Reklama

.

.

sobota 3. září 2016

Výroky Ferdinanda Peroutky označil soud za antisemitské!

Jaromír Petřík
3. 9. 2016   Rukojmí
Tak se dívám, jak si „Pražská kavárna“ zase jednou naběhla ve svém nenávistném tažení proti prezidentovi Miloši Zemanovi, kdy soudce výroky Ferdinanda Peroutky označil za antisemitské.
Jistě si naši občané pamatují, jak vyváděli představitelé „Pražské kavárny, když prezident Miloš Zeman o Ferdinandovi Peroutkovi řekl, že četl jeho článek, v němž údajně napsal, že „Hitler je gentleman“. Toto Peroutkovo údajné prohlášení se sice nikde nepodařilo dohledat, ale zato se dostaly na světlo světa jiné Peroutkovy výroky jako:
„Každý organismus brání se otravě cizí látkou. Lze předpokládat, že roztok židovského elementu v německém životě byl tak silný, že na to německý organismus reagoval jako na otravu.“
Toto napsal Ferdinand Peroutka v Přítomnosti 22. února 1939 – odkaz zde:http://www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_22_2.pdf
Další průšvih je v tom, že tato slova Peroutka napsal 22. února 1939, tedy ještě před obsazením naší země německými nacisty, že tedy neměl vůbec žádný důvod něco takového napsat.Tehdy ještě nemohl vědět co nastane a pokud něco takového napsal, tak to musel napsat z vlastního přesvědčení a ne z donucení.
Osobně obdivuji odvahu předsedy senátu Tomáše Novosada, že článek nazvaný "Češi, Němci a židé" označil přímo za antisemitský a podle něj v něm Peroutka použil i vyloženě rasistické obraty jako "cizí látka" a "otrava z židovského elementu" nebo stereotypy o tom, že bohatí Židé ničili Německo a Rakousko.
Umím si představit, jak „Pražská kavárna“, která si bohužel přisvojila naše mainstreamová média začne opět vyvádět a napadat tento rozsudek.
A vnučka Ferdinanda Peroutky Terezie Kaslová z tohoto případu odejde s větší ostudou, než kdyby se nenechala přimět „Pražskou kavárnou“ k podání žaloby na Miloše Zemana. Dokazuje to i její reakce, kdy výroky soudu označila za větší urážku než výroky prezidenta, a zvažuje proto dovolání.
Pro Prezidentskou kancelář rozhodně bude menší ostudou omluvit se za výrok, že Ferdinand Peroutka nenapsal „Hitler je gentleman“, než jakou ostudu z rozvíření tohoto případu má vnučka Ferdinanda Peroutky s celou „Pražskou kavárnou“.
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/vyhrali-jsme-3-1-raduje-se-mynar-po-rozsudku-o-peroutkovi/r%7Efa318f9070f111e68afb002590604f2e/
Velice ostudné totiž byly i oslavné výroky Ferdinanda Peroutky na adresu Adolfa Hitlera v Přítomnosti z 26. dubna 1939, kde Peroutka napsal- cituji:
„ Německá říše oslavila padesáté narozeniny svého Vůdce Adolfa Hitlera způsobem, který odpovídá všem oněm pronikavým úspěchům, jež tento muž za pouhých šest let své vlády svému národu přinesl. Jak dnes věci stojí, nemají Němci nikoho, koho by ve své Walhalle, ve své galerii národních hrdinů postavili výše.Odčinil v rekordním čase většinu následků německé porážky před dvaceti lety, ze státu, o jehož mínění se versaillští vítězové po mnoho let jen nedosti upřímně a nedbale zajímali, učinil stát, do jehož hlavního města putují ministerští předsedové všech ostatních evropských států, považujíce jaksi za dosti přirozené, že jim jest jíti za ním, ne jemu za nimi, známé tři spěšné návštěvy britského ministerského předsedy u hlavy německého státu jsou sensací světových dějin...„ německý Vůdce stanul na onom významném rozcestí, kdy snad z vůdce národa stává se vůdce národů, zbavil západní mocnosti spojenců a vasalů v této části světa.“
http://www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_26_4.pdf
26. dubna 1939 již naše země byla obsazena německými nacisty.
Zajímavé, že po jeho redaktorce Mileně Jesenské, která nacistické vězení nepřežila, nyní jak se říká ani „pes neštěkne,“ ale jako „hrdina“ je „Pražskou kavárnou“ stále líčený pouze Ferdinand Peroutka.
K tomu jen dodám: Takové pokrytectví je pro „Pražskou kavárnu“ typické, což již prokázala v případě, když sprostě mluvil Karel Schwarzenberg, tak to označila za projev aristokratické noblesy, kdežto u prezidenta Zemana to samé, za projev buranství.
A já děkuji předsedovi senátu Tomáši Novosadovi, že si zachoval zdravý rozum a dokázal usadit agresivní představitele „Pražské kavárny“, kteří popírají naprosto srozumitelně napsané Peroutkovy antisemitské výpady proti židům.

65 komentářů :

  1. k tomu není co dodávat. Ať jdou s Peroutkou za matkou a političkou Čáslavskou do Pražské kavárny, zamknou za sebou a hodí klíče do kanálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skáčeš radostí na čerstvém hrobě Čáslavské, ty úchylné komoušské prase? Co ty jsi za hnusný sliz?

      Vymazat
    2. 1:39 - proč by každý, kdo má Vám nevyhovující názor musel být komunista? Jiných možností je fůra. 1:22 jak lze dokázat, že se Zeman, co do Peroutkova výroku nezmýl, jak lze dokázat, že vědomě lhal? Jste mi trapní. Nebo trapný?

      Vymazat
    3. To 1:39: Já na její hrob plivu. Uvažuju o tom se na ten hrob i vysrat. S největší radostí. Morální autorita? He? Byla to jen matka zpovykanýho otcovraha, která synáčkovi zařídila aminu u jejího pejska Veškrny. Z celý čáslavský (schválně píšu s malým č) se mi chce zvracet, ty pravdoláskařská zrůdo. Jsi podobná lidská skvrna jako ona. Nakonec tě třeba taky tvůj vlastní synáček zabije. Přál bych si pak vidět tvůj telecí výraz, až na tebe vezme tvůj potomek sekyru.

      Vymazat
    4. To 1:39 Dále je také všeobecně známo, že čáslavská v roce 1968 své olympijské medaile věnovala Svobodovi a Dubčekovi, z nichž ten druhý byl kariérní komunista zcela bezpáteřního moskevského typu, něco jako dnešní eurobyrokrati. Takže si nemysli, že lidi mají blbou paměť, to jen ty a tobě podobní se snažíte přepisovat historii. Nechceš do jejích úst vložit i omluvu Sudeťákům? Sakra, to by pro tebe byla pak ultramorální superautorita. Chmmm. Takový jako jseš ty se stanou prvním chodem na kanibalské hostině pravdoláskařů. Každá revoluce pojídá své děti, Plyšák nebude dělat vyjímku ani u tebe. Špatně skončíš. Přeju ti to z celého srdce, levou i pravou komorou i oběma předsíněmi.

      Vymazat
    5. 1:39 - všichni chcípnou jak zasloužej, vajsuďáku! Tak moc neskákej, ještě nemáš vyhráno, nemáš jistý že tě před kremací nechám uspat ...

      Vymazat
    6. Vlastenka


      Je zvláštní, že takový nenávistný nýmand jako je Rejžek vůbec neřeší, že Čáslavská, lezoucí v prezidentské volbě do prdele devótně Kárlovi, nakonec podpořila komouše a stbáka Babiše.

      A tohle má být etalon morálky.)))))))

      Vymazat
    7. Takže soud rozhodl, že není pravda, že Peroutka řekl "Hitler je gentleman", ale je pravda to, co řekl Zeman: "Peroutka není gentleman". Ale to přece bylo od začátku hlavním obsahem Zemanova sdělení. Točení se na názvu článku byl jen zastírací manévr kavárny.

      Vymazat
  2. Zeman lhal a soud to potvrdil. Tečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman geniálně nastražil past a naše pseudoelity se nechaly chytit. Já měl dříve za zlé, že Peroutka zdrhnul a nechal se angažovat ve špíně RFE. Dnes už díky soudu vím, že byl také antisemita a toleroval pronásledování židů. Kaslová je neskutečný blbec. Kde ji Kasl našel? Dělá tomu architektovi ostudu. Teď Kasl tluče hlavou do zdi a sám sebe se ptá, proč jsem si ji jenom bral?

      Vymazat
    2. Zeman nelhal, ale otočil to! Lhář byl Peroutka. Původně dobrej chlap, co se uměl postavit k siofašounskému teroru čelem a nazývat věci pravým jménem pak účelově otočil ... a jeho příbuzný, to je z vostudy kabát!

      Vymazat
    3. A Zeman lhal mockrát! I na Letný když tam žvanil jak jsem zaostalí za kdekým, včetně Nepálu apod. Si cucal z prstu čísla. Jenže jako celek pravdu měl - tedy že zaostáváme, jen ty cifry a srovnání si vymejšlel jak sám pozdějc doznal. A tohle je to samý! Peroutka byl poctivej chlap, co psal pravdu o Židech a jejich svinstvech, ale asi nenapsal zrovna článek s tímhle názvem, což ovšem nic nemění na podstatě, kterou chtěl Zeman sdělit ... tak kráva jeho dcera si sama naběhla na vidle! A ví to, když se chce odvolat! Ovšem já nevím vůči čemu? Ty články kde pan Peroutka píše pravdu už sova někdo zašantročí ...

      Vymazat
    4. Kdysi jsem četl jakýsi Peroutkův obdivný článek, kde vychvaloval Hitlera do alelujá. A vůbec nelhal, pouze konstatoval. Zvýšení životní úrovně a jistot občanů na tu dobu, vzmáhající se průmysl, 80% národa na jeho straně, prostě mi z toho vyplynulo, jaký je Hitler vynikájící vůdce, co dokázal pro národ, prostě gentleman. Jiní novináři toto jistě viděli taky ale upozorňovali i na to, jaké nebezpečí toho všeho může vzniknout. To jsem v tom článku nenašel. I např. o postavení židů v té době v Německu taky nic...M.Radikowski

      Vymazat
    5. Zeman totálně znehodnotil Peroutkovou cenu. To vyznamenání nabylo stejnou hodnotu jako vyznamenání pro nejzdatnější české kolaboranty, které dávali za protektorátu. Každý z nich by dal nevím co, aby se zapomnělo. Jestli je s Peroutkovou cenou spojena finanční odměna, jsem zvědav, zda není z kapes daňových poplatníků. Ze svého ta sebranka, která kandidáty vybírá, nedá vůbec nic.

      Akce Peroutka byl Zemanův majstr styk. To nezakrývá jeho sympatie pro NATO, posedlost bombardování Jugoslávie, označení Porošenka jako prezidenta míru a jeho laxnost k tomu, že jsme cizími investory přímo rabování. Mělo by se mu to vzkázat, aby sebou hýbnul, jinak prezidentem znovu nebude.

      Tady je jedno velké poučení pro všechny. Někdy je lepší držet hubu než zdánlivě populisticky žvanit.

      Vymazat
    6. Karel Novotný4. září 2016 9:11

      Zeman nelhal, jen se nepodařilo najít ten článek, který četl. A o tom to celé je.

      Vymazat
    7. 1:22
      Potvrzení Zemanova výroku sice dohledat nelze, ale potvrzení smyslu a podstaty myšlenek provedl - naprosto precizně, proti sobě samému - sám Ferdinand. Jsou-li citace obsažené v článku pravdivé (a dle odkazů na archivované písemnosti soudím že ano), pak je to - přinejmenším - naprosto průzračná xenofobie.

      Vymazat
    8. Kdo přečetl ty pro případ důležité digitalizované ročníky Přítomnosti i v té zveřejněné cenzurované podobě, musel vědět, že jak v článcích, tak v odpovdědích na dopisy čtenářů Přítomnosti, Peroutka napsal věci mnohem horší než "Hitler je gentleman". Je podivné, proč se pražská kavárna a Peroutkova vnučka do procesu pouštěla, leda snad že by vyvolala soud a přitom vůbec nevěděla, jak a co Peroutka v Přítomnosti zveřejňoval.

      Vymazat
    9. Peroutka je lidem v Česku u prd.le. Ser.u je ti, pro které je modlou. Není jich mnoho, jen pár stovek. Tečky snadno doplníte.

      Zeman touží se stát prezidentem podruhé jako byl Havel a Klaus za celkem snadných poměrů volby budižkničemy z parlamentu a senátu. Dělá pro to všechno možné, aby se k lidem vetřel a v cizině neupadl v nemilost a nemusel skončit ze zdravotních důvodů.

      Vymazat
  3. Zeman podle mně nelhal. Spíše se stalo toto: ta informace se ztratila nebo si nezapamatoval přesnou formulaci a nebo citoval nějaký zdroj, který nebyl autentický a nevšiml si toho. Výrok „Hitler je gentleman“ je totiž přesně v Peroutkově stylu.
    Jistě pokud "prašivý pes" nedůvěra otrávil Vaši duši a bojujete se vším a se všemi a prostě svět je záchod, pak můžete zpochybnit vše, ale štěstí tím nedosáhnete.
    Nicméně Peroutku úplně neodsuzuji, po bitvě je každý generálem, v kontextu doby bylo vnímání jiné a ne vše z té doby bylo jasné jako dnes. Všichni Němci skočili na lep Hitlerovi (sic Němci jsou v kritickém myšlení trochu méně vybavení a spíše trpí nezdravou poslušností a to je trochu znevýhodňuje).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale hovno! Jakej "lep", ty lepe? Kde je, v kterým slově? - https://www.youtube.com/watch?v=a-Qi0YqpvuQ

      Vymazat
    2. Pro 7:21 past (lep) spočívá v tom, že H. vygumoval Německému národu mozky až uvěřili ve vlastní výjimečnost a nadřazenost. Je jasné, že k tomu využil bídu lidí, to je běžná praxe.

      Vymazat
    3. 9:09 - jasně to, chápu! Prostě jim vnutil, že jen On je může od vyjmenovaných hrůz spasit, to je pravda. jenže jakou jinou variantu jim měl nabídnout? Ona byla známa nějaká jiná cesta, která by nevedla přímo do prdele? O to jde ... on válku nevyvolal, té neměl šanci se vůbec vyhnout! - http://nassmer.blogspot.cz/2013/07/jedinecne-autenticke-dokumenty-o-vine_2199.html

      Vymazat
  4. Neměl ve skutečnosti Peroutka s židy pravdu? Podívejte na židy, jsou za každou krvavou revolucí, za každým násilím a za každou genocidou (až ojedinělé výjimky). Jsou nezdravě posedlí penězi a nezdravě ambiciozní a neštítí se ničeho, k čemuž je vede Talmud. Takový "pseudo-národ" psychopatů. Například malým dětem židů jsou ukazovány záběry z Osvětimy a tím je ničena jejich psychika a tvořeni psychopati, kteří nás pak terorizují. Kdo si židy vypěstoval a pěstuje to je na dlouho. Berte židy jako čerty, sluhy pekla. Pokud budeme morálně v pořádku nebudou mít nad námi moc.


    Zajímavosti:

    Putin řekl: "Všichni znají pravdu, kromě vyvolených". (Jak může čert rozumět božímu království?)

    Talmud se velmi podobá "main kampf", Hitler to musel někde opsat, takový génius zase nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak.Souhlasim s Vámi.Jinak Mein kampf je udajnê z dilny jezuitù.

      Vymazat
    2. Však jsem Zemanovi napsal, proč si musel zrovna vymejšlet článek od Peroutky? Na nádvoří Hradu je socha muže, kterej napsal toto:

      "Už od dob "Spartaku" Weishaupta, až po takové, jako je Karel Marx či Trocký, Béla Kun, Rosa Luxemburgova a Emma Goldmanová (USA), tato celosvětová konspirace na svržení civilizace a rekonstrukce společnosti prostřednictvím potlačení rozvoje, závistivé zloby a nemožné rovnosti, se soustavně rozmáhá. Ta sehrála, jak nám to tak zručně dokázala moderní spisovatelka paní Nesta Websterová, definitivně rozeznatelnou roli ve Francouzské revoluci. Ta byla hlavním pramenem za každým podvratným hnutím v 19. století. A teď tato banda výjimečných osobností z podsvětí velkých evropských a amerických měst uchopila ruské obyvatelstvo za vlasy na hlavě a stala se prakticky neomezenými pány tohoto rozlehlého impéria. ... Ani netřeba nadnášet roli těchto mezinárodních a většinou ateistických Židů ve vytváření bolševismu a vyvolání ruské revoluce. Jistě je velmi značná; a pravděpodobně převažuje nad všemi ostatními. Kromě Lenina má většina předních postav židovský původ. A navíc, principiální inspirací a hnací silou silou jsou židovští lídři. Takže Čičerina, čistého Rusa, zatemňuje jeho podřízený Litvínov a vliv takových Rusů jako je Bucharin nebo Lunačarski, se vůbec nedá srovnat s mocí Trockého nebo Zinovjeva, diktátora Rudé citadely (Petrohrad) nebo Krassina a Radek - kteří jsou všichni Židy. V sovětských institucích je převaha Židů ještě ohromující. A prvořadou, pokud ne principiální roli v teroristickém systému výjimečné Komise pro boj s kontrarevolucí hrají Židé a v některých případech Židovky."
      W. Churchill: Sionismusm versus bolševismus: boj o duši židovského národa, Illustrated Sunday Herald, str. 5, 8. února 1920,

      Vymazat
    3. Vypada to ze, Lenin byl taky zid po matce /za svobodna Black/.

      Vymazat
    4. Nelíbí se mi útoky na židy. Komínem krematorií v koncentrácích vyletěli ti slušní, ne moc bohatí. Superbohatí včas zmizeli.

      Vymazat
    5. Pro 8:44 popisovat skutečnost jaká je není útok (za chvíli nebudeme moci vrahovi říci, že je vrah a zloději, že je zloděj, aby jsme neurazili jejich city). Ty slušní židé se vraceli ke kořenům (jako geneticky modifikované potraviny se časem vrací k normálu) a pro museli být "pravými" židy vyhubeni, to oni sami ničili ty, kteří se snažili být lidmi (a ne čerty).

      Vymazat
    6. 7:37 - i ze strany otce - Zederblum! Ovšem to Churchill když čánek v roce 1920 psal nemoh vůbec tušit ...
      - https://www.protiprudu.org/co-ste-mozno-nevedeli-o-leninovi/

      Vymazat
    7. Pre 8:44 Veď práve, zatiaľ ešte väčšina ľudí rozlišuje obyčajných slušných židov a tých smradľavých sionistov, ktorí si osobujú "právo" ovládať celý svet. Ale dokedy? Napínajú strunu až na doraz, keď to môže znova dopadnúť ako pred 70 rokmi, keď židovská oligarchia financovala politikov a priemysel, ktorý ako otrokov využíval práve ich súkmeňovcov. Ale aj tí , čo prežili, si akosi nechcú uvedomiť, kto mal veľké "zásluhy" na ich utrpení.

      Vymazat
  5. Mam doma knihovnu Antiky a zde prohlasuji, ze Zide za nic nemohou.
    TALMUD byl puvodne napsan pro babylonske deti. V roce
    586 B.C. kral Babylonie a Chaldei, nejakej NEBUCHADNEZZAR
    znicil Jeruzalem a odvedl do zajeti vsechny Zidy, kteri v Babylonii nasli indoktrinacni literaturu, ktera se jmenovala Talmud. Zide zili jako zajatci v Babylonii az do doby, kdy prisel persky kral CYRUS, ktery nebyl Semitske rasy. To se stalo 538 B.C. !

    Babylon v te dobe byl ve velkem upadku, ktery mistrne udelala revolucni cinnost Zidu. Cyrus se jich polekal a poslal je domu i s Talmudem, ktery mel 120 stran.
    Dnes uz 6000 stran z nichz 5999 je psano proti nam KATOLIKUM..

    Je prisne strezene tajemsvi, ze kral Nebuchadnezzar znicil Jeruzalem kvuli polevce, ktera se jmenuje Matzo ball soup, v cesku znamo jako penicilin.
    Profesor historie (neplette si s hysterii) HONOLULU mirumilovny Katolik, kteremu chutna ta polevka.



    OdpovědětVymazat
  6. V dobe, kdy zil Peroutka, cela Evropa destruktivniho Hitlera obdivovala a nejvice Anglicane. Myslim si, ze v dnesni dobe to neni dulezite se nad tim pozastavovat. V dnesni dobe zase vsichni lezou do zadku destruktivni Merkerove.
    T.j. moda doby, vzdy se nekomu klanet a "modlit" se k nemu. Ja se modlim v Americe k penezence a porad nic.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  7. Utok na presidenta Zemana, kvuli Peroutkovi VELMI ublizil utocnikum. Pro jdejich mentalni tezkopadnost na to prijdou pozdej.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Utok na presidenta VELMI ublizil utocnikum." - Jmenoval se HRBEK (nomen omen) a za normalizace to byl ministr školství. Jistý (tehdy západoněmecký) časopis o něm napsal, že "za války tento KULAŤOUČKÝ PAN DOKTOR zval do svého pražského bytu německé důstojníky na společenské večírky. Okupanti dali k dispozici pití a proviant, (KULAŤOUČKÝ) pan doktor kvartýr a paní doktorovou". Normalizační ministr žaloval onen časopis u BRD soudu pro POMLUVU(!), neboť tehdy byl JEŠTĚ ŠTÍHLÝ !!! Normalizační ministr TEHDY na svou mentálni těžkopádnost doministroval. Zbytky morálky zde TEHDY za Husáka přec jen zůstaly. Ovšem vysvětlujte prominentní vnučce význam slova CHUCPE.

      Vymazat
  8. Po roszudku soudce Tomase Novasada vstoupila do popredi nova realita - nove situace v Praze !

    Cela prazska kavarna vypada jako parta retardu a proti-zidovskych antisemitu, ktera si nakadila do vlastniho hnizda, tim ze prosazovala Peroutku, ktery Zidy
    odsuzoval !

    Souce Tomas Novosad je ted slavnym soudcem se smyslem pro spravedlnost a nepoplatnost pozadovane politicke korektnosti. Sklanim se v obdivu, ze to nekdo v Cesku vubec dokaze.

    President Zeman je ted v ocich naroda znalcem ceskych dejin do podrobnych detailu. Coz svedci o jeho vlastenectvi a oddanosti k narodu a ne k Berlinu a Bruselu.

    A Peroutka je ted obdivovan vsemi neprateli Zidu jako jeden z tech, kdo Zidy kousal , (i kdyz jim bylo tezce a byli pronasledovani v ramci kolektivni viny za provineni jinych.)

    Ovcacek je motivovany badatel, verny presidentovi, ktery mu zadal velmi tezkou praci detektiva ve slozite dobe ve ktere Ovcacek nezil.

    Nejlepe ze vsech, jsem na tom ja honolulu. To proto, ze to vidim z odstupu a nadhledu a mam z toho zachvaty smichu.

    Jedna vec je jista. V Praze je hodne lidi nemoralnich, ambicioznich a vubec ne chytrych, coz je ve Washingtonu take, snad docasne ! 8. listopadu se rozhodne o zmenach.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  9. honolulu správně a jen dodám,že lidé ve všech dobách se klaněli někomu ze strachu a z prospěchu pro sebe.Je to hnusná vlastnost,spíše známá u zvířat,jako jsou psi a pod.Tím se jen odhaluje na čem bychom my lidé měli zapracovat a ne poukazovat na chyby jiných,nýbrž přemýšlet každý sám nad sebou.
    Ono tyto články zde nejsou abychom našli viníka a ukamenovali ho,ale abychom přemýšleli,kde děláme všichni chybu už v samém základu chování.

    OdpovědětVymazat
  10. Vlastenka


    Dopadlo to přesně dle mého předpokladu.
    Psala jsem tu kdysi, že to bude pro Kaslovou Pyrrhovo vítězství.

    Bylo jasné, že když se hov.. rozšlape, bude ještě více smrdět.
    Pro normální lidi (což promile havloidů není) je Zemanův omyl naprosto marginální záležitostí ve světlo toho, co vypadlo na Peroutku díky tomu ze skříně.

    Hrad se v tisku klidně omluví a na Peroutkovi ulpí navždy stín.
    Skvělá zpráva, že pořád existují i soudci, kteří se nebojí jít proti kavárně.
    Soudkyně ,která vydala rozsudek ohledně beztrestnosti Hovnařů, je oproti tomu ukázkou zkorumpované justice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten neustálý dvojí a více metr je velice otravný a začíná být protivnější než dříve vyučovaný Marxismus-Leninismus.

      Vymazat
  11. Nikdo ani nemůže popírat holocaust, protože na dobových filmech je prostě zachycen. Je ale jasné, že všichni tito umučení a zabití židé byli jenom " kanonenfutter" předložený chazarskými židy, kteří byli všichni pěkně za vodou.je ovšem zajímavé že se uváděné číslo židovských obětí dost často mění( a je děsivé jakékoli množství obětí), ale ještě nikdy nedosáhlo desetinového čísla zahynuvších sovětských lidí a v neposlední řadě jsou také miliony obětí na straně útočníků. Ti také neměli na výběr, myslím to obyčejní" kanonenfutter druhé strany". Buď na frontu, nebo ke zdi. V těžkých dobách je také těžké umět hrát na všechny strany, to jaksi nejde po delší dobu

    OdpovědětVymazat
  12. Kdopak asi pí.Kaslovou k žalobě navedl? V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenka


      Kdybych chtěla uvěřit, že je Zeman geniální superman, skoro bych řekla, že ji k té žalobě vyprovokoval schválně.))))))))

      Zase mu to vyšlo.

      Vymazat
    2. Vlastenka


      Hejvlisti teď mají papír od soudu na to, že byl Peroutka antisemita.)))))
      Kavárna se z toho může posrat a kvičí, že soudci nemají gebír na to, aby mohli posoudit činy tohoto génia.

      Zajímavé je, že soudkyně, která osvobodila ty jejich hovnaře, je podle nich v pohodě a "umělce" soudí "objektivně".))))

      Vymazat
  13. Panove vy to nevite, ale v Americe je vse jinak. Zde je mnoho lidi, kteri si rikaji co chteji a mysli si co chteji.
    Tito lide tvrdi, ze officialni verze vseho, co se Zidum stalo je mylna. Oni priznavaji zidovske obeti Nacistu, ale v jinych cislech.
    Dale rikaji, ze Zioniste jsou vinni spoluucasti na pronasledovani Zidu a uvadeji adresy a jmena Zionistu te doby. Neco na tom asi bude, protoze jsem videl demonstraci Zidu v New Yorku proti Zionistum.
    Mlatili se tam destniky vzajemne a policajti se dusili smichem a nicemu nerozumeli. (Ja take ne.)

    Takze lide , kteri maji radi dejiny ted maji v hlave gulas a nevi cemu verit. Proto je toto thema ignorovano v Americe zatim co v Evrope se ohledne te doby lide stale hadaji..

    Amerika ma take zname osobnosti, ktere Zidy silne kritizuji..Podrzte se stolu ! Nejvice je kritizuje Brother Nathanel - Zid z Brooklinu, ktery se pridal ke stejne ruske cirkvi jako je president Putin.
    Jeho puvodni jmeno je Kepner.
    Zije ted v Coloradu a tanci na parkovisti s krizem v ruce, za velkeho jasotu a troubeni aut.
    Mnoho zboznych Americanu si mysli, ze do neho vstoupil sv. duch a fotografuji se s nim.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  14. na tomto odkazu je o trochu trochu více informací o p.Kaslové, jednomu by se chtělo b...t.
    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/news/kdy-se-media-konecne-pusti-do-exprimatora-kasla-a-terezie-kaslove/

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvice zla na svete dela prodejny tisk a media. Oni vse upravuji podle potreb specialnich zajmu. (Skupiny.)
    Potom vyjde pravda najevo a lide zacnou media NENAVIDET.

    Oni (media) timto jednanim spachaly sebevrazdu. Nejlepe je to videt v Americe. Donald Trump je nejvice negativne onalepkovany clovek v dejinach sveta.
    Zneuzivanim nalepek jako je rasista, Nacista, xenofob, Fasista atd. prislo k tomu, ze kdo tu nalepku nikdy nedostal, tak se citi osizen.

    V Cesku tu "negativni" nalepku ted dostal ministr Babis od Sobotky. Kdyby Sobotka slysel to, co Trump rekl v Arizone po navratu z Mexica o immigracni politice, tak by vedel, ze se musi vyhnout Merkerove na dalku.
    Jsem presvedcen o tom, ze Trump UKOUSNE Merkerove hlavu, pri prvni prilezitosti, ktera se naskytne..

    Toto hnuti , revoluci, ktera zachvatila Ameriku by nikdo z ceskych autorit nemel podcenovat a media by ji nemela v zajmu statu cenzurovat.

    Spor ohledne Peroutky vyhral president Zeman - uplne !
    honolulu



    OdpovědětVymazat
  16. Možná nás Zeman ještě překvapí. Evropa je dnes opravdu na rozcestí a chybný krok může skončit v podstatě vymazáním celých národů. Včetně toho českého. Nevidím dnes vůdce, který by se dokázal tlaku Bruselu a Berlína vzepřít. Sobotka s Babišem jim dokonce tlačí káru. I když vydávají různá prohlášení, skutečnost, že se za naše peníze připravuje přijetí prvních tisíců migrantů jasně naznačuje jejich skutečné úmysly. Nechat u vesla takové arcilotry může znamenat konec českého národa. Nedivil bych se, kdyby Zeman, místo na prezidenta, kandidoval znovu do parlamentu. A bez šancí by rozhodně nebyl.

    OdpovědětVymazat
  17. Zdá se, že se Nova republika mění v antisemitský blog. Podobná situace jako před oběma válkami - všemu jsou vinní Židé. Piší to takto nerád a doufám, že ta třetí válka nebude. Připadá mě ale, že lidé, kteří tak basní o tom, jak Židé jsou vinní všemu zlu v kapitalistickém světě jsou jak Adolf Hitler, kterému se nedá upřít inteligence jako mnoha psychopatům, které přitahuje moc a tím pádem vysoké posty /doktor věd Koukolík/. Ono tito lidé také operují masou dat - pravděpodobně stejně jako Adolf Hitler v Mein Kampf. Když člověk chce něco dokázat, dokáže vše - viz píseň o kartách a Ježišovi. Mein Kampf jsem nečetl. Ono na to, aby člověk zaujal ke všemu správný postoj, musí tento postoj mít a priori. Člověk, který má srdce na správném místě bude spíše číst marxistickou a vůbec literaturu se sociálním nadechem, kdežto člověk z nějakého důvodů zlomen již v dětství bude vyhledávát literaturu a podobné názory, které měl Adolf Hitler - názory - svět patří těm schopným, učel světí prostředky /obdivovatelem Machiavelliho byl i Adolf Hitler/, sociální darvinismus - to je bezpochyby názor správný. Lidé, kteří zde demonstrují názory o špatnosti Židů jako národa, měli by se nechat vyšetřit - nebo se nenechte vyšetřit a podepisujte se klidně "Adolf Hitler".

    OdpovědětVymazat
  18. Převzato z tisku:Kdo sdělí, že Peroutkovu dceru Evru si vzal za ženu Richard Bienert ml.,
    syn Richarda Bienerta st., který byl dne 19. ledna 1942 jmenován v
    protektorátní Krejčího vládě ministrem vnitra.Od 12. března téhož roku byl
    zároveň náměstkem ministerského předsedy. Nakonec se 19. ledna 1945 stal
    krátce do 5. května 1945 i předsedou vlády. Zároveň s funkcí
    protektorátního premiéra vykonával stále i funkci ministra vnitra. Jako
    jeden z mála (bylo uděleno cca. 30ks) obdržel vysoké protektorátní
    vyznamenání - Svatováclavskou orlici I. stupně se zlatým věncem. Byl také
    členem delegace, kterou koncem dubna 1945 vyslal K. H. Frank na Západ s
    nabídkou separátníh o míru a společného boje proti SSSR. Dne 31. července
    1946 byl Národním soudem odsouzen za kolaboraci s nacisty. Dne 12. května
    1947 byl těžce nemocen podmínečně propuštěn a dožil v ústraní bez nároku na
    jakoukoliv státní penzi. A Peroutkova vnučka Tereza Kaslová žalující stát
    za výrok prezidenta ? Skandál kolem bývalého primátora Jana Kasla
    (mimochodem toho, který podporoval krádež pražské vody pro firmu Veolia) a
    jeho manželky Terezie neutichá. Ve výčtu sponzorů, kteří podporovali
    Nadační fond Ferdinanda Peroutky, který Kaslová v roce 2000 založila, jsou
    jména firem, které zároveň dostávaly zakázky od města. Zneužívala Kaslová
    vlivu svého manžela při získávání finanč ních prostředků pro svůj fond,
    nebo jednala nezištně, jak tvrdí ? Jistě že zneužívala. Chtělo by to více
    vědět, více znát obě strany mince. Nic není takové, jak se jeví. *
    A "strážní psi demokracie", zástupci druhé nejstarší profese? Poslušně lížou
    kolaborantům řiť (čest výjimkám).KASLOVI,že se nestydíte!?


    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/news/kdy-se-media-konecne-pusti-do-exprimatora-kasla-a-terezie-kaslove/

    OdpovědětVymazat
  19. O co si vnučka řekla to i dostala. Měli ji kavárenští škodilové poučit, že to má nechat být, protože lépe by bylo článek nalézt, nežli to, aby nohsledi jej zašantročili a znemožnili jeho nalezení, takže při jeho hledání musela být objevena řada článků poškozujících autorovu pověst podstatně více, než ten o gentlemanství Adolfa. A to její odvolání jen může potvrdit přísloví, čím vice se v hovně šťouráš, tím více to smrdí. No - a ta cena Peroutky, to je nyní fakt náležité ocenění, jaké by si zasloužili téměř všichni naši novináři. Hromadně. L.P.

    OdpovědětVymazat
  20. Ceska republika nema zatim zadnou osobnost, ktera by mohla ohrozit postaveni presidenta Zemana. On je znamy po svete a oblibeny, pro svoje samostatne mysleni/chovani a prosazovani zajmu sve zeme.

    To ze jsou mu cenzurovany informace a projevy Donalda
    Trumpa. To, ze ma ke cteni New York TIMES a nevi o konkurenci tohoto platku , je docasna sabataz proti jeho orientaci o deni v Americe.

    Cenzura uz dosla tak daleko, ze ani cela ceska vlada nema zadnou predstavu u mnoha vecech, napr. o nemoci jeho opozice v suknich, ktera se nesmi jmenovat jako nemocna.

    T.j. zbytecne zlo, protoze nikdy nikdo, by ji zraneni nevycital , kdyby to Google nezablokovalo.
    Tomu zraneni stejne rozumi pouze doktori.

    Cele deni v Americe dela starost mnoha lidem. Drive se lide fackovali, ted se strili a je to denne, vzdy nekde jinde.
    Hlidejte Ameriku pozorne 8. listopadu ! Bude to mit vliv na vasi budoucnost.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  21. Jen aby Ameriku zase nehlídal Nejvyšší soud státu Florida jako před 16-ti lety.

    OdpovědětVymazat
  22. 20:51 zde mate vysvetleni Kopecky. Florida mela nekolik velkych politickych prusvihu. Nejzajimavejsi z nich zaridil podvodnik, ktery machinaci pri volbach oklamal Zidy z vychodniho pobrezi Floridy.
    Na zaklade tohoto podvodu Zide omylem volili toho, kdo je nemel rad..

    Dnes se to stat nemuze. Vse je hlidano a kontrolovano.
    Krome toho Zide nejsou policky kompaktni a nejchytrejsi z nich jsou na strane Trumpa. Vede je Stephan Muller.
    Ti kteri jsou na strane Hillary vede Bill Kristol, ktery vede take Neocons.

    Panove, vsude ve svete je nejake napeti, ktere nejde vysvetlit. To neni pouze v Americe. My vsichni zijeme ve velmi zajimave a nebezpecne dobe.
    UFOuni jsou hlaseni ob den a vlna nasili zachvatila nektere mista v Americe.
    V mem okrese je klid, (diky Bohu, policajtum a tropickemu horku..)
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  23. 22:49 KOPECKY - Mnoho lidi se tomu smalo a byly toho plne noviny i v jinych statech. Zide vzdy, (a ne pouze Zide) uz tradicne, voli jako organizovany volebni blog a nekdo toho zneuzil.

    Ale jinak - vzdy kdyz jsi blizko me, tak mam dojem, ze jsem slapl do HOVNA ! Vsi arogantni primitiv, ktery o techto vecech vi vice nez ja i kdyz jsi daleko. Vysteknes odsudek, nebo nadavku jako minule a nejsi schopny argumentu.
    Kterou jinou volebni aferu mas na mysly ? Bylo jich zde nekolik, ale zadna nebyla tak neobvikla.
    Rekni mi Tvuj blabol a prestan SOUDIT tlamo sprosta, nebo budez souzen. To Te nenucili v tom kostele, kde je obraz Mongolu na Morave 1241, jak se chovat ?
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane, evidentně nemáte nejmenší ponětí, o čem je řeč: https://en.wikipedia.org/wiki/Bush_v._Gore#Critiques
      JK

      Vymazat
  24. Panove ! Pokusy o zmanipolovani vysledku voleb se deji pravidelne.
    V nasem okrese je proto ustanovena komise, ktera to ma hlidat.
    Tyto nasledujici volby jsou snad nejdulezitejsi, jake kdy byly. Lide z obou stran sleduji vse co se deje intenzivne.
    Prijde-li ke zmanipulovani, tak to nebude zde.
    Kocim na tomto webu, citim se jako nekdo, kdo spadl do HNOJE, mluvil jsem tam s prasetem, ktery ukradl nekde ceske jmeno - Kopecky.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sláva Bohu, že končíš. Doufám jen, že nekecáš jako obvykle. Ten hnůj sem nosíš ty. Už jsi zralý aby tě tu opravdu začali mazat. Když trpíš nutkavou exibicionistickou verbální inkontinencí, tak si vem Pemrsky a nezasírej tady diskusi. Nebo si jdi slintat mezi ostatní senilní dědky na Flóóridě. Bye bye.

      Vymazat
  25. (Honolulu 0:10)
    Pane,
    to, že jsem něco z Vašeho strejcovského povídání označil za blábol, nemusíte přece vůbec brát jako osobní útok, nebo ano?
    Mylně jsem předpokládal, že záležitost s volbami Bush vs. Gore v listopadu/prosinci 2000 je notoricky známá a odkaz na Supreme Court dostatečně jasná.
    Vy ale ve svém chvatu hledáte něco zvláštního nebo barvitého, čím byste nás neinformované Evropany obohatil.
    Nehodlám Vás, ani nikoho jiného, kvůli tomu častovat nadávkami jako např. Anonymní 5. září 2016 3:54.

    Trochu mne ovšem mrzí, že patrně také máte sklon věřit pohádkám o Židech. Vězte, že jsem (ač "gój") skoro 10 let pracoval v americké židovské imigrační organizaci, tedy takříkajíc "posílal tam k vám nové krajany". Možná snáze pochopíte, že se o "roli Židů v zákulisí světových dějin" nehodlám vybavovat.
    To je ostatně jediná spojitost s článkem, pod kterým tu píšeme. Není dobré pomáhat šířit nacistické myšlenky a toleranci k nim - ani v Čechách, ani v USA. Vždy a všude se najde dost lidí, kteří si k nim najdou cestu sami.

    S pozdravem "za všechnou můžou cyklisti" -
    JK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:39 Omlouvám se za svůj příspěvek 3:54, který honolulu mohl považovat za váš. Ale už mi opravdu svými sprostými útoky na vás zvedl žluč. Ostatně když se podíváte na jakoukoliv jeho reakci i na malé zpochybnění jeho "pravd" tak si uděláte představu o kvalitě jeho "analýz". Šašek je chvilku zábavný, ale když se vnucuje pořád, začne být nesnesitelně otravný. A na hrubý pytel patří hrubá záplata.

      Vymazat
  26. Kopecky vy osle stary a privilegovany , byla mi smazana odpoved a duvod utoku na Vas za Vase chovani.
    Tak me ignorujte kdyz vam nesmim odpovedet.
    HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Já vám naposled říkám, že mne neznáte, vy osle. Máte nějaké bratry?"
      "Poslušně hlásím, pane lajtnant, že mám jednoho."

      Vymazat
    2. "To bych rád viděl, vy mořské prase, co si
      asi teď' myslíte:"
      "Poslušně hlásím, že já vůbec nemyslím:"

      Vymazat
    3. "Všichni jsou dobytek a hnůj, a jediné budou-li bojovat statečně za císaře pána, mohou se vrátit do lidské společnosti a po válce jim bude odpuštěno, že se chtěli dostat z vojny a simulovali."

      Vymazat
    4. Jinak musím potvrdit, že Vaše odpověď byla smazána. Trochu mě to překvapilo, protože tu zůstávají daleko větší sprosťárny. Tu odpověď jsem si přečetl na e-mailu, ale tady jsem ji nenašel.
      Máte ale recht, když mi navrhujete, abych Vás ignoroval. To je první rozumná věc, kterou jste tu napsal.

      Vymazat
  27. 14:28 kdo Vas nuti me cist VLEZPRDELKO ?
    honolulu

    OdpovědětVymazat

Reklama