Reklama

.

.

čtvrtek 4. srpna 2016

Evropsky hodnotný Jakub Janda

Ivan David
4. 8. 2016
Ti, kteří si Jakuba Jandu vybrali jako reprezentanta, měli špatný odhad, protože většina česky mluvících obyvatel ČR ještě vkus neztratila. Kde nejsou hranice a pojmy ztrácejí smysl, tam nejsou hodnoty. Mluví se o něm jako o známém lobistovi zde, natočil porno za peníze, teď prostituuje ve jménu "Evropských hodnot". Jaké hodnoty šíří po sociálních sítích Janda sám? Kdo a proč jsou jeho podporovatelé a "kolegové"?

Zdá se, že ONI nejsou schopni sehnat nikoho než než lobistu a pornoherce. Slušný člověk by to nedělal. Kdo to dělá, není slušný člověk. Funguje jako Tomáš Klvaňa při propagaci radaru v Brdech.

Podstata prostituce podle psychiatra profesora Jana Dobiáše není v tom, že si nechá platit, podstata je v bezvýběrovosti, jakýkoliuv partner je přijatelný. Promiskuitní člověk si přece jen vybírá, vydržovaný milenec si vybral toho, kdo platí. Prostitut si vybírá kohokoli, kdo platí. Nemusí jít jen o sex.

Prorežimní média berou tohoto prostituta zcela vážně a tím dokazují svůj pokleslý vkus a pocit kolegiality s individuem, které dokázalo a dokazuje, je za peníze schopno skoro všeho .

V rámci "západních hodnot", které hájí má Jakub Janda vytetována na prsu čínská písmena - možná vyjadřují západní hodnoty a mají blízko k západní Číně - možná turkickému národu Ujgurů vyznávajících islám a bojujících proti ČLR na jejimž území žijí. Někteří Ujguři se přidali k Islámskému státu aby bojovali proti "západní zvrácenosti".

Protože Janda ukázal, že je všeho schopný, mohou být i Evropské hodnoty v jeho pojetí čímkoliv. Podle toho kdo a za co platí. V devatenácti si nechal zaplatit za gay porno. Je to pornografie (ze starořeckého pornos chlapec a grafein zobrazovat).

Pro Radiožurnál je pornoherec autoritou

Nedivme se, že se Radiožurnál dovolává Jakuba Jandy jako moralizující autority. Ostudné je i to, že jakéhosi Josefa Šlerku s vyjadřováním arogantního primitiva představuje Radiožurnál jako reprezentanta Univerzity Karlovy. Podobně byl nedávno jistý blábol vydáván za produkt Masarykovy Univerzity. 

Naprostou ztrátu schopnosti sebereflexe a dobrého vkusu pak redakce Radiožurnálu dokazuje například tím, že nechává pana Šlerku komentovat autoritativní výrok lobisty a pornoherce Jandy o prezidentu republiky jako pro Český rozhlas relevantní názor zde. Šlerka ovšem v tomto bodě s pornohercem Jandou nesouhlasí a připisuje prezidentovy výroky jeho slábnoucí paměti. Paní redaktorka Karolína Koubová se táže Šlerky, zda vyjádření prezidentova mluvčího Jiřího Ovčáčka, že Jandova tvrzení jsou jen žvásty, je vyjádření dostatečné k tak vážnému obvinění. Ignoruje, skutečnost, že prezident může vnímat jako vážná obvinění pouze taková, která pocházejí od osob, které si vážnost zaslouží. Podle paní redaktorky si pornoherec Janda zaslouží takovou vážnost, aby se jeho bláboly prezident vážně zabýval. Ukazuje to, kam až došel Radiožurnál. O prezidentovi republiky to nevypovídá nic. Ostatně pornoherec Janda není ani na úrovni k níž by se sklonil prezidentův mluvčí. Vyjádřil se k němu jen proto, že na to byl reprezentantem prorežimních médií dotázán. K tomu ostatně byl "think tank" Evropské hodnoty stvořen. Tvůrci nepochopili, že pornoherec prezidenta neponíží - stále ještě v žádné evropské zemi.

Koho chleba jíš...

Jak redaktorka Karolína Koubová sama připomíná, na financování "Evropských hodnot" přispělo Ministerstvo školství vedené "sociální demokracií" 300 000.-, sponzorskými dary Evropský parlament (nechápu, jak může parlament někoho sponzorovat...) a Americké ambasády. Tedy Ministerstvo školství, USA a Evropský parlament financují pornoherce Jandu, aby nám definoval Evropské hodnoty. Podle Škerky je to v pořádku "mají prostě transparentní účet a nějak financovaný jsou.. z něčeho ty lidi žít musej a dostávají granty v rámci toho, co chtějí dělat... máte taky ňákou čest jó... kdybyste byli usvědčený z toho, že jste něco udělali jen proto, že jste potřebovali ty peníze, tak příště už žádný nedostanete..." Poslední věta je nejen hloupá, ale i zjevně lživá, neboť je zřejmé, že je to přesně naopak.

Když je systém postavenej na lži, tak nebude fungovat...

"Tyhlencty servry" podle Šlerky "devastují politickou scénu". Tento člověk je Radiožurnálem představován jako "odborník na analýzu dat ze sociálních sítí". K tomu snad není co dodat. Paní redaktoraka hovoří o "české desinformační scéně". Expert Šlerka "z Karlovy Univerzity" si klade otázku, proč čtvrtina lidí volí "antisystémové strany jako KSČM a Úsvit Tomia Okamury, které jsou v rozporu s demokratickým uspořádáním". Podle "experta" může být parlamentní strana úspěšná ve volbách "v rozporu s parlamentním uspořádáním"... Připouští že stav je způsoben nespokojeností a nelze ho opravit změnou ve "virtuálním světě", kterým míní svět stvořený médii. Má úplnou pravdu v tvrzení, že: "Když je systém postavenej na lži tak nebude fungovat."

Oba - Janda i Šlerka nejsou reprezentanty onoho Západu, který dosáhl vysoké kulturní úrovně, jsou reprezentanty úpadku Západu tak, jak ho známe dnes s degradací hodnot včetně morálky. Nelze současně fungovat jako pornoherec a jako morální autorita. Pornoherci mohou být společensky tolerováni, nemohou být a nebudou pro společnost vzorem.

Proč čtvrtina Čechů považuje za relevantní zdroje netransparentní alternativní servery?
Soudím, že ona čtvrtina jsou inteligentní občané, kterým současně není lhostejné, kam směřuje společenský vývoj a proto se chtějí seznámit i s tím, co prorežimní média úmyslně zamlčují nebo překrucují. Protože polovina obyvatel má podprůměrný intelekt, znamená to, že ona čtvrtina je už polovina - to je to, co režim znepokojuje.

Úpadek Západu způsobil, že slova už nic neznamenají a každý se může označovat jak chce. "Evropské hodnoty" se samy označují jako think tank, tedy doslova jako nádrž plná myšlenek. Jsou sice nádrží, do které někdo sype peníze, chudost myšlenek ovšem nepřekvapí. Jak řekl pan Škerka, na lži se nedá dlouhodobě stavět.

128 komentářů :

  1. Dobré až na Šlerka/Škerka.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpornej buzerant . . bylo by dobré znát detail financování Evropských hodnot, nic bych nedal za to, že jsou placeni z peněz danových poplatníků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to odporný deviant .Ale tito blbci jsou nám vnucováni jako vzor.Opravdu je to pravý anglosaská kultůra žití.Prostě je to hnůj.

      Vymazat
    2. Probůh, kdo je to ten Janda? A kdo má v dnešní dobĕ čas se touto lidskou kreaturou zabývat? Patřím k lůze ale i tak jsou tito lidé pod moji úroveň!

      Vymazat
    3. Pornobuz Jandovi kape sliz ze slizského ksichtu, ze slizského ztopořeného vocasu i ze slizské roztažené řiti. JE TO SLIZSKÁ ZDEGENEROVANÁ LIDSKÁ ŠPÍNA, A PRÁVĚ PRO TO SI HO VYBRALY SÉREŠOVY EVROPSKÉ HOVNOTY, ABY NÁM TEN NECHUTNÝ SLIZ CPALY.

      Vymazat
    4. Financování Evropských hodnot je zřetelně viditelné. Zákon naštěstí vyžaduje zveřejňování určitých informací.
      http://www.evropskehodnoty.cz/o-nas/vyrocni_zpravy/

      Vymazat
    5. Názor prezidenta Zemana zcela vystihuje povahu věci!!!

      Vymazat
  3. Ty rádo by Evropské hovnoty tady preferujou pouze havloidi a TROP09!!!!!A tenhle Krasomil vypadá z dálky jako č...k a z blízka je to pravda!!!!Zřejmě to Diensblírovi vyhovuje!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Cirkus demokracie jede světem a z něj vyskakují již jen buzeranti, komedianti, kašpaři, kecalové, chrliči ohně, cirkusoví zápasníci ...
    Prostě blázinec na kolečkách.
    Ve volbách vás budou opět žádat o hlas.

    OdpovědětVymazat
  5. A teď se ozve asi někdo, kdo řekne, že závidíme a proto jsme nespokojení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jakým moudrem nás oblaží Chujmer debilovič a spol.

      Vymazat
    2. myslím si, že ti, co si ho vybrali jako svého "reprezentanta", už musí být hóóódně zoufalí, když nenašli nikoho vhodnějšího ;-)

      a nebo nás mají už za úplně vygumované trouby, kteří jim sežerou úplně všechno...

      Vymazat
    3. Ještě by to chtělo nějakou mrduchtivku, aby ten spolek byl kompletní.

      Vymazat
  6. Think- tank Evropské hodnodnoty nejsou jenom Jakub Janda i když ten je nejvýraznější ikonou úpadku kolaborujících intelektuálů. Těží z lokajství. Leští dokonce i kliky, ale stavějí se do pozice autority. Jejich přihlášení k Evropě je nebetyčná drzost, když je charakterizuje odpor k dějinám, odpor k věčným esencím a smysl pro pomíjivé, odpor k intencím struktur a absurdita imperiální racionality. Kde je poučení z éry americko-sovětské bipolarity? Co je zárukou míru ve věku unipolarismu? Existuje ještě nějaká naděje, že jako Středoevropané znovu objevíme svou antivelmocenskou vizi světa a odmítneme hrát roli mouřenínů v postmad světě? (Mad je nejenom šílený, ale je to také zkratka MAD = mutually assured destruction -vzájemně zaručené zničení). Názvem tvrdí, že jsou zdrojem myšlenek, ale skutek utekl. Opakují jenom to, co mají za těch svých 30 stříbrných předepsáno. Je to odporná chamraď skrytá za vznešeným názvem. Noah Chomsky tvrdí,že že veřejný intelektuál by měl kritizovat především vládu své země a vlastní kulturu, a nikoli pokrytecky se opírat do vzdálených problémů, navíc selektivně. Think-tank Evropské hodnoty se tím sám staví do pozice kolaborantů, kteří ty Evropské hodnoty aktivně zrazují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano -ale co chcete od společnosti, jejíž hodnoty jsou účelově zvrácené? Všechno, co od věků bylo považováno za normální a slušné, je dnes nenormální a neslušné - žijeme v převrácených hodnotách. Komu to prospěje? Čemu to prospěje? Bulvár - to jsou žvásty o vypadlých ňadrech a rozkrocích, nebo nasrávací informace, jak si hvězdy kde bužírujou a v jakém přepychu žijí. Publicistika - to jsou jateční a morbidní žvásty, jak světem cloumá zlo, každý plánuje zlo, lidé jsou zabíjeni jak jatečný dobytek v zájmu různých intrik, političtí kravaťáci se sjíždějí na různé potlachy u vědomí, že ale jim se nikde a nikdy nic zlého nestane - jak je to možné? Ve středověkých bitvách byl vždycky první na ráně král - a také bojoval v první řadě svého vojska - žádný král nebyl posera, intrikující z pohody svého příbytku. Žijeme ve světě, kde je uplatňována už jen hnusná, bizarní a zvrácená kultura, díla bez pointy a o sračkách, která může psát kterýkoliv trouba, jiný gauner to za veřejné peníze zfilmuje, přeplácení protekční kašpaři to zahrají, ale nedá se na to dívat. Na nic dnes - realizované po roce 2000, ať je to produkce jakéhokoliv státu - se už nedá dívat. Snaží se proto sbírat úspěch návratem k minulosti různými remake, kdy przní díla již natočená, ale zdaleka se jim to dnešní nevyrovná - přesto se to za obrovské peníze realizuje. Filmy bez diváků, hnusná divadla bez diváků, hnusné knihy ( překlady z anglosaského hnusu) vycpávají knihkupectví, nikdo je nekupuje, přesto se jich produkují další metráky - jak to? Vydává se spousta blbých, hnusných časopisů, které si dnes nekoupí už ani domovnice, remitenda se z obchodů sváží po metrácích rovnou do sběru, přesto se to tiskne dál - jak to? Kdo toto financuje? Kdo stojí za tímto účelově řízeným zmarem celé světové společnosti? Kdo disponuje takovým množstvím peněz, aby je mohl vyhazovat na zničení sebeúcty všech lidí? A k tomu Jandovi - jak by mohl dnes normální, slušný člověk někde - kdekoliv vyniknout? Bez protekce, a známých mezi šmejdy a politiky? Jakými aktivitami? Práce, vzdělání a dovednost to zcela určitě není. Jak zaujmout media a v tomhle - plesnivinou prolezlém světě - se pokusit něco znamenat? Musím ze sebe dělat homosexuálního parchanta a na veřejnosti vytahovat ptáka, musím někde dělat pitomce a zadržovat rukojmí, vylézt někam a vyhrožovat že skočím? Musím chodit potetovanej jak hotentot nebo mukl, na čumáku cvoky, na hlavě číro, v uších dráty a mozek v tabletu? Musím vystrkovat zadek a hrát si na úchyla nebo "transgendera" a cpát se na ženskej hajzl? ANO! To všechno musím, protože naše společnost se vydala cestou totálně vymaštěného, amerického humusu, a musíme se těmto vymaštěncům do detailu podobat! Pak teprve je možné uvažovat o úspěchu. Potrhlá reality šou - pro celý život? Nebo to někde nějak skončí - a jak? Máme šanci? Jsou náročné operace, po kterých se člověk "vrátí do normálního života" - jaká operace by to byla pro lidstvo? Kdo trvá na tom, že musíme celý život předvádět pitomého kašpara, aby se s námi počítalo, a jako kašpar také zemřít? A jak v tomhle marazmu máme vychovávat svoje děti - vést je k slušnosti? K pravdomluvnosti? K čestnosti? K citu? K lásce? K práci? K opravdovému vzdělání? K opravdovým hodnotám? To by si pěkně naběhly! Tak k čemu? Aby děvčata byla ochotna kdekoliv se svléknout, vystrkovat ňadra, a nabízet orální sex, samozřejmě fetovat,a být sprosté - a kluky ? K rvačkám, k exhibionizmu, k otrlosti, k úchylkám v sexu, k blazeovanosti, k frájovství, k lhaní a co mohou ať ukradnou - aby se dnes děti prosadily? Naše generace stojí před velmi těžkým úkolem.Musíme myslet jako schizofrenik, předvádět schizoida a připojit se k tomu šílenému - neskutečně šílenému pokrytectví ( pardon - korektnosti) proti kterému je pohádka "císařovy nové šaty" laškovný, rozverný nesmysl. Na toto vše je třeba myslet - doba je zvrácená. Pornoherec Janda patří do zvrácené doby, která si ho vytvořila, a on v ní má úspěch.

      Vymazat
    2. Typuji si, že jste dříve narozený. Bohužel, ti, co vyrůstali již v této zvrácené době to vše berou jako normální. Doba, když byl někdo s inteligencí pod průměrem, tak se živil jako dělník a byl veden svým nadřízeným. Dnes úspěch není o inteligenci a dovednosti, ale o drzosti. Stačilo by nedotovat takové nicky. A jestliže tohle dotuje americká ambasáda, tak by měl být její představitel vyhoštěn. Jeví se mi to jako začátek Majdanu.

      Vymazat
    3. moc se mi líbilo včera v "Jetelíně" - matka se ptá dcery, která prakticky propadá ve škole, jakou má představu o svém životě, co chce dělat - a holčina odpoví "já budu celebrita" !!
      A "vo tom to je" :-)

      Vymazat
  7. Diskreditace pornojandy pro Evropské hodnoty je zjevná a s tím také všichni, kteří ho podporují.
    Bylo by dobré znát dopodrobna životopis pornojandy. Je potřeba bojovat jeho zbraněmi. Pokud o něm kdokoliv něco ví a může prokázat, že je to pravda, sem s tím a pak šířit všude.
    Ať všichni vědí, co jsou to ty multikulti hodnoty.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejdříve...jsem ,,heterák". To jen pro vysvětlenou. Znám řadu gayů, kteří se navenek chovají normálně. Zastávám názor, že je věc každého s kým spí. Jestli spí chlap s ženskou. Chlapem, plyšovým medvědem, nebo třeba živým krokodýlem... to je věc každého pokud to zůstane za dveřmi ložnice. Ovšem Janda je nechutné individum. Z morálního hlediska. KDE bere tu drzost mluvit jako zástupce jakýchsi evropských hodnot? Je stejně ,,důvěryhodný" jako kněz, který káže o morálce a v zákristii przní malé chlapce. Je stejně ,,důvěryhodný" jako Štětina, bývalý komunista, dnes fanatický antikomunista. Je stejně ,,důvěryhodný" jako generál Pavel, který přísahal věrnost...Varšavské smlouvě... Vystudoval PGS před listopadem na vojenské akademii v Brně (musel být členem KSČ)a dnes brojí proti Rusku i když nebezpečí se valí z jihu. A tak bych mohl pokračovat. Ne, Janda není homosexuální prostitut. To je politický prostitut, stejně jako výše jmenovaní. Jestli si najedu na internetu na nějaké ,,speciální" stránky a bude tam masturbovat Janda, tak přejdu prostě jinam. Jestli ve sdělovacích prostředcích budou exhibovat výše zmiňovaní tak v příštích volbách je třeba to dát najevo těm co tyhle kur.y ,,pasou."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jste to popsal, co se děje za zavřenýmí dveřmi, je každého věc. Každý ať si spí s kým chce. Uvítal bych, kdyby všichni Vámi zmiňovaní spali s tím krokodýlem. Poté by bylo na světě zase o něco lépe.

      Vymazat
    2. doporučuji živého krokodýla.....

      Vymazat
    3. Nemuzete ,ale obhajovat uchylnej dobytek aby si delal co chce treba s detma i v soukromi.! To potom jste to samy. Pred valkou se sjezdy buzerantu odehravaly v hotelich a separacich v nichz byly kresla potazena cervenym sametem. A neudelali si Cesi pred casem SAMETOVOU REVOLUCI ? A co sjezdy buzerantu , kteri ted muzou i Sodomizovat celou Ceskou republiku jeste navic ...s velkou Havlo-slavou !!

      Vymazat
  9. Nebýt toho, že onoho Jandy je plný internet, plus jeho občasná propagace v některých dalších médiích, nic bych o tomto tvorovi nevěděl. takhle alespoň máme bližší představu o skutečné kvalitě "evropských hodnot", což výrazně podtrhuje imigrantská, invaze se všemi jejími doprovodnými jevy neslučitelnými s dosavadní evropskou civilizací, nicméně neodmyslitelně spjatými s těmi evropskými hodnotami. Tak to prostě je. L.P.

    OdpovědětVymazat
  10. Víte, nikdy bych se o minulosti Jakuba Jandy nic nedozvěděla, kdyby jste vy, hetero a superslušní lidičky z Nový republiky a jinech kremelskejch pofiderních webů nesjížděli gayporno :D Nojo, to jsou paradoxy, co? "slušňáci" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se proflakovalo pomalu. Začínalo to tak před dvěma měsíci.
      Dejte si Jakub Janda Evropské hodnoty a najděte obrázky. Potom vám to dojde, jak se to profláklo.
      Nic podobného, o čem píšete, nemusíte sledovat. Jenom se dotázat a potom se sama nestačíte divit.

      Vymazat
    2. ...A na ČT o Jandově minulosti nic nříkali protože nesjížděli gayporno? To jsem zas nevěděl já. Děkuji paní.

      Vymazat
    3. Vy jste prosím z které té poloviny?

      Vymazat
    4. Nejdříve jsem se také divil, že by si nasadili takového do kožichu. Ale je to tak.

      Je otázka, kdo pustil ty fotky na web a komu to má být ku prospěchu.

      Vymazat
    5. Já si myslím, že je to blb s vyejakulovanou palicí, a proto si ty fotky možná na ten web dal sám, mamlas jeden.

      Vymazat
    6. Kdo je Jakub Janda? Jeden kdysi skákal na lyžích, ale tohle bude asi jinej, co? Petr

      Vymazat
    7. Zrzavej Lahváč Veškrna ti zanechal skutečně trvalý následky,Chujmere debiloviči!!!!

      Vymazat
    8. :-) ... Jsem úplně ztracen, nevím ani kdo je Jakun Janda, ani Zrzavej Lahváč Veškrna, ani Chujmer debilovič.
      No není mi na tom světě líp? Petr

      Vymazat
    9. No vidíte, paní. To máte z toho, že si necháváte vymývat mozek zás-tupci "korektní politiky". Jste ale na dobré cestě. Sledováním alternativy se aspoň dozvíte, jaká j-elita představují ty Evropské hodnoty. Tvor, jako je pornojanda, nechť si provádí, co je mu libo, ale nemůže být vzorem pro slušné lidi a cpát se do veřejného života. Pokud jste sama "slušňák", tak to jistě uznáte, v opačném případě patříte do kategorie pornojandy...

      Vymazat
    10. Je to mlaďas, kterej neví co s nim a nemůže se ho nabažit.

      Vymazat
    11. Potřeboval by nějakou kolejnici na vojíždění.

      Vymazat
    12. Nestěžujte si na nás a kremelský weby, ale na strejdu Googla. Ten (skoro) nikdy nic nezapomíná a vždycky dokáže vyhrabat všechno, co prošlo sítí. Kdepak, strejda Google je prevít se sloní pamětí.
      I když, Sergey Brin je vlastně Rus, alespoň původem, takže je to jasný - Putinův agent jako vyšitej, že ano dámo?

      Vymazat
  11. Vlastně, zkuste někdo definovat, co to ta evropská hodnota je.

    Služba sionistům s židozednářkými poskoky v rámci plnění plánů EUROMED? Nebo kde se skrývá ta hodnota? V tom, že vybudujeme v Evropě národ, který nepatří k žádné rase, kultuře?
    Evropská hodnota je jen imaginární pojem něčeho nejasného, co nikdy nebylo. Protože tím, že jsme dědici našich předků již hodnoty máme sami v sobě.

    Je to sorosovsko sionistický podvod!
    Jelikož ty Evropské hodnoty, které se prezentují veřejně, nám tyto vnitřní hodnoty právě chtějí vzít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojem Evropské hodnoty byl stejně pokrytecky zvolen jako pojem Potřební, používaný ve spojení s těmi, kdo jsou závislí na pomoci státu.

      Vymazat
    2. "Spravne "vybranej janda ma pro narod velkou cenu, ponevadz stitive odpuzuje jako kazdej parazit .A jeste zvrhlej k tomu.Nemohli vybrat lip. Velmi spolehlive ukazuje ty "hodnoty" co nuti lidi jako reakci ke zbliti..
      I uplne normalni lidi jako je nas president Zeman, pak vypadaji jako apostolove , vzory vsech ctnosti a hlavne obycejne , vrozene a normalni nasi lidskosti...

      Vymazat
  12. Vy se tu z těch sionistů a židozednářů jednou poserete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ne, ale
      lidi, kteří je volí
      a potom dostanou po hlavě holí.

      Vymazat
    2. No jo, ale stačí si přečíst pár příspěvků pod články a jeden má silnej pocit, že sionisti a židozednáři jsou úplně všude kolem nás.

      Vymazat
    3. A tak mi prosím řekni, kdo asi stojí za rotačkami FEDu, kdo má velké zastoupení v kongresu, kdo se cítí být vyvoleným národem, podle jaké písničky skáčou světoví vůdci, jakého spolku jsou příslušníci státního aparátu ve Francii a v EU...
      Jo, jo. Tak to je.

      Vymazat
    4. 17:19-to nevysvětlujte,to je nějakej trouba Fanda od "vaší/naší" televize NOVA....

      Vymazat
    5. 17:28 Radši podej názor k 16:47

      Vymazat
    6. A17:16 a koho volíš ty, že jsem tak smělej?

      Vymazat
    7. 17:43 komouše, i když mi před převratem lezli na nervy. Ale ti dnes jedou pomalu také v tom migrantským svinstvu a zapojují se zdárně do struktur EU.
      Takže teď to bude asi SPD.

      Vymazat
    8. No panečku, SPD je jackpot v loterii, to se musí nechat.

      Vymazat
    9. 17:51 - Proč asi? Pokazit tím nikdo nemůže nic, ani očekávání, které se maximálně zařadí mezi ta již tisíckrát zrazená a která lze předpokládat, u všech ostatních šmejdů s naprostou jistotou.

      Vymazat
    10. http://deliandiver.org/2016/08/proc-je-v-americkem-feministickem-hnuti-tak-hojne-zastoupen-zidovsky-prvek.html

      Vymazat
  13. O vstup do EU, jsme hlasovali v červnu 2003 (volební účast byla 55,2 %, pro vstup hlasovalo 77,3 %). Byla to dobrá volba v té době. Po letech nesvobody, jsme všichni byli uchváceni slibovanou otevřeností hranic a slibovaným vyrovnáváním životní úrovně se západem. Ano toto nám bylo slibováno, no nehlasujte pro to. Jakoukoliv kritiku Západu, jsme považovali za přetrvávající „bolševismus“. Nikdo z nás, nemohl vědět (nebyl dost vzdělaný), že další vývoj půjde jinudy, než se deklarovalo.
    Nyní jsme o pár let dál, ale kdybychom v roce 2003 viděli nějaký výjev ze současnosti, považovali bychom to jako z jiného světa. Poděkujme případu Janda za to, že nám umožní uvědomit si, kam jsme se s tou Evropou dostali.
    Pokud by zde existovala nějaká demokracie, tak už by Merkelová a představitelé EK, museli dávno odstoupit, nebo být s ostudou odvoláni. Už jenom, za tu jejich zlotřilost s kvótami. O nechránění vnějších hranic nemluvě. Avšak demokracie tu neexistuje, existuje pouze plán, který je plněn. Tak rychle, jak občané dovolí.
    Nejsme dost silní na to, abychom zachraňovali jiné (Francouze, Švédy, …) Pro nás bych viděl východisko, ve V4exit. Takovéto společenství, by snad bylo blíže občanům, než moloch EU. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Úplně všechno tomu nasvědčuje.

      Vymazat
  14. Minulý režim mi dost ublížil ale v 89 jsem ihned věděl o co půjde, všechno rozkrást. V současnosti žádný občan nevlastní nic a má ještě dluh. To je výsledek vítězství pravdy a lásky nad lží a nenávistí. MOTROK 21 STOLETÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hleďme, "hned jsem to věděl..." Super. A že jsi nezačal krást jako první hned tehdá?
      Jo nevím, jak ty, ale já vlastním, co chci a dluh nemám žádnej. Ale to se musíš otáčet a ne brečet u netu.

      Vymazat
    2. Čím více toho máš, tím více ti to bude chybět až půjdeš do kopru.
      Takže to otáčení, aby si mohl vlastnit, je nakonec jen k vzteku.
      Na tom otáčení a vlastnění (chtíči) je založena vlastně celá ta lidská prašivina.
      Nebýt jí, tak člověk vypadá docela k světu. Ale to by zase již nebyl člověk.

      Vymazat
    3. Prozraď, kde se "otáčíš" (pokud to není někde u tyče), ať i ostatní mají, co chtějí, nemají žádné dluhy a můžou se naparovat na netu, jako ty.

      Vymazat
    4. Co to meleš? Já vlastním, co chci a potřebuju pro svůj život. O jakým chtíči to plácáš? Věř mi, mít, co potřebuješ není vůbec k vzteku. Leda tak k vzteku závistivcům.

      Vymazat
    5. 18:58 Poznáš sám. Pak si vzpomeň.
      Je to jako s tím Jandou, který si nemůže odepřít onanii, tak ty si nedovedeš odepřít také. Obojí je prostý projev chtíče.

      Vymazat
    6. Trollové 18:39 a 19:04 se "otáčejí" nejen na NR, ale i na jíných webech, které nesnášejí, a to je oceněno pornojandovskými multikulti samozřejmě mnohem lépe, než poctivá práce.

      Vymazat
    7. Asi ti ujela ruka. Nemělo to být 18:39; 18:58; 19:12

      Vymazat
    8. Prostě se mám dobře a nestydím se za to. Jo, ale to se musí makat a ne se vykecávat pod kdejakým obskurním článkem na netu.
      Za bolševika, to bylo jiný, to jsme brali vejplatu i když jsme neudělali za korunu práce. Ale to už dneska nejde.
      A ať si o mně každej myslí co chce.

      Vymazat
    9. No jestli jsi za bolševika dělal nic a bral jsi peníze, to jsi musel být ve straně.
      Protože my jsme makali v úkole a za to něco, co jsme udělali, jsme měli velmi malinkaté nic. V r. 1989 výplata činila 890 Kč, a ti kteří makali jak šroubci 25 let u podniku měli 1900, kdo donášel 2100 a to bylo maximum.

      Vymazat
    10. Právě dnes se krade za prachy a ve velkém. Jsou na to organizace. Pokud nejste ve správné sortě a mlátíte okapy na baráky, tak jste v háji, jako za těch komančů.
      Na to nemusíte být hrdý.
      Znám jednoho, dělal ředitele za 90 litrů plus ohodnocení.
      Další lže do publikací a prachy dostává za to, že přihlásí patent, který je vlastně na nic.
      A jiné, kteří dělají a nemají pomalu ani na autobus na dojíždění.
      Buďte rád, že máte to co máte, a zkuste tak vydržet, aby jste si to nerozhodil.

      Vymazat
    11. 20:47 To kecáš, já jako mladý ucho po vojně dostal v roce 1988 nástupní plat 1.400,-.

      Vymazat
    12. Tak to jsi musel práskat, nebo jako kádrová rezerva být u StB.

      Vymazat
    13. Jó pamatuji si, jak se mistr opřel přede mnou o ponk a koukal, jak dělám.

      Nedávno jsem bývalé mistry komanče viděl, jak mají ohrnuté rypáky. To byli machři členové strany.

      Vymazat
    14. 21:45 Tak jsi měl štěstí. Buď rád.

      Vymazat
    15. Komanči mistři, vedoucí si mysleli, že budou u lizu věčně, jako tihle havloidní demokrati. Je to úplně to samé, akorát že se dnes krade legálně.
      Bruselští, senátoři, oligarchové to myslí také na věčné časy a nikdy jinak.

      Slyšel jsem na podniku, kde se zadávaly státní zakázky, že to je umění si vydělat, když se dělaly podvůdky se soukromýma firmičkama.
      Víš jak? Úplatek - uděláme ti bazén za 5 litrů, dovolená v Jižní Americe, prodáme ti dům za cenu 100 litrů i když má cenu 4 mega.
      A to je to umění si vydělat a mít na to.

      Když si pro takového, kterého kámoši hodí přes palubu, přijede kriminálka, protože i ti musí mít nějaký objasněný případ, tak postižený tvrdí, že to je závist druhých.
      Ne, to není závist. To je jen o tom, kdo koho sežere dříve a sežrat se sám nenechá.

      Vymazat
    16. Dnes u soukromé firmy za 15 hrubého 260 hodin měsíčně, dojíždění 1,5 litru.
      Co myslíš, kecám?
      U další za 13 hrubého a dojíždění za 2,5 litru.
      Řekni, kde děláš a půjdu tam taky.

      Vymazat
    17. 18:39 - co jsi za pračůráka zasranýho! Dlužíš 160 litrů jako každej v týhle zadlužený zemi! Z toho se ty kripliku vychcanej ja mraky nevykecáš! - https://www.novinky.cz/ekonomika/409960-statni-dluh-stoupl-na-kazdeho-cecha-pripada-160-tisic-korun.html

      Vymazat
    18. 18:58 - a moc neser ty kripliku zkurvenej, nebo ti tak rozflákám tu tvou dršku zajebanou, že to zacvakáš všecko i za mě, i kdyby ses měl kvůli tomu točit vokolo tyče dalších 50 let svýho bezcennýho života, rozumíš, hajzle zasranej?

      Vymazat
    19. 18:39; 18:58; 20:39; 21:45
      Ty vůbec nevíš, za kolik a jak dělaji ostatní. Někteří dělaji za to, za co by jsi ty asi ani nehnul prstem.
      Tak buď rád, že jsi v teple a na nikoho tady neukazuj.

      Vymazat
    20. Tak jestli jeden každej dlužíme 160 tisíc, tak co je lepší? Dlužit to a mít se u toho dobře, nebo dlužit totéž a mít ještě k tomu holou prdel?
      A tvoje silný řeči mě fakt pobavily. :-) Jestli je to to jediný, co umíš, tak budeš mít holou prdel už napořád.

      Vymazat
    21. 10:50
      Takoví přišli po převratu k moci. Zlodějíčci a Havlovi mafie. Nevzpomínáš? A to se táhne dodnes. Právníci, kteří za touto lumpárnou stojí, státní úředníci rozprodávající, samozřejmě legálně, státní majetek soukromým subjektům za úplatu, a další třeba tuneláři a pomalu do nekonečna.
      Tím se chceš chlubit, že se při tom mají dobře?
      Jako kníže Karel, který se paktuje se Saúdama za jejich prachy na islám v Evropě.
      Jsi ty normální, a nebo z pražské kavárny?

      Vymazat
    22. 11:56
      Jsi úplně mimo, nikdy jsem nic neukradl ani k ničemu nepotřeboval právníka.
      Prostě jenom makám a vydělávám prachy, abych se měl dobře. To je celé.
      A nijak se tím nechlubím, protože to tak může dělat každý.

      Vymazat
    23. 12:14
      Jako 22:25?
      Tak to aby jsi snad už šel točit kolem, aby jsi měl alespoň na chleba.

      Vymazat
    24. 12:44
      Pokud kolegovi (22:25) vyhovuje dělat 260 hodin za 15 hrubého, tak nic proti tomu.
      Komu by to nevyhovovalo, určitě by s tím něco dělal. Práce je všude plno a za víc.
      Je potřeba nebrečet, ale starat se.

      Vymazat
    25. 13:04
      To je vidět, že máš málo zkušeností.
      Tak ať ti to dlouho vydrží.

      Znám jednoho, který dělá za slušné peníze, úkoluje dělníky a vždy říkal, že když se postaráš, tak máš. A povídal co a jak si pořídil, kolik si vydělal, co dovedou děti. Prostě umí.
      A po čase se zjistilo, že ho žena opustila, má dluhy, žaludeční vředy, vysoký krevní tlak a od té doby mlčí.

      Vymazat
    26. 13:04
      Už jsi se někdy staral, až jsi se klepal a nikam to nevedlo. Prostě plno práce do černé díry a ono nic?
      Tak buď rád.

      Vymazat
    27. 13:57
      Zkušeností mám možná málo. Ale manželku mám bez mála pětadvacet let pořád stejnou, dluhy žádné, zdravotní testy jsem měl v pořádku.
      Ale abych potěšil i závistivce, zjistil jsem si hemeroidy. Ale úspěšně je léčím.

      Vymazat
    28. 13:57 To je podobné jako u pana profesora, který byl sedm let v Americe a dělá machra jak umí. Má ostré lokty a na pozici, kde se nachází je mistr světa, každý se mu klaní. A proto poučuje druhé, jak by to měli dělat. Lže do publikací, krade z grantů, to je normální.
      Mistr je ale jen tam, kde zrovna je. Jinde by se krčil v koutě a byl by rád, že ho nechají dýchat.
      Tím vlastně jen ostatním dokazuje, že toho moc neví.

      Vymazat
    29. 14:08 A zkusil si Lnici květel? Nebo se pořádně najez, aby se ti sevřela zadnice.
      Oplachuj to studenou vodou, aby jsi do toho nedostal nějaké svinstvo.

      Vymazat
    30. 14:08
      Nikdo ti nezávidí. To je o životě.

      Vymazat
    31. Takhle se vydělává -

      http://www.wsj.com/articles/terrorist-suspects-in-europe-got-welfare-benefits-while-plotting-attacks-1470350251

      Vymazat
    32. 18:58 - to jsou jen žvásty podčlověka papouškujícího dokola mantry o "tržním chování jedince". Struktura pravěké tlupy přetrvává evoluční setrvačností dodnes, navzdory odlišnýmu výrobnímu způsobu, který je příliš mladý, aby zásadním způsobem změnil to, co se utvářelo desítky tisíc let! K přežití lovecké tlupy bylo zapotřebí na 1 schopného organizátora (náčelníka) a 1 nositelku know-how (šamanku) vždy alespoň 50 zdatných lovců a 50 zručných sběraček. Proto dodnes má např. schopnost stát se lékařem jen jeden ze sta lidí (to je pro zjednodušení použitá číslovka!). Dříve to sloužilo jako nutnost k přežití celé tlupy a potažmo druhu, dnes je to systémem zneužíváno k tomu, že lékař je placený mnohem více než třeba horník, ačkoliv jeho práce je těžší a v pravěku by dostával větší kus masa než šamanka z logických důvodů. Rovněž pojem "zákazník" je proti smyslu přirozené dělby práce v lidské tlupě či pospolitosti. Směna mezi jednotlivými tlupami vždy probíhala tak, že nositelé genů náčelníků a šamanů rozhodli z titulu své intelektuální převahy, co je dobré pro přežití celku směnit a co nikoliv! Tak tlupa dostala potřebné komodity k přežití výměnou za ty které pro ní jsou zbytné či postradatelné. V současné době kdy byla koherentní společnost atomizována židovským výrobním způsobem (kapitalismem) toto přestalo platit a v důsledku toho jsou nekompetentní jedinci - s geny řadových lovců a sběraček - nuceni sami přejímat funkci náčelníků a šamanek a to zcela zjevně bez znalosti či schopnosti posoudit důležitost té či oné komodity pro zachování existence své osoby a své rodiny či celé komunity. Čili za bláboly o "svobodné interakci mezi jedinci" a "tržních mechanismech" je pouze snaha úzké skupiny ovládat druhé prostřednictvím jejich nižších intelektuálních schopností či zkrátka profitovat prostřednictvím převahy těch vlastních nad schopnostmi ostatních.

      Vymazat
    33. 10:50 - Lepší je NIC nedlužit a hrdě stát! Holá prdel svobodného člověka cti netratí, zarostlá prdel lokaje nosatých nepřátel lidstva a parazitů jakým jsi ty je ostudou nejen národa, ale celé naší rasy! A to vše kvůli dreku, "zlatému teleti", jemuž tě nosatci naučili se klanět a vzdávat úctu, kterou árijskej člověk věnuje jen zasloužilýmu člověku svého národa či rasy!

      Vymazat
    34. 10:50 - že jsi podčlověk dokazuje i teto citát velkého německého filosofa: "Touha vlastnit může být přímým (i když vedlejším) produktem tzv. vůle k moci (tj. realizovat se za pomoci věcí, vášní na úkor druhých lidí). Zde je nutno podotknout, že „člověk se pokusil stát nadčlověkem, aniž by byl člověkem.“ Fridrich Nietzsche.

      Vymazat
    35. Proč vehementně překrucujete moje výroky? Že holá prdel cti netratí, s tím souhlasím. Jen je podle mě lepší holou prdel nemít. A s dluhama to nesouvisí, já nikomu nic nedlužím a žádnýmu teleti se neklaním. Jen si hezky žiju, je to hřích?
      Navíc žádnou "touhu vlastnit" nemám ty filosofe. Já vlastním jen to, co potřebuju k pohodovýmu životu. Takže nějaký kecy o podlidech, nadlidech, nosáčích a jiných, jdou mimo mě.
      Je potřeba si neplést pojmy s dojmy.

      Vymazat
    36. 16:48
      Já ti rozumím, je lépe žít jako vypasené prase v chlívku, být vždy se silnějším, dávat rozumy o tom jak to má člověk správně dělat, protože v současné době je mu dobře a čekat na porážku.
      Cítím s tebou. Protože makat a makat je rozdíl. K tomu dojde člověk až po dlouhých letech přesahujících jeden lidský život.

      Vymazat
  15. tento židovský pornoherec se zhlédnul v židovském pornoherci Rozenbergovi. Co tak do firmy a třeba točit na soustruhu, at´ děláte něco, co společnosti něco přinese, at´ vytváříte tzv. užitné hodnoty pro společnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť on přeci točí.
      Svoji 13 cm hřídel o průměru tři cm.

      Vymazat
  16. Já jsem slyšel,že i Putin je buzna,tak to ten Janda bude v dobré společnosti 4%tní menšiny.Pan Janda má na NR skvělou reklamu a ještě zadarmo.Porno na webu NR je Davidova parketa a pro homoonanisty dobrá adresa kde se můžou ukájet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro buznu s dobrým sluchem může být buzna i Putin. Proto je v Rusku zákaz propagace homosexuality a podobných nepřirozených zvráceností.

      Vymazat
    2. No jo.
      A ještě buzici chtějí děti do opatrování.
      Když je buzictví tak přirozené, ať si mimino teplí zkusí upíchat sami mezi sebou.
      A potom uvidíme, co se jim narodí.

      Vymazat
  17. Jakubu Jandovi a jeho současné "úloze", se věnuje, dle mne, zbytečně moc času a energie. Nejsou jen "Evropské hodnoty, které "reprezentuje"....
    Dokument "Migrační manifest" -
    www.migracnimanifest.cz, , který v roce 2015 vytvořilo Konsorcium nevládních organizací pracujících s migranty v ČR, o.s. 2015 ment
    prokázal, že se nejedná o několik "poblouzněných" jednotlivců, ale o organizované a cílené jednání řady tzv. neziskových organizací, financované ze zahraničí.
    Jejich činnost by si zřejmě zasluhovala důkladný právní rozbor, zda nejedná o porušení příslušných zákonů a předpisů ČR.
    Bohužel, přístup příslušných státních a soudních orgánů k činnosti těchto organizací, připomíná v tomto případě, přístup obdobných orgánů k problémům v pohraničí v době konce 1.republiky. L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Doufejme, že je brzy dá někdo na sklo, aby se vidělo, co to je za šmejdy a odkud jsou placení.
      Prachy jdou asi od Saúdů a ideologie z USA.

      Vymazat
  18. Kdyby te Ivanku nechytli hned prvni rok pri zlodejnach, mohl jsi byt dodnes ministrem a nezavidet uspesnejsim. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo hochu. To by jste ho museli vzít mezi sebe.

      Je to podobné, jako když sedíš v kanclu, všichni kradou, ale jen na tebe to hodí, protože si jim nesedl.

      Nebo nechceš lhát do grantů a vědeckých publikací.

      Vymazat
    2. Bezmozek a bezdiakritik 19:12 ví o ministrování dr. Davida kulový. Jen pomlouvá a vymýšlí si kraviny. Podívej se do novin nazpátek, proč byl dr. David odejit z ministerstva! Šlapal na kuří oka pojišťovnám a lékové mafii a to se jeho kradoucím druhům ve zbrani nelíbilo. Možná, že ty jsi jeden z těch prevítů, kteří se Davida jako ministra báli. Že to tak bude, jelimane?!

      Vymazat
  19. Mám za to, že toho nedovzdělaného honibrka pase sám protektor z US ambasády. Jinak by si ten drzý sráč nebyl tak sebejistý a protěžovaný, a dávno by lezl kanálama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ty jeho články nejsou z jeho hlavy, na to je ten vořech příliš blbý.

      Vymazat
    2. Honibrka pase buzík. To je trefa do přímo černého. Gratuluji.

      Vymazat
    3. A kdo z nich dělá tátu? Pan velvysranec, nebo Jakub?

      Vymazat
    4. Nevím. Možná to maj na střídačku.
      Přesně by to věděli ve veškrnovic spolku.

      Vymazat
  20. Znalců je tu, jak se zdá hodně, ale dokážete někdo přečíst (zodpovědně) čínské znaky na jeho prsou???
    Volič-Vilč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to trochu zajímalo. Jestli to není: smažené krabí závitky a to druhé: šumivé saké. Něco podobného bylo kdysi v jakémsi seriálu.

      Vymazat
    2. Anonymní5. srpna 2016 10:06
      Zatím nejpřesnější rozluštění, díky:-) P.K.

      Vymazat
  21. Dost důležité. Jak je vidět, tak někdo dělá popularitu někomu, kdo za to ani nestojí.

    http://www.skolaalternativ.cz/wp-content/uploads/2015/11/0220_EA_PSA_brozura_TTIP_Hilary_160x220.pdf

    OdpovědětVymazat
  22. Nic tak výstižně neprozrazuje pokrytecký smysl a "hodnotu" všech těchto nevládních (think-tanků) jako zaangažování pokleslých kreatur typu Jakuba Jandy v nich .. A tento Janda není - bohužel - jediným prostitutem, který se u nich prodává. Obávám se, že doba jich nasekala víc než na co bychom jako národ mohli být kdy hrdí.

    OdpovědětVymazat
  23. Karel fialové číro,je tam sním taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a je to hlavní hulibrk.

      Vymazat
  24. Současná EVROPSKÁ HODNOTA by byla urychlené rozpuštění socialistického tábora a nyní všehoschopného Eurosojuzu.Čím déle se bude tato agónie oddalovat, tím více se 27 bude řítít po skluzavce do europrůseru.

    OdpovědětVymazat
  25. Já J.Jandovi musím poděkovat za zveřejnění proruských vebů.Některé jsem neznal.Jenom mu tam chybí Kosa,tu by měl doplnit.Ihned je rozesílám všem známým.Učiňte to taky tak.
    http://svobodnenoviny.eu/cibulkovy-seznamy-spolupracovniku-a-agentu-stb-na-me-nemely-za-to-dnes-jiz-figuruji-ve-dvou-seznamech-nepratel-lidu-z-dilny-pornoherce-jandy/ Radson.

    OdpovědětVymazat
  26. Pro 18,39 Vy si myslíte že nemáte dluh ale to se hrozně mýlíte, protože v tomto systému čím máte větší majetek tak máte větší dluh, kdo jiný může ten státní dluh zaplatit než ten kdo něco vlastní. Jste hrozně najivní a nafoukaný, nebo si myslíte že nám ten dluh někdo odpustí. Platit budou ještě naše děti, to je ta perspektiva. MOTROK 21 STOLETÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsi na to přišel? Čím máš větší majetek, tím máš větší dluh? Co je to za demagogii? Nejsem ani naivní nafoukaný. To, co mám, mám ze svý práce.
      A jestli jednou budou moje děti muset něco platit, tak aspoň budou mít z čeho.

      Vymazat
    2. Není to žádná demagogie, protože jen menšina si žije lépe a ostatní hůř nebo v lepším případě stejně jako za socíku, kdy jsme státní dluh neměli. Je jasné, na koho ten dluh padl a kdo si díky němu žije lépe, kdo sebe zadlužil a tvrdí, že jsme se zadlužili všichni. Chybou nás ostatních je jen to, že jsme tuhle situaci dopustili. Bohatí dluží chudým, to je prostá logika a nic s tím neuděláš!!! Eva

      Vymazat
    3. Evo, bohatí dluží chudým? A co jim dluží? A za co jim dluží? A kdo je bohatý a kdo chudý? A co změnit názvosloví a místo bohatí a chudí říkat šikovní a líní?

      Vymazat
    4. 9:20 Člověk má dáno mnoho věcí. A proto dělení na šikovné a líné je zavádějící.
      Znám mnoho líných lidí, kteří se mají dobře a ještě více dříčů, kteří se mají daleko hůře než ti líní.
      V tom co ty říkáš to není.
      To je právě názor nadlidí z pražské kavárny, kteří jsou líní, "nadřazení" a proto se snaží zůstat u lizu a vytvořit mezi lidmi zdání nadřazenosti tak, aby si je stále volili.
      Hrůza by byla, kdyby nadčlověk s rodokmenem musel vzít lopatu a dělat s ní za 13 hrubého celý život.
      To by potom to rušení Benešových dekretů nebylo tak snadné a ani bratříčkování se za mrzký peníz Saúdy.

      Vymazat
  27. Ten ubožák krásně zapadá do celého toho zvrhlého cirkusu EU. Lépe si vybrat nemohli dalšího užitečného idiota a symbol Sodomy Gomory.:-))
    On to bude takový zákeřný udavač, provokatér. Když čtu ty jeho ejakuláty napadá mě, zda vůbec dokončil pomocnou školu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověče, je to asi Bc, to jest blbec.

      Nevím, zda-li půjde na magora Mgr.
      Nebo na praštěného holou debilitou PhD.

      Vymazat
    2. No, jak koukám, zatím je to do-cent. Až se trochu vykrmí za ty jidášský groše, bude přes-cent.

      Vymazat
    3. No prostě je to čůrák.

      Vymazat
  28. Ukrajinci poslali do Varšavy na schůzku NATO pornohvězdu

    https://www.youtube.com/watch?v=IWNMaKzrSOw

    Co naše delegace v čele se Zemanem, podali ji ruku?
    U nás je všechno možné. NATO není vůbec prudérní.

    OdpovědětVymazat
  29. Pořád čtu v komentářích o jakýchsi "degenerátech". A hle, tu je jejich král. Bohužel, ti co si jej vybrali, jsou mu rovni a nechápou, že nad nimi existují lidé, převyšující je ve všech ohledech ač nemají viditelné známky dnešních elit. Potom člověka napadá, jestli to kastování lidí v minulosti nemělo jiný význam, než se dnes říká.

    OdpovědětVymazat
  30. Jen pro silné žaludky: https://pornfile.cz/!pYaKKTAFm/jakub-janda-evropske-hodnoty-mp4

    OdpovědětVymazat
  31. Největší degeneráti jsou ti, kteří se i přes všeobecný lidový nesouhlas paktují se Saúdama a připravují jim půdu pro islamizaci Evropy.
    Příklad je možný vidět v bývalém předsedovi TROP 09, který ještě navíc z důvodu svého vznešeného původu, horuje za neustálé snižování významu Benešových dekretů, a židozednářských posluhovačích v jednotlivých vládách.

    OdpovědětVymazat
  32. Kdo stojí nad elitami?
    Co to je elita?
    Snad herci v politice?
    "Nadřazenost" se předávala rodově a podle rodokmenu bylo vidět, jak je dotyčný "vyšlechtěný". Takové šlechtění často vedlo k neblahým trvalým rodovým následkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto se někteří uchýlili k páření s "podřadnými" poddanými.

      Vymazat

Reklama