti, možná 5 jak to splatit. za prvé odpis dluhu, za druhé každý občan vědnuje přiměřenou sumu, za třetí takový růst, že se vygeneruje přebytek, který bude dluh pomalu splácet, za čtvrté inflace, no a za páté válka a změna mapy a vztahů. každý si může vybrat, jaký scénář je pravděpodobný.ty čísla jsou zavádějící a v podstatě celý systém je založen na zadlužování, jinak by se už dávno položil. pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chápu že čísla dluhů jsou fiktivní, nepodložená ničím- už je to oblíbený slogan. Když jsem já někomu dlužnej, znám svýho věřitele, dluh má nějaký parametry, který znám včetně úroků, a v nějaké době je taky splatitelnej. Vycházím z toho, že lidi si berou půjčky v intencích svých příjmů či předpokládaných příjmů. Ale státy - potažmo svět - nezná svého věřitele. Protože každý stát -kromě snad ostrovních států a enkláv, a třeba domorodců žijících uprostřed australských pralesů na úrovni neandertálců - je zadlužen, dokonce na víc než činí reálný příjem všech občanů v součtu. Jsou to hodnoty astronomický - tak proč se o tom bavit? Tyto dluhy lze jen odepsat jako nesplatitelné, protože ani válka dluhy nezaplatí.Rozbití movitých a nemovitých hodnot a pozabíjení lidí dluhy nesplatí. Taky by šlo zpřetrhat všechny počítačový sítě, vynulovat všechny účty, spálit účetní knihy a doklady a konečná. Ztráta všech dokladů a důkazů.Začít zas od nuly, vystačit si s vlastním potenciálem, být soběstační, a kdokoliv by přilezl s poplatky, dotacemi,úroky, půjčkami, a tak - na toho poštvat psy. Osobně bych byl schopen dívat se, jak takové lichvářské a vyděračské lotry trhají. Vydělávat na tom, že zadlužuji druhé? To je nejodpornější způsob života. I klíště, veš, lasička, a další paraziti, riskují vlastní zmar, když se přisají na svého hostitele -ale současní abstraktní šmejdi ( nepojmenovatelní), kteří tisknou falešné peníze a nakládají s nimi, nerizkují nic.

      Vymazat
  10. Na netu je článek o tom, jak banderovci strkají do jaderných reaktorů vedle ruských palivových tyčí také emerické od firmy Westinghouse a čerkají, co to udělá. ČEZ se těch zmetků dokázal zbavit (i když bude podniknut další útok i na Temelín), ale zaslepení a zabednění Ukrajinci i tu svoji černozem brzy asi dokážou pohnojit jaderným spadem jako v Černobylu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož tomu nerozumím, zeptám se odborníka - prosím tě, jakej je rozdíl v palivových tyčích? Čím se liší ty ruské od amerických?
      Dík

      Vymazat
    2. Je to jako s naftou. Motor který je stavěn na přídavek biosložky se nepoloží, ale když se to udělá naopak, tak máš vymalováno a stojí to moc peněz. Analogicky i palivové články.
      Někde zkoušeli zaměnit ruské za Westinghause z důvodu odpoutání se od RF a protavili reaktor. Je to na netu, stačí pátrat.

      Vymazat
  11. Není hlasování Ňizozemců vyvoláno také pocitem, kdo je zodpovědný za sestřelení letadla s nizozemskými občany?
    V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysetrovanie tejto tragedie zrejme pokracuje viacerymi smermi.Zaciatkom juna bola v svajcarskom,BLICK,kratka sprava,ze policajti vykonali v Zurichu prehliadku nejakeho trezoru,kde sa nasli vyznamne dokumenty k tejto udalosti.Zaroven bola vykonana domova prehliadka v Nemecku u pravnika,ktory bol hned po havarii lietadla poziadany neznamou osobobou o vysetrenie.Spominam si pisal,SPIEGEL,tento pravnik uviedol,ze cez jeho kancelariu bola ponuknuta suma 30 milionov tomu,kto doda presvedcive dökazy o vinnikovi.Peniaze mali byt ulozene vo svajcarskej banke,svedkovi mala byt zarucena anonymita,pripadne,zmena totoznosti.Neskör sa objavila sprava,ze sa prihlasil svedok s döveryhodnymi dökazmi.Möj nazor,pravda zrejme nemöze vyjst na povrch,i ked vsetci vedia,kto zostrelil lietadlo,nemözu predsa povedat,,Povstalci to neurobili,,

      Vymazat
  12. Ad 13.59
    Kdyby byly důkazy proti Rusku nebo povstalcům z Donbasu, nevysílala by ČT24 od rána do večera nic jiného. Od sestřelení uběhly téměř 2 roky, kromě dohadů a domněnek stále nic. Nevím, jestli je normální nechat přelétávat dopravní letadla přes válečnou oblast. Tohle selhání na Putina opravdu svést nejde.

    OdpovědětVymazat
  13. Holandská vláda by vypadala blbě - oproti britské - kdyby ignorovala referendum. Jinak nechápu, proč by židobanderovská Ukrajina nemohla vstoupit do polofašistické EU a vytvořit v ní revoluční předvoj.

    EU by se také mohla přejmenovat na SZS - Svaz Zadlužených Států.

    Třetí inovací by mohl být "Dekret o doživotním funkčním období nevolených úředníků v Bruselu". Mohli by si ho vydat sami.
    PB

    OdpovědětVymazat

Reklama