Reklama

.

.

středa 3. srpna 2016

Neziskovky žádají volební právo pro imigranty a výjimky ze zákonů. Požadavky sepsaly v manifestu

neziskovky-zadaji-volebni-pravo-pro-imigranty-a-vyjimky-ze-zakonu-pozadavky-sepsaly-v-manifestu 3.8. 2016    stopmultikulti.cz
 

V čele Migračního manifestu, který spadá pod Konsorcium nevládních organizací pracujících s migranty v ČR, o.s, stojí nezisková organizace Člověk v tísni, která je známá svými špinavými praktikami, podporou teroristů, třebaže nepřímou a spoluprací s ilegálně obývaným „centrem Klinika“. 


Uskupení, jako je například Nesehnutí, Meta nebo Multikulturní centrum Praha, v manifestu požadují opatření, která by měla vést k snadnějšímu přijetí a integraci imigrantů do EU, zvláště však se baví o České republice a Slovensku.

Manifest je poměrně dlouhý, to asi proto, aby se běžný uživatel nedočetl některých sporných bodů. „Svoboda pohybu by měla být normou. Přístup k migraci je však nastaven tak, že primárně se migrovat nesmí,“ píše se například v manifestu. Ten například klade důraz i na zpřístupnění všem usazeným migrantům volební právo na místní úrovni a samozřejmě na možnost, aby se mohli stát členy politických stran.

Podle neziskovek podepsaných pod manifest je v Česku velmi neprůhledný imigrační systém. Ten by se měl více otevřít, zjednodušit a zprůhlednit tak, aby byl uprchlíkům srozumitelný. V rámci EU by mělo být dodrženo pravidlo volného pohybu osob. Jakým způsobem držet imigranty v Česku, když budou vědět, že v Německu jsou lepší podmínky, ale manifest neřeší. Dalším vážným aspektem je trvání na přesun rodinných příslušníků imigrantů do cílové země. Manifest nezmiňuje ani mnohoženství, které je v západních zemích v souvislosti s migranty velkým tématem.

Výjimky ze zákona pro imigranty

Krom důrazu na integraci uprchlíků již během azylového řízení kladou multikulturní neziskové organizace apel na odpouštění ilegálního jednání cizinců. Nejen, že je prý potřeba zpřístupnit sociální služby i ilegálním imigrantům, mělo by se jim odpouštět i nelegální chování, například cestování mezi státy bez dokladů a podobně. „Prosazujeme rozšíření působnosti zákona o sociálních službách na všechny migranty bez ohledu na pobytový status. Usilujeme o změnu nastavení dotačních řízení tak, aby byla cílena na všechny migranty, včetně migrujících občanů z EU a neregulérních migrantů,“ píše se v dokumentu. Tím tak schvalují, aby se k sociálnímu systému dostali i nevyřešení či vysloveně ilegální imigranti.

Tlak neziskových organizací je v manifestu veden i na zaměstnance státní správy, kteří by se měli též „integrovat“ ke kultuře migrantů.„Považujeme za důležité, aby zaměstnanci státní správy, samospráv a dalších veřejných institucí měli do svého profesního vzdělávání začleněnou oblast interkulturní komunikace a interkulturních kompetencí,“ uvádí se. 

Celý Migrační manifest zde.Členské organizace zde.

Čtěte také: Člověk v tísni: kritika islámu je projev nenávisti, kritika jiného náboženství ne

Čtěte také: Komu všemu Člověk v tísni ještě vyhrožuje? Dopis organizace senátorovi děsí českou demokracii

45 komentářů :

  1. Žádejme vše, co "neziskovky" slibují imigrantům. A pokud nebudou ochotny tolerovat i naše protiprávní jednání jako jim, zrušme ty "politické neziskovky" jednou provždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!

      Vymazat
    2. Petr Jarošek4. srpna 2016 9:27

      Jsou státy, které neziskovky zakazují nebo nad nimi přebírají silnou kontrolu. Asi vědí proč.

      Vymazat
    3. Inu vystěhovat ony neziskovky do zemí odkud migranti přicházejí, ať tam šíří myšlenky globalizace. A mohou sebou vzít i židovské a křestanské misionáře. (Evropskou osvětu by tam určitě potřebovali. Prozatím tam bez oné vydatné pomoci co neziskovky mají působí spousta soukromých spolků pro vzdělávání, což je daleko záslužnější než ony debiloviny placených neziskovek). A až tam bude tolik jinověrců co u nás, můžeme se bavit o změnách zákonů....

      Vymazat
  2. Multi-kulti neziskovkám:
    Proč to?
    Co tedy proti mírumilovným obyvatelům vlastní země máte? ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zrádci a poskoci sionistů usilujících o NWO,netřeba mít pochyby...je načase začít dávat věci dopořádku,už toho bordelu nadělali dost.

      Vymazat
    2. Zkurvenci, co infikují svou hloupostí naše děti ve školách. Je to hloupé, protiústavní a vlastizrádné!!!

      Vymazat
  3. Chci zavřít vrátka! OKAMŽITĚ!

    OdpovědětVymazat
  4. Nemecka ministerka prace konstatovala,z 10 migrantov bude pouzitelny na pracovnom trhu len jeden.To znamena z 1000 prijatych 900 bude visiet na statnej kase.Uvedomuju si tito radodajni,ze ich deti/alebo len jedno vlastne/budu robit na döchodok vlastnym rodicom,plus na 1-2 napr. z Afriky.Urcite potesujuce pre tieto spolky,Afrika je nevycerpatelna,co sa tyka prisunu dalsich.Len ked pocujem nase zeny,ktore pracovali vo fabrikach,vychovavali deti,döchodok 212,240.300,tak zasnem nad tymi sprostostami,ktore mnohe,,dobrocinne,,organizacie hlasaju.

    OdpovědětVymazat
  5. Židozednářký projekt

    Současná vlna migrační
    připadá mi celkem legrační.
    Němec se se Saúdem peleší.
    Co bude dál vůbec neřeší.
    Plní tak jediné zadání.
    Islámský stát v EU na přání.
    Koukám na to jak vemeno.
    Tvoří prý nové plemeno.

    OdpovědětVymazat
  6. Neziskovky jsou parazité na státním cecku, složené z lidí, kteří nemají žádné svědomí a skrupule. Jedinou cestou je nedat jim ani krejcar ze státního rozpočtu. Lidi jsou naivní, když jim naletí na dojemné žvásty o chudých a nemocných. K těm se vybrané dary rozhodně nedostanou. Nastolit přísný zákaz vměšování se do politiky ze strany těchto organizací. Tak jak to udělal Putin v Rusku, některých nejnebezpečnějších se prostě zbavil. Musela jsem se smát, jak byl vyvalený jeden mladík (hezký a urostlý, ale zřejmě líný normálně pracovat), když přišel do naší provozovny nabízet jakési figurky a můj tehdejší šéf mu řekl: "seberte si to a vypadněte". Mladík nechtěl věřit svým uším. Vypadl, odevzdal košík s předměty někomu venku a vrátil se zpět, žádaje vysvětlení. Šéf mu vysvětlil, že dokud takové jako on bude financovat stát z jeho daní, nedá nikomu z nich ani korunu. Mladík znejistěl, že snad oni nic od státu neberou... Dlouho si myslel, že jde o legraci, asi se s takovým přístupem nesetkal. Lidi jsou ale naivní, nechají se oblbnout a přispívají jim na jejich blahobytnou existenci. Nedávno jsem četla zprávu, že peníze na obědy ve škole pro chudé děti bude zajišťovat neziskovka vedená manželi Tykačovými. Copak, copak, nakradené prachy jste už utratili? Podnikání se už nevyplácí? Tož rychle k tomu státnímu zdroji, žejo. Je to všechno pakárna. Když slyším jména některých představitelů neziskovek, otvírá se mi kudla v kapse. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neziskovky a všelijaké instituty,školy,univezity a žvanírny a méédia,řízené z venku jsou rakovina,která má vytvořit paralelní mocenské struktury a prostřednictvím ovlivňování státní moci a "pochodem institucemi" přenést výkonnou moc mimo parlamentní systém....O to se sionisti snaží v každé zájmové zemi,kde je uchopení moci pomocí síly z venku nemožné...Nádherným příkladem toho je i turecký převrat a kontrapřevrat,kterým Erdogan právě s tímto klerikem a islámským podjebávačem Gullenem řízeným a z USA financovaným systémem "kukaččího vejce" v Turecku,zúčtoval.
      U nás vidíme to stejné,snad se tomu vzepřeme včas a tu zhoubnou sionistickou rakovinu "vyřežeme",než nás zahubí....

      To samé nebezpečí i stejný modus operandi uplatňují naši vnitřní sionisté,roztroušeni ve všech politických stranách,vzájemně si konkurujících názory i programy a neúnavně postupující do vrcholných funkcí,kdy po volbách zvysoka serou na proklamované předvolební sliby a po "překvapivém" nalezení "styčných bodů a průniku" svých volebních progamů vytvářejí i ty nejnemožnější koalice,jen aby mohli vládnout,neboť hlavní je prosazovat "sionistickou věc" a na té se shodnou.....
      Představte si,jakou by asi měli u voleb šanci,kdyby se skoncentrovali a utvořili jednu stranu.Samozřejmě žádnou.Kdo by je volil?!?!
      Představte si analogii,kdyby romové měli svojí extra stranu,kdo by je volil?Sotva oni sami a s tím by se nikam nedostali....
      Takhle,když jsou rozptýlení všude,vyhrávají vždycky a bez ohledu na svou hostitelskou stranu se mezi sebou tito paraziti domluví vždycky....
      Všiměte si proto jakých obrovských rozdílů je mezi jednotlivými členy všech stran.Někteří členové a skupiny z jedné strany mají naprosto protichůdné názory."Tu pravou,utajovanou stranickou příslušnost" poznáte podle názoru na imigraci,nikoli podle průkazky a umístění sesle v parlamentu.

      Vymazat
    2. DODATEK: To,co jsem napsal výše potvrzuje i nově vzniknuvší "Platforma proti multikulturalismu",kterou založil poslanec za ANO bývalý novinář z ČT Zdeněk Soukup,kde se sešlo už zatím 40 poslanců ze stran ANO,KSČM,ČSSD,ODS...napříč politickému spektru vznikla protiváha právě toho infiltrovaného sionistického souručenství(fašismu),které představují právě podporovatelé multikulti.
      Kdo ke komu patří i když z jedné strany je možné identifikovat okamžitě dle toho,jak se staví k imigrantům.Např.:
      George Dienstbier,Marxová-Tominová vs. Jandák,Huml...,nebo výše zmíněný Soukup vs.Pelikán,Krnáčová,blb Zlatuška z ANO atd....Naprosto spolehlivý klíč !!!!

      Vymazat
    3. Základní rozdělení "bezpohlavní"politické scény se proto vede nikoli rozdělením na "levici" a "pravici",ale na "sionisty" a "antisionisty" a na zbytek,který je naprosto "mimo obraz"....

      Vymazat
  7. N A S R A T a ne úlevy ze zákonů. Ty snad platí pro všechny stejně.

    OdpovědětVymazat
  8. Neziskovky okamžitě zrušit. Ve většině případů kopírují činnost kterou by měl vykonávat stát. Jejich zodpovědnost však je dikutabilní a mám dojem, že stát zbytečně ztrácí finanční prostředky které by mohl dát jiným např. důchodcům, invalidům, matkám dětí apd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná kritika, vůči neziskovkám, není dost velká. Jsou vytvářeny pro účel rozvratu vlády, pokud by nebyla dost vstřícná zájmům 1‰, nebo jak se zde uvádí: „sionistů“. Červené kartičky a vajíčka na našeho prezidenta, jsou takovou malou ukázkou.
      Již naše první vlády, aby získaly od západních přátel, onu tak žádanou „demokracii“, museli podepsat nějaké smlouvy, že budou tyto neziskovky podporovat a financovat. Neziskovky mají také pravomoci, navrhovat zákony. Ty vlády dále podepsaly závazky, ohledně privatizace a volného obchodu.
      Něco podobného, jako je TTIP, již máme s USA dávno podepsané. Nemá význam zdůrazňovat, že Havlem, neboť na jeho místě by to v té době podepsal i každý jiný politik. Praktické uplatňování té smlouvy, dopadá na náš stát ztrátou miliard korun, u řady prohraných arbitráží.
      Už by někdo mohl začít požadovat tyto smlouvy vypovědět, neboť navíc mají výpovědní lhůtu deset let. P.K.

      Vymazat
  9. Buďte si jisti, že Sobotka s Dienstbierem je vyslyší. Odměnou pro ně bude koryto v Bruselu.

    OdpovědětVymazat
  10. A co tak využít arbitráže vůči státům, jejichž občané utíkají do Evropy a donutit je, platit svým občanům rentu, aby ekonomicky nezatěžovali hostitelskou zemi.
    Naše lázně jsou plné hostů-samoplátců z Kuvajtu, Saudské arábie atd. Proč na stejném principu necestují Syřané, Afgánci, Iráčané .....?
    Co vy na to, milé neziskovky?
    Občanství a vše z toho byplývající by mělo být jednou dané a přecházet dědictvím.
    Ještě za 1. republiky když se žena vdala, ztratila Československé občanství a nabyla občanství země svého manžela.
    Enigrant musel nejdřív dostat ůdomovské právo" v nějaké obci, až potom mohl požádat o občanství.
    Rozhodně by se měl razit princip - imigrant prospěje hostitelské zemi, za odměnu dostane občanství.

    OdpovědětVymazat
  11. doktor Muž s brašnou nesmí projít....

    OdpovědětVymazat
  12. Taková odvaha postavit se za preference pro podhoubí terorismu si zaslouží adekvátní teroristickou odezvu.

    OdpovědětVymazat
  13. Jestliže jsou takové "neziskovky" škodlivé, proč to naše vláda nezakáže? Zakázala přece spousty podnikatelských aktivit, došlápli si i na šmejdy a zlodějské taxikáře -proč si nedošlápnou na tyto zločinné neziskovky? A jestli je nechají řádit -proč? A proč se neobrátíte na svého poslance,aby ve sněmovně interpeloval na vládní činitele občanskou nespokojenost v tom kterém městě - ne? Máte přece svého poslance - ne? Máte přece své obecní zastupitele - ne? Tak proč na ně neapelujete? Kdyby to vláda věděla, buď by řádění neziskovek udělala přítrž, anebo by alespoň nikdo nemohl psát tyhle nasrávací články. Moje teta pracovala v kancelářích "Člověk v tísni" nějakou dobu jako uklízečka, pracují tam samí mladí / protekční/ smradi, ale o utečencích tam nikdy nepadlo jediné slovo. Kdo se na ně obrací pořád, jsou dlužníci, lidi, na které útočí exekutoři, a tak. A pokud těmto pomůžou, nejsou zas až tak špatní - nebo jo? Kvůli utečencům, kteří se už trvale usadili ve vašich hlavách, protože na ulicích nikde nejsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vole z 12:05,přečti si ten canc ze 7:48 a ty dva na něj navazující a neser tady i s tou tvojí asi stejně blbou tetou!!!

      Vymazat
    2. ANo -správně říkáš "canc"... proč bych měl číst diskuzní cancy a postřehy nějakých psychopatů, když raději vycházím z osobně poznaného? Moji tetu laskavě vynech. Co jsem napsal je pravda. Na "Člověka v tísni" v našem městě se obrací jen dlužníci a lidi stíhaní exekutorama - a oni jim skutečně pomáhají, teda - kde to ještě jde. Tak drž hubu.Nepíšu obecně o neziskovkách, asi jsou to stejní sajrajti jako pracovní agentury - naši politici to tady nechali rozlézt jako rakovinu a proč? Protože v tom pracují převážně parchanti jejich známých a potomci jejich rodin, dělají hovno za dobrý peníze. To teď frčí. A naši politici potřebujou spousty trafik pro spousty parazitů - a na to taky dojedem. Na žádnou válku - kdepak! Na vlastní vyhryzy, červy a parazity! Vyžerou a sežerou nás zaživa. Pár lidí, co skutečně pracujou, i kdyby je dřeli z kůže ( jako že je dřou) nemúžou uživit všechen ten parazitickej ksindl, kterej tady přibejvá geometrickou řadou. To jsou rodinné klany herců, doktorů, vědců, politiků, policajtů, soudců, učitelů, státních úředníků, a mediálních parchantů. Samej mluvčí a na každých padesát metrů čtverečních jeden zpravodaj a novinář - co si myslíš, že tihle budou obchodovatelného dělat? Budou jen vyžírat svého hostitele - až zdechne. Ale obyčejní lidi zdechnou mnohem dřív. Tak se hoď do klidu.

      Vymazat
  14. Neziskovky jsou takový trojský kůň - pryč s nimi.

    OdpovědětVymazat
  15. Neziskovky jsou také Český červený kříž, dobrovolní hasiči, rybářský svaz, myslivci atd. Také je zrušíte? Co by za to Nová republika, e-republika, Kosa zostra a mnohé další weby daly, kdyby se našli sponzoři či jiné zdroje, aby se mohli z dobrovolnického spolku změnit v neziskovku s uvolněnými pracovníky.
    Debilita mnoha zdejších zaslepenců, v tomto případě protineziskovkovým, je nezměrná.
    Jen kvůli tomu, že se vám nelíbí nějaká hra, tak podpálíte Národní divadlo?
    Nevidíte dál, než na konec svého nosu, který zrovna strčíte do nějakých vám podsunutých sr...ček. Vy byste nevylili jen vaničku i s děckem, ale celý bazén s osazenstvem včetně toho na břehu. Naučte se odlišovat jev a podstatu, obsah a formu, jedinečné a obecné.
    Podle jednoho Roma, migranta, Němce, Rusa, Amíka posuzujete všechny Romy, migranty, Němce, Rusy, Amíky. Obdobné platí pro neziskovky, politiky, podnikatele, zaměstnance. Jste ideální materiál pro mediální manipulaci, a kvůli vašim nějakým osobním frustracím a hovniválové blahobytnosti i ideální k rozsévání agresivity a nesnášenlivosti.
    Vaše hloupost je ostudou českého národa a internetové diskusní komunity.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kašpare přechytralej,nedělej ze sebe blbýho,ty víš moc dobře o jakejch neziskovkách tu je řeč,
      o dobrovolnejch hasičích,ani chovatelích králíků tu řeč nikdy nebyla,tak je sem nezatahuj....až je bude platit us-embyssy,nebo Soros,tak to bude něco jinýho....

      Vymazat
    2. Pro (20:36)
      Nikdo neuvedl, že má na mysli jen petenty, naopak najdete odsouzení všech neziskovek bez jakékoli specifikace:
      (0:26): Neziskovky jsou parazité na státním cecku, složené z lidí, kteří nemají žádné svědomí a skrupule.
      (7:48): Neziskovky a všelijaké instituty,školy,univezity a žvanírny a méédia,řízené z venku jsou rakovina,která má vytvořit paralelní mocenské struktury a prostřednictvím ovlivňování státní moci a "pochodem institucemi" přenést výkonnou moc mimo parlamentní systém...
      (9:01): Neziskovky okamžitě zrušit.
      (13:54): Žádná kritika, vůči neziskovkám, není dost velká. Jsou vytvářeny pro účel rozvratu vlády, pokud by nebyla dost vstřícná zájmům 1‰, nebo jak se zde uvádí: „sionistů“.
      (12:53): Neziskovky jsou takový trojský kůň - pryč s nimi.

      Nikdo z dotyčných ve svém výroku nijak neziskovky nespecifikoval (trochu krom 7:48, ale ty, které najdete podepsané pod zmíněmým manifestem, jsou vesmes domácí - vyjma Charity, která je celosvětový program katolíků). Odsoudili je šmahem všechny, ve svém fanatismu paušalizují. Dnes ve své zaslepenosti pošpinili tisíce obětavých a poctivých lidí, koho ve své blbosti pošpiní a odsoudí při své generalizaci příště? Pokud se lidé nevyjadřují přesně, tak se těžko domluví, poněvadž každý si za vyřčeným termínem představí něco jiného. Někdy je to i při dobré vůli obtížné, ale výše uvedená debata paušalizující odpor k neziskovkám není omylem, náhodou, je produktem zaslepenosti a hlouposti.
      Mám dojem, že je lepší být přechytralý, než hloupý a tím spíše, než agresívní hloupý.
      KR

      Vymazat
    3. Pro 21:51 nejlepší si hrát na mravokrátce. Všichni to pochopili, akorát Vy jste velký filozof. Je logické, že se bavíme o neziskovkách, které nám přinášejí jenom problémy a jsou financovány USA, Sorosem atd. Znovu můžete zde provádět vaše bla bla.

      Vymazat
    4. Pro (22:38)
      Nejde jen o citace, které jsem uvedl. Jde o celou atmosféru řady příspěvků. Přitom nemálo autorů vůbec netuší, co neziskovky a občanská sdružení a iniciativy dělají. Naprostý blábol je, že mají pravomoc navrhovat zákony (13:54 P.K.). To mají poslanci, Senát, vláda a krajská zastupitelstva. Mohou být ovšem připomínkovým místem (tím jsou např. odbory; dá se předpokládat, že to bude u některých zákonů třeba již zmíněný ČČK).
      Putin žádné neziskovky nezakázal, jen v Rusku odhlasovali zákon inspirovaný legislativou USA z 1. pol. 20. stol. o povinném označování subjektů přijímajících prostředky ze zahraničí. Případný zákaz je - při porušení zákona - na ministerstvu vnitra. To jde mimo Putina.
      Neziskovkou je třeba Sdružení na ochranu nájemníků (SON), spotřebitelská sdružení, Český svaz ochránců přírody - stovky místních sdružení a iniciativ brání životní prostředí obyvatel svých obcí a měst - často proti státu, resp. rozhodnutí orgánů veřejné správy. Ti, kteří výše píší za zrušení všech neziskovek, neboť jen prý suplují to, co dělá stát, tak vůbec nic netuší o skutečném životě v ČR či jinde v Evropě a ve světě. Volají po diktatuře. Patrně si myslí, že pak podají žádost a stát jim ji splní. Je žalostné, že lidé, kteří zažili před i polistopadový režim, z této jedinečné zkušenostní příležitosti nic nevytěžili pro svoje myšlení a názory a stále žijí v iluzích, bludech a scestných představách o státu, politicích, úřadech, občanské společnosti.
      Kvůli tomu, že se pár neziskovek zastalo migrantů, tak valná část diskutujících po neziskovkách plive. Místo toho, aby snesli argumenty proti iniciativě deklarované v manifestu, aby se věnovali podstatě problému, tak je chtějí silou zakázat. Zapomněli na voltairovské "nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do konce života budu hájit vaše právo to říkat." Za 250 let se nic nenaučili, nic nepochopili, jsou ostudou občanské společnosti. Místo toho, aby si vážili svobody projevu, tak by oponentům nejraději zacpali ústa. To je hanba! Nejsou o nic lepší, než mocensští grázlové, kteří tuto společnost dusí a vykořisťují. Chovali by se stejně jako oni, primitivně, jen dostat ten flek. Místo řešení vzniklých, zveřejněných problémů by zakazovali o nich mluvit. Místo řešení problému postih těch, kteří naň upozornili. Vzorec myšlení mají stejný jako stalinisté, fašisté, moravcové, normalizátoři, jako dnešní jandové, štětinové, kotlebové a další. Jen souhrou osudu jsou v opozici proti nim, poněvadž vzorec myšlení a významné životní hodnoty mají stejné. Stačí jeden velký společenský otřes a mohou se se svými dnešními protivníky sejít na jedné lodi a budou si náramně rozumět - stejně jako udělal kotrmelec Emanuel Moravec.
      Nenávist a arogance, které čiší z mnoha (anonymních) příspěvků, nejsou dobrá znamení. Tím spíše, že ze svých nositelů, pokud je nepostihne osobní či společenská katastrofa, přinejlepším jen pomalounku vyprchají. Jejich autoři ani netuší, kolik toho na sebe vyjeví takovými výlevy. Klidně to mějte za bla bla - i to je výpověď o Vás.
      KR

      Vymazat
    5. Nezklamal jste. Přepracovatelnost je potvora.

      Vymazat
    6. Ten přechytralý blb to nemá z přepracování,evidentně nikdy nepracoval a neví vůbec,co práce je,ale z nudy...,jinak by tu neztrácel čas těma svejma litániema,stále dokola potvrzujícími,že je trollující vůl....dělající z prdu kuličku....

      Vymazat
    7. Anonymní5. srpna 2016 0:03
      Pro nechápavého chytrého, zde je ukázka neziskovek, které mají diskutující na mysli. Tyto se zabývají migranty, je uvedena i výše dotací (státních i zahraničních).
      •Organizace pro pomoc uprchlíkům (OPU) 46 786 527,- Kč
      •Sdružení pro integraci a migraci (SIMI) 30 079 876,- Kč
      •Poradna pro integraci (PPI) 22 973 418,- Kč
      •InBáze 10 565 144,- Kč
      •Multikulturní centrum Praha (MKC Praha) 23 611 803,- Kč
      •Člověk v tísni, o. p. s. 249 628 650,- Kč
      •Sdružení občanů zabývajících se emigranty (SOZE) 7 016 246,- Kč
      •META, o.p.s. - Sdružení pro příležitosti mladých migrantů 21 042 731,- Kč
      •Centrum pro integraci cizinců, z.s. (CIC) 25 969 612,- Kč
      •Evropská kontaktní skupina o.s. (EKS) 31 227 714,- Kč
      •MOST PRO, o.p.s. 6 004 237,- Kč
      •NESEHNUTÍ 3 779 695,- Kč
      •Slovo 21, z.s. 25 148 073,- Kč
      •AMIGA, z.s. (pozorovatel) nedohledáno
      •La Strada CR, o.p.s. (pozorovatel) 1 169 596,- Kč
      •Poradna pro občanství, občanská a lidská práva 50 547 441,- Kč

      Plno dalších, jako jsou např. Evropské hodnoty, Liga lidských práv, Amnesty international, Greenpeace, Hnutí Duha, atd., atd. jsou také napojeny na státní rozpočet, plus finance ze zahraničí a jejich účelem je vyvíjet tlaky na legálně zvolené vlády. Tomu se také říká paralelní centrum (nikým nevolené) moci.
      Má-li mít někdo právo vyvíjet tlak na vládu, jsou to občané země, prostřednictvím referend. Takže nepotřebujeme takovéto neziskovky, nýbrž funkční zákon o referendu. P.K.

      Vymazat
    8. Seznam, který Jste otiskl, znám hodně přes rok. Musíte ho ale umět číst a nesmíte podléhat svým představám.
      Greenpeace není financován ze státních zdrojů. To je organizace, která si svoji nezávislost na státech velmi hlídá, aby nebyla nikomu zavázána. Mám dojem, že nebere ani od firemních sponzorů. Zkuste si koupit nějaký jejich propagační materiál (např. nálepky, trička, propisky; ne informační brožuru) a hned Vám bude jasné, kde také bere peníze na provoz.
      Pro Člověka v tísni je péče o migranty v ČR menší úloha a náklad v porovnání s jinými aktivitami - ve vybraném zahraničí na humanitárních misích, v ČR na poli antikomunismu a propagaci neokonzervatismu.
      La Strada je organizace pomáhající z rejže prostitutkám a bojující proti obchodu s bílým masem, proto je činná i mezi migranty. Nevadí-li vám kšeft s ženami a děvčaty, tak to o vás dost vypovídá.
      Nesehnutí se věnují kromě jiného kvalitě potravin, bojují proti užívání různých škodlivých látek v nich, jsou činní i na komunitní úrovni apod. Migranti jsou pro ně jen jedno z témat. Jestliže vám nezáleží na tom, čím vás korporace krmí a před čím stát přivírá oči (viz GMO, TTIP), tak je zrušte.
      Nemalá část jmenovaných subjektů působí v ČR už roky, pracuje s Ukrajinci, Rusy, Vietnamci, Balkánci, Mongoly, Afghánci, Iráčany. Část tedy nejsou organizacemi vzniklými ad hoc pro současnou migrační vlnu. Zabývají se třeba jejich zdravotním pojištením, pracovním postavením u lidumilných českých podnikatelů apod.
      Pokud vás tolik trápí migranti, tak byste se měli zamyslet, kdo je zde zaměstnává, když je zde tolik tuzemských nezaměstnaných. Kdo - a proč. A kdo z toho těží.

      Výmluvná pro kvalitu původního článku je zmínka o spojení Člověka v tísni a Kliniky.
      Autonomní komunitní centrum Klinika je dílo části radikální levice, má blízko k anarchistům, vyskytují se tam i levičáci. Levicovost prostupuje veškerou činnost, nejmarkantnější je to ve vytvoření bezpeněžní zóny, ale dýchá tím přednášková a vzdělávací činnost, knihovna, humanitní činnosti, snad jen jesle nikoli. Financováno je z vlastních prostředků, neusiluje o zdroje z veřejné správy. Člověk v tísni je jiné kafe. Má dvě, oddělené složky činnosti. Jedna je humanitátní (zmíněné exekuce, přírodní a vybrané válečné katastrofy, migranti, sociálně slabší atd.), druhá je ideologická propaganda. První skupinou oslovuje veřejnost, její city, buduje si renomé všeobecně prospěšné, poctivé, pracovité organizace. Druhá skupina činností využívá společenského kreditu získaného kolegy a do takto nakloněných hlav a srdcí sype antikomunismus, neokonzervatismus a neoliberalismus. To, že se aktivity Kliniky a ČvT protnuly v případě migrantů, vyplývá z povahy Kliniky a pokryteckého záměru ČvT.

      Chlapci, musíte se ještě něco doučit, přečíst pár věcí, abyste nepodléhali prvnímu dojmu, ale dovedli i pravdivé informace zasadit do souvislostí a tak viděli jejich skutečný obraz.
      KR

      Vymazat
    9. K zákonu o celostátním referendu. Souhlasím, že schází a že dienstbierovské znění návrhu je zákonem o tom, jak referendum nekonat.
      Na ovlivnění vlády nestačí jen referendum. Tolik úloh, co vláda permanentně řeší, nestihnete ovlivnit referendy. Tolik jich neuděláte. Referendum není pružný nástroj a můžete jím určit jen směr nějakého koridoru, nikoli řadu podrobností, konkrétních hodnot, limitů, funkcí, vztahů atd. Tlak na vládu konají i jiní - politické strany, poslanci, firmy, lobisté, média. Proto, pokud občané chtějí něco ovlivňovat, působí skrze občanské iniciativy, hnutí a organizace, vč. neziskovek. Jak ovlivníte třeba normu na hlukové limity? Referendem? To je balík hodnot a vazeb, které referendum neobsáhne a valná část lidí by tomu ani nerozuměla. Pokud chcete páchat referendum, tak musíte mít nějakého inciátora. Kdo Vám sežete 50, 100 či kolik bude potřebných tisíc petičních podpisů. Doufám, že nežijete v představě, že napíšete vládě a ona referendum uspořádá. Takže abyste dal dohromady patřičný počet petentů či odesílatelů žádostí o refendum, tak se to neobejde bez nějakého subjektu občanské společnosti. Navíc nestačí jen sehnat podpisy, někdo také musí vyhledávat a šířit informace o předmětu referenda, zúčastňovat se diskusí, argumentovat. Zase to musí být parta občanů.
      I za totáče vláda a strana komunikovaly k neziskovkami - od toho byla Národní fronta.
      Síla a pravdivost argumentu nestojí na počtu lidí, kteří se zaň postaví. To už prokázal třeba Aristoteles. Je dána tím, jak odpovídá řešení problému. Proto je důležité, zda je rozhodnutí kvalifikované, zda je činěno se znalostí věci. Proto, aby se nekonalo referendum o pitomostech a aby jeho rozhodnutí se přiblížilo kvalifikovanému rozhodnutí, musí být vedena dlouhá, široká a hluboká osvětová kampaň o daném problému. Myslíte, že sobotkové, kalouskové, babišové, klausové, bělobrádkové, havlové, nečasové, filipové ap. by za stát vedli objektivní informační kampaň? Nečekejte na mesiáše, marťany, politiky. Musíte začít se svými spoluobčany, se spřátelenými iniciativymi, organizacemi, neziskovkami.
      Představa společnosti bez neziskovek je scestná, je to slepá ulička. Takže neutápějte se v iluzorních modelech, ale žijte, pracujte a občansky působte v reálném politickém světě. S politickými stranami (s rádoby komplexními programy) při řízení celé společnosti), s organizacemi/neziskovkami na problémech konkrétních oborů a s nimi a občanskými iniciativami v případech jednotlivých záležitostí.
      Má to ovšem jeden háček - musíte myslet a vyrovnat se s tím, že myslí i ti ostatní. A často jinak než Vy. Zaslepenost nestačí, dřív nebo později narazíte mezi svými nebo oponenty na myslící lidi a buď se předvete jako trouba nebo Vás, aniž to zpozorujete, přiřadí do svého zmanipulovaného stáda. Nebojte, nebudete tam sám, bude tam drtivá většina těch diskutujcích nahoře, jejichž zaslepenost prostoupila skrz naskrz jejich příspěvky. Vy jste se alespoň trochu zamyslel, tak dál, abyste neskončil jako osel ani v cirkusu, ani ve stádu.
      KR

      Vymazat
    10. Anonymní6. srpna 2016 5:15
      Úžasná práce. Ohledně Vaší chvály neziskovek, bych chtěl jenom říci, že neexistuje téma, pro které je nutno zřídit neziskovku, místo aby se tomu věnovala státní správa. Existují také přehledy, jak neziskovky hospodaří. Náklady na vlastní provoz (hlavně platy), často spotřebují, až 80% svěřených peněz. Takže jejich přínos je dosti fiktivní.
      Tím nemyslím svazy zahrádkářů, dobrovolných hasičů a podobných, kteří nezasahují do politiky. U těch si myslím, že by měly dostávat přiměřenou státní podporu.
      Váš příklad s Greenpeace je dosti k neuvěření. Ty jejich námořní akce, vlastnictví námořních lodí, které jim sem tam nějaká CIA potopí a oni si znovu pořídí další – opravdu věříte tomu, že to pořizují za výnos z prodeje triček? Začínám pochybovat o Vašem zdravém úsudku. P.K.

      Vymazat
    11. Anonymní6. srpna 2016 5:17
      Pouze první odstaveček, ve Vašem sáhodlouhém příspěvku, dává nějaký smysl.
      Pro Vaši informaci, v naší zastupitelské „demokracii, by zákon o všeobecném referendu nepřenesl vládu na občany, nýbrž by dal občanům možnost posledního slova, nad (případně) zkorumpovanou vládou, která by vyhlásila/schválila nějakou prasárnu, se kterou občané drtivou většinou nesouhlasí. To za ně neudělají žádné neziskovky. Spoléhat na ně je stejně hloupé, jako spoléhat, že Turci budou chránit EU, před ilegálními imigranty.
      Nelze srovnávat lobování nějaké neziskovky, která má pár, případně pár desítek lidí, s referendem, které potřebuje k vyhlášení, např. 100000 podpisů. Tyto neziskovky jsou spíše zkorumpované, než nestranné.
      A perla nakonec:
      „I za totáče vláda a strana komunikovaly k neziskovkami - od toho byla Národní fronta.“
      K tomu lze dodat jen to Vaše moudré: „Chlapci, musíte se ještě něco doučit, přečíst pár věcí, …“
      P.K.

      Vymazat
    12. Pane P. K.
      Nenapsal jsem, že Greenpeace žijí z prodeje triček. Ale i z prodeje triček. Největší příjmy mají od osobních sponzorů. Greenpeace se v oblasti financování vymyká běžným neziskovkám, protože si bedlivě hlídá svoji nezávislost. Jinak jejich Rainbow Warrior nepotopila CIA, ale francouzská tajná služba, což jí přišlo pěkně draho.
      Ano, Vaše informace o hospodaření některých neziskovek je přesná. Zdaleka to ale neplatí pro všechny. Navíc podstata činnosti některých neziskovek je právě v práci jejich členů, např. navštěvují seniory a obstarávají jim nákupy, uklízejí u nich ap. Další pracují třeba s dětmi, postiženými lidmi, dělají nějaké kurzy a školení. Co by pak mělo být největší položkou v nákladech? Nákup saponátů a kartáčů, sešitů, knížek, kuliček na cvrnkání? Zkuste uspořádat výlet vozíčkářů, doučování nebo hry žáků. Hromadu věcí uděláte dobrovolníky zadarmo, ale některé nikoli, některé už zaberou permanentně tolik času, že dotyčný už z toho může mít úvazek a musíte mu zaplatit, aby měl z čeho žít.
      Opět odhalujete, že netušíte, co vše neziskovky dělají. Vidíte jen několik profláknutých, pohybujících se v politice. Většinu neznáte a když Vám v kritice Vašeho paušálního odsouzení neziskovek připomenu ty největší, tak ty Jste "nemyslel". Než příště budete něco paušalizovat, tak myslete, zda je to opravu obecné, či zda nejsou nějaké výjimky.
      KR

      Vymazat
    13. Ještě pro P. K.
      K referendu. Pokud se tomu věnujete, tak víte, že jedním z uzlových bodů je účast. Politici se brání tomu, aby účast byla bez dolního limitu (ve volbách, pokud kandidují, jim to nevadí), tj., aby rozhodli ti, které problém zajímá. Jestli jich bude 5 nebo 50 %, to je jedno. Politici se snaží o stanovení nějakého kvóra, přiznejme, že ne zrovna nízkého - aby mohli referendum zneplatnit a rozhodnout si podle sebe. Viz referendum o odsunu nádraží v Brně, kde sice přes 90 % účastníků hlasovali proti, ale účast byla asi půl procentního bodu pod limitem a tak byl výsledek nezávazný. Občanské sdružení či neziskovka je organizované společenství těch, které nějaký problém trápí a jsou v jeho řešení aktivní. Svým způsobem to jsou organizovaní účastníci referenda jednoho názoru. Stejně tak, jako je záhodno, aby politici vyslechli názor referenda a pokud možno poslechli, tak je záhodno, aby vyslechli názor skupiny lidí aktivních v nějaké oblasti. V tomto případě už nejsou povinni jej poslechnout, ale měli by brát jejich názor do úvahy. Jestli si jej osvojí, nebo jestli jen upraví své rozhodnutí, aby pokrylo i otázku, které občané nadnesli, to je jejich věc. Odmítáte-li neziskovky, tak odmítáte právo občanů se obracet na své poslance. Vám opravdu stačí hodit jednou za 4 roky volební lístek a dál se nestarat? Jak tedy mají politici s občany komunikovat? Jen na volebním mítinku či na schůzi politické strany? Přibližte to. A popište rovněž, jak budete žádat vládu o vypsání referenda. Nějak Jste se vyhnul tomu, jak získáte 100 000 podpisů. Sbíral Jste někdy podpisy pod nějakou petici (fyzickou)? Kolik Jste jich získal?
      Probuďte se ze svých iluzí, opusťte modelové příklady a pozorujte nebo vykonávajte reálnou politiku.
      KR

      Vymazat
    14. (dok pro P. K.)
      Vaše představa, že stát může zastoupit neziskovky, je dětinská. Některé neziskovky a občanská sdružení jsou totiž zaměřeny právě na kritiku konání či nekonání státu, nebo se brání nějakému rozhodnutí veřejné správy.
      Budete odevzdaně sedět doma a naříkat a nebo provolávat sláva, když politici a úředníci udělají nějakou prasárnu v územním plánu a třeba Vám pod okny? Myslíte si, že by existovaly přírodní rezervace, kdybyste to nechal na politicích a úřednících? Politika nezajímá kynologická záchranka do doby, dokud hafíci nehledají jeho dceru. Proč by ho měli zajímat nějací vozíčkáři, když jich je jen pár a volby nerozhodnou? Proč by ho měli zajímat nemocní Parkinsonem, Alzheimerem, rakovinou, když možná k příštím volbám už nepříjdou?
      Sdružování lidí stejných potřeb a zájmů je zcela přirozené a organizované prosazování potřeb a zájmů je efektivnější. Představa, že tento pokrok zastavíte zákazem neziskovek, je - mírně řečeno - úsměvná. Co je možno, dát tomu pravidla. Můžete jejich činnost dost ovlivnit dotacemi (stojí-li o ně), můžete je označkovat, když berou peníze z ciziny, můžete je zakázat, lidi se ale sejdou tajně. Můžete pořádat k problémům debaty, aby zazněly názory více stran, otevírat k chystaným zákonům a nařízením internetové diskuse, důkladně vypracovávat důvodové zprávy k zákonům, vysvětlovat podrobněji rozhodnutí vlády, aby rozhodování a jeho výsledek byly transparentnější, úkolovat v tomto směru i veřejnoprávní média atd.
      Váš přezíravý postoj k NF beru jako následek čtvrtstoleté masáže. Nebyl to jen kývací spolek, nebyl to ale ani všemocný spolek. Zásadní politická rozhodnutí se dělala jinde, ale informace, které skrz NF proudily do KSČ, byly brány vážně. Se splněním vznesených požadavků to nebylo tak žhavé, spíše ale kvůli penězům, než kvůli limitovaným kvalitám šéfů KSČ, neboť ani šéfové členských organizací NF nebyli vždy na výši. Platforma to byla dobrá, leč opomíjaná a nevyužitá. Co by však za to šéfové různých sdružení nyní dali, kdyby mohli několikrát za rok pracovně sedět s představiteli státu, kraje či města. Dnes politici sotva zvládnou tripartitu; vláda ODS a TOP ji jeden čas vypustila zcela.
      Ponejvíce se politici setkávají s jinými lidmi na rautech, recepcích, na tenisu apod. Chodíte na jejich rauty a recepce, na tenis?
      Chlapci, vy se opravdu musíte ještě něco doučit, přečíst pár věcí. A pokud chcete dělat politiku, tak nežít v iluzích a bludech, nespoléhat na politologické poučky a mediální žvásty. Angažujte se v nějaké straně nebo občanském sdružení, zamyslete se, jak prosadit své názory, vstupte do té mlýnice struktur a vztahů, kontaktujte poslance, zastupitele, zformulujte dopis s požadavkem, sepište petici, postavte si informační či petiční stánek. Takový život je větší vzrůšo než internetová debata. Ostatně diskuse s politiky (přes všechno to, co si o nich třeba myslíme a jací jsou ve skutečnosti) si žádá lepší myšlení než zdejší neinformované domněnky a ironické šťouchance.
      Držím palce v boji za schválení realizovatelného referenda a v organizování nějakého občanského spolku či neziskovky na dosažení toho, případně nějakého jiného vašeho zájmu.
      KR

      Vymazat
    15. Anonymní7. srpna 2016 4:37
      Výrokem: „Opět odhalujete, že netušíte, co vše neziskovky dělají. Vidíte jen několik profláknutých, pohybujících se v politice. Většinu neznáte a když Vám v kritice Vašeho paušálního odsouzení neziskovek připomenu ty největší, tak ty Jste "nemyslel". Než příště budete něco paušalizovat, tak myslete, zda je to opravu obecné, či zda nejsou nějaké výjimky.
      jste reagoval na ten můj výrok: „Tím nemyslím svazy zahrádkářů, dobrovolných hasičů a podobných, kteří nezasahují do politiky.“
      Z toho je patrné, že jsem nepaušalizoval, což Vás dost vytáčí. Nicméně, jsme se alespoň dostali k jádru pudla, proč jsem do této diskuze vstoupil. Když Vám diskutující vysvětlil o jakých neziskovkách je řeč:
      „Anonymní4. srpna 2016 22:38
      Pro 21:51 nejlepší si hrát na mravokrátce. Všichni to pochopili, akorát Vy jste velký filozof. Je logické, že se bavíme o neziskovkách, které nám přinášejí jenom problémy a jsou financovány USA, Sorosem atd. Znovu můžete zde provádět vaše bla bla.“
      tak jste nadále reagoval sveřepě nechápavě:
      „… Neziskovkou je třeba Sdružení na ochranu nájemníků (SON), spotřebitelská sdružení, Český svaz ochránců přírody …“
      Je z toho patrné, že jste si je nastudoval a přišlo Vám líto, kdybyste to neuplatnil. Ale na diskuzi tím přístupem působíte jako dement (i přes nastudování tématiky) a proto jsem se snažil, skoro bych řekl, že ve Vašem zájmu, to ukončit. Na můj vkus to ukončuji dost dlouho, takže tímto končím. P.K.

      Vymazat
    16. Pro P. K.
      Téma neziskovek a občanských sdružení a iniciativ si nemusím nastudovat, pohybuji se v nich, nebo poblíž nich přes 40 let.
      K ne/generalizaci odsudků neziskovek. Již v prvním příspěvku jsem na citacích ukázal, že drtivá většina neuvedla např. "tyto neziskovky", "zmíněné neziskovky", "uvedené neziskovky", nybrž všichni psali jen "neziskovky".
      Viz 4. 8. 9:01: "Neziskovky okamžitě zrušit. Ve většině případů kopírují činnost kterou by měl vykonávat stát." Evidentně mu nejde jen o vítací neziskovky, ale všechny, když kopírují činnosti státu.
      Další 4. 8. v 0:26: Neziskovky jsou parazité na státním cecku, složené z lidí, kteří nemají žádné svědomí a skrupule. Jedinou cestou je nedat jim ani krejcar ze státního rozpočtu. Lidi jsou naivní, když jim naletí na dojemné žvásty o chudých a nemocných." Opět evidentně nejde jen o vítací neziskovky, když autor píše o chudých a nemocných.
      Pane P. K., vážím si Vašeho času, energie a ochoty diskutovat, ale citace usvědčují řadu z diskutujících z jejich paušalizace. Vy Jste jeden z mála, který si uvědomil nemístnost takového pohledu a ocenil práci aktivistů drtivé většiny neziskovek, jejichž dobré renomé se několika účelovým politickým projektům podařilo dehonestovat.
      To, že kvůli několika neziskovkám se některým diskutujícím zatmělo před očima a šmahem odsoudili všechny, mne naštvalo a volil jsem občas drsnější rétoriku. Za tu formu se proto omlouvám, za obsah nikoli.
      Přeji pěkný večer
      KR

      Vymazat
  16. Pane KR Vy jste těžký duševní naháč s kterým je ztráta psát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatá slova. P.K.

      Vymazat
    2. Dost silná (i argumentačně) diskuze. Nestačilo by, aby se "neziskovky" u nichž je "ziskem" plat a letenky několika šéfů změnili na "zájmové organizace" s přísně limitovanými odměnami a kontrolou užití sezbíraných prostředků v souladu se schválenými stanovami? Příjmy a výdaje adresně zdokumentovány a pravidelně zveřejňovány. Ostatní ať jsou "ziskovky" a platí daně jako jiné soukromé subjekty. Né..?

      Vymazat

Reklama