Reklama

.

.

pondělí 12. září 2016

Jedenácté září přišlo Americe neobyčejně vhod. Pár tisíc mrtvých byla velmi výhodná cena. Patnáct let vraždění očima Martina Kollera


12. 9. 2016   ParlamentníListy
 
Události známé jako „jedenácté září“, staré právě patnáct let, uvrhly svět do mnoha dobrodružství, z nichž se nevzpamatoval dodnes. Analytik Martin Koller nabízí čtenářům ParlamentníchListů.cz zamyšlení, co se po útocích na New York vlastně odehrává a co se případně mohlo odehrát jinak.
Kdo podle vás reálně spáchal a zafinancoval útoky z 11. září 2001? Nevěřme konspiračním teoriím a podívejme se na věci racionálně.

Já to nevím a pravdu se možná nikdy nedozvíme, pokud to není ta oficiální. Existuje řada více či méně pravděpodobných teorií. Letadla plánovitě unesli islámští teroristé a provedli s nimi útok. Financováni byli z islámských zemí. To nikdo nepopírá.

Většinou se řeší, zda teroristé nebyli pod kontrolou amerických tajných služeb. V takovém případě by šlo o takzvaný útok pod falešnou vlajkou. Jeho cílem by bylo politicky konsolidovat rozvrácenou americkou společnost a spojit ji k podpoře vládní politiky na základě vnějšího ohrožení. Především vytvořit souhlas k americké vojenské intervenci po světě a posílení kontroly vlastního obyvatelstva. Uvedené cíle se evidentně podařilo splnit. Několik tisíc mrtvých nebyla vysoká cena.

Něco takového se bude obtížně prokazovat, ale vyloučit to nelze, zvláště v případě, že by šlo o akci skupin disponujících reálnou mocí v globálním rozsahu. Samozřejmě nejde o komediální spolek označovaný jako Bilderberg, který vyrábí mediální mýty pro hlupáky. Opravdu si myslíte, že pan Schwarzenberg řídí svět?

Výsledky ovšem nejsou tak oslnivé. Americké vojenské expedice skončily porážkami v Iráku i Afghánistánu. Americká ekonomika se hroutí a stát zadlužuje, přibývá nepřátel po celém světě.

Hlavní sporná diskuse se točí kolem otázky, zda mohly nárazy letounů zničit výškové budovy. Opakují se konspirační teorie, že v budovách byly nachystané nálože. Vzhledem k prolhanosti a pokryteckosti americké politické reprezentace to nelze zcela vyloučit, především vzhledem k důležitosti výše uvedených cílů.Ovšem stále se pomíjí několik dalších možností. Především řada amerických staveb je odfláknutá z důvodu úspor a chamtivosti stavitelů. Reálná kvalita, především statická pevnost budov, nemusela odpovídat stavební dokumentaci. Nemáme informace o zatížení a opotřebení konstrukce. Materiál je definitivně zničen, takže zpětně nelze nic dokázat. Dále je tam poměrně měkké podloží, viděl jsem to osobně. Kinetická energie nárazu letounu o hmotnosti desítek tun je strašlivá a může vést k destruktivním vibracím. A v neposlední řadě nelze vyloučit ani podíl pojišťovacího podvodu, protože šlo o miliardy.Reálnost možnosti pádu budov po nárazu letounů by mohl posoudit objektivně pouze člověk, který zná realitu stavební konstrukce takzvaných dvojčat. Nejsem schopen se jednoznačně přiklonit k žádné z teorií, i když některé jsou vysoce pravděpodobné nebo tak na první pohled vypadají, a nechci si hrát na vševěda. Ovšem nepochybuji, ze strany současné politické reprezentace USA lze očekávat každou lumpárnu.
Jakou správnou odpověď měl Západ po jedenáctém září podniknout a co pokazil?

Především musíme mluvit o odpovědi USA. Zbytek takzvaného Západu se do značné míry vezl a americké zahraniční politice pouze otrocky přisluhoval, což činí dodnes. Naštěstí tehdy ještě nevypukla občanská válka na Ukrajině, protože americká propaganda by z útoku 11. září zcela jistě obvinila zlého Putina.

Jinak byla odpověď typicky americká. Násilí a vraždění převážně civilních obyvatel Afghánistánu, Iráku a dalších zemí. Patnáct let po útoku v New Yorku stále žádný pozitivní výsledek americké války proti globálnímu terorismu. Ilustrativní už je fakt, že američtí ideologové zvolili nepřesný, možno říci politicky korektní pokrytecký název svého tažení za světovládou. Mluví o jakémsi globálním, místo o islámském terorismu. Přitom ten islámský je stále rozměrnější a nebezpečnější realitou.

Američané měli především vypátrat viníky, což evidentně nedělají, možná ani nechtějí. Dodnes vlastně nemají komu odpovídat. Je to jen americký vojenský monolog sankcí, bomb, raket, dělostřeleckých granátů a palby pěchotních zbraní. Teroristický útok 11. září se jim náramně hodil.

Jak hodnotit dohodu velmocí o příměří v Sýrii? Vydrží?

Já jsem za týden nezměnil názor. Velmoci by měly jednat se zákonnou vládou prezidenta Asada, kterou podporuje většina Syřanů bez ohledu na mediální lži evropské propagandy a jejích českých poskoků. Velmoci by měly respektovat názor a zájem většiny obyvatel Sýrie. Volby nedávno proběhly a mohli se jich zúčastnit všichni. Proč je USA, Saúdská Arábie, Turecko a EU nerespektují. Případně by mohly prosazovat volby pod kontrolou OSN. Jenomže v těch by opět zvítězil Asad, takže raději žádné volby, ale další válku. A to dělají bojovníci za svobodu a lidská práva v USA a EU.

Zájmy USA podporujících jako vždy mezinárodní islámský terorismus a Rusko/Asada reprezentující většinu občanů Sýrie jsou neslučitelné. Turecko navíc vojensky útočí na cíle na syrském území. Působí tam v rozporu s mezinárodním právem stovky amerických vojáků podporujících islámské teroristy mimo takzvaný Islámský stát. Proč USA a EU neprotestují a neuvalí sankce na Turecko vraždící Kurdy v Sýrii a okupující část severního Iráku? Nevěřím, že dohoda bude plně a dlouhodobě funkční, protože USA, Saúdská Arábie jako základna islámského terorismu a Turecko na ní nemají zájem, stejně jako je jim lhostejný syrský lid.

Jak se díváte na fakt, že řada evropských médií varuje před džihádisty v Saúdské Arábii a Kosovu?

Já jen žasnu. Proč s tím nezačali v době, kdy stejní džihádisté podporovaní ze Saúdské Arábie, narkomafiáni a obchodníci s lidskými orgány zajatců rozbíjeli Jugoslávii a vyvolali válku proti Srbsku za pomoci USA, Německa a dalších zemí NATO. Proč s tím nezačali v době, kdy hrdinové ze zemí NATO spolu s teroristy z albánské UCK a al-Káidy vyvražďovali Srby bránící svoji zemi a vyháněli je z jejich domovů?

Jak mohou být v Kosovu džihádisté, když jsou tam dvě velké americké vojenské základny a USA bojují proti terorismu? Jak mohou být v Kosovu džihádisté, když Kosovo existuje jen díky miliardám z EU, obchodu s drogami a s lidskými orgány. Stačilo by zastavit finanční pomoc tamnímu zločinnému islámskému režimu a Kosovo by se rozsypalo jako domek z karet. Místo činů komedie a mediální kecy stejně jako v případě islámské invaze do Evropy.

Jde to pěkně dohromady s americkou lží o srbských zločinech v Srebrenici, které pomáhali vyrábět prezident Clinton a jeho žena. Islamizace Evropy začala právě v Bosně a Kosovu s pomocí USA, Saúdské Arábie, Německa a dalších zemí EU. Média EU by měla varovat především před vedením EU, které džihádisty podporuje, dokonce je vítá.

Opakují se varování nad humanitární katastrofou v Řecku. Jak se k tomu stavíte a do jaké míry zkrátka jen evropské mocnosti přistoupily k řešení „nechme uprchlíky v Řecku a ono to nějak dopadne“?

Varování a další pokrytecké kecy. Kdyby EU v čele s německou kancléřkou neorganizovala islámskou invazi, nehrozila by žádná humanitární katastrofa. V případě pokračující islamizace hrozí humanitární katastrofa a genocida především Evropanům včetně Řeků. Mnozí z nich jsou však natolik zaslepení chamtivostí, že to nechtějí vidět.
....

(pokračování textu ZDE)

36 komentářů :

  1. Poměr hmotnosti letadla které narazilo do jednoho mrakodrapu, tedy jednoho z dvojčat v NY je jako poměr hmotnosti komára k hmotnosti velblouda. To je odpověď na otázku zda je reálné, aby mrakodrap spadl, když do něj 11.9.2001 narazilo dopravní letadlo. Pak je tady ale třetí mrakodrap, do kterého nenarazilo žádné letadlo a mrakodrap se zřítil i s dokumenty CIA v něm uskladněnými. Zajímavá je i sjednaná vysoká pojistka přesně na možnost nárazu letadel do mrakodrapů těsně před 11.09.2001. Dalším vrcholem scenáristy 11.09.2001 je nalezení cestovních pasů teroristů řídicích letadla v troskách spadlých mrakodrapů. Je vidět, že Amerika je opravdu místem neomezených možností. Jinak demoliční mistr za zhroucení těchto tří mrakodrapů které v NY 11.09.2001 spadly by měl dostat vysokou prémii za perfektně odvedenou práci. Totiž podezřelé je jak obě z dvojčat spadly úplně stejným dokonalým způsobem. Rekonstrukce těchto mrakodrapů z důvodu vysokého obsahu azbestu v konstrukcích těchto budov by stála miliardy. A co letecká ochrana vzdušného prostoru USA kolem NY. V literatuře se dočtete, že zrovna jako na potvoru všechny stíhačky byly odvelené mimo dosah letových možností F 16. Taky se ptáte proč mrakodrapy nespadly napravo anebo nalevo, ale přesně jako z učebnice pro demoliční práce pěkně dovnitř do půdorysu stavby? Při sledování záběru nárazu letadla do Pentagonu, který je vysílán i v naší České televizi, řádný letoun nikdy neuvidíte. co to tedy bylo? Část Pentagonu byla zničena a žár z požáru na místě nárazu byl takový, že se nenašly ani titanové části motoru letadla. Jinak mezinárodně události 11.09.2001 ospravedlnily válku USA proti Afganistánu, zničení Iráku, zničení Lybie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sionista Koller dobře ví že ty tři věžáky se zřítily do vlastních základů rozdrcené na prach a v čase téměř volného pádu. On dobře ví že to mohla být pouze řízená demolice výbušnami. Nic jiného nebylo fyzikálně možné. Jenže pravda o 911 je černá můra pro jeho milovaný Israel. Tak holt tento sionistický žvanil Koller zatlouká.

      Vymazat
    2. Co to sem 12:39 píšeš za hlouposti. A proč nálepkuješ? Podstatu svého tvrzení jsi nevysvětlil! Jen hloupě útočíš. Pokus se o opravu a dolož.

      Vymazat
    3. Ty napřed dolož, co je v tom za hloupost a čím Kolera nálepkuji. Ty jelito.

      Vymazat
    4. 12:39 PAN Koller to dobře ví a v článku o tom píše. Co takhle příště si ho nejdřív přečíst, pochopit, a teprve pak začít vyšilovat?

      Vymazat
    5. http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2674-nova-studie-mrakodrapy-11-zari-nespadly-samy-jak-falsovat-vyzkumy-jsteli-statni-agentura-boruvkove-kolace-termit-a-nove-vysetrovani-dockame-se-na-podzim-prepsani-svetove-historie.htm

      Vymazat
  2. Na youtube lze dohledat onu 5 ti metrovou kulatou diru do Pentagonu . Byla viditelna zcela jasne nezli se zritila patra nad ni do one dirky kterou by bylo tezke projet volkswagenem . Oni chrabri cestujici kteri zmakli teroristy nekde nad onim polem a letadlo premozeno hrdiny spadlo dolu ,kde vytvorilo dirku ale trosky letadla zadne mrtvoly zadne a mistni kteri vse videli prohlasili ze tam zadne letadlo nespadlo ,slyseli jen ranu ale to neznamena nic .Kdo lze ten i krade jak lze dolozit Bakalou -Kabalou taky jednim z tech lichvaru co kradenim se ani nemusi ucit maji to vrozene.Samozrejme opet je prehemzeni steiny ,jako vzdy oklo velkeho problemu .A jelikoz tihle Wlfovitzove Perlove Feithove Kristlove a dalsi z jedne mafie tahaji nite je tezke veci rozmotat . Ale proc se tak boji Trumpa? Rikaji mu jiz Mussolini Hitler apod ,oni vedi jak to bylo v onom 33 tim doopravdy a i pozdeji . Bohuzel ale dejiny pisi vitezove a tak vitez Churchill take pripisoval carky do dejin ac ho vyrazili z akademie v Londyne neb jeho vina byla zmasakrovani 40 000 vojaku od Turku ,ovsem nyni pouzitelnych "pratel"A tak porad dokola lhani je jejich zbrani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle Pjakina byl budově Pentagonu odpálen trenažér, kde se nacvičovalo dálkové ovládání Boeingů

      Vymazat
  3. Martin Koller přesný a výstižný jako vždy!!! Ano, všichni známe tyto objektivní skutečnosti a přesto se svět nespojí, aby té zločinecké USA nerostřílel prolhanou hubu...., ne, patolízalské Česko jim stále poleze do zadku... Hnus!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesouhlasím zcela, zase zpochybňuje zřejmý fakt, že dvojčata byla řízena demolice.

      Vymazat
    2. to že to byla opravdu řízená demolice nasvědčuje skutečnost, že obě dvojčata spadla úplně stejným způsobem, to znamená do půdorysu základu. Tak perfektně odvedená práce zaslouží uznání. Američané také dokázali světu, že není důležité co vidíte na vlastní oči, ale důležité je co oni k tomu řeknou. A oni , tedy Američané řekli, že to udělali teroristé a mrakodrapy spadly v důsledku nárazu letadel a pentagon byl zasažen letadlem i když na samotných záběrech žádné letadlo neuvidíte, ani na těch co vysílá Česká televize. Pohádky jak hrdinní cestující zaútočili na únosce a manželka jednoho z hrdinů slyšela z mobilu větu jdeme na ně je také ze scénáře Holywoodu a všechno to dění připomíná filmy jako Hvězdné války. Američani vychovávaní touto kinematografickou produkcí jsou naučení, že to co se jim řekne to je taky pravda i když jejich oči viděli něco jiného.

      Vymazat
    3. On moc dobře ví,při svém intelektu i zkušenostech,jak to bezesporu s těmi řízenými demolicemi těch 3 paneláků bylo,ale zatím to nechce říct "na plnou hubu"z pochopitelných důvodů...
      Jinak,je zřejmé,že Killary C.zřejmě nevydrží ani do švestek,natož aby byla zvolena a to přetřásání i v mainstreamu 9/11 s možnostmi,že ta ofiko verze pádu se zdá býti poněkud zvláštní jasně naznačuje,že se vítr otáčí a brzy se to "látne" naplno a ukáže to diametrálně změněnou mocenskou situaci v USA a v návaznosti s tím i v některých závislých zbytcích světa....už se na to těším.

      PS:Ten českej emigrant a příznivec Killary,co tu starou nemocnou herku natočil a zveřejnil ukázal,jak je roztomiloučky debilní a že se do USA skvěle integroval a doufám proto,že si ho tam nechají a nebudou mu dělat žádné potíže....

      Vymazat
    4. 8:44-souhlas,ale máte tam chybu:nikoli "scénáře Hollywoodu",ale správně je "scénáře HolýÚdu"....

      Vymazat
    5. 8:57 obávám se, že ten autor videa se zkolabovanou Clintonovou je už na seznamu terčů, když ne k likvidaci, tak alespoň k vyhoštění, protože to, co provedl by nedokázal ani kvalifikovaný Putinův agent

      Vymazat
    6. 12:03-dobrý postřeh.Už jen čekám,kdy bude popotahován za práci pro Putina a jeho rozvědku,za zasahování do us.-voleb...amíci jsou dost blbí,aby to sežrali a udělali tomu volovi ze života peklo.
      Už jen čekám,kdy se toho příběhu někdo chytí a odhahlí "v emigrantovi z východoEvropského Protektorátu operativce Kremlu".

      Vymazat
    7. Sionista Koller je součást sionistické páté kolony, která se vydává za české vlastence, stejně jako sionističtí kohnvičkáři. On může říkat věci, které by jiným jen tak neprošly, má sionistické krytí shora. Takže v 95 pravdy se u něj skrývá 5 % velmi zlé sionistické lži a manipulace.

      Vymazat
    8. 12:43 - dolož těch pět procent, mudrlante. Jinak je tvůj příspěvek jen plivnutí na chytrého a odvážného člověka.

      Vymazat
    9. Kolerův sionismus je opravdu nepěkný plivanec na jeho perzóně.

      Vymazat
    10. 13:53-Ano,někdy mi to taky tak připadá,že schválně přehlíží ve svých jinak bezchybných komentářích zcela zjevnou ruku "vyvolených,židovské mafie,sionistů" a buď jejich zjevný podíl na událostech přechází,nebo dokonce svaluje pouze na Araby a musumany....To je hlavně patrné ve vztahu na situaci na Ukrajině,SV/Palestíně a syrském konfliktu a také na strůjcích imigrační vlny a úloze Sorose atd....
      Možná to má souvislost s tím,že Koller kandiduje do senátu a ví,jak dlouhé prsty mají obřezanci v Praze alias Novém Jeruzalémě a tak se takticky drží zpátky....Přesto doufám,že bude zvolen a kromě něho i další,kterým opravdu záleží na národě a ostatních záležitostech s ním spojených.

      Vymazat
  4. Zase konspirujete idioti? Tak v klidu konspirujte. Kdo si hraje nezlobí a lidé se vám smějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo tu špinavou práci adrenalinového a cholesterolového vraha nasírat slušné lidi a zvyšovat počet vyprovokovaných dělat musí, tak proč ne Prague pride homosexuální, pedofilní a zoofilní milec nacistickou vzteklinou /ukro-amerického nacismu a islámského klerofašismu/ nakaženého protektora Schapira. Od té doby, co zde působí jeho páreček podkuřovačů, gay pornosvlečen z eskortní agentury Evropské hovnoty, tak se počet příspěvků pod jedním článkem pohybuje i přes stovku a úměrně tomu Nové republice rostou příjmy z reklamy.

      Vymazat
    2. Čuráčku z 9:02,my ne,naopak konspirují ti,co nechali žuchnout ty paneláky,ve kterej mělo bejt okolo 45.000 duší,ale díky náhodě,nebo spíš židovskému systému výstrahy,se ten den ti správní zachránili,na což hloupí gójimové nemají nárok.
      To jen dokazuje,že pokud se na té skoro 3.000-vé vraždě přímo nepodíleli,s jistotou o ní dostatečně předem věděli....
      Ten systém výstrahy nedávno popsal ten potrhlej Aaronek z košer bufetu,co na imáma Konvičku vystartoval s krochnou....
      A aby takový konspirační akce vycházely a mohly se prezentovat jako teorie,jsou zapotřebí právě takoví blbové,jako jsi ty,který věří víc tomu,co mu řeknou v televizi zkorumpovaní tvůrci "dýmůkrás",místo tomu,co vidí na vlastní oči.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Ve WTC tehdy bylo zaměstnáno přes 3000 tisíce izraelců. Počet obětí se státní příslušností Israel = NULA. To je oficiální úřední číslo! Izraelci organizovaně do jednoho nepřišli do práce. Věděli že bude masakr, ale nechali si to jen pro sebe, nevarovali nikoho, ať dle Talmudu gojové chcípají! A to je přinejmenším spolúčast na masové vraždě. Izrael už nyní dostává zpětné rázy za všechna svá svinstva, izrael končí o tom už rozhodli ti samí kdo jej stvořili. A budou se "vyvolení" chazaři zodpovídat i z tohoto 911 masakru.

      Vymazat
  5. Proč by mělo být 3 tisíce amerických obětí velkou cenou, když podle Madlén nebylo velkou cenou ani 1 milion obětí v Jugoslávii v porovnání se zisky amerických zbrojařských firem za 15 let prosperity při válkách USA ve světě, ve velkém spotřebujících jejich drahé zboží ? USA ví, kolik zisku, po odečtení "režie", přináší 1 mrtvý voják USA,cizinci je nezajímají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom jeden samotný Apple má daleko větší zisk než všechny US zbrojařské firmy dohromady, troubo.

      Vymazat
    2. Povšiměte si, jak ten sem přidělený agent provokatér kromě svých mouder z americké encyklopedie vždycky připojí nám, podlidem, nějakou tu urážku. Troufá si, protože si myslí, že se tím stane součástí americké vyjímečnosti (Obamův termín). Podobným termínem operovali náckové, ti to označovali jako arijskou nadřazenost.

      Vymazat
    3. 11:14 Troubo, Apple neohrožuje svět, i když má větší zisk. Co to sem motáš? Apple si musí získat zákazníky, kdežto US zbrojařské firmy mají svoje jisté, pokud si koupí správné politiky. A protože ruka ruku myje, tak US politici udělají vše pro to, aby jejich "partnerům" nevyschnul penězovod z amerických daní. Už chápeš? Jasně, nechápeš. Jen prosím nepiš nic třeba o rajčatech, abys odvedl řeč.

      Vymazat
    4. Môžeš to svoje tvrdenie o ziskoch Apple a zbrojárských firiem aj nejako doložiť, alebo sú to len také detské žvásty?

      Vymazat
  6. bodejť by nebyl Apple tak ziskový, když nikde neplatí daně - dokonce si toho všimnula i EK

    OdpovědětVymazat
  7. Ale platí, ale len také miniatúrne. Aj to zo zisku, ktorý dobrovolne dajú úradom. Aj keď nemusia.

    OdpovědětVymazat
  8. 11:14
    A co jsi tím jako chtěl říct, Einsteine? Že nejde o zisky zbrojařského průmyslu? Jo?

    OdpovědětVymazat
  9. 2 LETADLA zbourají tři budovy. O devastaci jedné z budov informuje v televizi komentátor v předstihu, v době kdy budova ještě stojí. No není to zázračné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA, země neomezených možností. Mediálních.

      Vymazat
    2. Zvlášť roztomilý byl ten "nález Attova nezničitelného pasu" v troskách WTC!:))) Když současně je známo že extra odolné "černé skříňky" se údajně vypařily:)))

      Vymazat
  10. Dnešního dne 13.09.2016 v 15.30 hodin na Prima ZOOM pořad o haváriích letadel. Letadlo B 747 s 80 tuny leteckého paliva se po startu zřítí na výškovou obytnou budovu v Amsterodamu která v důsledku toho začne hořet. Budova nespadla a stojí dodnes. Otázky jak je to možné, že se nezřítila je záhadou, když v NY spadly dokonce tři budovy a zasažené byly dvě budovy. V Amsterodamu nespadla žádná budovu přesto ,že se na ní zřítilo letadlo.

    OdpovědětVymazat

Reklama