Reklama

.

.

pátek 30. září 2016

Rozlučte se se svými nejbližšími - šílenství trvá: USA zvažuje přímý boj proti Rusku v Sýrii

30. 9. 2016        DeutscheWirtschaftsNachrichten
Podle Wall Street Journal Obamova vláda uvažuje povolit CIA útok na syrské a ruské dělostřelecké pozice pomocí dodávek těžké vojenské techniky. To by znamenalo, že válka v Sýrii povede k přímé vojenské konfrontaci mezi USA a Ruskem.

Americká vláda zvažuje možnost vybavit prostřednictvím CIA žoldáky v Sýrii těžkými zbraněmi. Žoldnéři jsou momentálně díky ofenzivě Ruskem podporované syrské armády v Aleppu v defenzívě. Po bezprecedentním leteckém útoku americké koalice na pozice syrské armády se Rusko a Sýrie rozhodly pokračovat v boji proti žoldákům na syrské půdě a nezapojovat se do dalšího "příměří". Západ obviňuje neustále Rusy a Syřany z útoků na civilní cíle. Jednoduché vysvětlení - žoldnéři používají civilisty jako lidské štíty. Také útok na humanitární konvoj nebyl zatím objasněn a s největší pravděpodobností se jednalo o akci USA pod cizí vlajkou.


Nyní by situace mohla eskalovat, tisková agentura DPA hlásí doslova: "Podle informací z Wall Street Journal probíhá v americké vládě diskuze o tom, že CIA a její regionální partneři by měli dodávat zbraňové systémy, se kterými by povstalecké síly mohly útočit z větší vzdálenosti na Syrské a ruské dělostřelecké pozice. Zvažují také to, zda povolit spojencům v regionu, jako je Turecko nebo Saúdská Arábie vybavit rebely výkonnějšími zbraňovými systémy. Ve hře je tedy i zásobování žoldáků systémy protivzdušné obrany."


Tato zpráva je pozoruhodná: Na jedné straně se tedy nyní otevřeně přiznává, že CIA je zodpovědná za koordinaci žoldáckých milicí v Sýrii. Pojmem "rebel" je v této souvislosti zavádějící. V Sýrii bojují proti režimu islamisté a mezinárodní žoldáci ze 40 zemí s cílem svrhnout vládu Bašára Asada. Doposud bylo v rámci mezinárodního práva respektováno to, že vojenské operace mohou být prováděny v jiných zemích pouze se souhlasem legitimní vlády nebo pod mandátem OSN. Aby se tajná služba, která provádí své operace mimo demokratickou kontrolu s naprostou absencí legitimity v zájmu jiného státu zapojovala do bojových operací na území cizího státu, mezinárodní právo vylučuje.


Je také zajímavé, že Američané chtějí oficiálně autorizovat Turecko a Saúdskou Arábii k bojovým akcím na území cizího státu!.


DPA v této souvislosti píše, že použití těžkých zbraní je američany výslovně požadováno také (mimo IS) proti Rusku a Sýrii. Doposud byl oficiálním důvodem angažmá US-koalice boj proti teroristické organizaci IS. V případě, že američany vedená aliance skutečně záměrně zaútočí na ruské letouny, rovná se toto VYHLÁŠENÍ VÁLKY RUSKÉ FEDERACI.


Saúdská Arábie již dlouho naléhá na použití protiletadlových řízených střel - ale zatím se zdržela agresivní rétoriky, alespoň pokud jde o přímou agresi proti Rusku.


John Kerry tuto eskalaci napětí již verbálně připravil svými výroky o možném přerušení jednání s Ruskem. Kancléřka Merkelová hovořila ve čtvrtek s ruským prezidentem Vladimirem Putinem a tureckým prezidentem Erdoganem. Čeho se vlastně rozhovor týkal, není známo. Oficiální prohlášení německé vlády je jen opakováním obecných postojů předložených americkou koalicí. Avšak Merkelová brzdí s přímou kritikou Ruska. Spíše naléhala na Putina, aby se zasadil o příměří. Na to Putin řekl, že pro dosažení tohoto cíle je úkolem Spojených států jakožto sluvního partnera Ruska povinnost oddělit mírnou opozici od teroristů. Moskva však i přes nesplnění této podmínky bude nadále pokračovat ve snaze zajistit stabilní příměří i zlepšení humanitární situace v Aleppu.


Mluvčí německé vlády Steffen Seibert řekl, že ruskem podporovaný útok syrského režimu a s ním spojené důsledky jsou "hrubým porušováním mezinárodního humanitárního práva" a proto nepřijatelné. Avšak o několik měsíců trvajícím a nadále pokračujícím porušování mezinárodního práva ze strany US-vedené aliance se již nezmínil. Rusko splňuje přinejmenším formálně právní základ k akcím na syrské půdě, protože syrská vláda požádala Rusko o vojenskou pomoc v boji proti IS.

Rusko je připraveno (opět!) respektovat dvoudenní klid zbraní na poskytnutí péče o civilisty v boji o Aleppo. V průběhu sedmidenního příměří, požadovaného USA, by se teroristické síly mohly přeskupit, řekl náměstek ministra zahraničí Sergej Ryabkov v Moskvě.

pro NR přeložil A.Frey

94 komentářů :

  1. Melou z posledního, ale to je nejnebezpečnější situace, padouši už nemohou vyhrát, tak se budou snažit způsobit, alespoň co největší škody a při dnešních technologiích hodně ošemetné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hele, tohle ale není válka hodných proti padouchům.

      Vymazat
    2. jo vedi ze vyhraje trump a bude po valkach a hlavne nedode podporovat NWO nejhorsi ze se to tyka nas evropy pokud se tam bude dal valcit tak vlastizradci furt muzou kricet ze humalne pomahaj uprchlikum ale kdo utika pred valkou tak ma zustat v prvni klidne zemi a mavic kdyz je jeste muslimska proc tahnou k bezvercum kvuli davkam a bezpracnemu zivotu a rasismu naopak pral bych usa aby jim tam rusko nakopalo zadek

      Vymazat
    3. Předpověď vědmy z Bulharska zní, že Obama byl poslední zvolený prezident. Jinými slovy, další prezident USA již nebude zvolen z důvodů světových událostí, které další volbu prezidenta znemožní. Další si může každý domyslet sám. Zatím to vypadá, že jelikož není vůbec jisté kdo bude prezidentem snaží se síly v USA které jsou napojené na vojensko průmyslový komplex urychlit válku v Sírii a možná i využit tohoto konfliktu a vyvolat celosvětový válečná konflikt napadením Ruska. V tom případě představitelé vojensko průmyslového komplexu převezmou nad USA sami vládu a povedou třetí světovou nukleární válku.

      Vymazat
    4. Nakonec to víme už z konce 2.světové války bombardováním průmyslu v Praze a v Plzni. Záměr:Poškodit maximálně výchozí pozici naší průmyslové výroby. Takoví jsou USA.Jsou to zmrdi.

      Vymazat
  2. To si myslíte,že by Rusko šlo bojovat proti amíkům?Čím a kde by na to sehnalo peníze? :-)) Do konce roku je s Ruskem v Sýrii amen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé vlhké sny?

      Vymazat
    2. Vždyť Putin jen škemrá o příměří a svět z něho má srandu:-)Co se Rusku za rok povedlo? NIC.Asad nemá pod kontrolou ani třetinu území Sýrie :-))

      Vymazat
    3. Ty máš pořád ještě poluce?

      Vymazat
    4. Do silvestra amerika zbankrotuje ��

      Vymazat
    5. Ujo, do konca ktorého roku? :D :D :D

      Vymazat
    6. A 23:48 - Tak co, už ses z tý opice vyspal?

      Vymazat
    7. Ukolem putina bylo zastavit postup zoldaku ne je primo porazit protože to by vyzadolo prilis ale stacila mensi armada a jakto slo :D

      Vymazat
    8. 20:40 - o příměří škemrá leda ten váš chazarskej pojeb zvanej "koňská hlava"! Pan Putin neškemrá nidky, jen nabízí, ale jen jednou! Teď už jim na to neskočí a tak Kerryho kňučení o týdnu odpověděl - maximálně dva dny! Máte na odvoz mršin vašich teráčů dva dny! Ani o minutu navíc ...

      Vymazat
  3. Nekdo vyvrazdovani Aleppa ruskymi nacisty zastavit musi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kto zastavi 5 lete vyvrazdovani Syranu?Kde jsi byl pitomce?

      Vymazat
    2. Vlastně je i dobře, že si občas přečtete něco na tomto webu. Aby jste do hrobu nešel až tak vypatlaný.

      Vymazat
    3. Třeba naši hrdinní rozsévači demokracie? Tady zase zavraždili nevinné civilisty v Afganistánu, kam jim před 15 lety přinesli trvalou svobodu - "Enduring freedom".

      http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/osn-potvrdila-smrt-15-civilistu-po-uderu-letectva-usa-v-afghanistanu/

      Vymazat
    4. 20:40-čím je Aleppo jiné? Obklíčenými amíky? Nenabízelo Rusko dvoudenní příměří k jejich "stáhnutí"? Chcete válku,tak přestaňte lhát!

      Vymazat
    5. 2016 20:40
      Hloupá provokace od člověka jenž má v hlavé vatu a nacistu mezi namaha.

      Vymazat
    6. A někdo by měl zastavit dementa 20:40

      Vymazat
  4. Jestli RF v Syrii,prohraje,prohraje vse vuci usa.Pak se nemeli chytat do valky.Na druhy strane,jestli svet, osn,jenom prihlizi,jak cizi stat usa vojensky pusobi na svrchovanem uzemi jineho statu,pak musime shoret v ohni atomu,aby jsme procitli !?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RF zvitezi, jsou na strane svetla, a to neprohraje. Protoze tma je jen nedostatek svetla.

      Vymazat
    2. To je sice hezke ale vyhladi u toho tri ctvrtiny lidstva coz je v kazdem pripade nezadouci pro civilni obyvatelstvo

      Vymazat
    3. Co blázníš lidí je na světě jako sraček. Když 3/4 světové populace zahyne, tak jich na světě bude stále ještě dost.

      Vymazat
  5. (Ta dosavadní odborná debata -20:17-20:49-mi cosi připomíná:)
    "...celkem vzato nikdo nečekal, že se splní prorocká slova toho idiota kadeta Bieglera, který jednou při večeři odstrčil talíř s makaróny a prohlásil: "Těch se najím až pod branami Verony." "

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kopecký, je hezké "být nad věcí" a užívat příměry, alegorie. I Vaši soukmenovci se čas od času museli rozhodnout, co je menší zlo a se zbraní v ruce je bránili! Váš "nadhled" mi připomíná rabína, koho poslat do "lágru". Vás se "Světový" holocaust netýká?

      Vymazat
    2. (Miroslav Povolny 30. září 2016 23:28)
      "soukmenovci" .....
      Ó, ty Vaše jinotaje !

      Vymazat
  6. Nepochopili jste ani nadpis, debilové? Máte se rozloučit se svými nejbližšími. A ne tady kecat zas ty vaše kraviny.

    OdpovědětVymazat
  7. Onano, kéž by se vám ty kulky chtěly v hlavních vzpříčit.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby USA válčily otevřeně a přímo proti Asadovi jako Rusko otevřeně a přímo proti syrské opozici,ihned by Rusko nejenže dodalo Asadovi protiletadlové řízené střely ale ještě by i samo proti USA zaútočilo. A hrozilo by použitím svých jaderných zbraní,samozřejmě,směji se. Asadova vláda není vůbec legitimní,protože většina lidu Sýrie válčí proti němu a ani Sýrie už neexistuje,protože ISIS má část jejího území a je plně funkčním státem, Kurdové část a jsou státem,respektive teď někdy by to měli v Sýrii deklarovat, syrská opozice drží velkou část a Asad jen něco malého. Detail. Čeho je Asad prezidentem? Jakou Sýrii má Asad? No,tak,s pravdou ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hloupé. Asad nemá Sýrii, ale Syřané mají Asada, kterého si sami zvolili. 8-)
      A teroristé bojují proti civilistům a je jim jedno kdo umírá. Je jen otázkou,kdo je terorista? Ten co rozdmýchává válku. Tedy USA a Saudové

      Vymazat
    2. Syřané jsou už roky evidentně proti Asadovi. Vy myslíte,že když ho někdy zvolili,tak je zvolen i nyní? Máte Vy informace,jaká diktatura byla v den volby? To byla taková krutost tehdy,že když třeba dítě řeklo něco proti,tak už se mohlo ztratit a nikdy nenajít,protože Asad by ho zlikvidoval. Takové podmínky v Sýrii byly v den jeho volby. To jen Rusko stále opakuje,že byl Asad demokraticky zvolen,aby mohlo vykonávat vlastní válku v Sýrii pod touto "záminkou".

      Vymazat
    3. 21:51 ty lžeš, dokaž že je to tak jak píšeš, lhaní při destabilizaci celého světa jde amíkům a jejich análníkům nejlíp, jste hnůj této planety

      Vymazat
    4. ne jen roky,dokonce celé generace volí Asada:-) máte opravdu přehled

      Vymazat
    5. Pro: Anonymní 30. září 2016 21:51 - Vy jste tam byl v den voleb, že to tak perfektně víte? Zato já jsem našel kvantum informací na webech, kdy na poslední volby (mám dojem vlono ke konci roku, nebo letos v začátku) dohlížely OSN a OBSE a z žádné strany nebyly hlášky o podvodech, nebo nedemokratičnosti voleb.

      Vymazat
    6. ad 21:51- Je mi jedno, čo sa kde píše. Slovenka, vydatá v Sýrii, sa odtiaľ vrátila a jej verzia má pre mňa väčšiu cenu. Sýria bola najsekulárnejší štát v regióne. Asad mal väčšinovú podporu. Tak to je a ty tliachaš sprostosti.
      V celej Sýrii ide výlučne o plyn z Kataru a snahu USA zraziť ním Rusko na kolená a konečne dostať pod kontrolu jeho surovinové zdroje a zároveň sa zbaviť jediného štátu, ktorý ich dokáže zničiť. Nedá sa to priamou vojnou, preto ekonomický tlak a potom použitie moslimského obyvateľstva v Rusku.
      Že vám nedojde, že s Ruskom sa vytratíme aj my všetci? Alebo tu je ešte nejaký pablb, ktorý si myslí, že Američania si nás vážia, majú nás radi a budú nás chrániť a pomáhať nám. Až do konca vekov. Amen. Blbečku.

      Vymazat
    7. To mi tady zmizel text? Bylo to snad psychiatricky nevhodné? Dovolím si to sdělit ještě jednou: Pokud vím,platil v Sýrii neustále výjimečný stav a těsně před volbami byl zrušen. Lid Sýrie se domníval,že tedy už bude lépe a zvolil Asada ale zároveň začal pokojně a mírumilovně demonstrovat za změny v Sýrii a Asad tento demonstrující syrský lid krutě zmasakroval. Pokud vím,bylo asi pět set mrtvých. Tak začal občanskou válku v Sýrii. Sorry, opravdu nevím,proč byl tento můj text smazán.

      Vymazat
    8. 23:06 - Píšeš, že "pokud víš". Tak napiš odkud to víš, dodej věrohodné zdroje, ať je můžeme ověřit, jinak je to jen tvůj výmysl, jako to vidíme v ČT a u presstitutek.

      Vymazat
    9. .... Já to tady napíši a budu mít někoho na svědomí,že jo. Natolik Rusku nedůvěřuji a neustále pozoruji,čeho je schopno a proč.

      Vymazat
    10. Trolík 23:18 nedůvěřuje Rusku! My ani žádné jiné prohlášení pd tebe nečekali, kuřbuřte.

      Vymazat
    11. Sem tedy uspokojil,to profesionalita.

      Vymazat
    12. Si představte,že bychom byli bratři,.. měli bychom společné ženy a ropu a plyn,.. no,to by asi nešlo,bylo by to asi nemorální.

      Vymazat
  9. Do té doby, než se tam začali srát USA, ať už viditelně, nebo neviditelně v převlečení jako ISIL a jejich bratři, tak tam byl pokoj a klid. Když potřebují nastolit svoji demokracii pomocí B52, tak ať ji nastolí třeba taky v SA, Bahrajnu a nakonec třeba i v Emirátech... Pokud vím, tak nejvíce zadlužený stát na světě jsou USA, čili budou také válčit na Homecredit či Cofidis....?! Je zajímavé, že Rusko (Sovětský svaz), který byl vyhladovělý a chudý svojí větší účastí vyhrál Druhou světovou válku, kdo o tom pochybuje, tak je dement a to nemluvím o tom, že ve Druhé světové válce na jedné straně USA bojovali a utráceli za nás životy mladých chlapců a na druhé straně nacisty financovali a dodávali proviant a zařízení. A v Tichomoří toho zase až tak moc nenaválčili, jen obsazovali oblast kde jsou suroviny. To se dá lehce v literatuře ověřit! To ani s bojem nemělo nic moc společného a dějinama to nepohlo.
    Mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:49 je to jak s tou Ukrajinou,viď?V Němcích mají problém s pojmem"rebel" proč nepoužívají pojem opolčenci!

      Vymazat
  10. 22:19 a ty si odkial spadol?

    OdpovědětVymazat
  11. Nevědomost to je zkáza naše- dle diskuse našinec neví a tápe.Kdo je legálně v Sýrii Rusko.Kdo po celé zemi vytváří války SS a už 200 let.Myslete!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty, ako občan východnej Európy, nepatríš už nikam. Si mŕtvy muž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím,že nějaká V4 je něčím,co zaručuje občanu východní Evropy identitu i příslušnost. Asi zaručuje i existenci.

      Vymazat
    2. ironiku, tuším, že to vidíš správně jako 22:37, v případě neposlušnosti nás klidně omylem humanitárně vybombardují

      Vymazat
    3. Jeste rad budes emigrovat na vychod.

      Vymazat
  13. http://aeronet.cz/news/video-kongres-prehlasoval-obamovo-veto-americane-mohou-zacit-zalovat-rijad-za-11-zari-saudove-hrozi-usa-sankcemi-prestali-poslouchat-neocony-a-razem-snizili-tezbu-ropy-cz-titulky/comment-page-4/#comments

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy pánové Admini, tady v poslední době publikovat jen trochu delší komentář, je za trest. Nejenom, že Vaše Captcha v sekci - označte čtverce s DZ - je naprosto mizerná, protože v X případech nelze vůbec rozeznat, zda ten kus plechu je DZ, nebo ne, ale navíc, kliknu na "Odpověď" ke kometáři, kde jsou publikovány žvásty, napíši mou odpověď a když to pošlu, je moje odpověď zařazena úplně jinam (na konec větve) a ten komentář, na který jsem odpovídal byl vymazán. Pak si připadám jako blbec, protože kdokoliv si přečte ten můj koment, musí si říct - na co to vlastně ten Nobody reaguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn. Než jsem to nahoře dopsal a vložil, zmizel i ten můj koment o kterém tam píši. Funguje to zde opravdu OK.

      Vymazat
    2. Je to fakt fajn, já například asi ani netuším,co mne mohlo nějakým komentem zneklidnit. Budu číst jen to,co se mi líbí a budu šťastný.

      Vymazat
    3. ..... Ale ,sakra,začínám mít strach,že něco nevím. Nevím,ale asi tu něco "nefunguje".

      Vymazat
    4. To je psychický teror.

      Vymazat
    5. ... Tedy,pokud vím, já to nedělám a nejsem v tom tedy profesionál.

      Vymazat
    6. Tak asi tedy ano, už byla půlnoc a tyto příspěvky,ačkoliv nepříjemné,nezmizely. Dobrá,respektuji.

      Vymazat
  15. Pravda, laska a slovane zvitezi ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se ale asi musel lži,nenávisti a zrovna především muslimům někdo postavit.

      Vymazat
    2. Vsak vstanou bozi bojovnici, jsme prece narod husitu ne?

      Vymazat
    3. V Češích to je.

      Vymazat
    4. Jo jo, nejsme videt, nevytahujeme se, ale az padne kosa na kamen pak to bude videt ��

      Vymazat
    5. To Budou jiskry.

      Vymazat
    6. To si pis ze budou, a ne za dlouho.

      Vymazat
  16. Obama je skurvený sionistický vrah. Fašistická bankárska elita má dosadenú celú vládu.

    OdpovědětVymazat
  17. Já myslím, že jde sioneoconům o hodně. Do voleb buď musí rozjet válku, nebo pak mají utrum. Už dneska vidí, že Trump má našlápnuto na vítězství.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to,že se USA snaží vytvořit bezletovou zónu nad Sýrii,proto honem dopravit co nejvíc zbraňových systému,aby to mohli uskutečnit.Taková situace by opravdu mohla způsobit střet z Ruskem.Zatím pozoruji,že spíš spojenci budou nasazeni na tuto špinavou práci.Jedno je jisté,Sýrii nebudou chtít opustit dobrovolně,proto očekávejme nepříjemné období.Také se to nemůže dlouho protahovat,docházejí zdroje.

    OdpovědětVymazat
  19. Postavit je před mezinárodní soud válečné štváče. Vždyť v té Sýrii už není kámen na kameni. Ale to je nenažraným chazarům asi furt málo. Chytit je za prdel a vyhodit je do Aleppa, ať si zkusej zač je toho loket. Kdo souhlasí s takovouhle válkou? Nikdo na světě, jenom pár fanatiků jako je ta pí.a Nulandová, Hitlary a ta ministryně zahr. věcí. To fakt ještě nemají dost krafky neukojený?

    OdpovědětVymazat
  20. Vytvoření bezletové zóny není jen proklamace hozená na papír a podepsaná příslušnými potentáty. Je to složitý agresivní vojenský akt sestávající z několika fází. V první fázi se pomocí taktických střel vypálených z území mimo dotyčného státu likvidují letecké bojové prostředky nepřítele, tj. letiště, přistávací dráhy,prostředky protivzdušné obrany, řídící střediska atd. Už tady by amici díky přítomnosti RF narazili...
    Jinak souhlas, nasadí vše co mají a půjdou do toho, doufám, že těm zasraným US neoconům natrhnou rusáci řádně prdel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Volný.
      Jasně napsáno,ale tuším,že tu bezletovou zónu chtějí uskutečnit,jinak nedokáží zastavit bombardování Ruskem a Sýrii,aspoň si to myslí,co to může způsobit je nezajímá.Jak jsem napsal,chtějí do toho uvrtat Turecko a S.Arábii,pochopitelně další spojence leteckou technikou,jak naznačuje Francouská posila bitevní lodí.Teď se ukáže charakter Erdogana,jestli je státník,nebo jen šašek.

      Vymazat
    2. (josef volny 1.října 2016 8:51)
      Ve svém svatém nadšení pro válku bohužel přehlížíte jednu "maličkost": na to natrhávání prdelí (jedno zda Američanům nebo Rusům) doplatí nejvíc Syřané.

      Vymazat
    3. Mýlíte se příteli, jsem ten poslední, kdo by chtěl válku. Ona už tady bohužel dávno je, a čím dřív Rusové a Syřani zastaví islamofoby a jejich chlebodárce v Sýrii i jinde ve světě, tím dříve se civilnímu obyvatelstvu vrátí možnost alespoň vyjít na ulici beze strachu o to, že jim někdo ustřelí palici. Veškeré "humanitární" pauzy jen prodlužují jejich strádání. Když v podstatě od konce války v Iráku až donadávna IS devastoval jedno město a dokonce i jeden stát za druhým, obsazovali, vyháněli"bezvěrce" a řezali veřejně hlavy, ani USA ani celé zasrané NATO-EU po humanitárních pauzách a humanitární pomoci nevolalo, zemřely statisíce nevinných lidí, a teď kvůli Allepu najednou piští jak je to bombardování hrozné...
      Chce se mi zvracet z pokrytectví lidí, kteří z nás dělají debily a pomocí médií nás vodí jak loutky.

      Vymazat
    4. Sorry, samozřejmě islamisty

      Vymazat
    5. Jsou i jiná média, např.:
      http://sana.sy/en/
      NEBO
      http://www.haaretz.com/middle-east-news
      NEBO
      http://www.dailystar.com.lb/
      NEBO
      http://www.jordantimes.com/news/region
      NEBO
      http://www.iraqinews.com/

      (abychom se neomazovali jen na "říši zla" a "říši dobra")

      Vymazat
    6. Kopecký,tak s tím Haaretz jsi šlápl do hovna a to oběma nohama...,no chápu,že máš k němu blízký vztah,ale nepodsouvej ho ostatním.Seš sice "mazanej(jako vy všichni),ale na nás bys musel bejt rafinovanej.."

      Vymazat
    7. Tak nevím, stránka Haaretz mně hned poprvním otevření zve na cestování s židy po Americe. To vám přijde jako relevantní zdroj informací? Dovolte, abych se zasmál:-)
      K Dailystar bych mněl taky výhrady ale Zbytek odkazů je OK.

      Vymazat
  21. USA = SVĚTOVÝ TERORISMUS

    OdpovědětVymazat
  22. No je fakt, že by Rusové v Sýrii mohli být aspoň malinko ohleduplnější k civilnímu obyvatelstvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Rusové v Sýrii by mohli být aspoň malinko ohleduplnější k civilnímu obyvatelstvu." - Obzvláště jemní by měli být k "umírněné opozici", když ji USA doplňují demokratickou munici. sck

      Vymazat
    2. Od 2.sv.v. se na valka zaobira především civilnim obyvatelstvem ale reknete co tam ti civiliste ještě delaji?? jak by to zacalo hned měli všichni zmizet a reknu to takhle jejich problém to civilni obyvatelstvo zacalo občanskou valku tak co si ted stezuje? A k tomu vsemu v syrii i iraku se vede svata valka mezi muslimy takze tam zadny primeri nebo litost necekejte!

      Vymazat
    3. (Anonymní 1.října 2016 9:25)
      "...propagandistická hra kolem Aleppa je fakt už silná káva: Západ – to je ta demokratická část světa, co tak bojuje proti tomu terorismu, víte? -- až hystericky brání oddíly džihádu ve východní části města, kde je značná část obyvatel fakticky držena jako živé štíty, a zcela přehlíží rakety a dělostřelecké útoky džihádu, které zabíjejí ve „zbytku“ města, v němž žije přes milion lidí včetně normálních sunnitů, alávitů nebo třeba křesťanů a Kurdů." (Tereza Spencerová)

      Vymazat
    4. Dóóóbrýý,Kopecký,dneska ses polepšil...

      Vymazat
    5. (Anonymní 2.října 2016 9:12)
      Vox populi, vox Dei?!

      Vymazat
  23. Predpokladám, že ti vôbec nevadilo "humanitárne" bombardovanie býv. Juhoslávie, kde zahynulo cez 500 000 civilistov. Bombardovanie bez mandátu OSN. Čisto z dôvodov obohatenia, vybudovania obrej voj. základne a následne utvorenia koridoru na vytvorenie európskeho kalifátu.
    Tak isto Líbya a mnohé ďalšie ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale v bývalé Jugoslávii přece Rusové civilní obyvatelstvo nebombardovali, nebo taky?

      Vymazat
  24. Přihlouplí a sebestřední Američané, pokud zaůtočíte na Rusy těžce na to doplatíte. To není varování, to je konstatování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimíre,oni to vědí,proto verbují spojence ať jdou na Rusko.Jenže je úplně jedno kdo začně,úder bude i na USA.

      Vymazat
  25. Přihlouplí a sebestřední Američané, pokud zaůtočíte na Rusy těžce na to doplatíte. To není varování, to je konstatování.

    OdpovědětVymazat
  26. Pánové, nenechte se mýlit. Evropa nebude verbovat vojáky. Ta jenom poskytne své území pro ruský odvetný úder.

    OdpovědětVymazat
  27. Zdálo se mi ,že Severní Amerika je největší poušť světa

    OdpovědětVymazat

Reklama