Reklama

.

.

pondělí 15. srpna 2016

Moskal: Krym ukázal, že máme zrádců víc než během druhé světové

15. 8. 2016    zdroj
Události roku 2014 na Krymu ukázaly, že na Ukrajině je mnoho zrádců. S tímto prohlášením vystoupil vedoucí Zakarpatské oblastní státní správy Genadij Moskal v rozhovoru s Rádiem Svoboda, jehož text byl zveřejněn 14. srpna.



"Víte, Krym ukázal, že máme zrádců více, než jich kdysi bylo během druhé světové války. Ideologicky určitě u nás není něco v pořádku. Podívejte se na Krym. Ministerstvo vnitra, kde jsem pracoval - téměř nikdo neodešel. Téměř nikdo. SBU. [Na ruskou stranu okamžitě přešla] vnitřní vojska. Černomořská flotila, ozbrojené síly," uvažuje Moskal.

Podle něj se podobná situace rozvíjí na Donbasu, v čemž vedoucí Zakarpatské oblastní státní správy vidí vinu "inteligentních lidí" ze strany úřadů.

"Kde jsou ti "inteligentní" lidé, kteří tehdy stáli v čele administrativ (Luganské a Doněcké oblastní státní správy - pozn. red)? Jejich jména si už nikdo nepamatuje, nikdo je nevolá k výslechu na GPU (Generální prokuraturu Ukrajiny)? Vlastně předali moc!" je rozhořčen Moskal.


Připomeňme si, že dříve ministr dočasně okupovaných území a vnitřně přesídlených osob Vadim Černyš požádal, aby nebyli za zrádce považováni ti Krymčané, kteří obdrželi ruské pasy.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

63 komentářů :

  1. Ten Moskal se s těmi zrádci trefil a to hlavně do sebe...jak může s takovým příjmením (rusky "familií") dělat pro chazary z Ukrajiny,USA,Izraele proti Slovanům ??!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v každej rodine sa nájde čierna ovca...
      A okrem toho, tomuto exempláru stačí pozrieť do ksichtu a vidno, čo je to za retarda. Takého ľahko kúpiť aj za Pomočenkove cukríky.

      Vymazat
    2. Do rozvrácení Ukrajiny investovalo USA pět miliard dolarů s cílem přerušit slibně se rozvíjející spolupráci mezi Německém a Ruskem. A povedlo se. Nejvíc na tom doplatí Evropa. Erdogan sice zvládl puč proti sobě, odhalí všechny spolupracovníky CIA, ale USA neskončí. USA totiž nic jiného nezbývá. Oni musí rozvracet stát za státem, vyvolávat války pro svůj zbrojní průmysl. USA je nejzadluženější stát na světě s nesplatitelným dluhem. A USA dává světu na výběr. Buď budete platit naše dluhy, nebo rozpoutáme atomové válečné peklo na Zemi. A můžeme si vybrat. Rusko a Čína vsadily ne na válku, ale na oslabování USA obchodováním bez dolaru a výsledek je že USA zuřivěji a zuřivěji hrotí všechny jim vyvolané války. Hraje se tedy o čas. Čím déle se Rusku a Číně podaří udržet Mír, tím déle bude USA krvácet a možná ztratí vědomí a vše se obejde bez totální války. V opačném případě nám nepomůže ani Bůh

      Vymazat
  2. Už je to tak pane Moskale, nedivte se. Asi jste byl ubohá odporná autorita a proto za vámi nikdo nešel.

    OdpovědětVymazat
  3. Důvody proč zrádce legitimní vlády, svržené kyjevským majdamem, nazývá jiné zrádci, jsem ještě schopen pochopit, zvláště když mu, a jemu podobným, "zvoní hrana".
    Nechápu ale důvody, proč podobné "bláboly", otiskuje web Nová republika.
    Věřím, že se jedná pouze o "omyl" ...

    OdpovědětVymazat
  4. Na Ukrajině navíc mnohdy není jasné, kdo je kdo. Většinu budovy velení ukrajinské tajné služby již zabrali příslušníci amerických tajných služeb. To je horší situace než u nás, kde může na základě dvoustranné dohody operovat CIA bez kontroly našimi tajnými službami. Ukrajina je tedy ještě ubožejší kolonie než naše republika.

    Nelze vyloučit, že se jedná o americké agenty – Ukrajince zcela mimo kontrolu ukrajinské vlády a jejích silových složek. Přitom ani sami agenti nemusí vědět, pro koho vlastně pracují......
    Vzhledem k dlouhodobé nenávistné protiruské propagandě na Ukrajině je pravděpodobné, že lze naverbovat agenty k provádění teroristických akcí na Krymu. Nějaký samohonem posilněný trouba se na špinavou práci určitě najde. Věřím, že z fašistů potetovaných trojzubci a hákovými kříži se jich najde dost i z ideových důvodů. Stejně jako pár desítek tisíc podobných zločinců, kteří dělali za druhé světové války protiruské a protipolské etnické čistky a sloužili v nacistických koncentračních táborech jako dozorci...[MK]

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Martin-Koller-Putin-je-vytahl-ze-zumpy-Pravda-o-ceskem-islamu-449083

    OdpovědětVymazat
  5. Ukrajina je kosmopolitní slepenec. Volání po nějakém nacionalismu je tudíž hodně velkou iluzí několika mocných. Navíc, ti mocní udělali z 90% běžných občanů žebráky. Koho, nebo co mají obyčejní lidé bránit? Svojí chudobu? Lidi, kteří je do ní uvrhli?

    OdpovědětVymazat
  6. popravde nikdy v dejinách Ukraina neexistovala - toto územie ktoré sa tak nazýva dnes nemá spoločnú minulosť, kultúru a ani jazyk - Kiev bol guberniou - za cára ... za Lenina strediskom moci - úradovňa, a okolo zasa dielčie územia -

    OdpovědětVymazat
  7. Rochníte se tady v jednom velkém bludu. Faktem je, že svět neuznal Krym jako ruský a připojení Krymu k Rusku je hodnoceno jako anexe. Rusové kvůli tomu čelí sankcím a jsou více a více izolovaní.
    To je velký fakt a nepomůže tomu žádná propaganda, kterou přebíráte výhradně z Ruska.
    Už dokonce i náš prezident Zeman, obecně považovaný za rusofila, změnil názor a prohlašuje , že anexí Krymu bylo porušeno mezinárodní právo - např při rozhovoru zde, je to 51:20 minuta: http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/216411000370812/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi slayšel na školení,který ti do nekonečna cpou do palice v lejnohavárně?!Jsi opravdu genitální prvok stejně jako fotr notorik Havlena!!!Pamatuj,že spousta států neuznala Kosovo,ussáckej nočníku!

      Vymazat
    2. To je ten rozhovor pro Českou televizi, jehož rozsekání na kousky a používání jak se to zrovna hodí označil i pravičák Erik Best za "neprofesionální"?
      http://www.fsfinalword.cz/?page=archive&show=1&day=2016-8-15&utm_source=utm_source%3Dnewsletter&utm_medium=utm_medium%3De-mail&utm_campaign=utm_campaign%3Dfinal_word_15.8.2016

      Vymazat
    3. Je zajímavé, že zpětné připojení Krymu(který Ukrajinec Chruščov za své vlády v SSSR uloupil RF a připojil k tehdejší svazové Ukrajinské republice a kde stále bylo více jak 90% Rusů)je považováno za porušení mezinárodního práva, a uloupení Kosova Srbsku je v souladu s mezinárodním právem. To mi rozum nebere.

      Vymazat
    4. ČT odvysílala z nejnovějšího rozhovoru pouze úryvky a zatím neoznámila, kdy, a jestli vůbec, rozhovor odvysílá v celku.

      Možná je to odplata ze Zemanovy výroky o zestátnění České televize, o tom, že Petr Dvořák ČT ve skutečnosti neřídí, nebo za prohlášení, že už nikdy nepřijde do Otázek Václava Moravce. Ať už je důvod k dávkování Zemana jakýkoli, není to profesionální.[EB]

      http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/erik-best-davkovani-zemana-pomsta-verejnopravni-televize/

      Vymazat
    5. Pražští kavárníci s lokajem Dvořákem v ČT se zase střelili do vlastní nohy.

      Vymazat
    6. pro 10:13 = i kdyby to rozsekali na kousky, tak Zeman zcela jasně změnil rétoriku ohledně Krymu, je to anexe a byla porušena mezinátrodní pravidla ze strany Ruska. To je v tom rozhovoru jasně slyšet.
      Asi mu už bylo trapné držet se nějaké propagandy z ruska - když je přece prezidentem našeho státu !

      Vymazat
    7. Zřejmě už sis doplnit informace i hladinku,takže nám vysvětli,kde vzali ussáci rozhodovat o něčem,do čeho je jim leda Putna nebo Janda!A co nám řekneš na téma Kosovo,havloide?!

      Vymazat
    8. Není trochu zvláštní, když stejní lidé, kteří prohlašují Zemana za idiota a lháře, se v případě Krymu ohánějí jeho názorem? Ani bych se nedivil, kdyby to Zeman řekl jen proto, aby ukázal jejich pokrytectví.

      Vymazat
    9. Banderovci a vyvrhelové nemají nárok na Ukrajinu, natož na Krym.
      Dopadnou špatně, protože jsou špatní. Plní zloby, nenávisti a vzteku.

      Vymazat
    10. ČT a parta havloidů zalezlých v pražské kavárně chce jen rozeštvávat.
      Lid sám uzná, co je vhodné i bez manipulace. A to je nejvíce štve.

      Vymazat
    11. 1408 = s odtržením Kosova nesouhlasím, a ty snad ano ? Pokud nesouhlasíš, proč potom velebíš a hodnotíš úplně naopak naprosto podobnou akci s Krymem ? A nezačínej prosím něco o referendu - a srovnej si to třeba : kdyby bylo referendum třeba v roce 1938 v Sudetech, tak Sudety by se připojily k Německu ještě rychleji, než to udělaly.

      Vymazat
    12. 15:14 Chujmere debiloviči,Krym banderovcům nikdy nepatřil,tak drž pec a nepindej hovadiny,ty slaboduchej ožralo!!!!!

      Vymazat
    13. 15:14 Odtržení Kosova proběhlo v rozporu s mezinárodním právem, přesto bylo ostatními státy uznáno za legitimní. Tím se stalo právním precedentem, na který se Krymský parlament při vyhlášení referenda výslovně odvolával.

      Při srovnávání se Sudety ignorujete několik podstatných rozdílů:
      1) V Praze neproběhl puč, který by dosadil ostře protiněmecké vedení.
      2) Sudety neměly žádný "Sudetský", demokraticky zvolený parlament s pravomocí vyhlašovat referenda.
      3) Území Sudet nikdy samostatně nepatřilo Německu

      Vymazat
    14. Sudety jsou německý výmysl! Taková zem v Českém království nikdy neexistovala! Němci v Čechách a v Moravě i Slezsku, ale i Lužici kterou získali výměnou za část Falce (Chebsko - Egerland) obecně byli pouhými hosty a jasně nade vše to deklaroval Václav IV. v Kutnohorském dekretu! To je sakra rozdíl oproti Tavridské gubernii, jejíž je Krym nedílnou součástí (část je okupována tzv. Ukrajinou). Tavridská gubernie na základě smlouvy mezi Kateřinou Velikou a Vysokou portou jasně hovoří o tom, že tato přináleží Ruskému impériu a kdyby ono ji kdykoliv v budoucnu ztratilo, automaticky se vrací Osmanům (potažmo Turecku)!! Tudíž ze zákona v roce 1954 mělo Turecko vznést nárok na Tauridskou gubernii! Jenže vědělo že jde o nezákonný, dočasný akt, proti vůli legitimního ruského imperátora, který žije ve vyhnanství! Nyní se tedy nevrátila Rusku, jelikož ruská být nikdy nepřestala! Pouze jak píši, její severní část je okupována nelegitimní tzv. Ukrajinou - dočasně!

      Vymazat
    15. No tak pripustme ze Rusove po krymskem plebiscitu a nasobnem nedodrzovani slibu danych krymu Ukrajinou, si vzali to co jim historicky patri

      mimo toho Chruscev dal Krym Ukrajinske lidove republice v ramci Sobetskeho svazu.

      a pokud i to neuznate, ze Chruscevuv dar byl vlastne presunuti administrativy v ramci SSSR tak si uvedomte ze kdyby Reagan neochcal Gorbyho dodrzel sve ustni sliby (Gorby pitomec mu veril) tak by NATP zustalo u Nemeckych hranic tak jak to bylo slibeno a na zaklade ceho se Rusko vzdalo nas satelitu.
      Cili levarna z prava se odrazila po case z leva

      Vymazat
    16. 15:14 Kdzž srovnáváte Krym a Sudety, porovnávejte důkladně:
      Sudety byly Německu darovány Mnichovskou smlouvou. Po pádu Německa byla Mnichovská smlouva anulována a Sudety vráceny ČSR.
      Krym byl Ukrajině darován jen Chruščovem, bez souhlasu parlamentu, v rozporu s tehdejším právem. Takže nejpozději při rozpadu SSSR měl být Chruščovův protiprávní akt anulován a Krym se měl vrátit Rusku.

      Vymazat
    17. 9:31 – Kdybys byl na místě Putina, a Ukrajinu by převzaly USA, a Krymčané by chtěli pod Rusko, pak pokud bys nebyl idiot, hrábl bys po Krymu bez zaváhání, stejně jako Putin.
      Mezinárodní právo je taková hra na kočku a na myš. Je to blud. V podstatě se stejně jedná o právo silnějšího.
      Podle mezinárodního práva jsou v právu vždy USA, protože mají nejsilnější armádu, jejich měna je světovou měnou, mají podplacena světová média a mnohé úředníky všech vlád světa.

      Bylo snad podle mezinárodního práva v pořádku, aby USA během dvaceti let pomocí 5 miliard dolarů podkopaly Ukrajinu, učinily ji svým nástrojem proti Rusku, a pomocí svých favoritů svrhly legální vládu, ať už byla jakákoliv?
      Je snad podle mezinárodního práva v pořádku, aby USA rozhodovaly o tom, která vláda bude kde vládnout? A svrhávat vlády cizích zemí a rozvracet je?
      Rusové se na Krymu udrželi pomocí referenda. USA se snaží udržet pomocí bombardování, korupce a barevných revolucí, pomocí hospodářských sankcí a hrozeb.
      Takové mezinárodní právo je jen obehraná falešná písnička, kterou si zpívají ti, co moc čtou noviny.
      Kdo čte noviny, ten se po chvíli buď poblije, nebo časem úplně zblbne.

      Ukrajina si nemusí vymýšlet vnějšího nepřítele. Jejím největším nepřítelem jsou její vlastní židobanderovci, řízení z USA.
      PB

      Vymazat
    18. Pro 15.14 : Sudety nikdy nebyly součástí Německa !!

      Vymazat
  8. Majdančíci s banderovci ještě stále chtějí skákat a šířit americkou demokracii. U nás by také americký velvyslanec rád viděl nějaké hezké povstání.
    Zatím si jen může mrskat ohon v barevném průvodu.

    OdpovědětVymazat
  9. A to stále chtějí někoho poučovat.

    Audit odhalil, že Pentagon nemá tušení, kam zmizelo 6.5 bilionu dolarů http://www.activistpost.com/2016/08/audit-reveals-pentagon-doesnt-know-where-trillions-went.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam by zmizeli dolárky - přece jim je ukradl Putin. Vy to nevíte?

      Vymazat
  10. Bilion sem a bilion tam, a za chviličku…

    http://gizadeathstar.com/2016/08/trillion-trillion-pretty-soon-youll-talking-serious-money/

    OdpovědětVymazat
  11. Jestli to není mírně naopak. Amerika a EU ponouká a majdančíci s banderčíky skáčou od radosti. A když to skákání přeženou, pak začínají mít jejich sponzoři strach.

    Ukrajina se pokouší zatáhnout USA do poslední zoufalé války s Ruskem http://www.veteranstoday.com/2016/08/13/ukraine-trying-to-pull-us-into-last-ditch-war-with-russia/

    OdpovědětVymazat
  12. Ten člověk je snad jenom prostoduchý, protože mluví o zrádcích na Krymu. Koho považuje za zrádce ? On si snad myslí, že když se země jmenuje Urajina, tak jsou všichni rázem tupohlavými Ukrajinci ? Nikoliv, vždyť většina Ukrajiny je historicky ruská a ruskojazyčná. Copak nějaký Juščenkův dřívější výnos o ukrajinštině a o faktickém likvidování ruštiny udělá z nějakého Rusa Ukrajince ? Banderovec Moskal moc dobře ví, že Krym byl naopak zrazen Kyjevem, který se dlouhodobě snažil vynulovat jeho autonomii. A obyvatelé Krymu si stáli na svém, sami sebe rozhodně nezradili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1350 = jstze na omylu s tou ruskou menšinou na Ukrajině. Žije tam pouze okolo 20% rusé menšiny, většinou na východě - část tohoto východu je nyní zmítána válkou a další čáast Krym je anektován Ruskem.
      Určitě ale na Ukrajině nežije většina ruské menšiny - je to pouze asi 20% (okolo 8,5 milionu obyvatel včetně Krymu): http://www.hks.re/wiki1/doku.php?id=ruska_mensina_na_ukrajine

      Vymazat
    2. Nauč se česky ty chujmerovskej omyle přírody!!!!!

      Vymazat
    3. 14:07 - Malorusové jsou Rusové! Suržyk je maloruské nářečí, tedy ruský dialekt! Ukrajinci v Rusku vůbec nežijí! To je vynález rakouské tajné policie. Je to přesně naopak! Jen 20% Rudorusů lze považovat za tzv. Ukrajince - tedy Rudorusky šmrnclé Židem, Polákem a Němcem uniatského vyznání. Jenže mnoho Rusů se v koncentrácích zřízených c .k. armádou dozvědělo, že vůbec nejsou Rusíni (či Červenorusové nebo prostě Rusové) nýbrž - jakýsi "Ukrajinci"! Ha! A dostali "lukrativní" nabídku - buď tam zdechnou hladem jako Rusové - potažmo Rusíni, nebo budou mít čest pandou za císaře Pána a jeho ródinu na frontě jako "Ukrajinci"! Proto mnozí zvolili tuto podivnou smyšlenou národnost. Agent Uljanov, evidovaný c. k. tajnou policií jako "protiruský aktivista" pak zavedl nucenou ukrajinizaci i v Malorusku! - http://monarchista.cz/clanky/souhlasime/608-jsou-ukrajinci-narod

      Vymazat
    4. Oprava: padnou za císaře ... A takhle nějak vypadal koncentrák na "výrobu Ukrajinců"! - http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/

      Vymazat
    5. 14:07 Měl byste číst trochu pozorněji, nebo lépe chápat. Autor 13:50 mluví o historii území, vy o obyvatelstvu. Klasik by řekl: "Pláčete dobře, ale na špatném hrobě".

      Vymazat
  13. Vy hovni,co tu vedete ty debilní řeči o protiprávní anexi Krymu Ruskem by jste si měli nejen do srovnání dát kauzu Kosova,ale i prostudovat dějiny:
    V r.1774 po Tureckem prohrané válce připadl Krym Rusku a vládce Turecka podepsal s Kateřinou Velikou smlouvu o tom,že bere na vědomí ruské vlastnictví Krymu a pokud nastane situace kdy Krym bude z jakýchkoli důvodů vyjmut ze sestavy Ruského impéria,připadne automaticky Turecku....o žádný pojebaný uKrajině ani ničem podobném se v té stále platné smlouvě nemluví...takže jediný,kromě Ruska,kdo si na Krym má dělat nároky je Turecko a ne nějaký přiblblý pašalík,tvářící se a chovající,jako Chazarský kaganát,řízený z JewYorku a Tel Avivu.
    Ty šaukle,co s Krymem dělali bolšáni Lenin a Chruščov,oba s nemalým podílem chazarské krve,byly protiprávní a nemají žádný,vůbec žádný vert a odvolávat se na ně podporovateli fašistů a různých jiných židobijců je dnes velice směšné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Je v tom zase židárna. 12 klanů se mrská mezi sebou prostřednictvím gójů.

      Vymazat
    2. Pozor! Nejde o žádný "Krym"! Ta smlouva s Vysokou portou se vztahuje na celý Tauris! Ten byl včleněn do Ruska jako tzv. Tauridská gubernie! Její část dosud okupují Ukrajinci a to již od roku 1917 v rozporu s danou smlouvou! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tavrick%C3%A1_gubernie

      Vymazat
  14. "Anexe" Krymu (který vždy patřil Rusku) je protiprávní akt z hlediska mezinárodního práva, zatímco rozflákání Jugoslávie (bez mandátu RB OSN) a následné násilné odtržení Kosova od Jugoslávie je v pořádku (podle práva národa na sebeurčení), stejně jako vojenská anexe části Kypru naším "spojencem" v NATO (Tureckem), a stejně jako vojenská anexe Golanských výšin naším přátelským Izraelem (který nedávno prohlásil, že je nikdy nevydá zpátky). Neslyším nikoho protestovat proti těmto třem aktům porušení mezinárodního práva, zatímco o ruské "agresi" slyším denně tak 10x. Asi takhle tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1608 = já Vám odpovím.
      Anexe Krymu je jasně porušením mezinárodních dohod a pravidel. Je to mnohokrát potvrzené a vyspělý svět, včetně Japonska a třeba Kanady udělil Rusku sankce. Jen tak jednoduché by to nebylo, kdyby byly nějaké pochYbnosti.
      Ohledně Jugoslávie je známo, že zásahem západní koalice se zabránilo genocídě ještě většího rozsahu, než která tam tehdy byla. Mnohé věci řešil i mezinárodní soud v Haagu - takže asi také zde nebyla ta vojenská akce jen tak ze srandy. Navíc Kosovo se nikam nepřipojilo.

      Vymazat
    2. Krym se taky neměl nikam připojit, to je pravda. Jenže vzal by sis na svědomí tisíce mrtvých? Na Krym samostatný by jistě fašouni zaútočili. Samozřejmě že by utrpěli drtivou porážku a chcíplo bych jich tam jak much, a možná by to pomohlo osvobodit celý Novorusko - páč by jim nezbyly síly na uhájení Charkova, Oděsy, Dněpropetrovska ... a kdoví? Třeba by od nich byl nakonec osvobozen i samotný Kyjev a navrácen Rusku! Jenže co by to stálo životů!! Takhle to proběhlo beze ztrát ku spokojenosti všech, nakonec ....

      Vymazat
    3. A ten Kyjev se tak jako tak nakonec vrátí do Ruska, je to jen otázka času, ale bez války, v klidu a míru! Zas budou fungovat normální hranice jako dřív před tím masónským pučem - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Vymazat
    4. Jinak Krym nikdy nebyl samostatný, vždy patřil k Tavridské gubernii a ta je součástí Novoruska! A nebyl ani součástí Říšského komisariátu Ukrajine, který jinak zahrnoval veškeré jihoruské oblasti až daleko za Volhu! - http://orig06.deviantart.net/eb3b/f/2013/095/0/3/die_neuordnung_europas_by_1blomma-d60k360.jpg

      Vymazat
    5. Zde je podrobnější mapa kde je to vidět přesně! Tavridská gubernie nesla název Gotenland! - http://orig13.deviantart.net/e47c/f/2012/259/5/1/reichskommissariat_ukraine_by_1blomma-d5ewf4j.jpg

      Vymazat
    6. A dnes je část Tavridské gubernie severně od Perekopské šíje okupována Ukrajinou!

      Vymazat
    7. Ty Hovne z 16:17 z "vyspělého světa",něco tak nudnýho,plytkýho a naprosto pokryteckýho,jako tvoje argumenty o "zabránění genocídy" si nech pro fírery to ho tvýho "vyspělého světa"...jsi opravdu tak blbej a pitomej,nebo jen jedno z toho ??!!

      Vymazat
    8. OPRAVA: "Ty Hovne z 17:27..."

      Vymazat
    9. OPRAVA:"Ty Hovne z 16:27..."

      Vymazat
    10. :))) Ty časy jsou peklo! A to máme jen jedno časový pásmo! Jakej bordel teprvá musí nastat na ruský diskusi, když jeden sedí v Pitěru, druhej třeba v Novosibirisku a třetí v Petropavlovsku-Kamčatským:))))

      Vymazat
    11. 16:27 "Vyspělým světem" bych neargumentoval. Ten schválil i lživé a evidentně protiprávní přepadení Afghanistánu a Iráku. Držte se laskavě tématu, kterým je odtržení Kosova. V připojení suverénní Republiky Krym k Rusku na její žádost také není žádný problém. Zpochybňuje se právě jen akt oprávněnosti vyhlášení referenda Krymským parlamentem bez souhlasu Kyjeva a za přítomnosti cizích vojsk. A to je přesně stejná situace, v jaké proběhlo vyhlášení nezávislosti Kosova. S tím také "mateřský" stát Srbsko nesouhlasil, v Kosovu byla cizí armáda NATO a odtržení proběhlo dokonce bez referenda. Přesto Haagský soud prohlásil odtržení za legitimní. Proč tedy stejnou věc neměl právo udělat Krym? Navíc po vrcholně demokratickém referendu? Včil mudruj.

      Vymazat
    12. 1632: Roky Krym byl v Ukrajině a nic nikomu nikdo nedělal nic špatného. Žádní banderovci neexistovali, žádní fašisti nebyli známí a věci fungovaly.
      Dokud se do Ukrajiny nevecpal Rus se svými neoznačenými vojáky. Dosáhli tím akorát nenávist k RF a družba, dříve OK, se ztratila na několik generací.
      V Charkově dodnes jsou rádi, že Rus k nim nedošel. Klidně se někoho z Charkova zeptej.

      Vymazat
    13. 20:38 Neznáte časovou posloupnost událostí nebo záměrně lžete? Račte si dohledat, jak za sebou následoval převrat v Kyjevě, pokus o podobný převrat na Krymu, nové zákony Kyjeva, kdy se objevili neoznačení vojáci na Krymu, vyhlášení suverénní Republiky Krym a vznik DLR a LLR. Pak možná poznáte, jak nesmyslné je tvrzení, že se "Rus vecpal do Ukrajiny". Leda že by organizoval Majdan, ale to asi i vám dojde, že je nesmysl. Na Majdanu je počátek, a ten organizoval kdo? Za pomoci USA ti "neexistující" banderovci. Pro dokreslení si někde najděte, kdy a kdo vykradl sklad zbraní ve Lvově a také desítky záběrů, jak ti mírumilovní majdanisté zapalují a masakrují neozbrojené policisty. Tam je začátek, všechno ostatní je jen následek.

      Vymazat
    14. 20:38 Když někdo zapálí dům, tak podle vaší logiky není za jeho poničení odpovědný žhář, ale hasiči. Ti přece také kvůli záchraně životů vstupují do cizího domu a brání šíření ohně. Takto uvažovat může jen ..píp..

      Vymazat
  15. 16:27
    Ty jsi opravdu z Havla vzešlej bezmozek,kterej do nekonečna blekotá ty USSÁNÁCKÝ kraviny z lejnolahvarenský žumpy !!!!!Fotr by měl radost Chujmere debiloviči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už vypni - opakuješ se a není Ti rozumnět.

      Vymazat
  16. Mezinárodní právo porušeno nebylo. Zrádce nikde nevidím.
    Co je zřetelné, je jen tlak EU, USA a hloupost Ukrajinců, kteří si nebyli schopni poradit s ukrajinskými oligarchy. Což se hodilo západu při svém nenažraném rozšiřování demokracie a podchycení prostoduchých Ukrajinců. Pro zažehnutí majdanu byly dodány peníze, lidé a hlavně podpora neobanderovcům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:32 To si myslíš jenom ty. Nikdo jiný - ani jeden jiný stát nesouhlasí s anexí Krymu a jeho připojením k Rusku tímto způsobem.
      Měj se - a trochu popřemýšlej, není všechno tak, jak kreslí ruská propaganda.

      Vymazat
    2. Zablokovaný mozog, nikto ti do rúk nevtisol hlasovanie v OSN? Päť štátov Krym uznali, oveľa viac - a veľkých sa zdržalo! Vrátne Izraelu, usáckeho dvojčaťa!

      Vymazat
    3. 20:42 O přemýšlení nesvědčí to, že svorně bučíš se stádem, hnaným na porážku. O přemýšlení naopak svědčí to, že porovnáváš pravdivost a logiku všech argumentů. Tupě opakovat co slyší, dokáže každý přehrávač. Třeba to, že informace z Ruska jsou automaticky propaganda.

      Vymazat
  17. 13:50 o tom, jak je to ve skutečnosti na Ukrajinštině s ruštinou nejlépe vypovídá skutečnost, že se vedení banderovcu mezi sebou na jednáních baví pouze rusky, ale když se postaví před kameru, tak začnou svou koktavou ukrajinštinou, kterou se sice urychleně museli po převratu učit, ale nikdy ji pořádně umět nebudou, protože to nikdy nebyla jejich rodná řeč. Viz třeba Porošenko. Někteří se ji ale nedoučili ani dodnes viz třeba Avakov.

    OdpovědětVymazat

Reklama