Reklama

.

.

čtvrtek 27. října 2016

Hrad to popírá... Manipulace č. 1

Ivan David
27. 10. 2016
Obávám se, že mnoho občanů nerozpozná manipulativní chování. Jedním z typických je předstírání objektivity. Novinář, pardon presstitut oznámí nějaké obvinění proti někomu a následně jakoby vysloví stanovisko napadené strany, která "to popírá". Pro málo pozorného to může působit, že zazněly názory obou stran a je na čtenáři, posluchači nebo divákovi, aby porovnal názory obou stran. Jenže obvinění je konkrétní, popření je bezobsažné, tedy "nevěrohodné". 
Jenže, obvinění nic nedokazuje. Není povinností napadeného dokazovat nevinu, je povinnost obviňujícího svá tvrzení dokázat. Na něm je "důkazní tíže". Tak je tomu u soudu, který má od dob antiky jasná pravidla korektního jednání (která nebyla vždy respektována). Proto také existuje trestný čin "křivého obvinění". Média ale beztrestně křivě obviňují stále. PRESSTITUTI...

149 komentářů :

  1. Jsem na 100% přesvědčený, že pan Brady nelhal a Hrad si otevřel kadeřnický salón nepravd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta Manipulace č. 1.
      Pokud nesouhlasíte, potom to svoje 100% přesvědčení jistě podpoříte důkazy, z kterých vycházíte. Jinak vaše přesvědčení vychází z lživých tvrzení.

      Vymazat
    2. Brady do piče!:-D

      Vymazat
    3. Patriarcha slíbil faru absolventu bohoslovectví, ale na seznamu jmenovaných farářů se neocitl, rada starších ji po zákulisních machinacích svěřila jinému členu církevní sekty s dlouhými prsty. Podvodným slibem nezarmoutíš, to platí nejenom pro politiky, ale i církevní představitele.

      Vymazat
    4. 23:01 Čeština je moudrá, dělá rozdíl mezi "jsem přesvědčen" a "přesvědčil jsem se". Karel Čapek

      Vymazat
    5. Kde byla ta parta farizejů s dvojím metrem v kapse, když Karel Schwarzenberg prováděl své prasárny na ministerstvu, ve vládě a parlamentu?

      Vymazat
    6. Fakta, fakta, fakta:
      8. září Hermanovi prezident údajně vyhrožoval a on o tom informuje veřejnost v druhé polovině října v České telvizi. Herman tvrdí, že nikomu neřekl, tedy ani prezidentovi o tom, že Brady je jeho strýc a na druhé straně uvádí, že mu Zeman vyhrožoval, že strýce vyškrtne ze seznamu. Jak tedy Zeman mohl vyhrožovat vyškrtnutím strýce Hermana ze seznamu, když nevěděl, že je to jeho strýc? A když nevěděl, že je to jeho strýc, jaký by to mělo smysl vyhrožovat vyškrtnutím někoho cizího ze seznamu.
      Kocába a ostatní uměleckou frontu včetně Havloidů toto nezajímá. Jejich cílem od zvolení prezidenta je ho odstranit a nerespektovat výsledek voleb. Znamená to, že celá ta komedie kolem vyznamenání je zástupný problém.

      Vymazat
    7. JE POVINNOSTI OBVINUJICICHO...to je p.David velmi dobre napsano , ale potom by mohli uplne vsechny medii ZAVRIT. Samozrejme by nemeli o cem psat ...Nikdo jiny zase nema na to se soudit s krivoprisezniky vseho druhu. Jsou jich miliony...Na tom je prece zalozen dnesni system. Spina, spina a zase jenom spina a nic jineho...Nebot nactiutrhaci a slizke mozky nic jineho neumi..

      Vymazat
    8. Miloš Zeman se ne-dobrovolně stal figurkou ve hře, která je větší než on.

      Vymazat
    9. Na debila 23:01 neodpovidat, je to placeny troll

      Vymazat
    10. Brady nemusel lhát, může se prostě jen mýlit. Jenže potom je tady i tvrzení Hermana, a Zemanovo přiznání, že s Hermanem (o dalajlámovi) mluvil. Takže rozhodující bude nahrávka telefonního hovoru mezi Bradym a hradním úředníkem.

      Vymazat
    11. 7.58 proč mu neodpovídat? Bylo mu tady několikrát odpovězeno tak, že není schopen protiargumentů. Není na škodu vidět, někoho kdo je více méně kontraproduktivní a škodí víceméně ,,svojí" věci.

      Vymazat
    12. Prosímvás, o čem to mluvíte?

      Vymazat
    13. Zmýlil jsem se a srovnám se s důsledky.

      Vymazat
    14. Anonymní28. října 2016 11:10

      Souhlasím s vámi, ale chtěl bych to ukázat i z jiného úhlu. Manželé Bradyovi byli, podle svých slov, před příjezdem do ČR v Portugalsku. Tam Brady oznámil manželce, že pojedou do ČR. A na co se ho ona ptá? CO TAM BUDEME DĚLAT? A já se ptám proč, když už ji údajně volal pan Forejt do Kanady. Vše nasvědčuje tomu, že Brady je tzv. "Bílý Kůň a Bradyová Užitečný idiot" v režii kolaboranta Hermana. Evidentně se Brady o "medaili" dozvěděl až v Portugalsku, zatím co Bradyová, bez jeho vědomí, měla od Hermana informace z Kanady. Dnes máme Bradyovi před očima v médiích mnohokrát denně, až nás napadá příměr skonzervou. A jistě si vzpomínáte na týden po 11.9.2001, Kdy byly záběry letadel naustále promítány v televizi aby nám je natloukli do hlavy a nepřemýšleli jsme o pozadí. Stejný systém, jako i v mnoha dalších případech!

      Vymazat
    15. Otázka je kdo mluvil s Bradym.

      Vymazat
    16. Ano. to je správná otázka. Ale když tady u nás pani Bradyová řekla, že za manžela vyřizuje telefony a další věci, aby se neunavil, pak se naskýtá možnost, že to za něj organizuje i v Kanadě. A tak můžeme pouze přijít k úvaze, že v Kanadě s nikým nemluvil, pouze mu to dodatečně "nalili" do hlavy /No vždyť víš táto, jak u nás byl John s Rebekou/. Při jeho věku by se nebylo čemu divit.

      Vymazat
  2. Těším se na zítřejší slavnostní ceremoniál z Vladislavského sálu a hlavně na projev pana prezidenta. A myslím, že nejen já...

    OdpovědětVymazat
  3. Emoční Češi myslete! Určitě už vám dochází pod čí taktovkou byl organizovaný samet v r.1989? -v pozadí stáli farizejové z Vatikánu! V řidících funkcí státu zasedli jejich sluhové - Chazaři. Akce Brady, je podobný scénař v r.1989.... "mrtvý Růžička" dostal do ulic emočné lidi.... a to byl krůček Havla na Hrad. Co se děje dnes? Brady-alias Růžička,... je mu zamítnuta medaile. Povede se Hermanovi a kavarně vyvolat nepokoje v ulicích....pak je Herman potencionální kandidát na prezidenta. A to Vatikánští farizejové potřebuji, mít v čele ČR farizeje, sluhu, chazara, který bude Vatikán poslouchat. A pak vás emoční Češi bude čekat:
    -zpovídat se kat-olickému knězi;
    -klanět se pravému bohu;
    -být kat-olické církvi oddanou ovečkou;
    -učit se nazpaměť tajemství kat-echizmu;
    Mistr Jan Hus kdyby tohle viděl, tak se raději vrátí zpátky... Ján Žižka by možná zalez pod vozovou hradbu a těžce situaci rozdýchával....
    (I zde jsou zajímavé in formace:
    https://www.youtube.com/watch?v=DVFOBLtjSCg)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co navrhujete? Pozdržet Papežovi povolení k přeletům?

      Vymazat
    2. Jak to vidím, nezbývá, než abychom všichni znechucení produkcí Sluníčkářů a dalších se stejným cílem, ve svém dosahu co nejvíc přispěli popularitě a pokud bude znovu současný prezident ČR kandidovat, tak k jeho vítězství. Bohužel, nikdo jiný s nadějí postavit se úspěšně té „kavárenské“ klace není při ruce. Je to legální cesta jak tu, až směšnou, ale nebezpečnou a asi účelovou partu odrazit. Jinak napáchá škody, které nepůjde napravit. Není nevýhodou, že se právě u celkem nechutného Jana Krause jádro té kliky jmenovitě i tvářemi předvedlo. Dá se soudit, že za jejich aktivitami stojí dost sil a prostředků i kvalifikovaná logistika. Celý ten scénář, když se vlivný politik komusi nehodí, není nic nového. Do toho! Zdravím

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do háje s primitivním antisemitismem!

      Vymazat
    2. Antikrist papež a Mabus (USA/SAU)28. října 2016 4:38

      Co se děje na twitteru je neuvěřitelné, jeden korytář ujišťuje druhého, kdo je větší havlista a má více židovské krve. Ještě včera se předháněli, kdo je více proti Rusku, dnes už jim vadí i Čína a zítra až dojdou pokyny tak napadnou Filipíny. Takto to dopadá, když si 5. kolona ukro-amerických nacistů a islámských klerofašistů vsugeruje, že je noblesní a urozenou a zaujme místo užitečných idiotů a knížecích pohuňků panské rasy islámem ovladatelné evropské populace arabských míšenců s IQ 90.

      Vymazat
    3. Tak sem nahoď ňákej komplikovanej antisemitismus, ty nesemitský Chazare!:)

      Vymazat
  5. tady podelanej dalajama skodi i na slovensku:
    https://cz.sputniknews.com/nazory/201610274028595-Fotografie-ublizeni-Slovensko/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby se nezapomnělo, co je dalajláma vlastně zač:
      https://www.youtube.com/watch?v=MmkM7ffbzt8
      - Přednáška na vídeňské universitě (4.části) - s českými titulky.

      Vymazat
  6. Češi si uvědomí, že jsou Češi až v okamžiku, kdy z nich udělaj Němce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrádci si to uvědomí ke svému potěšení, bohužel.

      Vymazat
    2. Demokracie je vláda většiny,která se zastává práv menšiny,tak že v demokratickém státu nežijeme,vládne menšina a mlčící většina protestuje apatickým mlčením,jediným demokratickým politikem v současnosti je Zeman-president zvolený většinou ve všlidovém hlasování.Havlisti určitě považují za svoji velkou chybu,že tu možnost volby národu umožnili a nyní dělají vše proto,aby tuto chybu napravili!

      Vymazat
    3. Pro některé je hlavní, že jsou lidé. Češství není nic zásadního, ani genetického. Většinou jde o projevy lidí, kteří na sobě jinak nic pozitivního, co by je spojovalo, než nenávist k jiným "druhům" nenachází.

      Vymazat
    4. Pátá kolona nejsou lidé.

      Vymazat
    5. 9:00 vskutku hlubokomyslné, nebo našprtáno? To skutečné a vědomé Češství je úcta k dílu předků, k národní kultuře, k mateřskému jazyku a státnost se vším všudy ... „Většinou jde o ...“ Neurážejte, když dokonce k takovému tvrzení nemáte a nemůžete mít relevantní podklady. Uvědomujete si vůbec, kolik lidí za to vaše „nic zásadního“ Češství položilo život? Dobytku.

      Vymazat
  7. Forejt volal, aby tuto aféru vyvolal. Forejt podrazil Zemana. Forejt je ta sketa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde je WLKODLAK !!?

      Vymazat
    2. To jste vzal kde?
      To vůbec Forejt být nemusel. Herman je zkušený konspirátor (viz životopis).
      Dokonce mohl volat někdo domluvený, kdo se za Forejta jen vydával.

      Jakmile je něco nachystané jako konspirace, což asi tady je, tak mohlo být připravených hodně věcí.

      Vymazat
    3. 23:33 Forejt volal všem NAVRŹENÝM aby si ověřil nacionálie a nějaké další skutečnosti. Určitě jim řekl, proč volá, že jsou NAVRŹENI na vyznamenání. Nikomu z nich nemohl říci že jsou VYBRÁNI. VYBRANÍ z NAVRŽENÝCH jsou vyrozumněni písemně a to strýček nebyl. Pokud stýček nepochopil rozdíl těchto pojmů, což je vzhledem k jeho věku a pobytu v zahraničí od roku 1949 docela možné, mohl se zeptat synovce. Navržených bylo podle Forejta 400 až 500, z nich vybraných je asi 20. Je hodně divné, že z těch několika set kontaktovaných, ale NEVYBRANÝCH kandidátů si to "špatně vyložil" jediný - strýček. Jak je možné, že těm stovkám, které Zeman z navržených také "vyškrtnul" nikdo žádnou medajli nenabízí? Je nepravděpodobné, že by mezi nimi nebyli kvalitnější kandidáti, než pan Brady. Proč se nikdo z nich nehlásí se stejnými argumenty, jako uvádí Herman? Forejt jim všem určitě také volal. V každém případě se Zemana snaží podrazit Herman, kavárna a novináři, nikoliv Forejt.

      Vymazat
    4. Třeba takový Anton Špelec, ostrostřelec dokonce stál při dekorování ve slavnostní uniformě s vypnutou hrudí a nic. https://www.youtube.com/watch?v=JYyJSABCUfk

      Vymazat
  8. Domnívám se, že jednou bude historie hodnotit rok 1989 stejně, jako rok 1620.
    Po Bílé hoře trvalo také roky a desetiletí, než byl zlikvidován Český národ, jeho jazyk a kultura.
    To co se povedlo obrozencům, bylo vzkříšení z klinické smrti!
    Napříště budou germáni důkladnější, o tom nepochybujte! Ostatně o to už se pokusil Hitler.
    Sláva Rusku! Jedině díky němu tady ještě jsme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ti obrozenci soukromničili nebo je někdo podporoval, aby rozbili Rakousko-Uhersko?

      Vymazat
    2. Historie se opakuje,třeba už máme nejhorších 25 let za sebou.

      Vymazat
  9. Nemyslím si že Forejt volal, volat mohl kdokoliv kdo byl pověřen v tom svinstvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, volat mohl jskýkoliv vtipálek a obejít vůli Hradu. Vždyť Hrad Kanadě nominaci Bradyho neoznámil.
      PB

      Vymazat
    2. Přesně tak, volat mohl jskýkoliv vtipálek a obejít vůli Hradu. Vždyť Hrad Kanadě nominaci Bradyho neoznámil.
      PB

      Vymazat
  10. Voda už se vaří, jen ať se na Staromáku slezou, alespoň je nebdue třeba pracně hledat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo bude dělat ty řezníky prosím vás?pokud by se to už jednou rozjelo tak bude třeba vyčistit celé augiášovy chlévy a ne jen jeden kotec

      Vymazat
  11. Mám tušení, že manipulace není jen metoda těch pražskokavárníků, ale přímo jedním z jejich podstatných spojujících (určujících) znaků.
    (Pozn.: výraz pražskokavárníci se mi nelíbí, ale lepší zatím asi nemáme).
    Samozřejmě mnozí z nich tuhle metodu, jako způsob kvaziargumentace) jenom kopírují od těch nadanějších.

    Nějaká pravda pro ně nic neznamená (to si nepřiznají), přednost má vždycky příslušnost k vlastnímu stádu. A tuhle příslušnost budou do roztrhání těla potvrzovat. Před nimi i před sebou samými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďo z Brna, instinktivně jste trefil hřebíček na hlavičku. Jsou to lidé zlé vůle, smějící se bestie, které jako správní parazité lidmi manipulují a vysávají ve svůj prospěch. Naoko pravdoláskaři a pánbíčkáři, z prospěchu sluníčkáři a vítači a z nenávisti klerofašisty a nadstandardními.
      https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs
      https://www.youtube.com/watch?v=u68WfG1srfk

      Vymazat
    2. Hlavně to jsou netáhla,to je spojuje.

      Vymazat
  12. I když AE nemusím, tak tady je to posaný uplně přesně jak to probíhalo, polopaticky:

    http://aeronet.cz/news/exkluzivne-v-cesku-byla-spustena-zpravodajska-hra-proti-prezidentu-republiky-kauza-brady-nabira-desivych-rozmeru-tercem-je-krome-zemana-uz-i-tv-prima-ruml-vyzval-k-odvolani-prezidenta-video/

    K vysvětlení poslouží i toto

    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Konec-hry-S-medaili-pro-Hermanova-stryce-je-to-jinak-nez-se-pise-Prinasime-zcela-nove-informace-460100

    http://www.international.gc.ca/protocol-protocole/policies-politiques/honours_decorations_policies-politiques_medailles.aspx?lang=eng

    OdpovědětVymazat
  13. Kdysi, už je to dávno, tuším 1959, nás ve škole učili, že -
    "Jazyk je nástroj myšlení a prostředek dorozumívání."
    A dost dlouho a celkem dobře to takto skutečně fungovalo. Ale v posledních letech, a zvlášť skokově v den Ukrajinského Majdanu, se to zásadně změnilo.
    Dnes platí tohle -
    "Jazyk je nástroj konspirací a prostředek klamání."

    Když si tuhle inovovanou základní tézi dobře uvědomíme, můžeme psanému i mluvenému slovu zase dobře rozumět.
    Příklad. Když ve zprávách v rozhlase uslyším "údajně", jsem si jist, že opak je pravdou. A jsem po delší době tápání zase spokojen, že jsem se něco důvěryhodného dověděl.
    (A málem bych už i ten rozhlas ze zbrklosti odhlásil!) Děda.

    OdpovědětVymazat
  14. 0:56 Dovolím si dvě poznámky:
    1) AE se mýlí, že Brady nebyl mezi návrhy, protože byl v návrhu sněmovny.

    2) VŠECHNA OCENĚNÍ, která pan Brady v ČR nyní získal, jsou udělena V ROZPORU s pravidly Kanady pro udělování medailí a jiných ocenění občanům Kanady. Každé takové ocenění musí totiž být PŘEDEM schváleno Kanadou.
    Zajímavé také je, kterému činu z podmínky pro udělení souhlasu pan Brady vyhovuje:

    "3. Kanadská vláda zváží udělení souhlasu, na který odkazuje v odstavci k udělení řádu, medaile či dekorování, s tím, že se uznává/oceňuje: a) výjimečná služba lidstvu; b) výrazná odvaha při záchraně či pokusu o záchranu něčího života; c) výjimečná služba poskytnutá zemi, která chce ocenění udělit; nebo d) podstatný skutek nebo skutky, které přispěly k lepším vzahům mezi Kanadou a zemí, která chce ocenění udělit."

    Tak nevím, co z toho pan Brady udělal, aby mu Kanada obdržené medaile odsouhlasila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zemi, kde díky havloidním fašistům reálně neexistuje právo na život ani na práci, notabene na lidskou důstojnost, se budeme zabývat dekorováním ministerské tlačenky.

      Vymazat
    2. Pokud by se přihlédlo na české reálie, tak by Krnáčová měla ubytovat Bradyho na lavičkách Václava Havla.

      Vymazat
    3. v kanadě jsou vychcany chtěji vědět co je to za exota co dostal metaly aby si neudělali ostudu ve světě netak je tomu u nas kdy veškrna daval metaly i pouličnim opilcum a mezinarodnim vrahum stejně jako šlohpero zlodějum podle každemu co jeho jest

      Vymazat
    4. V tomto případě to Kanadu ani nikoho zajímat nebude, poněvadž to slouží vyššímu účelu- nebezpečně dobré vztahy s Čínou musejí být přetrhány.

      Vymazat
  15. Také se přidávám k těm,kteří vidí podraz Hermana na Zemana.Jistě se Herman mohl toho 8.září dozvědět,že Brady nebude vyznamenán.Proto mlčel a schůzku s Dalajlámou použil jako kladivo na Zemana,že mu odmítl vyznamenat strýčka.Myslím si,že strýček tohle všechno věděl,že ho Zeman nevyznamená,ale že dostane jiné vyznamenání,mám podezření,Bělobrádek to musel tutově vědět a další také.Jedná se skutečně o komplot proti naší republice,její státnosti.Už stačí k tomu prodanému zlatu,doprodat i korunovační klenoty Českých králů,dát ificiální razítko a jsme součástí Německo o co usiluje celá pražská kavárna.
    Pro pana Davida.
    Když to provádějí židé a je na to poukazováno,tak se nejedná o atisemitismus,ale poukazování na nepřítele státu.Musíte se rozhodnou.buď budete Čechem,nebo nepřítelem Čechů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvé Herman není Bradyho synovec a Brady to dobře ví, ale nic do médí neopravil, takže v tom jede s Hermanem, ale je i možné že už je Brady senilní a kormidluje s ním ta jeho rebeka podle Hermanova zadání.

      Za druhé - Brady je celoživotní šoa-byznysmen, kde na holokoustu rýžují se dolárky a šékelíky. O těchto hološíbrech napsal Norman Finkelstein v knize Holokaustový průmysl, tato kniha vyšla česky ve Votobii a profesor Finkelstein je žid, jehož rodiče prošli za WW2 německými lágry, a kteří všechny ty velekněze holokaustu odsuzují jako prachobyčejné vyžírky - to jen než někdo začne brečet nad "popíráním holokoustu". A teď drandí Brada do Holomóca k havloidům pro medajli a vystupuje veřejně s havloidy v jejich pokusu o svržení prezidenta a státní převrat v zájmu USraele. Jinak, Finkelsteinova kniha v č. překladu je např. zde: http://jirisoler.wz.cz/holo.html

      A k "primitivnímu antiseminismu" pro pana Davida - pražská havlérka která je aktivní v tomto puči ke svržení českého prezidenta ja natolik skoro 100% plná chazarských židů a židovek, že neignorovat to je "antisemitismus". Nebo snad ten puč = semitismus?

      Vymazat
    2. Bílý Čechu 6:15 a 9:11 - Vaše idiotské protižidovské tlachy jsou jedna velká trapárna. Otravujete diskusi. Když vidím nastoupenou onu pražskou lumpenkavárnu u krause v Divadle Ponec, tak s přehledem jde o Čechy - to je vy vydíte v každém, s kým nesouhlasíte hrozného Žida. A DAvidovi nevnucujte své ubohé žabí hledisko. Ten je nad něj povznesen. A nemotejte se Finklsteina. Tomu vy ubožáku nesaháte ani po podrážky, tak se za něj neschovávejte, ubožáku. Jen tak pro zasmání - dnes z politiků je největším Čechem Okamura, není-liž pravda?!

      Vymazat
    3. 9:28- nemohli byste mi pánové dát bezpečnou radu, jak poznat Žida, Čecha? Neměla by být "obecná slušnost"(povinnost) lidí vyjadřujících se veřejně aby na požádání uvedli národnost a víru? Vždyť žijeme ve středověku, kde tyto "hodnoty" v politické(reálné) moci rozhodují.

      Vymazat
    4. Bezpečnou radu? - pokud řekněme z jednoduchých pěti kritérií ta osoba splňuje čtyři - pak je třeba být ve střehu, těch zbylých 20 % pak vyleze taky jak olej nad vodu po bližším seznámení. A |ta havlistická pučistická údarka je opravdu zažidovaná a zažidovkovaná durch, to je holý fakt, s tím nic nenaděláš. Židovství je doktrína, způsob myšlení a způsob morálky.
      http://www.cd89.cz/cesti-zide-se-snazi-svrhnout-prezidenta

      Vymazat
    5. 10:24-dalo by se souhlasit, pokud recipročně uznáte vyjímky.

      Vymazat
    6. Výjimky samozřejmě existují, ale není třeba reciprocity. Jsou židi-chazaři se kterými se dobře znám a děláme si spolu srandu ze židů židovskými anekdotami, a to oni nikdy neudělají pokud dotyčnému "gójovi" absolutně nedůvěřují. Ale ta fašistická ústřední úderka pražská lumpenkavárny je zažidovaná-zachazarovaná durch, tak to prostě je a vždy bylo - žid je ferment rozkladu, já znám jejich pud organizovaně ve smečce rozvracet a ničit všechno co jim nejde pod nos, to je prostě v nich, a čím jiným se to tedy v takové lumpenkavárně má hemžit? Vše jak má být. Vždyť jak to bylo na kyjevském majdanu, kdo jsou ta kyjevská fašistická banda na pozicích, která provokacemi svrhla právoplatného prezidenta? - téměř jen samí židi-chazaři. Taková je realita.

      Vymazat
    7. 11:12- je mi líto mých a Vašich vyjímek.

      Vymazat
    8. Odpověď anonymovi 6.15. Mezi židy je spousta darebáků. Proč by právě tento národ měl být výjimkou. Není přijatelné tvrdit o někom že je darebák PROTOŽE je žid. Je mi celkem jedno, jestli to chápete.

      Vymazat
    9. 6:15 Jste pěknou ukázkou, jak se dá někdo zmanipulovat od zaměření na podstatu věci k něčemu nepodstatnému. Děláte přesně to, co s úspěchem používá kavárna. Když vám někdo provede lumpárnu, tak místo odstranění té lumpárny začnete zkoumat osobu pachatele? A ten čin budete posuzovat jinak podle toho, jestli je pachatel blonďák, plešatý, nebo kulhá a vyhlásíte nepřátelství všem s podobnými vlastnostmi? Jistě ne, bylo by to evidentně hloupé a neúčinné. Ale ve vztahu k židům se přesně takto chováte. Komu to vyhovuje? Přece hlavně těm, kteří vám ty lumpárny provádějí, protože vás navedli na vedlejší, slepou cestu.

      Vymazat
    10. 9:28 - drž svou svinskou chazarskou tlamu xindle vobřezaná, nebo přísaham že tě zpopelníme bez uspání! Maximálně ti místo plynu userem do tlamy!

      Vymazat
    11. 11:55 - nevymlouvej se Chazare!!! 1300 let ničíte naši rasu - jejího ducha a teď jste kurvy ve finále! Chcete zničit i náš genom! Dobytkové ... ale on se už na vás najde řezník! Se nebudete stačit divit! Totiž možná že přijmem islám:)))

      Vymazat
  16. flaternik herman tvrdi stejně jako kdysi hitler a gebls pravda je jenom jedna a to jedna znamena moje no a krausz znamy tež jako nejvic trpici herečka za totality v česku už jen papouškuje jako spravnej kolaborant jenž hral v každem komunistickem filmu trpěl a trpěl až si z toho udělal živnost a běda televizi ktera by ho odmitla

    OdpovědětVymazat
  17. Dopuručuji přečíst si dotazy a odpovědi pana Hermana zde. Některé nepříjemné dotazy pan ministr, nebo jeho poskok, který za něj odpovídá, maže. Je to ale zábava a ukazuje to na to, co si lidé a Hermanovi myslí.

    http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Mgr-Daniel-Herman-32312?p=2

    OdpovědětVymazat
  18. Nechte to plavat, ono se to usadí. Kdo má patent na rozum? Když o sebe dva kameny křešou, důležitá je ta jiskra.

    OdpovědětVymazat
  19. Mate ostudu jako prase, soudruzi. Narod veri panu Bradymu a jeho manzelce.
    Verit komunistickym uchylum muze zase jen komunisticky uchyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manželce falešného strýčka a notorického žadatele o medaile, který se nakonec nestydí použít ministerskou tlačenku a vydírání prezidenta své rodné země, aby uspěl i přes nedostatek zásluh?

      Brzy půjdeš na porážku, štětináči, kanadské velvyslanectví potvrdilo, že Brady nebyl na seznamu vyznamenaných ohledně žádosti o souhlas kanadské vlády. Komedie skončila.

      Vymazat
    2. Vůbec na to trdlo 7:32 nereagujte. Je to jen provokatér a psychouš. Nestojí nám ani za ťuknutí do klávesnice.

      Vymazat
    3. 7:32 Á, zase jednou jeden argumentační velikán. Co se mu nelíbí, je od komunstů a pretendent je soudruh. Trapně o generaci pozadu.

      Vymazat
    4. Bohužel pro tebe, xindle bez předkožky, jen ten vobřezanej národ. A to je mizivá, leč uřvaná menšina. Takže akusticky dle kvikotu to působí impozantně, ale je to jen plesknutí tlamou vo zeď nářků:)))

      Vymazat
  20. Bezděky jsme se dostali do situace, kdy náprava systému už nepůjde nekrvavou cestou. Klika nepřátel českého státu už prorostla do všech klíčových pozic. Můžeme dnes s čistým svědomím prohlásit, že ovládají státní zastupitelství, policii, soudy i všechna hlavní média. V současnosti mají velký podíl moci v parlamentu, senátu i samotné vládě. Oni dnes v podstatě už rozhodují o případné opozici. Této zemi už zbývají pouze dvě možnosti. Buď dál pochodovat do stále těžšího otroctví, nebo se vzepřít. Ale tam už musejí počítat, že narazí na tuhý odpor všech výše jmenovaných složek státního systému. Může dojít k nasazení ozbrojených složek proti demonstrujícím a kriminalizaci jejich vůdců a mluvčích. K tomu již pozvolna dochází. Zatím sporadicky a jakoby nesměle. Jako by ona klika teprve zkoušela funkčnost systému, který si bez většího zájmu společnosti, proti ní samotné, vytvořila.
    Nevím, co se přihodí dnes, ani co přinesou další dny. Jedno vím ale jistě. S každým oddálením vzpoury bude cena za znovunabytí svobody vyšší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Hričák.
      Podepisuji.
      Zeman je pro ně veliká brzda,normálně ho nemůžou porazit,na to pražská kavárna nemá kandidáta a občané už tuto svoloč prohlédli.Smutné opravdu je,že Zeman je jediný,vláda trapas,sněmovna,senát,hrůza.Proto jsem toho názoru,Zeman by měl dostat signál,že má podporu,ať se nenechá zviklat,zůstal jako poslední pilíř demokracie.

      Vymazat
    2. Ano pánové i já podepisuji. Kdo jim ten signál dá a jak?Napadli mně čs. vojáci v záloze (pro neználky nedostal jsem od nich přesdžku ale je to spolek který může veřejně vyjádřit podporu prezidentovi i se zbraní chránit jeho úřad.

      Vymazat
    3. Stačí je odpojit od penězovodů, odhlásit koncesionářské polatky a denní tisk, neposílat peníze neziskovkám a přestat vyplácet církevní zlodějinu. Tak jednoduché to je, milý Watsone.

      Vymazat
    4. 8,59
      Odpojit od penězovodů? A jak? Pokud lidé přestanou platit koncesionářské poplatky, nastoupí dofinancování ze státního rozpočtu. Neziskovky, o kterých se ví, že většina z nich slouží primárně k obohacování loajálním lidem a rodinným příslušníků vládnoucí sebranky, dostávají ročně stovky milionů. A dostávaly je bez ohledu na to, kdo právě seděl v Kramářově vile. Právě proto jsem zmínil nemožnost změny demokratickou cestou. Ona nejenom že není vůle tyhle pijavice odstavit. Oni jsou naopak využívány ke svým cílům bez ohledu na to, kdo právě vládne. A nedělám si iluze o tom, že by se něco změnilo, i kdyby volby vyhráli komunisté, nebo Okamura. Jakkoliv je to málo pravděpodobné, protože dav hlupáků je tvrdě manipulován médii. A už vůbec nevylučuji možnost volebních podvodů, pokud by se přes všechny mediální manipulace přece jenom někomu podařilo zvrátit volební výsledek ve svůj prospěch.

      Vymazat
    5. 7,57
      Jenomže i Zeman jednou skončí. A relevantní náhradu zatím nikde nevidím. Stavět funkčnost systému na jedné personě je hodně ošidné. Jsme jenom lidé. Tudíž jsme omylní a smrtelní.

      Vymazat
    6. Pan Hričák
      Situace už je opravdu vážná, obávám se, že připomíná scénář ukrajinského majdanu. Ale co s tím my - většina národa můžeme udělat? Ta většina se nějak musí spojit, ale jak?
      A to nás čeká 17. listopad!

      Vymazat
    7. 10,12
      Budeme si ten kalich hořkosti vypít až do dna. Ona náprava za současného stavu by stejně neměla dlouhého trvání. Lidi ještě nejsou dostatečně chudí a dostatečně nasraní. Úklid by byl proveden jenom laxně a dovolil by spoustě Jidášům převléknout kabát. Spousta kavárenských by opět cinkalo klíčema a vydávala prohlášení o svém pomýlení. A za pár let by byli u lizu zase.

      Vymazat
  21. Rozehrála se tu politická hra v níž nezbylo místo pro pravdu. Je to něco nového pod sluncem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod sluncem je světlo a jasno,spíš období temna.Nezná to někdo z historie.

      Vymazat
    2. Znát historii může být významnou překážkou v dosahování zisků.

      Vymazat
  22. A kde je vlastně teď Dalajláma? Bude na oslavách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vše uvidíme ve všech mainstreemových médiích.JE mi divné, že už se nepodaly k ústavnímu soudu příslušné žaloby na pomluvu a další věci.

      Vymazat
    2. Nezúčastnit se oslav, to není správné rozhodnutí.

      Vymazat
  23. 7:32 který národ? Německý? Kanadský? Americký?
    Protože v ČR mu věří jenom pátá kolona, z které pocházíš. Je to vaše ostuda, že jste zneužili starého pána ke svým politickým hrátkám. I plivance je na vás škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jeho národ, teda ten vobřezánkův ...

      Vymazat
  24. Nalezení viníka celého incidentu je celkem jednoduché: pokud někdo z hradu volal Bradymu, což je zřejmě fakt, tak velmi pravděpodobně existuje nahrávka hovoru, kterou by neměl být problém získat, takže bude jasno, kdo a co opravdu řekl. A já se vsadím, že nahrávka bude obsahovat informace o udělení řádu, atd., a viníkem se stane nějaký úředník, který se prostě jen zmýlil, což není trestné. Samozřejmě, nikdo z prezidentových uctívačů nepřipustí, že On by s tím mohl mít něco společného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Herman se dozvěděl, že Brady vyznamenán nebude https://www.youtube.com/watch?v=snZ5dyJySc0

      Vymazat
    2. Pokud by byla, už dávno by s ní mávala všechna média. Zuřivost médií i aktérů této - už dost nechutné frašky - však ukazuje, že nic v ruce nemají.

      Vymazat
    3. A.Hitler byl představitelem německé většiny, údajně ohrožované cizincy, židy.
      Takže kdo dnes "zachraňuje" Čechy před islámským nebezpečím?

      Vymazat
    4. 9:12 - vy ale dnes perlíte "úvahy". Můžete nám prozradit logiku vaší poznámky. Tedy, má-li nějakou.

      Vymazat
    5. 8:57 Mýlíte se. Volání z Hradu znamená jen to, že někdo byl navržen. Vůbec to neznamená, že také bude vybrán. Je to podobné, jako kdyby vám někdo oznámil, že vám daroval los a postupujete do slosování (dalšího výběru). Pokud z toho odvodíte, že jste už výhercem a budete vymáhat cenu, tak budete eufemisticky řečeno za nedovtipu. Těch "losů" bylo řádově 500, "výher" je 20. Strýček Brady "nevyhrál", přesto ale s pomocí Hermana "výhru" vymáhá s tím, že přece měl "los". Jasné?

      Vymazat
    6. Pro přesnost doplním analogii 14:11:
      "Výherní listina" je až seznam, kontrasignovaný Sobotkou. A v něm Brady prokazatelně nebyl.

      Vymazat
  25. 8:57 Jestliže není známo, kdo volal Bradymu, a vznikl kvůli tomu masivní incident, pak jeho viníky jsou celá pátá kolona, jejíž část se hystericky prezentovala včera v tv prima a ti, co dnes nejdou kvůli tomu na hrad. Odsoudili bez důkazů - není vám z toho blivno? Pokud ne, pak patříte k té ostudné páté koloně.

    OdpovědětVymazat
  26. Ano, pokud nemají nic v ruce, je jasné, kdo byl iniciátorem, a že jde jen o plánovanou akci proti Zemanovi. Jen nechápu, kdo a proč by chtěl zesadit největšího zastánce Izraele, tedy i židů, kteří všemu údajně vládnou, a proč to dovolí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká plánovaná akce ??
      Forejt volal Bradymu stejně jako vvolal Hůlkovi (najděte si rozhovor s D. Hůlkou) a vysvětlil jim , jak se mají covat a koho si s sebou mohou přivést.
      Potom byl Brady vyškrtnut ze seznamu - a bylo to poté, co se Herman sešel s nositelem Nobelovy ceny a co na hrad přiklusala velvyslankyně ČLR.
      To je nějaká plánovaná akce proti Zemanovi ?
      Máte vlčí mlhu - už se konečn+ě vzpamatujte.

      Vymazat
    2. 9:56 důkazy o tom, kdo komu volal by nebyly?
      A berete v potaz také mnohokrát zveřejněné vyjádření Kanadské ambasády? A předložil pan Brady písemné pozvání k tak velkolepé události v jeho životě? A proč se v ČT pan Brady vyjádřil, že se jeho manželka divila, proč chce jet do své staré vlasti, když to přece, podle svého vlastního vyjádření věděla? A nemá smysl už dál vyjmenovávat další nesrovnalosti, zveřejněné na NR i jinde. Jděte už se se svými pitomými pokusy o zvrácení ostudy vaší páté kolony bodnout. Vlčí mlhu vy nemáte, jste jenom zlomyslný kus z páté kolony.

      Vymazat
    3. Klidně ať se tady válí po zemi, že prezident Zeman nevyznamenal ministerskou tlačenku a rodinného příslušníka sudetoněmeckého landsmanšaftu jehož jedinou zásluhou je slézání se s CIA placenými představiteli tibetského otrokářského režimu.

      Vymazat
    4. 9:56 "Potom byl Brady vyškrtnut ze seznamu". Podstatné je, z jakého seznamu. Jsou totiž dva. Jeden je seznam navržených (cca 500 lidí), druhý je seznam vybraných (asi 20). Ze seznamu navržených bylo samozřejmě "vyškrtnuto" dalších 480 lidí. Ale jediný Brady, respektivě Herman, to považují za akt pomsty. Není to divné?. Za co se Zeman mstil těm ostatním vyškrtnutým? Brady určitě nebyl vyškrtnut z toho podstatného seznamu - vybraných, který podepisoval také Sobotka a ten potvrdil, že v něm Brady nebyl. Tak příště laskavě uveďte, o kterém seznamu mluvíte. Na záměrném zaměňování těch dvou seznamů totiž celá lež o Zemanově "záludnosti" stojí.

      Vymazat
  27. Chtěla jsem dát odkaz na video - konec lll. rise a najednou jsem zjistila, že mi na PL / parl . listech / zrušili , nebo zablokovali, účet ! V noci to ještě fungovalo , tak si myslím , že me blokli za otázky na Hermana - puč na prezidenta ll. No , možná je to dobře , protoze bych tento marast, co předvádějí zaprodanci a vlastizradci , asi odnesla na zdraví , je to Hnus , co se v tomto state, díky prodejnym cizakum děje ! pistolnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se dá dělat, prezident bude odstraněn a my budeme připojeni k Německu a donuceni přijmout Islám! Snad nám alespoň trochu stoupnou platy a důchody, a bude nám i nadále povoleno ve školách vyučovat angličtinu.

      Vymazat
    2. Tak jsem si myslel, že PL jde aspoň trochu o objektivitu, ale vypadá to, že jsou taky prolezlí pátou kolonou. Všichni se postupně odkopávají a to je taky dobře. Usvědčují sami sebe a z křiváren a poskytují lidem dobré argumenty pro odsouzení takového konání.

      Vymazat
    3. 9:24 Stoupne vám tak leda adrenalin a angličtinu kvůli brexitu už nechtějí ani v eu(tak se vyjádřil juncker), takže se učte pěkně německy.

      Vymazat
  28. Teď jsem byl u benzinové pumpy, sedělo tam několik místních u kafe, diskutovali Bradyho a dělali si srandu z toho, kolik si děda odveze do Kanady metálů. Když už to i těm dochází, jaká je to zpunktovaná šaškárna, tak to už je co říct. Havloidní šašci by se měli stydět a měli by dostat co si zaslouží. A Herman v prvé řadě.

    OdpovědětVymazat
  29. Pan Brady z Kanady, přiletěl si pro řády.
    Všichni pražští neřádi už si stoupli do řady, aby mu ty metály, pěkně na hruď nandali. Jen od prezidenta nedostal ten řád, neb s pražskými neřády není kamarád. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Chtěl bych upozornit autora článku a rozhořčené čtenáře, že hrad nerespektuje ani dokonce rozhodnutí soudu (omluva kvůli neexistujícímu článku), je tedy zbytečné ladit tón textu směrem k právu (nařčení atd. křivé obvinění atd).
    Navíc ostuda se Zemanem je už tak veliká, že se od něho odvracejí i jeho bývalí stoupenci. Především ponižující dopis Čínské lid.republice nasadil všemu korunu - a Zeman byl téměř jistě jeho iniciátorem hned po příchodu čínské ambasadorky, která si na hrad přišla ztěžovat ve věci návštěvy nositele Nobelovy ceny v ČR. Jak absurdní.
    Vzpomínáte si ještě, kolik jsme slyšeli křiku z hradu, když minulý rok si velvyslanec USA dovolil komentář k cestě Zemana do Ruska na oslavy ?
    Dvojitý metr .. běžný to stav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně jsem nikdy netvrdil, že je Zeman dokonalý. Paradoxně je mu vyčítáno to, co mi na něm vadí nejméně. Kavárna mu vyčítá, že nám, hůře jazykově vybaveným přeložil skutečný význam (potažmo skutečnou profesi) hudební skupiny Pussy riot. Je mu vyčítána inklinace k Rusku a Číně. Ti samí kritici ignorují masivní transfer evropských továren do Číny a masivní dovoz levné čínské produkce bez adekvátní celní zátěže přesto, že toto zboží bylo vyrobeno s nulovým ohledem na životní prostředí a často i za cenu porušování lidských práv. Zeman také donedávna podporoval přijetí eura přesto, že tato měna neprochází právě růžovým obdobím. Zeman také neustále mluví o zřízení evropské armády, která by za současného vedení sloužila k umravňování odbojných členů spíš, než k čemukoliv jinému. Nic z toho mu kavárna nevyčítá. Jí postačí k orgazmu napadání za neomluvení se Peroutkovo vnučce, i když v průběhu kauzy vyplulo na světlo spoustu jiných článků, které hlavní smysl Zemanovo výroku, že Peroutka selhal, dostatečně dosvědčily.

      Vymazat
    2. Soud nařídil omluvu České republice, tedy i vám,nebo mě, rozumíme? Kancelář prezidenta není zmocněna se omlouvat ani za mě ani za vás. Já se omlouvat nehodlám, nemám za co.Dovolání směřuje pouze k tomu, kdo se tedy má omlouvat za prezidenta, který se podle Ústavy omlouvat nemusí. Ačkoliv už tak dvakrát učinil, omluvil se, že článek nenašel.
      Prohlášení ústavních činitelů, nikoliv dopis, ke vztahům k Číně pouze se pouze snažilo eliminovat škody, které ministr vlády způsobil. Kdo v tom vidí ponížení je sám ohnutý hřbet. Navíc když se mu líbí, že se velvyslanec USA pokouší "mistrovat" prezidenta našeho státu. Pokud to prase Herman nechce respektovat dohodnutou pozici České republiky reprezentované vládou a prezidentem, tak ať rezignuje, a táhne do hajzlu.Jako soukromá osoba si může dělat co uzná za vhodné. Jako člen vlády má držet dohodnutá pravidla. Nic víc, a nic méně. J.B.

      Vymazat
    3. K té pokutě za Peroutkův článek - ona paní Kaslová byla asi také využita, aby M. Zeman vypadal jako netvor. Ale dosáhla toho, že si spousta lidí vyhledala jak že to bylo. A ona má dědečka Peroutku a i druhého dědečka - ministra vnitra Bienerta v protekto rátní vládě, dostal říšskou orlici.

      Vymazat
    4. Je to marné, je to marné, pátá kolono 9:52, vaší ostudu už nenapravíte dalším a dalším zákeřným obviňováním prezidenta z kdečeho. Protagonisté vašeho typu rajcují sami sebe mnohdy až k orgasmu a vše je vniveč. V 89. si lid myslel, že tehdejší (j)elita stojí na jejich straně, dnes už ví, že je na straně zla. Už vám nikdo nevěří, dokud si to neprověří. A vy, mimo demagogie, úskoků a lží, nic jiného neposkytujete. Jděte se vycpat, ale ke svým a ne sem.

      Vymazat
    5. Vaším příspěvkem nádherně demonstrujete
      minimálně dvě věci typické pro Pražskou havlérku.

      Zaprvé – Dvojí metr, protože pravda je přece
      jenom jedna a to jedna znamena ta vaše.

      Zadruhé – Co je dovoleno pánovi, není
      dovoleno kmánovi, protože opět, noblesní
      elitáři jsou vlastnky jediné pravdy.

      Vymazat
    6. 10:45
      Zatřetí - Stejně jako Goebels sází na to, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou. To sice funguje, ale jen u jedinců bez intelektu, jako je místní "demonstrátor".

      Vymazat
  31. Chybí u nás zákon o referendu a odvolání politiků jako je Herman, Dinsbír a jim podobní.To je přímá demokracie. Připadá mi, že nás živí havloidi né mi je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skutečně funkční zákon o referendu už také nikdy neuvidíme. To vám dám klidně písemně. Hra na demokracii končí a referendum je demokratickým instrumentem. Tudíž se současné (i budoucí) vládnoucí suitě nemůže hodit.

      Vymazat
    2. Pane Hricáku, jinde už jste napsal, že situace spěje ke krvavému řešení.
      Nebuďte skeptik. Vám připadá, že už jesou všechny "mírové, demokratické" možnosti vyčerpány?
      Já si to ještě nemyslím.
      Kvazidemokracie je jejich silnou zbraní. Nemůžou si dovolit odhalení, že tady už je poloviční totalita. Takže nějaký prostor demokratům nechat musí. (Myslím opravdovým demokratům, ne parlamentním stranám které to mají jenom v názvu).
      A ten prostor musíme využívat jak se dá, musíme být aktivnější.

      Vymazat
    3. Naděje umírá poslední. Dokázal bych si nekrvavou změnu představit. Bezděky mne napadl stav za vlády Brežněva. Českoslovenští komunisté měli oporu v tisících sovětských vojáků a loajálně tvrdého moskevského pána. Pokud do Bílého domu nastoupí americký Gorbačov, začnou ztrácet půdu pod nohama i proameričtí nohsledi v Praze. Pokud ovšem volby "vyhraje" Clintonová, bude jejich pozice ještě pevnější. A nenechte se mýlit současnou nepřítomností amerických vojáků v Čechách. I když ani tuto variantu bych zcela nevylučoval. Dnes existují daleko sofistikovanější nátlakové prostředky, než jakými je hrubá síla, resp. okupace. Podívejte se na Sýrii, Ukrajinu, Libyi,... Tam všude se realizují americké zájmy pouze se skrytou americkou účastí. Stačí kufr zelených bankovek, natištěných americkou federální bankou a několik místních Jidášů. A všechnu špinavou práci odvedou zpravidla místní poskoci.

      Vymazat
    4. Ano, souhlasím se vším. Samozřejmě i s tím, že to asi bude hodně obtížné a nejisté.

      Hodně lidí i na Ukrajině před majdanem žilo podle motta: "Život je boj, tak se tu všichni pozabíjejte a já bych z dovolením prošla."

      Doufejme, že se lidé začnou proti pokryteckým kolaborantům aktivizovat včas.

      Vymazat
  32. Nepatřím mezi příznivce prezidenta Zemana a nejsem ani volič jeho bývalého protikandidáta Karla Schwarzenberga v druhém kole přímé volby prezidenta.Výsledek voleb,který mluvil ve prospěch Miloše Zemana respektuji.
    Nicméně naprosto souhlasím s názorem šéfredaktora Britských listů Jana Čulíka-Už to opravdu stačilo. Jak Zeman, tak pražská kavárna se chovají jako nebezpeční šílenci:http://blisty.cz/art/84204.html

    Výstižný a zajímavý text na dané téma pro levicový A2larm napsal politický komentátor Martina Hekrdla-Tohle fungovat nebude:http://a2larm.cz/2016/10/tohle-fungovat-nebude/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilip mi prdel vysloužilý vnitráku Rumle a Fendrychu.

      Vymazat
    2. 10:00 Bohužel, Vy jste ten článek od Martina Hekrly moc pozorně nečetl.
      Kdyby ano, to by jste těžko mohl souhlasit s Čulíkem ...

      Vymazat
    3. Proč ještě čtete toho typického kolaboranta Čulíka? Je toho ke čtení tolik rozumnějšího. Vy máte čas ještě i na ty Čulíkovy kolabroantské kydy?

      Vymazat
    4. Ano, od Martina Hekrdly je to jako téměř vždy perfektní a skvěle vyjádřená analýza. Natolik skvěle, že asi není široce čtený a valně chápaný. Ale ať tak nebo jinak, na smůlu, nezbývá nám než proti kavárně podporovat Hrad jako mnohem menší zlo. Já už jsem na tom tak, že teď už toleruju i exprezidenta Klause. Víte někdo, proč Martin Hekdla opustil Porybného Právo? Hádal bych, že jako člověk znechucen. Jak ho tak osobně, z dávnější doby, trochu znám.

      Vymazat
  33. Zeman zradil i Babiš, také Rychetský / lišácky "tak i tak" včera v Interview na čt 24/. Jestlipak se přidá se zradou i Klaus? Nebo bude chytře mlčet k té aféře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už abychom zase měli prezidenta slovenského původu, konec se blíží stejně jako za Husákovy normalizace

      Vymazat
  34. Ať si podvratný chazarský kolaborant Herman vezme toho svýho "strýce" a jde s ním dop---le...

    Žádný kanadský občan, tedy ani Jiří Brady, nesmí převzít žádné ocenění bez předchozího souhlasu kanadské vlády. Doslovný překlad kanadských zákonů: "Jakákoli vláda Společenství (Commonwealth) či vláda cizí, chce-li udělit ocenění, dekorovat či udělit medaili občanu Kanady, musí nejprve získat souhlas od kanadské vlády." - Jiří Brady žádný souhlas kanadských zákonů nemá, teoreticky je pro něho protizákonné převzít jakoukoli medaili či ocenění v České republice. Stejnou povinnost mají vlády, které chtějí ocenit kanadského občana: "Společenství či cizí vlády, které chtějí udělit řády, medaile či dekorovat kanadské občany, předloží své návrhy vládě Kanady prostřednictvím své diplomatické mise v Kanadě." Jinak řečeno, Jiří Brady přebírá medaily a ocenění v České republice protizákonně, a protože nemá předchozí souhlas s přijmutím zahraničních ocenění - může být i souzen kanadským soudem za nelegální čin. Zároveň Česká republika by v případě ocenění Jiřího Bradyho vládou riskovala diplomatický konflikt s Kanadou. Protože by porušila diplomatická pravidla, která byla mezinárodně dohodnutá - a jsou přednostní před naléháním Pražské chazarské fašistické pučistické havlérky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1012 ale o to konkrétní vyznamenání přece vůbec nejde. Jde o vydírání, kterého se Zeman dopustil tím, že podmiňoval ne/setkání se jednoho člena vlády s nositelem Nob.ceny.
      A korunu nasadil ten dopis Číně - noic takového se nestalo od 1945 a takové ponížení snad nebylo potřeba.
      Kvůli tomu dopisu se od něj odvrací i jeho staří kamarádi - třeba Rychetský z Ustavního soudu a nebo Křeček od ombudsmanky.
      To není žádná zanedbatelná aféra a už vůbec ne jen kvůli nějakému starému pánovi.

      Vymazat
    2. houno, to si vymyslel Herman

      Vymazat
    3. Brady už jako holokaustník pobral celou řadu všelijakých státních vyznamenání, např. v Německu, takže dobře ví, kdy smí jako občan Kanady převzít zahraniční státní medajli. Ale on nepřijel s papírem o souhlasu kanadské administrativy, žádný takový papír v Kanadě nrbyl vydán! Jak může tvdit, že si myslel, že mu někdo telefonem řekl "dáme ti medajli, tak přijeď" na Hrad do Prahy a zazvoň na zvonek a řekni jen: "jdu si pro medajli." - TAK CO TU CHTĚL? ZROVNA KDYŽ CHAZARSKÁ HAVLÉRKA SPUSTILA PUČ ZA SVRŽENÍ ČESKÉHO PREZIDENTA?

      Vymazat
    4. 10:23 zabedněnče, asi nic nechápete. V zájmu budoucnosti ČR jsou vyvážené zahraniční vztahy. Tahy dalajlámou, sudeťáky atd. atd. zakrývají tah všech těch kolaborantů do totální závislosti, hůř – podřízenosti buď USA, BRD nebo nejméně EU. A teď, v prvním plánu, se zřejmě hraje o vojenskou základnu USA na území ČR. Vám se to zamlouvá, nebo nic nechápete? Z Miloše Zemana nejsem radostí bez sebe, ale z té ostatní nabídky jde o to nejmenší zlo. Stěžovat si můžeme na jediné, že žádné skutečné osobnosti nevidět. Snad Hradní Kmoníček? Jenže, má být expedován za oceán. Tah věží?

      Vymazat
    5. 10:23 Budu naivně předpokládat, že jste jen neinformován. "Dopis Číně" není ponížení, je jen potvrzením toho, že ČR osobou Hermana neruší vládní dohodu s Čínou z roku 1999, potvrzenou v roce 2005 a 2014. V ní je uvedeno:

      "Obě strany respektují cesty rozvoje zvolené s ohledem na situaci v obou zemích a jejich vnitřní a zahraniční politiku. Znovu potvrdily dodržování zásady nevměšování se do vnitřních záležitostí tak, jak je vyjádřeno v Chartě OSN. Česká strana respektuje suverenitu a územní celistvost Čínské lidové republiky, je si plně vědoma důležitosti a citlivosti otázky Tibetu, znovu potvrdila dodržování své politiky jedné Číny i to, že Tibet je neoddělitelnou součástí čínského území. Česká republika v této souvislosti nepodporuje samostatnost Tibetu v jakékoliv formě."

      Čemu z toho nerozumíte? Kdo se zachoval hanebně tím, že přijal představitele exilové vlády Tibetu a tak tuto dohodu zpochybnil? A kdo jedná čestně tím, že jí potvrdil? Ta dohoda není Zemanovým dílem, slib platí už od roku 1999. Chce to znát fakta a ne jen jako hovádko bučet podle toho, jak bučí nejhlasitější vůl.

      Vymazat
  35. Je naprosto jedno, jaký důvod měl Zeman k neudělení vyznamenání. Jsem naprosto přesvědčený, že kavárna ten metál pro strýčka použila jako zástupný důvod k další vlně nátlaku na Zemana. Neuvědomují si ani to, jak paradoxně vypadá jejich obhajoba účastníka holokaustu vypadá ve světle nedávné návštěvy ministra Hermana (a jeho omluva) sudetských Němců - nacistické páté kolony v ˇpředválečném Československu. A lidé mlčí. Právě tento sled událostí by je měl zajímat nejvíce. Na jedné straně budovatel přátelství s nacistickými pohrobky, na druhé bojovník za metál pro jejich oběť. Není to absurdní?

    OdpovědětVymazat
  36. Je třeba do Prahy povzvat všechny příburné pana odpadlého kněze, aby mohli být vybaveni (svátek nesvátek) cinknutými medailemi všeho druhu. Jenom tak bude pátá kolona této země trochu v klidu, protože jí to konečně umožní mediální zviditelnění jejich bezvýznamných a zneuznaných veličenstev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pátá kolona se nechtěně a předčasně zviditelnila, konečně celá země vidí jejich proradnou a protinárodní kooperaci

      Vymazat
    2. Petr Hájek: "No konečně! Že to ale trvalo. PKPK (Pojízdný Kabaret Politického Kýče) rozbaluje své šapitó na Staroměstském náměstí. Je to prověřené místo pro začátek státních převratů již od roku 1948, kdy odtud Kléma vyslal do ulic své milice."

      Vymazat
    3. P.S.: dnešní Staromák je jiný než před lety, bude tam dost velký zástup pro večerní zprávy, i kdyby tam kromě páté kolony nebyl ani jeden normální Čech - zahraniční turisté to vykryjou :-)

      Vymazat
  37. Útoky na Miloše Zemana - na povrch vylézají čím dál zajímavější věci:
    http://zvedavec.org/komentare/2016/10/7075-utoky-na-milose-zemana-na-povrch-vylezaji-cim-dal-zajimavejsi-veci.htm

    http://zvedavec.org/images/16/chronologie-utoku-proti-milosi-zemanovi.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jenom potvrzuje mojí domněnku, že nyní je na řadě falšování voleb. Vymývání mozků je málo účinné a jak ukázalo Zemanovo zvolení přes odpor médií, i nespolehlivé.

      Vymazat
  38. Any Commonwealth or foreign government desiring to award an order, decoration or medal to a Canadian citizen shall obtain the prior approval of the Government of Canada.
    Žádná žádost do Kanady nedošla. Takže Bradyho vyznamenání zrušeno nebylo, prostě neexistovalo.

    OdpovědětVymazat
  39. No toto? 
    Brady dostal Spolkový kříž za zásluhy stejně jako Lodgman von Auen, politik první Československé republiky, který už v roce 1938 žádal okamžité vysídlení všech Židů z Evropy a okupaci Čech ve stejném roce uvítal pozdravným telegramem Hitlerovi.
    http://zvedavec.org/vezkratce/13480/

    OdpovědětVymazat
  40. Celá kauza se "strýčkem" je kouřová clona (která samozřejmě poslouží agitaci proti Zemanovi), aby zakryla Hermanovo bezprecedentní porušení vládní politiky s potenciálnímy ohromnými následky. Naivní blábolení o státní suverenitě a neohybání zad před číňanem pouze ukazuje hloupost a absolutní neznalost mezinárodní situace. Mnoho "západních" firem, pro které naše montovna subdodává patří přímo či nepřímo "čínským" investorům. Píši čínským v úvozovkách, protože bych měl spíše psát investorům z Číny. A to neznamená, že jsou to číňané. Do jihovýchodní Asie se přesunul globální mocenský a finanční vliv. Symbolika čínského prezidenta prohánějícího se ve zlatém kočáře po Londýně je výmluvná. Naše 5-tá kolona je tedy zrovna tak prozíravá, jako slavný vstup Vlastíka Tlustého do strany na podzim 1989. Tato metálová kouřová clona tedy odvádí pozornost od aktivit 5té kolony proti zájmům Českého státu. A vedlejší zisk má být kampaň hlupců proti nenáviděnému prezidentovi. Tedy dnes bude probíhat "Spolčení hlupců" v podhradí, kam právem náleží...

    OdpovědětVymazat
  41. Herman neuspěl jako veřejný činitel a ani jako člověk, za kterého se vydává!!! To chce někomu vsugerovat, že se spolu se Zemanem bavili všeobecně jen tak, a na závěr mu Zeman řekl také jen tak mimochodem, že se nemá setkat s lamou, jinak metál nebude. Z Hermanova pohledu mu Zeman nabídl "obchod". Ve skutečnosti z obchodu sešlo, protože obchodovat musí vždy nejméně dva. A jestliže to Herman považoval za tak nízký a špinavý obchod, jaký ve svém životě nezažil a přesto o n+m mlčí, tak o čem to svědčí?. Pro posouzení a porozumění je skutečně vhodné si přečíst článek, který tu už v odkazech je:
    http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Mgr-Daniel-Herman-32312?p=2

    Výňatek z článku: "Načež jsem poté 8. září na slovenském velvyslanectví na recepci setkal s panem prezidentem při společenském setkání a on mi tam řekl, že moji nominaci schválil, ale že pokud se setkám s dalajlámou, že ji zruší.

    Já jsem byl tímto sdělením šokován, protože takovýto nízký handl jsem opravdu snad ještě v životě nezažil a z úst nejvyššího ústavního činitele České republiky tedy už vůbec ne.

    Řekl jsem to několika osobám, které to také i mediálně dosvědčily, ale přesto jsem necítil potřebu to tehdy sdělovat veřejnosti, protože jsem sám nevěřil, že by takovýto nízký obchod mohl být realizován."

    Jaký je jeho morální kredit, když "takové bahno z vysoké politiky" si nechá pro sebe (nebo na "příhodnější" dobu)? Faleš nad faleš, vypočítavost a jiné, negativní lidské vlastnosti v jedné osobě, která o sobě dovolí tvrdit, ŽE MLUVÍ JENOM PRAVDU!

    OdpovědětVymazat

Reklama