Reklama

.

.

pondělí 12. září 2016

Jenom úplní debilové si mohou přát válku mezi Amerikou a Ruskem!


Ladislav Kašuka
11. 9. 2016   Rukojmí
Když říkám úplní debilové, tak to myslím doslova a je úplně jedno, jestli ti jedinci, nebo organizované skupiny fandí zrovna Rusku, nebo Americe! Každý, kdo si myslí, že by jedna strana měla napadnout tu druhou, každý kdo volá po vyhlazení Ameriky, nebo Ruska, každý, kdo si myslí, že se bude jen dívat, jak se dvě největší vojenské mocnosti světa mezi sebou perou a myslí si, že může zůstat nedotčený bokem, je prostě naprosto vypatlaný debil!

Lidé volající po vyhlazení celých národů, nebo názorových skupin jsou duševní trosky, které patří do svěrací kazajky a pokud už nejsou za zdmi blázinců, rozhodně nepatří do politiky! Nelze přece prostě jenom tak odsoudit celý národ jen za to, co páchají někteří jeho politici, nebo jedinci! Spousta dobrých a laskavých lidí žije nejen v naší zemi, ale také v Rusku, v Americe, v Číně, nebo třeba v Sýrii! Ne každý Američan je zodpovědný za napalmové útoky ve Vietnamu, nebo jadernou zkázu rozpoutanou v Nagasaki a v Hirošimě, ne každý Rus je zodpovědný za srpnovou invazi vojsk Varšavské smlouvy do Československa v srpnu 1968, ne každý Syřan je zodpovědný za pumové atentáty v Evropě atd…atd…atd!

Poslední dobou se mezi lidmi na ulicích a na internetu šíří jako lavina volání po jednoduchých řešeních typu zabijte všechny Rusáky, pošlete rakety na Washington, vystřílejte všechny muslimy do jednoho, nebo na ně rovnou hoďte atomovky, Hitler měl mít víc času, aby zabil více Židů atd. Úplně mě mrazí, když slyším, jak lidé okolo mě mluví, a když si uvědomím, kam to všechno spěje! Svět jako, kdyby se zbláznil, kolo dějin se začalo se otáčet zpět a zaseklo se ve třicátých letech minulého století! Atmosféra ve světě čím dál více připomíná situaci před druhou světovou a pořád víc lidí o další velké válce už nejen uvažuje, ale mluví o ní jako o jasném faktu a jen se dohaduje, za jak dlouho asi začne!

Jestli si lidé včas neuvědomí, že musí přestat poslouchat debily trpící napoleonským komplexem a pocitem vlastní nezranitelnosti ala madam Clintonová, která klidně mluví o preventivních jaderných úderech, vyhlášeních války, zničení celých zemí (Íránu), nebo vyhlašování bezletových zón v suverénních zemích bez souhlasu jejich oficiálních vlád nenastane nakonec nic menšího, než konec světa, protože jeden debil v čele takové velmoci, jako je USA, může nakonec rozpoutat válečnou apokalypsu, která nemůže mít žádného vítěze!

Se změnou myšlení je však nutné začít zdola, je třeba ukřičet a přehlasovat válečné štváče, dát vyniknout hlasu rozumu a míru, vyburcovat se z letargie a začít říkat své názory nahlas, chodit je projevovat na manifestace a vyjádřit je hlasováním ve svobodných volbách! Nelze jenom tak mlčet a nechat pár vypatlaných řvoucích debilů zavléct svět do války a zkázy! Jestli to lidem po tom všem, co se ve světě posledních pár let děje pořád ještě nedochází, tak asi nakonec bude jen dobře, když lidský druh zmizí z povrchu země a uvolní místo jiným!

102 komentářů :

  1. A zase. A znovu. A dokola. Každý den nejmíň 5x. Frustrovaným soudruhům je tu nenávist k západní společnosti prostě potřeba namlátit do hlav. To je jediný účel tohodle sračkoidního plátku. A při úrovni frustrace a inteligenční nevýbavě zdejších soudruhů to věru není těžká práce.
    =========================
    A navíc, cenzura nepohodlných názorů v plátku kde pořád nadávají na cenzuru v mainstreamu jede na 100%. K smíchu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 9:44, buďto jste článek nečetl nebo odpovídal na úplně jiný. Soustřeďte se!

      A anonyme 9:44, prosím udělejte něco pro svět a nepracujte a nic nedělejte tam, kde je nějaká zodpovědnost. Dále plkejte na těchto webech, protože je to sice otravné, ale nikoho nezmatete a tak způsobené škody jsou nepatrné, pouze naše nervy, ale na druhou stranu si můžeme trénovat jejich pevnost.

      Vymazat
    2. Redakce NR maže jen sprostoty a fašistické a antisemitské výlevy - pokud na ně přijde. Máme sami svou práci a nemůžeme se věnovat 24 hodin denně vysedáváním nad diskusí. Jsme rádi, že i přes přítomnost několika hlupáků, můžeme provozovat web i s otevřenou diskusí. Jestli mazání sprostot a podsouvání říkáte cenzura, pak ano, cenzurujeme rádi.

      Vymazat
    3. Anonymní12. září 2016 9:44
      bez si cist novinky idnes tam budou pekne clanky pro tebe pro pravdu se clovek zlobi ze

      Vymazat
    4. paní nebo pane, proč sem vlastně chodíte, proč čtete tyhle stránky? Můžete mi to nějak vysvětlit? Asi to nepůjde, že? Já prostě když se mi určitý stránky nelíbí, tak na ně už nejdu, ale Vám se tady zjevně líbí, že? Nebo jste za to opravdu zaplacen, protože se opravdu logicky nedá pochopit, co Vy tady vymýšlíte za bláboly! Viděl jste někdy třeba mapu? A na ní americké základny na světě a taky ty Ruské? Ano to Vám neposouží k pochodpení? Opravdu jste nikdy neviděl seznam válek, které mají v režii západní mocnosti v čele s USA? Opravdu ne? Tak proč vlastně lžete tady na Nové republice? Proč lžete sobě? Otevřete zavčas oči, neboť když to neuděláte, ta válka opravdu bude...Vy to nechápete? A nebo nás tady nechte na pokoji a šiřte tu svou špínu někde mezi svými ..

      Vymazat
    5. Moc nelzi, komunisto. V poslednich dnech mazes jako vztekly a naprosto slusne komentare.

      Vymazat
    6. 15:02 A dobře dělá. Škoda jen, že nemá čas, aby mazal důsledně. Tento váš komentář je nejspíš také příkladem vaší představy slušnosti.

      Vymazat
    7. 9:44 Pořád jste nepochopil, že NR je soukromý web, nikoliv veřejnoprávní médium. Ani se tomu nedivím, vy těžko chápete cokoliv. Ale uvědomte si, že tady nejste na náměstí, ale na návštěvě v soukromém prostoru. Mezi svými a ve veřejném prostoru si můžete hulákat, co vám libo. Tady se buď přizpůsobíte pravidlům hostitele, nebo vás prostě vyhodí. Chodit sem opravdu nemusíte, pokud se vám to nelíbí. Také asi nechodíte do hospody, kde za své pindy dostanete přes ústa. Příště na ně zkuste něco o cenzuře, dostanete přidáno.

      Vymazat
    8. 9:44 "Ty vole" a zase první! Jak to děláš?
      V.J.Horák

      Vymazat
    9. Nedávno někdo upozornil, že "anonym 9:44" je v každé diskusi první. Z toho snad plyne jediné. Je to jeho práce a nejvíc ho naštvete, když na něho nebude nikdo reagovat. Normálnímu člověku se taková diskuse zprotiví a pokud je normální, tak se zprotiví i jemu. A pokud normální není, tak je o důvod víc ho ignorovat.

      Vymazat
    10. Anonymní12. září 2016 9:44

      Já se za žádného soudruha nepokládám a přesto s článkem souhlasím....??.
      to vypadá, že máš sračku nejspíš ty v hlavě....☺

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Místní bzikavka dešťová (lidově hovado) už je na tom chudák jak Jakub Janda odsuzující rusofilní výrok nevěda, že patří Václavu Havlovi. Takže válka je podle něho dobrá a rakety na Washington jakbysmet.

    Ale nešť. Před rokem 1989 se lidi na obou stranách jaderné války doopravdy báli a většinou zhruba věděli, co to je. Lidi, dokonce často i politici. Dneska ?? Po dalších desítkách let pokroku ke stále vyšší ničivosti zbraní je hlavním nástrojem uvažování zamřelý závit spadlý k rozkroku.

    OdpovědětVymazat
  4. "Máme morální povinnost jít do jaderné války s Ruskem!" Helena Langšádlová, poslankyně za TOP09

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Langšálová jestlis tohle napsala, tal jseš Stará hnusná p..a. Vašek

      Vymazat
    2. Ona a Štětka vyzývali k válce a rozhlašovali poplašnou zprávu!Štětka je ubožák k politování,ale Ovšem Langšádlová je blbá a nevzdělaná ženská a nikdy neví o čem mluví.Mohla by tu vystupovat Jako Pepina I.A to my jí platíme z našich daní bůh ví jak už dlouho,ubožačku!

      Vymazat
    3. TOPka je společenství lidí postižených, každý jinak, ale dohromady pěkná hromada hlouposti.

      Vymazat
    4. 15:40 Hlavně jsou postižení ti, co je volí! Místní Pepkové jsou ukázkami voličů ODS, TOP a Štětiny.

      Vymazat
    5. Je to pravda. Cca před půl rokem soukmenovkyně Langšádlová brojila pro preventivní jaderný útok proti RF. Tedy je evidentní za koho se svým fuhrerem Kalouskem kopou. Za nás to rozhodně není.

      Vymazat
    6. Už nikdy nevolit TOP, jasně ukazují, co jsou zač, a volební zisk 1% snad pošle jejich členy k lopatě (asi ale urážka pro lopatu).

      Vymazat
  5. 10:53
    Jestli ona nebude příbuzná s tou hysterickou megerou Clintonovou....obě mají nemoc šílených krav!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "nemoc šílených krav!!!" - FUJ! V Pentagonsku se nyní používá kód "ZÁPAL PLIC". (sck)

      Vymazat
  6. Už si konečně uvědomte, že nikdo žádnou válku nechce a ani nebude.
    Jediný, kdo z vysoko postavených osob vyhrožoval v poslední době Západu, tak to byl Putin - např. zde: http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/117085-putin-vyhrozuje-zapadu-jadernym-uderem-tohle-pry-vzkazuje/
    a nebo zde: http://ceskoaktualne.cz/2016/05/zpravy-ze-sveta/putin-vyhrozuje-rumunsku-v-souvislosti-s-protiraketovym-stitem/

    Doporučoval bych místním soudruhům trochu zklidnit nerva a zamyslet se nad děním ve světě trochu objektivně. Snad každý den tady čteme o úspěšném zbrojení v Rusku, jaké mají zase nov=é tanky a jak vystrašili pašáci nějaké americké vojáky někde na moři. proboha - to už nemáte jiná témata ? Rusko je militantní až hrůza - vždy to tak bylo a asi ještě bude. Namísto, aby se chlubili opravenými silnicemi a nebo zvýšením důchodů - tak se neustále dočítáme, jak jsou ty nová letadla a nebo děla lepší než americká. Vnější nepřítel je hlavní heslo v Rusku, už si začínám myslet, že běžný ruský občan s myšlenkou na vnějšího nepřítele - určitě je to USA - lehá i vstává každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaroslav Procházka12. září 2016 12:13

      Chlapečku, Ty jsi už zcela jistě postoupil na vyšší stupeň základní školy. Jen mě jímá hrůza z toho až dorosteš a budeš vychovávat, nedej bože, svoje děti

      Vymazat
    2. pro 1213
      a ty vychováváš své děti v militantním duchu ?? Tak, jak to předvádí Rusko celému světu skoro každý den ? Jenom zbraně, nic jiného skoro není o Rusku slyšet.

      Vymazat
    3. 12:53
      "Rusko celému světu skoro každý den ? Jenom zbraně, nic jiného skoro není o Rusku slyšet."

      Popletl jste si strany, ta zbraně jsou sice blízko ruské hranice, ale na naší straně, u nás lítají jadernou municí naložené americké bombardéry, přes nás jezdí slavnostně americké kavalerie, ale u nás je to samozřejmost tak se o tom moc nemluví.

      Vymazat
    4. Nepovídejte !Komu asi Obama zamýšlel kroutit rukama? Třeba u Sýrie? Myslet nebolí, fakt. Co udělal Kennedy při pokusu o instalaci jaderných raket SSSR na Kubě ? A co mají dělat nepoddajní Rusové,když základen USA kolem Ruska je stále zvyšující se počet,včetně základen s jadernými zbaněmi (nedávno nepřiznané v Rumunsku).Putin udělal obdobu jako J. Kennedy.USA probudil ze snů o světovládě do reality.20 let dělaly USA ve světě co se jim zlíbilo . To je ale dlouhá doba- půjčím si filmový citát- a situce se mění na bojišti každým okamžikem.USA to asi npostřehly.

      Vymazat
    5. 12:53 Rusko to provádí DOMA. Pokud by se stejně chovala Amerika, bude jí mít každý rád. Pokud dokážete rozlišit mezi příčnou a následkem, tak si srovnejte časovou posloupnost kroků NATO a Ruska. Pak možná pochopíte, proč je "Rusko militantní až hrůza". Já vím, marná naděje, nepochopíte nic. Chápání je vaší slabou stránkou. Jinak by jste nemokl psát takové nesmysly.

      Vymazat
    6. Tak to jsi Putina řádně neposlouchal.Škoda.Nebo ti zase někdo vše píše heslovitě .Jinak,demokracie padá v USA zavražděním prezidenta Kenedyho a od té doby jde vše od deseti k pěti a katastrofu USA dokončí globalisté,pokud zvolí krvavou Hillery.A pokud jde o Rusko.Byl bys rád,kdyby měli jako bojovou pomůcku oštěpy a jejich velcí přátelé EVOPY a USA ze spolku agresorského spolku NATO,atomovými zbraněmi.Viď ty naše slunko jasné,Havloidní.Jeď hajlovat komunisto na Ukrajinu!

      Vymazat
    7. Chtělo by na věc pohlédnout trochu objektivně. Tato situace (Rumunsko) je srovnatelná s "kubánskou krizí". A kdo tehdy vyhrožoval použitím jaderných zbraní?

      Vymazat
    8. Kdyby Rusové nebyli "militantní", tak Poláci s Lžidmíťou si dodnes v Kremlu vožíraj hubu! Ale že Rusové "militantní" jsou, tak Lžidmíťův popel vystřelili na Západ z car-pušky a jeho pšonský kámoše donutili žrát v obleženým Kremlu koňský mršiny:)

      Vymazat
  7. 11:42
    Kdyby neexistovalo Rusko tak by si jí ty ussacký a lejnolahvárenský experti nuseli vymyslet!!!Zrovna tak jako černoprdelníci Lucifera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1148: Ale jděte vy brebto. Já nemám žádné pohnutky si vymýšlet nějaké báchorky a přemýšlet jak největší militanti.

      Rusko se chová jak v minulém století. Na jejich tanky a letadla není nikdo zvědavý.

      Vymazat
    2. A ty se chováš jako havloidni bezmozek milující agresory z Fuckingtownu!!!!Celej kolaborant Havlena!

      Vymazat
  8. S článkem naprostý souhlas, faktem je že stojíme na prahu III.světové . A kdo si myslí, že vyhraje je blázen . Ta válka bude jaderná a živý budou závidět mrtvým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1219
      naletěl jste pane ! źádná válka není a nebude !! Rusové mydlí ve své propagandě do hlav svých občanů nějaké bláboly o vnějším nepříteli aby skryly skutečné nedostatky a snižující se životní úroveň svých obyvatel.
      Nechápu, proč to tady žerete i s navijákem.

      Až se Rusové budou chlubit vyššími platy a nebo opravenými silnicemi, tak to bude stát za přečtení. Jinak je to jen ruská propaganda a to ještě hlavně pro své vlastní lidi.

      Vymazat
    2. 14:32
      Ussacký agresoři se můžou chlubit leda tím,že demokraticky střílí černochy!!!!To chce pořádnou oslavu v lejnolahvárenský žumpe!

      Vymazat
    3. 1453
      už si vymyslete proboha nějakou jinou průpovídku, to už známe a je to starý ...

      Vymazat
    4. .. a stále to platí,že ?...

      Vymazat
  9. 14:32 - je docela možné, že Rusko obkličují proto, aby ho ochránili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce klid - nepřebírejte rétoriku ruské propagandy.
      Rusko nikdo neobkličuje - některé státy prostě raději americké vojáky než ruské.
      Kdo za to může ? Kdyby Rusové byli perspektivnějším partnerem a předvídavým, tak by taky je mnohé státy žádali o vojenskou výpomoc.
      Například Japonsko si vyloženě platí americkou vojenskou pomoc.

      Vymazat
    2. Opravdu 80 milonové Německo nebo ještě větší Japonsko na svém území potřebuje vojáky USA ? Nepotřebuje je ani o dost menší Francie. Chybí tomu logika !!

      Vymazat
    3. 16:29 Je to marný. Člověku s narušeným myšlením samozřejmě nefunguje ani logika. To jde jedno s druhým. Proto mu ani nemůžete nic vysvětlit. On dokáže jen jako flašinet opakovat to, co mu někdo nalil do kebule. Roztomilá je ta jeho věta, že by Rusko "taky mnohé státy žádali o vojenskou výpomoc". Zapoměl jen na Sýrii a trochu upřesnit, proti komu by ta vojenská výpomoc Ruska v jiných státech asi tak směřovala, když je nyní zaměřena proti Rusku. No není to ..píp..?

      Vymazat
  10. Jediny posuk ktery chce valku mezi Amerikou a Ruskem je Kasuka.
    Americka vlada dela vsechno aby Putlerovu agresivitu proti sousednim narodum zastavila pomoci sankci a dalsich mirovych prostredku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas. Například Ukrajina, jak svobodně kráčí a lid jásá a vítá světlou budoucnost. Zlí jazykové sice tvrdí že kráčí do pr..le, ale my se nenecháme zmást:).

      Vymazat
    2. 15:14Ty chujmerovský syfilitický hovado,táhni se vybrečet na hrob udavače Havla a nedávej tady na odiv jak jsi vypatlaný bezmozek!!!!

      Vymazat
    3. 1514 možná jste si nevšiml, ale Rusové na Ukrajině se vměšují do jejich vnitřních záležitostí, ukradli Krym a spolu s Donbasem, kde úspěšně provokují se svými ruskými vojáky a podporují místní badity, tak to je celkem asi 12% iobyvatelstva Ukrajiny. Něco asi jako maďarská menšina na Slovensku - chtěl bych vidět, jak by se bratislavská vláda na takové podobné vměšování se tvářila.

      Vymazat
    4. 15:29
      Tyhle pindy máš od Šapita nebo od čokovopice z Fuckingtownu....nebo od toho slintajícího geronta podporující ty banderovský svině?!!!Nech si transplantovat alespoň mininomozek havloide!

      Vymazat
    5. Myslíte Rusi, kteří tvořili historii Kyjevské nebo Podkarpatské Rusi, že na Ukrajinu nepatří ? Patří do Ukrajiny pak Kyjev a Podkarpatská Rus ?

      Vymazat
    6. 15:29 - pozdrav od tvého multikulti vůdce:
      http://img10.rajce.idnes.cz/d1001/11/11026/11026615_88ff4a0ac3e168bd5c1c9fcc450c45f8/images/Jandaatingltangl.jpg

      FUJ, to je tvůj vzor:
      http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx


      Vymazat
    7. pro 1552
      stačí si přečíst nějaké zprávy z normálních zdrojů a nevěřit prolhanému Rusku, které je jednou stranou toho konfliktu na Ukrajině. Zcela jistě nebude ve své propagandě říkat pravdu - nebo si myslíte , že ano ?

      Vymazat
    8. pro 1634 a jak daleko chcete jít ? Třeba až do starověkého Řecka ?? Protože právě Řekové byli např. na Krymu jako první doložitelní obyvatelé.
      Potom Turci atd..
      Je to těžké co ? Bylo by asi lepší se držet novověku a to znamená, že od 1991 je Ukrajina samostatná včetně Krymu a do jejích záležitostí se nemá kdo co vměšovat. A už vůbec ne neoznačenými svými vojáky, kteří korzují přes děravou hranici - protože Rusové neplní tento bod Minských dohod.

      Vymazat
    9. 15:29 Pokud by na Slovensku proběhl převrat, vedený pohrobky Hlinkových gard a pokud by nová vláda nepokrytě začala potlačovat vše Maďarské a poslala proti maďarské menšině (jak říkáš "banditům") armádu, tak se můžeš spolehnout, že by se do toho Maďarsko také "vměšovalo". Jako obvykle zaměňuješ příčinu a následek, jasný příznak poruchy chápání.

      Vymazat
    10. 17:21 Přiznejte se, že vy jste Minské dohody nikdy neviděl a jen opakujete, co slyšíte? Laskavě si přečtěte hlavně bod 9, čím je uzavření hranic kromě splnění předchozích bodů podmíněno. A pak se sem vraťte a "do očí" nám řekněte, jak to Kyjevská vláda plní. A také jak je pravdivé tvrzení Západu, že "Minské dohody neplní Rusko".

      http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/19267-dokument-plne-znni-nove-dohody-z-minsku

      Vymazat
    11. Omyl Havloidní Pepku,válku chceš ty,Štětináč ,čírač kníže,celá Topka a hlavně Langšádlová .Nebo máš protiargumenty ty kavárno?

      Vymazat
    12. pro 1740
      bod o ztažení všech cizích vojáků nelegálních a nepozvaných vojáků z území Ukrajiny je bod číslo 10, nemá žádné podmínky. Dávno tedy měli Rusové své vojáky stáhnout zpět.

      Vymazat
    13. 17:50 Cituji z 17:21:
      ".. korzují přes děravou hranici - protože Rusové neplní tento bod Minských dohod."
      Je to o hranici (bod 9) nebo o stažení zahraničních ozbrojených sil (bod 10)?

      Posloupnost událostí je pro vás věc zřejmě naprosto nepochopitelná. Proto vám uniká, že každý bod je podmíněn splněním bodů předchozích. Bod 10 přijde na řadu až po splnění VŠECH bodů 1 až 9. Ze smlouvy nejde na přeskáčku vyzobávat jen to, co se propagandě právě hodí.

      Stále čekám na váš důkaz, jak Kyjev už splnil alespoň úvodní body a Rusko, které v dohodě vůbec uvedeno není, je neplní.

      Vymazat
    14. To,že tam jsou žoldáci jiných zemi za prachy,i naši,kdo je ztáhne,Porošenko?Vždyď ten ani neví,koho v armádě má.Rusko dohlíží na plnění Minských dohod a má se politicky snažit urovnat konflikt mezi tzv.separatisty a fašistickou vládou.Ale toto je nesplnitelný sen.Logistika USA učí,jak to nedělat.Je zajímavé,že ještě nikdo ruské vojáky na Ukrajině neukázal.

      Vymazat
    15. Je to naopak! Krym je nedílná součást Tavridy a její část okupuje tzv. Ukrajina, ty imbecile nedoučenej! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tavrick%C3%A1_gubernie

      Vymazat
  11. Bohužel se nedá zřejmě nic dělat. Viz militarizaci atmosféry, takovou, i když trochu slabší, jsme naposledy zažili počátkem 80. let ze strany komunistického režimu. Nyní pseudodemokratický režim všemi médii ze všech sil propaguje vojáky, zbraně války. Postavit se proti tomu se lidi bojí (je zajímavé, že člověk máí větší strach z menšího zla než ze zla velkého - bojí se odsudku militaristů ve společnosti více než atomové zhouby).
    Není taky pravda, že nikdo nevyhraje - vyhraje ten, jemuž přežije víc obyvatelstva. Vzhledem k hustotě osídlení a stupni odolnosti si můžeme odvodit, na čí straně to bude. My to rozhodně nebudeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediný, kdo u nás propaguje a to pořád dokola nějakou válku, tak jsou proruské weby. Jako příklad se mrkněte na NR - snad každý den, někdy i dvakrát čteme o úžasných ruských zbraních, jak jsou lepší než americké a jak Rusové zase někde vystrašili nějaké námořníky.
      Vźdyť je to děs - co tady přetiskujete.

      Vymazat
    2. 15:31
      Tak proč si nečteš slátaniny udavače Havla nebo projevy geromta Poserplíny....nebo skvělý magorárny soudruha Kraďouska????Tam bys načerpal další debilokratický pindy lejnolahvárenský žumpy!

      Vymazat
    3. 15:31 - tvoje motto: pravda je lež a lež je pravda.
      Takže ses správně identifikoval - ano, jsi DEBIL.

      Vymazat
    4. 15:31 Lepší zbraně, než má agresor, válku oddalují, ne propagují. Jestli Rusové vystrašili někoho, kdo zkoušel jejich "bdělost", tak to také válku oddaluje. Co takhle někdy začít myslet a nedělat ze sebe vola? Nebylo by vám líp?

      Vymazat
    5. 1556 to Ti tak moc vadí, když člověk upozorní na neustále se opakující reklamu na militantní Rusko ? Není to snad pravda ?
      Projdi 14 posledních dní - kolik je tam ruských převzatých militantních článků !!
      Místo vulgarit si najdi čas a někdy se i zamysli.

      Vymazat
    6. pro 17:03
      připadá mi směšné, jak Rusko neustále nonstop ukazuje svaly. Někdy se mrknu na různé talkshow na ruské televizi a je mi z toho úplně divně - pořád dokola o armádě, jak musí brojit a zbrojit, jak ten vnější nepřítel je chce napadnout atd..
      Proboha - nepřipadá Vám to komické ??
      Kdyby Západ a nebo USA chtěl, tak už v roce 1991 by si klidně s Ruskem namazali chleba. Nikdo nic takového ani náznakem neudělal !!

      Vymazat
    7. 17:23
      Jsi marnej a trapnej jako každej lejnolahvárenskej havloid neschopný myslet,ale jen poslušně pindáš nesmysly čokovopice z Fuckingtownu a nesvéprávného slintajícího dementa,milovníka banderovskejch ksindlů Proserpíny von jájsemožrala!

      Vymazat
    8. 17:27
      Komický, spíše tragikomický, jseš jedině ty, kašpárku. Rusko vedl v r. 1991 Jelcin (Jelzman). A tam měly USA svého koně, takže nemuseli nic víc dělat, ten prodával Rusko i s chlupama. Bill Sperm Clinton se přece vyjádřil, "že Jelcin byl nejlepší ruský president jakého kdy Americka měla." Jenže přišel Putin, vyhnal tu Jelcinovu cizáckou, oligarchickou verbež od koryta, zachránil Rusko před vykradením a proto se stal úhlavním nepřítelem vývozců demokracie z USA. To je ale na tebe příliš, Einsteine.

      Vymazat
    9. pro 1727
      je komické si myslet, že USA využívali Jelcina (to možná ano) a mysleli a věřili, že to bude navěky (to určitě ne).
      Vysvětli, proč ti hamižní Američani tehdy v 1991 v té slabé chvíli ruské historie, tedy to Rusko nezplundrovali a neukradli to nerostné bohatství ?? Podobná situace se opakovcala v 1998. A zase nic.

      Vymazat
    10. 17:43
      Ty snad nerozumíš psanému textu, kašpare. Opakuji znovu, "Jelcin byl nejlepší ruský president jakého kdy Amerika měla." A Jelzman snad vládl až do r. 1999, nebo ne? Zkus si taky něco přečíst jak a kdo to tam vesele za Jelzmana plundroval. Vždyť to tam měli usáci jako na stříbrném talíři!

      Vymazat
    11. 1810 zklidni nerva. Raději odpověz , proč ta hamižná Amerika si tehdy Rusko celé nerozkradla !

      Vymazat
    12. 17:27 Přečtěte si laskavě ještě několikrát a pomalu 17:03. Pak si zjistěte, co SSSR prožil za 2.SV a podobné zničení země za Jelcina. Zkuste se vžít do jejich kůže a pak vykládejte, proč je nemá vlastní obranyschopnost zajímat. Proč by je v roce 1991 někdo vojensky napadal, když je měli "namazané na chleba"? To je hodně stupidní spekulace. Napadnout má smysl až tehdy, když zemi nelze vykrást "po dobrém", jako se to stalo za Jelcina a i u nás. Takový stav je teď, proto Rusové budují svou obranu. Pořád nechápete? Vím, že ne, ale co kdyby pámbu dal a sekera spustila....
      17:43 Právě že zplundrovali a vykradli, co se dalo. Proto ty bankroty. Jenže Putin není Jelcin, to je důvod té ohromné nenávisti k jeho osobě. Když si to Západ uvědomil, bylo pozdě na poskytnutí nějaké "bratrské pomoci" pro záchranu "svobody, demokracie a lidských práv". Teď už to bez války nepůjde a Rusové, kteří nejsou takoví nedovtipové jako ty, to dobře vědí.

      Vymazat
  12. Manifestace budou náckové ignorovat. Pokud by dostali strach, že manifestace přeroste ve fyzický odpor, demonstranty rozstřílejí.
    Volby také nic nevyřeší. Kdyby průzkumy (ty objektivní, které mají náckové k dispozici, ne ty prolhané, co předhazují veřejnosti) ukázaly, že náckové prohrajou, tak volby zfalšují.
    Jediné, co na nácky platí, jsou kandelábry.

    OdpovědětVymazat
  13. Ruské tanky od nás odejely. Ale americké se tu objevují čím dál častěji. Trollové musejí být vzteky bez sebe. Militantní Amerika se obhajuje stále hůř. Navíc, kam vyvezli Američané svou demokracii, nastal teror a devastace. Kdyby se jim to alespoň někde povedlo. Stokrát jsme to pos..rali, ale po sto první se nám to jistě podaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruské tanky přijely bez pozvání a pod rouškou noci v 1968.
      Tanky NATO jsou naší obranou, protože jsme členové NATO a spoléháme na ně. Zveme si je na cvičení.
      Chápete nebo jste nějaký retard ?

      Vymazat
    2. 17:45Tak to jsi velký nevzdělanec!Zvací dopis byl a kdybychom věděli jako dnes proč,tak dnes ty malý komunisto,ani nedutáme.Mými jiné US army NĚMECKO nikdy neopustilo!Smutné pomyšlení,že jsou jejími vazaly.Co se týká NATO,je to komplot na národu,bez Referenda!Děkujeme Havloidní kryse,krvavé. Madleně,službám CIA a dalších zrádců okolo Havla.Havel do TV obrazovek celému národu řekl,jak jim pohrdal.Lze dohledat.V hubě měl pravdu a lásku ty trolle Havloidní.A za dva měsíce se začalo vraždit s naší účasti.

      Vymazat
    3. 17:45
      NATO není určitě na naší obranu ty havloidní blábole!!!Retard bez mozku jsi ty a ten spolek z Údolí dutých hlav!!!!

      Vymazat
    4. 1801 zvací dopis si může napsat každý jak chce.
      Vláda a státní i stranické orgány hned vzápětí po zahájení okupace v srpnu 1968 oficiálně protestovaly.
      Vstup do NATO podle platné ústavy nevyžadovalo referendum. pokud máš jiný názor, sežeň kamarády, zvolte někoho kdo to prosadí a změňte ústavu.
      Dalším vulgaritám jsem moc nerozumněl - příště mluv česky.

      Vymazat
    5. pro 1805
      NATO je právě na obranu. Jako důkaz stačí klidně i vědět, že členské státy NATO mezi sebou 70 let nebojovaly ! S malou vyjímkou - asi 14-ti denní roztržkou bez obětí na Kypru před 40 lety.
      Takže to je důkaz, že my jako členové NATO se nemusíme obávat, že by nás jiný člen NATO přepadl.
      A kolektivní princip obrany zároveň znamená, že ani jiný útočník - nečlen NATO - nemá šanci. Nevím jak ty to vidíš, ale tato konstelace je levná, výhodná a super funguje v prospěch naší bezpečnosti.

      Vymazat
    6. 18:10
      Ty ussackej flašinete,dej tam nějakej jinej nesmysl z lejnolahvárenský žumpy....ty hovadiny tady nikoho nedojnou chujmerovský troubo!!!

      Vymazat
    7. 1850 zkus třeba použít nějaký argument místo těch vulgarit = aha , ty nevíš co to znamená ? no tak ahoj.

      Vymazat
  14. 17,45
    A vás se někdo ptal, jestli do NATO chceme, nebo ne? Mě se teda nikdo neptal. A řeči o naší bezpečnosti neberu. Rakousko v žádném paktu není a nikdo ho neokupuje. Historická zkušenost mi napovídá, že naše spojenectví nám nikdy k ničemu nebylo, nebo se naopak stalo důvodem k samotné agresi proti nám.

    OdpovědětVymazat
  15. pro 1745
    já jsem volil ve volbách takové politiky, kteří měli v programu vstup do NATO.
    Pokud jste volil někoho jiného a bylo Vás menšina, tak je to OK, nebo ne ?
    Rakousko možná skutečně je v klidu, ale taková neutrální Ukrajina už není.Dopadla přesně tak, jak se dalo předpokládat - špatná kombinace: nezajištěná obrana, žádný obranný kolektivní pakt a přitom agresivní Rusko v blízkosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco vám řeknu. Nějak by věci měly být a nějak prostě jsou. Po zániku Varšavské smlouvy jsem se naivně domníval, že do žádného paktu už nevlezeme. V roce 1938 jsme měli smlouvy s Francií a V. Británií. Co nám byly platné? A jestli si myslíte, že i dnes by si kvůli nám někdo pálil prsty, tak jste naivní, jako dítě. Jediné, co jsme členstvím v NATO získali, je spoluzodpovědnost za bombardování Srbska. Celé NATO se díky Turecku, ale především Američanům, začíná povážlivě naklánět. A už jenom fakt, že v minulosti spolu válčily dvě členské země jasně dokládá, že členství nás od války neochrání. To je jenom sebeklam naivních lidí, nebo propaganda havlistů. A co se Ukrajiny týká, skutečně suveréní země je ta, která disponuje potenciálem, který jí zajišťuje ekonomickou a vojenskou soběstačnost. Ty ostatní budou vždycky muset jenom poslouchat a vydávat to lidem za naše dobro. Ukrajinci, podobně, jako my, podlehli iluzi, že EU za ně vyřeší jejich problémy. Že je zbaví jejich zlodějů a přivede k prosperitě. Byli, jsou a ještě dlouho budou zemí, jejichž výrobky jsou na západě neprodejné. Jediná země, kam mohli vyvážet většinu své produkce, bylo a je Rusko. A Rusové jim na oplátku dodávali suroviny za zlomek cen, na které jsme si museli zvyknout. Tak že vždycky je to něco, za něco. A jsem bytostně přesvědčený, že na Ukrajině rychle přibývá těch, kteří si uvědomují, do jak velkého hovna šlápli.

      Vymazat
    2. 18:26 Pokud vím, tak žádná politická strana vstup do NATO ve volebním programu neměla. Kromě toho, svět se mění, zkušenosti přibývají a s nimi se mohou měnit i názory. Pokud si myslíte, že s členstvím v NATO stále většina souhlasí, tak proč se bránit referendu? To má smysl odmítat jen pokud si vítězstím zdaleka nejste jist. Vaše obhajoba "správného rozhodnutí" vítězem voleb je komická. Jak pak můžete hanobit minulý režim, když byl také řízen lidmi, volenými téměř 100% hlasů? .

      Vymazat
    3. 1905 mýlíte se , cituji: "A už jenom fakt, že v minulosti spolu válčily dvě členské země jasně dokládá, že členství nás od války neochrání."
      Členství v NATO,což nemá obdobu nikdy před tím v dějinách - a dodnes tento vojenský blok je unikátkní, tak nám garantuje bezpečnost před jinými členy NATO a kolektivní princip obrany nás dělá součáístí největší armády světa a jen tak nekdo si na nás asi netroufne. Ta rozmíška na Kypru po 14 dnech skončila bez ztráty jediného vojáka právě kvůli instituci NATO.
      Důkazy jsou v uplynulých skoro 65-70 letech bez války mezi členy NATO a také na člena NATO si za těch mnoho let skutečně nikdo jiný netroufl.

      Vymazat
    4. pro 1947
      tak si zjistěte volební programny stran, které vyhráli v roce 2002 např. u nás v ČR. ČSSSD a OSD = obě strany měly v programu přičlenění se do NATO a co nejrychlejší vstup do EU.
      A tak to nakonec bylo. Získaly nejvíce hlasů a podle logiky většina obyvatel ČR chtěla vstoupit do NATO.

      Vymazat
    5. 23:18 - Lžete, Samozřejmě, že při zásahu Turecka na Kypru byli mrtví! Na obou stranách. Vaše obhajoba NATO je neudržitelná. Raději se neztrapňujte svými žvásty a zalezte. Marie

      Vymazat
    6. Tak to pak u nás nezařval ale vůbec nikdo v srpnu 68! Vůbec! Páč když 568 mrtvých "není jediný voják", tak nějakých 105 chuligánů v Praze je hluboko pod rozlišovací schopností:)))) - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tureck%C3%A1_invaze_na_Kypr

      Vymazat
  16. Zbytečně tady argumentujete s tím trollem. Blíží se volby a je třeba volit správně. Ne zloděje ze zbytku ODS, ne zloděje a vlastizrádce z ČSSD, ne oligarchu Babiše, ne prodejné černoprdelníky z KDU-ČSL. Ano straně SPD Tomia Okamury. Proč? Protože tato strana má v programu všeobecné referendum (o vystoupení z NATO). Takže je třeba volit správně - SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti vlastizradnemu nackovi jmenem Okamura je i s.Zeman navoneny panak.

      Vymazat
    2. Neurážej prezidenta, ty hovno! Vy už je kvičíte a kňučíte, Havlovi sirotci.

      Vymazat
  17. Pekne tady zacali Putlerovi fasiste jecet. Rusko nikdo "neobklicuje". Akorat se vsechny narody v jeho sousedstvi pri pohledu na ruska zverstva na Ukrajine,Gruzii a podnestri snazi dostat kvuli sve bezpecnosti do NATO.
    Namyslene, arogantni muziky nikdo nechce. At prestane Putler se svymi agresemi a muze zrusit armadu. Mohl by pak ten kagebacky hnup konecne zacit delat neco pro svuj narod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to v hlavě dost srovnané, hlavně ty argumenty sedí, věcně, logicky a jsou podložené odkazy a doplňujícími informacemi. Úvaha na inteligenční úrovni experta ze think-tanku Evropské hodnoty.

      Vymazat
    2. 19:38 Jeden opravdu žasne, jaké to musí být puzení neustále předvádět svou hloupost. On snad vůbec netuší, jak za sebou následovaly jednotlivé události. Jestli mu je v životě stejně jedno, jak jdou věci za sebou, tak nejspíš vykoná potřebu a pak si teprve sundá kalhoty. Neskutečný blb.

      Vymazat
    3. hádanka pro tebe 19:15:
      Co uvidíš, když se podíváš do zrcadla?
      a. Úplného debila
      b. pepka vyskoče
      Odpověď - správně je za a i za b.

      http://img10.rajce.idnes.cz/d1001/11/11026/11026615_88ff4a0ac3e168bd5c1c9fcc450c45f8/images/Jandaatingltangl.jpg

      http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

      pozdravuj v multikulti pornojandy.
      Nic vám nevyjde :-)

      Vymazat
  18. Ty chujmerovský nesvéprávný debilní hovado,nezapomeň si přežvejkat kravatu jako ten kretén Saakašvili!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. At zije pan Okamura !
    At zije dr. prof. Konvicka !
    Destruktivni Merkerova do popelnice !
    At zije Donald Trump !
    Nas americky vlastenec !

    At ziji evropsti presidenti Zeman , Hofer, Orban !

    Evropa patri Evropanum a Amerika bude zpet v nasich rukou. Uz brzy.
    to rikam ja HONOLULU - vzdy na strane civilizace !

    OdpovědětVymazat
  20. Američané měli také bojového ducha, když rukovali do Vietnamu. A stačilo pár let, několik desítek tisíc amerických chlapců v igelitových pytlích, a bojový duch začal velice rychle vyprchávat. I naši váleční štváči by začali rychle vychládat, kdyby se jim z východního tažení vrátil syn, bratr, nebo manžel v igeliťáku na odpad. Rusové zatím do žádné členské země NATO vojáky neposlali. A tam, kam je poslali, si o to, i s vydatnou pomocí západních "přátel" řekli. Jestli si někdo přeje nechat zabít svého blízkého, nebo sama sebe, pro Ukrajinské oligarchy, proti gustu, žádný dišputát. V každé válce si vyřizovali účty mocní způsobem, že za sebe nechávali umírat bezmocné. Tak že příznivci NATO, máte tu čest jít do první linie.

    OdpovědětVymazat
  21. Zadna valka s Ruskem NEBUDE. Rusko je prirozeny spojenec Ameriky proti kozomrdum a barbarum z Afriky !
    Nas president Donald Trump pozve presidenta Putina do Washigtonu a do Palm Beach.

    Mezi Amerikou a Ruskem bude ekonomicka spoluprace. Bude se prohlubovat vzajemny obchod.

    Protoze Nemcouri jsou nejhloupejsi evropsky narod, tak musi byt rozdeleni mezi Ameriku a Rusko ! Jinak si tam nechaji nalest dalsi barbary.
    Svetovy a prozretelny strategist nick HONOLULU.

    OdpovědětVymazat
  22. A vy Cesi, stujte za presidentem Zemanem a ZBROJTE, ZBROJTE, a ZBROJTE ! Cvicte, organizujte se ! Stujte pri sobe, nebo dopadnete jako mesto meho mladi Johannesburg.

    Globaliste a NWO chcipa v poslednich krecich, a proto je stale vice a vice nebezpecny..Nebeska prozretelnost je na nasi strane a dava nam denne signaly a znameni.
    (Napr. vcera v New Yorku.)
    nick honolulu - AT ZIJE DONALD TRUMP ! (Narozen na prani andelu straznych.)

    OdpovědětVymazat
  23. A nyni bude mit projev pan minister Kocab z Bratislavske ul. v Brne s jeho kumpanem Hollanem .
    THE SCATMAN - Scatman John Hd1080 (youtube)

    Radio svobodna Florida - hlasatel nick honolulu

    OdpovědětVymazat

Reklama