Reklama

.

.

pondělí 12. září 2016

Polemika s článkem Ladislava Kašuky „Jenom úplní debilové si mohou přát válku mezi Amerikou a Ruskem!“


Luděk Prokop 12. 9. 2016
Ladislav Kašuka, mne zcela výjimečně nadzvedl. A sice článkem na NR, pod názvem „Jenom úplní debilové si mohou přát válku mezi Amerikou a Ruskem!“ Dle mého mínění by v názvu, místo slova debilové sedělo více slovo choromyslní, ale budiž. S obsahem článku lze souhlasit téměř bez výhrad. Co mne překvapilo, zarazilo i podebralo v úvodním odstavci článku? 




V jeho znění:

"Když říkám úplní debilové, tak to myslím doslova a je úplně jedno, jestli ti jedinci, nebo organizované skupiny fandí zrovna Rusku, nebo Americe! Každý, kdo si myslí, že by jedna strana měla napadnout tu druhou, každý kdo volá po vyhlazení Ameriky, nebo Ruska, každý, kdo si myslí, že se bude jen dívat, jak se dvě největší vojenské mocnosti světa mezi sebou perou a myslí si, že může zůstat nedotčený bokem, je prostě naprosto vypatlaný debil!"

Na rovinu řečeno - mainstreamový styl, kdy na prvním místě jsou zmiňovány, vedle jedinců, organizované skupiny co fandí zrovna Rusku. Podotýkám, že po mém vyloučení z KSČ rok před listopadem a po ukončení členství v ČSSD v souvislosti s příklonem této strany k ukrajinskému fašismu, nejsem členem žádné organizované skupiny. Fandění jednotlivce Rusku a Putinovi nepopírám. Vyplývá z vědomí, že Putin žádnou válku nechce a snaží se, seč může, aby k válce nedošlo.

Rozhodně nejsem nadšen slovy Putina ohledně hrozby vzniku jaderného konfliktu, přestože ta slova považuji za důrazné varování souvisejícím se skutečností, že nelze Rusko do nekonečna provokovat rostoucím počtem stupňovaně agresivních provokací. A slova Vladimíra Putina: "Já už nevím, jak vám to mám vysvětlit...", mne na rozdíl od adresátů, od provokujících a provokace podporujících zaměstnanců masmédií západního světa, včetně toho našeho, hodně děsí.

Nicméně nejsou to lidé, co fandí zrovna Rusku, kteří volají po agresi. Ti lidé, vnímají rozdíly mezi agresivními provokacemi, mezi neustálými snahami obkličovat Rusko základnami NATO a mezi počiny Ruska, sloužícími evidentně k obranným účelům. Rusko se nemontuje do vnitřních záležitostí cizích států, nutno zdůraznit - pokud nemají přímý vliv na bezpečnost Ruska. Jsou to USA, kdo tak činí. Očekávají-li z toho nějaký profit, pak bez skrupulí, bez jakýchkoli zábran.

Mnozí lidé rozlišují mezi vyjádřeními státníků, kdy jeden opakovaně nabízí vzájemně výhodnou spolupráci rovnocenných partnerů a druhý volá po nejsilnější armádě, aby USA mohly případně zkroutit ruce zemím, které nebudou dělat to, co USA chtějí a potřebují, aby dělaly.

Dokonce tu a tam můžeme zaregistrovat výrok i u nás (od poslankyně TOP 09 například) výrok typu: „atomová válka s Ruskem, by byla válkou za svobodu“. Možná na tom něco je vezmeme-li v potaz, že skutečně svobodní jsou nejspíš ti, co jsou již mrtví. Na rozdíl od Ladislava Kašuky (úsměv), mne irituje podstatně více takový výrok od poslankyně, než ústřely diskutujících vytržené z kontextu, které oni sami tak úplně vážně nemyslí.

Hádám, že Ladislav Kašuka, jehož články považuji za prospěšné, by mohl více energie věnovat neblahému až sebe záhubnému počínání zaměstnanců mainstreamových médií, kteří přispívají atmosféře přispívající ke vzniku atomovému konfliktu – k zániku, podstatně více, než ojedinělé výlevy choromyslných, které nazývá v daném článku - debily.

A k poslednímu odstavci jeho článku ve znění:

"Se změnou myšlení je však nutné začít zdola, je třeba ukřičet a přehlasovat válečné štváče, dát vyniknout hlasu rozumu a míru, vyburcovat se z letargie a začít říkat své názory nahlas, chodit je projevovat na manifestace a vyjádřit je hlasováním ve svobodných volbách! Nelze jenom tak mlčet a nechat pár vypatlaných řvoucích debilů zavléct svět do války a zkázy! Jestli to lidem po tom všem, co se ve světě posledních pár let děje pořád ještě nedochází, tak asi nakonec bude jen dobře, když lidský druh zmizí z povrchu země a uvolní místo jiným!"

K tomu si dovoluji dodat, že ty proklamace o změně myšlení, jsme zhusta slýchali již v předchozím režimu. Dnes vidíme, že to nejlépe nedopadlo a nově se při novém myšlení zrodily nové obavy, které jsme kdysi vůbec nepociťovali. Dle mého domnění to pouze žádá prostě jiný, nový přístup Ladislavem Kašukou uvedený závěrem jeho článku. Ohledně jeho úplně závěrečného (lze říci) proroctví - tak asi nakonec bude jen dobře, když lidský druh zmizí z povrchu země a uvolní místo jiným! Jestli to bude dobře, posuzujme při pohledu na naše děti a vnoučata.

48 komentářů :

  1. Naprosto souhlasím. Je ovšem pravdou, že po éře strmého pozitivního vývoje začalo lidstvo degenerovat, což se projevilo v tzv. civilizačním období téměř souvislým vyvražďováním sebe sama. Jsme ostudou Mléčné dráhy.

    OdpovědětVymazat
  2. Už se jenom opakuji. Nejde o válku proti Rusku, ale o válku, jako takovou. V každé válce se umírá. Umírají lidé na bojišti, ale hlavně v zázemí. Mimochodem, je statisticky prokázáno, že v posledním století naskakuje podíl zabitých civilistů s každou válkou geometrickou řadou. U té potenciálně poslední, to bude cca 7 miliard civilistů, proti několika milionům vojáků. A jsou pouze dva druhy lidí, kteří volají po silovém řešení sporných záležitostí. Ta první skupina jsou najatí a placení propagandisté, kteří vidí momentální profit a nezabývají se důsledky svého stupidního chování. Asi jako dementní rodič, který vybaví své malé dítě zápalkami a pošle ho do skladu benzínu. A potom druhá skupina, přes možné vzdělání, přesto dementních idiotů, možná zblblých počítačovými hrami, kde se skutečně neumírá. A když ano, tak pouze virtuálně. Je smutné, že je spousta, pravděpodobně většina, lidí, kteří nedokážou změnit názor, dokud nedojde na to nejhorší. Na smrt. Buď někoho, na kom jim skutečně záleží, nebo jich samotných.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v První světové 10%, dnes až 90% obětí tvoří civilisté. Jsou to vyhlazovací války vedené USA a satelity
      V příští válce jde o parcelaci Ruska
      USA nechtějí válku. Oni chtějí jen vydrancovat Sibiř.
      A ta jim nepatří!

      Vymazat
  3. Ptejte se na to kdy a kdo to vlastne zapocal . Dle informaci ktere jsou verejne publikovany po sepsani Wolfowitzovi doktriny o vyjimecnosti USA a Nove stoleti pod vedenim . Vse o cem se moudre a v zaobalu diskutuje je vlastne velice proste ,vse je v zajmu Israele a v zajmu zidovske mafie celosvetove .V jejich drzeni je nyni veskera moc ,coz jiz v r 2000 prohlasil jeden z nejvetsicch zlocincu Sharon verejne.Tato intrikanska politika neni nic noveho, uplatnuji ji jiz cela stoleti a plne rozvinuli tuto vrazednou intrikanskou zrudnost na zacatku 20teho stoleti 2007 a na plno 2017 velkou rijnovou, kdy dominovalo z 500 zastupcu parlamentu 490 zidu . Takze to co dnes vidime od napadeni Iraku ji v prvni valce a druhe valce pres Lybii Iran Ukrainu a Syrii je jen naplnovani dlouhodobe strategie jimi urcene a as ani Trump ac hezk mluvi nic nemuze zmenit ,oni vedi jak lidi likvidovat kdyz nenaslouchaji "Hlasu moudrych"Takze diky Putine zes vystridal jednoho z nich Jelcina jez byl pro ne bozim pozehnanim (jeste dnes jedou jaderne elektrarny v USA zdarma na uran z odvezenyc raket)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane Prokop, z vašeho článku mám ten pocit, že více než polemika je to jen pokus "vyrůst" na na velmi dobře napsaném článku pana Kašuky. Po přečtení vašeho komentáře jsem marně uvažoval, co tím chtěl vlastně básník říci. Polemizovat o tom, jestli je výraz debil v daném kontextu vhodný nebo ne, je pravda trošku choromyslné. Taky jsem si nevšiml, že by pan Kašuka zmiňoval Putina co by válečného štváče,tudíž není třeba tohoto skvělého státníka obhajovat, jeho činy a snaha vyhnout se fatálnímu válečnému konfliktu hovoří samy za sebe. V článku byla řeč o jednotlivcích a skupinách lidí, kteří volají po přímé konfrontaci mezi USA a Ruskem, ať to stojí, co to stojí.Těmto lidem je opravdu třeba vysvětlit, že toto je pouze cesta do pekel a nikoli k svobodě národů. V tomto s panem Kašukou maximálně souhlasím, i když vám tato argumentace patrně připadá také jako volaní mainstreamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou lidé, které doslova bolí myslet a utvářet si svůj vlastní názor, raději se během cesty do práce nechají naprogramovat Radiožurnálem, popř. hned po ránu novinovými zprávami ČTK při stahování e-mailu a večer si vše potvrdí poslechem polistopadové normalizační České televize, tedy ze stejného zdroje cinknutého hlavního proudu. Vzniká tak dálkově ovládaná Zombie jedné z nacistických agentur ČTK, ČT, ČRo (potažmo Nova), kterou ani nezajímá, že je manipulovaná a obelhavaná.

      Vymazat
    2. 21:35 Pro méně chápavé viz dovětek 23:52

      Vymazat
  5. Plně s Vámi souhlasím. Co svým článkem pan Prokop chtěl říci jsem nepochopil. Je to jenom takové tlachání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by dobré, abychom si nešli vzájemně po krku a soustředili síly na konfrontaci s kolaboranty pracujícími na likvidaci našeho národa. To platí i pro prezidenta Zemana, který zaútočil na doc. Konvičku.

      Vymazat
    2. Doc. Konvička je tak trochu psychouš. Nic ve zlém, ale mně moc neimponuje, i když jsem všemi deseti proti invazi islámu do Evropy. Pavel P.

      Vymazat
    3. 21:45 - Pro méně chápavé viz dovětek 23:52

      Vymazat
  6. Je třeba do nekonečna tvrdit, že jakákoliv válka s Ruskem ze strany USA nebo jejich satelitů, by byla jaderná a POSLEDNÍ.
    Vítězů z pohledu lidstva v žádném případě nebude a ze strany USA a spol. rovněž ne.
    Systém zvaný v USA Dead Hand, vyvinutý již v éře SSSR, je schopen provést "odvetný jaderný úder" i po zničení veškerých velitelský a řídících systémů generálního štábu ruské armády. Nebude vítězů. budou odpáleny všechny zbylé zbraňové systémy současně, jejichž frontálnímu útoku se nelze jakkoliv bránit.
    Úderná síla ruské armády roste geometrickou řadou.
    Balistické střely na palubách ponorek mohou dnes zničit celé USA, i když budou kotvit ve svých mateřských základnách. Střely s plochou dráhou letu s doletem cca 3000 km, odpálené z oblasti Kaspického nebo Černého moře, dokáží zničit vše od Indie po Velkou Británii. Hlavní úderná síla na ponorkách je cca 240 jaderných hlavic. I kdyby dopadla na území USA jen desítka, znamená to smrt desítek milionů Američanů. Poslední, - konečným řešením je nechat vybuchnout hlavice v atmosféře, kde dojde k efektu "špinavé bomby" a jaderný spad zamoří povrch cel= zeměkoule.
    V této válce nebude vítězů.
    Stav zbraňových systémů USA, stejně jako satelitů, my už žádní nemáme, kromě dvanáct Gripenů, které mohou leda provést "čestný doprovod při přeletu hlavy spřáteleného státu nad naším územím", jinak je všechny sestřelí jeden SU 30 na vzdálenost 200 km a ani si neškrtnou, tak tyto systémy nejsou z poloviny schopny nasazení, či zasáhnout cíl.
    Strach z ruské voj. techniky je oprávněný. Když Jelcin pozval přátelé z Pentagonu a CIA a předal jim veškeré informace o zbraních SSSR, ve zbrojním průmyslu, Ruska patrioti ve vývojových kancelářích potají vyvíjeli dál zbraně 21. století.
    Každá zbraň, od klacku až po jadernou ponorku je systém určený k zabíjení lidí. Proto je třeba celosvětová demilitarizace. Jinak všichni zemřeme. S USA však nelze vyjednávat. Hitllari, pokud skutečně nemá Alzheimera nebo syfilis, jak píší některá média v USA, válku určitě začne.
    Je třeba ji zlikvidovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, právě neutronová bomba je konstruována ke vzdušnému výbuchu (ničení živé síly a zachování budov a majetku) a má zpravidla i nižší radioaktivní spad. Odstrašující argumenty vzájemného zničení na Ilumináty nezabírají, ono jim právě o tu redukci celosvětové populace na 0,5 miliardy jde. Je pouze otázka, které státy byly loutkovodiči Karla Schwarzenberga z Bilderbergu vybrány k přežití.

      Vymazat
    2. for 23:10
      neutronová puma má zničit živou sílu a nezamořit trvale velké prostory.
      Uran a plutonium rozptýlené po povrchu stovek kilometrů při klasickém výbuchu, nakonec kontaminuje celé kontinenty na stovky tisíc roků.

      Vymazat
    3. Omyl. I tato válka, k níž nepochybně dojde, jak vidno z narůstajícíé militariztace veřejné atmosféry, bude vítěze mít. Bude to ten, jehož obyvateltsvo jde méně nahuštěné, kdo má větší území a jehož obyvatelstvo je otužilejší a málo rozhýčkané.

      Vymazat
  7. Posleme na ni zide Lewinskou a Tupolanka s koulama a bude po ni razem .Neochrani ji ani israhelsti zabijaci z ochrany (kazdy patek je sabes na jeji zvoleni) ,je treba urychlene zacit hazet ty bomby na Iran ,jak take zpival svym starobnim mektavym hlasem znamy McCain jehoz komentoval Putin takto :nedivte se , hodili ho do diry na 5 let ,kdo by byl normalni po tom case

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké je, že se pět nezapřeli stupidní Poláci. Tento pronárod již třikrát v dějinách přišel o vlast. Přesto dělá vše, aby o ni přišel počtvrté a definitivně. Na svém území rozmisťuje taktické a strategické zbraně úhlavních nepřátel Ruska.
    I kdyby na území USA nedopadla jediná hlavice, tak v první minutě války Rusové zničí všechny zbraně nejblíže svým hranicím. Přitom dolet ze základen Ruské armády v Kaliningradu do Varšavy činí pouhé dvě minuty. Za pět minut po prvním výstřelu z Polska zbude jen popel a prach. Nu pokud si to přejí, mají to mít.
    Opravdu výraz debil je v záhlaví článku na svém místě.
    pokud s chcete ověřit skutečnosti, odehrávající se ve světě podívejte se na zprávy RU na Prvním kanále jsou vždy po 21:00. Určitě budete jako Alenka v říši divů, když je porovnáte s ČT.
    příklad nedělní vydání 11. 9. 2016
    http://tv-news-online.com/voskresnoe-vremya-11-09-2016-pervyiy-kanal/
    každodenní vysílání na
    http://www.1tv.ru/live
    lze přehrát i zpětně a vybrat jen zprávy, které vás zajímají.
    Nebe a dudy proti icikům v ČT!
    Zbraňové systémy jsou pak na YOUTUBE. Stač zadat např. raketa Kalibr
    https://www.youtube.com/results?search_query=raketa+kalibr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strč si svoje ruské propagandistické kanály do prdele blbečku. A videa s ruskými zbraněmi nad kterými pravidelně usilovně onanuješ tamtéž.

      Poláci mají koule a dobře ze své historie vědí co mohou od zákeřných Rusáků čekat. Viz Katyň. A podle toho se zařizují.

      Vymazat
    2. Tupolanek neni Polak ale ,ted ale zase mame misto slinty Vyoranyho ,pisto a jdi na ty youtube ale asi tam musis mit titulky takze tam nechod ,nerozumel bys o cem ze vitr fouka

      Vymazat
    3. Bratři Poláci jsou bohužel už od Pilsudského a Becka geneticky zatížení proti Rusům a Rusku. Nechali se zneužít Napoleonem a doplatili na to, nechali se zneužít Hitlerem a doplatili na to... teď se nechávají zneužít SS a doplatí na to opět. Copak si myslí, že Polsko se roztáhne přes Ukrajinu a Bělorusko až do Kremlu? Copak jsou tak blbí? My Češi se musíme mít před polskými nacionalisty na pozoru, protože už třikrát si polská armáda dovolila vtrhnout do naší republiky. Jendou s Hitlerem (1939), podruhé v roce 1945, až je musel Stalin klepnout přes prsty a pak nestydatě v roce 1968 (včetně střílení českých civilistů). Tak bych tady s tou polskou nacionální protiruskou propagandou moc neoperoval. Jde o přesdržku, jasné!

      Vymazat
    4. Zapomněl jsi na polský vpád do ČSR v zimě 1918-19, kdy na ně musel Masaryk poslat italské legionáře a dát jim ve Slezsku přes držku.

      Vymazat
    5. "Poláci mají koule a ..." - Souhlas, někteří polští generálové určitě koule mají, zvláště ti, co sice opožděně (ale přece) prohlédli, že Emeričanům "vyhulili" (pro estéty: = bezectně posloužili). (sck)

      Vymazat
    6. 23:16 jj,dolet z ruské základny u Kaliningradu do Varšavy činí pouhé dvě minuty...a v opačném směru?Kontrolní otázka:kdyby,no kdyby ten mirotvůrce se rozhodl řešit "svou obranu viz.Ukrajina,Gruzie",kterým raketám budete tleskat?

      Vymazat
    7. Milý pablbe, kladeš hloupé otázky, protože tak situace nestojí. A ty to víš, jen provokuješ. Rusové jsou v Královci doma. Nijak Polsko neohrožují. Ale velká část Poláků je v zajetí svých chorých představ o Velkém Polsku a o "ruském nebezpečí". Co by Rusové měli z toho, že by obsadili Polsko? No schválně, napiš osle, co by s toho měli?!

      Vymazat
    8. Pro 9:43 - Rusové pomohli Jižní Osetii se osvobodit od zvrhlého Saakašviliho režimu, který je vojensky napadl. (Na Saakašviliho je v jeho vlastní Gruzii vydán zatykač a teď s americkým přispěním terorizuje Rusy v Oděse). Na Ukrajině se k moci dostala nacistická junta, která se snaží o genocidu Rusů na východě Ukrajiny. Takhle se věci mají. Vaše poznámka byla nemístná, chybná.

      Vymazat
    9. oprava: Kremlu ...

      Vymazat
  9. Jsou články, které se povedou a jiné, které se nepovedou. Mezi ty povedené je článek Ladislava Kašuky o debilech. Mezi ty nepovedené patří moje polemika o tomto článku, s jehož obsahem jsem vyjádřil souhlas - téměř bez výhrad. A nejspíš i proto, že Ladislav patří mezi mé oblíbené autory, snažil jsem se mou (asi jedinou) výhradu sdělit neuměle v náznacích a doplnit v polemice o to, co jsem v článku postrádal. Války začínají tím, že někdo jsoucí u moci hodlá válku rozpoutat a za tím účelem musí tak či onak vyrobit nepřítele. Bez ohledu na skutečnost, že ten vyrobený nepřítel žádnou válku vést nechce. K tomu je potřebné zmasírovat vědomí té většiny lidí, která má k válce odpor a žádnou válku si nepřeje. Zrůdná masáž s výrobou nepřítele, pokud se nedaří, nabývá časem obludných podob a takových rozměrů, že lidé přestanou vnímat to, co je evidentně zřejmé a začnou vidět nepřítele tam, kde nepřítel není a tam kde skutečný, války chtivý nepřítel je, vidí přítele mírotvorce. Začnou pod masmediálním tlakem zavírat oči před evidentně zřetelnými agresemi a následně vidět jasně agresivní počiny - jako obranu míru a naopak, obranu před agresí - za agresi. Někteří dokonce uvěří absurditám o humanitárním bombardování. Ze skutečností které se odehrály a odehrávají, kdy z Ruska je usilovně vyráběn nepřítel, kdy neutuchají neustálé snahy obkličovat Rusko základnami NATO a kdy počiny Ruska, slouží evidentně obranným účelům, bychom mohli reálně usoudit, kdo chce válku a kdo válku nechce. Konec konců je to zřejmé i z proslovů státníků velmocí. Jeden nabízí spolupráci rovnocenných partnerů a druhý vyhrožuje kroucením rukou neposlušných zemí. Marné snahy státníka Putina upozornit na skutečnost, že trpělivost Ruska pod rostoucím tlakem nekončícími provokacemi, rovněž i pod neustálými snahami vyrobit z Ruska nepřítele, upozornit, že tato trpělivost má své meze, pod slovy zamlčovanými našimi médii: "Já už nevím, jak vám to mám vysvětlit..." Zhruba výše uvedené, jsem v článku postrádal, a proto jsem i mojí nepovedenou polemiku sepsal. A málo platné, pokud nehodláme nechat pár vypatlaných řvoucích debilů zavléct svět do války a zkázy pak nesmíme mlčet, ale měli bychom vzít na vědomí, že ti vypatlanci pouze plní zadání těch, kteří jsou svět do války skutečně schopni zavést. A proti nim zvednout svůj hlas.
    Tolik na vysvětlenou k fabulacím o mé polemice. Chci věřit, že Ladislava Kašuku moje polemika nijak moc nepohorší. Luděk Prokop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plná huba o "vypatlancích a debilech vlečící svět do války", ale přitom tu nenávistně krákoráte akorát vy, Kašuka a vám podobní.

      Stačí si projít celý mainstream třeba za poslední týden a spočítat kolik v něm bylo protiruských válkychtivých článků. A porovnat to tady s tou nenávistnou protizápadní žumpou kde jen zde na NR jich vyšlo nejmíň 50.
      Kdo teda šíří nenávist a kdo chce válku?

      Vymazat
    2. 0:01 - ty troubo, ty jsi nepochopil nic, není ti pomoci. Neoháněj se mainstreamem, to je ulhaná cenzurující žumpa. použij vlastní hlavu, vlastní mozek a nepapouškuj vyčtené z Lidovek a iDěsu. Všimněte si, jak ve "vašich" médiích lžou, překrucují a bezdůvodně útočí na Rusko, Rusy a Putina osobně. Copak tohle není příprava obyvatel na plánovanou válku - ti různí Palatové, Štětinové, Petry Procházkové, Vítové, Gabalové, Kubalové, Szantoové, Liboři Dvořáci, Zaorálci, Lansádlové, Korteové, Schwarzenbergři - ta celé kamarila zrádců, lhářů a kolaborantů?

      Vymazat
    3. 0:01 - Dík za pozornost a za upozornění, že směrodatný je pouze ten poslední týden. Doporučuji porovnat počty humanitárních bombardování s těmi nehumanitárními a porovnat počty základen NATO se základnami jiných válečných paktů, před rokem 1989 a po tomto roce.

      Vymazat
    4. for 0:10
      souhlasím s tebou, zeptal bych se tě však, proč jmenuješ jenom židy?
      Odpovím si sám. On v těch prolhanejch Serešovejch médiích nikdo jinej za třicet stříbrnejch nedělá tu špinavou práci!!!

      Vymazat
    5. 23:52 Pane Prokope, souhlasím s vámi i s panem Kašukou. Mohu se mýlit, ale jeho slova o "debilech" mezi příznivci Ruska jsem chápal jako označení "patriotů" v Rusku, ne u nás. Takový Volfovič Žirinovskyj je jejich typickým představitelem.

      Vymazat
    6. Opravdu se divím, že na 0:10 vůbec reagujete. Vždyť on není schopen ani rozpoznat rozdíl mezi varováním před válkou od válečné propagandy. Co mu chcete vysvětlovat, když je tak tupý?

      Vymazat
    7. Pane Prokop, naprosto s Vámi souhlasím.
      Fomuluje to jednoduše právě diskutující zde, v 0:58. Jde o rozlišení varování od propagandy, podněcování.
      Také to považuji za podstatnou věc, naprosto !! podstatnou.
      Článek pana Kašuky je dobrý, ale tuto postrádá.
      U méně pozorných nebo méně přemýšlivých čtenářů to může vést až ke škodlivým asociacím, jako zavádění.
      Vy jste to domyslel do větší, a ještě velmi potřebné, hloubky.
      Děda.

      Vymazat
    8. 0:01 Snažíš se bezejmenný mloku přesvědčit sebe nebo nás, že nejsi Jidáš pracující za cizácký groš? Monitorování tě usvědčilo, ale nějak si ukro-americký nácku zamlčel, že už ve světové válce jsi, vyhlásil ji tvůj zámořský páníček památným proslovem dnes již odsouzeného válečného zločince /přepadení Iráku, mučení vězňů a vyvolání tamní občanské války/ George W. Bushe ve stylu "kdo nejde s námi, jde proti nám" a ve vedení útočné války plus svrhávání zákonných vlád do té doby vzkvétajících socialistických zemí /Libye, Sýrie a před tím dvakrát Afghánistán/ pokračuje rovněž další již odsouzený, leč dosud nepotrestaný ohavný válečný zločinec Obama slovy "nyní musíme mít nejsilnější vojenskou sílu světa a příležitostně musíme zkroutit ruce zemím, které by nebyly ochotny dělat to, co potřebujeme, aby dělaly". Vlastně na té válečné stezce pod hadrem z "teplých" hvězd a "rudohnědých" pruhů jsi odjakživa (Filipíny, Vietnam, CIA Írán, Jugoslávie, atd.).

      Vymazat
  10. Pozorovat spor panu Kasuky a Prokopa je vec nadmiru zabavna.
    Jako vzdy, kdyz se tepou dva komunisticti debilove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestē by se mohli po vzoru soudruhu z 50. let začít navzájem vraždit.
      Konečnē užitečná činnost!!!

      Vymazat
    2. Na tebe zákeřný sadistický vrahu Mašíne zbyla než WW2 klávesnice po německých jednotkách SS, banderovských a lotyšských vrazích Čechoslováků. Jak symbolické. https://cs.wikipedia.org/wiki/Ē

      Vymazat
    3. Podle toho odkazu usmrkanec 1:56 používá komunistický tablet či notebook s čínskou latinkou a vypaluje si tak cejch.

      Vymazat
    4. Probůh, nepište to tady, ještě toho štětináče odpicne šílený myslivec se samopalem Radan Brus.

      Vymazat
    5. Vy dva zbytečně vzniklý havloidní žumpy bez mozku,už abyste balili a šli podat rapirt o náladě obyvatelstva Šapitovi!!!!

      Vymazat
    6. Tak něco zkus napsat sám, debile bez mozku! Každej kdo žije ve společnosti, tedy komuně, je komunista, potažmo příslušník komuny, lidské pospolitosti! Leda žes Mauglí a pak nemůžeš psát, páč vlciv lese tě to nemohli naučit ...

      Vymazat
  11. No, nejlepší je, že podporujeme a uznáváme miliónové masové vraždění, genocidu, loupeže po celém světě pod vedením zasrané USA a NATO, pod záštitou zkorumpované a směšné OSN a plnou hubou lží o míru a vývozu tzv.demokracie, nezrůdnějšího systému všech dob.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohou mluvit na rovinu, nikdo by je nevolil, musí vám to jako Satan podsunout havloidně falešně. Střezte se lživých proroků, kteří k vám přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitř jsou draví vlci. Papež Jan Pavel II. vyznamenal otce neutronové bomby Samuela T. Cohena za přínos k vedení moderní války ohleduplné k majetku a životnímu prostředí, který se ještě před tím podílel na výzkumu a výrobě jaderné bomby shozené na Hirošimu. Po jejich ovoci je poznáte. Stejně jako současného Antikrista Františka umývajícího muslimské invazní armádě nohy. Pravda o 11. září je pravdou o krystalicky čistém americkém zlu.

      Vymazat
  12. Také nevím co tím chtěl autor říci...
    Jinak "jednoduchá řešení" jsou v oblibě u sfanatizované masy, která je dobře ošetřena kvalitní propagandou. Bohužel poslední pamětníci války v Evropě/USA již vymírají, a tak západní masa neví o čem mluví...
    Verbální nukleární útoky západních politických představitelů přišly do módy za Nixona, který zavedl doktrýnu "všehoschopného šílence u červeného tlačítka", nebo tak nějak tomu sám říkal. Je to v podstatě pokus o vydírání po předchozí diplomatické neschopnosti. Více než o skutečný útok zde jde o politický zisk a výhodu, neboť s magorem se nemůžete dohodnout a může žádat i nemožné. Langšádlová a spol. jsou jen ubohá stafáž, která se touží zavděčit, aby popolezla po korupčním žebříku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt rizika celosvětové rýmičky a kyselých dešťů, tak už by Američany znásilněný goím dávno cestoval s jaderným kufříkem do Yellowstonu. SSA vem čert.

      Vymazat
  13. Kritika války (v dnešní době jaderné) mluví asi z duše převážné části lidí jak u nás, tak i ve světě. Poněkud zjednodušující konstatování p. Kašuky v této souvislosti chápu jako zkratku typu "válka je vůl". Symetrii bych ale na rozdíl od p. Kašuky nehledal v názorech Západu a Rusů na válku. Rusové se stali v minulosti její obětí a vědí o ní více, než my a celý Západ dohromady(z počtu obětí 2.sv. války je to nakonec zcela zřejmé). Netvrdím přitom, že v Rusku nejsou lidé, kteří by řešili současnou situaci (kdy jsou fakticky obklíčeni a vydíráni) vojensky, silou zvyku ještě z minulých dob. Nevolají ale po tom, aby si Rusko udělalo své základny v Mexiku, Nicaragui či Venezuele. Volají po tom dnes jako po formě obrany. A v tom lze spatřovat základní rozdíl. A nesouhlasím pak již vůbec s názorem p. Kašuky ohledně účelnosti se překřikovat s někým zaplaceným někde na náměstí. Má-li na to takový křikloun povahu, bude to křičet i nadále. spíše bych se tedy zaměřil na ty, kdo takové činnosti financují. A na ty, kteří jim dávají návod. Tam to má smysl. A nešlo by o přesvědčování. Tito lidé hájí své úzké skupinové a osobní zájmy na úkor ostatních obyvatel této planety. Za jakoukoliv cenu. A tady je na místě hovořit o psychopatech.

    OdpovědětVymazat

Reklama