Reklama

.

.

čtvrtek 8. září 2016

NATO nalétávalo na Rusy u jejich domoviny. Ti museli zvednout Suchoje a agresory zahnat

napsal/přeložil Geo
8.9. 2016   Eurasia 24
NATO ve středu 7. září provedlo komplexní provokaci Ruské federace včetně zapojení komponentu informační války. Agresivní provokaci spojenou se šmírováním ruského svrchovaného území NATO přikrylo hysterickými zprávami, „napumpovanými“ do všech redakcí plošných médií. Vojenskou část agresivní operace rázně ukončili ruští piloti Su-27, kteří Američany od své domoviny odehnali, aniž – jak utvrzuje Rusko – jakkoliv porušili předpisy.
Aliance nejprve krátce po poledni prostřednictvím své PR organizace Natoaktual.cz s využitím portálu iDNES.cz (spolupráce mezi nimi funguje dlouhodobě) publikovala informaci, že „Ruský vojenský transportní letoun Antonov An-72 vnikl do vzdušného prostoru Estonska“, aby navodila dojem Ruska coby agresora.

Tento dojem pak měla podtrhnout zmínka o tom, že „ruský stíhací letoun Su-27 se ve středu dopoledne nad Černým mořem nebezpečně přiblížil k americkému hlídkovému letadlu P-8“, přičemž tuto zprávu převzala řada mainstreamových médií v České republice.


Například Novinky informovaly, že „ruští piloti si při přiblížení a doprovázení amerických strojů počínali nebezpečně a neprofesionálně“ – reakci ruského ministerstva obrany, popisující průběh protiakce, však nepřinesly i přesto, že již byla publikována.

Ministerstvo obrany Ruska komentovalo prohlášení řady zahraničních tiskových agentur o údajně „nebezpečném“ a „neprofesionálním“ zachycení amerického vojenského letounu ruskými stíhači nad vodami Černého moře takto: „7. září se průzkumné letouny P-8 Poseidon námořních sil Spojených států dvakrát pokusily přiblížit ke státní hranici Ruské federace nad vodami Černého moře bez zapnutých odpovídačů. Z letecké základny Belbek odstartovaly stíhací letouny Su-27. Po přiblížení ruských stíhačů k průzkumným letounům kvůli vizuální identifikaci americké letouny prudce změnily kurs a odlétly ve směru od státní hranice Ruska,“ hovoří se v prohlášení ruského ministerstva obrany.

Jak dále ministerstvo podotýká, ruští piloti postupovali v přísném souladu s mezinárodními pravidly provádění vzdušných letů. Jedná se podle prohlášení o první pokus letectva NATO přiblížit se ke státní hranici Ruské federace kvůli vedení průzkumu v oblastech, kde probíhají strategická velitelsko-štábní cvičení Kavkaz-2016.

Geo, Eurasia24.cz

75 komentářů :

  1. Jednalo se o "průzkumné letouny P-8 Poseidon námořních sil Spojených států", nikoliv o "letadla NATO" !!! ....MÁM POCHYBNOST, ŽE MÁ VŮBEC nato PRÁVNÍ SUBJEKTIVITU !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Američané zabloudili, když si spletli Mexický záliv s Černým mořem a Rusové jim ukázali správný směr domů.
      Zase mnoho povyku pro nic, tedy až na ty vypnuté tranpondéry, ale chybička se vloudí.

      Vymazat
    2. Asi jako když si prolhaní Američané při bombardování Prahy několikrát zaletěli a to vám potvrdí každý politicky uvědomělý pilot na Letišti Havla, že když zbývá jeden až dva měsíce do konce druhé světové války, tak si můžete opakované poplést i Prahu s Drážďany.

      Vymazat
    3. 23:21 Jakpak ne, když už to bylo druhý den a Drážďany celé hořely. Amíky určitě spletl kouř z pražských komínů.

      Vymazat
    4. Jsou to kapitalistické kurvy, ničili výrobní kapacity a infrastrukturu Československa v okamžiku, kdy byla německá kapitulace na spadnutí podle hesla, když to nemohu schlamstnou já, tak to nebude mít nikdo.

      Vymazat
  2. Jak originální. 11 listopadu redaktorka televizních zpráv informovala o pádu dvojčat v době kdy ještě stály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sory září.

      Vymazat
    2. Smrad přichází z USA a to od zahájení 2.světové války po současnost. Oni už jiní nebudou. My se proto musíme zbavit těch našich kundolízků, nebo nás zatáhnou do velkéhoproblému a to USA potřebují,protožě jsou hospodářsky na dně.

      Vymazat
  3. To už zase se ty ruské hranice neodpovědně přiblížily k americkým stíhačkám, které hájí bezpečnost USA tisíce km od jejich hranice. No to je ale od těch ruských hranic drzost.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vaše propagandistické pohádka jak Su-24 vypnulo celý křižník Donald Cook, pak na něj cvičně nalétávalo a všichni mariňáci pak museli vyhledat psychyatra, měla lepší grády.
    Polepšete se, soudruzi. Tohle je slabý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A helemese, zase troll a jen prudí jako vždycky.
      Kdo tě platí, drzý fracku? Potřebuješ dostat facku!

      Vymazat
    2. Když už bych použil slovo psychyatrie, tak bych ho psal takto: "psychiatrie". Zřejmě rodilý Čech?

      Vymazat
    3. Gramatiku tě učí Kocáb? Taky by tě měl někdo doučovat zeměpis. Víš co je zeměpis?

      Vymazat
    4. A proč tedy Nulandová po Tebou zmíněném incidentu hystericky vykřikovala: "Neparalyzujte nám naše lodě!" ?

      Vymazat
    5. Slyšel jsem včera v hospodě jak chlapi vyklákali, že rusáci mají nějaký systém elektronický systém ochrany, který umožní právě vypuštěné rakety vrátit zpět na místo vzletu. To by vysvětlovalo proč amíci budují základny po celém světě mimo jejich území. V případě války by to však znamenalo, že by na to doplatily země, kde tyto jejich základny jsou.Má to svoji logiku, žádné základny doma aby neohrozili svoji zemi. To by mohl být ten pravý důvod proč amici vynakládají tolik doláčů na vyttvoření nových základen po světě, jen nic doma.

      Vymazat
  5. Prectete si neco o mezinarodnim vzdusnem prostoru, prolhanci.
    Rusaci porusili vzdusny prostor Estonska, zatimco letadla Spojenych statu operovala v mezinarodnim prostoru.
    Vy komunisti se tim lhanim a lezenim do zadnice agresivnimu ruskemu diktatorovi jednou udusite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17;29
      Ty pomatenej hovne z lejnolahvárenský žumpy,táhni za čokovopicí do Fuckingtownu nebo za Jandou a jeho eurohovnotama,ty zbytečně dejchající havloidní bezmozku!!!!!

      Vymazat
    2. Je to banda frustrovaných pičusů jejichž jediná naděje je, že je přijede vysvobodit soudruh Putin ze spárů svobody, demokracie, právního státu jež oni nenávidí.

      Vymazat
    3. A co si myslíš, že jsi ty 17.42? Denně tady bliješ a nadáváš ty tvý sprostoty, nadáváš tady všem, ale denně sem mezi ně lezeš, namísto abys NR ignoroval. A ty si myslíš, že jsi normální? Normální člověk, když má vůči něčemu. nebo někomu výhrady, nota bene sprosté a urážlivé výhrady, podle možnosti se tomu vyhýbá. Tebe nikdo nenutí na NR číst články a lézt mezi diskutující, ale ty to denně čteš a denně lezeš na diskuze nadávat. To v první řadě ty jsi frustrovanej psychopat. "Blbej" už je slabý slovo.

      Vymazat
    4. 16:42
      Pičus byl ten tvůj udavač a pomatenec,kterej osemenil ten ussackej pytel sraček ty Chujmerovskej negramote!!!!

      Vymazat
    5. Takze znovu, komunisticka holoto:
      vzdusny prostor nezavisle zeme porusili Rusaci, nikoliv Amerika.
      A z toho se nevylzete.

      Vymazat
    6. 19;10
      Co to meleš ty zdegenerovaný jovado ussacký prdele?!!!!Agresoři mají být zlikvidováni....Fuck of USSA!!!!

      Vymazat
    7. 17:29, 17:42, 19:10
      A komu "lezeš do zadnice" Ty, papouškováním "výraziva" západních - objektivních, nestranných, pravdomluvných a seriozních - médií?
      Každou špatnost, jíž se člověk v životě dopustí, mu mnohonásobně vrátí sám život. A bude to bolet!

      Vymazat
    8. 19:10 Vzdušný prostor nezávislé země Sýrie porušuje Amerika několikrát denně. Budeš proti tomu protestovat, nebo se z toho pokusíš vylhat?

      Vymazat
  6. Ale pánové,

    PROČ se tady vzájemně urážíte, když se nemůžete setkat a dát si přes držku ...?!

    Každému, normálně myslícímu člověku, je přece jasné,
    že okupanti z USA se nedostali tam, kam chtěli a to na KRYM !
    Na Ukrajině zaplatili a vyvolali Majdan, ale ono se
    to jaksi nevyvedlo až do konce, tak jsou naštvaní a provokují.
    Díky lokajům se ale dostali až k ruským hranicím, ale je to jen takové dráždění medvěda...

    Vůbec nepochybuji o tom, že jim to bude jednou spočítáno i s úroky.
    Na hřbitově, kde leží ruští vojáci, je jeden nápis :

    NIKDO NENÍ ZAPOMENUT NIC NENÍ ZAPOMENUTO
    Prostě řečeno - jednou přijde ten den... !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1830

      vy jste ale šprýmař !! Na Krym se skutečně nedostal Američan, ale zato ho obsadili Rusové - a to pod rouškou noci, nejprev se zapírali a potom už je Putin vyznamenal !!
      A tuto hanebnou intervenci a nakonec anexi Krymu , připojení k Rusku se snažíte nyní omlouvat, že někdo tam něco chtěkl a nebo nechtěl ?? Třeba Slováci tam chtěli postavit bazén a atomovou ponorku ??
      Zrovna dnes na jednom ruskojazyčném portálu vyšel článek s velmi pěkným nadpisem: Krym mohl být americký, Rusové na to přišli a tak ho raději obsadili preventivně sami !!
      A ted si dosaďte nějaké jiné státy do této věty a vyjde Vám, jak vypadá počínání Ruska navenek - ano, je to velmi flagrantní porušení mezinárodních pravidel a tato politika minulého století už tady mezi námi nemá místo.

      Vymazat
    2. 18:35 Máte to, vážený, zřejmě "trochu pomotané". Rusové nemuseli, pod rouškou noci, nic obsazovat, neboť na Krymu jejich armáda zcela legálně byla . Stačí si o tom něco přečíst....
      Chápu, že se Vám a Vám podobným, současný stav nemusí líbit, ale tak to je a tak to zcela určitě zůstane ...

      Vymazat
    3. Opravdu ubožáku 18.35? Myslel jsem, že si obyvatelé Krymu sami vybrali, ke které zemi chtějí připojit, a jestli většina jich chtěla připojit k Rusku - tak přes to nejede vlak. Ve slušné společnosti a za předpokladu slušné politiky je toto respektováno vždy, ovšem současná světová politika díky vlivu USA je zapáchající senkrůvna. Proč zrovna oni nejvíc a nejhlasitěji řvou na ochranu dodržování lidských práv - a občané na Krymu jsou co? Ti nemají žádná práva, že jejich vůli právě USA zpochybňuje? Kdyby si v referendu většinově vybrali Ukrajinu, určitě by tam Rusko nezasahovalo! Ale vybrali si Rusko, i kdyby ses posral! A jak jsi na tom ty s respektováním lidských práv? Tibetskou vlajkou bys nejspíš mával jako posedlej ( USA to tak chce), ale jinak máš lidská práva taky na háku - všechny tyhle zrůdy jsou stejné. Nerespektují nic, a všechno si uzpůsobí jak zrovna potřebujou, i za cenu lží, intrik i zabíjení - ke svým cílům jdou přes tisíce mrtvol. To tobě nevadí? Měl bys o sobě začít přemýšlet.

      Vymazat
    4. Kdyby se Krym chtěl referendem připojit k USA a povolit jim námořní základnu, tak by to bylo košér. Připojit se k Rusku je chucpe.

      Vymazat
    5. Mongoloidní estébáček 18:35 je jako obvykle na straně ukro-amerických nacistů s jejich nepravidelnou armádou umírněných uřezávačů hlav a pátou kolonou krymských Tatarů, kteří odtáhli miliony slovanských otroků do Osmanské říše, až vylidněné stepi Donbasu museli po slavném vítězství Kateřiny Veliké nad Turky znovu osídlovat Rusové. Nejspíše hovoří o zdvořilých lidech, se kterými se obyvatelé Krymu fotili jako se svými zachránci a kterým z vděčnosti postavili památník.

      http://cz.sputniknews.com/svet/20160602/3193146/simferopol-krym-pamatnik-zdvorili-lide.html

      http://cz.sputniknews.com/svet/20160706/3476126/kyjev-zdvorili-lide-krym-krveproliti.html

      http://cz.sputniknews.com/svet/20151001/1280397.html

      Vymazat
    6. 18:35 To mají dneska trotlové nějaké závody, kdo toho dokáže v jednom příspěvku víc nalhat? Zatím tenhle vede.

      Vymazat
  7. Osobne si myslim ze priblizit sa na 3 metre je vysoko profesionalne. Chodime to pozerat na letecke dni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem toho názoru, že piloti ruských Su předvedli vysokou míru profesionality. Jestli někdo předvedl vrchol amatérismu, tak to byli piloti amerických Poseidonů, když "zapomněli" zapnou odpovídače.

      Vymazat
  8. 18:35
    Napadení a rozflákání Jugoslávie bez mandátu RB OSN je ovšem mírová mise, že, Alberte? A určitě to není "velmi flagrantní porušení mezinárodních pravidel a tato politika minulého století už tady mezi námi nemá místo", že?

    OdpovědětVymazat
  9. Takze znovu, komunisticka holoto:
    vzdusny prostor nezavisle zeme porusili Rusaci, nikoliv Amerika.
    A z toho se nevylzete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:11 Tak to nám jistě vysvětlíte "porušení vzdušného prostoru Vietnamu, Laosu, Kambodže, Iráku, Lybie, Grenady, Jugoslávie, atd. atd. "Amerikou" a zabití milionů jejich obyvatel .... Když, ne tak jste "ubožák", který ani neví, co píše ...

      Vymazat
    2. On ten 19:11 z fasisticke holoty dobře ví, co píše, ale nemůže si pomoci, neboť je to gauner, který patří do quantanamo - vynálezu jeho soukmenovců.
      Jo, multikulti-prde pornojandy evropských hodnot 19:11 a měl bys vysvětlit, na co se ptal 19:11.

      Vymazat
    3. 20:18 Zřejmě jste odborník, který se domnívá, že ví, jak vypadá útok Su-27.
      Bohužel se mýlíte, v případě útoku Su-27 by P-8 bez doprovodu, o tom ani "nevědělo" .

      Vymazat
    4. Kdyby tak to boží hovado z 19.11 hod. přišlo k nám do hospody a v podvečer mělo takovbý blbý kecy, to by bylo facek jak potlesku v Národním divadle. Ale tohle frustrovaný střevo se chová bujně jenom u svého PC, nebo při slezině jemu podobných kreténů!!!!!!!

      Vymazat
    5. Koukam, ze na vas komunisticke skolstvi napachalo hluboke skody, soudruhu.
      Vami zminene konflikty (krome Iraku) rozpoutali vasi rudi bratri.
      Pokud tam Americane letali, melo to stejny ucel jako lety nad nacisty okupovanou Evropou. Vyhnat zlocinnou, nikym nezvolenou nacistickou nebo komunistickou pakaz.

      Vymazat
    6. 20:45 Hm, "civilní" ...?!
      Tak to si o něm laskavě něco přečtěte :
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon

      Vymazat
    7. Prolhaný pussy-multikulti 20:48, toto je práce tvých teroristických přátel:
      http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
      Neměl bys lézt mezi slušné lidi, ale jen ke svým:
      http://img10.rajce.idnes.cz/d1001/11/11026/11026615_88ff4a0ac3e168bd5c1c9fcc450c45f8/images/Jandaatingltangl.jpg

      Vymazat
    8. 20:48 Účel je známý již 70 let a nemění se.

      http://zpravy.idnes.cz/presne-pred-67-lety-rozbombardovali-spojenci-prahu-zemrelo-700-lidi-pyv-/domaci.aspx?c=A120214_1732960_praha-zpravy_ab

      Vymazat
    9. 20:48 Jistě, Amíci to mysleli dobře a dopadlo to jako vždycky. Když se ta země nedala rozbombardovat na prach, dostali přes držku.

      Vymazat
  10. Flagrantní porušování pravidel nám nejdříve předvedli Američané se souhlasem našich proamerických, rektálních alpinistů. Američané se sice v Srbsku neobjevili, ale jejich humanitární bomby ano. A pozabíjeli tam cca 6 tisíc převážně civilistů. Tak že měřme všem stejným metrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to, že se tam Američané neobjevili, vždyť jim tam Srbové sundali ten jejich zázračný Stealth, ne?

      Vymazat
    2. Tak na tohle jsem si nevzpomněl. Ale prý ho sundal nějaký nadšenec s obstarožní raketou, u které si sám upravil řídící a naváděcí systém. To musí doopravdy nas.at. Investovat miliardy do "neviditelné" technologie a potom jim ho sestřelí nějaký domácí kutil.

      Vymazat
    3. Srbové se ale těm USA omluvili: "Sorry,netušili jsme,že je neviditelný.",jde tedy i o oznámení jeho neviditelnosti,které byla asi dost odfláknuto.

      Vymazat
  11. Nikdo si asi nemyslel,že by ty P-8 nebyly vidět a že by si jich Rusko nevšimlo, takže úmyslem asi bylo letět v mezinárodním vzdušném prostoru,ve kterém asi ty ruské Su-27 neměly právo na ty P-8 zaútočit. Pokud nalétávají na tři metry blízko,jde evidentně o útok,který je oprávněním pro jejich sestřelení. Škoda,že USA zase nemají koule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:18 Zřejmě jste odborník, který se domnívá, že ví, jak vypadá útok Su-27.
      Bohužel se mýlíte, v případě útoku Su-27 by P-8 bez doprovodu, o tom ani "nevědělo" .

      Vymazat
    2. P-8 Poseidon je "civilní" Boeing 737-800,který téměř nedokáže manévrovat. Nebyl by tedy schopen zabránit vlastním úhybným manévrem případné srážce se stíhačkou. Jde tedy o jeho přímé ohrožení tím ruským Su-27. Asi jste odborník,který se domníval,že ví,jak vypadá P-8.

      Vymazat
    3. 20,18
      Jestli to také není tím, že USA mají koule vždycky jenom na slabšího. A i ten jim už nejednou natrhnul prdel.

      Vymazat
    4. Souhlasím. Obama je slaboch.

      Vymazat
    5. 20,51
      Jenom Obava? A kdo to posral v Iráku, Vietnamu, Libyi,...? Jediné proxi války, které USA "vyhrály" byly na Grenadě a v Panamě. Asi proto, že si hned vedle vlastního dvorku nemohly dovolit udělat takový bordel, jaký se jim podařil třeba na Ukrajině.

      Vymazat
    6. 20:45 Hm, "civilní" ...?
      Tak si o něm laskvě něco přečtěte :
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon

      Vymazat
    7. USA v Iráku zvítězily naprosto, ve Vietnamu prostě Vietnamci prokázali statečnost a odhodlání a myslím,že Vietnamců si ze všech národů na Zemi vážím nejvíc, v Libyi USA zvítězily také a jak jinak a ještě třeba Korea,kam nečekaně vtrhly statisíce Číňanů a proto jste ji asi ani neuvedl a ještě také to,že to nabyly jen samotné USA,v Korei například dokonce jednotky OSN pod vedením USA,pouze.

      Vymazat
    8. Jde o jeho schopnost manévrovatelnosti,.. samozřejmě,že má pumovnici,respektive 5x střela,mina nebo torpédo ve vnitřní pumovnici,6x střela,mina nebo torpédo na vnějších závěsnících. Ty Su-27 by dokázal P-8 zničit sám,samozřejmě.

      Vymazat
    9. 21,05
      Nejdříve vám popíšu svou představu pojmu "vítězství". Ovládnutí daného prostoru a odstranění stávajícího vedení. To druhé se Američanům daří téměř všude, kde se najdou úplatní gauneři. To první se jim (chvála bohu) zatím podařilo jenom v Německu, Japonsku a Jižní Korei. Tam totiž přišli s internacionální pomocí a již tam zůstali navěky. A kde to jenom ti sověti viděli?

      Vymazat
    10. S tím naprosto nemohu souhlasit. USA nikoho neokupují.

      Vymazat
    11. Pane, jakto že neokupují??? Copak žijete na jiné planetě, že píšete takové bludy??? Probuďte se!!

      Vymazat
    12. Ahmm ,co se děje?

      Vymazat
    13. 20:18 Netřeba spekulovat, Rusové to říkají jasně "Jedná se podle prohlášení (ministerstva obrany RF) o první pokus letectva NATO přiblížit se ke státní hranici Ruské federace kvůli vedení průzkumu v oblastech, kde probíhají strategická velitelsko-štábní cvičení Kavkaz-2016." Prostě zjištění, jak je bude protivník identifikovat a jak bude reagovat. Samozřejmě, že to dělají obě strany. Nic mimořádného.

      Vymazat
    14. Já bych tuto diskusi asi uzavřel konstatováním, že celý incident nám jasně vyjasnil postoj NATO, resp. USA k Rusku. A kdo v eventuálním konfliktu NATO-Rusko bude agresor a kdo se bude pouze bránit.

      Vymazat
  12. V 64 roce jsem sloužil na letišti tak mohu potvrdit mistrovství sovětských pilotů, na vzlet i přistání jim stačila půlka plochy, poláci vždy končily v tzv bramborech za plochou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojoví piloti Česka jsou nejlepšími piloty NATO,mimochodem. A to podle hodnocení samotných nejlepších pilotů ostatních států NATO (Tiger Meet).

      Vymazat
    2. 20,53
      Já bych s tou chválou brzdil. Netvrdím, že to musejí být absolutní amatéři, ale u každé profese platí, že tréning dělá mistra. A když se porovná nálet hodin našich pilotů a třeba Francouzů, nebo Britů, tak to má nějakou vypovídací hodnotu. Není to tak dlouho, kdy armádní zdroje uváděly cca 80 hodin ročně. Nejenom jmenované země měly v násobku vyšší.

      Vymazat
    3. Podle vyjádření velitele letky Gripenů AČR okamžitě po vítezství v Tiger Meet: "My létáme jinak ale efektivně". Logicky jde především o myšlení,respektive o způsob boje.

      Vymazat
    4. To je ešte generácia pilotov, ktorých učili učitelia vyškolený v Rusku. Tá ďalšia generácia bude vedieť s prepáčením hovno.

      Vymazat
    5. pro 23:51
      jste na omylu, v Rusku naše české/slovenské piloty nikdo neučil !
      Je to naopak, naši piloti zaučovali místní vojenské piloty v řadě social. zemích a hlavně v zemích třetího světa se socialistickou orientací.

      Vymazat
  13. ]ůně sibiřské ropy a plynu, žlutá barva s lesk sibiřského zlata a diamantů přitahuje americké psy války spolu se strakymi z Ňůjorku. Nejdříve posílají své dobře placené blbečky v maskáčích a potom přijdou oni, pokud je ovšem ruský probuzený medvěd drápy neropáře od nenasytného chřtánu až po podpindosníka.

    OdpovědětVymazat
  14. Místo psaní hloupostí si zjistěte akcionáře ruských podniků a to včetně těch na Sibiři.Blbečky v maskáčích,jak Píšete a to i neoznačené posílá ouplně někdo jiný .Pinďos to ale nejsou.

    OdpovědětVymazat
  15. At Amerika shori v atomovem ohni,jako prvni !Aby jejich ovcane vedeli,co je to valka...pro New York staci vypnout vodu a elektrinu a je vymalovano.

    OdpovědětVymazat
  16. Už i na NR se objevují dobře placené antiruské komentáře. Jsou ale dobře rozpoznatelné a pro rozumné a uvažující lidi jsou k smíchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pst, nenapovídejte těm blbečkům, co se tady angažují zadara, mohla by je klepnout pepka

      Vymazat
  17. ne zahnat ale sestřelit protože zahnáním jen podpořili další drzé šmírování a dokud usákům nedají rusové po rypáku tak ho budou strkat pořád tam kam nemají !!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Reklama