Reklama

.

.

pátek 7. října 2016

Brutální propaganda, manipulace o ovlivňování voleb ze strany zločinecké České televize



Jiřina Holotová
7. 10. 2016  BezPolitickéKorektnosti

Rychlé ohlasy ze sociálních sítí na odvysílanou „Superdebatu“ Václava Moravce na ČT aneb je třeba udělat konečně pořádek! Lidi už toho mají dost. A jaký názor máte vy? Neukázala nám naopak debata nakonec ty nevolitelné strany?


 

Česká televize lže jak Rudé právo tiskne
Česká televize lže jak Rudé právo tiskne
  • Na ČT1 opět běží veleslavná „předvolební SUBERDEBATA“… Je mi úplně jedno, co kdo v této debatě prosazuje, protože sama debata je NEDEMOKRATIKCÝM NÁSTROJEM sloužícím etablovaným stranám ke zvýšení volebního výsledku a tedy ke znevýhodňování malých politických subjektů před velkými.
  • Tak jsem dnes večer přetrpěl asi nejhorší a nejbrutálnější propagandu ČT v rámci letošních voleb. To co Moravec předvedl bylo neskutečné. Debaty se zúčastnili tři kašpaři, kteří tam neměli vůbec co dělat, vzhledem k tomu, že to divadlo bylo inzerováno jako debata předsedů parlamentních stran. V tom případě tam byli navíc Gazdík, Bartoš a Conchita. Naopak tam chyběl Lidinský. Diváci tam čekali zřejmě již od včerejška, když je déšť vyhnal z adorace Havla na Václaváku. Jinak si nedovedu vysvětlit tu nenávist k Okamurovi, částečně k Babišovi a totální podporu Kalouska, Gazdíka, Fialy a Conchity s Bartošem. Tohle přesně bylo to, kvůli čemu je potřeba nejenom zrušit koncesionářské poplatky ale nekompromisně zrušit celou Českou televizi. Opravdu jsem dlouho nic horšího a ubožejšího neviděl.
  • Je jasné, že se nemůže konat rozumná debata všech stran, protože debata 70 členů je divácky neatraktivní a nemožná. Proto nekonejme žádnou debatu a nechme na voličích, stranách a kandidátech, ať si přízeň mezi voliči získávají sami. Ať si volič vybírá i bez tohoto divadla, které s objektivitou nemá nic společného.
  • Jelikož se ze strany státu jedná o pravidelné narušování demokratického vývoje, budeme podporovat řešení, které bych nazval „Štěpánkovou definitivní metodou“. Štěpánek má poměrně jasný plán, jak nedemokratičnost veřejnoprávních médií napravit a tento plán je jediný možný, jediný demokratický. Zrušit veřejnoprávní média, ušetřit každé rodině přes 2000 Kč ročně.
  • Právě přemýšlím, nač máme veřejnoprávní televizi…. i ty zakázané reklamy tam jsou, jen to není reklama, ale sponzor. A pořady jsou většinou jen pro určitou kastu. Viz ČT 2 (furt je tam válka), ČT 24 furt ty samý obličeje, a na ty další se taky nedá dívat. Jsem se onehdy lekla, že jsem se probudila v roce 1980…..Viz program na ČT 1
  • Ta ČT se už neštítí absolutně ničeho a teď nemluvím jenom o nerovném politickém boji kdy se nemůžou účastnit strany s preferencemi nižšími než 5% Copak tohle je demokracie? VYZÝVÁM VŠECHNY PŘESTAŇME PLATIT POPLATKY ČT
  • Volební superdebata byla skvělá, ukázala skoro všechny NEVOLITELNÉ. Jinak výkon moderátora opravdu ostudný, taková míra promítání osobních sympatií a antipatií do chování vůči jednotlivým řečníkům se hned tak nevidí. Musím říci, že můj otec by se sebral a odešel, tohle už nemá s kulturou ani s tou politickou už vůbec nic společného, opravdu jen aréna pro blbce ve stylu „chléb a hry“. Manipulace první třídy, včetně nenávistných a tupých útoků na Babiše a Okamuru, opravdová arogance moci a pohrdání voliči Českou televizí.
  • Vůbec nechápu, proč v dnešní superdebatě nebyli Petr Mach za Svobodné a Lidinský za (parlamentní stranu) Úsvit, když tam mohli být Gazdík, Stropnický a Bartoš. 
  • Až trapná nenávist k Okamurovi, opakovaná argumentační ubohost k Babišovi a kde je Lidinský? Moravec za zenitem, ale zase komparz jim v ČT funguje na jedničku….
  • Tyhle akce jsou k ničemu, byl jsem tam na superdebatě před eurovolbami… kašpařina a vopruz pro komparz. Osobní prohlídky, dvouhodinové čekání na zahájení a Moravcova předváděčka mne ujistily, že to vše byla jen ztráta času a peněz za benzin a metro. 
  • Já to neviděl. Jediný, co si z toho beru je, že vím, které strany s procenty v průzkumech nad některými pozvanými pozvány nebyly… Myslím, že jako základní dělení, koho nevolit a koho zvažovat je to dobré vodítko.
  •  

64 komentářů :

  1. Na koho nejvíce sočí a útočí - toho volit. Jasné vodítko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ČT a jejich připitomělé presidentské kampani se stal presidentem Miloš Zeman s čímž zřejmě nepočítali. Dobře tomu tak.

      Vymazat
    2. Přesně tak. Dnes dělaj podle TV opravdu jenom imbecilové. Normální člověk s rozmyslem čini pravý opak.

      Vymazat
  2. Bežte prosím volit, ať se nemusíme dalších xlet dívat na ty stejné debilní ksichty a poslouchat ty jejich sračky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Moravec se včera opět vyznamenal.Vlastně nám pomohl se rozhodnout, koho budeme volit.Volím SPD! a doufám, že nás bude více.Takové komentátory jako jsou v ČT aby vzal čert.To není Česká televize a čeští redaktoři, to je jen ostuda národa a je jen na nás, jak dlouho nám v televizi .Tak a teď vzhůru k volbám. budou lhát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Negativní propaganda je taky propaganda. A o to zřejmě šlo. Okamura se mi zdál zprvu dobrej, ale pak jsem si přečtl jeho pogram. ČR zůstane v EU a NATO, tj po mě nevolitelný, tak jako téměř všechny partaje.

      Vymazat
    2. "ale pak jsem si přečtl jeho pogram. ČR zůstane v EU a NATO, tj po mě nevolitelný"

      Bohužel, pro mne také - a to jsem si dost dlouho myslel, že je to jasná volba :-(.
      A když vidím některé lidi na jeho kandidátce (Liberecký kraj) - je mi z toho ouvej...

      Vymazat
    3. Tak to je snad dobře, že ČR zůstane v EU a v NATO.

      Vymazat
    4. Vůbec nejsem na Okamurově straně, ale to co říkáte je dezinformace! Záměrná?
      SPD v žádném případě neodmítá vystoupení z NATO a EU! A mají pravdu v tom, že nejschůdnější cesta tímto směrem je přes posílení pravomocí referenda a potom příslušné referendum.

      Jestli si někdo myslíte, že ten, kdo teď nejvíc křičí VYSTOUPIT!, že v tomto taky něco prakticky udělá, je IDIOT!

      Vymazat
    5. Mělo být:
      Jestli si někdo myslíte, že ten, kdo teď nejvíc křičí VYSTOUPIT!, že v tomto taky něco prakticky udělá, jste IDIOT!

      Vymazat
    6. 14:42 Nevím nevím, možná jste se trochu unáhlil.
      SPD jako celek má v zásadních programových bodech první věty v prvním bodu tyto:
      "Budeme prosazovat uzákonění širokého referenda jako nejvyššího projevu vůle občanů. Občané musí mít právo v referendu rozhodovat o zásadních otázkách týkajících se budoucnosti země."
      A všeobecný krajský program má v začátku věty tyto:
      "Celostátní témata budeme prosazovat s využitím legislativní iniciativy krajů. Zahrnutí celostátních témat do programového prohlášení krajské koalice je podmínkou případné účasti SPD v krajské povolební koalici."
      ---
      Považuji toto za vyhovující. Nejprve nutno referendum uzákonit, a pak teprve navrhovat jeho konkretní použití, nejde asi spojit volby s referendem.

      Přečtěte si jejich program rozpracovaný do oblasti obrany!!

      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/%C4%8Cesk%C3%A1-republika-%E2%80%93-n%C3%A1%C5%A1-bezpe%C4%8Dn%C3%BD-domov-na%C5%A1e-%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C3%A1-budoucnost.pdf
      Děda.

      Vymazat
    7. Přesně.naopak jsem na straně Okamury. Oponenti mají bobky u řiti ,proto všemožně proti němu brojí. Vminulosti jsem chodil na Sládka a jak dopadl, všechny kurvy měli strach, proto byl zloděj, sprosťák a nevím co ještě. Nic nebyla pravda. Toto je ten samý boj proti okamurovi.Lidé nebuďte blbí.Jedině SPD.

      Vymazat
    8. Tak já nevím, o čem je úplně řeč, ale podle mě je Okamura všem oponentům úplně ukradenej, protože je to definitivní politická mrtvola a nemůže být nikomu nebezpečný. Což všichni ostatní vědí.

      Vymazat
    9. Trole 16:23 zmlkni.
      Tvůj záměr je průhledný.

      Vymazat
    10. Uvidíme v neděli.

      Vymazat
    11. Anonymní7. října 2016 16:00
      souhlasím
      Václav

      Vymazat
    12. Anonymní7. října 2016 14:30
      V tom je ta krása....ne buzíik ne kretén ale pan Moravec. Poučme se nevnášejme do plitických debat urážky.

      Vymazat
    13. Anonymní7. října 2016 14:49
      Ten kdo zůstane ve společenství zločinců, je také zločncem!!!!!
      Václav

      Vymazat
  4. Ten Morayve je samolibý jako nějaký buzerant. Odstranit ho z obrazovky by byl hygienický počin.

    OdpovědětVymazat
  5. Uhodil jste hlavičkou o hřebíček. Že je VM čtyřprocentní, vědí snad i děti školou povinné. A pokud to je pro vás novinka, tak svého času sdílel ložnici s jiným vejlupkem - J.Pospíšilem.

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch "ohlasů ze sociálních sítí" se mi zalíbil nejvíc tento: "Já to neviděl. Jediný, co si z toho beru je, že vím, které strany s procenty v průzkumech nad některými pozvanými pozvány nebyly… Myslím, že jako základní dělení, koho nevolit a koho zvažovat je to dobré vodítko."

    Já to částečně viděl a zatím se k tomu stavím tak, že pro mě z toho včerejšího divadla jediní volitelní byli Okamurovci (SPD) a Bartošovci (Piráti), a potom téměř kdokoliv kdo tam nebyl.
    Ale je to tak? Ještě nejsem rozhodnutý definitivně. Námět k diskusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s piráty bychom to dopracovali :-), ty by "hákli" státní rozpočet ještě víc, než ti co tam byli a jsou i do teď. Nehledě na vstřícnou politiku vůči islamizaci Evropy.
      Jediná šance je volit Okamuru a volit hromadně. Jinak Okamura neřekl, že nechce vystoupit z NATA (jak tady prezentoval nějaký troll výše), ale pouze se vyjádřil v tom smyslu, že by na toto téma vypsal referendum a posléze respektoval rozhodnutí lidu. Navíc, kdyby nyní před volbami prezentoval tvrdý postoj k NATU vysloužil by si ještě větší a nebezpečnější postoj k jeho osobě od určitých složek. Nejdřív je důležité získat možnost vládnout a pak až se usilovat o zásadní politické kroky.

      Vymazat
    2. Nepřipadá mi, že by se bál, že by po něm šli, spíš chce být konzistentní a referendum je i v této souvislosti o to důležitější téma.

      Dnes po něm ještě nejdou "totálně", protože by ho tím spíš podpořili.
      Jeho voliči jsou antisystémoví a už nevěří ani médiím.

      V každém případě každý kdo tvrdí, že je proti vystoupení z NATO a EU je naiva nebo kolaborant.

      Vymazat
    3. Myšleno: každý kdo tvrdí, že
      'Okamura jakkkoliv'
      je proti vystoupení z NATO a EU, je naiva nebo kolaborant

      Vymazat
    4. PIRÁTI jsou pro migraci,proti referendu,pro agresivní politiku USA!Zrovna tak ZELENÍ!

      Vymazat
    5. S Piráty je jediný problém - jejich mezinárodní plarforma a dílší poplatnost elitám. Nicméně protestují proti korupci, korporacím, datové netransparentnosti a podporují opensource SW nejen do státní správy, což ji zásadně zlevní. Na některých pirátských sešlostech jsem byl a celkově z toho nemám jako vlastenec žádné osypky.

      Vymazat
  7. Je třeba změny jak v politíce tak v ČT jinak se ženem do katastrofy,volme SPD

    OdpovědětVymazat
  8. S článkem se dá souhlasitaž na jednu maličkost, ale podstatnou.
    Nabádat lidi, aby neplatili koncesionářské poplatky je návod, jak je dohnat do průseru!!! A je to voda na jejich mlýn!.
    I když veřejnoprávní TV ČT sama porušuje zákon, viz reklamy, tak to není to samé, jako když zákon poruší jednotlivec!!!
    Najděte několik poslanců, aby rozvířili toto téma v poslanecké sněmovně. nebo nejlépe aby přišel některý z nich s návrhem zákona na jejich zrušení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, představte si, že by všichni od třeba 1. listopadu přestali platit koncesionářské poplatky. Co by se tak mohlo asi stát. 5mio exekucí... pochybuji, třeba by to bylo takové referendum jak jsou občané spokojeni s touto veřejnoprávní službou.

      Vymazat
  9. S názory, že veřejnoprávní sdělovací prostředky Český rozhlas, Česká televize, Česká tisková kancelář) je třeba zrušit, nesouhlasím. Vyplývají zřejmě z neznalosti problematiky. I v případě jejich zrušení, by je, na základě výběrových řízení, musela smluvně "nahradit" soukromá média, která by tak, zčásti nebo zcela, byla financována ze státního rozpočtu, tj. peněz nás všech.
    Řešení je, dle mne, ve změně způsobu jejich řízení a kontroly. O jejich financování, ze státního rozpočtu nebo z koncesionářských poplatků, lze samozřejmě diskutovat. Obě řešení mají své výhody a nevýhody... L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, ČT se musí změnit ve skutečně veřejnoprávní prostředek. Je třeba zavést kontrolní mechanismy, ale v první řadě je třeba vyhodit na minutu všechny ty drzé, havloidní presstituty, kteří z ČT udělali pravdoláskařské hnízdo. Vyhodit Dvořáka, Šámala a celý jeho ansámbl zahraničního zpravodajství, Moravce, Tvarůžkovou, Fridrichovou, atd., atd. Prostě velký třesk a taky rozpustit tu slavnou radu pro rozhlasové a televizní vysílání.

      Vymazat
    2. Problém je, že nefungují jako veřejnoprávní. Asi z mnoha důvodů. A je nutné aby tak začali fungovat.

      Aby fungovalo pro nás a ne proti nám.
      My jsme pro ně jen snadné oběti, protože nás se bát nemusí.

      Vymazat
    3. Lidé nečtete? Vždyť je to dáno ušákama, kteří mají všechny lídry za boláče na gumně.Myslíte si, že opolčenc Moravec to dělá s lasky k lidem? A to je jeden vedle druhého i ohodnocení jim dal Soros nebo jak se tan zm.rd menuje.

      Vymazat
    4. 15:42 Věřím, že "velký třesk" ve veřejnoprávních sdělovacích prostředcích by nastal přijetím zákona o přímé volbě Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a změnou zákonů s tím souvisejících. L.S.

      Vymazat
  10. Jediná volitelná strana SPD. Pozor, SPD neříká přímo v programu o vystoupení z EU a NATO, ale je to jejich politika (musíte chodit na demonstrace, ale nejlépe je stát se členem, tj. jedním z více jak 10000!) a mají za tím účelem v programu všeobecné REFERENDUM!

    OdpovědětVymazat
  11. Soužití s Českou televizí je stejné, jako soužití s kněžími. Nic jim nevěřit, nedávat jim nic co ze zákona nemusíte, nechodit na jejich akce na náměstí a do kostelů, nečučet na Čt... a bude vám lehce. Od parazitů je totiž nejlepší držet se dál...

    OdpovědětVymazat
  12. Přečtěte si program SPD rozpracovaný do oblasti obrany!
    Prozatím víc než vyhovující. Budou-li voleni, nepochybně budou pokračovat.
    (Uspěchat může znamenat zabít.)
    Děda.

    http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/%C4%8Cesk%C3%A1-republika-%E2%80%93-n%C3%A1%C5%A1-bezpe%C4%8Dn%C3%BD-domov-na%C5%A1e-%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C3%A1-budoucnost.pdf

    OdpovědětVymazat
  13. Já již žádne politické pořady ČT1 a ČT24 nesleduji, jsou pro mne informačně vyprázdněné, neb pracuji s jinými zdroji. A propos, na ČT2 se občas najdou informačně obsažné věci, byť třeba zabalené do filmové tvorby. A to se počítá. Prosím, nevylévat vaničku i s dítětem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ale ty pořady nabírá, počešťuje a vysílá úplně jná redakce než Zpravodajství. To se musí vylít celé!!!

      Vymazat
  14. Všechno zlé bývá i pro něco dobré. Propagandisticky laděné vysílání čt a neochota odpovědných s tím cokoliv udělat nám ukazuje jediné. Žádné volby už nic nedokážou změnit. Překročili jsme bod, do kterého šly věci napravit demokratickou cestou. Stali jsme se zemí ovládanou oligarchy a výměna politických šašků na tom už nic nezmění.

    OdpovědětVymazat
  15. Mimo téma,chtěl bych popřát opravdovému státníkovi Vladimiru V.Putinovi vše nejlepší k jeho narozeninám.Lidi myslete na něj posílejte mu sílu a dobrou energii bude jí potřebovat.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna pred 10 leti si nechala ta hitlerovska zruda dat darek k narozeninam - vrazdu pani Politkovske.
      Vy komunisti jste odporny hnus.

      Vymazat
    2. 17:49 tak já třeba nejsem a nebyl jsem komunista, ale ty jsi blboučký jak bambus. Upřimnou soustrast rodičům.

      Vymazat
    3. jo to je pravda nebyt putina tak uz se assad houpe na vetvi jako hussain kaddafi ci mubarak a jini!!!

      Vymazat
    4. Kráva Politkovská je pouze chazarská coura ne nepodobná tý který jsi vpadla z kundy ty, nehezká jarmulatá filcko, přisátá k lejnolíhni nosatých kaganů z London City a Wallstreetu! Doufám že i na takový se najde co nejdřív účinný insekticid ...

      Vymazat
    5. - určeno pro parazitický hmyz z 17:49!

      Vymazat
    6. Anonymní7. října 2016 17:49
      Spočíteje si koli obětí ne justičních ale lidských vyprodukovala era po r. 1989.Myslím tím bedomovců sebevražd lidí kteří se stávají otroky.- ale vy to ze své nebezké víše přes mraky určitě nevidíte. Vidíte očima kavarny PraGa. a US a EU. Na nás občany ČR z vysoka kálíte.

      Vymazat
  16. na tv se davno nedivam na netu jejich lzi a propagandu ani nectu asi to vypada dobre na seznamu zadne grafy kdyby vyhravaly vlastizradci tak by tam urcite byly

    OdpovědětVymazat
  17. volim ano ti zatim jeste nekradli a kdo to je conchita? typuji stropnicky???

    OdpovědětVymazat
  18. Už mám odvoleno - SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra jdu na to - SPD.

      Vymazat
    2. Pro tentokrát taky Okamurova SPD, zatím.
      Příště zase uvidím.

      Mimochodem k tématu:
      dnes jsem otevřel elektronický platební rozkaz, žalobce Česká televize.
      Jejich zprávy se nedívám, ale výpalné platit musím.

      Ne že bych to nečekal, ale zapalatím až po nějakém tom zmítání se.

      Samozřejmě je jasné, že to výpalné živí kromě kolaboranta Moravce i jejich právníky, kteří to už zajistí, abychom si vymývaní mozků platili a platili a platili... a platili...

      Vymazat
  19. To co předvedl rádoby moderátor Václav Moravec v Superdebatě na ČT, to byl vrchol sviňárny. Ten přímo přítomné debatující naváděl k tomu, aby pravicoví diskutéři útočili na všechny ostatní. HANBA BLÍT. Celá debata byla vedena směrem hlavně proti malým stranám. O Moravcově nestrannosti se nedá hovořit. Než takovou debatu, tak raději žádnou. To se zase ČT jednou opravdu vyznamenala.
    P.S.
    Když Moravec začal se vými otázkami, tak se to dalo ještě poslouchat, debata vyla o NĚČEM, ale poslední dobou jsou jeho debaty o NIČEM.

    OdpovědětVymazat
  20. Za nejsprávněšjší názor považuji, že to bylo žvanění o ničem. Občan se z debaty nemohl orientovat. Ať žije slovanské Rusko a Putin!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Už někdy začátkem 90. let, kdy se ze všech pořadů na diváka tlemil Klaus, jsem se rozhodl odhlásit televizi. Tehdy bylo nutné uvést důvod a jedním z přípustných důvodů byla neodstranitelná porucha. I usoudil jsem, že věčné ukazování Klause a chvalozpěvy na něj jsou (až do dalších voleb) neodstranitelnou poruchou, a odhlásil jsem televizi z důvodu poruchy.

    Dnes je (zatím) neodstranitelnou poruchou soustavná prolhaná natistická propaganda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněl jsem dodat, že mi TV vůbec nechybí. Nova a Prima to u mě prohrály hned na začátku svou debilitou. Když se chci podívat na ČT, třeba na florbal nebo na nějaký výjimečně (!) dobrý film, pustím si to na internetovém vysílání. Má to další výhodu - mohu se na to dívat třeba s dvoudenním zpožděním, jak mi zrovna vyjde čas a nálada.

      Vymazat
  22. Právě jsem se vrátil... z voleb,můj hlas dostal Okamura!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teprve půjdu-taky hlas pro Okamuru

      Vymazat
    2. Odvoleno: SPD (Okamura);

      brněnské referendum k nádraží: 2× Ano.

      Vymazat
  23. A já koho mě ta moravcova tlama připomíná.A ono ne koho ale co.Minule jsem viděl krávu jak vykonává velkou potřebu,no ten zadek v akci byl celý Moravec když otevře tu svoji smradlavou hubu :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdo nevolil Okamuru , ten podlehl medialní propagandě.
    vždy volte toho kdo vám říká pravdu. Nevolte válečné štváče , nevolte strany které si dělají z politiky byznys. ODS, KDU, ČSSD, TOP,Zelené, atd. Volte s rozumem.

    OdpovědětVymazat
  25. Malinko k něčemu jinému, ale stojí za to to vidět.

    https://www.youtube.com/watch?v=wQkOdGtg9MI

    OdpovědětVymazat

Reklama