Reklama

.

.

sobota 16. července 2016

Turecký převrat

vlk
16. 7. 2016 Kosa zostra čili

Přišlo to jako blesk z čistého nebe. Západ – EU a NATO řeší jako největší civilizační pohromu Rusko, posiluje východní křídlo, aby ubránilo demokracii a najednou bum -vojenský převrat v zemi půlměsíce…


V době, kdy tohle píši – asi hodinu po půlnoci, zdaleka není jasné, jestli se převrat podařil nebo ne. Zdá se, že po počátečním šoku se povedlo prezidentu Erdoganovi dostat své příznivce do ulic – alespoň podle záběrů na CNN.

Zcela nepochybně, až se evropské elity probudí, uslyšíme plamenné řeči o tom, že je potřeba chránit demokracii a že puč je něco, s čím nechceme nic mít.

Ačkoli si jsem na druhou stranu docela jistý tím, že by si právě západní elity velmi přály, aby Erdogan zmizel z politické mapy světa a nastoupil tam někdo vypočitatelnější, někdo s kým by se vyjednávalo komfortněji.

Za sebe říkám, že nejsem překvapen. Sice nejsem žádný odborník na Turecko, nicméně už jsem turecké vojenské převraty zažil. Vzpomínám si minimálně na dva – v počátku šedesátých a začátku osmdesátých let. A vždycky byl scénář stejný – armáda, která má od dob zakladatele moderního Turecka – s původním jménem Kemal Paša – ve světě ovšem posléze známého jako Kemal Atatürk, byla zásadním strážcem sekulárního statutu země jako základního stavebního kamene politického systému země. Ten první převrat, v roce 1960 jsem registroval jako kluk a zajímal mne a si stejně jako nová symfonie od Šostakoviče, tedy nijak.

Jinak tomu bylo v roce 1980. Tenkrát už mne velká politika zajímala velmi a armáda tehdy reagovala na rozhádanou politickou scénu, kde se obě vedoucí politické strany nebyly schopny domluvit vůbec na ničem a v zemi byl chaos, s rostoucími islamistickými tendencemi.

Erdogan si byl nepochybně, při svém tažení za osobní moci, role ozbrojených sil vědom a proto před časem provedl zásadní selekci ve velení armády i policie, při tzv. Operaci Kladivo a to údajně pro přípravu puče v roce 2007. A výsledkem bylo, že přes 200 nejvyšších armádních a policejních důstojníků bylo postaveno před soud. A podle posledních informací snad spouštěčem puče mělo být o´pokračování Operace Kladivo, kdy prý byla připravována další čistka ve vedení armády. Jestli to je nebo není pravda,či jestli se jedná o tradiční scénář, kdy armádní špičky mají, jako tzv. nositelé politické moderny, blíže spíš k Erdoganově opozici a nelíbí se jí ani Erdoganonův příklon k islamizaci země, ani značné posilování jeho osobní moci právě na úkor armády nebo zda jde o armádní reakci na eskalující teror v zemi a poněkud nekonzistentní vnitřní i vnější politiku státu, tak na to si budeme muset počkat.

Osobně, kdybych si nyní, někdy kolem 01,30 hod. měl vsadit jak to dopadne, dal bych své peníze, když vidím, kolik lidí vyšlo na prezidentovu podporu do ulic a to, že se Erdogana nepodařilo pučistům zatknout, že převrat nevyjde. Ale přirozeně – jde o naprosto těžkou a ničím nepodloženou osobní spekulaci. Která je možná i dána tím, že mám pro současného tureckého prezidenta určitou slabost – budu se opakovat – přál bych si, aby naši politici hájili zájmy své země vůči zahraničí stejně důrazně jako on….V tomhle je naprosto jedinečný a obdivuhodný.

Nicméně, pokud by převrat uspěl, jsem zvědav na naše propagandisty – jak se vyrovnají s tím, že v jedné, navíc naprosto klíčové zemi NATO, došlo k sesazení legálně zvolené vlády. Stejně tak mne bude velmi zajímat, jestli nějakého toho zoufalce typu Janda zase napadne mluvit o ruce Moskvy a jejím podílu na turecké krizi….

Nijak mne nepřekvapuje, že ve speciálu na ČT 24 různé hlavy pomazané řeší zejména

  • jak turecký převrat dopadne na spojení Turecko NATO
  • jestli převrat neznamená konec dohody EU -Turecko ohledně zadržování migrantů

Nějaká turecká demokracie je momentálně každému úplně fuk. Nikoho neinteresuje. Přijde mi to zvláštní, když si vzpomenu na to, jak nám právě demokracie a její osud leží na srdci, když jde třeba o Tibet, Kubu, Rusko, Čínu, nemluvě o třeba o Sýrii. A naprosto klidně jsme se naopak smířili s podobným vojenským převratem v Egyptě.

Za naprosto zvláštní mám ovšem skutečnost, že nikdo neřeší, co by úspěšný převrat asi tak znamenal v, pro mne momentálně klíčovém problému Blízkého východu – syrskou a iráckou válku.

Turecká armáda už stihla oznámit, že nebude nic měnit na zahraniční orientaci země a že bude respektovat všechny závazky státu. Opět si dovolím odhad- pokud armáda nakonec zvítězí, bude to znamenat vážný problém pro islamisty všeho druhu. Jak v Sýrii, tak v Iráku a mohlo by následovat rychlé zhroucení jejich fronty v obou zemích. A třeba i konec války. Však také, podle zpráv ze Sýrie tam byl puč přivítán s velkým jásotem. Alespoň na územích pod kontrolou Assadovy vlády.

Zajímavý jistě bude také vývoj ve vztazích Turecko -Rusko… Tady si vůbec na nějaký odhad netroufám. Těžko tipovat Erdogana, jakkoli už s ním dost dlouhé zkušenosti jsou. Natož si troufnout na názor, jaký postoj k Moskvě asi tak může mít turecká generalita. Ačkoli tohle hodně klíčová otázka. Velí totiž druhé největší armádě, kterou NATO vůbec disponuje.

V jedné věci by ovšem Brusel Erdoganův pád Bruselu ohromně konvenoval – zavedení bezvízového styku pro Turky, by v dohledné době, byl naprosto passé. S jednoduchým a mimořádně vítaným odůvodněním odůvodněním – zemi vládne nedemokratický, nikým nevolený, násilně instalovaný režim. Nemluvě snad o nějakém pokračování přístupových jednání. Ačkoli, jak už bylo konstatováno hned na počátku tohoto článku, mám za hotovou věc, že si evropští politikáři přejí Erdoganův pád. A to z mnoha důvodů a že by pro ně generálové jako vládci na Bosporu byli vítaným partnerem.

Mimořádně zajímavý bude ovšem vývoj, jestliže Erdogan puč ustojí. Pak je jasné, že jeho moc vygraduje a posílí. A že se nejspíš stane doživotním prezidentem země. A jestliže byl doposud velmi obtížným partnerem pro kohokoli -Evropu a dokonce i Spojené státy, nemluvě okolních zemí, nebude to nic proti tomu, když v tomto souboji s armádou zvítězí! Jeho moc bude absolutní a už ji z ruky nepustí. Se všemi důsledky. Pro přátele i „přátele“ a samozřejmě nepřátele Turecka a Erdogana osobně. Turecko by v takovém případě zcela nepochybně začalo provozovat ještě nezávislejší politiku než dosud a daleko tvrdší ke svému okolí. A vůbec se nebudu divit, když v blízké budoucnosti zjistíme, že Turecko aspiruje na statut jaderné velmoci…

Až dosud všechno, co jsem napsal, jste si mohli přečíst nebo slyšet i jinde. Přidám jeden osobní postřeh o kterém naprosto nepochybuji, že si ho musí být vědom i turecký prezident a lidé kolem něho. Umí si někdo představit, že by tenhle rozsáhlý vojenský převrat mohl být připraven tak, aby o něm západní a zejména americké tajné služby neměly žádné povědomí? Aby mi bylo správně rozuměno – naprosto nehodlám naznačovat, že puč je na nějakou americkou objednávku nebo s americkým souhlasem. Jen si kladu jednoduchou otázku – při totálním americkém celosvětovém monitoringu, při jejich agenturní síti v Turecku a při vazbách, které Spojené státy mají na tureckou armádu, si neumím představit, že by nedisponovaly informacemi o přípravách armádní akce. A protože puč zastihl Erdogana na dovolené, nezdá se, že by USA tyto informace poslaly do Ankary… A turecký prezident si nepochybně tohohle všimne/všiml a určitě z toho vyvodí důsledky. Které se nám hrubě nebudou líbit.

Jsou skoro dvě hodiny ráno. Pouštím komentář na sklo. Momentálně nic dalšího nevymyslím. Jdu do peří. Třeba v nějakém divokém snu objevím v pozadí Putina a kremelskou propagandu. Pokud ano, okamžitě, jak se dostanu k počítači, o tom napíši. Abych předběhl Jandu a spol.

53 komentářů :

  1. Další ze série fingovaných útoků k potlačení všeho co je proti vládnoucí elitě či zájmům mocných.

    Začalo to dvojčaty, budovy byly vylidněné, jako první na zeměkouli při požáru spadly, a WCT7ka, ta spadla smíchy, ukázková destrukce materiálu, jediné co bylo naprosto nezničitelné, byly doklady teroristů, které bylo v požářišti a zbořeništi zapotřebí najít.

    „Pučisti“ mají dokonale zvládnuté obsazení TV a slavnostní projev, okamžitě odstaví všechna letiště a všechny důležité cesty, přitom netuší kde Erdogan je? Jako projev síly druhé nejmocnější armády NATO je to pozoruhodné a následný přílet Erdogana z uzavřeného na uzavřené letiště je impozantní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. nelze pochybovat, puč byl fingovaný:
      a) davy lynčují obyčejné vojáky, kteří
      uposlechli rozkazy a pravověrní těmto
      domnělým "antiislamistům" řežou hlavy
      b) nahoře se po tisících zatýkají
      opozičníci režimu, kteří zaručeně
      nemají s pučem nic společného nebo
      jsou do toho jenom cíleně namočeni
      c) perfektní nachystaná režie a aranžmá
      2. islamisté si definitivně upevňují moc.

      Vymazat
    2. Smyšlené obvinění ze zrady je součástí mocenského boje odjakživa a přesvědčit statisty se také podařilo. Oproti nám a 17. listopadu mnozí Turci vystřízlivěli překvapivě brzo, hrátky člena NATO postrádají mediální krytí.

      Vymazat
  2. Kdyby to byl převrat, tak v prvé řadě jdou po Erdoganovi. A ono nic. Že by to byli takový amateři? Tomu věří jenom naivka.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím,že toto je konec světa,který známe. Myslím,že byla použita "ruská taktika",která bude mít za následek upevnění moci ve státě Turecko a vytvoření diktatury pod pláštěm údajné demokracie,která ale bude jen náboženským islámským fanatismem. Uvědomte si,že v bezprostřední blízkosti Turecka se válčí a probíhají lidové revoluce. Kladem Turecka je tedy fakt,že jako jediné zatím zvládlo zachovat stav funkčního státu a tedy stability. To je také dějinná událost,protože prokazuje vyšší vyspělost samotného lidu. Takže: Myslím,že bude hůře a myslím,že zároveň i lépe,protože Turecko už je natolik vývojově vyspělé,že s ním bude možné jednat. Výsledek události pokusu o státní převrat v Turecku vidím ve stavu skryté NEdemokkracie,která silně posílila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká "ruská taktika"? Prosím vysvětlit.

      Jinak samozřejmě souhlasím s Vaším odhadem, že výsledkem události bude stav a dalěí posílení jakési "skryté NEdemokkracie", ale to je nabíledni.
      Všechno ostatní je jenom blábolení, pokud k tomu nedoplníte to nejpodstatnější, že za celým tím rozesíráním jsou v prvé až desáté řadě USA a až daleko za nimi další silné státy v oblasti: Turecká pseudodemokracie, Arabská tyranie (promiňte monarchie), Izrael, Rusko a Írán.

      Vymazat
    2. 21:58. Rusko,Putin, utahuje lidu šrouby stejným způsobem. Putin ale vytváří situaci a "dojem" napadení Ruska vnějším nepřítelem,proti kterému je nutné se bránit i vnitřně. Putin pod záminkou nebezpečí pro stát likviduje vnitřní opozici,.. tedy stejně jako nyní i turecký prezident,který a asi se ani nikdo nediví,o chystaném státním převratu evidentně věděl a zajistil si i podporu většiny armády proti puči,který měl prvořadý cíl: Usmrtit prezidenta Erdogana. Protože se to nepodařilo,selhalo vše ostatní, lid Turecka neztratil svého vůdce a měl koho bránit,za koho bojovat. Podobně i s tím druhým nejvýznamnějším bodem-cílem, totiž s obsazením Parlamentu. To nebyly chyby,to byly léčka. To je ruská taktika likvidace opozice a soustavného utahování šroubů lidu,tomu lidu,pod záminkou nějaké hrozby,která být nemusí a být nemusela. To je taktika boje stejně podlá jako hybridní válka Ruska proti Ukrajině ale stejně účinná. Čest tomu chybí naprosto,ovšem ,a lidé by neměli jednat jako zvěř,protože čest a tedy vývojová úroveň je znakem lidskosti a potřebou budoucnosti. Pokud někdo jedná beze cti,pak je namístě jednat s ním adekvátně,tedy jako se zvířetem,protože lidskost neuznává a nebo jí neodpovídá.

      Vymazat
    3. Neblbněte! Rusko je přece aktuálně napadáno a ohroženo vnějším nepřítelem i 5. kolonou zevnitř.

      Vymazat
    4. Ako Putin "utahuje šrouby?" Ekonomická situácia sa zhoršila, nebol by div. CB je priviazaná na Fed, rubeľ sa manipuluje zvonku, viac než ropa, kapitál odchádza. A akúže opozíciu likviduje? Tú, ktorá má 3 percentá? A napriek tomu neúmerné zastúpenie v dume aj vláde? A to ešte RF spláca všetky dlhy, hoci by nemuselo, vzhľadom na sankcie! Jediné, čo Rusko potrebuje, je ekonomická reforma! Ale tomu bránia práve funkcionári previazaní s oligarchami a teda Západom! Treba čítať aj iné zdroje!

      Vymazat
    5. Add 22:52
      Uvědomte si, že u nás je státní moc podřízená západní korporátní moci, a proto si můžeme dovolit luxus kvazi-demokracie.
      Tohle většina Rusů nechce a jejich mocipáni vědí, že musí ucpat všechny škvíry, přes které by mohla nitřní pátá kolona zpolupracovat se západní korporátní mocí.
      Myslím že to dělají ještě docela slušným způsobem.
      Samozřejmě, taky je to určitá kvazi-demokracie, ale jiným způsobem než u nás.
      Raději bych tu jejich, než tu naši, s tou náší spějeme ke katastrofě.

      Vymazat
    6. 23:44. Nám netreba čítať iné zdroje, my jsme Čeňi (Czeni) a máme vlastní rozum.

      Vymazat
    7. 22:52 Mluvíte jako Goebbels po zapálení Bundestágu a nezdařeném atentátu na Hitlera. To jsou vzory, podle kterých probíhal "převrat", ne Rusko a Putin.

      Vymazat
    8. Jeho Blahorodí Igor Iványč k nám hovoří a varuje před putinskou zradou! - https://new.vk.com/strelkov_info

      Sláva Svaté Rusi!

      Vymazat
    9. Mám pocit, že 22:52 je utažený šroub.

      Vymazat
    10. Blbe ve 22:52
      Můžeš nám vysvětlit jak likviduje opozici Putin? Ale fakta a né kecy.
      Rusko je skutečně napadáno zvenku agresivní a fašistickou NATO, která byla schopná bombardovat Bělehrad a zasahovat civilní cíle. No nakonec stejně jako fašistické Německo.

      Vymazat
    11. 22:41 - málo odkazů a ukázek jak tu rozhodně nechybí! - https://new.vk.com/sotnya_88

      Vymazat
  4. Ať je to tak nebo onak, rozhodující je, že celé Turecko s druhou neohroženou armádou teroristické organizace NauTou, klouže po skluzavce do probíhajícího blízkovýchodního chaosu, směrem k Libyii, Sýrii a brzy se plnohodnotně připojí naostro.USSA mají v Evropě plné ruce práce s rozšiřováním té pravé americké demokracie chaosu, krve a válečného běsnění, nyní jistě víc, než doma, kde všechno klape bez potíží.Svůj k svému!Je to na správné cestě, již si Turci řežou hlavy!Frau Makrelen tuto chátru bude stále připojovat do rozpadající se EU a také do Schengenu, který dnes již nefunguje a kdo může, střeží hranice nebo provádí kontroly.Již v krátkém horizontu, EU se svým Brůselem a koncentračními dozorci, skončí v propadlišti dějin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní16. července 2016 21:44

      Dovoluji si oponovat. EU se nerozpadne, ale uvnitř posílí vliv Německa a Francie. Malé státy jako ČR se budou musett se stejnými zájmy spojovat, aby urvaly něco i pro sebe. EU je dnes již nutnost, ale je třeba se oprostit alespoň částečně (nejlépe úplně) od vlivu USA. To, že odešla Velká Británie je sice škoda, ale není to žádná tragedie. Pokud by si Evropa vládla sama sobě, bez vlivu USA, tak bude hodně dobře. Dokud se ale do dění v Evropě budou srát USA, tak budou pořád nějaké problémy jedou tam a podruhé tamhle. USA jsou největší zlo nejen v Evropě, ale i ve světě.

      Vymazat
    2. Násilná globalizace není nutnost!!!! Pryč z EU!!!!

      Vymazat
  5. Zaujimave,uz rano bolo pocut v svajcarskej televizii o spekulaciach a podozreni,ze s tymto prevratom nieco nesedi.Su nazory,ze ´v prevrate ma prsty sam Erdogan.prave z dövodu,ze teraz ma moznost precistit armadu,s ludmi,ktori mu robia problemi.Prave,aby predisiel ozajstnemu prevratu.Je to neuveritelna predstava,aby sam stal za prevratom,ale zaznel tento nazor v tv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pjakin v nějakém minulém pořadu hovořil o odkopání se při zinscenované provokaci, takže tohle by na to úplně odpovídalo. Bude čistka, kterou země jen tak nezažije, Erdogan si upevní pozici, těm, kteří by rádi něco proti němu podnikli vezme odvahu. Akorát jestli tam najde i pařáty USA, tak jim nebude co závidět. Erdogan se dovede mstít a konečně proč se neobrátit na východ. Myslím si, že horké hlavy z Nata mají nyní o čem přemýšlet a provokace na Rusko snad trochu poleví. Ale fakt ti ušáci roze.rali na co sáhli, jestli tento puč mají na svědomí, tak fakt na co sáhli, to zkazili. Dnes Pjakin hovořil o odkopaných příslušnících tajných služeb, taky výživné.
      Sims.

      Vymazat
    2. Nadarmo se neříká "Není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu." Mě osobně by to vůbec nepřekvapilo. Erdogan si pěstuje kult osobnosti a snaží si upevNovat svoji pozici jak se dá.

      Vymazat
    3. Hm, no jestli to říkal Pjakin, pak je to něco jako písmo svaté.

      Vymazat
    4. jestli ono to nebylo tak že mame duvod harašit zbraněmi u ruskych hranic za vydatne pomoci turecke armady hitler take nejprve provokoval

      Vymazat
    5. Ad: Anonymní 16.7. 23:29 "Hm, no jestli to říkal Pjakin, pak je to něco jako písmo svaté."

      A co je Písmo Svaté podle Vás? Idnes? ČRo?

      Lidí kteří pochopili, že v korporátních médiích se napíše nějaká částečná pravda jenom tehdy, když má podpořit nějakou velkou lež, trvale přibývá a nejspíš jich už je většina. A ti, kteří i přes tuto potíž chtějí znát pravdu, tak to jsou právě ti, kteří nikoho a nic neberou "jako Písmo Svaté". Jim nezbývá nic jiného, než neustále prohledávat zdroje, posilovat osobní zkušenost s těmi kterými médii a osobami, a orientovat se často jen podle náznaků.

      To jedině hňup trvale nasávající jedinou korporátní pravdu může žvanit něco takového jako Anonym včera 23:29 o "Písmu Svatém".

      Vymazat
  6. Kurva sodruzi, je to ale dilema, co? Provedl ten puč sám Erdogan aby si upevnil moc nebo CIA aby ho svrhla protože se začal lísat k Putinovi?
    Jsem přesvědčen, že společným úsilím tento zapeklitý problém rozlousknete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Debile dej si chladnou sprchu

      Vymazat
    2. Co mňa urážáš ty hovne!!! Já sem sa sprchovál v nedělu!

      Vymazat
    3. 23:15 - škodolibý omezenec zakvokal.

      Vymazat
    4. 23:15 Ty se máš, nemusíš nic louskat. Puč podle tebe určitě zosnoval Putin, když se domluvil s tureckými lampasáky, absolventy amerických akedemií.
      Ale vážně. Máš nějaké jiné vysvětlení, proč byl puč profesionálů proveden tak neuvěřitelně amatérsky?

      Vymazat
    5. Nadávaj ti právem, debile, páč z tónu jakým píšeš není cítit žádné úsilí dopídit se pravdy, ale ani nabídnout nějaký svůj vlastní doložený názor. Je to jen hýkk debilního osla placenýho šapitem, kerýmu je všecko Putna, krom toho jak velký kapesný u brány JůEs embassy příště dostane, páč drogy furt podražujou ...

      Vymazat
  7. no, ak si pozriete reakcie B.O, tak ten sa vyjadril k situácii po niekoľkohodinových konzultáciách (teda až bolo jasné, že prevrat má problémy a Erdogan cíti zem pod nohami). "Lídri EÚ" ako Tusk a pod. sa tiež vyjadrovali s určitým oneskorením, pričom museli mať info okamžite po prvom odvysielaní v št. TV. A teraz to najdôležitejšie. Všetky špičky euroatlantických organizácií a nositelia hodnôt vyjadrili podporu demokracii a demokraticky zvolenej vláde! Teda nie prezidentovi, ktorý je de facto lídrom, ale vláde a demokratickým štruktúram. Je jasné, že tým dali najavo, že Erdogan je až druhý v poradí, že ten by mal byť zbavený moci a vládnuť by mala vláda s armádou za chrbtom. Ak by sa náhodou Erdogan udržal, dajú sa tie slová vyjadriť aj ako podpora jemu.
    Stalo sa a náhoda sa stala realitou. Ruská taktika nevyšla (líder je na dovolenke a vtedy sa stane prevrat - napr. Gorbačov, predtým Chruščov).Amíci museli byť informovaní, lebo povstalci by si netrúfli ísť proti ich vôli. Možno nebol informovaný BO, ale CIA určite.

    OdpovědětVymazat
  8. Erdogan se snazil zkamradit s Putinem prevrat hned po schuzi NATO , jako hruzny utok v Nice. Nerozbornost NATO se ukazala jako dulezita nade vse/ jako Srpen 68 v CR/. povstalci behali jako bezhlava kurata v kurniku. A USA varovalo Tramtarii,ze nedela nic se spoustou rasistu...Ale Er-dog-an byl skutecne vydesenej. Takovej prevrat se nezacina vladou. Nikdo nevi jak to skonci....
    Bohuzel Evropa byla vzdy plna Hitleru/Satanu/. Valka vyhlasena Tureckem Rusku/1853/ a Britannie statisice dobrovolniku , ve Francii, silny natlak Britskych /royal/germanu na Prusko a Rakousko ,aby take bezely okamzite pomahat TURECKU. Turecko jak vime byl hruzny rezim plny masakru na okolni narody vcetne pozdejsi GENOCIDY Armenu !! Takze tehdejsi Hitlerove /Napoleon III./s Britskou nemeckou kralovnou a /Albert-Hitler/, ktera litovala hluboce,ze neni chlap aby mohla taky bezet do Ruska msakarovat !! Potom Napoleon III./taky Hitler/ napadl Prusko. /1870/. Prusky kral Vilem pak napadl jako Hitler, Francii,Belgii,Rusko atd. /1918/Masakry nebraly konce. Hitleru fury/spise tisicihlave HYDRY,useknes tomu jednu hlavu,dbe narostou// na sklade. Japonsko na Rusko zase v 1904. Potom Dolf a Churchil a ze zadu to poradne tlacil Roosewelt. Zase Rusko melo plny ruce prace.
    Neni mozne bojovat proti teroru /spojencu zapadu/ protoze samy vlady EU,USA a NATO jsou teroristi.To je uplne jednoduchy. S kym se prateli a koho plati a uplaci i treba kolackama. A koho zvou v milionech od r.89 do Evropy za ucelem vyhlazeni evropske populace a kultury. A proc. To je mala nasobilka. Kterou si mnozi neumi vypocist...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá EU truchlí na obětmi v Nice, ale když NATO bombardovalo, nemocnice, obytné domy, mosty, vlaky a další civilní objekty v Jugoslávii a hlavně v Bělehradě a NATO zabíjelo civilní obyvatelstvo, nikdo neprotestoval proti tomuto válečnému zločinu za který jsou zodpovědní Američani a Evropani, včetně nás.

      Vymazat
  9. Potlačení puče jsem předpokládal a že to je sehrané drama od Erdogana.Proč asi byl odvolán předešlý premiér,omluva,neomluva Rusku za střelení SU-24 a obětí při té události.Erdogan se jen chtěl udělat kladným hrdinou,takže se ohledně politiky Turecka nic nezmění a tomuto zloduchovi chce EU důvěřovat.
    zemedelec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel máte pravdu, žádné sblížení s Ruskem se konat nebude. False flag člena NATO probíhá bez krytí mediálních mrdek, ČTK/Reuters/Financial Times naopak jedou kampaň, která z Erdogana udělá druhého Hitlera, překvapivě pouze do chvíle, než si uvědomíme, že přesně toto mu předpověděl Pjakin. Takže mi z toho vychází, že Erdoganovi někdo našeptával a klidnou páteční půlnoc vybrali, aby se nikdo nesplašil a nelezl kam nemá.

      Vymazat
  10. o tom že by si češi kdy vladli si nechte heski zdat po přečteni dějepisu až se zase proberete tentokrat v naruči naši milovane služebnice boži anželi mrkel alias eurofirerss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 7:52
      Stačí uvést období,kdy si češi vládli,já to období neznám,vždy cizáci.

      Vymazat
    2. 9:21 Vládne ten, kdo má v ruce banky a výrobní prostředky. Pokud pamatujete jen dobu po roce 89, tak máte naprostou pravdu.

      Vymazat
    3. Víte, co je na tom to netragičtější? Že Erdogan od nástup do úřadu pořád omezoval lidská práva a likvidoval opozici např. vražda arménského novináře Hrand Dinka atd., ale asi nejviditelnější to bylo, když v Istanbulu brutálně potlačoval po dobu několika měsíců demonstrace návazně na policejní vraždu zeleného aktivistu v Gezi Parki, přičemž během těchto demonstrací bylo policií zabito možná tak 8 demonstrujících, dokonce 15 letý hoch, kterého táta poslal nakoupit chleba, aby odstřelen Erdoganovou policií jako zajíc. Již tenkrát mě šokovalo, že naši ochránci lidských práv: Dienstbier, Sobotka, Spící dědek, humus Kocáb atd. nikdo neřekl ani půl slova. Naopak Zaorálek, Mládek, a další sem jezdili jako o závod, lísali se Erdoganovi do přízně, a přesvědčovali Turky, že Česká republika plně podporuje vstup Turecka do EU. Těmto politikům z ČSSD opravdu není hanba, jejich snaha udělat z naší země islánský stát by je měla kvalifikovat pro doživotní vězení.Tato vláda je nebezpečím pro nás, musí co nejdříve skončít. https://www.evrensel.net/haber/79070/kirmizili-kadin-fotografina-odul.htmlhttp://www.aljazeera.com/indepth/features/2014/02/killing-ali-ismail-korkmaz-20142681450320113.html

      Vymazat
  11. celou noc z pátku na sobotu tu z mešity vyzývali, abychom šli hájit Erdoganovu demokracii do centra města, a lehnout si třeba pod tank, a pořád ještě chodí v tomto smyslu na mobil SMS. Záchrana Erdogana byla tedy řízena z mešit jako politické agitky, a to bude u nás to místo, kde Sobotka předpokláda, že se bude koncentrovat protičeská nenávistná kampań. Turecko je rozděleno na dvě poloviny, jedna ta inteligentní a vzdělaná část, ta stojí proti Erdoganovi a dále ta jednoduchá, nevzdělaná, chudá a nábožensky orientovaná část, ta podporuje Erdogana. Znamená to tedy, že orientace na tvrdé muslimanství zde slaví vítězství. Však už to také Sobotka a Zaorálek s radostí přivítali, že zvítězila "demokracie" v Turecku. Tato česká vláda musí jít do kytek dříve, než stihne způsobit nenapravitelné škody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobotka a Zadolárek chtějí do Brusele a já doufám, že tam po Czechitu zůstanou s kufrem a ostatními škůdci, kteří nám znepříjemňují život a pracují na likvidaci českého národa, na základě věčného dekretu prezidenta republiky o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich přisluhovačů a o mimořádných lidových soudech

      Vymazat
  12. Můj článek už nevyšel.Asi nás všechny pozavírají.Zbohem demokracie

    OdpovědětVymazat
  13. nebezpečí, kam nás tito lidé jako Zaorálek, Sobotka, Stropnický a Herman tlačí, to si dovede málokdo představit. Já tu s těmi muslimy žiji a já vím, že jsou schopni na povel z mešity jít a uříznout hlavy všem nevěřícím, tak jak uřízli hlavu tomu vojákovi na mostu přes Bospor. Toto všechno Zaorálek a Sobotka ví a přesto chtějí náš český národ na pokyn Shapira u US Embassy hnát na porážku. Je třaba se těchto lidí co nejdříve zbavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nutné se zbavit lidí šířící za naše i cizí peníze, zvrácené teze multikulturalismu, odnárodňování občanů, likvidace českého občana, tisícileté slovanské kultury, nasouvání nebezpečných anglosaských zájmů v podobě NWO a hlavně se zbavit EU-diktátu Brůselu i USSA a jeho vlivu na rozvracování Evropy obkličováním Ruska, šíření chaosu, válek!Dokud se tyhle aspekty neodstraní a nepotlačí, bude v Evropě velmi zle.

      Vymazat
  14. Mě připadá zvláštní, že puč ještě neskončil a Erdogan odvolal 2700 soudců, jak jsem někde četl. Myslím, že kdyby byl zmatek z nečekané události, řešily by se jiné věci.

    OdpovědětVymazat
  15. Hele, koukněte na úvod na obrázek, jak tam tank najel na auto. Není to auto Lada Samara?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lada Samara jedno z nejlepších aut v ukazateli, cena, výkon, spolehlivost, dostupnost, užitkovost, když nejdůležitější je samozřejmě vstupní náklad a to je cena a tím již každý kilometr je levnější než s autem jako je například VW. No a spolehlivé tyto vozy jsou také , protože jsou stavěné na velmi špatné silnice a když jezdí po dobrých silnicích, jsou skoro nezničitelné. Náhradní díly jsou také levné a člověka nemrzí si s takovým autem dojed všude ta, kam potřebuje. Navíc jsou imunní proti zlodějům, protože kdo by asi kradl Ladu Samaru.

      Vymazat
  16. Na jeden zátah sezbírali v Turecku všechny agenty CIA, to je úžasné, zkusit to i u nás, třeba s těmi červenými kartami a hned je našupat do basy i s jejich bosem Shapirem

    OdpovědětVymazat
  17. ČSSD pujde do propadliště dějin . Zbohem , váš bývalý volič .

    OdpovědětVymazat
  18. Po sestřelení ruského letadla, drzé arogantní postoje podložené hláškami o narušením vzdušného prostoru, jak se ukázalo o narušení s otazníky. Vyhrocené vztahy s Ruskem. Pozdější překvapivá kajícná omluva Erdogana za sestřelení letadla. Zlepšování vztahů s Ruskem a bác ho - vojenský puč. Evidentní zmatenost politiků EU, obojaká slova ve věci budoucího vývoje vztahů ve smyslu - hodláme spolupracovat s těmi i s těmi. Podle toho jak to dopadne a kdo zvítězí. Vzápětí, po odmítnutí asylu Erdoganovi - vyjasňuje se zpackanost puče a následuje vyslovení podpory demokraticky zvolenému prezidentovi. Opět jen projevy otřesné falešnosti politiků v zemích EU, zároveň s jasným obrazem toho, že od EU nelze čekat nic solidního, jen podrazy a faleš.

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlas s tím, že v Turecku zvítězilo náboženství, tedy islám, proto taky Erdogan požádal všechny, aby vyšli do ulic a z mešit tuto akci Erdogana podpořili. Puč byl veden za demoracii a proti tomu, aby Turecko bylo islámským státem a je jasné, že o puči věděly Spojené státy Americké. Spackali to. Již několikrát se pokusili Erdogana odstranit, naposledy před lety zorganizovali protesty proti Erdoganovi z důvodu nějakých stromů, které se měl pokácet a také to nevyšlo. Erdoganovi take nic nezbývá, než podporovat vznik islámského státu v Turecku, protože proti islámu se bude západu bojovat velice těžce a jestli se Erdoganovi podaří dosadit do armády islamisty má vyhráno.

    OdpovědětVymazat
  20. Je těžké se orientovat v tom, jestli to skutečně od tajných služeb USA bylo opět odfláknuté, nebo jestli byl splněn nějaký jejich prasecký záměr. Pokud mělo být splněno posílení IS, což se v souvislosti s imigrační devastací EU nabízí samo, pak to možná vyšlo na jedničku.

    OdpovědětVymazat

Reklama