Reklama

.

.

čtvrtek 8. září 2016

Pravda o anexi Krymu! Proč v naší televizi neukáží skutečnou tvář fašistické a katastrofálně chudé Ukrajiny a nádherného Krymu, kde žijí lidé bez války, v míru a stále se zlepšující životní úrovni?

Miroslav Petr
8. 9. 2016   Rukojmí
I když historie není zrovna můj koníček, přesto vím, že je dobré znát aspoň nejzákladnější historické události u nás i ve světě. Navíc díky informacím na internetu si lze cokoli snadno najít Tento poloostrov patří už stovky, ne-li tisíce let Rusku, je to jeho srdce a byla tam křtěna Kateřina Veliká. Má pro bezpečnost Ruska mimořádně strategickou polohu. Chruščov jej daroval v roce 1954 Ukrajině k výročí jejího založení před 6oo lety. Málo se ví o tom, že to udělal bez souhlasu ruského parlamentu. Takže tento dárek byl ve skutečnosti protizákonný a tudíž neplatný. Tak jako je u nás neplatné oddělení od Slovenska a tím i členství v EU a NATO, protože dle ústavy k rozdělení československé republiky musí být referendum.


V roce 2O14-2O15 na Krymu Američané zařizovali podmínky k vybudování vojenských základen. Jakmile se to ruská špionážní služba dozvěděla, ihned informovala Putina. Ten provedl urychleně referendum a poslal tam ruské vojáky, kteří tam pasivně/!/ hlídali kvůli Američanům, což / světe div se"! / ukázala i ČT. Když jistý novinář upozornil, že se na Krymu nestřílí, dostal výpověd. Nedávno byl na Ukrajině zatčen novinář, který filmoval architektonické a přírodní krásy Krymu, a tím dokazoval, že je tam mír. Faktem je, že 97% obyvatel Krymu konečně může mluvit svou rodnou řečí ve své rodné vlasti. O životní úrovni ani nemluvě - Ukrajina skutečně nemá ani na důchody. Ale to se v ČT nedozvíte. Ani o vzkvétajícím Rusku, kde během tří let Putin postaví 30 stanic metra atd.. Putin nepřekročil ve smlouvě daný počet vojáků na Krymu. Ruská bohatá architektura s typickými kopuleni je zcela nesrovnatelná s betonovými hranatými mrakodrapy.

K odlehčení jeden vtip: Hitlery Cliftonová se ptá v Číně: "Nevíte, kdy mám začít válku s Ruskem?" Odpověd z Číny: "Začněte hned, Putin staví most na Krym, staví nový kosmodrom, rekonstruuje železnice na Sibiři, buduje 30 stanic metra, buduje kolem tří tisíc pravoslavných kostelů, a vůbec nemá čas na nějakou válku."

Proč byl tento novinář zatčen? Proč v naší televizi neukáží skutečnou tvář fašistické a katastrofálně chudé Ukrajiny a nádherného Krymu, kde žijí lidé bez války, v míru a stále se zlepšující životní úrovni? Takže každý kdo mluví o anexi Krymu lže, mnozí bohužel dokonce vědomě! Nebo se necháváte ovlivnit tím, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou?

73 komentářů :

  1. No ty vole, to je síla. Totální výplach mozku proruskou propagandou jakéhosi prorusáckého fanatika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:40
      Hlavně,že ty už máš zas vylitou palici ty lejnolahvárenský alkoholický hovado....a to tě před 15mniutama pouštěli ze záchytky kuřbuřte!!!!

      Vymazat
    2. A ty jsi pročí fanatik? Máš snad důkazy, že je to jinak? Že fanaticky přhlížíš historii?
      Vysvětli proč musíš svou hloupost opakovaně zveřejňovat? Je to skutečně vlastnost lidí s nepatrným IQ? Zřejmě ano.

      Vymazat
    3. Pro 12:43: Presne tak! Je to hruza, namisto aby autor licil jak nadherne, svobodne a dobre se zije ve statech ktere osvobodili uSSa a/nebo NATO (Irak, Afganistan, Lybie, Ukrajina ... a tak dale...), tak nam tady lici skazky o tom ze lepsi je zit v miru a mit perspektivu! Takovej skandal!

      Vymazat
    4. Jestli je to ruská propaganda, tak je to fajn, můžu to vzít jako pravdivý fakt a nemusím to otáčet o 180 jako propagandu západní (viz nedávný případ Reuters x Trump)

      Vymazat
    5. Ty jsi zase napěchovaný americkými sračkami, to hovnomete ! Na rozdíl od tebe, autor článku má ve většině pravdu !

      Vymazat
    6. Ano, je to tak. Krym je krásný, Ukrajina hnusná - co na tom není pravda ty skřete? Napiš co o tom není pravda, a nech si ty své urážející sračky pro méďu Béďu. Že je to tak, a že tě to nesmírně sere ty nenávistnej frustráte, je jiná věc.

      Vymazat
    7. Před nedávnem někde psali, jak Krymáci vystřízlivěli, jak trpí pod ruskou knutou. Nebudete mi to věřit ale já tam před měsícem byl. Chtěl bych se mít tady tak jak se žije na Krymu. Lidé milí, přátelští a vstřícní, na plážích pohoda, holky nahoře bez. No radím, jeďte se tam podívat, tak drahý zájezd tam to tak není.

      Vymazat
    8. Tohle není propaganda. Prostě napsali pravdu, která nějakému vymaštěnci zní strašně nepříjemně. Podle něj je na Krymu hlad a bída a Ukrajina se topí v bohatství. Jenže je to obráceně. Lidé na Ukrajině jsou okrádáni a kriminalizováni pučistickými ideology. Tenhle osud si obyvatelé Krymu nevybrali, takže si užívají krásného a klidného léta, zatímco na Ukrajině se bojí každého dne, kdy se bude válčit. TnT

      Vymazat
    9. Vážený pane Petře,
      sám o sobě hned na začátku zmiňujete: "historie není můj koníček" a po přečtení Vaše článku Vám dávám plně za pravdu. Doporučuji Vám si znalosti trochu doplnit, nebo se do něčeho takové příště prosím už raději nepouštějte.
      Na rozdíl od Vás jsem historii, Ruska (i dalších zemí) studoval. V Rusku, tak na Ukrajině jsem byl. Rusky mluvím, kamarády mám v obou zemích (od Sibiře po Užgorod). Znám jejich kulturu, běžný život i současné poměry.

      V hlavní části Vašeho článku uvádíte „fakta“, z nichž bohužel téměř všechna, nejsou pravdivá.
      Nemusíte mi věřit. Můžete si to ale ověřit – uvádím zdroje informaci.

      Vymazat
    10. 1) Poloostrov Krym nepatří ani stovky, (natož tisíce let) Rusku a ani nikdy nebyl jeho srdcem!

      Na Krymu se v 6. stol. p. n. l. usadili Řekové, později Římané. Ve 4. stol. n. l. obsadili poloostrov Germáni. V r. 1243 Krym obsadili Mongolové, kmen Tatarů. Ti zde vytvořili stát, který tu pod správou Turecka existoval 300 let.
      Krym připojila k Rusku až Kateřina Veliká teprve v r. 1783, kdy porazila Turky. Později, 19.02. 1954 schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR převod Krymu z „Ruska“ na „Ukrajinu“. Pod Ruskem byl Krym celkem pouze 171 let!

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Krym
      http://www.mundo.cz/krym/historie
      http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

      Krym rozhodně nebyl nikdy srdcem Ruska. Prvním slovanským státem ve Východní Evropě byla Kyjevská Rus. Vznikla v 9. století, s centrem v Kyjevě.
      Přibližně v roce 1240 vtrhli do této oblasti (a do Střední Evropy) Mongolové. Ti se na 300 let usadili na jihu Ukrajiny-Ruska, na Krymu. Rusové se dostali do jejich područí.
      Až po 300 letech Moskevské knížectví, s centrem v Moskvě, přestalo platit Tatarům daně úplně. Jeho kníže Ivan IV. Hrozný v r. 1547 vyhlásil samostatnost a stal se carem. Teprve po něm se Rusko začalo rozkoukávat.
      Petr Veliký pak vybojoval na Švédech přístup k Baltskému moři a založil Petrohrad. Od té doby se stal hlavním městem Ruska a kulturním srdcem právě on.
      Za všechny ruské panovníky vybojovala na Turecku Krym až Kateřina Veliká a přisvojila ho v r. 1783.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Kyjevsk%C3%A1_Rus
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Moskevsk%C3%A9_kn%C3%AD%C5%BEectv%C3%AD

      Vymazat
    11. 2) Krym nedaroval Ukrajině (jen) Chruščov a ani to nebylo bez souhlasu ruského parlamentu.
      J. V. Stalin – nejmocnější muž Sovětského Svazu, zemřel 5. března 1953.
      Po Jeho smrti od roku 1953 až do roku 1957 vládla v SSSR kolektivně v 7 členná skupina mužů.
      V roce 1954, kdy došlo k převodu Krymu, tuto skupinu tvořili: Chruščov, Malenkov, Molotov, Bulganin, Vorošilov, Kaganovič a Žukov.
      N. S. Chruščov se absolutní vlády ujímá až v roce 1957 (pravda, od 14. záři 1953 zastával nejdůležitější post - funkci prvního tajemníka Komunistické strany Sovětského Svazu).

      DEKRET o převodu Krymu v rámci SSSR z „Ruska“ na „Ukrajinu“ schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR schválilo dne 19. února 1954.
      Následně vydal Nejvyšší sovět SSSR (tj. parlament SSSR) 26.4.1954 zákon o převodu Krymu.
      Ruský parlament vše schválil 2. června 1954. Ukrajinský parlament vše schválil 17. června 1954.

      Samotný proces probíhal 5 měsíců. Krym nebyl převeden přímo jen rozhodnutím Chruščeva. Bylo to rozhodnutím parlamentu SSSR, parlamentu Ruské republiky a parlamentu Ukrajinské republiky, stvrzené podpisy prezidentů všech těchto 3 republik.

      Převedení Krymu bylo v souladu s ruskou i sovětskou ústavou.

      http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

      Vymazat
    12. 3) Není pravda, že rozdělení Československa (ČSFR) je neplatné, tak jako členství v EU a NATO
      Narodil jsem se jako Čechoslovák. Dobře si pamatuju události související s převratem, stejně to, co předcházelo rozdělení ČSFR. Nechápal jsem, proč bychom se měli rozdělit, když vše z mého pohledu desítky let fungovalo. Nerozuměl jsem snahám části slovenské veřejnosti, inteligence i politiků po samostatnosti. Tehdy jsem ještě nevěděl, že tato snaha byla na Slovensku ještě před vznikem ČSR (v r. 1918), související – na rozdíl od nás, se stovkami let v područí Uher.
      Myslím si, že kromě „žárovkového referenda“, mělo být vypsané i to skutečné. I když nevím, jak byl nastaven poměr hlasů Čechů a Slováků, co by nastalo v případě rozdílných názorů v obou republikách a jestli rychlé řešení nebylo nakonec přeci jen lepší. Osobně si Slováků teď vážím víc. Za to, že dokáží být samostatní, spravovat svou zemi, za to je beru jako „rovnocenné“.

      Vymazat
    13. Zpět k tématu – zánik Československa proběhl legálně a referendum vypsáno být nemuselo. Zde je vysvětlení, viz článek:
      „V ústavním zákonu 327/1991 Sb. v článku 1 odstavci 2. doslova stojí: „O návrhu na vystoupení České republiky nebo Slovenské republiky z České a Slovenské Federativní Republiky lze rozhodnout jen referendem„. Ústavní zákon zkrátka počítal s tím, že z federace bude chtít vystoupit jedna její složka (stěží mohou z dvoučlenné federace vystoupit dvě její části zároveň). S tím, že by se obě části ČSFR dohodly na rozdělení (resp. zániku) zákon zkrátka nepočítal, čehož tehdejší demokraticky zvolené vlády využily.“

      https://blog.vlastenci.cz/ceskoslovensko-csr/referendum-o-rozdeleni-ceskoslovenska-se-konat-nemuselo-politici-jej-zkratka-obesli/

      Vymazat
    14. 4) Závěrem k situaci na Krymu. Nechápu, jak někdo vůbec může se současnou ruskou okupací Krymu souhlasit. Navíc po té, co jsme historicky zažili „Mnichov“ a invazi v roce 1968.
      Je to jakoby např. do tehdejšího Československa – do jeho pohraničí, byť s většinou Němců, vtrhnul Hitler se svým wehrmachtem. Uskutečnil by si tu volby. Většinoví Němci (na Krymu většinoví Rusové) by souhlasili k připojení k Německu. Následně by Hitler přijal toto rozhodnutí a území si připojil k Německu – a jak jinak, než bez jediného výstřelu.
      A to přesně provedl Putin a ruský armáda. Možná s tím rozdílem, že my (tj. Češi) jsme s Němci v historii mnohokrát bojovali a měli je za jasné nepřátele. Neměli jsme až tak provázané rodiny, území, neříkali jsme o druhém, že je náš „bratrský národ“ – tak jak to tvrdil Putin ještě několik dní před tím, než tam skončil režim Viktora Janukoviče, a než následně vtrhnul na Ukrajinu.

      Uzemní celistvost, suverenitu i neutralitu po rozpadu SSSR uznával celý svět, včetně Ruské federace. Pokud se na Ukrajině měnily poměry, tak to byla jen a jen věc obyvatel, kteří v této zemi žijí.

      Vymazat
    15. Když už by v některé části Ukrajiny, jako např. na Krymu chtěli provést referendum, tak určitě podle Ukrajinské ústavy, ukrajinského platného právního řádu a ne po obsazení území okupační cizí armádou.
      Ukrajina se na okupaci dívá právem stejně, tak jako se naši prarodiče dívali na odtržení pohraničí ČSR ve prospěch Hitlerovského Německa. Z těchto důvodů (o Doněcku, Luhansku, Donbasu už ani nemluvě) se v mých očích chová Putin stejně jako Hitler – jsou si rovni.

      http://www.pravniprostor.cz/clanky/mezinarodni-a-evropske-pravo/mezi-ukrajinou-a-ruskem-aneb-protipravnost-pripojeni-krymskeho-poloostrova-k-ruske-federaci

      http://en.wikisource.org/wiki/Constitution_of_Ukraine,_2010

      Tím komentář k Vašemu článku také končím. Doufám, že si informace příště ověříte nebo v opačném případě nebudete publikovat už vůbec.

      Čtenářům přeji hezký zbytek dne 

      Radek

      Vymazat
    16. Milý Radku, mýlíte se. Krym, na rozdíl od našeho pohraničí v roce 1938, byl a je a u t o n o m n í republikou! Legislativa je pouze v rukou jejího parlamentu!!! Referendum - lidové hlasování - je navíc nad všechna usnesení parlamentů!!! Oboje (parlament i referendum) rozhodlo o odtržení od zfašizované banderovské Ukrajiny, která v tom okamžiku neměla ani legitimní vládu! Takže prosím račte laskavě přehodnotit svoje špatně podložené závěry. Václav

      Vymazat
  2. Včera byl v ČT nějaký pořad s bambulou Karasem, který o Banderostánu hovořil velmi decentně (dobro tam vítězí), zato ve vztahu k Rusku se velmi odvázal (zlo na postupu). Nakonec jsem pochopil proč, Karas dostal jako své nové působiště Polsko. Asi jde ve stopách Pazderky.

    OdpovědětVymazat
  3. Autor článku, pan Petr asi neumí jazyky, nebo se kardinálně spletl právě v textu vloženého a nedokončeného vtipu. Pointa vtipu je právě v tom, že Čína radí zahájit válku proti Rusku hnedle, protože Rusové právě na ty rozestavěné stavby potřebují hodně zajatců, aby tam měl kdo makat !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takhle zkurvit vtip, to se hned tak nevidí :-)

      Vymazat
    2. P.S.: ten vtip je ale daleko delší, bohužel na vtipy nemám dobrou paměť. Nejdříve se ptala Němců a ti nedoporučili zahajovat válku v létě, protože pak prohráli. Totéž se ptala Francouzů a ti nedoporučovali válku v zimě. Teprva pak se ptala Číňanů a ti doporučili zahájit útok hned ...

      Vymazat
    3. Číňané odpoví: Hned teď! Rusko začalo stavět ‚Sílu Sibiře‘, ‚Turecký potok‘, kosmodrom ‚Vostočný‘, most na Krym, v nejbližší době chtějí modernizovat Bajkalsko-amurskou magistrálu, staví nové sportovní komplexy pro mistrovství světa ve fotbale a v atletice, plánují těžbu v Arktidě... Zrovna teď by se jim hodilo hodně zajatců!“

      Vymazat
  4. Nedávno proběhla v mediích zpráva, že Asad použil plynové bomby s chlorem, které měl shodit na jeho odpůrce v Sírii. Naše televize ukazovala záběry postižených nevinných dětí, křičícího davu, jak lidé pobíhají sem a tam. Velvyslanec Sírie při OSN sdělil, že zprávy pocházení jenom od teroristů a nikdo je neověřill. Naší televizi to nezajímá, klidně to vysílá jako ověřenou informaci. O uprchlících neustále vysílá záběry nevinných dětí i přes to, že do Evropy přicházejí stovky tisíc mladých dobře oblečených, mobily a tablety vybavených mladých mužů, kterých jsou plné čluny, lodí, všechny tábory pro uprchlíky a sem tam mezi nimi prochází nějaká zahalená žena. Na fotografiích o uprchlících převládají obrázky trpícího dítěte procházejícího ostnatý drát. Všechny tyto doslova vyráběné zprávy mají v nás vzbudit naši vinu, že jsme to my, kteří to zavinili, že jsme to my, kteří nejsme solidární s armádou uprchlíků, která nás sem přišla doslova vyjíst a vyrabovat celou Evropu a zničit vše to co naší pradědové,., dědové, otcové v Evropě vybudovali. O Krymu naopak se píše jenom to nejhorší a hlavně se zdůrazňuje Tatarská menšina která je údajně utiskovaná. Nikdo nenapíše o skutečnosti, kterou jsem se dozvěděl od ukrajinského řidiče. Jeho manželka pracující ve státní správě vydělává měsíčně 70 EURO a jeho babička má důchod na úrovni 30 Dolarů měsíčně. Přitom celkem spolehlivé informace od mého kolegy, který ma ženu z Ukrajiny říkají, že ceny potravin jsou srovnatelné s cenami které máme u nás. Jinými slovy puč, která Evropská unie a USA zorganizovaly na Ukrajině má pro obyvatelstvo katastrofální důsledky. A když slyším, že Porošenko vykřikuje do světa, že jeho hlavním úkolem je aby Ukrajina vstoupila do zločinecké organizace NATO, je jasné, že pokud Ukrajince nevezmou správu věci svých do vlastních rukou dopadnou ještě hůř než státy Jižní Ameriky, které pod nadvládou USA jsou dnes úplně vydrancované a lidé žijí daleko za hranicí bídy. USA otevřeně podporuje teroristické skupiny v Sírii. V momentě když tyto teroristické skupiny začnou prohrávat, objevují se v televizích západního světa obrázky trpících dětí a křičí se o nutnosti humanitárních akcí ve prospěch Amerických teroristů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad současnou českou propagandou se souhlasnou radostí ve svém hrobě vrtí i velký propagandista Joseph Goebbels, nikdy nemohl tušit, kolik bude mít vděčných žáků a následovníků

      Vymazat
    2. Chtěl bych dodat, určitě jste viděli záběry z migrace, kde ženská obklopena dětmi musí sama zapolit s blátem a chudáci hoši uprchlíci na ni serou.

      Vymazat
    3. To není nic neobvyklého. Všichni už pochopili, že česká kolaborantská media jsou zaprodané kurvy, za peníze nebo ze strachu slintají jen to, co se hodí k protiruské propagandě - nic jiného.Už můžou ukazovat co chtějí, jakékoliv srdceryvné ukázky, které vyhrabávají bůhví kde - každý už jim na to kašle! Nikoho nedojmou. Jako náš soused, kterej si dělal prdel z lidí na pláži u rybníka, kam se chodil koupat, a čas od času dělal že se topí, řval, volal o pomoc, a potápěl se, a vždycky ho nějací lidi vytáhli. Pak se chechtal. A pak se jednou topil doopravdy - a utopil se. Všichni si mysleli, že si zas dělá prdel. Naše media, i kdyby náhodou informovala pravdivě, mají smůlu. Nikdo už tomu nevěří.

      Vymazat
  5. Anonym 12.43 - jsi zoufalej havloidní ubožák...Tomu, cos napsal, se každý normálně uvažující člověk musí smát....Jsi normální propagandou zválcovanej tupec....

    OdpovědětVymazat
  6. Tento poloostrov patří už stovky, ne-li tisíce let Rusku... jsme na stejné straně barikády, ale ...tisíce let to fakt není!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht oni ho ukroši postavili v minulém století.

      Vymazat
    2. Anonymnímu 13:12:
      Ano, jsou stovky let (od r. 1783).
      Krym je a byl víc než dvě století ruským (tj. přibližně stejně, co vůbec existují USA) a ruským i zůstane.
      Epizoda, kterou zapříčinil Chruščev, když Krym svévolně a mimoústavně převedl na Ukrajinskou sovět. svazovou republiku, bude brzy zapomenuta.
      Důležitá je volba lidu té země, nikoliv vůle jakéhosi zaoceánského samozvaného hybatele světa a Vesmíru, který si tam chtěl vybudovat své vojenské základny.
      Jako nástupiště na Rusko ...

      Vymazat
  7. Že Vám není hanba - taková propaganda !! Zpráva BIS má pravdu - nebezpečí ruské propagandy a jejího vlivu na obyvatelstvo je mnohem silnější, než pseudoproblém s migranty, které u nás ještě ayni nikdo neviděl.
    Jedním z důkazů je i tento portál - tak jednostranné a prorusky psané tendenční články se hned tak nevidí.
    Mějte se tady .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:16
      Díky, tak pozdravuj na Novinkách a kámoše Jandu z Evropských hovnot.

      Vymazat
    2. My se tady máme, ale ti jdi do prdele či Pražské kavárny, vymytá palice. A propo : Kdo ti nablil do hlavy ?

      Vymazat
    3. 13.16 Na to,abych si udělal obrázek o situaci ve světě nepotřebuji ani ruskou ani ussackou propagandu.Stačí se trochu orientovat,mít zdravý rozum/ne ho mít vymytý/.A ty jednostranné články jsou někde jinde,kámo-ponjal?

      Vymazat
    4. ayni nechoď pryč my to nepřežijem.

      Vymazat
    5. A tobě není hanba 13.16? Nebo ty nepíšeš tendenčně? Neustále pliješ na Rusko - co ti odtamtud kdo udělal? Co ti je vůbec do toho? Ty odmítáš vidět, co jsou Američané za krvavý ksindl - co zemí rozvrátili, jak velké množství lidí pozabíjeli a jak se do všeho serou? Proč nejsi alespoň trochu objektivní? Nevěřím tomu, že ti někdo platí, abys tady blil ty nenávistné sračky- je to z tebe - ale je to nemoc. Ty jsi duševní mrzák.

      Vymazat
  8. VTIP:

    Nová americká prezidentka Hillary Clintonová svolala generalitu americké armády a říká „Rozhodla jsem se vyřešit problém Ruska! Kdy začneme válku?“

    Předseda sboru náčelníků odpoví: „Řešíme už poslední problém a to je kdy válku začít.“

    Prezidentka Clintonová říká: „Když nevíte, zeptejte se Francouzů, ti s nimi bojovali v 19. století.“

    Volají francouzskému prezidentovi Hollandeovi a ptají se, kdy by Francouzi doporučovali začít válku s Ruskem. Holland se ošívá a říká: „My Francouzi nevíme, zkusili jsme začít válku v pozdním létě a nevyšlo to.“

    Hillary se nedá odradit a rozhodne se zavolat Merkelové. „Angelo, Vy máte přece největší zkušenosti s těmi Rusy, kdy by bylo nejlepší začít válku?“

    Angela je nejistá a říká: „My jsme začali na začátku léta a taky to nedopadlo dobře.“

    Bezradná americká prezidentka se nakonec rozhodne zavolat do Číny. Volá čínskému prezidentovi a říká: „Jste taková stará civilizace. Nevíte, kdy by bylo nejlepší začít válku s Ruskem?“

    A čínský prezident odpovídá: „Začněte okamžitě! Včera už bylo pozdě! Vladimír Vladimirovič staví most na Krym, staví nový kosmodrom, rekonstruuje železnice na Sibiři a váleční zajatci z druhé světové války jsou už slabí jako čaj!

    OdpovědětVymazat
  9. ad 13:16
    Hlavní nebezpečí spočívá ve veřejnoprávních médiích, které jednostrannou propagandou otravují podstatné části obyvatel Česka. Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Morave, jednou budou tvrdit, včetně 13:16, že tím "podkopávali" stávající režim a budou mít paradoxně pravdu. Vládní media v první fázi udržují "moc" u koryt, v druhé svojí debilností urychlují její pád. Od pádu "Rakouska" nic nového pod sluncem. "Pracují" dobře.

      Vymazat
  10. Autor je neuvěřitelný ignorant. Jak editor může pustit takový blábol. Už po přečtení prvních vět jsem skončil.
    Krym samozřelmě nepatří po tisíce let Rusku. Na Krymu (v Chersonesu) byl pokřtěn kníže Vladimír a ne Kateřina Veliká. V r. 1954 bylo výročí 300 let od připojení Ukrajinského hetmanátu k Rusku etc. etc. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdy byl ten Vladimír na tom neruským Krymu pokřtěn,chytrolíne!?!?

      Vymazat
    2. A další ignorant. Pokřtěn byl v r. 988. Tehdy žádné Rusko neexistovalo. Jižní Krym tvořil Chersonskou themu Byzantské říše. A předtím byl Krym byl součástí Velkého Bulharska atd.

      Vymazat
    3. A není ono to jedno? Nemáme my tady svých starostí dost? Co je nám do Krymu, komu patřil nebo nepatřil? Taky jsme byli Československo, a plných 40let jsme cpali Slovákům ( kteří mimochodem kolaborovali s Hitlerem) peníze, průmysl (Vagonka Poprad, Spofa, a spoustu dalšího) Slovák byl dokonce prezidentem, a pak najednou v devadesátém vyváděli jako psiska utržená ze řetězu, nadávali nám okupantů, a na pomyslných hranicích zvedali pazoury a hrozili směrem k nám - havěť zasraná! A potom? Potom se sem valili po statisících, natahali sem svoje mařeny, smrady,báby a dědky, berou nám tady práci a od nás sociální podpory ( Češi se na Slovač za prací nehrnou) - no a co? Politika byla odjakživa všivárna, smradlavá všivárna, co se dozvídají lidé vždycky s odstupem času, nad tím žasnou - tak jaký smysl má srát se do poměrů na Krymu? Obyvatelé Krymu si vybrali, a to je nezpochybnitelné - chtěli patřit k Rusku, a to je třeba respektovat. A kdo to zpochybňuje? Nikdo jiný než zase Američtí všiví sráči, a s nimi jejich panští slouhové. Proč nezpochybňovali Kosovo? Slovensko? Kdyby se každej obyčejňák na všivou politiku vysral a hleděl si svého - copak naše politika je v pořádku? Není. A ještě jednou není. Tady se musíme starat, a ne o Krym.

      Vymazat
    4. Vďaka za to rozdelenie. Teraz si môžeš nadávať na Slovákov koľko sa ti páči. A my sa budeme na tom akurát tak dobre baviť. Však mi v politike nemáme žiadneho Čecha, zato vy si stále musíte pomahať Slovákmi. ..Ešte sa dožijem toho, že prezidentom Českej republiky bude Slovák 😂

      Vymazat
    5. Vďaka za to rozdelenie. Teraz si môžeš nadávať na Slovákov koľko sa ti páči. A my sa budeme na tom akurát tak dobre baviť. Však mi v politike nemáme žiadneho Čecha, zato vy si stále musíte pomahať Slovákmi. ..Ešte sa dožijem toho, že prezidentom Českej republiky bude Slovák 😂

      Vymazat
    6. Drak:...božínku vy jste neštěstí..😃

      Vymazat
  11. Děkuji za náhled do hlavy a způsoby myšlení kovaného komouše a ruského fanatika.
    Rozdělení ČR je neplatné, naše členství v EU je neplatné, naše členství je neplatné... Ještě ten pošuk zapomněl napsat, že sametovka v r 1989 je neplatná. A v tomto duchu valí další bláboly.

    Takže soudruhu Miroslave Petře, pište s chutí dál. Jen houšť a větší kapky. Ať normální lidé vidí jak myslíte a co chcete a mají se před lidmi jako vy na pozoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omyl. My slušní lidé se máme na pozoru před zrádnou halvistickou žumpou, kterou tady představuješ ty.

      Vymazat
    2. 14:25
      A kde byla ta tvoje slavná pozornost v roce 1989? Chrápal jsi po opici?

      Vymazat
    3. První republika vznikla na základě práva národů na sebeurčení - proč tedy neplatí pro Krym? Rozdělení republiky- podle tehdejší ústavy vlastizrada a nejvyšší trest. Proběhlo nějaké referendum? Mocní se zuby nehty drží vesel- mají hrozný strach z odpovědnosti. Proto je proboha nevolme ať je možné je potrestat.

      Vymazat
  12. A co takhle popovídat si o jaksi spravedlivé anexi Kosova, bezesporu spravedlivé anexi Havaje, úplně nejspravedlivější anexi Texasu a Nového Mexika? No a co se týká blahobytu původního obyvatelstva a jejich vzkvétajících populacích co takhle si popovídat o Indiánech, kterých je dnes v USA méně než 4%, tedy méně než homosexuálů. Čímpak že takový úbytek. A co třeba již zmiňovaní původní Havajci? Také skoro na vymření, nepočítaje pofiderní náplavy jako velký pigmejský načelník USA. Jakpak se asi ocitli v demokratických a vzorových USA černoši z celé Afriky? Že by plaváčkové? No a na Ukrajině musí být opravdu ráj, když hrdinové "sláva Ukrajině" zdrhají do celé Evropy a zlého Ruska dělat nádeníky a dřou často nelegálně a za pár šupů. Není to náhodou i u nás početná menšina? Nebo že by bohatí ukrouši se tak nudili, že makají raději u nás na stavbách? Myslím, že nikdo nemá právo něco Rusům vyčítat. Kdo co zasel to sklízí.

    OdpovědětVymazat
  13. O vztahu Ukrajiny ke Krymu nejlépe vypovídají bilboardy umístěné v chersonské oblasti u hranic s Krymem. Tyto bilboardy vyzývají ukrajinské turisty, aby na Krymu vše fotografovali a ukládali si do své paměti (vojenskou techniku, vojenské báze a radary) :-) http://politikus.ru/events/83683-ukraincam-predlagayut-shpionit-v-krymu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Vám to nepřipadá logické ? Každá zpráva o chystajícíh se nepokojích a dalšímu vměšování se do severenní Ukrajiny se přece využije !!
      Rusové jsou na cizím území a to nelegálně. Nemají tam co dělat, Ukrajina je nepozvala a OSN proti anexi Krymu napsalo protest. Pouze 11 zemí (Kuba, KLDR ..) souhlasilo s anexí Krymu Ruskem, ostatní protestovaly (asi tak 100) a nebo se zdržely. Dokonce i náš prezident - známý to rusofil - potvrdil, že anexe Krymu odporuje mezinárodnímu právu a připojení Krymu k Rusku bylo nelegální.
      Takže pokud máme respektovat alespoň nějaká slušná pravidla, tak bychom měli i v NR odsoudit anexi Krymu.
      Jinak to vypadá totiž, jakoby jsme totálně podlehli ruské propagandě - a to přece nemůže být pravda, ne ?

      Vymazat
    2. 15:36 já si také, stejně jako vy, myslím, že světové události nejlépe pojmenovává strýček Sam a nikdo. Ten když řekne, že Kosovo je O.K. a Krym není O.K., tak si také sednu na zadek a myslím si totéž. A ještě při tom panáčkuju. Holt není nad to, když se měří jedním metrem.

      Vymazat
    3. 1543
      Všimněte si, že o Americe (strýček Sam) mluvíte jenom vy.
      Kosovo nebylo v pořádku a nesouhlasím s tehdejším řešením. Je mi ale záhadou, že když Vy s Skosovem očividně také nesouhlasíte, tak velebíte anexi Krymu !
      Takže tu zmínku o dvojím metru si prosím příště rozmyslete.

      Vymazat
    4. Ano je to mýlka. Není to jedním metrem, ale jedním měřičem co to měří.

      Vymazat
    5. Uz poste opakuju... restituce Krymu, je mnohem lepe pravne oduvodnitelna, nez t.zv. "cirkevni restituce", ktere zadnou restituci nebyly!!! protoze restituce, znamena uvedeni do puvodniho stavu (napravu stavu veci)

      Vymazat
  14. Srovnávat Kosovo a Krym je mimo mísu. Kosovo - násilné odtržení za pomoci bomb bez ohledu na mezinárodní právo a historické souvislosti. Krym - byl připojen k Ruské federaci na základě referenda obyvatelstva a následném schválení tohoto kroku parlamentem republiky Krym, zvoleným ještě dle zákonů Ukrajinských, takže vše naprosto právně v pořádku. A to už vůbec nemluvím o historických souvislostech a o tom jakým nelegálním způsobem byl Krym Chruščovem připojen k Ukrajině v rámci tehdejšího SSSR. Zeman je sice lepší neš Šláfenberg, ale málo platné je rovněž členem NWO party, takže netřeba mu všechno věřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1737

      V Kosovu prokazatelně probíhala genocída a násilnosti, volbou menšího zla došla Západní koalice k řešení, které se nakonec realizovalo.

      Krym a i jiné ruskojazyčné oblasti roky žili v mírovém společenství spolu s Ukrajinci a přitom se několikrát za posledních 20 let měnila vláda , dokonce za Juščenka byla zcela jasně více ukrajinská než proruská. A nikdo nikomu nic nedělal.
      Rusko přišlo pod rouškou noci, obsadili na Krymu a vých. Ukrajině místní úřady, vyhnali z Krymu ukrajinské vojáky z jejich kasáren, zablokovali ukrajinskou flotilu a téímto vměšováním se do suverenních záležitostí Ukrajiny Rusové porušili mezinárodní řád. Čelí za to sankcím a OSN s vyjímkou 11 zemí tuto anexi odsoudilo.
      Takže dokonce bych řekl, že anexe Krymu se skutečně nedá moc srovnat s Kosovem, protože anexe Krymu je mnohem horší a flagrantnější narušení mezinárodního pořádku.
      A hrstka zmanipulovaných spolubesedníků, kteří naslouchají ruské propagandě (i když Rusko je jednou stranou tohoto konfliktu) to nemůže změnit.

      Vymazat
    2. 17:55
      Tyhle hovna pindej u Poserplíny ty havloidní ubožáku.Fakta jsou jinde,nedouku!!!!

      Vymazat
    3. 1822 mluv česky a slušně, není Ti rozumnět.

      Vymazat
    4. S tím blbcem a štváčem tady vůbec nemá smysl diskutovat. Snaží se jenom sprostě urážet ostatní slušné lidi - a tady mu to jako anonymnímu poserovi prochází. Pochybuju, že by se odvážil s tím vlézt někam mezi lidi třeba do hospody. To už by dávno ležel někde na sádrovně a žral hadičkou. Páchnoucí skunk - každá logika je mu cizí.

      Vymazat
    5. 18 :37
      Ty havloidní chudáku,jsi jen pytel ussackej hoven!!!

      Vymazat
    6. Pro 17:55 Dobře tak jinak. Porovnejte počet mrtvých a zmrzačených při západním řešení Kosova a ruském řešení Krymu. Pak si porovnejte, jak jsou spokojeni lidé na Krymu a jak jsou spokojeni lidé v Kosovu. Taky by bylo dobré porovnat množství drog, které projde Kosovem do Evropy a množství drog, které projde Krymem. Tak co, rozumbrado, svítá?

      Vymazat
  15. juesej juesej juesej juesej nas vzor Shapiro pochody narozenych ve spatnem tele at jsou spolecne zachody konecne .Chceme take zenit se s ovcemi a kohouty nektri zdtnejsi s konmi.Viva vaiva Take jsem se dozvedela (jsem transsex) ze bratr Obama je bukvice ,je o tom video na youtube,otazka : Obama homosexual kouknete at se vam rozsviti ve vasich neteplych palicich normalove

    OdpovědětVymazat
  16. V čem konkrétně jsou v tom článku nepravdy - to je to, oč tu běží. Nadávky a vulgarity mohou následovat.
    Jinak ovšem ukazují na ubohou hloupost se zabedněností mozečků sprostě nadávajících omezených tupečků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:52
      Ty havloidní pablbe,tupost je výsadou USSA!!!

      Vymazat
  17. Vážený pane Petře,
    sám o sobě hned na začátku zmiňujete: "historie není můj koníček" a po přečtení Vaše článku Vám dávám plně za pravdu. Doporučuji Vám si znalosti trochu doplnit, nebo se do něčeho takové příště prosím už raději nepouštějte.
    Na rozdíl od Vás jsem historii, Ruska (i dalších zemí) studoval. V Rusku, tak na Ukrajině jsem byl. Rusky mluvím, kamarády mám v obou zemích (od Sibiře po Užgorod). Znám jejich kulturu, běžný život i současné poměry.

    V hlavní části Vašeho článku uvádíte „fakta“, z nichž bohužel téměř všechna, nejsou pravdivá.
    Nemusíte mi věřit. Můžete si to ale ověřit – uvádím zdroje informaci.

    1) Poloostrov Krym nepatří ani stovky, (natož tisíce let) Rusku a ani nikdy nebyl jeho srdcem!

    Na Krymu se v 6. stol. p. n. l. usadili Řekové, později Římané. Ve 4. stol. n. l. obsadili poloostrov Germáni. V r. 1243 Krym obsadili Mongolové, kmen Tatarů. Ti zde vytvořili stát, který tu pod správou Turecka existoval 300 let.
    Krym připojila k Rusku až Kateřina Veliká teprve v r. 1783, kdy porazila Turky. Později, 19.02. 1954 schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR převod Krymu z „Ruska“ na „Ukrajinu“. Pod Ruskem byl Krym celkem pouze 171 let!

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Krym
    http://www.mundo.cz/krym/historie
    http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

    Krym rozhodně nebyl nikdy srdcem Ruska. Prvním slovanským státem ve Východní Evropě byla Kyjevská Rus. Vznikla v 9. století, s centrem v Kyjevě.
    Přibližně v roce 1240 vtrhli do této oblasti (a do Střední Evropy) Mongolové. Ti se na 300 let usadili na jihu Ukrajiny-Ruska, na Krymu. Rusové se dostali do jejich područí.
    Až po 300 letech Moskevské knížectví, s centrem v Moskvě, přestalo platit Tatarům daně úplně. Jeho kníže Ivan IV. Hrozný v r. 1547 vyhlásil samostatnost a stal se carem. Teprve po něm se Rusko začalo rozkoukávat.
    Petr Veliký pak vybojoval na Švédech přístup k Baltskému moři a založil Petrohrad. Od té doby se stal hlavním městem Ruska a kulturním srdcem právě on.
    Za všechny ruské panovníky vybojovala na Turecku Krym až Kateřina Veliká a přisvojila ho v r. 1783.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Kyjevsk%C3%A1_Rus
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Moskevsk%C3%A9_kn%C3%AD%C5%BEectv%C3%AD

    OdpovědětVymazat
  18. 2) Krym nedaroval Ukrajině (jen) Chruščov a ani to nebylo bez souhlasu ruského parlamentu.
    J. V. Stalin – nejmocnější muž Sovětského Svazu, zemřel 5. března 1953.
    Po Jeho smrti od roku 1953 až do roku 1957 vládla v SSSR kolektivně v 7 členná skupina mužů.
    V roce 1954, kdy došlo k převodu Krymu, tuto skupinu tvořili: Chruščov, Malenkov, Molotov, Bulganin, Vorošilov, Kaganovič a Žukov.
    N. S. Chruščov se absolutní vlády ujímá až v roce 1957 (pravda, od 14. záři 1953 zastával nejdůležitější post - funkci prvního tajemníka Komunistické strany Sovětského Svazu).

    DEKRET o převodu Krymu v rámci SSSR z „Ruska“ na „Ukrajinu“ schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR schválilo dne 19. února 1954.
    Následně vydal Nejvyšší sovět SSSR (tj. parlament SSSR) 26.4.1954 zákon o převodu Krymu.
    Ruský parlament vše schválil 2. června 1954. Ukrajinský parlament vše schválil 17. června 1954.

    Samotný proces probíhal 5 měsíců. Krym nebyl převeden přímo jen rozhodnutím Chruščeva. Bylo to rozhodnutím parlamentu SSSR, parlamentu Ruské republiky a parlamentu Ukrajinské republiky, stvrzené podpisy prezidentů všech těchto 3 republik.

    Převedení Krymu bylo v souladu s ruskou i sovětskou ústavou.

    http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

    OdpovědětVymazat
  19. 3) Není pravda, že rozdělení Československa (ČSFR) je neplatné, tak jako členství v EU a NATO
    Narodil jsem se jako Čechoslovák. Dobře si pamatuju události související s převratem, stejně to, co předcházelo rozdělení ČSFR. Nechápal jsem, proč bychom se měli rozdělit, když vše z mého pohledu desítky let fungovalo. Nerozuměl jsem snahám části slovenské veřejnosti, inteligence i politiků po samostatnosti. Tehdy jsem ještě nevěděl, že tato snaha byla na Slovensku ještě před vznikem ČSR (v r. 1918), související – na rozdíl od nás, se stovkami let v područí Uher.
    Myslím si, že kromě „žárovkového referenda“, mělo být vypsané i to skutečné. I když nevím, jak byl nastaven poměr hlasů Čechů a Slováků, co by nastalo v případě rozdílných názorů v obou republikách a jestli rychlé řešení nebylo nakonec přeci jen lepší. Osobně si Slováků teď vážím víc. Za to, že dokáží být samostatní, spravovat svou zemi, za to je beru jako „rovnocenné“.
    Zpět k tématu – zánik Československa proběhl legálně a referendum vypsáno být nemuselo. Zde je vysvětlení, viz článek:
    „V ústavním zákonu 327/1991 Sb. v článku 1 odstavci 2. doslova stojí: „O návrhu na vystoupení České republiky nebo Slovenské republiky z České a Slovenské Federativní Republiky lze rozhodnout jen referendem„. Ústavní zákon zkrátka počítal s tím, že z federace bude chtít vystoupit jedna její složka (stěží mohou z dvoučlenné federace vystoupit dvě její části zároveň). S tím, že by se obě části ČSFR dohodly na rozdělení (resp. zániku) zákon zkrátka nepočítal, čehož tehdejší demokraticky zvolené vlády využily.“

    https://blog.vlastenci.cz/ceskoslovensko-csr/referendum-o-rozdeleni-ceskoslovenska-se-konat-nemuselo-politici-jej-zkratka-obesli/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád bych vás upozornil na fakt, že rozdělení nebylo jen snahou některých Slováků, ale i Čechů! Vzpomeňte např. na ODA.

      Vymazat
  20. 4) Závěrem k situaci na Krymu. Nechápu, jak někdo vůbec může se současnou ruskou okupací Krymu souhlasit. Navíc po té, co jsme historicky zažili „Mnichov“ a invazi v roce 1968.
    Je to jakoby např. do tehdejšího Československa – do jeho pohraničí, byť s většinou Němců, vtrhnul Hitler se svým wehrmachtem. Uskutečnil by si tu volby. Většinoví Němci (na Krymu většinoví Rusové) by souhlasili k připojení k Německu. Následně by Hitler přijal toto rozhodnutí a území si připojil k Německu – a jak jinak, než bez jediného výstřelu.
    A to přesně provedl Putin a ruský armáda. Možná s tím rozdílem, že my (tj. Češi) jsme s Němci v historii mnohokrát bojovali a měli je za jasné nepřátele. Neměli jsme až tak provázané rodiny, území, neříkali jsme o druhém, že je náš „bratrský národ“ – tak jak to tvrdil Putin ještě několik dní před tím, než tam skončil režim Viktora Janukoviče, a než následně vtrhnul na Ukrajinu.

    Uzemní celistvost, suverenitu i neutralitu po rozpadu SSSR uznával celý svět, včetně Ruské federace. Pokud se na Ukrajině měnily poměry, tak to byla jen a jen věc obyvatel, kteří v této zemi žijí.
    Když už by v některé části Ukrajiny, jako např. na Krymu chtěli provést referendum, tak určitě podle Ukrajinské ústavy, ukrajinského platného právního řádu a ne po obsazení území okupační cizí armádou.
    Ukrajina se na okupaci dívá právem stejně, tak jako se naši prarodiče dívali na odtržení pohraničí ČSR ve prospěch Hitlerovského Německa. Z těchto důvodů (o Doněcku, Luhansku, Donbasu už ani nemluvě) se v mých očích chová Putin stejně jako Hitler – jsou si rovni.

    http://www.pravniprostor.cz/clanky/mezinarodni-a-evropske-pravo/mezi-ukrajinou-a-ruskem-aneb-protipravnost-pripojeni-krymskeho-poloostrova-k-ruske-federaci

    http://en.wikisource.org/wiki/Constitution_of_Ukraine,_2010

    Tím komentář k Vašemu článku také končím. Doufám, že si informace příště ověříte nebo v opačném případě nebudete publikovat už vůbec.

    Čtenářům přeji hezký zbytek dne 

    Radek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radku, srovnávat Sudety a Krym nelze. Krym byla autonomní republika, se svým demokraticky zvoleným parlamentem, prostě politický suverén. Referendum o odtržení ze svazku s Ukrajinou proběhlo opět demokraticky, v lidovém hlasování rozhodl lid Krymu, největší politický suverén. Navíc v době, kdy na Ukrajině nebyla legitimní vláda a nastal banderovský teror, jehož čelní představitelé zřetelně deklarovali politický program namířený proti ruskojazyčnému obyvatelstvu země. Sudety neměly žádný parlament, neproběhlo žádné referendum. ČsR musela tzv. Sudety vydat Hitlerovi, protože naši tehdejší spojenci (Franci a Anglie) československé vládě dali ultimatum, z kterého vyplývalo, že když pohraničí nevydáme, přidají se vojensky k Hitlerovi a silou nás donutí vydat. Radku, Radku, víc studujte historii i současnost. Píšete polopravdy, čili lži. Pavel P.

      Vymazat

Reklama