Reklama

.

.

úterý 12. července 2016

P.C. Roberts: Putin je jediným vůdcem, kterého Západ má



 12. 7. 2016       PaulCraigRoberts                
Agentura Reuters, zastoupená svými prestituty Robinem Emmontem a Sabinou Sieboldovou, dokazuje právě oběma jmenovanými, jak moc se jí nedostává inteligentních a zodpovědných žurnalistů. Oba totiž popisují NATO jako „západní obrannou alianci“. Už od režimu prezidenta Clintona je ovšem NATO aliancí pro vedení ofenzívní války, která byla norimberským soudem v roce 1946 vyhlášena válečným zločinem. 

Pod vlajkou NATO byla zbombardovaná a napadena dlouhá řada míst na celé zeměkouli, a dlouhá řada vlád byla aliancí NATO svržena. Tyto napadené a poté i zničené země nepředstavovaly pro země NATO žádnou hrozbu, a nedopuštěly se též proti zemím NATO žádných agresívních akcí.

Jak je možné, že reportéři Reuters a jejich nadřízení o tomto faktu nic nevědí, a nástroj washingtonské agrese nazývají „obrannou aliancí?

Emmont a Sieboldová z varšavské koference zemí NATO hlásili, že důvodem umístění 3000 až 4000 amerických vojáků v baltských zemích a v Polsku je „ruská agrese“. Čili něco, co neexistuje, ale je obecenstvu předkládáno jako skutečnost, proti níž je třeba vystoupit vojenskými opatřeními.

Uvedení reportéři se neptají, zda tento nevýznamný počet vojáků NATO představuje obranu či provokaci. Aby totiž představoval obranu, muselo by těch vojáků být minimálně stokrát víc. Takže jaký je pravý důvod umístění 3000 až 4000 amerických vojáků v dané oblasti?

Každý aspoň trochu informovaný člověk ví, že jak v baltských zemích, tak v Polsku není třeba vůbec žádných obranných sil proti Rusku. Kromě toho přece i každý idiot ví, že 3 000 až 4 000 vojáků nelze považovat za sílu, která by byla s to ruské armádě vzdorovat. Ale reportéři Reuters si žádné podobné otázky nekladou, a namísto nich uvádějí, že američtí vojáci budou v oblasti proto, „aby zde zvýšili předsunutou přítomnost sil NATO ve střední a východní Evropě“.

Co jiného však tato „předsunutá přítomnost NATO“ ve střední a východní Evropě představuje, než chorobnou agresivitu a současně i provokaci?

Emmont a Sieboldová se však tváří, jako by pohádkám o agresívních úmyslech Rusů věřili, a ke své víře uvádějí hlasy různých západních osobností, hovořících ve stejném obviňujícím duchu jako oni.

Český generál Petr Pavel a jinak též náčelník vojenské komise NATO např. prohlásil, že „Rusko se pokouší obnovit svůj status jako světová velmoc s dopomocí vojenské síly.“

Prezident Obama řekl, že je nutné „zachovat sankce proti Moskvě do té doby, než tato plně splní dohodu o zastavení palby na Ukrajině“.

Polský ministr zahraničí Waszykowski řekl:“ Musíme odmítnout jakýkoli druh pozitivního uvažování pokud jde o pragmatickou spolupráci s Ruskem, dokud toto Rusko pokračuje v napadání svých sousedů.“

A poradce Výboru národní bezpečnosti USA Ben Rhodes pohrozil Rusku s tím, že NATO odpoví na „ pokračující ruskou agresi“.

Všechna citovaná prohlášení jsou až děsivě propagandistická, a jestliže ti, kteří je vyhlásili, jim skutečně věří, jsou příliš imbecilní na to, aby jim byly svěřeny jakékoli veřejné funkce. Je např. možné, aby český generál nevěděl nic o tom, že Rusko v posledních letech použilo svoji vojenskou sílu jen když zahnalo Wahingtonem inspirovanou gruzínskou agresi do Jižní Ossetie, a dlouho potom se postavilo i proti Islamskému státu v Sýrii? Což konec konců učinily i Spojené státy, Britanie a Francie, a všechny se k tomuto činu dodneška hrdě hlásí. A je dále přece všem známo, že poté, co zastavilo gruzínskou invazi, stáhlo Rusko své síly z Jižní Ossetie zpět na své území.

Mohl by polský ministr zahraničí jmenovat země, „které Rusko stále napadá?“

A cožpak prezident Obama neví nic o tom, že partnerem dohody o přerušení palby byly Ukrajině v Minsku její odštěpenecké republiky? A pokud je zde něco v nepořádku, pak to není nic jiného, než tvrdošíjná snaha Washingtonu Kyjev od dodržování jím podepsané minské dohody odrazovat.

Může nám Ben Rhodes prozradit, kde se jím vyhlášená „pokračující agrese Ruska odehrává?

JAK MŮŽE BÝT NA SVĚTĚ TOLIK RUSKÉ AGRESE A ŽÁDNÉ SVĚDECTVÍ O NÍ SE NEDÁ NALÉZT?

Není žádný div, že Vladimír Putin, jediný zodpovědný světový vůdce, je tak zoufalý z toho, že západní média svým nedbáním pravdy pomáhají Washingtonu vehnat svět do nukleární války.

On válku nechce. A dělá skutečně vše, co je v jeho možnostech, aby se jí vyhnul. Současně se však nechystá dát před Washingtonem ruce nahoru. Výchozím bodem 3. světové války bude instalace raket v Polsku a Rumunsku. Jak Putin nedávno imbecilním západním žurnalistům vysvětlil, mohou být tyto rakety velmi lehce – pouhou změnou softwaru – proměněny z raket antibastických na nukleární rakety útočné, které budou schopny zasáhnout všechny ruské cíle v průběhu necelých pěti minut a zbavit tak Rusko jeho vlastního jaderného odstrašovacího prostředku.

JAKMILE BUDOU RAKETY NA MÍSTĚ, MŮŽE WASHINGTON SMĚREM K RUSKU VYDAT SVÉ ROZKAZY.

Ať si pomocníci ďábla ve Washingtonu myslí v tuhle chvíli cokoliv, jedna věc je nepochybná: RUSKO NENÍ OCHOTNO TYTO RAKETY PŘIPUSTIT.

Kde dnes vedení světa sídlí? Ve Washingtonu, hlavním městě válečných kriminálníků, vedoucích svět do války, nebo v Rusku, jehož vedení snáší všechny urážky a provokace v zoufalé snaze se válce vyhnout?

Vybral a přeložil Lubomír Man

94 komentářů :

  1. To je skutečně až neuvěřitelné,že i takový článek existuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skutečně až neuvěřitelné, že i takový komentář k článku existuje.

      Vymazat
    2. 18:58. To je skutečně až neuvěřitelné,že Vy umíte číst.

      Vymazat
    3. Nejlepší ze všech, je pan Obama. :-)))))

      Amerika dnes je zemí, která vede po celém světě sedm válek. Je zemí, která doposud má v čele jediného prezidenta, jenž dostal Nobelovu cenu za mír jen proto, že slíbil, že ukončí tři války, co zdědil po svém předchůdci. A ejhle, laureát té ceny nejen neskončil tři války tehdejší, ještě stačil zahájit a do krvava rozjet čtyři nové. Stal se tím pádem prezidentem s největším válečným skóre v amerických dějinách.

      J.B.

      Vymazat
    4. 19:11 - Máte pravdu. Nobelovka je navždy zdiskreditována. Je cenou pro vrahy.

      19:10 - To je skutečně až neuvěřitelné, že Vy umíte psát ;-)

      Vymazat
    5. 19.17.

      SS jsou NEJLEPŠÍ!! :-)))

      Dnes, a to poprvé ve své historii, skutečně čelí USA smrtelnému ohrožení – a to v důsledku své snahy dostat pod svou vládu Rusko a Čínu. Avšak na obě ty země washingtonská drzost a stupidita nezabírá. Nejsou to indiáni z amerických planin, které ke kapitulaci dohnal hlad, když jim noví osadníci vystříleli bizoní stáda. Nejsou ani vyčerpaným Španělskem z roku 1896, kterému Washington ukradl Kubu a Filipíny a nazval tuto krádež „osvobozením“. Nejsou ani malým Japonskem, jehož limitované přírodní zdroje byly až příliš rozprostřeny po širém Pacifiku a Asii. Nejsou ani Německem, které už předtím, než na evropskou pevninu vstoupili američtí vojáci, rozdrtila Rudá armáda. A nejsou ani Grenadou, Panamou, Irákem, Libyí, Somálskem a různými latinsko-americkými zeměmi, o kterých generál Smedley Butler řekl, že je američtí mariňáci zabezpečili pro „United Fruit Company“.

      Lhostejní Američané, zabývající se jen sami sebou a lapeni do bludů o americké vojenské zdatnosti, zatímco jejich šílená vláda skutečně spřádá plány na boj s Ruskem i Čínou, jsou lidmi bez budoucnosti.

      J.B.

      Vymazat
    6. JéBé
      ty jseš muž bez budoucnosti. Zkrachovalý komouš nenávidící vše západní, zoufale doufající, že se ještě někdy vrátí staré "zlaté" komoušské časy pod vedením SSSR.
      Boj s Ruskem spřádáš jen ty ve tvé duté palici.

      Vymazat
    7. Pan J.B. má vždycky komentáře, které dobře vystihují situaci, protože má mozek a znalosti.
      Na rozdíl od tebe, ty šmejde 19:37. Máš těžký život, trolle, a bude to ještě horší, to mi věř.

      Vymazat
    8. 19:53

      Můj život je v pohodě, lojzo. Díky za starost.
      Naopak, vy jste ti kdo tu neustále pištíte, bolestně kvičíte, nadáváte, obviňujete v jakém pekkle prý údajně žijeme. Už 27 let. Vy jste ti kdo mají těžký život, lépe řečeno sami jste si ho takový udělali. A bude ještě horší. To mi věř, ty "mozku se znalostmi".

      Vymazat
    9. 20:10 To je jasné, že je Váš řivot v pohodě -vysrat se, nažrat se, vyblejt se - všechny Vaše řivotní nároky jsou funkční, tak proč byste nebyl v pohodě. Nikdo rozumný o tom nepochybuje. Vy, vy rozum nemáte, vy ste v pohodě.

      Vymazat
    10. 20:25

      Lojzo, to je právě to co vám stačilo za komoušů a co byste chtěli znova. Nažrat se, vyprázdnit se, rozmnožit se.
      Dnes v naší svobodné, demokratické a bohaté společnosti mají ale lidé poněkud jiné nároky. Váš totalitní koncentrák kterému jste věrně sloužili za naběračku šlichty, si strčte do prdele

      Vymazat
    11. 20.34.je blbec z nasi ulice,jeho mama se zapomela s cikanem a jeho fotrovy to ani nevadilo.To jenom tak pro upresneni....

      Vymazat
    12. Vůbec ne -ten 19.37 je majitel ubytovny. Syn komoušských aparátčíků, kteří mu po majetkovém převratě nahramonili majetek - jako řada hnusnejch komoušů a převážně komoušů. Proč tahle prašivá špína nadává zrovna komoušům je pro mně nepochopitelné. V ubytovně má socky a hnědé huby, za které mu platí stát, on dělá hovno, celý den jen dřepí u počítače a píše svůj sajrajt. Hrozně ho baví provokovat a nasírat slušné lidi, protože on je zakomplexovaný sajrajt. Já bych vůbec nevydejchal, kdybych za svůj majetek a zahálčivej život měl vděčit zrovna komoušům. Tihle parchanti z komunistických hnízd je to nejhorší, co tahle země nosí.Co ten asi tak bude kvičet a vřískat, až přijde doba, kdy podobný sajrajt půjde na lucernu? Oni si tihle vši totiž naivně myslí, že budou dělat hovno a rejžovat ze státu až do smrti.

      Vymazat
    13. 20:34 - pověz hajzle něco víc o tý vaší bandě mizerů, kde se scukává ta vaše "demkradicky bohatá svobodná společnost", ať si tam pro vás můžem dojít a zakroutit vám definitivně těma vašema ze zlodějin vyžranejma volatama pod vašima hnusnýma nenasytnýma tlamama! Sypej adresu!

      Vymazat
  2. Kurva Robertsi, zapomněl jsi na KimČonga! To je panečku "západní vůdce"!!!
    A Maduro s Castrem!!!
    Ti všichni hrdinně za cenu vlastního života brání USA rozpoutat jaderný armagedon!!!
    Šílené fašistické USA netouží po ničem jiném než spálit celou zeměkouli v pekle jaderného armagedonu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty jsi moc rozumu nepobral, viď? Není snad aktem agrese napadení suverénního státu bez souhlasu RB OSN, například?

      Vymazat
    2. 18:35. Není,pokud některý člen svým nesouhlasem porušuje mezinárodní právo,včetně samotné Charty OSN. Rusko si nemůže dělat cokoliv chce,asi. Prostě platí nějaká předem smluvená pravidla hry i pro něj,pokud s nimi nesouhlasí,musí z OSN vypadnout. V opačném případě je musí dodržovat.

      Vymazat
    3. V zájmu spasení Světa před jaderným armagedonem USA může pan Putin cokoli.
      Haleluja!!!
      Věčná sláva panu Putinovi!!!

      Vymazat
    4. OK, souhlas. V tom případě by měly státy NATO, které napadly a bombardovaly Jugoslávii bez mandátu RB OSN vypadnout z OSN.

      Vymazat
    5. 18:48. Kosovo mělo právo na sebeurčení a Srbsko mu v tom válečně bránilo. Válečná síla NATO byla adekvátní.

      Vymazat
    6. fuj - 18:56 jsou slova "balkánské řeznice".

      Vymazat
    7. Válečná síla NATO byla adekvátní??? Vtedajšia Juhoslávia nebola členom NATO a keďže ide o "obranný zväzok" nemali tam čo robiť-žiadny člen NATO nebol ohrozovaný. Podľa Tvojej logiky si môže NATO behať po svete a vyberať si koho bude bombardovať.

      Vymazat
    8. 19:37. Také se toho nemusely zúčastnit všichni členové NATO,protože nešlo o obranu NATO. Šlo o zásah některých členů NATO na obranu mezinárodního práva,konkrétně na prosazení-obranu práva národa na sebeurčení a sebeobranu,zaručenými Chartou OSN.

      Vymazat
    9. NATO požadovalo souhlas Rady bezpečnosti OSN s vojenskou intervencí; uskutečnila se však bez jejího souhlasu - to si nájdeme všade v historických záznamoch. Takže členovia NATO (dobre nebolo to celé NATO ;-) si zmyslia niekoho bombardovať a majú zelenú. Skrátka ich neospravedlní nič ani vzletné slová o práve na sebaurčenie, to sem nepatrí. Buď zákony platia alebo nie - a v tomto prípade to bolo obyčajné napadnutie suverénneho štátu, tak ako v prípade Líbye, Sýrie, Iraku, .... Keď vždy tak obhajujú medzinárodné právo, mali by ho aj dodržiavať

      Vymazat
    10. 20:08. Vy si asi skutečně myslíte,že stálý člen RB OSN může nerespektovat pravidla,kterými je přijetím Charty OSN naprosto vázán. NATO plnilo svou povinnost přesně v souladu s mezinárodním právem a nic neomlouvá Rusko,že ho porušilo-nerespektovalo. Rusko si nemůže dělat co chce. Mimochodem, je to neomluvitelné a daleko víc než drzost,od toho Ruska.

      Vymazat
    11. 20:29 Vy navzdory ověřeným faktům tvrdíte, že charta OSN je zločineckou organizací NATO dodržována. Z toho plyne, že jste lhář, právě jste se usvědčil.

      Vymazat
    12. zvláštna je Tvoja reakcia - obviňuješ Rusko z toho, že členovia NATO porušili medzinárodné právo a nezákonne, bez schválenia RB OSN, napadli Juhosláviu :-)

      Vymazat
    13. 20:40. Bylo to jen o Kosovu.

      Vymazat
    14. 20:42. Stálý člen RB OSN Rusko není nadřazen mezinárodnímu právu a Chartě OSN, naopak je jim podřazen. Je to tak těžké pochopit? Pokud někdo něco v případě Kosova porušil,bylo to Rusko.

      Vymazat
    15. 20:45 je usvědčený lhář

      Vymazat
    16. Je tak ťažké pochopiť, že štáty NATO porušili medzinárodné právo a je to aj zdokumentované ? Okrem toho - znova zdokumentované a potvrdené jeden príklad z mnohých: Kontroverzním případem byl noční útok na budovu srbské televize v Bělehradě, při kterém zahynulo 16 civilistů. Podle velení NATO byla televize oprávněným cílem, jelikož šířila propagandu Miloševičova režimu a tím přispívala k prohloubení etnických konfliktů. Naopak organizace Amnesty International tento útok označila za válečný zločin, jelikož šlo o civilní objekt, a vyzvala členské státy NATO k zajištění nezávislého šetření.

      Vymazat
    17. 21:07. To asi nemá smysl,s Vámi komunikovat.

      Vymazat
    18. Pro 21:25 asi jste se spletl, myslel jste anonyma z 20:45? Nebo je to další trollování?

      Vymazat
    19. 21:37. To bylo tak vtipné,že jsem se i usmál.

      Vymazat
    20. Pro 21:39 past sklapla, TROLL chycen.

      Vymazat
    21. 20:45 - zajímavý že kretnénský havlidní nosatí podlidi jako ty maj plný tlamy "mezinárodního práva" když jde o státy které nejdou jejich smrdutým (dle svědectví samotného Pattona) vopejzelým maňasovodům na ruku, ale když to má dodržovat Izrael tak mlčej jak zařezaný a vetujou! kdypak vrátíte Golany Sýrii, hajzliku ojarmulenej, co?

      Vymazat
  3. Elity jsou již zcela odtržené od relity a žijí jen ve svém virtuálním světě. Věří tomu, že lůza je stále stejně tupé stádo, které jim to i potřetí sežere. Možná ano, ale určitě i v té ovčí množině bude dosti velká podmnožina beranů, kteří půjdou svými rohy tvrdě proti a budou ochotni ryskovat pro odvrácení elitářského debilismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi napsal moc pěkně, Strako. Pardon, Berane :-D

      Vymazat
  4. 18:39
    Ten 18:48 patří tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. 18:56
    Aha, takže jen potvrzuješ, že Krym, který několikrát usiloval o osamostatnění (něco si o tom přečti, ať se neztrapňuješ) měl také právo na sebeurčení a rozhodování o svém postavení, že? Na rozdíl od Kosova, kterému se dostalo "sebeurčení" pod bombami NATO - za použití "adekvátní síly", která zabíjela civilisty, bořila mosty a nemocnice, bylo na Krymu svobodné referendum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:22. Krym nesplnil mezinárodním právem a i prostou logikou stanovené podmínky pro právo národa na sebeurčení a jako autonomie neměl to právo na sebeurčení vůbec.

      Vymazat
    2. A jaké to jsou podmínky a jakou logiku musí mít národ na sebeurčení, kromě toho, že si to přeje :)

      Vymazat
    3. TO: Anonymní 12. července 2016 19:39 - mohl byste prosím, blíže specifikovat ty "stanovené podmínky národa na sebeurčení". Děkuji. Vážně mě to zajímá.

      Vymazat
    4. 20:17,20:43. Národnost + vůle k sebeurčení + schopnost samostatnosti + vlastní vůle,přičemž vliv nebo podpora jiného státu nebo náboženství ji vylučují.

      Vymazat
    5. K 20:57 ano jistě, to všechno jsou těžko změřitelné a snadno manipulovatelné faktory a ještě ke všemu Vámi teď vymyšlené :)

      Takže měřitelný a jednoznačný argument je hlasování. Pokud vezmu příklad Krym, tak velká účast (už nevím přesně okolo 90%) potvrdila i Vámi uvedenou vůli k sebeurčení.

      Vymazat
    6. 21:59. Krym nebyl samostatný a ani nemohl být a ani nechtěl, šlo o skrytou anexi Ruskem už odpočátku a přímo provedenou i válečnou přítomností Ruska na Krymu ještě před referendem,které se konalo pod jeho hlavněmi,tedy pod jeho okupací.

      Vymazat
    7. 22:05 Hlasování je jednoznačné. A zajeď si na Krym a zeptej se obyčejných lidí, zjisti si na místě pravdu. A podívej se na film "Krym cesta domů" kde jsou všechny fakta.

      Lhát je zde snadné protože není zpětná vazba. Můj argument je hlasování. To je podle mně obtížně zpochybnitelné. Protože zmanipulovat hlasování není snadné, zvláště v tak vyhrocené situaci, to by prasklo. V Rakousku to neprošlo i když se snažili (asi Ti samí co Tě platí).

      Jo a mají se tam teď lépe než v Krachující a krvelačnými bandami terorizované Ukrajině? A nebo ne?

      Vymazat
    8. 22:28. Já slyšel,že ty sliby Putina ten Putin nesplnil a že litují a že se na Krymu mají více než bídně. Ale především se měli odstěhovat do Ruska,pokud chtěli být součástí Ruska a neukradnout Ukrajině část jejího státního území. Krym neměl podle mezinárodního práva právo na sebeurčení,nesplnil jeho podmínky. To by se mohly k Rusku připojit třeba Karlovy Vary. Tak to prostě být nemůže. Ať už si Putin říká a nebo představuje co chce a Lavrov vykládá mezinárodní právo jak chce. I prostá logika věci to vylučuje.

      Vymazat
    9. 22:37 je TROLL typ KAFE-MLEJNEK

      Vymazat
    10. 22:37 - Krym není samostatný to máš recht - je to jen část Tauridské gubernie! Její velká část je okupována tzv. Ukrajinou! A už mě neser, páč se zkurvenců jako seš ty ptám po - x-tý, KDE se vzala?!?? Koukni ty hovado na tuto mapu, starou necelých 99 let a řekni mi, který gubernie mají patřit k tý tvý "ukrajině" a proč a který už ne a proč!! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Rusk%C3%A9_imp%C3%A9rium#/media/File:Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Vymazat
  6. američani se dostávají v povědomí lidí na úroveň fašistického německa a žádný blábol zdělovacích prostředků na tom nic nezmění.Bohužel, jsme jejich vazaly, slouhy a otroky. Dobře nám tak, když tu vládní lůzu neumíme vyhnat.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapounku, ta "vládní lůza" je většinou lidu demokraticky zvolená. A právě ty jsi se svou touhou po její vyhnání fašisticko komunistický hajzlík a debílek.

      Vymazat
    2. 19:42-začínám se v termínu "lůza" ztrácet. Elity(Halík i jiní) nechtějí kandidovat, že jim vadí většina "lůzy" v národě. Vy zase obhajujete vládu "lůzou" zvolenou. Prezidenta také "lůzou" zvoleného to byla zase jiná lůza. Být Vámi, moc bych volby nepřipomínal, mohla by vás "lůza" poslat k čertu všechny, včetně Vás.

      Vymazat
    3. Povolný, lůzy je ve společnosti cca 20%, ale je vždycky hlasitá jako 80%.
      Halík není můj šálek čaje.
      Zeman se stal prezidentem podvodem. Sliboval v kampani (kdo ji vlastně platil?) úplný opak toho co dělá. Pro vaše info, nevolil jsem ani Schwarzenberga.

      Volby připomínám a budu připomínat. Jsem demokrat. Vy v nich nemáte žádnou šanci Povolný. Že vás to pořád baví tak si stále lhát do kapsy.

      Vymazat
    4. Vidíte 20:19 já Zemana volil a jsem spokojen, drží linii a je konzistentní. Můžete uvést co slíbil a nesplnil. Dále si nemyslím, že to byl podvod, ale naopak zázrak, vzhledem k tomu, že pátá kolona a naši vládci ze zámoří maximálně tlačili Schwarzenberga. Proto taky ta mediální hysterie po jeho zvolení.

      Ale lid není tak hloupý jak si mnozí myslí, naopak má selský rozum a činí maximálně správná rozhodnutí (referenda by posunuli zemi hodně dopředu). Což lze snadno ověřit v praxi, když si potřebujete koupit nějakou věc a potřebujete vědět její kvalitu, tak si najdete recenze a ohlasy od obyčejných lidí a máte to.

      Problém je jinde lidem jsou blokovány elitami informace o řízení společnosti a tak lid sice přesně ví co potřebuje, ale neumí si to zařídit. Když to dlouho nedostane díky upadlým zločinným elitám, tak to bouchne a rozhněvaný lid nadělá paseku, pak už je pozdě, hněv je špatný rádce a jiné zločinné elity toho snadno zneužijí.

      Vymazat
    5. 20:19-máte pravdu,20% dělá "Majdany",přeberou moc, ostatní se z euforie přidají.Udržet si moc je již technologie. Osobně to vím z 89. My jako národy stř.Evropy se nevraždíme díky rozumu "odstavovaných" nepoužít násilí nad rámec. Budete tak rozumní i vy? Nebo půjdete do krajnosti a necháte se "roztrhat" lůzou?

      Vymazat
  7. Autor si mnohokrát v zápalu boje proti USA i protiřečí: například tvrdí, že přece 4.000 amerických (ale ve skutečnosti to jsou mnohonárodnostní) vojáků nemůže hrát nijakou roli proti úúúúúžasné ruské armádě ! Zajímavé, proč tedy z toho Rusko dělaá takovou aféru stále !!
    Navíc - našich (vojáků NATO) je tam asi 4.000 a na té samé hranici ale z východu stojí 30.000 ruských vokájů.
    To je nepoměr co ? Ale chápu, ruskému mužikovi je to potřeba podat patřičně katastroficky - takže NATO se svými 4.000 vojáky ohrožuje Rusko, které má na té samé hranici ale na druhé straně desetkrát více vojáků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je třeba pro ruského mužika nevím, ale tobě by slušelo pár facek. Trochu by to zatřepalo tím, co máš na krku a možná by to pomohlo. Jiná léčba není.

      Vymazat
    2. Asi jste četl nepozorně. Tak malý útvar nemá význam pro obranu, ale jsou pro teroristické akce pro záškodnickou činnost a provokace a vůbec vytváření chaosu v zájmu USA. Není problém je převléci do Ruských uniforem a vytvořit další Gliwice (Německo přepadlo Polsko, bez vyhlášení války po předchozím fingovaném útoku na německý vysílač- incident v Hlivicích. Dne 1. září 1939 ráno v 04.45 hodin).

      Vymazat
    3. 20:01-mnohonárodnostní vojáci,pod jednotným velením, na hranicích Ruska stáli již mnohokrát. V zápalu Vašeho boje to dopadne jako vždycky, jen se to my(i Vy) dovíme až "nahoře"-co jiného než-"agresor byl poražen". Dobře nám tak!

      Vymazat
    4. Co se týká Vašeho argumentu s vojáky, ten neobstojí. Nezáleží mužstvu (jako ve fotbale taky máte v mužstvu různé národnosti), ale jde o to kdo jim uděluje rozkazy. Vlastně to není přesně ani USA, ale neokoni v USA, kteří mohou zachránit svoji pýchu (pocit nadřazenosti a postavení otrokáře) pouze vyvoláním konfliktu na Evropském kontinentu.

      Vymazat
    5. TO: Anonymní 12. července 2016 20:01 - položme si otázku jinak. PROČ a k ČEMU tedy tam jsou? Jestliže platí argument o "pravděpodobné ruské agresi napadením baltských států", pak síla 4000 maníků (byť nejlépe vyzbrojených), je proti těm 30 kilo ruských maníků (na té druhé straně hranic), úplná sranda. Ti by nestačili ani nabít kulomety, jak rychle by byli zlikvidováni. Tak k čemu tam jsou? A jen tak mimochodem, ještě do nedávna, tam RF těch 30 kilo vojáků neměla. Ty tam Putin nechal přemístit, až právě jako odpověď na doplňování stavů vojsk NATO v tomto regionu.

      Vymazat
    6. 21:08. To je tak snadná odpověď,že se jí tedy odvážím: Aby byly okamžitě a přímo do války zapojeny i další státy. Bylo by to napadení i jiných států než jen těch Pobaltských. Někdy si myslím,že nemyslíte vůbec.

      Vymazat
    7. 21:23-to ale tvrdíme všichni! Kdo ale má zájem vyvolat válku trikem "falešné vlajky"? Rusko si zve svědky incidentu?

      Vymazat
    8. 21:36. Stále platí,že Rusko útočí anekčně na jiné suverénní státy, skoro to tedy vypadá tak,že ostatní státy se mu musí preventivně bránit a třeba zvyšováním své vlastní vojenské síly. Minimálně jde o Putinovu krátkozrakost,pokud vůbec lze mluvit o jeho morálce a inteligenci.

      Vymazat
    9. Pro 21:44 není pravda, že Rusko na někoho utočí.

      Za současného stavu společnosti ať si každý stát vybuduje svoji armádu (s tím souhlasím), která ho bude bránit, aby je někdo obsazoval. Hlavně se budou moci ubránit například migrační vlně (řízené neokony z USA) nebo tomu aby na jejich území vstupovala cizí vojska (hlavně NATO a USA) a aby se nestali kolonií.

      Vymazat
    10. 21:44-kromě proklamativně primitivního výběru slov, by příklady a souvislosti nebyly?

      Vymazat
    11. 22:14. Souhlasím.

      Vymazat
    12. 22:18. Ááá,tak ruské anexe Vám unikly, tak ,nebyly by.

      Vymazat
  8. Moudrosti krvežíznivých starců jsou vážně dojemné. Umíte taky něco jinýho, než celý dni od slunka do slunka vřeštět o možné válce? Furt jste zabořeni do válčení - kdo má na svědomí, že je z vás něco takovýho? Znáte taky něco jinýho, než věčný tlachy o válčení, Rusku, USA, a pořád do nekonečna omílat stejný sračky? Co jste byli dřív - taky takoví magoři? Proč jste se nedali najmout k žoldákům, tam byste své krvežíznivé sračky mohli zhodnotit i finančně. Vedle duchovního ukojení i prachy - proč jste zůstali doma a denně žvatláte o válce?

    OdpovědětVymazat
  9. valach od mezříča12. července 2016 22:27

    21.44 Zato vy máte inteligenci na ůrovni brzdiča hojdačiek nebo IQ tykve.Bo takú kokotinu jsem už dlúho neslyšel,pardon nečetl!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:27. Děkuji.

      Vymazat
    2. Pro novější návštěvníky TROLL 22:18 se tady vyskytuje docela často s obdobným obsahem u různých článků. Nikterak nereaguje na vlastní obsah článku. Označuji ho TROLL typ MUDRLANT.

      Vymazat
    3. No to mně pobavilo - od starců mně nadávky a urážky nevadí. Asi vám vadím víc, než to hovado, který vám tady nadává rudohnědých apod. Víte jak vám říkají vaši vlastní kolegové ze serveru Novinky, neboť vy všichni jste diskuzní novinková smečka? Říkají o vás, že jste živočišný druh .."krvežíznivý blb domácí".. a je to naprostá pravda. Kdo z vás udělal krvežíznivou, vulgární, hloupou smečku? Hádáte se všude, i mezi sebou, žvaníte kraviny, a o válce jste schopni psát od rána do večera, spousty pořád stejných sraček.Ani jste si nevšimli, že si Novinky rozdělily s NR sféru psaní článků podle tema - Novinky vyhrabávají tragedie a neštěstí, občas napíšou jak si bydlí ti, kdo na to mají, nebo články o chudobě a exekutorech, a taky o sexu - orgazmus a sex - to staříky taky podněcuje k psaní. Píšou odporný hnus i k těm tragediím, urážejí mrtvé apod. No a NR pro vás píše o válkách, kde všude jsou, co se kde šustlo, a kde přejel nějaký tank - a tím pádem mají dvakrát tolik diskuzních příspěvků. Je to docela vymakaný - vloni vydělal Seznam.cz který oba servery provozuje, na reklamách díky diskuzím přes miliardu, letos vydělá možná i tři miliardy. Komentátoři a pisatelé článků budou brát víc peněz a ta spousta manažerů - příživníků možná kolem stovky měsíčně -možná i víc než ministři. A o tom to je - jde o byznys. Dříve v novinách vycházely povídky, eseje, fejetony, i básně -a dnes??? Kdo by dnes dokázal napsat povídku nebo esej či dokonce báseň? Slinty o válkách a tragediích nevyžadují žádný fištron. Slintat o válkách, nebo kde koho přejel vlak, může každý, koho si k tomu přiberou. A krvežíznivou smečku by povídky stejně nebavily. Potřebují krev a válku - ti staří blbci. Možná nostalgicky vzpomínáte na léta strávená na vojně? Jenže dnes byste byli mezi žoldáky a pochybuju, že je tam nějaká romantika. Ale prachy jo, to zas jo.Jde jen a jen o prachy. Nejde o informovanost - potřebuje český důchodce informace z bitevních polí? Směšné! Ale jen pište svoje diskuzní pitomosti. Pište, urážejte, hádejte se - co je doma, to se počítá. Jste obětovaná generace. Ta nová vám na světová bitevní pole sere. Představte si, že oni ani nevědí, kdo je to Trump či Clintonová, a nevědí, že jakýsi černoch - muslim - na které tady nadáváte a vřískáte, je dokonce kdesi prezidentem.Štastná to generace. Hulákají, opíjí se, fetujou, šoustají - a co máte ze života vy?

      Vymazat
  10. 21:44
    "Stále platí,že Rusko útočí anekčně na jiné suverénní státy"..No takovou 3,14čovinu jsem ještě neslyšel. Na koho Rusko anekčně zaútočilo?
    "Spojené státy nesou přímou odpovědnost za smrt více než půl miliónu Iráčanů, 4.491 vlastních vojáků, 179 vojáků Velké Británie a za následnou devastaci arabského světa, při které zahynuly nejméně dva milióny lidí a další dva milióny zaplavily Evropu. Takto lze shrnout závěry šetření tzv. Chilcotovy komise". Čteš taky někdy něco jiného než MfD?

    OdpovědětVymazat
  11. valach od mezříča12. července 2016 22:54

    22.31 Nemáš zač rádo sa stalo.Ale prosím ta už s týma dřistama běž do ,no víš kam.

    OdpovědětVymazat
  12. Je mi smutno. Smutno z komentářů, smutno z článků. Vidím, že názory ve společnosti jsou tak rozpolcené, není možná diskuze, nedobereme se žádné jednoty. Celé je to jak v nějakém panoptiku - celý Západ řve, že Rusko je agresorem, a myslí si, že to lidem vtluče do hlav. A jak vidím, pár takových "otevřených hlav", co si nechají natlouct každý nesmysl, se tu projevilo. Nedokážou pohlédnout pravdě do tváře. Amerika je pro ně země vytoužená, země nekonečných možností. Ano, možnosti, jak vás okrást, jsou skutečně nekonečné. Právě sumit NATO to dokazuje. Teď budeme připosraně vynakládat peníze, které nemáme, na zbraně, které nepotřebujeme. Do toho vidím, že předvolební preference patří ČSSD, straně se skříněmi napěchovanými letitými kostlivci (stejně jako TOP09 a ODS). Je mi jasné, že harašení železem je jen další trik, jak oživit skomírající mašinu jediného průmyslu, který v USA ještě zbyl- zbrojního. A my to budeme platit, a budeme si na to půjčovat. Je to jak s tím Řeckem: dostávali úvěry, kterými si mastili kapsu tamní prominenti, aby nakupovali německé ponorky, aby němečtí ponorkáři měli zisky a nebyla velká nezaměstnanost. Je to jako kolovrátek, a my bychom na to neměli ani skočit, natož přikyvovat. Pan prezident je jeden z mála, který se tomu jakžtakž brání. Jsem trochu zklamaná, že na sumitu neřekl od plic, co si myslí, ale asi lépe dokáže odhadnout důsledky pro Česko. Panu Putinovi se obdivuji, nemyslím, že by si kdokoli jiný vedl lépe. Má sice podporu občanů, ale prozápadní elity u nich zase už pošilhávají po západních úplatcích. Musí mít nervy i zdraví ze železa, jinak by už byl dávno pod drnem. Fakt nevím, co by zdejší troly mohlo přesvědčit, asi nic. Možná až uvidí na obloze velký hřib, těsně před vypařením, si možná na kratičkou chvíli uvědomí, že neměli pravdu. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:23. Dobře napsané,kdybych se na závěr nedozvěděl,že jste žena,myslel bych si,že jste dobře myslící muž a bez urážky,muži jsou zvyklí uvažovat v těchto věcech.

      Vymazat
    2. Nevíš nic, blbko. Neznáš mapu, neznáš čísla, jen plácáš pátý přes devátý, kraviny vyčtený z 50 let starých ideologických příruček.
      S lidmi jako ty se žádné "jednoty" rozhodně dobrat nechci.

      Vymazat
    3. 23:23 Ano, velmi dobře napsané. Děda.

      Vymazat
    4. Skvěle napsané. Jinak, trolla nepřesvědčí nic, jeho intelekt je stavěn na to, aby ze sebe dělal placeného hňupa a nabourával diskuze. Příklad takového ubožáka je ten starý mlok 0:13.
      Jediné ale, co bz ho přece jen možná přesvědčilo by bylo, kdyby šel v první linii nebo dostal pořádnou nakládačku až to vypukne.

      Vymazat
    5. Komu tady říkáte troll? Někomu, kdo nesouhlasí s obecným názorem tady, a dokonce si troufne to sem té hádavé( a hloupé) smečce napsat? Ano, to je troll odvážný. Protože za jiných okolností by se na zbytečné psaní každý vysral. Jeden vám nadává rudohnědých a podsouvá vám, že jste komunisti - to je v podstatě provokatér, ale možná to píše taky jen proto, že ty blbé diskuzní příspěvky omílané pořád dokola o tom stejném, ho taky serou. Nelze tady najít nic skutečně hodnotného - jen velmi občas a takový diskutující z téhle smečky hned zmizí. To štve mně. Rád si přečtu postřehy od někoho, kdo má zdravý intelekt, znalosti a reálný pohled na svět. Staříci reálný pohled na svět nemají - ve skutečnosti je nic nezajímá kromě zpráv z bitevních polí - a jen se psaním zabavují - je to většinou z pozice - do důchodu u lopaty - v důchodu u klávesnice a tomu taky odpovídá styl psaní, znalost stylizace a čeština - a samozřejmě IQ. Smečka rozdělená na dvě party - jedna na serveru Novinky -druhá zde - a tyto party se střídají. Dočvachtá na Novinkách, vleze sem, a tak se střídají. Bratru smečka tak kolem tří set stále stejných lidí - myslí si, že převrátí svět? Kdysi luštili křížovky a chodili ven s pejsky - dnes dřepí a píšou. Změna holt je život. A slovo "troll" přestože nevystihuje vůbec nic - tady používají s oblibou.

      Vymazat
    6. TECHNICKÁ: Anonym 11:16 je TROLL.
      1) napadá autory
      2) nevěnuje se obsahu článku
      3) popírá zřejmá fakta - klasifikace trolla zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

      Vymazat
  13. Anonymovi 0:13: Předně si vyprošuji, abyste mě nazýval blbkou, mapy znám, čísla taky, ideologické příručky 50 let staré mě nezajímají. Na rozdíl od Vás jsem přečetla tolik knih, kolik Vy jich nepřečtete za celý život, ale hlavně mám dosud ještě sloužící oči a uši. A doufám, že i mozek. Když jsme u těch map, podívejte se třeba na mapu vojenských základen ve světě. To úplně postačí. A napříště bych prosila místo urážek skutečné argumenty, i když se osobně domnívám, že jich mnoho nenajdete, i kdybyste špendlíčkem hrabal. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, těším se na další články od Vás.

      Jak na trolly?
      Je potřeba vědět, že troll si může myslet, že zde na něj okolnosti života nepůsobí, ale nikdo neuteče sám před sebou a chyby bytost nakonec doženou a budou se muset odpracovat. (Například, ten kdo uráží ostatní, tak vždy nejprve poníží sám sebe, aniž si je toho často vědom.)

      Možnosti odpovědí:
      1) trpělivě vysvětlit, pokud zkresluje, to je užitečné pro ostatní
      2) zesměšnit nehoráznou lež
      3) nereagovat, ostatní nejsou hlupáci a sám se ztrapňuje tím co píše.
      4) zesměšnit projev (ne autora)
      5) stručné označení - např. je to troll, aby ostatní se nemuseli zdržovat čtením nesmyslů

      Určitě lze vymyslet další postupy, zapojme tvořivost.

      Aby jsme se lépe domluvili navrhuji tento kodex autora příspěvku:
      1) Nikdy nenapadat jiného autora příspěvku
      2) Maximálně se snažit udržet u tématu článku
      3) Snažit se o bezchybný pravopis
      Bonus použití kodexu, kromě lepší domluvy je, že se tím skrytě autor odliší od trolla.

      Vše lze inteligentním úsilím překovat na dobro a radost. I boj s trolly může být tvořivá a naplňující práce :)

      Vymazat
  14. Diskuse s hňupi je neskutečně obtížná, vysilující a HLAVNĚ naprosto zbytečná. Hňup umí číst, trochu psát, ale bohužel obsahu není schopen porozumět. V lepším případě se naučí jednu frázi (konstrukci), kterou do všeobecného vyčerpání všech účastníků omílá. Na argumenty nereaguje, protože jimi nedisponuje, není schopen je třídit dle relevance a vyhodnotit. Prostě diskuse s hňupem má základní atributy "srážky s blbcem", což je, jak známo, nejhorší věc, která může rozumného člověka potkat.
    Obdivuji, tedy - spíše se podivuji, že se do takovýchto nebezpečných kroků pouštíte. Hňupovi zvednete ego, protože s ním inteligentní lidé diskutují o "vážných " problémech a jemu narostou křídla, jimiž je následně fackuje. Má to smysl?? Vždyť akceptací jeho argumentů a reakcemi jen posíláte další vodu na jeho mlýn a přiléváte olej do ohně na kterém si ohřívá svou polívčičku.

    Z vojenského hlediska nemají čtyři prapory žádný strategický význam, což si uvědomují jak v Moskvě, tak i ve WDC. Rád bych se mýlil, ale spíše mi to připadá, že jak NATO, tak Moskva ukazují světu svaly, aby poté, ve vzájemné shodě, podle scénáře zákulisních loutkovodičů vyrobily velký konflikt k redukci populace. Jak jsem byl přesvědčen, že Putin a jeho mocenská klika jsou mimo dosah zákulisního řízení, tak nyní dospívám k názoru, že mocensko-politické tanečky a hra na hodného a zlého policajta mezi Moskvou a WDC je pouze k oklamání světové veřejnosti a role jsou ve vzájemné shodě dávno rozdány.

    Depopulace světa byla elitami přijata v r. 1992 na konferenci „Summit Země“ v Rio De Janeiro a pod označením "Agenda 21" následně schválena jako závazný program OSN. Podpis přiložil i Vašek Veškrnů, kterému vděčíme nejen za nové letiště v Ruzini - ironie (pro ty, co se berou moc vážně):
    http://marioolah.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=460698
    A zajímavé info k této problematic je i zde:
    https://diskuter.wordpress.com/2016/02/26/epidemia-neplodnosti-vi-genocidne-plany-svetovej-elity-proti-ludstvu/#more-334

    Mír s námi!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hňup -je podstatné jméno rodu mužského, skloňuje se podle vzoru pán. Tedy hňup - 2.p. č. j. bez hňupa - 7.p. č. mn. s kým čím - s pány, tedy s hňupy - nikoliv hňupi. Když tady tvrdě kritizujete "Ferro" ( vsadím se, že Ferro nejste, ale je to působivé) naučte se češtinu. Vaše stylizace vět je taky příšerná. Senioři, zajištění důchodem, kteří se naučili psát na klávesnici, a děti jim pořídily počítač, aby se tatík zabavil a byl od něho pokoj, jsou nejpočetnější druh,který píše ke všem možným článkům diskuzní příspěvky. Jste sice o level dál, než vaši tatíci, kteří v důchodu luštili křížovky, na zahrádce vypleli záhon mrkve a rozřezali dřevo na zimu, ale oni byli užitečnější. Jestli si myslíte, že ty diskuzní trapárny - které páchají stále ti samí lidé - jsou k něčemu veřejnému užitečné, jste na omylu. Je to záležitost čistě obchodní - byznys. Ty trapárny vydělávají provozovatelům "publicistických" ale i bulvárních serverů na reklamách miliony, zrovna tak jako televizním kanálům, proto jich je taky tolik. Stejně jako se nám rozmnožily informační internetové servery. Na lidské blbosti se vydělává nejlépe, spolehlivě a nejvíc, a nevyžaduje to žádnou námahu - na to přišli kapitalisti už dávno. Patří to do kategorie vykořisťování člověka člověkem. A protože reklamní agentury jsou jen pračky na špinavé peníze, časem to někdo ustřihne. A až se to ustřihne, budou informační servery odpadávat jeden za druhým, leda že by pisatelé článků psali ty své bláboly úplně zadara, nebo za milodary, jako má kázat církev, - a to je vylouč. Pak tato zábava důchodců skončí - čím se budete bavit potom? Dovoluji si i u vás "Ferro" pochybovat, že někde pracujete. Takže - i když jsou na všech diskuzích trubci a hňupi, srabi a početně převládají krvežízniví blbci, je to tím, že skutečný intelekt jde od toho. Ale vy i lidem s intelektem, kteří se občas zahodí s diskuzním fórem hňupů, nadáváte proto, že jejich názor je odlišný od vašeho a zde obecného - tím nemyslím samozřejmě sprosté urážky. A to je chyba. Učte se češtinu hochu. Mír i s vámi.

      Vymazat
    2. Boj s hňupem není nebezpečný, protože ho lze snadno porazit, nebezpečná je spolupráce s blbem. Ale lidská společnost je založena na spolupráci a tak jsme nuceni s blby spolupracovat a uznávám je to peklo. Protože hňup nechápe, že je nutno spolupracovat a často mění vše na boj, což je už úplně absurdní, ale on to není schopen vidět. Nelze se tomu vyhnout a blbové jsou všude a je potřeba sebereflexe, že i my sami nejednáme často moudře.
      Nesouhlasím, že tento "boj" s hloupostí je zbytečný, ale naopak je naprosto nutný. Jako hlavní zbraň je označování, pokud budeme vědět, kdo je kdo, tak omezíme spolupráci s blbem na nejnutnější míru.

      Vymazat
    3. To Anonymní 13. července 2016 11:42

      Nazdar hochu.
      Díky za gramatickou přednášku - chybu uznávám, v gramatice jsem nikdy neexceloval. Za radu též děkuji, jistě byla míněna upřímně. Reflektovat však na ni nemohu, neb by to bylo zbytečným mrháním drahého času.

      Dovolte hochu dotaz: Chtěl jste též sdělit nějaký názor k obsahu článku, obsahu mého příspěvku, jiného příspěvku, či naplněním Vašich ambicí byla pouze ona gramatická analýza?

      Mír s Vámi a předem děkuji za odpověď. Držím Vám palce, hochu!
      Ferro

      Vymazat
  15. Bohužel možná diskuse s trolly je podobná diskusi s adventisty, kteří Bibli berou jako dogma. Když se adventistu zeptáte jak starý je Svět, tedy Země - řekne kolem 4000 tisíc let. Když mu řeknete a co Věstonická Venuše - ta má 30 tisíc let podle radioaktivního datování. Odpoví Vám, že to je podvrh. Ještě dodatek: v USA, zemi všech vzorů pro okolní svět, existuje spolek zástanců Ploché Země - lidí, kteří věří, že Země je plochá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste si někdy zajít podebatit a podiskutovat na veřejné zasedání zástupců města či obce na radnici. Nevím, ke komu byste je pak přirovnal/a/, ale možná si řeknete - zlatí trollové - i když mi pořád není jasné, kdo je tímto označením míněn.

      Vymazat
    2. Troll je ten, kdo nemá žádnou předem danou vlastní představu o skutečnosti a nejde o ni polemizovat s ostatními. Jeho cíl je jiný, pouze rozbít diskuzi a jakýmkoliv způsobem šířit předen dané lži (typu Rusko je agresor), ve většině případu vědomě (u náboženských a jiných fanatiků nevědomě).

      Vymazat

Reklama