Reklama

.

.

čtvrtek 13. října 2016

Možné další rozšíření konfliktu na Blízkém východě

Thierry Meyssan
13. 10. 2016    VoltaireNet
Thierry Meyssan pokračuje ve své analýze války, která je válkou Washingtonu a jeho spojenců proti zbytku světa. Egypt vstoupil do boje. Izrael napadl Sýrii. Turecko udržuje své vojáky v Iráku, přes sliby Bagdádu. Míříme směrem k pátému rusko-čínskému vetu v Radě bezpečnosti tentokrát proti francouzskému podnětu.


Ruský ministr obrany, Sergiej Šojgu, zhodnotil ruské vojenské akce v Sýrii. V průběhu jednoho roku, oznámil "... jsme osvobodili 586 lokalit a více než 12.000 čtverečních kilometrů území, odstranili přibližně 35.000 teroristů, včetně více než 2700 z Ruska a zemí Společenství nezávislých států (SNS)", Srovnal tyto výsledky s americkými, zatímco oni tvrdí, že bojují proti teroristům, ve skutečnosti je podporují proti Syrské arabské republice.

Duma jednomyslně přijala Russo-syrskou dohodu o zmocnění k umístění ruského letectva na syrské základny na Hmeimim, a to na dobu neurčitou. Tento text byl tajně podepsán v srpnu 2015 a byl Dumě předložen pouze ke zveřejnění ruské pozice veřejnosti. Duma upřesnila, že ruská vojenská přítomnost v Levantě je nezbytná k boji proti terorismu.

Současně jsme viděli začátek největších Russo-egyptských vojenských cvičení od doby Gamal Abdel Nassera. Ruští představitelé naznačili, že tyto manévry by umožnily koordinaci obou armád v jejich boji proti džihádistům, a to zejména v poušti. Tím, Rusko oficializovalo svou vojenskou přítomnost v Egyptě, stejně jako Sýrii a Jemenu (i když jejich přítomnost v Jemenu je pro tuto chvíli neoficiální).

Několik amerických generálů potvrdilo, že situace nebyla nikdy od korejské války tak vážná. Podle nich konfrontace mezi Spojenými státy a Ruskem nikdy předtím nedosáhla takové úrovně. Generál Mark A. Milley, náčelník štábu pozemní armády, potvrdil, že proti sobě stojící námořnictvo a vzdušné síly by mohli svést velmi krvavé souboje. Velvyslanec Charles W. Freeman, jr. varoval před akcemi při nichž by hrozila válka mezi Spojenými státy a Ruskem.

PKK, jinými slovy turečtí Kurdové, využili situace ke znovuobsazení města Jarabulus na severu Sýrie. Turecko odsuzuje irácké protesty namířené proti němu, ale odmítá stáhnout své vojáky z iráckého území, když tvrdí, že pouze přítomnost tureckých vojáků byla napadena Bagdádem, zatímco svá vojska zde má rozmístěna asi třicet zemí.

Především za předpokladu, že Washington a Moskva by byli příliš zabrány do své konfrontace, mohla by zasáhnout izraelská armáda a zaútočit na oblast sousedící s okupovanými Golanskými vrchy.

V srpnu 2014, Tel-Aviv donutil odejít modré přilby pozorovatelských sil OSN (UNDOF), a nahradil je džihádisty z Al-Kajdy. Premiér Benjamin Netanjahu se nechal fotografovat s některými z 500 džihádistů léčených v Ziv Medical Centre. V červnu 2016 prohlásil, že on by nikdy Golanské výšiny nevrátil syrskému majiteli. Spojené státy a Rusko se dohodly na memorandu pro rezoluci vyzývající Izrael, aby zastavil svou podporu teroristů a umožnil UNO znovu znovu se ujmout jeho poslání. Rezoluce měla být zveřejněn v srpnu, ale projekt nepřežil zhoršení vztahů mezi Moskvou a Washingtonem.

Izraelské dělostřelectvo bombardovalo celé odpoledne, stejně jako jejich letectvo, které střílelo na syrské území z izraelského vzdušného prostoru. Džihádisté ​​bojovali pod krytem izraelské palby.

Izrael a džihádisté ​​by mohli otevřít koridor mezi syrské demilitarizované zóny a do libanonské Chebaa, a tím rozšířit válku na jih Libanonu. Kurdské populaci této oblasti, loajální k princi Talal Arslan a k Syrské arabské republice spíše než k Walid Joumblatt, hrozí riziko, že bude vyhlazena džihádisty.

Na diplomatické úrovni, Spojené státy požádaly o zahájení šetření o syrsko-ruského útoku proti džihádistům ve východním Aleppu jako válečného zločinu. Zástupce generálního tajemníka pro Sýrii, Steffan de Mistura, navrhl zajištění bezpečnosti bojovníků, pokud se rozhodnou odejít z východního Aleppa do Idleb, čímž by se přerušila bitva a chránili civilisté. Ale tento kompromis (inspirovaný ředitelem pro politické záležitostí OSN, Jeffrey Feltmanem jménem Washingtonu) byl odmítnut Francií.

Po konzultaci s Izraelem, Paříž rozhodla, že nebude akceptovat změny, které její ministr zahraničních věcí, Jean-Marc Ayrault, dohodl se svým ruským protějškem Sergejem Lavrovem, a představí svůj projekt v sobotu v Radě bezpečnosti. Pan Ayrault osobně navštíví New York aby podpořil jeho text.

Francouzský projekt plánuje zakázat veškeré bombardování východního Aleppa, ať už dělostřelectvem či letectvem a zakázat veškeré lety nad městem vojenskými letadly. Rusko okamžitě potvrdilo, že bude vetovat jejich pohyb. Neznáme čínskou pozici, ale je možné, že se dočkáme pátého společného veta iniciativy NATO týkající se Sýrie Moskvou a Pekingem, což by se pak stalo největším předmětem mezinárodního tření od konce druhé světové války. Tato blokáda by mohla zpochybnit budoucnost Spojených národů.

25 komentářů :

  1. To znamená ,že Džihád a Israel (usa) tàhnou za jeden provaz....
    to je překvapení,co ?
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě bych dodal Saudská Arábie (Saudi)a Turecko.
      pražský vrabčák Čimčaro

      Vymazat
    2. to je uz dlouho zname kdo podporuje teorismus je sam teorista

      Vymazat
  2. Kladu si otázku -proč se všude píše jen o válečném ryku? Proč každý článek kdekoliv je jen o válce a násilí? Bulvár zase všude píše o vypadlých ňadrech a rozkrocích, a jaké sračky doprovázejí modelky a připitomělé hvězdy, a "seriozní" koment píše jen a jen hnus, hrůzy, války, násilí - proč? Máme se pořád jen bát? Máme si myslet, že žít a o něco se snažit, v podstatě nemá cenu, protože nám někdo stejně všechno rozboří a nás zabijí? Nemáme všichni požádat o euthanasii ze strachu? Co se tímhle vším sleduje? Když se podíváte na volební šaškárnu, kdy vítěz voleb jde nakonec do opozice - je to možné jen u nás, v nejblbějším státě světa, nebo ještě i někde jinde, a proč se tady tak lká nad volební neúčastí, když to stejně nemá cenu? Když nic nemá cenu - tyto otázky si kladu. O smyslu všech zpravodajů, které blábolí jen o válce. Máme se na to vysrat a ignorovat to všechno, dřív, než z toho zblbnem? Jak lze diskutovat každý den o tom stejném - válka tady, válka tuhle - válka tamhle - ten lže, ten taky, ten přiznal toto a ten ono - furt dokola? Kdyby najednou vypukl na světě mír, museli by se všichni novináři oběsit - přišli by o živobytí. O čem by psali? Nic jinýho než negativní a mordýřské zprávy už neumějí, jo a bulvár zas jen ty ňadra a rozkroky, přiblblý hvězdy apod. no, to by nám asi v míru zůstalo ke čtení. ... "A s hubou rozmlácenou dnes zůstali jsme němí. Ne, nejsme na kolenou - ryjeme držkou v zemi! .... Tato slova K.Kryla platí o všem, o politice, o práci, o mediích, o diskuzích, o všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:45 - a ty to, chudáčku, musíš povinně číst, viď? Nemusíš. Čti si třeba jídelní lístek.

      Ale existuje jeden fakt: horší než prolhaná propaganda je zamlčování. Proto se musí o těchhletěch věcech psát, a je dobře, že se píše. A to je odpověď na tvoji úvodní otázku.
      PB

      Vymazat
    2. Chytrolíne 19:45 - realitě neunikneš ani s ucpanýma ušima. Taky: “volební šaškárnu, kdy vítěz voleb jde nakonec do opozice - je to možné jen u nás“. Pokud je uplatňován poměrný volební systém, rozhoduje většina, nikoli nominální vítěz, pokud ji sám nedosáhnul. Pak se může utvořit jakkoli jinak a nevím proč v tom vidět něco zláštního, divného nebo dokonce nemravného. Byť tu podivnou úvahu o nekorektnosti vyšachování vitěze snad vyprodukoval i sám nejvyšší ústavní činitel (ale ani tak bych knížete Karla na Hrad nevolil ...).

      Vymazat
    3. V posledních letech 1. republiky byla nominálně nejsilnější sudetoněmecká partaj. přesto do vlády nikdy nebyla vpuštěna!!! Dá se říci s jistou nadsázkou, že oligarchizace naší politiky zosobněná Babišem je podobné nebezpečí.

      Vymazat
    4. Každý má v hubě Babiše, ale mám dojem,že na MF je po dlouhé době člověk, který ví co říká.Nevolil jsem ho, volil jsem Okamuru, s přáním aby se ledy pohnuli.Ale jak vidím výsledky tak ledy se pohnuli díky Babišovi. Že oněm cmrndáte po vzoru Kalouska? Vždyť díky tomu zlodějskému Kalouskovi,zubaté pleši a jim podobných jsme přišli na buben.Nepíši to kvůli tomu abych Okamuru shodil, přál bych si aby jeho přesvědčení vydrželo a pokračovalo do příštích voleb a lidi si toho všimli.

      Vymazat
  3. Pani prazska vlastovko.
    Je vseobecne znam projekt velky Israel.
    Tato zeme se citi ohrozena pro nedostatek uzemi.
    Dale se citi ohrozena utoky lidi, kteri jsou na strane Iranu a pochazi z Iranu.
    Proto podporuje ISIS, ktery za ni dela spinavou praci.
    Trum prohlasil, ze ISIS zalozila Hillary, samozrejme na objednavku NEKTERYCH "vyvolenych".

    Situace je o to slozitejsi, ze nekteri "vyvoleni" jsou silne naladeni proti Izraeli a dale tim, ze mocny George Soros pracuje take proti Izraeli, podporou chaosu, ktery je jeho cilem vsude na svete...
    To znamena vsichni proti vsem...

    S tou vrazednou organizaci ISIS je stejne konec po volbach i kdyz je partnerem Israele.
    Trump a president Putin je znici.
    Trump o tom mluvil ve svem projevu.

    Pani vlastovko budte opatrna ! Jdu silne na nervy nekterym lidem a ti kradou identitu. MOJI identitu a pisi prispevky , ktere jsem nenapsal ja. Oni to povazuji za vtipnost..
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  4. Vy nejdete nikomu na nervy vašnosto Honolulu - vy sedíte neustále u počítače, asi jinou aktivitu nemáte. Máte rodinu? Neustále se babráte spekulacemi jak s válkou, co udělá Israel, co udělá Soros, pomyslný Islámský stát, co Putin nebo Trump - vždyť víte kulový, jako každý jiný. Politika je svinstvo všech svinstev, lidi něčemu věří, a vždycky po čase se "odtajňuje" a "přiznává" a "omlouvá" a lidi čumí, jaké to bylo svinstvo a jak byli přelháváni. A to se tahne už desítky let. Amerika je švajneraj, založený na násilí, krvi a zabíjení - z toho tento "stát"vznikl a nikdy nemůže být normální. Nemá jinou kulturu než zabijáckou, je to odporná země - viděl jsem záběry ze San Franciska, kde mohou lidi chodit po městě nazí, teplouši tam veřejně šoustaj, chlapi nosí ven z kalhot přirození, ženy chodí s nahýma prsama a předvádějí zadky, a přesně odtamtud přišly umělé vlasy, umělé ksichty, umělé kozy, umělé zadky, umělé předky - vždyť je to praštěná stoka plná praštěných lidí - proč by měli být vzorem pro slušné lidi ve státech, které mají tisíciletou tradici, úžasnou historii, vzdělanost, - a teď se celý svět opičí po amerických pologramotných opicích, přestože ( nebo protože) se bojí jejich svinstev a zvěrstev, kterými ničí svět? Jen proto, že mají pár miliardářů, starých impotentních zvrhlíků, kteří si myslí, že si najmou a zaplatí kdekoliv libovolbý počet lidí pro kdejaké zvěrstvo? A vlády snad všech zemí ukazují jak jsou ubohé, přizdisráčské a úplatné a dopustí ničení morálky, kultury, životů, tradic, všeho - ve svých zemích, za pár všivých babek? Je to ubohý svět, za nic na světě bych v USA žít nechtěl, zbláznil bych se tam. A ten jejich blázinec už máme tady též - co je zde v ČR ještě českého? I za svá česká jména se nová generace stydí, a dětem dávají přiblblá, trapná americká jména - vždyť je to hřích! Stydět se za své hrdé, čestné a pracovité předky a opičit se po pologramotech - potetovaných odrbaných pitomcích. Ještě nikdy nebyla česká zem tak ubohá jako je teď. Vaše názory na tom nic nezmění - jak vy můžete žít v té hnusné militantní stoce? Kde je každý primitivní jak orangutan, a za svobodu považujou, že můžou chodit nahatí a střílet si po kom se jim zamane? Samej cvok - od malička se to láduje práškama - jak a proč tam žijete vy, ale denně jste na českém webu? Nechápu to. A jestli političtí přizdisráči a špinavci zavlečou svět do války - co nám budou platné spekulace na diskuzích? Kam každý z nás zaleze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:23
      ...proč jste hned tak vytočený?
      Samozřejmě ,že máte v mnohém ,co píšete pravdu ,ale tuto pravdu znàme všichni ,včetně Nicka Honolulu..a on ani nikde nepopírá to,
      s čím se vpodstatě ve formě výtky na něj obracíte,jako kdyby byl za to vinnen.
      Je to dobrý informátor ,zrovna tak ,jako Vy nejste špatným pozorovatelem ...
      Ale trochu velkorysosti by taky neškodilo ,
      už jen proto,že mluví ,i když malinko jinak ,
      v základě stejnými slovy
      jako Vy...
      jituš

      Vymazat
    2. Ano - skoro máte pravdu. Jsem vytočený.Ale ne na Nicka Honolulu samosebou. Na nikoho.Prostě jsem. Včera byl na Novinkách zveřejněn článek, že nějaká paní zemřela v letadle za letu, posádka ji přikryla přikrývkou a musela takhle zůstat až do přístání. A celá řada pitomců a holomků -představte si - psala, že měli paní za letu vyhodit ven z letadla apod. Byl jsem těžce nasranej na tu odpornou břečku, která se slézá na diskuzích. Kdyby toto postihlo třeba matku některého toho grázla - nebo manželku - taky by bylo v pořádku kdyby ji vyhodili z letadla? Co se stalo z lidí je neskutečné. A dnes? Nevím proč server Novinky zase uveřejnil článek, že Putin údajně přiznal vojenskou účast Na Ukrajině v otázce Donbasu apod. a hned se na to slétlo hyen a tupců, s nadávkami na Rusko, a Putina! Že by někdo napadl Ameriku, že celou Ukrajinu rozesrala, že se střílelo do lidí, že byli lidé v Oděse upáleni - to nic - ani blaf. Ale na Rusko tihle špinavci útočí pořád. Netrpím žádnou přítulností k nějakému státu či národu,necítím takovou potřebu, ale to, co předvádí česká frustrovaná sebranka na diskuzích je neskutečné. Zajímal by mně průměrný věk těch kreatur. A tak se vrátím ke své úvaze - proč toto media provozují? K čemu tohle rozesírání lidí? K čemu tohle neustálé strašení válkou? Jedni štvou proti Rusku, druzí proti Americe, k článkům o válce a zabíjení, které jsou na denním pořádku, se na diskuze slétá všude stále stejná banda krvežíznivců, a blafají pořád totéž. Včetně Honolulu - je na diskuzích dnes a denně. Neumím si představit, že bych znal celý svět s výjimkou ČR, že bych žil v USA. Přece bych už dávno vyšel z českých poměrů. Přece bych neznal českou politiku, přece bych si to neuměl ani představit - proč bych neustále polemizoval na diskuzích? Ať se Honolulu přemístí do Čech a bude alespoň v obraze. Ano, přál bych si, aby v Americe vyhrál volby D.Trump, ani nevím proč, snad proto, že se odjakživa domnívám, že když vládnou lidi bohatí, nemají zapotřebí nechat se korumpovat, nemají zapotřebí krást a rozkrádat majetek státu a parazitovat na občanech. Je to jiný kafe, než šupáci z paneláků, kteří lezou do různých stran a potom k pelechům a trafikám, s cílem kupčit s majetkem státu, krást, vymýšlet daně, drancovat státní rozpočet stovkama tisíc měsíčně na jednu zbytečnou hlavu, přezdívají tomu mzda, pořád nějak zdůvodňují proč je nutné si každoročně přihazovat tisíce, a když se má dříčům, bez nichž by česká senkrůvna vůbec nemohla existovat, pár korun, dělá se kolem toho takové čoro moro. Proč máme takové hajzly v politice? Stydím se za ně. A ještě k tomu ty volby - ta předražená šaškárna, ten ubohý cirkus, ta klauniáda - vítěz voleb může jít na hrnec, protože koalice se stejně zase slepí z korytářů a lumpů.... je to všechno odporné pokrytectví. Je mi ze všeho už blivno. Občas se podívám na internetovou publicistiku, a ono je to pořád stejné a pořád totéž, a diskuze plné pitomin. K čemu je to všechno dobré? K čemu je názor můj, nebo kohokoliv jiného? Nevím - zdá se mi, že se všechno jen zhoršuje. O špíně, hnusu, podvodech a intrikách už se mluví veřejně, točí se o tom filmy, samá šokující odhalení -a co? Nic se nemění k lepšímu, nikdo se nestydí, nikdo není trestán. A pak se lidi diví násilí, ať už ho páchá katolík nebo muslim - svět je hnusnej, a spoustu lidí to sere. Změní něco diskuze? Kdy budou články o vánocích? O něčem dobrém a pozitivním? Nebo už nic takového není? Asi ne.

      Vymazat
    3. Smrtelným hříchem Amíků je pýcha! A ta předchází pád. Ty jejich kydy o "skvělém národě" a "nejlepší zemi" apod., pění u stožáru s vlajkou a povyšování se nad ostatní. Postrádají skromnost a nezištnost a bez nich není empatie. A na to taky dojedou ...

      Vymazat
    4. 22:43
      ...co mám na to říct ...
      jen to ,že Vám rozumím ..ale stejně by bylo asi dobrý,kdybyste (jà vím ,že je to někdy nemožné)
      se pokusil ,dívat se na věci z méně dramatického úhlu a udělat si z nich prostě tak
      trochu legraci...( heleďte ,já se o to také snažím
      každý den a leckdy mi to vůbec nejde a těžce se protáčím)...
      ve všem máte pravdu... ale to pojetí je u Vás jiné a kupř.(že o něm znova mluvím) u Honolulu
      také jiné,protože máte každý z Vás(každý z nás )
      jiný postoj k věci a jiný způsob jak s tím,co Vás
      štve zacházet...,žijete v jiné zemi a máte jiné zkušenosti,jiné možnosti etc..
      Buďte rád,že jste tak citlivý,jak jste.
      To je
      velká věc a každý ji nemá....proto si pak i
      člověk připadá mezi ostatními opuštěn .
      Ale nejste!
      Díky za Vaši zprávu!
      jituš

      Vymazat
  5. Oba pisatelé mají pravdu.Ale bohužel, svět je zvrácený a bude hůře. Jsem jako občan úplně v k lidu, když máme v čele vlády takového ustrašeného poníženého slizského úředníckého při.zdis.ráče Srábotku co dostává ponížené úkoly od US-protektora a Angely I. Šílený.To je chlap a vůdce......

    OdpovědětVymazat
  6. 20:23..To nejhorsi jste zapomel rict o San Francisku !
    Kdyz vylezete z hospody, tak mate pouze 2 moznosti. Kutalet se dolu z kopce, nebo lest po 4 do kopce. Mesto je na 40 kopcich. Jinak to co jste napsal NENI Amerika , ale uchylka. Vy ji mate v Praze take.

    Muj osobni zivot Vas nemusi zajimat ! Je bohaty a prestavam na nej stacit. U computru je odpocinek.
    Pisi take na americke veby a chodim na schuze, kde mam plamene proslovy. Zatim stihnu vsecho, a ted se poroucim, je zde Pat Buchanan. Vy nedelate nic. Akorat zavazite , ale mam pro vas zpravu.. Pod Pad Buchanem.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom vás zklamu.Jak jste přišel na to, že nedělám nic? Z toho, že se tady vyskytuju tak dvakrát do měsíce zatímco vy každý den? Nevyčítám vám to, je to vaše věc, ale já bych u kompu odpočívat nemohl, nemám na to čas. A taky - diskuze jsou ztráta času, co si budem povídat. Přesto - nenapsal bych, že zde překážíte, jako vy píšete mně,a s těma opičárnama viz San Francisco, že je máme v Praze? Ale odkdy? Teprve asi tak dvacet let - kdy jsme začali napodobovat Americkou stoku. Před tím tady nic tak hnusného nebylo. Oslavy prvního máje jako svátku práce - byly monumentální! Účastnila se jich celá města, všichni občané byli v ulicích, dívat se na průvody skutečně oslavující práci. Samozřejmě, že to zmodralá lůza zprofanovala, pošklebovali se a aby ne, když všichni byli zmetci práce se štítící, tvrdící, že nezaměstnanost je hybnou silou ekonomiky - takový sračky! Tak - oslavy svátku práce nejsou, ale hnusný duhový pochody nahých zadků ano, jak San Francisco - zlatá svoboda - hnus na entou. A co jako s tím slušný řadový občan zmůže, když mezi nahé zadky lezou i primátoři? Už jsme předčili i to San Francisco - už jsme horší. Ještě chvíli,a budem nejhorší, nejnemravnější a nejsměšnější stát v této části světa. Horší než Amerika -a to je co říci. Dobrou noc.

      Vymazat
    2. 23:16 a další viz výše. S Vaším slovním projevem(mít jej), by se daly dělat "zázraky". Doufám, že "darem" nebudete již plýtvat plísněním důchodců za snahu a napříště v duchu dnešního pojetí diskuze budete častěji kultivovat NR. PS. Když se Vám podaří skloubit osobní majetek se sociální nerovností a zahrnete i nerovnosti národnostní v jednom státu a porozumím tomu, smeknu.

      Vymazat
  7. Veľmi rozumné slová vlaštovko a tak isto majú svoju eticko- morálnu úroveň. Vyjadrujem týmto svoje uznanie Jituš - palec hore a vďaka za pár kultivovaných slov. Občas to je v rámci blogerovského zúrivého ringu vzácnosť.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na jedná straně politika USA, Izraele a NATO:
    války, vraždění, zlodějina, terorismus, invazní islamizace, likvidace Evropy!
    Na druhé straně politika RUSKA: proti válce, proti terorismu, proti islamismu, snaha o mír a spolupráci se všemi národy!
    Proboha lidi, co podporujete Vy???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:05 sakra,teď jste tomu dal....politika Ruska:proti válce,terorismu,islamismu,snaha o mír a spolupráci se všemi národy..nejste na hlavičku?Helete,co se týká politiky,jak se říkalo,plati i dnes:Rus je jak Američan,akoràt hůř oblečený!Pravda,něco se v Rusku změnilo,ale život není jen politika,že?Tak si dovolím kontrolni otázku k té vaší,co podporujete vy.Proboha lidi, proč tolik Rusů převádí finance a emigruje do USA?

      Vymazat
    2. 8:38-a jste si jistý, že jsou to Rusové?

      Vymazat
    3. Tady je něco zajímavého,podle čehož by kterén z 8:38 mohl načerpat nějakou tu informaci,aby si uvědomil rozdíl mezi politikou USA a Ruska.
      Je naprosto evidentní,že jde o retarda,neschopného chápat věci v kontextu a o světě ví jen tolik co negramotný cigán na drogách z Chánova....


      https://www.youtube.com/watch?v=-L8mhR5CeWQ

      Vymazat
    4. 11:19 váš příspěvek nepřekvapil,tak reaguje každý frustrátů a svede to i každý imbecil. Ale k věci,prosím pěkně,co víte o světě vy? :-)

      Vymazat
  9. Jo, zasraná amerika žene do války celou Evropu proti Rusům!!! Ať si válčí u sebe doma, hovada ušácký!!! Ale to nééé , to nikdy, ale bombardují celý svět!!! Jo, války a teror a vykrádání planety, taky podrazy to je ten americký vzor demokracie!!! Je mi na blití.

    OdpovědětVymazat

Reklama