Reklama

.

.

sobota 17. září 2016

Projev přednesený za ANS (Aliance národních sil) na demonstrace za vystoupení z EU dne 17. 9. 2016 v Praze


17. 9. 2016
Vážení přátelé,
jednak děkuji za pozvání. Takovéto akce – jako je ta dnešní jsou momentálně opravdu VELMI důležité. Dovolte, abych Vás pozdravila jménem Aliance národních sil. Jistě jste informováni, že v létě byly PSP schváleny novely dvou zákonů - jedná se zákon o volbách do PČR a o zákon o sdružování v politických stranách a hnutích.


Obě tyto novely naprosto likvidují všechny stávající neparlamentní politické strany. Proto Aliance národních sil zaslala otevřený dopis prezidentu republiky s žádostí, aby uvedené novely v žádném případě nepodepisoval. Tento dopis naopak podepsali předsedové a místopředsedové 15 politických subjektů a to napříč politickým spektrem a samozřejmě včetně i jednotlivců. Doposud jsme však žádnou odpověď neobdrželi.

Co je však šokující - v případě obou novel, tzv. parlamentní opozice většinou hlasovala pro nebo se hlasování zdržela, či se ho vůbec nezúčastnila. Přehledy hlasování jsou veřejně k dispozici.

Ve skutečnosti to tedy znamená, že žádná parlamentní opozice NEEXISTUJE. Parlamentní hlasování takzvané opozice je dokonce většinou zcela v rozporu s proklamacemi opozičních lídrů.

Takže bychom měli mít na paměti, že není důležité, co kdo říká, ale co kdo dělá! A hlasování je v tomto případě ČIN!

Naše vláda (jako jedna z mála evropských vlád) chce přijmout TTIP a kdyby se to nepodařilo, navrhuje EU ještě něco horšího a to smlouvu TISA.

Podle obou smluv mají státy de facto legálně patřit nadnárodním korporacím.

Dále Evropská komise hodlá schválit smlouvu CETA, v níž je rovnou řečeno, že o VŠEM rozhoduje sama EK a tím pádem jsou národní parlamenty či volby prezidenta a vše ostatní úplně zbytečné.

Už v těchto senátních a krajských volbách je naprosto nezbytné volit JEN strany, které mají ve svých programech vystoupení z EU a vystoupení z NATO

A naprosto zásadní je volit strany, které neprosazují válku ani naši účast v ní!

Tím výrazně omezíme cizí vliv na rozhodování ve vlastní zemi.

Pokud však znovu dáme moc realizátorům Nového světového řádu a tzv. elitám, kterým má tento řád sloužit - navezou si do naší země nové voliče a nebudou nás již více potřebovat.

Protože podle usnesení vlády z 27. července č. 703 - vláda zásadně nesouhlasí s návrhem na kriminalizaci jednání spočívajícího v neoprávněném překročení státních hranic občany třetích států.

A vláda dokonce nesouhlasí ani s ukládáním trestu vyhoštění všem cizincům, kteří se dopustí trestného činu dle některých paragrafů trestního zákoníku.

Například česká ani evropská média vůbec nehovoří o tom, že vlády Iráku a Sýrie žádají své občany, aby se vrátili do své vlasti budovat vše, co bylo zničené válkou. V mnoha oblastech je totiž mír. Proč tedy například Angela Merkelová a čeští vládní politici netrvají na návratu imigrantů, ale dělají pravý opak? Nejde ve skutečnosti o zánik Evropy jim? Copak si neuvědomují, že tato vlna nelegálních migrantů, kterou sama EU svojí politikou vyvolává a organizuje, smete nejen nás všechny, ale nakonec i je samé?!

Takže sečteno – podtrženo: tyto krajské a senátní volby mohou být těmi posledními, kdy můžeme ještě něco ovlivnit.

Pravicovou či levicovou orientaci ponechme stranou, protože nyní jde o naše bytí či nebytí.

V této chvíli je naší životní nutností volit strany, které jsou jednoznačně! PRO vystoupení z EU a z NATO.

Je třeba se přesvědčit, zda to, co Vám lídři říkají, mají skutečně i v programech svých stran.

Děkuji Vám za pozornost

(projev přednesla Vladimíra Vítová)

69 komentářů :

  1. Pokud bych se měl vyjádřit k projevu paní Vítové,
    tak se domnívám, že si klademe v něm cíle,
    které t.č. (bohužel) nejsou dosažitelné
    a upření pouze na ně, by mohlo i ohrozit plnění některých sociálních programů.
    K EU a k NATO má hluboké a zásadní výhrady.
    Nicméně vystoupení z NATO si neklade za cíl žádný jeho člen. Ba ani slabší cíl, tj. uspořádání referenda o setrvání v NATO není na programu žádné vlády členského státu v NATO.
    U vystoupení z EU mám dojem, že onen brexit spíše
    vedl k pozastavení ráznějších kroků u jiných států v tomto směru. Vyčkává se, co to udělá s Velkou Britanií a následně i s EU bez ní.
    Tím zároveň říkám, že si myslím, že bez silného
    parlametního tlaku (aspoň 2 parl. stran) nemůže mimoparlamentní opozice tento cíl realizovat, ba se se domnívám, že se dokonce vyvolá tlak na zhoršování platných zákonů (např. zákon o referendu).
    Co tedy dělat:
    bít se za kvalitní zákon o referendu, ten je implikován u nás LZPS
    snažit se o ukončení některých naší účasti v NATO-aktivitách.
    Oceňovat, že např. Rakousko a Švédsko nechtějí k NATO přistoupit.
    V EU podpořit přehodnocení vynucených řeckých závazků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sou kecy,že by se jeden posral.....

      Vymazat
    2. Souhlas Vl.Černík je divnej!

      Vymazat
    3. Hele Černíku, ty se raději už vůbec nevyjadřuj. Dej si pohov!

      Vymazat
    4. Ať tak, nebo tak. Četl jsem volební program SPD a o výstupu z NATO ani slovo. Dost mě to mrzí, jestli se pletu, opravte mě. Přitom harašení zbraněmi u Ruských hranic, je stejně nebezpečné, jako ty hordy neasimilů, co sem lezou.

      Vymazat
    5. (9:38) Stojí tam toto:

      "Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda.
      SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí."
      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/Zahrani%C4%8Dn%C3%AD-politika.pdf

      Vymazat
    6. Omlouvám se, nějak jsem se soustředil na konec statě, tučně napsaný a opravdu je ve volebním programu SPD věta o tom, že by občané měli referendem odsouhlasit členství v NATO, když už jím bylo toto odepřeno při vstupu. Ještě jednou se omlouvám a potěšilo mě to.

      Vymazat
    7. Proč referendum,když předtím také nebylo.Proč SPD jasně neřeklo NE novelám zákonů o volbách a politických stranách.PROČ NEHLASOVALI.

      Vymazat
    8. Myslím, že teď bude hodně záležet na tom, jak budou občané hlasovat ve volbách. Asi máme, na dlouhou dobu, poslední možnost, jak z toho bludného kruhu ven. Je špatně, že spousta lidí je neinformovaná a vymytá ČT, která jen lže. Druhá polovina na to kašle a ani neví, že budou volby, jen "hákují" od rána, do večera. Roky jím utíkají a zapomínají žít. Škoda, zlatý socialismus, kdy na volbách nezáleželo a přesto lidé žili, zakládali rodiny a měli děti.

      Vymazat
    9. SPD není explicité pro vystoupení z NATO. Pouze konstatuje, že je pro referendum o setrvání naší země v EU a v NATO.

      V kapitole Bezpečnostní prostředí konstatuje toto:

      "O formách našeho členství v rámci NATO a EU by občané naší vlasti měli rozhodnout v rámci referenda. Naše armáda je dnes zásadním způsobem závislá na našem partnerství v rámci NATO a nelze o tom pochybovat. Pokud by v rámci referenda bylo občany rozhodnuto o vystoupení z NATO, je třeba převzít odpovědnost za případné riziko a hledat náhradní strategické partnerství a budovat v dostatečném množství vlastní obranné síly včetně vojsk protivzdušné obrany státu."

      ... a dále toto:

      "Budování vlastních schopností a posílení vztahů se státy V4 by mělo postupně doplnit naši aktivitu a angažovanost v plnění spojeneckých závazků v NATO a EU, které prokázaly svou neschopnost zabezpečit ochranu obyvatel států EU v souvislosti s migrační vlnou z Balkánu a Blízkého východu....."

      V Kapitole 6 Navrhované zásady koncepčních změn se konstatuje toto:

      "Zásada č. 2. Primární z hlediska obranného plánování a plánování sil musí být pro nás vlastní obrana ve spolupráci se státy V4, NATO a EU. V rámci NATO budeme plnit smluvní závazky v rámci Washingtonské smlouvy mimo účasti v zahraničních operacích, kterých se zúčastníme pouze v případě mandátu RB OSN. K tomu provedeme snížení osob vysílaných do mezinárodních štábů NATO a EU minimálně o 50 %. Do cílů v rámci evropské bezpečnostní a obranné politiky se budeme zapojovat pouze v případě, pokud se bude jednat o operace pod mandátem RB OSN."

      ZDROJ ZDE:
      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/%C4%8Cesk%C3%A1-republika-%E2%80%93-n%C3%A1%C5%A1-bezpe%C4%8Dn%C3%BD-domov-na%C5%A1e-%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C3%A1-budoucnost.pdf

      Vymazat
  2. A to jste jako chtěl říct CO?

    OdpovědětVymazat
  3. Brexit byl hlavne proto ze lide pochopili ze nic jim to neprinasi ,naopak doplaceji .Anglii to stalo 3 miliony $ denne + diktat ve vsech smerech .Samozrejme zeme zaplavena luzou z Afriky si to neoprala a chazarska mafia jiz vubec ne .Pouziva luzu jako vzdy lacinymi hesly a kdyz se jich nekdo zepta jestli Anglie ma krale ci kralovnu tak se smeji usmevem idiota se kterym probehnou svuj zivot stvoreny k poprcavani a tvoreni dalsi armady novych slouhu a blbu

    OdpovědětVymazat
  4. Pani Vitova, o tom, ze miliony nezadoucich destabilizuji Evropu neni nejmensi pochybnost.

    Jenze Evropane nevi, ze destabilizace je naplanovana a je zadana, za ucelem snizeni populace, zniceni EVROPSKYCH genu a
    nastoleni jedne tvrde diktatury nad Evropou. (T.j. ta globalizace a NWO !)

    Na zaklade budouci destabilizace vsichni budou pozadovat DIKTATURU.

    Lide budou zit ve strachu, terroru a nedostatku. Tak jako uz dnes v nekterych mestech Evropy ziji a Globalistum se bude snadno vladnout.

    Ohlizet se na nejake zakony ohledne toho, co se deje je a dovolavat se jich, je NAIVNI, smesne a je to dukaz slabosti.
    Ta druha strana porusila uz vsechny zakony, ktere existuji.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honiči Lulua,máš naprosto pravdu...
      Ta naše skvělá a klíčema idiotů vyzvoněná tzv.demokracie se dostává díky zcela zkorumpovaných stranám v čele s aSociálními paDemokraty do fáze,kdy přikročuje k odstranění jakékoli konkurence a pol.opozice s cílem získání mocenského monopolu.
      Stejně,jako to udělal Dolfek po smrti dědka Hindenburga,kdy si přisvojil jeho funkci a nazval ji "fírerstvím"a rozpustil/zakázal pol.strany mimo vlastní NSDAP.
      Ten Sralbotkův zákon konkurenční strany sice nezakazuje,ale znemožňuje jim existenci,pokud nebudou placeny a drženy při životě bohatými donátory,což si může dovolit jen např.korporátní kriptofašista Babiš s ANO....Takže dějiny se opakují a tupci,kteří je neznají,si je musí zopakovat.
      Tím zákonem jsme se vydali směrem korporátního fašismu NWO zcela nepochybně...

      Vymazat
    2. Tož Nicku poslušně hlásím, že já konfident BISKY a zaprodaný agent Putina 😆 nenacházím ve Vašem příspěvku pověstnou jiskru. Co jste se překopal z odborníka na SS směrem k Evropě ta Vaše řeč nějak ztrácí jasnou linku ústřední myšlénky. Je to jen takové jalové okopávání brambor aby řeč nestála.
      Řekl bych, že Evropa je v řiti, protože Evropané jsou pohodlní a nechtějí vyměnit svůj vysněný a proklamovaný individualismus za empatii a péči o bližního. Protože péče o potomstvo je péčí o bližního 24 hodin. A je to svým způsobem oběť, kterou masy zblblé honbou za ziskem nejsou (nebo nemohou) ochotny následně prinést. To samozřejmě mluvím o obecném, dlouhodobě mediálně prosazovaném trendu a modelu chování. Na druhou stranu třeba v České kotlině je etnikum, kterému jsou mediální trendy u zadku a jedou si stále svých 6-7ks na ženu. Bohužel použitelných pro rozvoj a inovace bude tak 0,5%, jinak je to jen další zátěž sociálního systému, která zachraňuje statistiky. Kde jsou početné zástupy dětí moudrých a vzdělaných? Intelektuálů a emancipovaných intelektuálek s přírůstkem tak pod 1ks (hádám). Ti první, tahle elta, mozkový trust země by to měli pochopit, že systém funguje jen když je v rovnováze! Evropa je tak sečtělá, studovaná a převzdělaná že už si nedokáže v rámci politické korektnosti spočítat kolik je 1+1, že přírůstek populace 1,14 vede jen k destabilizaci sociálních systémů a rozkladu ekonomického modelu. Žádoucí je totiž minimálně 2,5ks na ženu. Chápu,že takoví lumeni jako je Merkelová, Juncker, VanRumpey, Moghenrini, Sobotka, Šláfenberk.....těžko bouchnou do stolu a řeknou Evropanům 'Milujte se a množte se' protože už ani netuší co to vlastně znamená a kdy se jim to přihodilo naposledy. Však taky Eurohujer Špidla svého času komisař pro sociální politiku EU jasně řekl, že nechápe proč se v Evropě rodí málo dětí. Politická objednávka je jasná. To máte pravdu. Odpustit přetlak Arabskému papiňáku (regionu) s obrovskou nezaměstnaností a permanentní hrozbou sociálních bouří řízeným přelitím čerstvé krve do Evropy. To je geniální myšlenka impotentů vedoucích Evropu! Jde totiž až v první řadě jen a jen o peníze nadnárodních korporací. Je to jen v hlavách samotných Evropanů jestli jim to dojde, nebo budou stále jen stádo ovcí jdoucí na porážku. Jestli budou dobrovolně nástrojem experimentu sociálních inženýrů a intelektuálských teoretiků. Inu stejně jako Hamelnští spěchajíc k propasti.
      Jenže to by se pak muselo taky přiznat, že systém stojící pouze na růstu a honbě za ziskem je klasické rodině a dostatku pro všechny svou podstatou tak nějak nepřátelský. Jak jinak si totiž vysvětlit, že vymírání se týká zejména vyspělých zemí, vyspělého západu s jeho proklamovaným humanismem a apelem na lidská práva. Buď každý vezme zodpovědně svůj život a tím i své rodiny, města, země, evropy do svých rukou a bude tlačit na změnu minimálně informačního pole, nebo jako Evropané vymřeme po přeslici.
      S úctou Agent.

      Vymazat
    3. Lidé probudtete se a bděte. Ta naše vláda udělá cokoliv aby se udržela u moci. Jsou to zrádci a kolaboranti.Chce to dlouhý provaz a pak čin.

      Vymazat
  5. Nicku, Nicku, četl jsi vůbec ten text? Mluvíš trochu z cesty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:23- "Nick" i Vy víte velmi dobře, "oč tu běží"!

      Vymazat
  6. Co delat ? ? ?
    Definitivne ozbrojit obcany a organizovat je do oddilu domobrany !
    V pripade, ze patrite k tem, co mluvi k lidu a mluvi za lid, pozadejte o pomoc Donalda Trumpa, ci jineho statnika, ale rozhodne ne drive, nez bude vladnout v Bilem dome ! (V pripade vlady Hillary nepiste nic !)
    Jste TRIBUN LIDU a mate pravo napsat vse, co lid chce.

    NEVERTE zadnemu odsouzeni za populismus. Oslove nevi co to znamena.
    (Ani zdaleka jsem jeste nezkoncil.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně stojí za to usilovat (a dle toho i volit tam, kde to jde) ty strany, které to mají v programu! Hlavně Okamuru, kterému snad už došlo, že do každé, pro režim "nebezpečné" politické organizace, vstupuje již při jejím vzniku (a následně průběžně)potřebné množství agentů "likvidátorů" této opozice.
    A že to může i chvíli trvat, než to bude mít viditelné výsledky.
    Ostatní alternativy změn k lepšímu, než změny volbami, jsou bohužel krvavé (nebo by to za nás zas musel někdo „udělat“).
    Pavel p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura zásadně jinak mluví a jinak hlasuje - viz. hlasování o novelách zákonů o volbách a politických stranách. SPD není explicité pro vystoupení z NATO. Pouze konstatuje, že je pro referendum o setrvání naší země v EU a v NATO.

      V kapitole Bezpečnostní prostředí konstatuje toto:

      "O formách našeho členství v rámci NATO a EU by občané naší vlasti měli rozhodnout v rámci referenda. Naše armáda je dnes zásadním způsobem závislá na našem partnerství v rámci NATO a nelze o tom pochybovat. Pokud by v rámci referenda bylo občany rozhodnuto o vystoupení z NATO, je třeba převzít odpovědnost za případné riziko a hledat náhradní strategické partnerství a budovat v dostatečném množství vlastní obranné síly včetně vojsk protivzdušné obrany státu."

      ... a dále toto:

      "Budování vlastních schopností a posílení vztahů se státy V4 by mělo postupně doplnit naši aktivitu a angažovanost v plnění spojeneckých závazků v NATO a EU, které prokázaly svou neschopnost zabezpečit ochranu obyvatel států EU v souvislosti s migrační vlnou z Balkánu a Blízkého východu....."

      V Kapitole 6 Navrhované zásady koncepčních změn se konstatuje toto:

      "Zásada č. 2. Primární z hlediska obranného plánování a plánování sil musí být pro nás vlastní obrana ve spolupráci se státy V4, NATO a EU. V rámci NATO budeme plnit smluvní závazky v rámci Washingtonské smlouvy mimo účasti v zahraničních operacích, kterých se zúčastníme pouze v případě mandátu RB OSN. K tomu provedeme snížení osob vysílaných do mezinárodních štábů NATO a EU minimálně o 50 %. Do cílů v rámci evropské bezpečnostní a obranné politiky se budeme zapojovat pouze v případě, pokud se bude jednat o operace pod mandátem RB OSN."

      ZDROJ ZDE:
      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/%C4%8Cesk%C3%A1-republika-%E2%80%93-n%C3%A1%C5%A1-bezpe%C4%8Dn%C3%BD-domov-na%C5%A1e-%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C3%A1-budoucnost.pdf

      Vymazat
  8. 23:23 cetl 2x a vim, ze pozadavky a protesty nebudou vubec ucinne.
    (Nechodi se ke kovarickovi, ale ke kovari.)
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  9. Ty autority, ktere jdou proti zajmum sveho naroda ziji v blahove predstave sve dulezitosti a velikosti v ocich jejich loutkovodicu.
    Jim nejde vysvetlit, ze v nastavajicim konfliku budou upusteni po upotrebeni, jako horka brambora. (Jejich loutkovodici v Bruselu jim rikaji za jejich zady SCHAJSTER - coz neni anglictina. Nevim co to znamena.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  10. "...nyní jde o naše bytí či nebytí."
    Aliance národních sil (http://www.aliancens.cz/) letos vznikla - a už jí jde o bytí či nebytí?! Kdepak se asi stala chyba?
    No, hlavně "Pravicovou či levicovou orientaci ponechme stranou, protože..." by se mohly vynořit nepříjemné otázky, že?

    OdpovědětVymazat
  11. Nastavajici volby v Cesku jsou dulezite a vsichni lide usilujici o zachovani zeme pod zpravou Cechu, musi byt zvoleni. Ale kdo to u vas je, o tom toho moc nevim.
    plk. Obertel, dr. Konvicka, Okamura, dr. Sladek, pani Liskova, a ta pani co na ni nasili habaduru ohledne energie.
    Ti vsichni patri zaradit mezi autority.
    A ted jdu na nas web.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  12. Současný vývoj, nyní již zřetelně směřuje, ke ztrátám všech našich svobod a práv. Již jsme měli dost možností poznat, kteří politici s tímto vývojem souhlasí a kteří nikoliv.
    Nějaký vzdor násilnou cestou, je odsouzen k zániku. Kolik lidí, by se ho zúčastnilo? Jistě méně, než kolik jich přijde na demonstraci. Navíc je toto krajní řešení unáhlené, dokud nebyly využity jiné možnosti. Stále tu máme jaksi funkční stát, takže je třeba se zaměřit na postupy v jeho rámci. Jednou z možností, jsou nyní krajské volby a za rok parlamentní volby. Pokud to myslíme s tím vzdorem vážně, měli bychom využít tyto nástroje, které se nabízejí a dopředu je nezavrhovat. Letošní krajské volby, je nutno chápat jako generálku, na parlamentní volby 2017.
    Chceme-li vývoj zvrátit, musíme se sjednotit ve volbách za takovým politickým subjektem, který skýtá největší pravděpodobnost, že vnímá situaci podobně. Navíc musí být volitelný, pro dostatečný počet občanů, aby získal nějakou politickou sílu a tedy mohl věci řešit. Já v této pozici vidím jediného politika – T. Okamuru. Pokud má někdo lepší návrh, velice by mě zajímal. Ostatní čtenáře, asi také. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.K.- ne všíchni se "stádně přelijí" k T.O.! Je třeba ale potrestat dosud vládnoucí strany a je jedno jsou-li některé v současné době v opozici. Navrhuji jim dát všem "ťavku"(pohlavek) a v krajských volbách přemalovat "oranžovou" na rudo-babišovsko-okamurovskou barvu. Proč? KSČM a ANO mají nejvíce "znalých" lidí, orientujících se v komunální politice. Okamurovci se otrkají do parlamentních voleb, jak věřím ve vítěznou stranu. Je třeba marginalizovat zrádnou ČSSD a vyřadit ze hry TOP, Lidovce, a ODS. Jen tak se podaří(tuneláře) přivést k soudu(aspoň některé).

      Vymazat
    2. naprosto souhlasím. Strany CSD, TOP, ODS, Lidovce nutno odstavit,nebo náš národ čeká zkáza. Jinak se tyto strany snaží národ obalamutit chlebem a hrami /pád říše římské/

      Vymazat
    3. KSČM je pro setrvání v EU! Přečtěte si program!

      Vymazat
  13. Projdete-li si vyhlášní (některé strany mají dokonce i programové...) všech nových stran, zejména ty které se identifikují napravo (střed slouží pouze pro oblbnutí levicové části), všechny se zajímají pouze o vystoupení z EU, nikoli však z NATO. Buď se dušují, že to není nyní aktuálně nutné, není možné. V budoucnu možná... Jo, opět pokvetou...

    Takové malé pidi ODS-ky v letech Klause.
    Moc dobře si uvědomují, jak rychle se dá otočit, jak se dá z války otočit a jak co nejkvalitněji splatit hypotéku "po česku", zabetonovat zisky.

    Základna NATO zde může stát okamžitě, ale už by se těžko vysvětlovala základna Bundeswehru, Pentagonu.
    A my je chceme, my je potřebujeme, my toho židovského Golema pro udržení moci a zisku, potopení lůzy na dne totální neschopnosti, existenčně MUSÍME MÍT.
    Když ne my, budou ho mít oni - myšleno kohokoli z konkurence, poddané to néééé, to nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  14. Pani Vitova,
    ZLOMYSLNY nick honolulu predklada neco na zasmani.
    Jak vite, tak pomatena destruktivni baba Merkerova pozvala do Nemecka vice, nez million nezadoucich.

    Ted vyslo najevo , ze 94 % nezadoucich je NEZAMESTNANITELNYCH !
    Nemcourun se zavarily kalkulacky na statistickem a pracovnim ministerstvu a nikdo nevi, jak je vsechny uzivit a zaradit do spolecnosti.
    Na zarazeni do pracovniho procesu je treha 7 let. (Rikaji Nemcouri.)
    Takze Merkerova to povesi na krk i vasemu Sobotkovi, ktery ma povest jeji komornika, co po ni vynasi nocniky.

    Cesi budete muset pomoci s vyzivou ! Snad vam zustane na kafe - pardon na Cigorku. Cigarety ? - Hajzl papir a slama. A hajzl papir se po pouziti bude cistit v cistirnach.... A smazenice z hribecku ? Po ztraveni pres cedak znovu do kuchyne. atd. atd.
    Poradce sef-kuchare HONOLULU. -
    P.S. (To je intelektualni kvalita nejvyssich autorit v Berline.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele Honoluláčku, ještě stále tě baví vypisovat tí své žbrndokecy, tupožvásty a sráčkoprdy?! Dej si už konečně pohov, od té Floridy a špinavé řeky!

      Vymazat
  15. Kdepak ! POHOV NEBUDE ! A nebude ! (4:06)
    Kdo zna New York ?
    Je to dve hod. co tam vybuchla bomba !
    (West 23rd. Street in Chelsea Section of Manhattan.)

    K vuli tomu , ze Ty chces CHRAPAT - Ty budizknicemu, kdyz mas mit dozor nad informacemi o neprijemne realite
    a dostavas EASY MONEY - (Zdarma vyplatu.)
    Me chces umlcet ?

    To se nikdy nestane. Mimoradne vsak ted jdu pryc. Jdu zjistovat, co se deje v New Yorku.
    A ty si zvikni - propusteny lampasaku, ze uz nejsi v kasarnach. Honolulu piskne a mas nastup na rajony.
    Zitra si Te podam "plukovniku".
    honolulu - messenger !

    OdpovědětVymazat
  16. On je snad redneck a to byl ale vul snad Viper v ceskych int platcich se rijcovali a ted tento kuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Rendeck nebude, ten měl "jiný styl". Honolulu je víc rozumět, co chce říci, i když má "svérázný styl" sdělení.

      Vymazat
  17. Fašismus všude začínal jako dobrá věc. I jeho ideologie vypadá docela hezky. A tak se semínko zaselo i tady. A krásně roste pod křídly těch " odvážných". Ještě,že se svět mění podle jiných pravidel,které nelze zstavit. Jednou bude líp !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (9:19)
      - Jak to přesně myslíte - "dobrá věc"?
      - Z tohoto národovectví nejspíš skutečný fašismus nevykvete. Mentální a politická úroveň většiny aktérů je tak chabá, že ti ne úplně hloupí jako např. Okamura nebo Sládek cítí nutnost se od nich distancovat.

      Vymazat
    2. To máš pravdu. V té době však bude nad tebou metr a půl zeminy.

      Vymazat
    3. Bedrich Dvorak18. září 2016 9:19
      Miroslav Povolny18. září 2016 1:05
      Nedávno mi youtube nabídlo video „Technologie Krysích králů“. Je už z roku 2010 a je tam popsána podstata deformování společnosti. Její rozbíjení od pospolitosti, až k dravému individualismu.
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100009645081635
      Měl jsem z toho dojem, že jediná možná náprava, je prostřednictvím ničících válek. Avšak na závěr popisu té jakoby jednosměrné degenerace společnosti, navrhují řešení. Je jím vynucování odpovědnosti politiků. Trestní sazby, za specifikované korupční skutky.
      A jsme opět u toho, neboť který z našich politiků prosazuje zákon o referendu a o odvolatelnosti a trestní odpovědnosti politiků? To jsou nejzásadnější věci, které jsou pro udržení/zavedení demokracie potřebné. P.K.

      Vymazat
  18. Já se obávám, že se o tyhle věci zajímá a přicházející nebezpečí si uvědomuje zanedbatelná část populace. Mladí vůbec a ti starší jsou zaneprázdnění hypotékami a leasingy...Podívejte se, kolik lidí každoročně obdivuje vrhače bomb v Ostravě na dnech NACO? A vůbec jim nedochází, že adorují organizaci, která povraždila spoustu nevinných. Já myslím, že "elity" to mají přes drobné nesnáze značně ulehčené tupostí lidí. Peter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,máte pravdu,je to tragedie ta lidskodobytčí ignorance-na pochodu buzerantů bylo 40.000 kusů,na loňských dnech NATO "úžasných" 250.000 kusů povětšinou z kraje gaunera Bakaly a včera na Václaváku sotva 300.
      Tohle není národ,to je stádo dobytka a proto jak přestane táhnout,tak postupně po jednotlivcích už chodí,nebo i hromadně,po skupinách půjde na porážku....

      Vymazat
  19. Aliance národních sil mi moc neříká.
    O Vladimíře Vítové vím,že zastává k otázce migrace a uprchlické krize xenofobní a krajně pravicové názory.
    Celá demonstrace byla spíše předvolební agitací nacionalistických a národně socialistických subjektů před volbami do Krajských zastupitelstev a Senátu.
    K samotnému projevu.
    NATO je přežitek studené války a dávno měl být nahrazen jinou bezpečnostní architekturou.
    Nemám s tím žádný problém.

    TTIP a další podobné připravované mezinárodní obchodní smlouvy jednoznačně odmítnout.Nejsou v zájmu občanů a pracujících ČR tak ostatních států EU.
    Vidím to stejně.

    EU:Specifickou kritiku EU vítám.Je ,,EXIT" jediným nejlepším způsobem, jak se stavět proti EU ?

    Zastánci vystoupení ČR z EU by měli věcně vysvětlit v čem by to bylo pro občany ČR výhodné ?

    Krajská zastupitelstva nemají kompetence či pravomoci rozhodovat o setrvání ČR v EU,NATO apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou názory paní Vítové,protože říká,že imigrace je řízená EU,a že podporuje návrat imigrantů do svých domovských zemí,když Írák a Sýrie je k tomu sami vyzývají ,xenofobní?To snad nemyslíte vážně.Napřed si pořádně přečtěte co píše a říká a potom kádrujte.

      Vymazat
    2. Vladimíra Vítová:Jde o genocidu bílé rasy.
      http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/jde-o-genocidu-bile-rasy.html
      Vladimíra Levá Vítová: O šibenice vůbec nejde! Jde o PATRIOT Act pro Evropu.
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimira-Leva-Vitova-O-sibenice-vubec-nejde-Jde-o-PATRIOT-Act-pro-Evropu-384199

      Vymazat
    3. Protikřesťanská demonstrace v Praze a Vladimíra Vítová:http://www.blisty.cz/art/83711.html

      Vymazat
    4. 12:45- z článku v blicích listech jsem pochopil dle tvrzení autora, že Arabové voláním Alláh Akbar provolávají slávu křesťanství a židovství.

      Vymazat
    5. 12.45-článek v blistech je jasně dezinformační, nebyla to žádná protikřesťanská demonstrace ,ale demonstrace proti EU a žádné heslo "Zabij Alláha"jsem zde neslyšel

      Vymazat
    6. 14:42 Určitě je lživá jejich konstrukce, že Alláh je totéž co Bůh a protestovat proti Alláhovi znamená protestovat proti křesťanství. Ve Wiki, ze které opsali onen překlad, přehlédli toto: "Alláh se obvykle přepisuje jako Bůh, přesto určitá část muslimů s tímto nesouhlasí, protože tento přepis podle nich porušuje jedinečnost, jakou může mít prý jedině Alláh. Zdroj a význam slova Allah pro Islám tedy není jednoznačně určen."

      Vymazat
    7. 12.36 četl jste vůbec ty články? Kdyby ano, tak byste nemohl říkat takové nesmysly!

      Vymazat
  20. K "poučení" Vám všem doporučuji podívat se na
    http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=63847 ,
    kde je přehledně uvedeno jak hlasovali na 48.schůzi PSP ČR dne 29.6.2016 jednotlivé strany, hnutí a poslanci o Novele zákona o sdružování v politických stranách a hnutích ...
    Ze ctí obstály pouze KSČM a Úsvit (všichni jeho přítomní poslanci hlasovali "ne"), ostatní poslanci , napříč politickým spektrem, se "vzácně shodli" a většinou hlasovali "ANO". Zajímavou (?) výjimkou byli poslanci TOP 09, kteří se zdrželi hlasování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč pořád oblbujete lidi,vámi propagovaný Úsvit hlasoval pro změnu volebního zákona a to dokonce dvakrát.

      Vymazat
    2. 10:31
      http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=63847
      48. schůze, 96. hlasování, 29. června 2016, 11:01
      Novela z. o sdruž. v pol. stranách a v pol. hnutích

      Úsvit (N Ne: 6 M Omluven: 1)

      N Augustin Karel Andrle Sylor
      N Marek Černoch
      N Olga Havlová
      N Jana Hnyková
      N David Kádner
      M Martin Lank
      N Jiří Štětina

      To jsou fakta,"vážený" ...

      Vymazat
    3. 12:20-Úsvit nemůže u mne "bodovat". Kdo jednou zradil....jako Chovanec, "Lidem" a jiní přeběhlíci.

      Vymazat
    4. 12:51 To nezpochybňuji, zcela s Vámi souhlasím.... Nejedná se pouze o Úsvit, i KSČM a jiní, "mají také máslo na hlavě".
      Můj příspěvek do diskuze je o 96.hlasování v PSP ČR dne 29.6.2016 .....

      Vymazat
    5. "Vážený", když řeknu A, měl bych říct i B. Váš Úsvit hlasoval pro změnu volebního zákona, který je zrovna tak likvidační pro malé neparlamentní strany jako novela o politických stranách - a to dvakrát "ano". SPD raději nehlasovala vůbec.Co nám to tu vykládáte?

      Vymazat
    6. 14:29
      a) V případě změny volebního zákona máte pravdu, Úsvit pro ně hlasoval ...
      b) Na důvod se musíte zeptat přímo poslanců Úsvitu - nejsou "moji"...
      c) SPD se raději v obou případech "omluvila" ...
      d) "Zajímavé" je chování TOP 09 - v obou případech se její poslanci hlasování zdrželi. Vyvolává to otázku: Dívají se na věci reálně, považují se už nyní za mimoparlamentní stranu ?

      https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=63810&l=cz
      48. schůze, 59. hlasování, 29. června 2016, 10:23
      Vl. n. z. kterým se mění některé volební zákony a další

      Úsvit (A Ano: 5Z Zdržel se: 1M Omluven: 1)

      A Augustin Karel Andrle Sylor
      A Marek Černoch
      A Olga HavlováA Jana Hnyková
      A David Kádner
      M Martin Lank
      Z Jiří Štětina

      Vymazat
    7. Úsvit - Národní Koalice nedeklaruje ani vystoupení z EU ani z NATO. Pouze konstatuje, co přesně v EU nechce. Vztah k NATO není zmíněn vůbec.

      V kapitole Za čím stojíme je uvedeno toto:

      "Jsme součástí západní civilizace a na tomto faktu nehodláme nic měnit."

      Co se týče vystoupení z EU - není v programu zmíněno. Pouze je v kapitole Proti čemu vystupujeme uvedeno toto:

      "Jsme proti posilování moci státu, neboť moc korumpuje (a jak známo, absolutní moc korumpuje absolutně.)

      Z téhož důvodu jsme proti centralizaci moci v nadnárodních organizacích, jako jsou Evropská komise, Evropský parlament a další podobné instituce.

      Jsme proti evropským dotacím, i když zdánlivě zvyšují HDP. Dotace ve skutečnosti posilují moc politické a byrokratické sféry, přičemž deformují přirozené ekonomické vztahy.

      Jsme proti zasahování EU do oblasti daní, zejména proti zavedení jakékoli „federální“ daně.

      V každém případě jsme proti „solidární“ záchraně předlužených zemí a krachujících bank v rámci EU z našich peněz."

      Co se týče vztahu k NATO - není v programu zmíněn. Pouze v kapitole Proti čemu vystupujeme je uvedeno toto:

      "Jsme proti „orientaci“ zahraniční politiky na kteroukoli velmoc, ať už jejím sídlem je Moskva, Berlín, Brusel nebo jakékoli jiné místo v zahraničí. Na druhé straně se nebráníme spolupráci a spojenectví, ovšem jen pokud půjde o vzájemně výhodné a rovnoprávné svazky."

      ZDROJ ZDE:
      http://www.usvitnarodnikoalice.cz/program-strany/

      Vymazat
  21. Proč tedy pro změnu volebního zákona hlasovali ANO?

    OdpovědětVymazat
  22. Pani Vitova,
    urcite delate neco dobre ! Zivocich (10:04) Vas obvinl z toho, ze poradate Narodne socialisticke srazy. (T.zn. nacisticke).
    Bez nalapek nejde zit.
    Nas kandidat na presidenta Donald Trump byl dnes prohlasen za ORANGUTANA !

    V New Yorku vybuchla bomba, druha byla nalezena opodal a dalsi vybuchla na druhe strane reky (New Jersey).
    Ale Vy kdyz nechcete stejnou situaci v Cesku, tak jste oznacena za xenofobni.. Vase opozice pani Vitova, jsou OPICE s mozecky kolibriku !

    (4:06) "plukovniku" ty ozralo deportovana z Cachtic na Slovensku, vis co t.j. Ranks and Files ?
    Urcite nevis ! T.j. vojensky zakon, ktery jasne rika, ze posledni pucflek (honolulu), kdysi nejlepsi armady na svete - SADF, je hodnostne NADRAZEN plukovnikovi Tvoji armady. Proste mam slovo NAD Tebou - strasaku a ostudo kazde armady.
    nick HONOLULU - svetlonos !

    OdpovědětVymazat
  23. Preji Vam uspech pani Vitova. Jdu odsud pryc, pro NEJNISSI I.Q. prispevkaru, na ktere jsem narazil...
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  24. Pouze několik faktických poznámek, neboť zde došlo (dle mého mínění) k částečnému nepochopení výzvy pí Vítové. Takže: 1/ nikdo netvrdí, že stávající představitelé členských zemí EU (s výjimkou Maďarska)jsou pro vystoupení z EU. Jestliže ale EU není reformovatelná (a ona není, to by totiž přestala plnit svoji skutečnou roli, kvůli které byla fakticky založena), je třeba z ní vystoupit a nenechat se zatáhnout ještě do větších problémů, než ve kterých jsme. A týká se to jak organizované migrace (či spíše invaze) obyvatel zemí 3. světa, tak smlouvy TTIP či jí podobných, tak i zatahování do konfliktu s Ruskem. 2/ Ten apel pí Vítové směřoval k občanům, aby volili uvážlivě a zejména ne ty, kteří pomáhají vedení EU nás do popsaných šlamastyk zatahovat. To, že to tedy nebudou současné ani minulé vládní strany je jasné. Jejich opětovným zvolením se změn nedočkáme. 3/ Je pravdou, že nyní jde "jen" o volby komunální. I ty jsou důležité (byť se v nich o vyjmenovaných problémech přímo nehlasuje). Berme je ale jako generálku na nejbližší "velké volby".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správná připomínka.

      Vymazat
    2. Je jen otázkou, zda ještě nějaké další volby budou.

      Vymazat
    3. Volby budou vždycky,když se nebude volit mezi partajema,tak se bude volit třeba jestli nabít kumulativní,nebo tříštivotrhavý,ale volit mezi něčím budeme furt...

      Vymazat
  25. To by vysvětlovalo poměrný klid u některých politiků a stran, kteří maji naději, že ve volbách moc neuspějí. Asi to nevadí, nastoupí jiná strana, stávající půjdou do opozice, počkají 4 roky a zase si to vymění. A nám pro potěšení nechají sehrat trapnou komedii při volbách s tím, že to stejně bude v jiné barvě stejné. Na jejich místě bych to asi nedělal jinak, tedy pokud bych na to měl posici a žaludek. Bohoušek si možná lehne do poslanecké lavice a bude 4 roky v pohodě a sladce spinkat a potom nastoupí, jedno do jaké funkce, hlavně, aby byla vysoká a dobře placená. Třeba se mýlím.

    OdpovědětVymazat
  26. Vzhledem k nastávající robotizaci si myslím, že neni nutné mít průměrně více jak dvě děti na jednu ženu. Současná reklamovaná nezaměstnanost je způsobená špatnou organizací vzdělávání a odměňování, kdyby zůstali doma pracovat všichni co jsou na práci v zahraničí tak je lidí dost. Na důchody a zdravotnictví je potřeba přispívat z vybraných daní, protože kdo pracoval ten pomáhal vytvářet zisk. Sociální a zdravotní pojištění je nesmysl.

    OdpovědětVymazat
  27. Pani Vitova,
    ta Vase demokracie v Cesku je chranena stejnou cenzurou jakou zavedl Sicherheitsdients.
    Zruda mi sedi na dratech a ja nemohu napsat co rekl Trump.
    Zaridte napravu prevratem a udelejte me BACHAREM !
    Chci mit klice od klece, kde bude sedet ten, co maze informace. Klacek si obstaram sam a vyplatu nechci - ve jmenu IDEALISMU.
    HONOLULU - zvestovatel.

    OdpovědětVymazat

Reklama