Reklama

.

.

čtvrtek 2. června 2016

V červnu může dojít k ukrajinskému útoku na Krym s podporou NATO

2.6. 2016   První zprávy
Podle nepotvrzené zprávy ze strany NATO, by v polovině června mělo proběhnout cvičení vojsk NATO za účasti Ukrajiny, USA, Turecka a dalších sil NATO na Ukrajině v Chersonské oblasti bezprostředně sousedící s Krymem.Vojenský materiál a těžké zbraně pro uvedené cvičení by měly být vyloženy v přístavech Oděsa a Nikolajev. Z těchto přístavů se technika přesune na místo cvičení do Chersonské oblasti.

Je zvláštní, píše se v článku webu Fort Russ, že obvykle o těchto cvičení informovala západní média, objevovaly se tiskové zprávy o nastávajících cvičení a nyní je podezřelé ticho.

Během cvičení dojde k hromadění vojáků a vojenské techniky v těsné blízkosti státní hranice s Ruskou federací, konkrétně s Krymským poloostrovem.

Rovněž je třeba věnovat pozornost skutečnosti, že v průběhu minulého týdne izraelské lodě ve velmi malých objemech a rychle, odvážely koncentrovaný rostlinný olej a obilí přes Nikolajevský přístav. Vypadá to jako když chce Izrael v krátkém čase odvézt likvidní aktiva z určitého území, uvádí se dále v článku.

Ukrajinský poslanec: Po návratu Krymu je třeba všechny deportovat!

Vypadá to docela na alarmující situaci. Existuje pravděpodobnost možného zhoršení vojensko-politické situace v jižních oblastech Ukrajiny v podobě ozbrojené agrese proti Ruské federaci, a to v oblasti Krymu.
Jiří Kouda, První zprávy

126 komentářů :

  1. Já bych tomu i věřil,že může dojít k nebezpečné situaci u Krymu.Také víme o dalším nebezpečném cvičení v Pobaltských zemích,dokonce povolány B-52.Může si stát nečlen NATO,povolat ke cvičení státy Nato?Sice to tuším,že letošní rok musí rozhodnout,jinak USA ztratí pozici hegemona ve světě.Předpokládám,že toto všechno má Putin vyhodnocené a bohužel jinou šanci Rusko nemá,než to tvrdě ztrestat hned na začátku,možná dojde i na to nejhorší.Doufám,že si to s USA vyřídíme aspoň v pekle,nejdřív usmažíme je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaká válka nemůže být. Byl jsem se podívat na kasárna v Chebu, kde jsem byl na vojně v r. 74. A už jsou tam jen ruiny, budou se tam stavět luxusní domky. Takže kde by chtěli ubytovávat a cvičit ty dnešní "vojáky"? A tanků a BVPéček tam bylo tolik, kolik jich má dneska celá armáda, haha.....

      Vymazat
    2. Přímému útoku nevěřím, útok na Krym by byl přímým útokem na Rusko, a to si nikdo jen tak netroufne. Spíš se obávám toho, že budou chtít Rusko něčím vyprovokovat, když selhalo vraždění ruského civilního obyvatelstva na východní Ukrajině i sestřelení bombardéru v Sýrii. Bojím se toho, čeho jsou ti američtí psychopati ještě schopni.

      Vymazat
  2. Jestli dojde, tak to bude konec státu zvaného Ukrajina, dříve Malorusko. A taky konec chazarské kliky, která tam vládne. Jen jestli to nebude konec všemu živému na zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vona je to pitomost s tím Maloruskem! Nic takovýho na mapě nenajdeš. Natož Ukrajinu (ta ležela v Polsku!), ale ani tzv. Novorusko tam nenajdeš! Koukni pořádně na mapu! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Rusk%C3%A9_imp%C3%A9rium#/media/File:Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Vymazat
  3. Na ruské straně stojí armádní sbor tvořený Tamaňskou a Kantěmirovskou divizí. Obě jsou tankové a obě gardové. Jde o špičkové svazky ruské armády. Takže bych si na ukrajinské straně dobře rozmyslel, co podniknu. Zejména když nejsou schopni porazit ani donbaskou domobranu. Ale USA jsou schopny všeho. Na cizí účet, pochopitelně.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dost dobře nedovedu představit, čím by to jednotlivé členské země doma dokázaly zdůvodnit a hlavně obhájit. Mandát OSN by k takové akci dostaly asi ztěží. Navíc, armády většiny členských zemí jsou málopočetné, dobrovolnické žoldnéřské sbory. Zatímco Rusové disponují početnou armádou s miliony mužů v záloze. Jenom naprostý idiot by proti nim mohl zahájit konvenční válku. Než by na Ukrajinu NATO dokázalo přesunout dostatečné síly, budou Rusové v Bruselu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budapešťské memorandum z roku 1994. Rusko porušilo "vše",USA a Velká Británie jsou jejími garanty.

      Vymazat
    2. To se to ňák putlerovcům krátí! V Rusku už taky serou z magi kostky! Více tu! - http://vk.com/sotnya_88?z=video-34500013_456239032%2Fdc571b697cbaaa8064%2Fpl_wall_-34500013

      Vymazat
    3. Vládám členských států NATO už prošlo bombardování Jugoslávie i okupace Iráku, obojí v rozporu s mezinárodním právem. To jim ovšem nebrání stále dokola opakovat nesmysly o anexi Krymu Ruskou federací. Veřejnost na Západě je ochotna své vrchnosti prominout takřka vše.

      Vymazat
    4. Jen bych připomněl, že USA naposledy měly mandát OSN v roce 1991, při operaci "Pouštní bouře". Od té doby jednají na vlastní pěst a nějaké mezinárodní právo je vůbec nezajímá.

      Vymazat
  5. Ta gerská svině a jejich Plechová kavalerie potřebujou dostat pořádně přes držku,jinak budou dělat zle pořád!!!!!A mandát OSN nepotřebovali nikdy,vlezou všude,kde jsou nezváni!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že mluvíte o USA. V tom máte naprostou pravdu. Od korejské války byly všechny americké války ryzí agresí.

      Vymazat
    2. 14:27. No to tedy skutečně ne.

      Vymazat
    3. Pro 14:33 ale ano, jmenujte alespoň jednu válku, která nebyla ryzí agresí. Jak vůbec můžete stát na straně evidentního zla. Někdo má kšeft z utrpení lidí a vy jste na jejich straně?

      Vymazat
    4. 17:49. Třeba ty poslední. Afghánistán,Irák,Libye,včetně podpory Kosova bombardováním Jugoslávie. Nevím,nevím,jestli z toho USA nebo obecně Západ mají nějaký finanční zisk,spíše je to mnoho stálo. "Možná" tedy šlo o jiný důvod než o takový,kterým by mohla být ryzí agrese.

      Vymazat
    5. 17:57 A aký že by to mal byť dôvod? Hádam nie "oblaženie" dotyčných krajín západnými hodnotami?

      Vymazat
    6. 20:33. Snaha o vyřešení nebezpečné mezinárodní situace. Možná máte pocit,že vládnout světu není nutné ale to by znamenalo,že anarchie například i na Slovensku je vítaná. Asi byste se divila,Jano.

      Vymazat
    7. 17:57, to snad nemyslíte vážně, co jste napsal. Nejste náhodou na drogách? Nejdříve vystřízlivětea pak diskutujte. USA a západ z toho neměl zisk? To nemyslíte vážně. Opravdu jste se narodil, nezachránili někde opičí potrat?

      Vymazat
  6. Stále se spoléhám na dostečně silný pud sebezáchovy. Já si totiž stále nedokážu představit útok na jadernou mocnost, který by neskončil použitím jaderných zbraní. Ať už je pokušení to zkusit a idiocie mocných sebevětší, stále doufám, že zafunguje základní pud, který lidskou rasu udržel na této planetě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:25. Vy se stále spoléháte jen na lidi ale nedávno bylo oznámeno,že Obama nebo Hillary Clinton,pokud se stane prezidentkou USA,zveřejní detaily o UFO. Stěží si lze představit,že už s nimi nemají nějaké kontakty,vztahy nebo i smlouvy. Použití jaderných a obdobně ničivých zbraní Ruskem tedy třeba není už možné.

      Vymazat
    2. Přesně tak! To ať už rozsouděj UFOuni, jak to dál bude. Jen se obávám, aby Putin nebyl jedním z nich, nebo Obama. Nebo oba!

      Vymazat
    3. Třeba to jsou muži v černém! A maj to svítítko jak maže paměť:)

      Vymazat
    4. Pro 14:32, že by Rusko použilo jaderné zbraně to je nepravděpodobné. Ale USA je již jednou použili a nebylo to nutné byla to demonstrace síly a to nemluvím o jejich notoricky známých plánech USA na zničení Ruska jaderným úderem, ale neměli je tam jak najednou efektivně dopravit (než si to zařídili měli již rusové také bombu). USA se neštítilo a neštítí ničeho a teče mu to bot, to je opravdu kritická situace pro život na zemi.

      Vymazat
    5. 17:56. Rusko má ve své strategické doktríně a už opakovaně,že může použít vlastní jaderné zbraně jako první a i preventivně a i pro preventivní obranu svých spojenců. A pokud jde o použití jaderných bomb USA na Hirošimu a Nagasaki,vědci se shodují,že zabránily většímu utrpení a většímu počtu mrtvých,protože Japonsku by se jinak "nikdy" nevzdalo.

      Vymazat
    6. Pro pomýleného propagandistu 18:02 - Když už píšete blbiny, měl byste je přeci jenom lépe promyslet. Např. který "vědec" či "vědci" si dovoluje tvrdit onen nesmysl o atomovém bombardování Japonska. To, co tu píšete, říkají jen politici a to ještě ti američtí, aby "zdůvodnili" svůj nelidský zločin. Nezapomeňte, že v tu samou dobu Rudá armáda v Mandžusku a Korei naprosto zničila milionovou japonskou armádu a to bez atomové zbraně. Atomové zbraně byly Američany použity proti c i v i l n í m u obyvatelstvu, ne proti vojenským cílům, a to ne kvůli Japonsku, ale jako výhrůžka celému světu ("Teď budeme světu vládnout my a vy budete poslušně držet hubu a krok"). O vítězství nad Japonskem bylo dávno rozhodnuto už před tím a sovětská ofenzíva byl poslední hřebíček do rakve japonského militarismu.

      Vymazat
    7. Rusko jen zopakovalo strategii USA, která byla uveřejněna dřív než ta ruská. Američané jako první přišli s "právem na preventivní jaderný útok"!!!!!

      Vymazat
    8. 18:30. Hmm,hmm, především dovolte mi vyjádřit tu čest,že se mnou mluví někdo jako cenzor,který mne ve své blahovůli tedy nemaže, děkuji. Potom se ale dostáváme například nejen k nějakému nedávnému dokumentu v TV,který jasně sděloval fakta,přičemž argumentoval zkušenostmi s válečným bojem japonských sebevrahů nejen kamikaze a například s obětováváním se i prostých civilistů především na Okinawě,kteří měli rozkaz císaře nevzdat se nepříteli a raději pro svou čest,pro čest císaře,kterého považovali a stále ještě,většinou,považují za Boha a pro čest Japonska,raději zemřít. S touto myšlenkou rozkázanou jim oficiálně,šli japonští vojáci do války a realizovali ji přesně v duchu a tradici japonských samurajů a v duchu jejich samurajského kodexu "Pokud se ze smrti rodí život,nech ho žít, pokud se ze života rodí smrt,nesmíš se bát". Japonci byli v tomto směru "pošahaní" a vlastně jsou ještě dodnes. Existovala tedy jen jediná možnost jak reálně dosáhnout okamžité kapitulace Japonska a to zaútočit proti civilistům,aby tento útok dal císaři prostor-možnost pro jejich obranu-záchranu kapitulovat,respektive ukončit válku.

      Vymazat
    9. 18:32. Pokud vím ,nynější doktrína USA je obsahově vůči té ruské opačná,tedy žádné použití jaderných zbraní jako první a už vůbec ne preventivně.

      Vymazat
    10. 18:50 Oni Ti to Amíci určitě řeknou, jaké mají s atomovkou plány......

      Vymazat
    11. 19:57. Nemusí nic říkat,vím,že budou chtít jednat v národním zájmu,.. což je ale příliš málo,bohužel.

      Vymazat
    12. A pro ty obhajovače jediného použití jaderných zbraní v historii: Smáznout jediným zmáčknutím čudlíku dvě města včetně všech dětí.....Vám snad mrdlo!.....(sprostá slova nepoužívám vůbec, teď jsem musel udělat výjimku)....pokud by byla snaha dosáhnout porážky Japonska konvenčně, tak tyto hotový jsou vždy selektivní a je čas rozlišovat cíle....

      Vymazat
    13. 20:30. Skutečnost je většinou značně jiná než nepodložené teorie. Uvědomte si situaci v Evropě po porážce Německa a to by měly USA a asi nejen ony válčit ještě stále s Japonskem? Snažte se vidět situaci celou a tedy v souvislostech. Japonsko bylo bezesporu ještě krutější a zločinnější než hitlerovské Německo a nebyla škoda ani jeho dětí,tehdy,respektive lidé válčící tehdy proti němu tak nejspíše mysleli. Dnes ,po boji, dnes je "každý generálem" a myslí už humánně, nicméně tehdy měli lidé v mysli i odplatu a potřebu spravedlnosti. Byla válka a za války Japonsko ignorovalo lidskost plně. Kohokoliv byste se tehdy zeptal,jakéhokoliv prostého vojáka, každý by vám asi sdělil,že je mu jedno,zda zemřou i japonské ženy a děti,zvláště pokud by to ukončilo válku. Lidé nejsou stroje aby neměli emoce, to jen snílci a lháři jsou "humanisty" za každou cenu. A slaboši.

      Vymazat
    14. 20:19 tak toto môže napísať len kreatúra presne podľa americkej šablóny :Japonsko bylo bezesporu ještě krutější a zločinnější než hitlerovské Německo a nebyla škoda ani jeho dětí... presne v duchu amerických "hodnôt". Zločin si môžete ospravedlňovať ako chcete, aj tak ostane zločinom!

      Vymazat
    15. 20:40. Ano, ve válce se děly a dějí zločiny a zůstávají zločiny. Nicméně, ve válce jsou běžné a i objektivně potřebné. Jde jen o jejich míru,respektive potažmo o jejich přímou potřebnost nutnou pro dobro věci a tento pojem je jistě oběma stranami úmyslně vnímán opačně. Válka je vždy problém,který je i proto lepší řešit mírovou snahou především o vzájemné pochopení.

      Vymazat
    16. 18:47 - Existuje názor, který mi připadá velmi pravděpodobný, že hlavní příčinou japonské kapitulace nebyla primárně Hirošima, ale porážka v Mandžusku od SSSR.
      Vysvětluje se to tak, že Japoncům chvíli trvalo, než vyhodnotili ztrátu vojensky nedůležitého města katastrofou, jejíž podstatu příliš nechápali, zatím co ztráta milionové armády v Mandžusku pro ně byla zcela pochopitelná, a znemožňovala další vojenský odpor, pomineme-li zoufalou hospodářskou situaci.
      Nehumánní použití atomové bomby je sice vydáváno za humanitní akt na záchranu vlastních vojáků, ale mnohem spíše to byl vzkaz pro SSSR, aby se krotil.
      Je znám výrok Rooseveltův k Churchilovi: Nemůžeme nedat Stalinovi to, co si může vzít sám.
      Podotýkám, že Stalin vzorně plnil všechny smlouvy vůči svým spojencům, např. nezasáhl při revoluci v Řecku, protože slíbil Řecko Churchilovi; Dal spojencům v Berlíně slíbené tři zóny, ač Berlín dobyla Rudá armáda. Atd.
      PB

      Vymazat
  7. Budapešťské memorandum ovšem také říká, že se všechny podepsané strany vzdají ekonomického, nebo politického nátlaku. Pokud sami Američané přiznávají, že do násilného převratu na Ukrajině, který anexi Krymu předcházel, miliardy dolarů, neporušili toto memorandum jako první Američané?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:34. Ten násilný převrat,to byla vůle lidu Ukrajiny potvrzená všemi následnými svobodnými a demokratickými ukrajinskými volbami. Revoluce jsou skutečnými dějinami světa a nejenže s tím nikdo nic nenadělá ale ani by neměl,protože například Ukrajina,to nebyl Janukovyč ale byl a je lid,respektive národ a ten je i základní jednotkou mezinárodního práva a tedy má právo vyšší,směji se,než ten jeden prezident.

      Vymazat
    2. Ale platí to i na Východě! Jinak souhlas. Lid má podle americké deklarace práv svobodu obsadit vládní budovy a vzít si moc do svých rukou! Igor Iványč to dokázal ve Slavjansku s 24 muži a kdyby ho nezradil kremelkej chuljo tak moh bejt dneska prezidentem Novoruska! Nebo carjem!:)

      Vymazat
    3. 15:22. 24 mužů není lid a už vůbec ne národ. 24 mužů jsou tak nanejvýš banditi. A i národy mají svá přesně daná práva ,a přirozeně daná.

      Vymazat
    4. 14:42 Jdi už do háje s těma svobodnrjma volbama na Ukrajině. Viděl jsi jak se hlasuje v "kyjevském parlamentu", Ty tajtrdlíku!
      V.J.Horák

      Vymazat
    5. Januk když si prosazoval protiústavní pravomoce, tak nepostupoval jinak ...

      Vymazat
    6. Ad 14.42
      Jsem rád, když sleduji, jak bytostný demokrat pohrdá výsledky řádných demokratických voleb. Vskutku pikantní podívaná.

      Vymazat
    7. 15:27 - a ti gauneři co naházeli v Bostonu čaj do moře, to byl jako kdo? Ještě v převlečení za Indiány! Asi "národ" jo?

      Vymazat
    8. 17:36. Byli to pouzí nemilci čaje.

      Vymazat
    9. No právě! Z "nemilců čaje" se stali revolucionáři ke kterejm se přidal lid! A byla tu revoluce a válka za nezávislost! A to samý Igor Iványč! Nejprv banditi a pak revoluce a válka za nezávislost! Jen místo USA vzniklo LNR a DNR, no ... čemu na tom nejde rozumět?

      Vymazat
    10. 19:06. To byl samozřejmě vtip,s těmi nemilci čaje, ale tehdy byla jiná doba a jiné podmínky i situace. Rusové už mají vlastní stát-Rusko a naplnili jím své právo národa na sebeurčení. Pokud by měla nějaká jejich jiná část mít stejné právo,ano,ale musela by to být její vlastní vůle,musela by mít schopnost samostatnosti a musela by mít vůli k samostatnosti, protože vše jiné je jen anexí,respektive připojením území cizího státu k jinému státu,v tomto případě k Rusku. Kromě toho,v tomto případě a i v případě Krymu,jde o přímou vojenskou účast a podporu Ruskem ,doslova o válečný akt Ruska a ten samozřejmě mezinárodní právo naprosto,nepřipouští-vylučuje.

      Vymazat
    11. Tak když 4 miliony z 8 milionů obyvatel (včetně dětí) přijde pod palbou hlasovat a stojí dlouhé fronty u volebních stolků referenda za nezávislost dalších třicet tisíc vstoupí do armády a za cenu obětí vlastních životů či zdraví vyžene okupanty, tak co už může bejt větší důkaz vůle k národní nezávislosti? Halt na území Vojska donského nemá Ukrop co páchnout! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Rusk%C3%A9_imp%C3%A9rium#/media/File:Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Vymazat
    12. Uznávám že na tý mapě jsou Juzovka (Doněck) i Lugansk součástí Jekatěrinoslavské gubernie, leč to nic neznamená, páč Káča Veliká ty města nezakládala pro jakési popšonštělce, ale pro Rusko! Však po ní taky ta gubernie nesla název.

      Vymazat
    13. Já to ještě krapet přiblížím aby to bylo jasný. Nedávno běžel na ČT dokument od Remundy o Donbasu. Nic jsem od toho nečekal, ale kupodivu řekl pravdu! Že Ukrajinská armáda se tam dopustila válečných zločinů. A dokonc dal slovo místním a jeden chlaík tam vystihl celou podstatu věci: "My jsme respektovali když si vyskákali nové volby a zvolili Juščenka, kterej nás tu pak otravoval zákonama o "holodomoru" a ukrajinštině jako úředním jazyku. Ale vydrželi jsme to a zvolili si našeho prezidenta. Ale oni to vydržet nedokázali do dalších voleb! Nebyli jako my, svrhli ho a očekávali že sklapnem podpatky a smíříme se s tím. A to se spletli".

      Vymazat
    14. A na závěr se tí musím přiznat, že já bych byl stejně tak "národotvornej" (?) nebo jak tomu říkáš, kdyby nějaký pražský povl svrhnul mého prezidenta a nahradil ho nějakou sviní vlastizrádnou typu Khárl Poserplína. A oznámili mi že to byla "národní revoluce". Počítám že na Moravě by povstali, zejména na severní a odtrhli se a kalouskovská vláda by tam poslala modrý esesáky - všelijaký ty vejcomety na Paroubka, ovšem tentokrát vyzbrojený těžkou technikou. Nezaváhal bych a šel bránit povstalecké území a vím že mou rukou by zdechlo moc a moc khárlistických sviní, moc! A bylo by mi úplně u prdele, co tomu říká nějaký mezinárodní (židovský) právo (bezpráví) ...

      Vymazat
    15. 20:10-celý problém je, že ve státních útvarech je potlačena (uměle) národnostní volba ve prospěch anonymních minorit, místo dohod na společné vládě dle parity. Proto vznikají války i pogromy. K novému dělení(revoltě) se schyluje.

      Vymazat
  8. "NATO obklíčené Ruskem ubráníme, mi pod vedením našeho českého vrchního velitele armády Česka a prezidenta Andrewa Shapiro ubráníme ideje demokracie, pátá kolona s bohatstvím neziskovek jsme poslední legie protiruského odporu v programu zadržování Ruska."Jozef Poskoč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojdeme do toho hnízda nepravosti - až do Moskvy! A na kremelskou zeď napíšeme: "Mluviti rusky se zakazuje!". Jozef Pilsudski.

      Vymazat
    2. Ad 17.31
      Tak dlouho naši severní "přátelé" provokovali a machrovali, až Rusové provedli odvetu v Katyni.

      Vymazat
    3. 17:46. Druhou odvetu.

      Vymazat
    4. Která byla ta první?

      Vymazat
    5. 18:12. No právě.

      Vymazat
    6. Píšete druhou odvetu. Ptám se proto, kde je ta první? Mám z Vaší poznámky pocit, že Rusové Pšonkům připravili ještě nějakou předcházející. Ovšem nevím jakou.

      Vymazat
    7. 18:22. Mělo Vás napadnout,že nešlo o odvety.

      Vymazat
    8. O co tedy šlo?

      Vymazat
    9. 18:39. O útok.

      Vymazat
    10. Tak to chápou Poláci. Nicméně Rusové Polákům nemohli zapomenout zacházení s ruskými, ukrajinskými a běloruskými zajatci během rusko-polské války v roce 1920. V polském zajetí a internaci jich mělo zahynout přes 50000. Celkem oprávněně pak Rusové chápou Katyň jako odvetu za výše uvedené zločiny.

      Vymazat
    11. Rozsudek nad pilsudčíky byl spravedlivej. Vojáky a poddůstojníky pustili dom, páč s tím neměli nic společnýho, leč oficíry, kteří buď osobně se na zvěrstvech proti zajatcům podíleli či byli syny polských válečných zločinců (v Polsku existovala tradice vojenských rodů), dostali přísný trest za svou lopatu z roku 1920. Jenže se to nemělo tajit a házet sprostě účelově (páč když to prasklo, tak zrovna byli Britové a SSSR spojenci a nemohli si dovolit skandál v koalici) na Němce! To byla ta prasárna!

      Vymazat
    12. 19:10. Pokud vím,byli to i duchovní a inteligence,kteří byli tehdy nejen v Katyni usmrceni. Bylo to to nejcennější a nejvyspělejší z polského národa,co bylo usmrceno kulkou zezadu do hlavy,bylo to zabíjení národa,doslova. Desítky tisíc příslušníků jeho elity. Skoro mne nenapadá nic zbabělejšího a zvrhlejšího a .. účinnějšího.

      Vymazat
    13. Souhlas. Pokud byl SSSR odvážný zatočit se svými polskými protivníky, měl mít tolik odvahy to aspoň přiznat. Rusové svou vinu za Katyň, sice neradi, ale přiznávají. Jenom nevím, jestli už tak učinili za události z roku 1920 i Poláci.

      Vymazat
    14. Samozřejmě musej obě strany přiznat vinu! Ti polní kuráti co dostali včelu do týlu taktéž žehnali popravám "bezbožných" Rudoarmějců ve 20-tým roce, takže argument o "elitě národa" neberu. Xindl to byl.

      Vymazat
    15. Ad 19.37
      Podobně mohou argumentovat i Rusové, Bělorusové a Ukrajinci. V Katyni zemřelo násilnou smrtí cca 22000 lidí. Na druhé straně v roce 1920 v polském zajetí přes 50000. Poláci si holt se svou náturou a svými spáchanými zločiny nesmí furt dokola myslet, že jsou pouze obětním beránkem krvežíznivých sousedů.

      Vymazat
  9. Hlavně pište - co píšete je úplně jedno, ono je úplně jedno že píšete, protože ve skutečnosti na vaše názory sere pes, ale každej názor se odklikne a přičte, zvyšuje měřítko čtenosti, a z těchto takzvanejch publicistickejch serverů je vynikající byznys. Myslíte si, že někdo tyhle články píše zadarmo? Zadarmo píšete diskuze jen vy, vy troubové. Zkuste za každej uveřejněnej a nesmazanej příspěvek vyúčtovat stovku. A uvidíte co by to udělalo - to by byl rachot!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:48. Já myslím,že tyto naše úvahy mají nějaký smysl,například ta úvaha,že "Nechci válku,chci aby Rusko vrátilo Krym tomu,komu ho odňalo,protože Rusko si už dělá jen to,co chce a například Čína ho v tom už napodobuje a postupně by tak přestalo platit mezinárodní právo a "platilo" by neprávo a tím je chaos. Chaosem ale vznikají vzájemné střety a následné války. Dohody by prostě měly platit,protože pokud neplatí dohody,neplatí nic." Snad někoho napadne,že na tom něco je.

      Vymazat
    2. 14:48- dobře, a noviny které kupujete také platíte aniž máte tolik možností reakce.TV ještě horší. Závidíte nebo trolíte,(odrazujete aktivitu),dle "nerušte, vládneme"?

      Vymazat
    3. Vy dva synchronizovaní trollí blbové, až pochopíte kdo ten chaos vytváří, tak se zblázníte, zatím jste jen nevědomí "pomocníci" Putina, díky.

      Vymazat
    4. 14:48
      Až zas přijdeš za školení od Šapita,tak raději ten "tvůj myšlenkovej hovnopád"vypust jinde!

      Vymazat
    5. 15:08. "Vy dva synchronizovaní trollí blbové". Nemohl jsem ani uvěřit tomu,co slyším,když jsem si tuto Vaši větu přečetl nahlas. Pokud vím nebo pokud je mi známo,přece jsme jen těmi,kdo se snaží vědět skoro všechno co neví nikdo. Myslím a tedy jsem diskutérem,protože nejen spermií lze předat informaci a já zrovna abstinuji. Pokud bych měl na mysli něco jiného,nenapsal bych to a asi bych tomu ani nerozuměl. Vyhrazuji si Vaše hodnocení,protože jsem nadšen tou úrovní ale nesouhlasím s ní.

      Vymazat
    6. Ser na ně, oni to dělaj pro nás, nechápeš? Bavit se je důležitý! Bavíš se? Pak je vše O.K.! Stejně hovno záleží na čemkoliv, bytí je relativní a náhodný a krom šou nemá nic smysl! Bav se třebas tím, jak se druhý kreténi berou smrtelně vážně a zkus je občas vytáčet a uvidíš jaká je na světě furt prdel a hned přestaneš bejt takovej škarohlíd:)))

      Vymazat
    7. 15:19. OK.

      Vymazat
    8. Jo - já už se tímhle fakt bavím. Jako když jdu kolem herny a vidím ty zpocený blbečky, jak hází do přístrojů svý prachy, dřepí tam hned po otevření herny a až do půlnoci, a řada hnusých grázlů - jeden z nich je i multimilionář senátor Votava ( nebo Vobruba?) na těch pitomcích vydělává těžký prachy - a furt s hazardem bojujou, to je největší sranda. A diskutující taky sypou prachy do mašinerie, kde se v reklamě přepírají špinavý peníze. Taky u toho dřepíte hned od rána do noci - už vám není pomoci. Proč bych vás měl od žvanění odrazovat? Jste závisláci, bez toho žvanění byste už neměli pro co žít. A to je hodně smutný - na osamělosti lidí s internetem a jejich domnění, že jejich názory někoho zajímají, vydělávají ti, co toto vymysleli, těžký prachy. Za totáče tohle samozřejmě být nesmělo, a svoboda s tím nemá co dělat, ale vykořisťování člověka člověkem je absolutní hnus - po kterým se všem zvonilům stýskalo? Vytěží z vás všechno co půjde. Vůbec na nikom z vás a na žádném vašem názoru nezáleží, nikdo se jím neřídí, a řídit nebude. Je to jen o tom, úspěšně rozproudit hádání a pak už to jde samo. Tak mi nenadávejte do trolů, od toho jsou tady ti provokatéř,kteří naopak rozpoutávají diskuze. Souhlasím s anonymem 15.19 - má pravdu. Seru na ně. Mějte se parádně.

      Vymazat
    9. 15:16, 15:19- jednou z výhod normálního vývoje je mezigenerační domluva jazykem, bez velkého hnutí v mozku. Zdá se, že došlo "urychleným vývojem" k naší disproporci, sorry. Možná přijdete na příčinu "skokového" vývoje mezi opicí a člověkem, možná k "návratu".

      Vymazat
    10. 15:59. Jsem opravdu rád,že Vám chybí devoce,skokane.

      Vymazat
  10. Pokud vím, tak gosudar Putin zastavil opolčence během úspěšného protiútoku, což se podle jejich velitele Strelkova rovná zradě. Za možnost stát se pro papeže mírotvorcem a předčasně uzavřít minské dohody, které budou mít jepičí život stejně jako pakt Molotov - Riebentrop a vůbec každá "dohoda" se západem prahnoucím po vyhlazení Slovanů. Tahle chamberlainská nedočkavost spojená s ústupky nedopadne dobře. Saddám, Muammar a Slobodan by mohli vyprávět. Srbové pod ochranou OSN také, víme jak dopadla Republika Srbská Krajina a Kosovo. Nyní se těžké zbraně vykládají v Oděse, americká a turecká pěchota se vyloďuje v Mariupolu, tedy přístavech, které by už dávno byly součástí Novoruska, zatímco trpí pod okupací Ukropů (Ukraine-Europeans, Hitlerův Nový člověk). Podněstří, Krym, okleštěné DNL a LNR se ocitly v izolaci a ekonomicky takřka neživotaschopné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! jenže místní komoušský bezmozci oslnění siomopslíkem z Kremlu to nevidí a vidět nechtěj! - http://iks2010.info/?p=95389

      Vymazat
    2. Zalez do pangejtu ty pazgřivče z lejnolahvárny!!!!

      Vymazat
    3. 15:27. Pangejt (panket) je okrajový pás silnice,železniční trati a pod.,takže se do něho leda tak dá uhnout. To jste zase něco pochytil a nevěděl co,že jo.

      Vymazat
    4. Toho blbečka komouška si nevšímej, ten furt žvatlá sračky kterejm sám nerozumí:) Každej je u něj Chujmer Chujmerovič, což ovšem vzniklo od spojení Vladimír Vladimírovič s jeho přezdívkou Chujlo:) Chuj(vladi)mir je tedy Putin! Až se to ten blb dozví, asi si to hodí:)

      Vymazat
    5. Hele - a kdo vrátí ukradený Kosovo? Nebo to tě tolik netankuje? Ale to je jasný - to je to dělení mordů a svinstev na správný mordy a svinstva a špatný mordy a svinstva - jděte už do prdele! To opravdu nebudete měřit stejným metrem a nebudete? Jak to chcete vysvětlit?

      Vymazat
    6. 19:59. Válka NATO proti Jugoslávii na podporu práva albánského národa Kosova na sebeurčení byla správná a v souladu s mezinárodním právem a vůbec nezáleží na tom,že Rusko bylo proti,protože Rusko prostě mezinárodní právo zase porušilo-ignorovalo. Nicméně, nezávislost Kosova byla vyhlášena-realizována Parlamentem Kosova ,který byl zvolen jen menšinou všech oprávněných voličů Kosova a tedy nedemokraticky. Voleb se jich zúčastnila jen menšina,respektive. Proto a i protože i všech následujících voleb Parlamentu Kosova se opět zúčastnila jen menšina, NELZE KOSOVU UZNAT NEZÁVISLOST,protože je nedemokratická. Demokracie znamená vůli většiny a té nebylo dosaženo v Kosovu v této věci nikdy. Kosovo by tedy mělo být stále součástí Srbska.

      Vymazat
    7. 20:30 V súlade s medzinárodným právom? Akým???? A Albánci sebaurčení boli už dávno, ak si to nevedel, tak hneď vedľa existuje štát s názvom Albánsko.

      Vymazat
    8. 20:53. Charta OSN zaručuje právo národa na sebeurčení a ta část Albánců v Kosovu ho měla také,protože jsou Albánci,kteří jsou národem, měli vůli k samostatnosti a dokonce samostatní i nyní jsou,tedy trvale, měli tu schopnost samostatnosti a už je i jisté,že objektivně a měli vlastní vůli,tedy bez zásahu někoho jiného a myslím tím především jiné státy a i významná a tedy mocná náboženství. Bylo to v pořádku podle mezinárodního práva,nešlo o připojení k jinému státu,respektive o anexi ať už přímou nebo nepřímou,tedy.

      Vymazat
    9. Ad 21.10
      To, co píšete, je absolutní zhovadilost. Podle stejné logiky, kterou uplatňujete u kosovských Albánců, by měli právo na samostatnost Baskové v Baskicku, Katalánci ve Španělsku, Severní Irové v Ulsteru, Korsičané na Korsice a můžu pokračovat dál. Potom by se ale mělo odsoudit a potrestat, asi nejlíp humanitárním bombardováním podle návodu NATO, jednání Španělů, Britů, Francouzů, pokud to výše uvedeným etnikům nechtějí povolit. Stejná hovadina, že? A propos, proč dosud nebylo odsouzeno vraždění během krvavé neděle 30.1.1972, které spáchali Britové v Ulsteru? To nebylo poškození lidských práv?

      Vymazat
  11. Proč by mělo Rusko vracet Krym Ukrajině, když v roce 1783 v době, kdy Rusko získalo do svého vlastnictví Krym ve válce nad Turky a Tatary, tato země vůbec neexistovala. Mimo jiného na Krymu není jediný hřbitov s Ukrajinskými vojáky. Na Rusy udělal podvod v roce 1954 Ukrajinec Chruščov, který se stal hrobníkem SSSR. A Ukrajina, která tvrdí, že je demokratický a proevropský stát by měla zároveň vrátit jimi okupovaná území států, kterých se zmocnili zásluhou Stalina ve a po II. Světové válce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. https://cs.wikipedia.org/wiki/Ukrajinizace

      Vymazat
  12. Nedokáži si vůůůbec představit jak by Srábotka se Zadolárkem a hérečkou zdůvodňoval občanům ČR, náš efektivní podíl na útoku NATO s banderovci na Ruskou federaci a proč mají naši vojáci,synové jít bojovat za Ukro-nacisty?Absolutně neuchopitelné myšlenkově proč,nepředstavitelné,jedině snad za předpokladu totální zrady našich čelních politků a představě USA velení,že Češi jsou úplní de.bi.lo.vé, hlupáci jako arabové-afričani bez vzdělání a historie,.....tak pak snad bych to pochopil ten spolupodíl ČR na útoku na území Ruské federace,ale v tom případě bych začal nakupovat urychleně věci pro přežití rodiny co nejdříve na příštích 5 let a stěhoval se do lesů na Sázavě!!!!!Tohle je snad jen bujná představa banderovského fanatického vedení v Kyjevě,...snad proboha ani né běžných Ukrajinců.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:32. Hele ,Rusko opakovaně útočí na jiné státy a to anekčně,dokonce. Hele, Rusko opakovaně útočí na jiné státy a to anekčně,dokonce. Hele, stačí Ti to?

      Vymazat
    2. 1632 = kromě ruské propagandy ještě nikdy nikdo netvrdil, že se NATO chystá napadnout Rusko. Proč prosím přebíráte z Ruska takové nesmysly ?
      Pokud bude blok NATO napaden nějakým nepřítele a nevyjasní se to diplomaticky, tak asi naši vojáci půjdou bojovat. Nemám strach - NATO je nejsilnější blok s 3 mio vojáky.
      Ten kdo by nás chtěl napadnout by musel být blázen.

      Vymazat
    3. 18:27. Vy to píšete tak,jako by například Trójský kůň nebylo napadení,respektive válečný akt,.. který údajně vedl ke zničení Tróje.

      Vymazat
    4. 16:40 ty si choď dať studenú sprchu, lebo si už úplne mimo. Pozri si to na webe, keď si už taký sprostý, koľko ÚTOČNÝCH vojen viedli a vedú USA len od 2.sv.vojny , koľko štátov anektovali priamo svojou armádou a koľko zruinovali cez svoje banky!

      Vymazat
    5. 20:57. Jednají v národním zájmu,ve svém národním zájmu,jako i jakýkoliv jiný stát,pokud je suverénní dostatečně. Jde spíše o to,jaký je ten národní zájem USA zrovna,směji se. I státy se vyvíjejí a stejně jako i lidé se tak mění,přičemž mění se i situace světa včetně nějakých a vlastně jakýchkoliv pravidel hry-zákonů. Nelze tedy dějiny zevšeobecňovat,proto je potřebné rozlišovat jednotlivá dějinná období. Podle mého subjektivního názoru USA jednaly většinou správně,respektive pro dobro věci.

      Vymazat
    6. My přece nebudeme bojovat za Ukronacisty, nebo Židobanderovce, dokonce ani za Američany, ale za majitele USA, kterým na USA záleží skoro tak málo, jako na nás.
      Oni možná ani nemají skutečné osobní zájmy v Rusku, ale jednají podle nastaveného VZORCE. Podobně jako hráč musí hrát, protože je hráč. Multimiliardář musí vydělávat peníze, protože je multimiliardář, Generál se připravuje na válku z titulu své funkce, i kdyby byl pacifista. Nebo proto, že voda teče s kopce dolů, protože jí to přikazuje gravitace.
      PB

      Vymazat
  13. Vam komunistum uz z tech valecnych planu a konspiracnich teorii uplne jeblo. Zadny utok na Krym nebude.
    To ovsem neznamena, ze jeho obsazeni Putlerem neni zlocin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak bude třeba útok na Moskvu,třeba,na něco se dá útočit vždy. Jim to nevymluvíte.

      Vymazat
    2. vlast tě (16:36) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    3. 16:44. Já protestuji proti nějakému udávání, ať se ti lidé udávají sami,já to dělat nechci. Kdyby byla přecejen válka,šel bych k řece chytat ryby a ať si třeba válčí a mne do toho netahají,pokud by ale nepřipluly i ponorky,to bych se tedy fakt naštval. Má rodina je zajištěna velmi dobře finančně a věřím,že bych dokázal zařídit jejich bezpečné umístění třeba do Pacifiku.

      Vymazat
    4. To je jen Chujmer, Pepek, Lejnolahvárna, kdyby někdo povídal, pangejt, pazgřivec a dalších pár hýků imbecily zdejšími postkomoušskými do blbých jejich mozků vrytých co opakujou kolem dokola - kdyby tyhle hovada dělaly iá-iá-iá - vyjde to prakticky a stejno:)))

      Vymazat
    5. Jeblo jim z absence moci! Maj po ní absťák! Ovšem není jim pomoci:)))

      Vymazat
    6. 17:25. Budeme jim říkat chytré věci a oni je budou po nás opakovat.

      Vymazat
    7. 17:02-to je hezký,sice nevím, ve které řece plují ponorky a jak hluboko do Pacifiku hodláte rodinu umístit,Vaše starosti na mou hlavu.hihi.

      Vymazat
    8. 20:41. Tak jo,byl to jen pokus o vtip.

      Vymazat
    9. 20:41. Ten Pacifik měl znamenat pacifikace a pacifismus,tedy "zachování míru za každou cenu".

      Vymazat
    10. 20:55- věděl bych, obětovat dle starých rituálů všechny psychopaty Světa do bezpečné hloubky Pacifiku. Jednou se to v historii stalo, že tam bylo utopeno zlo ale věřte Tolkienovi.

      Vymazat
    11. Buď jít na ryby, nebo na houby a koukat na ty hřiby, jak se zvedají nad krajinou až do stratosféry.
      PB

      Vymazat
  14. Nebyl by lepší červenec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo ještě lepší by byl SRPENEC; proč, to si snad vtipní lidé domyslí?!? A trollové jsou VOLOVÉ, ti skočí na špek a ještě budou hýkat idiotským šapitóvským blahem?!����

      Vymazat
  15. Je nejvyšší čas změnit stávající chaotickou a neúčinnou správu světa, která umožňuje realizovat mimo jiné i v článku popsaná negativa. Jednu možnou alternativu pozitivní změny správy světa popisuje článek: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

    OdpovědětVymazat
  16. Jedinou cestou je změna ze strany USA.Trump je možnou alternativou.Ale druhý den po zvolení může dopadnout , jako kanedy.Majitelé zeměkoule se bez boje nadají.Ale mamon by si už neužili po provokaci RF.

    OdpovědětVymazat
  17. Nesmysl, Krym je ruský a ruský zůstane.
    NATO si nic takového nedovolí.
    Invazní armáda by byla zničena během okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  18. Jděte všichni do háje. Když píši všichni, myslím všechny, proputinovce, proshapirovce, trolly, netrolly, usáky, rusáky atd. Jedinou cestu změny vidím v tom, na obou stranách namačkat co nejvíce těch "červených tlačítek" a bude vymalováno. Zmizí všechny problémy. No a za nějakých 10000 let budou opět sedět u svých supermoderních PC noví diskutéří a trollové, aby si vzájemně dokazovali kdo z nich má tu skutečnou pravdu. Historie se opakuje! Nejhezčí na tom bude, že tu skutečnou pravdu nebude znát ani jedna strana, stejně jak jí neznají dnes. Ale nám to již bude šumafuk. Přejí všem hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:14. Nás některé ale "baví" bojovat za dobro a vzdát věc se nám prostě ani nechce a ani nemyslím,že by to bylo opodstatněné,protože z nějakého důvodu žijeme a proto by ten život měl mít i tu nějakou náplň,které můžeme říkat třeba úkol. Chci ho splnit,protože myslím,že každý z nás by se měl snažit pomoct "Bohu",tedy vesmíru,Universu,jehož jsme součástí a existujeme jen při jeho existenci,jsme jím a on je námi.

      Vymazat
    2. Nobody,"zbylé"hezké dny? Díky.

      Vymazat
  19. Vážení anonymové, a nyní myslím všechny, bez rozdílu názoru. Nebylo by moudřejší, když už se pod své výpotky stydíte podepsat, používat alespoň fiktivní značku? Unavuje mne ono oslovování časem. Víte, možná nemám ve všem pravdu, ale myslím si, že svůj názor dokážu obhájit pro mne dostupnými informacemi. Není hanbou se občas mýlit. Ale je znakem naprosté stupidity v omylu setrvávat jen na základě pochybného ideologického přesvědčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:41. Můžeme se třeba očíslovat. Tak, já jsem třeba,třeba První a vy ostatní budete až za mnou,jo?

      Vymazat
  20. Anonymní2. června 2016 21:15

    Váš názor mi připomíná historii, kdy platilo právo silnějšího. V tom máte vlastně pravdu. V naší politice se tomu říká princip kladné a záporné motivace. Politika se nejdříve pokusím kladně uplatit, a když se nedá, záporně ho politicky, nebo v posledním možném případě, fyzicky zlikviduji. Přeneseno do mezinárodní politiky, nejdřív se pokusím uplatit místní politiky, aby se stali poslušnými loutkami. Když se to zvrtne, vytáhneme na ně podporu terorismu, nebo výrobu zbraní hromadného ničení a sprostě je vymažeme z mapy světa. Jestli tohle mají být ony západní hodnoty, tak potěš koště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:54. No, ono je to vlastně opravdu "zábavné" v té politice, proto mají vládnout jen ti nejschopnější. Vždy je to boj a asi je i nebezpečný. Vždy ale rozhodují úmysly a není náhodou,že už za starověku se vládci odebírali mluvit s bohy někam do soukromí. Možná,že je vedli a možná,že je vedou i nyní,pokud to myslí dobře. To zaručuje "nezranitelnost".

      Vymazat
  21. Raději si zazpívejme.Nač chodit do války,radší doma sedět a louskat buráky.
    Američtí miliardáři rozkradli i Ameriku a teď se tomu diví,že se rozkrádání brání některé státy,tak se jim musí domluvit zbraněmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA zotročí a rozkulačí Evropu po podpisu TTIP.Bezcenné zelené papírky, jež rotačky nestíhají tisknout, budou zaplavovat Evropu, evropské zboží prioritně do USSA, tím se míní odpíchnout to čínské, za které se bude platit zlatem a jinýi platidly, nikoliv papírky s kačerem Donaldem.

      Vymazat
  22. názor lidí ( tady obyvatel krymu) nic neznamená, pár grázlů si ukradlo tento svět a lidský život pro ně neznamená vůbec nic!

    OdpovědětVymazat

Reklama