Reklama

.

.

neděle 21. srpna 2016

Nejsou to žádní zoufalí imigranti, ale PLACENÍ žoldáci! Je nutné, ptát se KÝM!


Vladimíra Vítová
21. 8. 2016
Vzkaz evropským i českým politikům:
"Konce Evropy bude dosaženo. Tohle jste chtěli? Jestli ano, tak spusťte Ódu na radost."
Migrace je de facto projekt vzniku takzvaného Evropského chalífátu. Organizují ji tajné služby s cílem zlikvidovat státy a vytvořit nové, s novými „národy“ a s novými jazyky. To je důvod, proč proti migrantům nikdo vážně nezasahuje. 



Evropská státní moc je záměrně deaktivována. Záměrně je dáván prostor teroristickým útokům, při nichž evropské státy ostentativně předvádí, že nejsou schopny se ubránit. Imigrantští žoldáci v klidu prochází přes hranice, armáda nikterak nezasahuje a policisté mnohdy nesmí být ani ozbrojeni.

Již v roce 1991 proběhla v Itálii zkouška, nakolik jsou evropské státy schopny poradit si s přívalem migrantů, který jim někdo zorganizuje. 

 
Migrace do Evropy tedy reálně začala již před 25 lety! Jedná se totiž o oficiální plány EU, tzv. projekt EUROMED. Tento program počítá s přijetím až 80 miliónů imigrantů mezi lety 2010 – 2050. K této číslici dospěl EUTOSTAT. Údajně má jít o vyrovnání demografického úbytku.

Migrační příval je organizovaný. Evropské vlády samotné udělaly vše pro to, aby masovou migraci spustily. Žádná masová migrace však nezačíná sama od sebe. Napřed se objevují malé potůčky, které se časem promění v migrační řeky. Jedná se o destrukci státních hranic v přímém přenosu.

Jací migranti do Evropy přichází? Jedná se především o muže ve vojenském věku. To znamená, že se jedná výlučně o žoldáky! Ti absolvují nebezpečné plavby a mnohakilometrové organizované pochody. Každou imigrační skupinu vede lídr, který žoldákům ukazuje, kam a proč mají jít. V imigrantských táborech jsou placeni a organizováni. Těmto žoldákům jsou vydávány podivné dokumenty, které policie z nějakých důvodů akceptuje. Když však vy sami jedete někam oficiálně, tak musíte mít všechny doklady platné. U imigrantů–žoldáků ale najednou stačí pouhý papír vytištěný na tiskárně! A policisté nijak nereagují, což znamená, že tajné služby jsou informovány, protože ony samy průchod migrační vlny organizují. A jako vrchol všeho jsou v běženeckých táborech záměrnému násilí bezskrupulózních žoldáků vystavováni obyčejní lidé a děti – tedy opravdoví migranti - kteří ovšem slouží POUZE jako krytí. A vůbec NIKDO se nepokouší opravdové migranty od žoldáků oddělit!

Imigrační pochody byly organizovány kvůli vytvoření propagandistického mediálního obrázku, aby byla Evropanům předvedena takzvaná „uprchlická“ vlna. Všichni žoldáci v klidu pochodovali, aniž by zasáhla policie či jednotky zvláštního nasazení. Nyní se již oficiálně i tajně vozí do Evropy letadly.

http://nejvic-info.cz/jake-pasazery-vozi-tajne-v-noci-do-nemecka-aneb-i-nas-ceka-horky-podzim/

Není to tedy atak zoufalých migrantů, ale evropská elita jedná podle Kalergiho plánu - jde o legální genocidu evropských národů pomocí míšení ras.

http://xn--identit-fwa.com/blog/2012/12/11/il-piano-kalergi-il-genocidio-dei-popoli-europei/

OSN prosazuje oficiálně genocidu Evropy neustálým vybízení k přijímání miliónů uprchlíků, aby se „kompenzovala nízká porodnost v Evropě“. Zpráva OSN z roku 2000 má název „Migrace k náhradě původního obyvatelstva: řešení pro stárnoucí a upadající populace“ a uvádí, že Evropa bude v roce 2025 „potřebovat“ 159 miliónů imigrantů.

http://www.rukojmi.cz/clanky/810-proc-se-evropa-zmita-pod-naporem-bezencu-jichz-je-u-novych-zdi-a-plotu-nekolik-milionu

V téměř půlmiliardové Evropě vládne 28 členná evropská komise. A ten, kdo má pod kontrolou těchto 28 lidí, vládne celé Evropě!

Příčinou uprchlické krize je podle evropských i našich politiků občanská válka v Sýrii. Je však opravdu zvláštní, že uprchlická krize se přesně kryje s tím, kdy nadace OSF George Sorose darovala peníze Úřadu pro migrační politiku a Platformě pro mezinárodní spolupráci. A obě tyto organizace (a další neziskovky) začaly masívně podporovat usazení migrantů z třetího světa v Evropě. Dnes je práce pro neziskový sektor velmi lukrativní. Stačí napsat pár pro-evropských a pro-migračních článků a záhy máte permanentní pozvánku do České televize a rozhlasu. A spolu s tím přicházejí i granty a dotace. Tyto peníze ale mají za úkol pomoci zlikvidovat národ, jeho tradice a kulturu.

http://www.nwoo.org/2016/08/18/kdo-samostatne-vytvoril-evropskou-uprchlickou-krizi/

Bernie Sanders, kandidát na amerického prezidenta: „Globální ekonomika nepracuje pro většinu lidí. Je to ekonomický model vyvinutý ekonomickou elitou ve prospěch ekonomické elity."

Vloni našel reportér Sky News na řeckém ostrově Lesbos migrantské příručky. Tyto - v arabštině napsané - příručky byly dodávány takzvaným uprchlíkům skupinou, která si říká: VÍTEJTE V EU! I v naší zemi máme imigrační portál: VÍTEJTE V ČR. Je financován Ministerstvem vnitra!

http://www.imigracniportal.cz/

Naši vlastní politici nám zcela bez uzardění říkají, že na terorismus a ním související mrtvé si musíme zvyknout – viz slova „českého“ ministra zahraničních věcí Lubomíra Zaorálka, která vyřkl po útoku v Nice: „V Iráku je tolik mrtvých běžné, a tak si musíme také zvyknout.“ Mimochodem, ve Francii je vyhlášen výjimečný stav, který má trvat minimálně až do ledna 2017. Chystá se to snad i u nás?

Slovenský profesor Peter Staněk uvedl před rokem doslova toto: „Bohužel mám obavu, že jde o rozsáhlý plán, jak rozšířit kontrolu společnosti. Všimněme si, jak se v mnohých zemích začínají přijímat zákony, omezující právo na shromažďování, právo na svobodu informací a právo na svobodu slova. Formálně se to dnes staví do pozice, že je třeba bojovat proti extrémistům (pravicovým i levicovým), že je třeba bojovat proti názorům, které jsou „nesprávné“ vůči imigrantům, ale osobně se domnívám, že je to širší proces. Proces, který má podporovat pouze tzv. správné názory, a ty nesprávné se budou tvrdě perzekuovat. A mně to začíná stále víc připomínat psychologickou přípravu a spuštění Vlasteneckého zákona - PATRIOT ACT – jak tomu bylo ve Spojených státech. To znamená, že se ve společnosti vytváří klima, jehož jediným řešením bude zásadní omezení práva. Nejdříve práva demonstrovat proti imigrantům a později práva demonstrovat proti jakémukoli nevhodnému názoru. A to se může týkat i sociálních nepokojů.“

Platón: Nakonec Vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.

116 komentářů :

  1. Politická pasivita je důsledek normalizace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Politická pasivita je důsledek debilizace a ty jsi toho důkazem....
      Měrná jednotka hlouposti by se měla proto nazvat po tobě: 1 Šm čili jeden Šmídl

      Vymazat
    2. Student Šmíd, alias Růžička, Zifčák. Nebo jak to bylo.
      Něco jako majdan v Kyjevě. Jenže to jsme tenkrát ještě nevěděli o co jde. Soros byl pro nás hodný taťka.

      Vymazat
    3. Zlatý komunisti. Ti než do republiky někoho pustili, tak byl vždy řádně prověřenej. Rozhodně sem nejezdil takový odpad společnosti jako v současné době.

      Vymazat
  2. Politicky pasívní jsou i zemích, kde nikdy žádná normalizace nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. ANO budeme si muset zvyknout, jako politici, kterým občas něco pšoukne v parlamentu.
    Běžná praxe v Afghanistánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykat na to, že nám tady při atentátech budou umírat naše dĕti? Stát se takto nĕco mému vnukovi, tak si pro Zavorálka osobnĕ dojdu. Tak jsem jako voják přísahal, že budu bránit lid této zemĕ. I před vlastními zrádci!!!

      Vymazat
    2. 12:04 máte úplnou ,ale co dělat ,když národ stále čeká !? Nemáme tu člověka , který jasně řekne ,,jdeme na ně " , nebo hrr na ně !!! Stále se koukám na ty naše chlapy , jak jsou silní , třeba na fotbale , ale jako tátové stojí za prd , když nedělají nic pro budoucnost svých dětí - to je ta pravá tragédie národa !!! S pozdravem Jana

      Vymazat
    3. Milá Jano,

      ten první krok, plánovaný zločinci z CIA, dávno před rokem 89, bylo zlikvidování české armády pod rouškou profesionalizace.
      Zrušení povinné základní vojenské služby s těmito plány úzce souviselo a bez nějakých protestů veřejnosti jsme byli vtaženi do agresivního paktu NATO.
      Realita dnešní ČR :

      Máme podstatně menší armádu, než sousední neutrální Rakousko, kde je m.j. zákl.voj.služba povinná v délce 6 měsíců.
      Z české armády zbyly jakési expediční sbory, plnící úkoly v zemích, s kterými nemáme nic společného.
      Doma u maminek se válí neschopná generace mamánků,hoši, kteří se nedokázali ani v dospělém věku odpoutat od rodinného krbu,
      protože ta vojna kdysi, přece jen udělala z chlapců chlapy...
      Tak kde najít toho vůdce, který řekne "jdeme na ně."...?!

      Je škoda, že většina prostoduché veřejnosti si vůbec neuvědomuje, jak snadno byla manipulována, aniž by padl jeden jediný výstřel, po r. 89.
      Teď je pozdě, milá Jano...

      Vymazat
    4. Není pozdě,"nehažte flintu do žita",má milá,máme tu přeci genderovou svobodu a podle reklamy na viágru z "naší-vaší tv.Nova přeci "muži zatouží a ženy zmužní" a po vzoru kurdských děvčat nás zachrání a vyrvou zvrhlým rozvášněným primitivům ze stř.Východu z pařátů a tím zachrání před zhanobením a jistou smrtí....ty krásné časy teprve začínají,kdy my se budeme u televize napájet gambrinusem a ta tlustá morka Marxová-Tominová bude naše pohodlí jistit v čele šiků potetovaných kurev a duhových buzíků se stopořenými klacíky,podporovanými Džordžínou Dienstbírovou a profihoničem Jandou,už se na tu pohodu,pohodičku těším.

      Vymazat
    5. ....ano a budou do toho bušit a píchat ze všech sil svými ztopořenými klacíky až jim budou údy umdlévat (tak,jak husitům když mlátili křižáky u Sudoměře) a před džihádem saracénu nás ochrání ....halelůuůůůjáááá...h.

      Vymazat
  4. Konečně to někdo jasně a srozumitelně napsal. Bohužel, je to přesně tak. A ti naši nohsledi a leghornky pod vedením eunucha Sobotky v tom jedou, a dobře jsou si toho vědomi. Stejně jako Evropská komise a vyžírky v EU. A stejně tak lokajové, loutky a prostituti v ČT a v mediích. A vrchní "manažer" tohoto zla je tento mezinárodní chazar, který je jen "výkonným ředitelem" těch nad ním. Kdo jsou oni?
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tohle-muze-byt-hreb-do-rakve-duveryhodnosti-EU-varuje-Basta-449887

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když to tak vypadá, tak žid Soros nepatří mezi ty GLOBÁLNÍ, ale jen NÁRODNÍ.
      Třeba se dočkáme, až dědek zkusí létat jako pták. Jak to před ním zkusilo mnoho bankéřů a spekulantů.

      Vymazat
    2. Já neztrácím naději už kvůli mým vnoučatům!Ono sedět doma na prdeli,to se fakt nic nestane.Začíná nepokojný podzim a to hned 25.8.Beru si dovolenou,abych se připojil ukázat nespokojenost s politikou naší vlády,která sabotuje Ústavu,která zradila v EU,která nechala zaplavit v tichosti města černochy a statnými uprchlíky Islámisty a která leze do prdele Merklové a je připravena se do té řitě ještě víc zavrtat.Každý z nás,ve jménu našeho národa ,ve jménu klidu a míru,může přijít a ukázat,že tady nechceme multikulti,že nejsme kolonie EU,ale suverénní stát.Jenom ti páni a dámy nahoře jsou zrádci.

      Vymazat
  5. A křivák pornoherec z Evropských hodnot to podporuje. A když se nechcete obohatit, tak jste agenti Kremlu.
    No to je vůl. Lepšího ejakuláta si opravdu nemohli vybrat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty evropské hodnoty,
    ohnuté maj kokoty.
    Zabučí v nich porno bejk,
    jehož platí Saúdský šejk.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak poznáte zmrda? Tak, že vám pomocí historie bude chtít vyvolat asociace, které se mu budou hodit pro dosažení současných cílů.
    Viz 20-21.8.68 a jeho připomínání proto, abychom šli proti Rusku na Donbas a podpořili banderovskou chuntu, nebo svrhli al-Asada a nechali se obohatit. Těch je třeba se v politice a i jinde zbavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto je nutno volit SPD Tomia Okamury, jako jedinou volitelnou stranu. www.spd.cz

      Vymazat
  8. Anonymní 7:25
    Těžko vinit Saudi.
    Kdyby to nevyhovovalo USA,EU,tak by Saidi rychle uzemnili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Jedou v tom jako Turci. I když Saúdi jsou možná nadsvině i nad tím svinským státem strýčka Sama, protože:

      https://vlkovobloguje.wordpress.com/2016/08/19/cesky-preklad-utajovane-casti-zpravy-o-11-zari-v/

      V tomhle jsou namočení jak Saúdi, tak asi i FBI se CIA a dalšími. Na tomto jede celé to obohacování a podobné pitominky.

      Vymazat
  9. Placeni jsou nadnárodními gaunery,kteří nemusí mít americké občanství.


    Tyto je nutno fyzicky zlikvidovat.


    OdpovědětVymazat
  10. Všichni už to vědí, že migrace je plánovaná, že je tvořená hlavně mladými muži, že všechno je organizováno tak, aby stovky milionů těchto mladých mužů z Afriky a Asie zaplavilo Evropu. K tomu slouží neziskové, nevládní, nezávislé organizace placené a řízené velvyslanectvím USA, které nikdo nevolil a které mají větší práva a moc než vláda země kde tyto neziskovky působí. Všichni vědí, že je to likvidace Evropských národů. Je ale zajímavé, že vládci států kteří to umožňují si myslí, že snad likvidace Evropy se jich týkat nebude, že je to nepostihne a nepostihne to ani jejich děti. Co jim ti kteří tento masový exodus arabských žoldáků do Evropy zorganizovali naslibovali a jak je možné, že jejich inteligence jim není k ničemu, když nejsou schopni posoudit jak to zlikviduje všechno co jejich otcové a dědové v Evropě vybudovali. Poslední zprávu z Německa kterou jsem dostal od známého který tam pracuje byla o tom, že migranti, pět mužů přišli do prodejny u čerpací stanice v jednom nejmenovaném městě v SRN vzali si z regálů zboží a bez placení odešli přesto, že byli obsluhou upozorňování ať to nedělají a nekradou. Byla zavolána policie která všechno sepsala proti migrantům nezakročila a druhý den přijel zástupce obce a všechno za migranty zaplatil.
    Takže migranti jsou beztrestní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Také je s podivem, jak vypočítávají, kolik nám migrantů bude potřeba, abychom uživili současného molocha.
      A když se kouknete na nezaměstnanost v EU, tak práci nemají ani pro své lidi!
      Vysocetechnologický systém, jaký je v Evropě, by snesl zmenšení populace, při zachování životní úrovně. Minimálně zachování. Protože by došlo k zmenšení počtu obyvatel, tak by nemusela být taková výroba, tím by se ozdravilo přirozeně i životní prostředí, možností k práci by bylo více ....
      Jenže to se nehodí do krámu těm neřádům, kteří nám vládnou. Vlastně ti jenom hrají komedii, že nám vládnou. Když to zvládnou i herci, tak je to pravda. Protože vládne kapitál v rukách oligarchů.
      Ti chtějí vydělávat, a vydělávat lze na všem. Na nezaměstnanosti, na migrační vlně, na válce ....
      Nejméně lze vydělat na klidu a pokoji s málem obyvatel.
      Proto to všechno.

      Vymazat
  11. Zaujal mne ze situace logicky vyplývající názor Prof. Staňka a jen bych chtěla podotknout, že i "krycí název" neomarxisté pro tzv. vítače mi do toho pojetí zapadá - jako příprava na potírání levice. Zdeňka Radičová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte plnou pravdu.
      Tím se zaměňují pojmy a jejich význam, který bude sahat i do historie, která zase bude převrácena a použita na současnou propagandu zlotřilých cílů mocných.
      Minulé pojmy a jejich význam, nebude totožný se stejnými pojmy dnes. Je to záměrné matení.
      Proto je potřeba zaměřit se na sebe, uklidnit, a za současného vnímání okolí vyvstanou události v pravém světle.
      To, že právě takovému nazírání chtějí vládnoucí mocnosti zabránit je vidět z jejich chování, kdy podporují u lidí roztěkanost. Tím však začíná být o to jasnější i cesta z tohoto utrpení.

      Vymazat
  12. Ale kulový dámy a pánové - kapitalistický systém se vyčerpal a chcípá. Nahoře je to "Vlk vlkovi vlkem" a dole je to "Člověk člověku vlkem". Zdánlivě jsme v prdeli, ale jedinou cestou jak z toho ven je komunitarismus. Neoliberální zločinný koncept, mající za cíl přesunout majetky a moc do rukou velice úzké skupiny světových oligarchů začíná skřípat a důsledkem je utahování šroubů a odbourávání demokratické formy vlády. Koncept "Co prospívá jednotlivci, prospívá obci" (neoliberální-zločinný, nahrazující demokracii kleptokracií)je třeba nahradit konceptem "Co prospívá obci, prospívá jednotlivci"! To za prvé. Za druhé je třeba dávat slovům jako pojmům správné významy. Za třetí je třeba být aktivním občanem a volit ne podle ksichtů, koblih, gulášů, předvolebních slibů, ale podle osobních zkušeností a tvrdě vymáhat plnění volebních programů. Za čtvrté - být připraven a ochoten hájit demokratickou formu vlády i silou. Je to jednoduché. Pro začátek je třeba si ujasnit, že je rozdíl mezi demokracií a humanitou. Co je demokratické, nemusí být humánní. Kdo útočí na svobodu slova, útočí na podstatu demokracie, tedy je proti demokratické formě vlády. To jsou ti různí cenzoři, sestavovatelé různých seznamů, nálepkovači. Jsou to jen bezectné kur*y prodejné, zpravidla mravů, za které by se styděla vyžilá prostitutka 5. cenové skupiny a jejich názory jsou nám a našim dětem dávány za vzor. Po ovoci poznáte je.

    OdpovědětVymazat
  13. Proč jsou nesmysly vydávané v českých médiích tak efektivní: Manipulují lidi iracionálním strachem.
    Velmi zajímavě hovořil v pořadu The World this Weekend rozhlasu BBC Scott Adams, tvůrce mezinárodně známého komiksu Dilbert. Upozornil, že v současnosti existuje už velmi rozvinutá věda o přesvědčování lidí a ta učí, že nejefektivně lidi přesvědčíte, když je zahltíte iracionálním strachem. Scott Adams o tom hovořil v souvislosti s americkou prezidentskou kampaní, avšak jeho myšlenky jsou nesmírně relevantní i pro českou politickou scénu. Chcete-li přesvědčovat, je zbytečné předkládat lidem fakta a racionální argumenty. Jsou pro ně nudné, protože jim nerozumějí. Chcete-li přesvědčovat, musíte v nich vyvolávat nesmyslný, iracionální strach. To dělají velmi úspěšně Miloš Zeman a zejména Parlamentní listy. (V ČR se při vyvolávání strachu ještě také velmi efektivně a velmi úspěšně využívá hluboce zakořeněného rasismu a xenofobie v české společnosti. Že je to všechno nesmysl, to nevadí.)
    http://blisty.cz/art/83342.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínáte se lepšit a více maskovat. To vám však nepomůže, protože budete zase odhaleni.
      Balkánská řeznice sponzoruje blisty, a podle toho, kdo financuje se musí i psát.
      Kdo vyvolává strach je ten v prvním počátečním činu PŘÍČINA.
      Reakce na tento čin je NÁSLEDEK.
      Je nutné jít až k začátkům dějů a nikoli vybírat z historické řady jeden, právě ten, který se nám hodí.
      Jednodušeji řečeno nezaměňovat příčiny a následky.

      Vymazat
    2. Ty ses snad po... "To dělají velmi úspěšně Miloš Zeman a zejména Parlamentní listy". Přečti si, Einsteine, pár amerických serverů. Možná ti dojde i to, jak a kdo ve skutečnosti vyvolává nesmyslný, iracionální strach.... Co ta válka proti teroru, iniciovaná 9/11, Einsteine?

      Vymazat
    3. To 9:14 přesně, jen ještě pro formu - často je za příčinu vydávána záminka. To je třeba si také ohlídat. Gliwice byly záminkou k napadení Polska, příčinou byla snaha anglosasů uvolnit Němcům sestu na Rusko, stjně tak to bylo s Mnichovem- záminkou bylo vylhané utiskování sudetokreatur, příšina totožná jak u Gliwic.

      Vymazat
    4. 9:21 Viz třeba
      http://www.welt.de/geschichte/article113393685/Als-Colin-Powell-seine-ungluecklichste-Rede-hielt.html

      A další povedené kousky panáčka, páníčka.
      Vietnam ....

      Vymazat
    5. "Di se vysrat!!!"Ohánět se "argumenty" z tolikrát a fatálně se profláknuvších BBC a "Čuníkových Blicích listů" může jen samolibý trotl,který není v obraze a plní jen něčí zadání a "myšlenky nesmírně relevantní",čerpané od autora komiksů pro anglosasské kretény tady těžko někoho ovlivní,neboť právě zde lidi zajímají ty "nudné" argumenty dávané do souvislostí.

      Vymazat
    6. 8:54 Umíte hezky podchytit první větou, potom ukázat na problém, vyjevit návod k řešení a na konec doporučit Váš plátek, který popírá první vyřčenou větu.
      Také bych chtěl jít na školení jak správně manipulovat lidmi. Jistě jste jich absolvoval mnoho, když to tak hezky zvládáte.
      Nebo jste se s tím již narodil?

      Vymazat
    7. A čím prosím jich - anonyme 8.54 - vyvolává Miloš Zeman ( odhlédneme-li, že zastává funkci prezidenta bez jakékoliv pravomoci, je to sedmdesátiletý stařec) v lidech abstraktní, iracionální strach? Media prosím - ta ano! Je to jejich zadání, strašit lidi i hovadinami a kokotinami, ještě vedle války a nevyléčitelných nemocí, létajících klišťat a podobně - tedy straší nás soustředěně fenomény, vůči nimž se nelze bránit ale Zeman? Ještě jsem nezaslechl od něho jediné strašidelné slovo, snad jen opakuje stále a často, že media jsou kýble sraček, kurvy a žumpa, což jsou, a všichni to už vědí, přesto namísto jiné zábavy neustále lozí po internetu ( viz odkazy semhle a tamhle) a hledají krvežíznivé sračky, aby se mohli vzrušovat a nadávat. Strach se stal pro lidi zábavou - pro malé děti už ano, neboť přiblblé kreslené pohádky cizí tvorby ( jediné, co naše TV produkuje) jsou postaveny na násilí, strachu a krvi, a děti už své porce krve při zábavě dokonce vyžadují, bez toho zábava pro ně není zábavou. Tak hluboko jsme klesli. A dospěláci totéž - zábavné je perverzní násilí, mučení a krev, láska vyjádřená sexizmem a pornohnusem, media předvádí jen bulvár ( stovky časopisů) kde je zábavou rakovina, umírání, nehody, dluhy, zoufalství, různé druhy vznešeného týrání apod. Internetová publicistika je totéž - bulvár, hnus, nehody, tragedie, lži, válka - nikde nic pozitivního, ať už jde o Parlamentní listy, či cokoliv jiného. Novinky už jsou jen kbelík hoven. A vidíte... stačí jen to nevyhledávat a nečíst, a být duševně v pohodě.A tím i fyzicky zdraví, protože deprese a strach úzce souvisí s fyzickým zdravím. Přesto lidi stále prahnou po čtení těch kokotin, diskutujou k tomu a rozčilujou se a pořád dokola, a to přestože vědí, že media jsou kurvy, které mají za úkol lidskou společnost rozložit zevnitř. Strachem, hnusem, a nemocemi. Takže nejen migranti ohrožují naši společnost, ale i media, přičemž media víc. Přesto si lidi nedají pokoj a nedají. Proč? A proč tomu říkají "informovanost" když jde jen o lži, manipulace, a šíření iracionálního strachu? V tom Zeman určitě nejede, a každý z nás je sám zodpovědný za kvalitu svého vlastního života určitě z osmdesáti procent, které může a musí přímo ovlivnit - proč si činíme život nekvalitním my samotní?

      Vymazat
    8. Pro 17:24
      Každé vaše slovo lze tesat do kamane. Dokázal jste to shrnout perfektně, klobouk dolů

      Vymazat
  14. Sračky jako jsou Blisty už nečtu. Krvavá Madla a její hlásná trouba trouby čudlíka se snaží v nás vyvolávat pocity viny a tím nás manipulovat a ovládat. Je to mainstream nejhrubšího zrna. každý je prodejný, je to jen otázka výše nabídky. Tady je to obolus ve výši jejich cti. Směšná částka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi se BL daly číst, to tam byl ještě Kotrba. S nástupem Dolejšího se BL změnily v nenávistnou protiruskou mašinerii a Čulík v naprostého lokaje.

      Vymazat
    2. Čuník Čulík prodal svojí duši židovskému Mefistovi - Albrightové,on i všichni jeho manipulovaní,jako za krysařovou pýšťalkou tupě jdoucí čtenáři jsou hodní jen toho největšího opovržení stejně,jako ten kokot z 8:54,vědomně spolupracující s nepřáteli lidstva na zničení vlastní státnosti a vlastního národa.
      Už se z toho nevykroutíte,fakta mluví jasně a už teď se modlete,ještě chvilku to potrvá a pak začne váš konec,všech.

      Vymazat
  15. súdruhovia ! - je čas na obrodu kapitalizmu! je čas na nové obdobie kapitalizmu s ľudskou tvárou, nové myšlienky, noví politici - nech odpadne to oportunistické zlo - vráťme vládu kapitalistom !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda. A nejlepším kapitalistou byl samostatný stát. Proto je potřeba znovu zestátnit to, co si současní oligarchové nakradli privatizecemi a do vedení dosadit rozumné lidi.
      Prostě kapitalismus s lidskou tváří.

      Vymazat
  16. mužete definovat čim vas "iracionalně postrašil"Miloš Zeman a Parlamentní listy,mimochodem ja zasadně takove sračky jako Britske listy nečtu a nechapu proč vi čtete P.listy nebo Nova republika

    OdpovědětVymazat
  17. Placeni jsou nadnárodními gaunery,kteří nemusí mít americké občanství.


    Tyto je nutno fyzicky zlikvidovat střílet jako prasata.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní 12:00
    Na hrubí pytel,hrubá záplata.
    Odvádět jim podobně,napsat kdo je agentem zla,kdo podporuje válku,kdo podporuje utečence.

    OdpovědětVymazat
  19. Kolik lidí v České Republice zná osobně současného imigranta z Afriky nebo arabských zemí – jakéhokoli? Naše pozornost je vychylována od konkrétních problémů buď k negativním stereotypům, nebo k odosobněným makrostrukturám, na které je možno svádět prakticky všechno. V otázce migrace jsou problémy téměř automaticky spojovány s muslimskou vírou příchozích. Přesná čísla o tom, jaké procento muslimských imigrantů do Evropy přichází, však nemáme, natož pak představu o množství uprchlíků, kteří islám skutečně praktikují. Do popředí se tak bohužel dostává narativní motiv nemalého procenta „teroristických útoků“ páchaných muslimskými migranty, byť šlo většinou o občany EU a potomky pracovních migrantů z dřívějších let. Tím se obraz migranta i uprchlíka posouvá z roviny deindividualizace do roviny patologizace, nenormality, radikality a často také dehumanizace:http://a2larm.cz/2016/08/poly-slepoty-krize-identity-a-prehrivani-spolecnosti/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áááá,další takovej tak chytrej,až je z toho blbej.
      "Do hovna nemusíš šlápnout až u sebe v kuchyni,abys zjistil,že je to ganz eklhaft.."
      Zaplať zatím pánbů za to,že ty zkušenosti přímo na svý kůži nemusíme získávat tady u nás doma a na každým rohu,ty hňupe!!!

      Vymazat
    2. Další hezký pokus, jako v 8:54.

      http://www.bbc.com/news/world-europe-34131911

      http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Migration_and_migrant_population_statistics/cs

      Po zkušenostech z jiných zemí je potřebná prevence, aby se něco podobného neodehrávalo i u nás. Pokud dojde k tomu, že každý bude znát nějakého uprchlíka, bude již pozdě.
      Dále je nutné provést širokou analýzu a následně komplexní řešení tak, aby k něčemu podobnému nedocházelo.

      Vymazat
    3. 12:53 Jak je vidět, tak Vás poznává mnoho lidí a samostatně.
      Musím uznat, že Vy jste jiný level, než váš kolega Ejakulát Pornoherec.

      Vymazat
    4. Anonyme 12.53 -máte naprostou pravdu, a přesto vám lidi tady spílají. Proč? Přesně takhle vypadá zmanipulovanost, která postupně přechází až do zfanatizovanosti - a právě to je živná půda, kdy může dojít k nástupu organizovaného násilí. Z malé jiskry velký požár bývá, stačí pár drobných provokací, a zfanatizovaní primitivové už se mezi sebou vybijí a vystřílí. A přesně o to jde. A pokud jsou hnědí vandráci skutečně žoldáci, tím se to potvrzuje. Nejdříve je potřeba domorodce zpracovat proti nim - několik let před hnědou invazí nás media krmila hrůzou. Hrůzy, hrůzy, a jenom hrůzy - popravy, uřezávání hlav, znásilňování, vyhrabali všechny krvežíznivé story, i kdyby je měli montovat v Hollywoodu. Pak to začali svádět na islám - to islám je to zlo, nehledě k tomu, že miminko, narozené islámským rodičům je též islámec - co s ním - zabít? Rozšlapat? Když vypukla stejně fanatická agenda proti Židům v Německu ( Goebbels a media) dav naháněl i židovské prvňáčky a přišívali jim na oblečení hvězdy a tím je neskutečně ponižovali, a na transporty smrti musela nastoupit i židovská mimina. Udělala se z toho hnusného nesmyslu potřeba, aby ta válka, vraždění a lidský hnus mohl o něčem být - jinak by neměl smysl. A každý pamětník vám řekne, že když začal nástup fašizmu a řádění henleinovců u nás, řada sousedů vzájemně se nenávidících celá léta, si konečně vypalovali navzájem grunty, perverzně se zabíjeli a přibíjeli na vrata - svádělo se to na fašisty a henleinovce, kvůli tomu se to nevyšetřovalo, a vymalováno. Stovky lidí ( většinou na vesnicích, ale i ve městech) měly až do smrti na pazourech krev svých sousedů, a až na smrtelné posteli to na sebe vyžvejkali. A teď je to něco podobného. Je to úmyslné - budem se vraždit a vybíjet, svede se to na islámce, a vymalováno. Ti hnědáci dostali zaplaceno za to, že to eventuelně odskáčou taky, ale účelem je zavléci Evropu do občanské války. Media se činí, a jak je vidět na diskuzích, lid už je zfanatizován - zadařilo se. .. "s úšklebkem ďábel viděl pro každého podíl, syn otce nenáviděl, bratr bratru škodil".. (K.Kryl) - Světa se zmocnil ďábel, jeho mluvčí a hlásná trouba jsou media, lidi poslouchají na slovo, a stali se slouhy pekelného zla. Proč? Kryl byl vizionář- měl absolutní pravdu.

      Vymazat
    5. Aááá náš známý ukecaný "písmák nad věcí" je tu zas a samozřejmě opět pln demagogie a zaměňování příčin za následky a obráceně,však dostane příležitost taky,až přijde ten správný čas,nejen přechytrale žvanit...

      Vymazat
    6. Samozřejmě ty hloupej primitive z novinek. Vy - celá smečka pitomců - potřebuje v diskuzi jen souhlasné hýkání, a oporu pro ty vaše stále stejné nesmysly. Čteš alespoň opravdu všechno, co někdy zcela gratis napíší diskutující, kteří jsou inteligentní, nezfanatizovaní od medií ( na rozdíl od vás všech)? Určitě ne! Když má příspěvek víc než čtyři věty, na to už nemáš, abys to přečetl, a když se ti to nezdá, abys napsal protiargument ty hovado jedno blbý, ale nenadávej! Vy umíte opravdu jen jeden druhému přizvukovat a vzájemně se podporovat při blábolení těch vašich hloupých konstrukcí, a kdo vám do toho nezapadá, tomu sprostě nadáváte pepků a trolů a tak. Do prdele! Tohle se server pro diskuze, a ne bulvár pro primitivní smečku, kde budete sami se svými blbinami, jako vám sloužily Novinky. Jestli se vám to nelíbí, založte si svůj server, a tam si žvaňte a čvachtejte! Ale to by vás nebavilo, je mi to jasný. Vy se potřebujete taky ostatním pošklebovat, nadávat, a urážet je - k tomu vám slouží ostatní slušní a inteligentní diskutující. Jděte do hajzlu novinkáři. Dal bych ti ukecanýho písmáka dědku jeden přiblblej primitivní, to bys vejral. Ty nemáš na to, abys "přechytrale žvanil" jak tady urážíš mně, ty nemáš vůbec na nic.Jen na krvežíznivý sračky ( když je článek o válce) nebo na nadávky islámu - (když je článek o migraci) - a to je všechno. Jsi pitomej jak orangutan - i ten se časem naučí psát na klávesnici.

      Vymazat
    7. Stačí jedno 18:13 kálející prasátko Porky a dosud vcelku inspirativní diskuze je zničena.

      Vymazat
    8. 19:14- ono to kálející prasátko má v lecčems pravdu. Předně proč nás i vládní media vcelku ochotně "krmí" o migrantech a zločinech. Příprava obyvatel na válku a utrpení? Rusy zde nemáme, jsou imigranti "náhradním" řešením k vyvolání nekritické nenávisti? An.17:30 má pravdu, válka potřebuje důvod k počátku, byť se použije proti jiným (Rusku). Pro trolly "z druhé, mé strany", s "písmákem" nemusím souhlasit ale inteligentního pamětníka si přečtu raději několikrát než udělám odsudek. PS. Dobře popsal jak lidské zrůdy dokáží využít politických zvratů k "vyřízení účtů " z jiných, nízkých pohnutek.

      Vymazat
  20. Vlády v čele s Makrelou a ostatními gaunery v EU by měly být postříleny jako prasata při honu na divokou zvěř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svině se nám budou sjíždět do Prahy.

      Vymazat
    2. Ta ta ta ta ta ta bum, bum, fííííííí BUM, ta ta ta ta ta .......
      Hände hoch

      Vymazat
    3. Pravda anonyme 13.26 - na diskuze se svině slétají pravidelně každej den. Ten blbec pod tebou, kterej cítí potřebu psát ta ta ta bum fííí - myslíš, že vychodil alespoň pomocnou školu? Já o tom silně pochybuju, ale i tohle píše do diskuzí. Hrůza!

      Vymazat
    4. 18:16 Já bych ti řekl, na co to je. Ale nechci být sprostý. Víme o co jde.

      Vymazat
  21. BUDU VOLIT KOHOKOLI, KDO BUDE PROTI MIGRANTŮM Z AFRIKY, ARABŮM, MUSLIMŮM A JINÝM NEBEZPEČNÝM PARAZITŮM.
    Migranti z Ukrajiny, Ruska a Vietnamu mně v rozumném počtu vcelku nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sohlasím. A také nebudu volit šejdířské oligarchy a poklonkovače EU a USA.

      Vymazat
    2. Nevíte, kde se dá koupit tričko Islám v ČR nechceme?

      Vymazat
    3. Zkus tady
      http://www.ivcrn.cz/e-shop/

      Vymazat
    4. Děkuji, myslím že je potřebné před volbami mobilizovat společnost a společně čelit kolaborantům s ukro-americkým nacismem a islámským klerofašismem.

      Vymazat
    5. No tak SPD. www.spd.cz

      Vymazat
    6. Co je to "rozumný počet" 13.06? Až tady bude Vietamců více než je jich ve Vietnamu, neboť i oni se tady množí jako myši, je už tady spousta "vietnamských čechů" nebo jak se to nazývá, chodí tady na vysoké školy, kupují činžáky, mají snad už všechny obchody, které tady existují, jsou z nich herci, moderátoři, novináři, budou chtít být v parlamentu i v senátu, a třeba budou kandidovat na prezidenta? Tak mně to celkem vadí, abys věděl. A vadí mi i to, že ačkoliv zde narozeni, blábolí vietnamsky lépe než česky, mezi sebou se baví jen vietnamsky - to není dobrá integrace. Spíš do jisté míry pohrdání národem, který je živí - taky druh parazita. Sice se živí prací, ale ... nechme toho. Co jim brání, aby odtáhli do Vietnamu a pomáhali tam budovat ryzí kapitalistickou infrastrukturu? Jsou z nich jen kupčíci, jen něco prodávají - ale pracovat? Taky se jim to nepozdává. Ve Vietnamu by museli, proto jsou raděj tady. Nějaký důvod to mít musí.

      Vymazat
    7. Asiaté uviděli možnost, jak se zde uhnízdit díky neodvádění cla a DPH, lodní kontejnery deklarovali jako second hand na kg. Nyní je zapotřebí jim poděkovat, že po celá devadesátá léta, zejména po dobu Klausových zdeforem a likvidace nejenom obuvnického a textilního průmyslu, ale všech světoznámých značek Made in Czechoslovakia, šatili a obouvali náš národ a poslat je s výslužkou zpět do Vietnamu, jako to každé dva roky (a babetou) dělali komunisté.

      Vymazat
  22. Jedna salva z granátometu nebo dávka z lehkého kulometu a je pokoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš sice pravdu, ale jak známo, když začnou létat kulky a dávky z kulometů, létají obvykle oběma směry - tak bacha. Aby nebyl pokoj zrovna .... třeba od tebe. Nebo jak jsi to myslel?

      Vymazat
  23. I když už se zdálo, že koncepty třídy a národa jsou přežité, události posledních let nám dávají jasně najevo, že tomu tak není. Klíčovým slovem aktuálního čísla je kromě nacionalismu a třídy také práce. Dnes je migrace za prací běžná věc, bez níž se současný ekonomický systém těžko obejde. To ale vede k posilování nacionalistických a identitářských tendencí, zvlášť mezi bílými dělníky, jejichž situace se během posledního čtvrtstoletí stále zhoršuje. Členové třídy s původně největším revolučním potenciálem se tímto způsobem brání jednak proti cizincům, protože mají pocit, že ohrožují jejich už tak bídné pracovní postavení, jednak proti vládnoucí moci, která je zodpovědná nejen za jejich chudnutí, ale i za ztrátu kulturní dominance. Německý filosof Peter Sloterdijk hovoří o „vzpouře lúzrů“ a Martin Vrba ve svém eseji analyzuje okolnosti a podmínky jejího vzniku. O těch nejchudších podává zprávu Barbora Černušáková v reportáži o rasově rozděleném světě práce a na základě terénního výzkumu vyvrací oblíbený mýtus o Romech, kteří nepracují, parazitují na sociálních dávkách a žijí z daní pracující většiny. Nedůstojná práce za těžko snesitelných podmínek se tedy netýká jen třetího světa a je zjevné, že na nápravu nám už nezbývá moc času. Téma jsme připravili společně s Multikulturním centrem Praha v návaznosti na mezinárodní workshop Třída a nacionalismus (nejen) ve střední Evropě.http://www.advojka.cz/archiv/2016/17/editorial

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.novinky.cz/ekonomika/402011-cesko-ma-nejnizsi-nezamestnanost-z-cele-eu-predbehlo-uz-i-nemecko.html

      Nevím proč by měli migranti z Afghánistánu, Eritrei, Sýrie,..... džihádisté z různým zemí, být tím správným přínosem a vhodnou běžně migrující pracovní silou.
      Nejste vy placený Sorosem?
      Nebo přímo z EUROMEDu?

      Vymazat
    2. Jinak děláte hezkou osvětu. Tak hlavně, že vám za ni platí. I v neděli v práci, tak to máte jistě příplatky.

      Vymazat
    3. 14:51-to sis vycunul z Jandova penisu,nebo rovnou z toho scvrklího a obřezanýho Sorosova....jsou to úplně ty stejný a stejně blbý kecy,který tu svýho času vedl ten jízlivej kripl Venca Flaška-Ruzyně a přizvukovala mu ta nenažraná sionistická čarodějnice Albrightová....

      Vymazat
    4. Pro 16:08. To je už ňákej inteligent ten 14:51
      bude nám do palice vtloukat pavědecký hovadiny

      Vymazat
    5. Tak vidíte 14.51 - píšete inteligentně a logicky, a to byste neměl dělat, a alespoň tady na NR to nepsat. Zdejší diskuzní pologramoty, kteří sem přešli z nejhoršího publicistického bulváru Novinky, prostě nepřesvědčíte. Jsou zfanatizovaní, protože Novinky krmily své obecenstvo asi 4 roky před hnědou invazí samými hrůzami z islámského prostředí. To byl záměr. Smečka je zfanatizovaná, a přes to už nejede vlak, sám to přece vidíte. I když píšete pravdu o tom zaměstnávání. Pokud budou hnědáci z Afriky i odjinud opravdu pracovat, bude to načerno, jejich otrokáři je budou dřít z kůže, přiživovat se na nich budou všelijaké agentury, a oni budou žít ve svých enklávách v otřesných podmínkách. Sice jejich snem bude vyrovnat se bílým domorodcům ale i kdyby se snažili jak tažná hovada, nikdy toho nedosáhnou. V tomhle otrokářském systému prostě ne. A pochopitelně budou své otrokáře v duchu nenávidět - to také není ve světě nic nového, a je to celkem pochopitelné. A jejich dětem se budou ostatní haranti ve škole pošklebovat, a bude zaděláno na potencionální problém, a jednou možná bude v našich mediích ... že Čech syrského původu vystřílel ... a bla bla bla. Protože problémy jsou přesně tam. Říká se, že cikáni pracovat nechtějí a nebudou, ale pravda je taková, že je nikdo nezaměstná. Dokud je málo práce pro bílé, nikdo nezaměstná cikána nebo cikánku. Jako otroky to u nás nelze - to by bylo napadnutelné, ale pokud jde o migranty, tam to složité nebude. Pokvetou obchody s lidským masem, s orgány, s dělohami... i Češi jsou schopni každé špinavosti, jak se denně přesvědčujeme, a levných otroků bude vždycky málo - o tom to celé je. Kdyby někdo kontroloval a přísně postihoval nenažrané a sprosté zbohatlíky (pardon podnikatele) a tyto praktiky přísně zakázal, a kdyby byly znovuzavedeny tresty smrti pro šmejdy, podvodníky, šupáky a vrahy, bylo by to o něčem jiném.Příliv hnědých lidí by ztratil smysl.

      Vymazat
    6. Ejhle,další "inteligentní logik",jen kdyby nebyl tak žvanivej a držel se aspň tématu a nepředváděl se.

      Vymazat
    7. Když ti smrdí hospoda na Nové republice, tak běž do pražské kavárny a nelísej se k nám jako vožralý teplý Havel, ten se ale pod své výblitky alespoň podepsal. Tapetování a grafomanství tohoto úchyla pronásledující důchodce na diskuzích zcela nevyhnutelně povede k omezení délky příspěvů a zákazu bezplatné reklamy. Na hony daleko je cítit tohle do zlatého kapitalistického pozlátka zabalené lejno.

      Vymazat
    8. Vy jste ale posraný prasata sprostý - 18.08 i 18.16 - bráchové z novinek - ne? Tam je osvědčená líheň takových sprostých, hádavých a hloupých prasat, kdyby jim byli neomezili počet přiblblých příspěvků na dva možné, hádali a nadávali by si tam, ale protože jim zatrhli tipec, nalezlo to na NR - tady se lze hádat, nadávat a urážet do nekonečna. Stačí jen nesouhlasit s vašimi sračkami, a už jste sprostí jak kanál. Co to brebtáš o tapetování? Co bych tady asi tak tapetoval - ty vaše sprostoty a hlouposti? Co to meleš o důchodcích (jichž je tady většina ať chceš nebo ne?) Nebo mi chceš tvrdit, že lidi, kteří dřepí u počítače imrvére 24 hodiny denně, chodí někam do práce? Nebo mi chceš tvrdit, že všechny ty sračky ujetý tady, krvežíznivý a hloupý, píšou mladý lidi? Jsi trapnej - vedle toho, jak jste sprostí, jste trapní. Většina rozumných a slušných lidí má diskuzní pitomce na háku, většina lidí ani neví nic o podobných aktivitách. Ti se musejí živit prací - víš dědku? Tak zalez a přestaň s těma sprostotama. Co je to "vožralý sprostý Havel" ty jedno blbý hovado? A proč to podsouváš mně ty pazdráte? Tyhle výrazy, i to o "pražské kavárně" jste pochytili právě na těch idiotských diskuzích a teď to melete všude a ke všemu - jste ubožáci - hloupí, staří ubožáci a nikomu vás není a nebude líto. Tak hnusné stáří - to svět neviděl!

      Vymazat
    9. Nepočítej, že se budu spouštět do tvého pekla, deviante. Tyhle urážky a pronásledování důchodců na diskuzích se ti jednou vrátí jako bumerang.

      Vymazat
    10. Anonymní21. srpna 2016 17:51
      Oceňuji Vaší odvahu zde v diskuzi a děkuji za názor.Naprosto s Vámi souhlasím v hodnocení diskuzních článků a jejich autorů.Internetové diskuze vážně neberu a to zejména na pofidérních webech.
      Velká část čtenářů NR a podobných serverů tvoří slovy Miloše Zemana zdivočelí sociální demokraté a pracující dělnické třídy.Jsem sociálně a třídně jedním z nich.
      Je mi líto a zároveň smutno z toho,že se nechávají snadno manipulovat a skáčou různým podvodníkům a pravicovým populistům na špek.
      ,,Je tragické,že dělníci musí nejprve hlasovat pro Národní front,Alternativu pro Německo a brexit,aby si jich vůbec někdo všiml,"glosoval vzestup pravicových populistů v západní Evropě francouzský sociolog Dider Erbion.

      Je až příliš snadné si domyslet,že bílí dělníci mají mnoho důvodů liberální levici nenávidět.Kněží nové pravice tak mohou svou práci odvádět snadno a znamenitě-jejich úkolem nebylo nikdy nic jiného než organizovat resentiment tak,aby s je pomocí mohli vyšplhat do nejvyšších pater společnosti ,která jim jsou za normálních okolností dokonale uzavřena.To je např.konkrétní případ Ivana Davida(NR) bývalého významného představitele ČSSD a řady dalších(Okamura,Konvička,Hampl).

      Uvědomuji si,že je to zdlouhavá práce,vyžadující trpělivost.Předpokladem je produkce vědomostí,které jsou relevantní pro životy lidí a ne jen pro malou skupinu čtenářů odborných časopisů nebo návštěvníků vědeckých konferencí.

      Vymazat
    11. Král plkačů je zde, držím vám palečky, máte na to předstihnout Fialu a Kubu z ODS.

      Vymazat
    12. Komu nadáváte deviantů a co to melete o bumerangu? Důchodci jsou mi ukradeni - jaký bumerang? Ale v životě nikdy -NIKDY! jsem neměl představu o stáří, že by mohlo být tak hnusné! Moje představa o stáří byla, že je klidné a moudré, dědeček si čte, zalévá kytičky ... jo hovno! Co je to za praštěné dědky, dřepí soustavně u počítače, z dnešního života už rozumí hovnu, jsou dávno na vedlejší koleji, ale žvanit pitomosti, to by jim šlo. A ty krvežíznivé, sprosté sračky! Stali se z vás úplně bezcitní tvorové - kdo to zavinil? Já jsem si úplně přestal vážit starých lidí, když vidím tu chamtivost, zlobu - jak ono je to zlé! Co závidíte druhým a co jim nepřejete? Že jsou mladší? A co? Musejí makat jako barevní, aby jednou měli důchod alespoň jako máte vy, a to nebudou mít! Ani se ho nedožijí. Vyhráli jste to v tomhle hnusu celkem dobře, necháváte se okrádat různými šmejdy jen z blbosti, a namísto abyste šli s babkama na procházku a těšili se z vnoučat, lozíte po internetu, píšete věčně stejné srajdy a nadáváte a urážíte! Na žádný delší příspěvek, který by byl logický a k věci, se nezmůžete - to jen jen plkání...islámci.. bla bla.... makrela... bla bla... a pořád dokola. Myslíte, že islámci jsou zvědaví na české starce? Že vám nějak ublíží? Taky mně to sere, ale abych žvejkal pořád stejný blbiny, když zatím jsem na svých cestách žádnýho syřana ani afghánce či erithrejce neviděl... jen proto, že nás media s tím pořád schválně dráždí a píchají s tím do nás jako do vos? A my se rojíme jako ty vosy, tady se píšou pořád stejný blbiny, a jim jdou prachy z reklam za počet diskuzí - tak jsme blbí! Už jsem to tady psal vícekráte, a namísto abyste přemejšleli, mi nadáváte - jen skuhráte a nadáváte. Kdo píše rozumně je u vás král plkačů a podobně. Do prdele - tak to nečtěte -ne? Čtěte jen svoje výkřiky a buďte v klidu. A takové ty blbosti, jako že "pronásleduju" důchodce, bych si vyprosil. To hlavně.

      Vymazat
    13. 20:36-inteligentní anonym kterého se zastáváte (19:06) je z liberální levice, která se od "sluníčkářů", anarchistů a EUhujerů až tak moc neliší. Jejich server je "A2arm" nebo tak nějak podobně. Zde jen loví ovečky a je jako celá společnost dělený úsekově, pro mne ale nepřijatelně. Jsou proti kapitálu ale snaží se pomocí uprchlíkům jen zmírnit svinstva kapitálu a to je málo.

      Vymazat
    14. Smolík narcisto, ani jsem tvé výblitky nečetl, dokud se neomluviš všem ctihodným kmetům, které jsi zde urážel a redakci vyhrožoval trestními oznámeními, nevychovaný fracku.

      Vymazat
    15. Zkus MUDr. Ivana Davida a požaduj pro sebe uzavřené oddělení.

      Vymazat
  24. Co to meleš za nesmysly 14:51.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to vůl z nějaké neziskovky. O pepka jsme přišli. Hoňsipéra jsme uhonili. Tak na nás nasadili tohodle blba 8:54, 12:53, 14:51.
      To je následek toho boje s proruskou propagandou.

      Musíme být povolní, duhoví, vítat, omlouvat se, do průvodu chodit s červenými kartami, dělat co nám velvyslanec řekne, no prostě být demokratičtí.

      Vymazat
    2. Jak můžete tak sprostě nadávat jedinému diskutujícímu, který zde píše inteligentně a logicky, namísto abyste se něčemu přiučili a naučili se nejdřív přemýšlet a teprve potom žvanit ty vaše věčně stejné nesmysly? Jestli jste přišli o "Pepka" je to proto, že už i on je zhnusen vaší tupostí a zfanatizovaností ( a to je co říci, byl celkem vytrvalý). Proč píšete, že na vás někdo "nasadil blba" ... sami jste blbci, kokoti, notujete si tady navzájem, jako jste to dělali na novinkách, a běda tomu, kdo vám nesedne do noty. Jaký smysl mají takové diskuze, když jakási hloupá smečka píše stále stejné, hlavně za všech okolností souhlasné nesmysly? Styďte se, a jděte do prdele!

      Vymazat
    3. Nevím jak to napsat slušně, takže běžte se svým moralizováním do zádele, vašnosto. Apropó, minule jste zde hrozil pěstičkami a trestním oznámením, tak nám ještě před tím, než vypadnete povězte, grafomane, na jak dlouho jste skončil v ajnclíku nebo detenci za nebezpečné vyhrožováním domnělé skupině důchodců z Novinek?

      Vymazat
    4. Další důkaz jak jsi blbej 18.33. Kolik ještě předložíš důkazů o svém primitivizmu? Jediného inteligentního diskutujícího ( zřejmě to tady ještě nezná chudák) který píše o problému věcně a píše opravdu k článku, a ne jako ty vaše věčné impotentní sračky, tady urážíte. To je pro smečku diskutérů z novinek už charakteristický. Chceš snad popírat, že sem lezeš z novinek? Že tvým domovským serverem byly novinky? Kdybys viděl to, co nazýváš "pěstičkami" posral by ses strachy, a tobě že jsem vyhrožoval trestním oznámením? Tobě? Ty nicko? Ty nulo? A proč tobě? Diskuznímu blbečkovi, který nikdy nezklame, vyskytuje se všude, a všude píše stejný sračky? A proč bych to dělal? A co si dovoluješ psát tady, abych vypadl ty potkane sprostej! Ty domnělej důchodče - nebo ty taky někde házíš deset hodin lopatou? Že tě to nesere, dělat ze sebe takovýho blbce. Za to moje příspěvky přece nestojí - nebo jo? Nečti je - ne? Čti si jen ty vaše trapný bláboly, pořád stejně blbý - ty přece poznáš vždycky mezi desítkami jiných - ne? Tak se zaměř na příspěvky svejch kámošů a na mně se račte vysrat voni mladej vašnosto!

      Vymazat
    5. Ještě větší magor, než jsme si mysleli. Diskuze s tímhle exemplářem je bezpředmětná.

      Vymazat
  25. Jsou věci, které se mi zdají nelogické. Stejně tak jako je prodlužování věku odchodu do důchodu s tím, že na důchody nejsou či nebudou peníze. Vezmu-li to logicky, tak člověk, který by mohl být v důchodu obsazuje pracovní místo kde by mohl pracovat mladý nezaměstnaný. Tento nezaměstnaný stojí systém též peníze. Stačilo by je přesunout.

    V otázce migrace je to obdobné. Peníze vynakládané na přistěhovalce bych dal rodinám s dětmi. Myslím, že by úbytek obyvatelstva byl vyřešen a navíc by se více rodily děti vycházející z původního obyvatelstva. Ve většině případů s vyřešeným bydlením a bezproblémovým začleněním do společnosti.

    Nechce se mi věřit, že když na to přijdu já, proč by na to nepřišly vlády. Dle mého je v tom jiný záměr, ale bohužel nevím jaký.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,jaký asi...???Přece to tu celý zlikvidovat a ty Kurvy s Merklovou v čele v tom jedou taky!!!Co je na tom,proboha živýho ,k nepochopení ??!!

      Vymazat
    2. No - když to všechno tak dobře víš 18.02, že tě chtějí zlikvidovat nějaký kurvy v čele s Merkelovou, jak to, že tady pořád vopruzuješ? Namísto aby ses třásl strachy, a přemýšlel kam zalezeš? Dnes máš dveře do světa votevřený, tak někam vypadni, a máš vystaráno. Než pořád spekulovat nad tím, že to tady "zlikvidujou", kdy to tady "zklikvidujou" a kdo to tady "všechno zlikviduje", bylo by lepší zahnout kramle,dokud je čas. I když ty - myslím - nemusíš mít strach. Primitivy nezlikvidujou, ty si naopak budou pěstovat, protože lidský primitiv je žádoucí živočich pro budoucnost. Když - tak budou likvidovat jen ty inteligentní, pracovité a chytré, a to tobě nehrozí. Takže klídek.

      Vymazat
    3. 18:59 Bla, bla, bla ...

      Vymazat
    4. Jo -tos napsal přesně 19.07 .. bla bla bla... to píšete tady pořád. A kdo napíše něco jinak, tomu nadáváte. FUJ - jste smečka odporná - a ne diskutující. Neustále žvaníte, že kdosi kazí diskuze . Kdo "kdosi?" - jen vy a vždycky jen vy - vašnostové z novinek! To prokázaly Novinky serveru NR špatnou službu, když pro vás přestaly psát ty krvežíznivé sračky a bláboly o popravách a uřezaných hlavách - to bylo pro vás intelektuální eldorádo! A pak taky když vám omezily to vaše sprosté hádání -ještě vedle mazání sprostot, i počtem možných příspěvků na dva. Máte po hádání - tak jste nalezli sem, a tady je z původně slušných a věcných diskuzí tenhle typický novinkový diskuzní masakr!Že vás to baví - to už je snad nějaká nemoc?

      Vymazat
  26. Takhle amorálnost, nenažranost a touha po bezpracném zisku je celkem spolehlivě identifikuje. Pjakinova teorie má totiž závažnou trhlinu co se týče motivace nadnárodního kapitálu, kdyby tomuto zločinnému spiknutí Iluminátů šlo o zachování zdrojů, tak nebudou přesouvat celosvětovou výrobu do Číny, kde jsou dosud pouze 2,5% z celkového objemu elektrické energie vyráběny v atomových elektrárnách. A to nehovořím o vyčerpávání planetárních zdrojů přesouváním nerostných surovin tam a nekvalitního šuntu (škoda práce a surovin) zpět místo dřívější poctivé výroby v místě odbytu.
    http://cz.sputniknews.com/svet/20150729/794156.html

    OdpovědětVymazat
  27. Sledoval jsem dnes záznam pořadu z ledna 2015 s paní Jílkovou, který byl na téma jestli se má přijmout tisíce uprchlíku u nás /jednalo se o číslo několik tísíc/. Zarazilo mně na této diskusi jedno: nikdo z diskutujících nepouzkázal na konkrety a to jak vypadají ti přivandrovalci. Přece je rozdíl mezi člověkem a člověkem. Proč nikdo z protivníků imigrace včetně pana Konvičky nepoukázal na to, jak ti lidé vypadají. Oni vypadají totiž tak, že kdyby byli třeba v nějaké hospodě, rozumný člověk do této hospody nevejde. Nemám důvod si myslet, že všechny videa, která jsem viděl byla lživa a schválně tak nafilmovaná, aby o imigrantech řekla to nejhorší. Již několik století lidí jsou seznámovaní s fakty totiž nepřímo, zprostředkovaně /od doby Guttenberga/. Týká se to hlavně poslední doby. Hlupáci takovým informacím nevěří - např. jsou ještě lidi, kterí nevěří, že země je kulatá. Diskuse se místo toho točila o dejme tomu... abstraktech, které se dotýkaly citů lidí - co bysme jako lidé měli udělat. A samozřejmě nikdo také neřekl, že imigrace je řízený proces a že do Evropy, tak jak to je řečeno výše, proudí žoldáci.
    K 17:04: Tento trend zajímat se o všechno co má blízko k smrti, se podle Ericha Fromma nazývá nekrofilie. Erich Fromm byl sociolog, filosof a psycholog /psychoanalytik/ žijící v létech 1900-1980. I když jeho knihy jsou psany před nástupem neoliberalismu, jeví se mi velmi aktuální a jsou opravdu zajimavé. Nekrofilie má blízko k tržní charakterové orientaci, což je orientace zaměřená na prodej sebe sama, nikoliv na své schopnosti, které slouží k obohacení lidské společnosti. Obě nekrofilie i tržní charakterová orientace není těžké uhodnout - jsou typické pro kapitalistickou společnost, jejíž nástupu jsme se tak v roce 1989 nemohli dočkat. Kapitalistická nynější společnost je ve svém úhrnu horší než to co jsme poznali jako "totáč". Jen jedna věc: Mluvili jsme tolik za "totáče" o možnosti 3. světové války jako dnes? Války jsou nevyhnutelné v kapitalismu, protože jejich přičinou je hromadění kapitalu, což se děje v kapitalismu. Poprve tuto myšlenku formuloval Karel Marx. Jaká je nejmilitantnějěší země na světě? - bezpochyby jsou to USA. Proč? Protože je tam největší nahromadění kapitálu, je tam nejvíce boháčů, kterým se říká úhrnně oligarchie. Ti jsou přičinou i toho jak vypadá Ukrajina a také toho, že se mluví o možnosti 3. světové války. To, co objevil Marx /nejsem si tak zcela jist jestli výlučně on/, bude vždy pravda, ať se to dnešním, hlavně mladým, pseudovzdělancům líbí nebo ne. Socialismus, který jsme měli, se měl zreformovat. Tato společnost se zreformovat nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí jedno až dvě kálející prasátka Porky (tapetář neziskové sféry s šosáckým grafomanem) a dosud vcelku inspirativní diskuze je zničena. Držím vám palečky, jako Králové plkačů máte na to předstihnout Fialu a Kubu z ODS.

      Vymazat
    2. Vaše řeč budiž ano, ano - ne, ne, Co je nad to, je ze Zlého

      Vymazat
    3. No - a sám jsi hodně veliký kálející prase 19.21. Žádnou inspirativní diskuzi bych neviděl, nebýt asi tak dvou inteligentních diskutujících, jimž ovšem tvoji kámoši z novinek sprostě nadávají. Chápu -blbec jako jsi ty, by nevyblil víc než tři věty - ještě pitomé, a jelikož zde máš povoleno usírat se do druhých a sprostě nadávat ( Novinky by tě smazaly) tak to využíváš. Jaký jsi napsal svůj názor k článku? Žádný! Žádný názor nemáš - jen se sereš do těch, kteří názor poctivě píší. A to už je mimo diskuzi.Kdo napíše dva odstavce je u tebe grafoman, tak zalez, čti si doma Ferdu mravence, toho grafoman určitě nepsal, a nekvalifikuj tady ostatní. Ty jsi kritik? Tebe snad někdo pověřil, abys hodnotil práci dalších diskutujících? Určitě ne - tak si nevyplachuj hubu ostatními, a když nemáš nic k článku, nepiš nic.

      Vymazat
    4. Matouš 5,37

      Vymazat
  28. Opravdu se zdá, že Pepka Vyskoče, alias Statistika vystřídala jiná garnitura. Tváří se, že argumentuje z levicových pozic, ale výsledek je v zásadě tentýž. Držte huby občané, jste blbí a zmanipulovaní. Imigranti jdou za prací, což je normální, a bílý!!! dělník se jich nemusí bát. O přesvědčení o pracovním svatém nadšení romské komunity se raději ani nezmiňovat.
    "Produkce vědomostí", už ten termín je hovadina, má přesměrovat chování a zlomit odpor lidí proti vlastnímu sebezničení. Pravičáci to alespoň říkají na rovinu a bez kudrlinek. Tihle pseudolevičáci to balí do zdánlivě odborných, sociologicko-politologických sraček.
    Soudný člověk si vyhodnotí fakta a vědomosti sám. A pak požaduje řešení a činy. Jestliže prokazatelně hrozí ztráta svobody, terorismus, zhoršení existenčních podmínek, tak se teoretickýmy rozbory z Multikulturního centra Praha nevyřeší vůbec nic. Proto mají větší důvěru lidé, kteří to faktické řešení navrhují a prosazují. A těm, keří jim nadávají do zmanipulovaných blbců, nebo ještě hůř, nejenže nikdy věřit nebudou, ale hrozí, že jim rozbijí i huby. To jsou fakta, nikoliv "produkované vědomosti". J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste neuhodil hřebík na hlavičku 20.27. Tady jsou dobře snášeny naopak jen trapárny diskuzního "pepka vyskoče" který je vulgární a sprostej, pak mu diskutující můžou taky sprostě nadávat, a taková diskuze je pro ně tady ( novinkáře) pravej rajc. Nesnáší lidi, kteří nežvaní planě, kteří přemýšlí. Jestli tady ten diskutující nahoře oslovil diskutéry otázkou,kdo z nás tady viděl nějakého emigranta - černocha - naživo, a na to mu začali hloupě nadávat, aniž by odpověděli ( protože by museli odpovědět, že ne) Je to tupá, zpracovaná, strachem podělaná smečka. A myslím že snad ani strachem ne, všichni už dobře ví, že media straší schválně. Tady nikdo - NIKDO! nenapsal, že "držte huby, emigranti jdou za prací" to si nikdo nemyslí, ani nepíše,protože je podezřelé, že by tak najednou takové statisíce lidí zatoužili po práci zrovna v Evropě, kde práce není ani pro domorodce. Stejně tak nikdo nenapsal o romské komunitě nic víc a nic méně, než že to, že není tak úplná pravda, že pracovat nechtějí a nebudou ( když za socíku pracovali běžně), ale naopak je nikdo nezaměstná. To, co diskutující napíše, se jen hrubě a sprostě překroutí, aby se to hodilo do krámu diskuzním nadávkám, protože jinak by nadávání slušným a rozumným lidem bylo skutečně výrazem duševního mrzáctví. Vy ale děláte přesně to, co media - vytrhujete věty z kontextu, překrucujete je, jak se vám hodí, a chytáte autora diskuze za slovo ale po překroucení. To, že by nám hrozila údajně ztráta svobody ( už jsme ji ztratili dávno), nebo terorizmus ( vymyšlený na zakázku a řízený CIA) a zhoršení existenčních podmínek - není ničím prokazatelné. Pokud jde o zhoršení podmínek - myslíte ještě více, než nám je zhoršila naše vlastní vládnoucí politická sebranka a zbohatlíci? To už nejde - to už je technicky neproveditelné. Že by nám hrozil například hladomor? Tak to už říkal veřejně doktor Sládek zhruba před dvaceti lety, když se ničilo naše zemědělství a potravinová soběstačnost ( na zakázku). Za to ho zašili do vazby a odstavili jeho stranu ( i díky přiblblým voličům ODS). Toto - nic z toho co uvádím - nesouvisí s emigranty v žádném směru, to už se stalo, a stalo se to za nadšeného hýkání stejných blbců, kteří tady dnes nadávají na diskuzích. Oni totiž Češi nikdy nevědí přesně, jestli jsou jaloví nebo březí a ke kterému sajrajtu se přiklonit - odkud že na ně vyskočí imaginární štěstí a zbohatnutí. Teď už vědí, že odnikud, a nadávají z podstaty. Nic jim není dost dobré. A nebude. Pokud jde o "bílé" dělníky, tak ti za chvíli nebudou, protože přijdou na to, že se nebudou dřít na šupáky, aby se oni měli dobře a rozkradli firmu po miliardách - viz OKD - to rozkradli, a udřeným havířům dnes naserou, a další podnik rozkradený do mrtě už je na řadě. Taky nemají na výplaty -samosebou že dělníkům - manažerská smečka si své miliony jistě už rozdělila. To je jedna zvláštnost asi to bude ta vyspělost nebo co -když firma, jíž se dlouhodobě nedaří a utlumuje výrobu (těžbu) tím více její manažeři berou milionů - to nikdo nechápe, a jak to souvisí s hnědými vandráky? Možná mají být jako rezerva, až se bílí chytří a hodnotní lidé na veškerou otročinu pro vychcandíry konečně po zásluze vyserou, což se může stát, nastoupí hnědí. Třeba. Ale co píšete, je blábol. Nactiutrhačný. Nikdo nepíše držte huby lidi! Naopak - vemte vidle lidi, a jděte řvát a kohosi mlátit! Po držkách ve finále dostanete zase jen vy, ale když myslíte, že vám to pomůže, tož jděte.Namísto skuhrání u klávesnic - jděte! A jde někdo? Nejde! Lid u počítačů má potřebu jen nadávat -psát a nadávat. Nic víc. Asi jste na to ještě nepřišel. O žádné řešení čehokoliv tady nikdy nejde a nepůjde. Spílat, nadávat, hádat se - to je totiž ta jejich svoboda. Jediná.

      Vymazat
    2. -Migrace - do ní se dostal západ sám svou hloupou politikou minulého století i tou současnou, která se teprve projeví.
      -Privatizace - byla tendence doby, kdy společnosti ze západu se rádi za privatizační peníze zbavily konkurence. A není to jen o tom, že si to Češi prodali sami.
      -Soběstačnost ve výrobě potravin - dílem spadá do privatizace, dílem do špatné politiky státu
      -Hladomor - když není soběstačnost ve výrobě potravin, tak není v případě, že se zadlužíme, nebo nezaplatíme dodané zboží jinou výrobou
      -Výroba - není již z větší části v rukách státu, ale nadstátních oligarchiích, které tím pádem mohou diktovat podmínky
      -Současná politika- pokud státu diktují podmínky nadnárodní společnosti, mohou lépe prosazovat své záměry
      -Migrace - .....

      Vidíte, a jsme v kruhu.
      Slova navíc jsou žvásty.

      Vymazat
    3. Tomu co tady předvádí 21:32 se říká múdrý, múdrý, premúdrelý. Navíc má zpomalené rozpoznávací schopnosti, pomatený sluníčkář nahoře tady nikoho žádnou otázkou neoslovil, neboť to není diskutující, ale Copy paste placený tapetář, pokud ne plagiátor, stejně jako je 21:32 pošahaný sebestředný grafoman.

      Vymazat
  29. Pro 21:32. Vaše poraženecké nálady, třebaže podložené, tu a tam, faktickou poznámkou, stojí za prd. Ten dělník se na nic vykašlat nemůže, protože nemá na vybranou. Jíst a žít se musí. Přiznat si pravdu, například v tom, že Romové za minulého režimu pracovali pod tlakem Zákona o příživnictví, ale práci museli dostat, je pro mnohé pravdoláskaře a sluníčkaáře nemožné.
    Jestli tu někdo prudí a rozsévá poraženecké nálady, jste to evidentně vy. Tady, na NR, se snaží diskutovat lidé nejen o problémech, ale zhusta hledají a navrhují řešení. Jedno z nich se nazývá přímá demokracie, nejen referendum, ale i odvolatelnost politiků. Není to všelék, ale je to šance. Já dělám to, že přesvědčuji občany, aby šli k volbám, a dali hlas tomu, kdo jim prosadí větší pravomoce. Pak bude o něco snadnější zatočit s lumpy, které zmiňujete.Pokud by to vyšlo, pak nemusí nutně dojít na "rozbíjení tlam". Váš postoj je evidentní kapitulace a rezignace, a ještě se navážíte do jiných, kteří se pořád ještě chtějí prát, i když jsou biti. A věří, že jednou vyhrají. V otázce imigrantů pak zastávají(me) názor, že pokud zkušenosti ze zahraničí(Belgie, Francie, Holandsko, Dánsko, Německo, Švédsko) jsou více-méně totožné, tedy velmi špatné, pak je nemusíme získávat tím, až si sem pustíme "své" islamisty. Abychom je konečně "viděli". Je-li v koši jablek několik smrtelně jedovatých, nebudu z něj nabízet k ochutnání svým dětem. Do baráku mi nesmí. A basta. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. copy paste 21:32 tak strašně závidí Nové republice návštěvnost a chce tapetováním vytřískat zadarmo reklamu na své stránky.

      Vymazat
    2. J.B.-Souhlas, škoda, že 21:32 svůj nesporný novinářský talent nesměruje do pozitivního směru. Zřejmě nedokáže "ustát" odstávku z "centra". Mne by zajímal jeho názor, zda jsme vinni za převrat my, co jsme chtěli změnu nebo "ONI", co ji předali dobrovolně a rádi!

      Vymazat
  30. Pane Povolny.
    1,Co vám "nová levice" udělala? Co je špatného na jejích ideálech a jaké jiné máte?
    Kdo z "nové levice" kdy obhajoval politiku USA, nebo dokonce Saúdské Arábie?
    Že za situaci v Sýrii nemůže Putin, je drzá a sprostá lež. Samozřejmě není jediným viníkem. Nová levice je na rozdíl od vás natolik při smyslech, aby nevěřila na pohádky o dobrých a zlých velmocech.
    A co Zeman? Kdy se on kromě několika slov postavil jasně a ostře proti Američanům? Proč nepožaduje, když má koule, vystoupení z NATO? Proč neřekne na mezinárodním fóru nebo do očí americkému velvyslanci, že USA jsou příčinou (nebo dokonce iniciátorem?) migrace? Na to je připodělaný, co? Naopak, při pobytu v USA leze do zadku izraelské lobby.
    A už se těším na to, jak našim pracujícím prospějí putinovské, nebo dokonce čínské poměry. To bude jednou, až se půjdeme ještě více do Pekingu učit, ráj sociálního státu, že?
    Kdo podporuje tuto morální trosku, ten je buď mdlého rozumu, nebo je to stejné amorální hovado. Zemana omluvá trochu jen to, že zdegeneroval alkoholem. Co omlouvá Ivana Davida nevím.

    2,Máte zvláštní názor na demokratickou a věcnou diskuzi.Má podle vás právo psát na internetové diskuzi pouze ten,který sdílí podobné hodnoty a vidění světa, jako máte Vy a přitom není schopen věcně a slušně argumentovat ?

    3,Proč považujete webové servery a články jejich autorů,které NR zde otiskuje za seriózní informační zdroj na rozdíl od kriticky levicových webů, jako je A2larm ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co vám odpoví pan Povolný, ale na vaše!!! sprostárny a urážky vám klidně odpovím i já.
      Nikdo ani netuší, co to je, ta vaše "nová levice". A co má vlastně za ideály.Takže nelze hodnotit, co je špatně a co dobře. Pokud je to ta, o které hovořil m.j. Sobotka, tak to pěkně děkuji, nechci. To je banda nezodpovědných pošuků, kteří jsou schopni zničit vlastní zem a z obyvatel udělat otroky islámu a šaríi. "V zájmu civilizace", pardon ,internacionální solidarity s utečenci před válkou, u kterých se ukazuje, že vlastně před válkou neutíkají. Naivní hovadismus, žádný levicový názor.
      Drzá a sprostá lež je, že za situaci v Syrii může Putin, nikoliv naopak. Ten jenom prachobyčejně využil nabízené šance, a hájí výsostné zájmy své!!! země. A těmi je podpora Asada a zachování svého vlivu v oblasti. Ale až po té, co se ho(Asada), pokusili zlikvidovat jako poslední z vůdců. Mimochodem, čím to je, že největší náboženský pluralismus byl za oněch diktátorů, co museli zmiset? A největší zlepšení životních podmínek obyvatel? Přestože fakticky, a beze sporu, vládli krutě a tvrdě?
      O prezidenta Zemana si svou nevymáchanou a sprostou hubu už vůbec neotírejte. Ne, není dokonalý, to nikdo, a on to sám o sobě ví a přiznává to. Ale jako jeden z mála, ne-li jediný politik, v rámci svých možností postupně otevírá polozapomenuté sebevědomí a hrdost občanů naší země. A musí vážit , co, kdy, kde komu řekne, aby to mělo správný účinek. Ostatně co vy můžete vědět, komu co říká. To že některé kroky nevyřve do medií neznamená,že je nedělá.
      Kritizovat někoho za způsob diskuze můžete tehdy, až nebudete sprosťák sám. Nikdo vám psát nezakazuje, ale když žvaníte(píšete) nesmysly, tak neupírejte vy právo druhým reagovat.
      Nikdo nikdy na NR neoznačoval zdroje informací za zaručeně (ne)seriozní. Každý si může přečíst, vyhodnoti, vybrat a věřit sám sobě. Včetně vás. A nikdo nemá patent na rozum, včetně A2larm, které občas také čtu. Taky nejsou dokonalé. Takže buď zklidněte hormony a rozviřte šedé buňky mozkové, nebo jděte za roh, a dejte si pár facek Třeba vás to probere. Možná. J.B.

      Vymazat
    2. 17:12- stručně: 1.) Levice se nedá dělit na starou a novou, levice zklamala celá, jako vždy když u nás o něco jde. I dnes jde o naši kotlinu a stejnou(staronovou) situaci. S kým do "světlých" zítřků? Já hlasuji srdcem pro východ, tečka. 2.) Internetové servery mají příznivce úvodních článků(profilu) a trolly. obojí se pak dělí na slušné a vulgární. Vy jste relativně v osobní rovině slušný troll. Z komentu 17:12 jsem se nic o "nové levici"(vašeho názoru) nedověděl, jen stará levicová slova jako "morální trosku, mdlého rozumu, amorální hovado". Tím Vám odpovídám na třetí bod, nebudu recipročně na A2larm chodit trollit, zde se cítím mezi svými.

      Vymazat
    3. PS. Význam názvu A2larm mi uniká, sympatičtější je Nová republika nedělící občany sociálně, politicky, jen národně(proporčně) se podílející na vládě, aby se "vláda navrátila k zde žijícím národům". Všem, historickým a těm snažícím se "přivdat, přiženit" ne vládnout.

      Vymazat
  31. Pane Povolny,potvrdil jste moje správné mínění.
    Na rozdíl od vás nejsem přesvědčen o tom,že levice je definitivně mrtva-ať žije nacionální socialismus.
    Ověřovat si serióznost informačních zdrojů jistě považujete za zbytečnou ztrátu času.Proč se namáhat a snažit se kriticky myslet a rozšiřovat si informační obzor.Konspirační teorie a hoaxy se lépe čtou.
    Světlé zítřky vidíte v autoritářství, národním socialismu a naivní představě o ,,hodné" světové velmoci(Rusko). To má být odpověď,kterou sdílíte na složitosti současného globálního světa včetně krize neoliberálního kapitalismu a liberální demokracie.Rozumím.Na webu Nová republika se skutečně musíte cítit,jako doma.
    Nenechte se zbytečně rušit komentáři levicových socialistů a podobných pokrokokových individui.I ty mohou na tento nahnědlý pofidérní web občas zde v diskuzi zavítat.
    Vaše pevné přesvědčení o správnosti věci vám jen tak někdo přece nemůže vyvrátit či zpochybnit. Nebo se mýlím...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:05-nepodsouvám Vám, co si myslíte ani co si máte myslet, prosím o totéž! Naopak dychtivě očekávám princip "nové levice". Můžete zkráceně, heslovitě, nemám komplexy a chápu docela dobře. Národní socializmus mi nevadí, my nejsme expanzivní, naopak ani se nebráníme jiným -izmům. Pokud znáte historii mého národa, víte, že "volba" východ-západ, byla pro nás vždy volba srdce aniž nám ji mocnější umožnili. Tak už to jde s námi generace za generacemi ale nejsme zdecimovaní ani jako národ, natož snaha "hnědých" zničit Slovany neměla a nebude mít úspěch. Mé slovanství mi opravdu nemůžete zpochybnit ani vyvrátit. Nemýlíte se.

      Vymazat
  32. Vážený pane J.B.(Anonymní22. srpna 2016 17:55)

    Žádného diskutujícího čtenáře jsem sprostě neurážel a nefér nedehonestoval,jak někteří na internetové diskuzi webu NR tak rádi praktikují.Snaží účelově vyhnout věcně diskuzi,protože těžko hledají protiargumenty na své názorové odpůrce.

    Na chování ,,lidového" prezidenta Zemana nemám,co měnit.
    Ať se to hysterickým a nekritickým obdivovatelům Miloše Zemana líbí nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A k té "nové levici" zase nic, že? No tak teda nic, no..... J.B.

      Vymazat
  33. J.B.Anonymní23. srpna 2016 21:00
    Jistě,že se nemůžete dobře orientovat v politice a společenském dění,když mimo jiné neznáte světonázorové proudy.Nebuďte líný ! Nic těžkého to zase není.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Nov%C3%A1_levice

    Na složité otázky dnešního světa, chcete slyšet jednoduché odpovědi. Proto patříte mezi ty,kteří rádi sledují konspirační a dezinformační weby a naslouchají pravicovým populistům a ultrakonzervativním nacionalistům.
    Věřím tomu,že autentické levicové hodnoty Vám byly možná vždy cizí.
    Sociální emancipaci si dělnická třída a pracující musí vybojovat. Žádný osvícený diktátor či autoritářský nacionalismus v ekonomické
    globalizaci, to za nás nevyřeší.



    OdpovědětVymazat

Reklama