Reklama

.

.

sobota 24. září 2016

Jedenáctá lež o syrském konfliktu

24. 9. 2016   Tribun

Válka nezačala, když vláda Bašára Asada na jaře 2011 zakročila proti demonstrantům. Tato verze událostí jsou zamlžovací plané žvásty. Válka začala v roce 2009, kdy Asad odmítnul katarský plán na přepravu plynu z Kataru do EU přes Sýrii. (…) 



Potrubí Katar/Turecko by mohlo dát sunnitským královstvím Perského zálivu rozhodující dominanci na světových trzích se zemním plynem a posílit Katar, amerického nejbližšího spojence v arabském světě… V roce 2009 Asad oznámil, že odmítne podepsat dohodu umožňující vést potrubí skrz Sýrii „k ochraně zájmů našeho ruského spojence“… Dále Asad rozzuřil sunnitské monarchy v Perském zálivu tím, že podpořil Ruskem schválený „islámský plynovod“ vedoucí od iránských plynových polí přes Sýrii a do přístavů v Libanonu. Islámský plynovod by z šíitského Iránu udělal hlavního dodavatele evropského trhu energií místo sunnitského Kataru, a výrazně by tak zvýšil vliv Teheránu na Středním východě a ve světě…

Tajné depeše a zprávy amerických, saúdských a izraelských tajných služeb naznačují, že v okamžiku, kdy Asad rychle zamítnul katarský plynovod, došli vojenští a zpravodajští plánovači ke shodě, že vyvolání sunnitského povstání v Sýrii ke svržení nespolupracujícího Bašára Asada je proveditelnou cestou k dosažení společného cíle dokončení plynového propojení mezi Katarem a Tureckem. V roce 2009, jak uvádí server Wikileaks, brzy po Asadově odmítnutí katarského plynovodu, začala CIA financovat opoziční skupiny v Sýrii.

32 komentářů :

  1. Na tohle téma jsem shlédl záznam zdařilého sarkastického pořadu z Německa, z něhož zřetelně vyplynula absurdita obvinění Bašára Asada, z útoku proti vlastnímu obyvatelstvu, evidentně zinscenovaného z USA, které jsou strůjcem nejpodlejšího a nejhoršího zla na zemi.

    OdpovědětVymazat
  2. Víte co vy pitomečci? Sedněte si někdy všichni spolu k láhvi samohonky a domluvte se na jedné verzi vašich konspiračních pičovin které jedna vyvrací druhou a druhá první.
    V jednom článku mektáte, že USA chce zničit Evropu jako svého největšího konkurenta, jindy zase blábolíte, že chtějí jakýsi plynovod z Kataru do EU.
    A to ani nemluvím, že "Arabské jaro" proběhlo i v nejmíň 10 jiných zemích. Vše naplánovala CIA kvůli jakémusi plynovodu do EU. Bože...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:31 - Evidentně jsi blbý.

      Vymazat
    2. 22:40
      :-D
      Tobě ten plynovod asi zavedli až do palice

      Vymazat
    3. Není blbý. Rusko jedná stejně a ještě zásadněji,přece: Nord Stream už existuje (a zdvojnásobuje svou kapacitu) a South (Turkish) Stream je v realizaci a mají za cíl jediné a to umožnit napadení Ukrajiny,kterou nahrazují a obchází ,přičemž Krym už tedy Rusko anektovalo a východ Ukrajiny nyní v podstatě okupuje. Vždy probíhaly války a většinou pro zisk. Kdo se diví tomu,že se EU a tedy potažmo i USA brání závislosti na Rusku právě u strategických surovin jako jsou plyn a ropa,... je blbý.

      Vymazat
    4. ...... a pokud "padne" Ukrajina,bude tím Rusku a i Německu,které ho podpořilo,umožněno napadnout (ZASE!!!) státy východní a střední Evropy.

      Vymazat
    5. 22:55 - protože jim náleží a mají na to právo! Jménem Eurazie. Veliká Eurazijec De Gaulle jasně říkal že musí vzniknout říše "od Brestu po Vladivostok"! Novodobí Kartagiňci Atlantiďané musí být smeten na moře - tam ať vládnou Neptunovýma vidlema, ale na Eurazii nemaj šajna! I když by rádi měli, jak vysvětluje "atlantickej Pjakin", Chazar George Fridman na tiskovce novinářům - https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

      Vymazat
    6. Vaše úvahu jsou hezky zašmodrchané. Rusko si legálně bere nazpět, co mu vždy patřilo. Není nepřítel, nechce válku, válka je mu opět vnucována. Ale bohužel mnoho lidí u nás je zaslepeno propagandou made in USA, tak se nedivme, že výsledkem jsou řádků diskutérů 22:31, 22:52 a dalších. No nic, čas je vyléčí.

      Vymazat
    7. No,jo, jenže já osobně mám jiné plány. Nenarodil jsem se na Zemi ale ve volném vesmírném prostoru a ,"zajímavé", to protože na palubě vesmírné lodi. Zastupuji tedy i logicky na Zemi jisté vesmírné civilizace vyšší vývojové úrovně,které ale nemají práva pozemšťanů,což já ano. A jejich oprávněnou válečnou podporu. Nemyslím si,že bych připustil hegemonii duchovně zaostalého a zkaženého Ruska,které flagrantně porušuje a naprosto nerespektuje mezinárodní právo ,nad jemu vyspělejší Evroamerickou civilizací a nemyslím si,že bych připustil návrat "Nacistického Německa" v jeho expanzi. Prostě nechci.

      Vymazat
    8. 22:31 - někde "proběhlo", někde nééé. A kdepak jinde než v London city a kdo jinej tvý nosatý filckonoši mohli rozhodnout o tom, že nebude v Alžírsku a Maroku a bude zrovna v Libyi! A taky rozhodli o tom že jejich černej paňáca podpoří Muslimský bratry v Egyptě. Pravda je že se jim to občas vymklo z ruky - třeba v Bahrajnu, ale to rychle potlačili za pomoci saúdský policie (sic!) bez zájmu světových médií! A teď si v tý tvý makovici pitomý zkus představit jak by ti samí pištěli, kvičeli a ječeli, kdyby se stejně "zařídil" třeba pan Janukovyč, he!!! Co? Mlčíš, demente:) Jo to by bylo panečku halo kdyby Majdan rozprášily prezidentem pozvané jednotky OMON z Moskvy! He? Měly na to plný právo! když moh bahrajnskej nevolenej šejk jakožto hostitel US námořní základny pozvat policii sousední země na pomoc proti bojovníkům za demokracii, tak proč by asi nemoh demokraticky zvolenej prezident Ukrajiny pozvat ze stejných příčin na pomoc policii Ruský federace, he?!? Že to neudělal byla jen jho zbabělost, aby jeho synovi tvý parazitonoši nezabavili miliardový konto na Západě, páč kradl. Pak ruskou pomoc zavolali sami lidé, kteří ho volili a nemají žádný důvod ani povinnost se podřizovat v řádných volbách poražené opozici!

      Vymazat
    9. 23:39 - takové žádné právo neexistuje! Jsou jen obecné židorejdy parazitických banditů a jejich zdegenerovaných poskočů, co se krejou pojemy jako "euroameričtí civilizátoři" a pak ti ostatní co brání svojí starší civizaci, která se nevyvíjí k degeneraci a samozničení a jíž představuje stabilní a nevychýlená, nemagořící Eurazie! A ty podivný to vopičáku? Jsi přímo ukázovej produkt atlantické imbecility z degenerace ...

      Vymazat
    10. oprava 4. řádku: civilizaci

      Vymazat
    11. Je to tak, asi nějaký mladý dement z hlavou zpitomělou sledováním těch emerických brakových sraček, všelijakých těch Dnů nezávislosti, Terminátorů, Predátorů, Avatarů apod.

      Vymazat
    12. CHOD SA DAT OCHECKOVAT DO BOHNIC TY DEMENT. MAS SERIOZNY PROBLEM, SI MENTALNY TRPAZLIK ALEBO MAS V TOM BOXE COMU SA HOVORI HLAVA ESTE STARY SKLENARSKY GIT.

      Vymazat
    13. Bože, to si skutečně tak hloupý, že tu svoji blbost nám tu ještě ukazuješ?
      https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

      Vymazat
    14. 6:46 má pavdu Georg Fridmanů! Bo je to anglosionský Pjakin! Je stejně čestný a pravdomluvný, ale mluví pro druhou stranu! Řiká jansě: bejt já Putin, dělám totéž co Putn, bo jinou šancu nemá jak se bránit nám! A my - USA a spol. máme jediný zájem: nedovolit spojení Německa s Ruskem! Nedovolit aby se německá technologie spojila s ruskými zdroji - to by byl konec naší světový dominance ... a tomu je přizpůsobena veškerá naše politika prakticky od roku 1871!

      Vymazat
    15. Anonymní24. září 2016 23:39

      No,jo, jenže já osobně mám jiné plány. Nenarodil jsem se na Zemi ale ve volném vesmírném prostoru a ,"zajímavé", to protože na palubě vesmírné lodi. Zastupuji tedy i logicky na Zemi jisté vesmírné civilizace vyšší vývojové úrovně,které ale nemají práva pozemšťanů,což já ano.
      ***********
      Pane doktore Davide, další pacient.

      Vymazat
    16. No a co je na tom divného nebo nemožného. Už sovětští kosmonauté a kosmonautky prováděli sex na vesmírné stanici Mir. Chtěl bych vidět,jak byste dokázal,respektive nezpochybnitelně prokázal,že to není možné,narodit se na palubě nějaké vesmírné lodi. A o existenci života ve vesmíru už nepochybují ani vědci. Možná,možná,možná,směji se a nemyslím to vůbec vážně,"je to možné,že i na vyšší vývojové úrovni než lidé".

      Vymazat
  3. Já osobně si nemyslím,že je zdravé a rozumné a bezpečné být závislý na Rusku v dodávkách plynu a ropy. Myslím,že tato závislost ohrožuje EU a myslím,že nejsem sám,kdo má tento názor,což je veřejně dostatečně známo. Proto,pokud nějaký a zdůrazňuji jakýkoliv,stát světa,podporuje nebo dokonce prosazuje tuto závislost Česka a EU obecně,je mým logickým nepřítelem. Pokud je tato hrozba závislosti dokonce existenční,je mým válečným nepřítelem, logicky. Prostě uvažuji. Považuji tedy za chybu to jednání Asada proti EU ve prospěch Ruska a za jeho přímou volbu pro válku. Uvažuji logicky a nemohu si pomoct,protože mne ohrožuje a já se musím bránit,respektive každý stát má i podle Charty OSN právo na sebeobranu. Rusko útočí a anektuje území jiných suverénních států aktuálně,opakovaně a soustavně. Z mého pohledu,tedy, Sýrie válečně podpořila Rusko proti Česku a EU. USA jsou spojenci EU. Má někdo jinou logiku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste velký hlupák - milý 23:10. Vaše úvahy jsou pouze výsledkem ideologické zaslepenosti. Tvrzení, že Rusové expandují je demagogie - vracejí do Ruska co vždy bylo ruské. Rusové jako kontinentální velmoc nechtějí nic jiného, než aby bylo obklopeno přátelskými státy. Oni chtějí bezpečí a klid a ne vládnout světu jako bolševici nebo USA!!!

      Vymazat
    2. Logické myšlení nespočívá v tom použít slovo "logika" co nejčastěji. A hlavně logika se musí opírat o prokázaná fakta, na kterých se shodnou všichni a rozhodně ji nelze stavět na tom co si kdo myslí. Dále logika nemůže být dvojí, že ty máš svoji a někdo jinou.

      Logika je nástroj na vyvozování objektivních závěrů na základě ověřených faktů.

      Logika je tedy něco, co zatím prokazatelně neovládáš, čili tvůj příspěvek je naprosto zbytečný.

      Vymazat
    3. Česko a Slovensko nikdy nebyly Ruska,byly okupovány Rusy přestože zároveň byly i vítěznými státy ve druhé světové válce. Byl to zločin. Nikdy nebudu přítelem zla,přičemž o lidu těchto dvou států samozřejmě rozhodovat nemohu a ani nechci.

      Vymazat
    4. Ty území jsou historicky nelegitimní! Ruská říše je dědic Byzance, zrazené Západem! Od roku 1204 může Západ leda držet svou zrádnou tlamu a krok! I to že se na Bosporu roztahuje turek je vina těch západních zmrdů! Ti musí jen mlčet a prosit Boha za odpuštění, aby nehořeli v pekle navěky ... co udělai pro obranu Konstantinopole roce 1453? Leda hovno! Jak pomohli když konečně moh mít Miuláš I. TGurka na lopatě v polovině 19. století? Tak že pomohli turkovi aby oddálil svůj konec agresí na Krym! A to samý 1878 v Berlíně, kde židozednáři z Londýna zabránili realizaci sanstefanskýho míru jako prvního kroku k demontáži Turka přisátýho na balkánský křesťany. A v roce 1917 vyvolali ten zednářskej puč v Petrohradu jen právě pár měsíců před invazí Kolčaka do Malé Asie, která mohla být celá osvobozena až po Antiochej a navrácena tak kříži! Nechť jsou prokleti a trpí! Nechť příští vládce Eurazie Jeho excelence chán Šojgu je smete do Atlantiku a dokončí tak to co Batú nedokončil! Bránili půlměsíc před křížem, tak ať se ty krysy teď klaněj obému - Mohamedovi i mongolským šamanům!

      Vymazat
    5. 23:43 máš pětku z dějepisu nebo co, okupoval nás Hitler a Rusové nás osvobodili. Nebudeš nikdy přítelem zla, protože zlo nemá přátele, ale otroky a svým lhaním mu otročíš dobře. Při osvobozování našich zemí padlo tisíce Ruských vojáků, ty se teď obracejí v hrobě.

      Mimoto nevím na co reaguje Tvůj příspěvek nějak to zde nedává smysl.

      Vymazat
    6. Nejen Rusové osvobodili Česko, i Západ,například a především USA a například Prahu Sovětský svaz neosvobodil,protože první tanky Rudé armády dorazily do Prahy až 9.5.1945 ráno ale bezpodmínečná kapitulace Německa nastala a byla provedena i v Praze,už dne 8.5.1945 ve 23:01'. Němci v Praze kapitulovali do rukou povstalých Čechů,kteří v Praze válčili už od 5.5.1945. Zároveň demarkační linie jen zabránila osvobození většiny Česka Západem a dala tak Němcům možnost déle než o dva dny, vraždit Čechy a to jen proto aby tato území mohla slavně osvobodit Rudá armáda. Takže neargumentujte tím,že Česko osvobodili Rusové a navíc to nebyli jen Rusové ale i další národnosti Sovětského svazu,kterých dokonce na území Československa byla tehdy většina. Tisíce sovětských výsadkářů byly usmrceny českými vojáky v podzemí vojenské letecké základny Kbely u Prahy v roce 1968 a Češi se okupaci ubránili,respektive alespoň tam,.. protože proběhla zrada jak Slovenska tak Moravy,které se okamžitě odtrhly aby získaly samostatnost. Zákon o Československé federaci vznikl a vstoupil v platnost bezprostředně po okupaci 1968 a byl této zrady Slovenska vůči Československu přímým důsledkem a výsledkem. Morava tehdy neuspěla i protože Ostrava a okolí zůstalo válečně s Čechy ("Ostraváci jsou největší Češi",se od té doby říká). Já jsem potomkem těchto vojáků a i těch,kteří ovládli 1918-1920 nejen celou Sibiř a porazili Rusko i v jeho početní přesile. Mám právo svobodného člověka,který nebyl nikdy a nikým poražen. Toto právo budu plně uplatňovat. Ustupte mi,vy Rusové.

      Vymazat
    7. 23:56 - to je jeden mladý kretén, co příliš kouká na Tarantina. Je jediní z těch co si myslí že Hitlera zabili v kině v Paříži USAmani vedený Bradem Pittem:) Typický to produkt degenerace mladých obyvatel k samozničení směřujího tzv. Západu ...

      Vymazat
    8. 0:15 - Prahu zachránili Vlasovci, debile jakýsi ... Rusko nikdo neporážel, protože ty senile s ním v roce 1918-20 nikdo krom samotných občanů Ruské říše válku neved kreténe pojebanej blbostí. Jen se tam na rozkaz židozedářů z Washingtonu ochomejalo po dráze pár tzv. legií Čechoslováků pod elením genrála Janina, pro neschopnost odvolanýho od Verdunu, co tam jen kradli a nakonec museli zbaběle vydat admirála Kolčaka bolševikům a tak přispěli k porážce antikomunistů v občanský válce. Tak se máš čím chlubit, hovado ...

      Vymazat
  4. Já si myslím, že s tím Ruskem jak anektuje všechny sáty okolo to není tak hrozné... Krym asi neanektoval, ten se dobrovolně odtrhl od Ukrajiny a vrátil se domů, asi tak nějak jako podle nepsané předmanželské smlouvy... Jestli jsou v Doněcku vojáci Ruska nevím, ale asi jich tam bude míň jak na Ukrajině vojáků a diverzantů placených ze Spojených států. A protože má každý stát podle charty OSN právo na sebeobranu, měl by Asad vypráskat nezvané hosty jako USA, Turecko a podobné..... Proto předešlý autor by se neměl dívat jenom ze svého pohledu na věc, ale z pohledu zcela nezávislého... Taky by měl bojovat za osvobození Palestiny okupované od roku 1967 (2002?! rezolucí OSN) na které Izrael podporovaný USA kálí.... , chtít potrestat ty co zapříčinili rozpad Jugoslávie, o návrat Kosova, ty co stvořili ISIL, Taliban... Jde to do nekonečna....
    Jedíně s čím s autorem souhlasím, tak nebýt závislý na surovinách jen z sedné strany, a to ne jen z Ruska, ale také ne jen ze Západu.
    Tam taky nejsou moc solidní... Viz Mnichovská zrada. To že to někdo bagatelizuje, to je jen naše česká povaha, že dokážeme závažné věci zesměšňovat a úsměvné a nepodstatné zveličovat. Vždyť jen naši sousedé vyvolali dvě světové války a zcela určitě zamordovali několik milionů lidí a stejně jim lezeme do zadnice a je to náš vzor... Není to náhodou´úchylné???

    Mia

    OdpovědětVymazat
  5. Bože môj - závislý, nezávislý! Tak kde je ten plyn - sem s ním! Lenže on sa akosi nenachádza v blízkosti našich paprčí!? Či nachádza- ale nie je ho dosť! Alebo prípadne, eventuálne - nachádza, síce ďaleko, ale tam sa ustavične strieľajú a dodávky by nemuseli byť plynulé? Alebo... jedna veľmoc sľubuje, hoci ten zvláštny plyn už sa akosi nerentuje, k
    je čím ďalej nerentabilná ťažba - a ešte by bol drahší a nie sú na to dopravné štruktúry? O čom to tí blázni stále točia????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....a proč se vzdávat něčeho, co léta bez problému funguje i cenově vyhovuje

      Vymazat
  6. Přesně tak to bylo!!!!!
    Naprostý souhlas.

    OdpovědětVymazat

Reklama