Reklama

.

.

čtvrtek 7. července 2016

Tiskové prohlášení AE News k reportáži ČT


VK
7.7.2016  AE News
Tiskové prohlášení AE News k reportáži ČT

Redakce zpravodajského serveru AE News se ostře distancuje od zavádějící a zmanipulované reportáže České televize v pořadu Reportéři ČT odvysílané 4. 7. 2016. 


Náš server je provozován za účelem mediálního odporu vůči západní mainstreamové propagandě a je financován výhradně ze zdrojů českých a slovenských čtenářů. Prostředky získávané od čtenářů jsou vynakládány na provoz našeho projektu a jako šéfredaktor tohoto serveru se ostře ohrazuji proti tomu, že by kdokoliv z našich spolupracovníků, ať už v ČR nebo na Slovensku, zneužíval vybrané prostředky pro své účely, např. pro umořování dluhů. Takováto nařčení diskreditují nejen nás, ale i naše dárce a přispěvatele.

Je mi opravdu líto, že paní Snopová považuje našeho kolegu na Slovensku za „hlavu“ AE News a že si myslí, že on je já, nebo že já jsem on. Náš kolega na Slovensku nám totiž jen pomáhá s bitcoinovými transakcemi a s bitcoinovým směnárnictvím. Reportáž lživě vyzněla, že si peníze nechává. Naše redakce nekádruje naše spolupracovníky, nezjišťujeme, kdo má a nemá exekuce. Ale naše bitcoinové transakce na Slovensku jsou naprosto bezproblémové od samotného počátku. Pokud by nebyly, spolupráci bychom ihned ukončili. Pro nás je důležitá loajalita v podpoře naší zpravodajské a informační práce s anonymním krytím. Máme totiž rodiny, děti, podnikání. Pokud jde o soukromé věci, rodinné vztahy našich kolegů nás nezajímají. Nejsme „Pošta pro Tebe“, abychom dávali dohromady rodiny, které se dlouho neviděly, protože nemohly nebo nechtěly. Vytahování fotografií našeho kolegy z dětství je opravdu bizarní způsob žurnalistiky ČT.

Nákladové položky na provoz AE News nejsou tajné a jsou uvedeny zde. Nemůžeme za to, že pan Kundra v Eindhovenu se neohlásil předem, když za námi jel bez ohlášení, protože my nemáme kancelář v pronájmu, ale v podnájmu. Na toto téma bylo už mnohokrát zodpovězeno. Nevíme, proč to v reportáži bylo zatajeno. Odmítáme bláboly pána, který v reportáži mluvil na Skypu ze Slovenska, a který provozní náklady jednoho z nejsledovanějších serverů alternativy v ČR (našeho AE News) přirovnával k nějakému blogu o vaření s návštěvností pět a půl paní za týden.

Alternativa v rámci České republiky plní úlohu, kterou neplní veřejnoprávní média, Česká televize a Český rozhlas. Je to náš server (spolu s dalšími servery alternativy v ČR a na SK), který přináší pravdivé a nezkreslené informace z domova i ze zahraničí. Přinášíme zákulisní informace a vykládáme čtenářům politické a globální souvislosti světových mocenských struktur a jejich vlivu na chod ČR. Tuto roli neplní žádné jiné mainstreamové médium v ČR. Útoky na alternativu, její kredit a pokusy o dehonestaci financování jednotlivých serverů, zcela odmítáme. Mainstreamu vadí, že náš server dokáže za minimálního rozpočtu ovlivňovat veřejné mínění tolika lidí v ČR. Proto se stáváme veřejným nepřítelem mainstreamu a systémových složek. Proto nás chtějí připravit i o to málo, co vybíráme od naších čtenářů na zachování našeho provozu.

Redakce AE News děkuje všem našim operátorům a spolupracovníkům v ČR, na Slovensku, v Holandsku, v Rusku a v USA za jejich vytrvalou spolupráci v operačním nasazení a v boji za informační svobodu v České republice a děkujeme za to, že snáší dehonestaci a diskreditaci tohoto formátu, jaký předvedla Česká televize.

K celé věci se za redakci vyjádřím i na Svobodném rádiu tento pátek od 19:00 hodin. Ještě poznámka bokem. Vysílám na Svobodném rádiu každý pátek večer, a to už celý rok. A v té uvedené reportáži o Aeronetu na ČT byl také rozhovor s příbuznými našeho kolegy na Slovensku, takže podle hlasu z mých pořadů by přece museli okamžitě poznat, že já nejsem on. Nebo svého příbuzného vůbec neznají? Když já s ním občas volám na Skypu, má úplně jiný hlas, než já. Takže snad i jeho příbuzní by měli hned poznat z mého hlasu, že já jsem někdo úplně jiný, ne? Přesto však Česká televize pouští do éteru hoax, že prý odhalila pana VK na Slovensku. Ne, odhalila pouze našeho pokladníka a bitcoinového operátora. A ještě z něho dělají mně a šéfredaktora. Jaký to má potom účel?

-VK-
Šéfredaktor AE News

28 komentářů :

  1. Ubohost ČT nezná mezí.To je známo a nakonec na Úkolovanou ČT americkými agresory a neziskovými organizacemi odpadu Sorose,se nikdo nekouká.Pepan,ty jsi zaspal?

    OdpovědětVymazat
  2. 6:29 Pepan má zřejmě "prodloužený víkend", příp. nedostal zaplaceno ..

    OdpovědětVymazat
  3. ČT je nešťastná, protože lidé se přestávají zajímat o její vylhané zpravodajství. Tak si někdo z jejího manažmentu řekl: O jednu lež více nebo méně, je to vlastně jedno! A pustili do eteru tu o AE NEWS. To, že vlastně dělají bulvární politiku, kterou ak rádi odsuzují, jim nevadí. Jen ať se proboha na nás zase lidi začnou dívat, jinak máme po žížalkách. Kde by našli lehkou práci za 50 a více tisíc měsíčně s pozvánkami na recepce a rauty (tedy s jídlem zdarma) a ještě ta popularita. Welnerové si to samozřejmě nepřipustí, ale jsou jen dobře přisáté pijavice a tak se musí snažit. Jinak pramen peněz vyschne. I tak už jen přikapává... TnT

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se v tom ... ČT šťourá. Jen tím přivede k AE další zvídavé čtenáře, kteří doposud AE News neznali. A že jich není ještě dost vidíme z toho, že bychom takové Wollnery za ty lži už dávno vymetli do Vltavy. Také díky za seznamy proruských serverů. TES

    OdpovědětVymazat
  5. ČT má přece určený pohled od EU. Tak co se divíme. Když se jim nepodařilo u nás vytvořit nenávist, jako na Ukrajině a nahnat do války, tak teď prudí.

    OdpovědětVymazat
  6. To co předvedla ČT o tomto portálu a s takovou zarputilostí (trapného obtěžování a vytěžování obyčejných vesnických lidí) jen posloužilo k velmi dobrému PR pro Aeronet a je možné ještě dát bonus - ZDARMA. Ti co tento portál neznali jej určitě ze zvědavosti navštívili, poněvadž když se o něco tak vehementně zajímá naše ČT, tak na tom asi něco bude "dobrého a prospěšného". Já jsem se jen pozastavila nad jednou věcí, která mi připadala jako z Marsu - portál vybere či potřebuje vybrat od dárců okolo 1000 eur pro svoji činnost. Nějaký odborník jim spočítal, že jsou drazí a mělo to navodit dojem, že se někdo obohacuje na úkor tohoto portálu a donátorů. Nevím komu by stálo za obohacení nějakých 30000 Kč. Podotýkám, že dávat na sklo 2 až 3 články denně, platit překlady něco stojí, takže na toho potenc. zloděje darů od drobných střadatelů byli jinačejší odborníci v kampeličkách apod. Tady bych toho zloděje soudruzi fakt nehledala.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně toho jsem si všiml též. Kdo umí počítat, jistě si to dal dohromady. A to tam dělá jen jeden člověk? Kdyby byli dva, nebo dokonce tři, ne-li více, tak to je pomalu na udání za nedodržení minimální mzdy.
      Taková psina od naší ČT. Reportáž asi byla pro ukojení takových jako je Janda z Evropských hodnot. Možná, že ČT dostává od Sorose zvláštní bonus za každou takovouto pitominku.

      Vymazat
    2. Zajímavé je, že nesledují stejně bděle Čulíka na Blistech, který zveřejňuje finanční toky, ale už nezveřejnil, že svého času vybral na sociální účely 150 tisíc, které teďka už používá na výplatu redaktorů. To nikomu z čt nevadí, zajímavé.

      Vymazat
    3. Asi tím chtějí vyvolat naši závist a odradit od příspěvků. Ale to se ti Wollnerové pletou.

      Vymazat
    4. Britské listy udavače Čulíka jsou spolusponzorovány balkánskou řeznicí, která byla v ČT reportáži také zmíněna. Prý na ni články Aeronetu plivou špínu na chudinku.
      Abychom ČT skočili na špek, tak bychom museli zapomenout na humanitární povahu bomb v Jugoslávii (bohužel bývalé) a roli židovky Madlenky v tomto masakru, která po vytvoření islamistického drogově závislého Kosova, tam začala své skvělé podnikání.

      Vymazat
    5. 10:13 je to stejné jako proč neukázala ČT jak sedí na míse Havla, nebo Klause, ale jen doktora Sládka.
      Prostě jasně určený pohled od svých pánů, který musí představit obecenstvu, aby bylo manipulovatelné, jak se právě hodí.

      Vymazat
  7. Jedině jim zvýšili návštěvnost, to je vždycky jasné. Že by se někdo bál čt, potažmo Kundry, potažmo kohokoli z oficiálních sdělovadel? Bejvávalo, pardi, bejvávalo. Prej hlídací psi demokracie, teďka jenom tak nanejvýš línají srst na předložku u dveří a čekají, co jim páníček hodí od stolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kundrase dělá všeumělem. Nechci dělat reklamu, jeho kniha : "Putinovi agenti"je nezajímavější tím, že agentů je tam poskrovnu i přes velký počet stránek. Zkuste si schválně přečíst a dělejte si za každého agenta čárku.Asi má RF rád a nechtěl jim ubližovat.

      Vymazat
  8. Aeronet je prolhaná konspirační žumpa jakých jsou u nás desítky a kdo těm ničím nepodloženým kravinám tam věří je nesvéprávný idiot.
    Jestli to platí Moskva nebo ne mě nezajímá, to usilovné tajemství kolem provozovatelů tomu ale nasvědčuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ty lejnolahvárenskej dovedu,nesvépravnej idiot je Poserplína a spol.a ti,kteří mu věří!

      Vymazat
    2. Tak pokud někdo vystoupí z anonymity, tak aby se bál přejít ulici.
      Sims.

      Vymazat
    3. 10:26 Aeronet, jak jste si nevšiml je konspirační. Takže žádná o tom.
      Mimo to se jako konspirační ve světle reality jeví taková ČT, Evropské hodnoty, Britské listy a další prounijní média. Ty to však nikde o sobě neprohlašují. Takže tím, že vědomě lžou vytváří vlastně propagandu, vůči které se sami chtějí vymezit, akorát v opačném gardu. Dnes je to tzv. ruská, příště to bude čínská, potom třeba zase americká, zrovna jak se hodí těm, kteří tato média řídí. Dnes oligarchům a všelijakým humanitárním demokratůrám, co doposud neopustili myšlenku "Drang nach osten".
      Všeobecně by se dalo říci, že média ujednocují davy, aby se daly řídit směrem, který mají nalinkovaný naši politici, židozednářští sluhové židovského velkokapitálu.

      Vymazat
    4. 10:26 trochu silná slova pro opoziční médium. Žumpa je médium, které leye lidem do spodního prádla a do ložnic, nadávkami napadá atd. Ale to Aeronet není. To, že se autoři a provozovatelé (mimochodem většinou dobře informovaní) nechtějí exhibovat na veřejnosti, to je jen obrana proti jejich existenční likvidaci. S financováním 3.stranou to nemá moc společného. Až se poměry obrátí, tak hoši jako Kundra a Janda budou chodit kanály a možná se nechají přeoperovat na holky, jen aby se zakonspirovali a vyhnuli tak trestu. Pardon, po operaci se bude o nich vše psát na konci s tvrdým "y". Pavel P.

      Vymazat
  9. Že jsou v ČT prasata, je už známo dost dlouhou dobu. K prasárnám teď připojují i hysterii. Jediné řešení k nápravě je očesat jim prachy, protože na to jediné hajzlíci slyší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Ať si zkusí žít z dobrovolných příspěvků od lidí, jako ten Aeronet.
      To by sebou Wollner mrskal.

      Vymazat
    2. Jako ryba na suchu.
      Sims.

      Vymazat
    3. 12:35 Britské listy jsou na tom jak AE News,existuji proto,že lidská blbost nezná meze.Rozdil je však v tom,že Čulik jde s"kůží na trh" tzn.vim co je zač a když nėkam pošlu"chechtáky",tak ty nadávky beru i na sebe.Za blbost se platí,né?Ale proč podporovat nějakého tajemného "JÁ"-VK,když se naví co je zač?Že např.Čt nemūže odvysílat vše,co kdejaký kotrmelec napíše,nebo co se kde i ve světě šustlo pochopí každý blb.Pochybuji li o zpravodajstvi mainstreamu,tak ty"tajnosti",které tiskne AE,když proběhnu servery a si zadarmo přečtu bez balastu..,proč čist něco,co někdo"přežvýkal" a"dovysvětlil"jak se mu hodilo,že?


      Vymazat
    4. 15:03 - Neomlouvejte ulhanou, cenzurující, manipulující a veskrze protinárodní "Českou" televizi. "Česká" televize slouží proti nám a jednou půjdou ti redaktůrci zaslouženě rovnou z oken na sudlice. MM

      Vymazat
    5. ČT a jejich správný pohled dle směrnic EU. Semeniště TO-09 a pohůnků pepka Sorose, jeho spekulací, neziskovek a kdejakého ksindlu.

      Vymazat
    6. Čulík se tetelí někde v Britsku, kdežto VK by asi fakt neměl možnost tu štvanici u nás přežít.
      Sims.

      Vymazat
    7. Za BL stojí jiní kofři, tzv. židokmotři.
      Čulík je udavač - kolaborant.
      Wollner - posluhuje EU pohledu v ČT.

      Tím je dáno to, že tajemný VK musí být ruský agent řízený z Moskvy, a to přímo PUTINEM. To ví dnes již každé malé dítě.
      A protože co Čech to udavač a kolaborant, tak hrrrr na VK. Není to náhodou od VKR?! Pozor, nepřítel naslouchá.

      Pravda a láska zvítězí nad všemi, i kdybychom je měli vybombardovat.

      Vymazat
    8. Kdyby sebou Wolner mrskal,
      pak by Soros asi prskal.
      Je ho třeba v ČT baštit,
      pač tě může EU praštit.

      Vymazat
  10. Je již jasné, Mr Čulík.
    Albrightové poskok, bulík.
    Přijímá a též i jásá.
    Nový řád všem vznosně hlásá.
    I když jsme jen země chudá,
    kdo nesouhlasí, toho udá.

    OdpovědětVymazat

Reklama