Reklama

.

.

pátek 5. srpna 2016

Bolestný policejní zásah do života lidí odmítajících násilí

Andrea Cerqueirová
5. 8. 2016   Levá Perspektiva
Hlasitý psí štěkot před soudní síní, po zuby ozbrojení policisté se samopaly přímo v ní. V takové atmosféře probíhalo soudní líčení s pěticí lidí, z nichž někteří jsou obžalovaní z údajné přípravy teroristického útoku na vlak s vojenským materiálem nebo automobily Hyundai a další z nenahlášení této údajné akce. Všechno má ale jeden podstatný háček: přípravu výbuchu iniciovali a provokovali dva policejní agenti, kteří k tomu hecovali lidi hlásící se k anarchii. Ti je brzy prokoukli a podle slov jednoho z obžalovaných – Petra Sovy – s nimi někteří hráli hru. Měli strach, že něco opravdu vyvedou. K žádnému výbuchu ani pokusu o něj nedošlo!


Podle obžaloby je vlak s vojenskou technikou symbolem státní moci a obžalování prý chtěli „narušit politickou, hospodářskou a sociální strukturu ČR“. Když člověk zavřel oči a pokusil se přenést v čase, slova obžaloby, která navíc stojí jen a pouze na výpovědích oněch dvou agentů, zněla podobně jako „republiku si rozvracet nedáme“. S rozdílem, že dnes se jedná o kapitalistické zřízení. Celá obžaloba se nesla v duchu „kdyby“, „pokud by“, k žádnému teroristickému činu totiž nedošlo. Zkřiven nebyl nikomu ani vlásek, nic nevybouchlo, všichni obžalovaní se jasně přihlásili k nenásilí a pacifismu.

Všichni obžalovaní odmítli vypovídat, pouze přednesli úvodní řeč. Jediný, kdo vypovídal v přípravném řízení, byla Alexandra Ščambová, která je spolu s Petrem Sovou a Martinem Ignačákem obžalována z plánování útoku. Radka Pavlovská a Katarína Zezulová jsou obžalovány z toho, že údajnou přípravu útoku nepřekazily a nenahlásily. „Nikdy bychom neudělali nic, co by kohokoli ohrozilo,“ řekla Radka Pavlovská. „Nejsem členka ani příznivkyně Sítě revolučních buněk,“ uvedla Katarína Zezulová. To důrazně a opakovaně uvedli i všichni ostatní. Obžaloba totiž neustále Síť revolučních buněk (která se hlásí k různým – s případem nesouvisejícím – podpálením aut, k čemuž vydává komuniké) zmiňovala. Alexandra Ščambová řekla, že nevěděla, že v láhvích, které byly dávány do auta, jsou chemikálie. Martin Ignačák mluvil o tom, že agenti neustále ostatní hecovali, že mají rádi „tvrdší akce“, Petr Sova dodal, že opakovali, že „letáky nestačí“. „Osočovali nás, že jsme málo revoluční,“ řekl. Chtěli například „lámat nohy neonacistům“, což Sova považuje za nepřijatelné – „to není náš styl, to je styl policajtů“. Podle svých slov by neublížil člověku ani zvířeti. Agenty se snažil krotit, protože oni chtěli údajně zaútočit například na provozovnu Hyundai (sponzora mistrovství světa ve fotbale v Riu 2014). Petr Sova byl proti – co kdyby tam byl třeba vrátný, co kdyby tam byl jakýkoli člověk…

A jsme u jádra věci. Vždycky jsem si myslela, že pokud už policejní agenti, tak k tomu, aby rozkrývali kriminální činnost různých mafií. Nikoli k tomu, aby se infiltrovali mezi skupinu lidí, která nikomu neubližuje (jen má své vidění světa, které nikomu nevnucuje), iniciovali a provokovali přípravu výbuchu, kterou se pak pokusí přišít právě té skupině převážně mladých lidí, kteří kvůli tomu byli postaveni před soud. Zjednodušeně řečeno: kdyby se agenti mezi skupinu nevlísali, žádné láhve by nejenže nikam nebyly uloženy, ale ani ničím naplněny…

Obžalovaní anarchisté a anarchistky se u soudu též bránili nařčením, která soudkyně Hana Hrnčířová předčítala z listinných důkazů: tam je smícháno páté přes deváté, obžalovaná anarchistická skupina je tam ztotožňována s radikálními skupinami v zahraničí. „Jsme pacifisté,“ opakovali donekonečna obžalovaní. Někdo možná slyšet nechce… Předčítány byly i výpovědi spolupracovníků Petra Sovy: většinou o něm mluvili v dobrém, byť s jeho anarchistikými názory nesouhlasí, jednomu z nich přijde jeho chování nadřazené a ve stylu „jsem nejchytřejší ze všech“, všechny do jednoho ale překvapilo, že je obžalován: neumějí si představit, že by byl schopen nějaké láhve někde házet… I z výpovědí o ostatních vyplývá, že nejsou agresivní!

Martin Ignačák sedí již 15 dlouhých měsíců ve vazbě. Bohužel v ní bude sedět dál – Městský soud totiž nevyhověl žádosti o propuštění z ní. Přitom se za něj zaručila jeho sestra i bratr, má zajištěné bydlení i práci, pravidelně by se chodil hlásit… Ve vazbě je sám, trápí se, dokonce ani – jako vegan – nedostává veganskou stravu. Pokud mu chce někdo chvíle strávené za mřížemi ulehčit, pošlete mu knížku nebo dopis na adresu: Martin Ignačák (10. 8. 1986), V.V. Praha – Pankrác, P.O.Box 5, 140 57 Praha 4. Na účet Anarchistického černého kříže 8760190237/0100 lze posílat finanční příspěvky na právníky a na veganské jídlo (uvést do poznámky). Ze dvou dnů strávených na soudním líčení s pěticí lidí cítím úzkost. Obžaloba, vazba, vláčení bahnem, nejistota, co bude dál… Když jsem hleděla do tváře lidem, kteří byli postaveni před soud a z nichž některým hrozí dvanáct až dvacet let nebo doživotí, aniž by někomu zkřivili vlásek, byl to pocit bezmoci. Vše velmi výrazně zasáhlo třem ženám a dvěma mužům do života. Pevně věřím, že jim soud nezkazí život úplně, pevně věřím, že budou uznáni nevinnými. Líčení u Městského soudu v Praze bude pokračovat ve dnech 3. až 6. října – mimo jiné výpověďmi oněch policejních agentů…

Zajímavé odkazy k soudnímu líčení:
http://denikreferendum.cz/clanek/23471-kauza-fenix-u-soudu-o-agentech-jsme-vsichni-vedeli
http://a2larm.cz/2016/08/kauza-fenix-maly-cesky-monstrproces/
https://martinamalinova.noblogs.org/hlavni-liceni-petr-s-a-spol-aneb-rikaji-tomu-terorismus/

54 komentářů :

  1. Jsem pacifista a jsem přesvědčen, že vojenská technika má být zničena, i kdyby to mělo být za pomoci státních agentů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=DfaXxx1aOZE

      https://www.youtube.com/watch?v=UPNLAbgXIeM

      Vymazat
    2. Kauza s vlakem je naprosto odporná, prakticky vymyšlená, vyfabulovaná, a vykonstruovaná, abychom se podobali Americe - tam to tak probíhá. Připomíná to proces s Miladou Horákovou, Slánským apod. taky si toho polovinu ty policejní a justiční zrůdy vymyslely,a neštítily se ani vynesení trestu smrti. A počkejte, až začne fungovat ta policejní složka ( po reorganizaci policie) "protiextrémistická", to bude buchot! Budou se snažit vyrobit co nejvíc extrémistů,aby předváděli užitečnost a důležitost. Budou slídit v telefonech a na internetech. V Americe to tak funguje. Slídí na facebooku,a vytvářejí extrémisty z těch trubců, kteří tam blafou kraviny. A tady - naše diskuze? Ke všemu možnému? To bude velmi nebezpečné a žádný "anonym" nikoho nespasí. Internet má své poskytovatele, každý počítač lze zaměřit, a lidi píšou na diskuzích kolikrát takové sračky! Nebezpečné sračky - pro ty si přicválají policajti a odvedou je v klepetech, a pak z nich vytvoří extrémisty, kteří "šíří veřejně názory nebezpečné pro společnost". A nikomu nepomůže tvrzení, že reaguje na články, že v tom případě jsou extrémistické ty články, protože o tom se prohlásí, že je to účelová provokace, aby bylo možno odhalit právě ty extrémisty sedící za počítačem. Že tyto weby konají záslužnou práci.... Současná realita je mnohem odpornější, než byla za totality. Píšu to v mírné nadsázce, ale moc bych za to nedal, že "odhalování extrémistů" začne na internetových diskuzích k publicistickým webům -a pak se budeme všichni divit, až to budou ukazovat v televizi.

      Vymazat
  2. to snad ani nieje mozne...orwellovo jak prasa

    OdpovědětVymazat
  3. Je to pitomý stát s pitomci u vesla. Osobně nechápu, proč mě jeden s těch blbečků hlídá.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je děs. Policisté se chovají jako teroristé a potom z terorismu obviní ty, které do něj policisté chtěli nalákat. Držím palce, aby se dostali co nejdříve z vězení a stát je odškodnil. Policisté by měli být tvrdě potrestáni za přípravu teroristických akcí. TnT

    OdpovědětVymazat
  5. Jako soudní znalec mohu zodpovědně prohlásit, že nežijeme v právním státě.
    PK2

    OdpovědětVymazat
  6. Stejný jako za totality.Za Langra a spol, to bylo možná ještě horší.

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatí komunisti oproti těm současným zmrdům.

    OdpovědětVymazat
  8. Vlastenka


    Jak se může někdo zastávat téhle ultralevičácké anarchistické sebranky?
    To se nepamatujete na nechvalně proslulé Rudé brigády a jimi páchané vraždy např. v Německu nebo Jižním Tyrolsku?

    Tahle odporná špína podporuje islám a multikulturní svinstvo, stejně jako šikanuje všechny, kteří jsou pro tyhle životní netáhla, "kapitalisty". Třeba majitele Řízkárny.

    Fuj tajbl. Jen ať jim pořádně zatopí, šmejdům!
    Z těchto hovad se rekrutují paraziti z tzv.Kliniky, kteří pijí leta krev všem nebožákům, žijících v jejich blízkosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě patří zavřít, bez ohledu na to, jestli něco udělali, že, milá paní?

      Vymazat
    2. Vlastenka

      Přesně tak!
      Anarchisty můžou klidně i věšet, mně je to úplně putna.
      Zfetovaná, multikulturní verbež, která dělá jenom bordel a podvrací režimy.
      Pokud si někdo představuje, že nasáčkovat se do cizí nemovitosti, terorizovat celé okolí a ještě mít drzost dojit stát, protože dělá "obecně prospěšnou činnost" (na tzv.Klinice se např.prodávají drogy), tak s ním netřeba mít žádné slitování.
      Radši budu bydlet v baráku se sto hololebci nežli s jedním pomateným anarchistou.
      Paní Maříková bude asi silně záhačkováná u těch netáhlovských fetek.
      Stačí se podívat, co natropily podobné přísavky (Hollan a spol.) v Brně.

      Vymazat
    3. Vlastenko, vy trubko, co sem motáte Rudé brigády a jižní Tyroly. Rudé brigády nebyly anarchistickým útvarem a v jižním Tyrolsku prováděl teroristické útoky na sloupy vysokého napětí místní německy mluvící hospodský, který chtěl odtržení Tyrol od Itálie - tedy hospodský-nacionalista. Vaše vášnivá nenávist bez špetky zvědavosti, jak se vlastně věci mají, vás v mých očích degradovalo. Běžte s těmi svými výpady do pr-ele. Marek

      Vymazat
    4. Asi jste se pomátla vy hysterická obludo! Vy že jste vlastenka? A čím? Ti lidi vůbec nic neudělali, podívejte se třeba na ty odporné diskuze, co tady někteří šmejdi píšou - hrozí tady vypícháním očí, nebo že budou lidi polévat benzínem a zapalovat, nebo jim strkat do zadku rozžhavené tyče - a jiné, další hnusné srágory tady někteří magoři píšou - to jsou nebezpeční magoři! A nikdo na ně nemá, ani je redakce nemaže! Každý je u vás hovado - kde máte svoje hovada děti? Taky jsou potetované a pocvokované a mají v uších dráty a mozek v tabletu? Vy byste trestala mladé lidi, kteří podlehli sprostým provokatérům? Zítra to může potkat i vás - dá se s vámi někdo do řeči a schválně zabrousí na nebezpečné tema, a pak si pro vás přijdou policajti - to jsou novodobí Bretschneideři tahle odporná svoloč! Ty zkurvené provokatéry by měl někdo zabít- a ne jejich oběti. Bez té provokace by na něco takového třeba ani nepřišli. Fuj - vy jste ale nenávistná bába - asi už vám taky ze všeho hrabe. Nevyskakují na vás islámci i ze záchodu?

      Vymazat
  9. Vlastenka


    Mám dojem, že jste se všichni pomátli???
    Pro tahle hovada, která v životě nehákovala, je "kapitalistou" každý.
    Anarchisti jsou zhoubou každé společnosti, mnohem nebezpečnější nežli nejfašističtější fašisti nebo náckové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Pro "Vlastenku":
      Máte scestné představy o anarchismu, resp. anarchosyndikalismu. Drtivá většina anarchistických hnutí se dnes hlásí k odkazu anarchosyndikalismu, zatímco představou o anarchistech jako atentátnících žije pár cvoků a hlavně mainstream včetně politických a policejních kruhů.
      Za španělské občanské války organizovali anarchisté kromě boje proti frankistům také družstva a samosprávné podniky a obce. Tehdy se kvůli tomu dostali do střetu, občas i ozbrojeného, i s komunisty/stalinisty, kteří tendovali ke státnímu socialismu ústředně řízenému (po vzoru SSSR). V minulých desetiletích anarchistická hnutí podporovala v Jižní Americe přebírání zkrachovalých firem zaměstnanci. Žižkovské Autonomní komunitní centrum Klinika, kde anarchistické myšlenky mají zřetelný vliv (ne na vše) žije také samosprávným životem a snahou odpoutat se od závislosti na státu. Jeho členové jsou studenti a zaměstnanci, nezaměstnané a bezdomovce tam najdete jen jako hosty. Dělnické oslavy Prvního máje, dnes celosvětová akce, jsou připomínkou stávky, kterou organizovali američtí anarchisté a proti níž zasáhli policejní provokatéři.
      Obraz anarchistů ve společnosti je značně deformován. Označení anarchie, anarchismus lze asi hledat ve zděšení ctihodných občanů 19. stol. právě z myšlenky, že by si lidé vládli sami, bez státu, nebo jen s jeho malou rolí. Samosprávná společnost bez panovníka, silné vlády či parlamentu pro ně byla ztělesněním konce světa, anarchie.
      V okamžiku, kdy se k myšlenkám (jejichž inspiraci lze najít u utopických komunistů, kupř. v komuně Roberta Owena) přihlásili i fanatici domnívající se, že zabitím panovníka padne celý stát a režim, tak dostal anarchismus zlověstnou nálepku.
      Anarchismus nemá v marxistických končinách moc dobré jméno. Byli to jedni z největších,nejpočetnějších a nejvlivnějších ideových oponentů a organizačních soupeřů Karla Marxe v První internacionále, bojovali o stejný "občanský, dělnický elektorát". To se nepromíjí.
      O anarchismu panuje řada mýtů. Nejlepší je po nějakou dobu sledovat aktivity některé anarchistické skupiny. V ČR jich je několik. Jako v každém nepočetném hnutí jsou totiž některé na sebe dost rozkmotřeny, jejich postoje se liší a ony hledají (samozřejmě autonomně, samostatně, jak je anarchistickou zásadou) své cesty. Kromě odporu proti establishmentu jsou mj. výrazným odpůrcem TTIP. Na rozdíl od ostatních občanských či politických aktivistů jsou s to si najít, vybavit a provozovat svůj klub (Krtkova kavárna, Salé), samozřejmě zaplatit ze svých prostředků a aktivit. Mají k činu rozhodně blíže, než mraky žvanilů.
      Brigatte Rose apod. nelze s hlavním anarchistickým proudem ztotožňovat, navíc šlo patrně o obdobný případ (ovšem dotažený do realizace), jaký může představovat dnešní výše zmíněný soud v ČR - najděte si heslo Operace Gladio. Možná jsme svědky právě akce jakési operace Gladio 2.
      KR
      KR

      Vymazat
    3. Vlastenko!, prosím o odpověď, kdy hákoval např. pilíř demokracie z plzeňských práv M.Benda! V.J.Horák

      Vymazat
    4. Vlastenka


      To nehákoval nikdo z politiků.
      Včetně mladých komoušů a socanů.
      Ale hájit ty svině anarchistické, může jedině magor.
      I kdyby je dostali na provokaci, dobře jim tak.
      Vždyť je nejsou schopni zašít ,přestože zapalují majiteli Řízkárny i policajtům auta.

      Vymazat
    5. Vlastenka


      Mimochodem - anarchistická čubka, která napadla policajta a pak ho žalovala, byla ze stejné líhně.
      Pozavírat, vyhubit...

      Vymazat
    6. Vlastenka


      Tak, pár cvoků, říkáte?
      No, já tedy neznám nikoho, kdo by těm ksindlům fandil.
      Nenávidí je svorně všichni občané, včetně policie.
      A zřejmě máte jen mlhavé povědomí o tom, co ta prasata dělala např. v Již.Tyrolsku - není to tak dávno.
      Nejsou to žádné mírumilovné bytosti - tihle vítačů čmoudů napadali brutálně v Německu pokojně protestující demonstranty z Pegidy. A takhle se chovají naprosto všude.
      Zfetovaná, netáhla, která jsou zfrustrovaná z toho, že bez práce nejsou koláče.


      Ty vaše romantické představy o anarchistech jsou fakt k smíchu a odpovídají asi tak době Velké franc.revoluce.
      Dnešní typický anarchista je zfetovaný bezmozek, který se živí pokud možno někde v "neziskovce", podporuje vše, co podvrací stát a likviduje národ a pokud se potká s holou lebkou vyvolá lítou rvačku.

      Nádherným exemplářem podobného pomatence je např. vysokoškolský pedagog Kohout, jenž obohacuje polské křtitelnice svým spermatem a říká tomu "performance".
      Přečtěte si názory občanů v diskusích na tohoto nechutného dobytka.
      Přitom jde opět jen o zfrustrovaného jedince, který se neuchytil ani v USA, ani doma, bydlí se svou starou a harantem v garsonce a nenávidí hluboce všechny, kteří se mají líp a ctí hodnoty jako je vlastenectví a národ.

      Vymazat
    7. Tady zase nanesla paní Vlastenka (jestli othle je vlastenectví, tak potěš bůh) fůru nenávistných slov na adresu lidí, které vůbec nezná, o kterých slyšela jen z mainstreamových médií a od policie. Bylo by dobré, kdyby si paní "vlastenka" zašla do liniky a zúčastnila se nějakého jejich programu, kdyby si promluvila s tou "anarchistickou čubkou" jste také vedle. Soud ji osvobodil, protože byla křivě nařčena policisty, kteří chtěli zakrýt sovu vlastní vinu. Nejsme anarchista a anarchismus se mi zdá bezzubá forma protestu, a dost kontraproduktivní, ale pobuřuje mne, když zní vaše ničím nepodložené odsudky. NApř. pan Kohout velmi srdnatě vystupoval proti zlodějně "církevním restitucím", to samé ta "čubka". A jen tak mimochodem, napište nám prosím o tom, jak anarchisté řádili v Jižních Tyrolích. Moc by mne to zajímalo i s uvedením zdroje. Předem děkuji. Marek

      Vymazat
    8. Souhlasím s Vlastenkou.
      Václav

      Vymazat
    9. Nenávist, neznalost, zaslepenost, kterými jsou prosyceny příspěvky "Vlastenky" a (19:18), hovoří o autorech velmi výmluvně. Patrně trpí nějakou frustrací, asi z neseberealizace, kdo ví. Svým způsobem se ale nelze divit, pokud v životě vykazují takovou duševní výbavu, jakou zde prezentují. Pro okolí pak totiž pravděpodobně není jednoduché s nimi vyjít, spolupracovat, pomoci jim v nalezení, nastoupení a uskutečnění cesty seberealizace, uspokojení ze své činnosti a jejího ocenění od okolí.

      "Vlastenka" ví houbeles o současné české anarchistické scéně. Rozhodně nejde o feťáky a násilníky. Na AKC Klinice je povoleno pouze pivo, jinak žádný tvrdší alkohol, natož drogy. Právě squatteři blízcí anarchistickým kruhům kdysi k vily Milada na pražské Pelc-Tyrolce vytlačili squattery s drogovou zkušeností. Poslední zhruba tři roky existence tohoto squattu, než ho iniciativní policie vyklidila, se tudíž nesly bez drog a provázely je drobné zvelebovací a údržbové práce (např. odhlučnění, opravy poškozených stěn roky opuštěného domu), podle finačních možností obyvatel a návštěvníků.
      Provokativní výtvarník Milan Kohout není anarchistou. To, že je výstřední a poněkud exhibicionistický, vůbec neznamená, že má cosi s (politickým) anarchismem. Nevím, že by kdy měl nějaký kontakt s českými anarchisty. Může ovšem u osob dezinformovaných a odmítajících běžně dostupné poznatky vyvolávat vulgární představu anarchie.

      "Vlastenko", vyjadřujte se k něčemu, co znáte, jinak dehonestujete přezdívku, kterou Jste si vzala.
      Pro (19:18)
      Myšlenku na konání vojensko-záchranářsko-zdravotního kurzu jsem nedávno nadnesl jako téma k diskusi. Zdá se, že Vás zaujala a přežvykujete ji. Pozor, abyste nevyvolával u okolí dojem přežvýkavce.
      Podpořit ten dojem by mohlo i to, že myšlenku zmíněného kurzu asi pojal jako intelektuální sousto, takže evidentně zůstala u Vás v dutině ústní a už se nedostala do dutiny mozkové.
      Oba jste, žel, velmi názornými příklady lidí pohlížejících na svět skrz své bludné představy, jež jsou deformovanými a dezinterpretovanými odrazy skutečnosti. Proto i vaše impulsy a reakce vysílané do okolního světa jsou defektní, takže vám nepřinášejí to, co čekáte, a výsledkem je vaše frustrace. Pokud nerozetnete ten koloběh, bude vaše frustrace narůstat. Jediným místem pro to je hlubší, pravdivější poznání, abyste napravili své chybné představy, iluze a přeludy. Začít můžete třeba bližším, nejlépe osobním seznámením se skutečným životem autentické české anarchistické scény, abyste v sobě již neživili mainstreamové a primitivní bludy.
      KR

      Vymazat
    10. Prosím vás, vždyť je to jen hnusná, nenávistná bába, střelená, hysterická. Věšet by chtěla - mrcha jedna. Tady vidíte, co jsou dnes lidi za mrchy - a k tomu ženská! Ví o tom případu úplný hovno! Nikdo nic neví, protože se o něm veřejně nepíše, jen v náznacích a dost se toho utajuje, ale tahle mrcha má jasno - jestli jsou dnes "vlastenky" podobné hysterické domovnice, tak to nás opravdu potěš pánbůh.

      Vymazat
    11. Pochybuji, že by někoho zajímali sáhodlouhé moralistní výlevy teflonového KRiváka, který cizím navrhuje chodit na povinnou vojnu maskovanou vojensko-záchranářsko-zdravotnickým kurzem univerzálního vojáka, ale ve vlastní rodině se zdráhá poslat na takovéto dobrovolné cvičení svou ženu, děti a vnoučata. Zameťte si nejprve před vlastním prahem, než začnete druhým organizovat život, jste arogantní a namyšlený hlupák, který nedokáže přiznat, jinak než nekontrolovaným vypouštěním oplzlostí a nadávek, že navrhoval již vymyšlené a schválené nebo spíše dědek, který si uvědomil, že místo převzetí branné povinnosti a aktivní zálohy bude potřebovat spíše přebalit a čuje nedostatek civilkářů.
      http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-585/zneni-20160701#redakce

      Vymazat
    12. Pro (8:18)
      Na omyly, lži, chybné a scestné názory se těžko odpovídá krátce. Pravda není víra.
      Mohl byste být tak laskav a uvést nějakou z údajných oplzlostí? Přiznávám, že občas použiji termín gauner, hlupák, pitomec ap., ale také vysvětlim proč, zda se dotyčný dopustil selhání intelektuálního či mravního.
      O mé rodině Jste špatně informován a Vaše tvrzení je zcela vymyšlené a lživé - nikdy jsem na téma účasti své či jiných na zmíněném kurz nic nenapsal. Fakt, že lžete, je nejvýmluvnější doklad Vaší inteligence a morálky.
      Ohledně mého návrhu k diskusi o možnosti zvedení vojensko-záchranářsko-zdravotnického kurzu opakujete svoji dezinterpretaci. Motivací k tomu návrhu rozhodně nebyly důvody, o nich píšete, na ně jsem ani nepomyslel. Motivem k zdravotnickému segmentu kurzu nebyly ale nemoci, nýbrž úrazy, s nimiž se setkáváte v rodině, na silnici a při živelních a společenských pohromách, až v druhé řadě mne napadlo využití v nemocnicích.
      Vaše poznámka o péči o seniory je podnětná, ovšem navštivte někdy gerontologické oddělení či pohovořte s jeho lékaři. Tam si to vyžaduje specifickou péči, velké, opravdu velké pochopení pro lidi, kteří se ocitnou v této fázi života. Opečovávat stařečky a stařenky není sranda, u jiných pacientů můžete sledovat zlepšování stavu, můžete s nimi vést běžnou komunikaci, v léčbě spolupracujete atd., na gerontologii je to o jiném. Tam by mohli účastníci zmíněných kurzů dělat asi jen práce uklízeček a to není smysl toho kurzu, byť nevylučuji, že by to tak někdy v praxi mohlo dopadnout.
      Jinak, Vás ten návrh kurzu opravdu musí trápit, když už se k němu vracíte v druhé diskusi věnované něčemu zcela jinému. Zdá se, že nadále u Vás přetrvává problém toto intelektuální sousto dostat z dutiny ústní do dutiny lebeční. Přitom děláte dojem, že by se tam místečko našlo.

      Ještě informace pro "Vlastenku".
      To, proč se oficiální nájemce pražské restaurace Řízkárna pan Vladimír Krulec stal cílem protestů anarchistů, ale nejen jich, bylo to, že nevyplatil mzdy řadě zaměstnanců, řádově desítkám. Demonstrace proběhly poklidnou formou početné návštěvy restaurace a dlouhou konzumací nejlevnějších nápojů. Spojení mezi žháři a demonstranty se, pokud vím, nikdy neprokázalo. Nelze vyloučit, že by to některý z jeho kritiků nemohl udělat, ale pro drtivou většinu účastníků demonstrací by to bylo nepřijatelené, brali prostest jako jakýsi drsnější happening. O charakteru podnikání jmenovaného pána cosi může naznačovat to, že trvalé bydliště má hlášeno na Úřadu MČ Praha 5.
      KR

      Vymazat
    13. Vlastenka


      A o těch mzdách to víte jak?
      Vy jste u toho byl?
      I kdyby jim nevyplatil mzdu, od toho jsou soudy a nikoliv zastrašování, vydírání a ničení majetku.
      Mimochodem, ta auta policajtům zapálili proč? Taky jim dluží za mzdy?


      Naprosto mě míjí nenávistné reakce netáhel, která evidentně patří k téhle anarchistické lůze.
      Kdo jiný by mohl hájit šmejdy z tzv.Kliniky?
      Slušný, pracující občan snad?!


      A co se týká Rudých brigád, má dotyčný kritik velké mezery.
      O působení "Brigate Rosse" mám info přímo od zdroje, od lidí žijících v Již.Tyrolsku.
      Takhle to dopadá, když nedovzdělaný trouba poučuje jiné.
      Hájit anarchismus může jenom tupý mozek.
      To, že anarchisti vystupují proti círk.rest. nic neznamená, oni vystupují proti všem a proti všmu. Jsou to imbecilové, kteří věří tomu, že svět může fungovat bez jakéhokoliv řádu.
      Jen si neuvědomují, že pak by vzaly ty jejich parazitické "neziskovky" a sáčkování do cizích obydlí za své. Už by je dávno někdo zcela svobodně postřílel.
      A popravdě, škoda by jich nebyla.


      https://it.wikipedia.org/wiki/Brigate_Rosse

      Vymazat
    14. A u čeho jste byla vy, bábo jedna hysterická? Asi u všeho, jak tak čtu ty vaše odporný slinty. Jestli vy jste vlastenka, tak já jsem indická princezna s dřevěnou nohou. Kdejaká žoužel se vydává za vlastence, ale co předvádíte vy, je hnus. Jste nejspíš bezdětná, ošklivá, bezpohlavní sufražetka.

      Vymazat
    15. O Vaší rodině jsem informován velice dobře, poKRytecký KRiváku, už totiž vím, co jste zač, odmítl jste odpovědět, koho ze své rodiny jste poslal dobrovolně převzít brannou povinnost (popř. kdo dobrovolně převzal výkon branné povinnosti) dobrovolným vykonáním vojenského cvičení s fakultativní možností (se souhlasem vojáka v záloze) operačního nasazení v dalších letech, vyžadují-li to záchranné práce při živelních pohromách nebo při jiných závažných situacích ohrožujících životy, zdraví, životní prostředí nebo značné majetkové hodnoty, slovy NIKOHO a NIKDO jinak byste se tím chlubil, zatímco druhé posíláte na povinnou vojnu maskovanou za vojensko-záchranářsko-zdravotnický kurz univerzálního vojáka, z čehož jasně vyplývá, že jste pouhý tlučhuba, který se ukájí stavěním vzdušných zámků (s plagiátorskými prvky) na diskuzích, skutečným lidem jste pro svou aroganci a namyšlenost nebyl nikdy schopen pomáhat, leda tak hrubě zasahovat do jejich soukromí a života od stolního počitače. Navíc jste nedůvěryhodný, že zpochybňujete můj popis vojny za Havla pominu, ale vyslověně jste lhal jste o vojně za Husáka a usvědčuje vás toto svědectví. http://petr-kubac.blog.cz/1608/chci-povinnou-vojnu#komentare
      http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-585/zneni-20160701#redakce

      Vymazat
  10. Vlastenka


    Tak se podívejte na tohle.

    https://jailbreaking.noblogs.org/post/2016/06/21/martin-ignacak-je-nas-anarchisticky-bratr/

    OdpovědětVymazat
  11. Vlastenko to máš sice pravdu ale policie si za tyto případy dává body za řízenou provokaci a sama nic nevyšetří pokud to někdo nepráskne

    OdpovědětVymazat
  12. Celý tenhle „případ“ smrdí podobně, jako případ WTC. ČT se ani netají tím, že skupinku mladých infiltrovali policejní fízlové, kteří je k teroristickému útoku vyhecovali. Vypadá, že Česko chce ukázat protiteroristické svaly a zapojit se do války proto „terorismu“. Možná za to bude sChovanec poplácán v Bruseli po plecách a to je patrně to vo co go.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Děláte si srandu?
      Vy fakt věříte tomu, že jsou nevinní?
      Podívejte se, jak agresivně se chovají v celé Evropě. Nerespektují názorovou pluralitu - brutálně útočí na demonstranty, kteří tady nechtějí čmoudy.
      Násilí a agrese je jejich denní chleba.
      Můžu říci, že je mi naprosto jedno, jakým způsobem s nimi policie zatočí.

      A i kdyby je vyhecovali, ono to něco mění na tom, že se vyhecovat dali?))))))))
      Asi to bude pěkná sebranka.

      Vymazat
    2. Nic jste nepochopila, jak zatočí s odmítači zasílání zbraní ukrajinským nacistům a islámským klerofašistům, tak zatočí s odmítači kulturního obohacování migranty. Asi budete pěkná sebranka, fandit estébáckým provokacím a operacím pod falešnou vlajkou.

      Vymazat
    3. Přesně takové mrchy, jako je vlastenka, nahnaly na šibenici Miladu Horákovou, generála Piku a další lidi. Režim potřeboval nějaké záškodníky a zrádce, tak je vykonstruoval z těchto lidí, zveřejňovalo se to v novinách, prováděly se petice ve fabrikách za "smrt zrádcům" a podobný hnus! Noviny byly plné výzev podobných kreatur, které zdvihaly pazoury nahoru a vřískaly "smrt zrádcům" nebo "republiku si rozvracet nedáme" a podobná hysterie se kolem toho rozpoutala. Ti lidé neměli vůbec šanci se zachránit - popravily je podobné domovnice jako je ta uřvaná vlastenecká bába - asi se už pomátla nebo co. Já bych jí ukázal sebranku - co tady má co nadávat mrcha jedna špinavá! Sama je sebranka! Nebo jí zabásli parchanta, a ona dští síru? Něco se jí přihodit muselo, tohle není normální. Nebo jí její starej kop do zadku? Ani bych se nedivil - s takovou nenávistnou satorií žít!

      Vymazat
    4. Vlastenka


      Tak to je od vás pěkná nehoráznost srovnávat tyhle parazity s Miladou Horákovou!
      Sorry, ale zrovna já patřím k potomkům lidí vězněných v 50.letech z pol.důvodů.

      Anarchismus nepřinesl světu nikdy nic pozitivního.
      Jeden takový kretén rozpoutal příšernou 1.světovou válku.


      A co se Kohouta týká, jeho názory se s názory anarchistů bezvadně shodují a ne že ne.
      Taky nenávidí všechny "kapitalisty", mezi něž zahrnuje každého, kdo se dopracoval vlastní prací majetku.
      Rád by nasadil minimálně jednoho čmouda do každé "čecháčkovské" rodiny apod.
      Takže se naprosto v ničem nepletu.
      A katolíky nenávidí taky přímo chorobně.

      Vymazat
    5. Paní "Vlastenko", s vámi se nemá cenu bavit. KR to pochopil a myslím, že už nebude na vaše pitominy reagovat. Vy tu nediskutujete, vy se nepoučíte, vy tu jen kydáte ničím nepodloženou nenávist zmanipulovaného individua. Mimochodem, Rudé Brigády v Tyrolích neoperovaly, anarchistům žádné žhářské útoky nedokázali, lump z Řízkárny neplatil - ale co vám říkat informace, když vy si stejně žijete ve svém nahnědlém virtuálním světě. Sbohem. Marek

      Vymazat
  13. V pořádání monstrprocesů má tento stát svou tradici.Odpovídá tomu i medializace. Nějak se ovšem nemluví o faktu, že i tehdy v letech padesátých, patřilo autorství americké CIA. A i tehdy se našlo dost tzv. vlastenek i vlastenců, kteří byli schopni si do odsouzených třeba kopnout či plivnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obludný rozsah politických procesů v 50. letech nebyl dílem (předchůdkyně) CIA. Ta technologie fungovala už od poloviny 30. let v SSSR. Amící dodali jen podnět, smyšlenou záminku, další už vykonali domácí snaživci pod dohledem či vedením sovětských poradců. První prověřování podezření z proniknutí "protistranických" ap. sil do KSČ a státního aparátu (které prováděli domácí orgány) dopadlo bezvýsledně. Pak přijeli zkušení poradci a ti už vykonstruovali zločiny, pardon, našli chyby, zločiny a pachatele. A tuzemští orgánové se toho chopili a dovedli to k šibenicím. Obžaloby, rozsudky nevydávali Sověti, to byli skutečně jen poradci a co z jejich podnětů vzešlo, bylo věcí Čechoslováků.
      Neschovávejme se za Amíky, ale ani za Sověty. Jedni a druzí nám něco podhodili či předložili, ale to, zda a jak to československá strana uchopí, bylo zcela v moci zdejších politiků, vyšetřovatelů, prokurátorů a soudců.
      Možnost jiné cesty a odporu dokazuje Jugoslávie, kde se J. B. Tito Stalinovým pohůnkům vzepřel. Taky si tam ruce omočil v krvi, ale pod svojí taktovkou, nikoli pod cizí.
      Členové tzv. komunistických stran celého světa, přinejmenším ti, kteří dlouhá léta působili v SSSR třeba v rámci Kominterny (méně už trochu ti absolvující tam školení a kurzy), museli aspoň zapochybovat o věrohodnosti moskevských procesů, vždyť řadu lidí odsouzených k smrti či na Sibiř osobně dobře znali. Lidé, kteří neselhali za VŘSR, za občanské války, během industrializace SSSR, v opozičních řadách v evropských státech, v nacistickém Německu, ve Španělsku, za 2. světové války - najednou měli selhat za míru, když byli u moci? Ano, lidé, kteří přečkají neuvěřitelné peripetie, útlak, ponížení, často selhají po skončení nátlaku, když se dostanou k moci. To se stalo J. V. Stalinovi, K. Gottwaldovi, R. Slánskému a dalším, ale zdaleka ne všem těm, které oni - už ve svém strachu o svoje postavení - poslali na smrt nebo do vězení. Slánského semlel mlýnek, který sám pomáhal roztočit. Jeho vlastní soudruzi ho obětovali, jejich blahobyt a moc jim totiž byly bližší než jeho život. A protože nepřišly důrazné tresty pachatelům, iniciátorům, realizátorům procesů - jen pár jich bylo lehce klepnuto po prstech (sovětští poradci doma dopadli fatálně) a bylo odsunuto do ústraní, mnozí ale spokojeně vládli léta dál a dožili v pokoji - tak se nelze divit, že takový výhodný byznys zase někdo rozjíždí. Pokud nedostanou dnešní urválkové důrazně po čuni, tak se budou chovat stále více neurvaleji.
      KR

      Vymazat
    2. KR - máš plnou pravdu. Zločiny 50.let jsou českoslovenksou záležitostí a že nebyli za minulého režimu důsledně vyšetřeny a potrestány předznamenalo i konec "reálného socialismu". Ruští poradci skončili za Chruščeva u zdi. Naši výtečníci s krví na rukou šli sloužit na křižovatky, nebo teba ředitelovat do Krátkého filmu.

      Vymazat
    3. Ale přece jen si neodpustím dodatek: dopis Velkému Metaři, který zachytila frankofonní sekce československé komunistické kontrarozvědky, a který byl na začátku konce R.Slánského a dlaších, byl s největší pravděpodobností prefabrikát vzniklý v dílnách CIA. Takže i ten diskutující nad vámi má velký díl pravdy. Marek

      Vymazat
    4. Myslím, pane Marku, že si se (17:02) nijak neprotiřečíme. To, že tajné služby USA podsunuly nějaký matroš české či polské kontrarozvědce, je jasné. Nijak to ale neomlouvá české, polské, maďarské, bulharské orgány. To, co na té podsunuté informaci vystavěly, bylo jejich dílo, to už Američané nemohli ovlivnit. Už vůbec nemohli nijak ovlivnit to, jak se Kléma vyspal a rozhodl udělit trest. Když už to nechali dojít, přesnějí, když už to sami rozvinuli do takového rozsahu a fáze, že šlo o kejhák, tak při znalosti toho, co probíhalo v SSSR ve 30. letech, mohli udělit - komukoli, nejen Slánskému, ale i Horákové aj. - doživotí. Aby se vlk nažral a koza zůstala celá, a čekat, až vlk zhebne. Své osobní podhodlí a bezpečí postavili nad věc socialismu, dělnické třídy apod., o nichž tolik plameně žvanili. Rozhodli se s vlkem výti a poškodili levici skutečně navěky. Popravu už nelze žádným způsobem napravit - žádné rehabilitace, metály in memoriam, jména ulic, odškodnění pozůstalým a jiné život zavražděným nevrátí.
      To by si měli uvědomit všichni žadatelé trestu smrti. Je to ale marné, žádají ho právě proto, že jsou pitomí a nejsou s to domýšlet svá rozhodnutí a skutky. Slánský nebyl jediný, koho dostihla vlastní rozhodnutí. A není poslední. Muselo to být pro něho drsné rozjímání nad vlastní zodpovědností za svůj konec jako třešničku na vlně zla, kterou rozpoutal. Jagoda, Ježov, Slánský, Reicin a řada dalších sekerníků pak sami stojí na popravišti, které sami stavěli. Sotva najít zasloužilejší trest, jen nezrušitelné doživotí s patřičným "komfortem", aby mohl o své zodpovědnosti a zpackaném životě dlouho rozmyšlet, je lepší. Ti pitomci, kteří vypouštějí různé džiny z láhve, si to ovšem neuvědomují a když je dostihne jejich vlastní zodpovědnost, tak ještě kňučí místo toho, aby chlapsky nesli úděl, který si samo přichystali.
      Ta nedostatečná sebereflexe, kterou KSČ aj. strany spáchaly, znemožnila další rozvoj socialismu. Bez dostatečné sebereflexe totiž nelze napravovat chyby, omyly, korigovat směr. Nejde o to zbavovat funkcí, natož popravovat, stačí pootočit kormidlem a netřeba střídat kormidelníka.
      KR

      Vymazat
    5. Pochybuji, že by někoho zajímali sáhodlouhé moralistní výlevy teflonového KRiváka, který cizím navrhuje chodit na povinnou vojnu maskovanou vojensko-záchranářsko-zdravotnickým kurzem univerzálního vojáka, ale ve vlastní rodině se zdráhá poslat na takovéto dobrovolné cvičení svou ženu, děti a vnoučata. Zameťte si nejprve před vlastním prahem, než začnete druhým organizovat život, jste arogantní a namyšlený hlupák, který nedokáže přiznat, jinak než nekontrolovaným vypouštěním oplzlostí a nadávek, že navrhoval již vymyšlené a schválené nebo spíše dědek, který si uvědomil, že místo převzetí branné povinnosti a aktivní zálohy bude potřebovat spíše přebalit a čuje nedostatek civilkářů.
      http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-585/zneni-20160701#redakce

      Vymazat
    6. O Vaší rodině jsem informován velice dobře, poKRytecký KRiváku, už totiž vím, co jste zač, odmítl jste odpovědět, koho ze své rodiny jste poslal dobrovolně převzít brannou povinnost (popř. kdo dobrovolně převzal výkon branné povinnosti) dobrovolným vykonáním vojenského cvičení s fakultativní možností (se souhlasem vojáka v záloze) operačního nasazení v dalších letech, vyžadují-li to záchranné práce při živelních pohromách nebo při jiných závažných situacích ohrožujících životy, zdraví, životní prostředí nebo značné majetkové hodnoty, slovy NIKOHO a NIKDO jinak byste se tím chlubil, zatímco druhé posíláte na povinnou vojnu maskovanou za vojensko-záchranářsko-zdravotnický kurz univerzálního vojáka, z čehož jasně vyplývá, že jste pouhý tlučhuba, který se ukájí stavěním vzdušných zámků (s plagiátorskými prvky) na diskuzích, skutečným lidem jste pro svou aroganci a namyšlenost nebyl nikdy schopen pomáhat, leda tak hrubě zasahovat do jejich soukromí a života od stolního počitače. Navíc jste nedůvěryhodný, že zpochybňujete můj popis vojny za Havla pominu, ale vyslověně jste lhal jste o vojně za Husáka a usvědčuje vás toto svědectví. http://petr-kubac.blog.cz/1608/chci-povinnou-vojnu#komentare

      Vymazat
    7. Pro (19:40)
      Promiňte, navečeřte se, blábolíte z hladu. O mně nevíte nic a vymýšlíte si naprosté pitomosti.
      Nejsem žádným přítelem vojny a už vůbec ne války, ale jestliže mezinárodní a domácí situace dospěla do bodu, kdy bylo třeba se zamyslet, jak bránit občany této republiky a tuto republiku, tak jsem dal dohromady řadu faktorů, možných východisk a možných cílů. Výsledkem byl vojensko-záchranářsko-zdravotnický kurs s periodickými cvičeními, přičemž nedílnou součástí kurzu a cvičení je posílení fyzické kondice a zdraví účastníků s inspiracemi na zdravý životní styl.
      Tento stát nemá už problém jen s bezpečností, má problém se špatnou fyzickou kondicí dětí a řady starších obyvatel, rostou problémy s častějšími živelními pohromami, přetrvávají problémy s nehodovostí na silnicí a šíří se civilizační nemoci, ale i se nabízejí, ale nejsou zatím dost využívány, prevenece proti nim. Posledním místem, kdy to dnes stát může zorganizovat, je škola. Ta to nestíhá a její vliv končí mezi 15 až 23 rokem. Ve vyšším věku pro to nemá stát už žádnou platformu. To vše ale můžete obsáhnout ve zmíněném kurzu a periodicky prověřovat a obnovovat na cvičeních. Nijak mne neinspirovaly aktivní zálohy apod., ani švýcarský model armády. Teprve ve výsledku jsem si potvrdil, že má úvaha je správná, když podobný systém, ale nikoli tak komplexní, nýbrž jen ve verzi vojenského kurzu a výcviku, funguje ve Švýcarsku.
      Váš popis Vaší vojny se smrskl na mediální kliše, bez konkrétna. Klidně si žijte se svým výkladem své jedinečné zkušenosti, obecný obraz je ale velmi pravděpodobně poněkud jiný. Vojnu "za Havla" jsem osobně nezažil, Vy zase patrně vojnu "za Husáka". Díky spolužákům, vrstevníkům, příbuzným, přátelům a kamarádům jsem mohl porovnávat jak vojnu pozdně normalizační, tak na přelomu 40. a 50. let, v 50. a 60. letech. Sbíráte poznatky, porovnáváte, promýšlíte jevy a podstaty, filtrujete interpretační polohy atd. Z toho Vám vyplynou jedinečné, většinové a obecné rysy a fenomény. Vy toho evidentně nejste schopen a svoji osobní, jedinečnou zkušenost považujete za všeobecnou. Vaše představa, že jeden článek a diskuse k němu může vyvrátit poznatky sbírané desítky let od desítek či stovek lidí, přímých účastníků ZVS i důstojníků, je dětinská. V generalizaci jedinečného, kterou provádíte a které veříte, nejste jediný, první a ani, žel, poslední.
      Váše příspěvky nejen svým obsahem, ale formou signalizují zaslepenost, jakési blouznění o mně, zmíněném kurzu a vojně vůbec. Nevím, co Jste na vojně zažil, zdali Jste se náhodou neprašil v tanku, otéčku či v bévépečku do hlavy, nebo zda Jste nevyfasoval příliš malou brigadýrku a tlačila Vás do hlavy. Možná Jste opravdu měl zlé zážitky, buzeraci, šikanu, nějaký problém mimo vojnu, ztrátu holky ap., ale Jste první, který ani po tolika letech není s to se podívat na vojnu s nadhledem, odstupem. A to jsem hovořil s lidmi, kteří opravdu nemají (třeba právě kvůli šikaně, kdy to skončilo pro pachatele Sabinovem) důvod na ZVS vzpomínat v dobrém. Vy trpíte nějakou frustrací spojenou s vojnou, cosi zlého nesete ve své mysli, ve své duši. Měl byste se nad tím zamyslet, je to jen o vojně nebo i o jiných sférách života (zaměstnání, rodina, sport?) a případně pohovořit s psychologem. Když se zdaří, odbouráte ten mindrák, osvobodíte se a - klidně si nechte svoji interpretaci svých zážitků - budete na tu životní etapu hledět klidněji, méně emotivně, vyrovnaněji a kladně se to odrazí i do jiných stránek Vašeho života.
      KR

      Vymazat
    8. Souhlasí s KR. Vojenská příprava a příprava obyvatelstva na válku je v dnešní době důležitá. Vojna nemusí být ani zupácká, ani mazácká, vojna by měla být intenzivní výukou, jak se bránit se zbraní v ruce a jak chránit své spoluobčany. Ostatně, proč myslíte, že se každou středu zkoušejí sirény? Proč chodí v Izraeli na vojnu i holky? Proč mají Švýcaři doma i kulomety?

      Vymazat
    9. Neměl byste si promluvit s vyšetřovatelem a zpovědníkem, když ještě po tolika letech máte bobky odsoudit porušování základních lidských práv, organizovaný zločin a trestnou činnost masově páchanou a podporovanou lampasáky během vojenské základní služby za Husáka a Havla?
      I když je fakt, že kdyby jste měl hradit všechny škody na majetku, duších a tělech povolanců, tak byste se nedoplatil, proto jako všechnodobřařský slouha režimu předstíráte ztrátu paměti a nadále držíte basu se zločinci. Bohužel jste obrazem lidí, se kterými se stýkáte, pane KR nevidím zlo, neslyším zlo.
      Ani se nedivím, že se lidé nesvěřují arogantnímu, namyšlenému a poKRyteckému člověku jakým se jevíte a tak Vám závěry vycházejí naprosto zkreslené a poKRyvené jako jste sám. Jak říkám, se svými spolužáky, vrstevníky, příbuznými, přáteli a kamarády, ale i spolupracovníky a klienty, jsme se nakonec vždy shodli, že vojna nikomu nic nedala, pouze podporovala ty nejhorší lidské vlastnosti a porušování desatera. Měl jsem to štěstí, že jsem vojnu prožil takřka jako pasivní pozorovatel a nenechám si věšet bulíky na nos od nějakého hajzlíka, pro mě nejste křesťan.
      Musím říci, že po dlouhé době jsem spokojen s produktem našeho zákonodárství, pokud k vykonání vojenského cvičení bude přijat každý dobrovolník, který projeví zájem a nebude se jednat o vytváření novodobých Lidových milic a Národní gardy ochotné střílet do lidí a používané proti vlastním občanům. Ohledně expedičních sborů a operačního nasazení v zahraničí je zde také otázka zneužití mimo mírové mise OSN útočným spolkem NATO.

      Ostatní viz. Anonymní 7. srpna 2016 19:40
      http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-585/zneni-20160701#redakce
      Memento odhalují lež a ohavnosti KR:
      http://petr-kubac.blog.cz/1608/chci-povinnou-vojnu

      Vymazat
    10. Pro (5:45)
      Asi mi něco uniklo. Kdy Jste podal a na jaké zločiny trestní podání na bývalé furťáky? Jak to dopadlo?
      Zdá se, že si namýšlíte, jak podrobně Jste informován o mně, tak bych si Vás dovolil požádat, když už dle Vás trpím ztrátou paměti, mi připomenout, na jaké trestné činy Jsem měl podat trestní oznámení?

      Pokud si vymýšlíte, že mi činí problém kritizovat ZVS, tak se mýlíte. Nečiní, snažím se objektivně pohlédnout na fenomén vojenského výcviku a vojenské služby. Byla tam zbytečná buzerace, někteří lampasáci si ulehčovali práci "mazáckou" vojnou, přivírali oči před šikanou, ale stejně tak tam byli furťáci, kteří proti šikaně bojovali a mazáky v mezích možného krotili. Přitom mazáctví a šikana nebyl produkt furťáků, ale záklaďáků mezi sebou. Lampioni to jen mohli tlumit či nechat tomu volný průběh. Nemálo z těch prváků- největších ukřivděnců se pak přes noc stalo největšími mazáky. Ale stejně tak tam bylo dost kluků, kteří i když byli jako zobáci předmětem šikany, jako mazáci pak nevystupovali. Dodnes si myslím, že více rozumu a odvahy, když už ne moudrosti, měli v tomto směru projevovat absíci.
      Každý si může sáhnout do svědomí, zda proti mazáctví a šikaně udělal dost, zda v mezích možného (daných person a vztahů) nemohl udělat více, zda viděl a navrhl nějaké možnosti systémových změn k lepšímu. v tomto mám svědomí takřka čisté, neboť jsem ze sebe nedělal nezúčastněného pozorovatele, párkrát jsem ovšem mohl tlačit na ostatní více, aby ze své pozice mazáky více mírnili a nedělali si vojnu až tak pohodlnou.

      Pokud tvrdíte cosi o mém postoji ke zlu, tak, zdá se, že víte, co čem píšete. Největší války, válečné zločiny, největší vraždění, genocidy - to je dílem křesťanů. Ve jménu Boha křesťané dobývali Evropu, ve jménu Boha křižáci drancovali Blízký východ, ve jménu Boha masakrovaly nejprve jihoamerické indiány, později severoamerické, ve jménu Boha zotročili africké obyvatele, ve jménu Boha plundrovali 30 let Evropu, ve jménu jejich Boha byly svěceny kanóny 1. světové války, Bůh provázel esesáky ve 2. světové válce, Bůh poslal J. W. Bushe jr. do války v Iráku. To jsou jen ty největší řezničiny, které ctihodní katolíci, protestanti a další křesťanští věřící organizovaně páchali po světě po více než tisíc let.
      Podal Jste už kvůli tomu trestní oznámení, omluvil Jste se, nahradil škodu?
      Je spousta poctivých křesťanů, kteří odvádějí skvělou práci a obětavě mezi bližními šíří dobrodiní, nikdy ale už nevrátí zpět zlo, které napáchali a páchají nadále jejich souvěrci. Křesťanství je už navždy pošpiněno a kompromitováno zločiny a pokrytectvím svých věřících. Zatím nikdo nespáchal větší zločiny, než křesťané, takže jsem rád, že mne za křesťana nepovažuje někdo, kdo se hlásí ke křesťanství, ač ono nevykazuje náležitou sebereflexi. Otec František to bude mít na své misi ještě hodně těžké, aby si jeho ovečky uvědomily, že jedině s pokorným vědomím hříchů své vlastní víry mohou věrohodně hlásat svoje přesvědčení.

      Ohledně ochoty LM střílet do lidí bych si dovolil upozornit na v Mladé frontě otištěné prohlášení jednotky LM ČKD Lokomotivka Praha z asi 22. 11. 1989, kde upozornili vedení státu a KSČ, že násilný zákrok policie na Národní třídě musí být vyšetřen, viníci potrestání a strana a vláda musí změnit politiku, že milicionáři nepůjdou proti občanům, nepodporují politiku jakešovského vedení a jejich podporu má přestavba.
      Svět je pestřejší, než se jeví z dobrovolného myšlenkového gheta.

      Souhlas naprostý, že zahraniční vojenské mise jen a výlučně na základě souhlasu RB OSN (tj. jednomyslného schválení) a navíc, dodávám, s operační spoluprací jen s armádami států, které podléhají jurisdikci Mezinárodního tresního soudu pro zločiny genocidy, agrese, válečné zločiny a zločiny proti lidským právům. Podepsalo to přes 100 států včetně většiny evropských, takže kooperovat v boji na misích by bylo s kým.

      K Vašemu optimismu nad současným zákonodárstvím o dobrovolnosti vojenské služby, dodám, že umožňuje i nábor cizinců. Ti samozřejmě při nasazení v ČR nebudou střílet proti vlastním občanům.
      KR

      Vymazat
    11. Vidím, že se pod vidinou zpovědi/výpovědi najednou KRoutíte a absolvujete zajímavý přerod od účelového lhaní (motivovaného znovuzavedením povinné vojny a deviantní potřeby ukájet se na vojácích základní služby) o prezenční službě a jejím průběhu bagatelizováním masového jevu šikany a zesměšňováním vzpomínek vojáků základní služby na nefunkční armádu v morálním rozkladu, k popisu jak jste se snažil zabránit zločinům.

      Vážený, zde nejde o to kritizovat, ale odsoudit ZVS a celý systém povinné vojny a vůbec to nemá co společného s trestními oznámeními na povětšinou promlčené skutky. Ta vaše "skvělá" vojna, kde jste ze své štábní pozice měl možnost tlačit na ostatní velitele a lampasáky více, aby si nepěstovali mazáky, mírnili svůj organizovaný zločin a nedělali si vojnu až tak pohodlnou, nebyla nic jiného než šikana, zneužívání a ponižování lidské důstojnosti, rozkrádačky, výchova k alkoholismu a tabákové závislosti a porušování pracovní doby. Dokud toto nepochopíte, tak se spolu nemáme dále o čem bavit. Soudný člověk si řekne nikdy více, co jste se však rozhodl udělat Vy, popíral jste a dosud popíráte zločinný systém a přejete si jeho návrat.

      Je skutečně zajímavé, co dokážete vyplodit z pouhé zmínky, že podporujete zlo a nejste křesťan, skoro to vypadá, jak jste se rozepsal, že ani neslavíte Vánoce. No, asi se budete muset při svém navrhování povinné vojny maskované za vojensko-záchranářsko-zdravotnický kurz vypořádat s tím, že zločiny komunismu a havlismu jsou možná promlčené, ale nikoli zapomenuté.

      Pozorovatelem jsem se stal od okamžiku, kdy jsem se během přijímače marně pokoušel ostatní povolané otroky nabádat, aby drželi při sobě, že se jim pak nemůže nic stát, už při nástupu jsem totiž tušil, kam to spěje. Nakonec je logické, že při sobě (bohužel ve zločinném spiknutí) drželi lampasáci a mazáci, když se znali delší dobu. Promiňte rovněž, že jsem se jako jedna ze statisíců a milionů obětí choval pasivně, nenechal se od mazáků umučit a lampasáků převelet, nadávat si od týpků jako V.J.Horák do práskačů a ostatních vám podobných agresivně militantních zelených mozků do "neschopných lemplů a kolaborantů, schopným prodat vlast za hrst korálků, je při pomyšlení na ZVS špatně", když jsem se nevyhýbal službě v ozbrojených silách a neutíkal z kasáren.

      Vůbec jste nepochopil, jak to bylo myšleno s varováním před možností zneužití § 5a, odst. 3b pro vytváření novodobých Lidových milic, kam se budou přijímat pouze politicky uvědomělí občané a už vůbec mi nebudete nalhávat, že Lidové milice nebyla ozbrojená pěst KSČ. O tom, jak Národní garda střílí do lidí se můžete dojet přesvědčit na Donbas. S vojenským výcvikem cizinců se obraťte na prezidenta ČR, proč zákon nevrátil k přepracování sněmovně, § 3 odst.1 jsem si vědom, i když jsem na něj záměrně neupozorňoval.

      Vymazat
    12. Pro (1:27)
      Jste posedlý, postižený nějakou svojí vidinou, předstvou, bludy. Nasvědčují tomu i termíny, které používáte, které normální lidé pro popis vojny ani zdaleka nepoužívají.
      O mojí vojně víte starou blažkovou. To, že se ji snažíte nějak popsat bez jakékoli znalosti toho, kde a jak probíhala, a přitom tuto svoji dezinterpretaci zasadit do svého obrazu vojny, je dokladem Vaší duševní vyšinutosti. Podobného druhu je Vaše představa o mé motivaci k myšlence vojensko-záchranářsko-zdravotnického výcviku. Tento výcvik není nijak podmíněn metodami někdejší ZVS stejně tak, jako s nimi není nijak svázán výcvik dobrovolných hasičů, skautů, členů střeleckých klubů a jiných sportovních oddílů atd.
      O Vašem psychickém postižení svědčí i Vaše tvrzení, že podporuji zlo - nic takového jsem nanapsal. Ve svém poblouznění ze mne dělate autora výroků, které jsem neřekl.
      Dalším dokladem Vašeho nemormálního psychického stavu je Vaše nečinnost ohledně podání trestních oznámení ve smyslu Vámi vnímaného porušení zákonů či mezinárodních závazků. Duševně normální člověk sám nebo s dalšími účastníky takového případu podá oznámení, kde popíše skutkovou podstatu. Vy Jste zůstal jen u své rétoriky, bludných představ a k činu Jste se neodhodlal.
      Zatím asi nejste nebezpečný svému okolí, to nelze z jedné oblasti, o níž se zde bavíme a v níž vykazujete psychické postižení, určit, třeba Jste postižen opravdu jen v ní a v jiných nikoli, ale návštěva psychologa by u Vás už byla vhodná.
      Vůbec nikomu nenalhávám nic o LM. Jen jsem dokumentoval, že nic nemáte jisté, ať již s profesionální armádou, vojáky ZVS, (politickými) milicemi či domobranou. Mocní je mohou zneužít proti občanům, ale stejně tak se jim může stát, že oni se postaví proti vládcům státu.
      Obávám se, že další naše diskuse nemá smysl. Pokud chcete o svých zážitcích a názorech na vojenský výcvik s někým diskutovat, navštivte nějakého ambulantního psychologa v okolí.
      KR

      Vymazat
  14. Trochu mě mrzí, že se v této diskusi že se do sebe pustili přispěvatelé, s jejichž názory jsem v převážné většině doposud souhlasil. Ale asi je to v diskusi třeba. Dovolím si malé shrnutí:
    Vlastenka, podle mého soudu, ve svém rozhořčení, m.j. nad působením "Kliniky" (které do značné míry sdílím), se dopustila stejného neřádstva, jaké přisuzuje souzeným anarchistům. Ne, nelze se snížit k tomu, že je mi jedno, jakým způsobem policie (potažmo soud) s "anarchisty" zatočí. Ale zároveň zásadně odsuzuji násilné útoky na kohokoliv na demonstracích.
    Pokud dovolíme, aby i v nás převážili emoce nad hledáním pravdy a důkazů, pak z toho bude jen krutá řež.
    K panu KR jen podotknu, že současná informační svoboda a rozšiřující se uvolňování dokumentů z oněch krutých časů mnohdy odhalují až neuvěřitelná fakta. A odhaduji, že je to zatím jen zlomek skutečností. Podsouvání indicií, spoléhání nejen na nedůvěru až paranoiu,atd. bylo a pořád je "pracovní metodou" všech rozvědných služeb co jich na světě je. Setkal jsem se i s názorem, že Stalin ve válce neměl na vybranou, a že otočil průběh války až tehdy, když začal popravovat generály a důstojníky. Poněkud silná káva, uznávám, ale ... Sám osobně jsem poznal několik lidí, "kovaných a nezlomných" členů KSČ, kteří prokazatelně za války nosili na rukávu hákový kříž, v 68 se hlásili k "socialismu s lidskou tváří" a psali nápisy proti sovětům, aby pak, po obsazení země, zasedli v prověrkových komisích, a zkoumali, který soudruh dost zapáleně odsuzuje kontrarevoluci. Přesně tihle neměli problém poslat na šibenici nebo poravčí četu, nebo alespoň do basy, kohokoliv. Sebereflexí KSČ by bývalo bylo, kdyby tyhle "kádry" v 89 vyhnala ze strany. Nestalo se, zřejmě z obdobných důvodů, proč si je Gottwald po válce do strany nabral. A i když už pravděpodobně všichni jsou dneska po smrti, ten hnusný odér v současné KSČM pořád zůstává. Asi i proto jsou, jemně řečeno, umírněná opozice.
    Takže závěrem, diskutujme, ale vyhýbejme se "sekerničení". Tím ovšem nemyslím, že máme být krotcí a poslušní. To ani náhodou. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Když tu sebranku nedostali za terorizování Řízkárny a obyvatel z okolí tzv.Kliniky, jinak feťáckého doupěte, dostali ji za něco jiného.
      Podobně to fungovalo v případě Al Capone.


      Pro mě jsou vítači našich budoucích vrahů nebezpeční kolaboranti a pomatenci a ti se odjakživa popravovali.
      Proto mě za dnešní bezpečnostní situace celé Evropy nějaký lapsus s vlakem nechává naprosto klidnou.
      Horší je, že jich stovky mohou ve své pro národ likvidační činnosti pokračovat.


      Mimochodem, takoví Zelení se od těch anarchistických fetek ani moc neliší.
      Řekla bych, že poměrně splývají.

      Vymazat
    2. Fuj - vy jste odporná baba. Jak tady kdosi napsal, s takovou hysterkou nemá vůbec smysl polemizovat. Jste zfanatizovaná mrcha - kdybyste byla bachařka, zabíjela a mučila byste lidi, kteří by vám nebyli z nějakého důvodu sympatičtí, jako vyhlášená fašistická mrcha - dozorkyně z koncentráku - Ilsa Kochová. Když to všechno skončilo, lidi ji zaživa ukopali. Tak jim třeba - takovým posedlým prašivkám bez citu a bez svědomí.

      Vymazat

Reklama