Reklama

.

.

úterý 5. července 2016

Britský parlament vyzval "k tvrdé odpovědi" Rusku


5. 7. 2016   zdroj
NATO musí obnovit svůj systém obrany, přehodnotit systém zadržování a znovu zahájit dialog s ruskou vládou, ale dialog musí být uskutečňován z "pozice síly".
Výbor pro obranu britského parlamentu vydal zprávu o vlivu Ruska na bezpečnost země, v němž vyzval k rozšíření sankcí proti Ruské federaci a přehodnocení systému obranného zadržování směrem k jeho vyšší efektivitě. Tento dokument je zveřejněn na internetových stránkách britského parlamentu.



Podle názoru členů výboru, kteří navštívili na jaře roku 2016 Moskvu, je také třeba vyvinout úsilí na obnovení dialogu s Ruskem, aby se zabránilo konfliktu.

Ve zprávě, zveřejněné v předvečer summitu NATO ve Varšavě, je uvedeno, že Rusko svými kroky vůči Ukrajině a Krymu zmařilo myšlenku o stabilní Evropě v období po skončení období "studené války". Nyní musí NATO obnovit svůj systém obrany, přehodnotit systém zadržování a znovu zahájit dialog s ruskou vládou, ale dialog musí být uskutečňován z "pozice síly". Výbor také uvedl, že kromě "obsazení území na Ukrajině," udělalo Rusko totéž v Gruzii a organizovalo i kybernetické útoky "po celé Evropě." Tím se Moskva snaží "obnovit globální vliv." Dokument uvádí potřebu "přiznat míru zbrojení Ruska a dát na to tvrdou odpověď."
Poznamenejme, že summit NATO se bude konat ve Varšavě ve dnech 8.-9. července 2016. Generální tajemník NATO Jens Stoltenberg zdůraznil, že akce se bude konat na pozadí rozšíření nových výzev pro NATO na Blízkém východě a v Africe, ale i v samotné Evropě, kde "průbojné Rusko zastrašuje své sousedy a mění hranice násilím."


 Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

93 komentářů :

  1. Dialog z pozice síly to dělal Adolf Hitler

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Venco, vždyť jsou to jen žvásty. Snad tě to nevzrušuje? Kdosi něco napíše, a někde jinde, na jiným serveru, píše kdosi jinej cosi jinýho. Takový a podobný brebty čteme už několik let, ale pořád se nic neděje. To je jako když si ten náš lotr Kalousek na demonstraci nadával s tím - tehdy ještě odborářem - Zavadilem, navzájem si dali jmen a urážek, a pak šli svorně spolu na žejdlík! Pamatuješ? No a pak raděj soudruzi uklidili Zavadila do parlamentu, nacpali mu prachy jaký tam mají všechny ty všiska ( pardon zástupci lidu) a je ticho po pěšině. Žádný odborářský rebelie, a Zavadil možná chodí s Kalouskem a dalšíma politickýma špindírama pařit někam na jachtu! Myslíš, že ve světě je ta špína o něčem jiném? Budou si "jako" nadávat, ale ve skutečnosti spolu obchodujou. To máš stejný, jako ty nadávky Číně. Že pošlapává lidský práva a haf haf haf - jak jí američan nadával - věčně to bylo v mediích a pak i v našich. Tibetský vlajky a komedie pro pár blbců. Ve skutečnosti s Čínou obchoduje celej svět, amík nejvíc, jen my jsme si to horlivě posrali ( jako si všechno vždycky a´priori poserem svou ideologickou horlivostí - jakmile se zorientujeme komu máme lézt do prdele) - no a teď získáváme čínský pozice pracně zpátky, přes veškerý pošlapávání lidských práv. Číňaní se jen smějou. Všechno je pořád stejný - intriky, všivárna, špína, lži a manipulace. Škoda si tím zasrat tak hezkej sváteční den. Jedno se mi na tobě líbí. Ten postřeh - jsi pod článkem první, ještě než sem vleze ta provokující veš! Nějak se nám opozdil náš rudohnědej lůza.

      Vymazat
    2. bravo naprosty souhlas!!!

      Vymazat
    3. Zajímavý je i ten obrázek. Takto zřejmě vyplachují mozky občanům Spojeného království. Když se totiž k britským silám přidají i vojska NATO, vyplyne z toho, že by Rusko mělo sakramentsky přidat ve zbrojení. Takto je závěr jasný - Když Rusko napadne osamocenou Británii (což je tuplovaný nesmysl), nemají Britové šanci... Prostě válečná propaganda pro slaboduché. Protože mám v Británii několik známých, jsem si jistý, že na to běžný Brit neskočí. I pro tyto hloupé propagandistické hrátky nakonec vyhráli příznivci Brexitu.

      Vymazat
    4. To je stary pravidlo: Cim vice se jim to posira uvnitr tim vice a zoufaleji potrebuji zahranicni nepratele. To je dneska jako vzdy zase Rusko. Me libi ta britska "POZICE SILY".To je opravdu neco./Vice pisu na Zvedavci/.
      Soudili se valecny zlociny po 2.sv.valce a japonskej vojak dostal 15 let a prave za zlocin "waterboarding". Cili zakony tady jsou a valecny zlocinci taky!! A prave v ty Britannii !! Procpak se demorepublikani divate jinam v USA a v Britannii??
      Me se libi take kazdy VLIV, ktery je prospesny vsem !!Moc.. Procpak fasisti hazej vyhybku kazdy pravde a neovlivnujou nas tak a netrumfnou Putina ???Procpak tak milujou zlocince, teroristy a fasisty /Ukrajina/ a mlatej a terorizujou normalni lidi...Takhle nad nima zvitezi ideologickym vlivem kazda domovnice...

      Vymazat
    5. Titulek je trochu zavádějící. Nejde o stanovisko parlamentu, ale jednoho výboru. Britský parlament by měl mít vážnější starosti. Např jak fungovat po tom brexitu v nové "splendid isolation", koho volat k odpovědnosti za agresi proti Iráku, co s islámským státem, co s Tureckem, které vojensky obsadilo třetinu Kypru, na kterém má VB pořád ještě dvě vojenské základny, co bude s Gibraltarem a pod. Pak teprve jak to bude s tou pozicí síly proti Rusku.

      Vymazat
  2. Nejstrašnější je, že se naše země prostřednictvím volených zástupců tváří jako součást té agresivní, pokrytecké a prolhané anglosaské tlupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jsme zase zabořeni díky Zaorálkům, Havlům, Hermanům, Kocábům .... do amerických zadků, které jen provokují:

      http://www.blacklistednews.com/Hacked_Emails_Confirm_NATO_Push_To_Provoke%2C_Escalate_Conflict_With_Russia/52385/0/38/38/Y/M.html

      Vymazat
  3. To mozu ozaj pustit do sveta len okupanti a kolonialisti na cele s k...om Stoltenbergom.Ja zasnem ze ci ten debil nepouziva hlavu o tom co vobec prehlasuje. Vseci chcu bojovat s Ruskom okrem ludu. Hlavne ty ktory maju 10 000 € mesacne ty nas budu presvecovat aj o tom ze zem je rovna doska Vesat vsetkych!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kolego ze zahraničí.
      Jak je u vás na tom Smatana? Již napsal pořádný seznam proruských webů?
      My tu máme také jednoho kašpárka - Sorosova onasistu z Evropských hodnot.

      Vymazat
    2. Jenom jednoho?

      Vymazat
  4. svěráku Hitler měl kámoše v Moskvě a né v Londýně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To měl. Protože někteří generálové chtěli zaprodat svou zemi.
      Zrovna jako dnes. Sesadit Putina, udělat další převrat a vrátit se do jelcinovské éry.
      Ta byla pro skomírající západ velmi výhodná.

      Vymazat
    2. 17:01 hochu máš pravdu,jenže to je dilema.Co je pro Evropu (česko) lepší?MĚ to rusko nebere a od západu(třeba USA) není se čeho obávat,tím chci říci vojensky.Je pravda,že bez ruska není Evropa.Přece Havlisti nevládnou světu a Donald bude trochu jinej,tak ty starej komundíro si dej pivko a nežvaň(omlouvám se za případný pravopis)

      Vymazat
    3. 16:51 Ty si asi úplně blbej - Hitler měl kámoše v kapitálu (VB, USA) a v Mnichově. Tyhle pitomosti ti dnes žere už jen kavárna, neziskovky a tykváči, jako ty. Takovej blb. Šmarjápano, to vostuda.

      Vymazat
    4. 18:01 VB,USA válku nezačali ale pakt Moskva,Berlín a Tokio.A ty blbče bys měl vědět,že USA se nikam nesralo. Díky Japoncům je amerika,tam kde je.Máš recht do tý kavárny na jůst pujdu

      Vymazat
    5. 18:15 Val val a už sa nevracaj! Nevím, proč řešíš minulost, když žijeme teď. Máš pravdu, eméričani se tenkrát nikam nesrali. Zato teď to statečně dohání, šmejdi.Jo a Japonci je strašně milují:o)))

      Vymazat
    6. 18:21 piš trochu česky,vpodstatě ty emeričány také němusím,jenže lid ČSSR,ČR má ty tvoje geroje za okupanty a ty ogare blbej máš tak maximálně 5 tříd zvláštní školky

      Vymazat
    7. Američané se nehnali, ale hnali ostatní a rovnou na jatka. Jejich židáci Rothschildi, Rockefellerové ... a podobní podporovali Hi-tlera, aby vydělávali na zbrojení a válce prachy. A takoví jako ty 18:51 jim posluhovali. Amrdolové se nepotřebovali nikam cpát, když už byli nacpaní a zainteresovaní díky kapitálu.
      To samé jako dnes Hi-llary. Tr-umpeta bude lepší. Rovnou tu vaši NATO rozpustí, pokud ho nezastřelí, nebo nepřistoupí na podmínky židokapitálu.
      Co potom bude hlásat náš Pavel a cirkusák Slop-nický? Těm nezbude nic jiného než slopat a slopat.

      Vymazat
    8. 18:40 volku amíci jsou na peníze,to je ten americkej sen a ti Rotšíldi to tvého Tr-umpetu nemaji rádi,jenže pan Tr-umpeta je asi nelepší řešení.Jseš curak,kterej ho nemá,protře i pan Tr-umpeta bude stejný jako ti Rotšíldi

      Vymazat
  5. Tihle bývalí kolonisté, kteří dlouho nevěděli na čí stranu se mají před II světovou válkou přiklonit a vydělávali na ní, ti využijí každé příležitosti podpořit svůj zbrojní průmysl, spolu s americkým.

    https://consortiumnews.com/2016/07/02/lost-in-the-military-industrial-complex/

    OdpovědětVymazat
  6. Teď když nemluví za celou EU, tak si budou mít tlamu největší, protože práskaní kolonialisti vlastně mluví i za USA ... Britský parlament je tak moudrý, v čele s Anglickou kedlubnou, že ví předem co si ve Washingtonu myslí a přejí, a jsou jejich ústy i hlavou.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to pravda, že mocní spolu mají techtle mechtle. Mají se v podstatě rádi, chvíli spolu kamarádí a chvíli válčí.

    Problém je v tom, že spolu válčí našimi těly, ne svými. To bývalo ve středověku.

    Když u Stalingradu vychcípaly statisíce lidí, přijali maršála Pauluse s poctou, popili čaj, a odvezli do teplého pokoje, kde si s ním povídali o politice.
    Neměl omrzliny, ani průstřely, ani amputované nohy, jako jeho vojáci. Nemusel makat na odklízení trosek a obnově, jako jeho vojáci. Vrátil se po čase domů, do své vily, kde mohl přemýšlet, kde udělal chybu. Zatímco jeho vojáci umírali dál.

    Spravedlnost samozřejmě neexistuje. Když na vás někdo pošle vojáky, aby vás vyloupil, musíte ty chudáky - vojáky prostě postřílet, ačkoliv do té války ani nechtěli, ale museli.

    Dialog z pozice síly vypadá asi takto:
    Jdu na trh prodat hodinky.
    Z houští vyleze Angličan, a řekne: Kam jdeš?
    Já: Prodat hodinky.
    (Až sem to byl dialog).

    (Následuje dialog z pozice síly)
    Angličan: Dej je sem!
    Já: Prodám...
    Angličan: Dej je sem, nebo ti vystřelím mozek z hlavy.

    A vidíte, dohodli jsme se. Dal jsem mu je.
    (A pak prý, že dialog je v civilizovaném světě k ničemu.)
    PB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím co je tím míněno. Elity k lidu nemají úctu i když mohou existovat jenom díky němu, čeho by byli pak elity?

      Nesouhlasím, ale že spravedlnost neexistuje. Vše podléhá jednoznačným zákonům. Spravedlnost je, ale projevuje se v čase. Nikdo a nic nemůže uniknout následkům svých činů. Na zemi se učíme co je správné a platíme za své chyby. Jistě mnozí chytračí a podvádí, ale jenom si to zhoršují a cestu si prodlužují.

      Vymazat
    2. A z toho plyne pouceni: at si kazdej narod povesi tu svou elitu osobne a pak pospolity lid at si navzajem posila Vanocni pohlednice kde namisto vanocnich ozdob budou viset zmrdi! A ejhle-jake krasne Vanoce by to byli )))

      Vymazat
  8. USA budou muset vyhlásit Druhou nezávislost, protože jinak budou mít za krkem tu starou čarodejnici, kterou v Bruselu poslali pást kozy.

    OdpovědětVymazat
  9. Co takhle jít ven - váleční odborníci? To je masakr tady. Kdyby nebylo tohohle válečného serveru - psali byste vůbec něco? Například k článkům, kolik se urodilo jahod, že jsou prázdniny, jaké bylo vysvědčení, kam letos jezdí lidi na dovču - to by bylo na diskuzích prázdno. Jediný co vás zajímá - válka, boje, zabíjení, válečná strategie - to už jste zmagořeni z televizní propagandy, která nic jinýho než války a genocidu neomílá. Furt omílá koho všechno poškodil Stalin, komunisti, pořád tyhle sračky -ale duševní genocidu celého českýho národa potažmo celýho světa, což mají na svědomí právě jen mediální kurvy obrazový psaný i tištěný - to nikdo nepopisuje a neomílá. Stačí se podívat na soutěž nejošklivějších psů ( do čeho všeho magoři dovedou obléct psa) na hádku tzv. transgenderových lidských zrůd, kam vlastně budou chodit chcát a sprchovat se, na lidi žijící v odpadcích, na všelijaký V.I.P magoriády, které specielně vyhledává a glorifikuje televize, a začnete se stydět, že jste normální. Samý sračky - demence světem vládne a je oslavována. Co jsou proti tomu války - dementní generace se zničí i bez válek - ale to nikdo nikde nenapíše, to by nemělo diskuze. Tak tedy hrrrrrrr na ně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic proti vašemu vkusu, ale snad jste si již i stihl povšimnout, že debaty se tady (většinou )) vedou ke zprávě či článku.
      A tento dává vědět o militantní výzvě kteréhosi z výborů Britského parlamentu.
      ---
      Nic vám ovšem nebrání vychutnávat si po libosti i ty prázdninové jahody .. či vámi odsuzované magoriády mainstreamu. Jen to není k tématu ...

      Vymazat
  10. Když Kerry Británii směřuje zpět do EU, tak je to jako kdyby říkal - ne díky, my tu vaší babiznu nechceme. Budete v tom sami.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to ovšem úplně jinak!
    Rusko svými operacemi nejenže uchránilo mírumilovné obyvatele obou vzpomínaných zemí (Osetie či Krymu), ale Evropu stabilizovalo. Neboť agresorům při své hranici ukázalo, kde jsou nepřekročitelné meze.
    Všichni tito anglosasští pokrytečtí militanti, kteří tak rádi vedou svá "jednání" z pozice síly, náleží jednoduše za katr.
    Nebo - lépe - na špagát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:35. Máte fakt zajímavý názor na věc,dovolte mi naprosto s Vámi nesouhlasit. Toto konstatování je asi přecejen lepší než z Vás šílet.

      Vymazat
    2. Dovolím si zcela souhlasit. Akorát ten špagát je krajní řešení, ať si to odpracují co způsobili, to by to měli příliš snadné, to by se nepoučili

      Vymazat
    3. Anonymnímu (18:58)
      Je ale vaším svatým právem nesouhlasit. S čímkoliv se vás jen zamane ...
      ---
      Anonymnímu (19:33)
      Historie nás již mnohokráte poučila o tom, že tito jsou ale nepoučitelní!! Mají stále stejné vzorce uvažování. To není genetikou, ale hlubokou "kulturní" tradicí.
      I kdyby to i nebyli stále ti samí, jsou k nerozeznání stejně militantní jako byli jejich otcové. Kteří také nepovažovali za nutné nějak zakrývat či v sobě potlačovat domnělou imperiální nadřazenost. Blízcí Němci dospěli k názoru že jsou übermenschen ...
      Z NIČEHO se nepoučili, stále jen chtějí silou ovládat ty druhé.

      Vymazat
    4. Dovolil bych si sváma souhlasit, jen bych přidal, že néjen Němci, ale třeba i Pšonci jsou nepoučitelní.

      Vymazat
    5. Pokud by byla dána možnost si trest odpracovat, je nějaký důkaz, že tato individua umí něco užitečného ?

      Vymazat
  12. Britské královské libero teď bude řádit jak černá ruka a hledat třetí branku.

    OdpovědětVymazat
  13. Oplušile Rusko si jen přidělalo na problém a ten špagát bys potřeboval ty.Je to stejné jako,kdyby Němci chtěji Sudety,protože tan jim to patřilo 1000 let

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:01. Ale nepatřily, byly vždy jen součástí Země české. Berlím patřil Zemím koruny české ,například, a chtějí ho snad Češi zpátky? Zkuste uvažovat.

      Vymazat
    2. Berlín, hlavní město Německa,sorry za překlep.

      Vymazat
    3. 18:01 zcela mimo mísu

      Vymazat
    4. Zcela mimo mísu jsi ty 18:01

      Vymazat
    5. NEpatřilo! NIC jim tu nepatřilo. Včera to jasně Venca napsal v dekretu kutnohorským a nechal pacholka číst německejm mistrům na UK. A jak mazali! ned druhej den do Lipska! Jasně tam stálo "jedině český národ je dědicem této země"! O žádných "Sudetech" tam nebyla ani zmínka!
      kdežto Ukrajina je nesmysl, neexistující národ a stát. Jedná se o maloruské gubernie, tvořící kdysi jakýsi "hejtmanát" - něco jako ruští Chodové! Ti pak byli zachváceni Pšonky, ale sami se osvobodili a připojili zpět k Rusku ze kterého vzešli! Či Rusko z nich - Malá Rus je cosi jako jádro národa a země (i když Kyjevskýá Rus není původní, tou je Novgorod! Kyjev založil až novgorodský varjažský kníže!). Červená Rus pak žila pod naším bičem, resp. Bolků - jak Přemysla tak Piasta - obou bratranců. Později byla i nezávislá pod tím halčiským knížetem Danilem. Ale pak byla okupována po staletí papežencoi - nejprv Pšonky, pozdějc Austrijci. Takže zblbli a odrodili se! A jejich centrm je Lvov, aalias Lemberg! Z lemberský univerzity pak pochází profesor kterej stvořil "uukrajinsštinu" na popud bolševických "ukrajinizátorů" Maloruska. Stejně se to neuchytilo a tu hatmatilku nikdo neumí, hovoří tzv. syržykem. No a ukrajinizátor Lenin připojil k tomuto patvaru i Novorusko! Tedy území které Káťa Velká vyrvala Vysoký portě a navrátila je na Svatou Rus! A tam pak židáci založili ruský průmsl (podobně jako u nás v 19. století). A položid Lenin dal tu zem tzv. Ukrajině, aby vyvážil "reakční" selský živel na západě. Halič pak připojil Stalin a tím způsobil ty potíže - vznik ukronáckovství - nevyhladil to tam předtím důsledně jak měl! Nedali mu čas, židáci ...

      Vymazat
  14. A co řek parlamentní obranný výbor Britu na nasilné oddelení Kosova od Srbska, na rozdeleni Cypru na Tureckou a Řeckou část,na okupaci Palestinskych uzemí Izraelem,na okupaci Syrskych Golanskych výšin Izraelem a jejich naslednou anexi. A co řek na rozpoutáni války Bushem i Blairem proti Iraku. Budou Briti soudit v procesu tu valkychtivou svini Blaira a nacpou ho do díri v base ? A co řek parlamentní výbor Britu o zavražení Kaddafiho a rozpoutani války vojnychtivým Cameronem proti Lybii ? Take ho odsoudí a strčí do díri v base aby tam přemýšlel o svém ponetí šiřeni British Demokracy ? Tihle dva vojnoví zločinci Blair i Cameron maji na svědomí miliony zabitých,zmrzačených,zničených lidskych osudu. To si snád Britsky parlamentní výbor nevšiml,proboha snád o tom neví ?! Kde to jsme ?! Jiste jsi to všimne naše vlada a Sobotka durazne vytkne Britskému výboru proč to proboha doposud,neudelali ? To snad jsme všichni takoví pablbci že všechno vždycky tím anlossaským pokrytcum musíme povinně věřit , přitakávat a žrát to propagandistické svinstvo?! To jsou tí skutečné pokrytecké euroatlanticke hodnoty ktere musíme povinne velebit ? Lži,války, vojnové masírovaní lebení, nenavist k Rusku a k jiným které nechtejí podlehnou tlaku USA, EU, NATO ? Za tohle svinstvo máme jít bojovat ? Proboha proberte se z toho svinstva ,kto Vám toto ješte žere?

    OdpovědětVymazat
  15. Vystoupení Británie z EU je záruka, že Americká politika bude pravým opakem Britské. Jestli vás to uklidní. V opačném případě si nechají znovu svázat nohy imperiálním hadem. Některé věci se nezapomínají, ever.

    OdpovědětVymazat
  16. Vždycky si vybavím romány Agathy Christie a jiné příběhy či filmy ze zhruba stejné nebo trochu starší doby. Pokud byly z prostředí "smetánky", nebo alespoň úřednické vrstvy, všichni si tam žili spokojeně a poklidně, popíjeli čaj, dbali na "móresy" a odněkud jim plynula nějaká renta. Byl to výsledek vykořisťování kolonií, a silná libra znamenala, že zimu mohli trávit na jihu, a ještě to měli levnější než kdyby byli doma. Vím, že takhle nežila celá společnost, známe zase Cronina a jiné autory, ale ten poklidný blahobyt jako by všemu dění dominoval. Nevěřím, že by si tomuhle rozmazlování tak rychle odvykli, tak se přirozeně budou tlačit tam, kde jim něco kápne, něco za nic. Od nich nic nečekám, ale od naší vlády bych čekala, že vystoupí proti těmto blábolům, i když se tomu mohou ostatní smát. NATO je spolek zločinců a měli bychom z něj vystoupit, stejně nás Západ nikdy nepodržel, možná vzali nějaké emigranty, ale z těch měli vždycky jen užitek ( kromě pana Hutky) a hlavní roli stejně hrálo to, že chtěli dělat na Rusy "kiš, kiš". Slovanské národy by měly být tím, kdo řekne, že císař pán je nahý. A měli bychom Rusku ukázat dobrou vůli a přátelství. Pan prezident to již udělal, měla by to udělat i vláda, protože na Západě nám nikdy, nikdy pšenka nepokvete. Z tohoto úhlu pohledu si ani nemyslím, že bychom "patřili do Evropy" v tom smyslu, jak se dnes uvažuje. Máme jinou náturu, nenechme si ji zkazit od těch vyžírků. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhrává, kdo poděkuje upřímně.

      Vymazat
    2. Kdyz tak si prectete: The art of murder /Raymond Chandler/to je super autor in a hard boiled /thriller/ tradition...
      Jeden problem je tady naprosto jasnej: I kdyby usasci dobyli Rusko dvacetkrat, tak je to od krachu nezachrani, protoze nemuze...Vznik a pad imperii ma svoje nepsane zakony tak jako treba lidskej zivot..

      Vymazat
  17. Za valky proti Iraku, Lybii, Syrii ,Jugoslavii navrhuju zavest tvrde sankce proti USA,EU, Britum Ak ne tak EU je spolek pokrytcu,zabijaku,vrahu,lhářu,duševných uchylu,uchyláku a jine verbeže. Když se nezavedou sankce proti zmíneným státum tak tuhle společnost zabijackych a jiných úchylaku EU rozpustit ať si každej stát žije podle svých skutečne opravdových mravních hodnot.

    OdpovědětVymazat
  18. Počítám, že s touhle rétorikou budou USA s Ruskem největší kamarádi nejpozději do pěti dnů.

    OdpovědětVymazat
  19. Takže dialog z pozice síly? A to tak má být i následně, co přinutí tvorbu vojenského společenství ve formě podobné NATO mezi Ruskem, jeho souputníky a Čínou, plus Indie, Brazílie atp.??? Ti zasraní amíci se zasraným NATO nedají a nedají pokoj, dokud nevyprovokují světovou atomovou válku za svobodu, zkázu a zmar. Západ nás vždy zradil, obětoval a my mu lezeme do prdele, aby nás jako svůj dobrovolný ližprdelnický nárazník obětoval definitivně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:36. Dodnes se všichni učíme o hrdinech a je jich i plná mythologie,která se vyučovala ode vždy a byla hodna jen obdivu k nim. Myslím,že tito hrdinové nekonali zbabělostí a útěkem před nepřítelem. Přiznejte si to. Prostě zase nastane čas válčit a bylo tomu zatím tak vždy. Neutíkejte,dožene vás to.

      Vymazat
    2. 18:50 kecy. Hrdinové to jsou psychopati, které společnost šikovně nasměrovala proti nepříteli (viz. např. Savčenková).

      A války to jsou akce elit proti vlastnímu obyvatelstvu. Skutečným nepřítelem života na zemi jsou váleční štváči. Stejně každý musí zemřít i ten co vyhraje a k čemu mu to na konci života bude?

      Vymazat
    3. 18:50 Tentokrát to dožene každého - možná, možná s výjimkou mytologických hrdinů ukrytých v mytologických betonových podzemních sídlech. Kardinální otázka - identifikace "nepřítele" před kterým se místo útěku strká hlava do písku, což je ještě zbabělejší než útěk, je již zodpovězená humanitárním bombardováním a strkáním rypáků do záležitostí cizích zemí.Zabedněnec si tento fakt přiznat, nikdy, nikdy nedokáže

      Vymazat
  20. Cenzore, cenzore. Jako kdybys něco změnil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začná si myslet, že chceš, aby si vážili toho, co jsem už napsal.

      Vymazat
    2. 17:13
      17:24
      17:34
      17:52
      18:07
      18:28

      všechno jedna ruka

      Vymazat
    3. Nuz nejaky ten ich parlament si moze odhlasovat, co len chce, len kto tie ich yysnivane zlocinosti by tak aj zrealizoval, ked ich judoanglosaske armady maju stale viac malogramotnych opic nez ozaistnych vojakov ...

      Vymazat
    4. Vazeni, radicka by tady byla uz delsi cas. Je to volba nohama jak radil velku ucitel Lenin. Kdyz se vam neco nelibi jdete od toho. Nechodte nakupovat odpadky kapitalistu, vykopnete televizi zdomova, nechodte do voleb, a bezte demonstrovat aspon jednou tydne. Svalnaty reci nestaci...Vsimnete si u politiku, jak nestaci..

      Vymazat
  21. Je to opravdu moc hezky napsáno.

    OdpovědětVymazat
  22. Já myslel, že Rusku poděkují za úspěšný boj s islámským státem a terorismem a ono to vypadá, že jsou za to na ně nasraní a já nevím proč:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nasrani na Rusko,nebo, nemohou zatim realizovat NWO,kteremu se rusko,ani cina nepodridi,uz jsi mysleli,ze maji rusko na lopate.Rusko ma podle politiku usa,nespravedlive mnoho prirodnich zdroju a melo by se s nim rozdelit.Zapad,ale nechce kupovat,ale prodavat cizi!!

      Vymazat
  23. Další příspěvek věci kapitalismu a míru!

    OdpovědětVymazat
  24. !!! http://www.nezakladnam.cz/cs/2177_pokyn-do-varsavy
    Připojte i Vy svůj podpis pod výzvu hnutí
    NE ZÁKLADNÁM Vládě ČR !

    OdpovědětVymazat
  25. Z rozhovoru s Dr.Hustákovou na PL :
    "Pokud jste v Rusku, tak Rusové berou jako fakt, že mohou být napadeni, a nepochybují o tom, že se ubrání. Možná by pomohlo, kdyby takoví váleční štváči, emeritní soudruzi, co přísahali věrnost Československé socialistické republice, jako je Petr Pavel, si svlékli uniformu a zajeli si do Ruska jako turisté a podívali se na jejich mladé muže. Každý z nich umí vzít zbraň do ruky, každý je ochoten svoji vlast bránit. Pohled na naše hochy, kteří neví, kam si dát kérku, a mají problém, jak si vyrvat obočí, často neumějí udělat kotrmelec, mne ujišťuje o tom, kdo by v případě konfliktu zvítězil."
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Doktorka-Hustakova-Potichu-se-pripravuje-rozpad-EU-a-konec-vlady-USA-Prazak-neni-chytrejsi-nez-venkovan-jen-zakernejsi-Studenti-nic-nezazili-starsi-lide-maji-zkusenosti-443425

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:06. Ale nejsou už ochotni trpět,zase trpět. Válka je utrpení,takže pokud se Rusku někdo válečně postaví,mladí i staří Rusové se k němu přidají.

      Vymazat
    2. 21:06. Dříve bylo Rusko v bezpečí na Sibiři, nyní ale je celá Sibiř dostupná letectvu a raketám nepřítele. Rusko už nemá úniku. To je ale naprostá změna situace.

      Vymazat
    3. 21:15, 21:20 - Zřejmě ani nevíte, co píšete.
      Z utrpení se v Rusku i SSSR zrodilo vlastenectví, které bylo jednou z příčin obratu ve válce s Napoleonem a Hitlerem.
      Ta menšina zrádců, která se přidala ve 2,svv. na stranu nepřítele, byla po zásluze potrestána.
      O "bezpečnost" Ruska nemusíte mít obavy, otázkou spíš je, kdo by kam "unikal"....

      Vymazat
    4. 21:49. Rusové si ale přejí žít jako na Západě,tedy všem Rusům je jasné ,že Západ není nepřítel. Budou se tedy ptát,proč se Západem válčí a napadne je,že tím zlem je Putin. Postaví se proti němu tak,že se k Západu přidají. To je prostá logika. Lidé nechtějí trpět a v Rusku Rusové trpí Putinem,který stále více a více utahuje lidu šrouby. Časy carů už by měly navěky skončit.

      Vymazat
    5. Zacnou se ptat,otevrou se zapadu a ten je vybere jak medved vcelstvi,jak to zacinalo byt za Jelcina.Zapad vi,ze Putina nedostanou,tak stvou lidi v rusku proti nemu...ale kdyz lide docinkaji klicema jako u nas,precitnou do neprijemne reality...MMF jin naridi,tyhle fabriky zavrit,3/4 lidu propustit,zacit splacet pujcky...pak zisti,co je spolek s certem.

      Vymazat
    6. 23:29. Jo,to je bohužel fakt a proto je i projekt EU nesmyslný,nespravedlivý a zničující. Vlastně jde o ekonomickou válku. Česko už ji plně prohrálo. Snad by se ještě mohlo zachránit ve V4,protože tyto čtyři státy jsou si nejblíže a mohly by i splynout. Být Němcem já například,opravdu nechci. Jsem příliš jiný a nechci se s tím ani smířit. Není vhodná doba na splynutí států EU a ani nejsou vhodné podmínky,pokud je v nich různá životní úroveň,která by různou měla i zůstat. Jde o nesmysl a o podvod. Jde o dobytí střední a východní Evropy,jde o novou agresi.

      Vymazat
  26. Opakuji-Rusko dělá pro mír co může.Že je Evropa zatím v klidu můžeme děkovat P.Putinovi.Čtěte, studujte a nenechte se mást propagandou USA a posluhovačů.Lidi nátlak se bude zvyšovat.Implantace demokracie v Kazachstánu je další akcí amíků.Bojte se těchto postupů.Mír je na prvním místě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, obávám se, že "Evropa" příliš nápomocna Putinovi k udržení míru není. Jakoby se politici evropští že jejich nedotknutelnost přetrvá i válku a na vlastní potomky srali, stejně jako na všechny ostatní lidi.

      Vymazat
  27. V každém je kus dravé šelmy a platí to i o národech jako celcích. Racionalizace společnosti ji spoutává a ona kvílí a hledá úniku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou zde jsou zde nezralé bytosti, které zůstali ve zvířecí říši a nedokážou pochopit co je člověk. V lidské říši není pro takové jedince místo a musí jako každé zvíře do rezervace nebo do ohrady. Pokoušejí se svůj nedostatek vůle a disciplíny obhájit a vysvětlit, ale tím popírají svoji svobodu a tak zůstanou otroci a každý démon je skrze požitky využije ve svůj prospěch.

      Poznámka:
      Nedejte zmást hlupáky, to ne šelma ve vás kvílí, ale zablokovaná tvořivost, život je tok a musí proudit, spoutává nás a ničí nesvobodné doktrínami omezené myšlení. Nejvíce všechny trápí doktrína zlatého prasete, ale nemusíte ji podlehnout, vzepřete se.

      Vymazat
  28. Britský parlamente, ozvi se až budeš tázán!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:00. Poslanci by měli být hlasem lidu a ten se může ozvat kdykoliv,protože vláda státu je demokraticky jeho. Nepleťte si Británii s Ruskem.

      Vymazat
    2. 22:16 Sorosovy tiskoviny, které obelhávají lidi, nejsou demokracie. To je stejné, jako když ČSSD slibuje zrušení církevních prostitucí, jenom lžou, lžou a lžou a k moci se dostali lhaním. To jsou etnicky stejní tvorové jako ten tvor, co prodával ve Švejkovi vojákům krávu, válel se vprachu a zapřísahal všechny své předky, jaký špatný obchod udělal a když přišel domů, řekl ženě:"Elsalebn, tvůj Nathan chytrý, vojaci glupy" a zde je zásadní problém, my to nedokážeme pochopit, že tito živočichové, mohou tak nízko klesnout!

      Vymazat
  29. Kuci tady,pozor,jeste Britanie neni ven z EU ! Ted budou spekulovat,jak by to zvratili.Kdys se oddeli Skotsko z Britanie zustane skvarek,aj jejich ponorkami v Skotsku.

    OdpovědětVymazat
  30. To je čoro moro válečníci diskuzní! Dnes jste zase vydělali serveru dost peněz těma neskutečnejma a úplně zbytečnejma blábolama tady - to bude pochvala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ti to stojí za to, tak hlubokomyslný názor bych od tebe ani nečekal.
      PB

      Vymazat
  31. Dnes už můžu jít klidně spát, komentářová norma splněna na 145%.

    OdpovědětVymazat
  32. Britove vi co delaji. Vyslouzily kagebak Putler rozumi jen sile.
    A penez na rozhazovani jeho zebracka zeme moc nema...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prohlásil známý politolog, geograf, ekonom, filozof a ubohý zoufalec živící se trollingem, IBM iPhone Pepa Vyskoč, Unix. Pro Pepka jen doplňující, kontrolní otázka: G.W. Bush byl šéfem které organizace před tím, než se stal prezidentem?






      Vymazat
    2. vlast tě (0:27) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
  33. Pořád mi ten Brexit vrtá hlavou. Proč ho globální elita dopustila?
    Britanie je okupována EU, stejně, jako ČR a další země, ne však tak totálně.

    EU je okupována státní elitou USA.

    Dominanci v EU si získalo Německo, což Britské státní elitě asi nevoní, vždy byla zvyklá kontinentální státy rozeštvávat a z jejich rozporů těžit.

    USA je okupováno globální elitou, která jednou nohou stojí v Británii.

    USA si přeje mít evropské státy přidušené EU, a jen tu a tam ty neposlušné umravňuje přímo.

    V Britanii jsou demonstrace proti Brexitu, asi ruka státní elity USA.
    Obama chce mít Britanii pod EU. Obama je váhavý, nestojí asi o válku.
    Cameron varoval, že Brexit může způsobit válku. Nestojí asi o válku.

    Jak souvisí válka s Brexitem? Kdo a jaké má s Britanií plány? Má se stát vedoucí silou Západu?
    Proč najednou dialog s Ruskem z pozice síly na úrovni parlamentu? Britanie mimo EU se může chovat agresivněji, než ve váhavé EU. Přitom je jištěna NATO, které může zatáhnout do války.

    US vláda USA je měkčí, než generálové (chtějí povolit lety transportních letadel, bude se asi převážet mohutné množství materiálu).
    Trump je za státní elitu USA, ne pro válku.
    Clintonka je za jestřáby z Výboru pro zahraniční vztahy, spíše pro.

    Kdo postrkuje Britanii k válce? Není to USA, není to Britská státní elita, musí to být globální elita.
    Proč globální elita riskovala, nebo dokonce chtěla, aby vystoupili? Asi proto.

    Nemá snad na Rusko jiné páky? Nebo chce zničit USA? A že jim nevadí, že se Rusko s Čínou semknou?
    Chce globální elita válku? Osudy národů ji vůbec netrápí, ale kam se Sama schová? jak chce zařídit, aby válka nebyla jaderná? Jsou vůbec globální elita lidé? Není jen virtuální?

    Možná je to úplně jednoduché. Brexit prohlasovali prostí Angličané, protože jsou Bruselem unaveni. Ale takhle to přece nefunguje. Prostí lidé nikoho nezajímají. A že náhoda v politice neexistuje – tvrdil už F.D.Roosevelt.
    PB

    OdpovědětVymazat
  34. Asi by měli dostat nepromokavá prostěradla.

    OdpovědětVymazat
  35. Tomu co "stvořil" britský parlament rozumím tak, že se bude muset více zbrojit a hlavně nakupovat americké zbraně - to je celé. A ten obrázek ? No to si snad někdo dělá legraci, ne ? Jen se podívejte, kdo to asi "stvořil" ? Nezná miliardu - to "stvořil" nějakej Amík. To by mě zajímalo, kde autor k tomu obrázku přišel.

    OdpovědětVymazat
  36. Stále nejsem přesvědčena, že Rusko jsou agresoři, ba naopak jejich kroky mi připadají, že spíš směřují k udržení vojenské rovnováhy. Vždyť začali modernizovat vojenský arzenál až po událostech na Ukrajině. Pokud se mílím, pak je to hrubá chyba našich sdělovacích prostředků, hlavně těch, které si platíme, že nás o podstatných věcech neinformují průběžně.

    OdpovědětVymazat
  37. 1135 - Když začale štvanice proti Rusku, věnoval jsem mnoho, přemnoho hodin, abych se o Rusku něco dověděl, a také jsem došel k závěru, že není agresivní, ale naopak hraje o přežití, stále o krok pozadu. Zná však hranice, přes něž nikoho nepustí, a pak může (v rámci aktivní sebeobrany) udeřit jako první.

    Rusko má své problémy, které potřebuje řešit, a agresivní politika západu ho sráží a ohrožuje.
    Jako velmoc má možnost své slabší sousedy ovlivnit více, než oni jeho, ale nemám pocit, že by toho nadužívalo. Hraje jen o svoji bezpečnost.
    Co se týče svobody vyjadřování, pak jejich diskusní TV pořady, (kde zaznívá celá škála zcela protichůdných názorů), bychom jim mohli závidět. Nic podobného u nás nemáme.
    Putin sám, jako státník, mi připadá naprosto vyjímečný. Jenom na tiskovkách strávil v r. 2015 (nebo 14?) jeden celý pracovní týden. Jeho odpovědi na výtky (které známe z našich médií), jsou zcela jednoduché až omračující.
    Jeho politika, zejména zahraniční (vnitrostátní nesleduji) mi připadá velmi čestná.
    PB

    OdpovědětVymazat
  38. velice zajimave tema
    tady v anglii v jewnited kingdom masiruji mladez plakaty,reklamou o naboru do armady a take hraji na city kdyz maji kampan charity pro pomoc valecnym veteranum.
    Anglicani nikdy bojovat nebudou kdyt je vlastni a ovlada rothschild ,myslite si ze je blbej?proc je nekam posilat kdyz je muze pomalu vyhubit diky islamizaci.Oni jsou vychcani vzdycky to sehraji tak ze za ne bojuje nekdo jinej a jen cekaj na konec valky spolecne s jewssa kterou ovladaji a pouzivaji jako tlak na cely svet ... zide-anglosasove-vatikan a ussa to je jedna banda ktera uz ma pod kontrolou 3/4 sveta. Jenomze Rusko je jedina prekazka v ceste k tomu ovladnout cinu.Jak ? kdyz budou mit ruske nerostne zdroje cina sama pojde hladem.To ze cina zariskovala a snazi se s Ruskem dostat zapad na kolena ekonimicky (ropa,fabriky v cine chrlici miliony kontajneru zbozi pro ameriku a evropu) muze v kratkodobem horizontu udelat zmeny k lepsimu na desitky let. Nesouhlasim z nicenim prirody a zdravi lidi jez je v cine hodne spatne.Amerika spotrebovava nejvice svetove energie a to uz take dal jit nemuze .Proto potrebuji valku z Ruskem.A kdo si mysli ze plan Marxe a Lva Trockiho na vyhlazeni slovanu nepokracuje ,ten se myli a my z Ruskem zarvm taky a mozna i mezi prvnimi ...nemecko,polsko nasi stari znami budou chtit zase urvat neco pro sebe .Je to tak uz od stredoveku .Tihle bojovali i proti ukrajine a to jim Rusko neodpusti ..nastesti takze by jsem nemuseli dopadnout nejhur kdyzy nam Rusko pomohlo i za cenu totality ke lepsi zit nez se nechat vyhladit od zidu a anglosasu tak jak to predvedli s autralii,amerikou ,jizni amerikou ,irskem , armenii,srbsekm,ukrajinou a slovanskou evropu ,afrikou a hladomory v cine atd atd.
    pravda cest a slava zvitezi nad lzi a nenavisti

    OdpovědětVymazat

Reklama