Reklama

.

.

pátek 23. září 2016

„Zeman je nula“ a Fendrycha vyměnili

23. 9. 2016    RadimValenčíkPíše
Komentáře Martina Fendrych většinou mají hlavu a patu, i když s jeho názory a jejich vyzněním nemusíme souhlasit. Když jsem si však přečetl jeho úlet nazvaný "Zeman je mezinárodní nula. Spojeným národům může navrhnout cokoli, třeba let na Mars" z 22. září tohoto roku, napadlo mě nejdříve, že nám museli Fendrycha vyměnit, nebo že ho někdo paroduje.


Když se pominou všechny řeči kolem, celý článek sugeruje čtenáři jednu jedinou myšlenku:

Ať (vy Češi) říkáte (třeba i ústy svého prezidenta a spatra) cokoli, i když budete mít pravdu a argumenty, jste nuly a nikdo vás nebude poslouchat, nic neovlivníte. Bída české diplomacie je v tom, že se před mocnými tohoto světa a jejich lžemi neohýbá ještě víc a víc."

Nevěříte? Tak si přečtěte celý text Fendrychova článku. Ovšem ještě před tím si poslechněte nepříliš dlouhý Zemanův projev v OSN a – pokud možno – ho porovnejte s Obamovým, který byl přednesen o několik málo hodin dřív, viz:

z nich vidět, zde jsou odkazy:
Obamův projev (videozáznam celého projevu k prokliknutí cca v polovině článku, od čtvrté minuty cca 44 minut, český překlad):
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1913279-obama-v-osn-ti-kdo-stavi-zdi-za-nimi-nakonec-skonci-sami
Zemanův projev (13 minut):
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/1914785-projev-prezidenta-zemana-na-valnem-shromazdeni-osn

Nyní text Fendrychova článku (z technických důvodů krátím, ale vše podstatné tam dávám), ve kterém tučně zvýrazňuji to nejdůležitější:

Byla řeč Zemana v OSN ostuda? Ani to ne. Byla to jeho chvíle a šmytec. Prázdnota. Vzbuzoval lítost, jak tam řečnil bez papíru a bez významu...

...Nestačí přijít do OSN a vykládat, co by se mělo. To je stále ještě jen velké nic. Na takovém programu se musí pracovat. Musí do něj být stoprocentně zapojena celá česká diplomacie. Prezident, premiér i ministr zahraničí by na tom museli dřít. Vyžadovalo by to měsíce usilovné aktivity, cesty, přesvědčování, vysvětlování.

Ale ještě něco: zásadní je osoba navrhovatele. Aby jí bylo na mezinárodní scéně nasloucháno, musí být důvěryhodná, respekt budící, ctěná. Politici nejen stálých členů Rady bezpečnosti OSN by o ni museli stát.

Jakou reputaci má ve světě Zeman? Protože tady jde o svět, ne o výjezd na Vysočinu. Ví se o něm, že podporuje ruskou okupaci Krymu a účast Kremlu v hybridní válce na Ukrajině. Západ má opačný názor. A Čína? Že by ta podporovala Kreml v jeho hegemonii? Jistě ne.

Není vítán u západních státníků. Nemá šanci dostat se k americkému prezidentovi jinak než při společné recepci. Váží si ho čínští komunisté? Prý uznávají zásadní postoje. I u svých soupeřů. Ne poklonkování. Váží si ho Putin? Za co? Že mu kývá? Vyvolává toto úctu u mocných?

Zeman zakázal přístup na Hrad americkému velvyslanci Andrewovi Schapirovi. Ten v dubnu 2015 řekl, že účast české hlavy státu na ruské vojenské přehlídce, kde bude jako jediný vůdčí představitel Evropské unie "stát na pódiu, sledovat vojenský pochod, když ta armáda vlastně destabilizuje jeden ze států sousedících s EU", je možná "prekérní". To stačilo. Zeman se urazil.

Pro Západ je těžko srozumitelný jeho postoj k uprchlíkům ("ani muslima"). Pochybné jsou jeho vstupy do prezidentské kampaně v Rakousku a USA. Ne že by něco ovlivnil. Zeman je mezinárodní nula a tomu odpovídá jeho vliv. Jde o to, že "se to nedělá". Přijal na Hradě Norberta Hofera, ač se rakouská volba bude opakovat, a prohlásil, že být Američan, volil by Donalda Trumpa.

OSN přesně vystihlo českou "repelentní" taktiku: odpudit uprchlíky předem. Prezident Zeman je v tom mistr.

Dělá diplomatické boty. Při návštěvě krajanského domu v New Yorku oznámil, že Hynek Kmoníček, ředitel zahraničního odboru Kanceláře prezidenta republiky, bude velvyslancem v USA. Že již podepsal jeho pověřovací listiny. Pěkné. Potíž tkví v tom, že Kmoníček zatím nedostal takzvané agrément, schválení svého postu od americké vlády.

To se zase nedělá. Zeman nutí Američany, aby přijali výběr jeho člověka. Kmoníčkovi to může uškodit. Podobně se Zeman zachoval i loni při návštěvě papeže. Svatému otci představil ředitele hradního protokolu Jindřicha Forejta jako "budoucího velvyslance ve Vatikánu".

Dělá si, co chce. Podporuje autoritativní režimy. Není v západním světě uznáván. Nemá dobré jméno. Není to Havel, ale ani Kiska nebo Gauck. A ty dva by zřejmě ani nenapadlo radit OSN, jak má zatočit s mezinárodním terorismem a že je potřeba nasadit drony...

Český prezident převrátil naši zahraniční politiku. Ukončil důraz na lidská práva. Přišel s "ekonomickou diplomacií". (Otevřít se Číně, nekritizovat ji za porušování lidských práv, zrušit sankce proti Rusku za anexi Krymu atd.) Ale boj proti terorismu souvisí mnohem víc s lidskými právy, jež jsme tak snadno opustili, než s ekonomikou.

Byla řeč Zemana v OSN ostuda? Ani to ne. Prostě to byla jeho čtvrthodinka a šmytec. Nula. Prázdnota. Kdyby navrhl výlet na Mars, mělo by to stejný účinek.

Vzbuzoval lítost, jak tam řečnil bez papíru a bez významu, a za rok to zřejmě bez sebemenší reflexe a s velkou sebezálibou zopakuje. Smutné. Pokud někdo mluví o marginalizaci či tragickém úpadku české diplomacie, má svatou pravdu.


Viz: http://nazory.aktualne.cz/komentare/zeman-je-mezinarodni-nula-osn-muze-navrhnout-cokoli/r 6a9a0ae080ac11e6bc7c0025900fea04/

Pohled, který na současné dění vrhl M. Fenrych prizmatem rozboru a hodnocení Zemanova projevu v OSN, považuji za ryzí extrakt mnichovanství. Ano, žijeme v době mnichovanství a v těchto dnes si připomínáme (doufám, že zatím ještě neslavné) výročí "Mnichova 1938". Ale takto podlehnout?

Ať se to mocným tohoto světa (slouhům degenerující a rozpadající se současné globální moci, která jde od jedné prohře ke druhé) líbí nebo ne, Zeman jim "nastavil zrcadlo" (nebojím se tohoto slova, tady je zcela na místě, v této naší současné "vesničce střediskové"). Zrcadlo jejich pokrytectví a prázdnotě.

Uvědomujeme si vůbec, kam až to zašlo? Pokud jste si vyslechli projev amerického prezidenta Obamy, tak si jistě vybavíte, jak brojí proti zdím či plotům, které mají bránit příchodu migrantů. Ale nejslavnější a největší plot je přece právě v USA a budoval se i za Obamy. Tento plot se dostal i do Wikipedie:

"Jedním z nejznámějších projektů společnosti Betafence je bezpečnostní plot mezi Amerikou a Mexikem, který brání přistěhovalcům ve vstupu do Ameriky", viz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Betafence

A snad ještě:
"Kontroverzní oplocení na americko-mexické hranici začíná přinášet první výsledky. Na některých úsecích hranice s největší ilegální migrací na světě kleslo pašování lidí a drog o třetinu."
http://www.rozhlas.cz/zpravy/zahranici/_zprava/396828
"Hranice těchto dvou států se táhnou přes 3200 kilometrů. Skutečný plot a zdi přitom zabírají asi tisíc kilometrů. Zbytek střeží pohraniční stráž a složitá soustava čidel a bezpečnostních kamer. Americké daňové poplatníky přišlo toto monstrum na 1,2 miliardy dolarů, dalších 50 miliard pak v následujících letech padne na údržbu, provoz a případné rozšiřování plotu. - I přes astronomické náklady se však výstavba plotu těší stále velké podpoře napříč veřejností. Pro další rozšiřování se opakovaně vyslovuje kolem 70 procent lidí."

http://zpravy.idnes.cz/v-usa-plot-proti-uprchlikum-funguje-d7g-/zahranicni.aspx?c=A150629_145931_zahranicni_ert
Obama pro podporu nekontrolovatelné migrace a odmítání plotů či zdí mluvil tak srdnatě, že se to dostalo do titulků "našich" hlavních medií:

IDNES: "Kdo chce stavět zdi, sám za nimi skončí, varoval Obama OSN"
Viz http://zpravy.idnes.cz/776-valne-shromazdeni-osn-new-york-obama-dya-/zahranicni.aspx?c=A160920_173349_zahranicni_aba
ČT:"Obama v OSN: Ti, kdo staví zdi, za nimi nakonec skončí sami"

Viz: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1913279-obama-v-osn-zive-svet-stoji-pred-volbou-zda-jit-dal-cestou-spoluprace-nebo-se-rozdelit
Atd...
Co vy na to, Martine? Není toto už příliš silné kafé? Globálně užitečnější (slouhovštější, mnichovanštější) je lepší trefovat se do Zemana?

Tleskat špičce globální pokrytectví a z našeho prezidenta, který se nebojí "nastavit zrcadlo" úpadku, pokrytectví, slouhovství, absurditám dělat nulu? – To jsi Martine hodně klesl... Nebo jsi jen dočasně "ujel"?

Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/3856-zeman-je-nula-a-fendrycha-vymenili.html

41 komentářů :

  1. Je to zásadní poklesek US demokracie,jejíž je Fendrych odénkem.
    V normální demokracii se jiný názor pěstuje, aby mohl být oponován, ve Fendrychově podání je každý jiný názor nepřátelský a když onen názor má slyšení i u hlav pomazaných, je protějšek vlastně bez hlavy.
    Do toho všeho zapadá jakási informační válka, co je vlastně prohraná válka, protože informační nesmysly se nedají ujmout. Goebles kdysi zblbnul masy, protože držel lidi u huby totálně. Předstírat demokracii a přitom lhát, dnes nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předstírat demokracii a přitom jednat a chovat se totalitářsky a lhát, je dlouhodobě neudržitelné. Překrucovat a zamlčovat nehodící se informace, při zahlcení informačního prostoru zhovadilostmi, v těžkém právním marasmu, ( 13 bodných ran, 3 z toho do srdce a ona to sebevražda) to má být demokracie?Notabene při absenci v zajišťování základních lidských potřeb - práce placené ve stanovených termínech, bydlení pro každého (při neexistenci nezaměstnaných a bezdomovců). Stále viditelnější zesilování totalitních praktik, které tak dobře známe z doby minulé a bájit o tom, jak skvělá je ta demokracie a svoboda a jak je povinností vnutit ji do všech zemí třeba i humanitárním bombardováním. A za tu skvělou svobodu, jak pravila poslankyně TROP 09, by stála i atomová válka s Ruskem. S demokracií na věčné časy a nikdy jinak.

      Vymazat
  2. President měl při svém vystoupení zcela pravdu! Věřte nebo ne, ale na Zemanově "proklamaci" jsou v dnešní době postaveny vyspělé armády na celém světě. Při (nedej bože) válce je první úkol armády VYŘADIT z provozu všechna řídící a velitelská centra protivníka!!! Je to zákonitost úspěšné likvidace protivníka a eliminace zbytečně vysokých ztrát vlastnícho vojska a techniky.

    Je zde jeden velký problém: Koho by tím OSN měla pověřit!
    USA? Neno USA a NATO? Je to sice možné, ale nic by se nezměnilo, protože ty "dvě " společnosti by hájily PŘEDEVŠÍM SVÉ ZÁJMY a to jak vojenské, tak ekonomické a politické! Nikdo jim nevěří
    Nebo snad RF a Čínu? Vždyť je to jen obrácená strana té samé mince!

    Nejideálnější by bylo UVALIT přísné a tvrdé EMBARGO na ty státy, které tento terorismus podpotují buď přímo zbraněmi nebo finančně, a nebo nepřímo jakýmikoliv "dodávkami byť přes "prostředníky", které teroristy udržují "životaschopné".

    OdpovědětVymazat
  3. V politice platí zásadní otázka: Jménem jaké ekonomické moci mluvíte? Kolik máte prvotřídních divizí, špičkových letadel a raketových mezikontinentálních nosičů, bojových lodí, atomových hlavic..... ? Proto jsou třeba i podiven Obama a pan Putin autoritami první třídy, zatímco president s vykradenou, zadluženou zemí s armádou vedenou komediantem je brán jako zástupce "mocnosti" obdobné Monaku, Lucembursku, Pobřeží Slonoviny, či Haiti. To ale neznamená, že president Zeman nehovořil moudře a správně. Nemá ovšem sílu protlačit věci silou. Prosté, milý Watsone.

    OdpovědětVymazat
  4. Přání M. Fendrycha jsou "otcem myšlenky". Té jeho samo sebou a jeho vidění světa ve zpětném zrcátku. A těžko lze považovat za minus, že M. Zeman "nebyl u Obamy". Co by tam proboha dělal? Šel by si snad pro instrukce, jak dále decimovat Evropu, jak to dělají někteří jiní evropští "politici"? Zatímco USA káží vodu, samy pijí víno. A to neplatí jen v případě té jejich zdi. Stačí se podívat na rozvoj jejich obchodu s Ruskem, zatímco Evropě ordinují sankce proti Rusku. A tak lze pokračovat. To, co bych ale považoval spíše za slabinu projevu M. Zemana je to, že se nezabýval blíže příčinami vzniku situace v Evropě, nýbrž jen řešením jejích následků. Mám tím na mysli skutečnými příčinami, a to od počátku jejich vzniku, nejen potíráním terorismu. Pak by ovšem vzbudil skutečně velkou pozornost (ze strany potrefených logicky negativní). To by potom byl teprve u nás křik a spílání ze strany návštěvníků pražských kávových osvěžoven. Takto přednesený projev M. Zemana až tolik nevybočuje v zahraničí z řady. A u nás je to jedno, protože ať udělá M. Zeman co chce, vždy to bude u "kavárníků" špatně. Ještě že má prezident svůj vlastní rozum, byť s některými jeho názory nesouhlasím. Jako prezidenta a osobnost ho však respektuji, což chybí některým dalším spoluobčanům, kteří si neuvědomují, že znevažují takto institut prezidenta jako součásti demokratického systému u nás (kterým se v jiných případech tak rádi ohánějí) a že se to obrátí v budoucnosti proti jakémukoliv nástupci M. Zemana.

    OdpovědětVymazat
  5. Co se to tu deje ? Vsichni mluvi o Fenrychovi ?
    Zase nekdo zavidi uspech presidenta Zemana.
    To je strasne srandovni.

    Kdyz jsem v mladi pracoval v Africe, tak na me curali opice ze stromu a strasne jecely. Protoze jsem byl zariva ozdoba civilizace.

    Vule Bozi zaridila, ze Zeman je president a Fenrych je ten zavistivy zivocich na strome.
    At zije Donald Trump a kamarad Donalda Trumpa , president Zeman.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  6. Mr.Obama by si mohl přečíst něco od jeho krajana, Marka Twaina, například toto: "Čím více je země sebevědomější, tím víc hlupáků unese."
    A něco od Oscara Wildea: "Američané se od barbarismu dostali k dekadenci, bez toho aby poznali civilizaci." Morave

    OdpovědětVymazat
  7. Bagážista a feťák z RVHP jak říkají ostravácí veškrnovu letišti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jen poctivý bagážista.Mezi přijatou a od Fendryhca odevzdanou bagáži prý byl rozdíl ve váze i hodnotě !

      Vymazat
  8. Jak to mám udělat aby ten můj názor byl ten jedině správný. Když budu stranit Fendrichovi tak mě nebudou mít rádi jeho oponenti, když budu stranit oponentům Fendricha tak mě nebudou mít rádi Fendrichovci a když řeknu svůj nestranný názor, který nebude korespondovat s oběma těmito tábory tak mě nebudou mít rádi oba dohromady. U nás se nekoná věcná diskuse s připuštěním názoru druhého naprosto v ničem a naprosto nikde. Kde je to demokratické: Nemusím s tvým názorem souhlasit ale udělám vše proto, aby jsi ho mohl vyjádřit. Stále platí: Kdo nejde s námi jde proti nám.

    OdpovědětVymazat
  9. 11:40 - Kdepak pane, my jsme klesli hluboce pod dekadenci. My jsme v dnesnich dnech DEPLORABLE ! To slovo zahrnuje 20 nejhorsich nadavek ohledne charakteru v anglictine.
    To nam rekla Hillary, s pohrdanim v hlase.
    Druhy den se slozila na ulici. To byl asi nejaky trest od vyssich mocnosti, nebo zase snupala lepidlo ?
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  10. Fendrych je kolaborant a demagog , bůh ví kým placený.Jeho komentáře jsou jedna perla vedle druhé. Nebýt Zemana ,Putina,Babiše tak nemá o čem psát.Perlicky jsou i jeho prouprchlické žvásty,kde kárá Cechy za jejich většinový postoj k "uprchlíkům".Ono to celé aktualne.cz je jedna velká žumpa a číst různé
    Lipoldy,Urbany,Uhly,Holomky, Stehlíkové atd.na to musíte mít žaludek. Další kapitolou jsou diskutéři pod blogy a nicky jako např.Mephisto,Pavel Kolařík,Jana Pechová,Catch22,Cynyc a další ... no posuďte sami.

    OdpovědětVymazat
  11. A co říkáte pane Valenciku usatemu generálnímu řediteli knihovny ? Prezident prý "poučoval" evropské politiky !!

    OdpovědětVymazat
  12. Vzpomínám si na film Mokrá záda promítaný v 58 roce, jak tam po běžencích z Mexika na hranicích USA střílely jak po zajících. Holt demokracie není pro každého.

    OdpovědětVymazat
  13. Fendrych je hajzl a debil v jedné osobě.Má úplně vylízaný mozek nebo v mozku má hovna. Tohoto blbce bych pověsil na nejbližší pouliční lampě pro výstrahu ostatním zrůdám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuďte tak přísný.Fendrych není blbec,ale je-
      ho posláním je šířit lži,které dostane napsané.
      Je za to placen a zřejmě velmi dobře,když lže
      bez uzardění.Jen je jeden z mála,který odpoví
      na mail.Většina těch správných se neozve.
      Petr Majevský

      Vymazat
    2. A teď si představte,
      že tento lidsky odporný člověk, s věčným úlisným šklebem ve tváři, má 4 děti...

      CO z nich asi vyroste si doplňte sami.

      Vymazat
    3. 19:35 - proto by i dnes mělo svůj nezpochybnitelný smysl ono známé hlášení z amplionu v jistých dobách: "... bude zastřelen s celou svou rodinou!"

      Vymazat
  14. Mavis M. Hill a M. Norman Williams napsali před lety knihu o procesu koncentráčníka, gynekologa Deringa, proti spisovateli L. Urisovi, autoru knihy Exodus. Budí ve mě asociace, vzpomenu-li proces vnučky koncentráčníka Peroutky proti Kanceláři presidenta ČR... Paní soudkyně tuto knihu zřejmě nečetla. Navíc, na rozdíl od Dereinga, obdivoval Peroutka Adolfa ještě na svobodě. Pro ty co knihu nečetli: Žalovaný výrok byl v Deringově případě hrubě nepravdivý, ovšem vzhledem k okolnostem nedošlo k větší újmě na jeho cti, než šlo vyjádřit odškodným ve výši té hodnotou nejmenší (tehdy) britské mince - půlpence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to kdysi nafilmováno jako TV hra "Půlpenny" se skvělými Karlem Högerem, Vladimírem Rážem, Danou Medřickou, Janou Hlaváčovou a dalšími. Bylo to velmi působivé a divácká obec o tom druhý den v práci a na školách dost diskutovala.
      KR

      Vymazat
  15. Frendrych napsal pravdu. Zeman nebyl jak je jeho zvykem ozraly a jeho kvakani si nikdo nevsiml. Takze ostuda to nebyla a zaplat panbuh.

    OdpovědětVymazat
  16. 15:31 Neber božího jména nadarmo hovnomozku!

    OdpovědětVymazat
  17. Čtyři děti se dají uživit i jinak, než psaním nadiktovaných urážek hlavy České republiky.
    Svým postojem k národu, z něhož vzešel, Fendrych uráží svoje předky a svým dětem krade budoucnost.
    Můj názor na tohoto člověka vznikl daleko dříve, než tento kontroverzní článek. Náznaky jeho špinavého vazalství čpí totiž ze všeho, co napíše.

    OdpovědětVymazat
  18. Celý problém v hodnocení projevu Zemana v OSN je pouze v nás - hodnotitelích. Někomu projev voněl, někomu smrděl a mnozí ani žádný odér nezaznamenali. Typický projev duality názorů v praxi. Názory sluníčkářů, vítačů a kavárníků jsou v rozporu s názory konzervativců a vlastenců. A tak je to v pořádku, protože si jen nadáváme, důrazně vysvětlujeme a obhajujeme jen tu svoji správnou a pravdivou vizi světa. Možná občas padne nějaká facka, ale nevraždíme se jako na Ua, nebo v USA, nepadají nám tu letadla, ani nebouchají bomby a nelétají kusy lidských těl. Prostě český smrádek, ale teploučko, tak si to "nezkurvěme" nějakými extra dogmatickými a fundamentálními postoji!!

    Ač Fendrycha nemusím, tak s ním souhlasím, že Zemanova proklamace v OSN je předem odkázána k zapomenutí. Úvaha autora příspěvku "Anonymní 23. září 2016 11:08" je velmi přesná a trefná. Prostě takhle svět stojí. A opilec Veškrna byl mezinárodní "autoritou", protože byl zákulisím vybrán a závislými politiky postrkován, aby mohl úspěšně rozebrat zbytky sociálního státu a připravit půdu pro přechod národa do EU a k jednošikovému pochodu do NWO. Zeman tomuto trendu (ať nevědomky, nebo záměrně) vzdoruje a proto NIKDY nebude jeho slovům na mezinárodní scéně nasloucháno. Byť by se měli do kamene tesat!!

    Mír s námi!
    Ferro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava Ferro 23. září 2016 16:33
      "Byť by se měli do kamene tesat!!" Samozřejmě mí znít: Byť by se mělA do kamene tesat!!

      Ferro

      Vymazat
    2. Důležité je,že Zeman řekl něco v tom smyslu,že se musí celý svět spojit proti terorismu,který jej sužuje a hlavně jeho řídícím centru a zničit jej a kdo má mozek a ne kus lejna ví,že tím myslel USA a když nemyslel,tak to stejně tak chápat bude,protože je to holý fakt....

      Vymazat
    3. 16:33 Zřejmě se Ferro mýlíte v tvrzení, že
      "Zeman tomuto trendu (ať nevědomky, nebo záměrně) vzdoruje a proto NIKDY nebude jeho slovům na mezinárodní scéně nasloucháno."
      To by Fendrych ale i jiní, tak "neřvali" ...
      L.S.

      Vymazat
    4. To L.S. 23. září 2016 18:27

      Mohu se mnýlit, neb nic lidského mi není cizí. ALE:
      Fendrich jako bývalý náměstek MV a nyní tzv. investigativní hlídač demokratůry sice není politik, ale mohl by tušit, nebo možná i ví, jakými cestami, způsoby, kým a kam je svět veden. Vycházejíc z předešlé premisy a z jeho článků podporujících islámskou okupaci E, dehonestujících úsilí RF a Putina o udržení míru a naopak adorace Obamy, Merkel a spol. mi jej jednoznažně řadí do party globalistů a podprovatelů NWO. Právě od něj mne povik vůči Zemanovi vůbec nepřekvapuje. On je to takový prvoplánový Martin.

      Mír s Vámi!
      Ferro

      Vymazat
  19. Byl jsem zvědavý na poslední projev Obamy v OSN, ale docela jsem se zhrozil jeho zcela dutých slov. Něco tak bezobsažného jsem opravdu nečekal. Vedle srovnání s Obamou je Zeman něco jako premiant vedle záškoláka.

    OdpovědětVymazat
  20. Každý jiný chycený zloděj, který vykrádal na letišti v Praze kufry, by zalezl do kouta a moc by se neukazoval. Po Sametu z něho udělal hlídač krav Ruml svého náměstka na MV ČSR. Tak takový nás od r. 1990 vedou a učí nás nekrást.

    OdpovědětVymazat
  21. stačila mi první a poslední věta : "Komentáře Martina Fendrych většinou mají hlavu a patu,..."
    ..." To jsi Martine hodně klesl... Nebo jsi jen dočasně "ujel"?....
    Pane Valenčíku, člověče něšťastný, kde to žijete ? vy nevidíte, kdo to je ten Fendrych ? Vy jste snad tohoto proradného živočicha někdy uznával ? Pokud si s ním dokonce tykáte, tak mám jen jednu poznámku :- Vrána k vráně sedá, .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:13 Zřejmě jste článek nepochopil, autora napadáte hloupě a zbytečně ... L.S.

      Vymazat
  22. Fendrych je jen nepodstatné hovno v trávě. Trošku zasmrdí a zůstává na místě kam patří, než ho někdo ze slušných lidí rozšlápne.

    OdpovědětVymazat
  23. K anonymnímu z 11:40. Ten Mark Twein je i po 120ti letech skutečně aktuální. Také totiž řekl "Někdy nevím, zda nám vládnou inteligentní lidé a jen si z nás dělají srandu, a nebo dementi, kteří to myslí vážně". To prostě nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  24. Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali. Mark Twain

    OdpovědětVymazat
  25. to že si nějaky fendrych hraje na všeznalka je zname a i proto ho vubec ale vubec nemusim ale tentokrat ma pravdu snad si někdo nemysli že milouš by mohl řidit či dirigovat spojene ušacke staty aniž by o tom hlavni vudcuv stan věděl a s timto koresponduje i světovy nulovy ohlas na jeho herecky vystup

    OdpovědětVymazat
  26. Fendrychův článek byl zcela exaktní, jenom snad maličkost.Školní ruská angličtina naší neomylné nuly byla tou pravou třešničkou na jeho dortu, který vařila puťkova hradní partička.

    OdpovědětVymazat
  27. ,,Soudruhu" Valenčík, má právo s novinářem Martinem Fendrichem nesouhlasit či s ním polemizovat nad jeho předkládanými argumenty a tezemi.
    Prezident,bývalý předseda české vlády a ČSSD Miloš Zeman až donedávna aktivně podporoval politiku Západu a neokolonialismu.
    Zemanova slova a kritika pro mě zní tudíž nevěrohodně.Jinými slovy,prezident Zeman se obratně a pokrytecky veze na současné evropské vlně nacionalismu a pravicového populismu v Evropě.

    OdpovědětVymazat
  28. Milý Radime ! Když jsem si přečetl ten úvodní odstavec "Komentáře Martina Fendrych většinou mají hlavu a patu, i když s jeho názory a jejich vyzněním nemusíme souhlasit. " tak jsem zůstal zaraženě civět ! A moje bezprostřední reakce byla: " To nám někdo vyměnil Radima Valenčíka ! Jinak by pravý Radim nemohl napsat něco takového. Již desítky let narážím na komentáře Martina Fendrycha s jednoznačným závěrem: Nemá to hlavu, ani patu, jsou to jen výplody zneuznaného havloida, dlouholetého nosiče kufrů na letišti v Ruzyni, nyní ovšem "novináře" ve službách USA, který nikdy nevynechal jedinou příležitost podle zaútočit na presidenta republiky ! Co to má, Radime, znamenat ? Jokles.

    OdpovědětVymazat
  29. Pane Touba,autora textu Radima Valenčíka osobně neznám.Znám jeho názory a komentáře,kdy publikoval do Britských listů a mělo to podle mého názoru hlavu a patu.Musím s Vámi jednoznačně souhlasit,že jeho články,které dnes otiskuje Nová republika se nedají číst. Parlamentní listy jsou pro některé komentátory nebezpečně nakažlivé.

    OdpovědětVymazat

Reklama