Reklama

.

.

pátek 9. září 2016

Co k nám přijede propagovat Gorbačov? Nu přece Putinovo Rusko!

napsal/přeložil TauRus
9.9. 2016   Eurasia 24
„Obdiv k Putinovi. Jak on dokáže postavit i tohoto do morku kosti zrádce na službu Vlasti! Asi nebudou po Praze chodit protestní průvody, organizované americkým konzulátem, i když je to ruský politik.“Michail Gorbačov zahájí v Praze Mezinárodní konferenci o problémech evropské bezpečnosti. Prvního prezidenta SSSR přijme na své rezidenci v Lanech prezident Miloš Zeman.


Gorbačov povypráví, co udělal, aby byla umožněna „sametová revoluce“, a představí svou knihu o 17. listopadu.

Sputnik cituje organizátora konference a spisovatele Milana Syručka:

„Už 20. listopadu zaslal Michail Gorbačov na velvyslanectví SSSR v Praze a velení Ústřední skupiny sovětských vojsk v Československu dopis, s nímž měli sovětští představitelé obeznámit naše vedení. Byly v něm dvě hlavní teze.“

„Za prvé, sovětské orgány působící v Československu zabrání všemi možnými způsoby eventuálnímu krveprolití, aby nedošlo v Praze k tragedii podobné té, která se odehrála na náměstí Nebeského klidu v Pekingu. Kdyby bylo třeba, museli sovětští vojáci, dislokovaní v Milovicích, klást dokonce odpor českým silovým strukturám, aby se, opakuji, neprolila krev.“

„Za druhé, dal Gorbačov pokyn velvyslanectví SSSR, aby zastavilo veškeré kontakty s tehdejšími stranickými a státními činiteli, (dále) navázat styky s opozičním hnutím a podpořit vládu, která z něho vznikne a bude legitimizována v důsledku demokratických voleb.“

Zrovna tyto věci mi v té době říkala manželka jednoho stranického papaláše. Já jsem jí neuvěřil. Považoval jsem to za naprostý blud. Dnes se jí musím v duchu omluvit. Měla pravdu. Odevzdal všechno Západu. A teď sepsal knihu – kroniku své zrady.

Jinak, opět můj obdiv k Putinovi. Jak on dokáže postavit i tohoto do morku kosti zrádce na službu Vlasti! Asi nebudou po Praze chodit protestní průvody, organizované americkým konzulátem, i když je to ruský politik. Vždyť přijede hlavní podpindosnik (hrubá, ale výstižná ruská nadávka – pozn.edit.) století. Větší a hlavnější už není a ani nemůže být.

I Kalousek se Schwarzenbergem budou muset držet hubu a krok a sklonit se před ním ve falešné úctě. Protože jeho dílo ještě žije, ještě ho oficiálně nikdo nezrušil.

A co přijede propagovat dobrý děda Gorbačov? Nu přece Putinovo Rusko! Tomu se říká měkká síla!Vmanévruje všechny pražské podpindosniky do správného vektoru a stane se zrádcem na druhou. Zřejmě je to jeho osud.
TauRus
Zdroj: Leva-net
Grafika: Eurasia24.cz

111 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gorbacov se jmenuje Michail Kohn,ktery je vysokym zednarem a sionistickym sluzebnikem.Proto ta neskutecná drzost jet po tom vsem co prostrednictvim jeho osoby zide napachali na Ruskem narode,do zeme která toho byla take soucasti a prosazovat zajmy V.V.Putina.Na to ma zaludek jenom zid.

      Vymazat
    2. Nejdříve prozraďte čtenářům zdali byl Gorbačov "zločinný" vrchní komunista v roli generálního tajemníka ÚV KSSS nebo je to ruský vlastizrádce a agent CIA ! Jinak si myslím, že za jeho "politiku" by jej měla hanba fackovat !

      Vymazat
    3. Pane Petre,ale vzdyt jsme chteli cestovat,zit si po svem,kdy nikto nemusi prokazat jak prisel k penezum a 'tenhle zlocinny komunista'nas vyslysel a umoznil,aby jsme se opojili tou tuzebnou demokracii.Ze jsme dnes zistili,ze to je holyud,je pozde a jsme v pasci eu,nato a cekaji nas dalsi v podobe TTIP,NWO a pod.Nejtragictejsi je,ze francie i nemecko zistili,ze smlouva TTIPje nevyhodna,ale p.Sobotka a dalsi prdilkove je naopak chteji,nebi vi,ze je pro nas vyhodna.A Gorbi?Koho by dnes zajimal....

      Vymazat
    4. ....Gorbačov je Jezuita.... Když v ČR možná neuspěla Merkelová, Jezuité vysílají do ČR jiný kalibr, který má Zemana přesvědčit....

      Vymazat
  2. Možná se mýlím,ale mám z toho článku dojem,jakoby Sovětský svaz nejen měl to právo ale i dokonce měl ("povinnost") určit směr vývoje Československa,rozumějte jeho vlastní budoucnost bez ohledu na vůli jeho lidu. Ta namyšlenost Rusů je nesmírná a zároveň i nesmírně špatná. To je asi také myšlenkový virus. Měli by se léčit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, virus máte v hlavě hlavně vy.Nicméně tam aspoň něco máte. Jen nevím, proč se tím chlubíte. Soudný člověk by se spíše styděl.

      Vymazat
    2. No - já zase takový dojem nemám 23.52. Tak jak z toho ven? Pletete si pojmy s dojmy. Právo určovat směr vývoje ČR a její budoucnost bez ohledu na cosi, čemu se říká "občané", má přece už 26 let USA - a na tom se určitě nic nezmění. Jestli nějaký ex státník Ruska sem přijede nebo ne. Tady už bylo státníků z různých zemí - a změnilo se něco na českém protektorátu? Změnilo se něco na české imitaci USA?

      Vymazat
    3. 23,52
      Ono je třeba věci vidět v širších souvislostech. Proběhla II. sv. válka. V jejím závěru a těsně po ní proběhly nějaké dohody vítězných mocností, mimo jiné i poválečném uspořádání Evropy a rozdělení sfér zájmů. Pokud vím, nebyly tyto dohody nikterak časově omezené. A protože Rusové, na rozdíl od Američanů, dohody ctí, a Rusko je nástupnickým státem po rozpadu SSSR, logicky vyžaduje alespoň dílčím způsobem vliv na země střední a východní Evropy. Tak jak si to kdysi rozdělili Stalin, Churchil a Rooswelt, resp. Trumann. Jestli v průběhu času Rusové slevili ze svých nároků u evropských zemích, rozhodně neslevili u zemí bývalého SSSR. Jakkoliv se nám to nemusí líbit, byli to oni, kdo nesl hlavní tíhu války a byli to oni, kdo se stal v této válce hlavním vítězem. Pokud by Američané byli ochotni více umírat a otevřeli druhou frontu dříve, jak je ostatně mnohokrát žádal Stalin, došli by mnohem dál na východ a mohli o Evropě, jako celku rozhodovat oni. Nestalo se a tak tuto možnost bezděky nabídli Rusům. Na světě není nic zadarmo. Vždycky je to něco za něco. A z mého pohledu to vypadá tak, že se Američané vylodili v Normandii až když jim došlo, že se ruské tanky zastaví až na břehu Atlantiku. A silně pochybuji, že by za takového stavu věcí Rusové dovolili kapitalistický vývoj v zemích, jako je např. Francie, nebo Německo. Pozdě, ale přece si toto nebezpečí Američané uvědomili, a tak rozhodli o otevření druhé fronty. Ani jedné straně nešlo o nezištné šíření dobra. Obě strany v podstatě bojovaly o možnost rozhodovat o politice v zemích, které vojensky obsadily.

      Vymazat
    4. Anonymnímu (23:52):
      A že se mýlíte možná? Kdepak to, určitě! ...
      K pobavení jsou i situace, kdy čeští havloidi z patra svých "majestátů" předepisují Rusům či dokonce i Číňanům, co a jak mají.
      Těm Číňanům, kteří zvládají řídit zemi s miliardou obyvatel, a ta po desetiletí stabilně roste.

      Vymazat
    5. 9:07

      Jistě, že roste. Poté co přestal vládnout komoušský masový vrak Mao, Čína přistoupila k západním reformám a dostala možnost vyvážet na západ.

      Vymazat
    6. Jsi si tak jistý 9:18 ? Co víš o Číně kromně toho Maa? Ty výplachy z prázdých makovic ty přímo miluji.

      Vymazat
    7. Samozřejmě že jsem si jist a o čínské moderní historii toho vím více než dost. Vypláchnutý mozek tu má někdo jiný.

      Vymazat
    8. to neni dojem to je fakt protoze okupace ceskoslovenska jako suverenni zeme neexistuje protoze jsme byly po valce prideleni do sovetskeho svazu . sovetsky svaz totiz okupoval sam sebe podle tebe ?stejne tak neexistuje rozdeleni ceska a slovenka kteremu dopomohl zid a rockeffelerova devka Havel a jeho nasledna privatizace a odsun vseho na zapad. Bohuzel nevedomost lidi a schopnost uvedomeni si je cim dal tim mensi cim vic konzumuji ,podporuji rozpad rodin a nahrazuji to zido nabozenstvim ,otrokarstvim ,penezi ,moci ,pedofilii ,lgbt a dalsimi zrudnymi nelidksymi a proti prirodnimi kanibalistickymi ideologiemi a prostredky k dosazeni totalniho zdegenerovani a vyhlazeni lidi . jen slovanu zahynula kvuli zidum ,arabum ,chazarum 1 miliarda!!!!!! a co dalsi kontinenty a lide?
      tento nelidsky virus a "lidi"-myslenkovi otroci jim napadeni jsou zhoubou pro cely vesmir a jeho zivot.
      nacismus,otrokarstvi je babylonsko zidovsky import. vyvoleny narod nebo spis obelhany narod lidskych klonu. adam a jeho incestni vztah s klonem z jeho zebra evou ??? pro 50% arabu je normalni incest a uz od pradavna to nevadi ani v pokrevnich liniich 12 klanu zidu a 13teho chazarskeho. zrdudy

      Vymazat
    9. Ak tu Sovieti(teda skôr Ukrajinci) držali Stranu pri moci, tak mohli len oni ju oslabiť alebo odstrániť. Jednoduchá logika!

      Vymazat
    10. Pro 23.52,vsak mame ten nas gen Ceskeho naroda v osobe p.Alexandra Vondru,ktery nam udelal botu za 380 melounu s pricinenim Byv.min.financi p.Kalouska,ktery nikdy nevydelal sam nejake penize...takze tenhle smer jsme si vybrali pro zmenu my a neni to zadnej zazrak !!Mysleli jsme si,ze jsme dort na polici,ale jsme jen hov..pod ni !

      Vymazat
    11. "Ta namyšlenost Rusů..." - "To už zase chcete nařizovat ostatním národům, co smějí a co ne?" - prohlásil (prý) Gorbačov, když ho generalita internovala na Jaltě. Je to slušný člověk, což už dokázal předtím, když ignoroval tu anglickou čůzu, která ho ponoukala k vojenskému zásahu ve východním bloku. Vyčítat mu, že západ nedodržel slovo a věrolomně nazývá své křiváctví za vítězství ve studené válce, vypovídá za vše.

      Vymazat
  3. Doufám, že Gorbačov bude v "propagaci Putinova Ruska" dostatečně přesvědčivý a vy zdejší Putinovi řiťolízalové do toho ráje konečně všichni do jednoho vypadnete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím,že u nich je to jen ta prostá touha porazit a pokořit někoho jiného,respektive třeba kohokoliv.

      Vymazat
    2. Kdo nedokáže bojovat sám se sebou,bojuje s těmi druhými.

      Vymazat
    3. Omyl sráči 23.52. Vypadneš ty. Prezident Putin je v současné době nejlepší ze všech světových politiků, to je obecně uznávaná pravda, a je jediný, kdo úspěšně čelí všem provokacím, které měly vésti k rozpoutání krvežíznivé války. Na tom nic nezmění ani taková bezvýznamná břečka, jako jsi ty, i kdyby ses upsal k smrti. Jsi jen podprůměrný blb, kterého nikdo - na rozdíl od prezidenta Putina - nezná.

      Vymazat
    4. 0:16

      Vždyť za tím svým Putinem utíkej, ty řiťolízačský úchyle. Brání ti snad někdo? Proč se tady v tom pekle dobrovolně tak trápíš? Stačí koupit letenku a zítra už jsi v ráji pod ochrannými mocnými křídly moudrého gosudara.

      Vymazat
    5. Co je to "u nich" ty kokote 0.01? Koho jsi tím myslel? Ty už jsi pokořenej dávno - politická smečka v ČR ti snad dává víc než nějakej ten žvanec abys nechcípl hlady - jako se každý večer sype slepicím? Rozkradený, zdevastovaný, a morálně zabahněný protektorát ČR už je pokořenej dávno, nebo si myslíš, že nás lze pokořit ještě víc? Náš protektor už na nás sere, už jsme rozkradeni, existujeme jen na mapě, a pro Evropu představujeme jen výhodný transit pro kamiony, a taky sklady, aby nemuseli skladovat své komodity ve svých zemích - jo a taky smetiště na odpad. Nic víc a nic méně. A naši pracující otroci pracují za mzdu postačující na byt a stravu. Nic víc- je možné ještě větší pokoření dříve hrdého a soběstačného národa s bohatým národním koloritem? Kde je naše svoboda a demokracie - v tom plácání na diskuzích? Jo - tak to jo. Tak to pardon.

      Vymazat
    6. 0:16 Blbost.

      Vymazat
    7. Protože považuju prezidenta Putina za dobrého státníka, jsem u tebe úchyl? Tak to ses vybarvil. Už je jasný, že jsi zvrácenej magor. Nikde a nikdy jsem nenapsal, že je pro mně ČR peklo - pokud mne něco trápí, tak skutečnost, že jsme si nechali naši zem rozkrást a zničit od podvodníků, vlastizrádců, nenažranců a šmejdů - ale ještě není všem dnům konec. Skutečnost, proč ty se svou nenávistí k diskutujícím na NR mezi ně přesto pořád lezeš, si nedovedu vysvětlit, protože to není normální jev, ale nejspíš budeš schizofrenik. Nenávidíš to tady, přesto máš neustálé nutkání sem lézt a číst a psát - jsi nemocnej, a samozřejmě k tomu impotentní. Kdybys šukal, nepsal bys denně v noci svoje sračky. Pořád bude platit, že Vladimír Putin je světově uznávanej politik a výbornej diplomat, zatímco ty jsi obyčejný,sprostý hovno. A to tě žere. Vlez mi na záda psychopate.

      Vymazat
    8. 0:26. Já jsem Čeň (Czeni),my už nejsme Čechy,tedy, a příslušníky Česka už jen čistě formálně. Neúčastníme se jakýchkoliv voleb už i desítky let a vstup Česka do EU je už odpočátku právně absolutně neplatný ale byl a je fakticky natolik významnou změnou,že původní Česko jím zaniklo a vzniklo něco nového,něco jiného,čeho my Čeňi už nejsme součástí. V referendu o vstupu Česka do EU jsme my Čeňi odevzdali sto tři tisíce úmyslně zneplatněných hlasovacích lístků,abychom prokázali naši existenci a náš nesouhlas, přičemž podle platného Občanského zákoníku pro platnost právního úkonu,kterým vstup Česka do EU byl,je nutný SOUHLASNÝ PROJEV VŮLE většiny všech oprávněných voličů Česka,který Vláda Česka ale ve zmíněném referendu o vstupu Česka do EU nezískala a jakékoliv všelidové referendum v souladu s Ústavou Česka ,respektive doslova přímo podle ní,musí a tedy i je plně závazné i pro Vládu Česka i pro Parlament Česka,protože v Česku podle jeho demokratické Ústavy vládne jeho lid. Vstup Česka do EU byl a stále je ,tedy, plně protiprávní a absolutně neplatný už odpočátku. V Česku se ho zúčastnilo 55,21% všech oprávněných voličů a 77,33% z nich bylo pro vstup Česka do EU,což je ale jen 42,69% všech oprávněných voličů Česka pro vstup do EU a to je tedy pouze jejich MENŠINA ,pro vstup. V demokracii ale rozhoduje pouze většina! Podle demokratické Ústavy Česka. (Slovensko 52,1% zúčastněných,92,5% pro = jen 48,2% všech oprávněných voličů Slovenska pro vstup do EU a to je zase jen MENŠINA, Polsko 58,6% a 77,5% = 45,4% všech pro, Maďarsko 45,6% a 83,8 = 38,2% všech pro,přičemž v Maďarsku se tedy referenda o jeho vstupu do EU dokonce i zúčastnila jen menšina, všech jeho oprávněných voličů. Takže ve všech státech V4 jednotlivě jen MENŠINA pro vstup. Menšina v demokratických státech nerozhoduje a jak už jsem výše sdělil,jakékoliv všelidové referendum je podle demokratických Ústav plně závazné i pro Vlády jejich států jakož například i pro jejich Parlamenty. Vynechte nás Čeně tedy z vaší teze o naší "porobě",protože my už nejsme součástí těchto států,respektive už jen formálně. Vy jste porušili Ústavy a vy jste zničili původní jejich státy a vytvořily nějaké podle nejen mého názoru nesuverénní a podléhající organizaci EU. Na závěr slova tehdejšího premiéra Špidly na otázku "Co ti,kteří nevyslovili svůj souhlasný projev vůle se vstupem Česka do EU tím,že se referenda vůbec nezúčastnili?": "Ti jakoby byli pro.",sdělil všem tento "komik". Tak to ale právně být nemůže a také ani není,samozřejmě, jak už jsem vysvětlil. Rozesmálo nás to.

      Vymazat
    9. 0:34 Blbost.

      Vymazat
    10. Čeni, uzavřeli jsme spolu nedávno smír, "po nejasné zprávě o konci světa". Prázdniny, okurková sezona také skončila, je třeba makat.Docela mne Váš "monolog" 1:00 "dostal". Jsem ostražitý k mimozemšťanům ale mají-li návod jak z NATO, sem s ním a začnu i věřit na tajné zbraně a UFO. Předpokládám, že NATO a EU jedno jest.

      Vymazat
    11. 23:52
      Tak proč nejedeš za čokovopicí do Fuckingtownu ty havloidní vlastzrádnej bezmozku!?!!!!!Třeba bys tam měl tak krásnou bustu jako opilec,udavač,vlastizrádce,kolaborant Havel!!!!

      Vymazat
    12. 0:20Sice odkrýváte ,kým byl váš mozek vymyt,ale stále přemýšlím,kolik vám je.Buď jste lehce narozen před 89.,tak do deseti let,nebo výš.Jinak být starší, uchovával by jste si mozek k obrazu svému a nenechal by jste si ho vymydlit Jarem extra

      Vymazat
  4. Největší chybou Ruska bylo, že se stáhlo a opustilo území Německé demokratické republiky. Nikdy to Rusko nemuselo udělat, jako vítězná mocnost, Rusové mohli trvat na tom, že se stáhnou až to samé udělají Američani a na tom by to skončilo. Jako vítězná velmoc, která zaplatila vítězství největším počtem obětí, mělo Rusko zůstat na svých pozicích. Rusové se stáhli a Američani nejenom, že neodešli z Německa, ale naopak, ještě rozšířili NATO až k hranicím Ruska, což se zavázali, že neudělají. Jenže kdo uvěří Američanům, velice na to doplatí. Američani oprášili plány Barbarosa a připravují na Rusko vojenský útok. Že k tomu dojde není pochyb. A za všechno toto může Gorbi. Jestli to udělal z blbosti, nebo z neznalosti povahy Američanů, nebo dokonce ze zrádcovství, je dnes už úplně jedno. Rusko je opět vystaveno stejné situaci, jako v roce 1941. A mimochodem, když si přečtete Vojnu a mír, zjistíte že Ruská aristokracie hodně sympatizovala z Francií i v době, kdy Napoleon už zaútočil na Rusko. Nejvíc všechny ty války odnesli obyčejní Rusové. Nebýt Rusů, dnes by jsme my již nebyli, protože by naše rodiče a naše dědy poslal Hitler do plynu. Rusové nás zachránili a my na ně jenom nadáváme. Rok 1968 se nedá ani z daleka srovnat s rokem 1989, kdy Americká armáda provedla invazi do Panamy a hned první den postřílela 3000 obyvatel tohoto Středo - Amerického státu. Bude zajímavé slyšet od
    Gorbiho, co na svojí destruktivní činnost dnes říká. Kdyby to neudělal, nemuseli jsme být dnes před začátkem třetí světové války. Ale kdyby neplatí a tak jsme tam kde jsme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sovětský svaz porazil jen Německo a třeba i Maďarsko,protože například Polsko a Československo byly vítěznými státy. Proto bylo právně i morálně možné pouze to,že by Sovětský svaz kontroloval Východní Německo aby nezbrojilo a nestalo se i jemu,například,znovu nebezpečným. Zároveň mi dovolte konstatovat,že bez Západu by Sovětský svaz Německo neporazil a to i protože by stihlo vyrobit a použít proti němu své zázračné zbraně včetně té jaderné. Takže,Československo a všechny,doslova celý svět, zachránily Sovětský svaz i Západ společně a zároveň. Gorbačov jen udělal to,co mu přikázalo přirozené právo každého národa na sebeurčení,respektive na vlastní svrchovanost. Je nemocí Rusů,že si myslí,že mají právo určovat budoucnost jiných národů,rozumějte bez ohledu na jejich svobodnou vůli. To by se mělo trestat,respektive už i jen ta myšlenka,pokud není odůvodněna výše zmíněným jeho zásadním ohrožením, protože každý stát-národ má i a přirozené,právo na sebeobranu. Já osobně **** na nějaké Rusko,protože jsem příslušníkem jiného národa. Je mi naprosto lhostejné,zda Rusko přetrvá a to protože nevidím Rusko jako mého přítele ale naopak jako nevítaného nepřítele a nemám tedy ani jakýkoliv důvod mu "fandit". Tak,to je zase pohled na věc z té neruské strany. Snad je tedy vidět,že s nějakým pojímáním světa a budoucnosti jiných národů Ruskem nemusí ostatní státy-národy souhlasit a nevím proč by tedy i měly. Snad je tedy i zřejmé,že Rusko trpí nemocí,kterou asi trpěl i Hitler a jeho Německo a byla pojata jako neoprávněná nadřazenost vyjadřována "hanlivě" slovem Nadlidé. V případě Rusů je to ale zjevně a i naprosto nesmyslný "vtip",protože Podlidé by jim ve srovnání se Západem slušelo nejvíc,vzhledem k jejich úrovni a nejen morální.

      Vymazat
    2. Tuhle sračku - 0.25 - mohl napsat jen blázen. Zcela se vymyká normálu. Na podobné pomatence už je škoda slov. Rusko trpí nemocí? A čím trpíš ty? Nechtěli byste si hledět svého a vysrat se na praštěné spekulace? Nebýt Ruska, byli bychom v prdeli a možná i lebkami tvých rodičů by byl dlážděný Václavák, což Hitler sliboval. Ale znovu - škoda slov.

      Vymazat
    3. 0:39
      Uklidni se ruská hysterko. Rusáci byli až do roku 1941 s Hitlerem největší kamoši a hezky si spolu rozdělili Evropu. A kdyby je Hitler nepodrazil tak jsou největší kamoši dodnes. Pro rusáky začíná válka v roce 1941.
      A dnes se opět mění ve fašistický, silně zbrojící stát, nenávidějící okolní svět, Evropu, USA, s Putinovým kultem osobnosti. Je třeba se mít před ním na pozoru což platí především pro nejbližší sousedy.

      Vymazat
    4. 0:25-kdybyste neuváděl jména, domníval bych se, že haníte USA. Až později jsem pochopil, že jste elév a máte ještě neuspořádané myšlenky. Ne svoje, ty nemáte žádné, jen papouškujete cizí.

      Vymazat
    5. Jasně, prostě jen diskutujeme a tím si uvědomujeme jak to asi skutečně je.

      Vymazat
    6. Jsem naprosto klidnej stejně, jako ty magor s vymytou lebkou. Propláchli tě jí pořádně? A taky aviváž? A vyždímali? Tak to jo. USA byli kamarádi s Husajnem, vyzbrojili iráckou armádu, a pak jeli s vymyšlenou sračkou Irák rozflákat, a Husajna oběsili. Byli kámoši i s Kaddafim, pak Lybii rozflákali a Kaddafiho umučili. Stalin uzavřel s Hitlerem pakt o neútočení, kterej měly uzavřenej i další země, my jsme měli na západní hranici opevnění, jenže nás západ strčil Hitlerovi do chřtánu, a vymalováno. Hitlera si koupili i vyzbrojili USA, a on nemohl válku odvrátit, i kdyby byl chtěl. Dodávali mu i plyn cyklon B, vyrobený v jejich laboratořích, aby mohli rychleji hubit lidi v koncentrácích. Hitler si odzkoušel nástup fašizmu ve Španělsku - i to bylo strategicky dohodnuto. Až když dostával Hitler na prdel díky Rusům, začali se USA srát do války - na jejím konci, to je jim podobné přesně. Zabili své vlastní občany, aby mohli napadnout dvě země a rozpoutat ničení a zabíjení a následně uprchlickou krizi. Rusko je náš soused, přesto na našem území neprovádí cvičení svých vojsk. USA jsou zmrdi za mořem, ale provádí tady svoje rejdy pořád. Své rejdy provádí po celým světě, a loutkové vlády všech zemí přinutily, aby se sraly proti Rusku. Provokujou, štvou a štvou. Nevím co tady slintáš, my jsme ve válce s Německem nebyli nikdy - byli jsme oficiální protektorát. Jako jsme teď znovu už 26 let, jenže neoficiální. Proč diskuze neobohatíš o tato fakta, zejména s poukazem na to, jaká je USA všivárna? Všivá, rozvracečská všivárna, nikdo nechápe proč. Ty chápeš, proč napadli a rozflákali Irák a Afghanistán, proč vyvolali válku v Egyptě, v Lybii, a v Syrii? Já například to nechápu a mohutně mě serou křiváci tvýho typu. Buď piš objektivně a nic nevynechávej, nebo se na to vyser. Štvaní světových medií proti Rusku už je blbý, očividný, a zatraceně nudný, a čeho asi tak chtějí docílit hnusní, zfanatizovaní pitomci, jako jsi ty, je rovněž záhadou. Ale sráči zde byli i za protektorátu - lezli do prdele Němcům, teď zas lezou do prdele Američanům - umíte vůbec žít bez lezení do něčí prdele a klanění se modlám, které určují mediální kurvy? Ne - jste chudáci bez hrdosti, jinak se to nedá nazvat. A vlez mi na záda, nadávej si na Rusko, seru na tebe.

      Vymazat
    7. Ale rozhykal ses dnes komunisto opravdu hlasite. :-)

      Vymazat
    8. 0:25Opět žasnu nad tvým vzděláním a hlavně logickým myšlením.Jsi nepřekonatelný v blbosti,komunisto milující agresorské USA a našeho milovaného protektora Schapira.Nejsi náhodou duha?

      Vymazat
    9. Pro 1:14,nemas pravdu Kaddafi nikdy nebyl s usa,taky Hussain,proto byli znicene jejich staty,bylo tam spousta penez,ale nesli do juesej kasicky...na letisku v Tripolisu,byl velikej napis-Smrt Americe-

      Vymazat
  5. Syruček se mi zdá naprosto nečitelný. Kdysi se stavěl k banderovcům v jednom filmu na YouTube tak i onak. Zdálo by se, že se jich zastává. Zvát tady hlavního viníka rozkladu našeho státu je pěkná blbost.

    OdpovědětVymazat
  6. Byt vami Bilakovi pohrobci, zachovam klid.
    Pravda Gorbacov se ve vasich ocich provinil tim, ze neposlal na ceske lidi touzici po svobode tanky a nezmasakroval polovinu naroda.
    Tim by se vasich ocich stal asi vic svaty, nez Matka Tereza. Dodnes byste vy stalinisticti vlastizradci kviceli blahem.
    Ale vsechno se meni. Michail Gorbacev ktery se jako jeden z mala lidi v ruske diktature odvazil postavit Führerovi mas dnes strach.
    Vas kagebak i jeho fasisticke zrudy ho zpracovaly natolik, ze uz se Putlerovi nepostavi.
    Takze znovu - klid. Neskodny Gorby prijede, neskodny Gorby odjede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se tě někdo normální bude na něco ptát tak teprve odpovídej ty zkurvenej havloidní retarde bez mozku!!!!!Tvoji ussacký agresoři ti dávají buď málo peněz nebo seš takovej syfilitickej mamrd po udavači Havlovi?!!!!

      Vymazat
    2. Kolik milionu ceskych vlastencu mel podle tebe Gorby zavrazdit abys byl spokojen, perverzni hitlerovska zrudo?

      Vymazat
    3. Kolik lidi by musel Havel udat,komu by nás musel zaprodat,jak dlouho ho musel SS K.H.Frank houpat na kolenou než z něj byla taková vlastizrádrádná opilá kurva?!!!!Ty pomatená ussack kurvo,zavři hubu!!!!

      Vymazat
    4. Nerad ti to komunisto pripominam, ale kdyz sedel pan Havel za nasi svobodu ve vezeni, vylizoval jsi i se svymi soudruhy s mlsnym mlaskanim sovetskym okupantum jejich nemyte rite.

      Vymazat
    5. 7:27
      Ten udavačskej ksindl někdy pořádně seděl???!!!!Ty ussackej mamrde,ten parchant udával spoluvězně StBákům dobrovolně a rád!!!!!A teď táhni vykouřit prdel Jandovi a Šapitovo ty vožralej ksindle!!!!!

      Vymazat
    6. Normálně jste se všichni zbláznili......jinak to není možný ... Čtete to po sobě? To se fakt nedá!

      Vymazat
    7. 7:27 "Pan Havel seděl ZA NAŚÍ SVOBODU ve vězení". Takovou pitomost může napsat jen ten, kdo neví, za co konkrétně seděl. Zkuste si to někde najít, určitě budete nemile překvapen.

      Vymazat
  7. My stařešinové, řešíme bouři ve sklenici vody. Lidé pod 30, znají Gorbyho pouze jako chlápka z reklamy na kečup. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kteří,v Rusku mu nemůžou přijít na jméno a kdyby se tam objevil,tak ho budou soudit a odsoudí i když nakonec nepověsí,což by si zasloužil,ale jistě odsoudí i formálně...je to ten pravý Jidáš Zakarionský/Chazarionský o tom není nejmenší pochyby.

      Vymazat
    2. 9:35
      Pověsil bych blbečky jako ty kteří ani po skoro 30 letech stále nerozdýchali pád jejich milované komunistické diktatury. Ale protože jsem hodnej tak jenom za koule do průvanu.

      Vymazat
    3. 9:40
      Když máš místo IQ jen ÍÁ ty havloidní bezmozku tak drž hubu!!!!!

      Vymazat
    4. Anonymní10. září 2016 9:40
      Ubožáček troll se tu zase činí až mu lítá pěna vod huby. Leze, sem pořád leze, i když o něj nikdo nestojí.
      Tenhle troll co sem stále chodí
      a po pás se v sračkách brodí.
      Páchne jako tchoří kůže, Amerika zato může.
      Z Americké řiti čouhá, je to přeci jejich slouha.
      Každému tu nadává, přitom blahem uchcává.
      Kdo ho platí toho čmouda, nebo je jen blbej jouda?

      Vymazat
  8. Nevím, co je na těch Gorbačovech, Dubčecích atd k obdivu. Lezli do řití západu a plundrovali vlastní země. Nakopat do prdele a poslat šupem do Ruska.

    OdpovědětVymazat
  9. Je obdivuhodné kolik debilů z pražské kavárny za podpory rozvračečů se tady usádlilo.Běžte vy čuráci na stránky vlastní ideologie,lízat koule sorosovi a jemu podobných.

    OdpovědětVymazat
  10. Spravedlnost existuje!
    Je to slast a pohlazení po duši číst a slyšet to bolestné a bezmocné kvičení komoušských sviní.
    A jinak tomu soudruzi už nikdy nebude. Až do konce vašich zbytečných, zmrdských, ubohých životů.
    Žádný Putin ani nikdo jiný vás nespasí a kvičet zlostí budete ještě na smrtelné posteli.
    Smutné to konce. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Karma pracuje, boží mlýny melou a vy dostáváte přesně to co si zasloužíte, sklízíte co jste zaseli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:36
      Ubohej syfilitickej věcně zlitej kretén Chujmer debilovič...jdi si zaplakat na hrobeček udavače Havla!!!!!

      Vymazat
    2. 10:36 Ty jsi ďábel na této zemi!Bez pudu sebezáchovy,bez inteligence,bez mozku,tudíž bez svého myšlení!Je mi tě hochu líto.Několikrát jsem se ptal,jak rozděluješ lidi?Já ti tedy odpovím.Lidé,kteří ví a znají ,jsou komunisté zasraní,ti,co mají za úkol vymývání mozků,likvidovat Evropu a naši zemi,kteří jsou zašroubovaní do řítí amerických agresorů ,podporující fašismus na Ukrajině a jinde,sloužit podpinďousům za každou cenu i za zradu sama sebe,tak to jsi ty,ty hnido společnosti.

      Vymazat
    3. 12:00 + 13:28 Pánové, právě jste tomu idiotovi způsobili orgasmus. Copak ten jeho kolovrátek už neznáte? Jestli ho chcete opravdu nasrat, tak ho ignorujte. To pro něj bude utrpení. Nadáváním mu jen působíte radost a z blba ani bůh mudrce neudělá.

      Vymazat
  11. Tuto figurku, resp. osobu jsem našel v seznamu "commitee 300" spolu s celou škálou dalších známých výtečníků. Doporučuji dohledat. Také je na seznamu starých členů "Římského klubu". Čili je to služebná elita, resp. užitečný idiot, jako všichni maňásci, kteří jsou nám stavěni na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro ty je odborný název :"podpindosník" a dále "podpindosníček",čož je podpindosník podpindosníka,jako to dámské přirození z 9:40....,ten je už spíš v kategorii tzv.pomůcek podpindosníčka,čili "podpičník"....

      Vymazat
  12. "...aby nedošlo v Praze k tragedii podobné té, která se odehrála na náměstí Nebeského klidu v Pekingu." Tohle Gorbačov napsat nemohl, protože k žádné takové tragédii nikdy nedošlo! Je to jen americká propaganda, dokonce i jinak prolhaná ČT24 tohle musela přiznat v souvislosti s Wikileaks! Každý si může tu reportáž najít na webu ČT, byť je následný komentář vystřižen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi dobře vymytej. Jak moc asi musíš trpět a nenávidět západní společnost když si vymýšlíš taková hovna?

      Vymazat
    2. 10:51-ty milovníku Západu,něco ti zřejmě uniká a štěkáš na zcela nesprávný strom.
      Kdybys neměl sobě vlastní dlouhý vedení a dutou makovici,už dávno bys věděl,že největším nepřítelem toho tvého Západu jsou takoví voli,jako ty,kterým dnes před rypákem obřezaní dělají z té jejich Ameriky a záp.Evropy Střední Východ a Afriku a vy tupci furt dokola ejakulujete to svý žluklý semeno nenávisti při onániích,vykřikujíce protikomunistická hlesla,která už nikdo ani neregistruje natož,aby se nad nimi zamýšlel....jste ne o jednu,ale hned o několik fází pozadu,ostatně,jako vždy....

      Vymazat
    3. 11:15

      Zato vy jste už skoro 30 let o několik fází v předu. V prdeli.
      Vy komouši kteří byste tu tuze rádi znovu zavedli vaši milovanou komoušskou totalitu, jste stejně nebezpeční jako náckové nebo ti islamisti. A tak je potřeba se k vám taky chovat a zacházet s váma.

      Vymazat
    4. 11:23-tak se nachystej ty jeden onánisto nepoučitelnej,při své blbosti a neschopnosti vymanit se z role "kulečníkové koule" moc šancí už nemáš,buď chcípneš na východní frontě za Rothschildy & Comp.,nebo ti dřív,nebo později podřízne krk nějaké primitivní mohamedánské hovado,nebo jim budeš posluhovat a ohýbat svůj hřbet stejně,jak to děláš před hňupy ze Západu a tak si zachráníš ten svůj mrzský život,ale nevím,jak to vydržíš bez té své onánie,tu ti noví sáhibové totiž trpět rozhodně nebudou....

      Vymazat
  13. Stalin nás dostal na Jaltě jako kompenzaci, Gorbačov nás prodal i se sousedy západu k anexi. Kdo chce skákat Pepku, ať skáče. Protože je nevyvratitelné, že nás EU anektovala - takže jsme dokonale rozkradení, vyloupení, uměle zadlužení a katolíky s USA levantinci předlužení nevolníci - jak se v Evropě zdvořile říkalo bílým otrokům za Katolickou církví požehnaného feudalismu (černoši v Rakousku nežili). Hloupí Amíci měli říkat svým černým z dovozu od začátku nevolníci místo otroci a Lincoln by pak byl maximálně někým jako potrhlí císaři Josef II, nebo Ferdinand Dobrotivý. s jejich patenty z roku 1781, a (poddanství bylo zrušeno až roku) 1848, kdežto v USA (XIII. dodatek) roku 1855... Tak co nám flekaté čelo přinese za vejšplechty? Buď je to vlastizrádce - predatěl na entou, nebo velmistr světa ve skoku na zápaďáckej špek - což nevylučuje souběh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těm Pepkům je zbytečné to říkat...A jestlipak víte proč má Gorbi na plešce ten flek??

      Já vám to prozradím.
      V dobách,kdy byl šprt tak sedával při stranických seminářích v první řadě a protože nikdy nic neuměl,oč víc se snažil a všichni jím hluboce opovrhovali,tak si o to jeho čelo Stalin vyklepával fajfku....

      Vymazat
    2. 11.44 A já myslel, že je to růže... Boží punc nositele ztělesněného zla. Ale pravdu. Stalin byl vyhozený pravoslavný seminarista, tak to s fajfkou od Boha asi odkoukal.

      Vymazat
  14. Gorbačov a Jelzman nadělali národům Ruska víc škody,než Hitler napadením Sov.svazu a proto je Anglosasští siofašisti tak velebí a hýčkají svou přízní a ze stejných pohnutek oceňují a honorují Havla,Klause,Kalouska,Halíka atd.atd...

    OdpovědětVymazat
  15. Zdejsi rudohneda lejna nikdy neprestanou litovat toho, ze Gorby neposlal po vzoru Brezneva proti nasemu narodu tanky, aby spolu s Lidovymi milicemi a fizly z STB zmasakrovali co nejvetsi pocet ceskych lidi a zadusili tak navzdy nasi touhu po svobode a demokracii.
    No, neposlal a my jsme ted v bezpeci jako stat zapadni Evropy a clen NATO.
    Abyste z toho nedostali psotnicek, bando vlastizradna! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je, že v roce 1989 se žádné protidemonstrace proti svobodě a za zachování komunistické totality nekonaly. I ti rudohnědí (nenávidí také Židy) zmrdečci co tu dnes tak zlostně kvičí tehdy zápaďákům záviděli jejich domy, auta, televize, počítače, narvané supermarkety... Taky to tehdy chtěli.
      Ale oni si mysleli že jim to někdo jen tak dá, že oni budou po socialisticku předstírat práci, ale kapitalisticky chrochtat.
      Dnes jsou tito neschopní leniví budižkničemové co nic neumí nasraní a cítí se kýmsi podvedeni a chtěj jejich totalitu zpět.
      Tůůůůdle.

      Vymazat
    2. 14:20 Už opět zde zvracíš o závisti smrdutý oposune? Ty se tou tvojí závistí jednou udusíš.

      Vymazat
    3. Hrdino našich dnů,je vidět,že jsi patřčně uvědomělý a že správně chápeš význam "Velké listopadové homosexuálně-sionistické revoluce" a proto by byla škoda tě nevyužít ku prospěchu věci světové oligarchie a její armády podpindosníků,trockistů,bojujících "permanentní revolucí" a liberálních demokratů,dělajících totéž prostřednictvím "protlačování demokracie a lidských práv přes hromady mrtvol" a proto si sbal usárnu a narukuj do českého afrikakorpsu,ale přibal si trenýrky s dlouhejma rukávama,protože tentokrát se půjde na Rusa a u něj bejvá zima a všechno co si o něm myslíš mu můžeš vyříkat rovnou do xiftu a nemusíš to trousit tady....ty touho po svobodě,aspoň se nedožiješ těch identifikačních čipů a zrušení hotovosti,na který se tak nepochopitelně těšíš....
      V Rusku,ty jeden roztomilej buzíčku,nedostaneš čip,ale jen rajcovní čípek s označením F1....

      Vymazat
    4. ... v jednom máte pravdu, západ na nás nezaútočí, přece nebude bombardovat svoje podniky, to nedělal ani Áda. Jen Amíci na konci 2 sv. války bombardovali naše podniky nádraží,tratě když věděli, že spadneme podle dohody do sféry vlivu SSSR. To, že když bombardovali Prahu a mysleli že bombardují Drážďany může uvěřit jen hlupák.

      Vymazat
    5. 14:49

      Mektáš ta rudý negramotnáý debile pátý přes devátý, motáš dohromady kobercové bombardování Prahy omylem záměnou za Drážďany v únoru 45 a strategické, přesně cílené útoky v březnu a dubnu na německé zbrojovky u nás, německé vlakové kolony...

      Češi to neradi slyší, hlavně komunističtí vypatlanci, ale Praha byla zbrojnicí Wermachtu

      Vymazat
    6. 14:49
      Už se na ty rudohnědé idioty vykašli. Tak zítra, jo?
      http://zvedavec.org/vezkratce/13326/

      Vymazat
    7. Hrdino našich dnů,ty hloupý americký řiťomile,tady se podívej,pokud nemáš místo mozku kus hovna z meníčka od mekáče/sráče,tak si o tom i můžeš popřemýšlet...
      Je to názor lidí tvého srdce,od "Zápaďáků":

      https://www.youtube.com/watch?v=0ltZG3G4uxU

      Vymazat
    8. Neználek 15:17 znovu jen potvrzuje zásadu pravdoláskařů, že čím absurdnější lež, tím lépe se v prázdné makovici uchytí.

      15.listopadu 1944 dokázala dvě americká letadla přesně trefit elektrárnu v Holešovicích. Naproti tomu se prý 14.února 1945 nedokázalo 62 bombardérů trefit do Drážďan, přestože od předchozí noci byly celé v plamenech a jsou 120 km daleko. Svrhly 50 tun bomb výhradně na obytné čtvti Prahy, včetně Václaváku. Bylo to tak nesmyslné a jasně teroristické, že nezbylo, než to vydávat za omyl. Tomu ale může věřit jen pravý věřící, považující slovo USA za slovo boží.

      Co opravdu Američané zničili při největším náletu na Prahu 25.3.1945, pouhých 45 dní před koncem války, si přečtěte tady:
      http://www.praha9.cz/o-praze-9/predstaveni-regionu/historicke-okenko/historicke-stripky/nalet-na-prahu-25-brezna-1945
      Rozhodně to nebyla "zbrojnice wermachtu", jak to pako tvrdí. Mrtvé neuvádím, ti pro amisvazácké agitátory typu 15:17 nic neznamenají.

      Vymazat
  16. 12:12 - Nejen národům Ruska. Svět je po Gorbačovi a Jelcinovi změněn k nepoznání Zdevastované země kde vládne chaos, imigrační invaze. Anglosaští fašisti jej tak velebí a hýčkají svou přízní, protože ani v nejdivočejších snech si nepřipouštěli jakých zvěrstev se budou zásluhou Gorbačova, ve jménu svobody a demokracie, bez zábran moci dopouštět.

    OdpovědětVymazat
  17. 16:27
    To patří 15:17

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že už nikdy nepřijede profesorka a doktorka marxismu-leninismu Raisa Gorbačovová, protože už chcípla po svých lukulských měsíčních nákupech v Paříži, kde utrácela ke 100 000 dollarů měsíčně, zatím co ruský Mužik ryl ústy ruskou zem. Tenhle skvrnou poznamenaný žid Gorbačov si také zaslouží své, ono to přijde také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máte tam chybu:nebyla to Raisa Gorb...,ale "Rajda Gorb...."

      Vymazat
    2. Podľa najnovších zistení z archívov GuLaG-u Berija nebol vrah.Naopak, Stalin ho tam dosadil za Ježova, ktorý vrahom bol - najmä pravoslávnych Rusov a inteligencie. Za Beriju sa znížil počet popráv 10x.Boli tam však aj vrahovia, zlodeji a násilníci.Je to inak. Potvrdzuje to aj vražda Beriju chruščovovcami po Stalinovej smrti otrávením.

      Vymazat
  19. Zrádce vlasti a národů Ruska.Prodal vše.Rozkradl a zdevastoval zemi jak po 2 . sv,Válce.PFV

    OdpovědětVymazat
  20. Vsichni kdo tady reagujete na toho blba z USA a roycilujete se, .... vzkaslete se na to, to nema cenu, jakmile ho budete ignorovat....sam zmizi...
    je to chudak, ja ho chapu, nema pratele, deti, rodinu, nic neznamena, nic v zivote neudelal, nikomu nepomohl, je proste nula...a on to vi...vi, ze poslouzil jako uzitecny idiot jinym, chytrejsim, byl na spatnem seznamu, on to vi, ye prozil nulovz zbytecnz zivot, ktery se mu krati, nema nic a na sklonku svyho zivota je jen sam se svou nenavisti a zamrznutim v 80-90tych letech u nas...neschopny jineho vyvinu nebo posunu ve svem mysleni...je mi ho fakt lito, NIKOHO nezajima, jen se realizuje prostrednictvim PC. Strasny konec a zivot.

    OdpovědětVymazat
  21. A co se tyka Gorbyho....joooo Putin je neco jinyho a MI6 se Medvedev nepovede jako Gorby. Putin je jina trida. Gorby? Za poplacani po ramenu, za jako pochlebovani jemu ze zapadu ....a pritom se mu potaji smali....prodal vse....jeste pridaval....ale pak se jim to zvrtlo...prisel po vozralovi Putin. Cha cha cha to jim nevyslo....vite, kdyz vas USA a GB a jini chvali...., tak to delate hooodne spatne pro svou zem. Pokud vas ocernuji a uvaluji embarga...pak to delate moooooc dobre pro svou zem. Jak jednoduchy.

    OdpovědětVymazat
  22. Je to tak jak rika 14:20
    I komunisticti pazdrati chteli v roce 89 plne obchody a pryc z toho smradu a mizerie "realneho socialismu". Proto rozpustili sve Lidove milice, odevzdali zbrane ktere jim sverili soudruzi Gottwald a Breznev a ani necekli.
    Jestli udelal Vaclav Havel nekde chybu, tak ji udelal v tom, ze neprosadil potrestani aspon casti z nich a ze tomu zbytku nerekl:
    "pokud se chcete mit dobre, budete se muset vy vsiva, vlastizradna hovada zvednout ze svych tlustych, linych prdeli a zacit poprve v zivote pracovat".
    Nestalo se a tak tenhle odpad naroda dodnes sedi na svych zapachajicich, hemeroidy zcela zdevastovanych zadnicich a nadava dedeckovi Gorbymu za to, ze neusporadal v Praze masakr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:41- dědeček Gorby? Pokud vím byl nomenklaturní komunistický kádr a do nejvyšších příček jej vyzvedl KBGák Andropov. Najednou Vám to nevadí?

      Vymazat
  23. PETICE k NATO :
    https://www.kscm.cz/nase-strana/dokumenty/ke-stazeni/petice/petice-k-nato

    OdpovědětVymazat
  24. Havel ,Schwarzenberg a pussy jsou bojovníci za svobodu . Je ostuda tohoto národa že bez boje vyklidil pohraniční opevnění . Dnes se dívám jak se kolem prohánějí na kolech Němci jako za války . Děkuji Ruským vojákům že nás osvobodili i v 1968 , je to můj ročník .

    OdpovědětVymazat
  25. Vážení,podívejte se zpět na diskuze - a zcela upřímně - není vám z toho na blití? Kolik sprostých sraček na sebe tady lidi kydají a proč? Kvůli jakémusi článku, který napsal kdosi, zítra napíše kdosi jiný zase jiné články, a agresivní obecenstvo se bude na diskuzích opět navzájem urážet a masakrovat, a plácat stále stejné hovadiny. Vyplácáte své výpady, nadávky a urážky, a máte snad dobrý pocit užitečně ztráveného času? V pomyslné společnosti vám neznámých lidí, které jste urazili ve jménu západu, nebo východu, přičemž jak západ tak i východ na vás samozřejmě sere. Takový odpad, za což jsou dnes obyčejní lidé ve všech zemích považováni, by nechali jedni jak druzí chcípnout hlady, nebo někde s rozervaným břichem. Lidi,kteří "spolu mluvěj" a kteří by byli ve světových jatkách samozřejmě a jako vždy ušetřeni, jsou z jiných společenských sfér, kam ani jednoho z nás nikdy nepustí. Pořád budeme jen malá hovna ve vysoké trávě, a namísto abychom nepřestali mít i tak radost ze života, ze svých blízkých a sousedů, jsme nechali ze sebe vytvořit nenávistné, agresivní šašky. Svojí agresivitou zakrýváme strach, že přijdeme i o ten poslední žvanec, který nám ta "vysoká tráva" ještě dopřává. Myslíte, že ten agresivní blb a sprosťák tady, "rudohnědý hovno" a tak - je spokojený a šťastný? Omyl - je to určitě taky lidská troska. Spousta lidí pořád neví, že nějaké diskuze někde jsou, nikdy je nenapadlo číst ty články - žijou kvalitně a baví se. Jak se ukazuje, diskutují převážně ti, kteří se čímsi cítí být vyřazeni ze šťastné společnosti. Každý má pro to nějaké své vysvětlení, a na diskuzích hledají snad návod jak dál, a často ovšem buďto hned, nebo postupně dojdou k poznání, že než zapadnout mezi tenhle beznadějný humus, a nechat se vtáhnout do zbytečných a sprostých diskuzních sraček, je lepší najít si nějaký společenský projekt, kde se mohou realizovat a zachovají si moudrost, nadhled a lidskost. To, co přetrvává na podobných diskuzích, je asi poslední štace před pádem do zoufalství, alkoholizmu nebo drog - a asi to - vedle zisku - taky byl a je záměr těchto mediálních aktivit. Proto v minulém režimu toto být nesmělo. Aby někdo prodával něčí smrt, zoufalství, dluhy, nemoci, a vydělával na tom, bylo nemožné. Byl to režim, který upřednostňoval lidi společensky užitečné, zdravé, šťastné a spokojené, a ne odlidštěné, zbytečné a bezcitné lidské trosky. To, co přetrvává na diskuzích, připomíná podvyživená domácí zvířata, která se rvou o obsah koryt, sekají po sobě drápy a koušou se navzájem. O žvanec spolu bojují na život a na smrt. Proč se stále jen mezi sebou napadáte? Proč si nadáváte? Proč se navzájem urážíte? Myslíte, že to nějak zlepší a zkvalitní váš život?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim vas opravit. Slusnych lidi, kteri si z vas rudohnedych Stalinovych pohrobku delaji legraci je zde nekolik. :-)

      Vymazat
    2. 22:13 Zbytečně a nesprávně paušalizujete. Jsou tu dvě skupiny lidí. Jedni si rádi popovídají a zamyslí se nad předloženým tématem, případně ho doplní o vlastní poznatky a názory (tak, jako třeba vy).

      Druzí si sem chodí beztrestně ventilovat svou hloupost, hulvátství a aroganci, protože v běžném životě takovou možnost nemají. Tam se s nimi nikdo rozumný nebaví, v horším případě dostanou "přes držku". Jsou to povahově usmrkanci, mající radost z každého "vytočení" druhých. Kdyby je všichni dokázali ignorovat, tak je ta jejich "legrace", jak píše jejich ukázkový případ v 15:46, přestane bavit. Druhou možnost má v rukou redakce. Vsouladu s "Upozorněním pro diskutující" v záhlaví webu takoví příspěvky rychle a důsledně mazat. Bohužel se tak neděje. Proto jsou mozí znechuceni stejně, jako vy.

      Vymazat
  26. 1.00
    jste členem
    EU ne
    NATO ne
    Vatikánských děržav ne
    hotovo,teď jen kvalitní lepidlo na obálky :)



    OdpovědětVymazat
  27. Tady je hodně staré video.
    https://www.youtube.com/watch?v=mV6ioeB-U3U

    Gorbačov na konci své vlády lezl mnoha obyvatelům SSSR krkem. Pokládám za debilní nápad toto monstrum, ve skutečnosti politickou mrtvolu, zvát k nám a přisuzovat mu nějaký význam. Zase si někdo smývá špínu z rukou.

    OdpovědětVymazat
  28. Co je špatného na tom, že nechtěl krveprolití a že chtěl svobodné volby a pro vládu tak demokratický mandát? Neměl být žádat humanistický a demokratický proces, měl žádat zabíjení, vraždy, občanské nepokoje, lynčování, autoritativní režim, diktaturu, potlačování lidských a politických práv, chaos?
    Problém byl v časových lhůtách uvedených dvou požadavků. Na zabránění krveprolití bylo času dost, na svobodné volby a skutečný demokratický mandát už málo. Na to, aby lidé volili opravdu svobodně, tj. se znalostí věci, s orientací v politických otázkách, se znalostí mechanismů tvorby (veřejného) mínění, s chápáním důsledků rozhodnutí, už čas nebyl. Budování občanské společnosti schopné bez hysterie rozvažovat nad svou budoucností, nad svými skutečnými potřebami a zájmy - to je záležitost mnoha let, desetiletí, generací, politických zkoušek. Něco občané pochopí rychle, během pár měsíců, něco se po krůčcích vleče z generace na generaci díky ne/blahé osobní zkušenosti. KSČ měla na to 41 let, podělala přelom 40. a 50. let, promaznila XX. sjezd KSSS, zpackala rok 1968, zaspala přestavbu. Účet byl proto jasný a logický. Pachatelé ho zaplatili bez větších ztrát a sociálně zajištěni dožívali v důchodu, nevinní to děsně odskákali snížením kvality života, poklesem životní úrovně, ztrátou sociálních jistot a jen zlomeček si komzumeristicky polepšil. Politicky se nic moc nezměnilo, jedna zahraniční řiť byla vyměněna za druhou, resp. za dvě, a o politice opět rozhoduje úzký kruh vyvolených.
    V KSČ bylo vždy nemálo lidí, kteří vývoj správně reflektovali, leč nikdy jich nebylo dost, aby vyšachovali stalinisty, neostalinisty, levičáky a karieristy a aby rozhýbali balast. Podobně dnes je nemálo aktivistů, politiků a aktivních občanů, kteří vidí negativa, chyby, omyly a zlořády, nevědomost a vypečenost mocných, avšak opět mají nedostatečný politický vliv, aby pitomce a gaunery odstavili a z davu přihlížejících promyšleně odíraných, ohlupovaných a manipulovaných lidí zformovali občanskou společnost náležitého rozumu a mravnosti včetně zodpovědnosti za své ne/konání.
    A diskuse na NR ukazuje, že se nic nemění a s jakým molochoem blbosti a hajzlovství se bojuje.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KR- s odstupem času si přiznávám dvě chyby v životě. Spíše jednu, idealizmus, společný pro 68. i 89. rok. V prvním případě jej omlouvám mládím, v druhém nezralostí, byť jsem již měl mít(zralost). Čtu-li Vás a to vždy rád, těší mne, že s touto "úchylkou" humanismu, vidět vše pozitivněji než ostatní nejsem sám, ba některým i déle drží než mně. Zřejmě naši oponenti(nehumanisté), naši úchylku umí využít, končím s humanitou. Pro zbytek života si ponechávám jen "nezabiješ" bližního. I když...? Kdo je bližní nám bude jistě brzy sděleno příkazem "zab ho". Jaké pak bude asi naše ne/konání?

      Vymazat
    2. Děkuji za poklonu, pane Povolný, a přiznávám též, že při procházení diskusí na NR jsem rád, když vidím Vaše jméno, protože je to znamení, že je zde osoba, která píše k věci, střízlivě, s rozumem a životní zkušeností a také s nesmírnou houževnatostí, která Vás, doufám, neopustí.
      Ohledně "idealismu" a humanismu bych jen poznamenal, že uchovávejme si je alespoň doutnající, aby ti následovníci, když to i je popadne, když do toho spadnou, dostali od nás moudrou podporu. Podporu s varováním před opakováním chyb, které jsme zažili či spáchali sami. To je naše morální povinnost, poponést vědomosti, zkušenost, vzor na další generace. I oni to zvrtají, alespoň ale díky nám snad méně. A ostatně se domnívám, že "na stará kolena" v případném kritickém okamžiku těžko vypadnete z celoživotní role, ale naopak už ostřeji budete moci rozštípnout některé otázky a úlohy, před které budete postaven, a Vaše nynější "Sbohem" idealismu a humanismu se ukáže jako "Na shledanou". Shledání s realistickými ideály bez iluzí, s humanitou pro čestné a nemohoucí a se spravedlivou tvrdostí pro hajzly.
      Pěkný večer
      KR

      Vymazat
  29. Nedávno som sa dozvedela veľmi zaujímavú informáciu:Z.MLYNÁŘ bol spolužiakom Gorbačova na MGIMO! Takže Míša len zopakoval náš socializmus s ľudskou tvárou a pridal nejaké slovíčka... Lenže to už bola iná doba a ZSSR tiež nie je nejaké nezávažné Česko-Slovensko! Takže nepriniesol nič nové. No my sme aspoň akú takú predstavu o oživení ekonomiky mali. On len zaviedol "suchý zákon," čím vyčerpal štátnu pokladnicu a potom zaviedol dolár, ktorý podniky nemali - a tak skapali! Toto bol úmysel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden ruský plukovník potom povedal nejakému nášmu diplomatovi: takže vy ste nás vlastne zničili! :)

      Vymazat
    2. Zdeněk Mlynář a Michail Sergejevič Gorbačov nestudovali MGIMO, nýbrž práva na Lomonosovově univerzitě.
      Na to, že chlapci spolu napsali knihu Reformátoři nebývají šťastní, vydanou v polovině 90. let, a Mlynář své přátelství s MSG zmiňoval při tuzemském vydání knihy Mráz přichází z Kremlu počátkem 90. let, tak se Vám to doneslo dost pozdě a dost zkreslené.
      Patrně i proto máte o ekonomických reformách perestrojky, mírně řečeno, mlhavé představy. Faktem ale je, že než se mohli skuteční přívrženci socialismu chopit ekonomické moci a pozvednout ekonomiku a sociální situaci, rozvrátili díky politickému uvolnění političtí karieristé celý stát. To, jakými komunisty byli kavkazští vedoucí tajemníci KSSS, ukázalo následující čtvrtstoletí (Karimov aj.), podobné předvedl Boris Jelcin a tisícovky dalších x-krát prověřených kovaných kádrů. Je zřejmé, že s takovou sebrankou řídících pracovníků nelze socialismus udržet, natož budovat, rozvíjet. To, co do základů socialistického státu vložili revolucionáři první čtvrtiny 20. století, tehdejší levicová inteligence, sdíraní dělníci a rolníci, následně stalinisté, neostalinisté, brežněvisté, normalizátoři apod. rozmělnili a promrhali. Nebylo to poprvé ani naposled, co rétoricky a kariérně zdatní političtí příživníci vykradli a zařízli pozitivní společenské pohyby a situace. Pokud protagonisté příštích demokratických systémových změn neučiní proti politickým příživníkům systémová opatření jak egoisty odstavovat od moci, tak žádná změna nebude trvalá a nepřinese vysněnou spravedlnost, demokracii, svobodu, přátelství, solidaritu ...
      KR

      Vymazat
  30. Gorbačov je sice pokládán za politika, který dopustil rozvalení SSSR a celého socialistického tábora, ale i kdyby se to nestalo v 1989-1991, tak stejně by k naprosté přeměně toho zakrslého a neperspekticního komunisticko-socialistického sploku došlo tak či tak.
    Nezapomeňmě, že technologické možnosti právě v té době umožnili obyvatelům tohoto tábora vidět a slyšet to, co jim tehdejší vlády roky upírali, od roku 1988 se zcela běžně na střechách domů začaly objevovat satelitní antény a měco zatajovat nebylo naprosto reálné.
    Navíc marasmus a neprostá neúspěšnost řízení společnosti a hospodářství pod diktátem komunistických stran by stejně nakonec donutil všechny tyto státy ve Východní Evropě změnit prakticky všechno, co posledních 40 let devastovalo naši společnost, hospodářství a ekonomiku.
    Nějaký Gorbačov vůbec nemusel přijít - ke krachu soc tábora by došlo v každém případě, možná o rok dva později.
    Velmi dobře si tu dobu pamatuji, změny byly na spadnutí už od začátku 1988 (alespoň u nás).

    Vyčítat Gorb. že jakože údajně dopustil rozpad SSSR je sice pěkné a trochu populistické, ale k tomuto rozpadu by stejně došlo - stejně, jak u nás v 1989 konečně komouši zmizeli z Ústavy (článek 4).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:19-zmizel článek 4,nezmizeli komunisté, jen se "přeformátovali" v oligarchii. Že bylo co privatizovat dokazují mrtví za nimi. Po oligarchiích nastupuje vždy rozklad státu, Ukrajina, Rusko 2x. Nám se krach vyhnul jen proto, že nemáme přírodní bohatství, které se privatizuje a drancuje nejsnáze. Možná Bakala je příkladem. A Gorby? Ten ví dobře proč žije mimo Rusko. Jeho "stříbrňáky" jsou také uloženy pro jistotu mimo dosah naštvaných. Jen naiva nebo exponent může tvrdit něco o neřízené demontáži SSSR. Demontáž se povedla, sice jinak než si to obyčejní lidé přáli ale to už je v dějinách pravidlo. Tak snad aspoň prospělo Vám. Já se těším na reciprotu v USA i když se zároveň i bojím. Neokoni nejsou "dobromyslní komunisté, ti se vlády bez války nevzdají.

      Vymazat
    2. PS. ono je snadné se vetřít a "usměrnit" strany, idee, horší je se vetřít mezi "neokony"! Na ty platí jen "deratizace".

      Vymazat
    3. 1801
      zmínku o článku 4 jsem použil jako symbol. Systém, který komunisti předváděli 40 let před 1989 byl zhoubný a vedl k totální devastaci nejen hospodářství, ale i společnosti. Proto tento systém nakonec i sám spadla zhroutil se.
      Zmínky o "řízené" demontáži raději nebudu komentovat - už dávno nevěřím, že Země je placatá.
      Změna systému u nás dopadla docela dobře, žijeme lépe, déle a zdravěji. Jsme bohatší a máme svobodu. Pokud máte nějaké připomínky ke svému životu, tak obvykle se to dá vysvětlit vlastními chybami a neschopností, protože nikdo Vám nesmí nic přikazovat a nebo zakazovat. Můžete si podnikat, nebo se zaměstnat a nebo třeba ležet doma a živořit.

      Vymazat
    4. 18:40- je dobře, že "druhá strana" nasadila vzdělanější "hráče" na poli propagandy. Jejich vulgarita mne unavovala. Nicméně mi výměna připomíná známou pohádku, kdy čerta nahradil Belzebub. Uhlazenější slova, stejná stylizace. Když Vás mám na "drátě" pane Belzebube, jistě mi vysvětlíte proč "budovatelé" socializmu neuspěli a ti stejní budovatelé(doslova), jsou tak "úspěšní" nyní? Nebyli jste "jen u komunistů" a v "hrabání" máte praxi? Nemám VUML ale mám IQ dostatečný abych pochopil Vaši hlubší analýzu, nejen trollení a také si ověřte, kolik lidí v USA věří v placatou Zemi.

      Vymazat

Reklama