Reklama

.

.

sobota 23. července 2016

Prečo musia USA zautočiť na Rusko

23. 7. 2016 (se slovenskými titulky)

116 komentářů :

  1. Dalším pokračováním rozhovoru je americká TTIP, Evropa jako podřízená, poslušná kolonie nadnárodním korporacím, kde veškeré zisky jsou odčerpávané do USA, včetně zdaňování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TTIP zřejmě díky Francii a Maďarsku nebude. EU používá něco podobného, zaregistrovala jsem, že každý nový stát, který se přidruží k EU, je přímo dotlačen k půjčce MMF. Je to Bělorusko, ale tam už jsou obezřetní a nepřijímají podmínky MMF, Ukrajina je půjčkou MMF už celá rozprodaná, Gruzie je ve vyjednávání, na Moldávii se tlačí, ale tam to není tak jednoduché, vláda nemá většinu a budou tam volby. Dále, kde má eminentní zájem Amerika, Arménie, ta je v tom druhém stádiu - vyvolání nepokojů, tam se Americe alespoň povedlo převrátit prezidentský systém na parlamentní a oslabit tak moc prezidenta, rozdrobit síly (možná si to zavčasu uvědomí, než dojde k realizaci) Turecko už ve třetím - pokus o odstranění prezidenta, v Kazachstánu se nepovedlo vůbec nic, v Mongolsku zatím taky nic, teď tam ve volbách vyhrála opozice, tak uvidíme, Ázerbájdžán je v prvním stádiu. Sýrie by byla už ve třetím stádiu - vojenský útok, nebýt Ruska a nakonec Írán, kde už se nepovedlo vůbec nic a šance na vojenský útok je mizivá, Írán je taktéž pod ochranou Ruska. Tak tu máme pár zemí, které se nepoddaly a přitom není možné použít třetí alternativu - vojsko, protože ty země jsou v podstatě pod ochranou Ruska. Máme představu co se bude dít?

      Vymazat
    2. Tak nějak. Nicméně pod ochranou Ruska jsou státy ze kterých by hrozily přímé podvraťácké aktivity, což bude asi i Slovensko. U nás jsou představitelé zkorumpovatelní za pochvalu a pár šupů. Viz fotka Havla jak se blaženě lísá, když jej Busch přivinul na hruď. A nikdo se neozval "stydím se za našeho prezidenta". Velice nechutné, stejně jako to jeho humanitární bombardování

      Vymazat
    3. Ono je to porad to same pocinaje Chazary ,Araby ,Zidy snazici se o kolonizaci,zotroceni ,vkoristovani a totalni kontrolu nad bio-roboty tedy nami lidmi. Bohuzel je to jejich poslani a vytvorily nemalo ideologii ktera vede k tomuto jednomu a stejnemu cili.
      Vsimente si take ze nejvetsi valky v dejinach vetsinou probihaly v evrope? proc protoze nase existence je nebezpecim pro tyto sionisty.Vzdelanost ,um ,laska k zemi a duchovni vyspepost ktera nam umoznuje zit v pravde,branit se ale i utocit.Samozrejme ze nas to vzdy stoji obrovske ztraty.Turci,Persane ,Arabove,Napoleon,1.a 2.svetova. Srbsko,Polsko ...Armenie - vse se odehrava na uzemich slovanu a vetsinou je to mireno proti pravovernym puvodnim a pravoslavny. Rimskokatolicka cirkev tvorena germany a zidovsko-krestanskymi fanatiky vyvvrazdila kontinety.Zbyva evropa a asie.Pokud padne Rusko tak je cely svet odsouzen totalni genocide,silenstvi,muceni a degeneraci -pomalemu zaniku .. a na nasi planete zhasne sveto a bude nahrazeno temnotou a jeji armadou otroku kteri jinasleduji.Z otrokarskeho nabozenstvi(masove pre-vychovy od puvodniho prirodniho k egoistickemu pojeti jednoho spravneho....bez druheho zivot enni v harmonii a zanika)nemuze vzniknout svoboda! a kde neni svoboda neni pravda a naopak.
      Ukrajina byla infiltrovany Chazary okolo 13 stoleti.Prvni infiltrace a co ted zbyva?
      Armenie taktez se do ni infiltrovali zide a pak vyhladily puvodni armence rukama kurdu a turku.
      Gruzie podobny pripad jen z vyuzitim islamu
      amerika,austarlie afrika -zido-krestanska genocida a kolonialismus,otrokarstvi
      nase ceskoslovensko rozbite stejnymi lidmi a jejich loutkami germany a anglo -germany.Polsko totalne zmagorene nacistickou katolickou virou do te miry ze se postavilo uz nekolikrat proti nam ,i rusku ,ukrajine .
      Rusko vse nebude delat za ostatni aby se uchranilo a take i existenci ostatnich narodu.Je na case aby to lide pochopily a pridaly se na stranu Ruska ,azstavily se valky pro zisk zidovskych bankeru ,zastavyly se nadnarodni korporace drzici potravinovy retezec uz od sameho vyvoje seminka v laboratori po konecny produkt ktery konci v nasem zaludku.
      je treba vymint nacisticke ideologie a ne prirodni nabozenstvi ktere po tisice let pacha genocidu a nici planetu za ucelem zisku a moci. Je treba svet zbavit zhoubnych ideologii a nahradit je duchovnim rozvojem,peci o sebe,rodinu a spokojenost -ciste prostredi.
      v predchozich casech tu byly a stale jsou pritomny technologie o kterych se nam ani nesni protoze vedomosti jsou v zido-nabozenstvych zakazany .knihy spaleny nebo ve vatikanu za ucelem maipulace s pravdou ...... a amerika ? ta je taktez vlastnena zidy tak jaky osud ji ceka? no prirodni bohatstvi tam neni a obcane konzumuji 50% svetovych energii a jidla = nova genocida a je potreba tedy rusko a cinu vyprovokovat a nebo zmacknout cerveny knoflik v americe aby bylo dilo dokonano....tady ti zmrdi maji prece austarlii a afriku odkud muzou vladnout a mit dobrou pudu na sve jidlo ..tam se jaderny konflikt odehravat nebude....

      Vymazat
    4. vyborne napsane a 100% pravdive.Lepe uz to ani napsat nejde.Kazdy by to mel precist a hlavne zapamatovat

      Vymazat
  2. Nadnárodní "elity", struktura řízení společnosti a vztah nadnárodních (globálních) a regionálních "elit".
    http://leva-net.webnode.cz/products/podstata-konceptualni-moci-gp-a-struktura-elit-v-pjakin-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je to založeno na chamtivosti a blbosti lidí. A přitom je vše tak jednoduché Postačí, aby v případě jakékoliv války vedené USA povstaly naráz všechny kolonizované země. Na celej svět totiž stačit nebudou. Je to pouze na vládách a lidech jednotlivých států.....

      Vymazat
  3. Začíná se mně líbit server Novinky. Sorošovi zaměstnanci, "hlídací hyeny demagogie" tam valí lidem do hlavy lži a oni jim na to s.rou a mají opačný názor, než lžiláskaři":).

    OdpovědětVymazat
  4. Je čas, aby se Letiště Praha Ruzyně vrátilo k původnímu názvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Už těch vašich debilních výmyslů nechte vy bando buzerantských anti-ami rudohnědých kokotů.
    Ukájíte se tím blábolením nebo si léčíte nějaký mindrák?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:51 Ukájíš se těmi nadávkami nebo si léčíš nějaký mindrák?
      Pořád stejné, nuda, zííív.
      Nebylo by tam něco nového, v čem je alespoň malá, stačí malinkatá myšlenka? Že se vůbec ptám, dobře vím, že ne.

      Vymazat
    2. Komunisti si zde nejspis leci mindrak. Sami maji diky sve lenosti a debilite leda tak hovno a tak zavidi uspesne a bohate Americe.

      Vymazat
    3. Zíííív, zííív, bobku, něco onačejšího by v tvé slovní zásobě nebylo? A co takhle nějaká nopvá myšla? Nic?

      Vymazat
    4. 4:48 - jo hochu to bejvávalo:) Tos teda dost krutě zaspal dobu .. tys někde daleko cestoval mezi Papupánci nebo v Amazonii posledních cirka 30 let? Víš, musím ti říct jednu dobrou a jednu špatnou zprávu - tu dobrou - komunisti už u nás nevládnou! A tu špatnou - Amerika je dávno v prdeli, tam se totiž ti komunisti mezitím dostali k moci ...

      Vymazat
    5. Nejvíc tě sere to množství, perfektně do sebe zapadajících důkazů a proti nim jen to obligátní- jste hloupí, závidíte, nic nemáte, jsou to výmysly. Trošku slabota, nemyslíš? Odpovím si sám, prostě nemyslíš, ani ty ani tobě podobní. Vok Jan Ostrava

      Vymazat
    6. 11:24 - vždyť neví co kecá, nemá to obsah, jen hýky tupýho debila. Lenost je totiž základní vlastnost člověka, bez ní by dodnes bydlel v jeskyni a živil se sbíráním ovoce ze stromů a chytáním ptáků a veverek! A kapitalismus a všechny předešlé třídní vykořisťovatelské společenské formace měly svůj původ ve lenosti, resp. ve snaze přenést vlastní díl společensky nutné práce každého jedince na ty druhé! Tedy hloupější a debilnějíš. Čili jak ten vohnout bez mozku tam cyntá "ve své debilitě a lenosti" - to je protimluv! Debil pokud nechce zemřít hladem musí být pilný a naopak! Již první otrokáři a feudálové museli inteligencí převyšovat své otroky a nevolníky, pokud chtěli nejen přežít, ale i uchovat si stav kdy se sami nemusí podrobovat nutnosti pracovat! Práci za sebe nechali dělat právě ty zotročené a znevolněné. Časem ovšem tyto třídy degenerovaly a objevily se třídy nové - mezi samotnými poddanými. Zejména kupce, penězoměnci a jiní "měšťané" - tedy buržuji a ti žádali, aby byla privilegia samozvaných vyvolených tříd zrušena a oni mohli "svobodně" olupovat a okrádat "sobě rovné spoluobčany", ččemuž se říká kapitalismus, aneb "svobodná společnost se svobodným trhem"! Jenže to je pro toho ychtyla papouškujícího jakoukoliv bezobsažnou floskuli z programu Kradouskovy sTOPky moc komplikovaný na pochopení ...

      Vymazat
    7. Krom toho ten idiot nezná původ tý floskule, jejíž zpapouškování je maximum jeho (ne)schopností, což ho předurčuje pro práci neplacenýho trolla na dávkách (páč kdyby měl do Šapitáka dostat doláče, musel by umět sesmolit i článek a ne jen ztěží dát do kupy jednu větu zapyčenou protimluvy). Ta floskule spojující nesmyslně lenost s blbostí má původ ve strachu vychytralých zlodějů okrádajících právě naopak pracovití hlupáky! Páč oni tím tvrdí, - koukněte, že my se tu válíme na Seychelách a vy se potíte v montovně 8 hodin denně včetně víkendů je proto, že jste líní! Koukněte na nás, jak jsem se my "vypracovali"!. A hlupáci tomu věří. Ti chytřejší se vzbouří! A pak přijde debilní tajtrdlík posluhující za nějakou tu šlupku od banánu těm válejícím se lotrům a začne na ty krapet chytřejší otroky tuhle starou písničku! Jenže je na špatný adrese - ta platí pouze na tu první, tedy opravdu reálně hloupou skupinu vykořisťovaných! Těm pak může i takový blbeček nakecávat, že musí ještě víc pracovat, aby se jejich pijavice mohly ještě déle válet a užívat si luxus za jejich nevyplacený mzdy ... u těch chytřejších nejen že pohoří, ale riskuje i zaslouženou přesdršku:)))

      Vymazat
    8. Kdyby to nebyl jen přisluhovačskej kretén bez mozku, ale samozatně myslící hajzlik, kterýmu to pálí a chce nasrat komouše, tak by měl napsat pravdivou věc! A totiž tuto:

      "Jste většina z vás příliš hloupí, aby jste si mohli dovolit nebýt pilní! A ti co nejsou vyložený blbečkové zas jsou příliš slabí, aby dokázali odhodit své zásady nazývané svědomím a chopili se šancí okrást blbce!". To říká upřímně i "fracek" Pavel Novotný! Ten pochopil podstatu "úspěchu"! V rozhovoru pro Reflex řekl:

      „... jsem kapitalista, židovský synek a člen ODS a pro mě je nesmírně pohodlnej systém, ve kterým já jako inteligentní člověk jsem schopnej poměrně pohodlně přežívat díky tomu, že ostatní kolem mě jsou debilové…“.
      A vo tom to je!

      Vymazat
    9. Jenže tohle kreténoj ze 4:48 nedocvakne! Že KDY by si ty vydělaný prachy užil, kdyby věnoval svůj čas jejich vydělávání! Blb bezmozáckej! Jó kdyby jeden měl 3 životy, aby ten první věnoval práci a "dělání peněz", který by si pak ty další dva životy užíval, to pak jó! Ale každej má k dispozici jen jeden život! Proto ti chytří to musí zařídit tak, aby jiní strávili své životy v práci místo něho!! To je princip kapitalismu! Blbeček ze 4:48 to dodnes nepochopil a tak si musí přivydělávat na nájem papouškováním debilit z programu ODS:)

      Vymazat
    10. Známé noční strašidlo 4:48 nám zřejmě z Ameriky předvádí, jak je "pracovité a chytré". Dokazuje to tím, že ani není schopné si pořídit českou diakritiku. No není to blb?

      Vymazat
    11. Je to Pepa Vyskoč!4:48!Viď Pepan,otoč se,povyskoč a neotravuj!

      Vymazat
  6. Ty pudes Kokote 1. 1:51

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to je nějakej debilní troll! Já skouk film - co je to jako za ruskou propagandu, když na mě vybaf tu ten blaf toho imbecila, ale tam NIC o žádný studený válce a Putinovi není!! Co je to za kreténa? Film je americký a ukazuje pravdu - jak ti hajzlové za cenu vraždění demokraticky zvolených státníků, nelegálních převratů a rozpoutávání zločinných válek vybudovali přepych a bohatství pro hrstku vyvolených, zatímco 70 milionů Američanů hladoví na potravinových lístcích živí se prodejem zbraní, drog a prostitucí! To musí bejt ale debil ... ten to v tý blbý jeho makovici nemůže mít v pořádku!

      Vymazat
  7. Otazka by mela byt: "Proc musel Putin rozpoutat dalsi studenou valku"?
    Protoze svou zemi ve sve debilite kagebaka uplne zruinoval a kdyby si nenasel nepritele a neslibil valku, muzici by mu rozkopali jeho fasistickou prdel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, jak některé kreatury v lidské kůži (4:52) si neumí srovnat informace a jen běsní. To je snad případ pro psychiatry a ne pro veřejné diskuse! Květa

      Vymazat
    2. Proč žvaníš takový hvadiny, když se stačí poídvat na oficiání naše statistky o ekonomice, aby jsi zjistil že po prudkém pádu v 90. letech se za jeho prezidentsví 14x zvýšila? Poklas nastal až v důsledku machinací s cenama ropy v posledních dvou - třech letech. Jakej má tvůj nepodloženej fakty výkřik blba asi hodnotu? To si nemůžeš předem něž něco nacyntáš a slídu opatřit nějaký fakta? Studená válka nikdy neskončila! Jen dočasně bylo Rusko v moci zrádců, kteří byli ochotni ho zaprodat a udělat z něj polokolonii světovýho Židovstva, což ale hlavní zrádce - Jelcin se smrtí na jazyku pochopil a skoro již ze záhrobí udělil těmto temným plánům drtivý úder! Jmenováním schopného pana Putina svým nástupcem ...

      Vymazat
    3. A tu válku měl slíbit komu jako? On by se někdo takovej našel, pitomo? Jediná válka kterou ovšem rozpoutali tvoji obřezaný maňasonoši a do které byl nucen vstoupit je ta v Sýrii! Aby ji ukončil, ty hovade všivácekj, asi nic moc placenej (páč někdo s takovým IQ houpací koloběžky nemůže dostávat moc velkou apanáž, nevyplatilo by se to).

      Vymazat
    4. pro 8:12

      ¨Putin přece válkou stále vyhrožuje, svým obyvatelům pravidelně vysvětluje, že musí brojit a zbrojit kvůli nebezpečí zvenku (jak jinak = stále stejná písnička). Takhle to dělali Rusové i za dob SSSR a dělají to dodnes - vždy musí existovat nějaký vnější nepřítel, který jim jde po krku.
      A mezitím jim po krku nikdo nešel, SSSR se rozpadl vinou vlsatní neschopnosti a slabosti a stupidnímu komunistickému zřízení. I v současnosti RF kleslo už poněkolikáté na samé dno (1998, 2008, 2014-2016) - stačí porovnat vývoj HDP = v roce 2015 byl mínus 3,5%.
      Takže aby zamezil nějaké myšlenky na občasnké nepokoje (obyvatelé s takovým, vývojem určitě nejsou spokojeni), tak jim slíbil válku. Pisatel v 4:52 má naprostou pravdu. V očích ruského občana má válka naprosto démonický smysl - je to díky výchově a minulosti. Takže když slyší slovo agresor, válka, USA a zahnívající kapitalizmus, tak zapomíná na to, že je inflace dvojciferná a že polovina jeho rodiny nemá práci.

      Vymazat
    5. Máte pravdu, již mohli prosperovat jako Ukrajina a kráčet do ....

      Vymazat
    6. 1300 Rusko prosperovat bude až za hodně dlouho - musí se zbavit své závaislosti na diktátorských principech vládnutí. Běžní občané v Rusku jsou stále připraveni sloužit svému vůdci, kterého musí velebit - a to je celá chyba. Rusko je stále někde v minulosti.
      Kdyby Ukrajina již v roce 1990/1991 přešla na západní linii, třeba jako Polsko (v té době Polsko bylo ekonomicky na horších číslech neýž Ukrajina), tak by dnes Ukrajina byla prosperující a bohatou zemí (stejně jako Polkso, které za posledních 25 let udělalo velký skok dopředu). Bohužel vliv Ruska na Ukrajině způsobil takové zaostávání a oligarchizaci, že jsou nyní přesně tam,. kde jsou.

      Vymazat
    7. 13:07 Nejspiš by ta tvoje závaislost na diktátorských principech vládnutí měla být nahrazena onou závaislostí tak dobře prezentovanou v daném příspěvku formou videa. Ničím neomezovanáná, nevolaná vláda korporací, jejichž vládci za pomoci podřízených elit, s jejich utajovanými aparáty tajných služeb, uvrhli do minulosti nás všechny a celý svět. Do minulosti vykořisťování, nezaměstnanosti, lokálních válek, s hrozbami světových válek. Vliv Ruska na Ukrajině zmírnil a omezil vyvražďování bezbranných obyvatel, fašistickými tlupami pod prapory fašistických vůdců. Ty ale máš propagandou vymydlený mozek, dá-li se ta hmota ve tvé hlavě nazvat mozkem. Evidentně jsi se ozval pod příspěvkem, kde se to vůbec nehodí, což zajisté nejsi schopen pochopit, stejně jako absolutně nevnímáš, o čem vůbec ten příspěvek je.

      Vymazat
    8. 1417: možná všelijaké konspirační teorie a videa a články se skutečně normálním rozumem pochopit nedají. V tomto jediném máš asi pravdu.

      Vymazat
    9. 12:57 - to jsou jen cancy a nesmysly co může sesmolit jen blb co ví totální hovno o dějinách! tak poslouchej, vynecháme staletí předešlá a začněme naše vyprávění v době, kdy už měli židozednářští bankéři Velkou Británii, tak i Francii a USA pod palcem a kdy začali své konečné tažení za světovládou, tedy především za zničením země, která jí překáží nejvíce - Ruska! Tedy na přelomu 19. a 20. století, kdy finanční oligarchií dosazený prezident Theodore Roosvelt ohlásil "příchod amerického století" mnoho investovali do vyzbrojení Japonska i do diplomatické aktivity vedoucí ke konfliktu obou zemí a to za účelem dosažení vojenské porážky Ruska. Cílem byl rozvrat a revoluce v Rusku - začala to tzv. "Krvavá neděle"! Ihned nato se bandy organizovaných sionistů ze strany Bunt začaly pořádat nepokoje a stávky v Oděse, Chersonu a Nikolajevu i na jiných místech v Rusku, došlo ke vzpouře na křižníku Potěmkin atd. atd. Vše dobře připravené, přesto - nevyšlo jim to! Do čela Ruska se postavili schopní politici kteří revoluci potlačili a přivedli Rusko do roku 1913 k takovým ekonomickým výsledkům, že se začalo hovořit o "ruském hospodářském zázraku"!. To obřezaní páni ze zámoří nemohli jen tak nechat, to dá rozum a tak začala další kampaň, tentokrát zaměřená na vyvolání rusko-německého konfliktu, ve kterém by se obě prudce se rozvijející velmoci pokud možno vzájemně zničily. To se podařilo, ovšem chybička se vloudila - Londýn sám chtěl zůstat stranou. Ovšem při zásadním hlasování o vstupu do války se nepodařilo včas eliminovat (podplatit) jednoho poslance Dolní sněmovny:) Takže nezbylo než se toho zúčastnit jako spojenci Ruska. Ovšem pořád tu byl rezervní plán, na kterém se pánové z City i Wall street shodli a který nejlépe vyjádřil plukovník Edward Mandell House, poradce prezidenta Wilsona. Ten totiž na dotaz svého pána jaké varianty vývoje se nabízejí prohlásil zhruba toto: "Pokud vyhrají Spojenci (rozuměj GB, Francie, Rusko), bude to znamenat že do Ruských rukou padne Východní Středomoří, celý Balkán, část Turecka a Persie. Ani vítězství Německa nebude lepší. Proto navrhuji vytvořit koalici proti Německu bez Ruska". To ovšem znamenalo provést operaci, na jejímž základě by Rusko z války vystoupilo. Jejím základním předpokladem bylo oslabit monarchii, což na sebe vzala zednářská rezidentura v horních patrech ruské politiky. byl rezervní plán, na kterém se pánové z City i Wall street shodli a který nejlépe vyjádřil plukovník Edward Mandell House, poradce prezidenta Wilsona. Ten totiž na dotaz svého pána jaké varianty vývoje se nabízejí prohlásil zhruba toto: "Pokud vyhrají Spojenci (rozuměj GB, Francie, Rusko), bude to znamenat že do Ruských rukou padne Východní Středomoří, celý Balkán, část Turecka a Persie. Ani vítězství Německa nebude lepší. Proto navrhuji vytvořit koalici proti Německu bez Ruska". To ovšem znamenalo provést operaci, na jejímž základě by Rusko z války vystoupilo. Jejím základním předpokladem bylo oslabit monarchii, což na sebe vzala zednářská rezidentura v horních patrech ruské politiky.

      Vymazat
    10. Nejprve odstranili "Svatého muže" Grigorije Rasputina, který vůbec nebyl vožrala a děvkař co si nevidí na špičku nosu, jak nám ho líčila sovětská propaganda! Naopak! To on zabránil válce již v roce 1912, když cara odvrátil od účasti v tzv. první balkánské válce proti Turecku, spojenci Německa. Proto na něj byl spáchán atentát, z něhož se vylízával 3 týdny. A během těch 3 týdnů došlo k sarajevské provokaci a vstupu Ruska do války. Ovšem Rasputin po svém návratu usiloval o uzavření separátního míru s Německem, což by znamenalo katastrofu pro plány Londýna a Washingtonu. Proto musel zemřít a s ním i monarchie. K jeho vraždě byl zjednán kníže Jusupov, britský agent, zverbovaný již za studií v Londýně stejně sexuálně zaměřeným špionem MI5 (šlo o transvestity - tehdy trestné jednání). Pád Rasputina znamenal krizi monarchie, paralyzoval cara a znemožnil mu správně reagovat na únorové události v hlavním městě. Prozatímní vládu zprvu vedl monarchista Lvov, který byl po červencovém puči nahrazen zednářem Kerenským. To byl spolužk Uljanova, známého jako Lenin. Tento muž žil ve švýcarské emigraci, když byl osloven dobrodruhem a obchodníkem se zbraněma, německým a ruským socialistou židovského původu Alexandrem Parvusem (vl. jm. Helfland). Tento muž zařídil skrze kontakty v německém genštábu tu známou Leninovu cestu v "zaplombovaném vlaku" do Ruska. Ale už předtím Parvus vydatně podporoval ruské bolševiky finančně a udělal Leninovi, na kterého v době kdy byl v emigraci Rusové téměř zapoměli pořádné "Pý Ár", jak se dnes říká, když nechal v Pravdě (noviny bolševické strany) umístit jeho portréty s titulem "vůdce Revoluce se vrací" apod. Prozatímní vláda řízená agentem Kerenským by mu předala moc dříve či později. Červencový puč byl zorganizován pouze proto, aby mohl být Lvov v její čele nahrazen právě Kerenským. Čekalo se totiž na to, až bude moci kontingent USA nahradit výpadek ruské armády na straně Dohody. Ta situace měla nastat na jaře 1918. Ovšem! Události uspíšil ruský vlastenec, generál Kornilov, který celou hru prohlédl a zahájil tažení na Petrohrad. Kerenský odkryl karty a spojil se de facto s Leninem. Umožnil Trockému, kterého na kauci propustil z vězení již předtím, vyzbrojit Rudé gardy a ti pak agitací vojska Kornilova zastavili a generála zatkli. Poté obsadili Zimní palác bez odporu a Kerenského nechali jakoby "utéct v přestrojení za ženu", což se ukázalo jako kec a propaganda. Kerenský normálně odjel vlakem do Murmanska a pak lodí do USA ke svým chlebodárcům s plným požehnáním Leninovy vlády. Moc nad Ruskem pak získali agenti Wallstreetských finančníků, což si ovšem nechtěl nechat líbit nežidovský kapitál a proto začal boj různých frakcí uvnitř Ruska, známý jako občanská válka. Z ní vyšli vítězně Židé (tedy ve smyslu jak samotní židobolševici - vítězi občanské války, tak jejich zámořští páni - vítězi většiny "tendrů" na zadlužení zrodivšího se SSSR), ovšem dočasně. Rusko spělo ke konci své existence jako národní stát, mělo se stát "vlastí světového proletariátu", tedy pustinou, kde si různí dobrodruzi z celého světa začali podávat ruce, rozkrádat státní bohatství a zakládat různé kibucy a komuny. Lenin jim dal skvělý nástroj - NEP! Těmto šíbrům se začlo říkat "nepmani". Mezi bolševiky bylo ale pár vlastenců-panslavistů, z nichž pak jeden významný a chytrý, ač sám osetského původu. Josef Stalin. Jeho thermidor tyto plány zhatil a pátou kolonu Wallstreetu v čele s Trockým rozdrtil. On aniž by vzbudil jejich nevoli, je rozklížil, postavil proti sobě navzájem a postupně zlikvidoval jednoho po druhém. Pak nahradil většinu kádrů v policii, armádě a orgánech strany lidmi různých národností s převahou té ruské - to byl zásadní zlom. A židovské bankéře nahradil nežidovským kapitálem, což se ihned projevilo tím, že místo půjček se na Urale a v Donbasu začaly pod dozorem amerických inženýrů budovat skutečně výkonné fabriky těžkého strojírenství, aby byla zajištěna obranyschopnost země.

      Vymazat
    11. pro 15:21
      moc dlouhé a nudné.
      přemýšlet o 100 let staré historii a domýšlet nějaké konsekvence do současnosti v nadstandardní míře tedy nebudu.

      Všechno je možné říci jednoduše a jednou větou_: Rusko v posledních několika málo letech se vrátilo do minulého století a vlastní chybnou politikou (Gruzie, Ukrajina, odklonění se od nabízené spolupráce se Západem) sama sebe uvrhlo do izolace. pykají hlavně místní obyvatelé - a to je vše.
      Nějaký Roosevelt a Churchil s diktátorem Putinem nemají ale skutečně nic společného.

      Vymazat
    12. Toho se Mezinárodní finanční krakatice obávala nejvíce! Tedy že jak to popsal jeden emigrant, bělogvardějský generál v roce 1930: "Válka Trojspolku skončila bez účasti Ruska. Rusko přineslo největší oběti pro věc spojenců a z důvodů vnitřních bojů bylo nuceno odejít z bitevní linie. Zato vstoupila krátce před koncem války do řad bojujících Amerika. Bezesporu by světová válka skončila o hodně dříve a stála by mnohem méně krve a peněz, kdyby Amerika zasáhla již roku 1915 nebo nejpozději 1916. Tehdy ale Amerika ještě dodržovala neutralitu a věnovala se výhodnému obchodu s dodávkami válečného materiálu bojujícím stranám. Tyto dodávky odebraly Evropě všechno zlato, které odplynulo do Nového světa.

      Světová válka přesto neskončila rozhodujícím vítězstvím spojeneckých armád na bitevních polích, nýbrž zhroucením Německa, které podlehlo propagandě pacifismu – stejně jako Rusko propadlo revoluci. Zásah Ameriky do války a přítomnost jejích čerstvých vojsk v Evropě k tomuto konci nemálo přispěl. Nový svět vsadil své karty na jistý zisk.

      Konečný výsledek války rozdělil národy ne na vítěze a poražené, nýbrž na výherce a na ty, kdo ve hře prohráli. Tak jako v Brest-Litevsku stálo rozhárané Rusko proti ještě zdravým centrálním mocnostem, tak stálo ve Versailles zhroucené Německo proti čerstvě vyzbrojeným a mocným západním mocnostem. Rusko a Německo sdílí společný osud – ne jako, řečeno obrazně, poražení, ale jako neúspěšní hráči ve světové válečné ruletě. Neboť i Rusko patří mezi docela vydrancované a musí za své chyby pykat daleko víc než ostatní státy. Přesto se ale bude muset do budoucnosti s Ruskem počítat. Světové mocnosti vědí, že úpadek této obrovské země je jen přechodný a že přijde čas, kdy Rusko povstane z popela jako Fénix. A pak toto nové Rusko zúčtuje v věci §§ 116-117 versailleské smlouvy ne s Německem, nýbrž s tvůrci této smlouvy."

      Aby tomuto vývoji předešli, vyvolali "zlatou blokádou" v SSSR zásobovací potíže a kuacké sabotáže jim k tomu nemálo pomohly! Nicméně nedosáhli ničeho! Ani povstání a svržení Stalina, ani zastavení sovětsko-německé vojenské spolupráce! Právě naopak! Kdo totiž seje vítr - sklízí pak obyčejně bouři ...

      Vymazat
    13. 15:26 - jen hezky pěkně dočti a nepapouškuj sračky z židácký propagandy! Nejen že s tím úzce souvisí Theodor Roosvelt (- kdes přišel na Churchilla? ?), ale zejména židovský lord Disraeli a zednář Palmerston!)

      Vymazat
    14. 15:26 - koukám že v Tvým případě je nutné začít aspoň od poloviny! Páč ty víš totální HOvno! Proč se na to vlastně nevysereš, se motat do věcí vo kterejch hovno víš? Prej "nějakej Roosvelt!" Bože! Píšem si blbe o Theodoroj Roosveltoj!! Prezident USA v době kdy britskými siozednáři štvané a po zuby vyzbrojené Japonsko zaútočilo na Rusko!! A proč přijel na jednání o míru do Portsmouthu osobně Jacob Schiff, zuřívý nepřítel uska, kterej ruský vládě zablokoval finanční úvěry v době války a tím nemalým dílem přispěl k ruský porážce, proč náhle přijel orodovat za Rusko a vyhrožovat Japonsku? Proč, volečku? Já Ti to povím teda: páč hrozilo, že celej převrat co tam v roce 1905 z podnětu jeho kumpánů probíhal skončí tím, že se tam sice ustaví proždácká kompradorská vláda, ale ruské banky budou totálně prázdné!! Krapet studju dějiny vole! Zaměř se na to, jak a proč se britská tajná služba podílela na zavraždění cara pavla I. a jeho nahrazení krapet poťouchlým Alexandrem I. a taky na hnutí 5. kolony v Rusku - tzv. děkabristy. A zaměř se též na okolnosti vyvolání Krymské války a taky na činnost Disraeliho proti Rusku a na podporu Osmanské říše v roce 1878 na Berlínským kongresu! Moc ti toho chybí, proto žvaníš sračky z blbosti a neznalosti ...

      Vymazat
    15. A ty blbe, až toto všecko nastudujš a vrátíš se sem, tak už nebudeš vypouštět takový sračky debilní a totálně naivní, jako že by Rusko mělo naskakovat Židákoj na jeho "nabídky spolupráce"! Páč ruský lid už nejméně 200 let ví, jak takový jejich nabídky končívaly - viz 1825, 1905, 1917, 1991 atd. atd.

      Vymazat
    16. Oni totiž nemaj vymazanej mozeček jako ty víš, oni mají to čemu se říká "historická paměť národa" v pořádku a zachovanou! Proto jsou právem ostražití! Koukni jak se Sionisti brání - nedali by Golany za nic a serou na ňáký kydy OSN a rezoulce, kdyby je sám čert vyzýval! Páč už jednou bojovali o přežití svýho pidistátečku a vědí co to je! A operují dokolečka těmi svými 6 miliony! No Rusové by mohli operovat desítkama milionů, které je stála politika těch Tvých pánů, těch nabízejících "spolupráci"! Na ty nejvíc bacha! Putin není příliš dobrý vládce, protože právě příliš těm všivákům nebezpečnejm ustupuje a různě se jim podbízí! To by skutečně vlasteneckej vládce neudělal! Takový pan Žirinovský by jasně řek: " ... tak holenci, sem nepáchne hnáta světožidáka! Nebo - a to mám fotra Žida, druhý den dopad ne car-bomba současně na Washington, Londýn i Tel Aviv!" A to bys koukal jak by tyhle zbabělá hovada zvyklý si furt někoho kupovat skapli podpatky jen by se za nima zaprášilo a ta tzv. krajina by už opět dávno byla součástí Ruského státu jako ještě před 99 lety byla a zas bude (schváně urči která gubernie tam patří a která ne!) - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cb/Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png/1024px-Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Vymazat
    17. 15:26 - kdybys nebyl jen najatý troll, tak bys sám dokázal vyhledat zdroje o těch "nabídkách spolupráce Rusku" a to např. ze slov amerického bezpečnostního experta a poradce US prezidentů Gerorge Fridmana. Na této tiskovce strategii Anglsionistů vůči Rusku přesně popsal! - https://www.youtube.com/watch?v=8tD71d6wcwY

      Vymazat
    18. Takže jak tam Fridman řekl - jediné o co v té údajně "nabízené spolupráci" jde je ovládnout Eurazii rukama samotných Eurazijců, protože Atlantisté na to sami nemaj dost sil! Jde tedy především o to, nedopustit spojení německé technologie s ruskými zdroji surovin a obou lidských zdrojů. To je noční můra anglosionistů od roku 1871, jak tam uvádí, čili od momentu kdy se zrodilo cituji "ekonomicky gigantické ale geopoliticky křehké Německo", tedy neukotvené ani v Eurazii ani v Atlantismu. Proto podporují projekt tzv. Mezimoří, tedy starého známého "sanitárního kordonu" oddělujícího Německo od Ruska a ztěžujícího jejich spolupráci. Ukrajina je důležitou součástí tohoto projektu a Fridmman sám uznává, že Rusové to nemohou "jen tak nechat plavat" jak tu jsa pitomou geopolitiky a dějin neznalý žvástáš, ale naopak! je to pro ně otázka národní bezpečnosti! Jak Fridman říká "oni potřebují Ukrajinu minimálně neutrální, ne prozápadní!". A to je jasná věc. Totéž platí o Gruzii, kde ovšem navíc agresorem byl diktátor a současně anglosionistický holomek "kravatožrout" Saakašvili. On byl svým pány poštván, aby násilím obsadil území, kde jsou na základě smluv z doby SNS ruští vojáci v roli "modrých přileb". Takže nevím cos to sem zatáh za píčovinu? To si jako měli nechat líbit že na ně pálí gruzínský děla a letadla? To jsi se posral, ne? Samozřejmě že měli právo nejen agresorský pankharty zahnat za hranice Abcházie a Jižní Osetie, oni měli právo i dojít do Tbilisi a Saakašviliho zatknout a pověsit! Na to právo mělí! Amíci by to udělali! Viz Noriega a Panama! Jenže Putin je právě naopak měkký a aby si nerozházel zákeřný svinský anglosionský pankharty, tak to neudělal a odvolal ofenzívu na Tbilisi daleko před městem! To je právě ten rozdíl mei ním a třeba panem Žirinovským! ten by Saakašviliho na tý jeho kravatě oběsil v Tbilisi vlastnoručně:)

      Vymazat
    19. 14:17 - jen k těm žvástům o údajně prosperujícím Polsku! To se tejká tak maximálně varšavských kavárníků! Ti si převratem v 89 fakt dost pomohli. Proto dostali tak přes hubu v posledních volbách, páč všude na venkově a okrajových oblastech se bída střídá s nouzí, žvanile!

      Vymazat
  8. žasnem nad vašim postojom - skutočne - potomok sudeťákov v akcii -

    OdpovědětVymazat
  9. 4:52

    A to nám napište. Jste tak doopravdy blbý, nebo blábolíte za cizí peníze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS
      Já bych si také rád přivydělal. Kam se mám obrátit?

      Vymazat
    2. Tohodle blba nikdo neplatí, takovýhle osly stačí poplácat po ramínku a pohladit po tom jejich debilním vřídku co jim mezi ramínkama vyrašil místo hlavy - však ho má od šapita celej ohlazenej:)

      Vymazat
    3. 13:07 - jinak ty tendence co popisuješ tam nastavila v 90. letech CIA! Cituji z článku: Porodní bábou politické technologie v Rusku byla devadesátá léta a vláda prezidenta Borise Jelcina. Jejím prubířským kamenem byly klíčové prezidentské volby v roce 1996, konané uprostřed vážné krize ruské transformace. Klíčovým úkolem těchto voleb v politické (a politicko-ekonomické) rovině bylo udržet Jelcina a jeho kliku u moci. Znamenalo to nedopustit revizi či korektivy dosavadní transformace. V rovině veřejné politiky však stála otázka poněkud jinak: Jak přesvědčit voliče, aby volili Jelcina znovu a navzdory sociální a ekonomické krizi, v níž se Rusko v této době nacházelo?

      Boris Jelcin měl na začátku volební kampaně mizivou podporu (někde mezi třemi až šesti procenty), která logicky odpovídala důsledkům neoliberální šokové terapie v zemi. Jelcin nakonec volby s mírným náskokem proti velmi silnému kandidátovi komunistů Genadiji Zjuganovovi ve druhém kole vyhrál a mohl v Kremlu vydržet ještě skoro tři roky. Političtí technologové spolu s oligarchickým mediálním blokem Borise Berezovského a Vladimira Gusinského dokázali téměř nemožné – obrátit situaci vzhůru nohama. To byla významná lekce do budoucna. Zmíněné volby v roce 1996 už stavěly na manipulativním modelu, který pracoval s celou řadou komunikačních prvků – v první řadě s antikomunismem a démonizací hlavního Jelcinova konkurenta Zjuganova. Tedy s obrazem nepřítele, ale i s hravějšími tématy, jako byla kampaň „Vyber si, nebo prohraješ“. Tu Rusové opsali od clintonovské prezidentské kampaně z roku 1992. Politický technolog Gleb Pavlovskij později o této volební strategii řekl: „Volbou pro Jelcina lidé hlasovali: a) za vládu; b) ze strachu z toho, že budou ponecháni bez vlády.“

      Svým způsobem to byl „ďábelský plán“ ušitý na míru ruským poměrům devadesátých let, ale také ruské mentalitě. Strategie počítala s tím, že pocity odpovídající společenské anomii budou posilovat tendenci k nějaké formě řádu. Strach z bezvládí či hobbesovského přirozeného stavu, který technologové ve voličích vyvolali, vedl k podpoře Jelcina a později Vladimira Putina.

      Byl tu ovšem ještě jeden významný prvek, jejž političtí technologové za Jelcina a později za Putina vymodelovali jako pilíř kremelské hegemonie. Představovala ho politika „neexistujících alternativ“ – kromě jediné. Už v Jelcinově kampani se hrálo na tuto notu: mimo Jelcina neexistují jiné možnosti – tedy kromě stavu bez vlády, jak to nazval Pavlovskij. Političtí technologové velmi dobře pochopili hlavní prvek hegemonie neoliberalismu, který byl podobně jako jinde základním návodem ruské transformace. Logika neoliberalismu tak byla nedílnou součástí ruské politiky po roce 1991, a to v takřka pinochetovských tradicích. - http://a2larm.cz/2016/07/manipulace-na-rusky-zpusob/

      Vymazat
    4. 13:07 - takže chytrolíne, pokud jsi to pochopil a máš IQ vyšší než číslo svých bot a tudíž sem jen nekopčíš nějaký sračkovitý floskule z programu bůhvíjaký zlodějský "pravicový" partaje, tak Ti snad už muselo docvaknout, že Putin je produkt CIA poradci Jelcina prosazené "bezalternativnosti volby"! V Putinovi a jeho systému autoritářství sklízí co sami v 90. letech zaseli! Tehdy ještě mohli vše změnit a připustiti nezmanipulované volby, kdy by se premiérem stal Zjuganov. No a? Třeba by pár podniků sebral jejich chráněncům, různým těm Chodorkovským a jiným zlodějům. No a? Stejně o to nakonec za Putina přišli. Ale lidé by tam věděli, že opravdu demokracie je váda lidu, že tedy mlohou opravdu zvolit koho chtějí a svět se proto nezboří! To ale nyní nevědí a tak volí stále ty, kteří pro ně představují onu "bezalternativnost"! Patří to židákům z Washingtonu! Kdo jinému jámu ....

      Vymazat
  10. No snad by šlo takovéto dementy automatickym blokovat, ne?
    Nebo naopak povinná registrace. To už by ten tvor, znající jen třetinu výrazů oproti průměrným lidem, asi zavřel hubu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí na něj prostě nereagovat. Je to tak těžké pochopit?

      Vymazat
    2. No pro hodně lidí asi ano, pokud ale myšleno na mě, nemusíte mi radit, co mám a co nemám chápat.

      Vymazat
    3. Myšleno obecně, samozřejmě.

      Vymazat
    4. Dobrá tedy "o)

      Vymazat
  11. 4.48 JO bohaté americe komunisti závidí,tož to je bomba.Myslím tu bohatou ameriku.Mám dvě sestřenky,které emigrovaly do ussa.Paráda,malířka,druhá modní návrhářka.PROSPERITA.A dnes?Tatínek důchodce jim posílá peníze,aby vyžily.SRANDA,CO?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, neoliberalismus je naprosto spolehlivý!
      Rozežere i nejbohatší zemi na světě.
      A k hořkému pousmání je to, že i místní "socialisté", ti špidlíci, sobotci, zaorálci aj. dienstbieři, se mu klaní a vzývají jej jako euroatlantskou hodnotu, ktero bychom měli sdílet.
      Co ještě dodat? ...
      Snad jen to, že si ještě jednou a velmi pozorně přečíst článek Karola Krpala, který je věnován právě tomu neoliberalismu a reakcím na jeho "blahé" dopady na společnost.

      Vymazat
    2. Naše sousedka má dceru v Kanadě - a to samý! Když tam jede, mění si peníze! Aby jim přispěla. Místo aby tomu bylo naopak!:)))

      Vymazat
  12. K tomu trollovi, vy jste nepoznali, že si z vás dělá srandu a snaží se vám jenom brnkat na nervy a následně si těmi svými slinty vynucovat jakési vysvětlování, že nemá pravdu. Vaše konstatování že je kokot jej od těch výblitků stejně neodradí. Drolí tím diskuzi a místo toho, aby se tady objevily nové myšlenky, odkazy, smysluplné komentáře, tak se tady zahnojí celá diskuze. Připadá mi, že je tady dost rozumných lidí, kteří se nenechají vyhecovat těmi jeho plky a výkřiky do tmy a na toho blba nebudou V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ REAGOVAT. Prosím, aby jste se nad tím zamysleli a pokud sem zase ten lidskej odpad něco napíše, prostě jen jeho blábol přeskočte, jako kdyby tam nebyl. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. položte si otázku, koho asi posílaj do služby v noci, notabene v době dovolených. Asi jenom ty největší ko..ty bez rodiny, který jsou jinak nepoužitelný, pouze k provokaci (nikoliv moderování) diskuze

      Vymazat
    2. 13:25 Ten je tak hloupý, že ani neví co je legrace - tedy "sranda". Stejně tak to je i s tím brnkáním. Pokud je někdo nějak puzen reagovat na takové kreténské nehoráznosti, budiž. Nicméně je to naprosto zbytečné a žádná obstojná motivace k tomu neexistuje.

      Vymazat
  13. vlast tě (4:52) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

    OdpovědětVymazat
  14. Je to o tom co člověk potřebuje ke svému životu, zvrhlík nikdy nepochopí že k životu stačí málo a je nemorální žit na úkor jiného člověka a pro svou zvrhlost zničit tuto krásnou zemi.

    OdpovědětVymazat
  15. Kapitalismus je zločinný společenský systém. To věděli už naši předkové. Škoda, že to nevíme my. Anebo to víme a kašleme na to. Pak tedy dobře nám tak! Co se má stát se stane a nebude to nic pěkného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1415 = Ty si to taky pamatuješ z Rudého Práva 1950-1989 ?? Já taky. A mezitím jako na potvoru jsme krachli právě my na druhé straně !! Ten život je ale nespravedlivý !

      Vymazat
    2. 15:10 Zajisté pamětníku. Až na maličkost, že mezi krachy nebereš v potaz ničící, devastující války. Války ať již světové, nebo lokální jsou ty nejhorší krachy. To se brzy těch krachů nedopočítáš. A ta poslední, to teprve bude takový krach, jaký žádný socialismus nezažil a nezpůsobil. K mladým tupcům, to bude taky z jistého hlediska nespravedlivé. Pokud vezmeme v potaz, že za tupost propagandou vymytých mozků nemohou.

      Vymazat
    3. 15:10 - pozor! Tu NIKDO nekrtach!To právě naopak - ten puč židozednářů kteří to tu vzali do pazour v roce 89 zachránil před tím krachem postkolonialistický Západ! Potřebovali k prodloužení svýho skomírání "novou krev" - tedy dosud nevydrancované polokolinie! A to se jim podařilo .... leč zdroje dochází i tu, ještě jejich neodvratný krach může oddálit ovládnutí Ruska! Proto se tolik snaží, ale marně! Pan Putin jim dal šach a pan Šojgu jim dá mat!

      Vymazat
    4. Opravy textu: ... nekrach(nul)! ... polokolonie ..

      Vymazat
  16. Kapitalismus je zločinný společenský systém. To věděli už naši předkové. Škoda, že to nevíme my. Anebo to víme a kašleme na to. Pak tedy dobře nám tak! Co se má stát se stane a nebude to nic pěkného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to víme ale není to nic platné.Kapitalismus okupuje lidský druh podobně, jako zhoubný nenažraný nádor rakoviny okupuje živý organismus jednotlivce. A sice do doby, než svého nositele zahubí. Stejně tak je nenažraný kapitál do doby, než zahubí svého nositele - lidstvo.

      Vymazat
    2. A ještě něco, není dobré mluvit za druhé. Takže by bylo rozhodně lepší použít místo "my to víme, já to vím". Já jsem přesvědčen o tom, že většina lid považuje kapitalismus současně za demokracii. Dokonce si myslí, že jsou svobodní!! Ha, ha, ha! Kapitalismus a demokracie jsou dvě neslučitelné společenské formace. Až tohle pochopí, pak je tu ještě jedna možnost - že ten nádor - kapitalismus zničí.

      Vymazat
    3. pro štěpána:

      Opakuješ jenom nesmysly komunistů, co do nás hustili 40 let. To už nedělej - snižuješ beztak mizernou úroveň NR a její diskuze tady.
      Ve skutečnosti je dávno prokázané, že ze všech možných variant je pro severní polokouli (kde nejsou prakticky vykořisťovatelské a nebo diktátorské režimy) je kapitalistický systém ten nejlepší z možných. Zatím nic lepšího nikdo nevymyslel pro udržitelný rozvoj a zvyšování životní úrovně obyvatel.

      Vymazat
    4. Bylo reagováno na vyjádření ve formě "MY nevíme". Takže ano, není dobré mluvit za druhé.

      Vymazat
    5. 15:15 Nesmysly komunistů co do nás hustili 40 let, se tak či onak naplňují v nevídané podobě, pouze tehdy postrádaly nesmyslná pojednání o metodách typu imigrační invaze, nebo o tom, že bombardování mrzačící a zabíjející děti, může být dokonce i humanitární.

      Vymazat
    6. 15:29 imigrace je nafouknutý problém a navác našich zemí se to ani netýká. změním názor, až bude situace v ČR hrozit nějakým průserem - ale těch 132 imigrantů, kteří ani u nás nechtějí zůstat mne nezajímá.
      A ohledně bombardování: zabránilo další eskalaci a další genocídě, která tam prokazatelně tehdy byla. Je to stejné, jako by jsi nadával na spojence, že bombardovali Berlín a nebo na Sovětskou armádu, že dělostřelectvem pálila na Berlín před koncem války.

      Vymazat
    7. 15:34 ANO, velice podobné názory perfektně popsal Karel Čapek v románu "Válka s mloky".
      Takže další ze zastánců humanitárního bombardování a navíc troška demagogie bolševického typu k tomu. Gratuluji!

      Vymazat
    8. 15:15 A co komunistický systém v Číně? Ten s vaší "dávno prokázanou pravdou" jaksi koliduje. Porovnejte jejich rozvoj a zvyšování životní úrovně obyvatel se situací u nás za posledních 25 let. Zeptejte se na to někoho, kdo tam byl dříve a nyní. Z našich sdělovadel se o tom samozřejmě nedozvíte, protože by to velmi nabořilo ta ničím nepodložená, demagogická tvrzení, která zde papouškujete.

      Vymazat
    9. Kapitalismus je jen iluze, která přestala fungovat záhy po svém ohlášeném nástupu a byl proto nahrazen systémem státní regulace. Protože struktura pravěké tlupy přetrvává evoluční setrvačností dodnes, navzdory technologii, nemohoucí za pár století zásadním způsobem změnit to, co se utvářelo desítky tisíc let! K přežití lovecké tlupy bylo zapotřebí na 1 schopného organizátora (náčelníka) a 1 nositelku know-how (šamanku) vždy alespoň 50 zdatných lovců a 50 zručných sběraček. Proto dodnes má např. schopnost stát se lékařem jen jeden ze sta lidí (to je pro zjednodušení použitá číslovka!). Dříve to sloužilo jako nutnost k přežití celé tlupy a potažmo druhu, dnes je to systémem zneužíváno k tomu, že lékař je placený mnohem více než třeba horník, ačkoliv jeho práce je těžší a v pravěku by dostával větší kus masa než šamanka z logických důvodů. Rovněž pojem "zákazník" je proti smyslu přirozené dělby práce v lidské tlupě či pospolitosti. Směna mezi tlupami vždy probíhala tak, že nositelé genů náčelníků a šamanů rozhodli z titulu své intelektuální převahy, co je dobré pro přežití celku směnit a co nikoliv! Tak tlupa dostala potřebné komodity k přežití výměnou za ty které pro ní jsou zbytné či postradatelné. V současné době kdy byla koherentní společnost atomizována židovským výrobním způsobem (kapitalismem) toto přestalo platit a v důsledku toho jsou nekompetentní jedinci - s geny řadových lovců a sběraček - nuceni sami přejímat funkci náčelníků a šamanek a to zcela zjevně bez znalosti či schopnosti posoudit důležitost té či oné komodity pro zachování existence své osoby a své rodiny či celé komunity. Čili za bláboly o "svobodné interakci mezi jedinci" a "tržních mechanismech" je pouze snaha úzké skupiny ovládat druhé prostřednictvím jejich nižších intelektuálních schopností či zkrátka profitovat prostřednictvím převahy těch vlastních nad schopnostmi ostatních. A to je trvale do budoucna neustojitelné.

      Vymazat
  17. Rusko žádnou studenou válku nezačalo. To jen západní tzv. demokracie nesnesou, když se někdo nechová zrovna jak by chtěli a proto mu začnou kroutit ruce. Tu humanitární povahou bomb, tu zase isilovskými islamisty, onde embargem, atp.
    Co se děje, je jen zásluhou toho humánního, právního, demokratického, a buhví co ještě, západu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud myslíš novodobou studenou válku - tak ji Rusko začalo právě nerespektováním mezinárodních pravidel v nám blízké oblasti, u hranic EU - a to v Ukrajině.
      Nebudu se k tomu už vyjadřovat, ale výsledkem je pro Rusko takřka neřešitelná izolace od okolního světa a musí vynakládat nenormální prostředky na udržení alespoň jakéhosi status quo. Zavinili si to sami - všimněte si jenom rů.ozdílu ve výkonu hospodářství Ruska a Západu. Obyvatelstvo Ruska chudne a bez investic no hospodářství to tam půjde ještě rychleji všechno dolů.
      Naprosto stejně jako celá socialistická soustava v čele se SSSR na věčné časy.

      Vymazat
    2. 15:19 Vaše názory jsou jen opakováním oficiálních médií, které jsou v rukách oligarchů sloužících EU, viz ČT předem určený pohled na dění.
      Rusko v izolaci není.
      Možná embargo trochu pocuchalo vztahy, ale na obou stranách. Nás bolí sankce také. Střelba do vlastní nohy se zdařila.
      Co to, že Americe stoupl obchod s Ruskem. Co raketové motory RD-180, atd.
      Investice proudí dál.
      A vy svůj názor uvádíte jako svoje přání, aby se tak stalo.
      Pokud by Rusko přistoupilo na podmínky západu a dosadilo dalšího Jelcina, tak to bychom si pískali, jak je demokratické.

      Nejste náhodou z Evropských hodnot od pana pornoherce, který masturbuje před kamerami?

      Vymazat
    3. 15:19-jo máš pravdu v tom,že bys měl sklapnout...tyhle blbý kecy slyšíme denně a na každým kroku...

      Vymazat
    4. 15:19 Správně! Puč s majdanem a financováním z USA, ukončený svržením legální vlády respektoval mezinárodní pravidla, fašistické symboly a nově uznaní hrdinové z řad válečných zločinců jsou rovněž v duchu mezinárodních pravidel, včetně zákazu ruštiny a vyvražďování občanů ruské národnosti, vše je podle mezinárodních pravidel a okolní svět tvoří pouze země EU. Země BRICS, Brazílie, Čína, Indie a Jižní Afrika v naší chorobné nadutosti prostě nebudeme brát na vědomí. Ať žijí tupost s omezeností, které nás ženou do záhuby.

      Vymazat
    5. pro 1546

      typický příklad , že mnohdy je přání otcem myšlenky. Píšete, že USA zvedly obchodní výměnu s Ruskem - možná ano, ale v absolutních číslech je to velké nic. Když skoro z nuly zvýšíte stokrát, tak máte skoro nulu pořád. Přečtěte si třeba zde údaje o 2015: http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/rusko-zahranicni-obchod-a-investice-19084.html

      Tam se dočtete , že i malé Nizozemsko v tomto roce 2015 mělo dvakrát větší obrat s Ruskem, než celá USA s mnohonásobně vyšším potenciálem. Takže ten nesmysl o zvyšování obratu mezi RF a USA už neopakujte, sice byl ale miniaturní, který se ani nedá měřit.
      A země BRICS ?? To myslíte krachující Brazilii, chudé Rusko a zpomalující Čínu ?? Tak si ještě přečtěte článek zde : http://cz.sputniknews.com/byznys/20160128/2240570/financial-times-brics-smrt.html
      a potom mudrujte o perspektivě BRICS !

      Celý problém je s politickým režimem v těchto všech zemích, dokud tam nezavládne alespon jakási demokracie, tak jim nebude fungovat nikdy nic.

      Vymazat
    6. 16:42 Když Holandsko mělo dvakrát větší obrat s Ruskem, potom sankce asi nejsou nic moc.

      Vymazat
    7. pro 1723

      ale před sankcemi mělo Holandsko dokonce 6x větší obrat, než USA.
      Takže sankce asi mají nějaký dopad. proto Rusové žadoní a žebrají různými možnými způsoby zmírnění a nebo konec sankcí.
      Tady nejde o výměnu zboží - nejvíce je bolí nedostupnost levných západních peněz. To je pro ně ten nejlepší trest - podniky v Rusku nemají ani dostatek peněz na provoz, natož na nějaké investice. proto celé hospodářství 2015 kleslo oproti roku před tím o mínus 3,5%.

      Vymazat
    8. To jsou samý žvásty nekompetentních blbů, vyserte se na to hoši, zejména ty žvástale z 15:19 a radši si pusť tiskovku pana Fridmana! Tam snad se ti v kebuli krapet rozsvítí, až pochopíš o co opravdu jde Anglosionistům, kteří si ho najali jako poradce pro národní bezpečnost hnedle několika US prezidentů ! - https://www.youtube.com/watch?v=8tD71d6wcwY

      Vymazat
    9. Fridman na té tiskovce jasně řekl že jediné o co v ukrajinském angažmá USA jde je ovládnout Eurasii rukama samotných Eurasijců, protože Atlantisté na přímou okupaci sami nemají dost sil! Jde tedy především o to, nedopustit spojení německé technologie s ruskými zdroji surovin a obou lidských zdrojů. To je noční můra anglosionistů od roku 1871, jak tam uvádí, čili od momentu kdy se zrodilo cituji "ekonomicky gigantické ale geopoliticky křehké Německo", tedy neukotvené ani v Eurasii ani v Atlantismu. Proto podporují projekt tzv. Mezimoří, tedy starého známého "sanitárního kordonu" oddělujícího Německo od Ruska a ztěžujícího jejich spolupráci. Ukrajina je důležitou součástí tohoto projektu a Fridmman sám uznává, že Rusové to nemohou "jen tak nechat plavat" jak tu jsa geopolitiky a dějin zjevně neznalý žvástáš, ale naopak! Ukrajina pro Rusko byla a je i bude vždy otázka zachování nezávislosti a národní bezpečnosti! Jak Fridman říká "oni potřebují Ukrajinu minimálně neutrální, ne prozápadní!". A to je jasná věc.

      Vymazat
    10. Krom toho ty troubo z 15:19 tam naráží i na to, kvůli čemu je dnes spor s Čínou! V době kdy konference proběhal ještě tato situace nebyla na stole, ale on ji tam už předjímá, když říká, že pro USA je zásadní věcí národní bezpečnosti ovládat všechny oceány a kosmos! "Tedy to je jediní možnost", jak doslova říká, "jak my můžeme jiné napadat a oni nás nemohou" a lišácky se usměje! A přesně o to jde s těmi žvásty židotisku o "svobodné plavbě" a jiné kydy pro pitomečky co tu papouškuješ a za kterými se ve skutečnosti skrývá jen ona Fridmanem přesně popsaná snaha o "ovládání všech oceánů" USA!

      Vymazat
    11. 17:29 - zabejváš se píčovinama. To jsou věci přechodný, bezvýznamný, třebas ve srovnání s tím, do jakých sraček srazil Rusko Bonapart poštvanej Anglány, kdy museli do základů znovu postavit Moskvu! Nebo co na ně uvalil Žid Disraeli na Berlínským kongresu, jaký tvrdý podmínky, kdy Rusko muselo povinně "využívat přírodní zdroje" a pod touto záminkou si z nich anglický židáci jako byl Hughes udělali svou polokolonii! Navzdory tomu se Ruskové vždy znovu oklepali a šli vzhůru! Dokonce před WWI. byl největším exportérem pšenice na světě! Ovšem za krajně nevýhodných, Anglosionisty nastavených podmínek! Ti také udělali vše pro to, aby dostali do vzájemného konfliktu své dva hlavní konkurenty - Rusko s Německem! Obě země v nastalé válce utrpěly nesmírné ztráty a klesly až na dno. V Rusku byla zinscenovaným pučem dosazena k moci zednářská loutkovláda, která nehájila ruské zájem, ale sloužila svým západním pánům! A tito vlastizrádci dali autonomii mazepčickým teroristům v Kyjevě! Z toho pak vznikla ta tzv Ukrajina! A nebýt Lenina a hlavně Stalina, tak by Rusko jako stát pod vládou Bronsteina a jeho zločinné kamarily přišedší z Brooklynu skončilo svou státní existenci! Ale ono nejen přřežilo, ale stalo se regionální mocností! Tak na něj poštvali Hitlera a mikada! Ale ono i t přežilo a stalo supervelmocí! Tak Stalina zavraždili a dosadili do Kremlu hochštaplery a lumpy, kteří přivedli Rusko k pádu v roce 1991! Pan Putin ale dokázal tuto zem znovu zvednout z prachu a to je to hlavní! Na nějaký exportní číslíčka se akorát tak může zvysoka vysrat! A s ním i lid, který za ním pevně stojí - páč po historických zkušenostech mooc dobře ví proč!

      Vymazat
    12. Francie, S.Korea, Japonsko .... žádná sláva. Ostatní se drží jen tak tak.
      Takže bych závěry o tom, že Rusko žebrá, nedělal.
      Ono ani nežebrá, když Lavrovovi nabízeli zrušení sankcí za ústupky (Krym, Ukrajina), tak s klidem řekl, že to je věcí těch co ty sankce sami zavedli, ať si je také sami zruší.

      https://www.wto.org/english/res_e/statis_e/its2015_e/its2015_e.pdf

      Vymazat
    13. Koukám jak ten nekompetentní imbecil z 15:19 náhle zmlk! Páč se ukázalo v plný nahotě že je to jen nabiflovanej na nějakým tom think-thank školení blbeček, schopnej tak maximálně odpapouškovat to co stihli na minulým kurzu probrat:))) Vo dějinách to neví NIC! Geopolitika je tomu cela cizí! Plete si to Roosvelty, vůbec neví jaká bije na Ukrajině, neví ani jak tento paskvil vznikl a proč, je líný cokoliv delšího než tři věty si přečíst, protože mu jeho IQ na takový text nestačí. Je vidět že nosatí oligarchové si skutečný kádry vlastnící IQ a mající relevantní znalosti schovávají na "horší časy"!:)))

      Vymazat
    14. Uvalovalo se tradicne na jine zeme. Chamberlain uvalil na nas a valku na celej svet. A jak se snazil... Lenin a Trockij zase uvalil valku proti Rusku /az to Stalin skoncil a za to se mu dodnes nadava/ a Roosewelt na Japonsko a Nemeckoa v USA a teroristi zase znova na celej svet./9/11... Situace se zmenila Reagan a spol. zacali uvalovat lecos na a dovnitr USA. Jeden z nejvetsich nepratel USA se jevi rodina Bushu...Nemuzu si pomoc a hodne faktu tomu nasvedcuje. Kdyby chtel nekdo potopit USA umyslne, nevim jestli by aspon mel trochu podobne "uspechy". Ekonomove vsech dob take pomahaji a uspesne. A.Smith zakladatel vseho prohlasil,ze kdyz se kazdy snazi obohatit na ukor druhych, je to nejzdravejsi system vubec. .Potom prisel Keynes s tim,ze vlada ma regulovat. /Coz delal jisty Karel IV uz ve 14.stoleti a kdyz byla nezamestnanost tak rozkazal budovat Hladovou Zed aby se lidi najedli !! Ale musi to prijit vsechno od tech zapadnich geniu !!I kdyz to vokopirujou jak to lezi a bezi...Neviditelna ruka TRHU, potom trhla oponou, kdyz se toho chytli Friedmanova a osvobodili tak ekonomiku. ...Niz tak american nemiluje jakosvobodu. Hamburger se prodava nejvic ,kdy po sezrani jeste stravnika OSVOBODI !! nebo se ro aspon propaguje....Obcas stravnika i zotroci pomoci adiktivnich chemikalii ale to uz neni zajimave !! Tedy trh se reguluje sam a smytec. Greenspan Maestro a dalsi fanaticti privrzenci se tak meli nejen prestat starat o zamestnanost /ta se mela regulovat sama a po zvyseni nezamestnanosti trh dokaze poridit zamestnanost uplnou ...Dale meli Greenspanove a Friedmanove zrusit nejen min. financi ale vsechny Reservni banky, exchanges, financni aparaty , university i tu Chicagskou, protoze trh nepotrebuje odiplomovane kapitalove doktory a kazatele... Fanatik trhu si nezrusil svoje bohatstvi prinasejici reditelstvi , ale poslouchal na slovo Bushe a Clintony, kteri narizovali,ze vsechni clenove mensin maji dostat domy nabydleni a at to trh neprodlene zaridi.!!! A tak se pujcovalo na trhu a trh se utrh do /debtismu/ neurvaleho vnucovani pujcek vsem a politicky korektne predevsim. 5.5 mlionu mensin nebot bylo rozkazano Bushem bydlet ve svem...A neviditelna ruka trhu zase zmizela a neni videt.A po krachu/2008/ nejak prestala se sebe regulovat a vyzadal si Bushovi a Obamovi triliony jako odmenu za zazraky...

      Vymazat
  18. Docela mne zaráží, že jsem na našich sdělovadlech nezaregistroval

    http://www.foxnews.com/world/2016/07/22/russian-warplanes-reportedly-bombed-us-base-in-syria.html

    http://www.wsj.com/articles/russian-strikes-on-remote-syria-garrison-alarm-u-s-1469137231

    Ti naši demokrati jsou v tom až po uši, že pomáhají isilovcům. Tohle u nás v tisku ani televizi nedají. Asi neví, co by k tomu řekli. A co by teprve řekl ANO Mafra min.obr. Kriminálka Anděl ... o hrdinném US kontingentu bojujícímu proti ISIL a jeho vedoucí úloze v NATO ....

    Bojují proti ISIL, ale cvičí a zbraněmi ISIL zásobují. Opravdu demokracie po vzoru amerických a evropských politiků. Evropští jsou ještě zaprodanci a zrádci národa.
    Se Sorosem ... v čele za úspěchy ODS, TOP 09, KDU ČSL, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Russian warplanes reportedly bombed a secret military base in Syria used by elite American and British forces last month."
      Píše se "tajná vojenská základna". Možná se tam cvičila "umírněná opozice Asada" v používání TOW, tak tam spadla bomba.

      Vymazat
    2. 17:18 Tak to bylo. Protože tam CIA cvičila své demokratické islamisty a měli tam mnoho zbraní pohromadě. Proto to byl výhodný cíl.
      Ještě navíc se jaksi nechtějí domluvit s Ruskem, kde je ta jejich opozice. No tak jim hodili bombu na hlavu a potrefená husa se hned ozvala.

      Vymazat
  19. Zaútočit se jim asi již nepovede, protože největší šanci měli v r. 2014.
    Než se stačí nadechnout, tak se svalí.
    Maximálně se ještě párkrát projedou s plechovým cirkusem po naší dálnici a potom na dobro odtáhnou do arizonských stepí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pro 16:42 z podobných zdrojů.

      http://cz.sputniknews.com/svetovytisk/20160724/3610654/interest-nevylecitelne-symptomy-nemoc-nato.html

      http://cz.sputniknews.com/politika/20160724/3612211/francouzsti-poslanci-krym-styky-rusko.html

      Vymazat
  20. Prečo? Pretože banda komunistických chujov si to želá. Chuji si len hladajů dovod aby mohli nadávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty" demoratickej" moralisto mas smulu:-cim te tata udelal tim si taky zustal...nadosmrti! :-) :-) :-).

      Vymazat
    2. 15:09 A ty si želáš co? Válku? Hlavně, že ty žádný důvod k nadávkám do chujov nepotřebuješ.

      Vymazat
  21. Jeste budou utikat pres Sumavu do Bavor aby si zachranili holy zivoty,protoze po cestach ani vzduchem to jednyho krasnyho rana nepujde! Pak by bylo dobre aby ti co tuhle hranici strezili tam byli znova a strezili opet. NEPROJDOU!!! ...(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro 1515: já jsem si myslel, že už dávno takoví magoři "ochránci hranic" u nás nejsou !! A ono ejhle, soudruh se opět vybarvil.
      A potom se divíte, že vám klesá návštěvnost stránek NR ??

      Vymazat
    2. 15:21 Co to plácáš?
      Hranice je třeba střežit.
      Jen se koukni na svůj vzor. Ti si hranice střeží dokonce betonovým plotem.
      A po nás chceš, aby se EU nebo náš stát udusil v přívalu toho, co jste sami vyvolali?
      Platí tě žid Soroš, nebo žid Rothschild, ...?

      Vymazat
    3. 15:21 - Hranice USA s Mexikem hlídané magory z USA se nepočítají - ejhle soudruh věrný stránkám NR hlídá jejich návštěvnost - děkujeme.

      Vymazat
  22. Co na to Mafra Agrofertu agenta Bureše?
    Bude ministr obrany Kriminálka Anděl zasahovat?

    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Stav-vojny-Rusi-bombardovali-zakladne-Americanov-a-Britov-Bez-srandy-273294

    Když neochrání svoje demokratické islamisty spolu se CIA, jak mohou útočit.
    Je jim dovoleno leda jako proradnému Turkovi mručet pod vousy.

    OdpovědětVymazat
  23. Kam až ten růst chcete dohnat až nebude nikdo nic dělat a bude mít všechno co chce. To je komunizmus. Nekonečné blaho pro zvrhlíky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO pořád to poroste a my si budem honit jako Janda v Evropských hodnotách před kamerou a budeme se držet za ruku s TOP 09, Sorosem, Agrofertem, čokoládovým králem, banderovci, islámskými bojovníky, Rothschildem, ... a budeme ještě při tom chrochtat.

      Vymazat
    2. No já to chápu, že cenzura jevrejce hned řádí jak černá ruka - klasik neklasik. Pravda vyděsí!:)

      Vymazat
    3. 19:17-19:19
      na NR jsou ty nejlepší komentáře!!!!
      Doporučuji ještě Rudolf Vrba "Zkáza Slovanů"
      (i ostatní literatura od tohotéž autora jsou dobrým a informativním počtením)...(rozpal přibl.1890-1925)
      vlaštovka

      Vymazat
    4. A přesto sem tu pravdu vyřčenou klasikem hodím: "Žid všude tam, kde se usadil, usiluje o to, aby byl národ rozvracen, vtlačován do tmy nevědomosti a aby šířena byla nelidská a bezradná bída mravní i hmotná a s ní ovšem i zoufalství. Na okraji ruské říše můžete se otázati domácího obyvatelstva: „Jaká je ta síla, která pohání Židy po všechny časy?“ Dostane se vám jednomyslné odpovědi: „Bezcitnost a chtivost nalokati se našeho potu, naší krve!“ A skutečně, veškerá činnost Žida směřuje k tomu, aby domácí obyvatelstvo setrvávalo v plné odvislosti od Židů, z níž není východiska. Využívají k tomu i – zákonů. Ano, to Židé dovedou, těžiti z práva a zákonů. Dovedou se přáteliti s těmi, od nichž a na nichž závisí národ. Neměli by proto stále reptati, že mají málo práv. Vše je v jejich rukou! Banky, obchod, průmysl – ba už i půdy se zmocňují. A přece je zapotřebí, aby národ žil skutečným životem i plnil své přirozené poslání a nebyl pouhým galvanisovaným trupem v rukou Židů a bursiánů. Není národa na světě, který by tolik bědoval žaloval na svůj osud, stále, za každým slovem i skutkem, na své podřízení, na své utrpení, na své mučednictví. Pomyslíš si nakonec, že to nejsou oni, kteří vládnou v Evropě, že ne oni spravují a ovládají bursy, stejně jako politiku, vnitřní záležitosti a morálku států.
      Vezměte ruské Židy. Stále volali po právech, kterých neměl ani ruský národ, naříkali a žalovali, že jsou odstrkováni a mučeni a že teprve pak, až jim budou přiznána větší práva, bude možno od nich žádati, aby plnili povinnosti ke státu a domácímu obyvatelstvu. Pak ale přišel car Osvoboditel, zrušil nevolnictví a osvobodil ruský národ. Kdo se však vrhal první na něj jako na svojí oběť, kdo těžil z jeho slabostí, kdo jej spoutal svými zlatými pouty, kdo vystřídal na tak mnohých statcích statkáře, kteří sice značně těžili z národa, ale přece jen neničili sedláků, byť i z důvodů sobeckých – aby neničili pracovní síly. Co je však Židu do pracovní ruské síly? Vezme si svoje a jde dále! Žid, který vloží své peníze do zakoupení statku, aby si vrátil investice i s úroky, vymýtí lesy a vysaje všechnu sílu a mízu zakoupené půdy... Co udělali Židé v Americe? Sotva byli černoši osvobozeni, vrhli se Židé na ně a zotročili je sobě, svému průmyslu, svému obchodu, svým potřebám. A jak dovedou prostý lid opíjeti kořalkou, aby snadněji dokončili lichvařením dílo zkázy!? Židé ovšem vykřikují do světa, že jsou mezi nimi dobří lidé. Můj Bože, copak v tom spočívá otázka? Ano, jsou dobří lidé. My tu však mluvíme o celku a o ideji židovství, která zaplavuje celý svět. Ne nadarmo vládnou v celé Evropě na bursách Židé, ne nadarmo uvádějí v pohyb kapitály, ne nadarmo ovládají úvěry, ne nadarmo jsou pány mezinárodní politiky a nenadarmo věří, že blíží se jejich království! Ano, Evropa stojí na okraji propasti, všeobecné, společné, strašné záhuby. Nastává úplné vítězství, před kterým zanikají city lásky k člověku, touha po pravdě, city křesťanské, národní, ba i národní hrdosti evropských národů. Nastává naopak materialismus, slepá masožravá touha po osobním materiálním zabezpečení, touha po osobním nashromáždění peněz všemi prostředky — to je všechno, co se uznává za nejvyšší cíl, za rozumné, za svobodu místo křesťanské ideje spásy jen prostřednictvím nejužšího mravního a bratrského sjednocení lidí. Ovšem, ne pouze od židů, jestliže však židé definitivně zvítězili a vzkvetli v Evropě právě tehdy, kdy tam zvítězily tyto nové prvky dokonce tak, že byly povzneseny na mravní zásadu, tu nelze z toho nevyvodit, že i židé užili zde svého vlivu. Žid nabízí prostřednictvím obchodu cizí práci. Kapitál je nashromážděná práce; žid obchoduje rád s cizí prací! Ale to zatím ničeho nemění: zato vrchní skupina židů vládne nad lidstvem stále silněji a pevněji a snaží se dát světu svou tvář a svou podobu".
      F. M. Dostojevský

      Vymazat
  24. Ze záznamu videa, pod kterým se rozpoutala obsáhlá diskuze vyplývají argumenty jasné a podložené faktickými ději a skutečnými událostmi, což se řadě diskutérů zvláštních charakterů nelíbí, stejně jako se jim nelíbí jakákoli pravda jsoucí v rozporu s jejich naturelem, pokřivenou povahou a neschopností změnit jednou pro vždy vstřebané názory s fanatickým přesvědčením. Jejich mozky vyhlazené mainstreamovou propagandou, která v úrovni stupidních reklam je určena právě pro tyto individua se sníženou inteligencí. Jejich fanatické mozky jim velí na zřetelně sdělené pravdy reagovat. Relevantní argumenty proti sdělené pravdě však neexistují. Proto místo argumentů volí vulgarismy a sprosté, stále stejně opakující se nadávky. Občas si vypomohou lžemi a nehoráznostmi vypůjčenými od Mitrofanovů, Pehů, Jandů a jim podobných škodílků z mainstreamu. V případech kdy jsou sdělována neoddiskutovatelná fakta, jako v tomto videu, zásadně se konkrétně k nim nevyjadřují. Vmanipulují sem zcela jiné, zdánlivě podobné téma a zavedou diskuzi ke lžím z mainstreamu. Na jejich základě demagogicky propojí nespojitelné, nesouvisející věci podložené příslušnými, často až nehoráznými lžemi na hony vzdálenými podstatě věci a skutečnostem v daném příspěvku. Mnozí diskutující se domnívají, že jde o trolly placené k rozbíjení diskuzí. Osobně tomu nevěřím, že by kdokoli byl ochoten za něco takového platit. Jsem přesvědčen, že jde o individua se značně sníženou inteligencí. Individua, neschopná přijímat argumenty odlišné od jejich názorů, názorů, kdysi jednou a pro vždy vstřebaných a přimrznutých. A jsou niterně, neodolatelně puzeni jejich názory přikrmované a potvrzované mainstreamem, zvěstovat v těchto diskuzích. Je tedy zcela zbytečné jim argumentačně oponovat, pokud tak není činěno ve vztahu k ostatním čtenářům a diskutujícím. L.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1*
      A to se ještě nemohou fyzicky angažovat. Až příjde jejich čas bude se jim následně říkat udavači a kolaboranti. Zatím jsou jen v ideové přípravce, ale jsou fakt dobří.

      Vymazat
    2. 21:48 Tak nevím. Nechci se přít. Ze života - v práci jsme měli jednoho nestraníka, vedoucího BSP. Ten byl vedením uznávaný a uvědomělý tolik, že mne, při sporu s režimem nazval ostudou směny. Po listopadovém puči, jsem byl nominován jako mluvčí OF. Ale z toho vedoucího BSP se stal verbálně nejhlasitější komunistobijec. Já sám jsem se, opět jako vyvrhel, distancoval od všech počinů závodního OF. Za krátko mé zdůvodňující argumenty kamarádi a spoluzaměstnanci přijali. V každém případě jsem zásluhou polistopadového vývoje, přehodnotil mojí někdejší nenávist k bývalému režimu a nahradil ji nenávistí k režimu současnému. Ten považuji za morálně mnohonásobně odpudivější a odpornější, nežli ten předchozí. L.P.

      Vymazat
    3. 22:27 Ale to jsme v naprosté shodě. Asi jsem to špatně formuloval. Mám naprosto identickou zkušenost. Abych se vrátil k předešlému.Tedy. Teď v rámci ideové zaslepenosti a vymytého mozku bojují jedovou slinou na netu. Až se idiotizující EU režim utuží budou z nich udavači a nejaktivnější svině. Ale oni za to nemůžou. To už je taková jejich přirozenost ať je režim jaký chce. Vždy nastavují plachty aby chytli příznivý vítr. Ale ústy klasika (Járy da C.) Co je to příznivý vítr?

      Vymazat
  25. Současná válka není jen bojem mezi Východem a Západem, nýbrž také bojem mezi starou energií éry Ryb a novým vědomím věku Vodnáře. Je jedno, zda na situaci pohlížíme z politického, hospodářského, měnového, sociálního, duchovního nebo astrologického hlediska: Svět, jak jsme jej dosud znali, se rozpouští a lidé posedlí mocí kolem sebe divoce bijí, neboť jsou naplněni hrůzou, že tuto moc ztratí. (Michael Morris - Co nesmíte vědět? 2, Anch Books 2016)

    OdpovědětVymazat

Reklama