Reklama

.

.

pátek 2. září 2016

Rusko odmítlo USA v souvislosti s koordinací úderů na Aleppo

2. 9. 2016      zdroj
Rusko je ochotno koordinovat s USA údery na cíle v Sýrii všude kromě provincie Aleppo, protože v této oblasti působí pouze syrské letectvo a je nutno se domlouvat s nimi. Tuto pozici ruští představitelé naznačili při konzultacích o Sýrii, které se konaly minulý víkend v Ženevě. Izvestiím to sdělil zdroj, který je informován o průběhu jednání.


Experti se domnívají, že Moskva a Washington budou nakonec s to najít přijatelný rámec pro spolupráci, kromě toho se může Ruská federace stát prostředníkem mezi USA a syrskými úřady.

Spojené státy poslaly RF balík návrhů na koordinaci akcí letectva, především v provincii Aleppo. Moskva však dala jasně najevo, že VKS nebombardují Aleppo a jeho okolí a že na koordinaci leteckých úderů na cíle v této oblasti se USA musí domlouvat s velením syrského letectva, řekl zdroj Izvestij.

Zdroj dodal, že RF však není proti samotné myšlence koordinovaných úderů, ale pouze mimo oblast několika desítek kilometrů kolem Aleppa.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

76 komentářů :

  1. Jen ať to Rusové bombí sami,od toho zámořského ksindlu by se dočkali pouze kudly do zad....

    OdpovědětVymazat
  2. je to diplomatické neboť kdo má allepo má celou syrii. Pokud by se koordinovalo s ušáky tak ti by po jeho (aleppa) dobytí nárokovali svůj podíl na "kořisti" a tomu se rusové chtějí vyhnout. Syrie jako suverenní a neporažený stát musí rozhodnout a nakopat amiky do prdele až to skončí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávejte USA ksindlu žádnou moc ve vedeni jsou ta neoprávněně a hlavne nic snímá nedojednavat opět podrazi !

    OdpovědětVymazat
  4. Takže se najednou dozvídáme, že ruské letectvo nebombarduje Aleppo ? To je zajímavé, ještě před několika dny se přece chlubili, že letecký ruský úder v Allepu zabil mluvčího IS Adnáního !! Zpráva je například zde: http://www.rozhlas.cz/zpravy/svet/_zprava/rusko-si-pripsalo-zasluhu-za-zabiti-adnaniho-v-aleppu-vtipkuji-reaguji-americane--1645924
    Nějak se ta ruská propaganda zamotává do vlastních lží.

    Mimochodem existuje i mnoho dalších pochvalných zpráv, jak jsou Rusové při leteckém bombardování Aleppa úspěšní - např zde: http://www.hlavnespravy.sk/pokracuje-cistka-teroristov-v-aleppo/815766

    Jo soudruzi - máte to s tím lhaním trochu složité. Zamotává se Vám to ve vlastních konspiracích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty namrdanej hnus chazarským sviňákem ze sefardský coury máš co koho nazývat tu "soudruhem", kterým je každý hovno vysraný tvými zploditeli, ty nakaženej xenofilní buzerante! A také Lež je druhý jméno tvých smrdutých zploditelů!
      Ovšem pokud bys neměl drzost tu "soudruhovat", musel bych uznat, že na tom co píšeš je kus Pravdy! Jenže od hmyzu tvýho typu vzlínajícího z chazarských kokonů zla to je bezcenné, bohužel. A tu je důvod "ruského" lhaní - http://iks2010.info/?p=100530

      Vymazat
    2. Co se čílíš,ty vobejdo.
      Je snad jedno,kdo v tom Aleppu a okolí bombarduje jestli Assad nebo Rus,hlavně,že se občas i trefí a že kozomrdi jdou do nebe anebo do pekla v co nejhojnějších počtech,vždyť je to v zájmu všech anebo ve tvém snad né!?....

      Vymazat
    3. 2016922
      Asi jsi prdlej, že Rusové bombardují Allepo vůbec neznamená, že to řídí. Řídí to Syřané a že občas požádají o podporu i Rusy není nic divného. Takž odkaz o domlouvání se Syřany je naprosto v pořádku.

      Vymazat
    4. 9:22 nestraš ty komunisto

      -tady jde o to, že v Aleppu jsou naši hodní teroristé
      proto tam nechali jet zrádného Turka, který vlastně dojel k svým téměř bez jediného výstřelu
      -mezi tím si to vypořádává s Kurdy, kteří jsou řízeni z USA a nedodržují dohody se SAA
      -největší počet náletů je od SAA
      -přesný cílený zásah na vedení našich hodných islamistů není bombardování, to provádí SAA, a proto se musí USA domluvit s al-Asadem, což Američanům jen prospěje

      -o komunisty tedy nejde
      kde jsi k nim člověče přišel?

      Vymazat
    5. 9:22 Patrně podporuješ islamistická uskupení. Asi také vítáš uprchlíky.
      Nesnášíš komunisty, kteří nevládnou již 27 let.
      ....
      Je to jako by jsi nadával v r. 72 na fašisty, že mohou za to, jak se máme.

      Nejsi ty náhodou trochu Ukrajinec? Ti také tak nějak podobně přemýšlí.

      Vymazat
    6. 934 škoda, že Ti není rozumnět, možná mluvíš moc vulgárně. Raději najdi nějaké rozumné argumenty namísto toho vulgárního nadávání.

      Vymazat
    7. 9:22 Jsou jen dvě možnosti.
      Buď jsi mladý a nevíš co povídáš.
      Nebo jsi starý a hrabe ti v hlavě.

      Komouši už nám nevládnou, máme demokracii.

      Vymazat
    8. 0936 + 0950+0951+0957
      chytře odbíháte od tématu: můj příspěvek byl přece o tom, jak je možné že se Rusové chlubí už měsíce úspěšnými nálety na Aleppo, zabitím mluvčího IS a najednou v nějakém vyhlášení deklarují, že tam letecky vůbec nezasahují. Kdo lže a proč ?
      A speciálně k 0950: ve zdroji a ostatně i nahoře v tomto článku je jasně napsané, cituji: "Rusko je ochotno koordinovat s USA údery na cíle v Sýrii všude kromě provincie Aleppo, protože v této oblasti působí pouze syrské letectvo"
      Takže bez vyjímky tam Rusové podle tohoto zdroje nelétají !! Jak tedy mohli leteckým úderem v Aleppu zabít nějaké bojovníky IS ?? To mi hlava nebere.

      Vymazat
    9. 959
      934
      Myslím, že si to píšeš sám sobě, aby jsi se tady mohl předvádět.
      Nejsi ty .....

      Vymazat
    10. 1030kdyby jsi četl, tak to tam máš napsané.

      Vymazat
    11. 10:03, to nám tu píšeš vaše buzikódy, ty demnete zachlé děcko z havlových trenýrek? Tobě toho nedochází daleko více, ty komunipohrobku.

      Vymazat
    12. 10:12 Přesně tak. Je to nějaký komoušský pohrobek, kterému nedochází, že doba pokročila.

      Vymazat
    13. 9:59 - až po tý tvý zkurvený makovici břinkne kozácká šavle, tak hned porozumíš všemu jako za celý svý předešlý zmršený pod chazarskou knutou vegetovánís neporozuměl! Ale už jen pár sekund:)

      Vymazat
    14. To je jedinej argument, kterej na xindl chazaroidní tvýho typu spolehlivě platí! A pak taky plamenomet! Jenže kdo by se s tím tahal a furt to doplňoval ... šavle se jen vopláchne v louhu od svinstva co na všem vo co zavadí ten hnilobnej mozol kterej raší podobnýmu xindlu jako je ten 9:59 namísto hlavy mezi ramínkama!

      Vymazat
    15. doplnění: ... ulpívá ...

      Vymazat
    16. Vždy, když si přečtu podobně "chytrý"příspěvek, jsem zaručeně v klidu, jelikož bratři Rusové mají proti sobě jen bandu užvaněných hlupáků. Vážení diskutéři, socialismus vyhrál na plné čáře, jelikož se dnes musí učivo zjednodušovat, aby ho chápala širší část obyvatelstva:o)) O Rusy se bát nemusíme, nehrozí jim ze strany podobně smýšlejících žádné nebezpečí.

      Vymazat
    17. Vždyť ale i vy jste ve svých sdělovacích prostředcích tvrdili jak Rusové bombardují v Alepu civilisty. Je to teda zapeklitá situace, že soudruhu.

      Vymazat
    18. Ten článek pouze říká, že ruské letectvo působí na žádost syrského velení tam kde je to potřeba podle syrské vlády! A pokud SSmani chtěj "koordinovat", ta se halt s tou syrsou vládou musej domluvit, nic víc! Kterej dement a kašpar tu v tom hledá nějaký "téma"?!?

      Vymazat
    19. 9:22 Možná by vám prospělo, kdyby jste si ty články přečetl celé, nejen nadpis. Mluví se v nich o PROVINCII Aleppo, nikoliv o městě. V tom je kapánek rozdíl, proto to není v rozporu s tím, co je psáno zde.

      Vymazat
    20. To chce klid... dnes i ti nejvzdelanejsi, pokud text vubec preslabikuji, tak jej casto nepochopi ...ale rozhodne jim to nebrani, si odkazy na takove texty prispendlit na profiiiiilek. Umi jenom "putlerczikovat", jak jim "knizhe" piska a samostatne mysleni vubec nepoznali. Pekne jsme je vychovali :-(

      Vymazat
  5. Takže z diskuze se nedá naprosto nic vyčíst, jaký názor mají diskutéři na podivnou nelogičnost, když Rusové nelétají na Aleppo a přitom se chlubí úspěchy při bombardování Aleppa, dokonce údajně bomby zabili mluvčího IS v Aleppu.
    Asi někdo lže a NR to přebírá i s chlupama.
    No jo, to je život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte nějaké IQ a logické uvažování? Dle vašeho trolího příspěvku asi ne a viditelně nevíte ani nic o taktice v boji. Co je tedy k diskuzi? Vaše neznalost? Nebaví mě neustále vysvětlovat línému stvoření proč Rusové neřídí akci v Alepu. Rusové skutečně Alepo bombardovali ale pouze na základě domluvy se Syrským velitelstvím, takže je celkem logické, že Rusové odkazují USA na majitele země a já s tím rozhodně souhlasím. Kdyby to bylo totiž obráceně a Rusové si kladli podmínky, měl by prolhaný Západ se vším pravdu. Poradím ti, vem si mozkový stimulant a zkus se zamyslet nad svou hloupostí úplně sám! Koordinovat boj a bojovat v něm, jsou diametrálně rozdílné věci a Rusové respektují od úplného začátku vládu Sýrie. To ale američané nechápou, jelikož si jaksi zvykli lézt všude bez pozvání.

      Vymazat
    2. 10:52 Jeden ze zástupců syrských povstalců přitom v souvislosti se zabitím Adnáního uvedl, že byl mluvčí IS usmrcen pravděpodobně v Al-Bábu.
      Al-Báb 30 km od Aleppa.

      Hledej a odpověď jistě najdeš.
      Jinak čti zde

      https://russian.rt.com/article/306639-boi-v-siriiskom-aleppo--hronika-sobytii

      Vymazat
    3. Tak co, už ti to stačí.
      Co dělá Kchárl a Byjomasa s Kvocábem?

      Vymazat
    4. 2. září 2016 10:52 Koukám, že by jsi měl nejprve uvážit, co píšeš, než tady spustíš svou jedovatou slinu.

      Vymazat
    5. 11:25 Tady je správná odpověď. Prolhaný západ nemá šanci.

      Vymazat
    6. pro 1121
      ukažte mi někde v článku nahoře, kde je řeč o nějakém "řízení" bojů ! Tam je řeč o tom, že Rusové bez vyjímky nad Aleppem nelétají. Tak kdo lže ? Ti, co tvrdí, že Rusové bombardují úsopěšně Aleppo a zabili dokonce mluvčího IS ? A nebo lže tento článek, který tvrdí, že Rusové vůbec nad Aleppem nelétejí ?

      Vymazat
    7. A je to čí vina? No čípak? Už jsem to nahoře jasně napsal! (9:34)! Kdybys nesoudruhoval, mohla bejt třeba možná i debata vo těch odkazech tam, kde je asi kus pravdy, ale takhle ... nemůžu přeci výst debatu s xindlem, kterej nazývá nejen svý hmyzí druhy, ale i Nadčlověka jakým jsem třeba já, svým druhem! To je nepřípustné a pomalou a bolestivou smrtí trestné! A to včetně celý zmršený famílie takových zpupných podlidí!

      Vymazat
    8. pro 1125
      tady je dokonce ruský sputnik, který tvrdí , že mluvčí IS byl zabit ruským bombardováním v Alepppu : http://cz.sputniknews.com/svet/20160831/3773731/Aleppo-likvidace-jeden-velitel-IS.html

      Vymazat
    9. Kde tam co píšou o ruským letectvu, kreténe pojanej pologramotnej?!? Tam ty zasraný kurvený chazarský lhavý lejno nestojí ani zbla o žádných Rusech, hovado zkurvený!! Pojebanýý!!!

      Cituju: Jeden z velitelů teroristické skupiny Islámský stát (IS, v Rusku zakázaný) Abú Muhammad al-Adnání byl zlikvidován v syrském Aleppu, informuje organizace SITE Intelligence Group.

      Podle údajů této organizace, která sleduje internetovou aktivitu radikálních skupin, informovala zpravodajská agentura, která je ve spojení s islamisty, o tom, že al-Adnání byl zabit v úterý večer. Boje o Aleppo Dříve už britský list Sunday Times s odvoláním na vedoucí činitele západních tajných služeb oznámil, že al-Adnání, kterého USA zanesly do seznamu mezinárodních teroristů a který má zkušenosti z války v Iráku, byl zodpovědný za teroristické buňky přinejmenším v pěti zemích — Francii, Velké Británii, Německu, Itálii a Belgii." a to je celý!! A thle kurva chazarská osraná a pochcaná tu kvávká cosi o něaých "rozporech"! Ty kryple zmrzačenej, jaký "rozpory", dobytku zmrčšenej! Bombardovalo to asi ty z chazarský kurvy potrate syrský letectvo!!!!!!!!!!!!
      Říkám ti neser ty kripliku lhavej, nebo než chcípeneš zaslouženě pomalou smrtí budeš tím zkurveným ohavným rypákem dřít fakirskej koberec v mým sklepě a tvejma vydloubnutejma vočiskama nakrmím svý rybičky!!!

      Vymazat
    10. oprava 1. řádku: pojebanej

      Vymazat
    11. oprava 2. řádku: pokurvený

      Vymazat
    12. oprava 15., 16. a 17. řádku: tahle .... posraná ... kváká ... nějakých .. zmršenej ...

      Vymazat
    13. doplnění 23. řádku: Zmrde zasranej!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    14. 2. září 2016 11:47
      A pro koho pracuje organizace SITE Intelligence Group?
      Abú Muhammad al-Adnání byl zlikvidován v syrském Aleppu, informuje organizace SITE Intelligence Group?

      Zamotal jsi se do toho sám. Protože to o čem tvrdíš, že říkají Rusové, píše izraelský proamerický neziskový plátek. Ne tedy, jak říkáš Rusové a ruská propaganda.
      Včíl mudruj.
      Ostatní to od nich jen přebírají.
      Poradím ti. Sleduj bílého králíka až na konec cesty.

      Vymazat
    15. 10:50 Aleppo je hlavním městem provincie Aleppo. Při tvém omezeném chápání se nedivím, že ti to splývá. Když Rusové tvrdí, že nebombardují MĚSTO Aleppo tak to vůbec neznamená, že nebombardují v PROVINCII Aleppo. Já vím, je to hodně složité. Ale když si to přečteš pomalu a několikrát, tak to nakonec možná pochopíš. Držím ti palce.

      Vymazat
  6. Anonymní2. září 2016 10:52
    Člověk musí obdivovat, Vaši neúnavnost, při hledání pravdy.
    Nabídnu Vám dvě možná vysvětlení:
    -Rusové tam létali, ale už nelétají
    -Rusové nejsou povinni, nelegálně přítomné US armádě, pravdivě popisovat situaci na bojišti. Je to válka. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to by přeci měly,když tuhle židovskej imám Babrák Hnusesejnovič Ohamba říkal,že on,jako ýbrmenš vyvolený a jeho USSA mají jediní to vyjímečné právo,dané jim od boha dělat si na Zeměkouli pořádek podle svého košer/hallal gusta,jinak budou všem kroutit rukama....sice teď zrovna nemůže zakroutit ani čudlíkama na kozách svý starý,protože by mu přerazila obě pazoury,ale Rusy musí pohlídat,to se ví....

      Vymazat
    2. 1122
      já mám lepší vysvětlení: ruská propaganda se už totálně zamotala ve svých lžích. škoda , že naši spoluobčané to prostřednictvím NR slep2 p5eb9raj9 a v259 v3emu i s chlupama.

      Vymazat
    3. 1150 čti na 2. září 2016 11:25
      Nemusíš pak hledat zádrhely v propagandě
      a psát tady bláboly, jako jsi teď napsal. Zamotal jsi se do toho sám.
      Ale jinak tě mám rád.
      Tak zase někdy. Ahoj.

      Vymazat
    4. Anonymní2. září 2016 11:50
      Měl byste požádat zaměstnavatele, aby Vás pověřil jinými úkoly, neboť neschopnou ruskou propagandou nemá význam se zabývat. P.K.

      Vymazat
    5. 12:16 Máš pravdu. Naběhl si na hrábě. To dokazuje i odpověď z 2. září 2016 12:32.

      Vymazat
    6. 1235 + 1158
      pokud myslíš odpověd z 1125, která ukazuje na článek z června 2016 = tak to ještě ten mluvčí IS žil.
      Ten článek nedokazuje naprosto nic a vůbec nehovoří o konci srpna, kdy tento mluvčí byl zabit.
      Navíc ani nejde jen o nějakého konkrétního bojovníka IS. Jde o informace o úspěšném bombardování Aleppa ruskými letadly - například zde: http://www.hlavnespravy.sk/bitka-o-aleppo-rusi-a-syrcania-zacali-velku-ofenzivu-proti-islamistickym-zoldnierom/818480
      a nebo zde: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rozmlacene-Aleppo-Neni-kam-utect-armada-pry-nelidsky-blokuje-pomoc-446541

      Takže je potřeba si vybrat jednu ze dvou verzí - buď ruské letectvo útočí na Aleppo a nebo ruské letectvo neútočí na Aleppo. Jak vidím, tak to má ruská propaganda pořádně popletené.

      Vymazat
    7. 1150+1303 Americká Agentura pro mezinárodní rozvoj (USAID) - Soros říká ......

      O bombardování Aleppa tam není zmínka. Jde jen o podporu. A tvůj odkaz vede 30 km od Aleppa.
      Člověče přidej. Takhle ti Soros prémie nedá.

      Vymazat
    8. 1425
      čteš články nepřesně - v obou případech a to přímo v titráži jsou informace o ruských náletech na Aleppo.
      Ta Tebou vysmívaná agentura USAID komentuje pouze humanitární situaci v Aleppu.

      Z toho se nedá vykroutit, musíte i vybrat zda na Aleppo ruské letectvo útočí a nebo neútočí.

      Vymazat
    9. 14:56 Tak znovu: Aleppo je hlavním městem provincie Aleppo. Při tvém omezeném chápání se nedivím, že ti to splývá. Když Rusové tvrdí, že nebombardují MĚSTO Aleppo tak to vůbec neznamená, že nebombardují v PROVINCII Aleppo. Já vím, je to hodně složité. Ale když si to přečteš pomalu a několikrát, tak to nakonec možná pochopíš. Držím ti palce.

      Vymazat
    10. 1523
      přečti si článek ještě jednou: hned v titráži (zvýrazněné části v úvodu článku) se píše o PROVINCII Aleppo ! Takže Rusové buď bombardují a nebo nebombardují provincii Aleppo ?

      Vymazat
    11. Provincii ano, ale jistě ne Aleppo, což jsi zrovna ty 1953 nemohl pochopit. "Došlo" ti to až teď, kdy se snažíš vykroutit z tvých podivných vývodů, protože jsi zjistil, že Al-Báb je 30 km od Aleppa.
      Pokud budeš něco dál chtít, tak akce VKS je na objednávku SAA. Možná ti to také zabere hodně času na pochopení.

      Vymazat
  7. Kde jsi komouši z 2. září 2016 10:52, došla ti řeč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty syfilitickej věcně zlitej vohone z vlastizrádce,opilce a udavače Havla....prvně se ta zmínka zjevila na Hovinkach a s velkou slávou to sdělovali agresoři z USSA!!!!!

      Vymazat
    2. 16:07 Jsi mimo. Pokud tedy nejsi 10:52, který stále bloudí 30 km od Aleppa a nejde mu to do hlavy.

      Vymazat
    3. Když nechápeš ,že nesnášim ussacký agresory tak raději mlč.....pro:17,00

      Vymazat
    4. 17:57 No dobře, ale ty jsi ten z 10:52, že se tě dotklo co je napsáno v 11:40?

      Vymazat
  8. Pepo,opětně záříš jako starý, osvědčený ultrapi.us. Odkazuješ tu trapně na http://www.rozhlas.cz/zpravy/svet/, který převzal nepodloženou zprávu od Reuters. Ten Adnani byl zabitý americkým dronem.
    http://www.nytimes.com/2016/08/31/world/middleeast/al-adnani-islamic-state-isis-syria.html?_r=0
    Jo jo, ty starý, nenávistí chorý přemřelo, ta skleroza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro 1426: a proč se tedy ruské Ministerstvo obrany chlubí, že ho zabili oni ??
      například zde: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/mluvci-is-adnani-zahynul-pri-ruskem-naletu-tvrdi-moskva/1387475

      Vymazat
    2. 14:57 Opakování je matkou moudrosti: Aleppo je hlavním městem provincie Aleppo. Při tvém omezeném chápání se nedivím, že ti to splývá. Když Rusové tvrdí, že nebombardují MĚSTO Aleppo tak to vůbec neznamená, že nebombardují v PROVINCII Aleppo. Já vím, je to hodně složité. Ale když si to přečteš pomalu a několikrát, tak to nakonec možná pochopíš. Držím ti palce.

      Vymazat
    3. 1457 ty jsi úplně mimo, budeš si muset tu svoji propagandu promyslet, nebo se zeptej v redakci či přímo Sorose, z toho se nedá nevykroutit. Musíš se rozmyslet, jestli bombardovali, nebo nebombardovali.

      Vymazat
    4. 1457 Je stále 30 km od města Aleppa. Z toho se nevykroutí.

      Vymazat
    5. 1525 opakování je matkou moudrosti, přečti si článek (stačí zvýrazněná část nahoře v úvodě článku), a tam se dozvíš, že Rusové tvrdí že nebombardují PROVINCII Aleppo !! Takže bombardují nebo nebombardují PROVINCII Aleppo ??
      Která z těchto dvou informací z ruské propagandy je potom pravdivá ?

      Vymazat
    6. 19:56 Ach jo. To si jen domýšlíte, že "Rusové tvrdí že nebombardují PROVINCII Aleppo". Nic takového tam není, zase ten problém s chápáním čteného. Vysvětlím vám to podrobně. V originálu článku (viz "zdroj" vedle data) je upřesnění, že "RF není proti samotné myšlence koordinovaných úderů, ale pouze mimo OBLAST několika desítek kilometrů kolem Aleppa." Dále ve zdejším článku je "Moskva však dala jasně najevo, že VKS nebombardují Aleppo a JEHO OKOLÍ". Z obou těchto informací je nepochybné, že řeč je o OBLASTI kolem MĚSTA Aleppo. V úvodu článku se ve skutečnosti mluví o tom, že v provincii Aleppo "v této OBLASTI působí pouze syrské letectvo".
      Zde uveřejněný článek je zkrácením originálu, což samozřejmě předpokládá určitou důvěru čtenářů. U většiny ji mají, u vás zřejmě ne. Pak vám nezbývá, než před zpochybňováním článků si přečíst i originál. Jinak můžete působit jako řekněme nedovtipa.

      Vymazat
    7. Dodatek k 1:57
      Zkusme najít odpověď na otázku, proč vlastně existuje oblast, ve které se Rusové rozhodli nebombardovat. Pak bude jasné, jestli se jedná o celou provincii, nebo jen o město.

      Provincie Aleppo zahrnuje velkou část severu Sýrie. Je v ní asi třetina hranice s Tureckem a je velká přes 18 000 km2. Nenapadá mě žádný důvod, proč by v ní a jejím okolí neměli Rusové bombardovat.

      Město Aleppo není žádná víska. Mělo přes 2 milióny obyvatel. Bombardovat v takovém městě přináší obrovské riziko civilních ztrát. Stejně jako bombardovat kolony v okolí města. Není tajemstvím, že IS rád používá lidské štíty. A tady vidím velice dobrý důvod, proč se RF rozhodla tuto oblast nechat výhradně SAA. Dovedete si představit, jak by nevyhnutelné civilní ztráty byly západními médii využity? SAA to snese, už tak jí připisují statisíce obětí. Proto RF říká amíkům: "Jestli tam chcete bombardovat, tak si to domluvte se Syřany." Pak se s nimi také budou dělit o podíl na civilních obětech. A do toho Amíci těžko půjdou, když svoje oblíbené humanitární bombardování nebudou moci hodit na Rusy.

      Jak vidíte, i prostou úvahou je možné tu záhadu vyřešit. Jen nesmíte věřit, že Rusům nesmíte věřit. :-)

      Vymazat
  9. Kam jsi se vypařil 11:50? Ještě bloudíš 30 km od Aleppa? Co dělají bomby a propaganda?

    OdpovědětVymazat
  10. Stále na tebe čekám. Budu ti říkat Třicetikolemtrák. Pojď diskutovat. O Sorosovi, Kchárlovi, Bijomase, k-Alouskovi Tibetském, Štětinovi Plavci, Pravdě-Lásce, ale hlavně Třicetikilometráku o propagandě, z které se nedá vykroutit.

    OdpovědětVymazat
  11. cituji: "Rusko je ochotno koordinovat s USA údery na cíle v Sýrii všude kromě provincie Aleppo, protože v této oblasti působí pouze syrské letectvo " = text z článku nahoře.
    Pokud tedy Rusové nebombardují provincii Aleppo, proč se potom chlubí neuvěřitelnými úspěchy PŘI BOMBARDOVÁNÍ PROVINCIE ALEPPO ??
    Např. zde: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/mluvci-is-adnani-zahynul-pri-ruskem-naletu-tvrdi-moskva/1387475
    a nebo zde: http://www.hlavnespravy.sk/bitka-o-aleppo-rusi-a-syrcania-zacali-velku-ofenzivu-proti-islamistickym-zoldnierom/818480

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlubilo se tím na na Hovínkach to debilokratický hovno z USSA jako první,kreténe chujmerovskej!!!!!

      Vymazat
    2. 2007 raději mi vyjasni, zda Rusové bombardují a nebo nebombardují Aleppo. to je velká otázka, co ?
      Máte to složité - když se propaganda tak zásadně splete , tak Vás to poplete taky.

      Vymazat
    3. 20:09 máš to na 2. září 2016 15:25
      Umíš číst?

      Vymazat
  12. Ta propaganda vzešla z USSA tak se zeptej Šapita,ten to bude vědět.....nobo čokovopice z Fuckingtownu....případně vyvolej ducha udavače Havla,ten ti """"pravdivě odpoví """"" ty propagando!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2042 k jakému příspěvku tady reagujete ?
      o jaké propagandě USA tady mluvíte ?

      Vymazat
    2. O ty ussacký propagandě,která tady funguje od konce 2.světový války....nedovtipe Veškrno!

      Vymazat
    3. Třicetikilometrák to má napsáno na
      2. září 2016 11:25
      2. září 2016 15:25
      ale potřebuje se naučit číst. On je totiž od Kchárla s Kraďouskem a Bijomasou....za Sorosovy peníze.
      Ti už Česky neumí.

      Vymazat
    4. 21:47 Zapomněl jsi na
      2. září 2016 12:32

      Vymazat

Reklama